SCUDETTO


MERCATO LIVE #20 [19:26]: Milan szykuje rewolucję w ofensywie

20 lipca 2019, 09:32, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE #20 [19:26]: Milan szykuje rewolucję w ofensywie

[9:32]: Sky Sport donosi, iż w dniu wczorajszym doszło do rozmowy telefonicznej między przedstawicielami Milanu a Juventusu. Rossoneri naciskają na sprowadzenie 21-letniego stopera mistrzów Włoch - Meriha Demirala i chcą ich przekonać do rozstania się z Turkiem. Jeśli ci finalnie zgodzą się na odejście piłkarza wówczas strony usiądą do rozmów w celu omówienia formuły transferu. 

[9:37]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews: Na początku przyszłego tygodnia Ismael Bennacer przybędzie do Mediolanu, aby przejść testy medyczne i podpisać kontrakt z Milanem. 

[9:50]: Jeśli Gianlugi Donnarumma i Pepe Reina zostaną w Milanie to możliwe jest udanie się Alessandro Plizzariego na wypożyczenie. Zainteresowanie młodym golkiperem wyraża Livorno oraz Las Palmas. 

[10:32]: Milan ma problem ze środkiem defensywy i potrzebuje na szybko uzupełnić braki, ale jednocześnie potrzebuje gracza, który z miejsca będzie stanowić realne wzmocnienie, stąd też zainteresowanie Merihem Demiralem, twierdzi Peppe Di Stefano ze Sky. Jednak Juventus nie wydaje się skłonny definitywnie rozstawać się z Turkiem, a z kolei Milan nie chce go jedynie wypożyczać i ogrywać zawodnika mistrzom Włoch. 

[11:07]: Rewolucja w ataku Milanu, tak o planach włodarzy klubu pisze dzisiejsza La Gazzetta dello Sport. Pewnym pozostania może być wyłącznie Krzysztof Piątek, a klub rozgląda się za piłkarzami, którzy, wespół z Polakiem, sprawią, że znacznie poprawi się gra ofensywna drużyny. W tym kontekście na tapecie są Angel Correa i Matias Zaracho. Jak wyjaśnia dziennik, umiejętności pierwszego pozwalają mu grać jako wysunięty lub cofnięty napastnik lub trequartista. Atletico Madryt wycenia go na 50 milionów euro, co sprawia, że negocjacje są trudne, ale nie przekreśla ich powodzenia. Natomiast, jeśli chodzi o Zaracho, to rossoneri liczą, że uda się zamknąć transfer w kwocie 17-18 milionów euro. Rozmowy w przypadku obu graczy ułatwia nieco fakt, że reprezentuje ich ten sam agent. 

Transfer "do klubu" są jednak ściśle powiązane z transferami "z klubu". Milan wykazuje chęć sprzedaży Andre Silvy, Patricka Cutrone oraz Suso Fernandeza. Portugalczyk może trafić do AS Monaco, a mediolańczycy liczą na zarobek rzędu 25-30 milionów euro. Wychowanek rossonerich, którego ci wyceniają na 25 milionów, z kolei mógłby przenieść się do Wolverhampton. Jeśli chodzi o hiszpańskiego skrzydłowego, to wczoraj jego agent był w Casa Milan, gdzie kierownictwo ponownie przekazało mu, że klub jest otwarty na jego sprzedaż, nawet za kwotę mniejszą niż wynosi klauzula (38-40 milionów). 

[11:23]: La Repubblica pisze, że Milan oczekuje od Romy zaproponowania więcej gotówki plus Patrika Schicka, jeśli ci chcieliby przystąpić do negocjacji dotyczących transferu Suso Fernandeza. Propozycja, jaką uprzednio złożyli giallorossi, miała opiewać na 15 milionów plus Defrel. 

[11:46]: Tuttosport: Jeśli gra Suso Fernandeza na pozycji trequartisty nie będzie przekonywała Marco Giampaolo to może on dać zielone światło do jego sprzedaży (30-35mln euro). 

[12:18]: Atletico Madryt oczekuje za Angela Correę 50-55 milionów euro i Milanu, aby sprostać tym oczekiwaniom, musi liczyć się ze sprzedażą Andre Silvy oraz Patricka Cutrone, podaje Il Corriere della Sera

[14:17]: La Gazzetta dello Sport zwraca uwagę, że Milanowi w rozmowach z Atletico ws. Angela Correi może pomóc fakt, iż niebawem do ekipy Rojiblancos dołączy James Rodriguez.

[14:24]: Argentyńskie media podają sprzeczne informacje w przedmiocie klauzuli odejścia zapisanej w kontrakcie Matiasa Zaracho. Jedni twierdzą, iż opiewa ona na osiemnaście milionów euro i obecnie toczą się rozmowy dotyczące jej zwiększenia do kwoty 24 milionów, podczas gdy drudzy wskazują, że podwyższona wartość obowiązuje już od stycznia. 

[19:26]: Argentyńskie TyC Sports donosi, że Milan osiągnął porozumienie z Angelem Correą w sprawie warunków kontraktu. Wciąż jednak nie ma konsensusu między mediolańczykami a Atletico Madryt, które oczekuje 50 milionów euro. 



