SCUDETTO


Porażka z kontrowersją w tle. Udinese - Milan 1:0

25 sierpnia 2019, 16:57, Leonardo 22 Główne newsy
Porażka z kontrowersją w tle. Udinese - Milan 1:0

AC Milan przegrał 0-1 z Udinese w kolejce inaugurującej sezon 19/20 w lidze włoskiej. Mecz rozgrywany był na Dacia Arena, ale kibice zgromadzeni na jednym z najnowszych stadionów w Italii nie mogli być zadowoleni z poziomu widowiska. Z placu gry wiało nudą na kilometr, praktycznie nie było ani jednej składnej akcji po żadnej ze stron. Piłkarze Milanu popełniali dużo fauli przez co aż trzech z nich schodziło na przerwę z żółtymi kartkami. Wszyscy mieli nadzieję, że obraz gry po zmianie stron się odmieni i zobaczymy lepsze calcio.

 

Drugą część spotkania lepiej zaczęli gracze z Udine, w 49 minucie mocny strzał w światło bramki oddał Mandragora. W 68 minucie Pussetto pięknie dograł na głowę do Kevina Lasagny, ale napastnik reprezentacji Włoch przestrzelił w dobrej sytuacji. W 72 minucie Igor Tudor przeprowadził podwójną zmianę, jednym z wchodzących był De Paul, który przy pierwszym kontakcie z piłką zaliczył asystę z rzutu rożnego do Rodrigo Becao. Milan wyglądał bezradnie, gospodarze wyszli na prowadzenie zasłużenie. W 75 minucie Donnarumma popisał się kapitalną interwencją po strzale Lasagny, który świetnie ograł Musacchio. W 82 minucie oglądaliśmy kontrowersyjną sytuację, w polu karnym Samir zagrywał piłkę ręką, a arbiter nawet po konsultacji z systemem VAR nie zdecydował się podyktować "jedenastki" dla Rossonerich. Ostatecznie w pierwszym spotkaniu o punkty pod wodzą Giampaolo Milan przegrywa w kiepskim stylu w Udine 0-1.

 

UDINESE CALCIO (3-5-2): Musso - Becao, Troost-Ekong, Samir - Larsen, Mandragora, Jajalo, Fofana(71' Nestorovski), Pezzella(81' Sema) - Pussetto(71' De Paul) - Lasagna.

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Borini(60' Kessie), Calhanoglu, Paqueta(76' Bennacer) - Suso - Castillejo(75' Leao), Piątek.

 

Bramki: 72' Becao

Żółte kartki: 21' Paqueta, 34' Calhanoglu, 45' Borini, 45+3' Jajalo

Arbiter główny: Fabio Pasqua (Nocera Inferiore)

Miejsce: Dacia Arena (Udine)


