SCUDETTO


MERCATO LIVE #60 [20:59]: Di Marzio: Diego Laxalt przeniesie się do Torino

29 sierpnia 2019, 08:57, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE #60 [20:59]: Di Marzio: Diego Laxalt przeniesie się do Torino

[08:57]: Jak informuje La Gazzetta dello Sport, do momentu, w którym Milan proponował Atletico Madryt transfer definitywny Angela Correi za 35 mln euro odstępnego plus 5 mln euro w bonusach i 30% od przyszłych przenosin Argentyńczyka do innego klubu, rozmowy cały czas trwały. Zakończyły się jednak, gdy rossoneri zmodyfikowali swoją ofertę do dwuletniego wypożyczenia za 10 mln euro z opcją wykupu w 2021 roku za 25 mln euro. Jak dodaje Gianluca Di Marzio, opcja miałaby zamienić się w obowiązek, gdyby Correa rozegrał w mediolańskim zespole 45 występów, każdy po minimum 45 minut. Madrytczycy odrzucili tę propozycję, jako że potrzebują większych pieniędzy natychmiastowo, aby ściągnąć z Valencii Rodrigo.

Obecnie zatem w kwestii przenosin Argentyńczyka do Milanu poczyniono sporo kroków do tyłu w porównaniu z ostatnimi dniami. Media nie wykluczają jednak, że sprawa ma jeszcze szansę ewoluować.

[09:00]: Jeszcze 2 lata ważnego kontraktu z Milanem ma Alen Halilović. W styczniu Chorwat trafił jednak na wypożyczenie do Standardu Liege, na którym miał przebywać do połowy 2020 roku. Gracz z Bałkanów rozegrał co prawda w belgijskim klubie 14 spotkań, ale obecnie nie znajduje się już w jego planach. Holenderskie lc.nl donosi wobec tego, że piłkarz może trafić do Heerenveen, a wcześniej pojawiła się także opcja portugalskiej Vitorii Guimaraes - oczywiście wszystko na zasadzie ponownego wypożyczenia z Milanu.

[10:30]: Napastnik Primavery Milanu trenujący w przeszłości często z pierwszym zespołem, Frank Tsadjout, zagra na rocznym wypożyczeniu w Charleroi. Belgowie mają opcję wykupu. To informacja oficjalna.

[10:32]Il Corriere della SeraAndre Silva może liczyć na zainteresowanie Sportingu CP i Schalke 04, ale obie ekipy chcą go tylko wypożyczyć. Milan natomiast pragnie rozstania definitywnego i zarobienia na transferze.

[10:35]: Gianluca Di Marzio twierdzi, że Torino spróbuje zamknąć transfer Diego Laxalta jutro, gdyż dziś walczy o fazę grupową Ligi Europy w Wolverhampton.

[12:29]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że Torino rozmawiało wstępnie z Milanem także odnośnie Hakana Calhanoglu. Dziennik nie podaje jednak szczegółów i informacji, czy transfer faktycznie ma szanse dojść do skutku.

[12:30]: Według Tuttosport, planem "B" dla Milanu może być Memphis Depay. Olympique Lyon jest otwarty na sprzedaż Holendra za 40 mln euro (kwota nie do negocjacji), na co rossoneri - wliczając w to także bonusy - mogliby sobie pozwolić. Trudno natomiast oczekiwać sprowadzenia Evertona, gdyż sam klub Brazylijczyka, Gremio Porto Alegre, chce 40 mln euro, a jest właścicielem tylko kilkudziesięciu procent praw do karty piłkarza. W przypadku takiej operacji należałoby sowicie opłacić jeszcze kilka innych podmiotów.

[14:20]: Według Sportmediaset.it po nieudanych negocjacjach w sprawie Correi, Milan zmienił swój cel transferowy. Zdaniem portalu Zvonimir Boban udał się do Madrytu, aby negocjować transfer Mariano Diaza, napastnika Realu, który miałby być alternatywą dla Krzysztofa Piątka. Rossoneri chcieliby wypożyczyć zawodnika z prawem wykupu za około 20 mln euro. Graczem Realu interesuje się także Sevilla. 

[15:33]: Prezes Milanu, Paolo Scaroni, podczas wejścia do Casa Milan na zebranie zarządu: "Czy mercato jest już zamknięte? Nie, zamyka się 2 września".

[20:51]: Gianluca Di Marzio: W sprawie transferu Diego Laxalta do Torino wszystko gotowe.

