SCUDETTO


MERCATO LIVE #58 [23:30]: Laxalt blisko Torino. Everton alternatywą Correi

27 sierpnia 2019, 09:15, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #58 [23:30]: Laxalt blisko Torino. Everton alternatywą Correi

[09:15]La Gazzetta dello Sport podaje, że do końca okna transferowego jedynym celem transferowym Milanu jest Angel Correa. Najnowsze doniesienia mówią o tym, że rossoneri zapłacą Atletico 35 mln euro odstępnego, kolejne 5 mln euro jeśli piłkarz zostanie na San Siro przez 2 sezony, a także zagwarantują Hiszpanom 30% z ewentualnego kolejnego transferu piłkarza z Ameryki Południowej powyżej 35 mln euro. Mediolańczycy są optymistami co do tej transakcji, ale najpierw muszą uporać się z transferami z klubu. Na wylocie pozostają Diego Laxalt Andre Silva.

[10:25]: Gianluca Di Marzio podaje, że Torino włącza się do walki o Diego Laxalta. Wkrótce turyńczycy mają porozmawiać na ten temat z włodarzami Milanu, a w środę agent Urugwajczyka pojawi się w Casa Milan, aby podsumować sytuację.

[11:17]: Według TuttoMercatoWeb.com, decyzję odnośnie swojej przyszłości Diego Laxalt może podjąć jutro. Wszystko wskazuje na to, że piłkarz wybiera pomiędzy Atalantą i Torino, ale także Olympique'em Marsylia.

[12:51]: Według Tuttosport, pomiędzy Andre Silvą a jego agentem Jorge Mendesem występują tarcia spowodowane przede wszystkich zachowaniem piłkarza. Na niespełna tydzień przed końcem okna transferowego przyszłość Portugalczyka pozostaje bardzo niejasna.

[13:10]Diego Laxalt nie zagra w Atalancie. Klub z Bergamo zamknął transfer lewego obrońcy Sevilli, Guilherme Arany. Urugwajczykowi pozostaje wybrać pomiędzy Torino a ekipami z Francji.

[14:45]Il Corriere della SeraAngel Correa jest bardzo blisko Milanu na mocy porozumienia zakładającego 35 mln euro odstępnego, 5 mln euro w bonusach i 30% od przyszłego transferu dla Atletico. Transakcja wciąż nie jest zamknięta, ale sprawa poszła do przodu.

[15:50]Radio Cadena Ser donosi, że Atletico Madryt odmówiło Milanowi dwuletniego wypożyczenia Angela Correi z opcją późniejszego wykupu. Transfer musi zostać oparty na innych zasadach.

[22:04]: Hiszpańska El Chiringuito TV podaje, że Valencia chce zastąpić odchodzącego do Atletico Rodrigo piłkarzem FC Porto, Moussą Maregą. Pośrednicy transferowi są już w Portugalii, gdzie tworzą grunt pod transakcję. Oddala się tym samym hipoteza, że ekipa z La Liga last minute sięgnie po Andre Silvę.

[23:28]; Gianluca Di Marzio ze Sky: "Torino bardzo blisko pozyskania Diego Laxalta na zasadzie wypożyczenia z prawem do wykupu po sezonie. Możliwe zamknięcie transferu w piątek".

[23:30]: Jeszcze raz Di Marzio: "Alternatywą dla transferu Angela Correi jest Everton Soares z Gremio. Koszt transferu wyniósłby około 40 mln euro. Przypomnijmy, że Milan interesował się młodym skrzydłowym z Brazylii jeszcze kiedy za transfery odpowiadał Leonardo".