*** SKRÓT MECZU ***



1142 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ShevaMS
ShevaMS
25 sierpnia 2019, 20:43
Jezu...
0
MrCostacurta
MrCostacurta
25 sierpnia 2019, 20:40
Liga Mistrzów będzie na bank. Jeszcze zatęsknimy za beznadziejnym Milanem Gattuso.
6
Jogin
Jogin
25 sierpnia 2019, 20:47
I tak większość, która jechała równo z Gattuso, nie przyzna, że trener wyciągnął co mógł z naszej kadry, tam przynajmniej w pierwszych meczach sezonu była chęć walki, pomysł na grę z kontry (nawet mając tak wolnych skrzydłowych), bardzo dobre zagęszczanie środka pola, gdzie każdemu przeciwnikowi się trudno grało. Śmieszne, że niektórzy piszą, że może jak piłkarze nabiorą świeżości to gra się poprawi. Kiedy mają nabrać tej świeżości, jak ledwo z wakacji wrócili :D
3
KaSeL85
KaSeL85
25 sierpnia 2019, 20:53
Dyrdymały piszesz Jogin.
2
Jogin
Jogin
25 sierpnia 2019, 20:54
KaSeL85 dziękuje Ci za ocenienie mojego zdania, poparłeś swoją oceną dużą ilością argumentów.
1
BadMad
BadMad
25 sierpnia 2019, 21:09
Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo zmęczonym można wrócić z wakacji-wiem co mówię %-)
0
KaSeL85
KaSeL85
25 sierpnia 2019, 21:22
Dobrze Jogin, mogę nieco rozwinąć swoją myśl:) Absolutnie nie zgadzam się, że Rino wyciągnąl co mógł z tej drużyny. Graliśmy beznadziejnie w ataku, kompletnie bez żadnego pomysłu, nie mieliśmy opracowanych żadnych schematów rozegrania stałych fragmentów, z głowy chyba żadna drużyna nie strzeliła mniej bramek niż my. Mimo że kadra składała się z zawodników wyróżniających się w swoich klubach, tutaj nagle zaczęli grać kompletny piach. A w drugiej części sezonu to i do zaangażowania można było mieć wiele uwag. Kolejnym problemem Rino było trzymanie się pewnych nazwisk, w tym głównie Suso, który z wiosenną formą grać absolutnie nie powinien. I tak naprawdę liczyliśmy się w walce o LM do ostatniej kolejki ze względu na równie beznadziejną grę najgroźniejszych rywali, oraz ze względu na niesamowite bramki Piątka strzelane z niczego. A co do wakacji, to właśnie po piłkarskich wakacjach trzeba nabrać świeżości.
1
carlos198325
carlos198325
25 sierpnia 2019, 20:37
Żenada to mało powiedziane w dzisiejszym meczu wyglądaliśmy gorzej niż za kadencji Gattuso to co zrobił nasz znakomity trener to wykonanie trzech kroków wstecz.Oczywiście oceniam tylko ten mecz i to co w nim ujrzałem a raczej nic nie zobaczyłem ponieważ nie było co oglądać,bo na ogólną ocenę jeszcze przyjdzie czas.Spółka na czele z Suso,Hakanem,Borinim kompletnie nic nie wnosi do gry do tego grona śmiało można jeszcze zaliczyć Calabrię.
Zresztą czego można było się spodziewać jak gramy tym samym składem co w poprzednim sezonie.
1
Bufor85
Bufor85
25 sierpnia 2019, 20:51
De Sciglio zapowiadał się na nasz diament w zespole, którego mieli nie sprzedać zbyt szybko natomiast Calbrią nikt się zbytnio nie interesował. De Sciglio poszedł w zapomnienie a Calabria wciąż gra i nie wiem jeszcze dlaczego.
0
karp_fso
karp_fso
25 sierpnia 2019, 20:36
Cieszę się, że w godzinach meczu byłem w pracy, serio. Nic nie straciłem.
1
Fifa2121
25 sierpnia 2019, 20:31
Suso nie może grać na AM, on nie gra z pierwszej piłki, ciągle ją holuje a przez to bardzo spowalnia akcje i brakuje jakiegokolwiek zaskoczenia przeciwnika
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:33
4
Bandita
Bandita
25 sierpnia 2019, 20:35
I koleczka. Ja nie wiem,ze nikt w tym klubie nie widzi,ze jestesmy jego niewolnikami. Zamaist go sprzedac
2
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 20:37
klub chce piłkarz nie ^
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:39
A widziałeś dzisiejszy popis Paquety?Naprawdę nie ma znaczenia kto by tam grał, ponieważ dopóki ta drużyna nie zostanie postawiona do pionu tylko pojedyncze jednostki mogą(co po dzisiejszym widowisku i tak jest wątpliwe) wybiją się ponad przeciętność.
0
dykt4tor
dykt4tor
25 sierpnia 2019, 20:45
Paqueta najlepszy na boisku według mnie
0
Bandita
Bandita
25 sierpnia 2019, 20:45
Znaczenia nie ma? A kto mowil,ze gralby tam PAqueta? Trzeba bylo myslec i sprzedac go w lipcu. Wiec przestan bronic juz go
0
Bufor85
Bufor85
25 sierpnia 2019, 20:48
A już myślałem, że tam jego miejsce....
0
Fifa2121
25 sierpnia 2019, 20:51
Zastanawia mnie jeszcze jedno dlaczego piłkarze jak tylko do nas dołączą to po kilku miesiącach jakoś "magicznie" od razu tracą formę, kiedyś potrafiliśmy nawet odbudować piłkarzy jak Pirlo czy Seedorf, teraz każdy ale to każdy łapie regres formy
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:52
Czy ja w tym poście broniłem Sudo przed zmianą?Nie.Po prostu zwracam uwagę na to, że przy takim mentalnym dołku każdy z tych piłkarzy zagra na podobnym bliskim żenadzie poziomie.Stąd personalia w kontekście wyniku są nieistotne.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:53
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:57
Fifa2121
Podejście do piłkarzy+ mentalność młodzieży zmieniła się diametralnie.Kiedyś młodzi piłkarze bardzo często mieli charakter w pozytywnym tego słowa znaczeniu.Łatwiej było ich asymilować/odbudowywać.Teraz więcej jest takich jak np. Dembele, a chłopaki pokroju De Ligta czy Mbappe stanowią wyjątek od reguły.
0
Levy11
Levy11
25 sierpnia 2019, 20:30
Jak zawsze już zaczęła się krytyka wszystkiego. Transferów, trenera, zawodników i itd. Karny nam się należał i tyle. Sędziowie znowu dają czadu. Juve napewno by karnego dostało i to bez varu
1
Boro
Boro
25 sierpnia 2019, 20:36
Trzeba nerwy rozładować:) powodów do narzekania też dostaliśmy dziś za dużo.
0