[20:59]: Gianluca Di Marzio przedstawia szczegóły transferu: Torino zapłaci 500 tysięcy euro za wypożyczenie i jednocześnie będzie miało możliwość wykupu Urugwajczyka za kwotę 11,5mln euro. Ekipa z Turynu przez najbliższy sezon będzie także pokrywała całą pensję piłkarza



391 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
zycumilanista
zycumilanista
29 sierpnia 2019, 14:26
Mariano Italiano... Matko kochana..
2
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
29 sierpnia 2019, 14:08
Także pochwale Fiorentine chociaż wiem, że ty my mamy problemy z Fifa, ale oni zaliczyli tak naprawdę pół sezonu tragicznego i reakcja była natychmiastowa i znowu jest to klub konkurencyjny na którym masa zespołów zgubi jeszcze punkty. Patrząc przez pryzmat tego, że jest to zespół który nie walczy o najwyższe cele, ale też nie ma wypadać z pierwszej ósemki mają naprawdę mocny skład i nawet nie wiem, czy na ten moment on nie jest mocniejszy na papierze od Milanu i do tego fajna ofensywna piłka :v
0
Manolas
Manolas
29 sierpnia 2019, 14:02
Fiorentina pokazała jak się przeprowadza okienko, zazdroszczę im aż tego Commisso i przykro mi ze musze patrzeć na cyrk jaki mam w moim ukochanym Milanie :(
1
MrowaGDA
MrowaGDA
29 sierpnia 2019, 13:59
a Fiorentina sięga po Tonaliego, naprawdę Viola robi swoje, nawet jak go nie sprowadzą to nowy właściciel ma apetyt na top4. Może Milan by inaczej dziś wyglądał gdyby chińczyk lee sprzedał mu Milan jak ten chciał go kupić.
1
29 sierpnia 2019, 15:04
Nie "Tonali", a "Tonelli". Lorenzo Tonelli. Obrońca. Ale z resztą się zgadzam.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
29 sierpnia 2019, 15:07
może być ciężko spamiętać pisownie tych wszystkich zagranicznych nazwisk :)
0
Zako
Zako
29 sierpnia 2019, 13:51
Juz chyba wolałbym opcję Kouame + De Paul za podobną kwotę co Correa niz sie bujac za jednym grajkiem pól mercato i jeszcze go nei sprowadzić.
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
29 sierpnia 2019, 13:46
Boban w Madrycie po Mariano Diaza taka nowinka
0
Dusiek
Dusiek
29 sierpnia 2019, 13:48
juhu czy cos. Juz wolalbym tego Viniciusa Juniora, czy jak mu tam na skrzydlo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 sierpnia 2019, 13:52
Kolejny drogi odpad z Hiszpanii...
1
jarek2572
jarek2572
29 sierpnia 2019, 13:34
Jestem aktualnie w Zakopanem. Na Gubałówce w sklepie z pamiątkami wiszą 3 plecaki. Z Messim, Ronaldo i Piątkiem. Idzie grupa dzieciaków i wszyscy zachwycali się tylko jednym... Piątkiem. Wiem, Polak, rodak, ale jednak dwaj pozostali to żywe legendy. Graj nam Krzysiu tak, abyś też był legendą.
4
Manolas
Manolas
29 sierpnia 2019, 13:19
Leonardo wróć
6
Corsa
Moderator Corsa
29 sierpnia 2019, 13:17
Zatrudniamy świetnych piłkarzy jako trenerów, dyrektorów, asystentów, szkoda tylko, że nie zatrudniamy takich do gry. Z całym szacunkiem do naszych legend, ale trzeba przedzielić grubą kreską karierę piłkarską od trenerskiej czy dyrektorskiej, bo to dwie skrajnie różne bajki. Chcemy znowu wrócić do światowej czołówki, a obsadzamy na stanowiskach ludzi, którzy w większości nie mają bladego pojęcia o wykonywanej pracy. Uwielbiam naszych senatorów za to co robili na boisku, ale nie będę ich wychwalał w innej roli tylko ze względu na to, że są zasłużeni i dlatego NIE WOLNO ich krytykować. Nie mówię tutaj wyłącznie o Gattuso i Maldinim, bo wielu zaszkodziło nam jeszcze bardziej.

