SCUDETTO


MERCATO LIVE #31 [22:40]: Plizzari przechodzi do Livorno na roczne wypożyczenie

31 lipca 2019, 08:51, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #31 [22:40]: Plizzari przechodzi do Livorno na roczne wypożyczenie

[08:51]: Po godzinie 8:00 w mediolańskiej klinice La Madonnina rozpoczęły się testy medyczne Rafaela Leão. Jeśli Portugalczyk przejdzie je bez żadnych komplikacji, to podpisze kontrakt łączący go z Milanem na 5 lat.

[08:53]: W najbliższych godzinach w Mediolanie wyląduje Leo Duarte. Brazylijski obrońca również podpisze kontrakt z Milanem po przejściu procedury testów medycznych.

[09:31]Radio Rossonera informuje, że testy medyczne Leo Duarte rozpoczną się już dzisiejszego popołudnia.

[09:55]: Dziennikarz Alfredo Pedulla twierdzi, że Lucas Biglia osiągnął porozumienie z Genoą w sprawie 3-letniego kontraktu. Liguryjczycy chcieliby jednak pozyskać Argentyńczyka za darmo, natomiast Milan - z uwagi na jeszcze roczny kontrakt z pomocnikiem - liczy na jakąś kwotę odstępnego.

[09:57]La Gazzetta dello Sport: Milan i Atletico niezmiennie pracują nad osiągnięciem porozumienia w kwestii sumy odstępnego za Angela Correę.

[10:00]Andre Silva był o krok od przejścia do Monaco za 30 mln euro, ale transfer upadł na ostatniej prostej. Teraz włoskie media zgodnie informują, że negocjacje z klubem z księstwa ożywają krok po kroku. Rossoneri mają nadzieję, że zarobią na Portugalczyku chociaż 20 mln euro.

[10:02]: Działy plotkarskie włoskich mediów sportowych żyją... Luką Modriciem. Chorwat dał "lajka" na oficjalnym koncie Milanu pod postem publikującym terminarz na nowy sezon Serie A.

[10:46]MilanNewsRafael Leão już jutro wróci do Portugalii, aby móc dokończyć jeszcze okres wakacyjny. Treningi w klubie rozpocznie dopiero w kolejnych dniach.

[11:33]: Genueński Il Secolo XIX donosi, że Milan chce od Genoi za Lucasa Biglię przynajmniej 5 mln euro, aby nie zaliczyć straty kapitałowej ("minusvalenza").

[11:55]La Gazzetta dello SportLeo Duarte podpisze w Milanie 5-letni kontrakt, a Flamengo zarobi na swoim obrońcy 10 mln euro odstępnego plus kolejny milion w formie bonusu.

[14:00]: Zakończyły się już testy medyczne  Rafaela Leão. Teraz Portugalczyka czekają testy fizyczne, po czym nastąpi podpisanie kontraktu.

[14:02]La Gazzetta dello SportAlessandro Plizzari zagra na wypożyczeniu w drugoligowym Livorno. Oficjalnie potwierdzenie tej informacji powinno nadejść lada chwila.

[14:03]SportMediaset kategorycznie wyklucza możliwość sprowadzenia Luki Modricia przez Milan. Wynagrodzenie Chorwata - 12 mln euro rocznie - jest zdecydowanie zbyt wysokie na możliwości finansowe rossonerich.

[15:34]: Współpracownik agenta Alessandro Lucciego, Serginho, potwierdził nadchodzący transfer Leo Duarte do Milanu.

[16:45]Leo Duarte dotarł już do Mediolanu i udał się do kliniki La Madonnina na testy medyczne. 

[17:00]: Rafael Leão dotarł do Casa Milan, gdzie podpisze 5-letni kontrakt z Milanem.

[17:30]: Agenci Serginho i Alessandro Lucci goszczą w Casa Milan, ustalając ostatnie detale kontraktu Leo Duarte

[18:50]: Nicolo Schira (La Gazzetta dello Sport) twierdzi, że Genoa zaproponowała Lucasowi Biglii trzyletni kontrakt z zarobkami rzędu 1,5mln euro. Ekipa z Ligurii kontaktowała się także z agentem pomocnika, z którym odbyła pozytywne rozmowy. 

[18:54]: Kilkanaście minut temu zakończyła się pierwsza część testów medycznych Leo Duarte. Brazylijczyk do kliniki La Madonnina, aby przejść drugą część, wróci jutro rano. 

[19:31]: Wstrzymane zostały plany dotyczące wypożyczenia Matteo Gabbii, pisze Nicolo Schira. Młody stoper dobrze spisał się podczas amerykańskiej części International Champions Cup, co nie umknęło uwadze Marco Giampaolo. Włochem interesuje się Chievo oraz Frosinone. 

[21:39]: Gianluca Di Marzio: Alessandro Plizzari przeniesie się do Livorno, gdzie będzie mógł liczyć na regularne występy. Dziennikarz nie precyzuje formuły transferu, ale prawdopodobnie będzie to wypożyczenie. 

[22:40]: Według MilanNews formuła transferu Alessandro Plizzariego do Livorno to roczne wypożyczenie bez prawa wykupu.