artorn
artorn
25 sierpnia 2019, 20:39
a wieczne zwalanie na sędziego nic nie da... słaba gra robi swoje
1
Boro
Boro
25 sierpnia 2019, 20:29
Taka mnie myśl naszła. Dlaczego sędziowie nie są zapraszani na konferencję, żeby wyjaśnić powody swoich decyzji w trakcie meczu?
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:29
7
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:40
to jest świetny pomysł
1
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:40
to jest świetny pomysł
0
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:40
to jest świetny pomysł
0
AcMati92
Moderator AcMati92
25 sierpnia 2019, 20:45
to jest świetny pomysł
3
AcMati92
AcMati92
25 sierpnia 2019, 20:49
to jest świetny pomysł
2
Manolas
Manolas
25 sierpnia 2019, 20:59
To jest świetny pomysł
1
Jalapeno
Jalapeno
25 sierpnia 2019, 21:44
to jest świetny pomysł
0
nadgnity
nadgnity
25 sierpnia 2019, 22:25
to jest świetny pomysł
0
flaqu666
flaqu666
25 sierpnia 2019, 20:29
całe szczescie ze sie nakurwiłem jak szmata i przespalem ten mecz....ale oczywiscie kupon mi tylko Milan polozył....dziekuje kurwa
4
tober12
tober12
25 sierpnia 2019, 20:33
To ładny musiałeś mieć czomber w głowie, że dałeś na Milan xd
5
tober12
tober12
25 sierpnia 2019, 20:28
W Milanie to pracuja ograniczeni umysłowo, przyznając od zarządu, kończącz na piłkarzach. To co zagraliśmy a raczej nie zagraliśmy woła o pomstę. Nie zrobiliśmy ani jednej akcji i ten karny nawet nam się nie należał, bo nic nie pokazaliśmy. Co się stało z Romagnolim ? Ani jednego wyprowadzenia akcji z własnej połowy, żadnego rozegrania po odbiorze, od razu laga do przodu... To, że Castilejjo, Borini czy Hakan na regiscie nic nie pokażą było wiadomo, dlatego zdziwiło mnie, że tak wychodzimy. Kolejny skandal tego trenera to dlaczego Bonaventura nie wszedł? Wystawia skład względem przygotowań i obecnej formy? Jak mieli mieć ją inni skoro dopiero dołączyli do treningów? Bonaventura bez nogi zrobiłby więcej niż HC i FB :) nie jestem rozczarowany tym meczem, znając skład to było do przewidzenia. Gramy bez skrzydeł a nie idziemy środkiem, tylko Borini i Paqueta schodzą na skrzydła. Może 2 ofensywne wejścia bocznych obrońców... Jezu przy tej taktyce to muszą być zamiatacze flanki. Conti i Theo się nadadzą lepiej. W środku Paqueta Bennacer Bonaventura innego wyjścia nie ma.
6
karp_fso
karp_fso
25 sierpnia 2019, 20:38
Jak to co się stało z Romagnolim? Efekt kolejnego trenera ze środka tabeli xD
2
Nizial86
Nizial86
25 sierpnia 2019, 20:50
Oni juz sa poprostu zmeczeni sezonem haha.przeciez krzysiek jak powiedzial trener mial bardzo wysoki wpolczynnik zmeczenia
0
CandyAmigo
CandyAmigo
25 sierpnia 2019, 20:28
Oczywiście w tekście jest to starannie pominięte, ale przypomnijmy, że Milan oddał ZERO celnych strzałów w całym meczu. To rekord Serie A.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:28
6
BadMad
BadMad
25 sierpnia 2019, 20:36
To nie jest rekord. Przypominam że istnieje jeszcze rzeczywistośc po drugiej stronie zera%-)
0
Zako
Zako
25 sierpnia 2019, 20:26
Galliani juz by dzwonił do Wandy Nary pewnie po tym meczu :P
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:31
Trzeba było dzwonić do De Rossiego i Ninjy, kiedy jeszcze byli wolni.Ktoś o charakterze Mauro mógłby tylko pogłębić kryzys.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
25 sierpnia 2019, 20:36
I to by nie był głupi pomysł. Icardi by zagrał na nosie Interowi, Wanda by dumnie wypinała w tikitace dwa plastiki do przodu, a my byśmy mieli prawdziwego napastnika, którego nie ma od odejścia Ibry. Zagrywka godna Gallianiego :) tyle siębujamy z Raiolą to i Wanda by jakoś przeszła, ale nie poszanowaliśmy nawet Leonardo, za to mamy Maldiniego, który był w takim szoku na trybunach jakby miał zaraz płakać. Ale jutro dalej będzie bredził o młodych nabytkach i talentach.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:38
1
Vol'jin
25 sierpnia 2019, 20:38
Przestańcie tego merdacza też tak idealizować ^
0
Zako
Zako
26 sierpnia 2019, 01:33
Napisałem to nieco humorystycznie, chociaz Icardi jest świetnym napastnikiem. Co do Nainggollana to sam szczerze myślałem, ze moze bysmy go wyrwali za grosze, bo gośc jak omijały go kontuzje to wcale pod koniec nie grał źle, a liczyłem, ze przez chorobe zony się ogarnie , tymczasem juz widziałem filmiki jak sobie idzie ze szlugiem po transferze do Cagliari...
0
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:26
Paru zawodników od raz zaprezentowało się w miarę okej, ale szkoda że gry Hakana,Boriniego,Calabrii,Piątka i Castillejo nie da się odzobaczyć, bo to był piach a nie gra...
1
rossoner111
rossoner111
25 sierpnia 2019, 20:26
Jaki jest rekord komentarzy ;D??
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 sierpnia 2019, 20:39
Zobaczymy jak skończy się komentowanie tego meczu ;)
0
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 20:24
https://www.youtube.com/watch?v=17LwcyBQrq4
0
ThinLizzy
ThinLizzy
25 sierpnia 2019, 20:24
Rozumiem rozczarowanie stylem gry i wynikiem meczu ale jest to dopiero pierwsza kolejka , okienko transferowe jeszcze nie jest zamknięte , ktoś nowy może dołączyć :D Fb Barcelona też przegrała pierwszy mecz mimo wpompowanych milionów , to jest piłka nożna , wszystko się może zdarzyć . Dla mnie bez względu na wszystko AC Millan zawsze będzie ukochanym klubem :D
4
Boro
Boro
25 sierpnia 2019, 20:26
Liczysz, że Zbawiciel jakiś przyjdzie :)? Correa? To jest piłkarz co odmieni Milan:)?
0
Jalapeno
Jalapeno
25 sierpnia 2019, 20:29
Tylko chlopie, nie oddalismy celnego strzalu xD

