SCUDETTO


MERCATO LIVE #52 [20:51]: Milan zmodyfikował ofertę za Correę. Laxalt bliski transferu do Atalanty

21 sierpnia 2019, 10:00, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #52 [20:51]: Milan zmodyfikował ofertę za Correę. Laxalt bliski transferu do Atalanty

[10:00]: Powoli trwa odliczanie do końcówki okna transferowego. Wydaje się, że ruchy w wykonaniu Milanu podczas mercato dokonają się dopiero właśnie w ostatnich dniach przed zamknięciem wszystkich możliwości. Póki co klub skupia się na odejściach - Diego Laxalt znajduje się blisko wypożyczenia do Atalanty Bergamo, nowego klubu szuka także Ivan Strinić, a dyrektorzy pochylają się również nad kwestią Andre Silvy. Pożegnanie z Portugalczykiem mogłoby uwolnić negocjacje w temacie Angela Correi.

[12:03]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Diego Laxalt trafi do Atalanty Bergamo na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Decydujące spotkanie ma się odbyć jutro.

[13:09]MilanNews: Pescara chce wypożyczyć środkowego obrońcę Milanu, Matteo Gabbię. Do spotkania pomiędzy przedstawicielami rossonerich i drugoligowego klubu doszło właśnie w Casa Milan. Ruch ten może zostać przeprowadzony w najbliższych dniach.

[14:03]: Według SportMediaset Milan zmodyfikował ofertę za Angela Correę, co ma doprowadzić do przełamania pata w rozmowach z Atletico Madryt. Rossoneri niezmiennie proponują 42 mln euro, ale - zgodnie z sugestią agenta piłkarza - także 30% dla madrytczyków od ewentualnego przyszłego transferu Argentyńczyka.

[18:41]: Jak donosi La Gazzetta dello Sport, Fiorentina nadal monitoruje sytuację Suso, który jest dla nich pierwszym wyborem, jeśli chodzi o wzmocnienie, ale wyrwanie go z Milanu jest wręcz niemożliwe. 

[18:44]: Również Il Corriere della Sera wspomina o nieustannym zainteresowaniu Suso ze strony Fiorentina, jednak na ten moment większe szanse na transfer do Violi dziennik daje Domenico Berardiemu. 

[18:54]: Le 10 Sport: Milan nadal myśli o Serge Aurierze z Tottenhamu, ale do konkretów może dopiero po ewentualnym odejściu Andrei Contiego. Sam piłkarz chętnie opuściłby szeregi finalisty Ligi Mistrzów. 

[19:03]: Kolejne informacje z Francji. L'Equipe wymienia Milan wśród klubów zainteresowanych 22-letnim lewoskrzydłowym, ale mogącym występować także jako napastnik, Olympique'u Lyon  - Martinem Terrierem, który chciałby grać zdecydowanie więcej aniżeli pozwala mu na to trener Sylvinho. Jednocześnie jednak Lyon nie chce się z nim rozstawać, a w połączeniu z wygasającym w 2022 roku kontraktem należały się spodziewać trudnych negocjacji. Oprócz rossonerich, Terriera obserwuje Sevilla, Schalke i Nicea. 

[19:25]: MilanNews podaje, że jutro rano agent Diego Laxalta spotka się z przedstawicielami Atalanty Bergamo, aby omówić szczegóły porozumienia w sprawie transferu piłkarza. Jeśli chodzi o formułę transferu, to Urugwajczyk ma przenieść się do uczestnika tegorocznej Ligi Mistrzów na zasadzie płatnego wypożyczenia z opcją wykupu, która stanie się obowiązku po spełnieniu określonych warunków. Przenosiny  Laxalta wciąż jednak nie są przesądzone, a zainteresowane nim są także Olympique Lyon i Olympique Marsylia. 

[19:30]: Gianluca Di Marzio: Podczas dzisiejszego spotkania przedstawicieli Milanu i Pescary rozmawiano także o 18-letnim pomocniku Primavery rossonerich - Alessandro Sali.

