SCUDETTO


MERCATO LIVE #15 [23:30]: Bennacer zagra w Milanie. Operacja jest już sfinalizowana

15 lipca 2019, 08:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #15 [23:30]: Bennacer zagra w Milanie. Operacja jest już sfinalizowana

[08:49]: Rozpoczyna się kolejny tydzień okna transferowego. W kontekście Milanu póki co wymieniane są wciąż te same nazwiska. Rossoneri rywalizują z Romą o podpis Jordana Veretouta i marzy im się, aby ściągnąć Francuza przed nadchodzącym wylotem zespołu do Stanów Zjednoczonych. Wraz z kadrą Algierii do finału Pucharu Narodów Afryki awansował Ismael Bennacer, przez co wciąż nie można zamknąć jego transferu na San Siro z Empoli. Od kilkudziesięciu godzin zrobiło się także głośniej w temacie Suso - zainteresowanie Hiszpanem wyraża Roma, zaś Milan ma nie zamykać się na potencjalne rozmowy.

[08:52]: Póki co nie ma tematu odejścia Gianluigiego Donnarummy po tym, jak Milan niedawno odrzucił ofertę Paris Saint-Germain. La Gazzetta dello Sport nie wyklucza jednak, że paryżanie ponownie zgłoszą się do siedziby mediolańczyków, tym razem już z lepszą propozycją.

[09:27]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że transfer Jordana Veretouta do Milanu może odblokować zgodzenie się Fiorentiny na włączenie w transakcję Lucasa Biglii. Póki co florentczycy odrzucają taką ewentualność.

[09:30]Tuttosport twierdzi natomiast, że żądania Fiorentiny w sprawie odstępnego za Francuza nieco spadło i obecnie nie opiewają już na 25, a na 22 mln euro.

[10:33]La Repubblica: Roma myśli o Suso bardzo poważnie. W zamian za Hiszpana, rzymianie mogą zaoferować Milanowi swojego ofensywnego pomocnika, Javiera Pastore. 30-latek trafił do stolicy Włoch latem zeszłego roku za niespełna 25 mln euro z Paris Saint-Germain.

[13:23]: Według La Gazzetta dello Sport, w przypadku pozostania w klubie Gianluigiego Donnarummy, nowego pracodawcę znajdzie sobie Pepe Reina bądź Alessandro Plizzari. Prawdopodobne wydaje się wypożyczenie ostatniego z wymienionych - zainteresowanych nim jest kilka ekip Serie B.

[13:26]: Sky: Plan "B" Milanu, gdyby nie udało się ściągnąć Jordana Veretouta, to pozyskania Jeana Michaela Seriego. Niespełna 28-letni Iworyjczyk w minionym sezonie występował w Premier League w barwach Fulham, do którego trafił po trzech sezonach spędzonych w Nicei

[13:50]: MN: Negocjacje ws. transferu Ismaila Bennacera zbliżają się ku końcowi. Dziś rano kierownictwo Milanu spotkało się z agentem piłkarza. Obie strony ustaliły, że Algierczyk podpisze z Milanem 5-letni kontrakt, na mocy którego zarobi 1,6 mln euro rocznie. Już wcześniej Milan dogadał się z Empoli co do kwoty transferu. Będzie wynosiła ona 16 mln euro. W ciągu najbliższych godzin oczekiwane jest zamknięcie transakcji. Zawodnik przebywa na Pucharze Narodów Afryki i po jego zakończeniu przejdzie testy medyczne i zwiąże się umową z nowym pracodawcą.

[18:40]: Peppe Di Stefano ze Sky określa sytuację Gianluigiego Donnarummy mówiąc, że "nikt nie wie, co się wydarzy", ale podkreśla też, że "bramkarz chciałby zostać w Milanie.

[18:45]: Agent Jeana Michaela Seriego, Franklin Mala, przyznaje na łamach calciomercato.com, że jego klientem interesuje się dużo klubów. Przedstawiciel pomocnika informuje też, że Fulham oczekuje około 24,5 mln euro odstępnego.

[19:09]: Brytyjski The Mirror twierdzi, że trener Milanu, Marco Giampaolo, wskazał jako właściwego piłkarza do ściągnięcia na środek obrony stopera Newcastle United, Fabiana Schara. Niespełna 28-letni Szwajcar ma ważny kontrakt w Anglii jeszcze przez 2 kolejne sezony, ale chętnie chciałby spróbować wyzwań w innym miejscu.

[19:44]: Sky: Roma jest bardzo bliska osiągnięcia porozumienia z Fiorentiną w sprawie transferu Jordana Veretouta. Giallorossi oferują florentczykom 19 mln euro, z czego część w bonusach. Milan natomiast nie zbliża się do tej kwoty, a dodatkowo pragnie włączyć w transakcję Lucasa Biglię, co odrzuca Viola. Przenosiny Francuza na Stadio Olimpico  mogą stać się faktem przy ofercie rzędu 20 mln euro, do czego jest już blisko.

