SCUDETTO


MERCATO LIVE #47 [15:20]: Milan spotkał się z agentem Floriana Neuhausa. Correa oddala się od Milanu

16 sierpnia 2019, 08:37, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE #47 [15:20]: Milan spotkał się z agentem Floriana Neuhausa. Correa oddala się od Milanu

[08:37]: Milan już myśli o ciekawych rozwiązaniach transferowych na przyszły sezon, pisze La Gazzetta dello Sport. Przedstawiciele klubu spotkali się już z agentem Floriana Neuhausa, 22-letniego pomocnika Borussii Monchengladbach, którego chcieliby pozyskać latem 2020 roku. Charakterystyka Niemca bardzo przypadła do gustu włodarzom Milanu, a zwłaszcza Paolo Maldiniemu. Strategia mediolańczyków jest prosta. Umowa Neuhausa wygasa w 2021 roku, więc oczywistym jest, że Borussia będzie chciała ją przedłużyć, dlatego Milan chce przekonać go do transferu, przez co ten miałby odmówić parafowania nowego kontraktu. To sprawiłoby, że zawodnik zostałby z zaledwie dwunastomiesięczną umową, w czym Milan upatruje swojej szansy w kontekście mniejszego nakładu finansowego na transfer. Dziennik zaznacza jednak, że Milan musi się spieszyć, bo, jak to bywa w Bundeslidze, w każdej chwili do gry może wkroczyć Bayern Monachium. W związku z tym dyrekcja rossonerich ustaliła już z Christiane Nerlingerem, agentem gracza Borussii, termin kolejnego spotkania we wrześniu. W zeszłym sezonie Florian Neuhaus w 34 meczach strzelił 4 gole i zanotował 10 asyst.

[08:40]: AS donosi, że transfer Rodrigo do Atletico blokuje pat w rozmowach Milanu z Rojiblancos w sprawie Angela Correi. W przeciągu tygodnia cała układanka związana z udziałem obu napastników powinna się wyjaśnić. 

[08:43]: Andre Silva opuści Milan przed końcem letniego okienka transferowego. Na ten moment zainteresowanie Portugalczykiem wyraża Valencia oraz Espanyol Barcelona, pisze La Gazzetta dello Sport

[08:46]: Tuttosport: Atalanta Bergamo chciałaby pozyskać Diego Laxalta, ale wyłącznie na zasadzie płatnego wypożyczenia. 

[08:53]: La Gazzetta dello Sport: Antonio Donnarumma może w tym okienku opuścić Milan. Jego agent, Mino Raiola, szuka dla niego klubu. 

[10:19]: Miquel Olmo, ojciec Daniego Olmo, w rozmowie z portalem calciomercato.com przyznał, że rozmawiał z Milanem o swoim synu, jednak miało to miejsce w momencie kiedy w klubie pracował jeszcze Leonardo. Później zainteresowanie rossonerich osłabło, choć Miquel Olmo nie przesądza, że to akurat odejście Brazylijczyka miało na to wpływ. 

[10:21]: Tymczasem Il Messaggero podaje, że do Serie A może wrócić były gracz Milanu - Nikola Kalinić. Chorwackim snajperem zainteresowana jest Fiorentina prowadzona przez Vincenzo Montellę. 

[10:30]: Wizja osiągnięcia porozumienia z Atletico Madryt ws. Angela Correi staje się coraz bardziej odległa, donosi Sky Sport. Augustin Jimenez, agent napastnika, otrzymał od Milanu jasny przekaz - klub nie zamierza podwyższać swojej obecnej oferty 40 milionów euro plus bonusy. Jednocześnie obniżać żądań nie zamierza Atletico, które oczekuje 50 milionów, kwotę jaką proponuje AS Monaco, a która jest im potrzebna do finalizacji transferu Rodrigo.

[13:13]Sky: Oferta Milanu za Angela Correę opiewa na 38 mln euro plus bonusy, Atletico żąda 55 mln euro i nie zamierza ustępować. Trwa pat negocjacyjny.

[13:18]: Ariel Krasouski, agent Diego Laxalta, dla MilanNews: "Na tę chwilę nie ma żadnych nowości, ale we wtorkowe popołudnie mamy w planach spotkanie w Casa Milan, aby porozmawiać z zarządem klubu. Włochy czy zagranica? Żadnych preferencji. Najważniejsze, żeby to był wielki klub".