257 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
1 sierpnia 2019, 11:35
Duarte tak z daleka na zdjeciu to wyglada jak.. ten... Borini z Hiszpanii.. :-D
0
Jalapeno
Jalapeno
1 sierpnia 2019, 09:31
Tak sobie myślałem, że jeżeli szukamy SS, to szkoda, że wcześniej nie polowalismy na Luisa Muriela. Gość jest świetny, na swojej pozycji, technicznie to top3 w lidze. Nigdy nie zapomnę trzech, genialnych bramek z tamtego sezonu - z Chievo i Sampdorią, gdzie przebiegł z piłką połowę boiska i sstrzelił bramkę, oraz genialny strzał z rzutu wolnego przeciwko Interowi. Takich swirow nam trzeba.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2019, 09:35
Zgadzam się. Dla mnie atak Piątek, Muriel i Cutrone byłby idealny na przyszły sezon. No cóż... Zobaczymy jakim ostatecznie składem zaczniemy sezon.
0
vorti
vorti
1 sierpnia 2019, 09:35
Tak w sumie to nie wiadomo kogo szukamy, bo może się okazać, że jakiś transfer jest dogadany, a media nic nie wiedzą.
0
Jalapeno
Jalapeno
1 sierpnia 2019, 09:43
To prawda, że nie wiemy wszystkiego, ale jak widzę, że Atalanta dała za Muriela 20 melonow, a u nas sie przewija Correa za 2,5 raza tyle, no to lol. xd
0
MK92
MK92
1 sierpnia 2019, 00:00
Skończył się lipiec, nadszedł sierpień, więc jesteśmy w samym środku mercato. Ostatnie dni przyniosły lekkie przyspieszenie po okresie niezliczonej ilości plotek. Nasze nowe nabytki dają nadzieję na rozwój, ale właśnie tylko nadzieję, a nie gwarancję. Ostatnie lata nauczyły mnie jednak, żeby nie wystawiać żadnych kategorycznych ocen w trakcie okienka, bo sezon weryfikuje często nasze przekonania z lata w zupełnie innych kierunkach.
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 sierpnia 2019, 07:16
Na razie ostatnie okienka potwierdzają trend ''transfer nieoszlifowanego talentu z łatwej/bardzo łatwej dla ofensywnych graczy ligi = ok. 25% szans na powodzenie w Serie A''.Niestety niektórzy tego nie dostrzegają-najpierw nie patrząc na szczegółowe statystyki/grę poszczególnych zawodników nakręcą się na prawie każdy transfer, a potem jest wylew frustracji i bardzo często wyzwiska.
6
MiamiMilan
MiamiMilan
31 lipca 2019, 23:50
Pojawily sie informacje, ze w ostatnich dniach mercato Milan ma kupic Bakayoko z Chelsea. Milan oferuje za niego maksymalnie 25 mln euro.
3
IL Capitano 3
IL Capitano 3
1 sierpnia 2019, 01:00
Oby to była plotka. Bakayoko to "duży dzieciak" który miał gdzieś nasz Milan i to nie jest przypadek że kolejny Trener odstawia go od drużyny.
3
dragantomek@gmail.com
[email protected]
1 sierpnia 2019, 01:32
To ma przecież Modrić przyjść :)
0
Rzetelny
Rzetelny
1 sierpnia 2019, 06:53
A ja jestem jak najbardziej za. Gość robił różnicę na pozycji registy, fakt miał kilka pozaboiskowych sytuacji, ale nie wiemy na ile wpłynęło na tle relację z Gattuso.
A co najlepsze wiazaloby się to z pozbyciem Biglii.
3
Deus
Deus
1 sierpnia 2019, 09:35
25 mln za Bakayoko ok ale jestem przeciwko bo kolejna bardzo duża pensja a nie wiadomo czy w ogóle by grał w pierwszym składzie.
1
Deus
Deus
1 sierpnia 2019, 09:39
Abstrahując od jego zachowań, nie sądzę by pasował do taktyki Giampaolo.
Poza tym nie zgodzi się na 40% tego co już zarabia, ale tyle maksymalnie by u nas dostał.
0
jasiom22
jasiom22
31 lipca 2019, 23:38
PliZz bez prawa wykupu, tylko tak.
1
31 lipca 2019, 23:01
Szkoda ze livorno , ale zeby gral to sie liczy.
0
Diavo
Diavo
31 lipca 2019, 22:06
Ten obrońca może być dla Milanu źródłem zarobku,w tym sezonie wart 10 mln,a za rok może 20 mln i takimi grajkami będziemy zbierać na transfery.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
31 lipca 2019, 22:38
Za rok może być warty 20, może nawet 30 ale równie dobrze może będziemy się martwić gdzie go wypchnąć żeby odzyskać chociaż część pieniędzy. Czas zweryfikuje nasze nowe nabytki i trenera.
10
Diavo
Diavo
1 sierpnia 2019, 08:10
@Mirek99999999- To logiczne,że jeden transfer wypali,a drugi nie ;). Ale w domyśle kupujemy młodych i tanich zawodników by w przyszłości na nich zarobić,nie ma się co oszukiwać,na samych biletach Elliot nie zarobi. Nie musimy kombinować żeby ich wypchać bo to inwestycja długoterminowa,a nie pokroju Bertolacci który przyszedł za grubą kasę. Więcej optymizmu :)
0
Manolas
Manolas
31 lipca 2019, 21:41
Dziwię się że tak lekką ręką kupują Duarte, którego do kieszeni chowa Gustawo Gomez z Fluminese nasz były stoper. Wystarczyło się potargować za Schara, myślę że 18 mln i byłby nasz.. Oj martwię się o naszą linie defensywną w tym roku
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 21:45
Nie wiem czy taka lekką ręką, bo negocjacje trwały 3 miesiące.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 lipca 2019, 22:02
Nie martw się... w ramach ugody z czymśtam zrezygnujemy w tym sezonie z Serie A... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
Krauser
Krauser
31 lipca 2019, 22:07
3 miesiące temu, to oni pewnie dowiedzieli się o jego istnieniu.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 22:36
Martwisz się o linię defensywną, która straciła więcej bramek tylko od Interu i Juve ?
6
vorti
vorti
31 lipca 2019, 20:38
Co oni tak długo się z tym podpisem bawią? Wczoraj 5,5h tam siedzieli, a dzisiaj co oni ustalają?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 lipca 2019, 21:04
Kolor szafki mu się nie podoba... i trochę trwa, aż przemalują i wyschnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
vorti
vorti
31 lipca 2019, 21:34
Nie no całkiem poważnie pytam... Może odrazu jakieś zdjęcia robią itd do oficjalki :D
0
Robinowski
Robinowski
31 lipca 2019, 21:40
Czekają na dziewczyny :-)
5
daro12555
daro12555
31 lipca 2019, 20:33
Gabbiie bym wypożyczył do Seria A np Brescia ,żeby się ogrywał w tym roku wystarczy spokojnie kadra 24- osobowa .
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 20:40
Gabbia może być 4 stoperem np. w pucharze z Duarte, ale to już trenera głową w tym. Najważniejsze to dawać mu minuty, bo lepszy on niż Strinić na ŚO.
1
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 20:54
Też jestem zdania, że powinniśmy to wypożyczyć Do zespołu serie a w którym będzie regularnie grał. Tylko wtedy się rozwinie i będziemy wiedzieć czy będzie walczył u nas o pierwszy skład.
Trzymać to u nas, bo może zagra kilkadziesiąt/kilkaset minut w sezonie nie ma sensu.
1
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 22:41
Przepraszam za to, że zamiast "to" powinno być "go" ale ten Samsung już mnie wkur.... :)
0
hyrus13
hyrus13
1 sierpnia 2019, 07:17
A ja mam z Gabbią problem. Oczywiście, że najlepiej by było gdyby grał regularnie i zostawianie go jako 4 obrońcę trochę się mija z celem. Z drugiej strony może trenerowi spodobał się na tyle, że będzie miał sporo okazji do gry. Mocno kibicuje chłopakowi i mam nadzieję, że wiele osiągnie w Milanie.
0
lopezito84
lopezito84
31 lipca 2019, 20:02
Na ŚO to taki Fazio lub Shar by się przydał
2
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 20:05
Wolałbym zostawić taki skład jaki jest niż brać Fazio. Gość jest po prostu słaby. Natomiast Schar - jak najbardziej na tak.
6
Siwy98
Siwy98
31 lipca 2019, 20:08
Fazio to chyba jako 6 stoper co najwyżej....
1
RafSta1992
RafSta1992
31 lipca 2019, 21:58
Fazio do towarzystwa na ławce Silvie
0
31 lipca 2019, 19:23
Lucci w Casa Milan i żadnych plotek o Suso?
3
matten
matten
31 lipca 2019, 19:33
Przyjechał wytransferować Zappacostę, bo zarząd zorientował się, że mamy za mało prawych obrońców (potrzeba jeszcze dwóch dla równowagi).
0
Quers2
Quers2
31 lipca 2019, 19:33
Czekamy na niezwykle rzetelną informację odnośnie oferty Romy np. 15 mln + Olsson + Fazio
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 19:35
Suso out, Oscar in tak bedzie
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 19:46
@up - na taką wymianę raczej nikt by nie narzekał ;)
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 19:46
1
jedunio
jedunio
31 lipca 2019, 20:10
Lucci a Bertolucci czym to się różni? Spółka jakaś to Bertolucci? Tak czy inaczej mają innych graczy na listach więc o co kaman? Mógłby mi to ktoś wytłumaczyć?
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 20:45
@matten

Wykrakaleś PO.

Według redakcji MN Milan i 2 kluby PL interesują się Peterem Ankersenem (PO) opcjonalnie (LO) xD
1
matten
matten
31 lipca 2019, 18:29
Nie wierzę w transfer Modricia. Jeśli będzie chciał grać dla kasy to pewnie wybierze jakiś egzotyczny kierunek, a jeśli nadal zależy mu na sportowym sukcesie to nie przyjdzie do klubu, który nie gra w pucharach. Budowanie teorii na podstawie "lajków" na fejsbuku to absurd. Gdyby Modric polubił zdjęcie big maka albo elektronicznego papierosa to żurnaliście pewnie zaczęliby pisać o niesportowym prowadzeniu się tego zawodnika...
8
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 18:23
Kevin Prince Boateng oficjalnie graczem Violi.
1
POE
POE
31 lipca 2019, 19:26
Dobry transfer .Jeszcze pogra na poziomie
0
POE
POE
31 lipca 2019, 19:26
Dobry transfer .Jeszcze pogra na poziomie
0
Inzaghi87
Inzaghi87
31 lipca 2019, 18:23
Cos czuje ze po przyjsciu srodkowego pomocnika do Realu cos z Modriciem moze byc. Dlugo tam Boban siedzial. Jakis lider sie szykuje. Byl niby w obronie juz, mial byc w ataku, czas na pomoc.
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 19:14
Przecież Luka polubił ten komentarz, bo w tfu interze ma grać, a lider z niego słaby
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 18:20
Panowie, czyli transfer Duarte oznacza, że już żaden śo nie przyjdzie?
1
grayman88
grayman88
31 lipca 2019, 18:38
Nikt wogole do obrony nie przyjdzie. Sprzedadzą dwóch z Rodriqeza Strinica Laxalta.
1
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 18:47
Rodriguez zostanie... Mnie to cieszy, bo solidny grajek. LO - Hernandez, Rodriguez, PO - Conti, Calabria, ŚO - Romagnoli, Musacchio, Caldara, Duarte.