336 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ceran1899
ceran1899
27 sierpnia 2019, 10:45
#gattuso_in
1
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2019, 10:44
Tak swoją drogą dużo ludzi pisało, że to bzdura, że u Giampaolo boczni obrońcy nie atakują, mimo, że mówił tak kiedyś Bereszyński. To dla was, sprawdzcie sobie heatmaps Rodrigueza i Calabrii z tego meczu. Chłopaki praktycznie nie przekraczali linii środkowej boiska. W takim przypadku te ponad 20 baniek wydane na Theo to chyba najgłupiej zainwestowane pieniądze na świecie. Będziemy mieli lewego obrońcę który nie umie bronić, a trener mu nie pozwoli atakować?
0
27 sierpnia 2019, 10:47
Gra Calabrii to było nieporozumienie, ale ja nie wiem skąd teza, że nie przekraczał linii. Ja go widziałem wiele razy pod polem karnym przeciwnika.
Rodriguez też bywał pod polem karnym przeciwnika, nawet strzały oddawał.
Z Theo też nikt nie zrobi defensywnego obrońcy, zwłaszcza w ustawieniu 4-3-2-1. To można z całą pewnością stwierdzić.
2
Nereo
Nereo
27 sierpnia 2019, 11:14
Heatmapa dla linii defensywy jest tutaj (polecam też wszystkie tweety w wątku):

