SCUDETTO


MERCATO LIVE #39 [22:40]: Okno transferowe w Anglii zamknięte. Kessie został w Milanie

8 sierpnia 2019, 09:33, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #39 [22:40]: Okno transferowe w Anglii zamknięte. Kessie został w Milanie

[09:33]: Już dziś o godzinie 18:00 zamyka się okno transferowe w Anglii. Według dziennikarza Alfredo Pedulli, do samego końca Wolverhampton kusi transferem pomocnika Milanu, Francka Kessiego. Wilki oferują mediolańczykom 25 mln euro odstępnego plus kolejnego 3 w bonusach, co klub akceptuje, ale wciąż nie dogadali się z piłkarzem. Proponują mu 2,7-2,8 mln euro rocznie, zaś Afrykańczyk chce 4 mln euro. Najbliższe godziny pokażą definitywnie, w którym kierunku potoczy się ta sprawa.

[09:42]: Dyrektor Milanu, Zvonimir Boban, kategorycznie zaprzeczył możliwemu transferowi Luki Modricia do Milanu - WIĘCEJ.

[10:54]: Portal MilanNews uważa, że temat transferu Angela Correi do Milanu może odblokować się po tym, jak mediolańczycy dokonają jakiegoś transferu wychodzącego.

[12:48]La Gazzetta dello Sport: Pomimo wysiłków Jorge Mendesa, agenta Andre Silvy, Portugalczyk wciąż czeka na rozjaśnienie swojej przyszłości. Póki co losy napastnika stanowią kompletną zagadkę.

[13:30]: Antonio Vitello: "O 18 zamyka się okienko transferowe w Anglii. Kessie trenuje od rana normalnie z drużyną w sesji porannej. Po południu zawodnik również będzie obecny na kolejnym treningu. Wolą piłkarza jest pozostanie w Milanie". 

[15:00]: MilanNews odnośnie transferu Rafaela Leao do Milanu. Cała transakcja wyniosła 28 mln euro (ewentualne bonusy są już zawarte w tej kwocie).

[17:03]Tuttosport zaznacza, że Andrea Conti odrzucił opcję rocznego wypożyczenia do Parmy bez możliwości wykupu. Prawy obrońca na sezon 2019/2020 zostanie w Milanie.

[18:00]: Letnie okno transferowe w Anglii zostało oficjalnie zamknięte. Franck Kessie nie trafi zatem na nowy sezon do Wolverhampton pomimo zainteresowania ze strony tego klubu.

[22:40]Dennis Praet, łączony w ostatnim czasie m.in. z Milanem, oficjalnie przeszedł z Sampdorii do Leicester.



244 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2019, 23:14
Ciekawie się zapowiada kolejna kolejka w LE, gdzie Torino najprawdopodobniej zagra z Wolverhampton.
0
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 23:16
A jakie jest prawdopodobieństwo ,że nie zagra?
0
ósmy
ósmy
8 sierpnia 2019, 23:27
Nagły wybuch konfliktu zbrojnego w Europie, który skończy się nuklearnym armagedonem zaraz po niedzielnej Familiadzie.
24
zbylon
zbylon
9 sierpnia 2019, 00:20
ósmy - mistrz :)
1
MK92
MK92
8 sierpnia 2019, 23:00
Choć nie jestem jakimś szczególnym wielbicielem talentu Kessie, to uważam, że jego niedoszły transfer do Anglii byłby nieopłacalny ani sportowo, ani tym bardziej finansowo. Cena była znów zaniżona, podobnie jak w przypadku Cutrone, ale on nie jest naszym wychowankiem, więc zysku kapitałowego nie mielibyśmy żadnego. Poza tym, Iworyjczyk wciąż ma duży margines do rozwoju, a znalezienie w podobnej cenie kogoś na jego poziomie, byłoby niezwykle trudnym i niepotrzebnym zadaniem.
13
Cesash
Cesash
8 sierpnia 2019, 23:05
No i Giampaolo może wyciągnąć z niego więcej jak z niektórych do tej pory. Pokazał, że potrafi to robić.
4
Orzelek79
Orzelek79
9 sierpnia 2019, 08:29
Kessiego trzeba dobrze poprowadzić, gość może nam dać wiele radości, rezerwy ma bardzo duże.
4
Dusiek
Dusiek
9 sierpnia 2019, 08:49
Myślę, że jak Kessie się nie ogarnie, to go sprzedamy w zimie. Dostał imo ostatnia szanse.
1
Maximilanista
Maximilanista
8 sierpnia 2019, 22:00
W przypadku odejścia Neymara PSG (Leonardo) podobno będzie chciało kupić Paquetę. :-)

No a skoro Suso taki zebeściak na treq, a w dodatku jest Hskan w odwodzie, to po co nam Brazylijczyk? ;-) Sprzedać, kupić zmiennika dla zmiennika Piątka (czyli dla Leao) - najlepiej 18 letniego Pellegriego za 30 milionów. Potem jeszcze opierdzielić bezmózga Kessiego, a za uzyskane zań 17 milionów plus 1.5 bańki ewentualnych bonusów pozyskać jakiegoś uzdolnionego lewego obrońcę, żeby zwiększyć konkurencję Rodriguezowi, Laxaltowi, Strinićowi i Theo Hernandezowi, bo na razie wszyscy czterej mogą czuć się zbyt komfortowo i nie przykładać się do treningów. :-)
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 22:02
16
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2019, 22:02
De laurentis, czy to ty??
3
Milanista95
Milanista95
8 sierpnia 2019, 21:59
Ja cos czuje ze zarzad pracuje nad rodrigezem z realu.. Pismaki pisali o modriciu a nasi po cichu dzialali o jamesa.. Pio leao james dalej paqueta bennacer kessie i na lawie hakan i susel i jest kadra na top4
0
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 21:44
Te dośrodkowania Gvilii z rożnych to takie na poziomie Hakana :-)
3
Piotrek1899
Piotrek1899
8 sierpnia 2019, 22:57
Jednak nic nie przebije, moim zdaniem, dopingu na Legii. Od X lat ta sama nuta. I to w takim tempie, że ja bym zasnął chyba na murawie. Żenada.
2
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 23:06
https://www.youtube.com/watch?v=Qf3eX-9icgU
0
mavachi
mavachi
8 sierpnia 2019, 21:42
Torino.naprawde gra fajnie pilke i urwie sporo punktow faworytom w tym sezonie.
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 21:52
Izzo nie dosc, ze dzikus na obronie, to drugi mecz z rzedu z golem. Przyjemnie sie oglada Toro, pasuje do nich to ustawienie z trojka obroncow.
0
patoo_07
patoo_07
8 sierpnia 2019, 21:36
A Patryczek z 10 :D
1
Seca
Seca
8 sierpnia 2019, 21:12
Zgadzam sie, jedyny pilkarz w kadrze o taki profilu. Caly czas bardzo mlody chlopak. Moze otrzyma troche inne zadania na boisku i da z siebie troche wiecej niz za czasow Rino.
Nie spodziewam sie mega przemiany bo czuje ze nie bedziemy grali ofensywnego futbolu tylko bedzie do raczej bezpieczna pilka w srodku pola i liczenie na ofensywny trojkat z przodu.
Moze Giampaolo uruchomi ofensywnych bocznych obroncow ale nie spodziewajmy sie pieknej ofensywnej pilki.
To trener ktory lubi miec przewage w srodku pola i wlasnie ta czesc boiska bedzie sie staral zabezpieczyc.
0
budii1906
budii1906
8 sierpnia 2019, 20:49
dobra wiadomość ze został
3
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 19:50
Karny po faulu na Cutrone!Zarząd Milanu widzi??
0
Katan
Katan
8 sierpnia 2019, 20:20
No i ?Czy to jest powód do tego, że mają żałować? Jak strzeli tam z 15/20 bramek to wtedy miejcie pretensje, a nie po tym, że karnego wywalczył
7
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 19:24
Cutrone na boisku. :)
4
dykt4tor
8 sierpnia 2019, 19:30
Jeszcze wszedł w 63 minucie, przypadek? :D
1
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 19:49
I jak się zaprezentował? Chyba, że śledziłeś tylko wynik:)
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 19:53
Ogladalem, wlasnie sie skonczyl. Pol godziny pogral, calkoem spoko zagral, ale przeciwnik slaby. Okiwal obronce i wpadl wcpole karne, przeciwnik go polozyl na ziemi i karny.
0
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 19:54
Ok, dzieki za odp.
0
ShevaMS
ShevaMS
8 sierpnia 2019, 19:17
Niech zostanie to co jest a w zimie znowu dwa transfery na najslabsze pozycje jak pół roku temu i powoli się odbudujemy...
Mam nadzieję
0
dominord
dominord
8 sierpnia 2019, 20:09
Jak dla mnie mogliby zrobić jeszcze jeden transfer pomocnika/ napastnika.
0
8 sierpnia 2019, 19:08
Podobno zabukowano La Madonnine na przyszły tydzień dla nowego gracza. Ponoć pomocnik.

