SCUDETTO


Milan czeka na odpowiedzi Veretouta i Kabaka. Konkurencją Roma i Bayern

26 czerwca 2019, 09:56, cinassek Wywiady
Milan czeka na odpowiedzi Veretouta i Kabaka. Konkurencją Roma i Bayern

Jak zgodnie informują włoskie media, Milan czeka aktualnie na odpowiedź dwóch piłkarzy, których chce sprowadzić do swojej drużyny - Jordana Veretouta oraz Ozana Kabaka. Francuski pomocnik Fiorentiny jest kuszony również przez Romę i w najbliższym czasie ma podjąć decyzję odnośnie swojej przyszłości. Turecki obrońca Stuttgartu spotyka się natomiast także z zainteresowaniem ze strony Bayernu Monachium, ale przewaga mediolańczyków względem monachijczyków polega na tym, że mogą zaoferować piłkarzowi szansę regularnych występów. Wkrótce i ten gracz podejmie decyzję.



51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
daro12555
daro12555
26 czerwca 2019, 12:42
Kabak wielkie tak ale francuz na nie .
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 czerwca 2019, 12:11
31.07.2019. "Milan czeka na odpowiedzi Veretouta i Kabaka" ;p
Uważam, że takie sprawy powinny być dawno dogadane. I tylko oficjalka do wiadomości. To nie są jacyś topowi gracze, by pozwolić sobie na takie zwlekanie. Nie chcesz, masz wątpliwości, czekasz, co zaproponują w klubie X? Narka. Nie mamy o czym gadać. Czekać można z nadzieją na Ceballosa, czy nawet Torreirę, bo wiadomo, że oni wniosą sporo jakości i są to zawodnicy już z jakąś renomą. A ci dwaj? Wolne żarty. Po dwóch dniach zwłoki temat powinien być zamknięty.
16
tommyb1
tommyb1
26 czerwca 2019, 12:17
Kabak pewnie czeka na decyzję Boatenga. Jak ten zostanie to czeka go bycie na 5 miejscu w kolejce do składu. U nas byłby oczko wyżej tylko w sumie. No chyba że się okaże lepszy od Caldary :)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 czerwca 2019, 12:30
Skoro jest taki wow, to Boateng nie powinien mu być strasznym ;) Moim zdaniem, Jerome to przeciętniak w tej chwili.
0
tmqTV
tmqTV
26 czerwca 2019, 12:36
Skoro Hummels odszedł za 30 baniek do BVB to Boateng będzie do wyjęcia za jeszcze mniej. Może lepiej się koło niego zakręcić? Ze 2-3 lata spokojnie jeszcze pogra na wysokim poziomie. Wiem, wiem, ostatnimi czasy nie prezentował się najlepiej (albo nie prezentował się wcale), ale szczerze mówiąc wolałbym postawić na niego, niż na Lovrena czy Kabaka, który jest kotem w worku.
2
tmqTV
tmqTV
26 czerwca 2019, 12:48
Nie chciałbym, żebyś odebrał to w zły sposób i oskarżył o atak czy obrażanie... ale bardzo dobrze, że to nie Ty o tym decydujesz.

Po pierwsze, wielu piłkarzy jest wciąż na urlopach albo mają obowiązki reprezentacyjne. Owszem, można sporo zrobić i ogłosić przed 1 lipca, ale z jakiegoś powodu to okienko trwa przez 2 miesiące i zaczyna się długo po zakończeniu sezonu.

Po drugie, deadliny pod koniec czerwca? Serio? Zgrupowania zaczynają się najwcześniej w drugim tygodniu lipca, a poważne treningi jeszcze później. Turnee mamy pod koniec lipca. Deadliny to się daje najwcześniej na koniec lipca, gdy zaczyna brakować czasu na znalezienie/dogadanie alternatywy.

Po trzecie, tylko topowy gracz ma prawo się zastanawiać? Serio? Poza tym skończmy z tym gadaniem, że nie wolno się zastanawiać człowiekowi nad podjęciem dość ważnej decyzji życiowej. Chyba się nam ciężko postawić na miejscu takiego Kabaka, który musi wybrać kraj, projekt, przyszłość tak naprawdę czy Maldiniego, który swoim nazwiskiem ma firmować nowy projekt i postawić swoją legendę na szali.
Nie wspomne o tym, że wszystkie te decyzje padają o wiele wcześniej niż to było dotychczas, wciąż jest czas na wszystko i wszystko można zrobić z rozsądkiem czy planem. Coś czego nie było od baaaaardzo dawna.

