SCUDETTO


MERCATO LIVE #45 [20:03]: Agent Suso ponownie w Casa Milan

14 sierpnia 2019, 08:33, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #45 [20:03]: Agent Suso ponownie w Casa Milan

[08:33]: Dziś we Włoszech obecny będzie agent Angela Correi, który nie ustaje w próbach wytransferowania swojego klienta do Milanu. Jak podają włoskie media, lada chwila może dojść do swoistego domino reżyserowanego przez Jorge Mendesa. Portugalski agent nie zraził się brakiem porozumienia z Monaco ws. Andre Silvy i ponownie ustawia klocki krok po kroku, aby zrealizować kilka operacji naraz. Do ekipy rosonerich trafiłby wspomniany Correa, do Valencii - Silva, zaś ekipę z Estadio Mestalla na rzecz madrytczyków opuściłby Rodrigo. Prace trwają...

[09:06]: W ostatnich godzinach nastąpiło znaczne przyspieszenie w negocjacjach dotyczących Angela Correi, donosi La Gazzetta dello Sport. Wpływ na to mają ruchy związane z Andre Silvą i Rodrigo, o których wspominaliśmy wyżej. Dzisiaj w Mediolanie ma pojawić się agent Argentyńczyka celem spotkania się z kierownictwem rosssonerich. Jeśli chodzi o Silvę, to Valencia jest gotowa przeznaczyć na jego zakup 25 milionów euro. 

[09:12]: Nicolo Schira (La Gazzetta dello Sport): Milan i Augustin Jimenez, agent Angela Correi, osiągnęli porozumienie w sprawie warunków indywidualnego kontraktu napastnika. Argentyńczyk, jak tylko dogadają się kluby, podpisze z mediolańczykami pięcioletni kontrakt gwarantując mu trzy miliony euro za sezon. 

[9:16]: Dejan Lovren, który w trwającym okienku transferowym był mocno łączony z Milanem, chciałby trafić do Romy. Dla giallorossi stanowi on jednak jedynie jedną z opcji, a priorytetem obecnie są negocjacje w sprawie transferu Daniele Ruganiego z Juventusu, za którego mają zapłacić łącznie 30 milionów euro - 5mln za wypożyczenie i kolejne 25mln realizując obowiązek wykupu. 

[09:25]: Olympique Lyon prawdopodobnie rezygnuje ze starań o Suso Fernandeza. Według L'Equipe ekipa z Francji jest bliska pozyskania Jeffa Reine-Adélaïde z Angers SCO za 25 milionów euro plus 5 milionów w bonusach i procent od przyszłej sprzedaży. 

[09:33]: Il Corriere della Sera: Milan mógłby pozwolić Gigio Donnarummie na transfer, jeśli wpłynęłaby bardzo lukratywna oferta na co najmniej 60 milionów euro.

[09:42]: Cristian Camino, argentyński dziennikarz, który wczoraj jako jeden z pierwszych napisał, że agent Correi leci do Europy finalizować rozmowy dotyczące transferu napastnika, twierdzi, że cała operacja zamknie się w kwocie 55 milionów euro. Przypomnijmy, że włoskie media stoją na stanowisku, że Milan zaproponował 45mln euro i nie zamierza podwyższać oferty.

[10:29]: La Gazzetta dello Sport snuje kolejny łańcuszek transferowy z udziałem Milanu. Punktem wyjścia jest przeprowadzka Neymara z Paris Saint Germain do Realu Madryt. Wówczas Paryżanie zyskaliby fundusze na pozyskanie Gigio Donnarummy, za którego rossoneri chcą co najmniej 50-60mln euro. Mediolańczycy zarobione pieniądze mieliby przeznaczyć na kogoś "dużego" z Realu Madryt, który prawdopodobnie będzie chciał nieco przewietrzyć szatnię. Dziennik w tym kontekście wymienia Lukę Modricia, Jamesa Rodrigueza oraz Isco. Trzeba jednak mieć na uwadze, że na ten moment są to tylko przypuszczenia La Gazzetty.

[10:41]: La Repubblica: Schalke 04 Gelsenkirchen wyraża zainteresowanie Ricardo Rodriguezem. Milan wycenia bocznego obrońcę na 20 milionów euro.

[10:50]: Andrea Petagna oraz Moussa Marega, 28-letni napastnik FC Porto, zostali zaproponowani Milanowi, informuje Corriere dello Sport. Jednak w obu przypadkach odpowiedź rossonerich była negatywna, nie są oni zainteresowani wymienioną dwójką, ponieważ skupiają się na Angelu Correi.