Rino - totalnie żadnych sukcesów trenerskich, tak samo jak i Seederof, Brocchi, Pippo, Sinsa i Montella, ani mniejszych, ani większych, każdy dostał szansę tylko i wyłącznie ze względu na przeszłość w Milanie. Ich brak przygotowania do tej roli zaowocował sukcesywnym spychaniem nas w przepaść. To dlatego dzisiaj gramy taki piach, bo przez wiele lat jesteśmy dosłownie niszczeni kolejnymi eksperymentami zielonych trenerów, którzy nie wiedzą na dobrą sprawę co robią. Kolejne kontraktowanie każdego z wymienionych było jak walka z ruchomymi piaskami, kryzys tylko się pogłębiał. Zobaczcie gdzie są obecnie nasi ex-trenerzy, po zwolnieniu z Milanu ich kariera wygląda żałośnie, żaden nawet średni klub nie patrzy w ich kierunku. Przez to własnie nasza gra jest okrutnie toporna, to pokłosie wielu lat wybierania złych ludzi, piłkarze mają to w genach już. Oczekujemy od Giampaolo, że w dwa miesiące wpoi im taktykę i wypracuje schematy, jak oni przez lata nasiąkli złymi nawykami/instrukcjami to jakim cudem to zrobić? Zawodnicy może i się zmieniają, drużyna wydawać się może zupełnie nowa, ale przyzwyczajenia zostają. Dlatego minie dużo czasu zanim prawdziwy trener lub jego następcy wyprostują wszystko to co narobiły nasze gwiazdy, którym zamarzyła się ławka.

Z Maldinim jest identycznie, uwielbiamy go, szanujemy, ale co on ma do zaoferowania jako dyrektor? Jakie ma wykształcenie w tym kierunku, doświadczenie? Żadnego. Jeszcze jakiś czas temu sam nie wiedział co chce robić na emeryturze i bawił się w tenis, debiutując na jakimś itf-ie w Mediolanie. Jeśli staram się o daną pracę, stanowisko kierownicze, to nikt mnie nie przyjmie bez wyższego, specjalistycznego wykształcenia i lat doświadczenia na podobnym stanowisku, a tutaj cyk, Paolo Maldini rzuca rakietą od tenisa i zostaje dyrektorem.

No jak to wszystko ma działać skoro w klubie obsadzani są ludzie, którzy nie wiedzą co robią. Jestem zdania, że to powinno się zmienić, rola naszych legend powinna zostać ograniczona do wspierania zawodników na meczu, asystentów, do funkcji reprezentacyjnych, a nie decyzyjnych. Irytuje nas to jak w polityce słyszymy, że poseł załatwił pracę rodzinie, a w Milanie jak jest? Jedyna różnica polega na tym, że nie poseł, a senator. Czy taki Liverpool zatrudnił Gerrarda? Został strażakiem na kilka spotkań, ale zarząd nawet nie brał pod uwagę takiego rozwiązania na dłuższą metę, mimo iż ten poradził sobie bardzo przyzwoicie w tych paru spotkaniach. Odszedł do Rangersów i z pewnością, o ile się sprawdzi, kiedyś wróci do domu, ale już ze zdobytym warsztatem, umiejętnościami. Tak powinno to działać.

Legendom należy się szacunek, bezapelacyjnie, ale nie ślepy. Nie wiemy jakimi ludźmi prywatnie są, może faktycznie kochają klub ponad wszystko, a może zależy im na pieniądzach, dalszym rozgłosie, a zdobytą pozycją torują sobie drogę. Nie hejtujmy każdego niepowodzenia, ale też nie usprawiedliwiajmy za wszelką cenę ludzi, których podziwiamy, bo nie znamy ich pobudek.
14
mikj
mikj
29 sierpnia 2019, 13:21
Najlepszy komentarz od tygodnia. Pozdrawiam
0
szfarceneger
szfarceneger
29 sierpnia 2019, 13:32
Zgadzam się, ale mam jedną uwagę. Montella i Mihajlović nie mieli żadnej przeszłości w Milanie.
1
Corsa
Moderator Corsa
29 sierpnia 2019, 13:38
@szfarcenegr, fakt, mój błąd, zapędziłem się :)
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 13:40
1
Cervusius
Cervusius
29 sierpnia 2019, 13:50
Świetny ten przykład z Gerrardem
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 sierpnia 2019, 14:02
Ja nie przesadzałbym z tymi przyzwyczajeniami.Dla przykładu spójrzmy na grę Asamoaha oraz Candrevy za Spallettiego i to jak wyglądają przy Conte.Myślę, że kwestia przeceniania umiejętności MG przez większość kibiców, a także znaczną część samego środowiska Milanu odgrywa tu równie dużą rolę, co nawyki samych piłkarzy.Przy kadrze, gdzie piłkarzy z cechami lidera można policzyć na palcach jednej ręki niezbędny jest szkoleniowiec z wyższej półki, a nie ktoś, kogo największym sukcesem było utrzymanie z ''dobrze naoliwionym'' przez Sarriego Empoli.
2
Zuber
Zuber
29 sierpnia 2019, 14:11
Jedyny, który się nadawał czyli Leonardo uciekł stąd po sezonie. :D
1
boguc69
boguc69
29 sierpnia 2019, 14:27
z całym szacunkiem dla Paolo - masz rację. nikt w McDonaldsie nie da komuś stanowiska dyrektora tylko dlatego, że przez 25 lat był zaj*** pracownikiem obsługi klienta
0
boguc69
boguc69
29 sierpnia 2019, 14:29
Niestety wydaje się to być prawdą, patrząc jak kończymy to mercato. Z drugiej strony są słowa Bobana, który mówi, że ostateczna ocena działań i tak pojawia się z czasem. Zobaczymy, może widzą i wiedzą więcej niż my?