[21:05]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, iż Tommaso Pobega, 20-letni pomocnik Primavery, na zasadzie rocznego wypożyczenia zasili szeregi Pordenone Calcio. W umowie między klubami zawarto dwie klauzule: beniaminek po okresie wypożyczenia może wykupić młodego Włocha, natomiast Milan będzie mógł w przyszłości skorzystać z opcji odkupu.

[23:19]: Fabrizio Romano ze Sky: "Zero wątpliwości, operacja sfinalizowana, Bennacer zagra w Milanie". Arsenal, który miał prawo odkupu zawodnika z Empoli, nie skorzystał z tej opcji. Algierczyk dograł także już szczegóły swojego kontraktu. Piłkarz z północnej Afryki będzie piłkarzem rossonerich.

[23:23]: Gianluca Di Marzio podaje, że jutro dojdzie do spotkaniach agentów Jordana Veretouta z przedstawicielami Romy. Giallorossi spróbują sfinalizować operację i sprowadzić Francuza na Stadio Olimpico. Na tę chwilę nic nie wskazuje na to, aby Milan był w stanie coś odmienić w tej sytuacji.

[23:30]: Jeszcze jedna informacja od Gianluki Di Marzio: na dziś Roma jest jedynie zainteresowana Suso, nie wystosowała zaś póki co żadnej oferty.



177 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
16 lipca 2019, 13:33
Shar pasował by do Milanu widziałem kilka jego meczy i naprawdę świetnie sobie radzi w środku obrony dobrze główkuje i ma dobre uderzenie
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 lipca 2019, 09:11
Dziwi mnie ze Arsenal tak łatwo go odpuścił
0
pepe82
pepe82
16 lipca 2019, 08:00
Bennacer zagal bardzo dobry mecz przeciwko Nigerii . Jezeli on tak gra na codzien to jest to mega transfer.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
16 lipca 2019, 02:01
Już widzę, jak ktoś pójdzie na wymianę z naszymi "wiekowymi zawodnikami" o niezłych pensjach.
0
radson1406
radson1406
16 lipca 2019, 01:48
Podobno Kościelny mógłby odejść z Arsenalu za jedyne 10 mln EUR. Może warto zaryzykować???
0
pepe82
pepe82
16 lipca 2019, 07:45
Ogladasz czasem premier league? Po Twoim poscie domyslam sie ,ze nie.
0
Savi
Savi
16 lipca 2019, 08:52
slabego emeryta z dobra pensja. Ty serio?
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 00:15
No to zapomniec o nim I leciec po kogoś innego

Dzień Mercato nr 55
Vetetout gotowy na przejscie do Milanu, Milan ma zaplacic 19.92mln plus 1.69 mln w bonusach ale woleli by do transferu dolączyć Biglie, którego Fiorentina nie chce, Roma natomist oferuje 18.45 mln plus 3.16 w bonusach ale pozwolą Milanowi kupic Francuza I zrezygnują z transferu o Ile Milan kupi Schicka z ich klubu a Milan w zamian odda im Suso, Milan natomist nie chce Schicka I woleli bym dostac za Suso gotówkę, Milan oczekuje 35 mln, Roma oferuje Schicka plus 20 mln, ale jednak zdecydują sie na taki manewr o Ile Roma weznie od nich Cutrone, jednak Roma woli Piątka który nigdzie nie idzie bo jest Niedziela a wiadomo że niedziela jest niechandlowa
13
symbolic
symbolic
16 lipca 2019, 00:29
Ostatnia niedziela lipca będzie już handlowa. Oby wtedy nam Piątka nie podkupili, bo obudzimy się w poniedziałek na kacu.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 02:49
XD
0
KingBunny
KingBunny
15 lipca 2019, 23:27
Z jednej strony Veretout nie przekonuje i lepiej dla Milanu jak go Roma zgarnie, ale z drugiej strony skoro nie udało się takiego Veretout pozyskać to kto przyjdzie w takim razie? Alternatywy z reguły są jeszcze gorsze.
0
MK92
MK92
15 lipca 2019, 23:00
Milan musi sprowadzić w tym okienku kreatywnego zawodnika do drugiej linii. Być może Veretout by się w taki profil wpisywał, ponieważ statystyki wykreowanych sytuacji bramkowych w poprzednim sezonie ma naprawdę dobre. Jednak nie jest to też gracz, za którym należy uganiać się przez całe mercato.
7
Mirek99999999
Mirek99999999
15 lipca 2019, 23:14
Taktyka Fiorentiny, a zwłaszcza formacji pomocy w poprzednim sezonie polegała na dostarczeniu piłki do Chiesy i czekaniu co młody wykombinuje:)
3
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 23:23
Dlatego Milan się za nim nie ugania - ot, raz na jakiś czas jest pewnie telefon do Fiorentiny z informacją, że nadal nasza oferta to 12-16 mln + Biglia, i pytaniem, czy "Fiołki" nadal na taką propozycję nie chcą przystać. :) Reszta to zapewne wymysł prasy, która musi nadawać dramaturgii, bo bez tego byłoby po prostu nudno.
2
Qiub
Qiub
15 lipca 2019, 23:33
Mirek ma rację, w pomocy Fiory równie dobrze mogliby grać futboliści amerykańscy. Nie bylo chyba druzyny w serie a, ktora bardziej polegała na jednym zawodniku niż Fiorentina na Chiesie.
0
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 07:05
@Qiub