[12:18]: La Gazzetta dello Sport zauważa, że dzisiejsza planowana wizyta agenta Angela Correi w Mediolanie oznacza, iż oba kluby zbliżyły się do osiągnięcia porozumienia.

[12:51]: Tymczasem do Casa Milan przybył Alessandro Lucci, agent między innymi Suso, wraz z Serginho. Według MilanNews, to własnie temat przyszłości hiszpańskiego piłkarza jest powodem wizyty.

[15:48]: Marca podaje, że w temacie transferu Rodrigo z Valencii do Atletico jest już wszystko gotowe, ale oficjalne potwierdzenie tego ruchu nastąpi dopiero po sprzedaży przez Rojiblancos dwóch piłkarzy: Angela Correi i Nikoli Kalinicia.

[16:15]: Atalanta Bergamo, która szuka lewego obrońcy, chciałaby pozyskać Diego Laxalta, donosi Tuttosport. Problemem jest jednak formuła ewentualnego transferu, gdyż trzecie ekipa minionego sezonu preferuje wypożyczenie, podczas gdy Milan chciałby transferu definitywnego.

[20:03]: Sky Sport: AC Milan nie ma w planach sprzedaży Suso. Trener Giampaolo będzie stawiał na Hiszpana w nadchodzącym sezonie.



257 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
14 sierpnia 2019, 13:27
Rodrigo opuścił trening Valencii. Machina Mendesa ruszyła.
Witamy Anioła Koreę.
6
Presidente
Moderator Presidente
14 sierpnia 2019, 14:17
Ale on chyba trening opuścił wczoraj, po czym dzisiaj wrócił :)
0
Presidente
Presidente
14 sierpnia 2019, 14:27
No to wychodzi na to, że dziś znów opuścił :D
https://twitter.com/DepCOPEValencia/status/1161588855839043584
To samo źródło mówi o tym, że Valencia nie chce Andre Silvy.
1
Presidente
Moderator Presidente
14 sierpnia 2019, 14:44
Ale on opuszcza po prostu ich ośrodek treningowy. Widziałem ten filmik już na koncie AsTV. Gdzieś mi się przewinęło, że on w ogóle trenuje indywidualnie.
0
Presidente
Presidente
14 sierpnia 2019, 14:56
Cutrone też tak w środku dnia opuszczał sam ośrodek treningowy :P
1
14 sierpnia 2019, 13:20
'Przypominajka'

Wbijajcie do Fantasy! Utworzyłem 2 ligi, H2H i Classic. Wbijajcie i podawajcie dalej :) Kody poniżej:
EN8PPlwd
tbon5K9d

BTW. Jak ktoś odkryje jak się dostać do utworzonych już lig i gdzie wklepać kody to proszę o wyjaśnienie. Po tych zmianach mi coś nie do końca działa i nie wiem gdzie wejść by wpisać kod od innych graczy.
Jeszcze mi coś formacje nie działają jak trzeba, bo mam 2-4-3 zamiast 3-4-3 i 5 zawodników na ławce xD
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 13:23
1
Gzikuu
14 sierpnia 2019, 13:26
Tam w ogóle póki co mało działa. :P Tez nie mam pojęcia gdzie wpisać kod do ligi. Nawet chyba przez pomyłkę Lukaku jest aktualnie wyceniany na 6,7 mln, więc chyba warto się zainteresować. :P
1
Gzikuu
Gzikuu
14 sierpnia 2019, 13:28
Z tanich gości to polecam Paquete, Contiego, Nandeza czy Donnarumme z Brescii. Ten ostatni według mnie będzie przekotem w tym sezonie.

A do lig, które utworzyłem dołączyło już sporo ludzi, więc może oni nam doradzą? xD
Pisałem na Messengara Fantasy, ale nie odpisują na nic, a ja mam wciąż tylko 10 graczy w polu xD
1
Gzikuu
14 sierpnia 2019, 13:35
Fakt, cena 4,5 za Paquetę też jest śmieszna. Contiego też mam, jako rezerwowego, bo cena ta sama, ale chyba póki co grać będzie Calabria.
Ogólnie to mam moje klasyczne 3-4-3.
Drągowski
Malcuit-Ghoulam-Castagne
Paqueta-Correa-Zaniolo-Ilicić
Piątek-Lukaku-Chiesa

Szkoda, że Suso występuje jako napastnik, w pomocy byłby idealny a w ataku za duży ścisk.

