SCUDETTO


MERCATO LIVE #6 [18:55]: Theo Hernandez oficjalnie w Milanie

6 lipca 2019, 09:08, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #6 [18:55]: Theo Hernandez oficjalnie w Milanie

[09:08]: Według Gianluki Di Marzio, Paolo Maldini skontaktował się z agentem 20-letniego pomocnika Benfiki Lizbona, Gedsonem Fernandesem. Utalentowany Portugalczyk pochodzący z Wysp Świętego Tomasza i Książęcej w swoim pierwszym sezonie w dorosłej drużynie lizbończyków rozegrał 46 meczów, w których zdobył 3 bramki oraz zanotował 6 asyst. Klub ze stolicy Portugalii wycenia swój talent na 30 mln euro.

[09:09]: Również wspomniany Di Marzio potwierdza, że cały czas oczekiwany jest przełom w rozmowach w sprawie Jordana Veretouta. Francuzem jest zainteresowanych kilka klubów, w tym Milan, ale z żadnym póki co do porozumienia nie doszła Fiorentina.

[09:12]: Stacja Sky Sport twierdzi, że Milan rozmawia jeszcze z agentem Ismaela Bennacera w kwestii ustalenia szczegółów kontraktu Algierczyka na San Siro. Pełne porozumienie ma nadejść na początku przyszłego tygodnia.

[10:04]La Gazzetta dello Sport spekuluje, że wisienka na torcie tegorocznego mercato Milanu może nadejść na samym finiszu. Dziennik nie ma tu na myśli gwiazdy ściągniętej za ogromne pieniądze, ale zawodnika młodego o bardzo wysokim poziomie. Ceny pod koniec mercato mogą stać się bardziej przystępne.

[10:23]: Trener Sassuolo, Roberto De Zerbi, przyznał na łamach TuttoMercatoWeb.com, że Patrick Cutrone to "silny zawodnik, ale nigdy o niego nie zabiegaliśmy, ani się z nim nie kontaktowaliśmy".

[11:32]: Gustavo Gomez nie został wykupiony przez Palmeiras, podaje Fox Sports Argentina. Klub z Brazylii obawiał się, że w przypadku wykupu nie zdąży zgłosić piłkarza (termin upływa 9 lipca) do rozgrywek o Puchar Brazylii, którego zwycięzca zyskuje prawo gry w Copa Libertadores. W związku z tym kluby porozumiały się w sprawie przedłużenia wypożyczenia o kolejne pół roku, za co Palmeiras zapłaci 1,5mln euro, a w styczniu dojdzie do ostatecznego wykupu po uiszczeniu dodatkowych 3 milionów. 

[13:04]: Milan sonduje dostępność Gianluki Manciniego, donosi Tuttosport. Agent piłkarza Atalanty, Beppe Riso - ten sam, który ma pełnić rolę pośrednik w rozmowach dotyczących Dejana Lovrena - był wczoraj w Casa Milan, gdzie rozmawiał z Paolo Maldinim i Zvonimirem Bobanem. Ewentualne przyjście 23-letniego stopera zapewne wiązałoby się z odejściem Mateo Musacchio. Milan musi jednak mieć na uwadze, że obecnie bliżej pozyskania Manciniego jest AS Roma. 

[13:22]: Wczoraj w siedzibie Lega Serie A został zdeponowany kontrakt Theo Hernandeza, wynika z informacji opublikowanej na oficjalnej stronie ligi. Boczny obrońca przeniósł się do Milanu na zasadzie transferu definitywnego

[13:29]: Milan chciałby rozstać się z Samu Castillejo, podaje La Gazzetta dello Sport, który nie pasuje do nowego systemu gry mającego zostać wprowadzonym przez Marco Giampaolo. Paolo Maldini i Zvonimir Boban będą musieli znaleźć chętnego na Hiszpana, który trafił do rossonerich rok temu za 18 milionów euro plus Carlos Bacca. 

[13:35]: Według La Gazzetty dello Sport, Milan wyprzedził Romę i Napoli w wyścigu po Jordana Veretouta. Rossoneri proponują 15 milionów euro oraz Lucasa Biglię, a w razie potrzeby mogą zaoferować również Diego Laxalta, ale najpierw Fiorentinę musiałby opuścić Biraghi.

[13:40]: Tuttosport: Fabio Borini może niebawem zakończyć swoją przygodę z Milanem. Zainteresowane pozyskaniem Włocha są Crystal Palace oraz Girondins Bordeaux, przy czym ekipę z Francji odstrasza pensja, którą pobiera Borini w Milanie, czyli 2,5 mln euro. 

[17:13]: Z ciekawostek: były obrońca Milanu, Salvatore Bochetti, wraca do Włoch i podpisze kontrakt z beniaminkiem Serie A, Hellasem Werona, zaś ex-napastnik rossonerich, Mario Balotelli, stanowi marzenie Parmy. Snajper aktualnie pozostaje bez klubu.

[18:55]: Również AC Milan oficjalnie potwierdził już zakontraktowanie Theo Hernandeza. Francuz z hiszpańskim paszportem związał się z rossonerimi do 30 czerwca 2024 roku.



