SCUDETTO


MERCATO LIVE #11 [23:27]: Di Marzio: Transfer Bennacera do Milanu zostanie sfinalizowany w piątek

11 lipca 2019, 10:14, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #11 [23:27]: Di Marzio: Transfer Bennacera do Milanu zostanie sfinalizowany w piątek

[10:13]: Gianluca Di Marzio podaje, że w środę w Casa Milan pojawił się agent Dayota Upamecano - 20-letniego Francuza pochodzącego z Gwinei Bissau, który gra w RB Lipsk oraz otrzymuje powołania do reprezentacji Francji U-21. Zawodnik ten jest dla rossonerich opcją na wzmocnienie środka obrony, aczkolwiek Niemcy na pewno nie pożegnaliby się z nim za małe pieniądze.

[10:18]La Gazzetta dello Sport: Milanowi został zaproponowany Gaston Pereiro, 24-letni trequartista oraz skrzydłowy PSV Eindhoven. Urugwajczyk jest wyceniany na 15 mln euro, ale z uwagi na fakt, że jego kontrakt wygasa na rok, kwota może ulec obniżce. Dla rossonerich piłkarz ten nie stanowi pierwszego wyboru do wzmocnienia ofensywy, ale możliwość jego sprowadzenia zostanie oceniona. W poprzednim sezonie w 36 meczach w barwach PSV, Pereiro zdobył 11 bramek oraz zanotował 8 asyst.

[11:50]TuttosportGerman Pezzella, którego agent był wczoraj w Casa Milan, jest wyceniany na 20 mln euro. Argentyńczyk z włoskim paszportem to środkowy obrońca, zawodnik Fiorentiny.

[11:55]: Jak podaje Tuttosport, Milan zaproponował Fiorentinie za Jordana Veretouta 15 mln euro oraz kartę Lucasa Biglii. Rossoneri dopuszczają transfer Francuza wyłącznie na tych warunkach. Odpowiedź florentczyków ma nadejść do soboty.

[13:36]: Jak informuje oficjalna strona Lega Serie A, Milan zdeponował kontrakt Jungdala Andreasa Kristoffera, duńskiego bramkarza z rocznika 2002, który wzmocni sektor młodzieżowy klubu.

[13:39]La Gazzetta dello Sport nie wyklucza, że dojdzie dziś do spotkania przedstawicieli Milanu i Fiorentiny w sprawie Jorana Veretouta. Jak wiadomo, rossoneri chcą włączyć w tę transakcję Lucasa Biglię.

[15:41]SportMediaset uważa, że Milan myśli o zaproponowaniu Fiorentinie 30-35 mln euro oraz Lucasa Biglii za Jordana Veretouta oraz Germana Pezzellę.

[15:52]MilanNews potwierdza, że rossoneri są zainteresowani Germanem Pezzellą. Viola wycenia swojego stopera na 20 mln euro.

[18:23]: Portugalski dziennik A Bola pisząc o zainteresowaniu FC Porto 19-letnim pomocnikiem Boca Juniors - Agustinem Almendrą, wymienia także Milan, Romę i Napoli, jako kluby, które obserwują Argentyńczyka, który dotychczas dla Boca rozegrał 23 mecze strzelając gola i notując asystę. 

[18:29]: Gianluca Di Marzio: Rywalizacja między Milanem a Romą o podpis Jordana Veretouta wciąż trwa. Wczoraj Giallorossi przedstawili nową ofertę - 16 milionów euro plus bonusy, a dzisiaj Milan niejako odpowiedział na ich ruch i zaplanował na jutro spotkanie z Fiorentiną, aby znaleźć rozwiązanie, które zadowoli Violę oraz samego pomocnika i tym samym zakończy te przeciągające się rozmowy. 

[18:35]: Corriere dello Sport wymienia Matiję Nastasicia, Dejana Lovrena oraz Germana Pezzellę, jako potencjalnych kandydatów do wzmocnienia defensywy Milanu. Z tego grona najbardziej prawdopodobny wydaje się transfer pierwszego, gdyż Schalke może zaakceptować wypożyczenie bądź włączenie w transakcję Ricardo Rodrigueza. Jeśli chodzi o Chorwata, to przeszkodą są wysokie wymagania Liverpoolu (25mln) oraz samego piłkarza. Natomiast wczorajsze spotkanie z agentem Pezzelli miało jedynie charakter rozpoznawczy.

[18:40]: Komplikują się nieco rozmowy Milanu z Ismaelem Bennacerem, podaje Corriere dello Sport. Mediolańczycy proponują młodemu pomocnikowi kontrakt gwarantujący mu zarobki na poziomie 1,3mln euro za sezon, podczas gdy on sam i jego agenci żądają 700 tysięcy euro więcej, a na to nie chcą przystać rossoneri. 

[19:31]SkyIsmael Bennacer chce przenieść się do Milanu. Klub jest w kontakcie z agentami Algierczyka.

