SCUDETTO


Gattuso odrzucił ofertę z Ligue 1 i pozostaje bez nowego klubu

5 sierpnia 2019, 10:28, cinassek Aktualności
Gattuso odrzucił ofertę z Ligue 1 i pozostaje bez nowego klubu

Były trener Milanu Gennaro Gattuso wciąż pozostaje bez nowej pracy. Jak informuje L'Equipe, Włoch dostał propozycję z Ligue 1, a konkretnie z Nantes, ale nie zdecydował się jej przyjąć. Z funkcji szkoleniowca francuskiego klubu przed kilkoma dniami zrezygnował Vahid Halilhodzić, jednak to nie Rino będzie jego następcą.



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jogin
Jogin
5 sierpnia 2019, 19:56
Tak myślałem, że czytanie komentarzy pod tym newsem nie będzie dobrym pomysłem, nazywanie Gattuso najgorszym trenerem i to ostatnich 30lat jest po prostu żałosne. Uratował sezon po Montelli, później do zimowego okienka grał bez kreatywnych zawodników w pomocy i zfochowanym Higuainem, który od samego początku nie chciał u nas grać, a i tak byliśmy blisko LM. Najgorszym trenerem można by było nazwać kogoś, kto by nas ulokował w dole tabeli, a nie człowieka, który był solidny, ale na razie za słaby na Milan, który ostatnie lata przechodzi okres budowy, ale co chwile są zmieniane firmy budowlane.
6
Corsa
Moderator Corsa
6 sierpnia 2019, 10:32
Fakt, przesadą jest nazwanie go najgorszym trenerem w okresie ostatnich 30 lat, byli gorsi, ale w chwili obecnej można postawić znak równości między nim, a wyśmiewanym całkowicie przez wszystkich Montellą. Obaj mieli wzloty i upadki, wygrali kilka spotkań, po czym kilka następnych przegrywali, obaj nie nadają się w tej chwili na trenerów. Z tą różnicą, że Milan Gattuso grał w najsłabszym sezonie od lat, kiedy cała góra złapała kryzys i wszyscy odstawiali padakę gubiąc notorycznie punkty. Dlatego argument w stylu "zabrakło jednego oczka do LM, więc nie był taki słaby" to żaden argument.

W sezonie 2016/17 różnica między miejscem trzecim a siódmym wynosiła 26 punktów, sezon 2017/18, 17 punktów, a w ostatnim zaledwie 6. Skoro takie Torino miało realną szansę na podium, to o czym my mówimy.
1
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2019, 18:44
Kita to taki polsko-francuski Zamparini ^ chyba nie chciał w to samo wchodzić
0
pazioni
Moderator pazioni
5 sierpnia 2019, 17:28
Życzę powodzenia.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 17:14
Zostanie zapamiętany jako najgorszy trener w ostatnich 30 latach, z takim składem, z takim budżetem i tak słabą konkurencją osiągnął wynik 1/10. Gdyby do nas trafił CR7 to GG już po miesiącu miałby 20-tego box to boxa biegającego szaleńczo bez myślenia. Dzięki swoim znajomościom we władzach był trenerem o kilka miesięcy za długo czym zupełnie zaorał legendę GG.
3
dysha1992
dysha1992
5 sierpnia 2019, 17:25
Chyba dla Ciebie... Wystarczyłby punkt, albo remis Interu lub Atalanty i bylibyśmy w LM.
Ja go zapamiętam jako trenera który ustawił drużynę do pionu i wszczepił im wolę walki. Z nim znowu staliśmy się czołówka w lidze jeśli chodzi o defensywę. To co Montella zniszczył Rino naprawił. Ofensywnie było słabo ale nie zgodzę się że to najgorszy trener od 30 lat.
9
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 17:58
Tylko tej słynnej woli walki nie było widać cały sezon, jedyne z czego słynął i nawet to spaprał. Montella był przynajmniej trenerem. Pewnie i Klopp z Guardiolą nie dali by rady ustawić 11 nowych zawodników w pół roku.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2019, 18:43
uwierz mi, że były lepsze kwiatki od Gattuso w tym klubie daleko szukać nie trzeba --- > Brocchi ... za "hip hi[ hurra" Inzaghim zapomnieli czy co?