117 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Luksta1805
Luksta1805
7 lipca 2019, 00:54
https://www.youtube.com/watch?v=VD9n1UKiHMc&t=516s
Jest to ostatni Wielki Milan jaki widzialem.
tych piłkarzy juz nie bedzie.
umieram tak jak ten klub z latami.
kiedy z martwych wsatnie????
Nie wiem.
jako starszy datownik licze ze jak najszybciej,oby.
Po prostu chce swój ukochany MILAN!!
Życzę wszystkim Milanistom szybkiego powrotu na salony,Swiatowej piłki.
Spadam na Wakacje
Oby w ty sezonie transfery były udane.
Walczymy. FORZA MILAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
brzydki
brzydki
6 lipca 2019, 22:56
Masakra, nowi właściciele a bezsensowne wydawanie pieniędzy od lat wciąż takie samo. Nie mówię, że Hernandez to zły zawodnik- ale po co on tu w takim momencie? Nagle jest potrzebny 4 (!) lewy obrońca, kiedy jest Rodriguez i Laxalt (obaj solidni zawodnicy którzy w swoich reprezentacjach chodzą jak złoto, a z nowym trenerem mogą zacząć w klubie grać i lepiej bo potencjał jest) i Strinić, który też najgorszy nie jest. Jeszcze zrozumiałbym, gdyby mieli nagrany deal sprzedaży któregoś z obecnych, ale nie... będą próbowali na siłę komuś wcisnąć Laxalta po połowie kwoty którą za niego zapłacili rok temu. Przecież to nawet nie jest śmieszne, tylko co najwyżej smutne co się tutaj dzieje.
5
Ledux
Ledux
6 lipca 2019, 23:03
Strinic ma swoje lata oraz jest po długiej kontuzji. Laxalt na lewej obrone kopał sie po czole. Zamiast nich kupujemy mlodego utalentowanego piłkarza na którym w najgorszym wypadku wyjdziemy na 0. W końcu jakas konkurencja dla RR. A zakup Krunicia za 8mln to bardzo dobry ruch. Piłkarz półkę wyzej niz Mauri czy Bertolacci
3
brzydki
brzydki
6 lipca 2019, 23:16
Tak kopał się po czole, że w reprezentacji jest jednym z lepszych zawodników, a jeszcze dwa lata temu zabiegał o niego Juventus. Co do wyjścia na zero to dobre sobie- tak jak koledzy niżej pisali- w ostatnich latach sprzedać kogoś z zyskiem to cud. Fakt jest taki że jest teraz 4 LO na utrzymaniu, chętnych na żadnego brak, nowa karta w FFP nad głowa, a w pomocy i na środku obrony dalej przeciąg jak między uszami Urbana.
0
mpt1899
mpt1899
6 lipca 2019, 23:49
Faktem jest tez, ze okienko sie dopiero zaczelo. Klub ma widocznie jakis plan. Nie musza nam o wszystkim mowic. Tym zrzedom zycze, zeby z obojetnie jakimi transferami, Milan zaczal grac jak powinien. Moze wtedy co niektorzy by sie troche cirpliwosci nauczyli a przede wszystkim wiary a nie w 6 dniu mercato jaka to tragerdia i co tu sie dzieje, kiedy MG nawet nie byl jeszcze w Milanello. Dajcie im popracowac a rozliczac ich bedziemy po jesieni. No i troche bedzie mozna podyskutowac po mercato. Tego pesymuizmu tutaj nie idzie wtrzymac.
5
Tutkovic
Tutkovic
7 lipca 2019, 00:21
Jak to po co nam lewy obrońca? Czy Laxalt to godny zmiennik Rodrigueza? Bo dla Mnie lewa strona to tylko Rodriguez. Co gdy Rodriguez łapie kontuzje? Jesteśmy w d... Bardzo dobry ruch ten Hernandez. Sprzedać Laxalta i Strinicia i będzie dobrze. Obwinianie obecnego zarządu za kupno Laxalta jest śmieszne. Zauważ, że obecny zarząd po pierwsze kupuje tylko młodych graczy a po drugie daje im dość przeciętne pensje. Radze ochłonąć. Jeśli liczysz na transfery Marcelo, Ronaldo, Wawrzyniaka to polecam kibicować innemu klubowi. Bo tutaj zaczyna się mądre inwestowanie pieniędzy i niektórzy nie mogą tego pojąć.
1
brzydki
brzydki
7 lipca 2019, 00:54
Turkovic a kto tutaj obwinia kogokolwiek o kupno Laxalta? Może najpierw sam pojmij czytanie ze zrozumieniem.
0
brzydki
brzydki
7 lipca 2019, 00:58
mpt1899 zamiast zgrywać mądrego i rzucać oklepanymi tekstami pokaż co jest tutaj bezpodstawnym marudzeniem- tak samo ciężko wytrzymać rycerzy sprawiedliwości którzy piszą epopeje nie potrafiąc przedstawić sensownego argumentu. Są jacyś chętni na Rodrigueza, Laxalta albo Strinicia? Jak na razie cisza, a od nieoficjalnego przyklepania transferu Hernandeza minęło już trochę czasu. Ba, sam Laxalt wyraża chęć pozostania, więc nawet ewentualna oferta z jakiegoś Zenitu wcale nie musi sprawić że odejdzie. Nie trzeba być geniuszem ani udawać filozofa na acmilan.com.pl żeby zauważyć, że jakiegoś świetnego planu Maldini to nie miał- była okazja, kupili Hernandeza, a teraz myślą co robić dalej bo czas tyka.
Edytowano dnia: 7 lipca 2019, 01:06
0
Corsa
Moderator Corsa
7 lipca 2019, 07:58
@brzydki, co nam z tego, że Laxalt świetnie gra niby w reprezentacji jak w lidze nadal kopie się po czole... Sam zobacz, że nikt się po niego nie zgłasza, no ale w Twoim mniemaniu taki dobry jest.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 lipca 2019, 11:09
Toc Laxalta chciało Torino ponoć Atalanta będzie chciała jak Gosens odejdzie do S04