[23:27]: Gianluca Di Marzio informuje, że Milan lada chwila zamknie transfer Ismaela Bennacera. Absolutnie wszystkie szczegóły mają być sfinalizowane do jutrzejszego wieczora.



118 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dragantomek@gmail.com
[email protected]
12 lipca 2019, 00:28
Można iść spać
0
HIM1998
HIM1998
11 lipca 2019, 23:29
Idealna wiadomość na zakończenie dnia! Teraz nic tylko czekać na prezentację :)
6
Corsa
Moderator Corsa
11 lipca 2019, 22:45
Niełatwo być ostatnio kibicem Milanu, ale co ma powiedzieć Legionista? W tamtym roku Dundelange, a w tym straszyć zaczyna drużyna z Gibraltaru, gdzie cała liga rozgrywana jest na jednym stadionie, a zawodnicy po meczu idą szybko spać, bo jutro do pracy :D
9
Boateng93
Boateng93
12 lipca 2019, 05:31
A co mają powiedzieć kibice takiego Lecha, którzy w takiej śmiesznej lidze jak Polska zajmują 8 miejsce?
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 06:01
Lech przynajmniej ma kasę z transferów.Przy obecnej wartości polskich trofeów nawet taka strategia często jest lepsza od regularnej kompromitacji w LM/LE.Jak nakupuje się zagranicznego szrotu z różnych miejsc w Europie zamiast młodych Polaków + 2-3 naprawdę wyróżniających się piłkarzy z naszego regionu(temu Litwinowi oraz Gruzinowi z polskiej Ekstraklapy daleko do tego) to nie ma, co się dziwić wynikom.
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 07:20
Widzę jakiś obrońca Legii się znalazł i trzeba było wypalić, że Lecha ma gorzej :D
3
pepe82
pepe82
12 lipca 2019, 07:33
No Lech to w sumie Amica. A Legii dajcie spokoj, t byly pierwsze objawy zmeczenia sezonem.
0
Bufor85
Bufor85
12 lipca 2019, 08:48
Marcos Salinas

to tak jak z władzą. Zamiast podnieść stawki o te 200, 300 złotych Polakom to oni wolą nagromadzić ruskich Ukraińców, Białorusinów czy Gruzinów. To tak jest wszędzie nawet w piłce, wolą płacić szrotowi z bloku wschodniego niż dać szanse i zarobić rodakom.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 09:01
Bufor85
Tylko absolutny laik mógł napisać coś w stylu ''Wystarczy odgórnie podnieść stawki, żeby nie trzeba było sprowadzać taniej siły roboczej''...Ale tak to już jest-jacy politycy, tacy wyborcy.
1
ksieciunio
ksieciunio
11 lipca 2019, 22:37
Wielu mówiło: nie pozbywać się Bakayoko, nie pozbywać się Zapaty. Ale nie - ripostowali "eksperci" - za drodzy, za dużo zarabiają, przyjdą tańsi i lepsi, etc. No i właśnie widać jak "przychodzą"... Najśmieszniejsze w tym jest to, że ktoś kto jeszcze wczoraj miał status no name dziś jest traktowany jak wielkie wzmocnienie które koniec końców i tak jest dla Milanu NIEOSIĄGALNE. A ww. chcieli zostać i to nie za niewiadomo jakie pieniądze.... rzekłbym nawet, że w ogólnym rozrachunku dużo mniejsze niż te jakie trzeba wydać na "gwiazdy" spadkowiczów. Ktoś dobrze podsumował: tegoroczne mercato to póki co jedna wielka tra-ge-dia. PS. Zwracam honor Leonardo bo przy obecnym sztabie to był naprawdę magik.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 22:38
6
dawko69s
dawko69s
11 lipca 2019, 22:52
100 procent racji. Pamiętam jak mówiłem, że jak się pozbędziemy Bakayoko to zostaniemy największymi frajerami.... podobnie z Abate i Zapatą - zupełnie niepotrzebnie ich oddaliśmy.

Ale wiadomo - jeśli Bakayoko coś popyskował do Gattuso to od razu powinien zostać wywalony bo ''nie jest godny Milanu'' xddd