Opanujmy się. Chcemy powrotu klubu do dawnej świetności, wyników, planów etc, prawda? Więc może nie rzucajmy poronionych pomysłów czy oczekiwań, które doprowadziły nas do tego miejsca w którym jesteśmy.

17
tmqTV
tmqTV
26 czerwca 2019, 12:59
@Miszcz ale też spójrz na to, że im szybciej działasz, tym większe efekty możesz uzyskać. Wraz z upływem czasu zostają Ci tylko resztki z pańskiego stołu... Co zresztą odczuwamy od kilkunastu okienek, z nielicznymi wyjątkami. Spójrz na takie BVB - w pierwszym dniu okienka potwierdzili 3 topowe transfery jak na Bundesligę. Niedługo później potwierdzili wykupienie Alcacera z Barcelony, a teraz jeszcze dorzucili Hummelsa. I jako szkoleniowiec możesz zgrupowanie zaczynać z totalnie spokojną głową. A nie zastanawiać się, czy do końca okresu przygotowawczego jeszcze zmieni się Twoja kadra i w jakim stopniu.
0
tmqTV
tmqTV
26 czerwca 2019, 13:04
BVB ma kasę, my zaś nie możemy sobie ot tak latać od klubu do klubu i aktywać klauzul, przez to jak wygląda nasza sytuacja z FFP. Jak spokojnie odbudujemy swoją pozycję, to za kilka lat zrobimy tak samo. Będziemy aktywować klauzulę i brać te najlepsze dania jeszcze w maju.
To kolejny mój apel - przestańmy dokonywać porównań, które nie mają racji bytu.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2019, 13:05
3
tmqTV
tmqTV
26 czerwca 2019, 13:11
Wbrew pozorom - jak na obecne warunki - BVB wydało "tylko" 100 mln na 5 zawodników, którzy będą stanowili o jej sile w nowym sezonie. My, przy odpowiedniej organizacji, zarządzaniu finansami i kontraktami, też moglibyśmy wyjść nie aż tak źle finansowo w tym okienku. Niepojęte jest dla mnie to, że za 5 zawodników o takich nazwiskach, jak Abate, Zapata, Bertolacci, Mauri, Montolivo nie zobaczymy złamanego eurocenta. Gdyby sprzedać ich w odpowiednim czasie choćby za 3 mln/sztuka, mielibyśmy za friko 15 mln, czyli takiego Kabaka. Więc problem nie leży w finansach. Ale masz rację w czym innym - aktualnie BVB to zespół bardziej klasowy niż Milan i ma jakiekolwiek podstawy do ściągania renomowanych zawodników, ma ich czym zachęcić - poza historią i marką.
0
Zuber
Zuber
26 czerwca 2019, 13:20
Jest jeszcze jedna rzecz, której niektórzy nie pojmują, transfery i tak będą robione po 1 lipca, bo zacznie się nowy okres rozliczeniowy, a w tym niestety nie możemy sobie juz na nic pozwolić.
1
Rafalzki
Rafalzki
26 czerwca 2019, 13:51
Zgadzam się całkowicie w tych tematach z Miszczem. Pamiętajmy też o tym, że poza wspomnianym FFP które nad Nami wisi, całym porozumieniem które zdefiniuje Nasze mercato, wpływ na ruchy transferowe ma także fakt, że dopiero kilka dni temu skompletowano załogę, czyli dyrektorów i sztab trenerski, więc jeśli nowy trener ma mieć wpływ na budowę drużyny to ciężko było zrobić zakupy już w połowie czerwca...
1
ceci791
ceci791
26 czerwca 2019, 23:11
Rok finansowy klubów trwa do końca czerwca ... co w takim razie z FFP? To logiczne ze kluby musza czekać do 1 lipca
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 czerwca 2019, 11:26
Veretout pojdzie do napoli za diaware, ktory idzie do romy:))
0
adamos
adamos
26 czerwca 2019, 11:44
Napoli się nim nie interesuje...
1
looko
looko
26 czerwca 2019, 11:19
Fajnie byloby gdybyśmy wyciągnęli jeszcze Vignato z Chievo bo już Bayern i Barcelona kładą na nim swoje tłuste lapska, koleś ma mega talent a póki co kosztuje grosze i
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 czerwca 2019, 11:40
Żeby ściągnąć Vignato musieliby pozbyć się kogoś z dwójki Hakan/Jack na co nie zanosi się(Turek już zapowiedział pozostanie w Milanie na następny sezon).W przeciwnym razie chłopak skończy niczym Abanda czyli w 2 lidze młodzieżówki.
1
adamos
adamos
26 czerwca 2019, 11:46
Zanim Jack wróci do 100% formy to wiosna nastanie... Jacka nie ma co liczyć, szczególnie, że może sie zdarzyc to co z Caldara (czego nie życzę).
4
adamos
adamos
26 czerwca 2019, 12:10
Jack już trenuje i powinien być dostępny na preseason.

