SCUDETTO


MERCATO LIVE #53 [22:01]: Milan prowadzi rozmowy z Monaco ws. Kessiego

22 sierpnia 2019, 08:57, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #53 [22:01]: Milan prowadzi rozmowy z Monaco ws. Kessiego

[08:57]: Od istotnej informacji czwartek rozpoczyna La Gazzetta dello Sport. Według tego dziennika nikt w Hiszpanii nie ma najmniejszych wątpliwości, że Angel Correa ostatecznie przejdzie do Milanu. Atletico obniżyło swoje żądania i operacja zamknie się ostatecznie w 40 mln euro. To dużo niższa kwota od tej, której madrytczycy wymagali początkowo (55 mln euro). Porozumienie z piłkarzem mediolańczycy mają od dawna, teraz agent gracza przebywa w Mediolanie, gdzie finalizuje całą transakcję. Wszytko powinno ostatecznie dojść do skutku w najbliższych dniach.

[09:05]: Mediolański dziennik dodaje, że Angel Correa trafi do Milanu niezależnie od sytuacji Andre Silvy. Nic jednak nie wspomina o ewentualnym procencie dla Atletico, gdyby Argentyńczyk w przyszłości został przez rossonerich sprzedany. Takie spekulacje przewijały się w mediach w ostatnich dniach.

[10:11]: Według Il Corriere della Sera, już dziś może się zamknąć transfer Diego Laxalta do Atalanty Bergamo. Urugwajczyk trafi do ekipy La Dea na zasadzie wypożyczenie z opcją wykupu, która po zaistnieniu pewnych warunków przekształci się w obowiązek.

[10:13]Tuttosport: Nie ma chętnych na Andre Silvę. Wobec tego Portugalczyk musi myśleć o pozostaniu w Milanie.

[12:02]: Trwa spotkanie przedstawicieli Atalanty Bergamo i Diego Laxalta. Dogrywane są ostatnie szczegóły przenosin piłkarza do nowego klubu - podaje Radio Rossonera.

[12:15]MilanNews: Spotkanie na linii Atalanta - agenci Laxalta przebiegło pozytywnie. Osiągnięto porozumienie co do 5-letniego kontraktu, ale Urugwajczyk trafi do Bergamo najpierw na wypożyczenie z opcją wykupu. Przekształci się ona w obowiązek po zaistnieniu pewnych warunków związanych z wynikami drużyny i występami piłkarza.

[13:55]SportMediaset: "O Andre Silvie myśli Valencia, ale piłkarz nie chce wracać do Hiszpanii. Pozyskać Portugalczyka mogłoby też Lille, lecz zawodnik zdecydowanie preferuje ponowną grę w lidze portugalskiej i przenosiny do Sportingu. Jeśli jakiś klub zaoferuje za 23-latka 25 mln euro, wówczas całkowicie mogłaby się odblokować sprawa sprowadzenia na San Siro Angela Correi".

[15:10]: Według hiszpańskiego ASPepe Reina może zastąpić w Realu Madryt Keylora Navasa, który poprosił klub o zgodę na odejście. Doświadczony golkiper rossonerich miałby pełnić na Santiago Bernabeu funkcję zmiennika Thibauta Courtoisa. Obecnie jest jednym z kandydatów.

[15:12]Gianluca Di Marzio informuje, że do przenosin Diego Laxalta do Atalanty Bergamo brakuje już tylko zgody samego piłkarza. Powinna ona nadejść w najbliższych godzinach.

[16:04]: Tymczasem, jak podaje MilanNews, mimo zaistniałej sytuacji Diego Laxalt trenuje jeszcze w Milanie na normalnych zasadach.

[18:01]: Przenosiny Diego Laxalta do Atalanty nie są takie oczywiste, twierdzi Nicolo Schira z La Gazzetty dello Sport. Do walki o Urugwajczyka wkroczył Olympique Marsylia ze swoją propozycją dwóch milionów euro netto za sezon, co zdecydowanie przewyższa ofertę ekipy z Bergamo. Laxalt, za pośrednictwem swoich agentów, poprosił o czas do namysłu.

[18:20]: La Repubblica: Paris Saint Germain wydaje się gotowe zaproponować kwotę 55 milionów euro za Gianluigiego Donnarummę, jednak sam bramkarz, jak i Milan, nie wydają się entuzjastycznie nastawieni do transferu. 

[18:37]: Pięcioletni kontrakt z pensją 1,5 mln euro, a dla Milanu milion euro, jako opłata za wypożyczenie z opcją wykupu, która po spełnieniu określonych warunkach, na przykład po zaliczeniu X występów, zmieni się w obowiązek - tak o szczegółach transferu Diego Laxalta do Atalanty pisze agencja ANSA, przy czym informacje te zostały przedstawione zanim Nicolo Schira poinformował o zainteresowaniu Marsylii.

[20:25]: Porozumienie między klubami zostało już wypracowane, pisze Gianluca Di Marzio na swojej stronie internetowej, ale wciąż brakuje aprobaty dla transferu ze strony Diego Laxalta. Jak to często bywa, wszystko rozbija się o pieniądze. Urugwajczyk zarabia w Milanie 1,6 mln euro, podczas gdy Atalanta proponuje mu niższe wynagrodzenie. W najbliższych godzinach piłkarz spotka się ze swoim agentem, aby omówić sytuację. Jeśli chodzi o porozumienie na linii Milan - Atalanta to zostało ono wypracowane na podstawie płatnego dwa miliony euro wypożyczenia z opcją wykupu za trzynaście milionów, która stanie się obowiązkiem po zaistnieniu określonych w umowie transferu warunków.

[21:00]: Mohamed Bouhafsi, szef działu piłki nożnej we francuskim RMC Sport, który wcześniej jako jeden z pierwszy wspominał o porozumieniu Milanu z Lille ws. Rafaela Leao, pisze, że rossoneri prowadzą obecnie negocjacje z AS Monaco w sprawie transferu definitywnego Francka Kessiego. Dziennikarz dodaje, że rozmowy wykroczyły poza zwykłe sondowanie między innymi dlatego, że mediolańczycy już rozpoczęli poszukiwania następcy Iworyjczyka. Na koniec Bouhafsi zaznacza, że Milan oczekuje za pomocnika co najmniej 20 milionów euro.

[21:59]SkyPepe Reina może stanowić dla Realu Madryt opcję na zastąpienie odchodzącego od PSG Keylora Navasa, natomiast transfer Angela Correi jest możliwy również bez sprzedaży Andre Silvy, choć w przypadku pożegnania z Portugalczykiem wszystko stałoby się łatwiejsze.

[22:01]: Według TuttoMercatoWeb.com Milan odrzucił wszystkie oferty za Matteo Gabbię i młody środkowy obrońca zostanie w zespole na nowy sezon. W ostatnich dniach w kontekście Włocha mówiło się o poważnym zainteresowaniu Pescary.



