SCUDETTO


Porażka z kontrowersją w tle. Udinese - Milan 1:0

25 sierpnia 2019, 16:57, Leonardo 22 Główne newsy
Porażka z kontrowersją w tle. Udinese - Milan 1:0

AC Milan przegrał 0-1 z Udinese w kolejce inaugurującej sezon 19/20 w lidze włoskiej. Mecz rozgrywany był na Dacia Arena, ale kibice zgromadzeni na jednym z najnowszych stadionów w Italii nie mogli być zadowoleni z poziomu widowiska. Z placu gry wiało nudą na kilometr, praktycznie nie było ani jednej składnej akcji po żadnej ze stron. Piłkarze Milanu popełniali dużo fauli przez co aż trzech z nich schodziło na przerwę z żółtymi kartkami. Wszyscy mieli nadzieję, że obraz gry po zmianie stron się odmieni i zobaczymy lepsze calcio.

 

Drugą część spotkania lepiej zaczęli gracze z Udine, w 49 minucie mocny strzał w światło bramki oddał Mandragora. W 68 minucie Pussetto pięknie dograł na głowę do Kevina Lasagny, ale napastnik reprezentacji Włoch przestrzelił w dobrej sytuacji. W 72 minucie Igor Tudor przeprowadził podwójną zmianę, jednym z wchodzących był De Paul, który przy pierwszym kontakcie z piłką zaliczył asystę z rzutu rożnego do Rodrigo Becao. Milan wyglądał bezradnie, gospodarze wyszli na prowadzenie zasłużenie. W 75 minucie Donnarumma popisał się kapitalną interwencją po strzale Lasagny, który świetnie ograł Musacchio. W 82 minucie oglądaliśmy kontrowersyjną sytuację, w polu karnym Samir zagrywał piłkę ręką, a arbiter nawet po konsultacji z systemem VAR nie zdecydował się podyktować "jedenastki" dla Rossonerich. Ostatecznie w pierwszym spotkaniu o punkty pod wodzą Giampaolo Milan przegrywa w kiepskim stylu w Udine 0-1.

 

UDINESE CALCIO (3-5-2): Musso - Becao, Troost-Ekong, Samir - Larsen, Mandragora, Jajalo, Fofana(71' Nestorovski), Pezzella(81' Sema) - Pussetto(71' De Paul) - Lasagna.

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Borini(60' Kessie), Calhanoglu, Paqueta(76' Bennacer) - Suso - Castillejo(75' Leao), Piątek.

 

Bramki: 72' Becao

Żółte kartki: 21' Paqueta, 34' Calhanoglu, 45' Borini, 45+3' Jajalo

Arbiter główny: Fabio Pasqua (Nocera Inferiore)

Miejsce: Dacia Arena (Udine)


*** SKRÓT MECZU ***



1142 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
25 sierpnia 2019, 22:15
komentarzy więcej niż po finale ligi mistrzów w 2007:-))
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 22:19
Dobrze, że ktoś to jeszcze pamięta... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Krauser
Krauser
25 sierpnia 2019, 22:50
Kiedyś to było...
1
Andre
Andre
25 sierpnia 2019, 22:15
Szkoda nawet słów na komentowanie naszej gry w tym żenującym meczu. Pomimo przyjścia nowego trenera i zmiany ustawienia, nasza gra ani trochę się nie poprawiła i prezentuje się równie tragicznie jak za kadencji Gattuso.
Nasza polityka transferowa też woła o pomstę do nieba. Niby kupiliśmy kilku grajków, ale co z tego, skoro dalej gramy starym składem z zeszłego sezonu, bo podobno nowi zawodnicy nie zdążyli się jeszcze zgrać z resztą drużyny, a jak już Bennacer i Leao pojawili się w drugiej połowie, to szybko dopasowali się do naszego beznadziejnego stylu gry.
Jeżeli nie kupimy przed końcem mercato nikogo konkretnego do pomocy, kto mógłby podnieść jakość naszej gry w ofensywie, to niestety, ale czarno widzę ten sezon dla Milanu...
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 22:18
Hurr durr Maldini legenda.... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
25 sierpnia 2019, 22:14
Dopóki Suso będzie "najlepszym" zawodnikiem Milanu dopóty będziemy zakładnikami jego jednowymiarowości i przeciętności... To pierwszy hamulcowy Milanu, od pożegnania z tym Panem powinni zacząć mercato.
9
KaSeL85
KaSeL85
25 sierpnia 2019, 22:34
Absolutnie się zgadzam.
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
25 sierpnia 2019, 22:08
Dla mnie największym problemem jest Suso ponieważ tyle mówione było o "ramach" zawodników, że dla Giampaolo ważne jest by zawodnik wiedział na jakiej pozycji gra i co ma robić, a Suso (chwalony za grę na treq) jest dla mnie nie treqiem, a cofniętym napastnikiem. Tak widzę jego brak prostopadłych podań czy chęci przetransportowania piłki do napastników, a zamiast tego wchodzenie w linie ataku.
5
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 22:15
Jak widzę te jego dośrodkowania na siłę prawą nogą, to mnie krew zalewa. Robben był przewidywalny, ale za to szybki i obrońcy często nie nadążali. Natomiast Suso nie może sobie na to pozwolić, przez co czasami wygląda jak karykatura piłkarza.
2
KaSeL85
KaSeL85
25 sierpnia 2019, 22:36
To prawda, prawą nogę ma tak drewnianą i ruchy tak nienaturalne, że wygląda ja trampkarz, który zaczyna naukę gry słabszą nogą.
1
25 sierpnia 2019, 22:06
Facet mial 2 miesiace szans i ostatni test nie dał mu do myślenia, wystawił tych samych gladiatorów, bo są zgrani... zgrani leserzy zarabijący miliony, którzy hańbią ten klub... a najlepszy bonaventura nie gra ani minuty... nie widzę żadnej logiki i zamysłu w prowadzeniu tej drużyny
5
likz0o
likz0o
25 sierpnia 2019, 22:06
Nie wiem jak Wy ale gra bez skrzydłowych w dzisiejszych czasach mnie zupełnie nie przekonuje. Oby to były tylko złe miłego początki.
0
Grucha
Grucha
25 sierpnia 2019, 22:42
Granie w tych czasach takim ustawieniem jak my gramy potrzeba zawodnikow do klepki pilka a nasz borini nie wie jak to dziala on tylko biega
0
likz0o
likz0o
25 sierpnia 2019, 22:06
Nie wiem jak Wy ale gra bez skrzydłowych w dzisiejszych czasach mnie zupełnie nie przekonuje. Oby to były tylko złe miłego początki.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 22:08
a my mamy skrzydłowych? bo mi się wydaje, że nie^
0
likz0o
likz0o
25 sierpnia 2019, 22:14
No właśnie nie mamy ale po to było okienko żeby można było ich nabyć.
1
likz0o
likz0o
25 sierpnia 2019, 22:14
No właśnie nie mamy ale po to było okienko żeby można było ich nabyć.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 22:23
Tylko jeśli Bayern miał problemy by kupić kogoś na tą pozycję, to my byśmy mieli chyba jeszcze większe.

