SCUDETTO


Pierwsze punkty w sezonie! Milan - Brescia 1:0

31 sierpnia 2019, 16:53, Leonardo 22 Główne newsy
Pierwsze punkty w sezonie! Milan - Brescia 1:0

AC Milan zwyciężył skromnie 1-0 w domowym meczu ligowym z Brescią. Jedynego gola zdobył strzałem głową w 12 minucie Hakan Calhanoglu. Na San Siro pojawiło się dziś ponad 50 tysięcy fanów obu drużyn.

Od początku spotkania wyraźną przewagę mieli gospodarze. W 12 minucie Suso znalazł się w swoim ulubionym miejscu na placu gry, na prawym skrzydle i z linii pola karnego prawą nogą dograł dokładną piłkę na głowę Calhanoglu, który uderzył w kozioł i strzelił pierwszą bramkę w tym sezonie! W 20 minucie powinien być remis, ale Bisoli zanotował fatalne pudło z okolic piątego metra, zawodnik gości zmarnował niebywałą okazję. W 36 minucie okazję do pokazania umiejętności miał Gigio Donnarumma, który pięknie obronił strzał z dystansu Sabellego. Piłka odbiła się po drodze od jednego z obrońców przez co interwencja była utrudniona, ale bramkarz Milanu pokazał czujność. Do przerwy mieliśmy wynik 1-0 dla gospodarzy.

W drugiej połowie jednym z najciekawszych wydarzeń na boisku było wejście Krzysztofa Piątka co nie najlepiej świadczy o grze obu drużyn. Milan kontrolował spotkanie i nie kwapił się do tego by podwyższać wynik za wszelką cenę. W 72 minucie Tonali mocno strzelił z wolnego w boczną siatkę. W 85 minucie Polak miał znakomitą okazję, ale w zamieszaniu w polu karnym Bresci wyłuskując cudem piłkę trafił jedynie w bramkarza ułatwiając mu interwencję. Chwilę później Kessie wpadł w pole karne i oddał mocny, ale niecelny strzał. Iworyjczyk pod koniec spotkania wyraźnie się rozkręcił. W ostatniej minucie regulaminowego czasu gry Piątek głową zgrał do Paquety, ten przyjął piłkę w pełnym biegu i oddał świetny strzał, który zatrzymał się na słupku! Milan napierał niesamowicie, Il Pistolero prawie zdobył bramkę, ale system goal-line pokazał, że piłka zatańczyła na linii po strzale napastnika reprezentacji Polski, ale całkowicie jej nie przekroczyła!

 

AC MILAN (4-3-2-1): G. Donnarumma – Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez – Kessie, Bennacer, Calhanoglu(65' Paqueta) – Suso, Castillejo(80' Borini) – A. Silva(61' Piątek).

BRESCIA CALCIO (4-3-1-2): Joronen – Sabelli, Cistana, Chancellor, Martella(14' Mateju) – Bisoli, Tonali, Dessena – Spalek(76' Tremolada) – Torregrossa(46' Aye), Donnarumma.

 

Bramki: 12' Calhanoglu

Żółte kartki: 24' Dessena, 30' Cistana, 35' A. Silva, 39' Bisoli, 55' Calabria, 65' Calhanoglu, Tonali' 90+3

Arbiter główny: Rosario Abisso (Palermo)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja:  56 691


*** SKRÓT MECZU ***



712 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lyndonmilan1
lyndonmilan1
31 sierpnia 2019, 20:19
Nikt na minus , może Samu.
Paqueta na mezzalli , ok ale on był przylejony do skrzydła, Silva lubi wracać się po piłkę wiec może fajnie by było go wypróbować razem z Piątkiem, grając dwójką w ataku ale wtedy Lucas znowu będzie musiał zagrać jako mezzala, chyba że zagramy tak
Suso/Hakan Bennacer Jack/Hakan
Paqueta
Silva/ Piątek
Ale jest to wątpliwe że Suso zostanie cofnięty.