[19:35]: Sporting Lizbona, przy udziale Jorge Mendesa, podjął próbę rozmów z Milanem w sprawie Andre Silvy. Ich oferta płatnego wypożyczenia z prawem wykupu spotkała się jednak ze zdecydowanym "nie" ze strony rossonerich, donosi Sportmediaset.

[20:51]: Porozumienie w sprawie transferu Diego Laxalta do Atalanty Bergamo coraz bliżej, twierdzi Gianluca Di Marzio. Finalizacja transferu możliwa już jutro.



235 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mieszko
Mieszko
21 sierpnia 2019, 14:22
A jednak! Z tym Correa coś jest na rzeczy!!! ;)
0
El Diablo
El Diablo
21 sierpnia 2019, 14:14
Zdaję sobie sprawę, że to inna pozycja, ale ja wolałbym zainwestować tą kasę w Olmo niż Correę.
6
21 sierpnia 2019, 14:33
Obydwaj grali cala kariere na skrzydlach, ale masz racje Olmo wciaga go nosem.
1
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 14:37
Olmo grał najwięcej jako ofensywny pomocnik. Correa jako skrzydłowy. Olmo do tej pory grał w lidze chorwackiej i na turnieju młodzieżowym, na którym jego kraj był ponad wszystkimi innymi repkami. Correa gra w najsilniejszej lidze w Europie, w jednym z kilku najlepszych klubów na kontynencie. Olmo jest obiecującym zawodnikiem, ale pisanie, że wciąga Correę nosem jest śmieszne.
4
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 15:00
Correa jest tragiczny...Co innego "grac" od czasu do czasu w druzynie pokroju Atletico a co innego byc jakoscia dodana , ten Vazquez w Realu tez gra stosunkowo duzo...Bez znaczenia ze gra w lidze chorwackiej , grali tam tez Kovacic,Modric,Mandzukic itp , Piatek,Lewandowski przyszli z polskiej ligi, Koulibaly,De bruyne,Lukaku,Milinkovic z Belgii,Nedved gral w Czechach,Sheva na Ukrainie.Jakie to ma w ogole znaczenie i przelozenie?Zadne , poza tym ze Correa jest cienki jak siki pajaka.
1
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 15:20
Nie, nie jest cienki i gra całkiem sporo. Wystarczy wejść w statystyki a nie pisać bzdury wyssane z palca. Gdybyś go widział w kilku meczach to byś nie pisał, że jest cienki, ale zapewne wyrobiłeś sobie zdanie na podstawie innych opinii, co już musisz przyznać sam przed sobą. Pozdrawiam
1
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 15:25
Ogladam Atletico gdzies co 4 mecz.Co wazniejsze to mam znajomego kibica Atletico ktory mowi ze wywalil by z klubu tego nowego Herrere,Kalinicia,Savicia i wlasnie Corree bo Vitolo jest lepszy.Rowniez Pozdrawiam:)
0
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 15:34
U nas część kibiców wywaliłaby Cutrone. Czy to znaczy, że jest słaby? Z Suso podobnie. Staraj się sam oceniać piłkarzy a nie bazować na zdaniu innych. Poza tym nawet, jeżeli Correa byłby słaby, to bycie za słabym na Atletico wcale nie oznacza, że nie można być wyróżniającym się w Milanie. Kilka półek różnicy między oboma klubami. U nas akurat z dynamicznych i technicznych graczy jest tylko Paqueta, więc Argentyńczyk na pewno nam nie zaszkodzi.
1
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 15:47
Mi tez on sie nie podoba , poza tym Cerci tez byl slaby w Atleti wiec wedlug twojej retoryki mial by wymiatac w Milanie.A co robil?Zamiatal ale chyba podlogi..
0
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 20:19