z tych 30 lat to sezonu też np Tabarez nie przepracował sezonu ...
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2019, 18:44
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 20:47
No ale co ten Brocchi zrobił? Zagrał kilka meczy, które miał na przeciętnym poziomie tamtego Milanu, a to, że był trenerem trampkarzy awansowanym zbyt szybko to inna sprawa.
1
Jogin
Jogin
5 sierpnia 2019, 21:32
Trzesuaf ale hipokryzja, a Gattuso to skąd niby się wziął, nie awansował z Primavery, która miała pod jego wodzą bardzo dobre wyniki? Do tego nie uratował Milanu, który był totalnie rozbity, nieprzygotowany fizycznie, gdzie piłkarze człapali na boisku? Do tego nie walczył o podwyżkę, tylko przez kilka miesięcy zarabiał tyle co w Primaverze. Skończ naprawdę się pogrążać.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 21:59
Wygląda na to, że twoja percepcja uniemożliwia zrozumienie znaczenia słowa hipokryzja jak i sensu tej rozmowy.
0
Andre
Andre
5 sierpnia 2019, 17:01
Przy całym Moim szacunku dla Rino, powinien dać już sobie spokój z trenerką. Nie każdy utytułowany piłkarz nadaje się na trenera.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2019, 17:01
1
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 17:09
Może śmiało trenować kelnerów w restauracji.
5
matten
matten
5 sierpnia 2019, 16:08
Ma rację, że zostaje we Włoszech. Myślę, że bez problemu znajdzie sobie jakiś klub w Serie B, a kto wie, może podczas sezonu zwolnią jakiegoś trenera w Serie A i zatrudnią Gattuso w roli strażaka.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
5 sierpnia 2019, 14:33
a tym czasem podobno Beckham chce go u siebie w Inter Miami
0
mix17
mix17
5 sierpnia 2019, 14:32
Nie przesadzajcie, że Gattuso był taki zły, bo miał też lepsze chwilę, jak na początku gdy przyszedł kilka meczy wygranych pod rząd w tym na wyjeździe z Romą 2:0, która na tym samym obiekcie pokonała w LM Barce 3:1 lub 4:1 (nie pamiętam dokładnie,a szukać mi się nie chcę).

Tak samo początek zeszłego sezonu był obiecujący, zaczęło się od wygrywania z Napoli 2:0, niestety zakończone porażką, ale mimo wszystko początek był dość dobry, zdobywał sporo punktów, ale pechowo też tracił, później posypała się połowa składu przez kontuzje i mimo wszystko dalej pomału punktował.

Później był kryzys i strata wielu punktów, na zimę przyszedł Piątek z Paquetą i drużyna wskoczyła na 4 miejsce i nawet myślało się o 3 miejscu, ale znowu wszedł kryzys z którego Rino nie potrafił wyjść, dopiero na koniec, po całej awanturze z Babayoko i obozie karnym dla piłkarzy znowu udawało się punktować, ale było już za późno.


Sporo osób narzekało, że nie ma taktyki, tylko rygor, głupie bieganie i w taki sposób nic osiągniemy, jak dla mnie to właśnie gdy był największy rygor i ostre treningi to tamta drużyna osiągała najlepsze wyniki, w pewnym momencie tego zabrakło Rino stał się potulnym kolegą z szatni, co wszystkich poklepywał po plecach i mówił, że jest dobrze. Dla mnie to było największym problemem w kryzysowych momentach z których Rino nie mógł wyjść, ale mimo wszystko Gattuso dobrze będę wspominał, do ideału wiele brakowało, ale bardzo się starał, a chwilami pogubił się w tym wszystkim.
7
Zuber
Zuber
5 sierpnia 2019, 14:55
Pod względem punktów może źle nie było, za to grali wolno i przewidywalnie do bólu, a na podania do bramkarza to już chyba nikt nie mógł patrzeć.
6
mix17
mix17
5 sierpnia 2019, 16:17
No zgadzam się, tylko mówię, że mimo wszystko Gattuso miał też swoje lepsze momenty o których nikt już nie pamięta, a każdy wypomina mu tylko te gorsze.