Ja bym spróbowal 4-2-3-1 z Kessie i Bennacerem z tyłu
Kessie, Bennacer
Suso Paqueta Hakan/Jack
Silva/Piatek

Mecz wygrany i to cieszy, w ostatnich sezonach mamy problem ze słabymi zespołami jak Benevento, Frosinone itp.
Może ta wygrana da nam ten jeden punkt którego zabrakło w ostatnim sezonie.
1
Andre
Andre
31 sierpnia 2019, 20:19
Gdybyśmy grali przez cały mecz tak, jak przez ostatnie 10 minut, to z pewnością wygralibyśmy znacznie wyżej, o ile w końcu Piątek by się odblokował.
Patrząc z perspektywy całego meczu, to jednak zasłużenie dzisiaj wygraliśmy. Chociaż długimi momentami w drugiej połowie nasza gra nie wygladała lepiej, niż w koszmarnym meczu z Udinese.
Cały czas dziwią mnie niektóre decyzje trenera, jak chociażby stawianie na bezproduktywnego Castillejo i sadzanie na ławce Paquety, który dzisiaj pokazał, że powinien grać bardziej z przodu, bo dopiero wtedy może w pełni pokazać swoje największe atuty.
Cieszą pierwsze punkty Milanu w tym sezonie, ale widać, że jeszcze wiele pracy przed Giampaolo, żeby ten zespół zaczął wreszcie grać na miarę oczekiwań. Oby to dzisiejsze zwycięstwo było takim pozytywnym bodźcem dla drużyny do lepszej gry w kolejnych meczach. Jednak cały czas liczę, że uda się jeszcze sprowadzić kogoś konkretnego do pomocy przed zamknięciem mercato, bo ta formacja wciąż jest naszą piętą achillesową.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:21
3
Milanboy
Milanboy
31 sierpnia 2019, 20:20
A ja lewoskrzydłowego, przecież gdy nam wyłączają prawą stronę to jesteśmy marni, potrzeba silnej lewej strony, dlatego liczę na transfer Evertona i powrót Theo, bo naprawdę mam dość bezproduktywnej lewej strony Milanu.
3
MilanoItaliano
MilanoItaliano
31 sierpnia 2019, 20:17
Co do ludzi skaczących z radości nad 3ma punktami... Nie chodzi o to, że nam się nie podoba że mamy 3 pkt. Chodzi o to, że to są przypadkowe 3 pkt - nie mamy organizacji zespołu, taktyki, pomysłu na grę. Znów nam grę robią przebłyski indywidualności, a czymś takim nie da się daleko zajść w sezonie, bo raz siądzie a raz nie. To jest prawdziwy problem. Nawet jeśli graliśmy lepiej, niż poprzednio.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 sierpnia 2019, 20:15
Aha, za Gattuso gra wyglądała lepiej. Ale żeby być sprawiedliwym czekam do 10-15 kolejki z oceną trenera.
3
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:28
To ja pozwolę sobie, i nam wszystkim przypomnieć...

w debiutcie Gattuso wystawił trójkę w obronie i zremisował na wyjezdzie z Benevento (w wielkim stylu ;p), w kolejnym spotkaniu Gattuso też wrócił do 4-3-3.. i na San Siro wygrał z Bologną 2-1..
- trzecie spotkanie 0-3 z Veroną (analogicznie teraz Giampaolo gra z Veroną na wyjezdzie), czwarte spotkanie... 0-2 z niebiesko-czarnymi pasami z Bergamo, na San Siro...

śmiem twierdzić... choc to trochę absurdalne porównania.. że nawet w pierwszych czterch spotkaniach Giampaolo wypadnie lepiej od Rino. ;-p

...przy Rino trzeba było się dużo bardziej wstrzymywać, tu jest przynajmniej jakiś plan, jakiś system.. fajny system (4-3-1-2) co z tego że jeszcze nie został wdrożony... poczekajmy z trzy miesiące, a nawet mniej i pewnie już wszystko będzie jasne...
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:30
0
Jogin
Jogin
31 sierpnia 2019, 20:31
jasiom22 porównywanie początków Gattuso i Giampaolo, ogólnie jest trochę nie na miejscu. Giampaolo dostał drużynę przed sezonem, z możliwością zgłoszenia jakich zawodników oczekuje, a Gattuso przyszedł do totalnie rozbitego zespołu, który nawet biegać nie potrafił.
0
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:35
Tak - jest to absurdalne porównanie, do czego się odniosłem.

