SCUDETTO


Milan z pierwszą ofertą za Torreirę

24 czerwca 2019, 13:08, Purysta Aktualności
Milan z pierwszą ofertą za Torreirę

O zainteresowaniu urugwajskim pomocnikiem ze strony Milanu mówi się już od jakiegoś czasu. Według Sport Mediaset, Ivan Gazidis wystosował oficjalną ofertę za Lucasa Torreirę, która zakłada dwuletnie wypożyczenie warte 5-8 milionów euro oraz obowiązkowy wykup za sumę 30 mln. Najprawdopodobniej Arsenal odrzuci tę propozycję oczekując definitywnego transferu gotówkowego. Na korzyść rossonerich może przemawiać fakt, że Torreira czuje się nieszczęśliwy w Anglii i chętnie wróciłby do Włoch, gdzie Milan miałby być jego pierwszym wyborem ze względu na pracę pod skrzydłami jego poprzedniego trenera Marco Giampaolo. Dodatkowym decydującym czynnikiem może okazać się rezygnacja z transferu Stefano Sensiego, który jest w tej chwili bliżej przenosin do Interu.



78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
25 czerwca 2019, 00:28
Na Ceballosa nie mamy szans, ale Torreira jeśli rzeczywiście chce odejść, bo źle czuje się w Anglii to jest realna opcja i fajne wzmocnienie linii pomocy.
0
DaRo_7
DaRo_7
24 czerwca 2019, 19:57
Aj marzy się wymiana Iworyjczyka na Urugwajczyka ;) nawet z małą dopłata :p
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 19:57
0
Rafał0209
Rafał0209
24 czerwca 2019, 17:13
Ceballos , Torreira i Kabak ale bysmy mieli młody zespół i to z jakim potencjałem ,nie wiem ile w tym prawdy ale ciesza takie wiadomości że w ogole myślimy o młodych wilkach głodnych gry a nie starych wyjadaczach ktorym spokojnej starości ale wciąż vwielkim klubie nic się nie chce
0
acmti__
acmti__
25 czerwca 2019, 14:13
Ceballos może przebierać w ofertach więc możemy jedynie o nim pogadać
0
Spokojny
Spokojny
24 czerwca 2019, 16:14
Miszcz ale w którym miejscu cena za Sensiego jest chora? z tego co piszą 5+21/22 mln . Przecież to uczciwa cena za 24 letniego włocha po dobrym sezonie i ze sporym potencjałem. Jaka niby cena za niego będzie adekwatna? Z takim podejściem, że max 27 mln jakie Inter zapłaci za Sensiego to ,,chora cena " , przy jednoczesnej wycenie Torreiry na 35-38 mln ( i to przy 2 letnim wypożyczeniu !!) czeka nas sporo rozczarowań na tegorocznym rynku transferowym.... I nie , nie narzekam, natomiast staram się patrzeć na sprawy maksymalnie obiektywnie a nie przez różowe okulary.
1
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 16:26
Losie . A z czego sie smialem pare dni temu? Ze wielki kibic Milanu wlasciciel czy jak mu tam SASuolo . Idzie na reke interowi. A nas chcial wycyckac . u nas byla cena 30 czy 35 baniek gotowka. albo Patrick i doplata nasza. Wiec widzisz sens?I widzisz jak nas chcieli wykolegowac?
1
Spokojny
Spokojny
24 czerwca 2019, 16:34
a bierzesz pod uwagę, ze te 35 mln to zwykłą ściema? zwykła wymówka, że negocjujemy gościa ileś czasu , już witamy się z gąską a tu jedna informacja popołudniu że Sensi do Interu a wieczorem potwierdzenie. Może to nie chora wycena tylko fakt że przegraliśmy rywalizację derbową o zawodnika?
0
mikj
mikj
24 czerwca 2019, 16:48
Myślę, że to nie derbowa porażka tylko bardziej LM i niebieski albo LE i czerwony. To jak wybór pigułki u Morfeusza tylko ta niebieska zagwarantuje Ci lepszą wartość rynkową
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 16:53
Spokojny przeciez oni mogli Sensiego zaklepac juz tydz temu. Przedstawili swoje warunki . Nie zgodzili sie i wszedł inter
0
Krauser
Krauser
24 czerwca 2019, 17:00
Inter po prostu przedstawił lepsza ofertę i już. Nie ma co dopowiadać sobie do tego historii. Nie pierwszy i nie ostatni raz ktoś sprząta zawodnika z przed nosa danemu klubowi.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 17:01
4
Spokojny
Spokojny
24 czerwca 2019, 17:10
Krauser oczywiście że tak, 100% racji. Dlatego mnie osobiście troche śmieszy określenie ,, chora cena " przy 27 mln za Sensiego. Potem ktoś puścił w mediach plotke ze Sassuolo chce od nas 35 mln a Interowi daje go na promocji., Przecież to bzdura. Cena jest uczciwa a my zwyczajnie przegraliśmy rywalizację o zawodnika.
0
Krauser
Krauser
24 czerwca 2019, 17:24
Bo tu wychodzi hipokryzja kibiców. Jak Sensi ma iść do Milanu, to super. Cena? Kogo to obchodzi. A jak ma iść do konkurencji, to nagle jest za słaby i za drogi, bo trzeba racjonalnie wydawać kasę. I dobrze, bo sprowadzą Ceballosa i Torreire! Cena? Kogo to obchodzi :)


