SCUDETTO


MERCATO LIVE #61 [18:45]: Laxalt przechodzi testy medyczne w Torino. Agent Correi jest w Mediolanie

30 sierpnia 2019, 00:42, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE #61 [18:45]: Laxalt przechodzi testy medyczne w Torino. Agent Correi jest w Mediolanie

[00:42]: "Mercato zamyka się 2 września" - takimi słowami Paolo Scaroni po wyjściu z Casa Milan skomentował aktualną sytuację transferową Milanu, sugerując tym samym, że można spodziewać się jeszcze ruchów transferowych. Raptem 3 dni pozostały do końca letniego okna transferowego, a doniesienia napływające z mediów w kwestii Ángela Correi nie są optymistyczne. Negocjacje miały utknąć w martwym punkcie i bez dynamicznych zwrotów akcji najpewniej nie zobaczymy Argentyńczyka w koszulce Milanu. Również niepewna jest sytuacja André Silvy. Monaco wydaje się być już niezainteresowane pozyskaniem młodego napastnika. Inne kluby sondują opcję wypożyczenia, jednakże czas na podjęcie ostatecznej decyzji nieubłaganie zbliża się do końca. Odejście Portugalczyka staje się zatem coraz mniej prawdopodobne.

Sytuacja z transferami wychodzącymi utrudnia sytuację. Jak dotąd Milanello opuścili Patrick Cutrone oraz Ivan Strinić, przy czym ten ostatni rozwiązał umowę za porozumieniem stron. Diego Laxalt jest jeszcze piłkarzem Milanu (potwierdzenie transferu w formie wypożyczenia z możliwością wykupu do Torino spodziewane jest w ciągu najbliższych godzin).

W ostatnich godzinach mówi się coraz więcej o kilku alternatywach dla transferu Correi, ale wydaje się, że żadna z nich nie jest szczególnie konkretna. Koszt transferu Evertona jest zbyt duży, dlatego też Mariano Diaz oraz Memphis Depay wymieniani są w gronie alternatyw. Nie można jednak uciekać przed iluzją, że kadra jest pełna i konkurencyjna. Włodarze Milanu zainwestowali duże środki w piłkarzy, którzy wymieniani są w gronie rezerwowych, natomiast nadal brakuje głośnego nazwiska, które zostanie włączone do podstawowej jedenastki. Na wszystkie te wątpliwości i pytania kibice znajdą odpowiedź już wkrótce...

[08:05]: "Milan ryzykuje już wszystko" - pisze La Gazzetta dello Sport. Pat w sprawie Angela Correi trwa, mercato zamyka się w poniedziałek o 20:00...

[08:07]: Gianluca Di Marzio podaje, że agent Angela Correi cały czas przebywa w Mediolanie. Próbuje odblokować negocjacje Milanu z Atletico posiłkując się wolą piłkarza, który chce trafić na San Siro, ale to bardzo trudne, gdyż rossoneri nie zamierzają podnosić swojej oferty.

[10:40]: Trudności w sprowadzeniu Angela Correi potęgują dywagacje na temat możliwych alternatyw lat minute. Media mniej lub bardziej łączą rossonerich z takimi nazwiskami jak Memphis DepayRodrigo De PaulEverton czy nawet James Rodriguez.

[10:47]Gianluca Di Marzio informuje, że Diego Laxalt właśnie rozpoczął testy medyczne w Torino. Przypomnijmy, Urugwajczyk ma przenieść się do Piemontu na roczne wypożyczenie z opcją wykupu.

[10:50]: Zdaniem Tuttosport, możliwość sprowadzenia Andre Silvy ocenili negatywnie trenerzy Benfiki i Valencii, przez co Portugalczyk na pewno nie trafi do tych klubów.

[14:00]SportMediaset twierdzi, że w kwestii Rodrigo De Paula dużo bliższa sukcesu jest obecnie Fiorentina. Stacja ta z Milanem łączy także Mariano Diaza Evertona.

[14:50]: Daniele Prade, dyrektor sportowy Fiorentiny: "Nie ma żadnych szans na transfer Rodrigo De Paula do Fiorentiny".

[16:04]: Trzecioligowa Novara oficjalnie wypożyczyła z Milanu dotychczasowego zawodnika Primavery rossonerich, Gabrielle Capanniego.

[18:45]: Na marginesie mercato Milanu - jak podaje Gianluca Di Marzio, były napastnik rossonerich, Nikola Kalinić, po rocznej przygodzie w Atletico Madryt wraca do Włoch. Trafi na wypożyczenie do Romy.