Jednak Rino też miał szansę przygotować zespół przed kolejnym sezonem, i za równo na początku, i jeszcze bardziej na końcu zaliczał wtopę za wtopą, przy fatalnym stylu gry bez pomysłu.. więc tak naprawdę... jedyne co wypada teraz robić to zostawić gattuso w swietym spokoju.. a Giampaolo oceniać przyjdzie jeszcze czas... ;-) Forza Milan!
0
Jogin
Jogin
31 sierpnia 2019, 20:41
jasiom22 ja bym początku poprzedniego sezonu nie nazwał wtopą, bo akurat z Napoli do zmiany Bakayoko Milan grał bardzo dobrze i to była zasługa dobrego ustawienia piłkarzy przez Gattuso. Tak samo w kolejnym meczu ograliśmy Romę. Później co prawda remis z Atalanta (która w tamtym sezonie była solidna) i tu znowu porównywanie Napoli i Romy, do startu Udinese, Brescia jest totalnie bezsensu. Najlepiej będzie porównać obu trenerów po sezonie, niż bawić się w to po 2 meczach.
2
Pasia99r
Pasia99r
31 sierpnia 2019, 20:15
Jak się bierze trenera, który w Seria A miał najwyższe 9 miejsce w tabeli to nie ma czego wielkiego oczekiwać. Dla niego będzie sukces jak Milan będzie miał 6 miejsce
3
MK92
MK92
31 sierpnia 2019, 20:15
Grunt, że udało się wygrać. Nie był to jednak mecz dający nadzieję na świetlaną przyszłość Milanu.
1
Milanboy
Milanboy
31 sierpnia 2019, 20:15
Solidny mecz Milanu, może szału nie było, ale jednak nie robiliśmy idiotycznych błędów w defensywie, oraz kontrolowaliśmy środek pola, do tego od 75 minuty zaczęliśmy totalnie dominować Brescie, powinno być z 3 do 0 , i to po dwóch golach Pio, zdecydowanie miał dzisiaj ogromnego pecha, osobiście nie wierzę w tą klątwę nr 9, bo zobaczcie jacy "wielcy" napastnicy grali w tych numerach , gdzie do dzisiaj już nigdy się zbytnio dalej nie pokazali , na moje po prostu Piątek zaliczył lekki falstart i tyle, ale będzie uważam dobrze, bo już dochodzi do kluczowych sytuacji, już walczy o każdą futbollówkę, i już piłka go szuka w polu karnym, dla mnie to kwestia czasu jak strzeli gola, i to nie odległego, jestem dobrej myśli jeśli chodzi o tego napastnika.

I dziwi mnie zejście Hakana, grał dobrze, a został Kessie który prócz końcówki absolutnie nie pokazał nic, jeszcze ten idiotyczny strzał lewą nogą zamiast podanie do Pio, absolutnie nie trawię jego gry, oby Marco go posadził na ławce, bo jego impotencja jest aż zbyt widoczna.

Teraz przerwa reprezentacyjna, a potem ruszamy na pełnym gazie prawdopodobnie.
7
Paleontolog
Paleontolog
31 sierpnia 2019, 20:17
Zgodzę się, że od 75 minuty zdominowaliśmy Brescie. Szkoda, że do 75 minuty to oni więcej dominowali ;)
0
Milanboy
Milanboy
31 sierpnia 2019, 20:19
Paleontolog- dominacja? Nie, po prostu już nie byli tak słabi jak przez niemal cały mecz, tak gdzieś od 55 min lekko się obudzili, ale to nie jest to, na moje Milanowi powoli gaz siadał i prawa strona była do przewidzenia, trzeba skrzydłowego na lewą stronę, po prostu trzeba.
0
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:19
Na zejście Hakana - patrzył bym bardziej przez pryzmat wejscia Paquety. Kessie biegał do końca, a Paqueta z lewej lepszy. Hakan nie zagrał zle, ale też wiele nie wniósł, Castillejo to samo tylko jeszcze bardziej, pierwszą połowę coś tam biegał. Dopiero jak został zdjęty Milan zaczął atakować, a ostatnie 20 min w wykonaniu Castillejo (i Calabrii też) to była katastrofa... kolejni zawodnicy którzy wyglądają jakby mieli w nogach tylko jedną połowę, i może 5 minut więcej, ale na 90 się kompletnie nie nadają..