[15:20]: Nicolo Schira (La Gazzetta dello Sport): Augustin Jimenez, agent Angela Correi, zasugerował kierownictwu Milanu, aby ci do swojej oferty za Angela Correrę dołożyli jeszcze zapis gwarantujący Atletico trzydzieści procent od kolejnego transferu Argentyńczyka, co miałoby pozytywnie wpłynąć na kontynuowanie rozmów.



125 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
TwojaStara
TwojaStara
17 sierpnia 2019, 17:29
Co do Correi to kluby są dogadane, ale Milan musi najpierw sprzedać Andrzeja modela z instagramu.

"Out of respect for the DM sender, this goes nameless, but I now believe.

Atletico and Milan have an agreement on the transfer, in full. And apparently have for weeks.

The transfer of Silva is literally the holdup. Mendes is working like a madman, as both clubs displeased."
0
DaRo_7
DaRo_7
17 sierpnia 2019, 09:16
Chyba też zwróciłbym swój wzrok na Depayu. Widać, że jest w gazie po odejściu z ManU. Skoro Atletico nie chce się dogadać do trzeba szukać gdzie indziej :P
0
Cervusius
Cervusius
17 sierpnia 2019, 08:47
A cienias Depay dwie bramki i asysta, zaraz będzie miał połowę tego, co Correa przez cały sezon
1
KennyDracula
KennyDracula
17 sierpnia 2019, 08:39
Weźmy już tego Rebića...
0
ksieciunio
ksieciunio
17 sierpnia 2019, 06:44
Czy ta żenująca telenowela z Correą kiedyś się skończy? Veretout to był mały pikuś.
1
radson1406
radson1406
17 sierpnia 2019, 00:53
A mnie się podoba polityka transferowa Milanu. Skoro uznali, że Correa nie jest wart bicia kolejnego rekordu transferowego to niech się tego twardo trzymają. Do końca mercato jeszcze jest sporo czasu jak na standardy Milanu. Choć może naprawę warto skupić się przede wszystkim nad pozbyciem się zawodników w pierwszej kolejności ...
5
Krauser
Krauser
16 sierpnia 2019, 22:38
Dzeko podpisał, nowy kontrakt z Romą do 2022. Czyli ta wielka wymiana napastników między Romą, Interem i Napoli, była zwykłą bzdurą.
5
rossoner111
rossoner111
17 sierpnia 2019, 00:45
Moim zdaniem inter znalazł inne rozwiązanie i zaraz będzie bomba :).....
0
Milanista85
Milanista85
16 sierpnia 2019, 22:33
Depay po 2 kolejce 3 bramki i asysta :) ajj
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 22:34
3
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 21:31
Jak De Paul będzie do wyjęcia za 30 mln to chyba warto się skusić ^
0
Gieno
Gieno
16 sierpnia 2019, 21:27
od 15:20 nie ma żadnych wiadomości czyżby cisza przed burzą?
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 21:20
Cuiscance który podczas MŚ U-20 był łączony z Milanem ma iść do Bayernu tylko głupie tłumaczenie, żę w Gladbach nie dostanie minut xD
0
sebastek888
sebastek888
16 sierpnia 2019, 21:02
INFO Z OSTATNIEJ CHWILI!
Wiecie że Milan jest zainteresowany ...Correą? Dajemy ponoć +/- 40 mln Ojro ale Atletico chce 55 mln Ojro. News świeżutki, specjalnie dla Was koledzy :)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 21:07
Co Ty pleciesz. My będziemy się nim interesować dopiero za 2 dni.
4
dykt4tor
dykt4tor
16 sierpnia 2019, 21:10
Pierwsze słyszę o tym zawodniku.
0
Bufor85
Bufor85
16 sierpnia 2019, 23:06
To przestarzały news.
0
Cesash
Cesash
17 sierpnia 2019, 00:57
A dobry chociaż?
0
Diavo
Diavo
16 sierpnia 2019, 20:52
"Correa przetestuje bolid F1" wszędzie tylko ten Correa hehe
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 20:34
Sprawa wygląda tak, że Maldini zapewne ma alternatywe. Realnie patrząc to jak się uda Silve sprzedać to jeśli Atletico pęknie to kupimy Angela, jeśli nie to zapewne jest jakaś alternatywa gotowa. Ja się spodziewam max 1 transferu in i może 2 out (Silva, Laxalt) i to będzie pewnie na tyle. Jest też opcja, że zostanie jak jest żeby pokazać innym klubom, że się w wafla nie damy robić, skoro Alteti chce gościa na ławce zamiast zarobić 45mln to ich sprawa.
1
flaqu666
flaqu666
16 sierpnia 2019, 17:40
hahaha ciul wie jak jest naprawdę z tym transferem Correi....ale jeśli to prawda to Milan dobrze robi:) nie wymiękać i nie przepłacać:) te ciule wymiękną za kilka dni i pójdą na ugodę bo chcą go sprzedać...a on chce do Milanu tylko
6
Dohtor
Dohtor
16 sierpnia 2019, 17:28
Mam nadzieje ze nie sprowadzimy tego Correry!
0
Inzaghi87
Inzaghi87
16 sierpnia 2019, 20:48
Nie szlo kupic Olmo i 25% transferu i 30mln przebic Ajaxu.
0
KKP19
KKP19
16 sierpnia 2019, 17:03
Też mnie mercato rozczarowywuje, ale z drugiej strony wcale nie musi być tak źle.

