SCUDETTO


W Kosowie zgodnie z planem: Feronikeli - Milan 0:2

10 sierpnia 2019, 19:39, cinassek Aktualności
W Kosowie zgodnie z planem: Feronikeli - Milan 0:2

Bez żadnej sensacji przebiegł mecz towarzyski pomiędzy mistrzem Kosowa, KF Feronikeli, a AC Milan na Stadionie Miejskim w Prisztinie. Rossoneri dominowali przez całe spotkanie i wygrali 2:0. Przed przerwą gola bezpośrednio z rzutu wolnego zdobył Suso, po zmianie stron boiska trafienie dołożył natomiast Fabio Borini.

Zgodnie z przewidywaniami, spotkanie toczyło się całkowicie pod dyktando mediolańczyków. Kosowianie pod bramką Gianluigiego Donnarummy pokazywali się wyłącznie od czasu do czasu, a nawet jeśli już miało to miejsce, to 20-letni golkiper nie był niepokojony w jakikolwiek sposób. Pod drugą bramką jako pierwszy szczęścia spróbował Hakan Calhanoglu, który oddał potężny strzał w środek bramki, ale futbolówkę wypiąstkował bramkarz miejscowych.

Rossoneri długo starali się zaskoczyć rywali z gry, ale ostatecznie udało im się to po stałym fragmencie. W 26. minucie Suso podszedł do rzutu wolnego po prawej stronie boiska około metr przed polem karnym i oddał idealny strzał pod poprzeczkę Floriana Smakiqiego. Piłkarz obchodzący w sobotę swoje 21. urodziny spróbował jeszcze zainterweniować, ale futbolówka była szybsza i wylądowała w siatce. Tuż przed przerwą strzał z pierwszej piłki sprzed "szesnatki" oddał jeszcze Andre Silva. Minimalnie jednak chybił i po goście przed drugą częścią pojedynku prowadzili 1:0.

W szatni trener Marco Giampaolo dokonał aż dziewięciu zmian - na boisku zostali tylko Alessio Romagnoli i Lucas Biglia. Co ciekawe, zgodnie z doniesieniami z Milanello jako trequartista wystąpił Giacomo Bonaventura, zaś Lucas Paqueta utrzymał pozycję na lewym półskrzydle. Jako pierwszy zagrożenie pod kosowską bramką stworzył właśnie Brazylijczyk, ale jego podanie wszerz pola karnego wybili przeciwnicy. Chwilę później natomiast "Jack" doskonale zacentrował do Krzysztofa Piątka, a ten trafił do siatki, ale sędzia słusznie odgwizdał spalonego.

W 57. minucie rossoneri mogli się jednak cieszyć już z podwyższenia prowadzenia. Debiutancką, nieoficjalną asystę w nowym klubie zaliczył grający jako drugi napastnik Rafael Leao, który posłał piłkę z lewej flanki, a zamykający akcję na dalszym słupku Fabio Borini wepchnął futbolówkę do siatki nabiegając wślizgiem.

W kolejnych fragmentach pojedynku dwukrotnie bliski szczęścia był Andrea Conti. Najpierw sfinalizował daleki cross i przeniósł piłkę minimalnie ponad poprzeczką, potem zaś wpadł w "szesnastkę" i uderzył bardzo potężnie, ale wprost w poprzeczkę. Tę część konstrukcji bramki chwilę później mocno obił także zawodnik Feronikeli - na szczęście dla wprowadzonego w przerwie Antonio Donnarummy, przeciwnikowi zabrakło jednak nieco celności.

W samej końcówce - po zejściu Romagnoliego - po raz pierwszy funkcję kapitana Milanu pełnił Borini. Rezultat natomiast nie uległ już zmianie i rossoneri wygrali w Kosowie swój pierwszy mecz podczas tegorocznego okresu przygotowawczego. Kolejny, ostatni już test, w sobotę, 17 sierpnia o godzinie 20:30. Rywalem na Stadio Dino Manuzzi będzie trzecioligowa Cesena.

KF Feronikeli - AC Milan 0:2 (0:1)

Bramki: Suso 26', Borini 57'

KF FERONIKELI [wyjściowy] (4-2-3-1): Smakiqi - Hioxha, Lladrovci, Prekazi, Islami - Dabiqaj, Faziliu - Hoti, Krkotić, Jean Carioca - Rexha.

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma (46' A. Donnarumma) - Calabria (46' Conti), Gabbia (46' Musacchio), Romagnoli (84' Laxalt), Rodriguez (46' Strinić) - Krunić (46' Borini), Biglia (84' Brescianini), Calhanoglu (46' Paqueta) - Suso (46' Bonaventura [84' Maldini]) - Castillejo (46' Leao), Silva (46' Piątek).

