SCUDETTO


MERCATO LIVE #16 [23:50]: Jordan Veretout nie dla Milanu. Francuz zagra w Romie

16 lipca 2019, 09:13, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #16 [23:50]: Jordan Veretout nie dla Milanu. Francuz zagra w Romie

[09:13]: Roma jest bardzo bliska dojścia do porozumienia z Fiorentiną w sprawie transferu Jordana Veretouta. Milan nawet nie zbliża się do 19 mln euro, które proponują rzymianie. Tymczasem jednak, jak podaje Il Corriere della Sera, preferencje Francuza w dalszym ciągu dotyczą rossonerich. Mimo to trudno spodziewać się przełomu w rozmowach na linii Mediolan - Florencja.

[09:21]Suso trenuje w Milanello jako trequartista, włodarze Romy widzieliby go natomiast w swoim zespole w jego roli naturalnej - jako skrzydłowego. Jak jednak zaznaczył wczoraj Gianluca Di Marzio, możliwość przeprowadzki Hiszpana do Wiecznego Miasta to na razie tylko idea. Do Mediolanu nie wpłynęła żadna oferta.

[10:20]Il Corriere della SeraIsmael Bennacer pojawi się w Mediolanie na testach medycznych przed transferem do Milanu jak tylko rozegra finał Pucharu Narodów Afryki, który zaplanowany jest na piątek. Badania i podpisanie kontraktu przez Algierczyka możliwe są w poniedziałek. Potem gracz uda się na urlop i rozpocznie treningi w Milanello najprawdopodobniej między 5 a 12 sierpnia.

[12:15]: Rossoneri szukają środkowego obrońcy. Jak podaje MilanNews, w siedzibie klubu pojawił się dziś Vlado Lemić, pośrednik transferowy Dejana Lovrena. Chorwat pozostają opcją dla mediolańskiego klubu, ale ponoć piłkarza tego chętnie w swojej szatni zatrzymałbym szkoleniowiec Liverpoolu, Jurgen Klopp.

[13:10]: Milan interesuje się środkowym obrońcą RB Lipsk, Dayotem Upamecano, zaś Niemcom od dawna marzy się Hakan Calhanoglu. Manuele Baiocchini, dziennikarz stacji Sky, twierdzi, że turecki pomocnik może zostać włączony jako rozliczenie za transferem francuskiego stopera.

[13:50]Sportmediaset podaje, że agenci Jordana Veretouta zabiegają o pensję dla swojego klienta na poziomie 2,7 mln euro rocznie plus automatycznej podwyżki o milion w przypadku awansu do Ligi Mistrzów. Milan oferuje 2,5, Roma zaś 2. Rossoneri są zatem bliżej porozumienia z graczem w kwestii kontraktu indywidualnego, ale to giallorossi znajdują się o krok od dogadania się z Fiorentiną.

[14:00]: Według SportMediaset, Milan ma proponować za Jeana Seriego 2 mln euro za dwuletnie wypożyczenie plus opcję wykupu opiewającą na 15 mln euro. Fulham nie zamyka drzwi, ale Francuza chce także Galatasaray Stambuł.

[16:15]RMC Sport twierdzi, że Ismael Bennacer może się pojawić w Mediolanie nie w poniedziałek, a już w weekend. W piątek Algierczyk rozegra finał Pucharu Narodów Afryki, a potem czekają go testy medyczne i podpisanie kontraktu na San Siro.

[18:40]: Gianluca Di Marzio informuje, że Roma osiągnęła porozumienie z Jordanem Veretoutem w sprawie kontraktu opiewającego na 2,5 mln euro pensji rocznie. Fiorentina ma zarobić 17 mln euro odstępnego plus kolejne 2 mln euro w bonusach. Już dziś wieczorem Francuz ma dostać zielone światło na przenosiny do stolicy Włoch.