307 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 15:23
"Portugalski Kalinić" dyktuje warunki....
Andre Silva to najgorszy transfer w Historii Milanu! 38 mln euro wyrzucone w błoto!
1
Starosta
Starosta
22 sierpnia 2019, 17:05
Zapewniam Cię że były gorsze. Starsi wyjadacze pewnie pamiętają.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 17:11
Sam jestem kibicem starej daty i podaj mi chociaż jeden przyklad niewypału transferowego zbliżonego do kwoty tego "Portugalskiego Dzieciaka" za 38 mln euro!
1
yagi
22 sierpnia 2019, 17:13
O tak... Kluivert, Rivaldo, Vieri, Huntelaar, Redondo, Dugarry... a to tak kilka pierwszych lepszych, którzy mi przyszli do głowy. Pewnie dałoby się znaleźć jeszcze "lepsze" transfery. Nie pamiętam oczywiście kwot, ale pamiętam rozczarowanie...

P.S. Jeszcze pamiętam rozczarowanie jak Berlu kupił Gianluigi Lentiniego. To były kosmiczne pieniądze wtedy.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 17:18
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 17:21
Wszyscy razem wspólnie przez Ciebie wymienieni nie kosztowali tyle co Andre Silva. Nie znajdziecie drugiego w Historii Milanu tak kosztownego i masakrycznego transferu jak ten zasmarkany tęskniący za morzem Portugalczyk.
3
yagi
22 sierpnia 2019, 17:25
No nie wiem - patrz jeszcze na inflację. Pamiętam, że Gianluigi Lenitini był wtedy najdroższym piłkarzem świata - to był chyba 1993 rok. 38 milionom wydanym na Silvę daleko do rekordu transferowego.

Choć z drugiej strony zgadzam się, że Silva to tragiczna porażka.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 17:30
Dobrze wiemy że Lentini miał fatalny w skutkach wypadek który zniszczył jego karierę i dlatego ten transfer nie wypalił. Natomiast Andre Silva to nasz najdroższy Transfer zaraz po Bonuccim i Rui Coscie.
1
alepadaka
22 sierpnia 2019, 17:40
IL Capitano

Nikt tyle nie kosztował? A wiesz dlaczego? Przez zjawisko zwane "inflacja".

Dziesięć lat temu wydanie 20 mln to jak dzisiaj wydanie 40 mln. Zobacz sobie choćby tylko na kwoty za jakie do Realu przychodzili tacy zawodnicy jak Benzema, Kaka, Ronaldo, Xabi Alonso. Zwłaszcza Benzema to świetny przykład - 22 letni wychowanek Lyonu, który już wtedy w dwa sezony w OL strzelił ponad 50 bramek, grał w playoffach Ligi Mistrzów i był czołowym zawodnikiem klubu z którym 4x wygrał mistrzostwo ligi, która w tamtym momencie była lepsza niż jest dzisiaj. Kosztował 35 mln euro. Ile by kosztował dziś? Pewnie Lyon by się zainteresował kwotą na poziomie 70 mln euro.

Hazard kosztował Chelsea 35 mln i pod względem liczb miał lepszy sezon niż Nicolas Pepe oraz był 3 lata młodszy, a to za Pepe Arsenal dał 80 mln euro. Przykładów jest więcej.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 17:50
Tak zgadzam się co do inflacji bo to jest oczywiste. Tylko Lentini kosztował za tamtych czasów tyle co dzisiaj Andre Silva. Lentini cudem uniknął śmierci a Portugalczyk tęskni za morzem. Świat oszalał....
0
zycumilanista
zycumilanista
22 sierpnia 2019, 15:19
Tak troszkę dygresyjnie odniosę się do opinii jakie mam okazję czytać na temat Kessiego. Zacznę od pytanie: kto pamięta jak po zakupie jeszcze za "Samolocika" co mecz grał świetne zawody, strzelał bramki i nawet na zdjęcie tygodnia się załapał? No właśnie.... Jak dla mnie jest to gość, który jeśli na prawdę się nim dobrze pokieruje (a Giampaolo ma w CV parę metamorfoz in plus) to może to być taki Nasz Gattuso+. Widać u niego kupę siły, zdrowia no i technikę również ma jak na pozycję, którą piastuje więcej niż zadowalającą. No i wiek... Gość choć nie wygląda to jest młody i progres w jego przypadku to więcej niż pewne. Za Gattuso cała drużyna delikatnie mówiąc nie grzeszyła kreatywnością i polotem także ja bym chłopakowi dał czas bo ludzie z niego będą na pewno co niejako już pokazywał. Ament :)
7
Zako
Zako
22 sierpnia 2019, 15:21
Oglądałem chyba prawie wszystkie mecze dotychczasowe Kessie w Milanie i na pewno nie grał świetnych zawodów co mecz. Statystyki goli podbite przze karne.
3
zycumilanista
zycumilanista
22 sierpnia 2019, 15:24
Bardziej chodziło o pewną serię z początku sezonu po zakupie. Źle się wyraziłem. Mnie osobiście też nie raz irytował ale zdania o nim nie zmienię bo widać po nim potencjał przeciwnie do "Tęskniącego za Morzem"
0
patoo_07
patoo_07
22 sierpnia 2019, 15:36
Szczególnie dobry miał ten początek, jak w drugiej kolejce dał babola i stratę na 16 metrze z Cagliari, przez co męczyliśmy się do samego końca i wygraliśmy dzięki wolnemu Suseła. Nie pamiętam tych jego świetnych zawodów. Tym bardziej nie pasuje mi do gry Giampaolo, która opiera się na szybkiej wymianie piłek na jeden kontakt, bo wszystkie podania Kessiego z pierwszej piłki, podczas jego dotychczasowej przygody w Milanie, to kozłujące na wysokość jaj farfocle.
2
budii1906
budii1906
22 sierpnia 2019, 14:46
Laxalt wypożyczony :)