Czekam na Contiego, to zrobi kolejną róznicę na plus.. no i mam nadzieje że za tydzień Castillejo już nie wyjdzie w podstawowej jedenastce, tylko Jack czy Leao.. czy ktokolwiek inny, niech nawet to będzie Borini - chciałbym go zobaczyć za napastnikami kiedyś, on dużo biega, nie jest samolubny, a i strzelić potrafi... czasem nawet trafi.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:31
1
TR3V0R
TR3V0R
31 sierpnia 2019, 20:13
Bennacer MOTM, niesamowity zawodnik, najlepszy na boisku, Kessie ostatnie 10 min zagrał lepsze niż cały mecz, Hakan poza bramką też nic nie pokazał, Piątek wszedł i dwie sety zmarnował, chyba rzeczywiście jest coś na rzeczy z tą ''9'', ogólnie mimo wygranej, nie był to najlepszy mecz
4
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:14
Nie na darmo został wybrany MVP w PNA.
2
Staniol
Staniol
31 sierpnia 2019, 20:22
PIĄTEK WSZEDŁ I ZMARNOWAŁ 2 SETY? GOŚCIU IDŹ NA BOISKO I TO STRZEL
1
TR3V0R
TR3V0R
31 sierpnia 2019, 21:19
no kurwa nie jest ciężko strzelić praktycznie metr od bramki wystarczy w bok gdzieś a nie z laćka w środek, pierwsza sytuacja jeszcze okej bo to było z zaskoczenia, ale druga kiedy miał idealnie piłkę wystawioną, tylko wystarczyło dobrze uderzyć i bramka. Tak trudno? Nie jeden by to strzelił, a ty widocznie nie oglądałeś meczu jak uważasz to za TRUDNĄ SYTUACJĘ
0
Trzesuaf
Trzesuaf
31 sierpnia 2019, 20:10
Dno, znowu mega podnieta ślepych kibiców. Wygraliśmy 1:0 ze słabiutkim beniaminkiem, który miał swoje okazje. Poziom gry to nadal straszliwy piach. Przypominam, że Gattuso też potrafił lać beniaminki i inne ogórki.
1
TR3V0R
TR3V0R
31 sierpnia 2019, 20:12
Np Benevento?
5
wielki prostownik
31 sierpnia 2019, 20:12
No właśnie nie potrafił. Ze słabiakami pogubilismy ogrom punktów.
0
Bufor85
Bufor85
31 sierpnia 2019, 20:10
Ismael man of the match.
1
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:10
Ech, trzeba sobie zrobić przerwę od czytania tego tutejszego szamba, które wylewa się z największych ścieków w Polsce.
3
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 20:11
Nie krępuj się, poziom strony na pewno wtedy wzrośnie!
10
Milanista1980
Milanista1980
31 sierpnia 2019, 20:12
coś mi się wydaje że przerwa Ci się przyda (najlepiej na zawsze)
6
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:13
Póki będziesz się tu udzielał to nigdy nie wzrośnie.
1
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:17
Po twoim odejsciu poziom wzrosnie o kolejne 23% , trzymamy kciuki !
3
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 21:22
Wyliczyłeś to tym samym wzorem, który twoja mama użyła na teście ciążowym
0
akpl
akpl
31 sierpnia 2019, 20:10
Moim zdaniem dużo wniosła zmiana pozycji Paquety po wejściu Boriniego, bez tego dalej nie było by pomysłu na grę. Nie podoba mi się gra Samu. Można spróbować duetu Piątek Silva gdyż widać ze ten drugi raczej woli się cofać po piłkę zamiast czekać w polu karnym.
4
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:15
Też uważam że Piatek z Silvą by się dogadali na boisku. Teza że "dwie dziewiątki" nie mogą grać razem jest zwyczajnie nudna, to rola trenera żeby dać im inne zadania.
1
przemek.kili
przemek.kili
31 sierpnia 2019, 20:15
Samu grał patologicznie. Zazwyczaj go broniłem ale już nie ma co bronić.
1
Vol'jin
31 sierpnia 2019, 20:10
Piątka z Silvą do Blendera i mamy kompletną 9 ^

do 55 przyzwoicie potem do 80 minuty poszliśmy na drzemkę i przebudzenie na 10 minut

Bennacer imo MVP. Prawa strona w drugiej połowie wyłączona co było do przewidzenia. Samu też kleił się bliżej prawej strony, ale też dostał zadanie by naciskać w defensywie na Tonaliego.