132 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kupczyk1981
kupczyk1981
21 lipca 2019, 12:57
Tu przyznam ci racje choć do co Suso to mam zgoła odmienne zdanie.....pozdr
0
kupczyk1981
kupczyk1981
21 lipca 2019, 09:47
Marco Salinas ty kolego z tego co widzę to zakochany jestes tylko w Suso.Malkontent z ciebie że hej
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 lipca 2019, 10:30
Nie jestem. ''zakochany'' w jakimkolwiek piłkarzu.Po prostu w przeciwieństwie do niektórych zdaję sobie sprawę z realiów oraz potrzeb zespołu -wymiana Suso na Coreę z dopłatą za Argentyńczyka jest ostatnią rzeczą, której potrzebuje teraz Milan.Skoro chcą zainwestować taką kwotę w jednego zawodnika niech to będzie piłkarz, który z miejsca podniesie poziom, a nie kolejny, wielki, niespełniony talent.
Edytowano dnia: 21 lipca 2019, 10:34
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 lipca 2019, 08:43
Niech jeszcze dopełnią tą kolekcję ''przehype'owanych piłkarzy z Hiszpanii'' wymianą Cutrone-Morata...Gdyby ta plotka odnośnie bicia rekordu transferowego na Correi okazała się prawdą Maldini powinien dostać jakiś zakaz robienia zakupów w tamtym regionie.Wybulimy około 50 mln. euro na kolejny niespełniony talent, a w pomocy dalej brak naprawdę klasowego, równego zawodnika(bardzo dobry występ Bennacera w miarę silnej jak na kontynent afrykański Algierii takiego statusu jeszcze mu nie gwarantuje)...
0
Savi
Savi
21 lipca 2019, 08:54
Ale ty jestes Hejter ja pitole. Wszystko zle nie podoba Ci sie. Nawet euro nie wydal na corree ale juz zle o moracie nikt nie mowiel ale ty dalejs woje. Idz zjedz snickersa w koncu.
1
lopezito84
lopezito84
21 lipca 2019, 02:04
Czytałem jego statystyki i powiem szczerze że d... nie urywają na 36 meczy tylko 3 bramki to strasznie mizernie. Wiadomo że te 36 meczy to pewnie nie pełne 90 min ale jak na Hiszpanię to bardzo mało a wiadomo że we włoskiej piłce strzelić bramkę jeszcze trudniej. Ale miejmy nadzieję że w Milanie statystyki będą o wiele lepsze no i przy szczęściu zostanie Cutrone lub Silva którzy moim zdaniem są równie dobrzy co Correa.
0
Gzikuu
Gzikuu
21 lipca 2019, 00:33
Correa to świetny zawodnik, idealny na SS. Atletico wobec zakupów musi między innymi właśnie jego sprzedać, więc jak było mówione - czas jest naszym sprzymierzeńcem, bo im bliżej końca mercato tym będzie tańszy a budżet w Madrycie sam się nie wyrówna.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
21 lipca 2019, 09:26
W czym on jest niby świetny?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
20 lipca 2019, 23:45
Fajny zawodnik jestem przekonany że sporo wniósł by do naszej ekipy ale cena 50 baniek jest kosmiczna jak za niego. Za tą cenę znalazł by się większy kozak
3
jedunio
jedunio
20 lipca 2019, 23:17
Szpilka sobie wziął za dużego kozaka jak na powrót...
0
ósmy
ósmy
20 lipca 2019, 23:10
Piłkarza za 50 milionów to chociaż powinienem znać z twarzy, a gościa dziś na zdjęciu pierwszy raz widzę.
3
lopezito84
lopezito84
21 lipca 2019, 01:56
bo jest nie foto-geniczny z profilu, An-face wygląda inaczej
0
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 22:40
Z innej beczki - Chisora prawie zabił Szpilkę w ringu, straszne KO. Jak chłopa nie lubię, to aż mi się go szkoda zrobiło.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 lipca 2019, 22:49
No szkoda bo papiery na duży boks ma ale szczęka z papieru. Choć po takim ciosie to nie wiem czy ktoś by ustał.
0
BakajeTraktore
BakajeTraktore
20 lipca 2019, 22:51
Jak dla mnie to on nie ma żadnych papierów na boks, jest cienki serio.
11
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 23:00
@grzesiekpl88, Szpilka stracił te papiery po walce z Wilderem, w której mimo identycznego zakończenia zaprezentował się bardzo przyzwoicie. Teraz to już cień boksera, dzisiejsza walka jest tego dowodem. Lepiej dla jego zdrowia żeby zawiesił rękawice na kołku.
4
ósmy
ósmy
20 lipca 2019, 23:13
To nie szczęka z papieru jest winna, a raczej marna obrona i opuszczona garda, tak walczy Szpilka. Z wiecznie opuszczonymi rękami. Troszkę nonszalancji w swojej niepewności i brakach technicznych w obronie.
0
MisiuACM
MisiuACM
21 lipca 2019, 00:04