Cerci nie zagrał w Atleti około 180 meczów, w czasie wybicia się tego klubu do europejskiej czołówki. Nie był nawet ani pierwszym ani drugim wyborem. Correa aż do tego sezonu był.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
21 sierpnia 2019, 14:13
Galliani miał rację trzymając Maldiniego z daleka od zarządzania klubem.
14
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 14:34
OK.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
21 sierpnia 2019, 16:50
Miszcz - No tak, jest w klubie dopiero od roku, co my o nim wiemy.
0
AC1899
AC1899
21 sierpnia 2019, 14:12
Weźmy go za 42 mln i dajmy im 174 procent ewentualnego następnego transfery Argentyńczyka.
7
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 14:05
Tyle siana za tego typa i jeszcze 30% od następnej sprzedaży, jeśli taka oferta przejdzie to wydymamy samych siebie. Jak wystrzeli to gówno dostaniemy ze sprzedaży, jak nie wystrzeli to gówno nam się zwróci.
3
tommyb1
tommyb1
21 sierpnia 2019, 14:11
Może 30% od ewentualnego zarobku :)
0
jasiom22
jasiom22
21 sierpnia 2019, 14:12
No tylko zapomniałeś ze w ataku mamy aktualnie Samu Castillejo. Ewentualnie Silve... I młokosa o ile fajnego to tez srogo przeplaconego Leao - tak wyglada rynek, a Milan nie jest w pozycji do stawiania swoich warunkow od dawna.. Plan był taki ze ktos pokroju Correi bedzie wspomagał Piatka.. wiec niech realizuja w koncu ten plan niezaleznie od tego ile % z przyszlego transferu mialo by dostac Atletico... I tak juz Correa nawet jakby dzis sie dogadali nie zadzy do Udine.. A przydałby sie, szczegolnie ze Leao mial lekki uraz, i bedzie gral Samu. :-/
0
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 14:30
No tak bo Correa to jedyny SS na tej planecie.
1
jasiom22
jasiom22
21 sierpnia 2019, 20:13
..."ktos pokroju Correi" to nie koniecznie Correa... ale rynek, i pozycja Milanu na tym rynku jest słaba.. trener chce Corree... a łatwo mówić że dałoby się sciągnąć kogoś w domsle lepszego (tu też ile opinii tyle wersji) i taniej, a praktyce to już inaczej wygląda, i Milan nie dał rady nawet Veretouta sciągnąć, rzeczywistość weryfikuje. Tak czy siak, z prespektywy kibica, zdeycdowanie wolałbym Correę, niż brak Correi z powodu przepłacenia. Leao też przepłacony, Silva król przepłacania, i co z tego, i tak dobrze że aktualnie jest w kadrze, lepiej mieć Silvę i Leao niż pustą ławkę.
0
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 13:43
Wiecie moze co sie stalo ze Savim? Bana wylapal za te pierdoly? ;d Dawno go nie bylo.
1
bawolejaja
bawolejaja
21 sierpnia 2019, 14:18
Siedzi w Casa Milan i nie ma dla Nas czasu.
7
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 14:19
XDDDD
0
Meloon
Meloon
21 sierpnia 2019, 14:36
Tak, dostał permabana
1
Gol
Gol
21 sierpnia 2019, 14:37
Chyba wyłapał bana bo chciał się bić z Melonem, ale głowy nie dam.
1
Gol
Gol
21 sierpnia 2019, 14:42
Ciężko ogarnąć, skoro i tak to było multikonto jego poprzedniego multikonta :) Sporo tutaj takich i nie ogarniesz, kto jest powracającym użytkownikiem, z którym się wcześniej spierałeś.
1
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 14:48
Dzięki Panowie. No to grubo, jak już mordobicie w gre wchdozilo.
0
Starosta
Starosta
21 sierpnia 2019, 18:24
Pobluzgał się z XXL, który tez wyleciał chyba na permanentnego bana z tego co pamiętam. Chłopaki wyżej dobrze piszą za ostrą pyskówkę i strasznie chamski poziom komentarzy godny rynsztoka.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 18:25