Dobrze, że przerwa reprezentacyjna jest, to może uda sie już Bonaventurę na te ~30-40 minut przywrócić
1
wielki prostownik
31 sierpnia 2019, 20:10
W następnym meczu Pakieta za chudego i będzie dobrze. Dziś już ze 25 minut było naprawdę nieźle. Reszta nadal słabo ale juz nie taki dramat jak z Udine
0
Grucha
Grucha
31 sierpnia 2019, 20:09
Co oni z tym borinim tasmy ma czy co a 35 baniek na ławce siedzi
0
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 20:10
Widocznie tylko Borini jest w stanie pojąć tą skomplikowaną i oświeconą wizję pięknej i ofensywnej gry Giampaolo
0
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:10
25* ktoś tu łyka jak pelikan wszystko co media piszą
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
31 sierpnia 2019, 20:07
Bennacer man of the match.
4
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 20:09
Co też wiele mówi, bo nie był nadzwyczajny, ale po prostu najlepszy z całej taj padaki
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
31 sierpnia 2019, 20:23
No nie był nadzwyczajny ale chyba będzie tylko lepiej, oby.
Pierwszy mecz udany czekam na więcej w jego wykonaniu.
1
Boro
Boro
31 sierpnia 2019, 20:07
Castilejo, Silva na pewno nie na pierwszy skład. Sprobowalbym Piatek od góry i za nim Paqueta z Suso. Niżej na pewno Bennacer, ktory dziś bardzo solidnie ale chciałbym wiecej do przodu żeby grał. Osobiscie dałbym szanse Contiemu. Dzis zagraliśmy na 90 min 25 niezłych, reszta dramat.
4
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:12
Dokładnie. Conti, Paqueta, Piątek i jeszcze jest Jack. Bennacer, Kessie, Paqueta pózniej wrócili więc i forma przyjdzie odrobinę pózniej.
0
Gattuso28
Gattuso28
31 sierpnia 2019, 20:05
Paqueta za Samu w kolejnym meczu przy 14321.Piątek niefart ale miał dwie okazje.Bennacer lepszy niż Biglia przynajmniej po tym meczu.Kessie pod koniec dostał większej dawki tlenu do mózgu. Ogólnie szału nie ma.Ważne 3 pkt.Forza MilaN!
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:08
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
31 sierpnia 2019, 20:04
Hakan z żółtą to znaczy, że pauzuje w następnym meczu?
0
Andrzej44
Andrzej44
31 sierpnia 2019, 20:03
Fakty sa takie, że klatwa działa i z tym numerem 9 ta piłka za nic Piatkowi do bramki nie wejdzie. Sami widzieliscie, zatrzymuje sie na linii bramkowej, kreci piruety i sama się cofa..
4
boro215
boro215
31 sierpnia 2019, 20:03
Jak dla mnie dziś Kessie bez polotu, Andzej z Samu włazili sobie na pozycje wzajemnie na plus zdecydowanie gra w pressingu Samu...szkoda tych 3 setek Piątka i ta końcówka udowodniła że Paquetcie bliżej jest do trequartisty niż mezalli...Zdecydowany bohater dzisiaj to Bennacer był tym kim miał byc Biglia kiedy go sprowadzano do Milanu spokój i właściwe ustawianie się do przecięcia podań.
2
ACstach
ACstach
31 sierpnia 2019, 20:03
Wynik cieszy, niestety nie można tego powiedzieć znowu o grze.