https://www.meczyki.pl/newsy/la-gazzetta-dello-sport-pilkarz-milanu-odchodzi-do-atalanty/120989-n
0
Pinokio
Pinokio
22 sierpnia 2019, 15:15
Meczyki haha.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
22 sierpnia 2019, 14:42
Dawać Bruno fernandesa za Silvę i deal
4
matten
matten
22 sierpnia 2019, 14:33
Nie bardzo rozumiem czemu Andre Silva nie chce wracać do Hiszpanii, tym bardziej że Valencia to dobry klub... Wątpię, aby Sporting zaoferował za niego chociaż 20 mln, więc pewnie skończy się na tym, że zostanie w Milanie :/ Jak dla mnie brak racjonalnych przesłanek, że będziemy mieć z Portugalczyka jakiś pożytek.
0
szfarceneger
szfarceneger
22 sierpnia 2019, 14:36
Bo do tej pory tylko w Portugalii się sprawdził. Widocznie nie ma ambicji, żeby grać w najsilniejszych ligach.
0
zycumilanista
zycumilanista
22 sierpnia 2019, 14:16
Zaraz zaraz.. z rańca info, że AS nie jest powiązany z transferem Angela a teraz, że transfer AS odblokuje transfer AC. Yippee-ki-yay :)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 sierpnia 2019, 14:38
Zauważ, że z rana inne źródło informacji jest.
0
zycumilanista
zycumilanista
22 sierpnia 2019, 14:52
Zdaje sobie z tego sprawę i celowo to wytknąłem bo to się robi chore powoli.
0
Ucash333
Ucash333
22 sierpnia 2019, 14:14
Koszulka A.Silvy znów w sprzedaży, także tak...
#LOL
2
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 14:32
Andre Silva resta! Grazie Presidente! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 sierpnia 2019, 14:13
Klub Kokosa złożył ofertę za Andre Silvę w wysokości trzech wysokiej jakości piłek... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
WeahYeah
WeahYeah
22 sierpnia 2019, 14:23
.. i maszynki do robienia baniek, abyśmy ich mieli tyle ile chcemy :I
1
GiveMeReason
GiveMeReason
22 sierpnia 2019, 14:04
Ojej przecież w Valencii będzie miał blisko na plażę...
Niech on przestanie pajacować dopóki lepsze kluby go chcą bo z taką formą to za rok pójdzie grać ale do ekstraklasy.
1
hyrus13
hyrus13
22 sierpnia 2019, 14:20
Ale on wie, że w lepszym klubie nie ma czego szukać. Dlatego chce do Portugalii, a wątpię, żeby Sporting dał za niego 20 baniek.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
22 sierpnia 2019, 14:39
Do Lechii Gdańsk pójdzie tam też blisko do morza jest.
3
likz0o
likz0o
22 sierpnia 2019, 13:26
No to może van de Beek?;)
0
likz0o
likz0o
22 sierpnia 2019, 13:10
A co myślicie o sprowadzeniu Renato Sanchesa? Wiem, że ostatnie sezony miał nieudane ale to wciąż piłkarz młody o dużym potencjale. Może u Nas by się odbudował. Bayern już za bardzo na niego nie liczy wiec można byłoby go wyciągnąć za niską sumkę.
2
patoo_07
patoo_07
22 sierpnia 2019, 13:15
Po co nam rozwydrzony bachor? Nie zagra w dwóch meczach i będzie publicznie krytykował, że przyszedł tu grać, a on taki biedny i szans nie dostaje.
4
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 13:21
Jeśli już, to nam przydałby się pomocnik ofensywny, a takim Sanches nie jest. Defensywno-rozgrywających mamy wielu, bo są Bennacer, Biglia, Hakan, Kessie i Krunic.
2
Rzetelny
Rzetelny
22 sierpnia 2019, 13:26
Silva będzie miał kompana.
2
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 13:28
Dawac Eriksena. xd
0
Maximilanista
Maximilanista
22 sierpnia 2019, 13:38
kamilus:

No tu bym akurat polemizował. Na treq mamy Paquetę i (bo zanosi się na to, że Hiszpan zostanie) Suso. Z powodzeniem może tam zagrać też Hakan czy Bonnaventura. Natomiast trzyosobowy blok środka pola potrzebuje skoku jakości. Żaden z grona: Kessie, Bennacer, Biglia, Krunić (opcjonalnie też Jack czy Calhanoglu) na lidera środkowej formacji się (już, jeszcze lub nigdy) nie nadaje.

Mnie się zdaje, że dużo ważniejszy jest temat pozyskania przez nas jakiegoś Pana Pomocnika.
6
jasiom22
jasiom22
22 sierpnia 2019, 13:42
Też uważam ze to jeden z tych zawodników ktorzy mogli by sie w Milanie odnaleźć - rozwināc lepiej niz w innych klubach, ale pomimo sporadycznych plotek od kilku lat, temat sie nigdy nie rozwija... a szkoda, podobnie jak np.powrót Pato... obaj by sie wg.mnie przydali i dwa sezony temu, i rok temu.. Tak samo teraz, zamiast tej niezliczonej ilosci jednosezonowych zapchajdziur (nic Boriniemu nie ujmujac)... Pato był za darmo ledwo co, a spokojnie A.Silve by zastapił - mozna by go puscic taniej gdyby kadra nie była wybrakowana, śmiem twierdzić ze Pato mogłby nawet nie byc gorszy od Correi w roli drugiego napastnika - a Milan mogłby byc 60mln do przodu z FFP (Correa/Silva), ale nikt nawet nie spojrzał w jego strone, choć sam Pato flirtował w mediach,.. "Ze czeka na oferte Milanu" ...no cóź, zarzad patrzy na to inaczej,mniej romatycznie ;-p (łatwiej sprzedać Cutrone :-/ ) ...a przy okazji Milan zawsze był bardziej brazylijsko-portugalski, niz argentyńsko-hiszpanski... wołałbym Pato i Sanchesa niz Castillejo i Biglie w kadrze, za kazdym razem.
2
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 13:57
Jak na razie Giampaolo widzi Paquetę na lewej połówce i nic nie wskazuje na to, że ta sytuacja może ulec zmianie. Nie spodziewam się, by miał usiąść na ławce, więc jedną pozycję mamy z głowy.

Na środek jest Bennacer, Biglia i Hakan, więc druga pozycja również z głowy.

Zostaje pomocnik na prawą połówkę, a tutaj mamy Kessiego, Boriniego i Krunica, więc ilościowo też wystarczająco. Czy jakościowo również? Niekoniecznie, ale jeśli miałby przyjść jakiś pomocnik w miejsce Kessiego, to Franck musiałby zostać sprzedany, bo Milanu raczej nie stać by trzymać takiego gracza na ławce rezerwowych i chcieliby na nim zarobić - a że póki co nikt nie oferuje "akceptowalnej" gotówki (35-40+ mln), to spodziewam się, że najprawdopodobniej nie dołączy żaden defensywno-rozgrywający pomocnik.
0
likz0o
likz0o
22 sierpnia 2019, 14:04
Śmiem twierdzić, że potencjał czysto piłkarski to Sanches ma wyższy niż Kessie. Pytanie tylko czy Giampaolo byłby w stanie go odbudować.
3
Deus
Deus
22 sierpnia 2019, 15:52
Renato jest dwie półki wyżej niż Kessie tylko problem w tym że na Kessiego niestety nie ma kupca.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 18:19
@Deus a twierdzisz to na podstawie czego? Może talent ma ale w żadnym poważnym klubie się nie sprawdził a Kessie zagrał juz 2 pełne sezony u nas i liczby przyzwoite robi. Więc ja bym powiedział, że aktualnie to Kessie jest lepszy.
1
mist22
mist22
22 sierpnia 2019, 13:05
A w kontrakcie Laxalta obowiązek wykupu uwarunkowany wygraniem przez Atalantę Ligi Mistrzów xD
1
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 13:58
A może tym, że mamy dwa razy z nimi przegrać w Serie A? :)
0
Maximilanista
Maximilanista
22 sierpnia 2019, 12:38
Jeżeli transfery Correi i Laxalta staną się faktem, kolejne ruchy to pozbycie się Andre Slivy i/lub Castillejo (jednego z nich - koniecznie!). Fajnie byłoby też pożegnać Strinića, ale jeśli Chorwat zostanie, płakać nie będzie powodu. Kto wie, może i jego umiejętności oraz doświadczenie jeszcze się przydadzą.