Źródła nie znam, zapewne bzdura, ale skoro tutaj się podaje newsy Pedulli, to czymś takim też mogę się podzielić :)
6
Milanboy
Milanboy
8 sierpnia 2019, 19:25
A kto wie, od dłuższego czasu jest cicho w Mediolanie, uważam że coś huknie, ale co???
1
MK92
MK92
9 sierpnia 2019, 08:35
Swoją drogą, Milan docelowo też powinien mieć swoje centrum medyczne, tak jak ma na przykład Juventus od jakiegoś czasu.
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 18:59
Ponoc ma byc jeszcze jedno duze nazwisko. W Anglii sie okienko zamknelo, a z tamtejszymi zespolami byl laczony Bruno Fernandes. Co myslicie? Świetne staty wykrecil i moze grać na kilku pozycjach.
0
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 19:00
Nie stać nas.
0
Gzikuu
Gzikuu
8 sierpnia 2019, 19:17
Wystarczy, że sprzedamy Suso albo Biglię i już będzie nas stać, rezygnując np. z Correi, ale jest to praktycznie niewykonalne i raczej bez sensu :)
1
Deus
Deus
8 sierpnia 2019, 18:41
Wszystko fajnie tylko aktualnie nasza pomoc wcale nie jest personalnie lepsza niż rok temu a to bardzo źle wróży.
2
Gzikuu
Gzikuu
8 sierpnia 2019, 18:57
co XD

Suso, Paqueta, Bennacer, Biglia, Krunić, Calhanoglu, Kessie, Bonaventura i prawie miesiąc mercato

vs.

Kessie, Biglia, Bakayoko, Paqueta, Calhanoglu (częściej na skrzydle), Mauri, Montolivo, Bertolacci

Musi przyjść Modrić albo Eriksen żebyś uznał, że pomoc jest personalnie lepsza?
14
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 19:10
Calhanoglu, Krunic, Biglia! Fiu fiu Juve już drży.
A tak serio to moim zdaniem też mamy słabszą pomoc, na ten moment to ciągle Bakayoko > Bennacer, młody jeszcze nic w piłce nie udowodnił (ale to akurat jedyny transfer z którego jestem zadowolony i tak).
0
Gzikuu
Gzikuu
8 sierpnia 2019, 19:15
Czemu Bakayoko > Bennacer? Przecież Algierczyk miał w poprzednim sezonie lepsze statystyki. Oceniajmy na podstawie faktów a nie własnego widzimisię. Calhanoglu już pokazał, że w pomocy jest bardziej użyteczny niż na skrzydle. Jeden Krunić jest lepszy niż Mauri, Montolivo, Bertolacci. Do tego mamy w końcu trenera, który potrafi zdefiniować zawodników, czego malutkim przedsmakiem były sparingi.
4
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2019, 19:23
@Qiub
Czytanie ze zrozumieniem się kłania, Deus nie napisał, że nasza pomoc jest lepsza od linii pomocy Juve... :(
1
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 19:27
Czytanie ze zrozumieniem się kłania, ja też tak nie napisałem :)
Co do naszej pomocy to w Calhanoglu już nie wierze, 2 fatalne sezony i zwalanie winy na wszystko poza sobą samym. Krunic wcale nie jest taki dobry jak to przedstawiacie, i raczej będzie pomocnikiem nr 5 albo nawet 6.
No i co do Bertolacciego to przypominam, że gdy przychodził do Milanu za, chyba, jakieś 25 milionów (sic!) to wszyscy też pisali, że to świetny zawodnik i mamy pomoc na lata. Mauri też miał być naszym nowym Gattuso bo był świetny w Parmie.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 19:29
0
Gzikuu
Gzikuu
8 sierpnia 2019, 19:43
Ja tam wolę dać wszystkim czystą kartę i poczekać na wyniki pracy nowego prawdziwego trenera niż od razu kogoś skreślać. Przy okazji Bertolacciego, to ja raczej pamiętam, że wszyscy łapali się za głowę a od Mauriego nikt niczego nie oczekiwał. :P
4
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 21:23
A co osiagnal Bakayoko? Jak mowa o inwidualnych nagrodach i z kadra? Poki co Bennacer wiecej takie sa fakty
0
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 21:44
Bandita xDD Nie kompromituj się. Idąc Twoim tokiem myślenia to Benlamri Djameleddine jest lepszy od Romagnoliego, bo co Romagnoli wygrał?
0
fett85
fett85
8 sierpnia 2019, 22:11
Ja również nie widzę tego, żeby nasza pomoc była lepsza w zestawieniu z tą z roku poprzedniego.

Biglia zaraz się pewnie połamie i tyle będziemy go widzieć.
Calhanoglu to najsłabszy pomocnik Milanu ostatnich dwóch sezonów - jak można więc na niego co kolwiek stawiać?
Bonaventura dopiero wraca po poważnej kontuzji.
Suso gra połowę sezonu dobrze, natomiast drugą słabo, a teraz będzie to robił jeszcze nie na swojej pozycji.
Paqueta to młodziak stabilizujący formę (co ciekawe robi się z jego osoby zbawcę drugiej linii).
Kessie - liczę na niego najbardziej, chociaż z jego stablilizacją formy jest różnie
Do tego dochodzi pomoc ze spadkowicza z Serie A: Krunić (jak ktoś napisał pewnie wybór numer 5) oraz utalentowany Bennacer, na którego wszyscy stawiają (ale czy lepszy od Bakayoko? Na razie nie, musi to dopiero udowodnić na boisku.).