0
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 21:17
A to nie kojarze tego drugiego, ale ostro, skoro naprawdę chcieliby sie bic. :D dobrze ze jeden i drugi wylecial.
0
Qiub
Qiub
21 sierpnia 2019, 13:42
Sky sports pisze, że Milan na Udinese prawdopodobnie wyjdzie z pomocą Calhanoglu-Biglia- Borini, kompromitacja wisi w powietrzu.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 sierpnia 2019, 13:48
E tam kompromitacja prędzej bezbarwne bicie głową w mur 0:0, a prawdziwego szoku nakręceni optymiści mogą doznać dopiero z Brescią.
4
Katan
Katan
21 sierpnia 2019, 13:55
A ja piszę, że taką pomocą nie wyjdziemy. Daj spokój oszczędź sobie nerwów i poczekaj na oficjalne składy przed meczem. Nie bądź maruda !
1
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 13:57
Pomoc taka ujdzie, o ile na SS zamiast Samu wyjdzie Leao (chciałbym zobaczyć go dłużej niż 15-20 minut).
1
Piotrek1899
Piotrek1899
21 sierpnia 2019, 14:28
Oj tam, panie Salinas... Bardziej bezbarwnie, niż za czasów pańskiego trenerskiego guru (Gattuso), na pewno nie będzie. Sam nie wiem, co bardziej mnie ucieszy? Łatwe 3 pkt. z Udinese, czy fakt, że po raz kolejny pańskie "życzenia" się nie spełnią?
2
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 12:33
Ponoć Atalanta i Milan uzgodnili warunki transferu Laxalta, ma to być wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Nie ma się co jednak przedwcześnie cieszyć, bo dopiero jutro agent zawodnika będzie rozmawiał o jego pensji. :P
2
Gzikuu
Gzikuu
21 sierpnia 2019, 12:41
Oby skończyło się jak z Manu a nie z Lapadulą. ;)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 sierpnia 2019, 12:41
[12:03]
0
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 12:45
Właśnie później dopiero zauważyłem, że już jest o tym wzmianka, ale też informacja jest trochę różna, bo według tego, co ja czytałem, to kluby już się dogadały i pozostaje tylko dogadanie Atalanty z samym zawodnikiem.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2019, 12:29
Niech Andre zmieni imię na jakieś inne i go sprzedamy jako zdolnego juniora za 38 baniek jakiemuś frajerowi... eee... czekaj...
1
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 12:42
Przyganiał kocioł garnkowi, a sam zapomniał jak kupował Bertolacciego, Oliveire czy Matriego :)
2
pazioni
Moderator pazioni
21 sierpnia 2019, 12:53
Hm co racja ,to racja.....
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2019, 13:38
Za takie pieniądze to przychodził Rui Costa czy Inzaghi, a nie żeluś z ligi łogórków.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
21 sierpnia 2019, 13:46
Nie no zgadzam się przecież :)
Tak czy inaczej, nic nie przebije Maguirów za 95 mln :)
1
mpt1899
mpt1899
21 sierpnia 2019, 14:06
No, za takie pieniadze przychodzili Costa i Inzaghi w....2001 roku. Teraz pewnie 100M za kazdego. To Was wlasnie zgubilo panie Galliani, myslenie, ze w 2011 ciagle jest 2001:)
1
kosa80
kosa80
21 sierpnia 2019, 12:11
DOBRE.
NAPRAWDĘ DOBRE
HE HE
2
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 11:54
"Ciesze sie, ze bede mial okazje zagrac przeciwko najlepszemu pilkarzowi wszechczasow. To dla mnie wielkie wyzwanie. Borini to potwor. To, jak zmienia pozycje na boisku jest niesamowite. To dla niego tu jestem".

