SCUDETTO


MERCATO LIVE #12 [23:38]: Di Marzio: Milan rozgląda się za alternatywą Veretouta

12 lipca 2019, 09:48, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #12 [23:38]: Di Marzio: Milan rozgląda się za alternatywą Veretouta

[09:48]: Fiorentina wylatuje wieczorem na tournee po Stanach Zjednoczonych i chciałaby zamknąć dziś transfer Jordana Veretouta - informuje La Gazzetta dello Sport. Problem w tym, że florentczycy niezmiennie żądają za Francuza 25 mln euro, podczas gdy Milan oferuje 10-12 mln euro oraz kartę Lucasa Biglii. W tle pozostaje Roma, która również ma chrapkę na pomocnika Violi. Piątek powinien przynieść ważne rozstrzygnięcia w kwestii przyszłości 26-latka.

[09:56]LGdS: Milan rozmawiał z Fiorentiną także o środkowym obrońcy Germanie Pezzelli, ale żądane przez "Fiołków" 20 mln euro to zbyt wiele.

[11:11]Tuttosport podaje, że wczoraj Milan ponownie kontaktował się z pośrednikami transferowymi w temacie Dejana Lovrena. Chorwat pozostaje opcją na wzmocnienie środka defensywy rossonerich.

[11:15]Il Corriere della Sera podkreśla, że Milan nie zamierza zrezygnować z włączenia Lucasa Biglii w transfer Jordana Veretouta. Rozmowy trwają.

[12:45]Dyrektor sportowy Fiorentiny Daniele Pradè oraz członek zarządu klubu i prawa ręka właściciela, Joe Barone pojawili się w właśnie w Casa Milan.

[14:33]: Gianluca Di Marzio podaje, że przedstawiciele Fiorentiny ponownie powtórzyli w Casa Milan, że nie chcą sprowadzać Lucasa Biglii. Rossoneri podnieśli zatem swą ofertę za Jordana Veretouta i obecnie składa się ona wyłącznie z pieniędzy. Według Alfredo Pedulli, propozycja opiewa na 18 mln euro plus kolejne 2 mln euro w bonusach. Dyrektorzy Violi spotkają się jeszcze dziś ze swoimi odpowiednikami z Romy - rzymianie również zabiegają o Francuza.

[14:35]SportmediasetIsmael Bennacer przystał na ofertę Milanu opiewającą na 5-letni kontrakt z zarobkami 1,5 mln euro rocznie. Aby sfinalizować transfer, piłkarz musi zakończyć grę w Pucharze Narodów Afryki, gdzie wczoraj awansował wraz ze swoją Algierią do półfinału.

[14:47]: Alfredo Pedulla dodaje, że Jordanowi Veretoutowi podoba się opcja transferu do Milanu i naciska, aby kluby dogadały się jak najszybciej.

[17:52]: Według stacji Sky, aktualna oferta Milanu za Jordana Veretouta to 16 mln euro odstępnego plus 2 mln euro w bonusach. Fiorentina rozmawia teraz z Romą, również zainteresowaną Francuzem. Toczy się mała mediolańsko-rzymska rywalizacja o pomocnika Violi.

[18:47]: Il Tempo: Milan chciałby sprowadzić w swoje szeregi pomocnika Lazio - Joaquína Correę. Rossoneri ponoć są na tyle zdeterminowani, że byliby gotowi zaproponować 20 milionów euro oraz Patricka Cutrone.

[18:54]: Newcastle, Zenit Sankt Petersburg, Torino i Atalanta - te cztery kluby, jak pisze Tuttosport, są zainteresowanie Diego Laxaltem

[23:25]: Milan oferuje za Jordana Veretouta 15 milionów euro plus dwa miliony w bonusach, podaje Gianluca Di Marzio. Propozycja Romy jest niemalże identyczna, ponieważ giallorossi proponują milion euro więcej kwoty podstawowej. Fiorentina nie akceptuje którejkolwiek z tych ofert, gdyż oczekuje 25 milionów euro za pomocnika, ale liczy, że konkurencja między oboma klubami sprawi, że pojawią się nowe, wyższe propozycje. 

[23:31]: Gianluca Di Marzio: Wobec trudności w rozmowach w Fiorentiną w sprawie Jordana Veretouta, Milan może odpuścić starania o tego zawodnika i skierować swoją uwagę na Jeana Michela Seriego, 27-letniego zawodnika Fulham. 

