SCUDETTO


MERCATO LIVE #12 [23:38]: Di Marzio: Milan rozgląda się za alternatywą Veretouta

12 lipca 2019, 09:48, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #12 [23:38]: Di Marzio: Milan rozgląda się za alternatywą Veretouta

[09:48]: Fiorentina wylatuje wieczorem na tournee po Stanach Zjednoczonych i chciałaby zamknąć dziś transfer Jordana Veretouta - informuje La Gazzetta dello Sport. Problem w tym, że florentczycy niezmiennie żądają za Francuza 25 mln euro, podczas gdy Milan oferuje 10-12 mln euro oraz kartę Lucasa Biglii. W tle pozostaje Roma, która również ma chrapkę na pomocnika Violi. Piątek powinien przynieść ważne rozstrzygnięcia w kwestii przyszłości 26-latka.

[09:56]LGdS: Milan rozmawiał z Fiorentiną także o środkowym obrońcy Germanie Pezzelli, ale żądane przez "Fiołków" 20 mln euro to zbyt wiele.

[11:11]Tuttosport podaje, że wczoraj Milan ponownie kontaktował się z pośrednikami transferowymi w temacie Dejana Lovrena. Chorwat pozostaje opcją na wzmocnienie środka defensywy rossonerich.

[11:15]Il Corriere della Sera podkreśla, że Milan nie zamierza zrezygnować z włączenia Lucasa Biglii w transfer Jordana Veretouta. Rozmowy trwają.

[12:45]Dyrektor sportowy Fiorentiny Daniele Pradè oraz członek zarządu klubu i prawa ręka właściciela, Joe Barone pojawili się w właśnie w Casa Milan.

[14:33]: Gianluca Di Marzio podaje, że przedstawiciele Fiorentiny ponownie powtórzyli w Casa Milan, że nie chcą sprowadzać Lucasa Biglii. Rossoneri podnieśli zatem swą ofertę za Jordana Veretouta i obecnie składa się ona wyłącznie z pieniędzy. Według Alfredo Pedulli, propozycja opiewa na 18 mln euro plus kolejne 2 mln euro w bonusach. Dyrektorzy Violi spotkają się jeszcze dziś ze swoimi odpowiednikami z Romy - rzymianie również zabiegają o Francuza.

[14:35]SportmediasetIsmael Bennacer przystał na ofertę Milanu opiewającą na 5-letni kontrakt z zarobkami 1,5 mln euro rocznie. Aby sfinalizować transfer, piłkarz musi zakończyć grę w Pucharze Narodów Afryki, gdzie wczoraj awansował wraz ze swoją Algierią do półfinału.

[14:47]: Alfredo Pedulla dodaje, że Jordanowi Veretoutowi podoba się opcja transferu do Milanu i naciska, aby kluby dogadały się jak najszybciej.

[17:52]: Według stacji Sky, aktualna oferta Milanu za Jordana Veretouta to 16 mln euro odstępnego plus 2 mln euro w bonusach. Fiorentina rozmawia teraz z Romą, również zainteresowaną Francuzem. Toczy się mała mediolańsko-rzymska rywalizacja o pomocnika Violi.

[18:47]: Il Tempo: Milan chciałby sprowadzić w swoje szeregi pomocnika Lazio - Joaquína Correę. Rossoneri ponoć są na tyle zdeterminowani, że byliby gotowi zaproponować 20 milionów euro oraz Patricka Cutrone.

[18:54]: Newcastle, Zenit Sankt Petersburg, Torino i Atalanta - te cztery kluby, jak pisze Tuttosport, są zainteresowanie Diego Laxaltem

[23:25]: Milan oferuje za Jordana Veretouta 15 milionów euro plus dwa miliony w bonusach, podaje Gianluca Di Marzio. Propozycja Romy jest niemalże identyczna, ponieważ giallorossi proponują milion euro więcej kwoty podstawowej. Fiorentina nie akceptuje którejkolwiek z tych ofert, gdyż oczekuje 25 milionów euro za pomocnika, ale liczy, że konkurencja między oboma klubami sprawi, że pojawią się nowe, wyższe propozycje. 

[23:31]: Gianluca Di Marzio: Wobec trudności w rozmowach w Fiorentiną w sprawie Jordana Veretouta, Milan może odpuścić starania o tego zawodnika i skierować swoją uwagę na Jeana Michela Seriego, 27-letniego zawodnika Fulham. 

[23:38]: W poniedziałek agenci Ismaela Bennacera pojawią się we Włoszech, aby zdefiniować ostatnie szczegóły transferu piłkarza do Milanu. Empoli otrzyma za młodego pomocnika 16 milionów euro. Porozumienie osiągnięto także między samym zawodnikiem a rossonerimi. Finalizacja się opóźnia, gdyż Empoli musiało oficjalnie poinformować Arsenal o prowadzonych negocjacjach, ponieważ ci mają prawo pierwokupu i mogą wyrównać ofertę Milanu, jednak obecnie na to się nie zanosi. Jak tylko nadejdzie negatywna odpowiedź od Kanonierów, wówczas należy się spodziewać zamknięcia tej transakcjii. 