A zarząd, kwestie ze nie stać nas na Sensiego. Opakował w ładne opakowanie pod tytułem "nie będziemy przepłacać, sami ocenimy wartość zawodnika". To ogólnie znaczy to samo, tylko kibice bardziej klaszczą
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 17:27
3
Krauser
Krauser
24 czerwca 2019, 17:37
Po pierwsze, "uczciwa", "chora", "wygórowana", to subiektywne oceny. Zarówno moje jak i Twoje. Jeżeli moja Cię śmieszy, to trudno :)
Po drugie, według różnych źródeł, mówi się o 5 mln + 25 mln + zawodnik Primavery. Ewentualnie ten zawodnik wlicza się w te 25 mln już. Tak czy inaczej, Sensi kosztuje 30 mln.
Po trzecie, tak jest to dla mnie chora wycena, tak jak 50 mln za Barelle. Nie od dziś wiadomo, że jak tylko się pojawi bardziej uzdolniony Włoch, to krzyczą za niego spore pieniążki. Chcesz poznać uczciwą wycenę? To 40 m mln za Torreire lub 25 mln za Romagnoliego czy Brandta.
Oczywiście może być, że wypali i zakup się opłaci. Wtedy i Inter i Ty będziecie mieć rację :)

Krauser- ja mogę mówić za siebie tylko, ale nie pisałem nigdy nic o tym, że Sensi super i wart każdych pieniędzy. Owszem, są hipokryci, ale nie uogólniaj. Kibice Milanu mają sporo grzeszków, ale daleko nam do hipokryzji pewnego środowiska spod innych barw :)
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 17:41
0
Krauser
Krauser
24 czerwca 2019, 17:45
Oczywiście nie miałem na myśli ciebie czy konkretnie kogoś innego, ale takie ogólne spostrzeżenie :)
0
Spokojny
Spokojny
24 czerwca 2019, 17:54
Miszcz ja się w dużej mierze zgadzam z Twoją opinią ale na jakiej podstawie uważasz że 40 mln to uczciwa wycena Torreiry? z czyjej perspektywy? bo chyba nie Arsenalu... I 25 mln za Brandta to nie byłą uczciwa wycena tylko klauzula wykupu wpisana w kontrakt, Przy takiej grze on by kosztowal około 50 mln. Tak to niestety wygląda, takie czasy. I jeżeli Milan będzie dokonywal swoich wycen jak tej z Torreira i Sensim to jak napisałem już wcześniej przyjdzie nam się mocno rozczarować w to lato. Ceny idą w górę, nic tego nie zatrzyma w najbliższej przyszlości i albo to akceptujemy albo przyjdzie nam szukać okazji, targować się o każde euro i cierpieć bo powrót do poważnej piłki będzie duuuuuuuużo cięższy niż niektórym się wydaje.
0
Spokojny
Spokojny
24 czerwca 2019, 18:06
Wiem, że niestety idą i chciałbym się doczekać czasów gdy Milan, tak jak ja w FM, wywala 240 mln na stół by kupić Mbappe. :)

Milan może musi to zaakceptować, ale mamy taki klimat a nie inny. Poza tym naszych piłkarzy też się wycenia za nisko. No bo skoro Sensi 30 mln, to czemu Kessie 25 mln, a Hakan za 20?

