SCUDETTO


Bakayoko: "Sezon w Milanie rozwinął mnie pod wieloma względami"

4 września 2019, 21:22, cinassek Aktualności
Bakayoko:

Tiemoue Bakayoko, który w sezonie 2018/2019 występował w Milanie, obecne rozgrywki ponownie spędzi na wypożyczeniu. Tym razem trafił z Chelsea do Monaco, które opuścił w 2017 roku przechodząc właśnie w szeregi "The Blues". Francuz na prezentacji w klubie z księstwa wrócił krótko do swojego pobytu na San Siro. Powiedział: "W poprzednim sezonie w Milanie nauczyłem się wielu rzeczy. To było doświadczenie, które rozwinęło mnie pod wieloma względami, zwłaszcza jako profesjonalistę. Poprawiłem się jednak także w wielu innych aspektach".



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
5 września 2019, 20:45
Szkoda,że nie jest z nami.
0
Majki85
Majki85
5 września 2019, 19:55
Szkoda Baki, był w wielu meczach najlepszym zawodnikiem Milanu. Benaccer zagral przyzwoity jeden mecz, nic wielkiego, tylko przyzwoity a już się tu co niektórzy podniecają, a jak Baka gral wielkie spotkania to krótko się o tym pamietalo, tylko wypominalo mu sie to ze dwa razy spoznil sie na trening. Można to było załatwić inaczej, np. kara finansową a nie nie decydować się od razu na zakup tego piłkarza. Szkoda, bo robilby różnicę w środku pola...
0
MilanHomer
5 września 2019, 20:49
Bennacer dopiero zaczyna, oby był przynajmniej tak samo dobry jak Baka.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
5 września 2019, 13:43
Z tego newsa i jego wypowiedzi nauczyłem się wielu rzeczy, wyciągnąłem wiele wniosków i bardzo poszerzyłem swoją wiedzę na wielu płaszczyznach. Ja nie wiem czy on jest tak elokwentny czy za krótki fragment był przetłumaczony bo tak naprawdę nic tu nie powiedział.
3
lyndonmilan1
lyndonmilan1
5 września 2019, 10:13
Poza tematem

https://m.youtube.com/watch?v=MJ6fAuHmbqw
0
mavachi
mavachi
5 września 2019, 10:12
Wczoraj Piatek powiedzial na Foot Trucku jaki z niego profesjonalista skoro przychodzil na odprawy w drogiej bizuterii zegarki i lancuchy na szyji i Gattuso go scigal za to.
0
MilanHomer
5 września 2019, 10:38
Oni to mają w genach. Te obnoszenie się bogactwem, balangi, złote kiety i inne takie. Jak tylko murzyn dojdzie do hajsu, to od razu imprezy, panienki, złote auta i domy.
9
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 13:28
@MilanHomer oczywiście dotyczy to tylko "murzynów". Biali sportowcy kiedy się dorobią jeżdżą fiatami, zamiast robić imprezy chodzą do kościoła i wynajmują kawalerki na przedmieściach żeby nie przepłacać.
3
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 13:40
W ogóle pisanie, że ktoś ma coś w genach to jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Rasizm w najczystszej postaci.
1
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 15:00
Tak w ogóle, to nie wiem co gorsze, czy to komentarz, poziom nienawiści z niego bijący, poziom ignorancji, ludzie lakujący czy może administracja, która na coś takiego pozwala?
Edytowano dnia: 5 września 2019, 15:01
0
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 15:24
@Miszcz napisz brzydkie słowo to od razu pojawi się admin i dostaniesz bana. Może przy okazji zerknie na rasistowski wpis.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
5 września 2019, 16:14
MilanHomer a jak burak polaczek się dorobi to popierdziela w audi, drze ryja na kelnera w każdej restauracji, wystawia kolumny i słucha muzyki tak głośno, że wszyscy sąsiedzi się modlą o wyprowadzkę. Obnosi się ze wszystkim, i po 1000 razy będzie udzielał każdemu kogo spotka tępych rad jak żyć i do czegoś dojść. Patrząc na poziom ludzi, którzy się wypowiadają na temat różnic kulturowych, rasowych (w tematyce sportowej) to naprawdę kaplica. Prawda jest taka, że wielu murzynów, arabów, hindusów i innych jak to twoi pseudo prawicowi fumfle z podwórka mówią "brudasów" jest o niebo lepsza od Ciebie i gdyby to ode mnie zależało to bym Cie na karę śmierci zesłał za kradzież powietrza normalnym i cywilizowanym ludziom debilu... Jak można oceniać kogoś za kolor skóry, skoro to nie on ją wybrał?
1
grayman88
grayman88
5 września 2019, 19:00
Miszcz
Czyli to że od wielu lat badania pokazują że czarnoskórzy maja najnizszyy IQ też jest rasizmem? A żółci najwyższy to też dyskryminacja ale nas białych? Są rzeczy które są w genach. Przejmujemy po rodzicach nie tylko cechy wyglądu ale i tiki, zachowania, ruchy. I tak samo rasa. Niektóre są bardziej rozwinięte, niektóre prymitywne. Jedne są stonowane inne są bardziej wybujane.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 19:01
3
milan78
milan78
5 września 2019, 19:38
@Miszcz