209 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jarek79
jarek79
14 lipca 2019, 02:21
Jeżeli ktoś chce milan tv , wszystkie polskie , angielskie i dużo, dużo innych ,zapraszam. Możesz ogladac mecze jakie chcesz i kiedy chcesz!!!!
0
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2019, 10:20
Jeszcze Arsenal nas wydyma jak Barca z Deulofeu. Wezmą go sobie i powiedzą, że sprzedadzą za 35.
0
KKP19
KKP19
13 lipca 2019, 11:04
Albo wymiana za Torreirę. XD
0
Rafalzki
Rafalzki
13 lipca 2019, 09:17
Alternatywa dla Veretout... Jezusie Nazareński, ależ to będzie zapewne nazwisko....
3
grzyweek7
grzyweek7
13 lipca 2019, 10:44
Odumandi podobno 25mln promocja XD
0
matten
matten
13 lipca 2019, 08:49
Jak czytam, że rozglądamy się za alternatywą to znając praktykę ostatnich lat wzbudza to we mnie lekki niepokój :D
2
Rafał0209
Rafał0209
13 lipca 2019, 08:42
Fiorentina myśli że zaraz Milan będzie licytować się z Romą i wyjdą poza 20 mln a skończy się tak że jeden i drugi klub odpuści a do tego dojdzie nie zadowolenie gracza bo myślami biegał już sobie na san Siro , w końcu mamy jaja w negocjacjach browo my .
2
KKP19
KKP19
13 lipca 2019, 11:02
Podobno rośnie niezadowolenie postawą Veretouta wśród kibiców Violi. Jeszcze chwila i na siłę będą musieli go sprzedać ;-P
0
roby
roby
13 lipca 2019, 08:27
I dobrze...podoba mi sie ze jestesmi twardzi i konsekwentni...a jak nie to nie......
0
ksieciunio
ksieciunio
13 lipca 2019, 08:13
Jestem sympatykiem raczej starej daty, od paru dobrych lat światową piłką interesuję się raczej średnio dlatego jestem wdzięczny Milanowi bo dzięki niemu dowiaduje się o kolejnych piłkarzach, o których wcześniej w ogóle nie słyszałem.
0
Boateng93
Boateng93
13 lipca 2019, 05:13
Dzień bez 10 informacji o Veretourze byłby dniem straconym i oczywiście każde źródło wymyśla inną cenę.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2019, 01:13
Gracze ze spadkowicza Empoli są bee, ale z ostatniej drużyny PL już tak :D