https://mobile.twitter.com/KilpinChronicle/status/1165727806740979712

Calabria faktycznie zagrał wyżej niż Rodriguez, który faktycznie rzadko dotykał piłki na połowie rywala. Przypomnijmy też jak słaby był to występ Davide.
2
daro12555
daro12555
27 sierpnia 2019, 10:32
40 mln i plus 30 procent ze sprzedaży po prostu idioci za taką kasę spokojnie byśmy mieli Evertona bez tych procentów.
1
Wolly
Wolly
27 sierpnia 2019, 10:38
30% powyżej 35 mln. Jak sprzedadzą za 35 to będzie 0 bonus.
2
daro12555
daro12555
27 sierpnia 2019, 10:42
Jak go sprzedamy to raczej nie za drobne .
0
Rzetelny
Rzetelny
27 sierpnia 2019, 10:42
Przychód i zysk to trudne pojęcia. Dla wielu oznacza dokładnie to samo.
2
kamilus
27 sierpnia 2019, 10:44
Everton to koszt 70-80 mln, bo trzeba zapłacić 35-40 mln dla jego klubu i pozostałe 50% dla agencji i agenta (w jego przypadku, tak jak u wielu innych Brazylijczyków, klub nie posiada 100% praw do karty). Zresztą dlatego też w tym okienku Everton nie zmienił jeszcze klubu i pewnie już nie zmieni.
1
daro12555
daro12555
27 sierpnia 2019, 10:56
Jest jeszcze Olmo który za 35mln plus jakiś bonus spokojnie by u nas wylądował .Everton aż taki drogi nie będzie , sam zawodnik też by chciał spróbować swoich sił w europie .
0
daro12555
daro12555
27 sierpnia 2019, 14:46
Everton przez decyzję o sprzedaży połowy karty agentowi marnuje sobie karierę. Będzie w Brazylii dopóki mu się kontrakt nie skończy
0
27 sierpnia 2019, 10:22
W sumie to mogliśmy grać w tej LE jak i tak nikogo dobrego nie kupiliśmy xD
11
Bufor85
Bufor85
27 sierpnia 2019, 10:30
Dokładnie. Kiedy dowiedziałem się, że rezygnujemy z gry w LE a zarząd ma skupić się wyłącznie na potrzebnych wzmocnieniach kosztem LE, to się ucieszyłem, sądziłem, że wiedzą co robią i myślałem, że dobrze to zrobią. A teraz chyba i Boban i Maldini zostali oszukani przez Amerykanów. Bo jeśli będą słabe wyniki, to wina spadnie na nich.
0
27 sierpnia 2019, 10:22
Z Maldiniego więcej pożytku było by teraz na boisku niż w biurze Milanu.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
27 sierpnia 2019, 10:32
Nie ma kasy, to i nie ma transferów.
0
kamilus
27 sierpnia 2019, 10:45
Pieniędzy trochę wydaliśmy, ale nie na te pozycje, co trzeba, więc @Arancia ma rację...
2
Rafalzki
Rafalzki
27 sierpnia 2019, 10:16
jakiś czas temu pisałem, żeby nie patrzeć na Maldiniego przez pryzmat legendy klubu w przypadku obecnego stanowiska, dzisiaj dokładnie to samo poniżej napisał Bawolejaja. To mercato może i nie jest tragiczne ale wypada bardzo, bardzo słabo. Większość ludzi tutaj pisze jaki to wspaniały dyrektor bo nie będziemy przepłacać za zawodników, no i efekty tego ekonomicznego myślenia widać już po pierwszej kolejce. Kolejny kamyczek do ogródka Maldiniego, Bobana (jego chyba w sumie najmniej) oraz Gazidisa to wybór trenera, nie byłem jakoś pozytywnie nastawiony do wyboru Giampaolo ale stwierdziłem, ze zobaczymy co zrobi. No i zrobił, początek sezonu to b----l na kółkach, dwa miesiące pracy i Milan wygląda FATALNIE, nie wiedzą jak mają grać, nie mają siły i w sumie chyba sami nie wiedzą w jakim zagrają ustawieniu w następnym meczu. Oczywiście można pisać, że to czasu teraz trzeba i podobne wyświechtane frazesy ale prawda jest taka, że wystarczyło wczoraj spojrzeć na Inter który również zmienił trenera i jakoś czasu nie potrzebuje, oczywiście rozumiem, że jesteśmy na innym etapie ekonomicznym ale przepaść w efektach pracy tych trenerów jest kolosalna. Przyznaję, co do furiata Conte również byłem pesymistycznie nastawiony ale jednak teraz widać że to kozak, chociaż dalej furiat. Z perspektywy czasu logiczne wydaje się, że w sumie trener tez ekonomiczny bo przecież żaden szanujący się trener na wieść o zamiarach transferowych zarządu pewnie porzucał myśl o pracy w Milanie. Może i ten Bennacer to będzie dobry zawodnik ale ja odnoszę wrażenie, że pod Gazidisem, Maldinim i Bobanem zrobiliśmy krok w tył. Po raz kolejny powtórzę, wydaliśmy coś tam w okolicach 100 milionów a skład nie został właściwie wzmocniony, po boisku nadal biega Samu, Borini i kopiący się po czole Calabria, większość tutaj jako wzmocnienie traktuje Bonaventurę wracającego po kontuzji. Cała taktyka zespołu nadal opiera się na flegmatycznym Suso który jest irytujący już nawet dla jego zatwardziałych obrońców. Trener właściwie sam przyznaję, że nie ma pojęcia co ma zrobić, czy grać nadal swoim ustawieniem czy wracać do 4-3-3. Jednym słowem masakra. Czarno widzę ten sezon, obawiam się, że to będzie kolejny sezon rozczarowań a wtedy ciężko będzie zatrzymać w klubie takiego Romka czy Gigio.
8
vorti
vorti
27 sierpnia 2019, 10:21
Ja już dalem trenerowi żółtą kartkę za niezrozumiałe stawianie Suso na 10. Mamy Paquete, Hakana(tragedia), Jacka na tą pozycję, a on usilnie wystawia tam Suso... Po co? Każdy ekspert wypowiedział się w ten sam sposób, że Suso nie nadaje się na 10.
1
vorti
vorti
27 sierpnia 2019, 10:43
Ja bym ocenił dyrektorów po dłuższym czasie niż 2 miesiące.
Chińskich dyrektorów każdy praktycznie na gorąco chwalił.
Leonardo też, a z perspektywy czasu? Nietrafione transfery Laxalta, Samu, Higuaina czy niepotrzebne pozostawienie trenera na stanowisku.
Poznamy ich po owocach.
Na pewno wiele decyzji teraz działa na niekorzyść ich oceny, ale jednoznacznie nikt nie może w tym momencie stwierdzić, że dali ciała lub zrobili wszystko super.

Takiego Bobana, to przez lat wszyscy chcieli, bo miał niby łeb na karku i potrafił celnie wypunktować błędy każdego zarządu. Teraz przyszedł i już go krytykują. Trzeba poczekać na wyniki jego pracy i tyle.