Gdyby jako banana na torcie nasz zarząd sprezentował nam klasowego pomocnika, ja osobiście letnie mercato Milanu oceniłbym na 5+. Jeśli się to nie ziści, przyznam mocną czwórkę.

PS. Dani Olmo jako trequartista też by mnie ucieszył. Ale raz - że do jego pozyskania raczej byłoby potrzebne odejście Suso (a na to się nie zanosi); dwa - młodości i ikry mamy już naprawdę dużo. Bardziej niż młodego Chorwata podwieszonego pod napastnikami, potrzeba nam klasy i doświadczenia w samym środeczku pola.

Tak to widzę.
5
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 12:48
Dani Olmo to Hiszpan nie Chorwat.
4
Maximilanista
Maximilanista
22 sierpnia 2019, 12:52
Dzięki za korektę. :-) Pisałem powyżej o Chorwacie Striniću i już mi została ta narodowość z automatu (Dinamo Zagrzeb pewnie też maczało paluchy w mojej podświadomości). :-) Powinienem edytować, ale skoro odpowiadam na Twój komentarz, zostawię swoją wypowiedź w oryginale. Dzięki jeszcze raz za czujność. :-)
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 12:53
5
Matim
Matim
22 sierpnia 2019, 12:28
Mam nadzieję, że wykup Laxalta nie będzie uzależniony od awansu Atalanty do LM :D
9
bawolejaja
bawolejaja
22 sierpnia 2019, 13:06
opcja zmieni się w obowiązek pod warunkiem, że Atalanta sięgnie po puchar. :-)
1
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 12:27
Panowie, co sadzicie o Ruganim? Tylko zaznacze, ze to nie żadna aluzja z mojej strony, ze niby chce go u nas - co to to nie. Po prostu widze, ze Roma jest bliska sciagniecia jego, a ja zbyt duzo meczow Juve nie ogladalem, a z tego co czytalem, to zdania sa podzielone - jedni chwala i uwazaja za dobrego so, a inni pisza, ze nieporozumienie. Czysta ciekawość z mojej strony, bo Roma miala problem z obrona, ale jezeli Rugani okaze sie dobrym obrońca, a jest yam jeszcze melodia przyszłości - Mancini, to ta Roma wcale tak zle nie bedzie wyglądać.
1
Manolas
Manolas
22 sierpnia 2019, 14:37
Miał potencjał ale ostatnie sezony pokazały ze pewnego poziomu nie przeskoczy.. Roma to dobry kierunek, będzie tam solidnym ligowcem jak u nas swego czasu Alex czy Mexes. Ale nie ma szans ze będzie lepszy od Manolasa. Jego Rugani nie ma szans zastąpić
1
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 14:45
Dzieki za odpowiedz. No, ale i tak ta Roma zle nie wyglada jak sie zapowiadala. Ogladalem sparing z Realem, to Diawara, ktory przyszedl z Napoli wyglądał swietnie w tym meczu. Maja jeszcxr fajnych grajkow w postaci Cristante i, Pellegriniego. Under czy Zaniolo to tez nie ogorki. No i umowe przedluzyl Dzeko. Poprzedni sezon mial fatalny, ale to nadal napastnik na 20 bramek w sezonie.