325 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adiceusz
Adiceusz
30 sierpnia 2019, 11:12
Nawet jeśli uda się sprowadzić Correę, tudzież innego z wymienianych w artykule zawodników to mnie najbardziej razi totalny chaos i brak jakiejkolwiek strategii transferowej. Początek sez a my nadal z kilkoma niewiadomymi w składzie, nieznaną taktyką, do tego dochodzą różnice w reżimie treningowym niektórych zawodników. Nawet jak to poukładać, to odpali dopiero po kilku kolejkach, gdzie pewnie kluczowi nam już odjadą.
3
ILikeRisk
ILikeRisk
30 sierpnia 2019, 11:43
Wydaje mi sie, ze plan jest taki zeby zatrudniac mlodych, ktorzy nie chca duzo kasy, a jak komus sie nie podoba to nara....
Nie spodziewalbym sie zadnego pana X zs 2,5 mln E
0
boro215
30 sierpnia 2019, 11:03
Hmmm...prawda jest ze teraz nie wiadomo jakich zawodnikow potrzebujemy wyszlismy na Udinese 4-3-1-2 teraz mamy wrocic do 4-3-3...huk wie co my bedziemy grać w tym sezonie przy skrzydlach potrzebny nam lewy skrzydlowy bo jak zwykle na bajkach o 4312 przespali mercato jesli twardo obstajemy przy pierwotnej formacji wysnutej przez MG to było opychac Susla bo treq z niego zadny...gdyby chociaz byl tak w polowie dynamiczny jak Robben bo jak dla mnie to podobny profil pilkarza to moglby tak grac...a nie wali srodkiem i zamiast szukac podania uderza z 20-30 metrow z nadzieja ze mu wpadnie. Poki co obecne mercato jest tak rozdmuchane jak za chinola i chcialbym sie mylic ale uzytkowi z tego zestawu moga byc 1 gora 2 pilkarzy...nigdy nie bylem zwolennikiem correi ostatnio pisalem ze sciagac Evertona ale nie wiedzialem ze Geremio ma tylko czesc praw do jego karty....przeczuwam ze poprostu nic juz nie sciagniemy w te lato i trzeba bedzie ukrecac bata z tego lajna co nam zostalo...
1
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 10:56
Dosyć długo się nie odzywałem, ponieważ moje wypowiedzi zazwyczaj budzą duże kontrowersje i często dostaje bany. Tym razem postaram się nie przesadzić ;p

Zacznę z grubej rury. Moge postawić całą swoją kase na to, że z tymi zawodnikami, z taką grą, takim ustawieniem i taktyką Milan NIE AWANSUJE do LM. Nie ma na to po prostu najmniejszych szans. Dlaczego? Już tłumacze.

Po pierwsze, obecne mercato, to totalna kompromitacja, żenada oraz absolutny brak realizacji jakichkolwiek celów. Jedno podstawowe pytanie do wszyskich. Jaki jesty cel okienka transferowego? Odpowiedź poprawna brzmi: wzmocnienie zespołu pod względem jakosciowym. I tu nie chodzi tylko o zaopatrzenie ławki rezerwowych w zawodników lepszych, którzy dadzą większe pole manewru podczas meczu, ale przede wszystkim o wzmocnienie pierwszej jedenastki !!!! Myslę, że każdy logicznie myslący kibic na tej stronie zgodzi się ze mną. Proszę powiedzieć mi ilu z nowo sprowadzonych zawodników jest na tyle mocnych, aby automatycznie wskoczyć do pierwszego składu i podniesc poziom naszej drużyny. Niestety ZERO. To jest po prostu tragedia. Naprawdę. Jestem załamany. Można doszukiwac się porównań z innymi zespołami, które tylko potwierdzają moje słowa - jak np Inter, który w pierwszym meczu od razu postawił na Lukaku i Sensiego (którzy zdobyli po jednej bramce), czy np Arsenalu i Ceballosa - ale po co, skoro każdy z Was wie, że mam całkowitą rację :(

Druga sprawa to nasza absolutnie porażająca nieskutecznoscią w ataku gra, charakteryzująca się wolnym i niezwykle przewidywalnym sposobem budowania akcji. Gra Milanu powoduje u mnie ból głowy i powiększanie wady wzroku. Na to się po prostu nie da patrzeć. Gramy okropnie i to trzeba sobie powiedzieć jasno i wyraźnie.

I teraz jedna ważna sprawa. Zanim zostane obrzucony błotem za wypowiedź o naszej grze, przypomnę pewną historyjkę. Otóż, po pierwszym spotkaniu sparingowym zremisowanym 1-1 (bodajże z Novarą) wszyscy mówili, że wynik się nie liczy, ponieważ jest nowy trener, nowa taktyka, potrzeba zgrania oraz najlepszy argument - TO BYŁ TYLKO SPARING, POCZEKAJMY DO PIERWSZEGO MECZU LIGOWEGO. Później dokładnie ta sama gadka po porażce z Bayernem. Ta sama gadka po prażce z Benficą. Ta sama gadka po porażce po rzutach karnych z Manchesterm United. I ta sama gadka po absulutnie beznadziejnym remisie 0-0 ze słabiutką Ceseną. NO I CO MĄDRALIŃSCY?! Przyszedł mecz z Udinese i przyszła kolejna kompromitacja.

Nie wiem czy mam cos jeszcze dodawać.... może tylko zacytuję Alberta Einsteina: "Szaleństem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów".

9
Orzelek79
Orzelek79
30 sierpnia 2019, 11:06
I co chciałeś tym wpisem osiągnąć ?
Udowodnić że spora grupa ludzi się myliła.
Faktycznie Einstein z Ciebie.
4
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 11:45
Dziękuję za merytoryczną i pełną argumentów odpowiedź :)
1
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 11:47
A tak nawiasem mówiąc, to nie. To nie był mój cel. Chciałem tylko wypowiedzieć się na bieżacy temat i zabezpieczyć się przed ewentualną falą hejtu, ale niestety jestes ewidentnym dowodem na to, że zawsze się znajdzie jakis czubek, który chce się przyczepić do czegokolwiek ;*
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 11:49
1
Orzelek79
Orzelek79
30 sierpnia 2019, 12:14
Chyba jesteś bardzo nerwowy. Napisałeś to CO NA TĄ CHWILĘ JEST OCZYWISTE. Skąd ta grupa ludzi miała wiedzieć że marcato będzie słabe podobnie jak gra Milanu, miesiąc temu !
I proszę zwracaj się do Mnie grzeczniej , ja Ciebie nie obrażam.
3
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 12:51
Uwielbiam takich hipokrytów jak Ty. Najpierw sam mnie zaatakowałes i wystawiłes na posmiewisko nazywając mnie sarkastycznie Einsteinem, a następnie wmawiasz mi, że jestem nerwowy i prosisz o to, żebym zwracał się do Ciebie grzeczniej. Czy Ty sobie żartujesz? Poważnie?