Boki wyglądają ok, ale środek, prócz Romka to dramat. Caldara jakoś do listopada nie będzie do dyspozycji. :(
5
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 18:50
No i niby jest Gabbia, ale to melodia przyszłości, a,my potrzebujemy doświadczenia na tej pozycji.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 19:49
Mamy Romka, Muse, Duarte, Gabbie, Caldara wróci niedługo oraz Rodrigueza który w sytuacji kryzysowej też na SO zagra. Także moim zdaniem w zupełności wystarczy, ja osobiście nie widzę konieczności wzmocnienia obrony za wszelką cenę, Romek z Musą spisali się dobrze w tamtym sezonie (3 defensywa w lidze) choć tam zasługa parad z kosmosu Gigio również warta odnotowania.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 19:50
1
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 19:54
Tylko nie można wykluczyć takiej sytuacji, jaka jest teraz - Hernandez kontuzja, więc na lewą Rodriguez. Okej, teraz mamy większe pole manewru, bo jest Strinić i Laxalt, ale jak odejdą, to wtedy obok Romka będzie Musa, Gabbia, albo Duarte. Co do defensywy, uważam, że liczby to jedno, ale gra Musacchio nie wyglądała najlepiej. Sporo ratował Romek, czasami Ricardo ci Donnarumma. Musacchio wydaje się mało pewny siebie i nieco elektryczny. No, ale cóż, ufam i czekam.
0
RuFFDante
RuFFDante
31 lipca 2019, 18:02
Milan wydal chyba z 500 mln w ciagu trzech lat, a ludzie wciaz domagaja sie transferow. Najpierw musi odejesc Silva dlatego jest pat z Correa. Biglia odejdzie bedzie nowy pomocnik. W tym momencie Milan ma za duzo pilkarzy.
1
Savi
Savi
31 lipca 2019, 17:53
No i cyk Ninja do Fiory za frajer
0
Dudinho
Dudinho
31 lipca 2019, 18:00
No i niech się z nim użerają. Krzyżyk im na drogę
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
31 lipca 2019, 23:00
a ja bym go tu chciał. nawet skacowany radja to 2x lepszy pilkarz niz kessie i calhanoglu razem wzieci.
1
bawolejaja
bawolejaja
31 lipca 2019, 17:01
Leo Duarte, Rafael Leao, Ismael Bennacer - czekam już na mecze PW transmitowane przez TVP i komentarz Pana Szpakowskiego. :-)
22
Voltrex
Voltrex
31 lipca 2019, 17:38
Tak przy okazji to Leao to lew z portugalskiego? Rafael Lijan?
0
Savi
Savi
31 lipca 2019, 17:42
Darte, Lao, Obamacare
4
M@sło
M@sło
31 lipca 2019, 17:48
Leandro Darte, Leo Rafajel, Ismal Benaker
5
Katan
Katan
31 lipca 2019, 18:20
I jeszcze Beenhakker :D
3
matten
matten
31 lipca 2019, 18:25
Pan Szpakowski odetchnął z ulgą, że nie gra już u nas Babajoko.
5
Zimer9009
Zimer9009
31 lipca 2019, 18:37
Pożegnaliśmy też Custrone :)
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 19:51
Ale wciąż mamy Boriniego z Hiszpanii ;)
4
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 19:56
Ale to była okazjaaaa Kaczanoglu!!
0
mavachi
mavachi
31 lipca 2019, 16:29
Ten cyrk z Correa to pewnie bedzie trwal jeszcze z tydzien albo dwa. Atletico nie zejdzie z tych 50 mln do 40-45, a Milan nie zamierza przeplacac i sie skonczy za kilka dni PAT'em. Przyjdzie jakis angielski zespol, rzuci 50 melonow i tyle bedzie. Nie dziekujcie
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 16:36
Ciekawe czy Leao nie będzie takim typowym SS, a kupią kogoś za Piątka, mówi się o Moralesie z Glasgow Rangers. Chcą 15mln za niego. W zeszłym sezonie 32 bramki, w tym 3 mecze 4 bramki
0
mavachi
mavachi
31 lipca 2019, 16:38
Liga Szkocka to jak polska Ekstraklasa. Nic nie znaczy w Europie. To nie jest zadny wyznacznik
6
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2019, 16:41
no niby nie jest, ale za Dembele z Celticu rok temu wielu by się dało pociąć ;]

A z tego co widzę to chcemy do ataku piłkarzy dynamicznych gdzie i też technicznie coś tak potrafią
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 16:41
No patrząc jednak na poczynania Celticu czy Rangersów to śmiem twierdzić, że ciut lepsza (tak wiem wiem Legia 4 < Celtic 1). Po drugie znajdź w polskiej lidze kogoś z 32 bramkami. Piątek zrobił furorę w Serie A a wyniki miał gorsze.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 16:43
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2019, 16:47
Widze, że Morelos od Bacci się uczy bo i raboną strzela xD

w Lidze miał 17g 8a

Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 16:49
0
MilanHomer
MilanHomer
31 lipca 2019, 16:51
Nie no polska kopana, to już dno dna. U nas wygrana z wicemistrzem Gibraltaru, w kwalifikacjach do kwalifikacji, jest traktowane jak awans do fazy grupowej. W przyszłym roku, liga w UEFA spadnie na 29 miejsce. Więc za nami będą raptem ligi pólprofesjonalne i amatorskie.
4
nokoments
nokoments
31 lipca 2019, 16:59
Nikt poważny nie da 50 baniek za Correę. Chłop jest warty max 35 baniek.
1
Foxigar
Foxigar
31 lipca 2019, 17:03
Jeśli dobrze myślę, to ten agresywny debil? Wielkie nie dla takich
0
Rysiu
Rysiu
31 lipca 2019, 17:12
Tak Morales to jest ten świr. Dostał chyba z 5 czerwonych kartek w sezonie. Po za tym to nie ten poziom, Milan dla niego to za wysokie progi.
0
patoo_07
patoo_07
31 lipca 2019, 16:05
A ten nasz cały stoper to kiedy ląduje? Ktoś wie?
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 16:06
Już wylądował, jest filmik nawet
0
31 lipca 2019, 15:54
Ten Marotta to chyba ukryty kon trojanski Juve w Interze , ma oddac ich najlepszego pomocnika do Violi na wypozyczenie i nie wiadomo czy pensje jeszcze beda oplacac , zaraz jeszcze im Lukaku zgarna.Conte chyba zaraz zejdzie na zawal , no chyba ze jego obecnosc tam tez nie jest przypadkowa , w sumie to on sam skreslil Radje i narobili sobie problemow tak samo jak z Icardim.Dziwaczne sa wloskie kluby.
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 16:02
Niektóre rzeczy nie powinny wychodzić do mediów, a jak widać nie każdy to rozumie. Mimo to, jak tak dalej pójdzie to Inter w tym sezonie może wyglądać kiepsko, trzeba się cieszyć :D
0
wielki prostownik
wielki prostownik
31 lipca 2019, 16:22
Może się okazać że w tym roku walka o miejsca 3-4 znowu będzie wyścigiem połamanych żółwi. Inter, Roma są w całkowitym chaosie, my niewiele lepiej, Lazio też wzmocnień nie poczyniło. Jedynie Atalanta stabilnie ale oni moim zdaniem nie wytrzymają gry w LM i Serie A jednocześnie na wysokim poziomie. Ale jeszcze miesiąc na transfery więc wiele się może wydarzyć.
1
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2019, 16:24
Lazzarri to fajne wzmocnienie dla Lazio^