 

Miejsce: Stadion Miejski w Prisztinie (Kosowo)

Sędzia główny: Genc Nuza (Kosowo)



341 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tomasz696
tomasz696
14 sierpnia 2019, 20:15
przed oczami mam tyko jak RR'owi wskakuje Mandzukic na plecy i laduje bramke i jak przy kontrataku biegnie spozniony bez szans na dogonienie przeciwnika i do tego jego zabieranie sie do prawej nogi(drybing) jak widzi obronce i laduje swiece w aut po drugiej stronie boiska.
0
tomasz696
tomasz696
11 sierpnia 2019, 15:43
Jack najlepszy na boisku mam nadzieje ze MG szykuje go na 10 kosztem Suso. Strinic tez na pus mam nadzieje ze RR sprzedadza a Ivana zostawia(bo za chorwata nic i tak nie dostana) a szwajcar i tak jest poprostu slaby popelnia duzo bledow, jest wolny, nic w ofensywie nie daje, jego dosrodkowania(swiece) nic nie daja.
1
Kaka#22
Kaka#22
11 sierpnia 2019, 15:45
Pisanie o sprzedaży Rodrigueza to jedna z większych głupot jakie można tu przeczytać. Gratulacje
7
tomasz696
tomasz696
11 sierpnia 2019, 15:48
to jakie argumenty przemawiaja za nim? procz lewej nogi(ktora i tak nie jest dobrze ulozona?)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 sierpnia 2019, 16:38
Lewa strona jest przygotowana na wariant defensywny (RR) i ofensywny (Theo) .. po co coś takiego psuć sprzedając Szwajcara ? W tej taktyce pograją obaj sporo..
5
Bufor85
Bufor85
11 sierpnia 2019, 21:58
Dokładnie zauważyłem to już w zeszłym sezonie.
0
Kogut1984PL
Kogut1984PL
11 sierpnia 2019, 12:23
"Fabio Borini wepchnął futbolówkę do siatki nabiegając wślizgiem".Ręce mi opadły.Ten kto pisał artykuł,oglądał chyba inny mecz.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 13:52
A jak byś to opisał? Biegł i praktycznie oddając strzał był juz na wślizgu.
0
Kogut1984PL
Kogut1984PL
11 sierpnia 2019, 16:56
No właśnie strzał,a nie wepchnięcie piłki do bramki.Dla mnie nie było to aż takie proste jak mogłoby się wydawać.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
11 sierpnia 2019, 08:59
Ah te podniety wygraną w ogórkowie, żal czytać, tyle dobrze, że win bo by trenera już zwalniali
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 09:45
Żal to czytać tych co wiecznie narzekają, rownież na to że się ktoś cieszy z wygranej zespołu.
24
Aniaa
Aniaa
11 sierpnia 2019, 10:38
Ale kto? Kiedy? Gdzie? To jest marudzenie dla marudzenia? Przecież ludzie wyrażają ewentualnie umiarkowany optymizm, a większość dyskusji dotyczy poszczególnych zawodników - w tym duża część to radość z gry Jacka.
6
Bufor85
Bufor85
11 sierpnia 2019, 21:59
Ja pierdziele dla mnie każda wygrana Milanu jest bananem na twarzy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 sierpnia 2019, 07:56
Priorytetem dla zarządu nie powinien być przehypowany Correa(zawsze można wziąć np. dużo tańszego, a nie gorszego Kouame) tylko wymiana Silvy na doświadczonego zmiennika dla Polaka.Inaczej tego typu spotkania na poziomie Serie A bardzo mocno zabolą Milan.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 08:02
0
Trzesuaf
Trzesuaf
11 sierpnia 2019, 09:00
Może Peszko?
0
Corsa
Moderator Corsa
11 sierpnia 2019, 07:35
Plan wykonany, to teraz strzelanina z Ceseną na odblokowanie i można zaczynać sezon!
1
Piotrek1899
11 sierpnia 2019, 01:13
Ja chciałem tylko zapytać, czy jakieś "negatywne trendy" zostały przerwane, bądź nadal są kontynuowane? Za chwilę liga rusza i nie wiem, czego się spodziewać? Czekam na opinię eksperta od spraw wyjątkowo zawiłych. Jakaś analiza też by się przydała. Zwłaszcza chętnie przeczytam prognoz dotyczących Krzysztofa Piątka ;)
1
comicowy
comicowy
11 sierpnia 2019, 01:29
Nie można niczego oceniać przez pryzmat spotkań towarzyskich. W październiku będzie można dopiero analizować.
0
fett85
fett85
11 sierpnia 2019, 00:18
Zmierzmy się z Bayernem, Juventusem, MC, Arsenalem itd. i wtedy się zachwycajmy grą naszych zawodników - dam sobie rękę uciąć, że tak fajnie już by nie było. Zwycięstwo z drużyną, o której istnieniu do tej pory 98% z obecnych tutaj nie miało pojęcia nie powinno budzić większych emocji, a tym bardziej skrajnego optymizmu. Ten mecz nie pokazał niczego odkrywczego za wyjątkiem tego, że wrócił Bonaventura, którego jak diabli brakowało w poprzednim sezonie. Milan musi dokonać wzmocnień podczas mercato, bowiem z taką kadrą nadal będzie nam ciężko osiągnąć coś więcej niż w minionym sezonie.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 00:54
Przecież graliśmy z Bayernem, Man Utd i Benficą, to nie są ogórki.
14
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 00:56
Mi się wydaje, że już się zachwycano grą Milanu na tle silnych rywali, jak Bayern, Benfica czy Manchester United. Nawet bardziej niż dziś. Czyli reakcja i zachwyty są wspólmierne z kalibrem rywala.