Mnie najbardziej zastanawia co robią Gazidis i Scaroni. Jeżeli chcemy się odbudować to ich rola też jest kluczowa, a póki co nie ma żadnego progresu w kwestii brandingu czy sponsoringu. Jedynie info o nowym stadionie i zmiana sponsora ubrań. Dla odbudowy klubu są to sprawy fundamentalne i nawet najlepsi dyrektorzy sportowi nie zrobią tu porządku bez tego.

Obyśmy za parę lat mówili jednak o dobrym planie, a nie wspominali ich jak chiński zarząd.

Dużo osób chwali Leonardo, ale on przez ten rok też praktycznie nic nie zrobił by odbudować Milan. Nietrafione letnie mercato i zatrzymanie trenera na stanowisku. Pod jego okiem miał się też szkolić Maldini. Ciekawe czy go dobrze wyszkolił :D
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 14:31
3
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 13:14
Ej mam takie pytanie - serio na podstawie tego, co działo się podczas tego mercato ufacie, że w ostatnie kilka dni Milan ściągnie Depaya, sprzeda Silvę, ściągnie Olmo, sprzeda Hakana/Biglię? Do tej pory naściągali niewiadomych, sprzedali wychowanka którego kibice bardzo lubili, oraz nieporadnie próbowali przez kilka tygodni przepłacić Correę. Ja będę zadowolony jeśli ci "byznesmeni" z bożej łaski nie sprzedadzą w ostatnich dniach Donnarummy albo Romagnoliego, więcej się po nich nie spodziewam.
0
daro12555
daro12555
29 sierpnia 2019, 13:08
Może 40 mln za Depay a następnie odrazu im sprzedać Silve za 20 z bonusami.Ruszyć po Olmo .Pozbyć się Hakana i jakoś okienko by wyglądało .Na obecną chwilę i tak najbardziej mi pasuje ustawienie 1-4-2-3-1
Kessie Bennacer
Suso Paqueta Jack
Piątek
Ale jakby Depay przyszedł to śmiało też można grać 1-4-3-1-2
1
roby
roby
29 sierpnia 2019, 13:04
Dobra peklem,obiecalem Bobanowi ze do poniedzialku nie powiem ale juz nie moge tego trzymac...Eriksen i Depay...
5
AdamoX__
AdamoX__
29 sierpnia 2019, 13:12
Zajebiscie , dzięki za info mordeczko :D.
4
mavachi
mavachi
29 sierpnia 2019, 13:03
Ogloszenie parafialne! Panowie nie stresujcie sie tak, bo o 18 jest losowanie grup LM. Trzymajcie kciuki, zeby Milan trafil do takiej grupy, gdzie powalczy i pokaze sie z dobrej strony.
3
kasoli
kasoli
29 sierpnia 2019, 13:23
Jedno jest pewne, z nikim nie przegramy o/
1
Deus
Deus
29 sierpnia 2019, 13:00
Depay + Bakayoko i w 4231 już jakoś by to wyglądało.
3
dragantomek@gmail.com
[email protected]
29 sierpnia 2019, 12:56
Zawsze w rozgrywkach jest jakaś niespodzianka. (Chodzi mi o klub)może tym razem to Milan nia będzie i 4 miejsce pyk :)
0
mavachi
mavachi
29 sierpnia 2019, 12:55
To samo co wczoraj. Jeszcze sie okaze, ze w ostatniej godzinie Mercato Grosicki wyladuje w Mediolanie, ale Milan i Hull spoznia sie z dokumentami i transfer szlag trafi.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 13:01
1
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2019, 13:00
i smród w szatni gratis :)