Co do Vignato, to dobrze by było takich zawodników ściągać. Nawet wcześniej, nim skończą 18 lat i pokażą się w Serie A. Inter i Juve mają sporo takich graczy, na których później zarabiają kokosy. Może w końcu ruszy jakiś scouting w tym klubie.
1
daro12555
daro12555
26 czerwca 2019, 12:44
Czemu Hakan ,Jack?Pozbyć się Boriniego akurat 8 mln byśmy dostali za niego .Vignato może grać jako napastnik a hakan czy jack nie
0
pazioni
Moderator pazioni
26 czerwca 2019, 11:15
To czekanie dobrze nie wróży.
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2019, 10:50
Dzeko w Interze, 10 milionów, do transferu włączony Vergani.
1
kamilus
kamilus
26 czerwca 2019, 10:53
Czytałem gdzieś, że zainteresowanie Romy Veretoutem jest takie bardziej "życzeniowe", bo Rzymianie do 30. czerwca musieli uzbierać 50-60 mln by spełnić wymagania FFP. Mają 10 mln za Dżeko, dostaną 18 za SESa, a Manolasa nie sprzedadzą za samą gotówkę, tylko za 16 mln i Diawarę (takie są najnowsze plotki). Łącznie wychodzi zysk na poziomie 44 mln, czyli wciąż za mało, więc tym bardziej dziwne by było, gdyby mieli wydać kolejne 20-25 mln.
0
szfarceneger
szfarceneger
26 czerwca 2019, 11:31
Wygląda na to, że Roma na stałe zadomowi się w okolicach 6 miejsca.
0
IpponInter
IpponInter
26 czerwca 2019, 11:33
Kamilus ale vertotuta mogą spokojnie wpisać do następnego okresu rozliczniowego. W tamtym roku jak odchodził zaniolo był dopisany do obecnego a kasa za radje do następnego. Przy tym nie ma problemu. Z tego co się piszę to za Verganiego inter dostanie kase, roma za dzeko. Sprzedaże zostaną wliczonę do obecnego a kupno od następnego.
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2019, 12:00
@kamilus, no powiem Ci, że sam jestem ciekawy co oni wyczarują w czasie tego okienka. Tak jak napisałeś, wciąż mają na głowie deficyt w okolicach 25 milionów, ale jeśli kogoś kupią to raczej zaliczy się to na poczet kolejnego okresu. Jednak ewidentnie widać, że Roma skupiła się na sprzedaży, a skład będą łatać młodzieżowcami. Ostatnio uważałem jeszcze, że Rzymianie kadrowo stoją lepiej od nas, mija kilka dni, a Romy praktycznie nie ma :)
0
KońFederacja
KońFederacja
26 czerwca 2019, 10:47
A z Bayernu ktoś odchodzi czy transfer w stylu na ławkę?
0
kamilus
kamilus
26 czerwca 2019, 10:50
Bayern pozyskał za ogromne pieniądze (rekord klubu) Lucasa Hernandeza, więc on będzie na pewno podstawowym obrońcą. Tylko nie wiadomo, kto będzie jego kolegą, bo już odszedł Hummels, ale wciąż jest Boateng, który niby zmienia klub, a wciąż tam jest.
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2019, 10:50
Wszystko zależy od tego czy Boateng odejdzie.
0
looko
looko
26 czerwca 2019, 11:05
Na ławkę, mają Sule i Pavarda jeszcze
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 czerwca 2019, 11:05
No i kupili Pavarda jak się nie mylę.
0
Brudny1403
Brudny1403
26 czerwca 2019, 11:06
Jeszcze jest Pavard.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 czerwca 2019, 11:30
hernandez i pavard graja na bokach a obak na srodku. kto tam oprocz sule jest, boateng i martinez czasami gral na srodku. wg mnie mialby szanse na gre, jesli faktycznie jest dobry.
0
szfarceneger
szfarceneger
26 czerwca 2019, 11:34
Na bokach obrony grają okazyjnie. Przecież nie kupowaliby Hernandeza za 80 mln, żeby usadzić Alabę na ławce.
1
looko
looko
26 czerwca 2019, 11:37
Pavard gra na środku tylko na mistrzostwach świata grał na boku i pewnie tym się zasugerowałeś
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 czerwca 2019, 11:58
dokladnie tak jak mowisz. no to jestem zaskoczony bo na bokach prezentowali sie swietnie.

