SCUDETTO


"Podstawowa" linia pomocy Milanu z Udinese raczej nie zagra

22 sierpnia 2019, 12:52, cinassek Aktualności

Trener Marco Giampaolo w niedzielnym meczu z Udinese wdroży ustawienie 4-3-1-2. Zawodników, którzy w trakcie sezonu być może będą tworzyć podstawowe zestawienie linii pomocy, w tym spotkaniu szkoleniowiec najprawdopodobniej w komplecie posadzi jednak na ławce rezerwowych. Mowa o Francku KessiemIsmaelu Bennacerze Lucasie Paquecie. Iworyjczyk i Brazylijczyk wrócili do klubu po swoich urlopach dopiero w sierpniu, natomiast Algierczyk rozpoczął treningi w Milanello dopiero w poprzednim tygodniu. Pewni miejsca w podstawowej jedenastce wydają się być zatem Lucas Biglia i Hakan Calhanoglu, zaś media spore szanse na grę dają również Fabio Boriniemu.



32 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
23 sierpnia 2019, 15:59
Co ja mam napisać, zgadzam się z Grzesiem i tylko musimy trzymać kciuki. Kurde pierwszy mecz a stres jak na ostatniej kolejce.
0
Endriu
Endriu
23 sierpnia 2019, 06:34
Czytam te komentarze i zastanawiam sie czy ktorys z was gral przynajmniej polamatorsko w piłkę. Zalozenia w zaleznosci od przeciwnika sa rozne. Naszemu trenerowi chyba latwiej sie dogadac z Borinaldo-Wlochem niz z obcokrajowcem a zalozenia jak ma grac druzyna to po jednej rozmowie wiesz co masz robic na swojej pozycji,chyba ze nie kumasz albo trenerowi nie podoba sie jak to wykonujesz. Zobaczymy trenera po wyniku pierwszego meczu czy jak GG przy wtopie bedzie bral wszystko na siebie czy bedzie mial jaja powiedziec ze ten czy inny dal dupy i zagral marnie.
0
Endriu
Endriu
23 sierpnia 2019, 06:22
Od poczatku powinnismy zagrac tym co mamy najlepsze.
0
Endriu
Endriu
23 sierpnia 2019, 06:22
Chlopaki normalnie trenuja wiec czemu nie korzystac z najlepszych...hmmm co z tego ze ktos taktycznie rozumie filozofie trenera jak umiejętnościami odbiega i nie zagra lepiej niz Ben, Kessie i Lucas.
1
jasiom22
jasiom22
23 sierpnia 2019, 02:52
Sama prawda. Powinno być Paqueta,Biglia,Kessie, a będzie Hakan,Biglia,Borini i do tego Castillejo zamiast "Correi" czy Leao, i Milan będzie się męczył...
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2019, 02:53
0
22 sierpnia 2019, 19:48
hakan nie to niemozliwe!!!!!!!!!!
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 19:00
Jak on wystawi Borinaldo to już ma u mnie minusa. Przecież Kessie przylatując na mecz prosto z malediwów, ze złamaną nogą, zagra sto razy lepiej od niego. Poprzedni sezon jakoś Pablo znosiłem, nawet chłopaka lubię ale to taka troszkę szybsza wersja Poliego. I jego miejsce jest w ogonach meczów gdzie wynik jest ustalony i można dać odpocząć lepszym.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 19:01
2
dysha1992
dysha1992
22 sierpnia 2019, 19:13
Dokładnie... To niewykorzystywanie piłkarzy lepszych jakościowo, bo mu nie pasują do taktyki zaczyna być irytujące... Carlo Ancelotti w swojej biografii mówił, że mając świetnych piłkarzy to taktykę dopasowuje się pod nich a nie na odwrót. I tą drogą powinniśmy pójść. Budować zespół wokół takich graczy jak Suso, Romagnoli czy Paqueta. Wiem że to nie gwiazdy ale moim zdaniem są najlepsi w naszym zespole.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 20:34