Najwieksza zagadka jest Fonseca, jezeli jego plan wypali, to beda naprawdę grozni. Chłop w Szachtarze robił swietna robote.
0
Zako
Zako
22 sierpnia 2019, 12:25
Bardzo bym chciał, zebyśmy spojrzeli na De Paula, zwłaszcza, ze są jakies plotki w kontkesice jego pójścia do Violi, bo według mnie sam Bennacer/ Krunic to za mało, ale raczej sie nie zanosi. Pewnie jeśli juz ten Correa przyjdzie, to ostatni tydzien to bedzie ofiarna próba wypchnięcia kogokolwiek.
2
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 13:23
Koszt De Paula to 35-40 mln (tyle ponoć chciałoby dostać Udinese), więc znacząco ponad to, co możemy wydać (szczególnie po zakupie Correi). Nie mówiąc o tym, że taki Olmo kosztowałby znacząco mniej, a niekoniecznie byłby gorszy.
1
jasiom22
jasiom22
22 sierpnia 2019, 13:44
Tak, De Paul byłby super, gdyby nie udało sie sciagnać Correi, no ale chyba własnie sie udało.
0
Zako
Zako
22 sierpnia 2019, 13:49
Przeciez ta cena na pewno nie jest nie do negocjacji, zresztą Olmo to SS/10, De Paul moze grac i głębiej
0
Gzikuu
22 sierpnia 2019, 12:25
Wow, news na żółto. Tęskniłem! Jeżeli zarząd zszedł o 15 milionów w negocjacjach, to szacun. Chociaż było wiadomo, że biorą Atleti na przeczekanie, tak samo jak ktoś weźmie Inter z Icardim. U Laxalta martwi tylko to, że znając realia, to w Atalancie przestanie grać przed spełnieniem warunków do wykupu.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 sierpnia 2019, 12:43
A ja się boję, że będzie grał jak Genoi i narobi nielada problemów niejednemu klubowi. Zobaczycie jeszcze.
0
Gzikuu
22 sierpnia 2019, 12:48
Podstawą na wahadło jest Gosens i wątpię czy Laxalt to wygryzie, raczej będzie grał ogony i rotował w meczach około ligowo mistrzowych. ;)
1
GiveMeReason
GiveMeReason
22 sierpnia 2019, 14:00
I dobrze niech mu się wiedzie, wtedy przynajmniej odzyskamy hajs a nie będziemy się bujać jak z Silvą.
0
grayman88
grayman88
22 sierpnia 2019, 12:15
Ja nawet z przyjściem Correy oceniam to okno na... 6/10
Bennacer nie wypełnił moich oczekiwań względem transferu SP. Nawet jezeli okaże się hitem nie takiego transferu oczekiwałem na tą chwilę. Pozostanie Suso na 10tce, wg mnie duży błąd. Trylogia z Silva,... Żenada. No i sprzedaż Cutrone przy pozostaniu Silvy, Samu, Strinica czy Calhanoglu. Idealny zmiennik Piątka. Wkurw maksa tego okienka
2
Unloco
Unloco
22 sierpnia 2019, 12:28
"Nawet jezeli okaże się hitem nie takiego transferu oczekiwałem na tą chwilę"? XD nie wiemy jak będzie się prezentował, bo nie zagrał jeszcze spotkania, rokowania są dobre po tym jak został MVP PNA i nawet jakby grał super to dalej się nie podoba bo eee co? niektóre komentarze nie przestają mnie zadziwiać
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 12:32
4
Oskyy
Oskyy
22 sierpnia 2019, 12:30
Żeby sprzedać piłkarza, trzeba mieć na niego jakiś chętnych...
A takich na Suso, Silvę i Samu brakuje (przynajmniej za rozsądne pieniądze) a Cutrone jako wychowanek zapewnił spory zysk, który odblokował możliwość przeprowadzania jakichkolwiek transferów...
0
Qiub
Qiub
22 sierpnia 2019, 12:31
No nie wiem, może chciał pomocnika który też strzela i asystuje ponad przeciętnie? Jak Piątek się zatnie to jesteśmy w ciemnej dupie, jak Romek dozna kontuzji to jesteśmy w czarnej dziurze.
0
Unloco
Unloco
22 sierpnia 2019, 12:34
Piątek już dawno się zaciał, pytanie czy się odetnie. Potrzebowaliśmy registy to kupiliśmy, na pozycji mezzali mamy zawodników którzy umieją strzelać i asystować. Nie można wzmocnić wszystkich pozycji topowymi zawodnikami, chciałbym żeby tak było ale nie jest.
0
budii1906
budii1906
22 sierpnia 2019, 12:13
niech zostawią AS,patyczka SC trzeba jak najszybciej wypchnąć
0
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 11:56
Okienko całkiem ok, jesli sprzedamy tych, co mamy sprzedac. Chociaz nadal ubolewam nad srodkowym oobrońca (ktos doswiadczony, chociaż na polroczne wypozyczenie).
1
Unloco
Unloco
22 sierpnia 2019, 11:59
Ja bym dał 7/10 do połowy lipca. Od połowy lipca(zaklepanie Bennacera) do połowy sierpnia takie 4/10, bo nic się nie udało, poza sprzedaniem Cutrone dla plusvalenzy i wzięciem Leao... a sezon tuż tuż.
Końcówka może będzie lepsza, ale nie nastawiałbym się na nic więcej niż Correa i pojedyncza sprzedaż.
Silva raczej zostanie(ku naszej uciesze), do pomocy już nikt nie przyjdzie, a na obronę nikogo nie kupimy, bo czekamy na Caldare.

Spoko plan, jakiś zalążek projektu jest, brak fałszywych ruchów, ale jakiegoś wielkiego szału to nie ma, by się na cokolwiek napalać.
Najważniejszym transferem jest trener i jak on wypali, to cała reszta będzie spoko :)
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 12:00
3
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 12:19
Sadze tak samo. Okienko moglo byc gorsze, albo moglo byc trz lepsze. Niemniej jednak tragedii nie ma. Cieszy mnie to, ze na srodek pomocy jest tylu pilkarzy do wyboru. Jak bylo widac w poprzednich meczach (procz tego ostatniego) - Gismpaolo lubi mieć srodek zdominowany i nawet w spotkaniach z Benfica, gdzie na srodku gral Borini, Bigilia, naprawdę nie wyglądało to zle.

Wiem, ze czekamy na Caldare, ale on ma wrocic w listopadzie + raczej na pewno po kontuzji nie wskoczy do pierwszego skladu od razu, tylko bedzie musial troche nadrabiac (tym bardziej, ze gramy kompletnie inna pilke niz za Rino). Dlatego na pol roku (ktos, kto po prostu zalata dziure po Wlochu i zapewni solidnosc), ktos moglby przyjść.
2
matten
matten
22 sierpnia 2019, 14:19
Ja na ten moment oceniam okienko na 5/10.

- Niezrozumiałe roszady w obronie: nieprzedłużenie umowy z Abate lub Zapatą i w moim mniemaniu niepotrzebne transfery Duarte oraz Hernandeza.

- Pomoc bez konkretnych wzmocnień do pierwszego składu. Być może w perspektywie 2-3 lat będziemy mieć dużą pociechę z Bennakera, ale nie łudzę się, że jest to zawodnik, który wskoczy przebojem do pierwszego składu i wzniesie nas na inny poziom. Nie należy też zapominać, że straciliśmy podstawowego pomocnika - Bakayoko.

- W ataku istna rewolucja, ale ciężko wyrokować czy będą to zmiany na lepsze czy na gorsze. Leao to kot w worku, a Correa nie miał jakichś wybitnych liczb w poprzednim klubie. Straciliśmy Cutrone, który był solidnym zmiennikiem.

Na ten moment mam wrażenie, że znowu poszliśmy w ilość, a nie w jakość, co jest chyba słabą strategią biorąc pod uwagę fakt, że gramy tylko na dwóch frontach. Szczerze mówiąc mam nadzieję, że uda się jeszcze kogoś sprzedać (Laxalt, Castillejo, Silva, Strinicz) i pozyskać jakościowego pomocnika.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 14:22
0
biedrus
biedrus
22 sierpnia 2019, 11:54
W sumie na siłę Silvy nie ma co sprzedawać. Nie wiem czy odpali Leao. Jakaś kontuzja czy kartki i AS może się przydać. Chciałbym żeby coś postrzelał, a w lutym poszedł za grubą kasę do Chin
0
albertpaly
albertpaly
22 sierpnia 2019, 11:52
Oby koniec sagi. Ale 40mln? Nie wiem dlaczego tak się przyczepili tego Pana na C. Lubią przepłacać. Atletico zadowolone...
1
krisss811
krisss811
22 sierpnia 2019, 11:58
Atletico gdy kupowało od nas Kalinicia też przepłaciło, teraz pora na Milan. Musi być równowaga.
1
nokoments
nokoments
22 sierpnia 2019, 11:48
Te 40 to i tak co najmniej o 10 za dużo.
3
zbylon
zbylon
22 sierpnia 2019, 11:44
Piątek - Correa
Suso
Paqueta - Bennacer - Kessie
Hernandez - Romagnoli - Duarte - Conti
Donnarumma

Drugi skład też mocny:
Leao - Silva
Hakan
Jack - Biglia - Krunic
RR - Caldara - Musacchio - Calabria
Reina

