SCUDETTO


Milan finalizuje transfer Rade Krunicia za 8 mln euro. Prezes Empoli potwierdza

12 czerwca 2019, 19:02, Presidente Aktualności
Milan finalizuje transfer Rade Krunicia za 8 mln euro. Prezes Empoli potwierdza

Rade Krunić będzie prawdopodobnie pierwszym transferem Milanu tego lata. Jak podaje Gianluca Di Marzio, jeden z najlepiej poinformowanych dziennikarzy na Półwyspie Apenińskim, Milan włączył się do walki o 25-letniego pomocnika Empoli i wyprzedził konkurencję. Empoli otrzyma za Bośniaka kwotę ośmiu milionów euro plus premie. Sam zawodnik podpisze z rossonerimi czteroletni kontrakt z roczną pensją około 1,2 mln euro. Testy medyczne zaplanowano na przyszły tydzień. Możliwe, choć to tylko luźna sugestia, że sprowadzenie Bośniaka to pomysł Marco Giampaolego, który współpracował z nim już w Empoli. 

Aktualizacja: Prezes Empoli, Fabrizio Corsi potwierdził w rozmowie z calciomercato.com, że Rade Krunić od przyszłego sezonu będzie grał w Milanie, a kwota transferu wyniesie 8 mln euro. 

Aktualizacja 2: Dyrektor sportowy Empoli, Pietro Accardi, w rozmowie z MilanNews.it wyjawił, że Milan przyglądał się Rade Kruniciowi od roku, a rozmowy w imieniu klubu prowadził Paolo Maldini. Jednocześnie potwierdził on, że Empoli otrzyma od mediolańczyków osiem milionów euro plus bonusy.