Jony tez moze byc takim cichym zaskoczeniem
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 16:26
Każde zawirowania w innych klubach są nam na rękę, stabilnie to Napoli i Juve, a reszta to wiadomo, że nic nie wiadomo. Mam nadzieję, że Marco wykorzysta potencjał chłopaków i zajmiemy chociaż 3 miejsce.
1
MilanHomer
MilanHomer
31 lipca 2019, 16:39
vorti
Chociaż 3 miejsce? :) Do Juve mamy lata świetlne, do Napoli bliżej, ale tam musiałoby się naprawdę źle dziać, żeby sie popsuło i my będziemy wyżej.
1
Krauser
Krauser
31 lipca 2019, 17:19
Conte zawsze buduje swoje zespoły, wokół zawodników bardzo zdyscyplinowanych. I nie patrzy przy tym na nazwiska, dlatego Nainggolan nie jest w jego planach. Bo każdy wie ze to imprezowicz. U niego, ciężka praca i dyscyplina to podstawa. Dlatego często, sprowadzał do swoich drużyn dość przeciętnych zawodników, z których z czasem wyrzeźbił prawdziwych koksów.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 15:46
Biglia niby ma dogadany kontrakt w Genoi 1,5-1,7M na sezon 2 lata + 1. To by znaczyło, że przyjdzie jeszcze ktoś do pomocy.
1
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2019, 16:35
Pokroju registy?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 16:40
Zapewne tak, bo Bennacer sam nie wystarczy, no chyba że biorą pod uwagę Hakana, który mokentami tam grywał i tragedii nie było.
0
MilanHomer
MilanHomer
31 lipca 2019, 16:46
Śmiem twierdzić, że Czalanoglu, jest lepszy w destrukcji niż w ofensywie :)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 16:56
W poprzednim sezonie na pewno, więc jako zmiennik na registę to nie jest zły pomysł. Ewt w trakcie meczu można za Bennacera wrzucić kogoś ofensywnego na lewą a Hakan wtedy by wskakiwał na jego miejsce.
0
Sone7
Sone7
31 lipca 2019, 15:28
Pomijajac już samego Modricia (gdyż wszyscy wiemy jak wątpliwa to teoria), to taki news jak powyższy od SportMediaset jest niewiele wart i nie powinno się chyba nawet jemu podobnych przekazywać dalej. X nie przejdzie do Y, bo obecnie w Z zarabia N.
Słaba to podstawa do wykluczania czy potwierdzania czegokolwiek.
1
Dusiek
Dusiek
31 lipca 2019, 15:37
A ten news, ze Modric polubil post Milanu na instagramie to PETARDA. Moim zdaniem juz jest zaklepany i zmienia wlasnie na Facebooku miasto z Madrytu na Mediolan.
1
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 15:41
To polubienie ma przynajmniej potwierdzenie w faktach...
4
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 15:43
Tylko, że to już lekka przeginka. Jak paparazzi złapią np, Messiego na tym, że wcina sobie spaghetti, to zaraz pismaki wlepią newsa, że Leo jest blisko transferu do Włoch.
2
jedunio
jedunio
31 lipca 2019, 15:06
Tak dołączy mamy info...
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 14:42
Nie podoba mi się sytuacja z Theo :/ media piszą, że miesiąc, inne piszą o początku sezonu... Jedna taka mała rzecz pocieszna to, że Gabbia ma być pod obserwacja Giampaolo i wstrzymali szukanie mu klubu :)
2
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 14:57
O początku sezonu mówiło się jeszcze kilka dni temu, teraz to miesiąc. Zresztą moim zdaniem najwcześniej zobaczymy go po przerwie na reprezentacje, bo też nie ma sensu, by na siłę go wystawiać, jeśli w odwodzie będzie np. RR. Lepiej poczekać i pozwolić mu się w pełni wyleczyć, niż pchać na murawę i ryzykować pogłębienie urazu.
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
31 lipca 2019, 14:41
To modric pod koniec sierpnia do nas dołączy?
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 15:41
2022 roku. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 14:41
Media donoszą, że Kevin Prince Boateng zostanie graczem Violi. Podopieczni Montelli starają się również pozyskać Naingollana, który na pewno odejdzie z Interu, ale zostanie we Włoszech. Nono, nieźle.
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 14:42
Montella pewnie uśmiechnięty :)
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 14:48
Tak naprawdę Fiorentina to wielka niewiadoma. Montella świetnie sobie radził na ławce trenerskiej w tym klubie, gdzie notorycznie zaliczał top4. Pamiętam tamtą Viole, świetny, ofensywnu futbol. Boateng na pewno trochę poswiruje (w pozytywnym znaczeniu), Nainggolan to samo, a przecież raczej zostanie tam jeszcze Chiesa. Zobaczymy.
0
Wolly
Wolly
31 lipca 2019, 15:17
No i niech sobie radzą jak najlepiej. Dzięki temu liga się wzmocni. Do tego może im się uda skraść trochę pkt czołówce.
1
Savi
Savi
31 lipca 2019, 15:28
W zeszlym sezonie przeciez czołówce zabrali dosc pkt. Zreszta co roku skalpy biora. Tylko z tymi z dolu tabeli daja ciala
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 15:36
To prawda. Akurat Viola to jedna z moich ulubionych drużyn we Włoszech. Życzę im pucharów.
0
artorn
artorn
31 lipca 2019, 14:19
za 20 baniek Silve to mogli oddać tydzień temu:( - teraz jak na takie coś pójdziemy to bardziej się ośmieszymy niż wtedy gdybyśmy to zaakceptowali:D

chociaż fakt, ulżyło by niesamowicie gdyby się go udało wypchnąć, podobnie jak Biglię:)
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 14:20
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 14:25
Podobno 25 baniek dzięki Mendesowi on to jakoś ogarnął
1
artorn
artorn
31 lipca 2019, 14:28
uffff
0
artorn
artorn
31 lipca 2019, 14:31
Generalnie Mendes ogarnie wszystkie transakcje napastników i dzięki temu, że sprzedamy Silve za mniej niż 30 mln, mamy 25 mln + bonusy za Leao, a nie 35 mln.
No ale to tylko przypuszczenia. Świat według Mendesa jest nie do ogarnięcia dla szarego człowieka :)
3
Cervusius
Cervusius
31 lipca 2019, 14:19
Biglia podobno dogadany z Genoą, zejdzie do pensji 1,7 mln rocznie, teraz czas na Milan. Maldini musisz!
1
Nesta_13
Nesta_13
31 lipca 2019, 14:23
Jeżeli to prawda to rewelacja.
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 14:36
Na miejscu wszystkich tonowałbym optymizm, bo jedno źródło pisze, że Lucas dogadany z Genoą, podczas gdy inne, że chce zostać w Milanie i wypełnić kontrakt. Potwierdza to jedynie tylko to, że nie powinniśmy patrzeć na media i ich plotki, bo podczas tego mercato tak często jak chyba jeszcze nigdy strzelają 'ślepakami'.
0
mikj
31 lipca 2019, 13:59
Ja tylko przypomnę co niektórym że transfery przychodzące są bezwzględnie powiązane z wychodzącymi
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
31 lipca 2019, 13:50
10 melonów różnicy za Silve to jakieś jajca są można im zejść z ceny ale góra 2 banki
1
Robinowski
Robinowski
31 lipca 2019, 14:24
Sprzedać Silvę nie będzie łatwo. Zapewne saga będzie trwać do końca okienka transferowego, z dużym prawdopodobieństwem że zostanie na obecny sezon. To nie przypadek że do Anglii został sprzedany Patric.
0
marunio
marunio
31 lipca 2019, 14:48
jak dla mnie to max 5, z miejsca obnizamy o 10 mln cene pokazuje nasza desperacje, jesli obnizylismy z miejsca cene o 30% to czemu nie o kolejne 5mln? bylbym sklonny zmniejszyc cene o powiedzmy tyle ile roznicy bylo w kontrakcie silvy a propozycja monaco, jesli mial dostawac 3 a chca mu dac 2, to niech obniza o te 2-3 mln cene za niego, zeby ogol pozostal taki sam, ale nie wiecej, inaczej kolejny kupiec zobaczy ze jetesmy w stanie go sprzedac za 20, to zaoferuje 12-15 jak nie mniej...
1
spread
spread
31 lipca 2019, 13:49
Ja tylko chciałbym przypomnieć ludziom narzekającym na każdym kroku na leao, a to że w ogórkowej lidze grał, a to że słabe statystyki wykręcił, że nie zadowolony na zdjęciu, że urlop bierze.
To niedługo będzie piłkarz naszego ukochanego klubu, jaki on by nie był powinniśmy go wspierać, bo może nam w przyszłości dać dużo w zamian :)
4
wielki prostownik
wielki prostownik
31 lipca 2019, 15:54
Dokładnie. Można być zadowolonym z tego transferu lub nie (ja uważam go za przepłacony) ale skoro już tu jest to trzeba trzymać kciuki aby szło mu jak najlepiej. To jest w interesie klubu i kibiców.
1
31 lipca 2019, 13:44
Z kim gra Milan oprocz United w towarzyskich?
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 14:04
Zaplanowane jest tylko mecz z United i nic poza tym. Chociaż myślę, że z tydzień przed ligą jeszcze z kimś zagramy.
0
cinassek
cinassek
31 lipca 2019, 14:04
Jeszcze w sobotę 10 sierpnia w Kosowie z mistrzem tego kraju.
4
cinassek
cinassek
31 lipca 2019, 14:19
To troche malo , skoro liga rusza 24 , 2 tygodnie bez meczu?
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 14:35
Zapomniałem o tym meczu z mistrzem Kosowa. No wlaśnie myślę, że jeszcze z kimś zagramy tydzień przed ligą.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 19:55
Zapewne na koniec przed ligą z Primaverą albo jakimś 3-ligowcem coś zagrają.
0
Qiub
Qiub
31 lipca 2019, 13:41
Mediaset podał informację, że nie ma szans na żadnego Modrica bo zarabia zbyt dużo. Tak jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości.
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 13:59
Tak jakby ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości, że media cokolwiek wiedzą o naszym mercato. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
tommyb1
tommyb1
31 lipca 2019, 14:21
Dawno glupszego komentarza nie było. A skąd niby Mediaset może wiedzieć czego chce Modric i na jaką pensje się zgodzi. Bo chyba oczywiste że nigdzie poza Chinami i Arabowem nie dostanie kontraktu nawet zbliżonego do tego jaki ma teraz
0
Qiub
Qiub
31 lipca 2019, 14:55
Informacja podana dalej przez MilanNews.it więc coś w tym pewnie jest
0
marunio
marunio
31 lipca 2019, 13:24
sprawa modrica jest dosyc ciekawa, chlopak moglby byc remedium na nasza pomoc, primo sam w niej grajac, przez 2 lata podnioslby poziom niesamowicie, nawet jesli gralby na pol gwizdka, secundo ten sam kazus co z obroncami, oni potrzebuja boiskowego mentora, ignorowanie tego wydaje mi sie najwiekszym grzechem footballu, czemu milan mial tak fenomenalna obrone od dekad? ciaglosc obroncow, baresi uczyl maldiniego, on uczyl neste, nesta silve, po tym juz pewnego poziomu nasi obroncy nie przeskoczyli, tak wszyscy hejtowali bonucciego i higuaina, ale dzieki roku czy pol gry z nimi romek czy cutrone weszli na wyzszy poziom, nie ma czego podwazac w tym bo jest to fakt. dlatego modric moze nauczyc czy beneccara, hakana, czy nawet kogos kto jeszcze nie zostal kupiony klasy, ktorej inaczej nie byliby w stanie osiagnac grajac z ludzmi na nizszym poziomie. po trzecie, nie jestem pewien, ale jesli weszlo w zycie juz to prawo podatkowe apropo pilkarzy przychodzacych spoza granic wloch, to dajac mu kontrakt 2 letni w wysokosci 6-8mln, faktyczny koszt jaki klub bedzie musial poniesc bedzie porownywalny, odrobine wyzszy niz to co teraz placa bigli.... niech strinic i boban lepiej go przekonaja
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
31 lipca 2019, 13:05
minęła połowa mercato i dalej nie ma realnego wzmocnienia. gdzie jakis konkretny pomocnik?
2
spread
spread
31 lipca 2019, 13:12
Minął miesiąc, przed nami kolejny, myślę że w tym kogoś lepszego ściągniemy
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 13:13
Jest Bennacer, na 99% nasz przyszły podstawowy regista.
14
Meloon
Meloon
31 lipca 2019, 13:16
Jest Bennacer, kogo się spodziewałeś? Eriksena czy De Bruyne'a? Jakie nazwisko by Cię satysfakcjonowało, które jest w zasięgu klubu, który od lat jest daleko poza topem i nie gra w żadnych europejskich pucharach i nie jest w stanie zaproponować chorych pieniędzy?
4
spread
spread
31 lipca 2019, 13:53
Tak naprawdę mi wystaczy jakiś obrońca, który wypchał by z podstawowej 11 musacchio. i correa. Wtedy mógłbym uznać to mercato za bardzo dobre.
Kupiliśmy 2 perspektywicznych zawodników (leao i bennacer) pozbyliśmy się kilku nie pasujących i zżerających pensje zawodników.
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 14:24
No pod koniec okienka ma być Praet jak zejdą z cena do 18 mln
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
31 lipca 2019, 14:57
pisze o realnym wzmocnieniu, wiec nie wyskakuj ze bennacer takim jest, bo moze rownie dobrze grzac ławke.