Z tego wynika, że na każdą pozycję mamy konkretnego zmiennika a i jeszcze zostaje nam paru w odwodzie - Samu, Strinic, Gabbia, Maldini, Borini. Laxalta nie liczę, bo raczej dzisiaj lub jutro go pożegnamy. Ze względu na kontuzje Caldary przydałoby się ściągnąć jeszcze kogoś do obrony. No i skład w zasadzie kompletny, bo nie łudzę się, że wyciągniemy skądś jakiegoś asa do pomocy. Choć po cichu jeszcze mam nadzieję na jakąś niespodziankę na koniec mercato.
Jato mercato oceniam bardzo dobrze, uważam że jest to najlepsze mercato od lat. Młodzi i perspektywiczni piłkarze, bez szaleństw, ale na 4 miejsce powinno w zupełności wystarczyć. Jedynie Krunic mnie nie przekonuje.
4
MrAncelotti
MrAncelotti
22 sierpnia 2019, 11:48
Maldini? A to on nie będzie w młodzieżówce? Wątpie by nawet jego stary chciał ryzykować.
1
zbylon
zbylon
22 sierpnia 2019, 13:00
MrAncelotti - w przypadku plagi kontuzji nieraz sięgaliśmy po zawodników z primki.
2
roby
roby
22 sierpnia 2019, 11:40
Jabyam spróbował Suso za Chiese z doplata
1
Deus
Deus
22 sierpnia 2019, 11:42
na dopłatę nas nie stać + Teraz jak SS mamy obsadzone to i nie byłoby nigdzie miejsca dla Federico
0
Siwy98
Siwy98
22 sierpnia 2019, 11:43
I gdzie ten Chiesa miałby grać :o
1
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2019, 11:35
Kurcze. A ja bym chciał żeby Silva się odbudował u nas i pokazał swoją prawdziwą wartość i stanowił nowy przyszłościowy duet z Piątuniem.
2
Siwy98
Siwy98
22 sierpnia 2019, 11:37
Nie sądzisz, że może on już tą "prawdziwą wartość" pokazał? :)
6
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2019, 11:45
Gdybym tak sądził, to bym napisał. Myślę, że nie pokazał pełnego swojego potencjału i stać go na więcej.
0
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2019, 11:52
Może, ja nie twierdzę że nie. Są piłkarze, którzy potrafią wystrzelić nagle w wieku 32 lat, po długim okresie bycia średniakiem.
Jestem jednak przekonany, że tej "prawdziwej wartości" nie pokaże w Milanie. Piłka nożna to nie gra komputerowa i niestety jak ktoś nie pasuje do środowiska, to nie ma przebacz.
On tu nie chce być i vice versa, a na to nikt nic nie poradzi.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 11:53
1
Bufor85
Bufor85
22 sierpnia 2019, 15:18
W pewnym sensie masz rację. Gdyby zechciał pokazać swój potencjał, zrobiłby to na samym początku, ale tak jak piszesz, Silva może teraz nie mieć formy i skazywać siebie na porażkę, a za rok może stać się jednym z lepszych snajperów. Jest młody i jest Portugalczykiem, piłkę ma we krwi, ale czy faktycznie chce tutaj być? Nie wiem.
0
Diavo
22 sierpnia 2019, 11:26
Szkoda tylko ,że tak późno,pierwsze mecze to będzie selekcja kto się nadaję,a na to trochę szkoda punktów :/
0
daszyn
daszyn
22 sierpnia 2019, 11:25
jakoś mnie nie przekonuje ten Correa, ale też nie oglądałem dużo meczy w atletico... Statystyki nie powalają, a włoską obronę też mi się jakoś nie wydaje ze będzie wymiatał
1
22 sierpnia 2019, 11:23
Jeszcze tylko pogonić Suso i Jacka i można zaczynać sezon
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 11:24
Tobie się kiedyś znudzi trollowanie czy taki masz cel życia?
13
Jogin
Jogin
22 sierpnia 2019, 11:37
Zapomniał jednego kluczowego słowa "chimerycznych"! Smutne życie trolla.
1
Nalim CA
Nalim CA
22 sierpnia 2019, 11:38
Jeszcze tylko pogonić Chaosa11985 i można zaczynać sezon.
5
Nalim CA
Nalim CA
22 sierpnia 2019, 11:39
Grzesiek - olewaj HorseshitFederacje/Hogana/czy innego turyńskiego trolla :) Wszyscy już wiedzą kto to, wiec po prostu nie karmić, a sobie może pójdzie.
0
Nalim CA
Nalim CA
22 sierpnia 2019, 12:04
Przedstawiam własny punkt widzenia. Ale to wystarczy żeby zamozwańczy guru który jeszcze wczoraj walczył o wolność słowa rzucał hasłami o turynskich trolach. Marna prowokacja mały człowieczku - no ale czego się spodziewać po zakompleksionym osobniku z przerośniętym ego.
1
87acm87
87acm87
22 sierpnia 2019, 11:22
Jeżeli prawdą jest, że nie zgodzili się na 55 baniek to cudownie. Oby gość wypalił. A co do Silvy, to skoro nigdzie nie pójdzie to może się ogarnie. Niech ta niedziela szybciej nadchodzi.
1
TR3V0R
TR3V0R
22 sierpnia 2019, 10:59
No i całkiem nieźle może wyglądać ten skład, patrząc że mamy na każdą pozycję jakiegoś zmiennika, a i pierwszy skład niczego sobie :D Oby to wypaliło.

Piątek/Silva-Leao/Castillejo
Correa/Suso
Bennacer/Biglia Kessie/Hakan Paqueta/Borini
Rodriguez/Hernandez Romagnoli Musacchio/Duarte Calabria/Conti
Gigi/Reina
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 11:00
0
patoo_07
patoo_07
22 sierpnia 2019, 11:03
Wpisać Boriniego, a nie wpisać Jacka. Genialne :D
10
yagi
22 sierpnia 2019, 11:07
Haha - pewnie zapomniał. Za długą kontuzję miał Jack...
1
Rossu
Rossu
22 sierpnia 2019, 11:09
Piątek/Silva/Borini-Leao/Castillejo/Borini
Correa/Suso/Borini
Bennacer/Biglia/Borini Kessie/Hakan/Borini Paqueta/Borini
Rodriguez/Hernandez/Borini Romagnoli/Borini Musacchio/Duarte/Borini Calabria/Conti/Borini
Gigi/Reina/Borini


zrobiłem małą poprawkę, teraz powinno być wszystko jaśniej :)
9
TR3V0R
TR3V0R
22 sierpnia 2019, 11:12
Ta rzeczywiście, kompletnie mi Jack wyleciał z głowy, ale nie wiadomo jak to będzie z jego formą
0
mist22
mist22
22 sierpnia 2019, 11:14
Rossu
0
Jalapeno
Jalapeno
22 sierpnia 2019, 11:39
Rossu