Czego Ty się spodziewałes? Że będę potulny jak baranek kiedy ktos się ze mnie publicznie nasmiewa? Weź się wypchaj, nie bede dla Ciebie wcale miły, skoro sam nie potrafisz być. I proszę Cię, nie odpisuj mi już nic, bo naprawdę nie chcę czytać więcej Twoich komentarzy pod moimi postami.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 13:10
Ja się generalnie zgadzam, że z tą ekipą szanse na LM są marne. Dalej mi się czytać nie chciało, zreferuje ktoś czy banować czy jest ok ?
1
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 13:11
Przekleństw nie było ;p
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 sierpnia 2019, 13:53
Uważam, że tak jak wielu sympatyków Milanu działasz pod wypływem emocji i w oparach rozczarowania wynikiem z Udinese, do tego cały czas z uporem maniaka ignorujesz regulacje dotyczące FFP którym Milan podlega. Śmieszy mnie daleko idące wyciąganie wniosków po pierwszej kolejce w której graliśmy mocno nie najmocniejszym składem, w nowym ustawieniu i z nowym trenerem. Tak samo śmieszy mnie rozdzieranie szat i ocenianie transferów kiedy okno transferowe trwa. Następnie uważam że Hernandez i Bennacer to są zawodnicy do pierwszej 11 i oni podniosą poziom a ponad to uważam że wymiana Monto, Berto i Mauriego na kogokolwiek to wzmocnienie. Zamiast porównywać nas do Interu który ma zupełnie inne możliwości i który na dziś jest w zupełnie innym miejscu jako klub czyli zamiast zachowywać się niepoważnie czyli tak jak byś nie miał pojęcia jakie są różnicę na dziś dzień po między Interem a Milanem warto raczej pozdrowić wszystkich "kibiców" Milanu którzy narzekali na Gattuso, maja to co chcieli pozbyli się "amatora", szkoda że wylano dziecko z kąpielą czyli postapiono ze szkodą dla klubu a jak widać po zmianie formacji czegoś ich ten Rino nauczył, niewiele ale czegoś. A co do Interu to ja się bardzo cieszę że oni wydaja się mocniejsi, mam ubaw z kibiców Milanu którzy mają ból dupy, bo Inter sprowadził Conte i Lukaku itd., jak dzieci z przedszkola: prosssem paaaniii no bo Dawid mi dokucza bo rodzice mu kupili iphona a ja mam tylko xiaomi, beka
2
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 15:56
Źle Ci się wydaje, ponieważ ani na moment nie zapomniałem o ograniczeniach wynikających z FFP, ani nie działam pod wpływem żadnych emocji. To są moje przemyslenia, które mam już od dawna.

Teraz tak....to są daleko idące wnioski nie po jednym meczu, lecz po siedmiu - o czym pisałem w swojej wypowiedzi. Czy Ty w ogóle czytałes tekst do końca ? Wynika przecież z niego jasno, że swoje wnioski na temat gry pod wodzą Giampaolo skonkludowałem po wszystkich meczach sparigowych plus po pierwszej kolejce Serie A - (wsród tych spotkań nie wymieniłem jedynie wygranego meczu z Feronikeli) Tak więc niech Cię to nie smieszy, ponieważ niestety tylko pokazujesz, że nie czytasz dokładnie, albo czytasz, lecz bez zrozumienia.

I najważniejsza sprawa, która mnie rozkłada na łopatki. Słuchaj - ja NIE PORÓWNUJĘ ani sytuacji pomiędzy Interem a Milanem, ani konkretnych zawodników, którzy do klubów przychodzą. Chodzi mi jedynie o PROCES TRANSFEROWY, o SCHEMAT, który polegać ma na tym, że nowe nabytki transferowe od razu trafiają do pierwszego składu, ponieważ gwarantują poprawę jakosci - zdecydowaną i bardzo wyraźną poprawę. Przecież równie dobrze mógłbym podać przykład Griezmanna , który od razu został zawodnikiem pierwszego składu, co przykład jakiegos zawodnika Ekstraklasy, który również momentalnie ląduje w pierwszej 11. Tak więc zrozum, chodzi mi o Schemat Transferowy, nie o porównywanie Mediolańskich klubów.