A teraz bujamy się jak debile z jakimiś spadkowiczami i grajkami z fiorentiny, która grała totalne gówno przez całą drugą runde.....najlepsze jest to jak wszyscy się na nich spuszczają jakbyśmy co najmniej jakiegoś Eriksena czy innego Modrica sprowadzali... xddd
0
mpt1899
mpt1899
11 lipca 2019, 22:58
Zalozmy, ze Milan da Bennacerowi te 2M a Bakayoko ma chyba 7M. Rzeczywiscie. co to za roznica, tylko 10M brutto + 20M roznicy w tansferze. Za samo to, ze sie spoznial na treningi (wiadomo, ze bylo tego wiecej) nie chce go tutaj a naprawde liczylem na niego. Juz mielismy polglowkow Mario i Nianga. Z Zapata po czesci sie zgadzam bo nie wiemy co klub szykuje. Juz pare razy przewinelo mi sie info, ze Milan ma odlozona kase na SO wiec dopoki ktos nie przyjdzie to nie bede tej pozycji komentowal bo Lovren to ploty.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 23:02
7
Corsa
Moderator Corsa
11 lipca 2019, 23:11
Osobiście staram się hamować pesymizm, bo w tamtym sezonie wynarzekałem się na Gattuso za wszystkie czasy, ale faktycznie coś w tym jest. Skoro cieszy mnie Bennacer, na którego nawet nie zwróciłem wcześnie uwagi, to coś jednak marnie wróży. Wybór trenera też wzbudza mieszane uczucia, niby super, bo gość ogarnia, nie jest kolejnym eksperymentem, ale chyba jednak wszyscy oczekiwaliśmy kogoś innego.

Co do Bakayoko, to bardzo liczyłem, że go wykupimy, bo w środku pola on jedyny robił robotę. Jednak przez wzgląd na jego podejście, to te zarobki były za duże, a i tak chciał wrócić do Londynu, nie było sensu zatrzymywać go siłą.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 23:15
2
Corsa
Corsa
11 lipca 2019, 23:41
Fascynuje mnie to jak wielu zapomina lub celowo pomija fakt, że Bakayoko to 6-7 mln pensji. Faktycznie tani i nie "za niewiadomo jakie pieniądze".

Takie narzekanie dla narzekania i celowe pomijanie komunikatów o DONE DEAL. No ale przecież lepiej pokrzyczeć i pisać, że Bennacer jest NIEOSIĄGALNY... xD

A pozbywanie się Zapaty to faktycznie wyjdzie nam chyba bokiem.

Magikiem to był Galliani. Potrafił robić spektakularne transfery. Te na plus i minus.

Kaka 8 mln
Donnarumma €250k
Cafu free
T.Silva €10m
Desailly €5.5m
Suso €1m
Boban €1.5m
Rijkaard €3m
Pirlo €2.8m + Guglielminpietro
Gullit €6.5m
Van Bommel free
Bonaventura €6.5m
Seedorf (Coco)
Weah €7m
Ibrahimovic €24m
J.d. Tomasson free
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 23:44
4
RuFFDante
RuFFDante
12 lipca 2019, 00:01
Ja obejrzalem wszystkie mecze Milanu w tamtym sezonie. Bakayoko gral dobrze w odbiorze, ale wedlug mnie za dlugo przytrzymywal pilke I bym malo kreatywny. W pewnym momencie druzyny przeciwne nauczyly sie grac przeciwko niemu I juz tak nie blyszczal. Dobry pilkarz jest, ale nie wiem czy warty problemow I wysokiej pensji.
0
matten
matten
12 lipca 2019, 06:47
Zgadzam się, że niepotrzebnie rozstaliśmy się z Bakayoko. Moim zdaniem chłop zszedłby z pensji gdyby wiedział, że zainteresowanie Milanu jest poważne i będzie tu ważną postacią. Z drugiej strony jeśli te doniesienia, że spóźniał się na treningi i prowadził rozrywkowy tryb życia, są zgodne z prawdą to może dobrze, że stało się jak się stało.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 08:57
matten
Błagam.Przecież zawodnik o tego typu charakterze nie zszedłby z poziomu 6 mln. na sezon do 2.5 mln. euro ...To jest obecnie górna granica dla nowych zawodników.Ogólnie wszystko, co mówił Leonardo odnośnie Higuaina oraz Bakayoko potwierdziło się.A skoro tegoroczny brak kwalifikacji do CL miał takie konsekwencje to już oczami wyobraźni widzę efekty przyszłorocznego zawodu.Ale może i dobrze, bo niektórzy wreszcie zrozumieją, iż przy takiej kadrze niezbędny trener ze zdecydowanie wyższej półki niż MG, Montella czy Mihajlović lub mocarne, ale przede wszystkim ROZSĄDNE mercato(nie sztuką jest wywalić ponad 90 mln. na Kalinicia, Biglię i A.Silvę), żeby zredukować braki trenera?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
12 lipca 2019, 09:00
A nie przyszlo Ci do glowy że na Bakayoko Milanu nie było stać? On zarabia w Chelsea 7 milionow i myślisz że zgodziły się grać u nas za 2 czy 3 miliony? Do tego to niezbyt odpowiedzialny człowiek więc wydalenie 35 milionów plus gigantyczna pensja byłoby mało rozsądnym posunięciem.
2
tommyb1
tommyb1
11 lipca 2019, 22:34
Z innej beczki... Odpalam livescore a tam Gibraltar Legia 0-0. Hahahaha haha. Ale nazywają się FC Europa może to dream team jakis
9
SNIPER
SNIPER
11 lipca 2019, 21:24
Mam wrażenie, że Milan, Roma i Napoli interesują się wszystkimi zawodnikami do 50mln albo Roma i Napoli przez dziennikarzy jest z automatu dopisywana do każdego nazwiska łączonego z nami...
0
SNIPER
SNIPER
11 lipca 2019, 21:24
Mam wrażenie, że Milan, Roma i Napoli interesują się wszystkimi zawodnikami do 50mln albo Roma i Napoli przez dziennikarzy jest z automatu dopisywana do każdego nazwiska łączonego z nami...
0
Levy11
11 lipca 2019, 21:03
Inter zaczyna działać jak swego czasu Roma, nagle te wszystkie wypożyczenia trzeba było zapłacić i wyszedł problem. Oni chcą wszystkich wypożyczyć, bo myślą że co roku będą w LM. Jeśli nóżka się powinie to będą mieli lipę.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2019, 21:07
ten tego, ale Marotta tak w Juve też działał (Asamoah, Isla etc)
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 21:13
nie kazdy jest z obowiazkiem wykupu.
Taki Sensi poleci pierwszy do SAS jak cos. ;) I smialbym sie:)
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 21:20
I jakby tak spuścić Sas do Serie B xd
0
Pinokio
Pinokio
11 lipca 2019, 21:22
Tak, tak. Później będzie wielkie zdziwienie, że w derbach dostajemy oklep. Jakby Inter został mistrzem Włoch, a Milan zostałby w środku tabeli, to i tak niektórzy będą twierdzić, że transfery Interu są przeciętne. Barella jest technicznie lepszy niż nasza cała pomoc razem wzięta.
1
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2019, 21:33
No niestety, Barella to magik wśród drewnianych włochów. Statystyki może i miał lepsze Bennacer, ale umówmy się - Barella piłkarzem jest dużo lepszym.
1
Deus
Deus
11 lipca 2019, 22:09
nie sądzę, że Barella jest lepszy technicznie od Paquety
2
jedunio
jedunio
11 lipca 2019, 20:58
Oo i jednak Algieria..
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 20:55
Kessie juz na urlop idzie . I dobrze
0
ósmy
ósmy
11 lipca 2019, 20:42
A tymczasem Inter dopiął Barellę. Wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 45 milionów euro.
0
Krauser
Krauser
11 lipca 2019, 20:46
A do tego Lukaku i Dzeko coraz bliżej....
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 20:54
W derbach będzie jeszcze większa przepaść między nami. Niestety są o kilka lat do przodu pod względem stabilności zarządzania i finansów.. Tylko pozazdrościć
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 20:54
najlepsze jest to,ze oni jada wszystko na wypozyczenie plus platne pozniej czy na 3 raty. A on nas kazdy chce gotowe za drewno nawet.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 20:55
Bo Marotta umie w transfery ;)
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 21:05
Umie transfery, bo kupuje Barelle za 45 mln? :P
Wolę "umieć transfery" kupując Bennacera za 16 :)