Pewne rzeczy możemy oceniać teraz i może to być jak najbardziej ocena negatywna, bo np. wciąż nie ma klasowego pomocnika.
Jednakże większości dowiemy się z czasem, za pół roku, rok czy nawet dwa.
1
kamilus
27 sierpnia 2019, 10:46
Ja bym dał im sezon, bo tyle - 2 całe okienka - wystarczy, by stwierdzić, czy ktoś się nadaje (albo przynajmniej dobrze rokuje), czy nie. Jeśli po zakończeniu sezonu nadal będziemy tam gdzie byliśmy (albo jeszcze niżej), to nie widzę innej sytuacji, niż rozstanie z kilkoma osobami z zarządu.
0
Bufor85
Bufor85
27 sierpnia 2019, 10:48
No właśnie. Nasz nowy trener był i jest zwolennikiem ustawienia 4-3-1-2. Tak miało być w Milanie. I tak się zaczęło wraz z rozpoczęciem nowego sezonu z Udine. Wystarczyła porażka w pierwszej kolejce i dostrzeżenie fatalnej gry z naszej strony, żeby Giampalo od razu zmienił zdanie, co do swojego ukochanego ustawienia. Pewnie większość myślała, że może w końcu to ustawienie przyniesie nam korzyści. Pewnie by przyniosło, ale nie z takimi zawodnikami jak Borini, Hakan, Suso czy Samu. Pierwsza kompromitacja i wracamy do starego ustawienia. Nie wiem, za wcześnie by oceniać, ale jeśli taka będzie gra w rękach naszego Milanu, to chyba Giampaolo sam poda się do dymisji.
Co do Maldiniego i Bobana. Tak naprawdę są to marionetki pod zarządem powierniczym Amerykanów. Co powie Singer to tak musi być. To nie Berlusconi i Galliani, gdzie ten drugi w czasach świetności klubu, miał pełną swobodę w poruszaniu się.
0
Bufor85
Bufor85
27 sierpnia 2019, 10:53
Miszczu
zgadzam się z twoja opinią. Co jak co ale trzeba im wszystkim dać trochę czasu w swojej pracy. Winić trzeba tutaj zawodników, że grają ze sobą już kolejny sezon i brakuje u nich jakiegoś kompletnego zgrania, zrozumienia, komunikacji.
0
Cervusius
Cervusius
27 sierpnia 2019, 10:13
Ja tylko dodam, że odpuszczenie LE w świetle tych transferów to śmianie się kibicom w twarz. Moglibyśmy chociaż jak Bayern jakąś gwiazdę typu James wypożyczyć, nawet bez opcji wykupu, bo tu trzeba działać na już.
3
27 sierpnia 2019, 10:10
Mogę się założyć, że pogra dobrze 2 pierwsze mecze, a potem standardowo zapomni jak się gra. Poza tym, te okno transferowe to TRAGEDIA, nikt wartościowy do nas nie dołączył.
Krunic - już lepiej było kucke wziąć znowu
Bennacer - niewiadoma, ale to, że doszedł ze spadkowicza nie napawa optymizmem
Leao-niang2
Duarte - wg opinii ludzi od ligi Brazylijskiej to jest kołek niesamowity. Nie cierpię takich obrońców, musacchio też taki jest
Mogliśmy zostać przy 433, ale na to już za późno. Jeden Ismaila Sarr by załatwił sprawę. A tak jesteśmy w dupie. Milan 2018/19 prawie, tylko wymiana na spory minus Krunic/bennacer za Bakayoko i duarte za zapate
0
AdamoX__
AdamoX__
27 sierpnia 2019, 10:42
Ten komentarz pokazał poziom inteligencji jego autora..
1. Bennacer - co ma piernik do wiatraka? Co za różnica czy przyszedł ze spadkowicza czy sredniaka ligii?
2.Leao -dlaczego niby niang2 ??? Bo podobny z twarzy? XdDd
4.O Duarte sie nie wypowiem bo go nie oglądałem , tobie też polecam takie myślenie.
0
AdamoX__
AdamoX__
27 sierpnia 2019, 14:42
Bennacer-wiadomo, szukajmy wzmocnień w serie C, przecież to nie ma różnicy gdzie grają, może ktoś wartościowy w 4 lidze się znajdzie. Graczami ze spadkowiczow może się Cagliari albo genoa wzmacniać, a nie drużyna aspirująca na top4 xD
Leao- zobacz parę meczy z Lille. W karierze chyba 9 goli strzelił. Kopia nianga, może ciut mądrzejsza
0
AdamoX__
AdamoX__
27 sierpnia 2019, 14:53
Di Lorenzo w Napoli.
0
patoo_07
27 sierpnia 2019, 10:02
Jeszcze tydzień i koniec tej paplaniny, będzie można się skupić tylko na naszej indolencji na boisku! W końcu!
3
AdamoX__
AdamoX__
27 sierpnia 2019, 10:04
No ja to się doczekać nie mogę wręcz :) Skrócić to cholerne mercato do miesiąca, a bajkopisarze niech się za książki wezmą zamiast wbijać głupoty ludziom do głowy :D
1
AdamoX__
AdamoX__
27 sierpnia 2019, 10:11
Skrocili by do miesiąca to byśmy tylko krunicia kupili :)