[23:50]: Gianluca Di Marzio w swoim programie poświęconym mercato donosi o spotkaniu w Casa Milan władz Milanu z agentem Vlado Lemiciem, reprezentującym młodych zawodników z Bałkanów, ale także Lukę Modricia. Milan wstępnie sonduje możliwość oraz ewentualne warunki transferu, jeśli Real zdecydowałby się rozstać z zawodnikiem.  



226 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Dusiek
Dusiek
16 lipca 2019, 18:48
Jeszcze sie nie cieszmy...
1
Zako
Zako
16 lipca 2019, 18:45
Wreszcie koniec. Veretout totalnie mnie nie przekonuje, i przytaknąłbym chyba na taki ruch tylko w przypadki jakiejs kwoty 12mln i pozbycia sie Biglii , od którego jakoś duzo lepszy Francuz nie jest.
4
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 18:56
Myślę, że większość ludzi brała pod uwagę tylko taką opcję. Zresztą, wydaje się, że Maldini i Boban również...
1
karp_fso
karp_fso
16 lipca 2019, 18:44
Ja bym się nie cieszył, bo za Veretouta pewnie przyjdzie 2x gorsza alternatywa xD
2
jedunio
jedunio
16 lipca 2019, 18:43
Jeee koniec "sagi" pt. Veretout! Mam nadzieję...Czuję, że wezmą kogoś jeszcze na rezerwę w miarę solidnego typu Seri itp.. a do 1 składu szykują bombę w granicach 35-40 mln! Do tego jak uda się sprzedać Suso to pewnie jeszcze kogoś do ataku trzeba będzie dokupić...Wymiana Hakan - Upamecano wydaje się być dość rozsądna (pewnie dopłata z naszej strony), ale należy odpowiednio wzmocnić drugą linię...Nie wiem dlaczego ale jakoś widzę tego Bennacera w 1 składzie jako registę...
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2019, 18:50
Mówimy o wzmocnieniu drugiej linii przy jednoczesnym pozbyciu się Hakana. Wg mnie powinien zostać - mimo wszystko chłopak ma papiery na dobrą grę - i powalczyć o skład pod nowym trenerem. Nie wydaje mi się, abyśmy pozyskali kogoś perspektywicznego w jego miejsce nie tracąc minimum 40 mln z klubowej kasy.
2
MisiuACM
MisiuACM
16 lipca 2019, 18:43
No to panowie, świętujemy! :) Koniec sagi! Niezapomniany to był serial, nie zapomnę go nigdy.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 18:43
3
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 18:56
I tak nic nie przebije Pana X. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Qiub
Qiub
16 lipca 2019, 17:45
Arsenal po historii z Toreirrą chyba postanowił nam zrobić na złość, bo oprócz prawie pewnego Evertona, trafić ma tam też Dani Ceballos.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
16 lipca 2019, 19:04
Żadne na złość. Po prostu ich działacze mają mózgi i na sezon ogarnęli za friko gracza, który może im sporo pomóc, a do tego pewnie opłacą tylko część jego pensji. Nam taki interes śmierdział i DNA nie pozwoliło na taki ruch.
0
MK92
MK92
16 lipca 2019, 17:30
Mam mieszane uczucia w sprawie ewentualnej sprzedaży Hakana. Z jednej strony, przez te dwa lata okazał się być raczej rozczarowaniem. Z drugiej jednak, wraz z nowym trenerem, który ma bardziej spójną wizję gry w ofensywie niż Gattuso, człowiek chciałby dać Turkowi jeszcze jedną szansę.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 17:38
Ja bym go zostwil przynajmniej do stycznia, skoro Lipsk go chce po slabym sezonie to w styczniu też da sie go I'm opchnąć
0
Krauser
Krauser
16 lipca 2019, 18:01
Ah, ten przebrzydły Gattuso, niszczy kariery zawodnikom
1
Zako
Zako
16 lipca 2019, 18:36
Fajnie byłoby zobaczyć wszystkich pod okiem innego trenera, sęk ze juz wydalismy 20mln na Theo , 8 na Krunica i prawdopodobnie 16mln na Bennacera, a zarząd pewnie nie ma zamiaru popełniać tego samego błędu i tylko wydawać bez głowy, ale wypada tez kogoś sprzedać,a równie dobrze moze to pójść w drugą stronę, po pół roku juz w ogóle na niektórych nic nie zarobimy.
0
Corsa
Moderator Corsa
16 lipca 2019, 18:53
Też o tym myślałem, ale taka prawda, że jeśli zawodnik jest dobry, to poradzi sobie i przy słabej taktyce.
1
BadMad
BadMad
16 lipca 2019, 19:56
No i szczególnie nie na swojej pozycji,to będzie błyszczał jak ...to nie jest gra na orliku ze skoro jesteś dobry to zawsze to pokażesz. Trener założy taktyczne homonto i pograne.
0
roby
roby
16 lipca 2019, 16:02
Everton do Arsenalu...
0
rossoner111
rossoner111
16 lipca 2019, 16:04
Pomoc za 28+ raty i bonusy...
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2019, 16:06
Patrząc na indolencje Arsenalu to dopóki nie będzie oficjalnej prezentacji to nie uwierzę.
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2019, 17:43
Dobrze, że nie do Evertonu.
2
Corsa
Moderator Corsa
16 lipca 2019, 15:36
W tym sezonie mam postanowienie, że nie będę hejtował i marudził, a żeby tak się stało to Hakan powinien odejść :)
4
Starosta
Starosta
16 lipca 2019, 20:43
Był kiedyś w starożytnym Rzymie polityk Kato Starszy który każdą swoją wypowiedz bez różnicy na jaki temat kończył zdaniem: "zresztą wydaje mi się, że Kartaginę powinno się zburzyć". Tak mi się to skojarzyło :)
1
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2019, 15:35
Mancini do Romy 2 miliony wypożyczenie, obowiązek wykupu za 19 i 5 w bonusach według Angelo Mangiante ze Sky.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 15:35
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2019, 15:59
Jestem bardzo ciekawy tego transferu bo tak ostatnio myślałem sobie o tych wielkich talentach produkowanych w Bergamo i: Gagliardini gra piach, Kessiego większość też by się pozbyła, Caldara połamany, Conti bez formy po połamaniu.