Strasznie przepłacone te transfery. Widocznie mogą i ich stać.
Nie chcę deprecjonować transferów Interu, bo są krok przed nami i mają dużo lepszą kadrę(kozacka obrona)... ale te transfery i polityka kadrowa przez byłych Juventinich mi dziwnie pachnie.

Btw. Inter kupuje na raty, wypożyczenia, targuje się o każdy cent etc. Jak u nas ktoś tak robi, to od razu jazgot "życzliwych" "kibiców" :)
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 21:06
4
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2019, 21:09
tylko oby nie skończyło się tak, że Godin jak Vidić nie dostosuje się do grania z trójka w tyłu ;]

Obydwaj w podobnym wieku, na podobnym poziomie sportowym a serbowi w Interze nie pykło także przez zmianę formacji
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 21:15
Co do Interu to na dzien dzisiejszy ma bardzo dobra obrone, pomoc srednia i tyle. Narazie Show pow tam nie widze
0
jedunio
jedunio
11 lipca 2019, 20:34
O i Algieria zaraz karne mam nadzieję, że przegrają i szybciej "załatwimy" Bennacera..
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2019, 19:53
Śmiech na sali, żeby gość który obecnie znajduje się w Serie B stawiał nam warunki. Będziemy później mieć kolejnego Mauriego na ławce z pensją 2mln. Dać mu bonusy za wyniki i wtedy ewt to ma sens.
9
Pan A.
Pan A.
11 lipca 2019, 20:03
Dokładne, jak on śmie negocjować kontrakt, niech go sobie bierze BVB czy inne Arsenale, My mamy LM w naszym DNA!
8
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2019, 20:21
Już widzę jak go BVB czy Arsenal chce.
1
Carlo88
Carlo88
11 lipca 2019, 19:32
Z nazwisk które przewijają się w mediach przekonuje mnie tylko Bennacer. Ale i tak Bakayoko > Bennacer, więc na jakości tym transferem nie zyskamy. Jeśli tak ma to wyglądać, to największym wzmocnieniem będzie powrót Jacka.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 lipca 2019, 21:07
Bennacer > Bakayoko.
Pewne info ;)
0
patoo_07
patoo_07
11 lipca 2019, 21:27
Akurat jeśli chodzi o grę do przodu, to Bennacer jest chyba lepszy. W odbiorze faktycznie możemy trochę stracić.
0
matten
matten
11 lipca 2019, 19:17
Niech już dadzą temu Bennacerowi te 2 mln, przy Donnarummie to i tak drobne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chodzi o środkowego obrońcę to jakoś nie przekonują mnie te nazwiska, które są w naszym zasięgu. Niepotrzebnie stworzyliśmy sobie problem. Trzeba było dać dwuletni kontrakt Zapacie i nie musielibyśmy teraz marnować czasu i pieniędzy.