Szkoda, żę temat Bergwijna upadł całkowicie
0
Rossu
Rossu
29 sierpnia 2019, 13:06
Szkoda, że Leonardo odszedł, bo miał w notesiku właśnie takie nazwiska jak Bergwijn, Everton, Olmo...
1
kupczyk1981
kupczyk1981
29 sierpnia 2019, 12:54
I plan B jest najlepszy
Depay jest najlepazy z całej trójki moim skromnym zdaniem
0
szfarceneger
szfarceneger
29 sierpnia 2019, 12:48
Evertonowi karierę zmarnują. Nikt go nie kupi za więcej niż 40 mln, a zanim wygaśnie mu umowa, będzie miał prawie 27 lat. Za późno na podbój Europy.
0
rossoner111
rossoner111
29 sierpnia 2019, 12:46
Powinni kupić Depaya , a Evertona wypożyczyć. Jak zostanie w Brazylii to sępy nie dostaną ani złotówki za te mercato, a tak kilka baniek na koncie i możliwa sprzedaż za rok :)))
0
Cervusius
Cervusius
29 sierpnia 2019, 13:53
i te 50 osób co ma do niego prawa jak do jakiegoś gladiatora albo innego niewolnika na pewno na to przystanie
0
lopezito84
lopezito84
29 sierpnia 2019, 12:45
Po co Tsajduta wypożyczają przecież idealnie pasuje do projektu nowego Milanu.
0
lopezito84
lopezito84
29 sierpnia 2019, 12:45
Po co Tsajduta wypożyczają przecież idealnie pasuje do projektu nowego Milanu.
0
Krauser
Krauser
29 sierpnia 2019, 12:44
Już widzę jak Lyon sprzedaje najlepszego strzelca na godziny przed zamknięciem okienka. Ale to Tuttosport, to wiadomo.
0
rossoner111
rossoner111
29 sierpnia 2019, 12:44
Jak czytam ze Depay jest alternatywa dla Correi to wiem, ze ten klub zbłądził ;)))
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
29 sierpnia 2019, 13:52
A co osiągnął Depay prócz totalnego niewypału w wielkim klubie i błyszczenia w bananowych ligach?
1
hyrus13
hyrus13
29 sierpnia 2019, 12:36
Uwielbiam Maldiniego, ale jako dyrektor bardzo średnio się sprawdza. Transfery mamy, delikatnie mówiąc, średnie. Oczywiście poczekajmy, może Theo albo Bennacer szybko zostaną gwiazdami. Reszta natomiast przyszła chyba tylko po to żeby zająć miejsca Mauriego i Berto. Sprzedać udało nam się tylko Cutrone. Biglia, który kasuje 3 bańki netto będzie w Milanie do końca umowy, zapewne Silva też. Laxalt odrzuca kolejne oferty, bo rok temu dostał tyle ile nikt o zdrowych zmysłach mu nie powinien oferować. Samu prezentując poziom piłkarza, który w Milanie nigdy nie powinien się znaleźć zaczyna sezon w pierwszym składzie. Myślę, że młody Maldini gorzej od niego by nie zagrał. Na końcu trener mający swoją preferowaną taktykę zmienia ją po pierwszym meczu. To jest cyrk, ale też efekt nieudanych transferów.

Mimo wszystko to początek sezonu i mam nadzieję, że jak w sobotę odpalę meczyk to nie będę miał ochoty wybić sobie oczu. A jeśli już mają grać żałośnie to niech będą przynajmniej skuteczni.
3
Zako
Zako
29 sierpnia 2019, 12:36
Na koniec mercato to mozna łapać okazję i brać graczy, których kluby chcą sę pozbyc/potrzebuję kasy. A jak mieć dobrą pozycję w negocjacjach, jak kazdy wie, ze to my na gwałt potrzebujemy gracza, którego oni nie muszą koniecznie sprzedawac?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 sierpnia 2019, 12:35
Musi być jakiś konkretny transfer. Nie wyobrażam sobie że to koniec zakupów. To nie może być prawda....:D
1
Manolas
Manolas
29 sierpnia 2019, 12:25
Moj kolega z Włoch mówi ze Maldini podlewa uschnięte tuje w ogródku, gościu chyba w CV namieszał a Eliottowi się nie chialo sprawdzać. Ot CEO vida Loca :=)
0
87acm87
87acm87
29 sierpnia 2019, 12:24
"Ceny na koniec mercato spadają"....
1
Krauser
Krauser
29 sierpnia 2019, 12:22
Jaki tu spokój, na na na
Nic się nie dzieje, na na na na
Nikt się nie bawi, na na na
Wszyscy się nudzą, na na na na
1
roby
roby
29 sierpnia 2019, 12:17
Czy ja tak tylko mam i co 10sekund- do minuty wchodze i patrze na strone...choroba jakas albo z nudow
12
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 12:18
Mam to samo, czekam tylko na jakąś perełkę w komentarzu xD
2
Rossu
Rossu
29 sierpnia 2019, 12:09
Wierzyłem w Bobana i Maldiniego. Jeśli do końca okienka nie sprowadzą Pana X w postaci Pawła Brożka, to przestanę wierzyć w ten klub...
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2019, 12:40
Brożek odmówił, bo musi przekopać ogródek. Stara mu jęczy nad głową: a bo nie przekopane, a grządki krzywe, kapusta nie rośnie taka jak powinna. Więc jak widzisz, uniemożliwia mu to wyjazd zagraniczny.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2019, 14:10
Ha Ha Ha.