a co do alaby. dla niego zawsze bedzie miejsce. swietny, wszechstronny pilkarz. jak nie lewa obrona, to lewa pomoc, srodkowa pomoc, albo srodkowa obrona. pan piłkarz.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
26 czerwca 2019, 10:35
Jeśli ktoś ma do wyboru Bayern i Milan i wybierze nas to nie liczcie potem na jakiekolwiek ambicje wygrywania meczów, czy zajmowania dobrych miejsc w tabeli.
0
KońFederacja
KońFederacja
26 czerwca 2019, 10:48
Lepsza wizja grania w Milanie niż ławki w Bayernie.
3
kamilus
kamilus
26 czerwca 2019, 10:54
Niektórzy, szczególnie młodzi, sobie "stopniują" karierę - najpierw liczy się możliwość gry i zarabianie milionów, dopiero później zarabianie większych milionów...
1
KońFederacja
KońFederacja
26 czerwca 2019, 11:08
O sukcesach sportowych zapomniałeś a to chyba nadrzędma idea futbolu
0
kamilus
kamilus
26 czerwca 2019, 11:13
Masz rację, ale taki młody chłopak ma czas na sukcesy sportowe, bo przed nim jeszcze 10-15 lat gry na wysokim (i najwyższym) poziomie. Dlatego też wielu wybiera powolne wejście na szczyt, czyli zmianę klubu co 2-3 lata, bo mają pewność, że będą grać, a to w wieku, gdy piłkarze wciąż się rozwijają, jest chyba kluczowe.
0
Fifi22100
Fifi22100
26 czerwca 2019, 10:32
Tak swoją drogą,to chyba opada nam jeden z rywali do LM. To co się dzieje w Rzymie przechodzi ludzkie pojęcie. Manolas,Szary,Dzeko out. Mówi się tez ze ze Zaniolo i Pellegrini maja iść do Juve w komicznej wymianie. Jeśli juve udałaby się taka wymiana to byłby majstersztyk. A ani widu ani słychu o nowych nabytkach,jak tak dalej pójdzie to Amerykanie zrobią z tego klubu drużynę na środek tabeli,no ale to nie nasze zmartwienie na szczęścia
0
kamilus
kamilus
26 czerwca 2019, 10:56
Takie są skutki chorego zarządzania, bo jeszcze dwa lata temu, za rządów EDFa, wydawało się, że wszystko idzie w dobrym kierunku - półfinał LM, fajna gra, dobre transfery. Tymczasem w tak krótkim czasie przez złe decyzje sportowe i finansowe wszystko się posypało...
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2019, 10:28
Już mnie zemdliło od tego Kabaczka...
0
patoo_07
26 czerwca 2019, 10:13
Powiedzą zaraz, że muszą się zastanowić jeszcze tydzień i tak w kółko.
1
ShevaMS
ShevaMS
26 czerwca 2019, 10:13
Kurcze zaraz dojdzie do takich newsów:
Milan czeka na odpowiedź Mateusza Wdowiaka, konkurencją Lech i Legia.
Rossoneri mogą zapewnić zawodnikowi szansę regularnych występów. :-D
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
26 czerwca 2019, 10:12
podobno turek chce wiecej kasy.1 mln to za molo dla niego
0
ShevaMS
ShevaMS
26 czerwca 2019, 10:19
Głupi nie jest wie że tu każdy zarobić moze
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
26 czerwca 2019, 10:10
Veretout to dla mnie żadne wzmocnienie, bramki strzela z karnych, kolejny drwal który będzie zapchaj dziurą...
1
XXL
XXL
26 czerwca 2019, 09:57
Veretout/Krunić/Torreira/Bonaventura/Calhanoglu/Kessie(?)... Niby nie wygląda to źle, ale za iworyjczyka chętnie zobaczyłbym Ceballosa.
0
Dusiek
Dusiek
26 czerwca 2019, 10:05
Prawda jest taka, ze zarowno Kessie jak i cala druzyna moze odpalic u Giampaolo. Jakby to drgnelo, to z Torreira Jackiem Kessie na pomocy, z przodu paqueta to brzmi bardzo obiecujaco :)
1
XXL
XXL
26 czerwca 2019, 10:27
To prawda. To samo z Suso ogólnie, bo Giampaolo mówił, że chce go wypróbować jako cofniętego napastnika i jako rozgrywającego. Zobaczymy, dałbym każdemu szansę, ale wzbogacić trochę też się trzeba.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się