Franck Ribery, Florencja, 21.08.2019, koloryzowane.
40
Dusiek
Dusiek
21 sierpnia 2019, 12:10
Hahahaha. Zrobiles mi dzien :D
3
wwbasket
wwbasket
21 sierpnia 2019, 11:42
A Ribery w Fiorentinie. Mimo wieku, myślę że może dać im sporo jakości.
3
Fushnikov
Fushnikov
21 sierpnia 2019, 15:01
Człowiek z blizną nie jedno ma imię. On jeszcze tam pogra swoje :) Calabria ma czego się bać.
2
mavachi
mavachi
21 sierpnia 2019, 11:17
Wszyscy eskperci w Polsce mowia tak samo o tym Correi. Dobry pilkarz, ale suma jaka chce Atletico za niego jest zawyzona i absurdalna. Naprawde niech zarzad sie szybko rozgladnie za kims innym, bo negocjacje z Madrytem do przodu nie pojda i nie ma sensu tego ciagnac. Napoli sciaga Lozano za 40mln€ co strzelil chyba ze 21goli i mial 12 asyst. Correa nie ma zadnego podjazdu do niego, a chca az 55mln. Kryminal
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 11:22
1
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 11:24
Gdzie grał Lozano a gdzie Correa, takie porównania to czysta hipokryzja.
2
mavachi
mavachi
21 sierpnia 2019, 11:30
Jak hipokryzja? Sam sobie odpowiedziales gdzie gral Correa i Lozano. Skoro Atletico i liga hiszpanska sa lepsze od Holandii to powinien miec porownywalne statystyki, a ich nie ma.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 11:32
0
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 11:45
Wiesz na jakiej pozycji grał Correa w Atletico a Lozano w PSV czy tylko udajesz ignoranta i chcesz za wszelką ceną pokazać swoją rację?
4
patoo_07
patoo_07
21 sierpnia 2019, 12:26
Zyiech miał jeszcze lepsze statystki i jedyny klub jaki się nim zainteresował to Sevilla.
1
strzala
strzala
21 sierpnia 2019, 12:29
2 gole oraz 3 asysty w lidze i chcą za niego 55mln, to chyba musiał grać jako defensywny pomocnik albo środkowy obrońca, bo chyba nie jako bramkarz? ;)
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 12:30
3
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 13:01
Borini grając na bramce miałby pewnie lepsze statystyki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Vol'jin
Vol'jin
21 sierpnia 2019, 13:52
a Lemar jest dobry czy też cienki jak Correa?
1
strzala
strzala
21 sierpnia 2019, 20:27
Andre Silva jest dobry czy cienki? Strzelił w La Liga 9 bramek i miał 2 asysty, a teraz nikt go nie chce nawet za 20mln. Wartość Lemara spadła przez ostatni rok z 50 do 40mln. Jeszcze jeden taki sezon i będzie w podobnym miejscu jak Silva w tej chwili (są w tym samym wieku). Do do Correi, to nie jestem do niego nastawiony całkiem negatywnie, ale uważam, że 55mln to jest gruba przesada. 35-40 to jest maksimum co można za niego dać, bo jest tylko rezerwowym ze słabymi statystykami. To że ma w CV Atlectico Madryt, nie powinno decydować o tym, żeby przepłacać za kota w worku.
0
21 sierpnia 2019, 11:08
Powtórzę jeszcze raz. Mercato zostało źle przeprowadzone przez zarząd. Błędem było pozostawienie tych samych zawodników, którzy "kreowali" grę w zeszłym sezonie i uznanie, że trzeba tylko dokupić rezerwowych, bo problemem był trener. Owszem trener nie był znakomity, ale wycisnął z tego składu maksimum, natomiast Giampaolo z tymi zawodnikami dalej nie zajdzie.