Porównując do tego co grają „produkty” np. Sampdorii to niebo i ziemia. No może oprócz Schicka ;p
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 16:03
0
Manolas
Manolas
16 lipca 2019, 15:21
Ludzie ja rozumiem że Hakan miał potencjał ale cofnijcie się w czasie do losowego miesiąca w trakcie ubiegłego sezonu i obejrzyjcie jego mecz. Praet zrobiłby więcej na tyle czasu na boisku. Mam wrażenie im dłużej tu jest tym bardziej się cofa piłkarsko. Śmiało można go wymienic na piłkarza na której pozycji mamy braki jak Upemecano. Calhanoglu jest przereklamowany, cieszmy się ze ktos jeszcze tego nie wie i go chce. Dziękuję
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2019, 14:53
Ja bym bardzo chciał żeby został każdy z pierwszego składu. Z Giamapaolo będzie grana inna piłka niż za poprzedników. Chłopaki jeszcze mogą wszystkich pozytywnie zaskoczyć. Ale pewnie trzeba będzie jednak kogoś poświęcić.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 14:56
28
Fushnikov
Fushnikov
16 lipca 2019, 14:42
Wolę by został Suseł niż Hakan. On tej formy z Niemiec już nigdy nie odzyska. A i oglądać się go już nie da.
5
Savi
Savi
16 lipca 2019, 14:35
Hakan ile prob mial ponad sto ile goli? Dziekuje za uwage. I dodac do tego Susła i widac jak sępili sie. Wiec nie pitolic mi,ze nie sa winni utraty punktow. Wracajac do pewnej osoby jechala po Kruniciu i Bennie bo Empoli stracilo nieraz bramki rpzez pomoc. A broniono Suso. Ok a ile wpadlo bramek po kontrach z niewyjasnionych strzalów Suso? O cornerach nie wypowiadam sie. Dla mnie moga odejsc. Niby Suso tez ciągnął wozek ale tez hamulcowym byl. Tez nam mecze przegrali Ci panowie
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 14:36
0
Savi
Savi
16 lipca 2019, 14:39
PS byliśmy jedyna druzyna co drżała jak byl corner dla nas i wykonywac mial Hakan lub Suso. Dla przypomnienia tym co roz widza nagle
0
Diavo
Diavo
16 lipca 2019, 15:19
Licząc ,że w samej SerieA gra się 36 spotkań ,to ilość strzałów na jeden mecz wynosi aż 3. To faktycznie sepil się strasznie..
0
Luksta1805
Luksta1805
16 lipca 2019, 15:20
Zgadzam się. Rzuty rożne to była masakra w wykonaniu naszych piłkarzy w poprzednim sezonie.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 lipca 2019, 16:02
@Diavo a nie 38 meczow? ;-)
1
Diavo
Diavo
16 lipca 2019, 16:56
@Legenda Shevchenko,nie liczę meczów z Juventusem,tam zawsze mecz drukowany :D
1
#3#6
#3#6
16 lipca 2019, 14:34
Dałbym mu ostatni sezon na pokazanie bo psycha jednak nie dała rady, ale jeżeli wybór między nim (z 2 gole 3 asysty) a Suso, czyli 3x tyle grająć pół sezonu to chyba odpowiedź jasna. Zresztą ja nie wiem jak oni chcą upchać Hakana, w nowym ustawieniu to będzie raczej rezerwowym Paquety
2
Deus
Deus
16 lipca 2019, 15:01
Hakan aktualnie jest pierwszym wyborem na mezalle. To Suso w ogóle nie pasuje do 4312. On wszędzie poza skrzydłem się dusi bo jego jedyna broń to zejście do środka i dośrodkowanie/strzał.

