SCUDETTO


LGdS: Simone Inzaghi i Marco Giampaolo faworytami do objęcia Milanu

29 maja 2019, 10:16, cinassek Aktualności
LGdS: Simone Inzaghi i Marco Giampaolo faworytami do objęcia Milanu

La Gazzetta dello Sport pisze o dwóch faworytach w kontekście objęcia funkcji trenera Milanu. Są to Simone Inzaghi oraz Marco Giampaolo, którzy mają pożegnać się odpowiednio z Lazio oraz Sampdorią. Mediolański dziennik w dalszej kolejności wymienia także szkoleniowca Sassuolo, Roberto De Zerbiego, zaś przy Eusebio Di Francesco zaznacza, że jego notowania osłabły w porównaniu z tymi jeszcze sprzed kilku tygodni. LGdS dodaje także, że można wykluczyć kandydaturę Leonardo Jardima, który zdecydował się pozostać na kolejny sezon w Monaco.



100 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Corsa
Moderator Corsa
29 maja 2019, 20:50
Giampaolo miał chyba najmniej głosów w tej naszej ankiecie, więc pewnie on zostanie trenerem ;)
1
jarek2572
jarek2572
29 maja 2019, 18:43
Ale jaja :D. Z deszczu pod rynnę.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
29 maja 2019, 18:38
Wole Giampaolo niż Inzagiego. Potrafi pracować z młodymi i z młodych mało znanych piłkarzy zrobił fajnie grająca Sampdorie. Tylko co by u niego robił Suso i reszta skrzydłowych
1
serginho83
serginho83
29 maja 2019, 18:41
Reszta skrzydłowych??? Kogo masz na myśli??? :)
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
29 maja 2019, 20:19
Borini i Samu
0
serginho83
serginho83
29 maja 2019, 20:46
Problem Milanu polegał m.in. na tym, że grał systemem 4-3-3, a nie miał jakościowych skrzydłowych... Borini nadrabiał walką, charakterem, ale to jest gość na ławkę, zresztą może też grać na innych pozycjach... Samu miał przebłyski i tyle. Dlatego może w końcu moglibyśmy zacząć grać na dwóch napastników.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2019, 20:48
Conti Suso powinien spróbować przekwalifikować się na grę w środku za plecami napastników bo ze swoim brakiem szybkości wielkim skrzydłowym nigdy nie zostanie. A jak nie to na sprzedaż. Innych skrzydłowych nie mamy. Borini to zawodnik na ławkę który poza bramką może grać wszędzie a Samu najlepiej nigdzie.
Edytowano dnia: 29 maja 2019, 20:50
1
serginho83
serginho83
29 maja 2019, 18:11
Ponoć faworytem Maldiniego jest Donadoni....
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2019, 19:53
Bzdury...mam nadzieję. Zresztą każde media podają coś innego.
0
Jago
Jago
29 maja 2019, 17:38
Inzaghi? Nie dzięki
0
daro12555
daro12555
29 maja 2019, 17:37
Jak oni mają zostać trenerami to już wolałbym z Gattusso siedzieć przynajmniej miał w sercu Milan.Żaden Inzaghi ,Giampaolo,.Z wymienionych to tylko Jardim ewetualnie Di Francesco .
0
_GAHU_
_GAHU_
29 maja 2019, 17:12
To już chyba lepszy Giampaolo... chociaż ja wierzę że ostatecznie będzie to ktoś lepszy od tej dwójki.
0
greg27
greg27
29 maja 2019, 16:43
Każdy lepszy od amatora Gattuso, fatalne decyzję kadrowe, Bakayoko nawet powiedział mu co myśli o nim podczas jednego meczu, Brawo Gazidis koniec tego szamba


0
dt7
dt7
29 maja 2019, 16:03
tylko nie Giampaolo
0
KKP19
KKP19
29 maja 2019, 15:55
Brać EDF, a nie Izaghiego
0
29 maja 2019, 15:30
W sumie to nie wiem czemu tak większość nie chce Giampaolo. Dla mnie jest to idealna opcja, ale na pewno lepsza niż Inzaghi, De Zerbi czy inne takie. Wolałbym oczywiście EDF-a. Giampaolo generalnie grał przyjemną dla oka piłkę i jako jeden z nielicznych potrafił się postawić Juve. Kadrę miał za cienką, to nie dawali rady na koniec sezonu.