Taka kolej rzeczy, że ten kto się po kogoś zgłasza zaczyna od zbyt niskiej kwoty... albo wpłaca klauzulę.

Nie wspominam już nawet o chorych i śmierdzących na kilometr cenach piłkarzy Juve, np. Cerri, Favilli czy Sturaro.
Może być też tak, że to Milan po prostu nie umie zapakować tak ładnie piłkarza w kokardkę jak Juve, Sassuolo czy Inter ostatnio.
0
ósmy
24 czerwca 2019, 18:36
Niedawno też nam sprzątnęli Kondogbię sprzed nosa.
I nie za dobrze na tym wyszli.
Sensi jednak to zupełnie inna para kaloszy, Włoch, który już poznał bardzo dobrze Ligę.
Jeśli przejdzie do Interu, to będę uważnie obserwował jego przymiarki do podstawowej 11.
0
marunio
marunio
24 czerwca 2019, 21:54
wszystko jest warte tyle za ile ktos jest sklonny to sprzedac i tyle za niego zaplacic, wartosc jest subiektywna, wszystko zalezy od okolicznosci, moze byc tak, ze inter nie kupi sensiego i ostatniego dnia okienka sassuolo bedzie potrzebowalo pieniedzy i sprzeda go nam za polowe ceny, ktora oferowal inter. milan od dawna placi bardzo duzo za slabych pilkarzy, nie wiem czy to kwestia wizerunku milanu jako tego ktorego mozna naciagac, czy szukamy zawodnikow w slabych miejscach, to jak z samochodami, mozesz kupic lambo ktore jest bardzo drogie i nie mowiac o uzytkowaniu, albo nowe bmw, ktore po tuiningu ma podobne osiagi a jest tansze i jeszcze latwo je sprzedac
0
Nizial86
Nizial86
24 czerwca 2019, 16:11
A co z tym Krunicem czy jak mu tam bylo.milan go pozyskal?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 czerwca 2019, 16:27
Oficial może być dopiero po rozpoczęciu mercato ale jest już w zasadzie naszym piłkarzem.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 czerwca 2019, 16:32
^
Nie nie musi byc po rozpoczeciu mercato , skad ten pomysl w ogole?Przeciez juz setki transferow jest ogloszonych oficjalnie.
0
Nizial86
Nizial86
24 czerwca 2019, 16:37
No wlasnie o to mi chodzi ze juz jedne druzyna oglaszaja pilkarzy a milan nic
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 16:45
Ibarbo - po pierwsze Grzesiek napisał że może, a nie musi, po drugie już jest praktycznie naszym graczem, oficjalka to faktycznie kwestia dni może być, i zapewne to będzie 1 lipiec
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:00
^
Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem?Kontekst wypowiedzi "Oficial może być dopiero po rozpoczęciu mercato" jasno wskazuje że autor ma na myśli że tylko wtedy można ogalszac transfery , a kluczem w tej wypowiedzi jest dopiero gdyby nie było tego dopiero to rzeczywiście inaczej by to brzmialo.Gosciu nawet nie wiem po co ci to tłumacze no chyba że jednak język ojczysty cię przerasta...
1
Krauser
Krauser
24 czerwca 2019, 17:07

Wyborne samozaoranie :)
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:09
Ibarbo- no ty masz problem, bo nie odróżniasz, może od musi, no ale co ja tam wiem,poza tym nie krzycz , bo na całe osiedle słychać twoje wrzaski, i skąd ty kuźwa możesz wiedzieć że on ma to tylko na myśli ? Czytasz mu w myślach? Myślenie widzę jednokierunkowe, jak zawsze w sumie

Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 17:13
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:17
Napisal że dopiero wtedy to znaczy że nie może być wcześniej , skończ się gościu w końcu kompromitować bo to aż wstyd...
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:19
Ibarbo- Napisał tak,aż tobie to zacytuje, bo nie ogarniasz "Oficial może być dopiero po rozpoczęciu mercato ale jest już w zasadzie naszym piłkarzem." czaisz??????????????? Bo to jest elementarny błąd w czytaniu tekstu najwidoczniej , może, MOŻE, no nie wiem, takie to trudne?
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 17:20
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:39
xDDDDDD
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:49
Nie chcę przerywać tej fascynującej "dyskusji", ale strzelam, że Grzesiek miał na myśli 1 lipiec jako nowy okres rozliczeniowy, w który chcemy wpisać nowe transfery. Dlatego ogłosimy dopiero wtedy, nie wcześniej.
Transfery można oczywiście ogłosić wcześniej, co robił nawet Milan w czasie "wielkiego mercato" Chińczykow. Możemy nawet w marcu jeżeli taki jest kaprys. Jednakże kontrakt zdeponować w Lega Calcio mogą dopiero od 1 lipca, czyli po otwarciu okienka.
1
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 17:58
^
Mi z kolei wydaje sie ze Grzesiek mysli ze transfery mozna wlasnie tylko wtedy oglaszac Ufficiale a nie o zadnych okresach rozliczeniowych.Z reszta jak sie uaktywni to wtedy mozna zweryfikowac dokladnie.Jednak to co wypisuje ten osobnik powyzej to jedno wielkie XD.
1
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 20:57
Ibarbo - nie no, szanujmy się, od ciebie nie da się większych bzdur pisać, bądźmy na odpowiednim miejscu mimo wszystko
0
mpt1899
mpt1899
24 czerwca 2019, 16:05
Nie mowie, ze to info to prawda ale wczoraj podalem ten news powolujac sie na to samo zrodlo to pojechali po mnie jaki to Sport Mediaset jest niewiarygodny a dzisiaj jakos nikt o tym nie wspomnial. Hmm.
1
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 16:08
Bo to norma nie wiesz? Ile razy pojechali po mnie . A pozniej kto mial racje ? Ja
1
24 czerwca 2019, 15:36
Niby sie ciesze ze Veretout pojdzie do Romy ale z drugiej strony jak slysze ze nawet oni zaoferowali mu lepsza oferte finansowa to zaczynam myslec ze to okienko transferowe bedzie jednym wielkim zartem i skladaniem niepowaznych ofert innym klubom , wszysycy ciekawi zawodnicy jak Torreira czy Ceballos znajda kluby i skonczy sie zrotem pokroju Praeta itp.
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:39
tyle,ze tam ma isc do 1 skladu ,a tu szykowali mu lawke. Wiec chyba logiczne,ze nie chcieli przeplacac jakby cebalosik i torreria im sie udal.
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:49
Skad wiesz ze na lawke LOL?Biglia jest niby lepszy?
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:54
A ty dalej ludzi straszysz piłkarzami, którzy tu nie przyjdą i siejesz defetyzm. Nic ci nie pasuje, nawet składanie ofert za Torreire czy nowy stadion( mimo tego że miesiącami narzekasz na włoską infrastrukturę).
Poza tym jaki Praet, który kosztuje 30 mln i Milan nigdy na to nie pójdzie?
Już z Sensim pokazaliśmy, że nie będziemy się łapać na tak chore wyceny piłkarzy. To się tyczy też wynagrodzeń. Chcesz żebyśmy dalej przepłacali za średniakow?
3
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:56
nie ,ze wiem chodzi mi o ich zamiary. A co bedzie tego nie wiem. A biglie i tak sprzedac chca najlepiej
0
Milanboy
Milanboy
24 czerwca 2019, 15:57
Ibarbo - no i po co ten defetyzm? No po co? To jest do kitu, rozumiem brwk optymizmu, ale bez przesady, poza tym, ty nie wiesz, i ja nie wiem kto tutaj trafi, zobaczymy
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:58
Ibarbo : Jezeli Celujesz w Celadosika i Torrierke to logiczne,ze nie bedziesz wyrzucac kasy na jakiegos vertacza czy sensacza. Ida na woz albo przwoz. Mam nadzieje,ze wiedza co robia i tyle
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 16:19
Wycena Sensiego jest chora?Niezle zarty , gosc idzie na wypozyczenie jak sie sprawdzi to te 20 kilka milionow za wykupienie bedzie prawdziwym stealem.Nie ludze sie nawet ze przyjdzie tu Torreira czy Ceballos , to koszt conajmniej 40,50 mln a i jak sie slyszy ze ma byc limit pensji 2,5 mln netto to kto ma za tyle grac jak nie typowy sredniak.
1
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 15:25
dobra skonczyc pitolic dawac brac go i tak nas wywala z LE czy za nasza zgoda czy bez.
0
pjotr
pjotr
24 czerwca 2019, 14:38
eufa się ociąga z decyzją więc kupią torreire + ceballosa żeby mieć pewność, że będziemy wykluczeni
2
Qiub
Qiub
24 czerwca 2019, 14:35
Będę szczerze zdziwiony jeśli to się uda. W połowie negocjacji pewnie włączy się Inter albo Napoli i tam pójdzie za lepszy hajs.
1
kamilus
kamilus
24 czerwca 2019, 14:49
Inter i Napoli pomoc mają dobrą (a nawet bardzo) i szukają wzmocnień do ataku, więc ich bym się raczej nie obawiał.
0
XXL
XXL
24 czerwca 2019, 15:25
Inter nie ma dobrej pomocy. Tam tylko Brozovic to kozak. Naingollan na wylocie, a Gagliardini czy Vecino to sredniaki. Oczywiście jak przyjdzie Sensi i Barella to wtedy kozak. Napoli natomiast ma najlepsza pomoc w lidze.
0
marunio
marunio
24 czerwca 2019, 13:44
fajnie ze sie targuja, ale takie oferty wydaja sie zwyklym cwaniakowaniem i troche traca brakiem szacunku, nie zdziwilbym sie gdyby tylko zdenerwowaly zarzadzajacych arsenalem
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 13:52
To jest zwykla przynetą sprawdzic co konkretnie odp i co zazycza
2
Lays
Lays
24 czerwca 2019, 13:42
Marzenie.
0
Corsa