Przesunięcie Boriniego do środka pomocy i uczynienie z niego zawodnika podstawowego składu dyskwalifikuje Giampaolo, nawet jeśli to wariant tymczasowy. Już po sparingach widać, że Suso, Hakan i Jack tego nie pociągną i trzeba było szukać dwóch realnych wzmocnień do środka pomocy, a nie Bennacera, który będzie uczył się w Milanie gry na wyższym poziomie niż w Empoli. Mauri też w Parmie wymiatał.

Nie ma co się użalać, oczywiście, tylko nie piszmy, że mamy skład i trenera na top 4, bo to nieprawda i mydlenie oczu.
4
krystian.o1979
krystian.o1979
21 sierpnia 2019, 11:36
Juve, Inter i Napoli mają silniejsze zespoły od nas, ok. Ale kto wg ciebie jeszcze ma jeszcze lepszy skład w Italii? Roma? Lazio? Atalanta? No bez jaj!
Doświadczony trener, tylko tego nam zabrakło w zeszłym sezonie ( no i farta trochę) żeby tą LM dorwać.
Nie dramatyzuj więc, będzie dobrze...
5
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 11:43
Ja tez uwazam, ze na papierze mamy kadrę na czwartym miejscu w lidze, ale nie jesteśmy jakoś bardzo wyzej od piatej Romy. Na nas leży i ciazy presja.
2
jasiom22
jasiom22
21 sierpnia 2019, 14:06
Ja uwazam ze mercato i kadra na czwarte miejsce spokojnie powinny wystarczyc, jezeli bedzie trener... Niestety! w sparingach Giampaolo pokazał ze ma ciagote to zamulania podobnie jak Gattuso czy Montella... Forsowanie Castillejo, i Boriniego uwazam za bardzo zły start Giampaolo po wzgledem personalnym, ale czego sie tez spodziewac, to wersja oszczedna...

A dalej sadze ze Giampaolo ma duze szanse wycisnac z tej kadry, zdecydowanie wiecej niz Gattuso... Wystarczy zrozumiec, ze Milan w tym pierwszym sezonie nowych wlascicieli postawil na porzadki w finansach, i wzmozenie rywalizacji w skladzie. pozbywajac sie szrotu, i starych... I to zrobili. (No jeszcze Strinic i Laxalt) a za pare miesiecy bedzie wiadomo jak to wyszlo, czy Giampaolo sie sprawdzi, bedzie styczen, moze ktos dojdzie ktos odejdzie.., a czas na prawdziwe wzmocnienie to moglby byc i wg.mnie bedzie dopiero jak Milan dostanie sie do LM, pod koniec sezonu...

Z taka Kadra jaka jest, nie rozbita z zeszlego sezonu (w wyjatkiem wymiany Baka na Bennacera - slusznej wymiany) jakos specjalnie nie obawiałbym sie Romy czy Atalanty.. Lazio... Bo to p to sie rozchodzi, Giampaolo ma wszystko zeby to ogarnac, podobnie jak mial Gattuso i nie dał rady, tez na styk to sadze ze Giampaolo dzieki doswiadczeniu ktorego poprzednim trenerom brakowalo da rade, czawtew miejsce z tej kadry wyciagnie, a to wystarczy na poczatek. Wszystko w jego rekach, im szybciej bedzie wyłapywał swoje bledy i je poprawiał, i im mniej zamulał (stawial na "swoich" ludzi) Tym szybciej to sie ogarnie, o dziwo dalej jestem dobrej mysli... A Tez wiadomo ze bledy i starty punktow na poczatku beda... wiec przez pierwsze pare kolejek nie spodziewal bym sie fajerwerkow, a Udine i tak pewnie ogramy, pewnie po farfoclu ktory dobije jeden z zawodnikow ktorych w kadze nie powinno byc - znajac zycie.