Tu musi przyjsc ktos kto zrobi roznice, inaczej bedzie to samo gowno. Chciałbym wlasnie de Paula, ktory potrzebowal kilku sekund zeby sieknac asyste przeciwko nam.
0
tober12
tober12
25 sierpnia 2019, 20:30
Tylko Barca swoje wyciągnie :) a my no nie jesteśmy Barca. A gadka co rok ta sama... To początek dajmy czas hmmm juz 8 rok leci xd
3
Aniaa
Aniaa
25 sierpnia 2019, 20:24
Abstrahując od porażki to grali po prostu źle. Ja rozumiem, że potrzeba czasu, żeby zawodnicy zrozumieli schematy, ale dlatego grała ta 11, bo byli bardziej obeznani z taktyką. Nikt trzeźwo myślący nie oczekiwał pięknej gry, natomiast spodziewałam się gry kombinacyjnej przez środek, podań prostopadłych, wysokiego pressingu i wykorzystania bocznych obrońców. Z różnym skutkiem, że stratami, z brakiem zrozumienia, z brakiem wyczucia czasu. Tymczasem mam wrażenie, że oni nawet nie próbowali tak grać. Paradoksalnie najlepiej wyglądali gdy piłkarze wracali na pozycje z zeszłego sezonu. Tak jak pisałam wcześniej, nie ma co wyciągać przedwczesnych wniosków i skreślać pomysł oraz piłkarzy - co oczywiście robią niektórzy tutaj. Z zresztą najprościej uczyć się na błędach i zobaczymy jakie wnioski wyciągnie Giampaolo.
9
BadMad
BadMad
25 sierpnia 2019, 20:40
Oczywiście. I oczywiście. Jednak rzeczywiście najlepiej zaprezentowaliśmy się schodząc do szatni%-)
Musimy niestety poczekać chwile-aczkolwiek będzie to droga przez mękę, oby do celu...
0
Bandita
Bandita
25 sierpnia 2019, 20:24
Ale tu dalej bed aludzie co beda dziekowac,ze Hakan zostal. Czy Suso na 10 przeciez on nie ma wizji na skrzydle cos tam poczaruje. I tylko tyle. Dalej beda tacy co pwoiedza Correa? Po co. Szkoda gadac. Nic sie nie stalo! Milanie nic sie nie stało! BEdziemy walczyc o utrzymanie haaa smieszne ale tak to wyglada
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 sierpnia 2019, 20:22
Szczerze mówiąc, po tym meczu jestem w szoku. Ciężkim szoku. Nie spodziewałem się fajerwerków, ale czegoś takiego tym bardziej. Nie istniała żadna formacja. Przyczyna? Moim zdaniem zaważyła tu po prostu fizyczność. Udinese pod tym względem wyglądało 5x lepiej. Tym się pocieszam, że w końcu nasi nabiorą świeżości i zaczną poruszać się po boisku, jak należy. Dzisiaj wyglądali wprost żałośnie, jakby dopiero z ciężkiego obozu wrócili. I słowo o Piątku... Niech się weźmie w garść, bo póki co, prezentuje się tragicznie. W takiej dyspozycji miejsce na trybunach, to jest wszystko, na co zasługuje. I mam nadzieję, że Giampaolo nie będzie się z nim patyczkował. Dzisiaj przegrał każdy pojedynek, dawał się wyprzedzać, jak jakiś junior. Ogólnie, para Piątek-Castillejo, nie ma racji bytu. Obaj są ogrywani w dziecinny sposób przez obrońców. Kładą się, jak tyczki. Leao, widać, że stoi twardo na nogach, piłka go słucha. Uważam, że to on powinien być nawet pierwszym wyborem w tej chwili. .
10
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:25
dokładnie Leao pierwszy skład jak nic bo w te parę minut zagrał lepiej niż Piątek i Castillejo razem wzięci, to samo Borini i Hakan, ale w sumie o nich to nawet się wypowiadał nie będę bo kto oglądał mecz to widział co oni grali
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:27
Na przykładzie postawy Udinese widać, że nie tylko fizyczność była problemem.Nieodpowiednie przygotowanie mentalne też swoje zrobiło.
0
roby
roby
25 sierpnia 2019, 20:22
No nie mogę przezyc...jak mozna,tyke czlowiek czekal z nadzieja ,mimo nie spektualnych transferow a oni graja jeszcze gorsza padake jak w ub sezonie...
0
Dohtor
Dohtor
25 sierpnia 2019, 20:22
Strasznie się patrzy na ten klub po 2007 roku :/
1
Jalapeno
Jalapeno
25 sierpnia 2019, 20:22
Giampaolo to przecietny trener. Z Sampdoria zrobil 9 miejsce, gdzie spokojnie ich kadra w tamtym momencie byla mocniejsza od Torino, ktore skonczylo wyżej. Na dodatek jechali na formie Quagliarelli, bo bez niego - druga dziesiątka tabeli bylaby pewna. Nie rozumiem ruchu Milanu, bo wynik wykrecony przez Giampaolo w ogole nie przyciagal uwagi.