PS. Podobno Jerome Boateng na wylocie z Bayernu... jak myślicie, dałby radę powalczyć z Musacchio o pierwszy skład? Podobno strasznie obniżył loty?
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 19:25
1
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2019, 19:34
Boateng to ma taką pensję że zapomnij

Ponoć Alderweireld zaakceptował 3,5 mln od Romy tylko kwestia klauzuli która jest ważna do 26 lipca

I dalej twierdzę, że można o niego powalczyć skoro Roma może
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 20:01
Voljin:) Zgadzam sie ale nie do konca. Nie jak Roma moze. tylko jak nasi wlodarze chca Lovrena to jak mozna starac sie o Lovrena to dlaczego nie o belga?
0
Quers2
Quers2
11 lipca 2019, 18:47
Jak nie damy mu więcej pieniędzy i weźmie go Juventus, BVB czy Arsenal to nieźle się ośmieszymy
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 19:03
Potencjał ma, jednak szczerze wątpię czy nawet w Milanie od razu wywalczyłby miejsce w 1 składzie.Patrząc przez pryzmat błędów popełnianych przez środek pola Empoli ludzie zbytnio przeceniają jego możliwości.Jak przejdzie do jakiegoś zespołu z tej półki co Juve czy Arsenal będzie tułał się po wypożyczeniach.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 19:07
Dlaczego ośmieszymy? W końcu mamy zarząd z głową, który nie rozdaje milionowych kontraktów na prawo i lewo.. Gość dopiero zaczął się wyróżniać i jak na razie tylko w śmiesznym Empoli, które spadło.. Nikt nie może być ponad klubem ;) powinien mieć nieco pokory, przyjść i udowodnić swoją wartość, a za rok/dwa renegocjować kontrakt, gdyby był wartością dodaną tej drużyny.. Co gdy nie odpali i będzie brał 2 mln za siedzenie 5 lat na ławce? Dalej będziemy się 'ośmieszać'?
7
ósmy
ósmy
11 lipca 2019, 19:10
BVB lubi stawiać na młodych i nieopierzonych piłkarzy. Ponadto ich styl gry wydaje mi się pasuje bardziej pod grę Bennacera z tymi jego długimi przerzutami i dyscypliną taktyczną.
Zależy jak będzie chciał chłopak pokierować swoja karierą. Postawi na pieniądz i prestiż wybierając Arsenal bądź Juve?
I będzie ciułał minuty w sezonie, czy właśnie postawi na zespół pokroju Milan czy BVB, które mogłyby mu dać szersze pole do popisu.
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 19:11
Marco prosze nie osmieszaj sie. Jak wezmie go BVB to za rok pojdzie za 50 baniek jak nie lepiej. Jezeli oni chca 2 banki Milan daje 1,3 wiadomo,ze na 1,7 czy 1,8 przystaliby. Dla mnie frajerami beda na maxa. Co oni chca kupowac zawodnikow za 10 baniek z wyplata 1 milion? To powodzenia we walce o utrzymanie. I powiedz mi kto jest stanowczo lepszy w Milanie na jego pozycji? No slucham. przypomnij srodek pola? czy obrona? Ten srodek pola kreowal i strzelal tyle co inter i Milan. Tylko,ze Mediolany mieli lepsze tyly i tyle w temacie.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 19:20
Savi
O Maurim czy np. Laxalcie tobie podobni pisali podobne rzeczy i gdzie ten skok formy oraz wartości owych zawodników?
2
Bufor85
Bufor85
11 lipca 2019, 19:57
AlexisRossonero