Licząc wszystkie rozgrywki Hakan w poprzednim sezonie miał 4 asysty więcej niż Suso. Swoją drogą 13 asyst to niezły wynik jak na tak tragiczny sezon.


1
#3#6
#3#6
16 lipca 2019, 22:09
13 asyst. Zapomniałeś dodać że 6 z ligi europy, w tym 3 z dudelange XD

Poza tym nikt nie napisał, że Hakan będzie na mezalli tylko, że jest w tej roli testowany i podejrzewam, że ten pomysł bardzo szybko się skończy bo trzeba zapieprzać w defensywie więc pierwszym wyborem jest do testów, żeby szybko zweryfikować czy go nie opchnąć.
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 22:20
0
Zimer9009
Zimer9009
16 lipca 2019, 14:33
Pytanie czy ewentualne przyjście Upamecano / Shara oznacza, że zarząd postawił już krzyżyk na Caldarze?

Z jeden strony to zrozumiałe bo co miałoby wskazywać na jego powrót do formy, a z drugiej jeżeli to się stanie to nie wyobrażam sobie żeby ktoś z trójki Upamecano/Shar, MM, Caldara był czwartym wyborem na ŚO.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
16 lipca 2019, 14:41
Aktualnie nie wiadomo, co w ogóle z Caldarą będzie. Gość miał potężną kontuzję, a kiedy już wszystko miało być cacy i powoli wracał do gry (całkiem nieźle się przy tym prezentując), to kolejna kontuzja wyklucza go na następne pół roku.
Mamy aktualnie dwóch środkowych obrońców i Caldarę, który może wrócić do formy, ale nie musi. Może zresztą złapać kolejną kontuzję, bo jest strasznie na nie podatny. Trzeci stoper na wysokim poziomie, który może wejść w razie potrzeby zamiast Alessio lub Mateo to wręcz konieczność. Jeśli Caldara złapie kolejną kontuzję lub nie wróci do formy, to zimą bym się za kolejnym ŚO rozejrzał, pozbywając się Włocha bez żalu.
1
Savi
Savi
16 lipca 2019, 14:31
No to przerzucamy sie na telenowele pt JEan Seri
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 lipca 2019, 14:34
Nie nie nie, Ja jeszcze z 2-3 tyg chcę telenowele pt. Veretout. Żadnych Serich. XD
3
Zako
Zako
16 lipca 2019, 14:28
Nie będę juz oceniał słuszności tego ruchu itp. , ale zawsze mnie ciekawi, ze Hakan , który przez 2 lata zagrał u nas dobre pół sezonu jest tak głaskany i opłakiwany, a Suso co gra co sezon dobre pół sezonu i kreci nawet lepsze liczby wszyscy z miejsca odstrzelaja i stawiaja krzyz na drogę :').
1
MR. X
MR. X
16 lipca 2019, 14:21
Ale mnie bawią co niektóre komentarze. Jeszcze pół roku temu połowa chciała oddać Hakana, a teraz Hakan please stay.
2
Savi
Savi
16 lipca 2019, 14:25
tez mnie bawi. Wymieniac jak mozna i nie ogladac sie.
0
matten
matten
16 lipca 2019, 14:13
Byłoby super gdyby udało się wymienić Calhanoglu na Upamecano nawet jeśli musielibyśmy dopłacić do tego interesu. Turek ma potencjał, ale gdyby zliczyć wszystkie jego dobre występy w czerwonoczarnej koszulce to pewnie nie uzbiera się tego więcej niż kwartał gry na wysokim poziomie... Suso potrafi zagrać połowę sezonu na wysokim poziomie, a i tak co poniektórzy go wypychają ;)