Według mnie nadal tkwimy w martwym punkcie. Jeżeli nie przyjdzie ktoś, kto zrobi z miejsca różnicę będziemy kopać się po głowie jak w poprzednim sezonie.
1
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 22:14
Qiub Smieszny jestes jednak. Ha Ha Ha
Sam napisales,ze nic nie udowodnil. Wiec Ci udowodnilem ,ze jednak cos udowodnil. Chlopie jak chcesz wchodzic w dyskusje z dorosłymi to dobieraj slowa odpowiednie.
Kompromitujesz sie po calosci. Wybaczam nie bede Cie dojezdzac
0
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 22:54
No dobra to co takiego Bennacer według Ciebie udowodnił? To, że skończyłeś 18 lat (chyba) nie znaczy jeszcze, że jesteś dorosły, więc sobie nie pochlebiaj, bo jest duża szansa, że ja dłużej kibicuje Milanowi niż Ty żyjesz :) Nie wiem zresztą po co Ci dzieciaku takie osobiste zaczepki, przeczytaj od początku wszystkie wiadomości i zastanów się jak to „błysnąłeś”. Napisałeś, że coś udowodniłeś, no dobra w którym miejscu cokolwiek udowodniłeś? Może zapomniałeś wysłać wiadomość? Próbujesz zrobić z siebie śmieszka na stronie na sile z tą ikonką trolla. Nie dostałeś kiedyś już zresztą bana na innym koncie? Bo coś tak mi się kojarzy.
0
matten
matten
8 sierpnia 2019, 18:36
Skoro Kessie z nami zostaje to nie wiem kogo sprzedadzą, aby pozyskać nowego napastnika i pomocnika. Wygląda na to, że na Andre Silvę, Laxalta, Strinicza i Castillejo nie ma chętnych, a Suso chyba przypadł do gustu trenerowi Giampaolo. Czyżby szykował się niespodziewany transfer G. Donnarummy pod koniec okienka transferowego, a może to już koniec naszego mercato?

Edit:
No chyba, że przeprosimy się z AS Monaco i jednak wezmą od nas Portugalczyka za mniejszą kwotę, ale to byłaby trochę błazenada.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 18:38
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 sierpnia 2019, 18:47
A nie przyszło Ci do głowy, że nie kupimy już żadnego pomocnika ? Osobiście mam przeczucie, że nie sprowadzimy już nikogo... chyba, że Silva odejdzie .. lub Suso do OL.
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 18:48
Podobno Leonardo chce sprowadzić Gigio, a nawet Paquete(60mln) jak sprzedadzą Neymara.
0
matten
matten
8 sierpnia 2019, 18:54
Nie, nawet nie chcę sobie tego wyobrażać. Odpadł nam podstawowy pomocnik, który był jedną z jaśniejszych postaci ubiegłego sezonu, a przyszło dwóch zawodników ze spadkowicza, po których raczej ciężko się spodziewać, że wzniosą naszą drugą linię na wyższy poziom (choć sam żywię nadzieję, że Bennacer w przeciągu 2-3 lat stanie się pewnym punktem zespołu).

@vorti
No to trzymamy kciuki żeby Neymar został w PSG ;) Mnie tam gwiazdora nie żal. Mógł siedzieć w Barcelonie, gdzie dobrze pasował, a nie cudować.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 sierpnia 2019, 18:30
No to Inter ma czołga w ataku .. tyle, że na te chwilę kompletnie bez formy. Nasi muszą wreszcie doprowadzić Caldare do stanu użytkowego, żeby grał z Romkiem w parze. Jeżeli Lukaku zacznie grać jak w Evertonie (czego byśmy nie chcieli) to takiego Musacchio dosłownie pożre w derbach.
6
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 18:49
Jak czytałem komentarze interistow to gęsto nie wierzą w niego, że wypali i mam nadzieję, że mają rację xD
1
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 19:26
Lukaku miaby pierwszy sklad w praktycznie kazdym zespole Serie A. Świetny napastnik.
2
KKP19
KKP19
9 sierpnia 2019, 10:12
Generalnie Lukaku to dosłownie czołg
Przez swoje rozmiary kryje to zwykle 2 zawodników więc jego zadaniem często jest ściągać obrońców obronić miejsce . Jednak mimo tak dużego wzrostu i małej zwrotnosci dysponuje szybkim sprintem więc jest bardzo ciekawa opcja . No i wykończenia zwykle też ma , choć czasem zalicza wtopy
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 18:28
Krotka dygresja Panowie. Arsenal za 40 melonow sprzedaje Evertonowi Alexa Iwobiego, ktory jako skrzydlowy - uwaga, w 111 meczach zdobył 11 bramek. A tu sie ludzie do mnie pluli jak powiedziałem, ze Suso za mniej niz 50 nie powinien odchodzic. Wiem, ze w Anglii sie placi inaczej, ale mimo wszystko szanujmy sie.
15
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 19:16
Niby pięknie , niby sie wszystko zgadza, ale jest jedno ale. Na Iwobiego Klient sie znalazł na Suso za mniejsze nie. JEstes tyle wart za ile chcą Cie kupić/ Nie mowie,ze maja sprzedac za 30. Ale nawet za taka kwote chętnych brak. Wiec powinno dawać do myślenia
2
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 19:31
Jest tu jednak pewna istotna różnica. W Anglii sam fakt bycia wychowankiem w krajowym klubie podbija cenę wielokrotnie.

Co do Suso, jako jego zwolennik przyznam, że ten argument o braku mocnych ofert był zbyt dobry, by z nim dyskutować.
Można jednak wziąć pod uwagę, że nie słyszymy też o wielkich ofertach za Piątka, Romagnoliego czy Paquete. Być może to jak Milan grał przez ostatnie lata nie wzbudza aż takiego zainteresowania by przyjechać z walizką pełną pieniędzy. Może też o niektórych odrzuconych zapytaniach nie wiemy?
Suso też grał w taki sposób, który by nie pasował do takiej ligi jak np. angielska. Jeżeli się pokaże ze świetnej strony na nowej pozycji i w innym systemie, w co szczerze wierzę, to za rok nie będzie miał nikt oporów by dać 40 mln.
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 20:55
Miszcz

Romagnoli i Piatek na początku okienka powiedzieli, że nigdzie się nie wybierają. Wczoraj czytałem news o tym, że niby Leonardo chciałby Paquete i Giggio po 60mln za każdego gdyby Neymar odszedł z PSG. Ja myślę, że Suso ten sezon zostanie u nas i pokaże się z dobrej strony wtedy będzie zainteresowanie i go sprzedadza, bo z niego wpływa nam czysty zysk...
0
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 18:22
Czyli juz jedno wiemy. Andre Silva w Milanie.
0
mavachi
mavachi
8 sierpnia 2019, 17:59
Zobaczycie, ze Cutrone to jeszcze ten transfer do Wolves wyjdzie najlepiej niz by zostal w Milanie. Tam naprawde jest super ciekawy projekt i TOP6 moga zdobyc. Oczywiscie jest duza konkurencja w ataku, ale swoje szanse napewno dostanie grajac co 3 dni.
0
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 18:13
Projekt fajny - jaknajbardziej, ale w Premier League takich nie brakuje ...na top 6 nie mają szans - Chelsea nie przegonią, Man.United też raczej nie, już prędzej Everton, czy może Leicester mogło by pukać do szóstki.. ale też raczej tej bariery nie przebiją. Dla Wolves to będzie dużo cięzszy i dłuższy sezon niż ostatni, nie będą już niespodzianką i raczej obstawiałbym że zakończą sezon na niższej pozycji niż ostatnio. A Cutrone... pewnie pogra sobie trochę więcej, ale też nie sądze żeby był objawieniem Premier League. Szanuję Kessiego że nie dał się wypchnąć, jeżeli rzeczywiscie prawdą było ze Milan zaakceptował taką złodziejską ofertę, liczę że zostanie w Milanie a nie że go teraz będą wypychać do ligi francuskiej czy tureckiej.. :-/ Kessie musi zostać. ;-)
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 18:17
1
jedunio
jedunio
8 sierpnia 2019, 17:59
Także chyba nici z transferów do Anglii...
1
dykt4tor
8 sierpnia 2019, 17:57
https://s6.ifotos.pl/img/memiaszpn_qswrwwp.png
6
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
8 sierpnia 2019, 17:53
Najgorsze podczas tego mercato jest fakt, że my w ogóle nie wzmocniliśmy składu. Za Bakayoko zagra Bennacer i w ataku Leao zabierze ewntualnie miejsce jednemu pomocnikowi z poprzedniego ustawienia, pewnie Kessiemu i to tyle jeśli chodzi pierwszy skład. Do tego bezsensowny transfer kolejnego LO i zakup ŚO za Zapatę. Brak Jokera na ławce i w dalszym ciągu ta drużyna nie ma lidera, który by ten zespół pociągnął w trudnych momentach. Nędzne mercato w mojej ocenie.
7
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2019, 18:36
Też tak to widzę, tym bardziej nie rozumiem komentarzy, że spokojnie 4 miejsce wywalczymy (niektórzy piszą o 3, to już w ogóle chyba pobłądzili). Szansa na 4 miejsce jest, ale 6 czy 7 też nie będzie żadną niespodzianką.
Btw. Kurs na mistrzostwo dla Milanu to ok 25,00 na Inter 6,00, a na Juve... 1,30!
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 18:38
1
Milanista95
Milanista95
8 sierpnia 2019, 18:44
Pio paqueta susel romek dolar oni sa naszymi liderami i miejmy nadzieje ze w koncu zaczna grac bo mają wkoncu dobrego trenera. Mnie zastanawia jednak to ze na początku zarzad mówił ze chca sprowadzic mlodych perspektywicznych zawodników ale tez 1-2 graczy z topu. Mam nadzieje ze pod koniec marceto faktycznie ktoś przyjdzie pokroju modricia..
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 17:06
Oficjalnie: Romelu Lukaku piłkarzem Interu,