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
27 sierpnia 2019, 10:25
Jeszcze tydzien i przerwa reprezentacyjna
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
27 sierpnia 2019, 10:36
Krótsze mercato nie oznaczało by mniej zakupów. Wszystkie ligi i zespoły musiałyby działać szybko, a tak to każdy może czekać do końca sierpnia, a niektórzy do września. Nie byłoby też sytuacji, że ktoś pracuje z klubem do 1-2 kolejki, a potem może odejść, przekreślając cały okres przygotowawczy.
0
mavachi
mavachi
27 sierpnia 2019, 10:01
Ja sie do tej pory dziwie kto wpadl na ten durny pomysl 4-3-1-2...Kto dzisiaj tak gra bez skrzydlowych czy wahadlowych jak wczoraj Inter? Wiadome bylo od razu ze to nie wypali. Zeby dzis wygrywac w pilce trzeba miec szybkie skrzydla. Bez tego ani rusz. Ludzie badzmy powazni...Bayern, Juve, Napoli,City, Barcelona i reszta klubow trzyma sie skrzydlowych. W Milanie przespali Mercato i tyle
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2019, 10:03
2
Rafał0209
Rafał0209
27 sierpnia 2019, 09:55
Maldini i Boban świetni piłkarze legendy ale dyrektorscy amatorzy nie zrobili nic przez 2 miesiące nie sprzedając szrotu i kupując zawodników bez rewelacji ile ktoś zażądał tyle dali i tyle , pierwszy skład nie wzmocniony walka o LE się szykuje
6
Ass
Ass
27 sierpnia 2019, 10:22
malkontent, nie wiemy jakie mieli propozycje, ile chcieli dać za "niechcianych piłkarzy" - jak można oceniać nowy zarząd po 2 miesiącach - absurd. Dajmy 2 lata i wtedy się wypowiadajmy, sam nie jestem wniebowzięty, ale staram się zrozumieć, FFP i ograniczenia spowodowane brakiem gry w europejskich rozgrywkach. Dajcie im czas, typowe polskie narzekanie, wieczne niezadowolenie i węszenie spisku, rzygać się chce.
2
Corsa
Moderator Corsa
27 sierpnia 2019, 10:48
Oni pełnią funkcję wizerunkową, żeby tylko poprawić PR, z ich zdaniem zarząd się nie liczy, otrzymują wytyczne i mają się tylko pod tym podpisywać, są twarzą tego teatru. Właściciele Milanu, to starzy wyjadacze, nie oddadzą steru w ręce kogoś kto na dobrą sprawę nigdy tym się nie zajmował.
0
kozik___13
kozik___13
27 sierpnia 2019, 09:53
jakby Lobotke kupili za te 40 mln to bym nie miał pretensji nawet
0
Cervusius
Cervusius
27 sierpnia 2019, 09:52
Tu by Messi nie pomógł, bo by nie miał z kim grać, a co dopiero Correa. Obniżenie jego i tak jakichś nie najwyższych lotów to kwestia czasu, niestety.
0
Qiub
Qiub
27 sierpnia 2019, 09:51
To, że Borini, Calhanoglu i Castilejo to zawodnicy na poziomie Parmy czy Genoi wiedzą wszyscy już co najmniej od roku. No jak widać wszyscy poza naszym zarządem i trenerem. Tak jak wieściłem dwa miesiące temu, miesiąc temu czy 2 tygodnie temu, nie mamy składu na 4 miejsce, nie mamy trenera na 4 miejsce, bez Leonardo nie mamy też zarządu na 4 miejsce. Ale AŻ TAK SŁABEJ gry nawet ja się nie spodziewałem. Graliśmy z jednym z faworytów do spadku z ligi i odstawaliśmy. Niestety dobrze wiadomo jak to się skończy, 6, 7 miejsce w lidze i za rok odejście Romagnoliego i Donnarummy. Od początku Montelli wiadomo, że nasza pomoc to kpina, oby teraz do tego nie doszedł atak... Obym się mylił, bo tu nie chodzi o pastwienie się nad klubem, ale to jest jawna kpina z kibiców co się dzieje od paru lat.
1
LunaS
LunaS
27 sierpnia 2019, 09:46
Ja bym się skupił na miejscu zarządu bardziej na sprzedaży -Laxalt, Biglia, Castillejo, Silva - tych grajków bym opędzlował.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2019, 09:47
0
eMJay
eMJay
27 sierpnia 2019, 10:14
Tylko, że tych grajków nikt nie chce. To co zarząd ma zrobić. Oddać za darmo?
0
LunaS
LunaS
27 sierpnia 2019, 10:29
Za pół darmo :) jak teraz ich nie chcą to za rok tym bardziej. Pensje roczne zrekompensują pewne straty ...
0
matten
matten
27 sierpnia 2019, 09:44
Nie jestem zwolennikiem tego transferu, ale skoro mają do niego przekonanie to niech go biorą. Ja wolałbym przeznaczyć te pieniądze na jakiegoś dobrego pomocnika, ale ja się nie znam.