I jeszcze kasa została w rezerwie. ;)
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 13:36
0
Gzikuu
Gzikuu
14 sierpnia 2019, 13:44
Castagne ma chyba kontuzje i trochę go nie będzie.
Ja pamiętam edycje Fantasy z 2016/17. Mertens był uznawany za pomocnika. Ustawiłem go na kapitanie jeszcze wtedy i kosiłem ogrom punktów.
2
szfarceneger
szfarceneger
14 sierpnia 2019, 13:44
Strasznie dziwne ceny. Lasse Schone prawie 3x droższy niż Lukaku, dobry bramkarz kosztuje ponad 10, a taki Paqueta i Bonaventura 4.5 xD
0
szfarceneger
szfarceneger
14 sierpnia 2019, 13:52
Z bramkarzy to chyba Mereta na początek najlepiej wziąć :)

Ktoś coś wie, gdzie wklepać te kody? :D
1
Stark
Stark
14 sierpnia 2019, 13:58
Ja musiałem znaleźć w morzu lig nazwę tej Twojej i dopiero jak znalazłem, to wpisałem kod xd
0
Stark
Stark
14 sierpnia 2019, 14:00
No to beka.
Następnym razem jak podam przypominajkę to napisze, że chodzi o ligi:
AC Milan PL H2H
oraz AC Milan PL Classic.
2
Stark
Stark
14 sierpnia 2019, 14:06
Na Twitterze poszło info o lidze, a przydałoby się, żeby dali info na fb, gdzie obserwuje ich więcej osób
0
HIM1998
HIM1998
14 sierpnia 2019, 14:18
Poda ktoś link do aplikacji?
0
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2019, 16:38
Krunic po 12 mln xD
0
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2019, 22:29
HIM1998

https://fantasyseriea.com
0
roby
roby
14 sierpnia 2019, 13:17
Jimenez agent Correi dobry model,7 transferow na 9 w Atletico przeprowadzil,wolalbym nie robic z nim interesow
0
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2019, 13:17
Ciekawostka: Atletico Madryt przeprowadziło w tym okienku 9 transferów do klubu z czego przy 7 pośredniczył Pan Jorge Mendes.
0
AC Kamil
AC Kamil
14 sierpnia 2019, 13:04
Za półtorej tygodnia rusza liga, jeśli ktoś ma odejść z Milanu w tym momencie to nie powinien być to żaden ważny zawodnik jak Suso czy Donnarumma o których odejściu najwięcej się mówi. W pierwszej kolejności klub musi się pozbyć takich graczy jak A. Silva, Laxalt, Strinić. Do tego jeśli przyjdzie Correa lub inny zawodnik na tę pozycję to ktoś z dwójki Borini / Castillejo powinien zostać sprzedany, bo zrobi się zbyt ciasno z przodu.
2
14 sierpnia 2019, 12:59
- Bongiorno Mister Lucci!
- Un caffe, per favore.

Ot cała tajemnica. Tyle razy już pisali, że przyłazi z Seginho w temacie Suso, a chodziło o Duarte :)
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
14 sierpnia 2019, 12:47
Olac ławkowicza atletico i niech biorą się za van de beeka z Ajaksu. Cena podobna, młody i fajny grajek. Byłby drugi pomocnik oprócz paquety, który coś potrafi.
1
Seca
Seca
14 sierpnia 2019, 12:54
Zgadzam sie z Toba ale to zupelnie inni gracze, De Beek to pilkarz srodka pola, moze obsadzic tam kazda pozycje a Correa to typowy cofniety napastnik, czasem Cholo wystawial go na skrzydle. Ale nie jest to typ pomocnika i dziwia mnie opinie innych ktorzy juz robia z niego trequartiste w Milanie ktory bedzie gral za dwojka napastnikow. Taka opcja wg mnie odpada, on jak juz ma biegac wokol Piatka.
1
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2019, 12:55
Bardziej nam potrzebny 2 napastnik
0
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2019, 13:04
Przeciez za tego mlodziaka to Ajax Z 80 krzyknie
0
Seca
Seca
14 sierpnia 2019, 13:12
Tak bedzie drogi ale jest sporo wart. To taki pomocnik totalny. Broni, atakuje, duzo biega, walczy, potrafi odnalezc sie w polu karnym. Wiele sie mowi ze ma zawitac do Realu. Tam akurat jest potrzebna swieza krew w pomocy wiec pewnie nie mamy szans na walke o niego.
0
Inzaghi87
Inzaghi87
14 sierpnia 2019, 13:32
No nie podobna bo chca za niego 60mln. A w ogole interesuja sie nim lepsze kluby. Milan za niska polka dla niego teraz skoro nawet Real go chce. Nie patrzcie tez na Isco i Rodrigeza bo Milan nie gra w LM i zaden nie pojdzie do nas
1
Inzaghi87
Inzaghi87
14 sierpnia 2019, 13:46
"Broni, atakuje, duzo biega, walczy, potrafi odnalezc sie w polu karnym" - prawie jak Fabio Borini.
0
Seca
Seca
14 sierpnia 2019, 14:14