Poza tym, gra 4-3-1-2, czyli taktyką o którą tak wielu tu płakało. Jestem ciekaw w sumie jak wypadnie atak Piątek-Cutrone z Paquetą na 10.
4
Vol'jin
Vol'jin
29 maja 2019, 15:33
+ to pomysł ponoć Maldiniego no i Sacchi go też swego czasu polecał do Milanu (tak jak Sarriego)
0
Vol'jin
Vol'jin
29 maja 2019, 15:37
Na szczęście już są plotki znowu o EDF. Do jego wizji skład i projekt dużo bardziej pasuje. Niestety Inzaghi też jest dalej wymieniany.
1
KKP19
KKP19
29 maja 2019, 15:53
Tylko zr jak Paqeta wypadnie do nici z formacji jeśli nikogo nie dokupimy w mercato na ta pozycje. Ale mnie zastanawia czm tam nie dac wtedy zwyczajnie Hakana. Hakan dla mnie jest ŚPO i w srodku pola gra o wiele lepiej niż na skrzydle..
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2019, 20:32
KKP19 W miejsce Paquety może grać Hakan. Na 10 jest o wiele bardziej produktywny niż na skrzydle. Gorzej, że do 4-3-1-2 nie mamy zawodników do gry za plecami Paquety. Został tylko Kessie i Biglia.
0
KKP19
KKP19
29 maja 2019, 20:37
Wiem wlasnie ze może grav Hakan. Dziwi mnie własnie czemu Gattuso tam go nie ustawiał podczas kontuzji Paquety
0
Savi
Savi
29 maja 2019, 15:25
Giampaolo chce Roma. Niech biora go jak najszybciej
1
kamilus
29 maja 2019, 16:57
Jest ktoś, kogo Roma nie chce? :)
1
pablas84
pablas84
29 maja 2019, 14:20
DRAMAT!! Wymiana przeciętnego trenera na przeciętnego trenera nie będzie skokiem jakościowym do przodu.
Lista się robi coraz dłuższa: Pippo, Mihajlovic, Montella, Gattuso i kto następny....
0
Rafalzki
Rafalzki
29 maja 2019, 14:19
Czy to będzie Inzaghi czy Giampaolo to już jedna lipa, to trzeba było już Gattuso zostawić...
0
Gullit80
Gullit80
29 maja 2019, 14:16
Marzenie to Kloop ale nie realne na teraz do zrealizowania. Więc najlepiej EDF ale skoro mamy opierać drużynę na młodych zawodnikach to może paść na Wengera już kiedyś przymierzanego.
1
matten
matten
29 maja 2019, 13:36
Dramat. Nowego trenera trzeba było szukać już w zimie kiedy skompromitowaliśmy się w Lidze Europy i można było z dużą dozą prawdopodobieństwa zakładać, że trener Gattuso nie podoła zadaniu i nie awansuje do Ligi Mistrzów. Tak to jest jak się zostawia wszystko na ostatnią chwilę i wszyscy trenerzy, którzy mogliby zrobić różnicę są już na etapie zaawansowanych rozmów z innymi klubami, które wcześniej się zreflektowały. Jeśli mam być szczery to ja nie widzę wśród tych nazwisk nikogo kto gwarantowałby, że w przyszłym sezonie uda nam się awansować do Ligi Mistrzów. Najsensowniej prezentuje się kandydatura Eusebio Di Francesco, który ma doświadczenie na włoskim podwórku i Lidze Mistrzów, aczkolwiek mam wrażenie, że o tej kandydaturze najmniej się mówi...
0
pablas84
pablas84
29 maja 2019, 14:18
Co wy z to ligą europy?? Czy wyznacznikiem pracy Gattuso jest odpadnięcie z ligi europy, co to za różnica czy Milan odpadł w fazie grupowej, czy po rozegraniu kolejnych dwóch meczy??