tak było z Kaką. Nikt się nie spodziewał, że ten mało znany chłopak zdobędzie złotą piłkę.
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 20:04
Marcos. Po 1 nikt z tych klubow nie pytal o tych panow co podales. Po 2 zaden z tych gosci nie rozgrywal takiego turnieju jak BEnn teraz. Wybrany najlepszym zawodnikiem turnieju fazy grupowej wiec poprzeczka rosnie dla niego jak i dla nabywcow. PRzyklad ,ze juz nim interesuja sie inni. Takie sa realia dzis. Ile po Copa America za lautaro cena poszla? bo zagral tam dwa mecze dobre ,a i tak jest sredniakiem. Takie czasy
0
Daros
Daros
11 lipca 2019, 20:06
Ogladam pojedynek Kessie-Bennacer, statystyki w tym meczu przemawiają raczej za iworyjczykiem. Bennacer 8 podan przod 16 tyl, Franck odwrotnie. Kessie wygral więcej dryblingow, ma więcej przejęć I więcej kontaktów z pilka - 56 do 43. Ismael prowadzi w celności podan - 96 do 74 %. Mimo wszystko nie jest pod gra, nie wyroznia się ani z przodu ani z tylu, przesuwa I odgrywa do najblizszego. Wg mnie nic ciekawego, ale to oczywiście wniosek z obserwacji tylko tego meczu.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 20:38
Savi
Problem w tym, że my chcemy na takich zawodnikach budować 1 skład, a potem będzie wielkie zdziwienie dlaczego drużyny bez negatywnej presji są przed nami w tabeli w top 4 i nagonka na Bogu ducha winnego, mocno przecenianego przez niektórych Giampaolo niczym na Rino.Faza grupowa PNA to nie są nie wiadomo jakiej rangi mecze.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 20:39
0
wwbasket
wwbasket
11 lipca 2019, 18:28
Lepiej by było, żeby Algieria dzisiaj odpadła hehe szybciej będzie można dopiąć transfer Bennacera. Bo im dłużej to się przeciąga, tym coraz większe mam obawy, że nie sfinalizujemy tego transferu.
0
ósmy
ósmy
11 lipca 2019, 18:21
Strzelam, że w pierwszej kolejce trafimy na Sampdorię.
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 18:15
dajcie juz tego Bennacera. Kasy nie wyrzucamy w to okno , a on przynajmniej mlody. Widac,ze cos z niego moze byc.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 lipca 2019, 18:08
co wy macie z tym RR na ŚO po primo nie gramy z trójką z tyłu(bo tylko wtedy Rodrgiguez idzie na Środek obrony w reprezentacji) , dwa RR jest lewonożny, Romagnoli też jak to chcecie sparować ?