0
likz0o
likz0o
25 sierpnia 2019, 22:30
Wiesz, Bayern wybrzydza. Suso podobno Roma chciała wymienić z Undera co uważam byłoby dla Nas dobrym "dealem". Kupić jeszcze Bergwijna na drugie skrzydło i można byłoby grać.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 22:30
0
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 22:05
Ehh, szkoda że już nie ma Silvio. Był ten "klimacik" i gadanie o Scudetto :D Teraz to po porostu mizerny klub ze środka tabeli Serie A.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
25 sierpnia 2019, 22:04
Jaki brak karnego ????
Piątek za jego zachowanie powinie zostac zdegradowany do polskiej okręgówki.
Ten mecz to dno i wodorosty, zero pomysłu, zero szans na gola.
Suso to co prezentowal- lawka zamiast niego Jack.
Za Paquete Bennacer
Za Hakana Krunić
Za Boriniego kto ktolwiek,
Jedynie jako tako zagrał Donek i Romek, Leao zjada dupą naszego Piątka i mam nadzieje że ten siądzie na ławce i z niej nigdy nie wstanie tak samo Samu.
Zgnilizna, debilizm i aspiracje Sokoła Orzesze prezentowane w tym meczu.
Oj biada Milanowi w tym sezonie, Serie B wita.
Byłęm optymistycznie nastawiony do nowego sezonu, ale jak Krzysiek bedzie tak grał i udawał jak Neymar debil junior, z susłem na trequ to biada bedzie nam,

Nie czaję tego z Coreą ale niech on do nas przyjdzie razem z Diazem z Realu bo inaczej to Milan jako jedyny w Europie będzie miał bilans bramek 0- 50
Piątek i Samu to istny kryminał
0
LlothrianTheSecond
LlothrianTheSecond
25 sierpnia 2019, 22:11
Wow, elokwentna wypowiedź. Już wiem czemu czytam co raz mniej komentarzy na tej stronie.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
25 sierpnia 2019, 22:42
Piątek przygrał, patyrzyłem na mecz i niewiem o jaki karni się rozchodzi.
Zero szans na gola - było
Suso podania udane miał do tyłu tylko,
Samu w tym meczu partaczył wszystko,
Nie pierdziel mi tu o elokwęntności synku.
Kibicuje Milanowi od 25 lat chłopcze, widziałem wszystko, w tym sezonie byłem nastawiony pozytywnie i dalej jestem ale ten mecz to porażka i kompromitacja była nic więcej
Hakan dramat, Borini to samo, Piątek nie dostawał piłek ale Samu TAK, więc albo Samu do polskiej okręgówki albo Piątek,
Krzysiek zmęczony jest po około
60 minutach gry a jedynie co miął zrobić to odpocząć na urlopie,
Może koment ponad wyrosty ale flustrację musiałem gdzieś wylać.

Czytaj co raz mniej, konto masz od zeru dni więc albo jesteś trolem po banie albo jakimś dzieciakiem których opinie mnie interesują , zaraz przyjdzie Messi i Ronaldo i debil Neymar to się będziesz cieszyć.
Ten mecz to porażka była, dosłownie i w przenośni.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2019, 22:56
Ziomek ale Ty wiesz, że nam chodzi o karnego gdzie było zagranie ręką i sędzia mimo VAR nie dał karnego a nie o nurkowanie Piątka ?
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 22:57
3
Jago
Jago
25 sierpnia 2019, 22:02
Correa strzela ale w Lazio :v
0
25 sierpnia 2019, 21:58
Obstawiam, że do 10 listopada Giampaolo nie będzie w Milanie.. chyba, że zarząd da mu ostatnią szansę i poczeka do 24 listopada, aż Ancelotti go zwolni... Gośc miał 2 miesiące, by wypracować jakiekolwiek schematy, dlatego też dzisiaj grali ci co grali niby... Sorry, ale takie schematy to Bennacer, Bonaventura czy Leao ogarnęliby... jeśli w kolejnym meczu zagra Calabria, Borini, Castillejo, Calhanoglu i dodałbym Piątek to mamy do czynienia z osobliwym betonem trenerskim. Ciekawe jak Gattuso oceniłby dzisiejszy mecz pod batutą Pana Trenera
4
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
25 sierpnia 2019, 22:00
Masz racje. Najlepiej co mecz zmieniajmy trenera, po co dawać jakiekolwiek szanse, nadzieje czy wiarę.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 22:02
składaj pan cv
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 22:02
Silvio... to jest Milan. Tutaj albo wygrywasz pierwszy mecz, albo sobie szukasz nowej roboty.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 sierpnia 2019, 22:06
Gattuso by to wygrał ;). A tak na serio to jestem lekko załamany. Wierzę że Giampaolo to facet na odpowiednim miejscu, ale dzisiejszy mecz... Dla mnie ten sport jest najpiękniejszy w formacjach ze skrzydłowymi. Mam nadzieję że trener, zawodnicy i co najważniejsze zarząd - obudzą się z zimowego snu.
0
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 22:07
Zgadzam się. Tutaj liczył się choć punkt. Zero strzałów na bramkę, 2 miesięce to ćwiczył, szacun xD
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 22:07
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
25 sierpnia 2019, 22:10
Byłem pozytywnie nastawiony do tego meczu ale Pio za ten manewr w poilu karnym dto powinien dożywotni ban dostac na serie A
Donek
Conti, Duarte, Romek, Hernandez
Suso, Kessie, Paqueta,
Jack
Leao Silva
Tak mają zagrać w następnym meczu