[23:38]: W poniedziałek agenci Ismaela Bennacera pojawią się we Włoszech, aby zdefiniować ostatnie szczegóły transferu piłkarza do Milanu. Empoli otrzyma za młodego pomocnika 16 milionów euro. Porozumienie osiągnięto także między samym zawodnikiem a rossonerimi. Finalizacja się opóźnia, gdyż Empoli musiało oficjalnie poinformować Arsenal o prowadzonych negocjacjach, ponieważ ci mają prawo pierwokupu i mogą wyrównać ofertę Milanu, jednak obecnie na to się nie zanosi. Jak tylko nadejdzie negatywna odpowiedź od Kanonierów, wówczas należy się spodziewać zamknięcia tej transakcjii. 



209 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wilku94
wilku94
12 lipca 2019, 15:12
Nutella bierz Biglię!
0
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 17:01
Nawet on go nie chce.
0
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 15:11
Podobno 20M + Cutrone za Corree.
0
Pinokio
Pinokio
12 lipca 2019, 15:22
Szkoda tylko, że na plotkach się skończy. Correa jest genialny, a jego bramka w finale pucharu Włoch tylko to potwierdza. Jest to moje ciche marzenie, które zapewne nigdy się nie spełni.
1
Vol'jin
12 lipca 2019, 15:25
Lazio wyceniło argentyńczyka na 65 mln euro. ...
0
Savi
Savi
12 lipca 2019, 15:48
no i co ,ze wycenili?:) to nie oznacza,ze ktos im to da
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lipca 2019, 20:08
Vol'jin - a my wyceniamy Patryka na 40 w czym problem ? :D
2
KKP19
KKP19
12 lipca 2019, 15:04
Jeśli dostanie 1,5mln A naprawdę chciał 2mln to brawa dla zarządu. Może nie będziemy mieli piłkarzy Borinich z pensją 2,5
0
Savi
Savi
12 lipca 2019, 15:49
bo dostanie ekstra banie za podpis:) czyli kazdy cos dal od siebie
0
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 14:59
Jesli to prawda z tym Ismaelem to ciekawe co beda mowic ci, ktorzy mowili, zeby dac mu te 2M, co za wstyd , na 2M na nie stac. A najlepsze jest to, ze Ci sami mowia, ze Inter umie kombinowac a nasz zarzad jest cienki. Wszyscy kombinuja i kalkuluja, a Inter i Roma to chyba nawet nie biora pod uwage transferu gotowkowego. Minie jeszcze troche czasu zanim w Serie A bedzie jak w PL.
4
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 14:56
Skończyć temat z tym Veretout, bo idzie o porzyg z nim
3
Biegan
Biegan
12 lipca 2019, 15:00
Dokładnie...
2
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 15:07
To samo chciałem napisać. Niech go kupią nawet za te 25 milionów, byle przestali już o tym pisać, bo nie mogę patrzeć na jego zdjęcia.
1
jedunio
jedunio
12 lipca 2019, 14:44
Właśnie tak wczoraj sobie siedziałem i myślałem, że pewnie na 1,5 mln stanie z tym Bennacerem..ciekawe ile w tym prawdy..
0
Deus
12 lipca 2019, 14:28
u wszystkich coś się dzieję a u nas nuda, dawać tego Evertona póki chce dla nas grać.
0
MilanHomer
MilanHomer
12 lipca 2019, 14:49
Czemu nuda? Obecnie mamy 24 zawodników w kadrze. Przyszli Hernandez, Krunic i prawie Bennacer, wrócił Silva. Odeszli Montolivo, Mauri, Bakayoko, Zapata, Abate, Bertolacci. Podsumowując w 11 dni (bo 12 jest w trakcie), pozmieniało się o 10 zawodników. Jak kogoś pominąłem to przepraszam :)
2
Marosso
Marosso
12 lipca 2019, 13:58