170 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzegorzzg
grzegorzzg
12 czerwca 2019, 20:03
Według mojego zdania to dobry transfer, myślę że może zadomowić się w pierwszym składzie, jestem bardzo za sprowadzeniem gracza Sensi.
3
Krauser
Krauser
12 czerwca 2019, 20:00
A kogo wy chcecie do rotacji, kolesi za +30mln? Krunic za 8mln to dobry transfer. Nie zdziwię się jak wywalczy sobie miejsce w "11".
7
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 20:02
Docelowo, budując drużynę powinno się kupować ludzi do pierwszej jedenastki, a nie domyślnie kogoś do rotacji. Sytuacja idealna, to byłoby kupienie kogoś kto posadzi Kessie na ławce.
1
Krauser
Krauser
12 czerwca 2019, 20:12
Masz racje, ale obecnie Milanu nie stać żeby trzymać zawodników za +30mln na ławce.
0
kamilus
kamilus
12 czerwca 2019, 20:13
Gzikuu, nigdzie nie napisano ani powiedziano, że właśnie teraz w toku nie są rozmowy dotyczące graczy do pierwszej jedenastki (np. Torreira), a ten zakup po prostu został wcześniej sfinalizowany.
1
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 20:20
Tak tak, wiem, że jednocześnie mogą toczyć się inne negocjacje. Napisałem tylko na podstawie tego co nam wiadomo. Za Kessiego na ten moment przychodzi zmiennik, a nie ktoś kto go wygryzie ze składu. :)
0
kamilus
kamilus
12 czerwca 2019, 20:23
Szczerze to nie byłbym taki pewien, że nie wygryzie Kessiego, bo Franck ostatnimi czasy głównie biega (a i to często robi bez sensu), także pod wodzą Giampaolo Rade może naprawdę prezentować się ciekawie i wygryźć byłego gracza Atalanty z pierwszego składu Milanu.
0
tomasz696
tomasz696
12 czerwca 2019, 20:59
ludzie co wy mowicie jakie 30mn? jakie 8 mln? bedzie oboz przygotowawczy i kazdy ma czysta karte tym bardziej przy nowym trenerze i nie jest wazne czy kosztuje 30 czy 8 jak myslicie o teoriach spiskowych typu ze Kessie 30 wart to ma grac a nie Krunic bo 8, to sie mylicie idac tym tropem lepiej zeby ''lepsze 8 mln'' gralo a ''slabe 30 mln'' spiniezyc bo kasa potrzebna bo FFP. Ludzie troche logiki i wlasnego rozumu. Trener bedzie stawiac na zawodnikow wedlug niego na najlepszych bo bedzie odpowiadac za wyniki. 0 filozofii.
1
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:59
A no i oczywiście życzę mu powodzenia, mam nadzieję że mnie do siebie przekona bo na papierze do mnie nie trafia
0
12 czerwca 2019, 19:58
Po doswiadczeniach ostatnich lat Milanu nie mam przekonania ze to gosc na lawke.Nie zdziwie sie ze przyjdzie jeszcze Sensi i to koniec.Nie rozumiem czemu nie wyrwali juz z Empoli Traore albo Bennacera.To o klase lepsi pilkarze.
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:59
1
adamos
adamos
12 czerwca 2019, 20:03
Może nie pasowali Giampaolo taktycznie?
0
kabo
12 czerwca 2019, 20:08
Bo ma przyjść na DP Sensi, a Traore jest już w Juve/Sassuolo.
1
kabo
kabo
12 czerwca 2019, 20:18
Z tego co mi wiadomo Traore wciaz jest graczem Empoli , nie ma nic oficjalnego.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 czerwca 2019, 21:08
Cosmi dziś potwierdził transfery Krunicia do Milanu jak i Traore do Juve
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
12 czerwca 2019, 19:58
Witamy na pokładzie.
4
wilku94
wilku94
12 czerwca 2019, 19:57
I gitara, powodzenia Rade!
2
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:56
Z Giampaolo na ławce i transferami typu Krunic będzie to samo co zwykle
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:57
0
adamos
adamos
12 czerwca 2019, 20:02
Niestety Kros, Modric, Sms, Rabiot, Veratti, Hames i inni do Nas nie przejda. Musimy stać się Ajaxem i Frankfurtem. Kupować dobrych graczy za nie wielkie pieniądze a po roku zarabiac na nich. Czemu narzekasz na Giampaolo? Od półtora roku będziemy mieli trenera co wie co to taktyka i schemat.
1
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 20:05
No tak najlepiej wyjechać od razu z Kroosem czy Verattim, uwierz mi że ja naprawdę sobie zdaje że tacy zawodnicy do nas nie trafią, ale jest jeszcze masa innych piłkarzy których można wziąć, co do MG to nic szczególnego nie zrobił przejął średniaka Serie A i średniakiem go pozostawił
0
adamos
adamos
12 czerwca 2019, 19:56
Dlaczego na niego narzekacie? Gość jest szybszy niż nasza cała pomoc wzięta. Super podłącza się pod ofensywę i super zagrywa piłki prostopadle. Ponadto idealnie zamyka akcje. Gość zje na dzień dobry Kessiego. Dla mnie na plus zawodnik. Forza Krunić dużo goli i asyst.
15
kabo
12 czerwca 2019, 20:12
Adamos, nie ma sensu niektorym tutaj tłumaczyć ze to dobry transfer. SMS tez kiedyś był nieznany, a tu mamy naprawde ciekawego grajka który może się jeszcze rozwijać i przy dobrych wiatrach zastapic Kessiego. Czy jakiś pomocnik Milanu miał 6 asyst w sezonie ?
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
12 czerwca 2019, 19:55
Calciomercato mowi o zainteresowaniu napastnikiem Club Brugge Loisem Opendą. Gość ma 19 lat.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 czerwca 2019, 19:58
https://siamolaroma.it/2019/03/25/mercato-roma-giallorossi-a-caccia-di-openda/