Genetyk i biochemik James Watson, laureat Nobla za odkrycie struktury DNA. Wg niego różnice w IQ między rasą białą a czarną są genetyczne,

To co Ty piszesz :"W ogóle pisanie, że ktoś ma coś w genach to jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Rasizm w najczystszej postaci." to ideologia.Czysta lewacka ideologia zaprzeczająca faktom
3
milan78
milan78
5 września 2019, 19:45
grayman88 - O Matko.
Na początek, dla Ciebie i innych, którzy myślą podobnie taka rada. Przestańcie słuchać ludzi, którzy nie potrafią dobrze i przede wszystkim rzetelnie zinterpretować badań, którymi się tak ochoczo posługują do swoich celów politycznych. Bo mniemam, że te wnioski z badań przyjmujecie od pewnych niezbyt ogarniętych osób. Każdego się trochę gwałci prawda? :) Lepiej oddać córkę pedofilowi niż pod wychowanie seksualne prawda? No ale to tak tytułem wprowadzenia. Sorry za chwilowe odejście od tematu.

Do rzeczy. Legendarne już badanie o którym wspominasz pokazuje ŚREDNIĄ IQ wśród wszystkich ras. I cóż to badanie pokazuje? Na pierwszy rzut oka, dla populisty i ignoranta pokaże, że jesteśmy mądrzejsi "od tych bezmózgich murzynów", a te "żółtki" to powinni nam robić maszyny dzięki którym będziemy władać światem.
Jednakże człowiek znający historie świata, uwarunkowania polityczne i geograficzne będzie wiedział, że nie mogło być innych wyników. Skoro słuchałeś wspomnianego już "guru", to zapewne też wiesz, że "średni człowiek nie istnieje". Tak samo nie istnieje średni czarnoskóry człowiek. Jeżeli by tak było, to musiałby być jednocześnie na 4 różnych kontynentach.
Jak niby ta średnia miała być większa skoro w Afryce bieda i ubóstwo wychodzi drzwiami i oknami, a o szansie na edukacje jak Ty czy ja to przeciętny Afrykańczyk może tam pomarzyć?
Jak niby przeciętny Afro-Amerykanin w USA ma dorównywać wynikom "białemu", skoro jeszcze 50 lat temu mówiono im gdzie mają siadać w autobusie i że nie mogą mieć tych samych szans na edukacje co oni?
Chcesz mi powiedzieć, że czarnoskóry Pan, który był w USA moim przełożonym, jest tak naprawdę głupszy ode mnie?

Otwórz trochę umysł i pomyśl, że to że my jesteśmy na tym miejscu na którym jesteśmy, zawdzięczamy niesamowitemu szczęściu i tylko temu, że urodziliśmy się po tej stronie Morza Śródziemnego.

Możesz to nawet pojąć na przykładzie naszego kraju.To że mniej zarabiamy od Niemca to wina naszego lenistwa, głupoty, niechlujstwa... czy może uwarunkowań historycznych?