Sinisa zawiesza trenerkę z powodów problemów zdrowotnych ;/

2
Carlo88
Carlo88
13 lipca 2019, 01:19
Jakby w Serie A beniaminek wydał prawie 150 mln w jedno okienko, to by pewnie o puchary walczył :v
Edytowano dnia: 13 lipca 2019, 01:19
0
Rossu
Rossu
13 lipca 2019, 01:34
Gdyby Krunić i Bennacer wybrali Napoli, Romę to byłby lament i płacz, że ich nie wzięliśmy. Ludzie tutaj oczekują Ceballosów, Torreirów, albo dalej płaczą za Bakayoko, że to wina zarządu bo go nie wykupili, a nie biorą pod uwagę pensję Francuza, gdzie inkasuje chyba 6-7 mln euro. Gdyby faktycznie był takim Milanistą jak niektórzy go malują, to by chociaż zszedł połowę z pensji :)
Edytowano dnia: 13 lipca 2019, 01:36
6
Rossu
Rossu
13 lipca 2019, 00:59
Lobotka wielkie tak! W końcu jakieś konkretne nazwisko, takiego zawodnika nam brakuje, choć Seri też potrafi grać. Gdybym miał wybierać między nimi, to postawiłbym jednak na Lobotkę.
0
Ostawyski
Ostawyski
13 lipca 2019, 00:24
Podobno jesteśmy zainteresowani Lobotką, byłoby super o ile to prawda.
1
Carlo88
Carlo88
13 lipca 2019, 01:01
Byłoby świetnie, ale to chyba koszt ponad 30 mln. Przynajmniej o tylu mówiło się jeszcze kilka tygodni temu przy zainteresowaniu BVB i Tottków.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2019, 00:22
Schira pisze o Lobotce
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
13 lipca 2019, 00:22
seri tanszy na pewno nie bedzie
0
looko
looko
13 lipca 2019, 00:10
Czy Seri nie był łączony z Milanem jeszcze za Festera? Coś mi się kojarzy
0
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 23:55
Seri jak najbardziej
0
Zako
Zako
12 lipca 2019, 23:36
Seri w Nicei był bardzo dobrym rozgrywającym , to ten typ zawodnika, ale po transferze do Fulham zaczął się i skończył w PL na tym golu z daleka, moze w MIlanie by sie odkuł, ale juz niejeden miał się odkuć, a pewnie klasycznie krzykneliby z 30mln pomimo słabego sezonu.
0
Gattuso28
Gattuso28
12 lipca 2019, 23:34
Niech Roma zaproponuje garść kalarepy więcej!Błagam!
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2019, 23:28
To Andersen w Lyonie za 24+6 mln. Przychodzi tam Di Francesco, a za chwilę pół drużyny z kluczowych graczy nie będzie - Andersen, Defrel, Praet(?)
1
vorti
vorti
12 lipca 2019, 22:59
Ktoś może mi powiedzieć co dolega Kruniciowi? Wiem tyle, że sezon zakończył z jakąś kontuzją, ale jaką?
0
Gattuso28
Gattuso28
12 lipca 2019, 23:28
Bez znaczenia i tak ktos Bertolacciego i Monto musi zastąpić.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2019, 23:48
Gattuso28, wg Ciebie piłkarze dzielą się albo na tytanów, którzy nigdy nie łapią kontuzji, albo na szklanki, które co roku połowę sezonu spędzają w szpitalu? I nie ma nic pomiędzy tymi dwiema skrajnościami?
Krunić w ciągu ostatnich sześciu lat spędził poza grą z powodu kontuzji 67 dni, co daje średnio 11 dni z kawałkiem na sezon. Naprawdę ogrom. Niecałe dwa tygodnie przerwy na 9 miesięcy grania. Opuścił w ciągu tych sześciu lat w Serie A 10 spotkań z powodu urazów. No prawdziwa szklanka. Tragiczny zawodnik, który spędzi cały sezon w MilanLab.
Po prostu Rade poprzedni sezon zakończył drobnym urazem i nie trenował razem z drużyną pod koniec sezonu, dlatego teraz nie wrócił od razu do treningów na pełnych obrotach. Nie ma żadnego urazu, tylko sztab powoli wprowadza go w rytm treningowy.
11
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2019, 22:25
A to dziwne .. nie chcą ściągnąć dla Vincenzo ... Biglii ? Hmm .. chyba ktoś tam we Violi używa mózgu bo u nas F&M ściągnęli 32 letniego Argentyńczyka z rocznym kontraktem za bagatela 20 mln ^^ Po raz kolejny zaznaczę, że w to samo okienko niejaki Paredes poszedł do Zenita za ok. 22 mln. Mniejsza o to.. moim zdaniem nasze obecne transfery, są dostosowane do sytuacji z jaką zmaga się klub ( FFP ) .. więc narzekanie, że nie przychodzą zawodnicy typu Isco, James czy inni jest totalnie oderwane od rzeczywistości... nas przy dobrych kombinacjach negocjacyjnych stać na max. 1 zawodnika o cenie 40 mln .. i oby to był mądry wybór zarządu .. o ile w ogóle takowy zawodnik jest w planach. Niemniej na pozycje rozgrywającego (registy) właśnie potrzeba nam solidnego wzmocnienia .. resztę mamy obsadzoną względnie dobrze.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