Mam nadzieję, że saga z Veretoutem zamknie się do końca tego tygodnia. Jeśli przyjdzie do nas za 20 mln z pensją 2,5 mln to w moim mniemaniu będzie to dobry deal. Tego pana z ligi angielskiej, który jest rzekomą alternatywą dla Francuza, nie kojarzę, ale osobiście wolałbym postawić na kogoś sprawdzonego w lidze włoskiej.
4
Savi
Savi
16 lipca 2019, 14:21
Suso nie ma pol sezonu dobre tylko 1/3 tak na marginesie. Pazdziernik /listopad wyhamowuje
0
Deus
Deus
16 lipca 2019, 14:00
W obliczu nazwisk, o których słyszymy w mediach to oddanie Hakana jest słabym pomysłem.
3
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
16 lipca 2019, 13:57
Zdecydowanie zostawiłbym Hakana. Pokazywał już niekoniecznie u nas, że ma potencjał do gry na najwyższym poziomie i poczekałbym aż zostanie wykorzystany w odpowiedni sposób u nas. Jeśli w tym sezonie też będzie widmem to droga wolna :v
4
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 14:01
Masz rację, ale jeśli jest okazja, by oddając bardzo nierównego gracza dostać bardzo obiecującego obrońcę, to grzechem byłoby z takiego wyboru nie skorzystać.
3
Kac_Jawa
Kac_Jawa
16 lipca 2019, 13:54
Błagam, niech Hakan zostanie.
1
16 lipca 2019, 13:49
hakan nareszcie wynocha drewniaku, przez 38 meczy rozegranych grales padake nikt za toba plakc nie bedzie hehe
4
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2019, 13:57
Ja będę
3
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
16 lipca 2019, 13:59
No to już dwóch zapłacze
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 lipca 2019, 14:01
Trzech
1
Rev
Rev
16 lipca 2019, 14:07
to widac jak wam zalezy na druzynie xd
2
wielki prostownik
wielki prostownik
16 lipca 2019, 13:47
Nie sprzedawałbym Turka. Gdy zacznie grać na swojej pozycji to powinien być zupełnie inny piłkarz niż w ostatnich latach. Poza tym w pomocy i tak mamy biedę więc raczej trzeba kupować niż sprzedawać.
0
Cervusius
Cervusius
16 lipca 2019, 13:41
Szkoda mimo wszystko Calhanoglu gdyby poszedł. Pod Giampaolo miałby szansę regularnie zacząć grać na mezzali, a na tej pozycji nawet za Gattuso szło mu nadzwyczaj dobrze. Hakan jest w idealnym wieku dla piłkarza i ma spore, a nawet niepowtarzalne, umiejętności indywidualne, których na włoskich boiskach nikt jeszcze w pełni nie wydobył. No i w obliczu kontuzji tudzieź kruchości Jacka znów robi się nam wyrwa na półskrzydłowym, w formacji, która od kilku lat najbardziej kuleje. Za Upamecano albo gotówka, albo szukać innego obrońcy.
10
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2019, 13:36
Nie dla takiej wymiany z Lipskiem.
2
Savi
Savi
16 lipca 2019, 13:24
Veretouta i Lovren dzien bez nich dniem straconym:D
0
16 lipca 2019, 13:21
Nie oglądam zbytnio EPL, więc mam całkiem poważne pytanie. Dla kandydatury gracza z klubu, który wygrał LM, zdobył 97 pkt w lidze, jest wielkie NIE. Gracz wicemistrza świata, którego Klopp ceni i chce mieć u siebie.
Dla kandydatury gracza z 13-tego klubu EPL jest wielkie TAK.