Pierwsze wyrazne bledy giampaolo to wlasnie forsowanie borinho i Castillejo - widzi to kazdy, ale tez z drugiej strony widac o co chodzilo w meczach o pietruszke, ze on tymi roszadami wymusza lepsza gre od tych co powinni byc w pierwszym skladzie, a podbudowuje morale druzyny - zeby wszyscy czuli sie potrzebni, widze co giampaolo probuje.. Ale i tak sceptycznie patrze na te kalkulacje, bo mozna sie na nich przejechac. najwiekszy niezauwazony problem przez trenera, narazie.. To jest meritum komentarza wyzej, czyli Suso i Castillejo... Ten duet razem nic nie wykreuje, i nie powinno go byc, a co dopiero opierac na nim ofensywe ktora ewidentnie powinna sie opierac na Paquecie i Piatku. Do tego na poczatek, Musi byc jakis Correa wlasnie, albo conajmniej Castillejo na ławce kosztem Leao powiedzmy, bez tego ani rusz... Suso bez Samu gra bardziej zespolowo.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 14:22
1
_GAHU_
_GAHU_
21 sierpnia 2019, 11:04
Sam już nie wiem co o tym myśleć. Mam wrażenie że dałoby się lepiej spożytkować taką kasę - uparcie dążymy do kupna Correi jakby innych SS na rynku nie było. Ponadto jego kupno, jeśli wierzyć temu co piszą, jest uzależnione od sprzedania Silvy i jak fanem Portugalczyka nie jestem to tak na dobrą sprawę nie będziemy mieli po takim ruchu zamiennika dla Krzyśka (i na dobrą sprawę też nie mamy pewności jak Piątek w tym sezonie się spisze).
0
matten
matten
21 sierpnia 2019, 10:58
Nie rozumiem dlaczego chcą się bawić w wypożyczenie Laxalta. Nie lepiej obniżyć trochę cenę, sprzedać i pozbyć się problemu raz na zawsze? Czy wypożyczenie Andre Silvy nic ich nie nauczyło? :(
To samo z Andre Silvą. Sprzedać byle gdzie i nie bawić się w żadne wypożyczenia. Chłop ma dobrego agenta, więc na pewno znajdzie mu jakiś klub w okolicy akwenu wodnego.
Correa pewnie przyjdzie w ostatnim dniu mercato i będzie czekał miesiąc na debiut, bo musi się zaaklimatyzować :/
2
Gol
Gol
21 sierpnia 2019, 10:53
Jeżeli mam być szczery to uważam, że Silva ma umiejętności, natomiast całkowicie stracił pewność siebie po tych dwóch nieudanych przygodach i teraz może być naprawdę ciężko go odbudować. Jako opcja rezerwowa dla Piątka okej, ale ja jestem zdania, że raczej jego występy będą naprawdę sporadyczne i zimą będzie kolejna próba jego sprzedaży, co pewnie znowu będzie się wiązało z małą obniżką ceny. Trochę się boje jedynie słabej formy w sparingach Piątka i bardzo wielu niewiadomych w ataku. Obym już w spotkaniu z Udinese został wyprowadzony z błędu.

No chyba, że Silva strzeli kilka bramek w tych ogonach które będzie dostawał od trenera w lidze i meczach pucharowych, to być może jeszcze coś się z tej współpracy wykluje, chociaż no wszystkie znaki na niebie i ziemi twierdzą coś odwrotnego.