12 lipca 2019, 22:10
krwawi moje czerwono- czarne serce jak patrze co sie dzieje z tym klubem po odejsciu Berlusconiego I Gallianiego, ktorzy i tak w ostatnich latach nie dbali o Milan...Teraz zeby wrocic na szczyt upłynie jeszcze ładnych pare lat . Bo liczy sie kasa .... !!!
0
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 23:17
Zawsze sie liczyla. Berlusconi zbudowal potege Milanu na kasie i tak jak trzeba B&G podziekowac za to (bo wiekszosc z nas napewno zostala kibicami Milanu za ich ery) to tak samo mozemy im podziekowac za miejsce, w ktorym klub sie obecnie znajduje. Mam nadzieje, ze Elliott bedzie pamietany przez nowych kibicow jak B&G przez starszych (mowie tu o sukcesach oczywiscie). A teraz czekam na wpisy, ze Elliott nas sprzeda za rok;) ForzaMilan!!!
1
symbolic
symbolic
13 lipca 2019, 00:29
Elliott nas sprzeda za rok. Pewne info.
2
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 21:26
Podobno jeszcze dzisiaj Milan zamknie transfer Bennacera.
0
jedunio
jedunio
12 lipca 2019, 21:45
Jak może zamknąć transfer bez zawodnika...ok dogadać się może dogadali to już pisali o tym ale samo zamknięcie transferu rozumiem jako podpis kontraktu przez gracza.
0
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 21:54
jedunio- we włoszech na pewno, ale w hiszpanii płacisz klauzule i masz transfer
0
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 23:04
Istnieje cos takiego jak podpis elektroniczny. A moze jego agent przylatuje z juz podpisanymi dokumentami. Nie wiem. Napewno jest to mozliwe.
0
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 21:16
A u rywali zza miedzy obecnie wygląda różowo, bo Barella został oficjalnie ich zawodnikiem
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 21:06
2025 - Biglia kończy karierę. Milan wciąż oferuje jego kartę.
0
jedunio
jedunio
12 lipca 2019, 20:39
Nie przesadzaj z tym Jackiem...ok jest dobry ale to też nie jest jakiś wybitny wirtuoz choć zespołowi w obecnych czasach dawał sporo...Po kontuzji jednak może być bardzo różnie i ja narazie w ogóle nie bralbym go pod uwagę..jak wróci do 1 składu to ewidentnie będzie mega sukces
1
Robinowski
Robinowski
12 lipca 2019, 20:20
Jak Jack wróci do formy to da więcej drużynie niż nazwiska które przewijają się w gazetach.
4
AdamoX__
AdamoX__
12 lipca 2019, 20:44
Dokładnie Jack w formie to jak dla mnie Top Serie A
0
Savi
Savi
12 lipca 2019, 21:28
Fantazja ulanska ponosi jest dobry . Ale ine wybitny ,a czy wroci do formy nie mowcie hop
1
ksieciunio
ksieciunio
12 lipca 2019, 22:18
Powrót Jacka to jedyne na co liczę.
0
Krauser
Krauser
12 lipca 2019, 22:25
Tylko kiedy on ostatnio był w formie? W poprzednim sezonie nie zachwycał i był krytykowany niemiłosiernie przez kibiców. Wystarczy sobie poczytać komentarze na tej stronce, na temat jego gry.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
12 lipca 2019, 22:57
Jack i Jesus byli wybitni w klubie top7 lub top10, teraz to zwykłe przeciętniaki z ogromnym sentymentem wśród kibiców, tak od 2 sezonów.
Wybitnych mamy tylko 3: Piątek, Romek i Dolar.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
12 lipca 2019, 20:08
wymiana Cutrone + hajsy -> Correa to strzał w kolano. Dobrze że to dylko dziennikarska plota
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
12 lipca 2019, 22:16
Z jakiej strony jest to strzał w kolano? Correa jest dużo lepszym zawodnikiem i do tego idealny SS dla Krzysia i atak kompletny.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
12 lipca 2019, 20:05
Już nie moge sie doczekac pierwszego meczu. Chce zobaczyc "nowy" Milan. Obym sie nie rozczarowal.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
12 lipca 2019, 19:49
Od tego całego naszego okienka to najbardziej się cieszę z tego, że Bonaventura zaczął biegać..
19
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2019, 19:45
Co do Veretouta to mi się wydaje, że pasuje też do stylu Giampaolo czytaj - granie bardzo wysokim pressingiem a tego Biglia nie gwarantuje.