Ten Lovren faktycznie taki zły, a Schar dobry? Poza reprezentacjami, za bardzo ich nie kojarzę, więc pytam całkiem serio.
1
Rev
Rev
16 lipca 2019, 13:28
Schar jest lepszy , kazdy kto oglada angielska to powie De Sciglio tez jest ceniony przez Allegrrego a w spadkowiczach serie a graja lepsi piłkarze
1
Savi
Savi
16 lipca 2019, 13:29
Matip i VAn dajk czy jak im. Jak oni sa lovren moze isc sobie trawnik kosic. moze dlatego nie. Ze to tylko rezerwa
0
Qiub
Qiub
16 lipca 2019, 13:29
Lovren to 4 śo Liverpoolu, Schar to jeden z 3 najlepszych zawodników Newcastle w poprzednim sezonie. Ale wydaje mi się, że szwajcar to jednak niestety plotka angielskich brukowców...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
16 lipca 2019, 13:44
Lovren nie jest zły ale Schar lepszy. Do tego młodszy i zapewne tańszy w utrzymaniu.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2019, 18:33
Schar to był talentem z czasów Bazylei i Hoffenheim na początku [pvxs a nie gośc który od 3 lat tuła się od klubu a do klubu b co roku ...

0
16 lipca 2019, 13:15
Lovren zenada
0
Zuber
Zuber
16 lipca 2019, 13:10
Wczoraj była dobra kandydatura Schara na obronę, a tu znowu Lovren...
0
Demon Milanista
Demon Milanista
16 lipca 2019, 11:56
[09:13]: Roma jest bardzo bliska dojścia do porozumienia z Romą w sprawie transferu Jordana Veretouta. ??? :p
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 lipca 2019, 14:33
14:30 Veretout chce do Milanu i jest bliski dogadania się z czerwono-czarnymi ale to Roma jest bliżej dogadania się z Fiora. I tak w kółko przez całe mercato.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
16 lipca 2019, 11:54
Demiral ma być wypożyczony do Milanu z Juve. Dobra opcja bylaby
2
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 12:38
Juve nam oferuje to wypozyczenie bo po przyjsciu di Lighta Demiral nie bedzie mial szans na gre. Jak to Juve ladnie ujelo, "chcielibysmy, zeby chlopak zaczal lapac minuty". Niech go wysla z powrotem do Sassuolo. Milan potrzebuje stabilnych graczy a nie kolesia co bedzie lapal minuty dla Juve.
8
wojtekdio1234
wojtekdio1234
16 lipca 2019, 12:48
jesli jest dobry to czemu niemialby łapac minut u nas? wolisz placic 20 baniek za starego Lovrena?
0
mpt1899
mpt1899
16 lipca 2019, 14:49
Jezeli byla by opcja wykupu i chlopak by chcial u nas grac to czemu nie a tak to wole ogrywac kogos z Primavery. O Lovrenie to zapomnij, on ma 5.2M funtow wyplaty. Moze by przyszedl gdyby zszedl do 2.5M euro i Liverpool by zszedl do 20M lub Lovren zszedlby troche a Liverpool by go poscil za darmo lub zszedl by do 3-3.5M a Liverpool by wzial 15M. Zadna z tych opcji nie jest mozliwa. Chyba, ze wyskocza z jakims glupim wypozyczeniem.
0
Rafalzki
Rafalzki
16 lipca 2019, 11:05
a za tydzień będzie news "Bennacer jednak w Interze".
2
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 11:20
Inter "patrzy" raczej w kierunku innych graczy, bo albo zbroi się darmowymi jak Godin, albo wykłada/chce wyłożyć "konkretną" gotówkę za o wiele droższych (niż Bennacer) jak Barella czy Lukaku (ponoć ma przejść za 70 mln).
0
Rafalzki
Rafalzki
16 lipca 2019, 11:59
ja mam wrażenie, że jak my zaczynamy się kimś interesować to z miejsca Inter też jest zainteresowany.
2
Zuber
Zuber
16 lipca 2019, 13:11