Rowniez Cie poprawie:

Giampaolo/Borini.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 11:40
1
TR3V0R
TR3V0R
22 sierpnia 2019, 11:41
....
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 11:42
0
TR3V0R
TR3V0R
22 sierpnia 2019, 11:42
3 zmiany właścicieli, 300 mln wydane na transfery w 3 lata... a w składzie dalej wybiega Borini :D Będzie co dzieciom opowiadać.
1
hyrus13
hyrus13
22 sierpnia 2019, 11:46
Nieźle wygląda? Co roku ponoć nieźle wygląda, a później zdziwienie i gadki, że słaby trener. Fakt jest taki, że do pierwszego składu to przyszedł Theo, Bennacer i Correa, którego połowa osób krytykuje. Z tego pierwszy jest kontuzjowany, drugi zmęczony i niezgrany, a trzeciego jeszcze nie ma. Jeśli Bennacer nie odpali to w zasadzie wielkiej różnicy w stosunku do poprzedniego sezonu nie mamy.
3
Zuber
Zuber
22 sierpnia 2019, 10:59
Jeśli dadzą za Corree 40mln to czapki z głów za to, że nie poszli na kompromis.
4
Levy11
Levy11
22 sierpnia 2019, 10:57
Jak Correa przyjdzie to powinni ruszyć po Olmo. Idealnie pasuje do nowej polityki klubu czyli młodzi w składzie.
1
ShevaMS
ShevaMS
22 sierpnia 2019, 11:01
Tylko że Olmo tani nie jest, a Dinamo ma go sprzedać po zakwalifikowaniu się do LM, wtedy nie będziemy mieli argumentów, chyba że placa 3 mln euro....
0
hyrus13
hyrus13
22 sierpnia 2019, 10:52
Czyli Laxalt wróci po sezonie, a Silva odejdzie za darmo po wygaśnięciu umowy. Sztos.
1
POE
POE
22 sierpnia 2019, 10:52
Ja bym chciał jeszcze Nevesa i na tym bym zakończył wakacyjne marcato
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 11:25
Myślisz, że wilki go oddadzą nie mając możliwości kupienia zastępcy ? Nope
1
Marcin1995
Marcin1995
22 sierpnia 2019, 10:52
Ależ śmieszne są niektóre włoskie dzienniki, Correa zagra w Milanie, Correa za drogi itp, fakty są takie że pewnie przyjdzie pod koniec okienka bo Atleti koniecznie chcą Rodrigo, dojdą do konsensusu ale tyle to przypuszcza każdy z nas na tej stronie
0
Manolas
Manolas
22 sierpnia 2019, 10:45
Z jednej strony widzę w naszej kadrze przesyt. A z drugiej zaczynamy sezon bez ani jednego transferu w podstawowym składzie. #Milan
4
ShevaMS
ShevaMS
22 sierpnia 2019, 11:04
Narazie tak to może wyglądać ale Hernandez, Duarte, Bennacer, czy nawet Leao mogą zawalczyć o 1. Skład i wtedy będzie to wyglądało inaczej
I jeszcze ten Correa
0
rossoner111
22 sierpnia 2019, 10:42
Jak nie sprzedadzą silvy to koniecznie powinni go wypożyczyć żeby grał w pierwszym składzie. Na ławce się nie odbuduje, a jego wartość spadnie do 10mln. Wypożyczyć nawet jakby mieli płacić polowe pensji
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 sierpnia 2019, 10:40
Dobra, transfery transferami, ale ja mam nadzieję na to, że w końcu teraz, kiedy mamy bogatą ławkę - w dodatku taką, która na wielu pozycjach daje równorzędny poziom - zobaczymy w trakcie sezonu rotowanie składem i różne warianty taktyczne w zależności od tego, przeciwko komu będziemy grać. To mi się marzy od kilku sezonów już.
1
adamos
adamos
22 sierpnia 2019, 10:52
Po co rotować jak mecz będzie raz na tydzień? Przemęczą się? Rotować trener będzie, jak ktoś będzie miał uraz.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
22 sierpnia 2019, 10:58
adamos Albo ktoś straci formę. Do tej pory taki Suso czy Hakan musieli grać bez względu na to jak się prezentują. Nie było kim ich zastąpić. Teraz pod tym względem powinno być lepiej.
8
Oskyy
Oskyy
22 sierpnia 2019, 10:34
Piątek/Silva ----- Correa/Leao/Samu

Suso/Jack

Hakan/Paqueta ----- Biglia/Bennacer ------- Kessie/Krunic/Borini

Theo/Rodriguez ------ Romek/Caldara ------ Matheo/Duarte ----- Conti/Calabria

Donnarumma/Reina

Zakładając, że Correa faktycznie przyjdzie... Wszyscy mówią, że potrzebny jeszcze jeden pomocnik, tylko na czyje miejsce? Przypominam, że w składzie może być tylko 11 piłkarzy xD
W miejsce Paquety którym wszyscy tak się zachwycali w poprzednim sezonie? Trzeci "regista" biorąc pod uwagę, formę Biglii, fakt że nikt go nie kupi, i niedawane dołączenie Bennacera? Czy kolejny pomocnik na prawą stronę, a posadzenie na ławce Kessiego którego nikt nie chce się pozbywać?
1
daro12555
daro12555
22 sierpnia 2019, 10:42
Ty dalej na serio Boriniego w pomocy liczysz?.Pozbyć się Silvy i Samu nawet wypożyczyć bo jak zbytnio nie będą grać to ich cenna nie wzrośnie a wręcz odwrotnie .Widziałbym to trochę innaczej
Piątek/Leao ----- Correa/Borini

Olmo/Suso

Jack/Paqueta ----- Biglia/Bennacer ------- Kessie/Krunic/Hakan

Theo/Rodriguez ------ Romek/Caldara ------ Matheo/Duarte ----- Conti/Calabria

Donnarumma/Reina
0
daro12555
daro12555
22 sierpnia 2019, 10:43
Calhanoglu i Suso OUT i jest miejsce na kozackiego pomocnika.
0
Oskyy
Oskyy
22 sierpnia 2019, 10:50
To pytanie czemu Ty go liczysz jako środkowego napastnika, kiedy na tej pozycji praktycznie nie grywa odkąd przybył do Milanu :D za Gattuso był wprowadzany na skrzydło, obecnie w sparingach grał cały czas w pomocy... Hakan gra jako Mezalla i raczej ciężko mi sobie wyobrazić jako box to box.. Silvy i Samu wdg plotek próbują się pozbyć od początku okienka, tylko kupców brak, a wątpię, żeby ktoś przyszedł zanim ta dwójka odejdzie... Z Suso i Hakanem podobnie
0
artorn
artorn
22 sierpnia 2019, 10:51
Wg mnie skład Daro spoko, jedynie nie uważam Leao za gościa który wykańcza ale gościa co robi zamieszanie (jak Correa)

Olmo też byłby mega ale Suso z jego pensją na ławce... wolałbym go opchnąć i dać tam (na ławę) Hakana:)

Ciekawe czy Caldara znów się nie potłucze 2tyg po kontuzji.