PS. Wiadomo czy te wczorajsze plotki o zmianie ustawienia na 4-3-3 są prawdziwe? Jakoś nie chce mi się wierzyć, że trener po jednym nieudanym meczu chce porzucić dwa miesiące przygotowań i zacząć wszystko od nowa.
0
vorti
vorti
27 sierpnia 2019, 09:46
Mają zmienić ustawienie na 4-3-2-1.
0
zycumilanista
zycumilanista
27 sierpnia 2019, 09:43
Te doniesienia niejako negują powrót do 4-3-3, chyba, że Nasze orły w zarządzie i trener nie widzą, że tak na prawdę to my skrzydłowych nie mamy. Gattuso męczył bułę Hakanem i Suso, którzy, z całym szacunkiem - są mega wolni co na tej pozycji jest jak wyrok. Martwię się co to dalej będzie.
0
Pyrlo89
Pyrlo89
27 sierpnia 2019, 09:41
Andre Silva chcą sie pozbyć jak Piątek gra jak dziecko we mgle.. Piątek się skończył w czerwcu i Silva to dobra alternatywa , nie pozbywał bym się go.
0
matten
matten
27 sierpnia 2019, 09:45
Jeśli Piątek się skończył to Silva nigdy się nie zaczął.
5
matten
matten
27 sierpnia 2019, 09:47
Piątek się skończył w piątek, to samo będzie za 3 dni :)
0
Dohtor
Dohtor
27 sierpnia 2019, 09:40
Jeśli to prawda to dramat.