P.S. "No i teraz bym kur...de nie miał ręki" :P
15
Inzaghi87
Inzaghi87
11 sierpnia 2019, 05:27
Przeciez z takimi druzynami sie gra rownie ciezko, ktore zageszczaja obrone i graja ultra defensywnie. Z takimi zespolami tez trzeba se umiec poradzic, wiec nie podniecaj sie.
1
Diavo
Diavo
11 sierpnia 2019, 07:30
Milan w budowie kontra poukładane zespoły? Ludzie zejdźcie na ziemię i przestańcie pisać takie głupoty.. mamy najmłodszy skład w Serie A,dajmy im pograć,a sukcesy przyjdą i grube lata również. Prawdziwy kibic nie wybrzydza :)
7
fett85
fett85
11 sierpnia 2019, 13:26
Przyznam się, że meczu z Bayernem nie widziałem. Widziałem ten z Portugalczykami i nie było się czym zachwycać. Było co najwyżej poprawnie.

Staram się zwrócić uwagę na to, żeby podejść do sezonu i przygotowań na chłodno. Kadrowo nie jesteśmy silniejsi niż rok temu, a sparingi z ogórkami jak Feronikeli potrafią łatwo przykryć prawdziwe braki w zespole.

Diavo;

Milan w budowie? Nie zgodzę się. Budować można coś przez max 3 lata. Milan budowany jest "ciągle" od zdobycia ostatniego mistrzostwa. Dlatego nie ma co pisać, że gramy z "poukładanymi zespołami". My również jesteśmy poukładani, tyle że przeciętni do bólu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 13:53
To oglądnij sobie powtórkę z Man Utd, zdecydowanie lepszy występ niż z Benficą.
1
jasiom22
jasiom22
11 sierpnia 2019, 15:06
Przede wszystkim jest progres w grze Milanu, niezalezne od przeciwnika, jest trener ktory ogarnia i nawet jezeli nazwiska nie powalaja, to w kazdej formacji sa adekwatne wzmocnienia, przede wszystkim zwieksza sie rywalizacja i nikt nie osiada na laurach. Wczesniej Gattuso forsował Montolivo i Betro na trybuny, dzis w podstawowej jedenastce nie miesci sie Hakan czy Jack, Leao za Cutro, to wzmocnienie. Hernandez do rywalizacji z RR poprawia skład, Bennacer za Bakayoko gorszy nie bedzie, potwierdził to w zeszłym sezonie. I wracaja kontuzjowani Biglia i Jack. Mozna tez dopisac Silve lub kogos za niego, i zespol nie dosc ze wzmocniony to bedzie wygladac na kompletny, pod system Giampaolo. Ktory oczywiscie jest podstawowym wzmocnieniem, obok najwazniejszego czyli nie rozwalenia trzonu zespolu z zeszłego sezonu, ktory juz sie zgrał... Pierwszy pełny sezon Paquety i Piatka bez wymowek.. W tym roku warto tez przypomniec Milan nie bedzie rywalizował z Barcelonami, Manchesterami City.. wiec skład jest wystarczajacy na walke o cel podstawowy - 4 miejsce, za rok mozna robic wieksze wzmocninia, narazie jest robiony porzadek.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 15:10
1
Meloon
Meloon
10 sierpnia 2019, 23:41
Suso znowu najlepszy na boisku, ale kogo to obchodzi w końcu to tylko sparing kogo to obchodzi
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:42
Jack był lepszy ;-p
4
Milanboy
10 sierpnia 2019, 23:51
nope, borini i bonaventura był lepszy, ba, nawet mi się leao bardziej podobał, suso prócz wolnego jakoś superancko nie czarował
6
tomasz696
tomasz696
11 sierpnia 2019, 15:45
chyba inny mecz ogladalismy Jack dal wiecej
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
10 sierpnia 2019, 23:39
Suso znowu strzela. To dobry znak
1
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 23:33
Jeszcze sparing z Ceseną Panowie/Panie, pamiętajcie:)
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:38
Dziś się trochę wyjasniło, Calabria i Hakan na ławkę wg.mnie. Castillejo też bym posadził, ale sądze z Marco da mu szansę, no chyba że udałoby się sciągnąć Correę w tym tygodniu. :-)
Na Cesenę liczę na występy Bennacer-Kessie ...i dawać tego Correę (za Silvę) i gotowi do Serie A.
0
Catzone
Catzone
10 sierpnia 2019, 23:25
Czy ktoś mi wytłumaczy czemu taki hejt na Biglie? Typ nie miał dzisiaj złego zagrania(prócz faulu), a w komentarzach dalej jadą. Nie przywiązujmy się do nazwisk...
Najsłabsi Calabria,Krunic,Silva,Piatek
4
ShevaMS
ShevaMS
11 sierpnia 2019, 00:14
Jako rozgrywający podawał 10m w dowolnym kierunku od partnera, nie wykazywał woli posiadania piłki, grał jak chciał, takie mam wrażenie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 00:56