ósmy, słucham? Oczywiście, że Szpila ma szczękę z papieru. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę to, że to bokser wagi cruiser. To pobyt we więzieniu i zapuszczenie się w kwestii wagowej zrobił z niego pięściarza wagi ciężkiej. To nigdy nie zrobi z niego zawodnika królewskiej wagi. Jest szybki i skoczny na nogach, ma przyzwoity jab i kombinacje lewy-prawy prosty, ale finalnie nie ma mocnego ciosu i twardej szczęki na wagę ciężką. Zauważ, że on w każdej z ostatnich swoich walk był podłączony. Podłączył go nawet w ostatniej rundzie Wach, gdzie jak wiadomo Waszka w 9 na 10 ostatnich walk po prostu nie chciało mu się boksować. Jakby zrobił to samo co w ostatniej rundzie, czyli ruszył z ciosami i kombinacją ciosów na Szpilkę, to by go znokautował (vide Kownacki, który tak postąpił). Podsumowując - Szpilce pozostała walka o kasę z kelnerami na galach Polsatu albo powinien dać sobie spokój z boksem. Bo tyle ciosów na łeb co zebrał w ostatnich walkach to mu na dobre nie wyjdzie i naprawdę się obawiam o jego zdrowie. Zweryfikowano go już dawno, zweryfikowali go już wszyscy. Problem z nim jest taki, że on sam sobie nie jest w stanie uświadomić na jakim etapie stoi. Próbował mu to uświadomić Wasilewski, to Szpilka twardo idzie w zaparte, że jest dobry i mocny. No nie jest.
3
ósmy
ósmy
21 lipca 2019, 01:11
Nie wiem, ale wydaje mi się, że Wasilewskiemu taki upór Szpilki to jest na rękę. Gość ma mocne kontakty i wykorzystuje ambicję Szpilki, który godzi się na takie jednostrzałowe pojedynki. Jennings, Wilder, Chisora. Artur ma kozackich przeciwników, Wasilewski furę siana na tym zarabia. A co do szklanej szczęki. Z opuszczonymi rękami i nędzną obroną, z przyjęciem takich ciosów, to nawet tytanowa szczęka Fraziera by nie pomogła.
0
MisiuACM
MisiuACM
21 lipca 2019, 02:17
No niestety mylisz się. Wasilewskiemu to nie jest kompletnie na rękę, bo jeśli interesujesz się boksem to mogłeś zauważyć, ze preferuje on styl "obić kelnerów i zrobić złoty strzał." Przykładów można mnożyć. Wawrzyk, Kołodziej, Szpilka między innymi również. Teraz preferował to samo. Chciał dać Arturowi kilku kelnerów by wspiąć się w rankingach i zrobić złoty strzał na jakiś pasek. I tak było od początku. Przecież na walkę z Jenningsem tak samo od początku nalegał Szpila, gdzie Wasyl mówił, że to jeszcze za wcześnie, ale Artur wiedział lepiej. Jednego mu nie można odmówić, ma chłop jaja, by bić się z najlepszymi i się ich nie boi, ale promotor na zgarnianiu bęcków sukcesywnie od lepszych właśnie kasy nie zarobi, tak jak to Ty myślisz. Wasyl dobrze zdaje sobie sprawę z ułomności w niektórych aspektach Szpili i próbował z niego wycisnąć ile się da, tylko, że on nie dopuszcza do swojej głowy myśli, że jest zbyt słaby na czołówkę heavyweight. Nawet te śmieszne wojenki w tweetach między nimi to potwierdziały, że zaczyna być między nimi nie po drodze. Bardzo jestem ciekawy jak to będzie po tej walce.
0
MisiuACM
MisiuACM
21 lipca 2019, 02:19
Jak mu może być na rękę upór Szpilki, jeśli za walkę z Chisorą zarobi np. 50k$ i teraz jest praktycznie nikim w rankingach heavyweight od obić paru kelnerów za 10-20k$ i zrobić złoty strzał za pół miliona baksów? To jest kalkulacja jednoznaczna stary co wybrać i co lepsze dla promotora.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 lipca 2019, 22:02
25 mln + Biglia. Tyle można dać Atletico
3
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 22:36
Biglię można zaproponować jak już będziemy chcieli zrywać rozmowy, jego karta działa jak ocet na komary.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 lipca 2019, 21:56
Przecież dosłownie dzień czy dwa dni temu był news, że zarządu Milanu nie interesuje wymiana Suso za jakiegokolwiek piłkarza, wliczając w to Schicka czy Defrela, a jedynie pieniądze. Teraz z kolei news, że chcą Schicka... Dlatego nie ma sensu w doniesienia prasowe wierzyć, ponieważ się wzajemnie wykluczają. Jedynie oficjalki się liczą. Kropka.
4
patoo_07
patoo_07
20 lipca 2019, 21:30
Oddawanie Suso do bezpośredniego rywala będzie strzałem w kolano. A uwolnienie ich w zamian za Shicka lub innego Defrela będzie samobójstwem.
4
Diavo
Diavo
20 lipca 2019, 20:52
Tymczasem Zlatan strzelił 3 brameczki w derbach :D. To jest napastnik z prawdziwego zdarzenia!
7
Kubencki
Kubencki
20 lipca 2019, 22:08
Pierwsza bramka palce lizać :D Co chłopa nawinął po przyjęciu i potem kropnął w swoim stylu, cały Zlatan.
0
tober12
tober12
20 lipca 2019, 22:21
Ibra to kozak. Do dziś można żałować, że wtedy oddaliśmy Ibre i Silve zamiast się wzmocnić 3 zawodnikami to by się zwróciło. Jednak Milan sie stoczył a Ibra dalej gra. Gdyby byl u nas do dziś...
2
adrian20102
adrian20102
20 lipca 2019, 22:31
Jak to sam zlatan określił "jestem jak porsche a wokół mnie same fiaty " podsumował MLS :-)
1
Maximilanista
Maximilanista
20 lipca 2019, 20:44
Correa jest świetnym graczem, który mógłby dać Milanowi tę cząstkę nieprzewidywalności i energii w ofensywie, których brakuje nam od lat. Niestety, nie jest to gracz na naszą kieszeń. 50 milionów to suma na warunki rossonerich gigantyczna. Wydaje mi się, że nawet 40 baniek to byłoby za dużo, choć ogromnie sobie cenię tego zawodnika. Gdybym miał wybierać między nim a Depayem, wybrałbym tego, który w ostatecznym rozrachunku byłby tańszy.