3
Mirek99999999
Mirek99999999
11 lipca 2019, 17:47
Póki co zanosi się na okno transferowe w stylu późnego Gallianiego, sami goście, którzy w teorii powinni powalczyć o pierwszy skład, do tego na maksa przeciętny Veretout. Brakuje jeszcze jakiejś upadłej gwiazdy z za dużą pensją.
2
dt7
dt7
11 lipca 2019, 17:11
Upamecano tak. Pezzela nie.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 17:11
Pezzella to taki wyższy Musacchio.. Ma to sens? Za każdego tak widzę po 20mln zamiast poszukać kogoś naprawdę nieco droższego i bardziej jakościowego.. Oj coś nie wiem czy powalczymy o tę LM w tym sezonie..
2
PLASKI666
PLASKI666
11 lipca 2019, 17:03
Susanoo Milan sciaga graczy o dwa poziomy gorszych niż w Napoli siedza na ławce.
0
Pinokio
Pinokio
11 lipca 2019, 16:47
Tragiczne okienko. Żadnych graczy, którzy z miejsca podnieśliby poziom gry. A później każdy zdziwiony, że dostajemy oklep od czołówki.
0
PLASKI666
PLASKI666
11 lipca 2019, 16:33
Ściągając średniaków stajesz się średniakiem. Bez graczy z topu Milan bedzie się bił o lige europy przez nastepne kilka lat
0
Susanoo
Moderator Susanoo
11 lipca 2019, 16:47
Trzeba powiedzieć Napoli, że ściągając zawodników spoza topu nie powinni być wicemistrzem Włoch, bo chyba tego nie wiedzą.
14
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 16:59
Najpierw zatrudnijmy trenera pokroju Sarriego lub Carletto, a wtedy będziemy wyciągać 110% potencjału z nieoszlifowanych talentów i typowych ligowców.W przeciwnym razie nie ma co porównywać się do Napoli.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 17:04
Giampaolo właśnie z takich robi graczy wartych 30-40 mln, więc się wszystko zgadza :)
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lipca 2019, 18:37
Miszcz
W tym sezonie przekonasz się, iż Giampaolo zdecydowanie bliżej do Sinisy niż Sarriego.
0
brzydki
brzydki
11 lipca 2019, 21:16
Susanoo nie bądź śmieszny, Napoli zaczęło budować współczesną drużynę od 2013 i Beniteza, który był po wielu latach trenowania zwycięskiego Liverpoolu, później Interu i Chelsea (a po Napoli poszedł do Realu) i transferach Callejona, Higuaina i Albiola z Realu Madryt za duże jak na ówczesny rynek kwoty (a wcześniej mieli Cavaniego). Z Giampaolo z doświadczeniem z Serie B i transferami pokroju gości z Empoli to Milan wygląda w Twoim porównaniu jak ślepy borsuk bez przednich zębów.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 21:19
0
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2019, 16:19
Pezzela jak najbardziej, solidny gracz i może wejść na jeszcze wyższy poziom
0
vorti
vorti
11 lipca 2019, 17:24
Piłkarz w wieku 28 lat... Serio?
7
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2019, 20:02
vorti- a co ci to przeszkadza ile ma lat?
0
pepe82
pepe82
11 lipca 2019, 16:16
Szkoda ,ze nie ma plotek o kims, kto moglby podniesc poziom druzyny. Nazwiska co sie przewijaja czesto sa dobrymi opcjami ale tylko dla podniesienia rywalizacji w zespole.
1
patoo_07
patoo_07
11 lipca 2019, 16:10
To już lepiej dorzucić 10 i wziąć Upamencano, jeśli faktycznie by go sprzedali za 30 milionów.
0
Cesash
Cesash
11 lipca 2019, 15:29
Przecież Viola już odrzuciła ofertę z Biglia, bo ten za dużo zarabia. To co oni teraz próbują tym osiągnąć?
0
jedunio
jedunio
11 lipca 2019, 15:18
Pezzela plus Veretout z dopłatą 30-35 mln i do Violi Biglia. Jakby to się udało to byłoby nieźle :)
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 15:18
1
Rossu
Rossu
11 lipca 2019, 14:21
Rok 2035.
Milan dalej walczy o zakontraktowanie będącego na emeryturze Veretouta, ale Fiorentina nadal nieugięta - żądają za Francuza 25 mln euro, Milan uważa to za zbyt wysoką kwotę.
Edytowano dnia: 11 lipca 2019, 14:21
30
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 lipca 2019, 14:43
+ do transferu gotówkowego proponują 46 letniego już Lucasa Biglie
21
Cesash
Cesash
11 lipca 2019, 15:31
Szczerze liczę, że do 2030 uda nam się go zakontraktować...
0
BadMad
BadMad
12 lipca 2019, 01:10
Biglia to będzie akurat pierwszym trenerem. Za to dorzuca kończącego powoli karierę Mistrza Swiata i Europy 36 letniego Donnarume%-)
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 13:52
Juz 2 tyg tylko Veretout ile mozna?
3
savicevic88
savicevic88
11 lipca 2019, 14:19
https://youtu.be/1763H979c4g
2
grzyweek7
grzyweek7
11 lipca 2019, 13:44
Veretout to powinien mieć własny post na stronie, codziennie plotki na temat jego transferu, dobrze że pojawiają się plotki, no ale ile można, czy jesteśmy tak zdesperowani że musimy go mieć. Przecież to opcja tylko na ławkę to nie jest zawodnik który podniesie poziom naszej gry.
12
Seca
Seca
11 lipca 2019, 13:16
Opcja z francuzem jak najbardziej na tak. Mlody, perspektyeiczny, szybki, sprawny. Jesli uda sie go sprowadzic i pozbyc Strinica oraz laxalta obrona bedzie gotowa. Prowa i lewa strona dobrze obsadzone o czym pisalem wczoraj. Dozbroic trzeba pomoc bo tam dalej sa braki. Szczegolnie w pilkarzach zorientowanych defensywnie.
1
Qiub
Qiub
11 lipca 2019, 13:12