Piątek to piłkarz jednego sezonu, pisałęm to już Dawno
0
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 22:11
Gattuso może by tego nie wygrał, ale z całą pewnością piłkarze nie odstawialiby stojanowa przez cały mecz.Niestety najgorsze jak znowu pójdą w wersję ekonomiczną i ściągną jakiegoś Spallettiego...
0
Gerada
Gerada
25 sierpnia 2019, 22:12
Małe sprostowanie: 46 dni od pierwszego treningu (w niepełnym składzie) to nijak nie wyjdzie 2 miesiące.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 22:22
Niech ma nawet 5 dni... on tutaj ma wygrywać, nawet mając pół piłkarza. To jest MILAN, a nie jakiś kurs trenerski w Interze, Juve czy w innym Napoli. Te 7 wygranych na poziomie Liga Mistrzów/Puchar Europy zobowiązuje. Coś czego takie Juve przez najbliższe 50 lat nie osiągnie, nawet jeśli w tym czasie wygra Serie A w każdym sezonie.
3
Majki85
Majki85
25 sierpnia 2019, 21:56
Wszystkie drużyny z czołówki grają z jakimś pomysłem, strzelają bramki a Milan oczywiście nie dał pół argumentu żeby mieć nadzieję, że ten sezon W KOŃCU nie pójdzie na straty. Ja pierdo!! I to jeszcze z Udinese, które pewnie bedzie bronić sie przed spadkiem!!:/ W sparingach pressing, dlugi czas posiadania piłki, okazję bramkowe, a dziś taki dramat, że same wulgaryzmy cisną się na usta!!
1
kosa80
kosa80
25 sierpnia 2019, 21:50
A gdzie Jack???
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 21:57
Jack jest nauczony strzelania bramek i wygrywania, co jest sprzeczne z taktyką nowego amatora.
8
kosa80
kosa80
25 sierpnia 2019, 21:49
Forza MILAN
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 22:01
kiedyś to było...
1
dominord
dominord
25 sierpnia 2019, 21:49
Wg mnie lepszą grę będzie można zauważyć dopiero, gdy wyjdziemy takim składem:
Gigio
Conti
Musacchio/Duarte
Romagnoli
Theo
Bennacer
Kessie
Paqueta
Suso (niestety)
Leao (Ew. Correa)
Piątek albo silva, bo coś czuje ze piątek to zawodnik jednego sezonu i więcej radości z naszego rodaka mieć nie będziemy mieli
1
spread
spread
25 sierpnia 2019, 21:50
Przecież mamy bonaventure, suso pierwszy zmiany.
2
dominord
dominord
25 sierpnia 2019, 21:54
Ano fakt przez ta kontuzje trochę o nim zapominam czasami
Suso>>>>>Bonaventura
A najlepiej żeby Paquete przesunąć na treq, a Jacka dać na mezzale
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:57
1
Majkel69
Majkel69
25 sierpnia 2019, 21:47
Zamienił stryjek Gattuso na Giampaolo. Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać?
1
kosa80
kosa80
25 sierpnia 2019, 21:47
Silva ani minuty....
Trenerze odwagi ...
1
25 sierpnia 2019, 21:46
Milan w strefie spadkowej, teraz Balotelli, który początki ma dobre jak mu się jeszcze chce, a umiejętności ma większe od wszystkich naszych mistrzów, którzy dziś wyszli w podstawie...Potem ostatnia szansa naszego taktyka czyli 2 tygodnie przerwy i albo to poukłada albo bęcki od Interu, Torino i Violi....
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 21:57
Balotelli nie zagra z Milanem
1
MK92
MK92
25 sierpnia 2019, 21:45
Żenujący mecz w Udine z całkowitym brakiem strzałów Milanu na bramkę rywali oraz sędziowską kradzieżą należnego nam rzutu karnego. Jednak nie zamierzam rozdzierać szat. Kto wie, może to są złe miłego początki? Może piłkarzom brakuje świeżości po ciężkich treningach fizycznych? Może po prostu trzeba uzbroić się w cierpliwość, by Leao czy Bennacer weszli do składu na stałe i z resztą chłopaków znaleźli nić porozumienia w ustawieniu 4-3-1-2? Może Jack bardziej nadaje się na trequartistę niż Suso? Na te pytania z czasem dostaniemy odpowiedź, ale nie oczekujmy jej natychmiast. Dajmy kredyt zaufania przynajmniej do października, tym bardziej, że nie musimy punktować na poziomie scudetto, no chyba że trafi nam się do tego czasu jakaś czarna seria kilku porażek z rzędu. Forza Milan!
1
wielki prostownik
wielki prostownik
25 sierpnia 2019, 21:42
Mecz w naszym wykonaniu kompromitujący. Nie da się ukryć. Ale nie jesteśmy aż tak słabi. Wierzę że Giampaolo wyciągnie wnioski z błędów personalnych jakie popełnił i będzie powoli lepiej. Przede wszystkim Suso za napastnikami to nieporozumienie. Tam musi grać Pakieta. W środku Kessie i Bennacer za Hakana i Boriniego. No i do tej pory ciekawi mnie co sędzia oglądał na tym monitorze że nie widział ewidentnej ręki. Na 3 mecze w dwóch kuriozalne błędy sędziów. To już nasza Ekstraklapa pod względem sędziowania jest lepsza.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 21:41
Prośba: zróbcie tam z lewej ankietę zamiast tej obecnej z pytaniem, ile kolejek wytrzyma na stołku nasz nowy trener. Obstawiam, że maksymalnie 10.
0
Robinowski
Robinowski
25 sierpnia 2019, 22:43
To nie przypadek że Rino nie podjął się trenowania nowego klubu :-p
2
Cisek666
Cisek666
25 sierpnia 2019, 21:39
Skoro nie było karnego to dlaczego nie było rzutu rożnego po tej sytuacji? Tylko piłka od bramkarza?
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 21:41
Bo takie są przepisy Varu... Karny albo to co pokaże liniowy