@up - bo na tym polega rola registy żeby podawać na boki, regulować tempo gry.
2
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 23:05
Czyli na Udine skład taki by pasował?
Giggio - Conti - Gabbia - Romagnoli - RR - Kessie - Bennacer - Paqueta - Suso(Jack) - Leao - Piątek
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 23:10
jak najbardziej tak tylko zamiast Gabbi, Musacchio nawet jesli Mateo wyglądał gorzej od Mateo XD, potem obu panów wygryzie Duarte.
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2019, 23:11
1
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 23:23
No nie było widać Duarte, dlatego go nie dalem. Może na 2 kolejkę już da rade
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:34
Tak dla Giampaolo: Gigio - Conti, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessie, Biglia, Paqueta - Suso - Piątek, Castillejo.

Z ławki Jack, Borini i Leao.
1
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2019, 10:27
Bennacera też nie było widać, ale jego już wystawiłeś . Podwójne standardy ?:)
0
mavachi
mavachi
10 sierpnia 2019, 23:00
Dokladnie tak jak niektorzy pisza! Sprzedac Paquete, Leao, Piatka - zostawic Silve i kupic Huiguaina! XD
6
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 23:35
Higuain, Higuain w Milanie... Gdzieś już słyszałem...
0
MK92
MK92
10 sierpnia 2019, 22:55
Milan Giampaolo znów mi się podobał. Dzisiaj najlepszy był Bonaventura. Po prostu profesor. Moderował wszystkie nasze poczynania. Jedno zagranie miał wręcz genialne, przypominające to, którego autorem był Kaka, a ktore wykorzystał Crespo w finale Ligi Mistrzów w 2005 roku. Leao też mi się podobał. Trochę jeszcze taki nieogarnięty bywał momentami, ale jego przebojowość i technika wywoływały uśmiech radości na mojej twarzy. Ten sympatyczny chłopak będzie bardzo przydatny. Całkiem fajnie znów zagrał Borini, no i znów pokazał, że ma instynkt napastnika. Po raz kolejny dobrze odnajdywał się w polu karnym. Nie mogę się już doczekać startu ligi włoskiej.
11
Boro
Boro
10 sierpnia 2019, 22:58
Może Borini jako jeden z dwójki napastników, umiejętności mu czasem brak ale nosa ma.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 23:05
Borini dzisiaj jak profesor, mi ten chłopak sie podoba, brakuje mu siły, szybkosći i techniki czasami ale potrafi się zebrac i pokazać cos fajnego, strzelić i fajnie zagrac jakąś piłkę.
Jak gra to na niego psioczę pod nosem tak jak dzisiaj ale potem strzela bramkę a ja się smieje z samego siebie i wyzywam od debili co się na piłce nie znają XD
3
MK92
MK92
10 sierpnia 2019, 23:10
Dokładnie tak samo widzę sprawę z Borinim, Panowie. On może nie jest zbyt dobry z piłką przy nodze, ale mądrze porusza się bez niej i ma jakiś taki wrodzony instynkt napastnika. W dodatku nie unika harówki na murawie i nigdy nie narzeka. Tacy zawodnicy są naprawdę przydatni.
5
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 23:16
Strzela bramki ten nasz Borini trzeba mu przyznać, potrafi się odnaleźć w sytuacjach podbramkowych. Nie jest to zawodnik na podstawowy skład ale niech sobie wchodzi i strzela, nie mam nic przeciwko:D Raczej nie ma lepszych opcji, ciężko u nas o transfery dobrych zawodników zwłaszcza na ławkę.
2
patrykas
patrykas
11 sierpnia 2019, 00:46
Panowie spokojnie to był tylko sparing Feronikeli :) Borini taki arcy fajny nie będzie na tle innych drużyn :) Ale fakt, z ławki się gościu na pewno przyda.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 00:47
2
MilanHomer
10 sierpnia 2019, 22:55
Fiu fiu, Borini kapitan, to na pewno nie odejdzie
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 22:53
Bona chyba najlepszy dzisiaj z naszej pomocy, Piątek troszkę lepszy od Silvy (poprzedni napisałem żeten sam poziom ale jednak Pio troszkę lepszy) na ten moment, Leao asysta i troche szumu potrafi zrobić tak jak Samu ale ten dzisiaj zawiódł moje oczekiwania. Paqueta mógł sie podobać, Strinić lepszy od RR a Gabia lepszy od Musacchio, reszta średnio ale poziom przeciwnika co najmniej na poziomie Piasta Gliwice XD