Nie wierzę w żadne siły nadprzyrodzone, latające aniołki, świętego mikołaja, reinkarnacje ani podwodne cywilizacje, jednak dzisiaj chyba czas załatwić sobie jakieś kadzidełka do odpędzenia złych duchów z numeru 9 w Milanie.
2
karp_fso
31 sierpnia 2019, 20:03
Pokonaliśmy P O T Ę Ż N E G O beniaminka. Sezon jest nasz!
2
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 20:05
I to w jakim stylu, niech Inter lepiej patrzy jak wychodzi się na beniaminków!
3
LunaS
LunaS
31 sierpnia 2019, 20:03
No i nadal nie mamy odpowiedzi co ten Milan sobą prezentuje - bo i ile cały mecz to był słabawy - to ostatnie 10 minut było całkiem fajne ... Kessie człapał 80 minut a ostatnie 10 minut to i przejecia były i wejścia w pole karne, i strzały i walka ... potencjał jest -kwestia głowy. Czasami wystarczy jeden udany mecz - taki na przełamanie - żeby w siebie uwierzyć. Derby będą kluczowe dla mentalu.
1
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:02
Wygrana i tak ma być, styl na typ etapie nie ma znaczenia. Trzeba czasu i cierpliwości, czego większość tutaj nie posiada.
3
patoo_07
31 sierpnia 2019, 20:05
Jakim etapie? Miał dwa miesiące, tyle samo co Conte. Conte przygotował drużynę na ligę. Giampaolo chce przygotować drużynę na drugą rundę? A tłumaczenie, że nie miał ludzi od początku? Wystawił tydzień temu wszystkich, których miał od początku przygotowań i zagrali jakby nigdy ze sobą nie grali. Nie zakłamujmy rzeczywistości. Jest tragicznie!
5
tober12
tober12
31 sierpnia 2019, 20:07
I tak od 8 lat.
3
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:09
No właśnie nie zakłamujmy - nie jest. Proszę nie chcesz zakłamuwać rzeczywistości, a pierwsze co robisz to porównujesz do Conte i Interu gdzie mają całkiem inną sytuację.
Tydzień temu zagraliśmy jak rok temu, kadrą taką, a nawet słabszą niż rok temu. Także nie udawaj eksperta z jakiegoś studio. Wielki krytyku prasowy.
0
patoo_07
31 sierpnia 2019, 20:17
Czym się różni ta sytuacja? Mają lepszą kadrę, to wiadomo, zrobili lepsze transfery, też wiadomo, ale chodzi o umiejętność narzucenia piłkarzom swojej wizji gry. Conte to zrobił i Inter wygląda jak każda jego drużyna, a wręcz bliźniaczo do jego reprezentacji. My po dwóch miesiącach z nowym trenerem gramy to samo co za Gattuso, bo zawodnicy nic nowego się nie nauczyli.
0
MariuszR06
31 sierpnia 2019, 20:01
Szkoda, że Pio nie strzelił, ale jest progres. Nie wierzę w żadne klątwy. Pio się odbuduje. Dzisiaj było już lepiej. No i Paqueta musi grać wyżej.
1
Andrzej44
Andrzej44
31 sierpnia 2019, 20:15
Odbuduje sie z 19 od razu.. jestem pewien.
0
Marosso
Marosso
31 sierpnia 2019, 20:01
Żadnej różnicy w grze niestety... 3 pkt i tyle.
1
Lecter
Lecter
31 sierpnia 2019, 20:02
Polecam wizytę do okulisty
1
Marosso
Marosso
31 sierpnia 2019, 20:16
Polecam oglądać mecze wiejski filozofię
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:17
1
Jogin
Jogin
31 sierpnia 2019, 20:01
Najgorzej będzie, jak sam Krzysiu zacznie brać pod uwagę, że jego brak skuteczności to klątwa, wtedy to totalnie może się zaciąć.
1
MilanoItaliano
MilanoItaliano
31 sierpnia 2019, 20:00
Jedyny plus to to, że mamy fajne koszulki. Tyle.
0
AdamoX__
AdamoX__
31 sierpnia 2019, 20:05
No racja te 3 ptk gowno warte xd. Pomyśl czasami przed napisaniem czegoś.
1
MilanoItaliano
MilanoItaliano
31 sierpnia 2019, 20:06