Przypominam że Elliott ma plan srednio-dlugoterminowy. Może letnie okienko w tym roku to nie tyle kupowanie dobrych graczy, ile uzupełnianie rezerw i braków.

Porównajcie piłkarzy, którzy odeszli i tych, ktorzy dołączyli do nas w te lato.

Mauri, Bertolacci, Montolivo, Abate, Zapata vs Krunić, Bennacer, Leao, TheoH, Duarte


Z praktycznie nieprzydatnej ławki ( nie liczę Zapaty I Abate) mamy o wiele silniejszą, perspektywiczna ławkę z większymi możliwościami taktycznymi.

Podsumowując nie zrażałbym się tak do tego okienka bo wcale nie jest powiedziane że to nie część jakiegoś większego planu. :)

PS
Zapomniałem o Cutrone ;(
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 17:09
5
MarcoFerrero
MarcoFerrero
16 sierpnia 2019, 17:32
i Bakayoko
0
jasiom22
jasiom22
16 sierpnia 2019, 18:47
Za Bakayoko jest Bennacer - lepszy (więcej odbiorów w ostatnim sezonie Serie A, 8 asyst i pasuje do systemu Giampaolo z miejsca) i bez problemów dyscyplinarych.

Za Cutrone jest Leao.. też będzie lepszy z czasem, drybling i szybkosć której brakowało, tym bardziej z ławki.

Milan przede wszystkim wzmożył rywalizację o podstawowy skład, wszyscy powinni grac lepiej, a jak ktoś nie będzie się sprawdzał.. to długo w Milanie nie zostanie...

Dopiero jak będzie wywalczona LM pod koniec sezonu, to będzie można mysleć o konkretnych wzmocnieniach.. teraz są porządki, przede wszystkim w finansach. Mi sie to mercato bardzo podoba, o ile nie będzie wtopy z Correą na sam koniec.

Zdecydowanie potrzebny jest cofnięty napastnik, partner dla Piątka... (Correa się wpisuje idealnie) ..który wypchnie Castillejo z podstawowego (spraingowego) składu.