1
KKP19
KKP19
25 sierpnia 2019, 20:21
Teraz Sampa Lazio i ocenianie mojego ówczesnego faworyta na trenera Milanu EDFa xD
1
Jalapeno
Jalapeno
25 sierpnia 2019, 20:22
Ciekawy mecz, ale jednak wybieram Rome.
0
robert150695
robert150695
25 sierpnia 2019, 20:21
Po obejrzeniu całego meczu mam taki ból odbytu, że szkoda gadać. Dno
1
Lomaxini
Lomaxini
25 sierpnia 2019, 20:21
Włoskie sędziowanie już chyba ostatecznie zeszło na poziom hiszpańskiego.
Milan zasłużenie przegrał ale karnego powinien mieć.
3
FanatykACM
FanatykACM
25 sierpnia 2019, 20:20
Jak to zawsze bywa bez kontrowersji się nie mogło odbyć...
FORZA MILAN !
0
rossoner111
rossoner111
25 sierpnia 2019, 20:19
Hahahahh i tak najlepszy tekst „ to trener który nie rozmawia z zawodnikami” no to powodzenia żeby SMS ogarnąć ten burdel ;D
0
TR3V0R
TR3V0R
25 sierpnia 2019, 20:19
Generalnie Piątek więcej pajacowania niż grania, gosciu go dotknął nawet chyba nie a ten się rzucił jakby bombę dostał i leżał pare minut,, Kessie się bał do główki wyskoczyć, no lipa w luj, jeżeli chcemy walczyć o top4 to musimy dużo zmienić.Zastanawia mnie gdzie się podziała ta drużyna co tak fajnie grała w piłkę przed sezonem w meczach z Bayernem czy Man United. W dodatku nie oddaliśmy żadnego celnego strzału na bramkę Udinese co jest śmieszne. I znajdą się na pewno tacy co będą mówili że EEEEE to dopiero pierwsza kolejka, ale z taką grą to nie wiem czy da radę nawet takie Leece pokonać...
Sędzia też jakiś pijany chyba bo o sędziowaniu to on pojęcia nie miał, Hakan Borini jak dla mnie out i to nawet w tym okienu, Calabria może nie sprzedaż tylko ława bo tragicznie grał...
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:23
0
NeymarwRealu
NeymarwRealu
25 sierpnia 2019, 20:19
Rino wróć
0
Fifi22100
Fifi22100
25 sierpnia 2019, 20:19
Gigio-jedna genialna parada i dwa bardzo niepewne wyjścia z bramki,przy bramce bez szans 6/10
Calabria- dawno nie widziałem tak beznadziejnego występu bocznego defensora,nic więcej dodać się nie da 1/10
Musa- typowy dla siebie mecz,bez tragedii i rewelacji 5,5-10
Romek- jak na siebie zbyt nerwowo,widać ze jeszcze nie to, kilka razy zbyt niepewne interwencje jak na lidera defensywy 5,5-10
RR- kolejny beznadziejny dzisiejszego dnia,może nie aż tak jak Calabria,ale i tak dramat 3/10
Borini- bez komentarza 1/10
Hakan- jak wyżej
Paqueta- coś się starał,coś szarpał,jedna fajna piłka,tez widać ze jeszcze pod forma 5,5-10
Suso- totalnie niewidoczny,dopiero w końcówce trochę się ożywił,ale i tak bardzo słaby występ 3,5/10
Samu- coś szarpał,coś się starał ale i tak bardzo chaotyczny jak zawsze,nie jest to zawodnik do pierwszego składu i to nie podlega dyskusji 4/10
Piątek- słaby występ rodaka,za dużo machania rękami,za dużo przegranych pojedynków,totalnie bez błysku,motorycznie jest dosc średnio przygotowany co z reszta było widać 3/10
Sędzia- bez komentarza bo byłby ban :)
Co tu dużo mówić,kolejny sezon zaczął się od kompromitacji. Nowy trener,nowe nadzieje,a wciąż ta sama gra,na tym samym poziomie. Nie chce zwalać na sędziego,ale on ma obowiązek odgwizdać tego karnego,a nasza gra to inna sprawa.
2
KKP19
KKP19
25 sierpnia 2019, 20:26
Dla mnie Suso lepszy niż Samu , ale to wyłącznie kwestia tego na co się zwraca uwagę. Suso był widoczny ale w większości nic z tego nie wynikało. Czasem jedną potrafił zrobić kilka dobrych zagrań ( biorąc pod uwagę poziom jak gralismy) A Samu miał jedno dobre zagranie , coś próbował ale przynajmniej dla mnie zbyt dużo straconych piłek . Dałbym Suso 4 A Samu 3,5 ale jak napisałem na początku to indywidualna kwestia :)
0
AcMati92
Moderator AcMati92
25 sierpnia 2019, 20:19