Podobno Barcelona średnio widzi Rakitica w tym sezonie czyżby Boban miał taki pomysł ...
0
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 14:21
Rakitic? Za drogi dla nas
0
timmur
timmur
12 lipca 2019, 14:27
Milanboy - proszę rozwiń swoją myśl, znasz wycenę itd?
0
Boateng93
Boateng93
12 lipca 2019, 14:30
50 mln euro za transfer i pewnie z 8-10 pensji będzie chciał, a 31 lat już ma.
1
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 14:49
Timmur - bite 50 czy 60 mln za rakiete, kluczowy zawodnik w środku pola Barcy i tanio by go nie sprzedali, dodam że spora pensja gdzie nawet dla Barcy problem stanowi, także nie widzę kompletnie tego ruchu, i ma 31 lat, nie trzeba nam takich graczy, nie jesteśmy na takim etapie
0
acmti__
acmti__
12 lipca 2019, 14:49
Z zawodnikach tej klasy nie należy w ogóle myśleć. Jedyna rzecz która może skusić owych zawodników do gry w średnim klubie bez pucharów to pieniądze, a my tych pieniędzy również nie mamy.
1
MilanHomer
MilanHomer
12 lipca 2019, 14:54
Barca jest na takim poziomie, że nawet słabych juniorów pchają po 20 baniek. Wszyscy z 1 składu minimum 40 mln trzeba liczyć. Denis Suarez kosztował chyba coś koło 20 mln Celtę Vigo. a zagrał w dwóch ostatnich sezonach 40 spotkań ( tyle co Zapata!)
0
szfarceneger
szfarceneger
12 lipca 2019, 14:57
Zarabia 6 baniek i ma jeszcze 2 lata kontraktu. Nie ma szans, żeby zgodził się na ponad 50% redukcję zarobków, nawet jeśli dostałby kontrakt na 5 lat.
1
GeorgeACM
GeorgeACM
12 lipca 2019, 13:52
Po co oni chcą obrońców, mam potrzeba zajebistego pomocnika
1
filipacm
12 lipca 2019, 13:57
Romek, Caldara, Mussachio, trzech obrońców na cały sezon to trochę mało...
4
Pinokio
Pinokio
12 lipca 2019, 13:47
Oj coś czuje, że ten ogórek z Fiorentiny lada dzień będzie zawodnikiem Milanu. Codziennie jakieś newsy odnośnie tego zawodnika. Co my wyprawiamy....
0
Qiub
Qiub
12 lipca 2019, 13:42
To już uzależnienie, za każdym razem gdy odświeże stronę to wiem, że zacznę się dołować jeszcze bardziej, a i tak co chwilę to robię. Przed tym sezonem nie mam jednak żadnych wymagań, utrzymajmy się w pierwszej 8, jestem już od paru lat pogodzony z myślą, że jesteśmy średniakiem z wielkim ego, słabym zarządem (kolejnym) i wspaniałą historią. Wiadomo, że zawsze lepiej kibicuje się mocnym drużynom, ale trudno, już 2 lata temu chińczycy narobili nadziei transferami a wyszło jak zwykle.
4
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 14:23
Kibicowanie dla danego klubu nie jest przymusem, także możesz odpuścić, nikt ci tego za złe mieć nie będzie przecież
1
milan78
milan78
12 lipca 2019, 14:52
Zadaniem Elliota jest zarobić i w odpowiednim momencie pozbyc się klubu.Pytanie jakim cudem zamierza to zrobić skoro pogrążamy sie w przeciętności a kolejne transfery tylko będą utrwalac ten stan rzeczy.Antidotum ma być znalezienie nowego Arrigo Sacchiego w osobie Giampaolo?O co tutaj chodzi...
1
Huczaj
Huczaj
12 lipca 2019, 14:59
Milan78 chodzi o kase. Myslisz ze Elliot nie potrafi zarabiac pieniedzy? Chcialys efektow natychmiast?
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
12 lipca 2019, 13:21