Nie do końca rozsądne wydaje mi się szukanie rozgrywającego teraz, bo to by oznaczało że Milan jednak przychyla się do odejscia Suso, nawet jezeli nie w tym okienku, to już myslą o zastąpieniu go, zabezpieczeniu sie. O ile to rozsądne podejscie, to Suso narazie zdecydowanie powinien zostać - skoro chce go Giampaolo, i w Milanie akurat zupełnie nie potrzeba trzęsienia ziemi na koniec mercato.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 18:49
2
PLASKI666
PLASKI666
16 sierpnia 2019, 16:36
Pomocy. Próbuje kupić bilety na oficjalnej stronie klubu ale trzeba sie zarejestrować. Wypełniam wszystkie pola i wyskakuja mi że numer telefonu jest zły. Nie wiem co mam zrobic. Może jest inna opcja żeby kupić bilet. Proszę o pomoc.
0
grayman88
grayman88
16 sierpnia 2019, 17:44
Viagogo...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 18:04
@up - dlaczego mu sugerujesz stronę, na której bilety są drugie tyle droższe co normalnie i do tego nie ma pewności, że zakupiony bilet otrzyma?
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
16 sierpnia 2019, 20:22
A wpisujesz z numerem kierunkowym do Polski +48 ?
0
ACstach
16 sierpnia 2019, 16:28
30% ulala, ULALA. 300% od razu.
5
HIM1998
HIM1998
16 sierpnia 2019, 17:46
W morzu tych pesymistycznych i negatywnych komentarzy, twój zrobił robotę i naprawdę mnie rozbawił, dzięki!
2
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 16:03
taa kurde 45 z bonusami plus 30 % od sprzedazy moze zaraz 100%? Jakby mail sie spalic to te 30% pal licho. Ale jhakby zyskal na wartosci to troche guffniano by bylo
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 16:04
0
Presidente
Moderator Presidente
16 sierpnia 2019, 16:15
Dzisiaj czytałem,że Ajax bierze Olmo za 22mln i 40% od przyszłej sprzedaży, więc 30% przy tym nie wygląda tak źle :)
2
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 17:01
ale 22 przy 45 tez roznica
przy 30 bankach za Corre ok
0
_GAHU_
_GAHU_
16 sierpnia 2019, 19:59
,,przy 30 bańkach za Corree ok"
Eee..chyba nie do końca?
Wartość Correi musiałaby wtedy wzrosnąć do ok 60mln żeby to się opłacało Atletico bardziej niż podobno proponowane przez nas 40mln + bonusy więc na coś takiego tym bardziej by nie poszli. Pewniejsze jest wziąć 45 baniek niż 30 i liczyć na to że zawodnik przynajmniej podwoi swoją wartość żeby na tym zarobić. Wątpię by byli na tyle naiwni.
0
matten
matten
16 sierpnia 2019, 16:03
Trzymam kciuki, aby Atletico pozostało nieugięte w swoich żądaniach. Pytanie czy mamy jakąś sensowną alternatywę dla Correi, bo może znowu wytrzasną jakiegoś "kota w worku" z ligi francuskiej albo portugalskiej.
0
Valandar
Valandar
16 sierpnia 2019, 16:55
tak, na tej pozycji moze grac i silva, bo pewnie sie go nie uda sprzedac i leao. Giampaolo wypowiadal sie ze nie chce odejscia silvy wiec moze cos w nim widzi, tak czy siak przeplacac za rezerowego, ktory nigdy nie strzelil dwucyfrowej liczby bramek w lidze to glupota, chyba juz lepiej wydać te pieniądze w zimowym okienku jesli wyzej wymieniona dwojka sie nie sprawdzi
1
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 20:25
gdzie jest wypowiedź nt Silvy o Giampaolo?