Niech ta Serie A juz startuje.
1
ShevaMS
ShevaMS
10 sierpnia 2019, 22:48
W obronie Conti lepiej niż Calabria, nawet Strinic potrafi coś, w Pomocy Biglia najsłabszy, Krunic nieźle , Hakan Suso Bona super , Samu z Andre słabo , Leao nieźle, Piątka nie widać,
Na ten moment problem jest z napastnikami ale trener ogarnie.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 23:09
Zgadzam sie ale jednak zamienił bym Biglię na Krunića i odwrotnie w twoim komentarzu.

Biglia nie pogra dużo w tym sezonie tak samo chyba Krunić, prędzej MG wystawi Kessiego albo Bennacera na ich pozycji
0
ShevaMS
ShevaMS
10 sierpnia 2019, 23:28
Jak uważasz, ale super jest mieć w obwodzie jeszcze kessiego i Bennacera, może w końcu będzie rywalizacja
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 23:47
Krunic nieźle Biglia najsłabszy? Ty na pewno dobry stream oglądałeś? Biglia dziś bezbłędnie.
6
ShevaMS
ShevaMS
11 sierpnia 2019, 00:16
No bez kitu jego podania to masakra
0
ShevaMS
ShevaMS
11 sierpnia 2019, 00:17
Ale mam nadzieję ze będzie grał jak w Lazio
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2019, 00:34
Nie chce mi się szukać ale strzelam na pewniaka, że miał powyżej 95% celnych, wiele fajnych otwierających podań, fajna współpraca z Suso. Dla mnie jeden z lepszych na boisku dziś.
1
dawko69s
dawko69s
11 sierpnia 2019, 03:29
[ grzesiekpl88 ] niestety do Bigli została już przyklejona łatka i nieważne jak zagra - bardzo dobrze czy bardzo słabo - i tak ZAWSZE wszyscy mówią, że jest najsłabszy na boisku...

#bigliaout i tak dalej. To samo zresztą z Borinim ;(
1
ShevaMS
ShevaMS
11 sierpnia 2019, 07:49
Panowie, co jak co ale na Biglię to ja liczę, wiem jak może zagrać, dlatego oceniam go tak a nie inaczej, chłopa stać na wiele a nie tylko podania dla statystyk, on może być naszym najlepszym pomocnikiem. Pisząc to mialem n myśli podania nie w tempo ale celne, statystyka jest ale akcja poszła się walić... On powinien grać jak maestro Pirlo bo od niego wszystko się zaczyna. Forza Milan
0
dejnio
10 sierpnia 2019, 22:48
Ciężko mi coś powiedzieć na temat tego meczu. Niby totalna dominacja, ale niewiele z tego wynikało. Druga połowa zdecydowanie lepsza, ale padła tylko jedna bramka. Trzeba pamiętać z kim graliśmy, ja o tym zespole usłyszałem dzisiaj po raz pierwszy w życiu. City klepie na wyjeździe West Ham 5:0, a my skromne 2:0 z Mistrzem Kosowa. Obawiam się niestety, że zdobywanie goli w Serie A będzie dla Milanu prawdziwą męką.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 22:54
City gra o punkty, my by się zgrać lepiej i nauczyc jakichś tam zagran i schematów.
Porównanie tych meczy to błazenada, jak dla mnie to mogliśmy pograć z FC Konioklepce z b kalsy okręgowej z ligi z Wysp Świętego Tomasza i Ksiażęcei ito przegrać, byle do sezonu się przygotować jak należy.
Pozdrawiam
Edytowano dnia: 10 sierpnia 2019, 23:00
1
dejnio
10 sierpnia 2019, 23:19
Wiedziałem, że ktoś się uczepi tego porównania, ale to jednak trochę pokazuje ile nam brakuje do europejskiej czołówki. Tym bardziej, że na drugą połowę wyszliśmy praktycznie optymalnym składem.