Milan na Zlatanie? :)
0
Qiub
Qiub
16 lipca 2019, 08:59
Myślę, że bardzo blisko, ale ciągle lepiej to u nas wyglądało ze Zlatanem (i Nocerino :D). W Fiorentinie to już wręcz śmieszne, że każda piłka idzie na jedno skrzydło.
0
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 09:17
Mi się wydaje, że może nawet bardziej Milan polegał na Zlatanie niż Fiora na Chiesie, a różnica 'wizualna' bierze się stąd, że Rossoneri mieli znacznie bardziej jakościowy skład niż "Fiołki".
0
jedunio
jedunio
15 lipca 2019, 22:28
Oby z tym Scharem to była prawda...myślę że Newcastele puści go za stosunkowo niską cenę
2
mpt1899
mpt1899
15 lipca 2019, 22:38
Gdzies czytalem, ze podobno okolo €25M.
0
Zuber
Zuber
15 lipca 2019, 23:51
Póki co najlepsza opcja na środek obrony.
1
Milanboy
Milanboy
15 lipca 2019, 22:23
3 razy tak dla schara, w sumie zawsze się dziwilem dlaczego żaden topowy klub nie kupił go, ale cóż, obysmy my go kupili
3
grzyweek7
grzyweek7
15 lipca 2019, 22:19
Już jutro Veretout w Romie, Milan zdesperowany chce wypożyczyć Veretouta z Romy i tak do końca Mercato. Ewentualnie Veretout w Romie Mialn szuka alternatyw na tapecie Odumandi 30mln PROMOCJA!. A tak na poważnie to podobno Giampaolo chce Dybale i to byłby KOZAK transfer.
0
Andre
Andre
15 lipca 2019, 22:27
Dybala jako kozak transfer? Chyba sobie żartujesz. Dybala to obecnie chyba najbardziej przereklamowany piłkarz Serie A...
8
mpt1899
mpt1899
15 lipca 2019, 21:55
W UK TV reklamuja mecz MU vs Milan (na ktory jade). Az sie lezka w oku kreci. Normalnie jakbym mial LM przed oczami.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 21:57
3
ACMgaara
ACMgaara
15 lipca 2019, 23:41
Też zastanawiam się nad tym meczem. Nie mam daleko :)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 lipca 2019, 21:51
Schar to byłby dobry transfer. Świetny obrońca. Znacznie lepszy og Musacchio.
3
mpt1899
mpt1899
15 lipca 2019, 21:49
Fani Newcastle sa zachwyceni Sharem. Uwazaja go za najlepszego ich gracza i dziwia sie, ze ktos sie nim zainteresowal tak pozno. Zaluja ale mowia, ze on sie u nich tylko zmarnuje i wcale mu sie nie dziwia. Zobaczymy.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 21:50
2
karp_fso
karp_fso
15 lipca 2019, 21:43
Mam nadzieję, że z Pastore to żart. A co do mercato, to jestem dziwnie spokojny. Zobaczymy co się wydarzy.
0
patoo_07
patoo_07
15 lipca 2019, 21:37
Everton za 28 mln + 12 w ewentualnych (!) bonusach do Arsenalu. Promocja.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 lipca 2019, 21:45
Jest informacja na temat apanaży, jakie będzie dostawał w Londynie? Jeśli około 5 mln ojro lub więcej, to był poza zasięgiem większości włoskich ekip.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
15 lipca 2019, 21:58
Specjalnie dla nich odpuściliśmy Ewertona zeby do nas przyszedl Toreirra
0
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 23:27
Masz jakieś źródło z tym 28+12 mln? Cena wydaje się bardzo niska i tak jak rzuciłem okiem do Internetu, to znalazłem tylko kwotę 36 mln funtów, jako kontrofertę do 30,5 mln funtów od Atletico.
0
Manolas
Manolas
15 lipca 2019, 21:18
Schar wielkie tak, bardzo niedoceniany zawodnik. Whoscored jedenastka sezonu. Świetny obrońca
4
jedunio
jedunio
16 lipca 2019, 00:48
Boly i Van Dijk był w 11-tce sezonu wg Whoscoared...choć Schar miał nie wiele gorsze statsy od Boly'ego...
0
ACMgaara
ACMgaara
15 lipca 2019, 21:13
Po Co pchać na siłę Biglie? Niech pogra jeszcze rok. Bez kondycji jest to zawodnik z którym można walczyć o top4...
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
15 lipca 2019, 21:24
Podejrzewam, że nie chodzi w sumie o sam poziom gry Bigli tylko o pozbycie się jego pensji teraz gdzie mamy okazje jeszcze cokolwiek na nim zarobić
0
XXL
XXL
15 lipca 2019, 20:46
Instrukcja mercato AC Milanu:

1. Zainteresuj sie zawodnikiem,
2. Zloz oferte,
3. Pierdyliald informacji, ze zawodnik na pewno tu przyjdzie,
4. Zawodnik chce tu przyjsc, wszystko dogadane,
5. Niestety, zawodnik blisko innego klubu (przypominam Kabake).
3
Corsa
Moderator Corsa
15 lipca 2019, 21:26
Do tej pory za jedyną porażkę uważam Sensiego. Pozostali, Kabak czy Cebullos to były oferty typu "a nuż się uda", nic na siłę. Tak samo jest z Veretotutem. Niby ciągle się o nim mówi, ale jak widać Milan nie ma zamiaru za wszelką cenę go ściągać, no i bardzo dobrze. Jutro może się oczywiście okazać, że go kupiliśmy. Nie wierz we wszystko co podają media, 3/4 z tego to bzdury wyssane z palca, a faktycznych planów zarządu nie znamy, najlepszym przykładem Krunic i Bennacer.
3
mpt1899
mpt1899
15 lipca 2019, 21:30
A moim zdaniem sprawa byla bardzo prosta. Milan zlozyl oferte 13M + Biglia. Fiora nie chce Biglii tylko gotowke. Milan od poczatku mowil, ze wyceniaja go na 18M wiec i taka oferte zlozyl a, ze gracz woli do nas to sie troche ciagnie. Reszte dolozyly media. Chyba Scaroni kiedys powiedzial, ze nie beda sie bawic w zadne licytacje.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 21:31
0
mpt1899
mpt1899
15 lipca 2019, 22:48
Branie informacji medialnych za pewnik i głoszenie na tej podstawie tez, to instrukcja na coś zupełnie innego. :)
2
XXL
XXL
16 lipca 2019, 09:10
Kto tu bierze informację za pewnik? Po prostu nie pierwszy nie ostatni raz juz ktos mial badania nawet ustalone, a potem jednak nid. XD ja to juz nawet do Bennacera z dystansem podchodze, bo to roznie bywa.
0
XXL
XXL
16 lipca 2019, 11:14
Podaj przykłady z ostatnich 10 lat, poza Cissokho i Biabianym(dzięki Bogu) oczywiście.
0
jedunio
jedunio
15 lipca 2019, 20:38
Spokojnie oni też nie chcą tego okna "przestrzelić" bo będzie jak dwa lata temu...nie sposób nakupowac byle kogo albo nasprzedawac na hurra a potem nie mieć kim grać..spokojnie oceniają sytuację czekają badają teren pod pewnych graczy. Między czasie natomiast Giampaolo pewnie już wstępnie widzi skład więc poczekajmy..Myślę, że zarząd nas jeszcze pozytywnie zaskoczy!
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 20:40
5
15 lipca 2019, 20:28
I RR by kolegę miał
0
AdamoX__
AdamoX__
15 lipca 2019, 20:16
Oglądałem trochę meczów PL z udziałem Schara i jak dla mnie to jest idealny obrońca dla nas. Solidny w defensywie , ale gdy trzeba wspomóc kolegów z ataku jest pierwszy do pomocy . PS. Polecam obejrzeć jego bramki z dystansu : D
2
kasoli
kasoli
15 lipca 2019, 20:15
Nieważne gdzie pójdzie ten Veretout, ale niech go już ktoś kupi xD
11
Krauser
Krauser
15 lipca 2019, 20:12
Jak zaczną pojawiać się alternatywy "Last minute" za Veretouta, to szybko za nim zatęsknicie. Już jeden no name prosto z Meksyku wyskoczył, a coś czuje że to nie koniec :)
1
Savi
Savi
15 lipca 2019, 19:59
Biglia w wyplaty moze zejsc ,a i tak nikt go nie chce
0
Andre
Andre
15 lipca 2019, 22:29
Nie dziwię się...
0
15 lipca 2019, 19:57
Juz sie boje o kogo teraz beda zaciekle walczyc do konca okienka po odejsciu Veretout do Romy.
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 19:53
Roma kibicuje wam licze na was:) Co zakonczy sie ta telenowela juz raz na zawsze
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 19:57
0
Vol'jin
Vol'jin
15 lipca 2019, 19:49
De Paul to Bonaventura 2.0