24 czerwca 2019, 13:42
Wystarczy mi ten jeden zakup, reszta jest nieistotna. Za wszelką cenę powinniśmy go ściągnąć. Na takich piłkarzach powinien być budowany Milan. Ciężko będzie z tym transferem, ale coś czuję, że taki ruch może być dla nas przełomowy. Nawet inni piłkarze jak zobaczą, że Torreira postanowił nam zaufać, to może zmienią zdanie i nie będziemy postrzegani wciąż jako tykająca bomba, co ułatwi transfery w kolejnym oknie.
2
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
24 czerwca 2019, 15:52
Co do ostatniego zdania, to zmień nazwisko Torreiry na bonuciego lub higuaina :D
0
Corsa
24 czerwca 2019, 15:59
@Ricardo Cafu, nieee, to nie to samo. Obaj panowie stoją już u schyłku kariery, nie działają przyciągająco, z obu zostały tylko wielkie nazwiska. Torreira natomiast jest przedstawicielem tej młodej grupy piłkarzy z perspektywami i właśnie do nich należy dotrzeć :)
0
Dryzu1899
Dryzu1899
24 czerwca 2019, 13:33
Będę miał podwójną satysfakcję - kolega z pracy - kibic Arsenalu - wyśmiewał mnie że absolutnie Arsenal nie puści Torreiry za takie grosze i to jeszcze do Milanu. No i wiadomo - pozyskamy świetnego zawodnika do środka pola. W mojej opinii właśnie takich zawodników powinniśmy wypatrywać - z topowych klubów, łapiących się do podstawowego składu którzy na pewno podniosą jakość formacji ale których jest szansa sprowadzić.
0
MisiuACM
MisiuACM
24 czerwca 2019, 13:47
To przeproś kolegę, bo żaden Torreira tu nie przyjdzie, a innym radzę troszeczkę ochłonąć.
6
Purysta
Purysta
24 czerwca 2019, 14:01
Jej, jak to dobrze, że mamy na tej stronie takich użytkowników jak Misiu, którzy obwieszczą wszem wobec do jakich transferów kategorycznie nie dojdzie. Dzięki, już ochłonąłem.
11
KońFederacja
KońFederacja
24 czerwca 2019, 14:01
Lub kolega będzie miał bekę.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 czerwca 2019, 14:24
Dryzu1899 Nie chcę być złym prorokiem ale niestety znacznie większe szanse są na to że jednak to kolega będzie miał z ciebie bekę.
0
Savi
Savi
24 czerwca 2019, 14:34
Dryzu nie przejmuj sie jutro tez jest dzien;)
0
Dryzu1899
Dryzu1899
24 czerwca 2019, 15:08
Z tą beką ze mnie to już się przyzwyczaiłem przez lata bycia kibicem Milanu, luzik panowe :D
1
MisiuACM
MisiuACM
24 czerwca 2019, 15:49
Purysta, jestem tutaj zarejestrowany już ponad 3000 dni i dobrze pamiętam czasy jak do ataku miał powrócić Ibra by grać do pary z Jacksonem Martinezem, a w zamian dostaliśmy Bacce lub do środka mieliśmy dostać Isco, a dostaliśmy Bertolacciego. Życie i kibowanie Milanowi nauczyło mnie, że lepiej się miło zaskoczyć niż niemiło rozczarować. Inną sprawą jest jak później się potoczyła kariera w/w piłkarzy.
0
dykt4tor
dykt4tor
24 czerwca 2019, 16:06
Akurat Bacca był mega wzmocnieniem.
0
MisiuACM
MisiuACM
24 czerwca 2019, 16:22
W tamtym składzie co mieliśmy to nawet Carlitos w formie z Wisły Kraków by ogarnął. Okej, pokazał się z fajnej strony Bacca, ale jak skończyła się jego kariera w Milanie to wszyscy dobrze wiedzą, obrażony został przehandlowany za Samu i paczkę fajek.
0
Purysta
Purysta
24 czerwca 2019, 16:40
MisiuACM, mimo że moje obecne konto (drzewiej miałem inne, już skasowane) ma jedynie 150 dni również doskonale pamiętam czasy, o których piszesz. Ba, pamiętam i czasy o wiele odległejsze. Tyle że to o niczym nie świadczy. To że Ibra czy Martinez do nas nie trafili, nie oznacza, że to nie było realne. Z Martinezem dobrze się stało, bo okazał się niewypałem, Isco od początku należało włożyć między bajki, a przyjście Ibry było wg mnie całkiem możliwe.
Transfer Torreiry jest mało prawdopodobny, zgadzam się, ale to nie oznacza, że jest niemożliwy do przeprowadzenia. Nie mówimy tu o sci-fi w stylu Messi/Ronaldo, tylko o piłkarzu, który nie chce grać dłużej w Arsenalu i chętnie przywdziałby nasze barwy. To już sporo. O czym nie napisałem w newsie, a co również może okazać się istotne, to fakt, że Kanonierzy interesują się Kessiem, który mógłby zostać włączony do transakcji w wypadku braku środków na transfer definitywny.
1
daro12555
daro12555
24 czerwca 2019, 13:29
Legenda Shevchenko-nie bo jeśli odejdzie Kessie to pozbywamy się czołga w naszej pomocy ,siła fizyczna też jest ważna .Pozatym gdzie Suso ma grać w naszym zespole teraz przy tej taktycze on jedynie pasuje do 4-3-3 lub 4-5-1 do innej już nie ani z niego napastnik ani Trequista .
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 czerwca 2019, 14:26
Ze swoją szybkością kontuzjowanego starego żółwia skrzydłowy też z niego żaden.
0
Gianni Rivera
24 czerwca 2019, 13:18
Ogólnie rzecz biorąc, rozumiem, że Inter wyprostował dotychczasowe problemy finansowe, teraz ma dodatkowo Ligę Mistrzów i niemalże gwarancję zysku ~50 mln. Z drugiej strony FFP rozpatruje trzy ostatnie sezony. Nie za bardzo nasi sąsiedzi zza miedzy hulają w tym okienku? Jeśli wypalą ich wszystkie plany transferowe + pensje, to ich tegoroczne wydatki księgowane do budżetu złapią pewnie ze 150-200 mln.
0
imperator5000
24 czerwca 2019, 13:26
Zakupy piłkarzy amortyzują się w okresie trwania kontraktu, nie są księgowane jako jednorazowe koszty.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
24 czerwca 2019, 13:27
Zawsze to 100 mln czystego zysku w 2 sezonach LM.
0
Gianni Rivera
24 czerwca 2019, 13:33
imperator5000
Czyli, o ile dobrze Cię rozumiem, piłkarz kosztujący 30 mln, który dostał kontrakt 2 mln (około 4 mln brutto) na 5 lat, kosztuje klub 30+20=50 mln w ciągu całego kontraktu, czyli jakieś 10 mln rocznie?
0
ACMForever
ACMForever
24 czerwca 2019, 14:44
Nie. Kosztuje 34 miliony w pierwszym roku i po 4 w kolejnych.
0
imperator5000
24 czerwca 2019, 15:30
@Gianni