Inna sprawa, zę temat transferu ucichł po kontuzji Urusa na Copa
0
Ledux
Ledux
7 lipca 2019, 11:35
Nie potrafię zrozumieć dlaczego tak bronisz Laxalta. To że gra dobrze w reprezentacji nie oznacza że będzie grać dobrze u nas. Przykładem może być nasze podwórko i Błaszczykowski w Wolsburgu. Laxalt w tym momencie nie nadaje się na zmiennika RR. A skoro swego czasu interesował się nim Juventus ale go nie ściągnął to coś na rzeczy musi być...
0
mpt1899
mpt1899
7 lipca 2019, 11:49
Np. pisanie, ze to bezsensowne wydawanie pieniedzy. Czy ty naprawde wierzysz, ze zarzad od tak wyrzucil 20M na niepotrzebnego nam zawodnika? A skad wiesz, ze nie ma na nich chetnych? Bo Tuttosport o tym nie napisalo? Jestes prawa reka Paolo? A jeszcze bardziej oklepane teksty niz moj to: co za masakra, jakie dno, bezsensowne wydawanie kasy, zarzad nie wie co robi. Sami specjalisci. Ja osobiscie nie widzialem jak on gra ale trzymam kciuki za niego i mam nadzieje, ze walnie sie przyczyni do LM a zarzadzanie zostawiam.....zarzadowi. To jest ich pierwszy pelny sezon takze oni jak i kazdy nowy nabytek ma u mnie czysta karte. ForzaMilan!!!!
2
Levy11
Levy11
6 lipca 2019, 21:27
Redaktor Ćwiąkała wypowiedział się na temat Ceballosa. Ponoć on sam, że ma to być wypożyczenie i nie chce by w jego umowie z nowym klubem była opcja wykopu. Bo zamierza wrócić do Realu. Redaktor wspomniał też, że chciałby żeby trafił do Nas. Ja tam bym był za dwu letnim wyposażeniem, a później się zobaczy. Może sam piłkarz zechce zostać.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 lipca 2019, 23:35
Ciekawe. Ceballos jest już na 99% w Tottenhamie.
0
jedunio
jedunio
6 lipca 2019, 20:41
Hernandez na pożegnanie z kibicami kończąc wypowiedź " Hala Madrit i nic więcej" fajnie....
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 20:42
0
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 21:06
No super ananas żegna się z kibicami Realu, a jak się z przytupem wita z kibicami rossonerich...
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 lipca 2019, 21:25
Bo na przywitanie powinien powiedziec: od zawsze kochalem Milan. A po przejsciu do kuzynów: pazza Inter amala.
4
matten
matten
6 lipca 2019, 21:42
A na przywitanie z kibicami Rossonerich powie "Forza Lazio!"
1
Zuber
Zuber
6 lipca 2019, 21:43
FORZA LAZIO! :D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 lipca 2019, 22:26
A to fakt, że gość jest sercem za Realem oznacza, że u nas będzie grał do bani? Mamy zadeklarowanego Laziale w postaci kapitana i jakoś to nikomu nie przeszkadza. Liczy się to co pokaże na boisku, dla mnie może kibicować nawet LZS Chrząstawa.
11
Boateng93
Boateng93
7 lipca 2019, 00:05
Fajnie, że wychowanek Atletico, urodzony w Marsylii przygodę z nowym klubem zaczyna od tego, że liczy się dla niego tylko Real. Dla mnie to może być nawet urodzonym kibicem Interu, niech tylko dobrze gra, ale takie wpisy są nie na miejscu.
0
Rysiu
Rysiu
6 lipca 2019, 20:32
Trzy lata temu ten zawodnik był oceniany jako najlepszy lewy obrońca młodego pokolenia. Atletico chciało go zatrzymać ale miał w umowie klauzulę i Real go wykupił. Może to były za wysokie progi jak dla tak młodego gracza. Jednak dalej jest młody i myślę że wróci na właściwe tory.
1
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2019, 20:27
Żenujące okienko. Żaden z tych zawodników nie zrobi z miejsca różnicy w tej drużynie. Kompletny brak pomysłu. Ten cały Hernandez to jakaś porażka, a przy okazji wzmocnienie Realu.
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 20:27
0
Luksta1805
Luksta1805
6 lipca 2019, 20:35
Ojjjjj bo nos ci się wydłuży, Hernandes nie musi być taki zły jest dość szybki i może wyprowadzać nieźle kontry pożyjemy zobaczymy. ( a może to będzie drugi Marcelo ? Hehe coś mnie też nos swędzi :D)
0
Corsa
Moderator Corsa
6 lipca 2019, 21:21
a czego Ty się spodziewałeś? Messiego, Ronaldo, Pogby? Nie mamy LM = nie mamy środków = nie mamy pola manewru. Też nie jestem entuzjastą transferu Hernandeza i tych dziwnych ruchów w obronie, ale wierzę, że zarząd ma plan i go realizuje. Transfery Krunica i Bennacera są akurat ciekawą opcją, więc nie przesadzaj, że okienko jest żenujące, bo to na dobrą sprawę dopiero początek.
1
Pinokio
Pinokio
6 lipca 2019, 22:31
Proszę cię człowieku. Nie każdy jest gimbusem, który zaczął kibicować Milanowi po przyjściu Piątka. Nikt o zdrowych zmysłach nie pomyśli nawet o Pogbie, czy Messim. Jest tylu ciekawych piłkarzy na rynku, więc jaką cholerę sięgamy po odpady od spadkowicza seria a ?
0
Corsa
Moderator Corsa
7 lipca 2019, 07:49
@Pinokio, no szkoda tylko, że to Ty właśnie takie wrażenie sprawiasz, gimbusa, który na już chce mocnych nazwisk w składzie. Przykład Pogby i reszty był przejaskrawieniem, taki celowy zabieg, skoro mam Ci to tłumaczyć. Sprowadzenie Torreiry i Nevesa to kosz 110-120 milionów, o Ceballosie nie wspomnę, bo jego pewnie też chcesz na już. Pomijam fakt, że ani jednego ani drugiego klub nie chce puścić. Załóżmy, że uda się ich przekonać do podpisania kontraktu, ich albo dwóch innych, bardziej dostępnych zawodników, a nie damy rady sprzedać Donnarummy, ani nawet szrotu w postaci Bigli, Laxalta, Samu itp. Co wtedy? Budżet rozwalony, zamiast wyjść z FFP tylko pogłębiamy problem i co dalej? Nawet jak wywalczymy LM, to znowu nas wyrzucą. Roma ma ten sam problem co my, zobacz sobie czy ściągają zawodników, którzy "zrobią z miejsca różnicę", sprzedają na gwałt, prostują finanse. Wygląda na to, że będzie nowe ustawienie, nie wiemy czego potrzeba trenerowi. To nie jest Fifa, że wystarczy kupić 2 dobrych grajków i wygrywasz wszystko w cuglach. Nie wyskakuj na przyszłość z gimbusami, bo takie coś jest właśnie żenujące, a nie okienko transferowe.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 lipca 2019, 20:26
Balotelli to idealny przykład piłkarza z potencjałem na światowy top, który swój talent zmarnował przez własne ego i agenta, któremu bardziej zależało na transferach podopiecznego i związanych z tym profitach, a nie jego przyszłości.
5
looko
looko
6 lipca 2019, 20:26
PSG kupiło naszego Marcina Bułke zamiast Gigiego:)
0
ósmy
ósmy
6 lipca 2019, 20:32
A Berisha wypożyczony z Atalanty do SPAL.
Z opcja wykupu.
Ze SPAL też troszkę ulatnia się tlen. Bramkarze odeszli - Viviano do Florencji , Milinkovic-Savic gdzieś do Belgii. Ten ciekawy boczny obrońca Lazzari też przechodzi do Lazio.
0
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 21:07
Bułkę to kupili jako 4 bramkarza i od razu mają go wypożyczyć do 2 ligi francuskiej... A Gigi miałby tam iść jako "1" więc nie widzę żadnego związku pomiędzy tymi transferami.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 lipca 2019, 19:46
Mnie póki co to okienko jakoś nie rusza. Hernandez, Krunic, Bennacer, jacyś tam do primki niby ok, rokujący młodzi z szansą na zarobek, ale różnicy nie zrobią. Wiem, że po tym co mamy po duecie FM gdzie na kupionych zawodnikach tracimy sprzedając ich za połowę tego co zapłaciliśmy, ale mercato zaczne śledzić baczniej dopiero jak przyjdzie ktoś pokroju Ceballosa, Torreiry czy Nevesa. Tak to fajnie, że coś tam się dzieje, ale szans na LM drastycznie nie zwiększa więc patrzę na to trochę chłodno. Oby to się zmieniło bo długi czas niepewności przed nami.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 lipca 2019, 19:50
Nam kogoś takiego jak Neves czy Torreira potrzeba jak tlenu.. musimy mieć ogarniętego pomocnika grającego przed obrońcami. Jeżeli takowy się pojawi to myśle, że pozostałe 2 miejsca w pomocy obstawione przez : Jacka,Hakana,Kessiego i Bennecera na spokojnie wystarcza w walce o awans do LM.
1
adamos
adamos
6 lipca 2019, 20:02
Najpierw to trzeba sprzedać Antonio Dollara, Boriniegoo, Laxalta ,Samu bądź Suso. Fajnie,ze kupilismy 3 mlokosow ale od kogo maja sie uczyć? Potrzeba 2-3 zawodnikow tzw mistrzow, co dadza przyklad i nauke dla mlodych. Jesli bedziemy inwestowac w potencjalne talenty nie osiagniemy nawet 5 miejsca.
0
Vol'jin
Vol'jin
6 lipca 2019, 20:15
mieliśmy mistrza Bonucciego i Higuaina i gówno wyszło...