Nie żeby coś ale Alderweireld zarabia 4,5 miliona funtów w Tottenhamie, i z tego co pamiętam Manchester proponował mu nawet powyżej 7 baniek za sezon.
0
savicevic88
savicevic88
11 lipca 2019, 13:02
Jeśli Pereiro to tylko Roger!
6
Meloon
Meloon
11 lipca 2019, 14:26
A to nie był Guerreiro?
3
zbylon
zbylon
11 lipca 2019, 15:17
kmwtw :)
2
savicevic88
savicevic88
11 lipca 2019, 17:55
Wg jednego z bliźniakow K. był to Roger Pereiro... :P
0
Savi
Savi
11 lipca 2019, 13:01
Zas czytam,ze oni Lovrena chca. To nie lepiej starac sie o Belga z Totkow?
0
Ledux
Ledux
11 lipca 2019, 12:51
Wielkie tak dla Upamecano jeżeli tylko kwota będzie odpowiednia. Młody i utalentowany do tego już zbierający pochlebne recenzję.
0
hyrus13
hyrus13
11 lipca 2019, 12:26
Już jakiś czas temu czytałem, że Fiorentina wykluczyła transfer Bigli ze względu na wysoką pensję Argentyńczyka. Skoro dalej im go proponujemy to będziemy pokrywać część wynagrodzenia?
0
Zuber
Zuber
11 lipca 2019, 12:41
Problem w tym, że oni go wcale nie chcą, a my go tam na siłę wypychamy, żeby tylko jego pensja nam nie ciążyła. Nikt normalny mu nie zapłaci nawet 3 mln za sezon, może koło 2 by się zakręcił ale to też pewnie max, miał słaby sezon i do tego był kontuzjowany większość czasu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
11 lipca 2019, 11:59
Przyszedł już Torreira i Ceballos. Tak samo przyjdzie Upamecano. Zejdźcie na ziemię. To nie jest na dziś piłkarz w zasięgu Milanu.
2
MarcoFerrero
MarcoFerrero
11 lipca 2019, 12:15
Obaj wciąż są możliwymi wzmocnieniami...
0
Corsa
Moderator Corsa
11 lipca 2019, 12:29
Akurat ten jest w zasięgu, nie przesadzajmy, że jesteśmy z góry przegrani w staraniach o dobrych zawodników, ale nie wiadomo na ile to prawdziwa informacja. Na moje, to kolejna plotka, jak z Torreirą. Dziennikarze pamiętają, że Lipsk robił podchody pod Hakana w tamtym roku i pewnie dopisali historię.
1
Corsa
Moderator Corsa
11 lipca 2019, 11:55
Ciekawy jestem jak w tym sezonie wypadnie Hakan, bo w zeszły pokazał się bardzo przeciętnie, wcale nie lepiej niż Biglia, którego chcemy tak wypchnąć. Jeżeli Giampaolo go nie "naprawi", to może warto pomyśleć nad dołączeniem jego karty do transakcji za Upamecano. Jednak z drugiej strony pytanie, kim go zastąpić?
0
hyrus13
hyrus13
11 lipca 2019, 12:28
Fakt miał przeciętny sezon, ale zestawienie go z Biglią jest moim zdaniem błędne. Przede wszystkim zarabia znacznie mniej, a po drugie jest młodszy. Jeśli mamy mieć słabego pomocnika to wolę tańszego Hakana. Tak czy inaczej ten sezon powinien dać jasną odpowiedź czy Hakan jest piłkarzem, na którego warto stawiać czy pora się rozstać.
0
Corsa
Moderator Corsa
11 lipca 2019, 12:34
@hyrus13, jasna sprawa, ekonomicznie zdecydowanie bardziej Hakan, ale chodziło mi o to co obaj pokazali na boisku. Tak jak piszesz, ten sezon da odpowiedź, oby się rozegrał.
0
Zuber
Zuber
11 lipca 2019, 11:49
Tak na prawdę to w obronie nie ma tragedii, przeżyjemy z Musacchio, w razie w RR może zagrać na ŚO, potem miejmy nadzieje wróci Caldara, ale jakiś zmiennik by się przydał. Przydałby się jakiś kozacki pomocnik co zrobi różnice, ale rozumiem że póki nie pozbędziemy się Bigli, Samu, Boriniego to może być ciężko o taki transfer.
1
hyrus13
hyrus13
11 lipca 2019, 12:31
Mam podobny pogląd na obronę jak ty. Dałbym też szansę w sparingach Gabbi. MM nie jest tak tragiczny jak się go maluje, chociaż ma trochę na sumieniu, ale szukanie na gwałt obrońcy nie powinno być naszym priorytetem.
1
jedunio
jedunio
11 lipca 2019, 11:08
Upamecano pewnie 30 mln plus karta Hakana...
0
Qiub
Qiub
11 lipca 2019, 11:00
Noo Upamecano to byłoby coś, gościu może być nowym Koulibalym. Jest rok młodszy od Bielika i już dużo gra w poważnej pilce w porównaniu do Polaka. Ciekawe czemu?
0
pepe82
pepe82
11 lipca 2019, 11:16
O Bielika zabiegaja tuzy Championship takie jak Brandford , Derby. Oczywiscie I zespol walczacy o lige mistrzow czyli Milan.
2
karp_fso
karp_fso
11 lipca 2019, 10:44
Jak zrobimy pierwszorzędne wzmocnienia i coś zostanie to można myśleć o Gastonach na ławkę, ale obecnie to nie ma co. 15 milionów to nie jest wygórowana kwota, ale przy naszych problemach z UEFA nawet te 15 koła robi różnicę.
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
11 lipca 2019, 10:43
Transfer Upamecano może być łączony z odejściem Calhanoglou
1
kamilus
kamilus
11 lipca 2019, 11:07
Ewentualnie RR.
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
11 lipca 2019, 11:29
Kamilus

Rzeczywiście RR bardziej możliwy zważywszy na to ilu mamy ludzi do gry w pomocy XD
0
MR. X
MR. X
11 lipca 2019, 10:20
No bez jaj. Nawet sprzedając Donnarumme jeszcze by zabrakło. Także dajmy sobie spokój tym śmiesznym plotkom.
0
kamilus
kamilus
11 lipca 2019, 11:09
Z jednej strony racja, bo ma ponoć klauzulę w wysokości 80 mln, z drugiej zaś ma kontrakt jeszcze ważny 2 lata, więc albo teraz sprzedadzą go za 30-40 mln, albo ryzykują o wiele mniejszą sprzedaż za rok czy wręcz odejście za darmo za dwo.
0
Milanboy
Milanboy
11 lipca 2019, 10:16
No, 50 mln trzeba by było dać
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się