I co, myślisz że z Udine nagle zagramy super mecz? Chciałbym żeby tak było.
3
dawko69s
dawko69s
11 sierpnia 2019, 03:34
[ dejnio ] przecież jeśli teraz mamy problem ze zdobywaniem bramek z gry z takimi cieniasami jak Feronikeli, to zgodnie z zależnością odwrotnie proporcjonalną jak przyjdzie mecz z Juve to lekko ich klepniemy tak z 4-0 / 5-0 ;p

Pamiętaj, liczą się tylko schematy, taktyka i styl, nie wyniki xddddddd A to i tak był przecież TYLKO sparing ;DDD
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2019, 03:37
0
nadgnity
nadgnity
10 sierpnia 2019, 22:45
Jak Piątek dziś? Dostawał podania?
0
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 22:47
Strzelił bramkę - minimalny spalony, biegał i podawał. Lepiej widoczny niż w poprzednich meczach
2
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:18
miał ze dwie i pół okazji... lepiej, ale w sumie dalej mało podań.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:19
miał ze dwie i pół okazji... lepiej, ale w sumie dalej mało podań.
0
Milanboy
10 sierpnia 2019, 22:44
Ładnie to wygląda, ale zobaczymy w Serie A, choć jak widzę grę Paquety to jestem optymistycznie nastawiony chociaż co do niego, bo mimo błędów gra bardzo miło dla oka i często podłącza sie pod akcje