Patrick Cutrone na ławce Wolves w spotkaniu trzeciej rundy kwalifikacji LE przeciwko Pyunik.
0
kabo
kabo
8 sierpnia 2019, 17:01
Ludzie opanujcie się, Kessie nie odchodzi do Wilków.
Jeden fakt news i wszyscy lykają jak pelikany...
Pedulla i wszystko jasne, kwota zapewne także zmyslona. Tego dziennikarza trudno brać na poważnie w kontekcie Milanu.
5
Wolly
Wolly
8 sierpnia 2019, 16:58
Jak sprzedadzą Suso i Kessiego, to zniknie pół podstawowej 11 z poprzedniego sezonu. Za dużo zmian, skład będzie mało zgrany. Jakby nie grali lepiej jednak żeby zostali te 0,5 czy tam do końca sezonu.
3
konrad1604
konrad1604
8 sierpnia 2019, 16:46
Kessie ma za sobą mocno średni sezon, natomiast na palcach jednej ręki max możemy wymienić zawodników którzy mogą zaliczyć go do bardzo udanych ;) ja uważam że w obecnym zestawieniu Kessie jako jeden z box to box może się bardzo sprawdzić. Zwłaszcza wspomagając defensywę i będzie biegał od pola karnego do pola karnego bo to robi świetnie. Obecnie Borini na tej pozycji gra całkiem nieźle a iworyjczyk jest dużo lepszy :)
4
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2019, 16:26
Sprzedać Kessiego takie moje zdanie. W przyszłym sezonie będziecie znowu go zaklinać.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2019, 15:57
Tymczasem Real podobno oferuje za Neymara 120mln + karta... Modricia ;) więc macie rozwiązanie zagadki ;)
1
mavachi
mavachi
8 sierpnia 2019, 16:09
Milan by dal tez 120mln tylko z ...karta Biglii :)
5
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2019, 16:20
Szczerze mówiąc wycena Neymara na 120 mln + Modric jest mocno zaniżona - Chorwat jest wart ok. 30 mln, natomiast Brazylijczyk rok temu zmienił klub za 222 mln i miał całkiem udany sezon, więc jego wartość przez ten czas nie mogła spaść o 70 mln euro. Bardziej rozsądne byłoby 170-200 mln + Modric, a nie tyle, że łącznie nie przebiłoby pewnie wyceny takiego Coutinho...
2
AdamoX__
AdamoX__
8 sierpnia 2019, 16:21
Tylko że neymar nie mógł mieć udanego sezonu jak przez połowę pauzował.. I okazał się szklanką.
2
Kwazard
Kwazard
8 sierpnia 2019, 16:21
Psg nie zgodzi się na to modric zostanie w Realu tak jak neymar w psg chyba że psg przystanie na wypożyczenie tylko pozostaje pytanie co z coutinho bo do Anglii nie trafi i wątpię że trafi gdziekolwiek.
0
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 16:30
@kamilus Rzeczywiście, patrząc na obecny rynek to niby wydaje się "mało". Neymar trzeba jednak pamiętać jednak, że za taką cenę to "sam się wykupił" z Barcy do PSG:)
0
roby
roby
8 sierpnia 2019, 16:40
Watpie zeby placili mu 40 baniek,bo chyba tyle zarabia a Psg
0
Seca
Seca
8 sierpnia 2019, 17:39
Wg mnie Real bedzie mial o wiele wiekszy pozytek z Hazarda niz z Naymara. Brazylijczyk umiejetnosci ma, potrafi z pilka zrobic wiele ale za umiejetnosciami technicznymi nie poszla glowa.
Chlopak ma juz 27 lat i caly czas jest traktowany jako "przyszlosc" pilki noznej.
A tak sie nie stanie nigdy bo dla niego nie liczy sie druzyna tylko on sam i jego wizerunek.
Faktycznie wizerunkowo Real moze wiele zyskac bo caly czas Neymar jest uwazany w brazylii jako pol Bog. Ale on nigdy nie stanie sie liderem i nigdy nie poprowadzi druzyny (klub, kadra) do sukcesow bo to nie jest i nigdy nie bedzie team player a show man.
Psuje atmosfere wszedzie gdzie gra. To samo stanie sie w Realu, bedzie chcial byc numerem jeden i jak panienka obrazal sie ze Hazard strzela karne lub wolne.
Chlopak skonczy w chinach lub w Katarze jeszcze przed trzydziestka bo on i jego ojciec sa pazerni na kase.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
8 sierpnia 2019, 15:48
Ja nie wiem, czy tylko ja odnosze wrazenie ze gdyby Kessie grał w innym klubie kosztował by co najmniej 40 mln.
13
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2019, 16:09
Myślę, że nie bierzesz pod uwagi postawy Milanu i tego jak wyglądała gra zespołu oraz ostateczny wynik na koniec sezonu na co częściowo składała się postawa Kessie a to się przekłada na ceny piłkarzy, można stwierdzić że Kassie zaliczył regress w Milanie i kompletnie niczym się nie wyróżnił poza żelazną kondycją, co takiego pokazał w ACM co zapadło kibicom w pamięć? Nic. Byoko wyceniany na 35mln którego nie wykupiliśmy z Chelsea i który u nas był jednym z lepszych zawodników teraz znów w Chelsea jest na marginesie więc skąd za Kessie 40mln?
0
Manolas
Manolas
8 sierpnia 2019, 17:34
Ja uważam ze kolega bierze pod uwagę właśnie bardzo dużo. I ma rację. Hellas sprzedało za 28 Iturbe, a Cagiliari Barelle za 40.. Nie wspominając już o żądaniach Lolito czy Cairo za swoich graczy
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2019, 19:45
@up czyli sugerujecie że włodarze ACM celowo zaniżają wartość swoich zawodników chcąc 28mln a nie 35/40mln? Iturbe to napastnik ich się inaczej wycenia a Barella jest znacznie bardziej utalentowany niż Kessie i jest Włochem to tez się liczy.
0
8 sierpnia 2019, 15:20
Boze, jakimi Wy jestescie niektórzy hipokrytami, to aż mi się Penis wygina w druga stronę xD... Chcecie zmian, transferów, a płaczecie nad zostawieniem miernego, chamskiego Susła i tej miernoty Kessiego, który dawno powinien z tego klubów na kopach wylecieć... Jeśli według was, znawców, budowanie drużyny na top 4, ma opierać się na takich zawodnikach, to chce mi się płakać.
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2019, 15:37
Chamski Suso?
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2019, 15:37
Tu nie chodzi o to, że nie chcemy odejścia Francka. Ale o tą śmieszną kwotę. Bądź co bądź liczby jakieś kręci, w defensywie jest bardzo solidny i praktycznie niezniszczalny bo cały sezon gra. Jakim niby cudem więc miałby stracić na wartości? Uczciwa cena to minimum 35mln przy aktualnym rynku. I tylko tyle. A co do Susła to nie skomentuję, bez niego byśmy byli 5 pozycji niżej.
8
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 15:47
Poczekaj do stycznia i Ci sami co są za Suso beda go wyganiac. Jak co roku to samo.:)
2
GiveMeReason
GiveMeReason
8 sierpnia 2019, 16:07
Dlaczego chamskiego?
1
Mirek99999999
Mirek99999999
8 sierpnia 2019, 16:16
OldMilano121
Co da sprzedaż Suso i Kessiego jak w drużynie nadal będą takie asy jak Silva, Samu, Laxalt, Borini? Wiem, że szrotu nie łatwo się pozbyć ale to od takich zawodników powinny zacząć się porządki w szatni. Sprzedać Suso i Kessiego można by gdyby wpłynęła bardzo dobra oferta, a tym czasem za Kessiego dają mniej niż my zapłaciliśmy, a za Suso Roma oferuje nam "szrot piłkarzy".
3
Rossu
Rossu
8 sierpnia 2019, 17:23
Chamski, bo rzekomo nie podaję Piątkowi ;)
0
Pedrostan
Pedrostan
8 sierpnia 2019, 15:14
Hejka. Ja mam jakoś sympatię do wszystkich zawodników z Milanu i ciężko mi się żegnać z nimi ale jak bym musiał to Laxalt, Stinic, donnarumma brat. Resztę bym z ciekawością zobaczył jak grają pod nowego trenera który lubi grać piłką. Myślę że potencjał jest a niekoniecznie wykorzystywany przez poprzedników.
3
AdamoX__
AdamoX__
8 sierpnia 2019, 16:23
Podpisuje sie pod tym :p
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2019, 14:56
Inter dobry transfer zrobił. Tyle, że belg moim zdaniem im tylu bramek co Icardi (nie sfochowany i w formie) nie zapewni. Przymierzają się do Dzeko, który moim zdaniem jest drewniany. Oczekują za Icardiego od juve Dybali lub 75-80mln, chyba mają ich za debili. Żadnego Dybali nie dostaną, Juventus wykorzysta sytuację, poczeka do końca mercato i weźmie go za max 50-60mln. Albo posiedzi na trybunach i za rok zarobią 20 lub nic za 2 lata. Więc za rok mogą mieć kłopot z ffp. Fajnie, że liga rosniew siłę, my się musimy skupić na top 4 żeby dociągnąć w ciągu 2-3lat do poziomu Napoli.
1
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 15:17
Juve nie sprzedało Dybali, bo podobno Sarri do końca walczył o to żeby zostawili go w drużynie. Merdy myślą, że ktoś im da nie wiadomo ile za Icardiego nie biorąc pod uwagę tego, że zespoły boją się co u nich w klubie zacznie odstawiać razem z furiatką żoną...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2019, 15:40
Sarriemu się nie dziwię, on gra zazwyczaj 4-3-3 ustawi Ronaldo-Higuain-Dybala/Berna i praktycznie mogą wychodzić caly sezon w czwórkę ze Szczęsnym i scudetto w kieszeni. Co do Icara to się zgadzam, moim zdaniem jego durna agentka mu zniszczyła karierę, z jego wypowiedzi wynika, że chce kontrakt wypełnić. Czekają go więc 2 lata dobrze płatnych trybun a później klub z dolnej części tabeli.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 15:44