a Schar to coś z jego talentem po odejściu z Bazylei zastopowany. Średnio mi się ten pomysł podoba
0
HIM1998
HIM1998
15 lipca 2019, 20:02
Porównanie do Jacka to był komplement czy wręcz przeciwnie?
1
Savi
Savi
15 lipca 2019, 20:06
HIm to byla neutralna realistyczna ocena. Dobry grajek ale nic wiecej
0
AdamoX__
AdamoX__
15 lipca 2019, 20:18
Porównanie do Jacka to ogromny komplement.
0
HIM1998
HIM1998
15 lipca 2019, 20:30
No nie wiem Savi, jestem pewien, że gdyby nie kontuzje to Jack w formie bez problemu mógłby śmigać w pierwszym składzie Juventusu
1
Zako
Zako
15 lipca 2019, 22:50
Trochę odlatujesz chyba kolego, Jack to dobry grajek na ligę, ale przez kontuzje tworzy sie tu jakiś mit, jakby był topem ligowym, a to solidny piłkarz, który pewnego poziomu nie przeskoczy, taki w sam raz na obecny Milan. A w jakim kontekscie pisał to Vojin nie mam pojecia, ale chyba wolałbym Argentyńczyka niz Francuza. To pierwszy taki sezon De Paula, ale moze ta zmiana pozycji sprawi, ze będzie regularniejszy.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 lipca 2019, 22:51
Komplement. Obydwaj zaczynali jako skrzydłowi/boczni a ostatnio De Paul zaczyna sobie też radzić w środku pola
0
Qiub
Qiub
15 lipca 2019, 19:26
Wielkie tak dla Schara, ale to pewnie plotka...
2
wwbasket
wwbasket
15 lipca 2019, 19:39
Oj prawda. Świetny obrońca, kupiony przez Newcastle za śmieszne pieniądze. A jaki ciąg na bramkę ma...
0
ósmy
ósmy
15 lipca 2019, 18:29
Mattia Perin w najbliższych dniach przeniesie się do Benfiki. Strony finalizują negocjacje, a Juventus za golkipera otrzyma 15 milionów euro.
A Roma kusi Higuaina opaską kapitana.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 18:30
0
Quers2
Quers2
15 lipca 2019, 18:49
Ten moment kiedy myślisz, że po pożegnaniu Tottiego i DDR już się bardziej nie zbłaźnią (chodzi o okoliczności, styl i niesmak, który pozostał po zakończeniu współpracy) to właśnie próbują przekonać Higuaina do transferu dając mu opaskę kapitańską... Prawdziwy cios w serce wszystkich Romanistów
1
Oskyy
Oskyy
15 lipca 2019, 18:50
No tak, bo Milan skusił Bonucciego wartościowym projektem
5
Mocart
Mocart
15 lipca 2019, 18:13
Nie mam powoli siły do 90% komentujących tutaj. Jakbym napisał, że mam done deal z Maldinim i wyciągam za darmo Donnarummę żeby mi trawnik kosił za 10€ dziennie to większość by tutaj święcie w to uwierzyła i utyskiwała na Paolo i Bobana. Nie wiemy nic, totalnie, ale zarząd ssie, bo już oddali Suso za Pastore i Gigio za Areolę. Bo ktoś tak napisał. Dajcie sobie na wstrzymanie do 31 sierpnia i wtedy komentujcie, albo proszę administrację już teraz o ankietę jak w skali od 1 do 6 oceniasz mercato z dwiema możliwymi opcjami 0 i 1.
18
Zielony2009
Zielony2009
15 lipca 2019, 18:18
A potem damy sobie na wstrzymanie do Świąt, bo nie ma co nowej drużyny i trenera tak szybko oceniać, w ogóle rozmawiajmy tylko na koniec sezonu.

Po za tym nowa ekipa nie dała nam cienia powodu, żeby spoglądać na transfery optymistycznie zatem nie dziwota, że większość spodziewa się tych czarnych scenariuszy.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 18:19
3
milan78
milan78
15 lipca 2019, 17:13
Tragedia te wszystkie przymiarki.Ponawiam zatem pytanie;w jaki sposób Eliott chce podnieść wartość klubu??
1
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 17:15
Tnąc pensje u graczy w klubie, nie przedłużając umów z tymi, co są nieprzydatni (co robi), kupując graczy z szansą na ich droższą sprzedaż (co robi), dając mniejsze pensje nowym nabytkom (co robi), budując stadion (co chce robić). Jeśli tylko w przyszłym sezonie awansujemy do LE, wtedy wszystkie cele Elliotta zostaną spełnione.
16
milan78
milan78
15 lipca 2019, 17:46
"..nie przedłużając umów z tymi, co są nieprzydatni (co robi),"
Laxalt??,Strinic??,Biglia???To Ty bys chciał jeszcze przedłuzyc umowy Chorwata czy Argentyńczyka??I to ma byc sukces?
"..kupując graczy z szansą na ich droższą sprzedaż (co robi).."
Krunic???Hernandez??Serio?
Jeśli tylko w przyszłym sezonie awansujemy do LE, wtedy wszystkie cele Elliotta zostaną spełnione."

Wow!Mega!Zatem LE będzie wabikiem dla klasowych grajków(bo przeciez samej nazwie AC MILAN od kilku dobrych lat trudno się oprzeć,prawda??).A ponieważ posiadanie klasowych grajków jest niezbednym warunkiem uczestnictwa w LM(bo nie chcemy byc w niej efemerydą a stałym czlonkiem)) przyszłość Milanu nalezy widziec tylko i wyłącznie w rózowych barwach.