Veretouta jako jeden z nielicznych bym przyjął z otwartymi ramionami, ale boje się kto może być dla niego alternatywą jeśli się nie uda, bo na siłę chcemy się pozbyć przy okazji Biglii :v
0
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 13:38
Bennacer
0
Nesta_13
Nesta_13
12 lipca 2019, 13:16
Jeśli Roma zrobi dobre okienko, to nie mamy żadnych szans na 4 miejsce. A trzeba pamiętać jeszcze o Atalancie i Lazio. Nasze transfery wyglądają żałośnie zarówno te przeprowadzone jak i przewidywane.
7
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 13:23
Stwierdzenie ''Nie mamy szans'' przy tym, co robiła Atalanta(na nich bardziej spoglądałbym niż na Romę czy niesieni tym nadzwyczajnym sukcesem czasem nie przytrą nosa Conte) czy Torino w ostatnim sezonie nie ma sensu.W tej lidze wszystko poza mistrzostwem jest możliwe lecz byłoby to dużym zaskoczeniem przy tym trenerze oraz takiej kadrze.5-6 miejsce będzie wynikiem na miarę możliwości tego wcielenia Milanu.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 13:24
1
tommyb1
tommyb1
12 lipca 2019, 13:24
Roma zrobiła dobre okienko w zeszłym roku. 3 miejsce wg wielu miała mieć z urzędu. Efekt wszyscy widzieli. Zrozumcie ludzie!! Nie ma czegoś takiego jak dobre okienko jeśli Ci co mają wnieść jakość jej nie wnoszą!! Podać przykłady za grube mln?? Higuain, Kondogbia, Pastore... Wystarczy czy chcesz więcej??
1
Nesta_13
Nesta_13
12 lipca 2019, 13:30
Po 1 Atalanta nie miała żadnej presji a po 2 Tommy zawodnicy których wymieniłes to właśnie poziom średniactwa oprócz Igły (kiedyś).
0
szfarceneger
szfarceneger
12 lipca 2019, 13:33
Przecież Roma od kilku okienek regularnie sprzedaje swoje największe gwiazdy i robi jakieś dziwne transfery w nadziei, że odpalą. Przecież już teraz stracili najlepszego obrońcę, najlepszego strzelca, legendę klubu i największy włoski talent na lewej obronie. A wzmocnili tylko bramkę, bo od tego ręcznika Olsena to chyba nawet Michał Miśkiewicz byłby lepszy.
0
tommyb1
tommyb1
12 lipca 2019, 13:50
No chodzi mi o to jak się każdy jaral w momencie transferu. Igły oczywiście do nas, Kondogbii do Interu, Pastore do Romy. Wszystkie za kwoty 40+. Jedno szczęście że się z Igły wymiksowalismy. Ale niby okienko udane prawda?? Niby gracze z TOPu a szybko utoneli w morzu przecietnosci
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 13:00
A ponoć Roma będzie brała Manciniego jak nie wyjdzie im z Alderweilerdem.
0
tommyb1
tommyb1
12 lipca 2019, 13:19
Ponoć będą brać i tak dwóch stoperów
0
El Diablo
El Diablo
12 lipca 2019, 12:58
Ponoć Milan wyraził zainteresowanie Joaquínem Correą. Lazio żąda za niego 65 mln euro.
0
milan78
milan78
12 lipca 2019, 14:55
I to byłby PIERWSZY JAKOŚCIOWY TRANSFER obecnego mercato!
0
Diavo
Diavo
12 lipca 2019, 12:57
Veretout może być alternatywą dla Kessie, jeśli sprzedamy Kessie za 40-45mln to dalej zostanie nam 20-25 mln na kogoś z topu. Aczkolwiek,wolałbym,żeby obaj zostali w klubie,Kessie w końcu będzie miał zmiennika na poziomie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 13:06
W przypadku spełnienia żądań Fiorentiny prędzej będzie odwrotnie.Nikt w naszej sytuacji nie zapłaci tyle pieniędzy za rezerwowego.Jak wydadzą te 20+ mln. pierwszy skład na początkowy okres sezonu raczej zagwarantowany.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 13:06