a ściągać mistrzów którzy tu prrzyjdą z mentalnością jak za karę to nie ma sensu
10
Corsa
Moderator Corsa
6 lipca 2019, 21:31
Zdecydowanie zgadzam się z Vol'jin, jesteśmy w takim miejscu, że nikt ze światowej czołówki nie przyjdzie do nas ochoczo. Zatrudnianie wypalonych gwiazd, z wielkimi gażami mija się z celem, bo już dwóch pokazało, że nic to do drużyny nie wnosi. Samymi nazwiskami drużyny nie zbudujemy, dlatego jestem bardzo zadowolony, że inwestujemy w zawodników takich jak Bennacer, przy którym mamy pewność, że gość da z siebie wszystko jak Bonaventura, a nie będzie snuł się po murawie bez celu jak Higuain. Najpierw sprzedajmy szrot, Laxalta, Samu, Biglie, a dopiero później można myśleć o kolejnych ruchach. Nie da się wszystkiego zrobić na już.
0
Andre
Andre
6 lipca 2019, 19:23
Przykro patrzeć na to, co ze swoją karierą zrobił Balotelli.
4
patoo_07
patoo_07
6 lipca 2019, 17:57
Jedyny Fernandes z ligi portugalskiej, na którego warto spoglądać gra w Sportingu.
4
Gattuso28
Gattuso28
6 lipca 2019, 17:39
Super by było jakby Mario w Parmie zagrał.Szkoda że tak się zmarnował,bo potencjał duży.
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 17:40
2
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 14:32
Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że przy tylu zawodnikach, większość w dobrym wieku do zrobienia kolejnego kroku do przodu to może teraz zainwestowane pieniądze odzyskaliby za RR i może jakiś naiwniak zapłaciłby te 28 mln euro za Kessiego.

Cała reszta sprowadzonych graczy za kilkaset milionów potraciła na wartości. Jest nadzieja w Piątku i Paquecie, ale na weryfikację trzeba poczekać w tym sezonie.

Według transfermarkt w 2 lata wydali 425 mln euro, a trzech najbardziej wartościowych zawodników to spadek po wujku Gallianim, czyli Romek, Gigio i Suso...
3
Szulaj22
Szulaj22
6 lipca 2019, 16:07
Gigio to nawet nie byl transfer. A co Kessiego to bym go nie sprzedawał bo jeszcze coś z niego będzie a jak widać średni Barella który ma gorsze staty od naszego Iworyjczyka czy nawet od tego goscia z Empoli a kosztuje 50
Baniek. Jeszcze przyjdzie jakis przecinak z ligowego średniaka za niego to dopiero będzie płacz.
0
radson1406
radson1406
6 lipca 2019, 16:55
I teraz sądzę że błędem było wydawanie takiej sumy pieniędzy przez Fassone i Mirabellego dwa sezony temu bo większość z tych zakupów okazało się balastem, który dziś w efekcie nas definiuje. Kalinic, Biglia, Bonucci, Silva.... pozostałe transfery wciąż mają szansę w perspektywie czasu się choćby zwrócić.
Dziś w końcu rysujemy jasny obraz i plan na budowę ale ograniczony błędami z czasów Chińczyków.
2
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 18:06
Idę z doświadczonymi zawodnikami rozumiałem, ale nie rozumiem jak ściągając tylu gości do 26 roku życia z potencjałem na bycie lepszym, żaden się nie rozwinął i nie stał liderem Milanu?
0
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 18:49
Ideę*
0
#3#6
#3#6
6 lipca 2019, 14:06
Te nasze mistrzowskie deale:

1. Samu za 18mln+Bacca (kupiony za 30mln). Łączny koszt ok 48. Sprzedany będzie za nie więcej niż 15, gwarantuję.

2. Bonucci (kupiony za 40mln) + 18mln. Łączny koszt 58mln. = Caldarra + Higuain, który już wrócił za 0 mln z powrotem. Czyli Caldarra kosztował nas 58mln ;-)


Firmą powinni zarządzać ekonomiści, a nie piłkarze
20
Boateng93
Boateng93
6 lipca 2019, 14:24
2 lata temu wyłożyli 20 mln euro na 31-letniego Biglię z rocznym kontraktem, teraz jak wezmą 5 to będzie cud, ale z jego zarobkami wątpliwe, żeby Milan ktoś od niego uwolnił.

27,5 mln euro zapłacili za Kalinica, po roku dostali 14,5 mln euro.


Tak się pali w kominku pieniędzmi.

Silva 40 mln, teraz się mówi o ofercie na 18 mln, bo przecież jak w przypadku Bacci trzeba było się bawić w głupie wypożyczenia bez obowiązku wykupu.

Laxalt 18 mln, teraz jak wezmą 10 to będzie dobrze.

13
XXL
XXL
6 lipca 2019, 15:28
Dokladnie, ale waznym czynnikiem zarabiania sa mlodzi piłkarze. Juventus nawet nie wykorzystal Orsoliniego, a juz ogumkowane pieniazki za niego dostali. Pije do tego, ze jak sam stworzysz zawodnika, to nawet nim nie musisz grac i mozesz go sprzedac i zarobic. Wszyscy robia z nas jelenia, kazdy to widzi, nikt nie reaguje.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 lipca 2019, 15:47
Niestety, taka rzeczywistość zastała Milan. Potrzeba stabilizacji w klubie, dlatego liczę, że Elliot nie sprzeda Milanu po roku, czy dwóch, bo to może oznaczać wizerunkową katastrofę - mało kto zacznie klub traktować poważnie przez kolejne lata.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
6 lipca 2019, 15:48
Macie racje.. To jest kryminał, żeby każdego zawodnika sprzedawać ze stratą.. Już nie mówię nawet o primaverze, której poziom został łatwo zweryfikowany w tym sezonie..
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
6 lipca 2019, 16:36
Wszystko ok, mieliśmy lata nieprzemyślanych transakcji, ale wyliczenia transferów Samu czy Caldary są conajmniej błędne.

Samu kosztował 25 mln= 18 mln + 7 mln za Bacce.

Caldara kosztował 35 mln, za tyle samo sprzedaliśmy Bonucciego.

Przy tych rozliczeniach nie ma znaczenia za ile kupiliśmy Bacce w 2015 czy 2017. Nie wiem jak z Carlosem, ale z Bonuccim po odjęciu kosztów amortyzacji wyszliśmy nawet na lekki + w budżecie.
Kalinic kosztował 25 mln. Sprzedaliśmy go z lekką stratą (2-3 mln) po odjęciu kosztów amortyzacji.