0
Krauser
Krauser
8 sierpnia 2019, 17:45
Nie ma szans żeby strzelił tyle co Icardi. Ale pewnie plan jest taki, żeby atak Lukaku+Dzeko, nie tylko strzelał ale też kreował okazji dla innych zawodników. Bo obaj potrafią dobrze grac poza polem karnym, zastawić się i robić miejsce innym. A Icardi, to jednak był typowym lisem pola karnego, a poza nim to mało dawał drużynie. Trochę uzależnieni byli od niego, bo wszystkie piłki tylko na niego leciały.
1
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 18:08
No jeśli Lukaku nie będzie się objadać, bo sam się przyznał, że ważył 100~kg to trochę takie nieprofesjonalne wtedy może coś im wypali w tym ataku. Conte miał zamysł, że 2 napastników, jeden doświadczony(Dżeko) i drugi młody (Lukaku), ale grając na 3 fronty bez ławki złapią zadyszkę.
1
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 14:48
"...Pomalujmy jednego z naszych chłopców (Silve) czarną farbą..." i puśćmy do Wolverhampton^^ ;)
17
yagi
yagi
8 sierpnia 2019, 15:16
Jakby się to udało, to w kranie w kiblu leciałby u mnie Dżony Łojkeler.
7
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 15:22
Ja to bym ich nawet wtedy zabrał do Muzeum Lotnictwa...
5
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2019, 15:23
Maldini - "Skoro Andrzej w końcu coś zagrał, to weź spraw, by go inne kluby wzięły chociaż za 30 mln"
Mendes - "Ale to chyba inni o tym decydują, czy wyłożyć taką kasę"
Maldini - " To dowiedz się kto i pogadaj z nimi po swojemu"
7
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 15:43
Jeszcze zawsze możemy dorzucić ten drogocenny, argentyński kaktus...
7
halogen2000
halogen2000
8 sierpnia 2019, 18:13
I będziemy królami życia !!! :)
2
MK92
MK92
9 sierpnia 2019, 08:15
Ale Silvie wciąż będzie brakowało tego luzu ;)
1
halogen2000
halogen2000
9 sierpnia 2019, 08:37
Żelbetonowy kloc :D
1
halogen2000
halogen2000
9 sierpnia 2019, 08:45
Byłeś kiedyś w Milanie? No właśnie, a ja znam kogoś, kto był i opowiedział mi to i owo.
1
primo2p
primo2p
9 sierpnia 2019, 10:38
'Wiesz skąd się wzięli czarni w Milanie?' :D
0
kluu
kluu
8 sierpnia 2019, 14:45
Cześć, nowy kolega dołącza do dyskusji. Jako, że transfery w milanie są tak samo ekscytujące jak wyścigi ślimaków to może trochę pofantazjujemy. Jakie transfery byście widzieli mając budżet 80mln? Zamiast fokusowaniu się na transfarze Correi, ja raczej poszedł w kierunku Holandii i zwrócił moje siły negocjacyjne na Dolbergu z Ajaxu.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 14:46
2
matten
matten
8 sierpnia 2019, 16:19
Jeśli koniecznie chcą ściągnąć kogoś do ofensywy to ja postawiłbym na Depaya. Przydałby się jeszcze pomocnik. Szkoda, że nie wypaliło z Ceballosem, a temat Torreiry przycichł.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
8 sierpnia 2019, 14:38
Miała być gwiazda do pomocy, a tu się zapowiada, że jedyną "gwiazdą" jaka może przyjść to Correa i to też mało prawdopodobne.
1
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 14:12
Kessie musi zostać!
1
fett85
fett85
8 sierpnia 2019, 13:58
Ciężko komentować ruchy transferowe Milanu. Niby są przemyślane, ale pozostawiają duży niedosyt. Zobaczymy na koniec okienka jak będzie wyglądał bilans transferów wychodzących/przychodzących + gra drużyny w pierwszych 3 meczach. Po tym będziemy mogli podsumować wyniki działań Maldiniego i Bobana.
3
MilanFanJ
MilanFanJ
8 sierpnia 2019, 14:12
pierwszych 3 meczach? raczej najwcześniej na koniec rundy jesiennej :) przypomnę, że w naszym ostatnim mistrzowskim sezonie 2010/2011, w pierwszych 4 meczach zanotowaliśmy 1 wygraną, 2 remisy i 1 porażkę. a potem mistrzostwo. dlatego uważam, że poczekamy trochę dłużej na ocenę rezultatów mercato i pracy Giampaolo.
10
patoo_07
patoo_07
8 sierpnia 2019, 14:30
Oj pamiętam to 2-0 z Cessena i chyba karnego Ibra w słupek dał w debiucie :D
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2019, 14:38
MilanFanJ
Radzę porównać sobie kadry tych zespołów.W przypadku zespołu Allegriego sam Ibra stanowił pewnego rodzaju gwarancję rozwoju.Tutaj nieuzasadnione żadnymi logicznymi przesłankami czekanie na lepsze wyniki doprowadzi do jeszcze większego marazmu jak za np. Montelli, dlatego gdy w listopadzie/grudniu strata do 4/5 miejsca będzie spora(od 9 punktów wzwyż) powinno się podjąć odpowiednie, radykalne działania włącznie ze zmianą trenera.Przy obecnej strategii radzenia sobie z ffp dalsza stagnacja na poziomie LE doprowadzi do sprzedaży Dollara, Paquety, Piątka lub nawet Romagnolego
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 14:45
0
MilanFanJ
MilanFanJ
8 sierpnia 2019, 16:35
Marcos Salinas
Słusznie prawisz, aczkolwiek nie spodziewam się drastycznych działań jesienią. Jeżeli zespół zawiedzie, to wydaje mi się, że Giampaolo i tak będzie miał cały sezon i dopiero w czerwcu nastąpi podsumowanie sezonu ze strony zarządu. a o 4 miejsce uważam, że tak czy siak jesteśmy z obecną kadrą jak najbardziej w stanie walczyć :) choć brzmi to smutnie i pokazuje skalę upadku klubu, że naszymi marzeniami jest 4 miejsce i sama kwalifikacja do LM, a nie jej wygranie i walka o mistrzostwo ligi.
1
fett85
fett85
8 sierpnia 2019, 17:48
Milanowi w tym okienku brakuje zawodnika, który z miejsca podniesie jakość kadry, na papierze i boisku. W mediach przewija się nazwisko Modricia, myślę że Boban pracuje nad jego transferem, chociaż zadania nie ma łatwego przy naszych funduszach i sile marki. Szanse na jego transfer są raczej niewielkie. Trzeba sobie jednak zdać sprawę, że nasz klub bez takiego zawodnika nie wskoczy na odpowiednie tory i nie dorówna lepszym rywalom. Juve jest poza naszym zasięgiem od dawna, Napoli także. Inter może się w tym roku również oddalić. W naszym zasięgu pozostają Roma, Lazio, Atalanta i Torino, a miejsce w LM jedno. Bardzo dużo zależeć będzie od Piątka, który ma być naszym nr 1, odpowiedzialnym za strzelanie bramek. To jest duża odpowiedzialność i prawdziwy sprawdzian dla tego chłopaka. Jeżeli go nie udźwignie będziemy w trudnej sytuacji. Mam jeszcze ciągłe obawy o naszą linię defensywną. Oby ten Brazylijczyk okazał się kimś więcej niż kolejnym sezonowym turystą.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 17:58
0
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:45
Dla mnie takie pierdu dziennikarzy powinno byc scigane z urzedu. Jak np napisze Milan zaakceptował ,a naprawde nawet nie rozważa . Tylko sprawdzone ifno albo Cela plus powinna byc
4
fett85
fett85
8 sierpnia 2019, 13:46
Popieram :D
Znowu będzie musiał Maldini na konferencji orać dziennikarzy.
2
MilanFanJ
MilanFanJ
8 sierpnia 2019, 13:54
podpisuję się pod tym wszystkimi czterema kończynami :)
2
MK92
MK92
9 sierpnia 2019, 08:20
Policja i sądy nie mają aż takich mocy przerobowych ;)
1
elszyc22
8 sierpnia 2019, 13:38
25 mln za Kessiego to jakiś żart i to nie najśmieszniejszy
3
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 13:26
Ciekawe czy dzisiaj Cutrone zaliczy debiut w Wolverhampton.
0
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 14:18
Patrick i Vallejo polecieli z drużyną.jest więc szansa na debiut.Odznacz sobie w kalendarzu datę 22-go sierpnia bo wtedy Patryczek wraca do Italii.
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 14:20
No Torino - Wolves zapowiada się ciekawie. Trochę szkoda, bo liczyłem na obie ekipy w LE.
1
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 14:26
Mega ciekawy zespół do obserwowania w tym sezonie.Świetny taktyk u sterów,fajna linia pomocy(Dendoncker,Moutinho,Neves).W ogóle PL to będzie kosmos.Liverpool i City to wiadomo ale jak Arsenal i Tottenham(Lo Celso) się wzmocniły!
0
patoo_07
patoo_07
8 sierpnia 2019, 14:34
Niech Torino odpadnie. Psim swędem się dostali, to niech lecą z hukiem. W zeszłym roku, jak byliśmy zagrożeni występem, to Fiorentina powiedziała, że nie liczą na nieszczęście innych i liczą na to, że zagramy. A Torino strzelało z tyłka, że się muszą przygotować do LE i szybko ma zapaść decyzja. W takim razie niech odpadają tak szybko, jak ta decyzja zapadła.
1
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 14:39
No nie wiem jak reszta użytkowników, ale ja już czekam na PL (moze nie tak jak na wloska, ale na drugim miejscu jak najbardziej). W koncu jutro juz ruszamy z brakiem nudy.