Chaos11985 masz mnie :D
0
14 sierpnia 2019, 12:27
Isco IN, Suso OUT.
1
dominord
dominord
14 sierpnia 2019, 13:16
Aż chce się pomarzyć o Isco na treq za plecami Piątka.
1
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 12:24
Ben Yedder w Monaco za 40 milionów euro. Lol?

Ben Yedder w tamtym sezonie w La Lidze:
Mecze: 35,
Bramki: 18,
Asysty: 9.

Mozemy sobie pluc w brode.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 12:25
5
dominord
dominord
14 sierpnia 2019, 12:38
Czemu mamy sobie pluć w brodę?
8
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 12:58
Bo polujemy na Corree, ktory staty ma jakiejaki ma zamiast na solidnego Ben Yeddera?
9
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 13:02
Ale my chyba takiego typu napastnika nie szukamy :)
Czemu porównujecie Correę z typowymi napadziorami?
Też nie jestem przekonany do Angela, ale mnie to już mocno dziwi.
2
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 13:06
Szukamy SS, Ben Yedder grywal w Sevilli jako cofniety + sama ilosc asyst powinna Ci powiedziec, ze to nie tylko dolozyc noge. Ma dodatek dochodzi fakt, ze Correa (nie wiem za co) jest w teorii drozszy od Francuza. No i kolejny argument, ze Ben Yedder juz ktorys sezon z rzedu z pewnego poziomu nie schodzi, a Correa?
5
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 13:17
On tak grał, ale na początku jak grał z Silvą. Później z tego co kojarzę, to przeszedł już na głównego egzekutora. Chociaż mogę się mylić, bo aż takie wiele Sevilli nie oglądałem.

Też go uważam za dobrego grajka, ale wydaje mi się, że by tu nie pasował i to nie ten typ co potrzebujemy.
A może się nie znam, był sondowany, ale zobaczyli jego brzuszek i zrezygnowali? :D
Może stwierdzili, że chcą młodszych?
1
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2019, 13:18
Jalapeno - nie bo

Ma 29 lat, a correa 24

Druga sprawa, grał przeważnie jako środkowy, to nasz Silva robił czarną robotę w ataku, wystarczy obejrzeć trochę meczy Sevilli za machina.