Tak samo było przy ręce Castilejjo. Rzut wolny dla Udine powinno być, ale skoro ręki nie było w polu karnym to wznawiamy grę jak liniowy wyznaczył.
0
strzala
strzala
25 sierpnia 2019, 21:49
Tzn. sędzia liniowy pokazał w tej sytuacji, że zawodnik Udinese wcale nie dotknął piłki?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 sierpnia 2019, 21:33
Nie mogłem oglądać 2 połowy. Wracam a tu taki "zonk" :(
1
tmqTV
tmqTV
25 sierpnia 2019, 21:48
Ja też nie mogłem oglądać drugiej połowy. Pomimo, że oglądałem - nie dało się patrzeć.
3
King George
King George
25 sierpnia 2019, 21:31
Dlaczego by nie sprzedac Suso, Boriniego, Castillejo i przestac myslec o 4-3-3 , bo pan Suso nie umie inaczej grac. Martwi mnie ten Giampaolo, niestety wielkiego Milanu na Suso nie zbudujemy.
1
serginho83
serginho83
25 sierpnia 2019, 21:29
My po prostu mamy przeciętnych piłkarzy i tyle... i dalej brniemy w tą przeciętność sprowadzając gości, którzy będą rzadko grać, jak krunić czy duarte, inni jak hernandez czy leao mogą odpalić albo nie... my potrzebujemy grajków na już do 1 składu... zamiast tej czwórki wolałbym np. Bruno Fernandesa, który z miejsca by dał nam jakość: technika, przeglad pola, świetne uderzenie z obu nóg itd. Wiem zaraz powiedzą niektórzy głębia składu itp., ale nam bardziej potrzeba jakości!!! Leonardo chciał to zrobić w tym okienku, ale wiedział, że nie będzie miał takiej możliwości...
2
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 21:35
Rozumiem, że na transfery dajesz z własnej kieszeni, a i FFP masz dogadamy?
0
serginho83
serginho83
25 sierpnia 2019, 21:44
Policz sobie ile kosztowała cała czwórka i czy są nam niezbędni... ? Zamiast czterech średniaków wolę jednego konkretnego gościa.
2
Fushnikov
Fushnikov
25 sierpnia 2019, 21:19
Wiedziałem, że to będzie spacer xD
2
Zimer9009
Zimer9009
25 sierpnia 2019, 21:19
Tak teraz myśle, że nasze okno transferowe przeprowadzone jest asekuracyjnie „gdyby przypadkiem MG się nie sprawdził”.

Bo co np. robi Inter: zatrudnia szkoleniowca, który również praktycznie gra jedną taktyką czyli 3 w obronie i wahadła i praktycznie buduje dla niego zespół od zera.

Co robi Milan? Suso na SPO, Samu na SS, Hakan i Paqueta do środka. Jak nie wyjdzie to wracamy do 4-3-3 z innym trenerem.
Ale jak ma wyjść skoro okazuje się, że Ci piłkarze nie potrafią grać na tych pozycjach ?
1
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 21:22
tylko ci piłkarze w 4-3-3 też nie pasują xD
2
Zimer9009
Zimer9009
25 sierpnia 2019, 21:26
To prawda, ale mimo wszystko chyba bardziej niż do obecnej taktyki. W sumie to nie wiem jaka jest „nominalna” pozycja Suso.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 sierpnia 2019, 21:36
Normalna pozycja Suso to ławka.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 sierpnia 2019, 21:49
Moim zdaniem Suso ze swoją lewą nogą powinien grać na LP. U nas było tak, że lewonożny Suso grał na PP a prawonożny Bonaventura grał na LP. Może w takim razie niech jeszcze RR gra na PO a Calabria na LO. Pomieszanie z poplątaniem.
0
25 sierpnia 2019, 21:18
Dziura w ataku też jest. Piłkarsko Piątek nie istnieje, oprócz machania rękami nic nie robił.. Irytuje gość strasznie... Dziś rozgarniety napastnik zabrałby się z piłką i otworzył wynik lub sprowokowal karnego czy czerwona kartke... Wystarczyłby spryt i szybka noga... Jedynym atutem Piątka było wykończenie i mental i oba te atuty zatracił.. Suso można śmiało się pozbyć, z nim nigdy nie awansujemy do ligi mistrzów- czas przeprosić się z Roma i Monaco i opcchnąć im Suso i silve
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:37
2
serek69
serek69
25 sierpnia 2019, 21:18
Leao za castijelo,
Conti za calabria
Benancer lub bobas za calhanoglu
Borini za kesse
P. Maldini za rodriguez
I będzie lepiej może piątek dostanie piłkę
3
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 21:33
Akurat Conti ostatnio grał gorzej jak Calabria, myślę, że docelowo Bennacer będzie grać w pierwszym składzie ale tak jak i Kessie, oni dopiero zaczęli treningi:) RR to akurat dobry obrońca tylko póki co trenerzy nie potrafią go odpowiednio wykorzystać (patrz repke i grę w bundes. Podsumowując dzisiaj była masakra ale jeszcze jest spore pole do manewru wszystko zależy od MG, jednak bym fajerwerków nie oczekiwał i nastawiam się na LE
0
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 21:45
''Podsumowując dzisiaj była masakra ale jeszcze jest spore pole do manewru wszystko zależy od MG, jednak bym fajerwerków nie oczekiwał i nastawiam się na LE''- czyli nastawiasz się także na sprzedaż jednego z trójki Dollar/Piątek/Paqueta?Bo to tym przy okienku za ponad 100 mln. najprawdopodobniej skończy następny brak zysków z LM.
0
Bogus46
Bogus46
25 sierpnia 2019, 21:17
Co do sędziowania w dzisiejszym meczu nie będę się wypowiadał bo to chyba każdy widział, co do samej gry to na efekty nowej "miotły" trzeba jeszcze chwilę poczekać bo tak naprawdę trenują z nim dopiero od 1,5 miesiąca, a zawodnicy jeszcze Ci sami co u Gattuso z tymi samymi brakami. Personalnie co do pojedynczych piłkarzy to najbardziej zawiódł Calabria i przy takiej jego formie na boisku powinien być Conti, Mateo i Romek standardowo i RR też na swoim standardowym średnim poziomie, pomoc słabiutko ale myślę, że w składzie Paqueta-Bennacer-Kessie i w 100% formie będzie dobrze, Suso (to po raz kolejny powtórzę) to nie "10" i widać to po raz wtóry, najlepiej byłoby go sprzedać i zamknąć sprawę Correa który zastąpiłby Hiszpana, na dzień dzisiejszy wolałbym Bonaventurę w tej roli, w ataku piach bo pomoc nie dogrywała piłek więc inaczej być nie mogło, ale Piątek z Leao w dalszej części sezonu dadzą radę. Podsumowując to na efekty pracy Gianpaolo trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać, ile? myślę, że po przerwie reprezentacyjnej i wdrożeniu nowych nabytków powinno być już lepiej. Optymalny skład moimi oczami po przyjściu Correi: Donnarumma-Conti-Mateo-Romagnoli-Hernandez-Bennacer-Paqueta-Kessie-Correa-Leao-Piątek, myślę, że jak Bonaventura i Krunic dojdą do formy i po kontuzji wróci Caldara to będziemy mieli nawet kilku ciekawych zmienników dla pierwszej "11". Jedyne co personalnie bym zmienił to sprzedał Hakana i kupił kogoś kto mógłby wnieść nową jakość w drugiej linii. Głowa do góry, oceniać będziemy po sezonie. Forza Milan.
0
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 21:17
Obudziliśmy się może na ostatnie minuty. Powinien być karny, ale nie było. Trudno. Nie będę nikogo ani niczego usprawiedliwiać. Mecz tragiczny w naszym wykonaniu i nie może się taki powtórzyć.