To się w pale nie mieści xD kurła czekać tyle czasu i w pierwszym meczu obejrzeć tą kupe z porzedniego sezonu... najgorsze nawyki zostały czyli ciągłe podania do bramkarza, gra w poprzek boiska, brak przyśpieszenia w odpowiednim momencie, a zamiast tego wycofanie piłki do obrońców. Dla mnie Suso jest skreślony już od grudnia tamtego roku, w momencie kiedy przegrywamy, zamiast starać się rozgrywać piłkę to ją holuje i idiotycznie traci. W ogóle gdzie trzeba mieć mózg, żeby tracić siły biegnąc od połowy boiska do końca linii a potem wykopać do tyłu? :D o ironio dalej jest obecna taktyka, że jak przegrywamy to trzeba walić lagi w pole karne. Nasz napadzior chyba cały okres przygotowawczy obrabiał nowo upieczoną żonkę, że teraz nie ma siły się nawet zastawić. Ręce opadają. O sędziowaniu to nawet szkoda się rozpisywać, bo skoro w poprzednim sezonie były już wałki z Varem, a teraz w dwa dni nowego sezonu jest tyle kontrowersyjnych decyzji to nawet nie ma co się łudzić na poprawę. Najgorzej jest z tym, że na nowe nabytki nie ma co za bardzo liczyć, bo to zwykłe nołnejmy, które już w grudniu sobie uświadomią w jaką kupę wdepneli. Milan po poprzednim sezonie to w pierwszej kolejności powinien zabulić siano za nazwisko na ławce, które byłoby kartą przetargową w ściąganiu jakościowych zawodników. Nie chce zło wróży, ale zobaczycie jaki zaraz będzie syf w klubie jak się dobiorą do dupy Maldiniemu za to jakie zrobił okno. Nie wierzę, że ma status quo na swoje durne decyzje. Wiem, że dopiero pierwsza kolejka, ale po ruchach poczynionych od stycznia śmieć twierdzić, że ten sezon będzie gorszy niż ostatni.
1
Lecter
Lecter
25 sierpnia 2019, 20:18
Ludzie spokojnie, graliśmy słabszym składem. Z tej kadry można zlepic coś lepszego. Do tego cierpliwości, trzeba czasu, żeby piłkarze nauczyli się wszystkich schematów nowego trenera. Nie od razu Rzym zbudowano niecierpliwi wszytko wiedzący Janusze. Nikt nie ma magicznej różdżki, która mógłby poprawić zeszłosezonowa grę za jednym jej machnieciem. Zachowujecie się jakbyście mieli zerowe pojęcie o piłce i nigdy w nią nie grali.
3
jasiom22
jasiom22
25 sierpnia 2019, 20:25
Tak, zgoda... wiadomo też że Giampaolo ma jeszcze czas jeszcze wszystko naprawić... Tylko po co tak sobie utrudnił zycie? ...dlaczego po meczu z ceseną, postawił na Calabrie zamiast Contiego który wypadł lepiej? Calabria grał piach przez cały okres przygotowawczy, dał Boriniego zamiast Kessiego - tego to chyba nikt nie ogarnia, widać znów że Kessie o niebo lepszy, nawet jak gra słabo, i przede wszystkim dlaczego dał Castillejo, zamiast Leao który wypadł lepiej w ostatnim sparingu? dlaczego nawet minuty nie dostał Bonaventura? - najlepszy na boisku w ostatnim spraingu - ewidenty lider zespołu.. dlaczego do środka w zastępstwie za Bigię, nominował gracza który od roku nie ma formy, zamiast wystawić najlepszego zawodnika puchatu afryki, aż taki wykończony Bennacer?. Na żadne z tych pytan nie potrafię sobie odpowiedzieć, już pomijając kwestie opierania całego zespołu na Suso (i Castillego) - dwóch zawodników na nie swoich pozycjach, którzy grają między sobą, oszczędnie podająć do Piątka. Głupie walenie Boriniego czy Hakana.. w trybuny tak samo jak z Ceseną... ocb? wszystkie dzisiejsze braki, było widać tydzień temu, a Milan wręcz zagrał gorzej...
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:31
0
zycumilanista
zycumilanista
25 sierpnia 2019, 20:25
W którymś z komentarzy już Ci odpisałem Lecter że owszem na pewną grę w nowym systemie jest za wcześnie ale gra powinna być akceptowalna bo oni się wczoraj do Mediolanu nie zjechali. To co ja dziś widziałem to kryminał jest.
0
zycumilanista
zycumilanista
25 sierpnia 2019, 20:59
Ty nie masz w ogóle różdżki pizdeczko, San Siro widziałeś na YouTube pajacu jeden. Fanatyk Milanie się znalazł haha
0
Lecter
Lecter
26 sierpnia 2019, 01:06
Tak się zwracaj do swoich dwóch ojców dzbanie
0
wilku94
wilku94
25 sierpnia 2019, 20:18
Przypominam, że ostatni sezon mistrzowski rozpoczęliśmy od porażki z Ceseną na wyjeździe. Z obelgami i wytykaniem tego czy owego radziłbym się wstrzymać jeszcze kilka kolejek...