Druga sprawa - odejście Cutrone i Andre Silvy oznaczałoby konieczność zakupu zmiennika dla Piątka. Wolałbym w tej roli pozostawić Patryczka, niż na siłę i na szybko szukać potem jakiejś rozsądnej opcji lub też dostać od Romy Schicka w rozliczeniu za Suso. Po co na siłę wypychać gracza, który jest wychowankiem Milanu, jego kibicem i do roli dublera głównego snajpera nadaje się w sam raz?

Trzy - wypadałoby jednak skupić się na przemeblowaniu linii pomocy, od wielu sezonów pięty Achillesowej ACM: tu potrzeba sprzedać niepotrzebnych i kupić przynajmniej jednego gracza na już.

Cztery - nasza drużyna potrzebuje lidera. Kogoś, kto umie dowodzić na boisku i poza nim, i kogoś, kto wie, co to znaczy grać i wygrywać najwyższe cele; kogoś, dla kogo codziennością jest walka z Realem, Barcą, Bayernem, Manchesterami, Liverpoolem - a nie tylko weteranów zaciętych bojów z Cagliari, Bologną czy bananowcami z lig południowoamerykańskich.

9
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 21:09
Jeśli mamy już oddawać Suso, to lepiej zaproponować go w rozliczeniu za Angela, a resztę zapłacić. Troszkę bez sensu jest wchodzenie w wymiany z Romą, szczególnie, że Schick, to przeciętniak, jak brać to tylko kasiorę. Najlepszym rozwiązaniem jest wypchnięcie Castillejo, ale wątpię żeby Atletico dało się nam zrobić w konia dwa razy z rzędu. Bardziej prawdopodobne, że zgodzą się na Susła.
2
Maximilanista
Maximilanista
20 lipca 2019, 21:28
Mnie też takie rozwiązanie wydawałoby się dużo bardziej sensowne i korzystne dla nas. Pytanie tylko, czy Atletico chciałoby Suso, a nawet jeśliby chciało, to czy sam gracz zaryzykowałby przeprowadzkę do Madrytu. Tam konkurencja w przedniej formacji jest ogromna, a nasz Dżizas chyba już przywykł do roli pierwszych skrzypiec. Niestety, Genoa czy współczesny Milan to nie Atletico, tam mógłby być graczem niekoniecznie pierwszego składu.

Ale zgadzam się z kolegą - gdyby opcja pozyskania Correi przy właczeniu karty Suso była możliwa, byłbym bardzo ale to bardzo za.
1
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 22:33
@Maximilanista właśnie też coś mi mówi, że Suso może wcale nie być potrzebny w Atletico, ale jeśli mają kogoś włączyć do tej transakcji to chyba tylko jego. Proponowanie Samu czy Biglii to raczej czysta abstrakcja. Trzeba czekać, może wypracują jakiś kompromis. Płatności pełnej kwoty odpada, tak jak napisałeś, w chwili obecnej to nie na naszą kieszeń, bez dwóch zdań.
2
Maximilanista
Maximilanista
20 lipca 2019, 22:44
Corsa:

100% racji.
0
cbvirus
cbvirus
20 lipca 2019, 20:18
To jest jakaś totalna beka xd. Od 8 lat co roku jest robiona rewolucja w ofensywie, ale w tym czasie nie przeprowadzono zadnej w pomocy xD
2
Krauser
Krauser
20 lipca 2019, 20:07
"Milan osiągnął porozumienie z Angelem Correą. Wciąż jednak brakuje zgody Atletico Madryt, którzy nie chcą Lucasa Biglie w zamian. Milan naciska na tą wymianę"
8
POE
POE
20 lipca 2019, 19:42
Ten Correa troche drogi :/ ale transfer ok tylko nie za takie pieniążki
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 lipca 2019, 17:58
Coś temat Vignato ucichł. Wiadomo coś o nim? Mam osobiście nadzieję, że to nie był tylko wymysł mediów i się wokół niego zakręcimy. Ten chłopak ma zdecydowanie potencjał na dobrą, widowiskową grę.
3
Zuber
Zuber
20 lipca 2019, 16:46
Correa to jakiś wymysł za takie siano, ten Zaracho też, za Vertouta nie chcieli dac 20.
1
Savi
Savi
20 lipca 2019, 17:26
A po co im Verto za 20? Jak juz mieli zaklepane Bennacera? tu raczej chodzilo o wymiane tylko i wyłącznie slabego Bigli na kogos lepszego. Nic poza tym
2
Zuber
Zuber
20 lipca 2019, 19:25
A czy ja pytam po co im Vertout? Porównuje cene obu piłkarzy, nie dorabiaj do tego innej ideologi.
0
Savi
Savi
20 lipca 2019, 20:44
Serio? A co ja napisalem? Wlasnie porownalem cene obu pilkarzy ,ze na Vertu bylo szkoda 20 bo jest niepotrzebny Biglia i nowy Benacer . Wiec Vertu moze byc i warty nawet 30 ale nie byl na gwalt juz potrzebny wiec minimalna cena plus Biglia. Pozycja juz obsadzona. Zaracho to pozycja ktora wymaga zainwestowania u nas wiec 20 moga rzucic latwo bo jest musowa inwestycja w to. Po 2 Jest duzo mlodszy od Vertu maja na niego oko Atletico i ktso tam jeszcze. Wiec potencjal jest nawet zarobku pozniej . Nie ryzykuja praktycznie nic dajac 20 baniek bo jak cos i tak za rok dwa poszedlby za wiecej w tym pędzie albo chociaz na zero. Przy Vertu inne czynniki sie na to zebrały ze 20 nie mieli nawet ochoty dawac i dobrze. Jakby nie bylo Bigli i Bennacera pewni daliby te 20 . Teraz wiesz dlaczego za jednego latwo dac 20 za drugiego juz nie?
0
Zako
Zako
20 lipca 2019, 16:23
Pamiętam jak parę lat temu Galliani chciał Izzo sprowadzić i kazdy z nas psioczył, ze kolejny cienias z Genoi. Kto by pomyślał, ze kiedys zagra taki sezon.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
20 lipca 2019, 18:50
Każdy piłkarz który nie jest mega medialny i nie kosztuje powyżej 20mln jest odbierany na tej stronie jako mierny pomimo, że połowa nawet nie wiedziała o jego istnieniu :v
"Na takich zawodnikach Milanu nie odbudujemy" xD
Edytowano dnia: 20 lipca 2019, 18:56
8
Deus
Deus
20 lipca 2019, 14:59
Czemu tak kombinujemy skoro Everton jest tańszy i lepszy.
2
Susanoo
Moderator Susanoo
20 lipca 2019, 15:10
Maldini: "Czasami czytam o tym, że negocjowaliśmy w sprawie jakiegoś gracza, który nie był nawet naszym celem. Kiedy przechodzi do innego klubu, to jest to rzekomo nasza porażka. Ale wiecie, te informacje na pewno nie pochodzą z klubu..."
20
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2019, 15:46
Skąd pomysł, że Everton jest tańszy? Przecież była gadka, że trzeba wpłacić za niego klauzulę, zdaje się 70-80 baniek. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
0
brzydki
brzydki
20 lipca 2019, 16:08
Tańszy XD Gościem jest zainteresowane City, Bayern, BVB czy United
0
KKP19
KKP19
20 lipca 2019, 16:59
Leonardo nam go chciał już w styczniu ściągnąć. Szkoda że się nie udało. Byłby fajny ss i w razie zmiany formacji mielibyśmy od razu skrzydłowego
1
Deus
Deus
20 lipca 2019, 18:24
Oczywiście, że tańszy, dla Arsenalu mówiło sie nawet o kwocie 35 mln. O ironio liga brazylijska wyrasta na jedną z rozsądniejszych lig do zakupów a holenderska wręcz przeciwnie.
0
Diavo
Diavo
20 lipca 2019, 14:41
We włoskiej piłce trzeba takich napastników jakim byli Cavani,Tevez i Sheva,dlatego Silva nie ma racji bytu w Milanie,a Cutrone nadrabia sercem,ale niestety za szybki to on nie jest..
1
alepadaka
alepadaka
20 lipca 2019, 15:33
Dobrze, że Cavani był demonem prędkości.
6
Piotrek1899
Piotrek1899
20 lipca 2019, 16:21
Może nie był, ale w wieku Cutrone był o 5 klas lepszy pod każdym względem od "Patryczka" ;)
2
XXL
XXL
20 lipca 2019, 14:33
Jestem po obejrzeniu pierwszej polowy meczu: Manchester United - Inter Mediolan. Jesten zszokowany postawa Interu, sa tlem dla Czerwonych Diablow. Zero przyspieszenia, zero strzalow celnych, tylko dobrze bronia, ale bronia 8 graczami. Cos niesamowitego, jak włoska pilka upadla.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2019, 14:41
a bierzesz pod uwagę etap przygotowań? Liga Angielska rusza 2-3 tygodnie przed ligą Włoską ...