Jedyny pozytyw to fakt, że transfer Silvy blokuje transfer Correi za absurdalnie wysoką kwotę kompletnie nieadekwatną do niczego, do którego nie jestem szczerzę mówiąc przekonany od początku całej tej telenoweli. Chciałbym, żeby Milan rzuciłem okiem na innych zawodników póki jeszcze jest czas, żebyśmy nie obudzili się z ręką w nocniku na koniec okienka, co z każdym dniem wydaje się coraz bardziej prawdopodobne.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2019, 10:56
8
Manolas
Manolas
21 sierpnia 2019, 10:52
SS to Super Strickers? W takim razie z Correą to pozdro jak z Calhanoglu
0
Sakuragi
Sakuragi
21 sierpnia 2019, 10:54
Second Striker "łbie kamienny".
12
Gol
Gol
21 sierpnia 2019, 10:58
"Tadek.... to nie ta sprawa"
9
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 11:18
SS to Schutzstaffel. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
Cervusius
Cervusius
21 sierpnia 2019, 10:48
Lewi obrońcy odejdą, ale to bez znaczenia, bo ani na nich nie zarobimy, ani nie zagraliby, gdyby zostali. Silvy nie kupi chyba nikt i będzie obok Leao zmiennikiem Piątka. Nie jest to jakaś tragedia w sumie. Bardziej mnie martwi ten upór z jakim idziemy, a raczej wleczemy się, po Correę. Naprawdę nie ma innych SS na rynku? Jak zauważył jeden z byłych trenerów Milanu, Piątkowi potrzeba kogoś, kto go czasem odciąży z presji i sam nastuka 10+ bramek w sezonie. Correa takim zawodnikiem nie jest. To pracuś, który bardziej pasuje do poprzedniego trenera. Przydałby się ktoś niekonwencjonalny, np. Rebić. Nie wierzę też, że byłby (dużo) droższy od Correi.
1
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 10:54
Od Correi z dostępnych SS tańsi byliby chyba wszyscy oprócz Dybali...
0
hyrus13
hyrus13
21 sierpnia 2019, 10:55
Nie jest tragedią, że utopiliśmy 38 baniek w trzeciego napastnika? Dla mnie to dramat i mam nadzieję, że AS odejdzie raz na zawsze, chociaż za 20 mln.
2
Jalapeno
Jalapeno
21 sierpnia 2019, 10:47
Polecam dzisiejszy odcinek "Pilkarzykow" na youtube. 95% odcinka to transfery Serie A.
0
Unloco
Unloco
21 sierpnia 2019, 11:33
Ja polecam odcinek Foot Trucka a właściwie zapis live. Co prawda dopiero zaczynam oglądać, ale chłopaki z Eleven zawsze ciekawie mówią.
0
Rafał0209
Rafał0209
21 sierpnia 2019, 10:46
Musi coś ten Zarząd szykować nie wierze że nie widza braków w obronie jak i ataku serio chcą wyjść na nowy sezon składem jakim graliśmy tak źle w zeszłym , rywale uzbrojeni jest nie przewidywalne Torino i dochodzi Fiorentina , Lazio ,Roma i zawsze swietna Atalanta , jeżeli nikt konkretny nie przyjdzie to panowie nie nakrecajmy się na LM nie z naszym szczęściem , Elliott myśli że jak zainwestuje w młodzież to podwoi ich jak klubu wartość otóż nie ,Silva miał być ze młody nawet jak nie wypali to znajdzie się kupiec widzimy , to samo z klubem bez LM kolejny rok spowoduje jeszcze niższa wartość Milanu już młodzi chłopcy kojarzą Milan tylko z opowiadań starszych . Czas bardzo działa na nasza niekorzyść
2
Dohtor
Dohtor
21 sierpnia 2019, 10:43
Będą jaja jak się go nei uda opchnąć :D
0
kosa80
kosa80
21 sierpnia 2019, 10:42
Jeszcze Silva wygryzie Piątka.
Technicznie jest dużo lepszy.
0
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 10:22
Silvy nikt nie kupi, nie ma co się łudzić, prędzej za Boriniego ktoś wyłoży 10 mln. xD
0
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 10:28
Dokładnie, wszystkim fanom sugeruję zacząć godzić się z tym, że Portugalczyk zostanie u nas jako backup Piątka na "9".
3
Michał92
Michał92
21 sierpnia 2019, 10:35
Może Silva odpali :v
1
MrowaGDA
MrowaGDA
21 sierpnia 2019, 10:41
Silva początek poprzedniego sezonu miał dobry co się później wydarzyło to nikt tak naprawdę nie wie. Jak zostanie to pozostało mieć nadzieję, że nowy styl Milanu ( bardziej ofensywny) mu przypasuje i będzie asystował Piątkowi :)
0
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2019, 10:45
Wbrew pozorom coś w tym może być, bo w sparingach Silva dochodził chyba do większej ilości okazji strzeleckich niż Piątek. :)
0
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2019, 10:46
Szkoda, że wszystkie marnował.
3
ShevaMS
ShevaMS
21 sierpnia 2019, 10:06
Jezeli chcemy się odbudować finansowo to transfer Correi według mnie to ryzyko, powinniśmy ściągnąć dwóch tańszych z mniejszych klubów za mniejsze pieniądze, żeby potem móc ich sprzedać z zyskiem, a tak, Correa będzie nasza zagadka za ok 50 mln.
1
MrowaGDA
MrowaGDA
21 sierpnia 2019, 10:06
Mam nadzieje, że nie skończy się tłumaczeniami, że byliśmy blisko wielkich transferów ale niestety zabrakło czasu.
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się