Poza tym wszystko ok?

0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
15 lipca 2019, 18:06
Dodajcie opcje łapki w dół :v
22
patoo_07
patoo_07
15 lipca 2019, 18:10
Idź Pan prawić mądrości gdzie indziej. Jak cierpliwość się skończyła to do widzenia. Jesteśmy w takim bagnie, że nie wyjdziemy z niego w jeden rok, a pewnie w 4-5 i trzeba się z tym pogodzić. Także takie komentarze są zbędne i wprowadzają tylko zbędny ferment.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 18:10
2
milan78
milan78
15 lipca 2019, 18:25
@patoo_07

"Także takie komentarze są zbędne, a wprowadzają tylko zbędny ferment"

Sugerujesz MONOPOL NA PREZENTOWANIE JEDYNIE SŁUSZNEJ LINII ??
Zdaj esię,że to już było i nie kojarzy się dobrze.
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 18:25
Podpisuje sie pod Silvio
Lapki w dol dajcie tez:) albo chociaz liczbe minus czy plus jest:)
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 18:26
4
Savi
Savi
15 lipca 2019, 18:26
Klub chce sprzedać Laxalta, Biglie i Strinicia, a ty chamsko oskarżasz Kamillusa o coś czego nie napisał. No ale czego się spodziewać po kimś, kto cytuje fejkowe słowa S. Lema by udawać mądrego. Tak jak napisał Patoo_07, sianie fermentu dla samego fermentu. Opanuj się.
7
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 19:45
@milan78

"Laxalt??,Strinic??,Biglia???To Ty bys chciał jeszcze przedłuzyc umowy Chorwata czy Argentyńczyka??I to ma byc sukces?"
Im nie skończyły się kontrakty, więc żadnego z w/w nie dotyczy cytowany przez Ciebie fragment.

"Krunic???Hernandez??Serio?"
Serio. Dziś za byle piłkarza, który tylko trochę się pokazał, można krzyknąć niezłą sumę. Krunić przychodzi za "grosze" (8 mln), zaś Theo wystarczy, żeby odbudował swoją formę, by zwiększyć wartość. Do tego Bennacer, który w perspektywie kilku lat może zostać jaśniejszym punktem Serie A, przychodzi za relatywnie mało.

Do tego niżej się nie odniosę, bo w sumie panuje tam taki chaos, że nie wiem, co miałbym skomentować. :( Ale mogę zapytać o jedno - jesteś pewien, że kibicujesz Milanowi? Bo wydaje się, że totalnie nie rozumiesz obecnych realiów panujących w tym klubie.
2
milan78
milan78
15 lipca 2019, 20:39
" Ale mogę zapytać o jedno - jesteś pewien, że kibicujesz Milanowi? Bo wydaje się, że totalnie nie rozumiesz obecnych realiów panujących w tym klubie."

Masz rację,totalnie nie rozumiem co w tym klubie się wyprawia
0
Lays
Lays
15 lipca 2019, 16:41
Z dwojga złego wolę Iwoyjczyka. W poprzednim sezonie kilka ładnych bramek z dystansu
0
Zako
Zako
15 lipca 2019, 17:05
Jedna, ta na początku, chyba potem to widziałes jej powtórkę kilka razy XD
7
dragantomek@gmail.com
[email protected]
15 lipca 2019, 16:22
De Paul nowy temat na dzisiaj mówią o 30 banieczkach pod warunkiem jak Suso odejdzie
0
Vol'jin
Vol'jin
15 lipca 2019, 15:58
Maldini w sprawie Bennacera kontaktowal sie z pilkarzem a ten niby zdziwiony -żądaniami jakie agenci kombinują
0
LunaS
LunaS
15 lipca 2019, 16:26
Jakbyśmy normalnie messiego z barcy wyciągali ...
1
Boateng93
Boateng93
15 lipca 2019, 15:55
A z tym Bennacerem od kilku dni mamy codziennie te same informacje, tylko inne źródło błyszczy tym newsem. To, że się dogadali z Empoli za 16 mln euro + kontrakt dla niego 5 letni to już wiadome od tygodnia. Minimalnie tylko rośnie pensja, bo zaczynali od 1,3, a teraz podają 1,6.

A i tak uwierzyć można jak będzie oficjalka.
1
Susanoo
Moderator Susanoo
15 lipca 2019, 16:17
Powód jest prosty - prasa nie wie co się dzieje, a coś pisać trzeba. Zarząd pewnie ogarnia właśnie jakieś wzmocnienie, ale nie ma dojść w klubie to i cisza.
6
roby
roby
15 lipca 2019, 15:50
Nie wiem jak my mamh odbidowac potege z przed kilku lat,nazwisko wrecz smieszne,srednia polka a i tacy maja probkem tu grac i szukamy alternatywy dla sredniakow...ehhhh
0
Sakuragi
Sakuragi
15 lipca 2019, 18:19
Srak a nie jak. Boże Święty ile razy jeszcze będziecie pisać takie nic niewnoszące marudzenie. Skoro nie wiesz jak to znaczy, że jesteś ignorntem i dyletantem.