1
matten
matten
31 lipca 2019, 18:16
Mam podobne odczucia. Na początku okienka wymieniało się sporo ciekawych pomocników (Sensi, Cabellos, Veretout, Torreira), którzy byli w obrębie naszych zainteresowań, a prawdopodobnie skończy się na Kruniczu i Bennakerze. Nie mówię, że to złe transfery, bo kto by nie przyszedł w miejsce Mauriego, Montolivo i Bertolacciego będzie wzmocnieniem, ale oczekiwałem czegoś więcej. Poza tym odszedł Bakayoko, który był podstawowym zawodnikiem, więc jak dla mnie bardziej się osłabiliśmy niż wzmocniliśmy.
Leao to kot w worku, a po brazylijskim obrońcy nie spodziewam się niczego ponadprzeciętnego...
Na razie jest średnio. Jedyna nadzieja, że trener Giampaolo postawi do pionu takich zawodników jak Kessie czy Calhanoglu.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 18:19
1
Meloon
Meloon
31 lipca 2019, 13:01
Poziom komentarzy z dnia na dzień wygląda coraz gorzej, tym razem na tapecie wpieprzanie się ludziom w prywatne życie i wyzwiska na podstawie szczątkowych informacji. Piaskownica bluźniących 10-latków się tu zrobiła. Oczy i głowa bolą jak się pomyśli ilu patoli ma prawo do publicznego wygłaszania opinii i nikt nad tym nie potrafi zapanować.
12
Dusiek
Dusiek
31 lipca 2019, 13:17
To chyba jest efekt Piatka w Milanie. Jak nie było POLAKA RODAKA, to takich ancymonow , co łykaja wszystkie informacje dotyczace mercato, jak pelikany, tutaj nie bylo. Nawet jesli juz to doprawdy garstka. Ci "starsi" stazem na stronie, raczej wiedza jak wyglada mercato i albo tylko czytaja, albo rozmawiaja na poziomie, nie wdajac sie w glupia polemike. Inna rada - nie czytac komentarzy do konca mercato :)
2
Qiub
Qiub
31 lipca 2019, 13:35
Co pół roku tak samo to wygląda. Teraz tylko może trochę więcej jest tych nieobeznanych kibiców „Piątkowych”, piszących, że powinniśmy kupić Jamesa, Havertza czy tam innego nieosiągalnego dla Milanu piłkarza.
0
TheGiantTomi
TheGiantTomi
31 lipca 2019, 12:40
Pewnie już zauważyliście, ale a propos plotek o Bigli w Genui, mercato bez ruchu na linii Milan - Genua to okienko stracone. Zaskakujące jak często dokonujemy transferów z klubem z Genui.
0
kamilus
kamilus
31 lipca 2019, 12:59
Gdyby nie Leao, można by Biglię włączyć w transfer Kouame - a teraz to już nie bardzo, bo Christian nie prezentuje chyba jeszcze takiej jakości, by od razu zająć miejsce w podstawowym składzie.
0
31 lipca 2019, 12:03
Jeszcze w temacie Leao, bo Vorti napisał o instagramie.
Wystarczy wejść właśnie insta tego piłkarza by zobaczyć że... 2 tygodnie temu już trenował z Lille.
Chłopak zapewne wraca do Portugalii ogarnąć sprawy rodzinne lub biurokratyczne, ktoś coś źle przetłumaczył... a ludzie hejtują.
Jeszcze raz, przestańcie się wpieprzać ludziom w sprawy prywatne, zwłaszcza jak nic o nich nie wiecie i nie chce wam się nawet zrobić researchu, który mi zajął 20 sekund.
13
Ginevra
Ginevra
31 lipca 2019, 12:05
Kopiuje jeszcze tu:

Mnie się wydaje, że Anto Vitiello trochę nie przewidział, ile narobi szumu tym wpisem o wakacjach :D Chodzi o to, że nie ma sensu ciągnąć chłopaka z zespołem do Cardiff, więc dają mu parę dni wolnego na pozałatwianie prywatnych spraw. Po powrocie ekipy z Cardiff na pewno od razu będzie trenował.