Podsumowując Borini byłby zapchajdziurą i przydałby się 1 do defensywy, jakiś uniwersalny grajek najlepiej:) i może jakiś młody lub doświadczony za piątka?
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 10:51
0
proy
proy
22 sierpnia 2019, 10:51
Cześć!

Pozwolę sobie zmodyfikować lekko Twój skład:

Piątek/Silva ----- Correa/Leao/Samu/Borini

Suso/Jack/Borini

Hakan/Paqueta/Borini ----- Biglia/Bennacer ------- Kessie/Krunic/Borini

Theo/Rodriguez/Borini ------ Romek/Caldara ------ Matheo/Duarte ----- Conti/Calabria/Borini

Donnarumma/Reina

to tak pół żartem, a pół serio ;)

pole do wzmocnienia widzę na pozycje Jacka i Susła. Włoch to niewiadoma po tak długim odpoczynku od piłki, a Hiszpan miewa długie słabsze okresy (nieważne, czy się jest się jego zwolennikiem, czy przeciwnikiem to chyba wszyscy się z tym zgodzą)

PS To mój pierwszy post na tej stronce ;) Z milanem od '94, na stronce (incognito) od 4lat. Pozdro :)
0
Oskyy
Oskyy
22 sierpnia 2019, 10:59
Moim zdaniem przyjście Correi (albo innego SS jak ten transfer nie wypali) zamknie okienko, jeśli nikt nie odejdzie...
Na grajków których Milan chce się pozbyć nie ma chętnych, a biorąc pod uwagę, jak istotne obecnie są dla klubu zbalansowane finanse, nie posadzą na ławkę takiego Suso z jego pensją, żeby ściągać kolejnego grajka który będzie zarabiał nawet więcej
0
MrowaGDA
MrowaGDA
22 sierpnia 2019, 10:24
Jak Silva zostanie to można by było postawić na atak Piątek - Silva ( może jednak Andrzej coś będzie chciał udowodnić ) a za nimi Correa ale w Milanie został Suso i będzie musiał grać. Więc atak Piątek - Correa a za nimi Suso
1
hyrus13
hyrus13
22 sierpnia 2019, 10:54
Ja bym poszedł dalej i dał Andrzejowi 38 spotkań w pierwszym składzie. Na pewno zaskoczy i nas zachwyci swoją grą.
0
Deus
Deus
22 sierpnia 2019, 10:18
No i super.
Teraz pozbyć się którychś z grona: Kessie, Suso, Silva, Samu i jeszcze jeden transfer do pomocy - Olmo byłby świetny
0
kamilus
kamilus
22 sierpnia 2019, 10:43
Ponoć Atletico chce kupić Olmo, o ile uda im się pozbyć Correi...
0
Milanboy
Milanboy
22 sierpnia 2019, 10:18
Silva na moje i tak odejdzie, możliwe że plan D się powiedzie.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 10:19
0
Grucha
Grucha
22 sierpnia 2019, 10:15
Silva jeszcze nas milo zaskoczy mam taka nadzieje
1
rossoner111
22 sierpnia 2019, 10:14
Hip hip hura.... następny de paul i czy to zakończy nasz mercato? , dla mnie brakuje i tak kilku ogniw
0
Grucha
Grucha
22 sierpnia 2019, 10:07
Pasuje
0
22 sierpnia 2019, 09:50
Maldini nie taki głupi. Miesiąc temu powiedział, że na koniec sierpnia ceny maleją i tak sie najwidoczniej wydarzyło.
Wczorajsze plotki też oczywiście można włożyć między milion bajek napisanych przez ostatnie 2 miesiące, bo nikt poważny ich nie potwierdził.

Tak czy inaczej, to co pisze LGDS to też jeszcze nie oficjalka. Miesiąc temu GDM też wieszczył "deal done", więc trzeba poczekać na oficjalne potwierdzenie lub jakiś sygnał, że zawodnik tu leci.
Jego agent ponoć jest w Mediolanie już, więc pewnie to kwestia dni.
1
daro12555
daro12555
22 sierpnia 2019, 09:49
Pozbyć się a nawet wypożyczyć Silve i Samu i ściągnać -Olmo .
2
Quers2
Quers2
22 sierpnia 2019, 09:53
Olmo byłby znakomitym wzmocnieniem, zawodnik potrafiący zagrać na kilku pozycjach, dynamiczny, dobry drybling i kluczowe podania. Najbardziej martwiłbym się o jego grę w defensywie, ale podobno Dinamo po awansie do Ligi Mistrzów będzie gotowe sprzedać Hiszpana za 25-30 mln
2
daro12555
daro12555
22 sierpnia 2019, 10:38
Bo im był potrzebny do awansu do LM bo za samo grę zdobędą w LM 20-25mln plus wypromują innych graczy.Zaoferować z 25 plus z 10 mln bonusów .Chłopak ma wielki potencjał i już gra naprawdę dobrze.
0
mavachi
mavachi
22 sierpnia 2019, 09:48
Czyli nici z Pawła Brożka :(
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 11:27
Przyjdzie 2 września jako Pan X ;)
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 11:28
1
KKP19
KKP19
22 sierpnia 2019, 09:45
Jeśli to będzie 40 mln to nawet z tymi 30% będzie to dobry transfer. Oczywiście może nie wypalić, ale takie ryzyko jest nawet jakbyśmy kupowali jakąś większą gwiazdę. Od Samu nie będzie gorszy, a cena adekwatna do umiejętności.
1
daro12555
daro12555
22 sierpnia 2019, 09:50
Nie akurat jakby było te 30 procent to przesada bo w Madrycie by mogli zarobić na nim jeszcze dodatkowo 20mln lub więcej bo jeśli go sprzedamy kiedyś to na pewno nie za 20 mln .
0
KKP19
KKP19
22 sierpnia 2019, 09:53
Lepiej dac 30% niż bujać się z Samu w 1 składzie
0
jedunio
jedunio
22 sierpnia 2019, 10:18
Daro żeby oni dostali 20 mln to musielibyśmy sprzed go za ok 70 mln....
0
Matim
Matim
22 sierpnia 2019, 10:28
Dlatego najlepszą opcją z tego typu klauzul byłoby zapewnić Atletico procent od zysku z następnego transferu.
1
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się