Kiedy pojmiecie, że żadna genetyka czy kolor nie czyni Was lepszym od innych, to
Bo wiesz, już byli tacy co na posługiwali się pseudonaukowymi teoriami dot. czaszki, nosa czy genów. Skończyło się to trochę nie za fajnie...delikatnie mówiąc.

Zauważyłem, że większość ludzi, którzy mniej lub bardziej posługują się rasistowskim językiem nigdy nie miała styczności z inną rasą dłużej niż 5 sekund lub przez ekran telewizora. A szkoda.

Życzę sobie i wszystkim, by to myślenie o "przewadze genów" na zawsze zniknęło z umysłów cywilizacji białego człowieka. Nie ma nic bardziej nieludzkiego niż sprowadzanie innej istoty ludzkiej do takich analiz czy przemyśleń.

BTW. Sam fakt, że pewien człowiek jest bardziej czarny od innego to też wynik pewnych uwarunkowań geograficznych.

Żaden pseudonaukowy bełkot i sprowadzanie badań do swoich chorych poglądów nie zmieni faktu, że taki człowiek jest rasistą. Choćby nie wiem jak był mądry, wykształcony i wysoki rangą.

Rasizm to choroba, która przez pokolenia była nam wkładana do głów. Tylko uchylenie klapek w umyśle pozwala ją pokonać. Doświadczenia, odpowiednia interpretacja danych i branie pod uwagę WSZYSTKICH czynników warunkujących. To klucz do jej pokonania.

To jest tak zakorzenione w naszym umyśle, języku, że czasami człowiek nawet nie zdaje sobie z tego sprawy.
Jeden z moich ulubionych aktorów, który występował w legendarnym Seinfeldzie, dowiedział się o tym gdy przyszło mu się słownie zetrzeć z przedstawicielem innej rasy. Nie zapomnę jego słów i wyrazu twarzy, gdy zdał sobie sprawę co głęboko w zakamarkach jego umysłu się tak długo czaiło.

Edukacja, edukacja i przede wszystkim edukacja.

Pozdrawiam

P.S. Wyższe IQ nie czyni Cię mądrzejszym.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 20:00
2
milan78
milan78
5 września 2019, 19:59
milan78 - Ooo, jest ten niesamowity argument, po którym mam zapaść się pod ziemię i który kończy dyskusję na Twoją korzyść.
Oj bardzo byś się zdziwił jakbyś wiedział jakie mam poglądy.

Co do kolejnego mitycznego argumentu, to mówimy o człowieku, którego całe środowisko naukowe wygnało? Wypowiedź za którą przepraszał?
Wypowiedź, której nigdy nie poparł żadnymi badaniami? Którą wypowiedział w przypływie impulsu i musiał cofać? Tu bym akurat powrócił do historyjki o pewnym aktorze, wspomnianej w poście wyżej.
Może jednak Ty posiadasz badania, które pokazują, że geny czarnej odmiany człowieka czynią kogoś "głupszym"? Jeżeli tak, to podziel się proszę.

Poza tym, biologicznie oczywiście że są to inni ludzie od nas. Inaczej zbudowana klatka piersiowa, miednica, nos etc.
Tylko szaleniec by temu zaprzeczał. Tak samo są takie różnice w kwestii płci.
Czy czyni to kogoś bardziej inteligentnym? Hmm.. ja i zapewne większość naukowców stwierdzi, że jednak to uwarunkowania geopolityczne mają wpływ na to, że przeciętny czarnoskóry jest gorzej wyedukowany niż człowiek biały.

Z mojej strony to tyle.
Generalnie nie wgłębiam się w takie dyskusję, bo pada zbyt dużo powtórzonych i populistycznych argumentów, które ludzie bezkrytycznie przyjmują, bez weryfikacji i sprawdzenia.
Uchylcie klapki w waszych umysłach, życie będzie piękniejsze. Nie przekazujcie tej choroby dalej.