O Suso się wypowiadał, że ważnych graczy się nie sprzedaje
0
Valandar
Valandar
17 sierpnia 2019, 17:35
@Vol'jin to bylo mowione na poczatku mercato, wystarczy wyszukac, chocby na calciomercato napisano o tym
0
Boateng93
Boateng93
16 sierpnia 2019, 15:38
Od miesiąca w temacie Correi kolejne źródła podają codziennie kolejne rewolucje. Milan oferuje 40 mln euro, Atletico chce 55 mln euro. I tak dzień po dniu, tylko nazwa źródła się zmienia...
0
rossoner111
rossoner111
16 sierpnia 2019, 15:09
Nie wiem jak wy ale ja jestem trochę zniesmaczony tym okienkiem, chodź wiadomo ze JESZCE kilka dni zostało. Rezygnujemy z gry w LE żeby wyzerować sytuacje z UEFA. Wszyscy mówią o jakimś wielkim projekcie... Tymczasem zostało dwa tygodnie do końca okienka, a my kupiliśmy średniaków z perspektywami, dodatkowo największa batalia toczy się o .... Coree , jak ten projekt ma mieć twarz Corei to ja dziejuję. Nikt nie oczekuje messiego, ale trzech, czterech mocnych zawodników, dzięki którym będzie można nazwać tą drużynę projektem... Miejmy nadzieje ze maja plan... Wiadomo chcą kupować graczy na których w przyszłości zarobią lub podniosą wartość klubu, ale tu muszą być gracze pod zarobek i tacy , na których się nie zarobi a będą gwarantowali wyniki i LM. Nie da się zjeść ciastko i mieć ciastko.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 15:13
3
Andre
Andre
16 sierpnia 2019, 15:37
Jak na razie mam dokładnie takie same odczucia odnośnie tego mercato. Oby jeszcze zarząd zaskoczył nas jakimś naprawdę dużym transferem, zwłaszcza do pomocy, bo inaczej to bedzie bardzo przeciętne mercato dla Milanu...
1
Zuber
Zuber
16 sierpnia 2019, 15:51
Ale przecież my poszliśmy na ugodę z UEFA, żeby nie sprzedawać nikogo z naszych najlepszych piłkarzy, a nie po to, żeby wydać 200 mln w okienko.
1
rossoner111
rossoner111
16 sierpnia 2019, 15:52
Fajnie ze ktoś podziela moje odczucia, ale pomyślcie co musza czuć kibice z Mediolanu jak widza co wyprawia inter, a nasz zarząd
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 sierpnia 2019, 16:00
Na 4 rezerwowych wydaliśmy ponad 60 mln. (Theo, Leao, Krunic,Duarte ). Jedynie Bennacer za 16 mln ma szanse grywać w pierwszym składzie. Wiem że inni też mają szansę przebić się dobrymi występami. Ale ja jednak liczyłem na jakieś konkretne wzmocnienia do pierwszego składu. No cóż. Zobaczymy co z tego wyrzeźbi trener.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 16:04
3
Skot Łilson
16 sierpnia 2019, 16:23
Prawda, jak ja pisałem w podobnym tonie jeszcze z 2 tygodnie temu to mnie mało nie zjedli. A prawda jest taka że wymieniliśmy Abate z Zapatą na Duarte, Bennacera za Bakajoko, Krunica za Mauriego i resztę i Leao za Cutrone. Nie wiem gdzie tu postęp i jakieś wyraźne wzmocnienia. Fajnie że będziemy mieć czyste finanse ale nadal będzie nam ciężko zająć top4 nawet top5, zwłaszcza że brakuje doświadczonego pomocnika (taki Modric marzenie) i ogarniętego SS choćby tego Corea.
3
Skot Łilson
Skot Łilson
16 sierpnia 2019, 17:02
Dokladnie prawie 100 mln bagatela juz zostalo wydane a poziom pierwszej jedenenastki o ile zostal wzmocniony to bardzo minimalnie.
1
mavachi
mavachi
16 sierpnia 2019, 14:29
Atletico jest naprawde smieszne...55mln za rezerwowego. Zeby on jeszcze byl jakas gwiazda w La Liga to zrozumialbym. Niech Milan nie doklada i sie mecza z nim i szukaja frajerow typu Monaco. Correa nie chce tam isc i zrobi im na zlosc.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 14:31
0
Zielony2009
Zielony2009
16 sierpnia 2019, 14:33
A to oni do nas przyszli czy my do nich? Nie było żadnych przesłanek że Correa jest na wylocie, nie chcę się go pozbywać, dlaczego mają schodzić z ceny? Jak ktoś da 55 to czemu nie ale po co mają komuś z życzliwości ustępować.
3
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 14:46
jak ktoś kto w 60% spotkań zagrał 45 i iwięcej minut w sezonie możę być rezerwowym?
1
MrAncelotti
MrAncelotti
16 sierpnia 2019, 14:28
Upadł transfer Dejana Lovrena do Romy! Jest do kupienia za 25 mln. Razem z Romagnoli mógłby stworzyć potężny mur.
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2019, 14:50
Nawet nie tyle do kupienia, co do wypożyczenia z opcją wykupu (bo miał iść do Romy na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za 22 mln). Ale i tak pewnie my się nim nie zainteresujemy, bo z tego co czytałem w okolicy transferu Duarte, zarząd zdecydował postawić na Caldarę gdy wróci do fizycznej formy, więc kupno innego stopera do podstawy mija się z celem, bowiem zostalibyśmy wtedy albo z tym nowym nabytkiem jako rezerwowym, albo Caldarą na ławce (kupionym za 40 mln i za którego pewnie ciężko byłoby uzyskać nawet 20 mln).
0
muamba_kabumba
16 sierpnia 2019, 16:28
> Lovren
> mur obronny

Wybierz jedno ^^
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
16 sierpnia 2019, 17:02
Z Lovrenem ten mur to chyba z papieru.
0
rossoner111
rossoner111
16 sierpnia 2019, 14:03
Emocje sięgają zenitu dzień 47
1
grayman88
grayman88
16 sierpnia 2019, 13:47
Teraz38ml? Milan wyczuł krew ze zawodnik sie okreslił, Atletico pęknie w końcu
1
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 13:16
Mam wrażenie, że ktoś z kapelusza wyskoczy. Olanie sprowadzenie SS'a skończy sie tym jak brak sprowadzenia skrzydłowego w minionym sezonie.