Tu nie chodzi o taktykę a raczej o to, że ich w nią nie wdrożył jeszcze i się boi. Bo nie ma wątpliwości, że trzon pomocy w tym sezonie to będzie Kessie, Bennacer, Paqueta/Jack i Suso/Correa przed nimi. Moim zdaniem większe ryzyko to wystawienie Boriniego niż nieogranego w tym ustawieniu Francka czy Lucasa.
0
dan_acm
dan_acm
22 sierpnia 2019, 14:52
Paqueta powinien grać jako 10 a nie w trójce... Jeśli zostaje Suso to mimo wszystko nie powinien zabierać miejsca Brazylijczykowi jeśli ten będzie grał lepiej do hiszpana na tej pozycji. Miejsce w pomocy prędzej dałbym Bonaventurze i jego traktowałbym jako podstawowego zawodnika do trójki z Kessim i Bennacerem.
0
TR3V0R
TR3V0R
22 sierpnia 2019, 13:54
szkoda
0
guzik_acm
guzik_acm
22 sierpnia 2019, 13:52
No to z Udinese w dupe, albo ewentualnie remis 0-0 / 1-1.
1
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 13:42
Ja tutaj mimo wszystko pewnej rzeczy nie rozumiem. Co my jesteś 10 lat za resztą? Jak to jest,ze inni Brazylijczycy już dawno grają w swoich ligach a u nas Lucas ma dopiero się rozgrzewać. Kessie to samo,tym bardziej ze nie grał on do końca turnieju tylko z niego odpadł. Ci dwaj panowie powinni być do gry od pierwszej kolejki,tak jak to wyglada w każdym innym klubie. Inaczej według mnie ma się sprawa z naszym nowym nabytkiem. Tutaj jestem w stanie jeszcze zrozumieć,ze będzie siedział. Jest nowy,wrócił zdecydowanie najpóźniej i pewnie zaległości ma.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 sierpnia 2019, 13:46
Może dlatego, że większość z tych piłkarzy wraca do tych samych klubów, trenerów oraz założeń taktycznych, które znają na wylot i mogą z miejsca zacząć grać?
4
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 13:50
Jak zazwyczaj zgadzam się z tym co piszesz tak nie tym razem. Nie powiesz mi chyba,ze Borini w środku pola rozumie założenia taktyczne naszego trenera? Ja bardzo lubię chłopaka za zaangażowanie,ale wystawianie takiego drewna w środku pola go istne samobójstwo. Fabio jedyne co potrafi to biegać w jedna i druga,a nie grać piłką którą za Giampaolo podobno mamy rozgrywać. On nie zagra klepki czy nie pośle podania na wolne pole. To tak jakbyśmy zaczynali w 10 w ofensywnie a właściwie 9 bo Samu na fałszywą 9 nadaje się równie bardzo jak Fabio do pomocy.
2
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 13:51
^
Alex Sandro czy Lautaro też wracają do tych samych trenerow że nie przeszkadza to im w graniu w pierwszym skladzie a w Milanie to już problem?
0
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 13:56
Fifi - ale Borini spędził z nim ponad miesiąc na trenowaniu i wie czego trener od niego chce. Też mi się to nie podoba, ale tak musi być na początku i tyle.

Stalowy - A czy Lautaro zagrał oficjalny mecz? Zagrał w jednym sparingu. Sandro w dwóch. Paqueta też w dwóch.
Co więcej, również kojarzę jak fani Interu płakali dokładnie tak samo jak wy, że nie mają napastnika na sparingi.
Poza tym, napisałem "większość" chyba dość wyraźnie.
Nie wiem, jakiś wybitny problem z rzeczywistością masz, przedstawiając fakty tak jak tobie tylko pasują.


Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 13:58
1
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 14:11
Ty masz problem z osobowoscia czytajac twoje eseje , co mnie obchodza sparingi , fakty sa takie ze Sandro i Martinez w weekend beda grali w pierwszym skladzie a Paqueta bedzie na lawce kosztem polpilkarza Boriniego ktory nawet jak bedzie znal milion polecen trenera zadnego nie wykona poprawnie bo umiejetnosci mu na to nie pozwalaja i twoja marna teza juz nie istnieje.bez odbioru.
0
Fifi22100
Fifi22100
22 sierpnia 2019, 14:18
I co się wydarzy? Zginiemy marnie? Przegramy sezon nawet jak nam przez to pierwsze mecze nie wyjdą? Milan będzie stracony? Po 2,3 kolejkach wieszczymy rychły upadek oraz brak szans na Top 4?
W ogóle tak dla przypomnienia, Atalanta każdy z poprzednich 3 sezonów zaczynała od porażek, tracąc sporo punktów na początku.
Breaking news - sezon trwa 38 kolejek i trener przygotowuje zespół by właśnie przez te 38 kolejek było git, a nie skupia się tylko na pierwszym meczu, nie bacząc na przygotowanie indywidualne graczy. Dostałby Paqueta czy Leao kontuzji, to od razu byłby kwik, że amatorzy pracują w tym klubie.

Ja też bym chciał by grali nowi czy Paqueta, a Borini był poza kadrą w ogóle. Jednakże trener się jasno wyraził parę dni temu, niczego nie ściemniając, więc taka jest rzeczywistość, którą trzeba przyjąć. Koniec kropka.

Komentarz co do osobowości przemilczę, bo to jakaś abstrakcja totalna.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 14:19
2
milan78
milan78
22 sierpnia 2019, 16:24
"I co się wydarzy? Zginiemy marnie? Przegramy sezon nawet jak nam przez to pierwsze mecze nie wyjdą? Milan będzie stracony? Po 2,3 kolejkach wieszczymy rychły upadek oraz brak szans na Top 4??

Przypomnę tylko,że ostatnio do LM zabrakło jakby JEDNEGO WYGRANEGO MECZU WIĘCEJ.Więc ja bym tak lekką ręką nie machał na pierwsze kolejki.

Prawda taka ,że większość z tych co grali na PNA czy Copa America już dawno zasuwa w rozgrywkach.U nas jest inaczej ,co zrobisz
0
milan78
milan78
22 sierpnia 2019, 17:37
Nie chcę się 3 razy powtarzać, ale ci piłkarze wracają do starych klubów, trenerów i założeń taktycznych, które znają.
Giampaolo przedstawił jasno jak wygląda sprawa, pogódżcie się z tym.

Btw. U nas nie ma takich oczekiwań jak rok temu. Giampaolo może spokojnie wprowadzić swoje idee gry, co robi.
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 17:37
0
22 sierpnia 2019, 13:36
Większość z was nie rozumie, że trener oraz zarząd patrzą dalej niż czubek własnego nosa i 1 kolejkę.
Dla was to tragedia, że taki skład będzie w pierwszym, ewentualnie drugim meczu, a dla nich priorytetem jest zbudowanie i przygotowanie drużyny na CAŁY SEZON.
To znaczy, graczy odpowiednio wdrożonych w plany taktyczne i przygotowanych fizycznie. Nikt się w klubie nie popłacze i nie zapadnie pod ziemię, jak stracimy na początku sezonu punkty.
Najwidoczniej idea gry oraz projekt klubu są znacznie bardziej rozbudowane niż za Gattuso. Przecież tego wszyscy chcieli!

Poza tym, jakby któryś nowy piłkarz dostał kontuzji w pierwszych meczach, to by był płacz, że dyletanci nie znają się na swojej robocie!
Ignorancja, hipokryzja i klapki na oczach - level hard.
I pewnie zaraz znowu przeczytam hejt i obraźliwe teksty, nie dbam o to.
Po prostu się ogarnijcie, bo coraz większej ilości ludzi tutaj przegrzewają się styki i coraz mniej logicznych oraz rozsądnych komentarzy.