3
XXL
XXL
20 lipca 2019, 14:47
To oznacza, ze Inter maja tylko murowac? Na United psiocza kibice angielscy, ze beton. Ciekawe jak nazwac Inter.
0
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2019, 14:59
A oczekiwałeś od Conte czegoś w ofensywie?

patrząc jak buduje skład to będzie vis a vis reprezentacja Włoch gdzie w ataku będzie "wieża" jak Pelle + fizol jak Eder na cofnietym (stąd pomysł z Lukaku)

Oczywiście o Conte pamięta się z finałów Euro z tą kadrą, ale o tym jak męczyli się w eliminacjach to się nie wspomina ^
1
XXL
XXL
20 lipca 2019, 15:08
Conte to defensywny trener, ale Inter wyglada jak amatorsko klub. Jedynie dobry def... Spodziewałem sie czegoś lepszego w ich wykonaniu.
1
XXL
XXL
20 lipca 2019, 15:10
gosciu zaczynasz coraz bardziej majaczyc w tych komentarzach , wloskie kluby ledwie trenuja tydzien gdzie w Angli zaraz sezon rusza,wogole jakies ocenianie postawy klubow mozna racjonalnie gdzies za 2 miesiace a nie podczas jakis gowno turnieji
14
XXL
XXL
20 lipca 2019, 15:21
W ogole*, to po pierwsze.
Po drugie - jezeli nie widzisz roznicy między Serie A dekade grmu, a,teraz, to pozdro. Bede majaczyl nadal. Oceniam to co widze.
0
Zako
Zako
20 lipca 2019, 15:26
Wczoraj część tutaj gadał, ze Milan z Novarą słabo, to tylko sparing,a dzisiaj jak Inter przegrywa w sparingu, to kazdy sie skupia na ich słabiej grze. Trochę hipokryzją zajezdza.
1
Zako
Zako
20 lipca 2019, 15:31
gosciu jak za 2 miesiace beda grac taka sama padake to bedzie mozna mowic ze sa w dupie a Conte to cienias teraz podniecanie sie meczami towarzyskimi to debilizmi i tyle , rok temu Liverpool wygral z Napoli 5-0 a potem w grupie LM Napoli wygralo 1-0 , a finalnie w dwumeczu 1-1 , nie chce przpominac ze z Bayern rozgromilismy 4-0 a tamci potem ostateczie zagrali w polfinale LM a my bylismy w dupie na koniec sezonu.Ktos kto zna sie na pilce bedzie ocenial kazda druzyne z tych topowych lig gdzies dopiero we wrzesniu jak sezon wchodzi pelna para a nie w polowie lipca...
7
milan78
milan78
20 lipca 2019, 16:13
@Ildiavolo89

'gosciu jak za 2 miesiace beda grac taka sama padake to bedzie mozna mowic ze sa w dupie a Conte to cienias..."