Oprócz tego, że Sensi poszedł do nich to jednak interesują się całkiem innymi zawodnikami.
0
Manolas
Manolas
16 lipca 2019, 10:54
Szkoda ze tak szybko zdementowali tego Evertona człowiek nie słyszał by tylko o tej petardzie w Fiorentiny
4
Savi
Savi
16 lipca 2019, 10:52
A ja myslalem,ze Moda na sukces to tasiemiec;)
0
Boateng93
Boateng93
16 lipca 2019, 10:52
Jak Roma w końcu kupi Veretouta to ciekawe kogo włoskie media tym razem obiorą na cel, żeby przez 2 tygodnie codziennie informować, że klub X chce kwotę Y, a Milan oferuje kwotę Z i tak codziennie ona się nie zmienia, a dodatkowo jeszcze ten klub ma Milan uwolnić od kontraktu Biglii.
0
szfarceneger
szfarceneger
16 lipca 2019, 10:43
Dawno nie było tak nudnego okienka. Już chyba news że piłkarze poszli na sushi jest ciekawszy :P
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2019, 11:06
Nudnego ? Minęło 2 tyg a mamy już 3 transfery, do końca grubo ponad miesiąc. Nie ma się co spodziewać takiej ilości jak za FM. Ja spodziewam się jeszcze 2, góra 3 wzmocnień (ŚP, ŚO, N). Na cuda nie ma co liczyć.
5
szfarceneger
szfarceneger
16 lipca 2019, 11:19
Mamy 2 transfery. Na oficjalny transfer Bennacera trzeba będzie poczekać do poniedziałku, o czym będą codziennie jednogłośnie przypominać wszystkie włoskie pismaki. Tak samo jak o Veretoucie. I to jest właśnie nudne, tak jak wcześniej nudne robiły się wątki Torreiry czy Ceballosa. Zresztą ostatecznie liczy się efekt, a nie czy okienko było nudne czy jak za Chińczyka ;)
0
GiveMeReason
GiveMeReason
16 lipca 2019, 13:11
Rok temu zaczeliśmy z Reiną, Strinicem i Halilovicem, dopiero w sierpniu ruszyliśmy po lepszych grajków. Pozatym okienko trwa dłużej niż rok temu :)
0
KKP19
KKP19
16 lipca 2019, 10:31
Składamy się wszyscy na 1 mln euro to może Milan dobije do 19 i będziemy mieli spokój:)
0
patoo_07
patoo_07
16 lipca 2019, 10:06
9:13 "Roma jest bardzo bliska dojścia do porozumienia z Romą..."
Roma jest tak zmęczona negocjacjami z Fiorentiną, że uzgodniła warunki transferu sama ze sobą :D
Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 10:09
22
Rocker
Rocker
16 lipca 2019, 10:31
Najgorzej będzie jak się okaże, że Roma ma własne zdanie, ale się z nim nie zgadza!
4
kamilus
kamilus
16 lipca 2019, 11:18
Może mają wewnętrzny konflikt w kwestii tego, czy chcą piłkarza czy nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
ksieciunio
ksieciunio
16 lipca 2019, 16:10
Zastanawiają się kto jest u nich najgorszym piłkarzem którego możnaby wcisnąć Milanowi w zamian za Suso.
0
zbylon
zbylon
16 lipca 2019, 10:02
A słyszeliście o tym, że Milan stara się o Veretouta? :)
8
Pyrlo89
Pyrlo89
16 lipca 2019, 09:58
Tego sie czytać już powoli nie da od prawie tygodnia ciagle to samo... Saga niczym Janusz kupić chce Passata B5 ale stać go na co najwyżej na Skode Felicie ...
8
Rocker
Rocker
16 lipca 2019, 10:11
W gruncie rzeczy nie musisz czytać wszystkiego. Możesz skupić się tylko na tym co jest boldem i wtedy oszczędzisz sobie męki.
0
kayser
kayser
16 lipca 2019, 10:28
albo tylko oficjalki na głównej stronie ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
16 lipca 2019, 09:46
Ogłaszam konkurs! Należy wybrać, który z poniższych trzech zwrotów będzie pojawiał się najczęściej w ciągu najbliższych pięciu dni, do niedzieli:

a) Veretout woli grać w Milanie,
b) Milan nie chce dać więcej,
c) karta Biglii,

Zwycięzca otrzyma wyjątkową nagrodę, tytuł wróżbity Macieja Mercato 2019 oraz szacunek pozostałych użytkowników.

Edytowano dnia: 16 lipca 2019, 09:47
4
87acm87
87acm87
16 lipca 2019, 10:04
Możesz dodać jeszcze opcje d) drużyna jest kompletna i konkurencyjna.
0
El Diablo
El Diablo
16 lipca 2019, 10:59
e) Za każdym razem kiedy w newsach pojawia się wątek Veretout'a walimy pięćdziesiątkę ;)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 lipca 2019, 11:06
Zdeydowanie c.
2
Rafalzki
Rafalzki
16 lipca 2019, 09:32
Niech już wreszcie Roma go kupi i to się skończy...
5
ACM1993
ACM1993
16 lipca 2019, 09:28
16:43
Veretout nie dla Milanu! Podpisze 4 letnią umowę z Romą. Fiorentina zarobi na transferze 15mln + 5mln w bonusach za rozegranie 500meczów z rzędu.
17:32
Veretout "Cieszę się że dołączyłem do Romy. Gdy dowiedziałem się od agenta że rzymianie są mną zainteresowani nie miałem wątpliwości że chce do nich trafić. Nie mogę się doczekać sezonu. Forza ROMA"

Najbardziej prawdopodobny obrót spraw
7
XXL
XXL
16 lipca 2019, 09:24
Gdyby tak czesto pieniadze pokazywaly sie w moim zyciu jak Veretout, to bylbym naprawde bogaty.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
16 lipca 2019, 09:17
Wreszcie coś nowego ;p
6
Savi
Savi
16 lipca 2019, 09:16
Widze,ze K.O na dzien dobry
6
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się