W pierwszej chwili myślałem, że ktoś edytował mój post.
0
Rafał0209
Rafał0209
29 sierpnia 2019, 12:05
Aż ciężko uwierzyć że nikt konkretny nie przyjdzie , ta cisza jest dziwna gdyby nie mieli zamiaru nikogo sprowadzić to już by to publicznie oglosili , mam nadzieję że nas zaskoczą , jak nie to poprostu bardzo rozczaruja kibiców
0
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 11:56
Czyli zapowiada się to wszystko tak.
Taktyka leży, transfery leżą, Piątek leży, dyrektorzy będą leżeć, prezes zaginął, a trener szuka ratunku w składzie jakim graliśmy w zeszłym sezonie xDDDDDDD

Jak tu ich nie kochać?
14
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2019, 12:17
Dlatego też zamiast jechać w tym roku na mecze, będę solidarnie z nimi leżał. Podobnie jak moje pieniądze przeznaczone na koszulki itp. ;)
8
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 12:25
WinstonSmith - Też już kilka sezonów temu obiecałem sobie że kolejną koszulkę itp. będę kupował dopiero po awansie do Milanu do LM. Teraz równie dobrze mógłbym kupować koszulkę Sampdorii, bo to podobny poziom. Sztama ziom.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 12:32
Ja obiecałem sobie że koszulkę kupię dopiero po tym jak będą dwie gwiazdki .Ciekawe czy dożyje.
1
29 sierpnia 2019, 11:55
Wierzyłem mocno w Bobana i Paolo. I nadal wierzę ale jak nie sprowadzą mnie tu Pana X w postaci Eriksena na koniec okienka to przestanę wierzyć.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 11:56
1
Max82
Max82
29 sierpnia 2019, 11:54
To nasze okno transferowe jest tak nudne że jakby człowiek je przespał to nic by się nie stało...
1
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 11:48
Hahaha, Maldini myślał że koniec mercato kluby będą miały nóż na gardle i będą puszczać zawodników za pół ceny. Nasz lis mercato obniżył więc w ostatnich dniach ofertę za Correę i chyba czeka go spore zderzenie z rzeczywistością. Pyszczyć poza klubem to było łatwo, podejmować sensowne działania już trochę trudniej Paolo?
13
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2019, 11:59
Hur dur ban za obrazę legendy!!!!! :D
9
roby
roby
29 sierpnia 2019, 11:46
Szczerze nie chce juz tego Correi ,niech siedzi na lawie dalej a Atletico utarl tym nosa
1
roby
roby
29 sierpnia 2019, 11:44
Teraz wygramy mecz i ...mamy konkurencyjny sklad
0
kasoli
kasoli
29 sierpnia 2019, 11:50
Tak, oni chyba tak próbują ściągać piłkarzy, oferujemy pracę w młodym i dynamicznym zespole xD
13
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 12:28
Młodym tak, ale z tym dynamicznym to mógłbym podyskutować...
1
Jalapeno
Jalapeno
29 sierpnia 2019, 11:43
Eee tam, chrzanic mercato. Najwazniejsze, ze Maldini kocha Milan,
2
ziomekk7
ziomekk7
29 sierpnia 2019, 11:38
Polityka transferowa Milanu jest na dramatycznym poziomie. Dopóki nie będzie transferów piłkarzy zasługujących na grę w Milanie, nie będzie ligii mistrzow. Roma właśnie potwierdza transfer Smallinga. Dlaczego Milan nie jest w stanie wyciągać takich piłkarzy? Zal i rozpacz
0
Emiliano
Emiliano
29 sierpnia 2019, 11:42
Smalling był 4/5 obrońca w hierarchii United XDDD
2
ziomekk7
ziomekk7
29 sierpnia 2019, 11:43
I zjadłby większość naszych patafianow xd
0
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2019, 11:43
i to jest to co wczoraj pisałem. Piłkarze trafiający do Romy etc to zazdrość łączeni byliby z Milanem byliby obrzucani błotem :D