Pytanie tylko czy to jest docelowy transfer nr 1 do pomocy czy faktycznie pracujemy jeszcze nad kimś dużym
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2019, 19:29
Lucci jest agentem Correi moze o to chodziło, że tak często był w Casa ;]

1
ósmy
12 lipca 2019, 19:28
A może na ŚO zapolować na Kościelnego, który chce odejść z Arsenalu, a ci życzą sobie za niego ok.10 mln funtów.
Doświadczenie ogromne, zarówno w klubie, jak i w reprze. Jest prawonożny, więc współgrałby w jednej linii z Romkiem.
Z drugiej strony gość ma już 33 lata, i na dodatek prawdopodobnie szuka czegoś we Francji. Na dziś najbliżej mu do Bordeaux.
W rozsądnej kwocie na dwa lata?
0
Inzaghi87
Inzaghi87
12 lipca 2019, 19:50
33 lata. Nie mala pensja. Kontuzjogenny 10mln ty powaznie. To zmiana na Zapate tylko tu trzeba placic. Powaznie Mussachio jest starszy Romagnoli juz nie musi sie uczyc. Bo wszedl w poziom gdzie jest dojrzalym pilkarzem. Wole tylko mlodego perspektywicznego kosztem bledow. A nie starego obronce skoro mamy isc w tym kierunku. Nie po to odszedl Zapata
3
Inzaghi87
Inzaghi87
12 lipca 2019, 19:16
Z Lazio raczej utargu nie zrobimy z Correa. Nie puszcza go za friko. Wymiany tez watpie. A odnosnie Cutrone. Lubie go wychowanek, ale prosze w czym zachwyt. To nie ten kaliber.
3
wwbasket
wwbasket
12 lipca 2019, 19:28
Myślę, że Cutrone nigdy pewnego poziomu nie przeskoczy. A Correa mógłby właśnie pełnić funkcję podwieszonego napastnika. Dla mnie dobra opcja.
3
KKP19
KKP19
12 lipca 2019, 20:38
Correa też pewnego poziomu nie przeskoczy ;)
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 19:06
Mam nadzieję, że z tym Correą to baja jest.
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 19:05
Mam nadzieję, że z tym Correą to baja jest.
1
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2019, 19:09
mógł by przyjść ale nie za Cutrone
0
87acm87
87acm87
12 lipca 2019, 18:55
18 sierpnia [23:50]-Viola w dalszym ciągu nie chce Bigli, na co w dalszym ciągu naciskają przedstawiciele ACM.
2
Krauser
Krauser
12 lipca 2019, 19:15
Milan: No weź go
Viola: Nie chcę go!
Milan: No...weźźź
Viola: NIE!!!
Milan: Proszę
Viola: ...
8
BadMad
BadMad
13 lipca 2019, 03:15
Krauser: Czy to aby nie czasem dialog spoconego typa w agencji towarzyskiej z kobietą lekkich obyczajów odnośnie orala bez zabezpieczenia?%-)
Geneneralnie skala nachalnosci porównywalna.
Mam nadzieję że żadnych pruderyjnych kibiców ta metafora nie urazilem%-)
0
Inzaghi87
Inzaghi87
12 lipca 2019, 18:42
Odnosnie Veretout mysle ze skonczy sie na 20mln plus 2 bonusy i pozyskamy go. Chetnie zobcze go u nas. Zobaczymy co Maldini i Boban w nim widzieli. Mysle ze jest to transfer ogranego w serie a zawodnika do koncepcji trenera. On Krunic, Bennacer Kessie i Bonaventura do skompletowania srodka. Potem zajma sie SO i Napastnik i po sprzedarzy reszty na koniec zafunduja nam jeszcze pomocnika z tak zwanym nazwiskiem na koniec
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 19:00
Ja nie skreślałbym Hakana, który w tym ustawieniu może grać od ss'a po nawet registę.Chłop pod koniec sezonu 2017/18 pokazał, że mając głowę wolną od różnych problemów jest w stanie rywalizować z najlepszymi.Co do Bennacera i Krunicia wszyscy podniecają się ich pozytywnymi statystykami zupełnie nie zwracając uwagi na ilość błędów środka pola Empoli.Przecież nawet w ostatnim, kluczowym spotkaniu 2 akcje bramkowe Interu rozpoczęły się od indywidualnych błędów pomocników.W przypadku powielania tego typu wpadek w Milanie prędzej czy później skończą jak Laxalt i Castillejo czyli jako permamentni zmiennicy.
1
matten
matten
12 lipca 2019, 18:41
Orientuje się ktoś czy będą jeszcze jakieś transfery do pomocy oprócz Bennacera i Veretouta? Jeśli nie to czeka nas jeszcze transfer środkowego obrońcy oraz podwieszonego napastnika i na tym skończy się nasze okienko?
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
12 lipca 2019, 18:46
Tak Pan X
1
87acm87
87acm87
12 lipca 2019, 19:00
Zostało czekać na komunikat w stylu:"Kadra jest kompletna i konkurencyjna".
1
milan78
milan78
12 lipca 2019, 19:49
Tak ,ja się orientuję.Zapytaj a odpowiem
0
Inzaghi87
Inzaghi87
12 lipca 2019, 18:36
Witam. Pierwszy raz sie udzielam. Kibicuje Milanowi od 1997r. Sledze komentarze. Teraz bede sie udzielac.
2
wwbasket
wwbasket
12 lipca 2019, 18:48
Skłonił Cię do tego transfer Veretouta?
13
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2019, 20:16
Xdddd
0
Inzaghi87
Inzaghi87
12 lipca 2019, 20:19
Tak. On zainspirowal mnie do tego. Dawno tak sredniej klasy pilkarz nie byl tak czesto w aktualnosciach transferowych.
3
ksieciunio
ksieciunio
12 lipca 2019, 22:23
Witam Inzaghi87 :) W pełni rozumiem. Przy tej telenoweli z Veretoutem nawet niemowa ma ochotę zawyć z rozpaczy.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lipca 2019, 18:09
Jedyny plus sytuacji z Veretoutem jest taki, że pokazuje jak Maldini walczy o każde euro. Galliani jak by się uparł na niego to już dawno do Fiorentiny poszedł by przelew na 25mln (a może nawet więcej). Nie rozumiem fascynacji tym zawodnikiem, mam nadzieję, że to Roma albo Napoli sprzątnie go nam sprzed nosa.
5
BadMad
BadMad
13 lipca 2019, 03:20
Exactly. Daje 10% ze on odpali ponad przeciętność w następny sezonie- ale tak to może odpalić kazdy gracz z obecnej kadry.
1
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 17:53
Veretout, Veretout, Veretout,Veretouttttt
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2019, 17:33
Co oni się tak na tego Veretouta uparli to ja niewiem .. conajmniej jakby to gwiazda ligi była.
3
jedunio
jedunio
12 lipca 2019, 17:29
Qiub strasznie rozbawil mnie ten filmik z Kevinem...pozostając jednak w temacie Veretouta jest to zagadka nie z tej ziemi dlaczego zarząd tak się na niego uparł..może MilanLab ma jakiś tajny sprzęt i agentów, którzy zbadali mu serce i wyszło czerwono-czarne?...
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 17:30
4
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
12 lipca 2019, 17:02
Ciekawe jak się czuje z tym Biglia, że jego karta to pułapka której każdy boi się uruchomić xD No cóż, 3.5 rocznie wpadać będzie niezależnie od sytuacji
0
Corsa
Moderator Corsa
12 lipca 2019, 16:42
[17:34]: Milan złożył kolejną ofertę za Jordana Veretouta, tym razem na 14 milionów i do tego karta Lucasa Biglii.