Dla mnie po prostu w pewnym momencie pogubił się w tym wszystkim i nie umiał wyjść z kryzysu gdy pojawiał się w drużynie, a miał spore szanse żeby zakwalifikować się do LM.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2019, 17:59
Nie miał lepszych chwil, ten skład był po prostu za drogi, żeby grać jeszcze gorzej.
2
mix17
mix17
5 sierpnia 2019, 20:26
Trzesuaf
Montella miał ten sam skład i gorsze wyniki, krótką pamięć macie i kojarzycie tylko te ostatnie mecze za Gattuso
0
vorti
vorti
5 sierpnia 2019, 12:42
Przypuszczam, że po poprzednim sezonie jest po prostu wymęczony, bo ciśnienie na powrót do LM było ogromne. Pomimo tego, że drużyna grała brzydko to szacunek się dla niego należy.
3
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 11:42
Rino dobrze wie, że z obecnym warsztatem trenerskim przejęcie średniaka jakim jest Nantes to samobójstwo. Niestety już drugi raz nie otrzyma tak mocnej kadry, która poprowadzi się sama, jak to miało miejsce w Milanie.
2
Meloon
Meloon
5 sierpnia 2019, 11:44
MOCNA KADRA, KTÓRA POPROWADZI SIĘ SAMA XD
14
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 11:54
@Meloon, a jak nazwac inaczej to co działo się w zeszłym sezonie? Nie stworzył kolektywu, drużyna była zlepkiem graczy, którzy grali każdy swoje, o tyle szczęśliwe, że graczy tych nie mamy najgorszych :)
3
Corsa
Corsa
5 sierpnia 2019, 12:04
Nie no, kolektyw był, po prostu gra się nie kleiła. Można mieć zjednoczoną grupę i grać bardzo słabo.

Taki sobie Milan brzydki po prostu Gattuso wymyślił... ale to już było. Proponuje dać temu już spokój i kibicować Giampaolo oraz temu co będzie w przyszłości.
6
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 12:38
@Miszcz, zjednoczył sobie piłkarzy, bo jest żywą legendą klubu, każdy go podziwia, więc nie jest problemem dla niego zyskać sympatię graczy. Jednak co nas obchodzi sytuacja w szatni skoro na boisku był chaos.

Uwielbiam chłopa jako piłkarza, ale odczuwam irytację, że zabrał się za trenowanie i to akurat u nas, bo tamten sezon był wyjątkowo słaby w wykonaniu wszystkich drużyn. Mieliśmy ogromną szansę żeby odbić się od przeciętności, w której tkwimy, a wyszło jak wyszło.

Rino dostał angaż za zasługi, skorzystał z tego biletu, taka prawda, wszędzie gdzie był do tej pory drużyna grała piach. Najgorsze jest to, że za całe to rozgoryczenie, które odczuwam odpowiada zarząd, bo to ich decyzje, a i tak mimowolnie obwiniam za to Gattuso, co mnie dodatkowo wkurza. Identyczna sytuacja jest z Maldinim na którym skupi się gniew kibiców jeśli transfery okażą się nietrafione i Milan nadal będzie grał średnio. Legendy klubu powinny pełnić wyłącznie rolę reprezentacyjną.