Rozumiałbym jakby to Baily miałby trafić do Romy, a nie prawie 30-letni koleś który miał być w United drugim Ferdinandem tylko coś nie pykło
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 11:44
1
ShevaMS
ShevaMS
29 sierpnia 2019, 11:48
Najlepszy z MU był by Jones , wizerunkowo oczywiscie
0
ShevaMS
ShevaMS
29 sierpnia 2019, 11:50
Przecież Smalling to parodia xDDDD
0
ShevaMS
ShevaMS
29 sierpnia 2019, 11:57
Lecce kupuje Imbule.
O Bożeeeee, ale żal, czemu my tak nie możemy?! xDDD
0
Qiub
Qiub
29 sierpnia 2019, 12:15
Jasne, że Smalling to kasztan. Tylko ciągle to poziom wyżej niż nasz Duarte xD
0
matten
matten
29 sierpnia 2019, 11:34
Myślę, że Correa przyjdzie w ostatnich godzinach mercato, ale jeśli tak się nie stanie to płakać nie będę, bo nie przekonuje mnie ten zawodnik. Mam nadzieję, że zarząd ma jakiś plan "b", a jeśli nie to nie najlepiej to świadczy o ich profesjonalizmie. Na szczęście zawsze można się poratować w zimowym oknie transferowym... być może do tego czasu dostaniemy już odpowiedź, którzy piłkarze pasują do koncepcji trenera Giampaolo, a których należy pożegnać. Może trafią się też jakieś ciekawe "okazje" na rynku transferowym, choć to oczywiście przejaw myślenia życzeniowego :( Tak czy siak jeśli nie mają żadnych przemyślanych alternatyw to chyba lepiej darować sobie zakupy z łapanki i grać tym co mamy.
1
Pinokio
Pinokio
29 sierpnia 2019, 11:40
Do zimy, to Giampaolo wyleci.
1
MariuszR06
MariuszR06
29 sierpnia 2019, 11:30
A wczoraj pisałem, że amatorka w klubie, to mnie kilka osób prostowalo. Chodziło mi o duet MB.. A dzisiaj się posypalo.. Większość przejrzala na oczy? Nie oszukujmy się. Kolorowo nie jest. A wygląda na to, że sportowy pozion nie jest na pierwszym miejscu. A na, to głównie liczyliśmy.
1
ShevaMS
ShevaMS
29 sierpnia 2019, 11:46
Spójrz, kto jest właścicielem, tu pieniądze są na pierwszym miejscu, nie będą przepłacać
0
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 11:51
ShevaMS - Nie będą przepłacać a 40 mln za Correę git, 30 mln za Leao git. Tu nie chodzi o brak pieniędzy czy niechęć przepłacania, tylko o nieporadność w sprowadzaniu klasowych zawodników. Pieniądze zostały wydane, co jasno oznacza że klub je ma (wiadomo że nie może nimi szastać przez FFP), ale wydawać je sensownie a wydawać na kogokolwiek to to jest problem polityki transferowej Milanu już od schyłkowych czasów Gallianiego.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
29 sierpnia 2019, 12:15
Dryzu1899
Leao został kupiony bo Elliott macza palce w obydwu klubach, a cała akcja z Correą miała sens gdy Monaco miało kupić Silvę za 30mln, Monaco się rozmyśliło i łańcuszek transferowy się posypał.
1
jedunio
jedunio
29 sierpnia 2019, 11:30
Saga o ile tak to można nazwać związana z Veretoutem to pryszcz w porównaniu do Correi...
1
Dohtor
Dohtor
29 sierpnia 2019, 11:28
Ja mam wrażenie że jest to zasłona dymna :D
0
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2019, 11:27
Mercato na 0 i ruchy też

Wszystko zawaliła odmowa Silvy do Monaco. Hakan/RR mieli oferty z Bundesligi ale oni chcą zostać. Suso to samo albo oferty za niskie/wymiany. A Milan raczej na etapie obecnie nie jset takim by tym piłkarzom powiedzieć/przesunąć do klubu kokosa jak Icardiego

Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 11:27
0
Gattuso28
Gattuso28
29 sierpnia 2019, 11:07
Mamy jeszcze dwa dni mercato.Wzmocniliśmy się ale tylko potencjalnie.Bo czy Bennacer to wzmocnienie to się okaże.To samo Leao(oby to nie był następny Silva)I na tym koniec.Słabo to wygląda.Do tego nowy trener z nową taktyką,którą piłujemy dwa miesiące.Efekty widzieliśmy w sobotę.Nie oddajemy celnego strzału na bramkę!Ale nie ma się czym martwić.To sezon przejściowy.
2
dominord
dominord
29 sierpnia 2019, 11:12
Zostały 4 dni mercato.
4
Laires
Laires
29 sierpnia 2019, 11:30
W najgorszym wypadku Leao to Niang V2. Bennacer odpali
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 sierpnia 2019, 11:05
Jeżeli nasze okienko się zakończyło to o top 4 raczej nie ma co marzyć, 6-7 miejsce będzie w naszym zasięgu może. Przykre to, ale mimo że się nie osłabiliśmy to nam inne ekipy odjechały.
6
adamos
adamos
29 sierpnia 2019, 11:25
Bo mają LM i LE. Mają czym przyciagać graczy zatem. Było głupim błędem rezygnować z LE.
0
Gattuso28
Gattuso28
29 sierpnia 2019, 11:42
Pucharów nie mamy,płacić za zawodników za dużo nie chcemy,kontrakty też jak najniższe.Nie ma czym zachęcić.Też uważam że to top 4 to będzię cud na miarę mistrzostwa Leicester.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
29 sierpnia 2019, 11:54
grzesiek - Ale transfery były robione z głową :) No i na przyszłość :)
0
LunaS
LunaS
29 sierpnia 2019, 11:55
Bez przesady - a czy Roma, Lazio, Atalanta są takie mocarne ? Moim zdaniem nadal mamy skład na top4 - ale nic więcej niestety. A czy wywalczymy to zależy od Giao i jak on ich poukłada, zmotywuje. No i czy piłkarze są tyle warci co mówią ich karty ....
0
LunaS
LunaS
29 sierpnia 2019, 12:00
I niestety inne ekipy będą odjeżdzać systematycznie. Każdy rok bez LM to dla 2 lata w rozwoju do tyłu w porownaniu do ekip które się wzmacniają dzięki udziałowi w LM - Inter, Juve, Napoli. O Atalancie nie piszę bo oni dopiero pierwszy sezon w LM ale jeśli pograją w fazie grupowej kilka lat z rzędu to też się wzmocnią. No i chyba budują lub remontują stadion co też jest ważne w rozwoju klubu.
0
KKP19
KKP19
29 sierpnia 2019, 12:11
Juve akurat może się wzmacniać ile chce ale i tak nie wygrają LM. Nawet Ronaldo im nie pomógł.

Gdzie Pan Sędzia nie pomoże tam Juve wytrwać nie może ;)
1
KKP19
KKP19
29 sierpnia 2019, 12:11
Juve akurat może się wzmacniać ile chce ale i tak nie wygrają LM. Nawet Ronaldo im nie pomógł.

Gdzie Pan Sędzia nie pomoże tam Juve wytrwać nie może ;)
0
29 sierpnia 2019, 11:05
Jaka parodia ci pseudo działacze nie mają żadnej alternatywy , błąkają gdzieś ,nie mają żadnych kontaktów z agentami ,pośrednikami itp.To jest kpina jak nikt nie przyjdzie.
3
adamos
adamos
29 sierpnia 2019, 11:26
A kto by chcial przejść do Wloskiego sredniaka?
1
adamos
adamos
29 sierpnia 2019, 11:32
Skończ bredzić .
1
El Diablo
El Diablo
29 sierpnia 2019, 11:04
Przecież ta akcja z Correą to jest wstyd jak piłkarska Europa długa i szeroka.
- Dzień dobry Atletico, jesteśmy z Milanu, chcielibyśmy kupić waszego zawodnika Correę, na ile go wyceniacie?
- 50-55 mln.
- Możemy wam zaoferować maksymalnie 40 mln.
- Za tyle go nie sprzedamy.
- Do widzenia i powodzenia.
- Do widzenia, wam również życzymy wszystkiego dobrego.
I skupiamy się na alternatywach, a nie przez miesiąc z okładem brandzlujemy temat robiąc z siebie pośmiewisko.
1
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 11:09
-Dej Angela
-Nie
-No dej, dam coś kaski
-55 melonów
-40
-55
-40
-55
-40
-50
-35
-50
-35
-45
-30
-40 i bierz go
-25 mln albo 2 lata wypożyczenia i deal done, a Boban leci po śliwowicę.
-Nie, koniec rozmów
-To nie.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2019, 11:18
15
Rafalzki
Rafalzki
29 sierpnia 2019, 11:16
vorti zapomniałeś dodać na koniec, że cała ta korespondencja jeszcze dwa miesiące trwa :D
0
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 11:23
Niestety tak pewnie wyglądały negocjacje, a Maldini miał nadzieję, że zejdą z ceny, bo chcieli kogoś kupić. Okazało się, że Atletico nie pękło i transfer prysł jak bańka... Ciekawe co oni teraz wykombinują, bo wygląda to fatalnie.
0
kasoli
kasoli
29 sierpnia 2019, 10:53
Przynajmniej w tym roku będzie mniejsze rozczarowanie brakiem awansu do LM.
3
vorti
vorti
29 sierpnia 2019, 11:05
Z taką grą to trzeba się będzie cieszyć jak nie spadniemy... Musacchio dostanie kilka razy udaru i kilka bramek wpadnie.
2
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się