Borini, Hakan, Suso - Ci pomocnicy nie dali w pierwszej połowie nic. Hakan źle ustawiony ciągle zakryty 1 graczem i obrona zmuszona do gry między sobą. Borini - całkiem nie rozumiem jego pozycji, bo był niewidoczny i grał piach. Suso powinien zostać sprzedany i pisze to od samego początku mercato, a jeśli ktoś uważa inaczej jest ślepy i nie zna się na piłce, bezproduktywny, nie potrafi zagrać 1 dobrego prostopadłego podania tylko zwalnia każdą akcję i musi przytrzymać tą piłkę nie wiadomo po co. Paqueta coś tam grał, ale on wrócił później niż ta trójka i możemy go usprawiedliwić po części, bo pokazywał że mu się chce grać do przodu.

Calabria jest zawodnikiem, który zanotował chyba zaraz przed Suso najwięcej strat piłki i nie wiem jakim cudem on jeszcze jest w tej drużynie.
Alessio - kilka dobrych wybić, trochę nerwów i coś nie grało do końca.
Matteo - większych błędów nie zauważyłem, ale środek dzisiaj nie grał źle.
RR - standardowo czyli defensywnie i oby nie stracić piłki i nie zapędzić się za daleko...
Gigio - te główki trochę ryzykowne, ale nie padły po nich gole, a uratował nam tyłek...


Piątek - niech sobie zrobi odpoczynek, bo za dużo ma w nogach i głowie, koniec z machaniem rękami i głupim wymuszaniem fauli, a jak się nie zmieni to ława.
Samu - nie wiem co napisać, bo nie miałem już nerwów na obserwację jego dzisiejszej gry.

Przykro mi się dzisiaj oglądało ten mecz i zawodników, którzy wyglądały jakby bez życia. Mina Maldiniego zrobiła na mnie przykre wrażenie tego, że on sam nie wierzy w to co widzi... Przydałby się Gattusso w szatni z kijem i przypominał tym dreptaczom w jakim klubie graja.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 21:27
"SUSO NIE NA SPRZEDAŻ!!!!111 ZA MNIEJ NIŻ 50 MLN NIE SPRZEDAWAĆ!!11 25 MLN ZA SUSO TO KPINA!!!111"

~3/4 tej storny ;)...

Z resztą wejdź w Archiwum Ankiet...

77,56% głosujących, oddało głos za tym, żeby nie sprzedawać Hiszpana.
Tu większość ludzi się nie zna na piłce, a w dodatku są hipokrytami, którzy będą wypychać zaraz na wierzch tezy, że "MILAN TO ŚWIETNE MERCATO WYKONAŁ! ŚWIETNE!", albo znajdą się Januszowi znaFFcy, którzy z zawiści do Interu, będą pisali, że "LUKAKUKU TO CHUJ NIE PIŁKASZ! HEHE INTER TO TYM TRANSFEREM SIE POGRZEBAŁ"

Tutaj ludzie kochają okłamywać samych siebie na kilka sposobów.
A to, że:

- Milan to nie średniak, tylko wielki klub, nie ważne, że sprzed 12 lat
- Kadra to je na Scudetto, Panie!
- PIĄTEK WIELKI POLAK WIELKI PIŁKARZ!
- Cutrone to powinien dziękować, że został sprzedany
- NAJLEPSZE MERCATO OSTATNICH LAT! SAME GWIAZDY! LEAO TO TAKI UŚPIONY LEO MESSI.
- Correa zmieni klub, zbawi ligę i Milan

i wiele innych przykładów skrajnego idiotyzmu ;).

A gdybyś szanowny kolego widział, co się działo, jak kilka dni temu napisałem, że nie można budować drużyny na top 4 w oparciu o zawodników takich jak Suso czy Kessie...
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:35
2
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 21:35
Wiem o tym i nie wiem czemu trener chcę go zatrzymać. Może 4-3-3 powróci do łask i Hiszpan znowu dreptać będzie na skrzydle, bo na treq się nie nadaje. Conti musi się odbudować, a za tydzień chce widzieć nowych i nominalnych zawodników pierwszej 11stki.
0
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 21:37
Miałem nie odpisywać, ale nie mogę się powstrzymać.
Cały czas opierasz się na czymś co nigdy na tej stronie nie padło.
Nie kojarzę żadnego postu, który skrytykował transfer(a już na pewno nie w podany sposób) lub jakość Lukaku, wręcz przeciwnie. To samo tyczy się mercato Interu, które większość chwali.
To że ktoś (w tym ja) poddał pod wątpliwość sens transferu Sancheza, nie oznacza, że masz w amoku szaleństwa dopisywać słowa, które nigdy nie padły.
To co uprawiasz cały czas to nic innego jak Sofizmat Rozszerzenia. Wyjątkowo ohydny zabieg, który dużo mówi o tobie jako człowieku... i to same najgorsze rzeczy.
Zapewne moderacja da ci kilkudniowy odpoczynek za ciągłe przekleństwa(chociaż ja bym zastosował dyspensę po tym co musieliśmy dziś oglądać :P ), więc weź wykorzystaj je na naukę dyskusji, czytania i przede wszystkim wypowiadania się. To tak na serio, bez żadnych złośliwości.

P.S. Teraz Sanchez to nie byłby głupi pomysł dla Milanu :) On musi się odbudować, a my ponoć teraz potrzebujemy skrzydłowego.
P.S. 2. Suso to był absolutny dramat dzisiaj i nikt o zdrowych zmysłach tego nie będzie negować.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:39
1
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 21:48
@Miszcz

Uprzedzając to, że rozmowa między nami zakończyła się pod innym postem, jak możesz nazwać to, że za każdym razem, gdy piszę o tym, że ktoś skrytykował transfer Lukaku do Interu, widzisz w tym odniesienie do swojej osoby? Przewrażliwieniem, czy może kształtującymi się zaburzeniami schizoafektywnymi? :) (Tak, "wyguglałem" Twoje trudne hasło, polecam "wyguglać" i moje)

Co do mojego wypowiadania się, nie powinieneś mieć żadnych wątpliwości, że potrafię to robić w sposób naturalny, ba, nie przeczący żadnemu logicznemu prawu wypowiedzi.