Ponadto w tym okresie kogo byśmy zatrudnili: Donadoni, a może Zdenek Zeman?? I dzisiaj narzekalibyście, że nie dali szansy Gattuso i że jesteśmy poza pierwszą szóstką w serie a.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 maja 2019, 15:16
Oni po prostu myślą, że dla Milanu z ławką rezerwowych gorszą od Torino i ograniczoną swobodą w kwestii transferów Conte odpuściłby batalię sądową o grube miliony, a Wenger zakopałby topór wojenny z Gazidisem...
0
Orzelek79
Orzelek79
29 maja 2019, 13:28
Takie informacje mnie drażnią, czekam jednak na oficjalną wiadomość. Może Inzaghi jest trochę lepszy ale to nie jest rozwiązanie. Tu musi być porządny skok jakościowy.
0
Levy11
Levy11
29 maja 2019, 13:18
Ja bym wolał kogoś pokroju Nagelsmanna.
0
Levy11
Levy11
29 maja 2019, 13:15
Allegrii to nie jest trener. Zdobyć te tytuły z Juve to nie jest osiągnięcie tylko norma. LM go zweryfikowała po raz kolejny. Nawet z Ronaldo w składzie.
0
Vol'jin
Vol'jin
29 maja 2019, 13:10
Aby brać trenerów typu Mourinho/Allegri to trzeba mieć jakieś żalążki gry w ataku pozycyjnym, a my nie mamy tego od lat. Chyba że atak pozycyjny to ma być długa na Piatka jak na Ibrę...
0
mrkojiro
mrkojiro
29 maja 2019, 13:05
Nie miałbym nic przeciwko Allegriemu. W sezonie 12/13 (ostatni pełny sezon w Milanie) uzbierał 72 punkty z gorszą kadrą niż mamy obecnie. Śmiem twierdzić, że byłoby go stać na 75-80.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 maja 2019, 12:59
Ach to LGDS stawiać Giampaolo i Inzaghiego wyżej od EDF :D De Zerbi niezła opcja, EDF najlepsza z wymienionych.
6
Orzelek79
Orzelek79
29 maja 2019, 13:29
Tylko EDF daje nam znaczący skok jakościowy.
2
iTomKox
iTomKox
29 maja 2019, 12:57
Będzie Wenger, Mourinho albo Allegri - mówię wam!
1
jasiom22
jasiom22
29 maja 2019, 12:51
Nie ogarniam tych kandydatur. Di Francesco nie przyjdzie. A Jardim byłby okej. natomiast system gry Simone czy Giampaolo... Oznaczałby koniec Suso w Milanie, i zaczynanie wszystkiego od nowa, pozatym bardzo liczyłem na trenera z poza serie A. Inzaghi czy Giampaolo niczym nikogo nie zaskocza, i skonczy sie na siekierce za kijek, Dalej liczyłbym na conajmniej Jardima, albo kogos bardziej doswiadzonego z poza włoch.
0
Savi
Savi
29 maja 2019, 14:42
Zgadzam sie ze wszystkim. Ale z jednym nie. Koniec Suso? I co z tego? Milan ma byc wielki czy Suso? Grajek przereklamowany .
0
jasiom22
jasiom22
29 maja 2019, 15:48
Zeby Milan wrocił do wielkosci, uwazam ze powinno sie budowac na tym co dzialalo, i to ulepszac... a napewno nie sprzedawac najwartosciowszych zawodnikow. Do systemu Jardima (gdyby ciagle byla taka szansa), za rowno Suso jak i Bakayoko by pasowali. Do systemu Simone, trzeba by wymienic polowe kadry z Suso na czele.. A to zwyczajnie zajelo by duzo czasu.. i duzo porazek. Oczyiscie zgadzam sie ze Suso nie jest niezastapiony, i jezeli mialoby to oznaczac przejscie na stale na 4-3-1-2 i dwoch napastnikow.. To jestem za.
0
karp_fso
karp_fso
29 maja 2019, 12:28
Z tej dwójki jak już to Inzaghi, ale najlepiej to trzeciego, czyli Di Francesco. Dopóki bo Monchi nie rozmontował Romy to nawet w LM ją daleko poprowadził. Z Giampaolo nie wskoczymy na wyższy poziom.