Nawet wtedy byłbym ostrożny pamietając jak wyglądał sezon 16/17.Pod koniec wrzesnia dostali srogie baty od Arsenalu i mieli osiem pinktów straty do lidera tabeli.A jak było w dalszej części rozgrywek?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lipca 2019, 16:14
Styl Conte-on pobił rekord Serie A absolutnym antyfutbolem.
0
Krauser
Krauser
20 lipca 2019, 16:19
Nie ma co się dziwić ze Inter nie istniał, skoro w ataku grał amator Longo i 17 letni Esposito. Bądźmy poważni...
1
przemek.kili
przemek.kili
20 lipca 2019, 13:55
Angela Correę 50-55 milionów euro i Milanu, aby sprostać tym oczekiwaniom, musi liczyć się ze sprzedażą Andre Silvy oraz Patricka Cutrone, podaje Il Corriere della Sera. - cholera; spore te wymagania ich hehe
0
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2019, 13:59
raczej Mendesa. Jest teoria że on to wszystko pilotuje by zrobić miejsce dla Jamesa w Atletico i by w papierach wobec FFP się zgadzała dla obydwu klubów (Altetico+Milan) + były plotki, że Mendes z kimś tam chciałby kupić Milan^

0
Dusiek
Dusiek
20 lipca 2019, 13:21
Do ceny za Corree jest doliczone 14.5m po zlosci, za wcisniecie im Kalinica ;p (imo transferowy majstersztyk)
13
jedunio
jedunio
20 lipca 2019, 13:15
No to zapowiada sie, że za wiele z trzonu nie zostanie bo znów w 1 składzie będzie dużo nowych twarzy..Ciekawe kiedy będą transfery to raz i jak długo zejdzie im się zgrać...Zabawna jest ta sytuacja z Demirelem o ile to prawda..Będzie ogromnym frajerstwem jak go kupimy za wyżej niż 20-22 mln...Juve chyba by zachodziło ze śmiechu...a już na pewno ich tifosi..Correa cena max 30...no bez jaj już lepiej tego z Lazio chociaż wyrwać kogoś z Lazio to mega sztuka a i cena pewnie zaporowa jakieś 60 baniek..Jeśli te plotki to prawda albo w jakiejś tam części to ewidentnie szukają gracza kreatywnego jako partnera dla Piątka i wątpię że będzie na siłę przestawiany Piątek z typowego egzekutora na większego asystenta. Szukają ofensywnego pomocnika za Paquete i cofniętego napastnika to na pewno. Granie gdzie podań jest mnóstwo głównie z 1 lub 2 piłki musi mieć podstawy wlasnie w świetnie wyszkolonych technicznie graczach z dobrym balansem itp..Czas pokaże co nasz zarząd wymyśli ale mimo wszystko jestem dobrej nadziei na lepsze jutro.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 lipca 2019, 15:33
Ta rewolucja jest w głowach dziennikarzy. Większość tych informacji to zapewne zwykła bzdura.
0
gorylmagila
gorylmagila
20 lipca 2019, 13:05
Rewolucja to będzie w głowach kibiców jakby wszystkie plotki brali do siebie. Czasami są serwowane takie newsy, że aż głowa mała. Dobrze, że Milan nie ma kasy jak PSG. Wtedy to w dni parzyste byłyby info o Messim, w dnie nie parzyste o Hazardzie a w niedzielę w ramach wyjątku o Ronaldo ...
3
El Diablo
El Diablo
20 lipca 2019, 13:03
Statystyki Correi w Atletico nie powalają. Nie obserwowałem jego gry, ale 50 dużych baniek wydaje mi się ceną mocno przesadzoną.
0
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2019, 12:59
Nieźle, oczekują 50 - 55 mln euro i Milanu, kurka, jeszcze cały klub chcą za Angela
0
matten
matten
20 lipca 2019, 12:48
Niepokoją mnie te wiadomości o rewolucji w ataku. Sprzedaż Calhanoglu i Andre Silvy byłaby pożądana jeśli w miejsce tego pierwszego przyszedłby Upamecano, a za drugiego udałoby się uzyskać 25-30 mln. Nie rozumiem natomiast po co mielibyśmy pozbywać się Suso i Cutrone. Pierwszy ciągnie nas z przodu od lat i choć nie jest piłkarzem bez wad to obok Piątka jest najpewniejszym punktem formacji ofensywnej. Oczywiście mam pewne wątpliwości czy poradzi sobie w nowym ustawieniu, ale chyba należałoby dać mu szansę? Cutrone to utalentowany chłopak; jeśli będzie dostawał swoje szanse to na pewno da radę strzelić przynajmniej 10 bramek. Jak dla mnie dobry kandydat na dżokera, bo ma instynkt strzelecki i zawsze daje z siebie wszystko. Nazwiska ewentualnych następców też są dla mnie niezrozumiałe. O Zaracho słyszę po raz pierwszy, a Correa ma liczby gorsze od Cutrone...
0
20 lipca 2019, 12:42
50 mln za Corree to nieporozumienie
0
Zako
Zako
20 lipca 2019, 12:22
Nawet pytałem Pana Ćwiąkałe o Correę , czy to ofiara Simeone (ilu to graczy ofensywnych sie u niego zmarnowało ostatnio) - podobniez talent, ale niespełniony - na razie ma odpalac co sezon a potem jest niedosyt. Jak juz mamy tyle kasy inwestowac to w kogos pewniejszego.
0
Neymar in Milan!
Neymar in Milan!
20 lipca 2019, 12:19
Co im Cutrone jego mać zawinił?!
3
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
20 lipca 2019, 13:15
Jest mega przeciętny i dostanie za niego 25 mln jest świetną okazją aby coś więcej na nim zarobić.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
20 lipca 2019, 14:17
SzeregowyNWJ - ten "mega przeciętny" młody piłkarz najpierw przyćmił doświadczonego i ogranego Kalinica i "mega talent" Andre Silvę, a rok później znowu musiał walczyć o pierwszy skład z Higuainem, który pierwszy skład miał z automatu z racji wyrobionego nazwiska i prób odblokowania go przez trenera. Potem zimą przyszedł Piątek mający być może sezon życia i Patrick znowu musiał pogodzić się z tym, że nie jest pierwszym wyborem, a mimo to gdy wchodził na końcówki niezależnie od wyniku dawał z siebie 110%. Jedyną opcją gdy jego sprzedaż miała by jakikolwiek sens to włączenie go w transfer Rubena Nevesa.
Edytowano dnia: 20 lipca 2019, 14:18
2
brzydki
brzydki
20 lipca 2019, 16:13
Ale zrozumcie że on też potrzebuje gry. On się nigdy nie rozwinie jak będzie cały czas siedział na ławie i wchodził na końcówki kiedy Milan kopie się po czole i nie jest w stanie skleić akcji. Niestety, mając Piątka, Silvę i Cutrone jest to swego rodzaju przesyt i trzeba się pogodzić że któryś z nich odejdzie.
0
XXL
XXL
20 lipca 2019, 12:13
https://www.instagram.com/p/B0HeTdToNqy/