Jednak Angel gra w topowej Europejskiej ekipie, i to nie mało grał, jeden z ważniejszych. graczy cholo, a, on mało strzelał bo Costa i griezmann
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 13:33
0
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2019, 12:21
Moim zdaniem na te chwilę RR jest lepszy niż TH. I tu zalezy od zarządu jaki mają pomysł. Bo z punktu widzenia kibica wolałbym by RR zostal, wtedy mamy mocno obsadzoną lewą tkankę. Gdyby miał odejść to nie za mniej niż 30 :)
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 12:22
3
Kubencki
Kubencki
14 sierpnia 2019, 12:11
Już to widzę jak Valencia wymienia Rodrigo na Andrzeja Śliwkę xD
1
Starosta
Starosta
14 sierpnia 2019, 12:43
To żebyś się nie zdziwił :)
1
jasiom22
jasiom22
14 sierpnia 2019, 13:11
...bardziej na Silvę i 35 mln do przodu.
0
Kubencki
Kubencki
14 sierpnia 2019, 13:44
@Starosta jak tak faktycznie się stanie to możesz się ze mnie śmiać w komentarzach :P
0
Starosta
Starosta
14 sierpnia 2019, 18:34
Nie śmieje się z Ciebie. Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię. Ty masz taką ja mam odmienną. Czas pokaże co się wydarzy :). Rodrigo do Atletico, Correa do nas Silva do Walencji. Bardzo prawdopodobny scenariusz. Mendes nad tym ostro główkuje.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 18:36
0
boro215
boro215
14 sierpnia 2019, 12:08
Chyba ostatecznie upadł temat Silvy w Monaco skoro sciagneli wlasnie Ben Yedera
0
POE
POE
14 sierpnia 2019, 12:38
No baaa
0
adriann1611
adriann1611
14 sierpnia 2019, 11:51
Szkoda tego Ricardo Rodrigueza. Moze nie jest to zawodnik z topu ale jakość ma i 26lat to nie jest jeszcze tak duzo, zeby juz sie nie rozwinął. Spokojny z pilka przy nodze i dobry drybling. Mi sie dobrze go oglada.
3
Bandita
Bandita
14 sierpnia 2019, 11:47
Najlepsi są Ci co najwiecej marudza jakby to ich kasa byla.
Tak zostańmy z tymi co mamy . I od stycznia zaczna Ci sami marudzic, ze trzeba bylo Corre brac i kogos innego bo wiadomo bylo, ze Suso opadnie z formy itd.
Przeciez nawet złotówka nie idzie z waszej kieszeni. Pewnie Ci co najwiecej plumkaja nawet koszulki firmowej nie maja;)
Najwazniejsze pozbyc sie Silvy niewazne jak niewazne gdzie ma robic Out. A reszta juz sie ulozy sama
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 11:48
2
Zielony2009
Zielony2009
14 sierpnia 2019, 13:52
Ja mam kubek to mogę się odzywać czy nie :(
2
GiveMeReason
GiveMeReason
14 sierpnia 2019, 11:44
Ewentualny transfer Correi bedzie najdrozszym w naszej historii ??
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 sierpnia 2019, 11:53
Tak. Do tej pory najdrożsi to Bonucci i Rui Costa - za 42 mln. Za nimi Andre Silva - 38 mln .
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 11:56
3
TR3V0R
TR3V0R
14 sierpnia 2019, 11:27
Z tym Correą zaczyna się robić to samo co wcześniej z Lovrenem albo Veretoutem...
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
14 sierpnia 2019, 11:27
Co wy z tym Depayem, przecież koleś był niewypałem w Manchesterze. To jest przehajpowany grajek. Nie udzwignie presji.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 11:29
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
14 sierpnia 2019, 11:53
Dokładnie. Za dobry na średniaków, a za słaby na najlepszych :v
1
dykt4tor
dykt4tor
14 sierpnia 2019, 14:20
Zupełnie jak Suso
0
AcMati92
Moderator AcMati92
14 sierpnia 2019, 11:22
Ale zrozumcie, że muszą kupoc tego typa. Mamy obecnie Silve, który się do niczego nie nadaje i którego nikt nie chce. Mamy tego murzynka, od którego nikt nic nie może póki co wymagać oraz Piątka, który teoretycznie też może mieć słabszy sezon niż ostatni. Potrzebujemy napastnika jak tlenu, a że nie stać nas na najlepsze strzelby, więc celują w takiego typa, który za te 45 mln może być ok.
1
Unloco
Unloco
14 sierpnia 2019, 12:19
Myślę, że wielu narzekających na ten możliwy transfer chodzi o to że takie pieniądze można by lepiej zainwestować niż na typa "który za te 45 mln może być ok".
1
Bufor85
Bufor85
14 sierpnia 2019, 10:59
Na początku byłem wniebowzięty tym transferem, potem nastąpiło przesycenie aż teraz czuję obrzydzenie. Największym kretynizmem będzie wydanie 50 baniek za brak efektów tego piłkarza - mam na myśli tego Corrę. Nie wiem czemu nie pokuszą się o kogoś młodego z ligi holenderskiej albo belgijskiej.
4
TR3V0R
TR3V0R
14 sierpnia 2019, 11:22
no, też mi się zdaję, że za bardzo się napalili na tego Correę
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
14 sierpnia 2019, 10:50
Correra nie waż sie dotykać trofeów Milanu, one nie są dla ciebie, my cie tu nie chcemy.
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2019, 10:53
My czyli Ty i kto?
11
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
14 sierpnia 2019, 11:20
i Ty mój przyjacielu
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2019, 11:42
Ja nie mogę powiedzieć, że go nie chcę. Chcieć też za bardzo go nie chcę, po prostu jestem neutralny. Przyjacielu. :)
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
14 sierpnia 2019, 12:36
,,Ja nie mogę powiedzieć, że go nie chcę. Chcieć też za bardzo go nie chcę '' hehehe