PS. Nikt nic źle nie przetłumaczył, tylko Vitiello napisał "completare il periodo di vacanze" - nie ma tu pola do interpretacji.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 12:06
10
szewczenko85
szewczenko85
31 lipca 2019, 12:06
Takie ustalenia, miedzy piłkarze , a klube, czego marudzicie?
0
szewczenko85
szewczenko85
31 lipca 2019, 12:06
Mówiąc o tłumaczeniu, miałem na myśli oryginalny news :) Ogólnie pomyłka w przekazie informacji ze strony MN.
0
Ginevra
Ginevra
31 lipca 2019, 12:08
MN jest źródłem w tym przypadku :) Moim zdaniem źle się wyrazili.
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 12:08
W takim razie to wszystko tłumaczy i to Vitiello mnie w konia zrobił, a już się denerwowałem. Dziękuję za wyjaśnienie, bo nawet nie wchodziłem na inne strony po podaniu tego newsa.
0
Gol
Gol
31 lipca 2019, 12:14
Ciekawe czy na całym świecie news o tym że Portugalczyk dostał kilka dni urlopu po podpisaniu umowy wywołał takie poruszenie i płacz co na tej stronie.
7
Gol
Gol
31 lipca 2019, 12:17
Vorti - na przyszłość, po prostu staraj się nie oceniać ludzi na odległość i nie wchodzić w ich sfere prywatną :)
Obserwuje ten niebezpieczny trend od jakiegoś czasu już. Sprawy małżeńskie Icardiego, rodzinne Ospiny czy teraz Leao itd.

Dzisiaj np. Albin Ekdal wystosował w Szwecji apel by nie tłamsić piłkarzy o innej orientacji i pójść za przykładem kobiecego futbolu. Jeżeli się przyjmie, to wyczuwam gównoburze wśród kibiców całego świata, którzy będą mówić co dany piłkarz ma lub nie ma czuć/robić/kochać etc.

Po prostu oceniajmy piłkarzy za sprawy piłkarskie, nic więcej.
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 12:18
@Gol
Wejdź na Twittera Vitiello to zobaczysz jakie tam było poruszenie xD

@Miszcz
Prywatnie to dla mnie może się lalkami bawić, nie interesuje się życiem prywatnym piłkarzy, bo to jest ich sprawa. Nie zmieniam zdania co do wakacji w środku przygotowań, ale skoro dogadał się tak z klubem to okej, może tak będzie lepiej i będzie miał spokojną głowę na przyszłość.
Co do tematu orientacji, to powinien on zostać między 2 osobami, czy to hetero czy homo i nikogo nie powinno się do niczego zmuszać, ani potępiać. Jak ktoś się nie wprasza w moje życie to jest okej, ja do nikogo nie wchodzę z butami. Nie można popadać w skrajności :)
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 12:25
0
Gol
Gol
31 lipca 2019, 12:45
Wszyscy mają mu chyba za złe że przyszedł bo w konsekwencji odszedł Cutrone, całkiem zrozumiałem, ale kompletnie bezsensu.
0
Manolas
Manolas
31 lipca 2019, 11:53
Czy Modrić sprawiłby ze Eliott by nagle zbankrutował? Gazidis od początku mówił ze chce stworzyć zwycięską mieszankę. Świetna redukcja pensji kadry. Bennacer, Leao i Krunic po 1-2mln pensji. Pozbycie się Bigli opłaci nam ich za darmo. Modrić napewno by nas nie irytował bo to maestro w stylu juventowskiego Pirlo, którego nigdy sobie nie wybacze ze oddaliśmy, bo graczom powyżej 30 nie dajemy dlugiego kontraktu...

Modrić to gwiazda! W. Końcu milan może być na okładkach ligi. Sprzedaż koszulek wzrośnie. Spokój na boisku no i poziom jaki będziemy na nim reprezentowac.. Myślę ze atmosfera w Realu jest taka ze napewno rozważy odejście. Trzymam kciuki. Forza Milan.
Pozdrawiam Krystian
8
jasiom22
jasiom22
31 lipca 2019, 11:47
Rafael Leao piłkarsko to może być strzał w dziesiatke, nawet kosztem Cutrone. Głowa Giampaolo w tym żeby go poukładał poza boiskiem, jak wiele osób mocno sie tego obawiam, ale z drugiej strony nie ma specjalnie opisow ze w Lille czy Sportingu szalał za bardzo, a tylko o za bardzo chodzi, bo jak bedzie dobrze grał, lepiej niż Patrick... do czego warunki ma, (boze ile trzeba było czekać zeby kto szybki grał w ataku).. to niech se robi co chce.. Urlop? Jak trenował z kadra, to mu sie nalezy tak jak innym.

Jezeli ma odejsc Biglia, ktory wcale nie jest taki słaby. To tylko w imie kogos pokroju Modricia. O ile to nie wyssane z palca, to po cichu licze ze jakas bomba na koniec powinna byc, jakby się udało go wyciągnąć to byłby ten zawodnik na ktorego czekamy od poczatku mercato. Nawet jezeli znów nie do konca zrozumiałe byłoby to dla mnie, wywalanie zawodnikow na siłe zeby przyoszczedzic na kontraktach, zeby na koniec dac z 6 mln jednemu. Ale i tak.. Oby oby. Wtedy Bennacer/Kessie z prawej, i jazda!

Mi sie podoba.. doczekać sie nie moge, Forza Milan!

P.S. a no i jeszcze brakuje sprzedarzy Laxalta, Strinicia!, Castllejo czy Borinho.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 12:00
0
31 lipca 2019, 11:33
Nie bierzecie pod uwagę, że może ma jakieś prywatne sprawy, które wcześniej obgadał z Milanem i wyrażono na to zgodę?
Taki hejt i wpieprzanie się ludziom w kalendarz, życie prywatne, do łóżka czy małżeństwa jest mega chore.
7
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:38
Takie sprawy załatwia się wcześniej, bo napewno wie o prawdopodobnym transferze. Pewnie jutro na insta czy innym wynalazku filmik z wakacji. Pozdrawiam cieplutko
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:40
Vorti - błagam, ogarnij nie krocz tą drogą.

Swego czasu była sprawa Ospiny, który poleciał czy pozostał dłużej w Kolumbii. W mediach pojawiały się plotki o rozłamie między nim, a Napoli + oczywiście hejt. Napoli musiało aż wystosować oficjalny komunikat, że wyrazili na to zgodę, a on jest tam w sprawach prywatnych. Nieoficjalnie, jakieś sprawy rodzinne.

Nic o gościu nie wiecie i nie macie wiedzy po co, czemu i skąd takie przyzwolenie na powrót do Portugalii.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:41
5
Savi
Savi
31 lipca 2019, 11:42
Pierwszy raz zgodze sie z Miszczem chyba. Moze jedzie zalatwic swoje sprawy i od poniedzialku w Milanie. Ale wszyscy zaraz wiedza wszystko. I skreslaja
0
Savi
Savi
31 lipca 2019, 11:44
Nie ma czegos takiego jak hejt. Ludziom moze sie cos nie podobac i maja prawo o tym rozmawiać. To raczej wolnosc slowa.
0
Savi
Savi
31 lipca 2019, 11:48
Nawet nie wiem jak to skomentować.
Generalnie karta "wolności słowa" to jest coś po prostu pięknego :)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 11:52
@Harasimowicz - ale co Ci się nie podoba ? Że ktoś ma urlop i klub wyraził zgodę żeby go dokończył? Lol

@vorti - negocjscje trwały jakiś czas, rozumiem że miał zrezygnować z wyjazdu i czekać ? A nie pomyślałeś, że może miał wykupione wakacje np ? Nikt z góry nie zakłada, że na pewno zmieni klub więc nie widzę powodu zmiany planów, podpisze kontrakt, dokończy zaplanowane wakacje bo klub na to zapewne wyraził zgodę i wróci trenować. Nie pomyślałeś o tym z takiej ludzkiej strony, że gość się przeprowadza i może chce jakieś rzeczy zabrać, dokończyć urlop?
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:52
3
vorti
vorti
31 lipca 2019, 12:01
@grzesiek
Swoje punkty odniesienia podałem niżej. Mam nadzieję, że się mylę, ale będę twardo trzymał się tego co o nim powiedzialem. Z ludzkiej strony to życzę mu powodzenia, niech strzela bramki, asystuje i kontuzję go omijają.
0
Ginevra
Ginevra
31 lipca 2019, 12:03
Mnie się wydaje, że Anto Vitiello trochę nie przewidział, ile narobi szumu tym wpisem o wakacjach :D Chodzi o to, że nie ma sensu ciągnąć chłopaka z zespołem do Cardiff, więc dają mu parę dni wolnego na pozałatwianie prywatnych spraw. Po powrocie ekipy z Cardiff na pewno od razu będzie trenował.
0
Ginevra
Ginevra
31 lipca 2019, 12:04
grzesiekpl
człowieku jaki urlop , on trenuje z Lille od kilku tygodni...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 12:22
@up - olaboga, ma parę dni a nie urlop, co ja piszę o.O normalnie koniec świata, taka gafa.
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:28
Profesjonalista-dzieciak. Po odpadnięciu Portugalii z u20 z tego co się rozeznalem to nie grał, podpisał kontrakt i cyk. Wakacje kilkudniowe. Teraz jak ktoś mi napisze, że to o niczym nie świadczy to stwierdze, że ma jakieś problemy ze sobą. Gość, który przychodzi do klubu powinien od początku wykazywać chociaż chęć, zobaczmy przykład naszej wymiany Patricka. Nie przekonuje mnie ten osobnik i to jest tylko potwierdzenie tego co napisałem wcześniej o minie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 11:47
Rozumiem, że Ty mając zaplanowane i opłacone wakacje zrezygnowałbyś z ich cześci bo zmieniasz pracę? Czy raczej załatwiasz umowę a przychodzisz do pracy po urlopie hmm? Skoro miał zaplanowany urlop to po prostu go dokończy i tyle. Nie przesadzajcie.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:54
5
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:57
Po 1. Chłopak był na wakacjach od początku czerwca? Rozumiem chęć odpoczynku itd, ale bez przesady.