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 lipca 2019, 13:22
Chyba zapomniałeś o AS. 40 baniek i ława ;p
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 13:26
Francuz nie schodzi poniżej poziomu przeciętności oraz nie będzie miał za rywala pupila trenera.
0
Zako
Zako
12 lipca 2019, 12:51
Według mnie w obronie potrzebujemy kogoś obok Romka, a nie zmiennika, chociaz nie uwazam tego za priorytet. Liczę po cichu, ze zrobimy "Sensiego" Romie i podwiniemy im Belga Tobiego, bo Musacchio to taka nieco lepsza wersja Zapaty - potrafi zagrać swietne, pojedyncze mecze, ale w kontekście całego sezonu jest jak bomba zegarowa i potrafi zrobić totalną głupotę jak np. faul w meczu z Juve, czy zgubienie krycia w 1 meczu derbowym z Interem. Po prostu zdarza mu się "odcinka".
0
MR. X
MR. X
12 lipca 2019, 12:58
Zobacz ile Toby zarabia, i odpowiedz sobie czy Milan na niego stać.
3
Zako
Zako
12 lipca 2019, 13:01
Skoro Romę na niego stać... mówi się o 3.5mln w Romie, Lovren w Anglii zarabia niewiele mniej, a trąbi sie o nim non-stop
0
mpt1899
mpt1899
12 lipca 2019, 14:48
Lovren ma 5.2M i to funtow. Dlatego on tu napewno nie przyjdzie. Hurray.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lipca 2019, 12:38
Wkurza mnie ta Roma. Mogli by to zeklepać i byśmy mogli się skupić na kimś kto zrobi różnicę. Dla mnie Francuz to Biglia v2, po kiego on nam...
Podobno Boban pracuje nad wielkim nazwiskiem, może Veretout ma brata? :p
10
Zako
Zako
12 lipca 2019, 12:50
Mnie też męczy już ta saga z Veretout. Tyle dłubania przy nim, a według mnie gość może nie jest jakimś totalnym ogórkiem, ale według mnie nie zrobi róznicy w naszej pomocy totalnie.
1
Marosso
Marosso
12 lipca 2019, 13:02
Znowu według mnie jest 2 razy szybszy na boisku od Bigli i mam tutaj na myśli granie piłką i myślenie. Dodatkowo Biglia od kiedy do nas trafił to taki ,,elektryk” środka pola jakiego miałem nadzieje nie zobaczyć po sprzedaży Milanu przez SB. Właśnie w tych nędznych latach Milan specjalizował się w ściąganiu wolnych, przewidywalnych i elektrycznych pomocników ...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lipca 2019, 13:10
Dlatego napisałem Biglia v2 bo jest nieco lepszy ale to nie gość z papierami na lidera pomocy.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
12 lipca 2019, 12:27
My się bawimy w kotka i myszkę, a Inter po Sensim zaklepuję Barellę.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lipca 2019, 12:31
Transfer może wynieść nawet 50mln, nie wiem czy to taki super interes. Gracz na pewno dobry ale 50mln moim zdaniem 10-15 za dużo.
1
XXL
XXL
12 lipca 2019, 12:56
Tylko, ze w tym okienku zaplaca 12 milionow euro i dopiero z czasem bonusy. No i im to na reke, bo nadal walcza o Lukaku i nadal maja kase... Ponoc jak nie Lukaku to Rebic. Oj, zaczyna sie coś dobrego u sasiadow dziac.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2019, 13:39
Ogólnie trzymam kciuki za Inter. Jak już wielokrotnie pisałem, wychodzę z założenia, że prędzej Inter (a nawet Milan!) zdetronizuje Juventus, niż Napoli. Dlatego cieszę się, że sąsiad się wzmacnia. Tym bardziej, że silniejsze włoskie drużyny -> wyższe rundy w LM -> popularniejsze i bogatsze Serie A.