Biglia kosztował 18 mln i po odjęciu kosztów amortyzacji możemy go sprzedać za 6 mln bez strat w budżecie. Możemy też poczekać na koniec kontraktu, ale nie możemy go oddać teraz za darmo by nie mieć strat.

Silva kosztował 38 mln. Zarobiliśmy już na nim 5 mln za wypożyczenie do Sevilli. Po odjęciu kosztów amortyzacji powinniśmy go móc sprzedać za około 25 mln bez strat w budżecie.

Laxalt jak pójdzie za 15 mln, to też będzie ok.

No ale nie o to chodzi by wyjść na 0, tylko by zarabiać, prawda? :)

Tak w ogóle, kupując 30 letnich zawodników nie zakładasz późniejszego zarobku na nich. Stąd zmiana polityki Milanu.
To że wydawano źle i za dużo to fakt niezaprzeczalny. Za dużo kasy, za duże pensje. A przychody te same od 10 lat.
Dlatego teraz to czyścimy. Zejdziemy z pensji o kilkadziesiąt milionów euro. Zatrudnimy zawodników, których wartość ma wzrastać a nie spadać. Do tego zatrudniono Giampaolo, u którego wielu zawodników wystrzeliło z wartością rynkową.
U nas gdy chcemy dobrze zarobić na piłkarzu to trzeba sprzedać Gigio, Romka, Suso czy Cutrone.

Ja jestem teraz optymistycznie nastawiony, bo w końcu przyszedł ktoś z głową i zauważył co się odjaniepawla w tym klubie. Jeszcze ogarnąć tych sponsorów i stadion, to będzie cacy.

Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 16:39
4
#3#6
#3#6
6 lipca 2019, 17:10
Miszcz no nie do końca ;-) Mówimy o skutku ostatecznym, a nie cyfrach z danej umowy. To tak jakby mówić że CR7 zarabia tylko 7mln (czy ileś tam), a nie mówić o pensji którą mu opłaca fiat.

To były transakcje wiązane. Samu może i kosztował nas 25mln na papierze, natomiast faktem jest, że sam Bacca był wart wówczas 20-25 mln.. Przypominam, że kupiliśmy kiedyś Matriego za 11mln, który był rezerwowym Juventusu i to kilka lat wcześniej, a ceny z roku na rok rosną o 30%. Bacca raz, że strzelił w tamtym sezonie 18 goli dla nich to jest jeszcze znacznie lepszym piłkarzem niż Matri i był wart ok 25mln bez cienia wątpliwości

Ostatecznie deal z Villarealem to 18 mln na minus + karta Bacci warta 20-25 za kartę Samu. Jak dodamy realną wartość zawodnika, a nie sprzedanej karty to wychodzi, że ten kosztował Milan ok 40mln.

Z Bonuccim podobnie. Kupiliśmy go za ok 40 mln. Po czym po roku wykonaliśmy transakcję wiązaną oddając Bonucciego w zamian za Caldarre i dopłacając 18mln za wypożyczenie PÓŁROCZNE Higauina (które jest skandalem samym w sobie i po którym nie ma już sladu). Ostatecznie na transakcji z Juve wyszliśmy w plecy 58 mln w zamian za kartę Caldary

Jakbyś miał Messiego i wymienił go na Icardiego z Interu bez dopłat z obu stron, to wiesz nadal będziesz nas 0 w papierkach. Potencjalnie jesteś w dupę 250mln
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 17:16
6
patoo_07
patoo_07
6 lipca 2019, 18:03
Wypożyczenie Higuaina kosztowało 18 milionów za cały rok. Jego odejście po pół roku oznaczało koszt 9 milionów.
1
przemek.kili
przemek.kili
6 lipca 2019, 19:22
Czy my już sprzedalismy kogoś z tych co F&M sciagneli? No to o czym jest ta dyskusja? Ok... Kalinic.. Ale to był najgorszy transfer XXI
1
przemek.kili
przemek.kili
6 lipca 2019, 19:29
Ależ Bacca nie był wart ani trochę nawet 20 mln. Rok wcześniej był wypożyczany z opcją wykupu za 15,5 mln, której Villareal nie chciało aktywować. Miał już 32 lata i 1-2 lata do końca kontraktu.
Także z tym "bez cienia wątpliwości" bym uważał.

I tak jak wcześniej napisałem. Tak się transakcji nie rozpisuje, a na pewno już nie w budżecie.
Przykład z Messim trochę abstrakcyjny.

Jak kupujesz samochód za np. 20 tys, a po 5 latach sprzedajesz za 10 tys i dopłacasz 10 tys do nowego, to nie oznacza, że wydałeś w sumie 30 na ten drugi. Kupiłeś po prostu kolejny samochód za 20 tys, a poprzedni był warty 10, bo stracił przez lata na wartości, co po odjęciu kosztów amortyzacji nie generuje u Ciebie straty.

Samochód to nie piłkarze, wiadomo :D Jednakże Milan kupował właśnie takich zawodników, którzy tylko tracili na wartości: Biglia, Bacca, Bertolacci, Bonucci, Kalinić, Silva. Ich pierwotna wartość już nie ma znaczenia przy sprzedaży.

Caldara nas kosztował 35 mln, nic więcej.
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 19:30
2
imperator5000
imperator5000
6 lipca 2019, 22:44
Miszcz

Nie posługujesz się pojęciem amortyzacji z pełnym zrozumieniem. Amortyzacja jest sposobem rozłożenia kosztów w czasie w założeniu po to, by ponoszenie kosztów odpowiadało korzystaniu z określonego aktywa w okresie, a nie tylko w chwili jego nabycia. Amortyzacja jest kategorią WYŁĄCZNIE księgową, a wartość bilansowa, czyli wartość początkowa pomniejszona o dokonane odpisy amortyzacyjne, niekoniecznie musi mieć cokolwiek wspólnego z wartością rynkową aktywa. Zalecałbym ostrożność w wybiórczym posługiwaniu się kwotami amortyzacji, zwłaszcza w tak specyficznej branży jak profesjonalny sport.

Rzeczywiście, sprzedaż piłkarza po jego wartości bilansowej pozwala uniknąć straty kapitałowej (capital loss, minusvalenza). W tym sensie np. Andre Silva (kupiony 2 lata temu za 38 mln €, kontrakt na 5 lat) jest dziś "odpisany" na 15,2 mln €, co oznacza, że jego sprzedaż za 22,8 mln € nie wygeneruje dodatkowej straty kapitałowej, obciążającej bezpośrednio wynik klubu w roku sprzedaży. Nie oznacza to jednak bynajmniej, że sprzedaż gracza za tę kwotę byłaby opłacalna. Dla przykładu, sprzedaż Silvy za 30 mln € spowodowałaby powstanie zysku kapitałowego (capital gain, plusvalenza) w kwocie 7,8 mln € doliczanego (po odjęciu odpowiedniego podatku, choć nie znam włoskiego prawa podatkowego) bezpośrednio do wyniku netto AC Milan. Sprzedaż po wartości bilansowej jest jedynie sposobem na uniknięcie dodatkowego obciążania rachunku zysków i strat, nie powoduje, że inwestycję można ocenić neutralnie!