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
14 sierpnia 2019, 10:48
Co oni z tym Correrą, ja cie Correra tu nie chce, słyszysz?
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 10:49
0
grzegorz_o
grzegorz_o
14 sierpnia 2019, 11:23
Nie słyszy
8
Rocker
Rocker
14 sierpnia 2019, 11:45
A jeśli nawet słyszy, to nie rozumie!
2
rossoner111
14 sierpnia 2019, 10:46
chcemy wzmocnień, ale Corre'a nawet za 45 mln to przestępstwo....
4
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2019, 10:55
Właśnie cały czas mnie zastanawia, dlaczego skoro chcemy wydać na niego nawet 45 mln (40 mln podstawy + 5 mln łatwych do zdobycia bonusów), to czemu nie spróbujemy z Depayem? Holender wydaje być się tym, który lepiej spełni założenia wymagane od SS plus powinien być "do wyjęcia" nawet za trochę mniejsze pieniądze.
3
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 11:05
@kamilus, nie wiem na dobrą sprawę co gra Correa, ale dla Depaya zdecydowane tak. Może problemem jest to, że nie chce się przenosić lub nie chce się przenosić do nas.
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2019, 11:15
Szczerze mówiąc to nie wiem, czy ktokolwiek poza zarządem wie, czy w ogóle patrzymy w kierunku Depaya (niektóre plotki mówiły o naszym zainteresowaniu Holendrem, ale plotki w tym roku są wyjątkowo nietrafione), a jeśli nie, to dlaczego. Tak na chłopski rozum może przeszkodą jest to, że Memphis jest dosyć rozrywkową i barwną postacią i istnieje obawa, że mógłby podzielić los Brazylijczyków w Milanie, którzy z biegiem czasu nad piłkę przedkładali inne "aktywności"?
0
Umberto
Umberto
14 sierpnia 2019, 10:35
Kupić starego Modricia to naprawdę byłaby największa głupota.
1
Abece
Abece
14 sierpnia 2019, 10:43
Chodzi Ci o tego zdobywcę złotej piłki? Jeśli tak to się z tobą zgadzam.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 10:50
Sam jestem przeciwnikiem takiego transferu, ale taka prawda, że Modric jeszcze przez jakiś czas będzie przewyższał o klasę każdego z naszych pomocników.
2
Unloco
Unloco
14 sierpnia 2019, 12:16
Modric ostatnio wrzucał na Instagramie zdjęcią z treningu, pod którymi podpisał że jest szczęśliwy i nie może się doczekać kolejnego sezonu w Realu. Z resztą nie sądzę aby kiedykolwiek plotki o nim miały jakąkolwiek rację bytu.
0
Manolas
14 sierpnia 2019, 10:26
Nie sądzicie że Correa jest lekko przereklamowany
?. Przecież to identyczna sytuacja jak z Silva również wpuszczali go z ławki z łatką wiecznego talentu tyle że w lepszym klubie i nałapał minut w lidze Mistrzów
1
TR3V0R
TR3V0R
14 sierpnia 2019, 11:24
No jak ten Correa przejdzie do nas i nie wypali to nieźle się na nim przejedziemy...
0
Manolas
14 sierpnia 2019, 10:26
Nie sądzicie że Correa jest lekko przereklamowany
?. Przecież to identyczna sytuacja jak z Silva również wpuszczali go z ławki z łatką wiecznego talentu tyle że w lepszym klubie i nałapał minut w lidze Mistrzów
0
jasiom22
jasiom22
14 sierpnia 2019, 13:27
Jest trochę przereklamowany, tylko również potrzeby jak woda, żeby nowy projekt wypalił. Correa ma przede wszystkim uzupełniać Piątka, i odciązać Suso, czy wręcz zastąpić go - nie konieczie juz w tym okienku transferowym. Correa zwyczajnie spełnia wszystkie aspekty "głośnego" transferu na koniec mercato którego Milan potrzebuje, a przy okazji będzie sensownym wzocnieniem, tym bardziej jeżeli własnie zastąpi Silvę, Milan chce Correą zatrzeć ten transferowy blamaż.
0
matten
matten
14 sierpnia 2019, 10:22
Nie przekonuje mnie ten Correa. Wolałbym wymianę Suso - Depay nawet jeśli trzeba by było dopłacić do tego interesu. Jeśli z jakichś względów byłoby to niemożliwe to chyba wolałbym nikogo nie ściągać i postawić na parę Piątek - Leao. Gramy tylko na dwóch frontach, a w odwodzie pozostają Castillejo i Borini, więc powinno wystarczyć. Za pieniądze ze sprzedaży Andre Silvy i reszty zbędnych zawodników ściągnąć kogoś do pomocy i można kończyć to okienko.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 10:23
2
Daros
Daros
14 sierpnia 2019, 10:54
A mnie przekonuje. Utrzymał się w Atletico. Jest pracusiem, ale z dobra technika, szybkością i dryblingiem. Depay to niewiadoma w lepszej lidze.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 11:02
Mnie przeraża pewien paradoks, mianowicie jako kibice Milanu wciąż żyjemy wspomnieniami potęgi tego klubu i uważamy się za mocnych, a jednocześnie nasze wymagania względem piłkarzy obniżyły się niesamowicie. Osobiście bardzo mnie ucieszył transfer Bennacera, gdzie kiedyś info o dołączeniu takiego zawodnika nie robiło na mnie żadnego wrażenia. Tak samo Correa, widzimy w nim wybawiciela, a obiektywnie patrząc, to średni, być może utalentowany gracz. Samo okienko na chwilę obecną jest chyba nieco rozczarowaniem. Możliwe, że cały plan wypali i wszyscy okażą się strzałem w dziesiątkę, ale jednak obawiam się, że zbyt dużo sobie wmawiamy i ten sezon może nas brutalnie zweryfikować.
0
Unloco
Unloco
14 sierpnia 2019, 10:15
Swoją drogą, logika Romy - sprzedać Manolasa za 36, kupić Ruganiego za 30 XD Nie wiem kto tam pomyślał że to dobry pomysł.
1
Corsa
Corsa
14 sierpnia 2019, 10:22