[18:12]: Daniele Parde pozostaje nieugięty, Viola nie zgadza się na przyłączenie do transakcji Lucasa Biglii, oczekując 25 milionów, decyzji ponoć nie zmieni .

[19:39]: Veretoutem zainteresowana jest również Roma, rozmowy trwają, w tym czasie Milan ponowił ofertę, proponując kartę Lucasa Biglii i nie chce dać więcej niż 15 milionów.

[20:55]: Fiorentina kategorycznie odrzuca możliwość przyjęcia Biglii w formie rozliczenia, prosząc aby Milan już go nie proponował. Cały czas trwają rozmowy z Romą, Neapolem.

[21:31] Milan na wieść, że Veretout pragnie zasilić nasze szeregi bezzwłocznie podbija ofertę do 14,5 miliona i dorzuca CHOLERNĄ KARTĘ LUCASA BIGLII!

i jutro cały dzień powtórka...

No ile można?! Przecież te same posty pojawiają się non stop od kilku dni i przez kilka następnych będą się przewijać. Serio czytać się tego już nie da. Fiora nie chce Biglii nawet za darmo, a nasz zarząd myśli, że tamci to debile i dadzą sobie wepchnąć konia trojańskiego i to z uśmiechem na ustach. Jeszcze ten Francuz do nas nie przyszedł, a już jest przez wielu znienawidzony z powodu tej szopki.

Gorąca prośba do redagujących wiadomości - przystopujcie z tym Veretoutem, dajcie nam znać jak będzie oficjalka, bo te powielające się "newsy" są męczące. Wiemy już, że nie mogą się dogadać i potrwa to jeszcze przez kilka dni, to nam wystarczy.
18
Rossu
Rossu
12 lipca 2019, 17:30
Dokładnie, już nawet przewidujemy jak będzie ciąg dalszy relacji live. Nie zmienia to faktu, iż redaktorzy wykonują bardzo dobrą robotę i na ich jak i nasze nieszczęście są same ploty o Veretoucie i Lovrenie. Tego pierwszego niech w końcu już nawet zamkną transfer i będzie święty spokój.
2
MisiuACM
MisiuACM
12 lipca 2019, 18:18
[17:52]: Według stacji Sky, aktualna oferta Milanu za Jordana Veretouta to 16 mln euro odstępnego plus 2 mln euro w bonusach. Fiorentina rozmawia teraz z Romą, również zainteresowaną Francuzem. Toczy się mała mediolańsko-rzymska rywalizacja o pomocnika Violi.

A już za chwilę "Fiorentina poprosiła o kilka dni do namysłu."
By po chwili.
Milan podnosi stawkę i oferuje 16,5mln€ za Jordana Veretouta + 2mln€ w bonusach.
By po chwili.
Przedstawiciele Fiorentiny chcą jeszcze wysłuchać oferty rzymian.
By po chwili.
Przedstawiciele Fiorentiny już po spotkaniu z działaczami AS Roma, w ciągu najbliższych kilku dni wszystko powinno się rozstrzygnąć.
By po chwili... i tak w koło macieju.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 18:19
1
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2019, 16:19
Nie rozumiem czy ten kolo naprawdę jest taki dobry, że już od miesiąca walczą o niego? lepiej dać 38 mln i Tielemansa wykupić lub czy Hector Herrera nie miał u nas grać? Biją się o tego Veretouta jak by był nie wiadomo kim a gra on chociaż w reprezentacji? chyba tylko w młodzieżówkach, a ma już 26 lat więc raczej się już nie rozwinie. Szkoda kasy lepiej 15 dołożyć i kupić kogoś bardziej wartościowego.
1
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 16:32
Tielmans już dawno w Leicesterze ale co tam, hurr dur słać ofertę!
10
Maximilanista
Maximilanista
12 lipca 2019, 17:10
Herrera już w Atletico.
7
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2019, 19:07
Oj sorki o Herrerze to wiedziałem a Tielemans to myślałem że był tylko wypożyczony do Leicester.
Nie zmienia to fakt że nie sądzę że Veretout był by takim celem który miał by zmienić oblicze naszej pomocy a z tego co widzę na takiego go kreują
0
rossoner111
rossoner111
12 lipca 2019, 16:10
Dawać mi tego Evertona za 40....
2
XXL
XXL
12 lipca 2019, 16:24
Zdecydowanie tu skrzydlowy potrzebny... Tym bardziej, ze będziemy grać bez skrzydlowych.
0
dykt4tor
dykt4tor
12 lipca 2019, 16:30
Soares może grać jako ss, a za nim paqueta
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 17:00
Lepiej kupić takich, co mają także predyspozycję do skutecznej gry na skrzydle niż, żeby nowy trener w razie niepowodzenia MG nie męczył buły Hakanem lub Paquetą na LW.Budowanie kadry pod wyłącznie jedno specyficzne ustawienie/taktykę jest najgorszą rzeczą jaką może zrobić Milanu w obecnej sytuacji.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
12 lipca 2019, 15:50
pisalem kiedys, ze swiat piłki oszalał na punkcie kasy...kluby typu Barcelona Real Psg moga sobie pozwolic na kupno gracza za 100 milionow i dlatego maja w skladach gwiazdy i prezentuja wyzszy poziom. Milan ma ograniczone srodki i dlatego teraz musi sprawdzic sie ta swieta trojca ze zdjecia tygodnia....i kupic piłkarzy, ktorzy oddali by serce za gre w Milanie. Gdzie dla nich nie liczy sie kasa, tylko historia i marka klubu . Milan musi opierac sie na wychowankach, i szukac ciekawych piłkarzy, za stosunkowo niewielkie pieniadze... Bo teraz byle grajek kosztuje okolo 20 mil... Jak nie masz kasy to w dzisiejszej pilce niewiele znaczysz!
2
kamilus
kamilus
12 lipca 2019, 17:32
Kwota 100 mln już dawno przestała wystarczyć i szokować. :P
1
XXL
XXL
12 lipca 2019, 15:50
Panowie... Śmieszy mnie to, jak ktoś porownuje nasze mercato do okienka Interu.