Edit. I jeszcze (co najmniej) ten słaby argument, że "Inni grają! A nasi nie!'. Naprawdę tak ciężko się domyślić, że większość z tych piłkarzy wraca do tych samych klubów, trenerów oraz założeń taktycznych, które znają na wylot i mogą z miejsca zacząć grać?


Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 13:47
10
carlos198325
carlos198325
22 sierpnia 2019, 13:18
I nic się nie zmieniło a miało być tak pięknie nowy trener,nowe ustawienie,nowi zawodnicy a tu wychodzimy na pierwszy mecz w sezonie starym składem jak miało to miejsce w poprzednich rozgrywkach cóż za metamorfoza.
1
22 sierpnia 2019, 13:17
Ale idiotyczne tłumaczenie , szkoda że w poważnych klubach piłkarze po Copa i PNA jakoś bez problemowo po urlopach z miejsca wchodzą do składu i grają od dechy do dechy.Milan żyje w innym świecie?
6
carlos198325
carlos198325
22 sierpnia 2019, 13:24
I tu się z Tobą zgadzam w 100% pieprzenie typu że nowi zawodnicy muszą się zaaklimatyzować w nowym otoczeniu jest dla mnie po prostu śmieszne i dlatego mają siedzieć na ławie wtedy proces aklimatyzacji przebiega szybciej to samo tyczy się powrotów z urlopów.
5
carlos198325
carlos198325
22 sierpnia 2019, 13:35
Ale Kessie i Paqueta nie są nowi ,ponoć to Gattuso był betonem ale z tego co pamiętam to Paqueta od razu wskoczył do pierwszego składu po przyjeździe z Brazylii , to jak nazwać tego Giampaolo? Casmiro,Marcelo,Firmino,Jesus,Marquinhos,Tagliafico,Otamendi,Aguero,Richarlison,Cavani,Suarez i przede wszystkim Mane,Mahrez,Salah,Zaha,Thomas itp zasuwają w swoich klubach już od dawna w pierwszych składach !
Edytowano dnia: 22 sierpnia 2019, 13:36
0
matten
matten
22 sierpnia 2019, 14:37
Correa pewnie nie zagra przez pół roku, bo najpierw będzie musiał nauczyć się języka włoskiego :D Na szczęście mamy Lorda Boriniego, który może zagrać wszędzie :)
0
bawolejaja
bawolejaja
22 sierpnia 2019, 13:12
Piękny tartak.
5
grzyweek7
grzyweek7
22 sierpnia 2019, 13:11
Zajefajnie, to może wcale nie grajmy, żeby odpocząć i się zgrać, będziemy zgrywać zespół przez 2 miesiące po czym będzie już zapuźno. Ciekawe czy gdybyśmy kupili Ronaldo też siedziałby na ławce... Tyle czekania na pierwszy mecz sezonu i już przed meczem jest źle, będziemy bić głową wmur przez 90min, na szpicy pewnie zagra Castillejo a więc piłka będzie wracać jak bomerang do pomocy, w której nie będzie żadnego kreatywnego pomocnika więc rozgrywać będzie Romek, albo jak to nie raz bywało Donnarumma XD. Mogliśmy zostawić Mauriego i Bertolacciego to byłoby komu grać, bo wiadomo mają zgranie... Ahhh obym się mylił ale ciężko będzie ugrać 3pkt.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 sierpnia 2019, 13:02
Giampaolo dużo ryzykuje jeśli wyjdziemy z taką linią pomocy na Udinese. Mam nadzieję że nie zgubimy punktów już na starcie sezonu.
1
Manolas
Manolas
22 sierpnia 2019, 13:00
Na jednej Hakan 3gole w sezonie Calhanoglu na drugiej sam Fabio Borini któremu nie trzeba dużo dopowiadac. To chyba żart
1
MilanFanJ
MilanFanJ
22 sierpnia 2019, 12:57
ech no słabo wygląda tak zestawiona pomoc, ale pozostaje mieć nadzieję, że w kolejnych tygodniach skład i gra zespołu będzie nas cieszyć coraz bardziej. choćby i początki miały być trudne :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się