Pozdrawiam
Edytowano dnia: 5 września 2019, 20:06
0
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 20:06
Miszcz, podziwiam, że wdajesz się w dyskusję z ludźmi piszącymi o lewakach, chociaż nie byliby w stanie wyjaśnić znaczenia tego słowa. No, ale jak napisałeś przede wszystkim edukacja, choć wątpię żeby cokolwiek z twojej lekcji wynieśli.
0
MilanHomer
5 września 2019, 20:48
Ale się rozpisali...Szok! W żadnym zdaniu nie było nic rasistowskiego. Po co dopisujecie jakieś teorie między wierszami? Sami mnie wyzywacie, piszecie coś o brudasach, czy innych takich. Nie rozumiem tej nienawiści. Musicie iść na leczenie, bo to jest nienawiść w czystej postaci! Gdybym mógł, to takich jak wy wysłałbym za mur, żebyście nie mieli kontaktu z normalnymi ludźmi.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 20:53
0
grayman88
grayman88
5 września 2019, 20:52
Miszcz
Czy ja gdzieś napisałem że czuję sie lepszy bo jestem biały. Mówisz mi o styczności z czarnymi? Od liceum się przyjaźnie z murzynką i się śmieje do niej ze ma szczescie że jej babkę wywieźli do Ameryki handlarze niewolników bo teraz by chodziła z cyckami na wierzchu gdzieś przy rowniku.
Bycie tolerancyjnym nie oznacza że mam być ślepy i głuchy na pewne rzeczy.
1
grayman88
grayman88
5 września 2019, 20:56
Przypominasz mi Terlikowskiego który pisze felieton o istocie bycia kobietą i macierzynstwa. Albo księdza który daje innym rady jak powinno sie żyć w związku.
0
MilanHomer
5 września 2019, 20:58
grayman
Nawet napisałeś, że jesteś gorszy od rasy żółtej, czyli Chińczyków, Koreańczyków, Japończyków itd. Ja pracuję w aptece, miałem kierownika murzyna, teraz mam magistra geja. Ale piszą, że ja taki niedobry. Zaraz będzie lincz, bo napisałem rasa. Pewnie w domu, też na tatę mówią partner, partnerki która mnie urodziła (bo zakazane są stwierdzenia typu mama i tata), żeby nie obrazić czyichś uczuć.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 20:59
0
milan78
milan78
5 września 2019, 21:00
@Miszcz

"Oj bardzo byś się zdziwił jakbyś wiedział jakie mam poglądy"
A co mnie obchodzą Twoje poglądy?Ja napisałem o faktach

"Co do kolejnego mitycznego argumentu, to mówimy o człowieku, którego całe środowisko naukowe wygnało? Wypowiedź za którą przepraszał?"

Znajdź mi proszę cytat w którym Watson przepraszał za swoje stwierdzenie?

P.S.Środowisko naukowe wygnało?Ponieważ obecna polit-poprawna lewica jest tragicznie anty naukowa.Już to kiedyś przerabialiśmy. Teorie Łysenki i Miczurina. Komuniści zmieniali tak programy nauczania by służyły ich ideologii – ze szkół wszelkich szczebli usuwano "burżuazyjną" naukę. Łysenkizm stał się treścią programów nauczania.
0
MilanHomer
5 września 2019, 21:03
Miszcz
Inteligencja, a poziom wykształcenia, to 2 różne rzeczy. Mam koleżankę w pracy panią magister. Wykształcona jest, bo ma dyplom, ukończyła szkołę itp. Ale inteligencji ma mniej niż moja 5 letnia córka, niestety. Długo by opowiadać o niej historię, książkę można napisać.
0
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2019, 21:29
" Nie rozumiem tej nienawiści. Musicie iść na leczenie, bo to jest nienawiść w czystej postaci! "

Kilka chwil wcześniej:
"Oni to mają w genach. Te obnoszenie się bogactwem, balangi, złote kiety i inne takie. Jak tylko murzyn dojdzie do hajsu, to od razu imprezy, panienki, złote auta i domy."

Zdanie później:
"Gdybym mógł, to takich jak wy wysłałbym za mur, żebyście nie mieli kontaktu z normalnymi ludźmi."

Myślę, że tu nie trzeba nic dodawać.
1
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2019, 21:31
Grayman88 -
"Od liceum się przyjaźnie z murzynką i się śmieje do niej ze ma szczescie że jej babkę wywieźli do Ameryki handlarze niewolników bo teraz by chodziła z cyckami na wierzchu gdzieś przy rowniku"
Czyli potwierdzasz to co napisałem :)
To, że jest teraz (jak mniemam) wyedukowana, to wynik tego, że miała szczęście, warunków geograficznych, a nie koloru jej skóry.