Dokładnie tak jest. Według mojej wiedzy amortyzacja praw do występów sportowych zawodnika amortyzuje się liniowo, więc przy pięcioletnim okresie amortyzacji w Twoim przypadku rachunek wyników klubu byłby co roku obciążony amortyzacją na 6 mln euro i kosztami wynagrodzenia na 4 mln euro.

Stąd analizowanie wpływu transferów na FFP z punktu widzenia wyłącznie kwot odstępnego nie ma większego sensu - one rozkładają się na kilka lat do kwot stanowiących ułamek rocznego budżetu klubu. Wpływ na wynik finansowy wywierany jest przez cały okres trwania kontraktu, nie tylko w roku zakupu piłkarza. Takie spojrzenie pozwala nabrać właściwej perspektywy - klub może spokojnie kupić piłkarza za 40 mln euro i dać mu 4 mln kontraktu, o ile nie zachwieje to jego rocznym bilansem (jest zdrowy na innych polach, kontroluje fundusz płac albo ma/przewiduje stabilne źródła przychodów). Trochę na tej zasadzie Fassone jeździł do UEFA z prezentacjami zapowiadającymi gigantyczne przychody z rynków azjatyckich - żeby pokazać, że te jego setki milionów euro na karty zawodnicze i wynagrodzenia w ciągu najbliższych 5 lat znajdą pokrycie w przychodach. Była to ryzykowna i skrajnie nieodpowiedzialna strategia oparta na przeszacowanym potencjale marketingowym naszego klubu, która nie tylko nie ma dziś szans obronić się przed FFP, ale i w swoim czasie zaprowadziła Milan na skraj bankructwa, od którego ocalił nas Elliott.