Moje wypowiedzi nacechowane są słowami wulgarnymi. Fakt, taki mój charakter i taki styl podbicia wypowiedzi. My Bad, może za dużo klnę, sporo osób mi to mówi ;).

Skracając moją wypowiedź do najbardziej prostej postaci, tak, byś bez żadnych wątpliwości, mógł ją zrozumieć...
Wypowiadam się głównie w ogóle, nie atakuje bezpośrednio nikogo, póki nikt mnie nie obraża, więc jeśli widzisz w moich wypowiedziach, w których krytykuję Mercato lub wypowiedzi RÓŻNYCH INNYCH użytkowników, jakiś atak na Twoją osobę lub nawiązanie do Ciebie i Twojej wypowiedzi, masz chyba poważny problem, którym powinien zająć się specjalista ;).

Cytując, "Nie Pozdrawiam" ;)
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:53
1
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 22:26
Nie odebrałem tego jako atak na mnie ,tylko atak w ogóle i to taki w amoku. I tym bardziej jest dla mnie szokujący, bo atakujesz ludzi tutaj za coś co... NIGDY NIE PADŁO.
Także albo dasz link do cytatu o Lukaku albo nigdy się to nie wydarzyło, jesteś pan zwykłym parszywym kłamcą i ohydnym manipulatorem.
To samo tyczy się kwestii takich cytatów jak:
- NAJLEPSZE MERCATO OSTATNICH LAT! SAME GWIAZDY! LEAO TO TAKI UŚPIONY LEO MESSI.
- Correa zmieni klub, zbawi ligę i Milan

I nie zrozum mnie źle, ja też lubię czasem niektóre kwiatki wytknąć tak by ludzie ogarnęli jaką chorą logiką czy hipokryzją się kierują, ale kieruje się postami, które faktycznie zostały napisane. Jakby ktoś napisał to co podałeś, to bym wyśmiał.

A nasze mercato na pewno nie jest dobre, co wypowiedzi trenera jasno potwierdzają.

P.S. Nie mam nic przeciwko pojawiającym się wulgaryzmom w postach. Dlatego też napisałem, że moderacja mogłaby zastosować dyspensę na dziś.

Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 22:37
0
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 22:54
Z tego co wiem, to nie da się niestety podawać linków do wypowiedzi na tej stronie, druga rzeczą jest fakt, iż moja postać tutaj, może czasem lekko trollujaca, jest jednak na tyle faktyczna, iż jeśli takie słowa nigdy gdziekolwiek by tutaj nie padły i nigdy bym ich tutaj nie przeczytał, nigdy bym ich również nie przytoczył. Nie mowie tu w kontekście do Ciebie, zaznaczam po raz kolejny.

Watpie tez, ze śledzisz każdy komentarz i każda wypowiedz, która się tutaj pojawia. Jeśli tak to pogratulować wytrwałości. Natomiast takiemu komuś jak mi, który wchodzi w niektóre posty, wpadły w oko wypowiedzi które przytaczam.

Po raz kolejny masz czelność mnie obrażać i wyzywać, nazywając mnie kłamca i manipulatorem, wiec tak jak napisałem w poprzednim poście iż nie odnoszę się personalnie do nikogo, kto nie obraza mnie, tak spełniłeś ten punkt, posłużę się zgodnie z obietnica, która napisałem w poprzednim poście, a wiec dla mnie jestes zwykłym przewrazliwionym chłopaczkiem z problemami psychicznymi, który ma jakaś chora manie i wszędzie widzi odniesienia do swojej osoby. Zejdź na ziemie, idź spac.

Nie będę konwersowal z osobami, które tak płytko patrzą w przód, Ba, ewidentnie brakuje im dystansu. Tak jak napisałem, moje wypowiedzi odnoszą się do ogółu.

Lecz się człowieku :).
DOBRANOC
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 23:00
0
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 23:09
Sorry, ale nie wierzę w ani jedno słowo jakie napisałeś, odkąd pod moim postem przypisałeś mi coś co nigdy nie padło. Już wtedy uprawiałeś to co tutaj, stąd uwaga o "walce z chochołem" i moja pewność, że po prostu kłamiesz.
To nie obrażanie, tylko opinia, bądź stwierdzenie faktu. Odnoszę się do wypowiedzi, wytykam nieprawdę i ohydne manipulacje, które istnieją. Ty za to obrażasz chamsko i pieprzysz coś o psychice gościa, którego w życiu na oczy nie widziałeś. Gratuluje hipokryzji i odrealnienia level hard.
Poza tym napisałem, że nie odebrałem postów jako atak na mnie, wiec po co dalej drążysz.

Btw. Może być link do newsa, screenshot cokolwiek. Uratuj się jakoś od kompromitacji.
Jestem jak najbardziej za wytykaniem głupot czy idiotyzmów, ale odnoś się do faktów i nie przeinaczaj słów innych.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 23:11
0
LunaS
LunaS
25 sierpnia 2019, 21:12
Spal atalanta 2-0 w 20 min. Nie ma sabych klubow, trafilismy na mocne udine po prostu.
0
vorti
vorti
25 sierpnia 2019, 21:16
Że co XD? Mam nadzieję, że to był sarkazm ziomeczku :D
0
Szulaj22
Szulaj22
25 sierpnia 2019, 21:22
Spokojnie juz 2:1 ia na koniec pewnie 2:4 bo Atalanta ostro teraz z nimi jedzie.
1
nokoments
nokoments
25 sierpnia 2019, 21:11
Jak wydadzą ponad 40 baniek na przeciętnego Correę zamiast na pomocnika, to będzie kompletna kpina. Od czasu przejścia na emeryturę "senatorów" jest wyjąca dziura w pomocy i nikt z tym nigdy nic nie robi. xD
1
Gullit80
Gullit80
25 sierpnia 2019, 21:10
Nasza gra dziś to DNO!!!! Ani jednego strzału w światło bramki???? Z taka gra jak dziś to będziemy walczyc ale o utrzymanie a nie LM. jak powinno się grac myśląc o LM pokazał mecz Fiorentina -Napoli aż miło było to oglądac. Suso bez formy nie jego pozycja zero pomysłu na grę. Powiało optymizmem po wejściu Kessiego Bennacera i Leao i na tym się skończyło. Na mecz z Brescia jedenastka moim zdaniem: Donnaruma-Conti ,Mussachio,Romagnoli,Hernandez-Bennacer, Bonaventura Paqueta -Leao Piątek.
0
King George
King George
25 sierpnia 2019, 21:08
Gdyby tak przebrac pilkarzy Udinese w koszulki Milanu i na odwrot, zupelnie inaczej by to wygladalo.
Niestety nasi CHLOPCY sa zbyt bojazliwi. Wyraznie brakuje tej druzynie lidera, gwiazdy, czy jak to sie popularnie mowi - "gracza robiacego roznice".
Wyobrazcie sobie gdyby gral u nas Modric, albo dwoch Modricow. Momentalnie wzrastapewnosc siebie calego zespolu. W koncu na boisku jest ktos do kogo mozna podac z nadzieja, ze cos z tego bedzie. Do kogo Calabria ma podawac ? Do Suso ? Do Boriniego ? To juz lepiej zeby na auty wybijal.
Ciagle te podania do tylu, bo tam jeszcze jest Romek, ktory jakies jaja ma. Nikt nie wychodzi po pilke, nikt nie chce wziasc ciezaru gry na siebie. Nie znam Piatka z wystepow z Cracovii i Genoi, ale nie przypominam sobie zeby zachowywal sie jak ostatnia pizdeczka w zeszlym sezonie. Napewno musi poprawic to w swojej grze...poki co jego gra opiera sie na machaniu rekami i pajacowaniem.
Paqueta, szkoda chlopie, ze nie masz z kim poklepac. Gattuso cie krotko trzymal, Giampaolo nie ma zamiaru spuscic ze smyczy rowniez. Szkoda, bo moim zdaniem powinien byc nasza 10tka. Jedyny gracz z jakimkolwiek polotem w druzynie.