Rozumiem również, że Inter zbyt wiele w tym sezonie nie wyda na okienko, ale obawiam się, że te wypożyczenia mogą im się odbić czkawką, jak to nie tak dawno temu było z Romą, która musiała się wysprzedać, żeby wyjść na prostą i opłacić wykupienia piłkarzy. Naturalnie, Inter jest nieco mądrzejszy i gwarantuje sobie prawo wykupu, a nie obowiązek - jeśli jednak będą chcieli mieć tych grajków dłużej, niż przez jeden sezon, to trzeba będzie zabulić, nie ma zmiłuj. Jeżeli jednak ich nie wykupią, nawet po dobrym sezonie w ich wykonaniu, to w końcu sami piłkarze się zbieszą i nie będą chcieli iść na wypożyczenia do naszych sąsiadów zza miedzy.
1
landik
12 lipca 2019, 13:44
Tylko jak Inter nie dostanie się do LM (a tak może się zdarzyć) to skończą tak samo jak roma
0
IpponInter
IpponInter
12 lipca 2019, 15:04
rok temu wypożyczony rafiniha,cancleo żaden nie kupiony. W tym roku balde/politano. Politano wykupiony balde z powodów sportowych nie. Różnica niebagatelna.
W ostatnim czasie widzę na tej stronie każdy gada o amortyzacji ceny za zawodnika w długość kontraktu. Mam kilka pytań, mam nadzieje że ktoś mi odpowie.
Obecnie do Interu wypożyczony jest sensi z opcją wykup, więc 5mlnplus kontrakt.
O bareli piszą : wypożyczenie za 12mln z przymusem wykupu za 25mln plus bonusy 8mln(4łatwo dostępne 4 mniej), za długośc kontraktu przyjmijmy 5lat i zarobki 2.5mln.
Czyli gdyby inter w całości zapłacił 37mln plus 12.5 kontraktu wyszłoby 49mln na 5 lat czyli 10mln sezon.
A teraz inter wypożycza za 12mln plus kontrakt czyli w tym okresie będzie kosztował go 15mln ? a w następnych mniej ? Wg informacji zebranej na tej stronie wynika, że zapłata za barelle nie ma nic wspólnego z ffp a raczej kiedy kasa ma być zaplacona.
Teraz Lukaku: 2letnie wypożyczenie 10mln 30mln i 30mln. Założmy kontrakt 5letni to wychodzi 14mln rocznie za sezon. A według tego wypożyczenia w 1roku 10mln w drugim 30mln a 3 pozstałe po 10mln.
Znowu wychodzi, że to nie ma nic wspólnego z ffp. Ogólnie większość transferów jest płacona chyba w ratach. Jedyny problem z ffp to mają kluby sprzedające, gdyż odrazu kwoty nie wpiszą sobie w pierwszy rok.
I ogólnie nie zgadzam się, że tylko Inter wypożycza. Milan w tym roku na wypożyczeniu miał higuaina,bakayoko oraz kessiego. który był wypożyczony na 2 lata z atalanty.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2019, 15:44
Ipponinter, kontrakt 2.5 mln dla piłkarza rocznie to mniej więcej 5 mln kosztów dla klubu (różnica między pensją netto, jaką otrzymuje piłkarz, a brutto, jaką wypłaca klub, wliczając w to podatki).
Także Twoje wyliczenia:
"O bareli piszą : wypożyczenie za 12mln z przymusem wykupu za 25mln plus bonusy 8mln(4łatwo dostępne 4 mniej), za długośc kontraktu przyjmijmy 5lat i zarobki 2.5mln.
Czyli gdyby inter w całości zapłacił 37mln plus 12.5 kontraktu wyszłoby 49mln na 5 lat czyli 10mln sezon."
Trzeba by nieco zmienić. Wyszłoby 37 mln kosztów transferowych plus 25 mln kontraktu, co dałoby 62 mln na 5 lat, czyli 12.4 mln za sezon.