Hai capito ?
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 15:58
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 sierpnia 2019, 16:27
Można doszukiwac się porównań z innymi zespołami, które tylko potwierdzają moje słowa - jak np Inter, który w pierwszym meczu od razu postawił na Lukaku i Sensiego.... a za chwilę piszesz....Słuchaj - ja NIE PORÓWNUJĘ ani sytuacji pomiędzy Interem a Milanem, ani konkretnych zawodników, którzy do klubów przychodzą.
1
dawko69s
dawko69s
30 sierpnia 2019, 16:35
Dobra masz rację, trochę się zapętliłem. W każdym razie chodzi mi o ten proces, który można zauważyć u wielu drużyn.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 sierpnia 2019, 17:48
Masz pełne prawo być zaniepokojony i w pełni rozumiem twój punkt widzenia nie tyle się z nim nie zgadzam co patrzę na to z zupełnie innej perspektywy i dlatego nie uważam za zasadne być aż tak krytycznym dla naszego znowu nowego Milanu, wszyscy tu chyba jesteśmy po jednej stronie... czerwonoczarnej. Główną winą obecnego zarządu jest brak transferu pomocnika o klasę lepszego od tego którego zakupili bardzo bym sie chciał mylić i oby najlepszy piłkarz Pucharu Narodów Afryki okazał się lepszy niż się wydaje ale to jest ewidentny problem. Osobną sprawą jest to że nie do końca wiadomo jakie możliwości w tym aspekcie miał w tym okienku nasz Milan oraz czy aby przypadkiem "po słowie" miejsce w środku nie zostało zaklepane na przyszły sezon dla Modrica. Tak czy inaczej to że mam inne zdanie nie znaczy, że Ty nie możesz mieć swojego i że ja tego nie szanuje, na koniec przyznaję tak masz rację, dłuższe teksty czasami czytam niedokładnie. Pozdrawiam:)
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 sierpnia 2019, 10:50
Piatek
Paqeta -Suso
De Paul-Benacer-Bona
mega
0
bawolejaja
30 sierpnia 2019, 10:58
Widzę, że masz identyczne podejście jak Nasz trener, czyli wystawianie graczy nie na swoich nominalnych pozycjach. :-)
8
wojtekdio1234
wojtekdio1234
30 sierpnia 2019, 11:06
Piątek
De Paul-Paqeta
bonaventura-bennacer -kessie
4
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 sierpnia 2019, 12:47
Jaja...... to się nazywa kreatywna pomoc wole De Paula zobaczyć w pomocy niż boriniego tyle ci powiem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 13:11
De Paul to jest kot na 10tce a Ty tam dajesz średniego Suso a jego na bok. Lul... zamień ich miejscami i spoko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 13:31
De Paul z Suso lub Jackiem za Piątkiem to byłby sztos.
Paqueta na mezzali, a Jack jako alternatywa dla niego lub 10-tki.
Byłbym wtedy bardzo zadowolony.
0
Ucash333
Ucash333
30 sierpnia 2019, 13:33
Ten "mega" na regiście to będzie kozak
(taki grzyb)
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 sierpnia 2019, 14:13
tak daje zeby ta betonowa pomoc ruszyc
0
Rocker
30 sierpnia 2019, 10:49
Jak sobie przypomnę ile było kwiczenia, płaczu i stękania, gdy Maldini za pierwszym razem odmówił pracy w klubie, że to legenda i zbawca, że on to wszystko by poukładał i z nim u sterów klub wróciłby na szczyt. A teraz co czytam? Że cyrk jak w ekstraklasie, że nieudacznicy, że będę kibicował Interowi jak Milan będzie lamił. Jest mi za Was wstyd! Chorągiewki jesteście! Nazwać Was kibicami Milanu, to jak powiedzieć, że Kaczor Donald to intelektualista.
8
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 sierpnia 2019, 11:39
Dał przykład tego, że ktoś napisał iż zmienia upodobania kibicowskie i zaczyna kibicować Interowi. Czekam na cytaty...
2
Rocker
30 sierpnia 2019, 12:00
Pierwszy komentarz od góry.

https://www.acmilan.com.pl/news/27616/milan_sprzeda_na_obecny_sezon_wiecej_karnetow_niz_na_poprzedni

Nawet jeśli to żart, to wybitnie niesmaczny.
0
Nizial86
30 sierpnia 2019, 10:47
Ciekwe czy sie wyrobia do poniedzialku
0
MrowaGDA
MrowaGDA
30 sierpnia 2019, 10:44
teraz wezmą się za robotę, jak już nie ma szans na Angela a i tak czasu zabraknie
0
Wolly
30 sierpnia 2019, 10:27
Potrzebna jest niezmienna dlugoterminowa wizja drużyny. Bez zmiany całego systemu co sezon.
2
MrowaGDA
MrowaGDA
30 sierpnia 2019, 10:51
Co sezon zamiana trenera to jest problem, cały czas ktoś zaczyna od nowa. GP też wyleci pewnie po 1 sezonie o ile po połowie sezonu nie będą błagać Rino żeby wrócił. O ile przed sezonem pokładałem nadzieje w GP to po 1 kolejce jakoś tego nie widzę. Naprawdę to trener, który nie rozmawia z piłkarzami ? sam tez powiedział że nie bierze udziału w mercto.. to kto ma składać tą drużynę. Żeby to miało ręce i nogi to on powinien mówić kogo chce a zarząd sprawdzać czy jest możliwe ściągnięcie. A u nas zarząd sprowadza tych na kim widzi zysk dla Elliota a ty Panie trenerze radź sobie.
0
Wolly
30 sierpnia 2019, 13:08
No chyba jednak bierze udział w mercato, skoro wymusił pozostanie Suso. Chyba że tak tylko mówili bo i tak chętnego nie było.
0
mavachi
mavachi
30 sierpnia 2019, 10:27
Wlasnie wycieklo zdjecie do internetu jak zarzad Milanu pracuje przez cale Mercato negocjujac transfery pilkarzy
https://i.imgur.com/ryXVVcd_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
4
Boateng93
Boateng93
30 sierpnia 2019, 10:20
Rzeczywiście chyba uznano, że skoro tak niewiele brakowało do LM za Rino to teraz wystarczy poszerzyć ławkę i jakoś to będzie. Tylko, że tamten sezon to był wyścig żółwi. Słaba Roma, słabe Lazio, a koniec końców i tak wyskoczyła Atalanta.