pewnie dlatego teraz łączą go z nami ;]
1
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:53
Nie lubię tego określenia że ściąga się kogoś na ławkę, do pierwszego zespołu zawsze trzeba ściągać piłkarzy do walki o pierwszy skład albo do pierwszego składu
0
adamos
adamos
12 czerwca 2019, 19:57
Tylko czasami lawkowicz gra lepiej niż gwiazda nasza z 11tki.
0
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:58
Czasami tak
0
Rysiu
Rysiu
12 czerwca 2019, 19:51
Biorąc pod uwagę że kilka lat temu daliśmy ponad 20 baniek za Berto, to transfer ten wydaje się na prawdę przemyślany. Wiele nie stracimy a może zyskamy.
11
Zako
Zako
12 czerwca 2019, 19:45
Wstrzymajcie sie z ocenami, to 8mln. Okienko trzeba będzie ocenić dopiero jak się skończy, bo inna będzie optyka, jak będzie pewność, ze taki Krunic to będzie rezerwowy, a inna, jak będą przychodzić same średniaki niewiele przewyższajace go poziomem. Transfer pewnie na zasadzie okazji, w zwiazku ze spadkiem Empoli.
2
kabo
12 czerwca 2019, 19:37
Wielu tutaj jeszcze się zdziwi, ale ja uważam ten transfer za pozytywny.
Nie oszukujmy się budżet na transfery nie będzie wysoki - wiec trzeba szukać okazji.
Bosniak, 25 lat, 5 goli , 6 asyst, ograny w Serie A jest potencjal do rozwoju. Takich zawodników teraz będziemy szukali. Wiem ze chcecie Jamesa, Modrica itp ale zejdzmy na ziemię.
5
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:36
Mnie w ogóle taki transfer nie przekonuje, znowu ściągamy przeciętniaków
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
12 czerwca 2019, 19:38
A kogo mamy ściągać bez LM? I z FFP na karku? Kogo Wy się spodziewacie?
5
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:40
Piłkarzy, którzy grają w lepszych zespołach? Którzy nie spadają ze swoimi drużynami z ligi? Historia Birsy powinna nas uczyć na błędach.
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:42
3
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
12 czerwca 2019, 19:40
5 goli i 7 asyst w 33 meczach w słabym Empoli chyba nie wyglada najgorzej. Za takie pieniadze gość 25 lat? Biere w ciemno.
8
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:45
Birsy? Historia 30latka powinna nas uczyć od nieściągania w miarę młodych (25letniego piłkarza na pewno nie można nazwać starym) zawodników? Gość ma fajne statystyki. Przychodzi na ławkę. Oceniasz go, a nawet pewnie nie wiesz jak gra, oceniasz tylko na podstawie klubu z jakiego przychodzi, jak typowy janusz piłkarski.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 czerwca 2019, 19:46
To Napoli głupie bo bierze Di Lorenzo, Juve Traore, a o Bennacera też raczej góra tabeli się pyta :) Tylko my tacy głupcy

Akurat pomoc Empoli to był obok Caputo i Di Lorenzo jedyny pozytyw + Drągowski od wiosny
5
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:49
Więcej Lecterek, więcej! Raz, że Birsa był przed 30-tką, dwa też miał fajne cyferki w Chievo, trzy też przychodził na ławkę i cztery też z czerwonej latarni Serie A. Potrafisz kierować tylko szczeniackie odzywki ad personam, ale już na faktach nie potrafisz się oprzeć. No, ale czekam, aż w końcu zaskoczysz mnie merytorycznym argumentem! :)
1
Marcin1995
Marcin1995
12 czerwca 2019, 19:51
Traore i Bennacera akurat bym u nas widział, bardzo utalentowani piłkarze, natomiast Krunic 26 lat, Di Lorenzo mnie też nie przekonuje
0
Vol'jin
Vol'jin
12 czerwca 2019, 19:54
Birsa do nas trafiał z Genoi nie z Chievo tak by the way

i wcale bym się wtedy nie zdziwił jak Gallian go zapisał sobie w notatniku po meczach z Auxerre w LM ^ bo to było w jego zwyczaju
1
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:56
Vol'jin, święta racja! Do Chievo odszedł od nas. :)
1
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:58
A kiedy ty niby napiszesz jakiś sensowny argument zamiast lania wody i narzekania na wszystko jak rasowy piknikowy ekspert?
Pomyliłem się w wieku Birsy no i co, miał wtedy 27 lat i był transferem wynikającym z relacji Galliani - Preziosi. Trzeba być naprawdę januszem nic niewiedzącym o piłce, żeby porównać takie transfery i jeszcze pisać o nauce na błędach. Naprawdę trzeba mieć okrojone patrzenie na świat jeśli tak wąsko patrzy się na ocenę transferu jak ty.
0
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 20:01
Skąd wiesz, że wynikał z relacji Galliani - Preziozi? Ten argument wygląda mi na lanie wody. Poza tym znów obelgi ad personam, to wiele o tobie mówi. smutne. :)
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 20:03
1
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 20:13
No i jak zwykle, odpowiada na ułamek mojego posta, przekręcając kota ogonem i wyrywając zdanie z kontekstu. No a czym były wszystkie nasze transfery za Gallianiego z Genoi? Przecież braliśmy stamtąd kogoś co okienko i to nie byli ich najlepsi gracze jak teraz tylko ta jedna albo nawet dwie półki niżej.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 czerwca 2019, 19:33
Boban ponoć też go rekomenduje