Nie no wymęczyliśmy 3pkt z beniaminkiem po beznadziejnym meczu, ale mamy 3 pkt, normalnie idę szampana kupować. Gratuluję dobrego nastroju, pogadamy na koniec sezonu :)
0
matten
matten
31 sierpnia 2019, 20:00
Ostatnie 10 minut w wykonaniu Milanu bardzo dobre. Wcześniejsza część spotkania wyrównana i raczej do zapomnienia, bo wielkiego futbolu było tam jak na lekarstwo. Grunt, że udało się zainkasować trzy punkty, ale z taką grą jaką zaprezentowaliśmy przez lwią część spotkania nie wróżę nam wielkich sukcesów w tym sezonie. Wygląda na to, że na ten moment nasz największy problem to wykończenie. Klątwa "9" chyba znowu zaczęła działać, może trzeba zastrzec/zbanować ten numer?
1
Andrzej44
Andrzej44
31 sierpnia 2019, 19:59
Niech piatek wraca predko do 19, bo cały sezon bedzie trwało przełamanie klatwy. Widocznie nie jest jeszcze na to gotowy. Teraz widocznie sie nie da..
0
31 sierpnia 2019, 19:59
Dzięki za grę chłopaki, Forza Milan!
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 sierpnia 2019, 19:58
Ja to podsumuję 1 słowem - KABARET. Miłego wiczoru bracia. Forza Milan.
3
Rzetelny
Rzetelny
31 sierpnia 2019, 20:02
Droga redakcjo mam pytanie - ponownie wytypowałem dokładny wynik meczu, a w typerze mam 4/8, dlaczego?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 sierpnia 2019, 20:14
Jeszcze system nie doliczył pkt, spokojnie ;) ja mam 0/8 a powinienem mieć 4 gdyby Piątek nie spartaczył dwóch setek ;)
1
Fanatic
Fanatic
31 sierpnia 2019, 19:58
I po co zwalniali gattuso skoro oni nadal grają tak samo! Wciąż brak koncentracji, wciąż minimalizm, wciąż brak chęci do kontrataku, wciąż debilne klepanie od bramkarza przyprawiające kibiców o palpitacje serca, wciąż styl którego nienawidzę czyli utrzymywanie się przy piłce po to żeby utrzymać się przy pilce, wciąż brak bocznych obrońców w ataku, wciąż nie potrafią stwarzać sytuacji bo grają nie podejmuja ryzyka, ani z dryblingiem , ani że strzałem a przejście z fazy defensywnej do ofensywnej trwa mniej więcej tyle ile podróż na Marsa i wciąż po obejrzeniu meczu mam poczucie zmarnowania 2 godzin
6
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2019, 19:59
Wackowo, ale stabilnie. Kasa na koncie się zgadza.
0
Paleontolog
Paleontolog
31 sierpnia 2019, 20:02
Utrzymywanie się przy piłce przez kopanie między obroną a GK wynika z braku jakiegokolwiek pomysłu rozegrania a nie z osiągania przewagi na boisku..
0
Bufor85
Bufor85
31 sierpnia 2019, 19:58
Cieszy wygrana, cieszą 3 punkty ale gra jest wciąż okropna i koniec.
0
vorti
vorti
31 sierpnia 2019, 19:58
3 pkt są. Więcej Paquety z przodu, proszę.
1
Krauser
Krauser
31 sierpnia 2019, 19:58
Niech się cieszą że ta Brescia mocno czerstwa dzisiaj, bo z taką grą to nie jedna ekipa by ich dojechała. Słaba, gra z "momentami"
0
100f
100f
31 sierpnia 2019, 19:57
Po wejściu Boriniego i przesunięciu Paquety do przodu zaczęła się ofensywa Milanu. I kto mi powie, że Paqueta to mezalla i Castijelo jest lepszy od niego???
0
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 19:58
Giampaolo
2
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2019, 19:58
Nie będę pokazywać palcem, więc pokażę całą ręką... a on krzyknie: It's me, Mario!
0
patoo_07
31 sierpnia 2019, 20:03
Paqueta wyżej, niżej Bonaventura, albo na odwrót. Byle nie Hakan, Samu i Borini.
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
31 sierpnia 2019, 19:57
Borini to jest koszmar lepiej żeby w ogóle nie grał..