8
MK92
MK92
29 maja 2019, 12:45
W stu procentach się zgadzam.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
29 maja 2019, 12:22
Z Giampaolo zapominamy o skrzydłowych sprzedajemy Suso bo za 2 napastników nie zagra bo nie umie kupujemy kupujemy ofensywnego pomocnika typu kaka wraca Andre Silwa i gramy 2 napastników
1
Vol'jin
Vol'jin
29 maja 2019, 12:34
a tego ostatnio 80% ludzi nie chciało ? dwóch napastników i Paqueta na trequ ...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2019, 20:41
Conti Do taktyki Giampaolo ofensywnego pomocnika nie potrzebujemy. Jest Pakiet i Hakan. Potrzebujemy za to ze 4 środkowych i defensywnych bo został tylko Kessie i Biglia a potrzeba 3 na boisku + rezerwowi których nie ma w ogóle.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
29 maja 2019, 12:06
Jeśli przyjdzie ktoś z tej dwójki to naprawdę będziemy w tym samym miejscu. Może zrobimy mały krok do przodu niewiele dający na dłuższą metę. Jest Sarri, EDF, a nam zostają przeciętni trenerzy... równie dobrze może przyjść Antoni Piechniczek czy Oddo.. Do tego potrzebujemy konkretnych 2-3 wzmocnień do pomocy i będzie dobrze. Fajnie jakby stanęło na Sensim, Tonalim i np Chiesie. No i ewentualne łatanie dziur w obronie, choć ja bym Abate i Zapate zostawił nawet na 2 lata.
Edytowano dnia: 29 maja 2019, 12:14
0
Zuber
Zuber
29 maja 2019, 11:59
Przestańcie się napalać tak na plotki. Gazidis w wywiadzie powiedział, że jak Maldini przyjmie funkcje dyrektora technicznego, to zasiądą wspólnie i przestudiują wszystkie kandydatury na trenera pod każdym względem i wybiorą wspólnie. Wątpię w to, że przyjdzie tu jakiś placek.
2
mrkojiro
mrkojiro
29 maja 2019, 11:46
Juventus na pewno będzie miał trenera z topu, wartość rynkowa wg transfermarkt to 782mln euro. Jasne jest, że nie mają konkurencji w Serie A. Napoli i Inter mają kadry o podobnej wartości, dodatkowo trenerami odpowiednio będą Ancelotti oraz Conte. Jasne jest, że te 2 zespoły powinny bić się o 2 miejsce.
Milan? Na papierze mamy 4 kadrę co do wartości i nie zamierzamy inwestować dużych pieniędzy. Trenera również nie będziemy mieć na równi z top3 ligi, czy choćby aspirującego do tego tytułu.
Zarząd więc jasno mówi nam, że bijemy się o 4 miejsce, bo w tabelkach tak to właśnie wygląda. Takie są nasze ambicje na kolejny sezon. Każde miejsce ponad 4 będzie niespodzianką, a miejsca 4-6 nie będą dziwić. Tyle właśnie w tym momencie znaczymy we Włoszech. Na świecie znaczymy jeszcze mniej.
Oczywiście przykład Atalanty pokazuje, że można ugrać dużo nie mając trenera z topu czy drogich zawodników, ale nie liczyłbym nagle na cud.
1
Adam1983
Adam1983
29 maja 2019, 11:46
Tak juz wczesniej pisalem nikt z czołówki nie chce tu przyjść widząc ten balagan Niestety jak nie sprzedadzą klubi jakiemuś gosciowi ktory wprowadzi swoje porzadki bedzie to tak wygladalo Boze drogi ty na to wszystko patrzysz i nie grzmisz mam juz dość tych trenerow grajacych drewno ba jeden zero Moga przegrywac ale niech graja ladnie ofensywnie bo od kilku lat nie da siw patrzeć na ich grę
0
cbvirus
cbvirus
29 maja 2019, 11:45
Budowa drużyny na 8 miejsce w tabeli w toku widzę.