Teraz nie było nam potrzeba kolejnych, młodych zdolnych średniaków z potencjałem na coś więcej. Takich mamy prawie całą drużynę, tylko przy kimś ci chłopacy muszą robić krok do przodu. Zamiast poszerzać ławkę to trzeba było ściągnąć 2 nazwiska, które realnie ten zespół wzmocnią.I przy okazji ile można wierzyć w takiego HAkana? Chłop tutaj miał udane ostatnie 2 miesiące pierwszego sezonu, tak poza tym bez komentarza jego gra. Ile można nadal w Turka wierzyć?
3
Adiceusz
Adiceusz
30 sierpnia 2019, 11:20
Też nie rozumiem stawiania na niego. 90% jego czasu na boisku to sabotaż i przechodzenie obok meczu. Ma 1 na 5 meczów przyzwoitych i 1 na 10 dobrych. Dwa niezłe zagrania na mecz. Dla mnie Hakan to dzisiejszy Milan w soczewce, nijaki, bez jakości i wyrazu.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 sierpnia 2019, 10:16
Jak nie idzie sprzedać niektórych piłkarzy to zacząć ich wypożyczać z opcją wykupu. Zawsze to pensja odchodzi, a kto wie może po sezonie kluby zdecydują się ich wykupić. To chyba lepsze rozwiązanie niż mieć zablokowane mercato i zostać z nimi.
1
LunaS
LunaS
30 sierpnia 2019, 10:30
No chyba jeszcze zdanie piłkarza się liczy :) a oni kochają Milan ... a wątpię aby wypożyczający dali większe pensje - bo Milan dobrze płaci średniakom ... także nie jest to takie kolorowe. Ewentualnie Milan może pokryć różnicę w wypłacie ...
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 10:32
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 sierpnia 2019, 10:39
Laxalt wypożyczenie do Torino, Silve wypożyczyć do Portugalii. Myślę że i Samu ktoś by wypożyczył w Hiszpanii. Moim zdaniem to nie problem, ale jak widać Milanowi bardziej zależy na kasie z nich. Co jest zrozumiałe. Ale to tylko powoduje mercato takie jak w tym roku.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 10:41
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
30 sierpnia 2019, 10:12
De Paul super opcja jako SS i jako LWF
0
vorti
vorti
30 sierpnia 2019, 10:10
Niestety wszystko się posypało, brak transferów Silvy, Suso, Borini, Hakan, Biglia, Samu wszystko przez to, że nie znaleźli klubów lub nie chcą się wynosić z klubu. Niektórzy z nich dostali kontrakty życia i mają gdzieś czy zagrają czy nie, bo wkoncu i tak wejdą jak ktoś złapie kontuzję. Myślę, że Boban z Maldinim chcieli to zrobić dobrze, a nie możemy sobie pozwolić na robienie szopek z zawodnikami, bo to nic dobrego nie przyniesie. Nie zrzucał bym winy na samych dyrektorów czy trenera, bo miało to wyglądać inaczej. Przecież oni nie wyjdą do kamer i nie powiedzą "Sluchajcie, zawodnicy odmówili zmiany klubu i teraz musimy kombinować, bo plany się posypały"
Na początku okienka mówiło się o 4 zawodnikach, którzy napewno zostaną Gigio, Romek, Lucas i Piątek. Wokół nich miał być budowany zespół żeby wyjść z przeciętności. Ktoś mi podał przykład, że nie można całego zespołu wymienić. No dobra, ale chociaż część przydałoby się stąd wypchnąć i zastąpić ich kimś lepszym. Nawet takie 2-3 transfery do pierwszej 11 i mamy zupełnie inny obraz drużyny.
3
caniggia
caniggia
30 sierpnia 2019, 11:24
a kto chciałby takie drewno z takimi apanażami?
Mamy tak duża kadrę, jakbyśmy grali jednocześnie w lidze mistrzów i europy.
0
Diavo
Diavo
30 sierpnia 2019, 10:04
Czy leci z nami pilot? Ostatnie poczynania naszego zarządu,jeśli tak można go nazwać,przypominają mi właśnie ten film.. Za transfery co roku odpowiada ktoś inny,nie ma obranej ścieżki co do transferów,kupujemy graczy jak przedmioty z aliexpress,z rozmachem bez przemyślunku. Dla mnie to jest totalny cyrk na kółkach,w tak wielkim klubie tak amatorskie poczynania. Taka krótka dygresja,być może ktoś u góry stwierdził,że skoro Gatusso walczył o LM do ostatniej minuty,to może trener z większym doświadczeniem zaprowadzi Milan do LM? Szkoda tylko,że nie popatrzył na wzmocnienia konkurencji..
0
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2019, 11:43
Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wmawia się kibicom, że raczej nie mamy pieniędzy na duże transfery, a wydaliśmy sporo kasy na zawodników, którzy w większości nie przyszli do gry w pierwszym składzie.
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
30 sierpnia 2019, 10:03
ale coś w tym musi być ze agent Correi przebywa dalej w Mediolanie. De Paul
i Correa maja tego samego agenta. cos czuje przebywa tu po to zeby zrobic nam transfer wlasnie De Paula
2
Delfin9811
Delfin9811
30 sierpnia 2019, 09:58
Rodrigo De Paul dałby raczej radę na treq.
A taka ofensywa De Paul-Correa-Piątek była by nie małym postrachem ligi.
0
ShevaMS
ShevaMS
30 sierpnia 2019, 09:50
Najgorsze jest to, że z przyzwoitym składem 4. Miejsce w Seria A to nie problem, a my nie mamy przyzwoitego składu, dlatego znajdujemy się w gronie drużyn 4-10.
Według mnie za duża rotacja u nas występuje, podobało się się zimowe mercato, dwóch zawodników do 11 i tak co okno i kiedyś się z tego wygrzebiemy...
Potrzebowaliśmy skrzydłowego i pomocnika na środek, a mamy nie wiadomo jaka taktykę i może Bennacera który coś wniesie do 11
5
Ronladinho86
Ronladinho86
30 sierpnia 2019, 09:23
Patrząc na to co robi Inter widać że mają kogoś kto ma łeb i myśli. Kupili Sensiego i piłkarz już pokazuje swoją wartość( a na początku mercato był bardzo blisko Milanu), Ściągnęli super trenera, kupili napastników z prawdziwego zdarzenia Lukaku teraz Sanchez (wiem inter gra w LM my nie mają dodatkowy zastrzyk gotówki). Patrząc na to jak działa zarząd pod nadzorem Gazidisa, widać że to nowy Arsenal (tylko bez Wengera a szkoda).