Ignorantem, bo: Elliot zapowiedział jak będzie wyglądała ich polityka finansowa i transferowa. Ponadto jest tutaj kilka osób, które z uporem maniaka tłumaczą jak to obecnie będzie wyglądać. Nie wiem czy masz to w dupie, czy nie chce Ci się czytać, czy po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nie wnikam, jednak twoje ehhhhhhy i niewiedza oznaczają, że jesteś ignorantem.

Dyletantem, bo: jesteś ignorantem i dodatkowo próbujesz wchodzić w dyskusję.

Nie masz absolutnie nic konstruktywnego, wartościowego ani mądrego do napisania. Nic. Tylko narzekasz i marudzisz.

Po co ty się w ogóle wypowiadasz?
3
Boateng93
Boateng93
15 lipca 2019, 15:14
Niech ta Roma kupi tego Veretouta, bo już nudna ta opera mydlana. Jeszcze rozumiałbym gdyby to chodzi chociaż o takiego Ceballosa, który ma potencjał na bycie wielkim piłkarzem, ale nie 27 latka z Fiorentiny. To zresztą też pokazuje jak nisko upadł Milan.
18
TR3V0R
TR3V0R
15 lipca 2019, 15:52
+1 dla kolegi
0
100f
100f
15 lipca 2019, 22:28
Nisko upadł? Bo nie chce płacić za piłkarza 25mln, który wart jest 15mln? I jeszcze chce się pozbyć Biglii przy okazji?
0
Boateng93
Boateng93
15 lipca 2019, 23:00
Nisko upadł, bo kiedyś telenowelę to mieliśmy z konkretnymi piłkarzami, a nie gośćmi z Fiorentiny.
0
matten
matten
15 lipca 2019, 15:06
Mam nadzieję, że Suso z nami zostanie. Nie wiem czy trener Giampaolo znajdzie dla niego miejsce w swoim ustawieniu, ale nie uśmiecha mi się wymiana na Pastore ani sprzedaż za "grosze".
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 15:33
no i co? mialby siedziec np na lawie i kase pobierac?
2
matten
matten
15 lipca 2019, 15:47
Nie. Z tego co czytałem Hiszpan ma być próbowany jako podwieszony napastnik. Nie wiem czy to wypali, ale mam nadzieję, że tak.
0
LunaS
LunaS
15 lipca 2019, 16:28
Ja bym suso jeszcze jeden rok spróbował naprawić. Gościu ma papiery ... na wersję Messi Light.
1
_GAHU_
_GAHU_
15 lipca 2019, 20:44
@Savi
Z całym szacunkiem ale skoro Suso ,,miałby siedzieć np na ławie i kasę pobierać" to co robiłby Twoim zdaniem Pastore? Też małej pensji by nie chciał a nie sądzę że wniósłby coś ciekawego do naszej gry - to nie jest już ten sam Pastore i sto razy bardziej większy sens widzę w zostawieniu i próbowaniu Suso na SS niż wymienić go na wypalonego Pastore
0
Marcin1995
15 lipca 2019, 14:59
Jeśli o mnie chodzi to ja wolałbym Seriego od Veretouta aczkolwiek oboje mnie nie przekonują
4
radson1406
radson1406
15 lipca 2019, 14:53
Uważam że nie na próżno Boban gadał o wysokich ambicjach Milanu i przypuszczam że wiele z jego pracy z Maldinim nie wydostaje się do prasy. Nie potrzeba nam pośpiechu w czasie mercato tylko spokój i chłodna ocena wartości zawodników.
0
jarek2572
jarek2572
15 lipca 2019, 14:32
Seri po słowie z Galatasaray. Wypożyczenie na rok za 1.5mln potem obowiązek wykupu. Lyon oficjalnie wystawił Fekira na sprzedaż. Betis i Valencia zainteresowane.
0
AdamoX__
AdamoX__
15 lipca 2019, 14:35
Fekir to by sie przydał bardzo nam :/ Lecz co by nie było nasze transwery póki co były praktycznie robione bez wiedzy mediów, wiec może może ..
0
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 17:14
Ale czy Fekir po kontuzji to ten sam poziom co sprzed urazy? Obawiam się, że niekoniecznie...
0
Emiliano
Emiliano
15 lipca 2019, 14:08
Jak ja się cieszę że to wszystko to tylko głupie spekulację mediów XD
Wszystkie dotąd transfery jakie Milan zrobił to były robione po cichu a media się na sam koniec dowiadywały
Także możemy być spokojni :D
1
KennyDracula
KennyDracula
15 lipca 2019, 13:57
Tymczasem Rai Sports podaje, że marzeniem Giampaolo jest Paolo Dybała.
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 14:02
A nasi lubia spelniac marzenia Gia;)
1
Rafalzki
Rafalzki
15 lipca 2019, 14:04
i dalej tym marzeniem pozostanie.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 lipca 2019, 14:23