Kończę narzekanie, Forza Giampaolo, Forza Milan.
2
Dusiek
5 sierpnia 2019, 12:43
Takie najezdzanie na Gattuso, a przypomne, ze do LM dzielilo nas zaledwie jedno "oczko". Fakt,ze gra byla jaka byla, ale caly obraz Genarro jako trenera mogl zmienic wlasnie ten awans, do ktorego przeciez tak niewiele zabraklo.
2
AC1899
AC1899
5 sierpnia 2019, 12:52
Meloon - stawiasz w każdym poście duże litery dlatego, bo sam jesteś duży czy o co chodzi?
1
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 13:03
@dusiekxd, cała czołówka grała słabo, tylko Juve i Neapol to co zwykle. Na kilka kolejek przed końcem nawet totalnie przeciętne na ogół Torino liczyło się w walce o LM. W tamtym sezonie wystarczyło mieć w miarę dobry skład i trenera z głową karku. Skład mieliśmy, trener niestety był nieco za słaby.
3
karp_fso
karp_fso
5 sierpnia 2019, 13:38
Inzaghi też był żywą legendą klubu, a piłkarzy sobie nie zjednał. To też trzeba umieć.
Moim zdaniem z Gattuso może być jeszcze niezły trener, ze względu na jego charyzmę - ale musi jeszcze sporo pracować. Milan to było rzucenie na głęboka wodę - niestety, za wcześnie. Szkoda, ze nie został w tej Primaverze, bo tam by się przydał najbardziej.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2019, 14:35
Skład mieliśmy?Ok, a jaka będzie śpiewka w tym sezonie, gdyby Milan nie zrobił wyniku ponad stan i wylądował na 5-6 miejscu w tabeli?
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2019, 14:35
0
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 15:56
@Marcos Salinas, w tym sezonie ocena Giampaolo mija się z celem, zespół musi nauczyć się od podstaw nowej taktyki. Trzeba brać poprawkę na to, że możemy skończyć nawet poza europejskimi pucharami(mam nadzieję, że tak się nie stanie). Dopiero kolejne rozgrywki dadzą nam odpowiedź na pytanie jak dobrym trenerem jest MG, bo w przeciwieństwie do jego poprzednika mamy pewność, że TRENEREM jest. Dlatego warto mu dać przynajmniej tyle samo czasu w klubie co miał Gattuso.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2019, 16:09
Corsa
Błagam przecież Gattuso był tyle czasu w klubie ze względu na to, że żaden trener z topu nie podjąłby się takiego zadania bez wolnej ręki podczas mercato.A w ostateczności lepszy swego rodzaju autorytet-strażak niż np. Guidolin, który nie odszedłby po odsunięciu od stanowiska tylko siedział na garnuszku klubu.Przy następnym zawodzie nie może być taryfy ulgowej, gdyż następnym razem nie odejdzie wyłącznie ktoś pokroju Hakana czy Kessiego, ale trzeba będzie też poświęcić Piątka, Paquetę lub Dollara
0
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2019, 16:55
@Marcos Salinas, czyli co? Jeśli po 2-3 miesiącach nie będzie nam szło, to zmiana trenera? Bo już nie wiem co chcesz przekazać.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 sierpnia 2019, 07:59
Jak do listopada/grudnia Milan straci z pola widzenia LM(momentem krytycznym będzie strata 8-10 punktów wzwyż) powinno się wreszcie pójść po rozum do głowy i np. zaoferować bardzo dobre warunki Allegriemu lub zrobić okienko na miarę tego z lata 2010 albo przynajmniej tego z 2011 roku.Wystarczy tej durnej zabawy w kreowanie następnego Carletto/szukanie nowego Sacchiego.
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2019, 08:09
0
Corsa
Moderator Corsa
6 sierpnia 2019, 10:07
@Marcos Salinas, no z tym się zgadzam. Już teraz chciałem żeby do klubu przyszedł trener, który zna się na rzeczy i przy którym będzie pewność, że wie co robi. Wierzę w Giampaolo i będę mu kibicował, ale nie jego widziałem na naszej ławce. Pytanie tylko czy zarząd pójdzie po rozum do głowy i w przypadku dalszych niepowodzeń zdecyduje się w końcu na zatrudnienie szkoleniowca takiego jak Allegri, obawiam się, że nie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2019, 10:52
Obstawiam, że najprawdopodobniej znowu posprząta po Montelli.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
5 sierpnia 2019, 11:21
Posprząta, żeby później zostawić jeszcze większy chlew? To napewno ;)
4
MrowaGDA
MrowaGDA
5 sierpnia 2019, 11:28
Piotrek chyba trochę przeginasz.. myślę że wydusił ile umiał i mógł z poprzedniego sezonu.
8
Jalapeno
Jalapeno
5 sierpnia 2019, 11:33
Salinas jak zwykle zgaszony.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
5 sierpnia 2019, 12:28
MrowaGDA