Każdy z tych łączony z nami ma też swoje minusy Correa który na nominalnej pozycji w Atleti praktycznie nie grał. Rebić, który we Włoszech już się raz odbił. Depay, który piłkarsko chyba wygląda najlepiej, ale ma nieudany epizod w United i cała otoczka wokół niego po za piłką też pozwala budzić wątpliwości^ I kązdy z nich mimo wszystko będzie wartością dodatnią do składu

Trzeba liczyć, żę wyjdzie ktoś nagle z kapelusza. Ale ciężko przewidzieć kto to może być. Bo np Kramarić czy ostatnio łączony z Milanem Marega z Porto nie pasują wiekiem ...

0
Presidente
Moderator Presidente
16 sierpnia 2019, 13:23
Weźmiemy Dybalę. A do Juve pójdzie kasa i Andre Silva, co by Cristiano miał blisko swojego funfla :)
9
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2019, 13:27
Oby to był ktokolwiek, bo obecnie nie mamy nawet jednego typowego SSa. Nie chcę nawet myśleć, że moglibyśmy zamknąć okienko bez pozyskania kogoś na tę pozycję... :(
0
Zielony2009
Zielony2009
16 sierpnia 2019, 14:31
Przecież przyszli Sami i Laxalt zatem były transfery skrzydłowych
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 14:48
Laxalt był jako LO traktowany przez absencję Strinicia + Genoa nie miała czym zapłacić za Lapadulę ..
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 sierpnia 2019, 13:12
Olmo świetny grajek. Warto byłoby go wyciągnąć
3
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2019, 13:26
Dokładnie, zapowiada się jako świetny trequartista. I jest to chyba ostatni dzwonek, by pozyskać go za rozsądne pieniądze (25-30 mln), bo jeśli przez najbliższy sezon utrzyma swoją formę, to za rok będzie wart przynajmniej 40-45 mln.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2019, 12:56
A Montella dalej niczego nie nauczył się...Jak w porę nie zwolnią Vincenzo to z takimi wzmocnieniami we Florencji będzie co najwyżej miejsce w przedziale 10-15.
0
bawolejaja
bawolejaja
16 sierpnia 2019, 12:53
Czytając "nowinki" dot. Correi mam identyczną minę jak sam zawodnik na aktualnym zdjęciu newsa.
1
Jalapeno
Jalapeno
16 sierpnia 2019, 12:31
Ponoć blisko finalizacji trojkat wloski:

Dzeko - z Romy do Interu,
Icardi - z Interu do Napoli,
Milik - z Napoli do Romy.
3
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 12:41
I co podoba sie dalej?
Dla nas to taki roz nie jest. Najlepiej jakby kazdy z nich z fochem został w swoim klubie:D
Chociaz najbardziej moze Napoli z Icardim skorzystac. Jak on zagra to co poprzednie lata plus ilosc kreowanych akcji przez Napoli to rekord grubasam moze pasc łupem
2
Zimer9009
16 sierpnia 2019, 12:43
A wszyscy uzależnieni od Juve i tego czy niczym Cezar uniesie kciuk do góry czy na dół w sprawie Icardiego. Co za czasy.
0
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 12:45
Zimer to jest w tym najlepsze. Juve bedzie Icara chcialo do konca
okienka blokowac
0
Jalapeno
Jalapeno
16 sierpnia 2019, 13:03
Bandita, nadal nie rozumiem czemu nam to nie pasuje. Co nam do tego? Napoli bez Icardiego i tak bylo poza zasiegiem. Milika nie uwazam za swietnego napastnika, conajmniej dobry, w bezjajecznej Romie max 15 bramek, to bedzie wyczyn. No i Dzeko i Inter? I tak maja Lukaku iw bez Dzeko, Lukaku-Martinez na papierze wyglada dobrze. Oni robia figa Juve, a nie nam. Wplywu na to nie mamy.
0
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 13:17
Jalapeno Ja nie robie z Napoli takiego gwaranta do 2 miejsca poki co. Co do Romy , Milik da im wiecej niz Dzeko. Co do Interu z Conte Dzeko i Lukaku dadza im bardzo duzo. A Icardi da Napoli wiecej niz Milik. Wiec na zdrowy rozum kazdy z nich wyjdzie na plus i kazdy z nich jest naszym rywalem. Tak Napoli tez. I Ta Atalanta przez kazdego skreslana . A przypomne jakby w zeszlym sezonie nie spartolili początku koncertowo to byli by przed Napoli wiec Nie stawiam ich jakos super przed nami. Mecz , ktory wygrywalismy w Napoli i dalismy sobie zabrac 3 pkt frajersko plus takie wtopy jak remis w Rzymie z Lazio , z parma porazka z fiorą u siebie czy remis z Frosinione dodaj to teraz i gdzie masz Napoli? Oni nie sa tak daleko przed nami jak wydaje sie
0
Jalapeno
Jalapeno
16 sierpnia 2019, 13:21
No tak, ale Milik strzelil 17 goli w ofensywn Napoli, wiec w Romie tyle nie wladuje. Na razie nie wiemy czy to w ogole wyjdzie. A co do rekordu, to jezeli Sarriball sie przyjmie w Juve, to Higuaina prędzej Ronaldo wyprzedzi niz Icardi, ale jeden i drugi maja papiery, zeby strzelic 30, albo i nawet ponad.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2019, 22:29
i domina padło. Dżeko Roma 2022
0
MilanHomer
MilanHomer
16 sierpnia 2019, 12:14
Kalinic i Montella....Ale mogą być jaja w Violi :) Jeszcze niech Chiesę opchną, żeby go kupić.
4
87acm87
87acm87
16 sierpnia 2019, 11:51
Zobaczyłem pogrubione słowo: Kalinić...resztę dopowiedziałem sobie sam...na szczęście po przeczytaniu całego wpisu kamień spadł z serca...chociaż chyba nigdy nie zapomnę jego przełamania w PW w meczu z Juve :P
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 11:52
3
Dusiek
16 sierpnia 2019, 12:09
Mialem to samo. Podaczas czytania ukmnelo mi "do serie a" i o malo zawalu nie dostalem ;p
1
ACstach
16 sierpnia 2019, 11:43
Korea zawsze była daleko od Mediolanu.
10
dbmat
dbmat
16 sierpnia 2019, 11:30
Wszystko wskazuje, że kolejna saga skończy się tym, że bohater tej sagi nie przyjdzie do Milanu :)
0
Valandar
Valandar
16 sierpnia 2019, 12:43
i dobrze, nie slyszalem zadnych pozytywnych opinii o tym zawodniku od kilku znjaomych ogladajacych la lige, cieszy mnie, że obecny zarząd nie spieszy sie i glupio nie przepłaca.
1
ACM1993
ACM1993
16 sierpnia 2019, 11:27
współczuje kibicom Violi, wszyscy "synowie marnotrawni" którzy wypinali się na Fiorentinę w ostatnich latach wracają. Brakuje tylko Montolivo bo Badelj już jest a Kalinić może być.
0
Bufor85
Bufor85
16 sierpnia 2019, 11:25
Przepraszam, ale trochę nudno się zrobiło kiedy nie ma konkretnych wieści na temat transferów i zainteresowań naszym klubem. Treści się powtarzają już od kilku dni a zwłaszcza ten o "wielkim" Correi. Jednakże moja skromna osoba dziękuje redakcji za dostarczanie każdej informacji.
1
Bandita
Bandita
16 sierpnia 2019, 11:24
Correa duze tak. Ale przeplacac nie ma co.
Najwazniejsze dla mnie to pozbyc sie Silvy. A wtedy cos tam ogarna. Czy Corre czy innego. Najwazniejsze Andrzej paszol won
0
Cesash
Cesash
16 sierpnia 2019, 11:17
Rodrigo do Atletico, Correa do Milanu i Silva do Valencii. Miałbym beke jakby Milan się dogadał z Valencią i poszli na wymianę Rodrigo za Silve + nasza dopłata. Pytanie czy potrzebny nam zawodnik o takiej charakterystyce? Nie wiem, ale śmiesznie by było.