1
roby
roby
29 maja 2019, 11:42
No najwazniejsza decyzja kto zostanie trenerem...im lepszy z wyzszej polki tym lepiej,bo mimo braku LM zawodnicy z top mogliby sie skusic na przyjscie do nas....a tak jak bedzie trenerem np.Nesta czy De Zerbi nikle szanse na dobrych zawodnikow ,mowie tu o gwiazdach
1
dawko69s
dawko69s
29 maja 2019, 11:42
Jak można sięgać po trenera który w przeciągu roku zaliczył chyba największy regres w historii. Przypomnę tylko, że rok temu lazio było na 5tym miejscu z 72 pkt na koniec. W tym roku 8me miejsce i 59 pkt --> spadek o 13 pkt. Giampaolo natomiast w stosunku do poprzedniego sezonu spadek o jedynie 1 pkt. Dla porównania, nasz znienawidzony ex-trener zrobił skok z 64 na 68 pkt w stosunku do poprzedniego sezonu. Rzeczywiście, Inzaghi i Giampaolo to zaje**** wybory. Po prostu 3 x TAK!!!! Xd co tu się odwala w tym klubie..........

PS. Podobnie rezygnacja Leonardo, o której już wcześniej pisałem, to zwykły strzał w kolano. Ziomek załatwił nam Piątka i Paquete, a teraz rezygnuje.....katastrofa
2
Mormarx
Mormarx
29 maja 2019, 11:42
plotki, plotki, plotki...
Panowie i Panie, szkoda nerwów, bo to jakie informacje w ostatnim tygodniu zostały podane powoduje skoki ciśnienie u niejednego z nas.
Mam nadzieję, że kierownictwo wie co robi i chce jak najlepiej dla Milanu. Tymczasem my nie mamy żadnego wpłypwu.
Osobiście liczę, że zawita do nas Sarri. Nie wydaje mi się by Juve było nim zainteresowane, z Chelsea raczej odejdzie, jedynie Roma jeszcze może namieszać
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 maja 2019, 11:53
Plotki,plotki a potem w rzeczywistości wszystkie niby ploty sprawdzają się niestety w kontekście Milanu
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 maja 2019, 11:40
Może jak Milan osiągnie słabszy wynik niż w tym sezonie niektórym otworzą się oczy i skończy się te kretyńskie robienie z trenerów ''źródła wszelkiego zła''.Ogólnie przy nowym kierunku polityki transferowej oraz trenerze z tej półki czeka nas przynajmniej 3 lata dalszej stagnacji na poziomie walki o miejsca 5-7.
0
AC Kamil
AC Kamil
29 maja 2019, 11:36
Biorąc pod uwagę takie aspekty jak: sytuacja sportowo-finansowa Milanu, dostępność na rynku i koszty zatrudnienia trenera, zmianę profilu drużyny na bardziej ofensywny i nastawienie na rozwijanie młodych zawodników to nie widzę na ten moment lepszego szkoleniowca dla Milanu niż Eusebio Di Francesco.
1
Marosso
Marosso
29 maja 2019, 11:32
Zaczynam na poważnie traktować tezę że na Milan została rzucona jakaś klątwa . Każdy kto bierze się w tym klubie za rządzenie zostaje ogarnięty chyba przez jakiegos demona. Jak można mieć dostępnego EDF a oni biorą pod uwagę kogoś tak surowego jak Giampaolo . To jest chore każdy zarząd od 8 lat ma zawsze do wyboru 3-4 kandydatów na trenera w naszym zasięgu i wybiera tego najgorszego. O ile Inzaghi to człowiek który daje jeszcze jakieś nadzieje to przy Giampaolo tracimy kolejne 1,5 sezonu bo tyle będą go trzymać żeby dać mu szanse ... już widzę dwa obozy i wojny słowne na tej stronie między nami czyli po staremu tak od 8 lat ... jestem załamany jak nigdy...



10
Marcin1995
Marcin1995
29 maja 2019, 11:30
Ja naprawdę nie rozumiem jak Di Francesco może być ostatni na tej liście
3
roby
roby
29 maja 2019, 11:23
Tak jak pisalem kilka dni temu o kazdym z panow....skoku nie zrobimy az takiego....musi byc trener z wyzszej polki...inaczej bedzie klepanie po plecach
0
Nizial86
Nizial86
29 maja 2019, 11:13
Jejku jaka porażka oby to niebyla prawda
0
ACstach
ACstach
29 maja 2019, 11:13
Nie jest wesoło, ale tak szczerze to na kogo my możemy sobie pozwolić w obecnej sytuacji...