Trener uwielbia grać systemem 4-3-1-2, to czemu nikt nie sprzedał Suso Boriniego Samu to są skrzydłowi którzy do jego wizji gdy nie pasują, 60 milionów euro można by było kupić dwóch konkretnych pomocników, o ile Krunic i Benaccer to piłkarze solidni (bardzo dobry sezon w empoli oby dwóch) to jeszcze by się przydał jeden dobry mezzala.

Mecz z Udinese pokazał że Trener nie poznał jeszcze dobrze wszystkich piłkarzy, mamy super 10 Paquete, a gra jako mezzala WTF? Andre Silva chcą go wypchnąć z klubu niech mu dadzą szanse, a nóż strzeli kilka bramek będzie miał kilka asyst, wiem że wszyscy teraz stawiają na Piątka, ale przy takiej presji i braku rozgrywającego który ma dobry przegląd pola i umie podać prostopadle to szansa na gola są małe,( z całym szacunkiem do fanów suso, on jest samolubem i jest przewidywalny).

Teraz przed zarządem 3 dni na włączenie myślenia i ściągniecie piłkarza który będzie miał i charakter jak i umiejętności, cały ten Correa nie ma nic, pomysł ściągnięcia Jamesa Rodrigueza nie jest taki zły moim zdaniem .
6
DaRo_7
DaRo_7
30 sierpnia 2019, 09:49
Pomysł ze ściągnięciem Jamesa raczej słaby. Nie dość, że często kontuzjowany to widziałem ostatnio jakiś artykuł, że więcej uwagi przykuwa do tego jak wygląda na boisku, niż do tego jak na nim gra :P
3
kluu
kluu
30 sierpnia 2019, 09:15
Dla mnie to okno to śmiech na sali i najgorsze jakie można było sobie wymarzyć. Kolega Yabaye pięknie to rozpisał. I nie rozumiem skupienia się na ściągnięciu tego jednego wybranego, gdzie Atletico wyraźnie szuka barana, który da 45+ mln za rezerwowego. Nie jesteśmy obecnie top zespołem, z nieograniczonym budżetem. Dla tego uważam, że było trzeba się skupić na zakupie doświadczonego zawodnika środka pola, który potrafiłby ustawić chłopaków.
2
Yabaye
Yabaye
30 sierpnia 2019, 08:56
Nic w tym okienku nie jest takie, jakie powinno być. I absolutnie nie mam na myśli giga gwiazd, które by do nas przyszły, vide Inter - nas nie stać.

Patrzę tu raczej na naszą aktywność jako całość. Przede wszystkim trener - ściągamy fachowca, który nie lubi grać skrzydlowymi mając w składzie sporo na tę pozycję. Z Udine wyszło ich czterech W USTAWIENIU 4-3-1-2! Kolejna kwestia to strategia Gazidisa kompletnie do mnie nie przemawia. Chcę się mylić sądząc, że samymi młokosami nic nie osiągniemy. Każdy nasz transfer do klubu jest obarczony dużym ryzykiem. Niang, Mauri, Gourcuff - za dużo mieliśmy wpadek aby bezpamiętnie wierzyć, że Bennacer czy Leao odpalą.

Często tutaj czytam "jak odpalą to będzie świetnie" - A co jeśli NIE odpalą? Zostaniemy z tym samym składem i bez jakościowej ławki.

Dalej: saga z Correa. Gdy zapytacie zarząd nawet krajowego pierwszoligowca to każdy Wam powie, że w okienku na jedną pozycję klub ma kilka opcji w oparciu o rozmowy z trenerem - przez kilka ładnych lat byłem dziennikarzem i sporo usłyszałem od mądrzejszysz od siebie. Jak jest u nas? Kilkutygodniowy pat z jednym piłkarzem, który także nie gwarantuje nam jakości. Pewnie są jakieś alternatywy, ale jeśli media o tym milczą, to znak, że plan B jest wyjątkowo wątły.

Niepokoi mnie także odejście Abate i Zapaty. Znamy ich jakość boiskowa, lecz mam tu na myśli wartość dodaną w szatni, ogromne doświadczenie. Nie można budować w oparciu o samych dzieciaków - baby Milan przecież już mentalnie nie uciągnął na przykład dwumeczu z Arsenalem - zabrakło tego doświadczenia.

Jeżeli w tym okienku nic się nie zmieni będzie ono moim zdaniem jednym z najgorszych w ostatnich latach - za duży hazard i nadzieja, że każdy odpali. Są piłkarze, którzy zagwarantowaliby nam niezbędną jakość na etapie lania fundamentów pod ten nowy projekt - żałuję, że nie udało się ściągnąć De Rossiego. Na te dwa newralgiczne lata, aby Ci młodzi mieli z kogo czerpać przykład.

I jeśli dojedziemy do 2 września w tym stylu to trzeba będzie powiedzieć sobie szczerze - celem jest LE.
17
artorn
artorn
30 sierpnia 2019, 09:02
Brutalna prawda, jednak od siebie dodam że mam cichą nadzieję że chociaż bennacer odpali... jakaś iskra w nim jest.