hejt na chorwata za 3 2 1 :D
1
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:55
Nie mogl Modricia zarekomendowac?
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
12 czerwca 2019, 19:32
na ławkę jak znalazł, lepszy niż Mauiri i Berto iMonto
1
Pinokio
Pinokio
12 czerwca 2019, 19:27
Buahahaha. Z pewnością taki zawodnik podniesie jakość w naszej drużynie. No nic, kolejny sezon stracony na starcie.
0
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:34
Dzbanie, odchodzi trzech rezerwowych. W ich miejsce przychodzi jeden gość z fajnymi statami. Kto napisał, że to transfer do pierwszego składu? Nie dopowiadaj sobie i nie wymyślaj głupot.
15
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:44
Tak patrzę, że nikt nie pisał o pierwszym składzie w kontekście Krunica. Warto dodać, że rezerwowi też stanowią o jakości drużyny a nie tylko wyjściowa jedenastka. :)
1
MR. X
MR. X
12 czerwca 2019, 19:45
A Ty taka wróżka jesteś że już wiesz że transfer stracony?
1
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:48
Gzikuu = kolejny dzban, a skąd możesz znać jego jakość piknikowy januszku? Bo ma słabą ocenę w fifie czy fmie?
0
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:51
Uuuuuuu, widzę że obrażania ciąg dalszy. Pięknie, dojrzale i na poziomie Lecteruś. Wciąż czekam na merytoryczne argumenty. :)
0
Pinokio
Pinokio
12 czerwca 2019, 19:59
Kultura na wysokim poziomie, nie ma co. Obstawiam, że w domu wolałają cię tak na co dzień. Po sezonie o tym zawodniku nikt nie będzie pamiętał.
0
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 20:06
Przedstawiłem ich wystarczająco w przeciwieństwie do Ciebie, lepiej naucz się albo zacznij czytać ze zrozumieniem. To, że będziesz pisał mój nick jak jakaś dziewczyna i odpisywał tylko na część mojego postu, która Ci nie pasuje nie znaczy, że masz rację. Wyrywasz wszystko z kontekstu i w pełni zasługujesz na nazywanie Cię słowem, którym wcześniej użyłem. Nie masz prawa wypowiadać się o merytorycznych argumentach sam ich nie używając.
Wylewasz tylko lament w stylu " o nie przychodzi ze słąbego klubu", "o nie, będzie słaby", co jest czystą hipokryzją, bo nawet nie znasz tego zawodnika i nie wiesz co pokaże.
0
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 20:13
Masz rację o wielki nieomylny. Jesteś najlepszy, a ja się nie znam. Jednak mimo wszystko cieszę się, bo w przeciwieństwie do ciebie pojęcie kultury osobistej nie jest mi obce. Pozdrawiam! :)
2
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 20:17
Nie jestem nieomylny, nie wiem czemu ironizujesz używając tego słowa. Gdybyś jeszcze nie zauważył cały czas piję do przedwczesnej oceny i ciągłego/ uporczywego krytykowania wszystkiego oraz oczekiwania cudów. No ileż można to wszystko czytać. Nie uważam, że wiem wszystko, ale nie lubię jak inni się właśnie tak zachowują no i właśnie Ty to robisz, stąd cały ten problem.
0
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:27
Aż tęsknota za Kucką wróciła. Ech gdyby u nas był w zeszłym sezonie przydałby się o wiele bardziej niż Montolivo, Mauri i Bertolacci razem wzięci. ;/
2
GiveMeReason
GiveMeReason
12 czerwca 2019, 19:24
Amtosferić
0
daro12555
daro12555
12 czerwca 2019, 19:19
My nie potrzebujemy piłkarzy na ławkę tylko do pierwszej jedenastki.Ci co w pierwszej 11 powinna usiąść na rezerwie .
2
Bandita
Bandita
12 czerwca 2019, 19:22