Niestety, mimo deklarowanej przez właściciela woli inwestowania, jesteśmy ograniczeni w dużej mierze przez rozdęte za poprzedniego zarządu koszty. Doskonałym sposobem na szybką (rozliczaną w jednym roku obrotowym) poprawę wyniku jest w takiej sytuacji sprzedaż piłkarzy, których karty albo już się podatkowo zamortyzowały, albo nigdy nas wiele nie kosztowały. Pozwala to na sprzedaż zawodnika znacząco powyżej wartości księgowej i osiągnięcie z tego tytułu zysku (plusvalenza). Dlatego może się okazać (aczkolwiek piszę to bez znajomości sprawozdania klubu ani tym bardziej jego prognoz), że do odblokowania mercato konieczne będzie sprzedanie Gigio, Cutrone, Calabrię lub Suso. Według włoskich mediów tego ostatniego Giampaolo widzi w składzie. Wybór może więc paść na któregoś z naszych wychowanków, a że największe "mercato" ma Cutrone, to niestety może on zostać poświęcony...
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 czerwca 2019, 13:12
Borini zwalnia numer?
1
pjotr
pjotr
24 czerwca 2019, 14:39
nie ma opcji, 11 będzie zastrzeżona
0
daro12555
daro12555
24 czerwca 2019, 13:12
Niech wykładają te 40 mln ,sprzedać Suso nawet za 30 mln .
2
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
24 czerwca 2019, 13:19
A nie lepiej zostawic Suso? I sprzedac Kessiego, Suso kreował wiekszośc sutuacji bramkowych i nawet jezeli jest przewidywalny na skrzydle to i tak byl jednym z najlepszych.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
24 czerwca 2019, 14:30
Legenda Shevchenko Raczej nie lepiej. Pozbędziemy się wtedy silnego piłkarza w destrukcji. Za kreowanie będą odpowiadać inni a piłkę najpierw ktoś musi odebrać. Suso tego nie zrobi a Kessie owszem. I to bardzo dobrze.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2019, 14:31
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
24 czerwca 2019, 13:11
Dawaj do nas
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się