Cos jest na rzeczy? Oby!
9
Zako
Zako
20 lipca 2019, 12:21
To by było coś.
1
Presidente
Moderator Presidente
20 lipca 2019, 12:26
A poprzednie zdjęcie z momentu przedłużenia kontraktu z Torino do 2024 :)
0
XXL
XXL
20 lipca 2019, 12:27
Presidente, no wiem, wiem. To takie zartobliwe bardziej. Szkoda. :/
0
mikj
mikj
20 lipca 2019, 13:01
Romagnoli do Torino? :O
0
XXL
XXL
20 lipca 2019, 12:11
Wracajac do tematu Theo Hernandeza. Przyznaje, ze bylem sceptycznie nastawiony na ten transfer - po co nam kolejny, lewy obrońca. Jednak skumalem, ze to kompletnie inny styl niz Rodriguez. Jeden i drugi to solidniaki. Theo mozna wrzucac na mecze z kims latwiejszym, gdzie bedzie mogl robić wiatr jak rasowy skrzydlowy, natomiast solidnego w defie Rodrigueza mozna spokojnie wrzucac na mecze, gdzie będziemy duzo pracowali w defie, z kims mocniejszym, np, Juve czy Napoli. Martwi mnie najbardziej środek obrony.
13
TR3V0R
TR3V0R
20 lipca 2019, 12:50
No na środek obrony potrzebujemy jednego, jak nie dwóch solidnych zawodników...
0
Mirek99999999
Mirek99999999
20 lipca 2019, 14:26
Podobne teorie rok temu czytałem po transferze Laxalta:)
Czas zweryfikuje czy Theo podzieli los Urugwajczyka czy też może będzie wartościowym nabytkiem i alternatywą dla RR.
0
Corsa
Moderator Corsa
20 lipca 2019, 16:42
a skąd ta nagła zmiana nastawienia wobec Hernandeza? Czyżby po zdobytej bramce w nic nieznaczącym sparingu z Novarą? Była gdzieś jakaś transmisja, że dostrzegłeś ten "kompletnie inny styl"? ;)
0
Zako
Zako
20 lipca 2019, 12:09
Nie wiem, czy info o potencjalnej pensji Fekira w Betisie ludziom jakos umyka czy cos, bo cały czas kazdy pisze, ze 25mln i ze nic nie zrobilismy. Nie stać nas na utrzymanie gościa, zresztą przyszedłby i od razu 7mln, a jakby jakies kluby sie włączyły do negocjacji to kto wie, czy by więcej nie krzyknął.
0
vorti
vorti
20 lipca 2019, 12:08
Co gazeta to jest inny news. Na Milan news czytałem, że odrzucona została oferta schika i nawet nie biorą go pod uwagę w negocjacjach, tak jak i to, że Giampaolo jest zadowolony z Suso w roli treq... Odpuszczam sobie przywiązywanie wagi do newsów i czekam na same oficjalki.

@EDIT.
Jak sami działacze przedstawili czego chcą to skąd biorą się te rewolucję itd? Potrzebni są pomocnicy, ŚO i cofnięty.
Edytowano dnia: 20 lipca 2019, 12:10
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lipca 2019, 12:03
Rewolucja kadrowa dla samej zmiany nie ma absolutnie żadnego sensu.Mam nadzieję, iż nasi ''spece'' to rozumieją.W przeciwnym razie będzie powtórka z letnich wojaży Chińczyków oraz Leonardo.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lipca 2019, 12:02
Z tym Correa z Ateltico to musi byc plotka .. chyba nikt u nas nie jest tak głupi, żeby wydać na kogoś takiego ok 50 mln . Marzeniem byłoby sprowadzenie Depaya i Nevesa. Zobaczymy jak sie u nas bedzie prezentowal Bennacer, bo potencjał chłopak ma ogromny.
0
Fifi22100
Fifi22100
20 lipca 2019, 11:54
Nie rozumiem po co pakujemy się w tak niepewnych zawodników,zamiast powalczyć o dwójkę z Lyonu. Depay i Fekir byliby do wyciagnięcia w podobnej cenie co podani wyżej,a jakoś piłkarska nieporównywalna.
0
rossoner111
rossoner111
20 lipca 2019, 11:49
Hmm co lepsze? , depay everton i zostawić patryczka czy ten wynalazek z Argentyny, correa i schick
0
Manolas
Manolas
20 lipca 2019, 11:48
Płacz za 3...2... 1 xd