Z Kruniciem chciałbym by był chociaż walczakiem jak Nocerino ;(

Reszta do mnie nie przemawia zbyt optymistycznie i tak samo Correa.
0
roby
roby
30 sierpnia 2019, 09:30
Ehhhh...szkoda sie denerwowac ,nie byłem nastawiiny pozytywnie do trenera ,powtarzam od zawsze,podstawa to trener im wiekszy znawca fachowiec tym wieksze prawdopodobienstwo postawic Milan na nogi,a my w kolko,od kilku lat te sane bledy jesli chodzi o trenerow i transfery.Malo tego,gosc preferuje całe zycie ofens styl gry ,sprawdzony 1412 ,wpaja zawodnikom przez 2 mies ,przychodzi mecz o pnk a oni graja gorzej niz grali,ba podczas meczu wracaja na pozycje na jakich grali w ub sezonie.I teraz nagle wracamy do ustawienia 433?-to sa jaja,dla mnie gosc jes za slaby zeby cokolwiek zdzialac.O transferach sie nie wypowiem,jaki trener tacy zawodnicy
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 sierpnia 2019, 09:44
Najgorsze w tym wszystkim jest to jak część kibiców przecenia możliwości MG.Przecież ten facet pracuje z przerwami w Serie A od 2006 roku, oczywiście bez jakichkolwiek konkretnych sukcesów, a niektórzy brali i zapewne dalej biorą za nieodkryty geniusz kalibru Sacchiego/Sarriego...Jeżeli chciało się zatrudnić szkoleniowca o takim profilu trzeba było mu dać porządne wzmocnienia, żeby wzorem Quagliarelli w Genui ktoś ciągnął Milan w kryzysowych momentach.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 09:46
0
Rysiu
Rysiu
30 sierpnia 2019, 09:45
Nie ma niestety za co chwalić w tym oknie transferowym. Poprzednie były podobne. Teraz mamy znów tylko zawodników którzy "może wypalą". A jeżeli nie to będzie jak z Laxatem. Nikt od nas ich nie będzie chciał odkupić, a u nas będą pobierać nie małą kasę, nic nie wnosząc do składu.
Można to robić lepiej - patrzcie na Dortmund który wydaje w ostatnich okienkach podobne pieniądze. Efekty mają jednak dużo lepsze.
0
Krauser
Krauser
30 sierpnia 2019, 08:52
Atletico Madryt jest bliski wypożyczenia Icardiego, ponoć sam Argentyńczyk zgodził się na przenosiny. Więc możliwe że ten ruch odblokuje rynek...
0
vorti
vorti
30 sierpnia 2019, 09:50
W jakim sensie? Kupimy Corree i co dalej?
1
vorti
vorti
30 sierpnia 2019, 09:52
W jakim sensie? Kupimy Corree i co dalej?
0
roby
roby
30 sierpnia 2019, 08:39
Odpuscic sobie już go...jeszcze w akcie depresjii damy 50 baniek
1
gerasmat
gerasmat
30 sierpnia 2019, 07:57
Moim zdaniem przydałby się nam zawodnik ograny w Seria A taki np Rodrigo lub Joaquín Correa nie musieliby się długo aklimatyzować i szybciej byśmy mieli z nich pożytek.
0
vorti
vorti
30 sierpnia 2019, 08:43
Rodrigo nigdy nie grał w serie a
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 sierpnia 2019, 09:25
Możliwe że koledze chodzi o Rodrigo De Paula.
2
Dohtor
Dohtor
30 sierpnia 2019, 07:55
Kondor Mercato na pewno by coś wymyślił!
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 08:23
Montolivo na 3 lata ;p
0
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2019, 07:30
Nie ma się co napalać na wielki transfer w ostatniej chwili. Z resztą taki zawodnik zagrałby w pierwszym składzie pewnie w październiku.