FORZA MILAN!
1
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 20:20
Tylko tutaj nie widać po prostu niczego, co miałoby wskazywać, że będzie lepiej. Po prostu dramat.
2
wilku94
wilku94
25 sierpnia 2019, 20:35
@Demick
Wtedy też nic nie było widać, a Ibra zmarnował rzut karny.

Dzisiaj skład opierał się na graczach z "najlepszą" formą. Taką formę prezentował również Borini, który przepracował cały okres przygotowawczy - nie to co Bennacer czy Kessie, którzy jak dojdą do formy to wyrzucą Boriniego na ławkę.

Chociaż trochę martwi mnie to, że piłkarze w Anglii czy Niemczech w 1. kolejce biegali jak natchnieni, a gracze Milanu (z resztą jak co roku) jakby ciągnęli wóz z węglem za sobą...

Będzie lepiej, trzeba wierzyć.
0
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 20:44
xD - tyle
0
Zako
Zako
25 sierpnia 2019, 20:18
Zresztą, kwintesencja tego okienka, czyli "głębia" składu , co z tego , ze niektórzy gracze pierwszego składu powinni być rezerwowymi. Nie chodzi mi tu o Bennacera samego, ale to Hakan powinien być rezerwowym, a skoro Kessie zostaje i brakuje mu konkurencji, to powinno sie sprowadzić gościa co najmniej o równym poziomie - wtedy faktycznie byłaby rywalizacja, a tak sprowadziliśmy dwóch graczy z Empoli, jeden za Bakayoko, przy czym to nie jest jakiś skok , a raczej zastąpienie, niemniej jednak dobry ruch, i drugi jako zmiennik - sek w tym ze wlasnie przydałby się ktoś, kto sprawi, ze ktoś z obecnej XI mógłby sie kimś takim stać. No cóz, De Paul juz 1 asysta :P Ciekawe, czy jeszcze coś pokombinuja z pomoca, czy będą szarpać się o tego Correę.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 sierpnia 2019, 20:17
Z kandydatem do spadku bez celnego strzału. Masakra. O sędziowaniu nawet szkoda gadać.
0
Jago
Jago
25 sierpnia 2019, 20:17
Viola z Montella nas łyknie w tym sezonie, zobaczyta
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
25 sierpnia 2019, 20:16
Nic nam nie dadzą roszady piłkarzy. Potrzeba dobrego trenera od kilku lat zatrudniamy amatorów lub ludzi którzy się pokazali bo nawet nic nie osiągnęli i nawet jakby mieli skład Liverpoolu czy Barcy albo Bayernu to gra wyglądała by tak jak wygląda od kilku lat. Giampaolo miał cały okres i nic. Gra gorsza niż za Gatusso. A jak słyszę komentarze panów redaktorów z eleven że cierpliwości i oceniamy za 4 kolejki to aż mnie telepie bo co będzie można oceniać jak Milan będzie miał np. po 4 kolejkach 4 pkt ? I co nagle wygra 30 meczów ??? Niech nie pierdol.. się z Corea tylko niech za porządnym trenerem się rozglądają. Dzisiaj sukcesem Milanu to było chyba to że piłkarze na siebie nie wpadali.
1
KKP19
KKP19
25 sierpnia 2019, 20:19
Liverpool byl kilka lat temu tam gdzie my. Po prostu zatrudnili jednego z najlepszych trenerów na świecie ( jeśli nie najlepszego ) i po kilku latach budowania zespołu widać efekty. Nawet nie tyle budowanie przez zarząd ile przez Klopa który wyciska więcej z piłkarza ile się można spodziewać
1
BadMad
BadMad
25 sierpnia 2019, 21:00
Teraz pytanie ile klubów jednocześnie może zatrudnić tego" najlepszego trenera na swiecie";)
Klopp to w zasadzie maszynka do sukcesów.
0
Demick
Demick
25 sierpnia 2019, 20:16
Najbardziej tęsknie, za piłkarzami, którzy znali smak LM. Tutaj widać taką degrengoladę, zero finezji. Co jak na taki klub jest bardzo smutne. To chyba najgorszy start sezonu od odejścia Ibry.
1
25 sierpnia 2019, 20:15
Widzę wielkie rozczarowanie. Hmmm, @Fanatyk kilka dni temu obiecywał 3:0 dla Milanu. Czyżbyście mu uwierzyli?:)))) Zapytajcie go co poszło nie tak jak wyjdzie z nory. Radzę następnym razem realnie oceniać siłę tego klubu. Nie przyszedł żaden wartościowy zawodnik, więc nie ma co się dziwić. No chyba, że naprawdę wierzyliście, że to Gattuso był największym problemem tego klubu. Teraz macie prawdziwego trenera, no i co?
1
CreezonACM
CreezonACM
25 sierpnia 2019, 20:14
Najgorsze jest uczucie, w którym zdajesz sobie sprawę, że ten jeszcze niedawno bijący się o najwyższe cele w Europie klub, staje się (a raczej już od kilku lat jest) zwykłym przeciętniakiem, dla którego problemem jest w ogóle dostać się do Ligi Mistrzów. Serce boli.
1
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:26
Późno sobie zadałeś z tego sprawę ;) bo prawda jest taka, że od 2007 prawdziwi kibice mówili tu, że Adriano przestał się starać o Milan. 2011 rok to były szczęście w wyborach (Allegri, Ibra, Silva, Robinho, Boateng, Nocerino, itd.) Przez gondora. Jednak późniejsze działa to masakra, do tej pory pamiętam jak jeszcze przed ffp, Berlusconi wolał kupić jacht za 18 milionów euro niż wydać na Milan. A dzisiejszy stan jest konsekwencją działa tych osób u góry i albo się kocha Milan takim jakim jest albo dowodzenia :) prawda jest taka, że Milan nie wróci do czołówki przez najbliższe 5 lat więc trzeba być tym świadomy
0
roby
roby
25 sierpnia 2019, 20:14
Z kuoa w majtach wyszli....szok...suso samu calabria borini hakan lawa...ze skrzydllwych chcial zrobic niewiadomo kogo...jak keszcze pisalem ze w sparingach ck sie rzucalo ze chociaz biegali operowali szybka pilka to teraz nic...czekam na pierwsze słowa trenera....
1
25 sierpnia 2019, 20:14
Po co ten VAR? Serio pytam. Co on zmienia?

Dla mnie niedorzecznością jest, że każdy widzi na powtórce ewidentny Karny, ten baran widzi tą samą akcję, z tej samej perspektywy i... nie dyktuje karnego.

Nie wiem kurwa, Adobe Movie Maker tam stosują na momencie?
Ta liga zawsze była przekupna.

No ale wybaczcie, po wczorajszych meczach i dzisiejszej sytuacji, nie mam wątpliwości żadnych, że po prostu króluje tutaj pieniądz i korupcja.
5
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:21
I zły tytuł posta.