Ogólnie, o ile się nie mylę, w wypożyczeniach chodzi nie o sam koszt, jaki klub poniesie, tylko o to, kiedy ów koszt zostanie zaksięgowany. Jak wiadomo, FFP obejmuje okres trzech sezonów, zatem może być bardzo ważne, kiedy do bilansu finansowego doda się jakie wydatki, biorąc pod uwagę, że maksymalny debet w jednym sezonie może wynosić niecałe 30 mln (poprawcie mnie, bo tej kwoty nie jestem pewien). Jeżeli zatem drużyna wie, że się nie zmieści w FFP za ostatni okres rozliczeniowy, jeśli wyda X kasy w tym okienku, to sobie szybko rachuje i dochodzi do wniosku, że jeśli wyda te X kasy w następnym sezonie, to się kolejny okres rozliczeniowy będzie zgadzał. Więc zamiast płacić od ręki, bierze piłkarza na wypożyczenie i wykupuje go za rok.
0
Rossu
12 lipca 2019, 12:24
Nie zawiodłem się. Dzień bez newsów o Veretoucie i Lovrenie jest dniem straconym.
7
Rafalzki
Rafalzki
12 lipca 2019, 12:19
Veretout, Lovren.... QUO VADIS Milanie?!?! Boże widzisz i nie grzmisz.
0
grayman88
grayman88
12 lipca 2019, 12:07
Miał być Ceballos, Torreira a skończy się na jakims Vereturze i Benacarze... [cenz]
Proszę bez wulgaryzmów. g88
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 12:36
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 12:11
Efekt ograniczenia pensji.A potem będzie zdziwienie, że zamiast miejsca w pierwszej 4 znowu będzie 5-6 miejsce i potrzeba sprzedaży którejś z gwiazd...
5
kamilus
kamilus
12 lipca 2019, 12:22
Miejsce 5-6 da nam prawie takie same zarobki, jakie miał Milan w ostatnich latach, ale na pensjach oszczędzimy prawie tyle, ile straciliśmy w ubiegłym roku - czyli będziemy iść w tym kierunku, w którym chce iść Elliott, więc nie powinno tu być żadnego zdziwienia.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 12:30
Będzie, bo patrząc po części wpisów łatwo odnieść wrażenie, iż niektórzy nastawiają się na powrót do LM z Theo, Bennacerem i Veretoutem w pierwszym składzie oraz MG jako nowym Sarrim/Sacchim...
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2019, 12:37
W sumie masz rację, ale może jestem naiwny zakładając, że jak się kibicuje jakiemuś klubowi, to powinno się być zorientowanym w jego sytuacji...
0
gorylmagila
gorylmagila
12 lipca 2019, 11:41
Trwa zażarta walka a ten Veretout jest na prawdę taki super ? Czy np. lepiej byłoby poszukać kogoś innego za te pieniądze ...
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2019, 11:55
Ciężko wskazać lepszego za "te" pieniądze, czyli za 12-15 mln, bo więcej w gotówce dać nie chcemy (prawidłowo). Dodatkowo oddając Biglię oszczędzamy na pensji zawodnika.
4
Milanboy
Milanboy
12 lipca 2019, 11:38
Nawet redakcję temat Veretout musi męczyć
6
grzyweek7
grzyweek7
12 lipca 2019, 11:20
45mln i mamy Jamesa Rodriguez'a, ale lepiej interesować się Veretoutem i dać za niego wkoncu te 25mln zamiast dołożyć drugie tyle. Najwyżej za rok znowu się wyda 25mln na nowego Veretouta.
1
karrom13
karrom13
12 lipca 2019, 11:22
A pomyślałes co na to James ?
9
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 11:24
Dorzucisz się do pensji Jamesa? xD
3
bawolejaja
bawolejaja
12 lipca 2019, 11:35
James to sam nie wie czego chce. Z jednej strony wróciłby pod skrzydła Carlo, z drugiej zaś chce pozostać w Madrycie i trenować pod okiem Simeone.
Dajcie spokój...
3
kamilus
kamilus
12 lipca 2019, 11:56
Dokładnie, James już trzeci czy czwarty tydzień jest krok od Napoli. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
budii1906
budii1906
12 lipca 2019, 12:20
James nie przyjdzie bo ie gramy w L.M. raczej wybierze Atl. Madryt zamiast Neapolu chodź wie o tym że Carletto będzie na niego stawił w każdym meczu.
0
Mieszko
Mieszko
12 lipca 2019, 11:20
Hmm jeśli tytuł odzwierciedla nasze ambicje to brzmi złowrogo :) " dzień walki" jakby to chodziło o Messiego!
0
vorti
vorti
12 lipca 2019, 11:20
Tuttosport: Wczoraj kolejny kontakt z pośrednikami Lovrena xD