Pozostaje miec nadzieje,ze Maldini z Bobanem szykuja jakas petarde pomimo Correi
0
Gullit80
Gullit80
25 sierpnia 2019, 21:08
Nasza gra dziś to DNO!!!! Ani jednego strzału w światło bramki???? Z taka gra jak dziś to będziemy walczyc ale o utrzymanie a nie LM. jak powinno się grac myśląc o LM pokazał mecz Fiorentina -Napoli aż miło było to oglądac. Suso bez formy nie jego pozycja zero pomysłu na grę. Powiało optymizmem po wejściu Kessiego Bennacera i Leao i na tym się skończyło. Na mecz z Brescia jedenastka moim zdaniem: Donnaruma-Conti ,Mussachio,Romagnoli,Hernandez-Bennacer, Bonaventura Paqueta -Leao Piątek.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
25 sierpnia 2019, 21:07
Zero Ambicji i Charakteru!
Musacchio jako jedyny zasługuje na pochwałe za dzisiejszy mecz. Natomiast to co zagrał Calabria to jest Kryminał!
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 21:03
Niby fajnie, że trener widzi, że jednak 4-3-1-2 nie działa, ale co z tego że wrócimy do 4-3-3 skoro jak nie ma SS'a do 4-3-1-2 to nagle będzie lewoskrzydłowy z krwi i kości w tej kadrze? To będzie powtórka ze styczniowego okienka
0
LunaS
LunaS
25 sierpnia 2019, 21:09
Jeszcze jest czas, może amerykanie dosypia do tej inwestycji, mnie martwi ze nie sprzedajemy nic ...
0
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 21:26
Akurat styczniowe okienko było jedno z lepszych wpadł Lucas i Piątek którzy rozruszali grę chwilowo ;)
0
Boro
Boro
25 sierpnia 2019, 21:02
15 minut meczu Sampa Lazio lepsze niż cały nasz mecz. Smutno się robi, naprawdę słabo nasza forma się prezentuje... Lekko mówiąc.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 21:02
0
El Diablo
El Diablo
25 sierpnia 2019, 21:01
Trochę z innej beczki... Zastanawiam się, kiedy Lega Serie A lub ktokolwiek inny, wpadnie na pomysł, aby zatrzymywać zegar podczas konsultacji VAR.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2019, 21:09
Od dawna powinno być jak w hokeju. Przerwa w grze zegar stop. Skończyłoby się symulowanie kontuzji.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
25 sierpnia 2019, 21:21
Nie tylko podczas konsultacji VAR ale każdej przerwy w grze. To doliczanie minut jest kuriozalne. Można w hokeju, w piłce ręcznej nie wiem czemu nie działa to w piłce nożnej.
1
kosa80
kosa80
25 sierpnia 2019, 20:59
Piątek kompromitacja.
Piszcie sobie co chcecie.
Wszyscy syf.
Ale jak tu tego nie kochać .
Jak człowiekowi to charakter kształtuje.
5
86rl
86rl
25 sierpnia 2019, 20:58
Kibicuję Milanowi od czasów Kluiverta, Weah, Savicevica, Albertiniego, Bobana, Leonardo, Bierhoffa itd itp czyli druga połowa lat 90. Sa lepsze i gorsze sezony. Ale z całym szacunkiem, patrzac dziś na mecz ręce opadają. Niech lepiej wcale nie wychodza na murawę, niż mają grać taką kabaninę... Te barwy powinny wyzwalać mega energię, zaangażowanie, zazartosć, chęć zwycięstwa za wszelką ceną mimo przeciwieństw. Walka przez 90 minut. Dziś mam wrażenie odchodzi wszystko w niepamięć. Kibicuję i będę kibicowal2 nadal, choć serce krwawi.
6
strzala
strzala
25 sierpnia 2019, 21:46
Kluiverta? Jego obecność w tym towarzystwie co wymieniłeś, to jest profanacja :)
1
86rl
86rl
25 sierpnia 2019, 22:01
Bardziej niż o jego wyczyny chodziło mi o czas kiedy zaczęło się moje kibicowanie ;-) Kluivert w Ajaxie a Kluivert u nas to jakby równać Rasiaka do Lewandowskiego ;-)
0
Rafał0209
Rafał0209
25 sierpnia 2019, 20:56
Ciekawe co na to zarząd , będą transfery do pierwszego składu czy dalej będą uważać że jesteśmy 4 siłą serie A , przespane przygotowania przespane marceto , nic się nie zmienia , Lazio i Roma w swoich meczach zrobili wiecej w 7 minut niż my przez 90
5
25 sierpnia 2019, 20:56
Absolutnie dramatyczny mecz. 0 strzałów na bramkę, to chyba nowy rekord Milanu. Jeżeli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

To był taki mecz, w którym można jedynie stosować gradację beznadziejności, o ile to możliwe.
A więc, na absolutnie najniższym stopniu beznadziejności znaleźli się tacy gracze jak: Piątek, Suso oraz Calabria. Spotkanie uwłaczające statusu w zespole oraz temu co wcześniej pokazywali. Jeżeli Suso ma tak wyglądać w kolejnych meczach, to przestaje go bronić i proponuje nawet sprzedaż. Absolutnie żenujący, popełniający najgorsze decyzje, najgorsze ruchy z piłką czy bez. Po prostu dramat. Jak wrócił na swoją pozycję na 2 minuty, to oczywiście nagle... poszła piłeczka otwierająca okazję. Nie wiem, może za bardzo w niego wierzyłem, a 2 sparingi mi pokazały fałszywy obraz?