heee ale moze sie okazac ze ci z 11 wyleca... Planow nie znamy
0
Bandita
Bandita
12 czerwca 2019, 19:18
Co to jest 8 baniek? A rezerwa musi byc nawet gleboka.
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:18
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 czerwca 2019, 19:22
No pewnie.W końcu kadra bez szrotu i wynalazków typu Poli, Mauri czy właśnie Krunić to nie podobne do Milanu...
1
Bandita
Bandita
12 czerwca 2019, 19:23
Salinas nie lubie twoich wypowiedzi. Ale ironie lubie:) I tu zgadzam sie. Baa uwazam,ze bedzie nawet tak hajs wydany,ze te 80 baniek grubo przekroczymy. Bo to wlasnie DNA Milanu:)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 czerwca 2019, 19:15
Na tle całej stawki z Serie A bardzo przeciętny.Prędzej okaże się kolejnym M.Fernandezem/Polim niż Kucką.
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:16
0
hyrus13
hyrus13
12 czerwca 2019, 19:11
Wiem, że transfer Kucki każdego nauczył żeby dawać zawodnikom kredyt zaufania, ale mam spore wątpliwości. Choć może będzie rozumiał czym jest gra dla Milanu i wniesie trochę ożywienia do szatni.
0
rossoner111
rossoner111
12 czerwca 2019, 19:10
Chłopak jest na prawdę dobry , kto oglądał mecze serie a ten wie. Oczywiscie ławka, ale mysle ze spokojnie 15 mln mogą za niego rządac w następnym sezonie. Ten transfer to raczej inwestycja pod zarobek., choć idealny na ławkę i solidna zmianę pod utrzymanie wyniku.
2
AdamoX__
AdamoX__
12 czerwca 2019, 19:17
Dokładnie bardzo fajny piłkarz jak ma taki przyjść za Monto/Bertolacci/Mauri to jest naprawdę dobrze.
1
Dusiek
12 czerwca 2019, 19:09
PETARDA!
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 czerwca 2019, 19:08
Biorąc pod uwagę, w jakiej drużynie grał, i że nie rozegrał pełnych 38 spotkań, to wykręcił niezłe liczby jak na środkowego pomocnika. Żaden z naszych nie może się pochwalić 5 bramkami i 6 asystami, mimo że Milan jest mocniejszy i zdobył ciut więcej bramek. Za taką cenę jak najbardziej. W końcu po odejściu naszego szrotu trzeba i ławkę wzmocnić.
14
Milanboy
Milanboy
12 czerwca 2019, 19:06
Ciekawa inwestycja, takim Kucką pachnie trochę
4
12 czerwca 2019, 19:05
Haha pomylili chyba gosci z Empoli .
1
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:05
Hahahhaha, nie ma to ja budowanie siły zespołu na spadkowiczach. :v Jasne, że na rezerwę, ale czy to poziom wyższy niż Monto czy Bertolacci? Co nowy trener, to musi sprowadzić jakiegoś kwiatka, którego kiedyś trenował. Był Matri, był Kalinić, będzie Krunić.
1
Milanboy
Milanboy
12 czerwca 2019, 19:06
Albo będzie jak Kucka, kto wie
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 czerwca 2019, 19:10
Za rok jeszcze wraca Lord Halilovic.
5
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:25
heheh, ale śmieszne, prawie tak bardzo jak twoje żałosne komentarze
0
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:30
Oooo mój hejterek wrócił! Długo nic nie pisałeś, tęskniłem i liczę na więcej!
Edytowano dnia: 12 czerwca 2019, 19:31
0
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:35
Unikałem czytania twoich wypocin eksperciku z fm'a
0
Gzikuu
Gzikuu
12 czerwca 2019, 19:39
a pomimo wszystko jednak mi odpisujesz, albo jesteś hejterem pełną parą albo na pół etatu. musisz się zdecydować i być konsekwentny! :)
1
Lecter
Lecter
12 czerwca 2019, 19:46
jak ty lubisz sobie dopowiadać historie i tworzyć teorie ;>
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się