Dorzucę tylko od siebie że na liście pożegnań powinien się tam jeszcze znaleźć magik i geniusz włoskich boisk samHakan Calhanoglu. Rekord 3 bramek z tego sezonu jest już nie do pobicia
2
Savi
Savi
20 lipca 2019, 11:51
Te 3 bramki nie sa w tym wszystkim najgorsze. JAkby bylo z 15 asyst itd. Ale najgorsze jest to,ze ile strzałow musial oddac na te 3 bramki? ponad 100 ,a to juz jest lekko mowiac wstyd
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lipca 2019, 11:58
Jak wymienimy ich na Correę, Schicka i Zacharo to dopiero będzie płacz po sezonie.A część z tych co teraz nakręcają się na transfery typu Krunić, Theo, Bennacer itd. w przypadku niepowodzenia będą pierwszymi do krytyki tak jak zresztą było w przypadku Laxalta, Castillejo czy ''genialnych'' pomysłów F&M pokroju Kalinicia lub Biglii z rokiem kontraktu za 20 mln.
0
Huczaj
Huczaj
20 lipca 2019, 12:03
Jeden z nielicznych graczy tej kadry który potrafi grać piłką kombinacyjnie. Zanim go wywalicie, dajcie szanse się wykazać pod wodzą porządnego trenera.
0
Savi
Savi
20 lipca 2019, 12:04
No tak Salinas ty wiesz najlepiej. Dziwne ,ze Correa interesuja sie inne kluby jak rok temu Barca dawala 45 baniek ,a etraz tez jest pare druzyn z topki. I samo Atletico nie do konca chce puscic go. A naszym Hakanem i Suso kto interesuje sie? Prosze skoncz juz. Bo nikt o szikach i innych nie pisal tu czy nawet o Correach. Dla mnie jest wstydem miec ponad 100 prob i strzelic 3 gole. O tym pisalismy. A jak dla Ciebie to powod do dumy to gratuluje. Spakuj zabawki i idz nad wode. Wlasnie ruszam zabrac cie? Kolo kupie ci juz
1
Maximilanista
Maximilanista
20 lipca 2019, 12:05
Kalinić był wymysłem Montelli. To on chciał Chorwata w Milanie za wszelką cenę. Fassone z Mirabellim tylko spełnili oczekiwania trenera, zresztą dopiero po tym, jak transfery Aubameyanga i Belottiego okazały się niemożliwe do wykonania.
5
Manolas
Manolas
20 lipca 2019, 12:10
Znajdź mi chodź jednego kto sie cieszył z Kallinicia.. Biglia jak przychodził byl kozakiem w serie A, doświadczonym kapitanem Argentyny i zbawieniem od oglądania Montolivo. Castilejjo jest dobrym piłkarzem, chciałbym by został, potrafi zaoferowac więcej niz Suso a gral bez rytmu meczowego cały sezon. Correa potrafi zaoferowac więcej niz wszyscy razem wzięci. Myślisz ze Maldini kupi nam Schicka? Ze Zaracho zaoferuje mniej niz Andre Silva czy Cutrone? Ciekawe co myślałes jak Inter kupował Lautaro rok temu a ile wołają za niego teraz, kuco tez mial być lokomotywą drewna a był czołgiem 2.razy lepszym od Kessiego.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lipca 2019, 12:14
Savi
Ja wiem najlepiej?Nie.Po prostu w przeciwieństwie do ludzi wyzywających trenerów za wyniki ponad ich możliwości potrafię dostrzec formę oraz wartość danego piłkarza, dlatego w przeciwieństwie do Ciebie nie zamierzam podniecać się 90% potencjalnymi zmianami w kadrze.
Edytowano dnia: 20 lipca 2019, 12:19
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 lipca 2019, 12:17
Manolas
Uwierz mi, że byli tacy, co tłumaczyli/bronili tego transferu.Co do Lautaro w kontekście tego kogo Inter miał na ławce uważałem za ryzyko warte podjęcia.
0
patoo_07
patoo_07
20 lipca 2019, 11:46
Taka to rewolucja, że wymieniając trójkę Silva-Cutrone-Suso na trójkę Correa-Zaracho-Schick, nie zmieni się nic poza nazwiskami, a śmiem twierdzić że wyjdziemy na tym gorzej piłkarsko i z ujemnym bilansem transferów.
8
XXL
XXL
20 lipca 2019, 11:44
Oglądałem wczoraj wywiad z Brahimim i wspominał o nas i Arsenalu. Gosc jest za darmo, a jak Porto grywalo czasem na dwoch napadziorow, to również tam gral. Jako SS co myslicie? Przypominam, za free.
0
Manolas
Manolas
20 lipca 2019, 11:51
Uważam ze to super opcja, lepsza wersja suso ale on prezentuje stały poziom i na każdej pozycji jakiej gra. Galliani się o niego starał ale Porto krzyknęło 50mln w 2015r. Niestety problemem może być jego pensja a gość ma juz 30lat. Szkoda ze nie. Udało się rok temu Bernarda wziąć
1
karp_fso
karp_fso
20 lipca 2019, 11:42
A Juve jest ponoć gotowe sprzedać Moise Keane'a do Evertonu.
0
Zako
Zako
20 lipca 2019, 11:34
Do kuriozum sytuacji z Demiralem brakuje tylko zebysmy zaproponowali Caldarę na wymianę
6
TR3V0R
TR3V0R
20 lipca 2019, 11:15
Gdyby sie udało sprzedać Suso i Silvę to mamy za nich około 70 mln. Z Cutrone byłoby ok.100 mln. Za taką kwotę Milan mógłby wzmocnić się o paru bardzo dobrych zawodników, patrząc że OL za Fekira chciało bodajże ok. 25-30 mln, tylko że on juz podobno dogadany z betisem.
Edytowano dnia: 20 lipca 2019, 11:15
1
Savi
Savi
20 lipca 2019, 11:18
I podobno 6-7 baniek ma dostac za rok grania nie wiem ile prawdy w tym ale tak pisali. Wiec cena przystepna wyplata nie
1
Presidente
Moderator Presidente
20 lipca 2019, 11:37
Z Fekirem to był ten problem, że każdy bał się o jego kolano czy tam kolana. Dlatego też finalnie nikt "duży" go nie wziął.
1
Krauser
Krauser
20 lipca 2019, 11:11
Za tą kasę można znaleźć kogoś lepszego niż Angel Correa. Na pewno nie jest wart takiej kwoty
4
landik
landik
20 lipca 2019, 11:09
Ja bym postawił na Gabbie który dobrze się pokazał na u20
1
Tutkovic
Tutkovic
20 lipca 2019, 11:04
Cieszy fakt, że nareszcie to Milan ustala sobie cene piłkarza i warunki. Nie ma idiotycznych kompromisów tylko lekkie podbicie ceny 1-2 mln. Ma to ręcę i nogi. Będzie dobrze!
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się