Na tem moment sa od nas piłkarsko lepsi. Maja lepszego trenera i zawodnikow na spokojnie 7/8 pozycjach (u nich pierwszy sklad mialby Piatek, Paqueta i Suso), nawet Romek by się nie zalapal, bo Skriniar, Godin i jeszcze po fajnym sezonie de Vrij. Conte zjada Mareczka pod kazdym katem.

Jestesmy aktualnie w takiej sytuacji, w ktorej Inter byl w sezonie 2016/17 (zwolniony de Boer, pozniej ogony Pioli). Inter nie mogl sie przebic do tego 4 miejsca. Zatrudnili Spala (wysmiewany, ale to dobry szkoleniowiec) i skok jakosciowy byl widoczny od razu. Inter dobrego trenera zmienia na bardzo dobrego trenera, a my z amatora, na tak naprawde wielka niewiadoma. Nie ma co porownywac, bo praktycznie pod kazdym katem sa polke nad nami, Napoli tez. Na ten moment, to Lazio, Roma i Atalanta, to nasi rywale. 4 miejsce powinno byc celem, kazde wyzej - świetnym zaskoczeniem. Do Interu lgna, bo maja LM, maja jakis plan, maja trenera zdyscyplinowanego, którego nazwisko przyciąga. Wiem, ze lubimy widziec same negatywny u Conte, bo objal Inter, ale nir zapominajmy, ze to swiatowa czolowka... to on z gowna wyjal Juve, a w Chelsea pokazal, ze mozna grać bez autobusu. Ja im po prostu zazdroszczę na ten moment wsZystkiego. Wierze, ze przed nami te najlepsze lata...
17
MilanHomer
MilanHomer
12 lipca 2019, 16:31
W Chelsea to Carletto pokazał jak się gra bez autobusu :) Z tym Suso też bym nie przesadzał, bo skrzydłowy z niego słaby.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 18:32
''Maja lepszego trenera i zawodnikow na spokojnie 7/8 pozycjach (u nich pierwszy sklad mialby Piatek, Paqueta i Suso), nawet Romek by się nie zalapal, bo Skriniar, Godin i jeszcze po fajnym sezonie de Vrij.''-rzekomy kibic Milanu piszący o tym, że facet mający jedną z najlepszych statystyk wygranych dueli w Europie(tuż za Van Dijkem) nie załapałby się do 1 składu Interu przy rywalach pokroju De Vrija i powoli obniżającego loty Godina(Może mi ktoś przypomni jak skończyło się z będącym w identycznej sytuacji, co Diego Vidiciem?)...Dobre sobie...
0
XXL
XXL
12 lipca 2019, 18:37
Nie prowadze konwersacji z typem, ktory pisał, ze Suso ma slabsza forme bo zostal ojcem. XDDDDDDD Ciemnogrod.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 18:43
XXL
Odezwał się krypto Nerazzurri pouczający kibiców Milanu...Tak samo wyśmiałbyś ludzi piszących o np. powodach dekoncentracji/spóźniania się Dembele?Nie każdy piłkarz jest Zlatanem Ibrahimoviciem lub CR7, dlatego nawet tak absurdalne kwestie jak zamiłowanie do gier komputerowych czy właśnie narodziny dziecka mogą, ale nie muszą mieć negatywny wpływ na postawę na boisku.
0
XXL
XXL
12 lipca 2019, 18:51
Na jakiej podstawie nazywasz mnie krypto... Wyrazilem swoje zdanie powyzej. Moze i masz rację i Romek mialby u nich 1 aklad, ale to bez znaczenia. Na dzien dzisiejszy nas niszcza pod kazdym katem. Czy jak napisze, ze Juve,jest od nas lepsze, to jestem kryptofanem Juve? Doceniac przeciwnikow tez trzeba umiec. U nas,cicho, to wypisujemu transfery sasiadow czy kogokolwiek innego.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 19:10
Na podstanie nieustannego wciskania tematu sąsiadów.Nawet wtedy, kiedy nie ma do tego absolutnie żadnych logicznych podstaw.Facet ty nawet nie próbujesz dyskutować na ten temat, ty nawalasz propagandą w stylu ''Jak to Inter jest cacy, a w porównaniu do niego Milan 100 lat za murzynami'' niczym reżimowe stacje telewizyjne populizmem w swoich przeciwników politycznych...A prawda jest taka, iż mając w pamięci poprzednie lata w wykonaniu Interu oraz negatywną przemianę Conte mniej więcej od ostatniego sezonu w Turynie ten projekt jest wielką niewiadomą.Mogą zarówno postraszyć Juventus jak i zająć 5 miejsce.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 19:13
0
XXL
XXL
12 lipca 2019, 19:16
Hmm, mysle, ze nie tylko ja tu nawiazuje do Interu. Sporo osob tez pisze, informuje o jakims transferze odnośnie wloskich ekip. Chcąc nie chcąc dobrze wiedziec kims sie wzmacniaja, albo i nie przeciwnicy. No, a moj powyzszy post odnosi sie do ludzi, ktorzy mysla, ze bez LM bedziemy sciagac takich grajkow jak Juve, Napoli czy wlasnie Inter. Sasiadom do cacy daleko i tak jam mowisz, Conte moze zarowno tam fajna ekipe zbudowac, jak i charakterkiem popsuc wszystko co sie da, ale na papierze, na ten moment wyglada tam wszystko całkiem calkiem.
0
milan78
milan78
12 lipca 2019, 19:33
A już zaczynałem wierzyć w pozytywna przemianę Salinasa....