I dlaczego Montolivo sędziował ? ;)
0
AdamoX__
AdamoX__
31 sierpnia 2019, 19:59
Od wejscia Broiniego Milan miał najlepsze 10 min od chyba z 2 lat xd
1
Sławek94ACM
Sławek94ACM
31 sierpnia 2019, 20:46
Racja, z tym że on za bardzo nic dobrego nie wniósł :/
0
patoo_07
31 sierpnia 2019, 19:57
Dramat, 3 punkty są, ale cieszyć się nie ma z czego, a wręcz przeciwnie. Trzeba nic na alarm i to mocno. Gra, decyzje trenera, to jest tragedia. Inter nas wypunktuje, że się pochowamy do jaskiń.
0
Posmak
Posmak
31 sierpnia 2019, 19:56
I tak Castillejo w kolejnym meczu bedzie od 1min
0
Mirek99999999
Mirek99999999
31 sierpnia 2019, 20:00
Trener jest szantażowany albo ślepy, białej laski u niego nie widziałem to znaczy, że Samu musi mieć nagie zdjęcia Giampaolo:)
0
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 19:56
To nie kwestia numerologii, tylko słabych strzałów.

Zagraliśmy dziś 4-3-3 i wyglądaliśmy tak samo jak w 4-3-1-2.

Mecz oglądało się dobrze od 80 minuty. Wszystko jest nie tak w tym klubie.
0
Daros
Daros
31 sierpnia 2019, 20:00
Jakie Ty 4 3 3 widziales?
1
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 20:01
https://twitter.com/mbork88/status/1167844918787739649

takie
0
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 20:06
Giampaolo na wczorajszej konferencji mówił ze pomysłow czy systemu nie zmienia, a ze numerki nie mają znaczenia... dla mnie to też bardziej wyglądało na normalne 4-3-1-2 tyle że szerzej w ataku (Silva/Suso), ze względu na Suso. A Castillejo dużo wracał więc też cięzko pisać ze 4-3-3, dopiero wejście Piatka to zmieniło, wtedy już 4-3-3 normalne. Ja dziś nie marudzę, może mała.. ale była poprawa, Bennacer na plus, Kessie sie rozkręca.. jeszcze tylko precyzja jakby była, Piątek z ławki wyglądał lepiej.. no i są trzy punkty.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2019, 20:10
0
ACstach
ACstach
31 sierpnia 2019, 19:56
Ta piłka się nawet jeszcze chyba cofnęła.
3
Orzelek79
Orzelek79
31 sierpnia 2019, 19:56
Dobra 3 pkt. są !
1
jasiom22
jasiom22
31 sierpnia 2019, 19:55
Tym się własnie różni drużyna z Castillejo, i bez Castillejo w ofensywie, nawet z Borinim - nie mam pytań.
6
ciiigi4
ciiigi4
31 sierpnia 2019, 19:56
Borini w 10 min więcej niż Samu przez cały mecz... z kim do ludzi
0
eMJay
eMJay
31 sierpnia 2019, 19:58
Dokładnie. Patyczak nic nam nie daje w ofensywie. Za to na ławkę pasuje idealnie.
2
Andrzej44
Andrzej44
31 sierpnia 2019, 19:55
Faktycznie lepiej niech wróci do 19...
0
Andrzej44
Andrzej44
31 sierpnia 2019, 19:54
Piłaka zatrzymała sie na lini bramkowej i kreciła piruety.. cos jest nie tak..
1
Bufor85
Bufor85
31 sierpnia 2019, 19:54
Piątek wracaj do 19
1
Gzikuu
Gzikuu
31 sierpnia 2019, 19:54
Ciekaw czy lepsza gra, to kwestia Paquety na "10". Nie ma jednak co gdybać, bo przecież Samu lepszy
7
Dusiek
Dusiek
31 sierpnia 2019, 19:55
Rayman 40kg wagi najlepszy xD
2
ACstach
ACstach
31 sierpnia 2019, 19:54
Tonali po chamsku
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się