1
Nesta_13
Nesta_13
29 maja 2019, 11:13
Może Brzęczek do razu ?
2
MK92
MK92
29 maja 2019, 12:35
Giampaolo trochę podobny ;)
2
looko
looko
29 maja 2019, 11:09
https://www.youtube.com/watch?v=qDNu-D1mXhk
0
Yabaye
Yabaye
29 maja 2019, 11:08
Z tego duetu raczej Inzaghi. Ale biorąc pod uwagę wszystkie publikowane nazwiska, zostałby lekki niedosyt.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 maja 2019, 11:02
I pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy Lazio punktowało i to Rzymianie walczyli z Milanem o czwarte miejsce, pojawiały się tutaj komentarze, że Inzaghi jest świetnym szkoleniowcem i wielu widziałoby go w Milanie, bo z młodych Włochów to najlepiej rokujący trener, który w dodatku ma solidny warsztat w przeciwieństwie do Gattuso. Lazio nie siadła końcówka sezonu, więc już nikt nie chce młodszego z braci Inzaghich. Łaska pańska na pstrym jeździ koniu, jak widać.

Ja się nie spodziewałem i nie spodziewam wielkiego nazwiska, ponieważ żadna uznana marka do nas nie przyjdzie. Nie chodzi tu nawet o problemy z Uefą i FFP, co uniemożliwia wielkie inwestycje, ani nawet o to, że nie gramy w LM (wielu trenerów chętnie i od LE by zaczęło). Chodzi o sam fakt, że klub jest w przebudowie, więc na dwoje babka wróżyła i niekoniecznie może się udać.

Widzę, że wielu zapomina o tym, że silniejsze aktualnie kluby niż Milan zaczynały swoją drogę po wielkość z trenerami średnimi lub mizernymi. Żeby chociaż wspomnieć o Napoli, które wyciągnęło trenera z Empoli (co okazało się strzałem w dziesiątkę), bo przed Napoli Sarri, mimo wieku 50+, nie prowadził żadnej większej ekipy. Z drugiej strony miedzy mamy Inter, który niby aktualnie kusi Antonio Conte, ale był prowadzony przez Spallettiego, szkoleniowca może i znanego, jednak do wybitnych to on nigdy nie należał. Jasne, jedna drużyna ma teraz Carletto, a druga być może Conte, ale Sarri na początku swej przygody w Neapolu i Spalletti to nie były wybitne nazwiska.

Milan zrobi znaczny skok jakościowy już przez sam fakt, że zatrudni trenera. Trenera, a nie trenerskiego żółtodzioba. Czy to będzie Di Francesco, czy Giampaolo (swoją drogą Sampdoria grała naprawdę ładną piłkę momentami, dużo ładniejszą od Milanu, i mieli pomysł na grę, co było widać), czy Inzaghi. Każdy z nich doświadczeniem i warsztatem trenerskim zjada Gattuso na śniadanie. I to już będzie progres. Przy uzupełnieniu pierwszej drużyny (lewoskrzydłowy i środkowy pomocnik) można na spokojnie atakować 4 miejsce w nadchodzącym sezonie.

Nie denerwujcie się, nie patrzcie przez czarne okulary i nie snujcie fatalistycznych scenariuszy. Podejdźcie do sprawy zdroworozsądkowo. Trener z wielkim nazwiskiem do nas nie przyjdzie, ale i inne drużyny, wyprzedzające aktualnie Milan, przed znanymi trenerami zatrudniały średniaków z dobrym warsztatem. I od tego właśnie zaczynali. Wielu kibiców na tej stronie zresztą pisało, że już sam ogarnięty trener pozwoli z tymi piłkarzami osiągać lepsze wyniki, i ja się z tym zgadzam.