Podam bardziej wymowny przykład - Donnarumma, jako wychowanek naszej szkółki, ma znikomą wartość bilansową (o ile w ogóle ma jakąkolwiek). Po prostu nabycie jego karty zawodniczej prawie nic nas nie kosztowało, więc naszego bilansu nie obciążają praktycznie żadne związane z tym koszty. Nikt o zdrowych zmysłach nie sprzedałby jednak Gigiego po wartości bilansowej. Przypuszczalnie jego wartość rynkowa wynosi dziś 50-60 mln € i ewentualna sprzedaż poskutkowałaby dokładnie takim zyskiem kapitałowym. Olbrzymia różnica między wartością rynkową a bilansową bardzo znacząco wpłynęłaby na wynik finansowy.

Amortyzacja nie jest czarodziejską różdżką, która sprawia, że przepłacone inwestycje można uznać za "wyjście na zero" w przypadku odzyskania ich wartości bilansowej. To są ciągle przepłacone inwestycje i porównanie do palenia pieniędzmi w kominku jest w pełni uzasadnione, bez względu na jakiekolwiek rachunkowościowe hokus-pokus. Rzut oka na rachunek przepływów pieniężny pozwoli rozwiać wątpliwości - Biglia kosztował nasz klub do tej pory +/- 32 mln €, a jeśli jakimś cudem uda się odzyskać za niego nawet te 10 mln €, czyli nawet więcej niż wartość bilansową, to będzie to wprawdzie zysk kapitałowy na poziomie 4 mln €, ale będzie to także 26 mln € kosztów utrzymania tego zawodnika w dwa lata. Pieniędzy, które w przeciwnym razie byłyby w klubowej kasie albo mogłyby zostać zainwestowane znacznie rozsądniej. Polityka zakupowa Fassone i Mirabellego jest nie do obrony na żadnym polu. Pozdrawiam
2
imperator5000
imperator5000
6 lipca 2019, 23:44
imperator5000- dzięki za Twój post. Jak zapewne zauważyłeś, nie jestem aż tak obyty w temacie i mogłem coś niejasno lub błędnie opisać. Istota sprawy jednak pozostaje taka jak opisałeś i mi właśnie o ten księgowy punkt widzenia chodzi. Zwłaszcza jak chcemy mieć porządek w księgach i nie naruszać FFP. Przez lata ten bilans zaniedbano. Koszty rosły, a przychody nie.

Nie negowałem palenia hajsu i burdelu F&M. Nawet to gdzieś wyżej zaznaczyłem. Nasz zarząd musi to teraz prostować, więc przyjmiemy grosze za Biglie czy te 25 mln za Silve.
Zmieni się też sposób inwestycji i wartość sprowadzonych zawodników ma rosnąć, a nie maleć, jak w przypadku większości naszej kadry ostatnich lat.

Btw. To co opisałeś będzie się tyczyć też Suso.
2
imperator5000
imperator5000
6 lipca 2019, 23:53
Co do zasady masz oczywiście rację - sprzedawanie po wartości bilansowej przynajmniej nie pogarsza naszej sytuacji pod kątem FFP. Niemniej jednak poniesionych kosztów amortyzacji nie można tak po prostu ignorować - one realnie weszły w rachunek kosztów za poprzednie dwa lata obrotowe i realnie przyczyniły się do tego, że za te lata zaliczyliśmy potężną stratę, za którą musimy teraz płacić wykluczeniem z LE. Pozdrawiam!
0
6 lipca 2019, 13:26
Czyli jednak definitywny. Oby wiedzieli co robią. Teraz czas na kolejnych lewych obrońców :)
0
Corsa
Moderator Corsa
6 lipca 2019, 14:27
nieco więcej optymizmu, nie można być ciągle sceptykiem, to szkodliwe dla wątroby :)
0
Corsa
Corsa
6 lipca 2019, 14:32
Ja raczej jestem optymistą, a to był żarcik :)
0
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2019, 13:17
Mancini... Ta na pewno xd, zadeklarowany internista
0
apirlo
6 lipca 2019, 13:44
Internista ??? To co do MilanLab pójdzie?
13
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2019, 14:07
apirlo - wkradło mi się te nieszczęsne n, miało być Interista, a nie internista xd
0
Deus
Deus
6 lipca 2019, 13:07
Ostatnio wykrakałem Bennacera no to teraz chciałbym żeby nasi się zainteresowali Malcomem
2
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2019, 13:17
To skrzydłowy, a my tym grac nie będziemy
5
Deus
Deus
6 lipca 2019, 13:26
Grał też jako napastnik, a my właśnie kogoś takiego potrzebujemy. Gra na dwie tak bardzo typowe dziewiątki jak Piątek i Cutrone jest średnim pomysłem. Nikt tak nie gra.
1
patoo_07
patoo_07
6 lipca 2019, 17:35
Nikt nie gra, a my będziemy grać. Ktoś musi zacząć.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 lipca 2019, 19:48
Messi, napisz Messi !!
0
Ajvar
Ajvar
6 lipca 2019, 12:42
A gdyby tak spróbować Sancheza z Bayernu, jakieś wypożyczenie z opcją wykupu do 15/20 mln
1
DL7official
DL7official
6 lipca 2019, 12:53
Renato Sanches to genialna opcja, aż dziwne, że do tej pory nie pojawiły się plotki z nim związane w kontekście przejścia do Milanu. Myślę, że mielibyśmy z niego dużo radości.
1
DL7official
DL7official
6 lipca 2019, 12:53
Renato Sanches to genialna opcja, aż dziwne, że do tej pory nie pojawiły się plotki z nim związane w kontekście przejścia do Milanu. Myślę, że mielibyśmy z niego dużo radości.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
6 lipca 2019, 13:44
facet miał dobry jeden turniej. później się nie sprawdził ani w Bayernie ani na wypożyczeniu, ani ponownie w Bayernie. wszyscy mówią, że ma fatalna psychikę i na treningach wyglada ok, w czasie meczy tragicznie. taki ktoś ma byc dobra opcją?! NIE!
5
matten
matten
6 lipca 2019, 16:41
Ja spróbowałbym powrotu Mastoura, ale chyba jednak pójdzie do Legii, bo grają w Lidze Europy :/ Widziałem na instagramie, że chłop jest w dobrej formie i teraz na pewno pokaże na co go stać.
1
Bufor85
Bufor85
6 lipca 2019, 11:18
Marzy mi się taki ofensywny pomocnik jak Kaka. Ostatnio oglądałem kompilację najlepszych akcji i bramek Kaki. Rozmarzyłem się o tamtych czasach jak graliśmy z MU, z Liverpoolem z Interem w lidze. Piątek nie jest taki jak Inzaghi, ale ma świetny zmysł do strzelania bramek jeśli tylko będzie dostawał więcej piłek, będzie strzelał więcej bramek tak jak to robił w Genoi. Tam zdobył najwięcej bramek bo tam pomoc go dostrzegała, tam pomoc z nim współpracowała. W Milanie z tym składem często był osamotniony.
2
Quers2
Quers2
6 lipca 2019, 11:21
Ofensywny pomocnik jak Kaka? Nigdy drugiego takiego nie będzie, ale czuję, że Paqueta może być jego godnym następcą
10
Rafalzki
Rafalzki
6 lipca 2019, 11:24
To samo miałem napisać co Quers2
0
milan78
milan78
6 lipca 2019, 11:26
"W Milanie z tym składem często był osamotniony."