Po 2. W wielu klubach zaczyna się okres przygotowawczy i nie rozumiem jaki normalny człowiek wykupuje wakacje z niepewnym urlopem etc.

Po 3. Miał zapewne sygnały wcześniej od swojego agenta, a może nawet od dłuższego czasu wiedział, że będzie przechodził do nas, bo nad tym transferem czuwa pewien Pan.

Po 4. Jeśli byłbym piłkarzem, który leży przez 2 miesiące to tak, zrezygnowałbym z opłaconych wakacji w swoim kraju albo zmienił termin na następny rok i tak też uczyniłem w tym roku, bo muszę być w pracy. Więc wiem jak to wygląda i zazwyczaj hotele nie robią problemów.

Tyle mam do powiedzenia, dziękuję.
2
Fabio
Fabio
31 lipca 2019, 11:58
Dobrze, że Paqueta grający 5minut mógł polecieć na wakacje i nikt problemu nie robi.
3
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2019, 12:02
grzesiekpl88 ja cię proszę, nie porównuj pracy na etacie do kariery piłkarza. Po prostu tego nie rób. Ja osobiście uważam, że po takim transferze wszystko inne powinno zejść na drugi plan, ale co ja tam mogę wiedzieć. Owszem klub się na to zgodził, ale trochę to pokazuje jakie chłopak ma priorytety.
0
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2019, 12:05
hyrus - sorry, ale to bardziej świadczy o was, to jak zareagowaliście i ani trochę o piłkarzu.

Pozdrawiam
1
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2019, 12:06
Grzesiek pl
Człowieku po raz kolejny , on nie ma żadnego zaplanowanego urlopu , od kilku tygodni trenuje już z Lille bo wakacje dawno zakończył , skończ pisać brednie!!
1
vorti
vorti
31 lipca 2019, 12:11
Już wszystko wytłumaczyli na górze, zwykle nieporozumienie :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2019, 12:25
@buonasera - a coś Ty się tak mnie uczepił? Jakieś 15 osób napisało o wakacjach a Ty na mnie chcesz sobie fejm robić czy coś bo jestem modem?
0
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2019, 12:45
Miszcz jak niby zareagowałem? Poddałem tylko w wątpliwość jego priorytety i napisałem, że nie ma sensu porównywać etatu do zawodu piłkarza. W żadnym miejscu po nim nie jechałem, nie skreślam go, tylko będę go miał na oku ;) Również pozdrawiam.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 lipca 2019, 11:22
Ogólnie to na sprawę Modricia trzeba spojrzeć z dwóch stron.

Z jednej strony nie jest to już ten sam piłkarz, który nie tak dawno temu odbierał Złotą Piłkę. Zdecydowanie obniżył loty. Trudni stwierdzić, czy to wina wieku i samego piłkarza, czy też tego, że w ostatnich dwóch latach cały Real wyraźnie siadł. Zwycięstwo w rozgrywkach CL 17/18 to w dużej mierze fuks, a nie zasługa Galacticos, i kiedy w sezonie 18/19 fuks się skończył, nie powojowali ani w lidze, ani w LM. Słaba forma Modricia może też być powodowana przesyceniem. Wygrał wszystko, co wygrać mógł w klubowej piłce, i osiadł na laurach. Może nowe wyzwanie by mu pomogło?

Z drugiej strony trzeba wziąć pod uwagę, że Modrić kiepsko wyglądał w lidze hiszpańskiej w naszpikowanym gwiazdami Realu Madryt. W Milanie takich gwiazd się nie uświadczy. Moim zdaniem nawet grający na 50% swoich możliwości Chorwat zjada całą naszą pomoc pod kątem kultury gry i umiejętności czysto piłkarskich. Luka z nogami w "cementowych bucikach" i z zawiązanymi oczami da naszej drużynie więcej, niż Hakan, Biglia czy Kessie razem wzięci.

Pozostaje jednak pytanie, czy Chorwat w aktualnej formie i w tym wieku zasługuje na pensję na poziomie około 8-10 mln netto? Moim zdaniem nie. Gdyby się zgodził na obniżkę do 5-6 mln, to można by go wziąć na dwa lata z możliwością przedłużenia kontraktu o trzeci rok. Taki piłkarz podniósłby znacząco jakość w pomocy, do tego jego doświadczenie i mentalność przydałaby się w szatni. Młodzi mieliby się od kogo uczyć kultury gry.
Wniosek z tego taki, że przyjście Chorwata uzależniam tylko i wyłącznie od pensji, bo to, że by się nam przydał, wydaje mi się niepodważalne.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:23
2
MilanHomer
MilanHomer
31 lipca 2019, 11:50
Kessie, nie ta pozycja i nie te zadania a boisku. Porównać, Lukę można do Biglii lub Hakana.
0
Gol
Gol
31 lipca 2019, 11:57
Nie wiem jak można napisać że zwycięstwo w LM Realu w sezonie 17/18 to fuks.
Ograli po drodze Borussie, PSG, Juventus, Bayern i Liverpool, czyli mistrza Francji, Niemiec i Włoch + wicemistrza Niemiec, jakby nie patrzeć sam top europejskich drużyn w ostatnich latach. To że zawodnicy Realu lepiej radzili sobie z presją, potrafili wybrnąć z beznadziejnej sytuacji, strzelali co mieli i odpowiednio dobierali taktykę do wydarzeń boiskowych to nie fuks, no bez przesady.

Moim zdaniem powodem słabej formy Modricia w tym sezonie jest fakt że cała drużyna grała po prostu źle i bez ikry, w dodatku były zamieszania z trenerem i w końcu upokarzające wyniki co doprowadziło do tego że Real tak naprawdę w połowie sezonu pożegnał się z wszystkimi rozgrywkami. Piłkarzom przyzwyczajonym do wygrywania zwyczajnie brakowało dalszej motywacji do gry, co przełożyło się na tragiczny dla Realu wynik.

Modrić przed sezonem 18/19 jednak przypominam, zagrał na mistrzostwach świata, gdzie pokazał absolutny top swoich umiejętności i dotarł z Chorwacją do finału, zgarniając przy tym złotą piłkę dla najlepszego zawodnika imprezy.

No już abstrahując od wszystkiego, Modrić w sezonie 17/18 miał 2 bramki i 8 asyst, a w sezonie 18/19 4 bramki i 8 asyst.

Jeżeli nadarzyłaby się okazja żeby go zakontraktować na 2 lata, za 5-6 mln euro za sezon to nie zastanawiałbym się nawet chwili mówiąc szczerzę.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:59
1
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 11:05
Panowie... Rozumiem, że każdy ma swoje zdanie, ale no ludzie, nie przesadzajmy. Naprawdę ktoś nie chciałby tutaj Modricia na najbardziej kulejącą pozycje? Na dodatek argumentując tym, że się wypalił? Co to znaczy "wypalił"? Nagle zapomniał jak się gra w piłkę? Będzie strzelał samobóje, czy jak? Obniżył loty, to prawda... Tylko teraz pytanie, czego wymagacie od Modricia. Faktem jest, że nie będzie grał tak, jak podczas swojego prime. Jest wolniejszy, ale umiejętności nadal zostały. Nikt nie bierze pod uwagę faktu, że chłop ma tyle doświadczenia na tej pozycji, ile nie mają wszyscy, nasi pomocnicy razem wzięci? Przecież na sezon, dwa spoko. Jakość w środku pola wzrośnie, a reszta się od niego może wiele nauczyć. Naprawdę człowiekowi nie dogodzisz. Leao za młody, Modrić za stary. Lepiej zostać z Silvą na ataku i Borinim w pomocy?
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:08
17
Milanboy
31 lipca 2019, 11:11
O jeju, bo nie jestem za Modrićem, i ty pewnie z mojego komentarza robisz dramat, ja mam argumenty na to i je przedstawiam dlaczego nie chcę Chorwata w ekipie

Już na jednym doświadczonym Biglii, na Bonuccim który miał fenomenalny sezon , oraz na Igle który nadal był świetny się przejechałem, kolejny taki ruch budzi we mnie wyłącznie niepokój
2
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 11:17
2 lata temu była taka sama gadka o Biglii (oczywiście zachowując odpowiednie proporcje, bo zapewne do tego zaraz się przyczepisz :)). Przyjdzie doświadczony, ograny w Serie A grajek, jeden z najlepszych w lidzie na tej pozycji. Co zagrał przez te 2 lata sami wiemy, ile zarobił również, co chcemy zrobić z nim dziś również. Dziękuję.
2
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 11:25
Idąc Twoim tokiem myślenia, nie ma sensu sprowadzać świetnych grajków z Serie A, bo skończą jak Conti czy Kessie.