Wywaliliśmy masę pieniędzy na rezerwowych i graczy, którzy mogą, a nie muszą. Tak samo było dwa lata temu, dziś większość z piłkarzy ściągniętych przez F&M oddalibyśmy bez większego żalu.
1
krisss811
krisss811
30 sierpnia 2019, 07:54
Śmiem twierdzić że nie tylko większość a nawet wszystkich piłkarzy przez nich ściągniętych.
0
matten
matten
30 sierpnia 2019, 07:30
Jeśli Atletico nie zejdzie z ceny to pewnie nici z Correi. Myślę, że nasze okienko skończy się na wypożyczeniu Laxalta. Nie sądzę, że nasi dyrektorzy mają jakieś ciekawe nazwisko w zanadrzu, bo inaczej nie czekaliby do ostatniego dnia okienka transferowego. Niestety przypominają się koszmary minionych lat i złota fraza magika mercato - "jeśli nikt nie odejdzie to nikt nie przyjdzie".
1
hyrus13
hyrus13
30 sierpnia 2019, 07:32
Jak się co mercato ściąga nieudaczników, to później musisz się kogoś pozbyć, bo budżet płacowy tego nie wytrzyma. Sytuacja powtarza się od kilku lat. Milan płaci słabym piłkarzom nieadekwatne do umiejętności pensje i nikt stąd nie chce odchodzić, bo lepszych warunków nie dostanie.
6
Corsa
Moderator Corsa
30 sierpnia 2019, 07:23
Depay i Everton pojawia się w dziennikarskich wypocinach tylko dlatego, że ich nazwiska co chwilę przewija się na rozmaitych forach powiązanych z Milanem, jako pobożne życzenia kibiców i takie newsy generują kliknięcia. Te transfery nie mają racji bytu, niech spinają poślady, biorą tego De Paula, sprzedają Laxalta i może jakoś przełkniemy gorycz tego mercato.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 07:24
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 06:56
Rodriguez, Depay i mamy wzrost mocy rażenia o 100%. Maldini musisz.
1
KaSeL85
KaSeL85
30 sierpnia 2019, 06:51
A miało być tak pięknie... miało nie wiać w oczy nam...
Do roboty Panowie Dyrektorzy!!!
0
LunaS
LunaS
30 sierpnia 2019, 06:47
Maldini zadzwoni do Galianiego i sie dowie jak sie sprowadza kozaków panów X w ostatnich chwilach mercato. Moze poprostu czekaja na 23:59.
0
patoo_07
patoo_07
30 sierpnia 2019, 07:19
I przyjdzie Aquillani :D
0
kamilus
30 sierpnia 2019, 07:32
I Lodi. :P
0
patoo_07
patoo_07
30 sierpnia 2019, 06:46
Dobrze napisane, ILUZJA.
0
Rafał0209
Rafał0209
30 sierpnia 2019, 06:29
Ostatnie dni marceto wcale nie muszą oznaczać luzniejszych negocjacji i kupowania zawodników po promocji , moze byc zupełnie odwrotnie to teraz wszyscy wiedzą że my chcemy się wzmocnić a czas nam się kończy i alternatyw nie ma w notesie dyrektorów
1
Bandita
Bandita
30 sierpnia 2019, 07:12
Promocje tylko jak ktos nakupowal i pozbyc sie musi. A jak ktos potrzebuje za owego gracza kupic kogos nie bedzie promocji. Glupie gadanie ich o promocjach
0
Nizial86
30 sierpnia 2019, 06:22
Panowie ten sezon mial byc nasz a sie wydaje ze bedzie powtorka z rozrywki i cos czuje ze szybko Gattuso tu wroci
1
mavachi
mavachi
30 sierpnia 2019, 03:50
Wczoraj po losowaniu prezes Atletico powiedzial, ze transfer Rodrigo z Valencii to juz raczej historia. Czyli biedny Correa, ktorego Simeone nie widzi w skladzie, nie trenuje z zespolem i ktory ustalil warunki kontraktu z Milanem musi obejsc sie smakiem. Tak Maldini z Bobanem negocjuja transfery 2 miesiace, a 3 dni do zamkniecia Mercato panowie nie maja planu B. Myslalem, ze takie cyrki to tylko w polskiej Ekstraklasie. Wszystko na ostatnia chwile.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 03:52
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 sierpnia 2019, 06:06
I bardzo dobrze.Przynajmniej Maldini nie będzie miał na koncie największego niewypału transferowego w historii Milanu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 sierpnia 2019, 06:50
Jeśli nadal będziemy tak grać, to tym największym niewypałem będzie sam Giampaolo, także Maldini nadal może zapisać się w tej kategorii ;)
5
CandyAmigo
CandyAmigo
30 sierpnia 2019, 01:51
Jakie ruchy wykona Milan w końcowej jego fazie?

Posuwisto-zwrotne.
0
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2019, 01:18
Jakie ruchy wykona Milan w końcowej jego fazie?

Uwaga! Odpowiadam: epileptyczne.
2
nadgnity
nadgnity
30 sierpnia 2019, 10:25
Frykcyjne :)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
30 sierpnia 2019, 01:03
Pedulla podaje, że Milan jedzie po Jamesa Rodrigueza
0
Zako
Zako
30 sierpnia 2019, 01:09
On juz tak podaje któryś dzień, zresztą źródło z niego zadne.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 sierpnia 2019, 06:56
Dojadą w 3 dni do Madrytu i z powrotem ?
3
adrian20102
adrian20102
30 sierpnia 2019, 07:19
A wróci z Mariano Diazem
0
mavachi
mavachi
30 sierpnia 2019, 00:52
Juz chce zobaczyc jak Calabria wygrywa pojedynki z Sanchezem XD. Ruszcie tylki z tego Casa Milan chociaz po tego De Paula. Moj boze...Zostawcie tego Corree w spokoju i poszukac do ataku kogos jak Rebic. A Depay to byl do wyjecia przez 2 miesiace, a teraz? Lyon go nie pusci po takim poczatku w lidze i moze zdetronizuja wreszcie PSG. Trzeba byc glupim, zeby myslec o jego transferze obecnie
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2019, 00:55
9
jarek2572
jarek2572
30 sierpnia 2019, 00:50
Depay jako alternatywa to największa bzdura jaką czytałem w trakcie tego okna. Ten typ powinien być priorytetem, a na marginesie nie mamy szans na jego podpis, bo A, Lyon go nie puści, B on nie będzie chciał nawet do nas przyjść! We Francji ma status gwiazdy i LM, a u nas? Pracę w młodym i dynamicznym zespole!

Ps. Odszczekam to jak zobaczę go w naszej koszulce :p.
13
cbvirus
cbvirus
30 sierpnia 2019, 01:21
Bzdury z tymi chęciami i brakiem chęci. W piłkarskim świecie prawda jest taka, że gdyby posiadało się odpowiednie pieniądze to i Neymara do Dolcana Ząbki możnaby ściągnąć. Zaoferujemy mu odpowiednią pensję jako rekompensatę braku LM i nie będzie zastanawiał się dwa razy. Tym bardziej, że długoterminowo Milan jest znacznie bardziej perspektywiczny niż Lyon.
2
spread
spread
30 sierpnia 2019, 08:38
Milan bardziej perspektywiczny niż Lyon? A to ciekawe.
0
<  1  2  3  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się