Tymczasem gość pociska takie bzdury,że klekajcie narody.

"...powoli obniżającego loty Godina(Może mi ktoś przypomni jak skończyło się z będącym w identycznej sytuacji, co Diego Vidiciem?)

A jaki związek z Godinem ma Vidic???
W dwóch prostych ale logicznych zdaniach proszę!
Atleti stracilo mniej goli niz mistrzowska Barcelona ale ty widzisz schylek Godina....

" dlatego nawet tak absurdalne kwestie jak zamiłowanie do gier komputerowych czy właśnie narodziny dziecka mogą, ale nie muszą mieć negatywny wpływ na postawę na boisku."
ZAMIŁOWANIE DO GIER KOMPUTEROWYCH ??!!
Ty jesteś chory,autentycznie.
"... oraz negatywną przemianę Conte mniej więcej od ostatniego sezonu w Turynie "
Jaka negatywna przemianę???
Wycisnął z tych przecietnych Włochów spektakle w meczach z Belgią i EPICKI BÓJ z Hiszpanią na Euro.Bez Marchisio(w peaku formy) i Verattiego).Wygrał PL i PA.Bredzisz jednym słowem
1
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 15:44
Oglądał w ogóle ktokolwiek z was kilka meczów Vertouta czy tak psioczycie bo hejtujecie każdego kto ma przyjść? Gościu pięknie podaje i nie zastanawia się zbyt długo nad podaniem, starczy wejść i zobaczyć go na yt, pierwsze 2 minuty filmiku i już widzisz, że nikt u nas nie zagrywa takich piłek jak on od kilku lat, ale trzeba zjechać zawodnika, który jest topem w lidze pod względem wykreowanych sytuacji, bo nie przychodzi za 50 mln i nie jest znany jak Ceballos.
10
Qiub
Qiub
12 lipca 2019, 15:59
https://youtu.be/mDYTOl_fXB0
Ten też dobrze wygląda na youtubie, powinniśmy się zainteresować?
1
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 16:31
Przeczytałeś moją wypowiedzieć całą czy tylko fragment o yt? Ja oglądałem go w kilku meczach, więc nie oceniam go z filmku z YT kolego. ;)
0
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 16:36
Ja widzialem jakies 15 meczy Fiorentiny w zeszlym sezonie i uwazam ze jest cienki jak barszcz , druga linia Violi kompletnie nie dzialala.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lipca 2019, 16:53
Też widziałem kilka meczy Fiorentiny i gość nie zapadł mi w pamięć, a po obejrzeniu filmiku na yt stwierdzam, że to piłkarz pokroju Bertolacciego.
3
Qiub
Qiub
12 lipca 2019, 17:05
No to ja dodam, że też z 5 czy 6 meczy Fiory w tym sezonie oglądałem, i gość jest tak przeciętny, że 10 milionów za niego to dużo. Generalnie taktyka Fiorentiny wyglądała tak jakby tam nie było żadnych pomocników, 80% akcji to przerzut z obrony do Chiesy i patrzmy co młody wyrzeźbi.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się