Co do Toro, to im wiecej beda grać meczow tym lepiej. Przy Mazzarrim to nadal niebezpeiczny zespol, ktory moze nam napsuc krwi. W LE beda musieli cisnac pierwszym skladem, bo tam laweczka krociutka.
0
milan78
milan78
8 sierpnia 2019, 14:51
No juz aperitiff w postaci niedzielnego City-The Reds był całkiem smaczny.A za moment MU-Chelsea :-)
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 15:25
Po weekendzie, w srode superpuchar - Liverpool - Chelsea i jakos zleci do kolejnego weekendu.
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 13:20
Top 5 najdroższych w utrzymaniu zawodników amortyzacja + pensja brutto.
1. Lucas Biglia 12,9mln/rok
2. Donnarumma 11,2mln/rok
3. Caldara 11mln/rok
4. Silva 10,6mln/rok
5. Kessie 10,2mln/rok

Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 13:38
1
Maxum
Maxum
8 sierpnia 2019, 13:26
Serio Biglia taki hajs trzepie?
0
KennyDracula
KennyDracula
8 sierpnia 2019, 13:32
Źródło?
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 13:33
Nie, to koszt amortyzacji i pensji brutto. Netto zarabia 3,5mln, a brutto klub płaci 6,5. Giggio natomiast kosztuje 100tys. w amortyzacji, netto ma 6mln, a klub płaci 11,1mln brutto.