Manolas miał klauzulę :) Tym razem nie mogli nic zrobić, a i tak wykorzystali okazję by wziąć Diawarę.
W tamtym roku byłem ich naczelnym krytykiem, bo to co robili to był jawny sabotaż.
W tym roku wydaje mi się, że działają na tyle dobrze na ile mogą, a mogą nie za wiele. Trzymają Dżeko w ryzach na przykład, co według mnie jest dobrych ruchem. Dawniej by go pewnie już w czerwcu sprzedali i kupili jakiegoś ogóra typu Duombia czy Gerson na zastępstwo.
Jednakże, ciągle jest tam Palotta i Baldini, a więc normalnie być nie musi :P Tak czy inaczej, nie skreślałbym ich w tym roku.
1
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 11:14
@Miszcz, w chwili obecnej uważam, że Roma jest nieco lepiej uzbrojona niż my, początek mercato zwiastował coś zupełnie innego, ale radzą sobie. Jednak różnica jakości między nami, a nimi jest minimalna i o wszystkim może zdecydować kunszt trenera. To będzie nasz główny rywal o czwarte miejsce.
0
hyrus13
hyrus13
14 sierpnia 2019, 10:05
Correa chce 3 mln za sezon? To tyle samo ile Rugani ma zarabiać w Romie.
0
Corsa
Corsa
14 sierpnia 2019, 10:24
Obecnie zarabia 1,6 mln więc jakby nie patrzeć 2x więcej.
0
14 sierpnia 2019, 09:58
SER Deportivos Valencia wczoraj w nocy stwierdzili, że Valencia nie chce Andre Silvy. Nie napalałbym się na jego transfer dopóki nie będzie oficjalny :)
1
jasiom22
jasiom22
14 sierpnia 2019, 09:55
"co najmniej 60 milionów euro" - nareszcie odrobina rozsądku dziennikarzy, w kwestii Donnarummy. Correa? 45+10mln w bonusach? od ilości rozegranych spotkań, albocoś? dawać go już tu - dziś! z Correą i bez Silvy+Laxalta kadra będzie kompletna.
0
MR. X
MR. X
14 sierpnia 2019, 09:48
Ten pójdzie tu, tamten pojedzie tam, a jeszcze inny pojdzie gdzie indziej. Niech ktoś zatrzyma tą karuzele.. śmiechu. Jak się to skończy to się jeszcze okaże. Poki co jest to zabawne.
0
MK92
MK92
14 sierpnia 2019, 09:30
Z niecierpliwością czekam już na koniec tego nużącego serialu z Correą i Silvą...
5
MrAncelotti
MrAncelotti
14 sierpnia 2019, 09:14
Z tego co wiem, to prowizja dla agenta za piłkarza się również amortyzuje. Czyli jeśli pilkarz podpisał na 5 lat kontrakt a odchodzi po roku, to dostaje tylko 1/5 prowizji. Gdyby tak nie było, to Lorenzo Insigne, który od lat jest w Napoli nie byłby klientem Mino Raioli :)
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 09:15
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2019, 09:18
A czy czasem prowizje nie są liczone jako jednorazowa kwota do zapłaty i w ogóle nie ma nic wspólnego z amortyzacją?
1
imperator5000
imperator5000
14 sierpnia 2019, 10:17
W razie sprzedaży przed upływem okresu amortyzacji różnica między wartością księgową a ceną sprzedaży generuje jednorazową stratę kapitałową (sprzedaż poniżej wartości księgowej) albo zysk kapitałowy (sprzedaż powyżej wartości księgowej). Kwestia płatności nie ma z tym nic wspólnego, prowizje są należne w całości i nie zależą od przyszłego czasu spędzonego w klubie. Przepływy pieniężne to jedna rzecz, a sposób ich księgowania i wliczania w kosztya- zupełnie odrębna. Amortyzacja nie ma nic wspólnego z realnymi ruchami gotówki i jest kategorią czysto księgową.
3
14 sierpnia 2019, 09:08
Cóż za paradoks agent piłkarski RZADZI klubami piłkarskimi , cos co kiedyś jeszcze było nie do pomyślenia , obecna piłka coraz bardziej odrzuca od siebie.Szkoda że w tym przypadku kluby na tym tracą , Monaco i Valencia to ulubione kluby Mendesa i raczej kibice ich klubu nie są z tego zadowoleni patrząc jaki chaos i handel piłkarzami jest w tych drużynach.Teraz jeszcze coraz bardziej zbliża się do Milanu , nie podoba mi się to , prawie tak samo jak uparte brnięcie w transfer Correi który umówmy się dla kogoś kto oglądał go w akcji nie jest żadnym wirtuozem i szkoda że nie szukają lepszych opcji.
2
imperator5000
imperator5000
14 sierpnia 2019, 09:56
Polecam poczytać co ma De Boer do powiedzenia o agentach. Często usprawiedliwia swoje porażki i zapewne wyolbrzymia, ale ziarenko prawdy na pewno w tym jest.
https://intermediolan.com/news/26378/de-boer-50-czasu-w-interze-tracilem-na-agentow
1
kupczyk1981
14 sierpnia 2019, 08:55
Mendes +3 transfery =prowizja ×3....normalnie geniusz.......może byłby lepszy od Gazidisa
2
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2019, 08:51
Mam nadzieję, że w kolejnym mercato odetniemy pępowinę od Mendesa, bo póki co to mam wrażenie, że to on Nam prowadzi mercato, a nie Maldini i Boban...
4
Dusiek
14 sierpnia 2019, 09:31
Ty się ciesz, że jakimś cudem uda nam się opchnac Silve.
3
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 08:48
Oprócz nas i Tottenhamu ktoś jeszcze interesował się tym Correą? Anglicy już go nie kupią, więc to też powinien być jakiś argument w negocjacjach. Pytanie czy chłop jest wart tej kasy? Coś za bardzo kluby się o niego nie zabijają.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2019, 08:49
0
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2019, 08:56
Correa nie był dla Totków priorytetem. Za Spurs bardzo dobre, mądrze rozegrane okienko - śmiem twierdzić, że to raczej wymysł pismaków aniżeli realne zainteresowanie.