Jak nie Veretouta to Lovrena, jeśli to prawda to marnują czas. Lovren pewnie będzie chciał w ciul kasy, a wykupienie go też tanie nie będzie. Veretouta chcą albo nie chcą kupić, najwidoczniej zależy im na pozbyciu się Biglii. Temat Benaccera dosyć dziwny, bo dzisiaj widziałem informacje, że zawodnik chce być w Milanie, ale agenci chcą wiekszej prowizji xD Theo i Krunić dobrze, że już zakontraktowani. Teraz przeżyć telenowele do końca miesiąca i patrzeć na kolejną kogo sprzedają. Wiem o tym, że media sobie piszą co chcą i mam nadzieję, że to wszystko skończy się pozytywnie na przyszły sezon.
1
12 lipca 2019, 11:09
A co ma Krzysiek do rozstrzygnięć w sprawie Veretouta? :)
4
Amson
Amson
12 lipca 2019, 11:12
To, że transfer ma być domknięty w piątek :D
0
matten
matten
12 lipca 2019, 10:59
Chyba mają tylko jedno nazwisko w notesie, bo codziennie tylko ten Veretout :D Bardziej chodliwe nazwisko niż Neymar i Pogba :D
1
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lipca 2019, 10:51
Galliani zafiksował się na punkcie przeciętnych piłkarzy z Genoi, a Maldini ma to samo z przeciętniakami z Fiorentiny.
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
12 lipca 2019, 10:35
jak wezma Biglie to mozna dac nawet te 20 mln
0
ksieciunio
ksieciunio
12 lipca 2019, 10:25
Otwieram dzisiaj klapę by postawić rannego klocka a tam zgadnijcie kto? JORDAN VERETOUT
11
greg27
greg27
12 lipca 2019, 10:22
Zamknąć juz to mercato nikt już nie przyjdzie dobry i znany i również już nikt nie odejdzie bo nikt niechce naszych gwiazd z poprzedniego sezonu, niech Giampaolo to poukłada i zaczynać przygotowania do sezonu. Jak dobrze poukłada formacje do. Może uda się być w Top4
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2019, 10:18
Srają się tam jakby to co najmniej Pogba.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lipca 2019, 10:16
Powtarzam raz jeszcze-jeżeli chcą pozbyć się Biglii to za 20+ mln. rozejrzałbym się za innym zawodnikiem np. Samassekou z Salzburga.
0
Zuber
Zuber
12 lipca 2019, 10:27
Nikt Ci nie da za niego nawet 20, pół sezonu kontuzja, brak formy. My go kupiliśmy 2 lata temu za 25, a przez ten czas obniżył on loty, do tego wysoka pensja i 2 lata więcej w metryce.
1
12 lipca 2019, 10:14
W ogóle to mam wrażenie, że od co najmniej tygodnia dzień mercato się kręci w kółko. Ciągle ten Veretout, ciągle te same komentarze i jazgot. Wszystko się powtarza. Nawet media, które co chwile coś zmieniają w kwotach i ofertach :D
Bennacer na PNA, więc jeszcze z tydzień będzie siany ferment przez "życzliwych inaczej"...
Niech się coś ruszy w końcu i te sagi się skończą, w jakikolwiek sposób.
6
Corsa
Moderator Corsa
12 lipca 2019, 10:10
Niesamowite! Cóż za zwroty akcji z tym Veretoutem! Dobrze, że jesteśmy informowani na bieżąco, bo wszystko się tam zmienia jak w kalejdoskopie ;)
6
vorti
vorti
12 lipca 2019, 10:07
Telenoweli ciąg dalszy... 20mln było teraz 12+ Biglia. Ciekawe kto będzie po Veretoucie jak nie uda się go sprowadzić.
0
przemek.kili
przemek.kili
12 lipca 2019, 10:21
Furman.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
12 lipca 2019, 10:06
Dawać już tego Veretouta. Im szybciej tym lepiej. Dobrze by było, gdyby poleciał z drużyną do Stanów Zjednoczonych.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 10:09
1
Mirek99999999
Mirek99999999
12 lipca 2019, 10:49
Niech leci, ale z Fiorentiną:)
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2019, 10:05
Naprawdę, nw czy jest sens go ściągać, już lepiej Biglie zostawić na rok i poczekać, bo może w przyszłym roku siegniemy po Lm i będzie możliwość sprowadzić lepszych zawodników..A Biglia nawet dobrze rozgrywa.
1
ksieciunio
ksieciunio
12 lipca 2019, 10:26
Fully agree. Niech wypróbują go chociaż z nowym trenerem. Pozbywanie się graczy ma sens jedynie wtedy gdy na ich miejsce przychodzą lepsi ale to widocznie nie leży w filozofii Elliotta.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2019, 10:35
No wychodzi właśnie na to, że chyba nie.. Jeszcze im oddawać zawodnika i dopłacić 20 mln żeby od razu mieli zastępstwo na tej pozycji, cała Fiorentina no nic tylko wziąć taką łapke na muchy wielką i jeb^^^ć im przez łeb.
1
Qiub
Qiub
12 lipca 2019, 10:02
Boże złoty o co chodzi?! Czemu oni się tak uparli na tych średniaków z Fiorentiny...
1
12 lipca 2019, 09:55
Ah te media. Codziennie inne kwoty :)
1
wwbasket
wwbasket
12 lipca 2019, 09:52
No to faktycznie jesteśmy zdeterminowani, skoro nawet Piątka angażujemy w te negocjacje hehe
Nie wiem skąd wynika ta determinacja ale obym się mylił, co do jego przydatności po ewentualnym transferze. Mnie nie przekonuje w ogóle.
Edytowano dnia: 12 lipca 2019, 09:53
6
AcMati92
Moderator AcMati92
12 lipca 2019, 09:51
Jak czytam o Veretoucie to aż mnie mdli
9
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się