Edit: a Montella dalej przy Kalinicu się upiera. To dobre wieści dla nas.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 11:19
0
Jalapeno
Jalapeno
16 sierpnia 2019, 11:26
Oprocz Milanu to mnie cholernie ciekawi Viola. Maja perelke, w postaci Chiesy, kilku, dobrych grajkow - Boateng, Milenkovic, Biraghi, Dragowski. Nutella sezon temu obejmowal Viola bez przygotowań, na sucho, teraz ma jako takie transfery i sezon przygotowawczy. Lilie maja kadre na poziomie Toro i ich miejsce w pierwszej 10 powinno byc musem...
0
AC1899
AC1899
16 sierpnia 2019, 12:45
Lilie... xD
0
Jalapeno
Jalapeno
16 sierpnia 2019, 12:57
No taki maja przydomek. Wiem, ze mowiles cale zycie Fiolki, ale wybacz, ze zrujnowalem Twoj swiat ;d
0
Starosta
Starosta
16 sierpnia 2019, 13:45
Jalapeno ma rację. Popatrz na herb Florencji to będziesz wiedział dlaczego lilie. Lilia jako kwiat ma symbolizować kwitnące miasto Toskanii, a stolicą tego regionu jest właśnie Florencja.
0
AC1899
AC1899
17 sierpnia 2019, 09:13
Nie obchodzi mnie co mają w herbie. Obchodzi mnie to, jak niemal wszyscy na nich mówią i jak oni mówią sami o sobie.
0
MariuszR06
MariuszR06
16 sierpnia 2019, 11:05
Chorwacki snajper ;)....
1
karp_fso
karp_fso
16 sierpnia 2019, 11:04
Zawału dostałem z tym Kaliniciem, jak zobaczyłem jego pogrubione nazwisko to myślałem, że może do nas wrócić xD
Ale Fiorentina to dla niego dobry kierunek, może nawiążę do solidnej formy z przed kilku lat.
1
Witas82
Witas82
16 sierpnia 2019, 10:57
Nie potrzebny jest nam wogole...
0
Purysta
Purysta
16 sierpnia 2019, 13:00
*niepotrzebny, *w ogóle
2
konrad1604
konrad1604
16 sierpnia 2019, 10:57
też już macie dosyć "newsów" o transferze Correi ? :D codziennie taka sama historia
0
Szymson
Szymson
16 sierpnia 2019, 10:56
a mi podoba się postawa Milanu w sprawie Correi (o ile to co podają media jest prawdą) podoba mi się to, że trzymają się twardo swojego zdania, nie ważne ile to trwa
9
roby
roby
16 sierpnia 2019, 10:59
Takie same zdanie mam.....
1
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2019, 11:03
Mnie również, w końcu mamy swoje stanowisko i nie spełniamy wszystkich żądań, nie ważne jak nierealne by były.
4
Purysta
Purysta
16 sierpnia 2019, 12:59
Szymson, Kamilus, *nieważne
2
MK92
MK92
16 sierpnia 2019, 10:55
16 sierpnia 2019 roku - Correa oddala się od Milanu.

17 sierpnia 2019 roku - Correa przybliża się do Milanu.

18 sierpnia 2019 roku - Correa oddala się od Milanu.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 11:28
Chłopak po Mediolanie sobie rowerem wokół San Siro jeździ, stąd te info.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 11:38
Jeśli jeździłby wokół czyli po okręgu to zachowywałby taki sam dystans. Widocznie jeździ po elipsie i dlatego raz bliżej a raz dalej.
3
MilanHomer
MilanHomer
16 sierpnia 2019, 12:18
Krąży jak planety wokół Słońca :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 13:00
Chaos, transfery załatwia się w Casa Milan więc raz jest dalej raz bliżej ;)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2019, 13:48
Masz rację Grzegorzu
1
Milanboy
Milanboy
16 sierpnia 2019, 10:55
ehh, czuję że się ugniemy, albo kupimy po prostu kogoś innego jako fałszywą 9
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2019, 11:05
Też mam taką nadzieję, wszak w kolejce czekają Depay, Rebić, Kouame albo i ktoś, o kim prasa jeszcze nie pisała.

ps. Pozycja określana jako SS to nie to samo, co fałszywa 9. :)
0
Milanboy
Milanboy
16 sierpnia 2019, 11:38
kamilus- dla mnie jest to praktycznie to samo, niemniej jednak najbardziej bym chciał Rebića, dla mnie to skok jakości z miejsca, Depay jest zbyt nierówny
0
mavachi
mavachi
16 sierpnia 2019, 10:42
Ale to sa jaja z tym Correa...Monaco daloby im te 50mln, a on nie chce tam isc. Milan nie zamierza przeplacac i Atletico nie ma kasy teraz na Rodrigo. Beka totalna XD
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2019, 10:49
2
patoo_07
patoo_07
16 sierpnia 2019, 10:37
Montella-Kalinic, better love story than Twilight.
11
16 sierpnia 2019, 10:37
Uff oby Correa jednak tu nie trafił z drugiej strony to jest Milan i człowiek od razu ma zwątpienie czy w ogóle kogoś innego mają w zanadrzu i czy nie zaczną działać chaotycznie i bez sensu na rynku...Depay czy Olmo naturalnie przychodzą na myśl ,może ktoś jeszcze wyskoczy.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się