Potrafisz zrozumieć, że głównym winowajcą był Gattuso? Spójrz co Giampaolo zrobił z tą drużyną przez miesiąc. Co, nagle się okazało, że potrafią grać? Sklepać, zagrać szybciej, z pierwszej piłki? Nawet Piątek był słabszy w Milanie niż w Genoi. Tamten Milan, to już historia, teraz mamy nowy mózg drużyny. Widać zalążek ofensywnej piłki, a Modrić pasowałby tu jak ulał.

Jeszcze jedno, przestań patrzeć stereotypowo na transfery, bo każdy piłkarz jest inny. To już nigdy nie możemy zakontraktować świetnego gracza po trzydziestce, bo argumentem jest Higuain i Bonucci. Już widzę taką rozmowę:
Zarząd: Messi odchodzi z Barcelony, może byśmy go wzięli na dwa lata?
Milanboy: Pamiętacie Bonucciego i Higuaina?
Zarząd: Nie było tematu.

Conti i Kessie pod okiem Gasperiniego byli jednymi z lepszych zawodników na swoich pozycjach w lidze, a przy Gattuso to parodyści, to gdzie leżała wina?
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:26
11
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 11:38
Biglia nadal kopie się po czole i będzie się kopał u każdego innego trenera. Kessie, Conti? Gdzieś o nich wspomniałem? Co oni mają wspólnego z Biglią?

Jestem przeciwnym sprowadzaniu Modricia. Koszt jego sprowadzenia z kontraktem na 3 lata = zawodnik kupiony za 40 mln + 2-3 mln pensji, którego następnie można sprzedać drożej, bo przecież od teraz przy Giampaolo wartość zawodników będzie tylko wzrastać ;)
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 11:41
Jaka ma być z Tobą dyskusja, jak Ty porôwnujesz Bigilię do Modricia. Tak, Luka tu przyjdzie i nie będzie umiał prosto i dokładnie podać, oraz przyjąć piłki.

Conti i Kessie to był przykład, odnosnie wypowiedzi Milanboya.
2
brzydki
brzydki
31 lipca 2019, 11:42
Nie ma co i tak roztrząsać tego tematu, Modrić nie przyjdzie, a plotka o „Modriciu w Milanie” wywołana tym, że dał Milanowi serduszko na Instagramie to jeden z większych debilizmów tego miesiąca.
0
Rzetelny
Rzetelny
31 lipca 2019, 11:47
@Jalapeno
"2 lata temu była taka sama gadka o Biglii (oczywiście zachowując odpowiednie proporcje, bo zapewne do tego zaraz się przyczepisz :))."
Chyba nie czytasz do końca komentarzy :)

@brzydki
W pełni się zgadzam.
1
Milanboy
31 lipca 2019, 12:19
Jalapeno- ale jakim tokiem? Ja nie jestem fanem takich ruchów, dla mnie taki ruch budziłby niepokój i tyle

I jeszcze jedno, nie rozkazuj mi jak mam patrzeć, patrzę tak jak patrzę, to moja sprawa,już się doświadczyłem na takich ruchach, a kolejny byłby tylko dla mnie niepewnością, nie wiem, tak trudno to pojąć czy jak?

Poza tym nawet przyjście Messiego mogłoby nie wypalić, to jest Milan, tutaj każdy może się spalić
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 12:20
0
KKP19
KKP19
31 lipca 2019, 12:21
Rzetelny ale Bilgia to był gwiazdą ligi A Modrić to jednak swiatowa gwiazda
0
31 lipca 2019, 11:05
Ahaha jakie wakacje , przecież ten gość grał tylko na u 20 gdzie Portugalia skompromitowała się w grupie i odpadla , przecież to było na początku czerwca.Cutrone który był na u 21 które skończyło się znacznie później już dawno trenuje , to jakiś żart czy fejkowy news??
1
GregSays
GregSays
31 lipca 2019, 11:07
a może on nie zdał ze dwa razy do następnej klasy i te wakacje mu się po prostu należą? nie pomyślałeś o tym? :>
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:08
Nie no ku*** poważnie tak piszą xD
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 11:09
Przecież to jakaś ściema. Ostatni mecz zagrał 31 maja, więc równo dwa miesiące temu.
0
Jalapeno
Jalapeno
31 lipca 2019, 11:10
Przecież to jakiś żart , do treningów wracają goście z Copa America a typ który miesiąc wcześniej już na wakacjach był dostaje kolejny urlop , co on jakiś na specjalnych papierach?
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 11:13
No jedzie na kilka dni do Portugalii na wakacje tak piszą media xD a w sobotę mecz xDDDD
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 lipca 2019, 10:59
Ja wbrew dosyć powszechnej opinii z chęcią przyjąłbym Modricia tylko przy rozsądnej pensji(do 5-6 mln. na sezon).Nawet na przykładzie naszego żenująco słabego podwórka - Piast Gliwice - widać, że odpowiednia mentalność jest tak samo ważna jak jakość.A przy charakterze MG zawodnik ze zp byłby świetnym uzupełnieniem szkoleniowca Milanu, gdyż w kryzysowych momentach autorytet i charyzma takiej persony bardzo często bywają istotniejsze od czystych umiejętności ''trenera-eksperta'' bez większych osiągnięć.
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 11:00
1
Zako
Zako
31 lipca 2019, 11:03
To zalezy od podejścia Modrica. Moze przyjść jak Sanchez do United na spokojną emeryturę, bo aktualnie jest po fatalnym sezonie i przede wszystkim wygląda na totalnie pozbawionego motywacji, jeśli chciałby transferu zeby te iskrę w sobie znowu wskrzesić to czemu nie, ale jak miałby przyjść tu dla długiego kontraktu i chodzic sobie po boisku to lepiej poszukac kogoś komu sie będzie chciało :).
0
vorti
vorti
31 lipca 2019, 10:56
A ligue 1 nie skończyło się 25 maja? To ile on tych wakacji potrzebuje? Przyjechał na badania, wraca do Portugalii i za kilka dni znowu wraca? To nieźle
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
31 lipca 2019, 10:47
Szkoda Patricka, bardzo.. Ale tak jak dużo osób tu pisało - ciężko oceniać ten ruch obiektywnie.. Wszyscy go pokochaliśmy, za zaangażowanie, poczucie przynależności, czerwono-czarne serce.. Zawsze gryzł trawę, pomimo braków technicznych czy szybkościowych.. Niestety, przyszedł Piątek, który ma instynkt i będzie naszą podstawową 9tką. Możemy gdybać, może profil Cutrone nie pasował nowemu trenerowi, może dbamy naprawdę o finanse i w końcu od kilka lat zarabiamy na transferach wyjściowych.. Zamiast niego przychodzi niewiadoma z Portugalii, o bardzo dobrych ocenach, warunkach, szybkości, dryblingu i przebojowości.. Czy wystrzeli i się sprawdzi? Nie wiadomo, trzeba odłożyć na bok sentymenty i ściskać mocno kciuki.. Nie my decydujemy, my kibicujemy - niektórzy tutaj zaczynają o tym zapominać, albo po prostu w ich życiu jest zbyt dużo jadu i hejtu.. Liczę w tym okienku jeszcze na porządnego SS (Correa bardzo mi pasuje na tę pozycję) i coś na już do środka pola, o odpowiedniej jakości i renomie.. Oprócz tego mała kosmetyka graczy zbędnych i jak dla mnie możemy zaczynać sezon :)
Edytowano dnia: 31 lipca 2019, 10:49
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się