czuję że to będzie jego sezon, oj czuję
2
patoo_07
patoo_07
10 sierpnia 2019, 22:43
Śmieszne to, ale wychodzi na to, że trener ma pozytywny ból głowy kto ma grać w pomocy. Poza Krunicem, wszyscy póki co pokazują, że warto na nich stawiać od początku.
4
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 22:48
Krunic i Maldini na rezerwie bedą siedzieć,ale reszta?
Bona, Hakan, Paqueta, Suso, Kessie, Bennacer, Biglia, każdy powinien zagrać, bedzie dobrze, od przybytku głowa nie boli
2
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 22:48
Do tego dochodzi Kessie i Bennacer. Po co nam jeszcze ktoś?
2
ShevaMS
ShevaMS
10 sierpnia 2019, 22:53
Krunic też dzisiaj nieźle zagrał, miał super podanie do Silvy, nieźle warunki, dawał radę, trochę gorzej jeżeli chodzi o przegląd pola.
1
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 22:42
No fajnie się to oglądało, ale niech Leao i Piątek już graja od początku w miarę możliwości okej? Ciekawe jakby Jack z Paqueta wymieniali się pozycjami mezzala-treq w razie odejścia Suso, a Krunić niech się chłopak ogarnie, bo słabo... Conti fajnie się go ogląda, ale jeszcze troche. Nie ma co narzekać, będzie tylko lepiej :)
1
Jalapeno
Jalapeno
10 sierpnia 2019, 22:40
Nie moglem oglądać. Jak Krunic i Leao? Strinic/Laxalt dawali rade czy kiepscizna?
0
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 22:43
Laxalt chyba zagrał kilka minut, Strinić nawet nawet, Krunić tragedia. Leao asysta i dobrze się chłopak zapowiada
2
Aniaa
Aniaa
10 sierpnia 2019, 22:43
Krunic posiada supermoce - niewidzialność
8
Jalapeno
Jalapeno
10 sierpnia 2019, 22:44
Dzieki. De Bruyne zawodzi. :(
0
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:46
@Aniaa Już bywali u nas tacy zawodnicy, ja np pamietam Emanuelsona, koleś potrafił znikać z radaru na cały mecz.
1
Lipido
10 sierpnia 2019, 23:01
Krunic chyba bardziej zestresowany. Chcial tak bardzo ze nie wychodzilo. Ale zagranie do Silvy świetne. Pokusil bym się o to, ze nawet lepsze niż te Bonaventury. Leao technika szybkość i gorąca głowa ...ale to debiut i młodość. Strinic ciezki, zbyt czesto ogrywany, cos tam szarpal z przodu, raczej w sezonie duzo minut nie zaliczy o ile będzie w Milanie. Laxalt ciężko powiedzieć, wszedł jak już kazdy myślał o prysznicu.
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 23:05
Laxalt zagrał 3 minuty na krzyż, a i tak zrobił na mnie lepsze wrazenie niż Strinić, Strinić raz fajnie wybiegł pod podanie Paquety, a tak do ze dwa razy miał problemy z prostym przyjęciem piłki... no ale i tak wiadomo ze zostanie. Krunić słabo, ale też się momentami fajnie wystawiał, widać ze te pierwsze dni w Milanie go stresują jeszcze ta wycieczka do kosova, z czasm pewnie się poprawi, i będzie dostawał więcej podań, no i na koniec Leao.. Leao bez piłki człapał, z piłką wystrzeliwał jak błyskawica, pokazał też raz co potrafi, robiąć trzech rywali.. drybling i szybkość.. będą z niego ludzie!
0
konrad1604
konrad1604
10 sierpnia 2019, 22:38
Podsumowanie ode mnie. Mi się podobało to co obejrzałem zwłaszcza w drugiej połowie. Wiadomo z jakim przeciwnikiem graliśmy.
Widać potencjał w tym zespole, jest kilku zawodników z potencjałem, kilku na prawdę dobrych, którzy mogę wejść niebawem na poziom topowy, i tak patrząc na ogół mamy raczej zespół kompletny na każdej pozycji. Teraz popracować nad tym żeby uszczuplić kadrę z zawodników niepotrzebnych i top 4 w zasięgu :) oby nadal w tym kierunku zespół się rozwijał
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:36
Aha i zapomniałem dodać, że Piątek się skończył.
5
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:38
Sprzedać.
2
Jalapeno
Jalapeno
10 sierpnia 2019, 22:41
Za nieco ponad godzinke to nawet sobota sie skonczy.
8
MariuszR06
MariuszR06
10 sierpnia 2019, 22:46
Szkoda... Ale tak to wygląda. Nie gra nic.
0
Orzelek79
Orzelek79
10 sierpnia 2019, 22:36
Leao wyglądał bardzo słabo, Pio niewidoczny, Paqueta dawał zdecydowanie mniej niż Suso. Gładkie 2-0 także będę miło spać, dobranoc.
0
vorti
vorti
10 sierpnia 2019, 22:56
Czekaj, co?
0
roby
roby
10 sierpnia 2019, 22:36
Bona Paqueta zawodnicy na miare Milanu,Leao tez fajnie smigal,gaz z technika.Ciekawi mnie jak sie pomieszcza Bona Suso Paqueta,nie wyobrazam sobie ktoregos na lawce ...
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
10 sierpnia 2019, 22:43
Bona chyba najlepszy dzisiaj z naszej pomocy, Piątek na poziomie Silvy na ten moment, Leao asysta i troche szumu potrafi zrobić tak jak Samu ale ten dzisiaj zawiódł moje oczekiwania. Paqueta mógł sie podobać, Strinić lepszy od RR a Gabia lepszy od Musacchio, reszta średnio ale poziom przeciwnika co najmniej na poziomie Piasta Gliwice XD
0
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:35
Kosowo podbite.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:34
Mistrzostwo Kosowa mamy w kieszeni ;)
3
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:36
Szkoda, że hajsu w kieszeni tyle nie mamy co "mistrzowie":D
0
Bandita
Bandita