Sam nie jestem mega-optymistą co do Correi, ale zdaję sobie sprawę, że zawodników o podobnej charakterystyce, doświadczeniu i umiejętnościach w ww pieniądzach, którzy chcieliby dołączyć do Milanu zbyt wielu (lekko mówiąc) nie ma. Wierzę, że jeśli Argentyńczyk do Nas dołączy okaże się strzałem w 10. :-)
0
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2019, 09:02
@bawolejaja, fakt, to mogła być plotka, a Tottenham faktycznie klasa jeśli chodzi o transfery, oni i Arsenal zrobili robotę bez dwóch zdań.

Na początku Correa wydawał mi się wybawieniem, ale im dłużej to wszystko trwa tym więcej mam wątpliwości. Jednak tak jak mówisz, lepszego zawodnika chyba nie wyrwiemy obecnie. Trzeba czekać :)
2
Semper Fideli
14 sierpnia 2019, 09:04
Dla totkow priorytetem był lo celso a alternatywa Angel. Szkoda że my nie próbowaliśmy wyciągnąć właśnie młodego Argentyńczyka choć dla totkow nie jesteśmy żadna konkurencja
1
Presidente
Moderator Presidente
14 sierpnia 2019, 09:34
Monaco jeszcze go chciało, ale odrzucił ich zakusy, bo woli Milan.
0
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2019, 08:48
Plan Jorge Mendesa widocznie zaczyna się spełniać
0
Bandita
Bandita
14 sierpnia 2019, 08:37
No Silva dajesz do Valenci.
Plaze maja i morze
6
Jalapeno
Jalapeno
14 sierpnia 2019, 08:54
"Plaze maja i morze... bedziesz gral" :D
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się