Już widzę jak Dybala rujnuje sobie karierę przechodząc do średniaka ligi włoskiej.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 14:26
2
Zuber
Zuber
15 lipca 2019, 14:31
No w Juve ostatnio średnio się odnajduję. Może Sarri go jakoś lepiej ustawi, ale chłopak zapowiadał się dużo lepiej.
Edytowano dnia: 15 lipca 2019, 14:33
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 lipca 2019, 14:42
Już widzę jak Dybala dla Milanu zjeżdża z pensją do 3-4 mln. na sezon.A co do tego średniaka przypomnę, iż niektórzy także negowali transfer Bonucciego, a jednak przeszedł do Mediolanu.Podobnie mogłoby być z Argentyńczykiem, gdyby nie ograniczenia jakie nałożył na Milan Elliott.
1
Zako
Zako
16 lipca 2019, 00:44
Bonucci przychodził w okienku 2017, gdzie kampania transferowa mogła niektórym wierzyć, ze to ambitny projekt, i okoliczności transferu były zupełnie inne, bo był skłócony z zarządem i chciał odejść tylko do Włoch, Inter odpada ze wzgledu na przeszlosc i fakt, ze kupili juz wtedy Skriniara ( kto by pomyslał, ze tak swietnie na tym wyjdą), wiec został tylko Milan. A Dybala juz pomijajac fakt, ze jest przereklamowany , a niektórzy na gościa co skonczy w tym roku 26 lat mówią "młody" odrzuca opcje odejścia do Interu na wymianę, to co dopiero do Milanu, który ma mniej do zaoferowania.
0
Lomaxini
Lomaxini
15 lipca 2019, 13:40
Seri to Iworyjczyk, nie Francuz
0
Zuber
Zuber
15 lipca 2019, 13:16
Pastore to ja bym za darmo nie chciał, chyba że by opłacali jego pensję. xD
2
jarek2572
jarek2572
15 lipca 2019, 12:52
Juve za 15 baniek ponoć gotowe puścić Matuidiego któremu kończy się kontakt za rok. Wiem że nie realne, ale takich transferów nam potrzeba, a nie jakieś venomy z violi.
4
Zako
Zako
15 lipca 2019, 13:10
Ja tam mam dośc interesów z Juventusem :P.
9
Savi
Savi
15 lipca 2019, 13:17
Juve to szuka naiwniakow. Zreszta co tam Matudi gral ostatnio? Wielkie nic
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 lipca 2019, 13:34
Mieliśmy już dwóch podstarzalych gwiazdorow z Juve. Myślę że wystarczy.
0
jarek2572
jarek2572
15 lipca 2019, 14:31
Savi
Co by nie grał w zeszłym sezonie, to i tak na tle naszych zawodników zrobił by różnicę.
0
ksieciunio
ksieciunio
15 lipca 2019, 12:51
Maldini z Bobanem powinni wysłać Romie wyraźny sygnał że te ich śmieszne oferty mogą sobie wsadzić w ....
0
Qiub
Qiub
15 lipca 2019, 12:44
Tak z innej beczki, Everton Soares bardzo blisko Arsenalu.
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 13:17
I to boli. Bo uwazam,ze z Arsenalem konkurowac szlo o tego zawodnika
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
15 lipca 2019, 13:36
Savi, niekoniecznie. Poziomem sportowym - jasne. Możemy konkurować. Finansowo? No niezbyt. My naszym najlepszym piłkarzom dajemy kontrakty w wysokości 3.5-4 mln, a tyle w Arsenalu to dostają rezerwowi. Brazylijczycy mają to do siebie, że z reguły idą tam, gdzie hajs. Nie wszyscy, oczywiście, są wyjątki, jednakże piłkarze z Ameryki Południowej to straszni materialiści. Nie potępiam tego - szukając pracy, też idę tam, gdzie płacą więcej, szczególnie jeśli obowiązki są jednakowe. :)
0
Savi
Savi
15 lipca 2019, 14:04
Gianni wszystko da sie obejsc. A co do Arsenalu tez ma klopoty z FFP
0
kamilus
kamilus
15 lipca 2019, 14:21
Dokładnie, Arsenal też musi zakręcać kurek z pieniędzmi, bo za duże rozdawnictwo tam było.
0
Zuber
Zuber
15 lipca 2019, 15:43
No tak zakręcają kurek ze oferują prawie 80 mln za Pepe z Lille.
0
Ioaennes
Ioaennes
15 lipca 2019, 12:43
Milan chce obniżyć średnią wieku , a ci im 30 latka dają , śmiech na sali .Pastore skończył się w PSG , nikt z czołowych klubów takiego gościa nie chce , może jedynie jeszcze liga Chińska dla niego jest dobra .
Będą idiotami jeśli taki numer zrobią .
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się