10 sierpnia 2019, 22:33
No ma kiwke Leao trzeba to mu oddac
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:32
Dobra niech ktos poda do Piątka w końcu.. i niech strzeli, tylko tego brakuje..
0
TheoACM
TheoACM
10 sierpnia 2019, 22:31
Borini dzisiaj lepszy od Hakana. Musi się Turek ogarnąć, bo kolejny słaby sezon nie pozostawi wątpliwości.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:35
Teoretycznie na pozycję Hakana jest też Jack i Paqueta. Więc raczej za wiele nie pogra.
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:41
Hakan może grać wszędzie w pomocy, to go ratuje, ale ogólnie robi się ciasno na wszystkich pozycjach w pomocy, i bardzo dobrze! wreszcie jest rywalizacja... za napastnikami: Suso/Jack/Hakan - super, lewa: Paqueta/Hakan/Jack(Krunić) - super, dalej.. srodek, Biglia/Bennacer/Hakan?(Berscianini) - wmiare okej, prawa: Kessie/Borini/Krunić (Bennacer,Paqueta,Hakan - wszyscy mogą grać)... i tu po Kessiem w sumie nie wiadomo kto następny w kolejcje, chyba Borini/Krunić. Z przodu Piątek/Silva i Leao/Castillejo. Correa za Silvę to solidne wzmocnienie jeszcze by było.
2
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:31
Il Pablitano.
2
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:30
...czy Brescianini gra na środku?
0
Mirek99999999
10 sierpnia 2019, 22:33
Strinić gra na środku obrony, Laxalt na lewej stronie, a Brescianini chyba za Biglię.
2
Mateusz1982
Mateusz1982
10 sierpnia 2019, 22:30
Jedno jest pewne, skład ciężko wystawić, bo wszędzie podwojenie/potrojenie pozycji. Ale klasowy obrońca do pary dla Romagnoliego by się przydał.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
10 sierpnia 2019, 22:29
Pablo Kapitan! ; D
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:28
il capitano Borinho.
1
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
10 sierpnia 2019, 22:28
Łooo nowy El Capitano - Fabio
1
mist22
mist22
10 sierpnia 2019, 22:27
Dobra, Panie Giampaolo, słuchaj Pan: G. Donnarumma ; Conti, Musacchio(Caldara), Romagnoli, Rodriguez(Theo) ; Paqueta, Biglia, Bonaventura ; Suso ; Leao, Piątek
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:28
Paqueta musi grac na lewej więc raczej Kessie, Biglia, Paqueta; Suso/Jack;
1
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:28
tak! a Bennacer?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:30
Przy obecnej formie Biglii to raczej na ławce.
1
GeorgeACM
GeorgeACM
10 sierpnia 2019, 22:31
Dokładnie tak tylko nie podoba mi się biglia, wolałbym zobaczyć boriniego (nie koniecznie na tej pozycji) a do tego mamy jeszcze bennacer i kessie
1
mist22
mist22
10 sierpnia 2019, 22:31
No niestety grzesiek, nie mamy na tej pozycji w sumie nikogo prócz niego, może Bennacer ale wydaje się, że ma on trochę inne zadania na boisku.
0
Bandita
Bandita
10 sierpnia 2019, 22:32
te formy zawodnikow SerieA zweryfikuje poki co to Borini nawet jest kozak
2
Boro
Boro
10 sierpnia 2019, 22:35
Nic nowego nie odkryje ale tak sobie myślę że zapowiada się fajna rywalizacja o pierwszy skład
1
Zimer9009
Zimer9009
10 sierpnia 2019, 22:26
Paqueta nie wiedział co zrobić z piłką to ośmieszył przeciwnika ... :p
3
Starosta
10 sierpnia 2019, 22:23
Jaka piłka od Jacka do Leao!!
3
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 sierpnia 2019, 22:22
Jack jaki maestro!
4
spread
spread
10 sierpnia 2019, 22:22
Leao XD
0
jasiom22
jasiom22
10 sierpnia 2019, 22:22
Paqueta z prawej strony zagubiony trochę.
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
10 sierpnia 2019, 22:22
Jack, Leao i Borini najlepiej z nowych. Najsłabiej niestety Paqueta, zwykle to on zakładał siaty, a nie inni mu, no ale w końcu dopiero zaczyna ten sezon, więc jeszcze się rozkręci.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 sierpnia 2019, 22:30
Bez powodu nie zagrał mniej niż 10 minut na CA.
0
Milanboy
10 sierpnia 2019, 22:39
Marcos Salinas- no trudno było mu tam grać jak w pomocy jest Arthur, Casemiro oraz Cou, gdzie go ty byś upchał w takiej linii?
0
10 sierpnia 2019, 22:22
Niang co strzelil hhahhaaa
2
ACstach
ACstach
10 sierpnia 2019, 22:22
UPS... Teraz po piłkę do Mediolanu trzeba iść....
0
Starosta
10 sierpnia 2019, 22:25
Przypomniał mi się Boateng
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:22
Jack co piła wow
1
10 sierpnia 2019, 22:20
Ten Leao fajny, ale trochę w gorącej wodzie kąpany :P
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 sierpnia 2019, 22:22
Daj mu żyć, pierwszy mecz, chce się pokazać.
1
Mirek99999999
10 sierpnia 2019, 22:22
Niang 2.0 ale z mniej drewnianym stylem biegania:)
0
Mirek99999999
Mirek99999999
10 sierpnia 2019, 22:23
Spokojnie, wiem :)
1
Zimer9009
Zimer9009
10 sierpnia 2019, 22:23
Ma cechy młodego chłopaka obdarzonego szybkością i techniką. Lubi podryblować, zagrać niekonwencjonalną akcje, asystować, ale w niektórych podbramkowych sytuacjach brakuje mu doświadczenia i zimnej krwi. Nie mniej fajnie się go ogląda.
2
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się