Każdy ma prawo do własnej opinii. Moja jest taka, że Gattuso na ławce, to była jedna z większych pomyłek w historii tego klubu. Mógłbym na palcach jednej ręki policzyć mecze, na które dało się patrzeć w ogóle. Tak katastrofalnej gry sobie nie przypominam, a kibicuję temu klubowi 30 lat. Wystarczy spojrzeć na to, co gra ta ekipa już podczas sparingów pod wodzą Giampaolo. Ci sami ludzie, a jakby o kilka poziomów wyżej. Więc nie opowiadaj mi bajek. Wiem i doskonale pamiętam, co niestety dane mi było w zeszłym sezonie oglądać.
5
mix17
mix17
5 sierpnia 2019, 12:46
Bez przesady nie mówmy, że w ostatnich latach Gattuso był naszym najgorszym trenerem, początek miał mocny, odzyskał nam wiarę, że uda się jeszcze zakwalifikować do LM, niestety z czasem coś siadło i gra była coraz gorsza, ale to też przez plagę kontuzji, no i oczywiście małe doświadczenie u Rino, nie potrafił wyciągnąć drużyny z kryzysu.

Jednak ogólnie uważam, że Gattuso był zdecydowanie lepszy od Montelli, który po słabych meczach na konferencjach cieszył ryj i mówił, że wszystko jest dobrze i idzie po jego myśli, zresztą teraz Fiorentina, która miała szanse na LE, po przyjściu Montelli prawie by z ligi spadła.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2019, 14:21
Piłka nożna to nie łyżwiarstwo figurowe, gdzie o wygranej decydują noty od sędziów.Gdyby było inaczej Juventus Conte nigdy w życiu nie przekroczyłby 100 punktów w lidze, a Inter Mourinho zostałby rozwalcowany przez Messiego i spółkę.Tyle w temacie tego durnego deprecjonowania umiejętności Rino za futbol jaki prezentują jego drużyny.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2019, 14:23
1
Piotrek1899
Piotrek1899
5 sierpnia 2019, 15:32
No właśnie;) U Gattuso ani stylu, ani punktów. Tu nawet nie trzeba "durnie deprecjonować" ;) Fakty mówią same za siebie ;p
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2019, 16:00
Oczekiwałeś od trenera bez porządnego doświadczenia na poziomie Serie A ponad 80 punktów?Jak na ten etap kariery i warsztat Gattuso każdy wynik powyżej 65 punktów na sezon jest sukcesem .Za to należy mu się szacunek, a nie uwłaczające teksty w stylu ''Gorszy od Brocchiego...''
0
Piotrek1899
Piotrek1899
5 sierpnia 2019, 18:57
Oczekiwałem, że w żenująco słabym sezonie Serie A, przy tragicznej postawie rywali, gdzie miał Ligę Mistrzów kilkukrotnie podaną na tacy po prostu tego nie spieprzy ;) Jak widać, przerosło go nawet to :( A do celu wystarczyły zaledwie 69 pkt...
2
LunaS
LunaS
5 sierpnia 2019, 10:35
Myślę że teraz Jagielonia jak zobaczy w CV Milan to będzie inna gadka.
11
5 sierpnia 2019, 10:33
Czeka na PSG:)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się