Calcioefinanza to źródło.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 13:39
1
Dusiek
Dusiek
8 sierpnia 2019, 13:49
Wychodzi na to, ze poza Donnaruma (ktory moim zdaniem musi dostawac takie pieniadze), to reszta kosztuje nas stosunkowo duzo w porownaniu do tego, co dawali druzynie w poprzednim sezonie,
0
DarthImpaler
DarthImpaler
8 sierpnia 2019, 15:18
I dlatego "doświadczony Belg" był dorzucany prawie do każdej oferty jako gratis. Bo dużo kosztuje jego utrzymanie w klubie.
0
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:18
PS pozujemy zobaczymy ja tam nigdy przekonany do niego nie bylem i nie ejstem.
0
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:02
Ktoś mi wyjaśni o co kaman z tym całym Lukaku? Przecież to zwykły napastnik cos tam postrzelal ale nigdy nie byl numero uno. A merdy skaczą jakby najlepszy pilkarz swiata przyszedl. Oczywiscie nic nie ujmując mu i im. Ale jarają sie jak murzyn na blondynke. Nie rozumiem tego fenomenu. PS Beda jaja jak Icar do juve i im wybije granie w pilke.
0
cbvirus
cbvirus
8 sierpnia 2019, 13:11
Bez przesady z tą przeciętnością. Tylko zeszły sezon miał słaby tak naprawdę. Gdyby go nie liczyć, to jest to top10 napastników na świecie obecnie. W PL zdobywał bardzo dużo bramek, jest niezwykle silny, dobrze gra głową. Przy wolniejszej grze w Serie A jest gwarancją dla Interu od 15 do 20 bramek w nadchodzącym sezonie.
3
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 13:15
Skoro my sie jaralismy Piatkiem, to co w tym dziwnego, ze Inter jara sie lepszym napastnikiem od Krzyśka i wielu innych? Lukaku na papierze bedzie drugim albo trzecim najlepszym napadziorem w lidze. Powtarzam - na papierze, ustepujac Icardiemu i moze komus jeszcze.
2
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:15
Nie napisalem przeciętny tylko,ze zwykly. Ok moja wina. Dla mnie zwykly to taki co sam sobie praktycznie nic nie wykreuję . Ale tez super snajperem nie jest. Maly Kun wiecej pyka ,a mam go za sredniaka. Wyzej cenie Aube nawet. Chodzi mi tylko o podniete:) ty piszesz 15-20 oni o pewnych 30.
A przy wolniejszej grze nie jest wcale latwiej strzelic tak dla jasnosci.
0
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:17
Jalapeno kto sie jaral ten jaral . Raczej jarali sie Polakiem niz ,ze to napastnik z Genui;)
Ale mi nie chodzi o to ,ze sie jara ktos tylko jak:)
Orgazmy maja wrecz:)
0
Jalapeno
Jalapeno
8 sierpnia 2019, 13:21
Lukaku na ten moment to i tak top10, moze 15 na swiecie. Nie mowie, ze jest wybitny, bo dla mnie wybitny jest Kane, Lewandowski albo Aubameyang, ale Belg jest soldiny. W United od kilku lat zaden napastnik nie przekroczyl 20 goli i zapewne w tym sezonie to sie nie zmieni. Nie ma co oceniac, bo w ofensywnym Evertonie był kotem, zobaczymy co pokaze w Interze. Uwazam jednak, ze jak kupujesz tak drogiego napadziora to wstyd mu dawac próg 15 goli. Uznam, ze mial dobry sezon jak dwojeczka bedzie z przodu, bo 15 to strzelil Caputo z Empoli albo Petagna ze SPAL, a Inter to inny kaliber.
2
Kris1908
Kris1908
8 sierpnia 2019, 13:32
Dla mnie Lukaku to jest top, bardzo dobry transfer Interu moim zdaniem. W Seria A powinien się wpasować jak ta lala.
3
Krauser
Krauser
8 sierpnia 2019, 16:25
Wiesz, to jest trochę tak jak zakochasz się w dziewczynie i kompletnie nie widzisz jej wad. Tak też jest z piłkarskimi kibicami mającymi hopla na punkcie "swojej drużyny", przychodzi nowy zawodnik do ich ukochanego klubu i oni nagle znajdują pełno kompletnie bez podstawianych argumentów, dlaczego to na bank będzie super transfer. Bo oni chcą żeby tak było, bo życzą jak najlepiej dla swojej "ukochanej". I to nie dotyczy tylko Interu , Juve czy Romy. Kibice Milanu są identyczni, nowy nabytek Bennacer, jeszcze nie kopną piłki a już jest mianowany najlepszym transferem. To jak kibic Arsenalu, poczyta sobie podnietę zawodnikiem ściągniętym ze spadkowicza Serie A, to też zacznie się zastanawiać co ci kibice Milanu palą ze taka podnieta :)
0
mavachi
mavachi
8 sierpnia 2019, 12:58
Ten Silva zobaczycie zostanie jeszcze na nadchodzacy sezon...To bedzie cyrk
1
Bandita
Bandita
8 sierpnia 2019, 13:03
wiesz daje 80% szans juz na to. Bo rynek UK sie zamyka. Wiec gdzie go mozna wypchnać jeszczE? Nigdzie
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 13:08
Jeszcze Francja, Hiszpania i Turcja?
2
Mirek99999999
Mirek99999999
8 sierpnia 2019, 13:09
To będzie tragedia. Nawet jeśli Mendes nie znajdzie nowego klubu dla Silvy, to i tak należy mu się od niego jakiś dobry browar, ponieważ za jego sprawą nie ma w Milanie Cutrone, czyli gościa, który posadził na ławce portugalski talent 2 lata temu. Jeden konkurent mniej dla Andrzeja to duży plus, dla Milanu ogromny minus, bo w razie absencji Piątka będziemy się męczyć z Silvą w ataku, no chyba, że tym razem Borini posadzi go na ławce:)
3
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2019, 13:10
Valencia jeszcze jest ;] i do morza bliziutko :D
2
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 14:19
Dla mnie Silva jako zmiennik Piatka, moze zostać, nie rozumiem tego hejtu... dobry trener jakiego wreszcie mamy może go jeszcze wyprostować... Strzelać potrafi, szybkosć i technike ma nienaganna... Staty na ilosc minut na boisku ma lepsze niz Correa czy Leao, miał dostać szanse od Giampaolo.. Nie dostał, a teraz z Paqueta i Leao+nowe ustawienie mogło by to wygladać zupełnie inaczej, jak dla mnie teraz priorytetem powinno byc nie oddawanie waznych ogniw druzyny z zeszłego sezonu... Czyli Suso i Kessie musza zostac.
0
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 14:24
"miał dostać szanse od Giampaolo.. Nie dostał,"

Trenuje od miesiąca z Milanem i zagrał nawet w sparingu.
0
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 14:30
..i to nazwałbyś szansa? Szczegolnie biorac pod uwage ze zafundowali mu wycieczke ze stanow do europy jak rzeczywiscie była okazja zeby go sprawdzic w nowym systemie.
0
dykt4tor
8 sierpnia 2019, 14:53
I znowu to słynne nie dawanie szansy dla Silvy, kocham to :)
4
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2019, 15:12
Ja też to kocham. Gość trenuje jak każdy, jedzie na zgrupowanie jak każdy i nawet w sparingu wystąpił.
Przed Stanami też trenował.
To że go nie widziałeś tyle ile Ty byś sobie życzył, to nie znaczy, że przez parę tygodni Giampaolo nie napatrzył się na niego wystarczająco, by wyrobić sobie zdanie lub ocenić.