Z roku na rok co raz bardziej popadamy w marazm bycia średniakiem i pośmiewiskiem.
0
bawolejaja
bawolejaja
27 sierpnia 2019, 09:40
To mercato, pre-season i pierwsza kolejka Serie A to kompromitacja.
Trener w sumie nie wie jakim ustawieniem będzie grał, przez co zarząd nie wie na jakie pozycja robić wzmocnienia.
Zresztą nawet jak było wiadomo, że priorytetem będzie 4-3-1-2 to i tak nie wzmacniali kluczowych pozycji dla ww ustawienia.

Prawda niestety jest taka - i trzeba być ignorantem, żeby tego nie widzieć -, że Maldini i Boban nie mają jeszcze wystarczających kompetencji aby zarządzać klubem, który aspiruje do gry z najlepszymi.
Obnażone zostały wszystkie wady naszego zarządu w to lato. Leonardo w porównaniu do dwóch ww delikwentów był specem od rynku, dyrektorem z krwi i kości.
Części z Was mam wrażenie przyćmiewa aktualną sytuację obraz Maldiniego za czasów gry w piłkę. W tym co robił był najlepszym z najlepszym, ale niestety w roli CEO jest leszczykiem, którego jest w stanie połknąć każda grubsza ryba ze świata poważnej piłki, do której Milan póki co jedynie aspiruje.

Correa nic tutaj nie zmieni (jeśli w ogóle do Nas dołączy, bo zostało baardzo mało czasu). Da na pewno trochę jakości, ale nie zrewolucjonizuje naszej kadry - sam w pojedynkę meczu nie wygra, a nawet jeśli - to raz na 8-10 kolejek. Za mało. Stanowczo za mało. Źle to wygląda.
Totalny bałagan.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2019, 09:41
15
MK92
MK92
27 sierpnia 2019, 12:15
Zgadzam się, że Leonardo jest dużo lepszym, bo i bardziej doświadczonym dyrektorem od Maldiniego, ale nie rozdzierałbym też szat po jednej kolejce i po tejże kolejce tak jednoznacznie negatywnie oceniał już nasze mercato. Na razie wygląda to rzeczywiście chaotycznie, jednak coś fajnego z tego też wkrótce może powstać.
0
Pinokio
Pinokio
27 sierpnia 2019, 09:36
Nikt nie już nie przyjdzie, mamy konkurencyjny skład.
3
Zuber
Zuber
27 sierpnia 2019, 09:35
Nie ma jak to grać dwójką napastników i każdy z nich to chudy patyk.
1
konkix2
konkix2
27 sierpnia 2019, 09:35
Jestem pewny, że Correa nie przejdzie do Milanu.
1
27 sierpnia 2019, 09:29
Jedyny cel to ten gość , masakra , co oni tam robią tyle czasu że nie znaleźli nikogo ciekawego.
1
vorti
vorti
27 sierpnia 2019, 09:29
Czyli jedynym sensownym transferem jest Bennacer. Theo nie wiadomo jak będzie grał, bo ofensywnie gra fajnie, a defensywa? Duarte dostał kilka minut i myślę, że dopóki nie zrozumie podstaw języka będzie trenował i uczył się wszystkiego. Krunić raczej zmiennik, Leao ma możliwości rozwoju, ale w sumie nie wiadomo jako kto ma grać. Linia pomocy przy kontuzji kogoś z podstawowej 11 będzie leżeć i płakać, a my kupujemy kolejnego napastnika :) A, zapomniałbym o transferach wychodzących. Tacy finezyjnie zawodnicy jak Borini, Hakan, Samu, Laxalt, Andre Silva, Lucas Biglia dalej będą siedzieć w klubie i pobierać wysokie pensję, bo ktoś kiedyś zrobił błąd, a obecny zarząd nie potrafi sobie z tym poradzić. Wierzę, że zajmiemy miejsce dające nam grę w LM i wkoncu wrócimy na szczyt, ale zarządzanie tym klubem jest po prostu dziwne.
2
MrowaGDA
MrowaGDA
27 sierpnia 2019, 09:25
zabraknie czasu to jest już pewne
0
<  1  2  3  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się