I na razie nic nie robimy żeby ten stan rzeczy zmienić.Póki co,nasze transfery to działania pozorne i znowu przyjdzie liczyć na przebłysk Suso albo stabilizację Paquety.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 lipca 2019, 12:05
milan78, przecież to osamotnienie nie wynikało z tego, jakich mieliśmy piłkarzy, tylko jak graliśmy - od taktyki. Dobrym przykładem jest właśnie Genoa, która piłkarzy ma wyraźnie słabszych, ale grali dużo bardziej ofensywnie od Milanu, więc Piątek nie był osamotniony. U nas do kontrataku wychodziło ze dwóch, w porywach do trzech piłkarzy, a czasami na desancie był tylko napastnik właśnie. I to był problem przede wszystkim. Jeżeli nasz nowy trener ustawi drużynę bardziej ofensywnie,a nawet nie tyle ofensywnie, co bardziej ją zbilansuje - bo u Gattuso liczyła się w sumie tylko defensywa i bronienie w 9-10 piłkarzy - i wyrówna nacisk położony na grę ofensywną i defensywną, tak by w ataku brało udział chociaż ze czterech czy pięciu piłkarzy, to i Piątek na tym zyska.
2
Dohtor
Dohtor
6 lipca 2019, 13:06
Niestety muszę CIę zmartwić Paqueta nie będzie taki jak Kaka'. Aczkolwiek po cichu licze że się mylę
2
dykt4tor
dykt4tor
6 lipca 2019, 16:46
^Dobrze, że mamy wróżbitę w naszych szeregach, może powiesz mi na jakim miejscu Milan skończy następny sezon? Po co sie stresować.
1
Ucash333
Ucash333
6 lipca 2019, 11:17
Cały ten szum informacyjny dookoło mercatto to jeden wielki g. warty bełkot. Pojedyńczy sensowne inf., reszta to, najłagodniej mówiąc wymysły "dziennikarzy" Wkurza tylko, nic nie wnosi.
0
jasiom22
jasiom22
6 lipca 2019, 11:15
Luiz Gustavo do wziecia za 9mln...
3
Krauser
Krauser
6 lipca 2019, 10:57
Gedson Fernandes, czyli kolejny ogór z ligi Portugalskiej. Z tej bananowej ligi, wychodzili zawodnicy ze statystykami +25 goli/asyst w sezonie, a potem okazywali się kompletnie beznadziejni w mocniejszych ligach. Na szczęście Gedson Fernandes to inna półka, bo on mało strzela, mało asystuje i ogólnie mało gra w pierwszej drużynie. A te statystyki to nabite w drużynie rezerw, grającej w II lidze Portugalskiej. Ale pewnie swoich fanów tutaj znajdzie , filmiki na YT ma.
9
Fushnikov
Fushnikov
6 lipca 2019, 10:54
Nawet nie wiedziałem że są wyspy świętego Tomasza xD
0
Gullit80
Gullit80
6 lipca 2019, 10:52
Te wszystkie informacje i zakupy zaczynają przypominać pierwszy sezon z Chinczykami. Masowe kupowanie nowy trener i rozczarowanie sezonem. Kupujmy z głową a nie masowo. Zanim wszyscy się zagrają to nam pół sezonu minie. Kupić trzech czterech zawodników i zgrywać zespół
1
Aniaa
Aniaa
6 lipca 2019, 10:38
Może mi ktoś powiedzieć coś więcej o Fernandesie? Moja znajomość ligi portugalskiej jest na poziomie ujemnym, a Benfikę oglądałam chyba tylko zapętlając finały z 1963 i 1990 :)
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 lipca 2019, 10:26
Ja tam zaufania nie mam do tych Portugalskich talentów.. wolałbym żeby skupili się na jednym konkretnym nazwisku z topu do srodka pola, później niech ściągną środkowego obrońcę. A dalej to niech robią co chcą..
2
Savi
Savi
6 lipca 2019, 09:47
Najlepsze jest to,ze od x czasu nie szukamy napastnika na sile. Dziwne to okienko Milanu;) Takie inne
7
milan78
milan78
6 lipca 2019, 09:39
Swoja drogą kiedy w końcu letnie okienko zostanie zawężone do jednego miesiąca?W obecnej formule(pozostało 58 dni!!!) jawi się to jako nieskończość.Wstajesz i myślisz zawodnik x przyjdzie/nie przyjdzie.Rano transfer wydaje się dopięty a wieczorem jednak nie za bardzo.Przecież to dla samych trenerów jest koszmar największy
4
Rocker
Rocker
6 lipca 2019, 09:45
Trenerzy nie czytają plotek w internecie.
1
Savi
Savi
6 lipca 2019, 09:45
tu sie z toba zogodze wszystkie ligi powinny miec lipiec i basta
A nie po 2 kolejkach jeszcze jakies roszady sa
3
milan78
milan78
6 lipca 2019, 09:48
"Trenerzy nie czytają plotek w internecie."