Dalej są tacy piłkarze jak Paqueta, Hakan, Borini czy Rodriguez. Tragedia, ale w porównaniu z Panami powyżej nie aż tak straszna.
Najniższy stopień beznadziei pokazali Donnarumma i... Samu (tak, też nie wierzę, że to piszę).
Pewnie ktoś mi napisze, że Gigio nas uratował w jednej akcji, ale poza tym jego wyjścia były na poziomie 3 ligowca, czyli zespołu, którego nie umieliśmy wcześniej pokonać :)

Żeby nie było, ja tam trenerowi daje szansę, nie oceniam i nie będę dramatyzować. Jednakże ciężko nie być zrozpaczonym gdy ogląda się tak ohydny mecz. To są spotkania o punkty, a my pokazaliśmy poziom beniaminka.
Trener ma teraz tydzień, o ile rozumiem i przyjąłem do wiadomości, że nie wszyscy byli gotowi, to za tydzień takich tłumaczeń nie przyjmuje.Nic nie usprawiedliwia występu na tak niskim poziomie.

Ten mecz był tak beznadziejny, że aż... pomyślałem o Silvie. Serio, gorzej by nie zagrał niż Piątek.

Co do sędziego, to sprawa oczywista. Koszulki Udinese zobowiązują, a przelew nie dotarł odpowiednio wcześnie by sędzia uwzględniał nowo panujące przepisy.

No ale będąc optymistą to wciąż mamy początek sezonu i może być tylko lepiej :) Może piłkarze cierpią po ciężkich treningach? Tylko ze według rozpiski, w mijającym tygodniu większość było treningów taktycznych niż siłowych. :dunno:

Dobrze by też było jakby Panowie Maldini, Boban i Massara w końcu pomyśleli o sprowadzeniu jakiegoś poważnego pomocnika do tego zespołu. Tacy piłkarze jak Hakan nie powinni u nas grać, nie wspomnę o Borinim. To jest ten jeden ogromny minus mercato, poza brakiem SS, który kolejny sezon może decydować o naszej porażce. Chyba, że nie ma ciśnienia na Top 4?

P.S. Może to jednak nie trenerzy byli problemem? Może to jednak jakość kadry znacząco wpływała na to jak radziliśmy sobie ostatnio? :) Tak tylko pytam...

P.S.2. Zmiana taktyki po jednym meczu. Coś mi to przypomina. xDDDD
Szybko się Giampaolo poddał.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:58
4
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 21:08
Miszcz
Za zmęczenie, za brak zrozumienia taktyki i wpół rezerwowy skład nie da się winić trenera.Zaś za przygotowanie mentalne drużyny MG powinien dostać baty.Kiedy brakuje umiejętności/sił bardzo często można wygrać samym charakterem.Tutaj nawet po stracie bramki zamiast woli walki było nieporadne cwaniactwo.
1
25 sierpnia 2019, 20:55
Ci co mowili ze Bennacer,Leao itp nie graja bo nie rozumieja taktyki , nic dziwnwgo bo w Milanie ona nie istnieje.
2
Bufor85
Bufor85
25 sierpnia 2019, 20:55
Dwa pieprzone tygodnie do końca mercato. Nie chciałbym widzieć Hakan, Samu, Boriniego, Laxalta i Suso. Problem, że nie ma czasu na zastąpienie ich kimś sensownym.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:56
tydzien tak naprawde
0
Vol'jin
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 20:50
do 4-3-3 mamy wrócić xD
1
Milanboy
Milanboy
25 sierpnia 2019, 20:52
No któż by się spodziewał xd.
1
ANDREW1985
ANDREW1985
25 sierpnia 2019, 20:49
Problem Milanu to nie trener tylko piłkarze,sredniaki bez ambicji
4
Bufor85
Bufor85
25 sierpnia 2019, 20:52
Cały czas to piszę. To nie trener tylko głowy piłkarzy i to co maja w tych głowach.
0
Dewols
Dewols
25 sierpnia 2019, 20:47
Dlaczego grał Calabria? To pierwsze pytanie, bo Conti w sparingach wyglądał dużo lepiej. No i dlaczego Giampaolo zdecydował się na taką pomoc? Tego chyba nie wie nawet on sam
1
MilanHomer
MilanHomer
25 sierpnia 2019, 20:54
Z tym Contim w sparingach bym nie przesadzał. Obaj grali kupę. A pomoc z Czalanoglu i Borinim, to jest majstersztyk taktyczny. Tego nawet Franek Smuda by nie wymyślił.
5
100f
100f
25 sierpnia 2019, 20:45
Jedenastka na następny mecz:
Donnaruma
Conti, Mussachio, Romagnoli, Hernandez (jeśli się wyleczy do tego czasu)
Bennacer
Kessi, Bonaventura
Paqueta
Leao, Piątek

Calabria to dramat, to samo Borini, Suso i Castijelo.
22
Bandita
Bandita
25 sierpnia 2019, 20:46
Popieram Wystawianie tych 4 to proszenie sie o porazke
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:47
0
Gieno
Gieno
25 sierpnia 2019, 20:50
A co powiesz o Piątku bo dla mnie po calabrii to najsłabszy na boisku
4
roby
roby
25 sierpnia 2019, 20:51
Innego skladu nie widze i jesli to nie zda egzaminu to kaput,na dzien dzisiejszy tylko taki sklad...pytanie kiedy na to wpadnie trener
0
100f
100f
25 sierpnia 2019, 21:05
Piątek? Zagrał bardzo słabo. Plus ta symulka - nie taki Milan chcę oglądać. Zresztą Piątek nie dostaje za wiele podań. Jedna dobra piłka od Paquety na cały mecz. Z Suso nie grał wcale. W ogóle Suso to jakiś dramat wolny i przewidywalny zresztą tak samo jak zwykle....
0
ShevaMS
ShevaMS
25 sierpnia 2019, 21:29
Chetnie bym zobaczył mecz bez Castillejo i Suso... Ale nie oceniam, nie znam się...
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się