To jest w ogóle absurd tego całego podejścia kibica do niektórych spraw. Każdy patrzy przez swój pryzmat. Zawodnik nie otrzymał szansy, nie zagrał wystarczająco długo itd ponieważ to kibic za mało go widział. Kompletnie się pomija aspekt tego, że oni się widzą co najmniej 5 razy w tygodniu po kilka godzin.

Skończcie z tą szansą, bo już głowa od tego boli.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 15:16
3
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 15:39
Opinie, opinie... Giampaolo ma zdanie na temat Silvy ktore wiele razy wyrażał... chce dać mu szanse, i meczu z Novara po tygodniu po powrocie z wakacji taka szansa bym nie nazwał za chiny, szczególnie ze w Sevilli mało grał pod koniec sezonu. To zd klub chce na nim zarobić to inna sprawa, 30 mln i moze isc, tyle ze nikt tyle juz nie da. A wywalanie go na siłe, szczegolnie jak zostało by dwoch napastnikow na dwa miejsca nie ma zbytnio sensu. Dopłacanie 20mln do Correi tez mozna by podwazyc, bo polecam statystki na minuty na boisku, Silva w fatalnej formie - wg.wielszosci i tak ma lepsze niz Correa czy Leao, A rowno w Sevilli i Milanie wczesniej, to ze chinczycy przepłacili to juz historia ale to dalej moze byc wartosciowy zmiennik Piatka, szczegolnie ze jest nowy trener, system i koledzy jak Paqueta czy Leao... i klasyczie tez brak retorycznej odpowiedzi, tylko ze Silva beee...
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 15:43
0
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 15:44
Ale od kiedy porównania Silvy z Correą mają sens? Kompletnie tego nie rozumiem.
Ja już to kiedyś pisałem i napiszę jeszcze raz. Jeżeli wziąć pod uwagę jakość piłkarza, to nigdy nie widziałem tak absurdalnego płaczu jak w stosunku do Silvy. Serio.
Wartościowych, kluczowych piłkarzy chorągiewki i hejterzy by tutaj oddwali lekką ręką, ale od 2 lat płacz, że Silva NIE DOSTAŁ SZANSY! Przecież to pie***lca można dostać jak się to czyta.
1
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 16:09
A kto płacze za Silva? Ja pisze ze jako zmiennik dla Piatka mogłby zostać, jezeli nikt nie da 30mln. Giampaolo powiedział ze widzi go w zespole i że d mu szanse, to niech da! Nie ma co sobie dopowiadac calej historii zycia Silvy.

Dalej, nie porownuje jego umiejetnosci z umiejetnosciami Correi tylko odnosze sie do ekonomicznosci takiej 'wymiany napastnik za napastnika' (Silva do Monaco za 25/30mln a Correa do Milanu za 50/55) czy jeszcze mniej rozsadne pomysly oddania Kessiego za 25 mln zeby miec na Corree. Kazdy mogłby wymyslic lepsze rozwiazania niz takie, np. Depay... jak ktos da 30mln to niech Silva idzie, Kessie to bardziej 35/40 powinno byc, a Milan i tak musiałby kogoś do destrukcji dokupic zeby sie liczyc przeciwko mocniejszym fizycznie druzynom. Wiec tak, patrzac na kadre na dzis, to wydaje mi sie to co pisze w co drugim komencie ze na tym etapie priorytetem powinno byc zgranie, czyt..zatrzymanie tych zawodnikow ktorzy mogli by pod Giampaolo wygladac lepiej - a juz nie wygladali zle, niz oddawac ich za poł ceny. Szczegolnie jak potencjalni nastepcy nie powalaja na kolana a ceny maja zawyzone. Zawsze mozna jeszcze sprzedac w styczniu jak ktos sie nie odnajdzie w nowym rozstawieniu, i wlasnie to nowe rozstawienie, trener, system to glowny argument ze ci sami pilkarze moga okazac sie zupelnie innymi zawodnikami, zupelnie inna wartoscia dla druzyny. Suso czy Kessie przede wszystkim.. ale Silve tez mozna by pod to podpisac. Ale wiadomo nie brakuje ludzi ktorzy by wywali wszystkich... i sciagneli... no wlasnie.. kogo i za ile?
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2019, 16:18
0
acmti__
acmti__
8 sierpnia 2019, 12:49
25 mln za Kessiego to żart.
Giampaolo musi mu przypomnieć jak się gra do przodu tak jak w Atalancie i moim zdaniem będzie z niego podstawowy zawodnik składu.
4
AdamoX__
AdamoX__
8 sierpnia 2019, 12:59
To nie jest takie oczywiste w atalancie nasz tank miał calkiem inną posture ,często zbiegal na skrzydlo pomóc kolegą. Teraz to jest kupa mięśni , jest dużo silniejszy , ale również troszkę wolniejszy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2019, 15:50
Adamox - a jak się pomaga kolegą ? Turla go żeby przeciwnik się wywrócił czy coś ?
1
jasiom22
jasiom22
8 sierpnia 2019, 15:50
...a destrukcja? Odchodzi Kessie i co? Budujemy zespoł wokół odbiorow Biglii, czy jeden Bennacer Milan zbawi? Czy moze Jack po roku bez gry... jezeli Milan chce wlaczyc sie do walki z top4 to zwyczajnie takiego zawodnika jak Kessie nie moga oddac bez sciagniecia kogos mocniejszego do składu w takiej samej roli! A o tym nawet nie było mowy, tylko o Praet-cie.. ktory jedZie do leicester... Milan z Kessim moze walczyc od top4/5 tak jak sezon temu- tylko lepiej, Milan bez Kessiego moze zaczac przypominac Sampdorie ze srodka tabeli, Kessie biega za dwoch albo za trzech warto o tym pamietac, a nie skupiac sie za zjezdzie formy pod koniec zeszlego sezonu gdzie cala druzyna z trenerem na cZele grala zle (z wyjatkiem nowych nie zepsutych Piatka i Paquety) Kessie musi zostac, a komenty ze jest za słaby mozna jedynie wysmiać... w takim wieku tak mocnych zawodnikow, i juz dobrze zgranych z kolegmi, ciezko znalesc.
0
Pinokio
Pinokio
8 sierpnia 2019, 12:34
Ciekawe czy jeszcze kogoś sprowadzimy.
0
Adam1983
Adam1983
8 sierpnia 2019, 12:16
Nie wiadomo co się dzieje w Milanello może go już tam nie być a trzymają to w tajemnicy
0
vorti
vorti
8 sierpnia 2019, 12:27
Kobiety, winko, obiadki to się dzieje w Milanello, nie ma co rozmyślać i tak wpływu na to wielkiego nie mamy xD
0
Zuber
Zuber
8 sierpnia 2019, 12:11
Sprzedaż Kessiego to będzie kryminał.
1
lopezito84
lopezito84
8 sierpnia 2019, 12:06
Zostawić go najsilniejszy piłkarz Milanu i jeden z najlepszych
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się