Edytowano dnia: 29 maja 2019, 11:04
9
patoo_07
patoo_07
29 maja 2019, 11:14
Wszystko fajnie, ale umówmy się. Giampaolo nie jest dobrym trenerem. Na 4 mecze przeciwko Gattuso wygrał raz i to dzięki babolowi Donnarumy. Przegrał 3 mecze. Generalnie to nie widzę w nim nic co by mógł wnieść do naszej drużyny. Poza tym jest uwiązany do 4-3-2-1, pod co nie mamy zawodników w tej chwili, a przebudowa kadry pod Giampaolo, żeby sobie tak grał jest chyba złym pomysłem. No i trzecia rzecz, czy jedyni trenerzy dostępni dla nas to spadki po Sampdorii?! Na ostatnich 3 trenerów (Brocchiego nie liczę, bo to był żart) 2 było z Sampdorii i teraz szykuje nam się trzeci wynalazek, zapewne też szybko do zwolnienia.
0
patoo_07
patoo_07
29 maja 2019, 11:21
Nie zgadzam się co do oceny Inzaghiego.
Już odpuszczając kwestie klasy, której mu zwyczajnie brak, to nie oceniałbym go aż tak dobrze. Wprawdzie skład Lazio szału nie robi, ale umówmy się, że pomoc mieli na lepszym poziomie niż nasz, a atak w miarę porównywalny. SMS, Parolo, Alberto, Immobile, Correa - oni wszyscy by grali z miejsca u nas w składzie. Jedynie obrona odstawała i to znacznie. 8 miejsce w tym sezonie to dla niego raczej porażka, którą Coppa Italia osłodziła.
0
patoo_07
patoo_07
29 maja 2019, 11:36
Gattuso >Giampaolo .Nikt nie oczekuje wielkiego szkoleniowca tylko kogoś kto ma pomysł na zespół i nowoczesna gre czego nie można powiedzieć o Giampaolo który prezentuje prymitywny futbol z archaiczna taktyka 4-3-1-2 bez skrzydeł i z 10 za napastnikami , nikt w poważnej piłce nie gra tak przestarzale.Wloscy trenerzy poza wyjątkami którzy są poza zasięgiem Milanu to trenerzy którzy w konfrontacji z aktualną europejska piłka są zacofani,liczą się tylko suche schematy i za mało w tym pilki ,sam ponoć Allegri narzeka na trenerów włoskich szkolących młodych piłkarzy.Jedyny słuszny włoski kandydat to Do Francesco.Mysle że każdy był by zadowolony gdyby przyszedł a jak nie on to ktoś z poza włoskiego topornego systemu szkolenia typu Blanc,Galtier,Setien,Fonseca ,Marcelino,Conceicao.Jak przyjdzie Giampaolo to możesz wykreślić z listy zakupów lewoskrzydłowego BTW.
0
Bury_87
Bury_87
29 maja 2019, 10:57
Przecież, to jakieś żarty. Giampaolo gość, który sobie w Sampdorii nie poradził to co on ma zrobić w klubie gdzie presja jest 100 razy większa!! Ci kandydaci to kpina! Tu potrzeba kogoś pokroju Simeone - doslownie z jajami!
1
Milanista 26
Milanista 26
29 maja 2019, 10:55
Podobno Milan ma się spotkać w tym tygodniu z Franzem Smudą bo jest poważnym kandydatem parodia co media spekulują w sprawach Milanu
1
Savi
Savi
29 maja 2019, 10:50
TO juz lepiej bierz Gazidis Fornalika. I to nie jest zadna Ironia
1
bawolejaja
bawolejaja
29 maja 2019, 10:59
Fornalik jest mistrzem swojego kraju. Na co mu przechodzić do średniaka?
2
Savi
Savi
29 maja 2019, 11:29
ale zaorales mnie hee;)
1
Huczaj
Huczaj
29 maja 2019, 10:38
Wrzućcie lepiej wywiad z Gazidisem, tam są dużo ciekawsze rzeczy niż kolejne medialne spekulacje.
0
savicevic88
savicevic88
29 maja 2019, 10:37
Simone Marco De Eusebio Jardim!
1
Cisek666
Cisek666
29 maja 2019, 10:38
ostatni niech zamknie drzwi;)
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się