Trenerzy nie mają pewności z kim będą/nie będą pracować.To im nie pomaga
1
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2019, 09:50
Savi- nie, 2 miesiące to jest idealny czas na transfery, jeden miesiąc to straszny wpiernicz dla klubów, już w tamtym roku jak włosi skrócili to nie za dobrze się skończyło, bo transfery były robione na szybkiego i bez większego przemyślenia

Nie zmieniajmy czegoś co dobrze działa

milan78- to się nie doczekasz, bo nikt nie jest aż tak głupi aby zwężać okienko do jednego miesiąca
Edytowano dnia: 6 lipca 2019, 09:50
1
adamos
adamos
6 lipca 2019, 10:29
Bardzo dobrze,ze jest wydluzone, bo wszedzie tyle samo trwa w UE. Zaden trener nie siedzi na forach☺ bo by oszalał. Zreszta zobaczymy,co MB wykombinuja w to okienko. Bo ktos bedzie musial odejsc.
1
kamilus
kamilus
6 lipca 2019, 10:54
@milan78

Masz rację, pełna zgoda!!11 Poszedłbym jednak krok dalej, i zrobił okienko otwarte tylko przez jeden dzień. Tylko raz człowiek rano by wstawał i się zastanawiał, czy ktoś przyjdzie, czy nie... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
adamos
adamos
6 lipca 2019, 09:33
Mamy za szeroką kadre,aby kolejne robić transfery trzeba zaczac sprzedawać... Po drugie fajnie, że kupujemy młodych, tylko od kogo mają się uczyć? Nie mamy liderów grupy i nie ma kto swiecić przykładem... Sami młodzi nie osiągną LM. Też dwa sezony temu mieliśmy najmlodsza ekipę w lidze, ledwo 6 miejsce. W poprzednim sezonie minusem druzyny byla fizycznosc, a jak widze nasze nowe zdobycze to nie są mega miesniakami co ich nie przepchnie sie.
1
milan78
milan78
6 lipca 2019, 11:02
"Bardzo dobrze,ze jest wydluzone, bo wszedzie tyle samo trwa w UE."

Grecja od 1-go lipca do konca sierpnia
Holandia od 11 czerwca do 2-go wrzesnia
Anglia od 11 czerwca do 8 sierpnia
Polska od 17 czerwca do 2-go września

Rzeczywiscie trwa tyle samo
1
adamos
adamos
6 lipca 2019, 11:35
@milan78
A wiesz dlaczego jest 31 sierpień i 2 wrzesień? Bo 1 września to niedziela i ze względu na windykacyjne przepisy i odsetki tak jest rozbite w tych krajach. Anglia to już nie Unia :-) trwa do tego samego dnia, a nie tak jak w zeszkym roku Francja i Anglia czekaly az we wloszech sie zamknie okno, by kupowac zawodnikow.
0
Vol'jin
Vol'jin
6 lipca 2019, 12:03
Adamos znowu pienirczy bzdury ...

w Anglii rok temu okienko zamykało się przed startem ligi czyli dobry tydzień przed Włochami ...
0
HIM1998
HIM1998
6 lipca 2019, 09:21
Fernandes, za 30 mln, to promocja. Jeżeli naprawdę udałoby się sprowadzić tego grajka, to naprawdę czapki z głów.
0
hyrus13
hyrus13
6 lipca 2019, 09:23
Kiedyś tak pisałem jak pojawiło się info, że chcemy kupić Andre Silve :D
7
Milanboy
Milanboy
6 lipca 2019, 09:44
hyrus13- trochę zaufania dla portugalskich zawodników, rozumiem że Silva jak na razie nie porywa, ale nie zmieniajmy opinii na podstawie jednego gracza
0
hyrus13
hyrus13
6 lipca 2019, 10:00
Milanboy tu nie chodzi o brak zaufania. Mamy na rynku boom na młodych Portugalczyków i nie wzięło się to znikąd. Pytanie czy faktycznie są warci tych pieniędzy. Wiadomo w ogóle co się stało z tym co wyglądał jak Predator i ostatnio był w Bayernie?
3
billy c.
billy c.
6 lipca 2019, 11:28
ostroznie tez bym podchodzil do tyvh portugalskich talentow Inter wzial za wieksze pieniadze Joao Mario a teraz nikt go nie chce za 20 mln, albo Bruno Fernandes w Sampdori i Udine kopal sie po czole a w Sportingu 20 bramek 13 asyst i cena juz okolo 60mln. Chyba juz bym wolal Veretouta czy Praeta z drogiej strony kto nie ryzykuje.... ;)
0
Eravier
Eravier
6 lipca 2019, 22:52
Niestety taki rynek mamy, że jak chcemy sprawdzonego zawodnika to trzeba wyłożyć pod 100 mln euro. Wiadomo, że w przypadku tańszych, to albo będzie to gracz, który pewnego poziomu nie przeskoczy - przeciętny ligowiec, albo talent, który nie wiadomo czy wypali.
0
XXL
XXL
6 lipca 2019, 09:17
Zanim zacznie sie lament i marudzenie - Fernandesa brac. Widzialem kilka jego meczow, moj brat interesuje sie liga portugalska... Z tej ligi mozna wyjac kilku naprawdę dobrych grajkow.
1
adamos
adamos
6 lipca 2019, 09:24
Już Andrzeja wyjęliśmy...
3
XXL
XXL
6 lipca 2019, 09:27
Dlatego napisalem, ze kilku. W kazdej lidze masz talenty i szroty...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
6 lipca 2019, 10:38
Mi się wydaje, że większość tych portugalskich talentów spala się z powodu złego prowadzenia swojej kariery. Mają jeden czy dwa dobre sezony w lidze portugalskiej, w której - bądźmy szczerzy - konkurencja jest niewielka, a poziom też raczej średni, i zaraz potem przechodzą do potężnych klubów, gdzie muszą walczyć o skład z zawodnikami ze światowego topu, przez co się wypalają, bo 3/4 sezonu spędzają na ławce - vide Sanches w Bayernie chociażby.
Nie wiem, czy to wina agentów, czy samych piłkarzy i ich wygórowanej opinii o samych sobie, ale zamiast przejść z ligi portugalskiej to jakiegoś średniaka z potężnej ligi, tam sobie wyrobić markę jeszcze bardziej i następnie iść do topowych klubów jako wzmocnienie pierwszego składu, a nie rezerwowy walczący o podstawową jedenastkę.
Oczywiście i XXL ma rację. Są super talenty, które nawet z przeskokiem z bananowej ligi portugalskiej do potęg światowych sobie radzą. Są też miernoty, które nie dają rady po przejściu do średniaka - Silva miał jako konkurentów zawodnika z Primavery, Cutrone, i Kalinicia, na litość boską!. Ale cała masa tych będących pomiędzy super talentami i szrotem się wypala i ginie w odmętach nicości.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 lipca 2019, 11:15
Twój brat tak mówi? Dobra już dzwonimy do Maldiniego! Ajajajaj to nic nie mówiłeś wcześniej..
0
XXL
XXL
6 lipca 2019, 11:21
Napisałem to tylko po to, zeby mnie tu nikt nie zjadl piszac, ze biore argumenty z dupy. Druga sprawa, nigdzie nienie napisalemnie, ze mój brat tak mowi tylko zdarza sie, ze z nim obejrzę. Nie zachowuj sie jak dzieciak.
0
adamos
adamos
6 lipca 2019, 19:56
A ja uwazam, ze pewniej i bezpieczniej by było sprowadzić Bielika za 3-5 mln, niż pseudo talent za 30 baniek... Wypozyczyc na rok z opcja kupna...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się