Kontorwersja w tle?
To jest jawny skandal, którym powinna się zająć Włoska prokuratura.
1
milan2002
milan2002
25 sierpnia 2019, 20:14
No to nam się ładnie zaczął ten sezon. Już pomijając skandaliczny błąd sędziego i ten śmieszny VAR. to graliśmy piach. Zero celnych strzałów przez 90 minut gry, gramy tylko wszerz lub do tyłu. Jeden gracz Udinese potrafił wypchnąć nas pod swoje pole karne. Szkoda się denerwować. Już żałuję, że zainwestowałem w Eleven.
0
Andrzej44
Andrzej44
25 sierpnia 2019, 20:14
Czy Kessie to tylko 20cm może podskoczyć??? wyżej nie da rady? https://youtu.be/GTc-jxCG4uY?t=31
0
pjotr
pjotr
25 sierpnia 2019, 20:14
nie pamiętam kiedy tak szybko straciłem entuzjazm nowym sezonem :(
2
Paolo21
Paolo21
25 sierpnia 2019, 20:13
I to jest ta poprawa gry?! Oczy mi krwawiły oglądając tą żenadę. 0 celnych strzałów na bramkę, skład taki jak w zeszłym sezonie i to jest to "zgranie" piłkarzy? Prostopadłe podania do Piątka i ot pomysł na grę, albo krótkie wrzutki w pole karne. Dziękuję i do widzenia, jestem zły, ale pozdrawiam
2
Lecter
Lecter
25 sierpnia 2019, 20:15
Ale rozumiesz, że graliśmy praktycznie tym samym co sezon temu. Potrzeba czasu, żeby wszystko zaczęło działać, cierpliwości januszku
0
Gzikuu
Gzikuu
25 sierpnia 2019, 20:17
Na zadziałanie wszystkiego, owszem trzeba czasu. Jednak wypadałoby chociaż oddać jeden celny strzał i zobaczyć, że funkcjonuje cokolwiek. Więcej trzeźwego spojrzenia januszku
5
Paolo21
Paolo21
25 sierpnia 2019, 20:18
Mam na imię Grzesiek, a nie Janusz to po pierwsze. Po drugie czytaj ze zrozumieniem jak już odpowiadasz na czyjś komentarz, pozdrawiam :)
0
zycumilanista
zycumilanista
25 sierpnia 2019, 20:20
Lecter jakiej cierpliwości? Nawet tym samym składem powinniśmy grać przynajmniej akceptowalne tym samym zestawem piłkarzy w innym systemie bo wczoraj to się oni do Milanello nie zjechali. Dramat okrutny I beznadzieja. Oni nie grali w piłkę i to boli.
1
El Diablo
El Diablo
25 sierpnia 2019, 20:13
Mam nadzieję, że do końca okienka ktoś w tym klubie pójdzie po rozum do głowy i Suso zostanie sprzedany, a zdobyte w ten sposób pieniądze + coś dołożymy, zainwestujemy jakiegoś sensownego trequartiste. To samo zresztą tyczy Castillejo, który jako napastnik w ogóle się nie odnajdywał.
3
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:15
Kogo lepszego widzisz w cenie Suso ?
0
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:15
Kogo lepszego widzisz w cenie Suso ?
0
zycumilanista
zycumilanista
25 sierpnia 2019, 20:17
Mi to się coś wydaje że oni by go z chęcią sprzedali tylko każdy przy zdrowych zmysłach widzi że to gość przeciętny. Tylko tyle. Ja wiem ze zaraz spotka mnie krytyka ale dla mnie gosc jest przeciętny. Tak przeciętny jak Masz Milan na chwilę obecną
1
zycumilanista
zycumilanista
25 sierpnia 2019, 20:18
Olmo tanszy i lepszy niz Suso
0
El Diablo
El Diablo
25 sierpnia 2019, 20:36
@Katan
Jak wspomniał już wyżej kolega medyceusz, Olmo!

@zycumilanista
Akurat ja zgadzam się z Twoją opinią, jest to grajek przeciętny.
0
Corsa
Moderator Corsa
25 sierpnia 2019, 20:12
Dobra, zatrudniliśmy trenera, który był najtańszą opcją. Całe mercato oszukiwałem sam siebie, ale to nie ma sensu. Trenera nie mamy, transferów nie zrobiliśmy, miejsce poza piątką.
0
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:13
Cześć, pa !
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 sierpnia 2019, 20:16
Trzeba było oglądać uważnie Sampdorię.Facet z drużyną na 7 miejsce zrobił dwukrotnie 9 miejsce dzięki indywidualnym wynikom Quagliarelli przy czym gra Sampy to była sinusoida wzlotów i upadków.MG nie jest drugim Sarrim tylko wyłącznie solidnym trenerskim wyrobnikiem, dlatego bez wzmocnień w postaci silnych, potrafiących pociągnąć za sobą bojaźliwych, nierównych piłkarzy z dzisiejszego ''widowiska'' osobowości nie będzie top 4.
Edytowano dnia: 25 sierpnia 2019, 20:17
4
Milanboy
Milanboy
25 sierpnia 2019, 20:12
Ale dupa, po prostu dupa, daliśmy zwyczajnie ciała w tym spotkaniu, ale karny powinien być bez dwóch zdań.
0
25 sierpnia 2019, 20:11
Niech wreszcie sie zdecyduja czy graja taktyka nowego trenera i wtedy pozbywaja sie suso czy zostaje i eraca na swoja pozycje.. Jedyne zagrozenie bylo jak gral gdzie zawsze... A zarzad to kpina, liga sie zaczela a oni nie skompletowali skladu i beda sie 2 tygodnienjeszcse bujac z correa....
1
Lecter
Lecter
25 sierpnia 2019, 20:14
Sam jesteś kpina, Januszowy pikniku, który zrobiłby wszystko lepiej niż zarząd.
0
Lecter
Lecter
25 sierpnia 2019, 21:13
Lecter fanatyk Milanu,
który widział San Siro na YouTube.... Jak działali Fossa dei Leone I Brigate Rossonero to szczales w gacie....
0
jedunio
jedunio
25 sierpnia 2019, 20:11
Mają tydzień na transfery...i przemyślenia aby w 1 jedenastce nie znalazło się już miejsca dla Boriniego, Castijello, Calabrii, Suso, Calhanoglu...
3
Katan
Katan
25 sierpnia 2019, 20:13
Każdy z nich Ci przyniesie pociechę w tym sezonie, daj spokój ;)
0
Artemik
Artemik
25 sierpnia 2019, 20:14
Zero zaangażowania z ich strony w dzisiejszym meczu :-(
0
Gieno
Gieno
25 sierpnia 2019, 20:17
I Piatka
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się