"Przypominasz mi Terlikowskiego który pisze felieton o istocie bycia kobietą i macierzynstwa. Albo księdza który daje innym rady jak powinno sie żyć w związku."
Nie wiem do kogo to i jaki to ma związek. Abstrakcja totalna.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 21:38
0
MilanHomer
MilanHomer
5 września 2019, 21:37
Milan78 -
"Ja napisałem o faktach"
A to dobre! Jakich? Takich, które nie miały miejsca i nie możesz przytoczyć? Jak te słowa Lema?
Twoje urojenia, to nie są fakty. Jak to pojmiesz, to będzie z korzyścią dla Ciebie i Twojego otoczenia.

"Znajdź mi proszę cytat w którym Watson przepraszał za swoje stwierdzenie?"
https://www.nytimes.com/2007/10/19/science/19watson.html
Watson: “I cannot understand how I could have said what I am quoted as having said. There is no scientific basis for such a belief.”

To co z tymi badaniami? Masz jakieś na poparcie tezy, że geny czarnej odmiany człowieka czynią go mniej inteligentnym? Kimś kto przejawia bardziej zachowania o których MilanHomer pisał?
Czekam z niecierpliwością.
Ale podejrzewam, że dostanę utartą formułkę o "lewakach" etc.

To sprowadzenie sprawy do polityki, to jakaś niedorzeczność.
Prawda nie ma lewego czy prawego odchylenia.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 21:39
0
MilanHomer
5 września 2019, 21:40
" Nie rozumiem tej nienawiści. Musicie iść na leczenie, bo to jest nienawiść w czystej postaci! "

Kilka chwil wcześniej:
"Oni to mają w genach. Te obnoszenie się bogactwem, balangi, złote kiety i inne takie. Jak tylko murzyn dojdzie do hajsu, to od razu imprezy, panienki, złote auta i domy."

Zdanie później:
"Gdybym mógł, to takich jak wy wysłałbym za mur, żebyście nie mieli kontaktu z normalnymi ludźmi."

Kolego, a gdzie w 1,2 czy 3 stwierdzeniu jest jakaś nienawiść?
Goście piszą o zabijaniu innych i tego nie potępiasz?
Człowieku naucz się czytać ze zrozumieniem.
Ja już skończyłem, bo z zamkniętym na świat ludźmi nie można dyskutować, tworzą się tylko monologi, kto jest lepszy i ma swojszą rację.
Edytowano dnia: 5 września 2019, 21:45
2
milan78
milan78
5 września 2019, 23:00
@Miszcz

"To co z tymi badaniami? Masz jakieś na poparcie tezy, że geny czarnej odmiany człowieka czynią go mniej inteligentnym?"

Człowieku od dwóch godzin piszemy o badaniach laureata nagrody Nobla o imieniu James Watson...poczytaj co opublikował zamiast zadawać bzdurne pytania a sie dowiesz

"To sprowadzenie sprawy do polityki, to jakaś niedorzeczność"
Nie rozumiesz o czym piszesz.Nie o politykę tutaj chodzi a o ideologię.To nie są pojęcia tożsame

P.S.Watson .W 2019 powiedział,że jego poglądy sie nie zmieniły
http://www.wykop.pl/ramka/4744483/odkrywca-struktury-dna-noblista-j-watson-zostal-pozbawiony-tytulow-za-rasizm/.

Mam taka sugestię do Ciebie,żebyś każdą odpowiedź na mój post kończył frazą "jak te słowa Lema".Coś w stylu "Poza tym uważam, że Kartaginę należy zniszczyć" albo "Balcerowicz musi odejść".Wiem,rozumiem.Perseweracje słowne,
2
milan78
milan78
6 września 2019, 08:17
Milan78-

"Człowieku od dwóch godzin piszemy o badaniach laureata nagrody Nobla o imieniu James Watson...poczytaj co opublikował zamiast zadawać bzdurne pytania a sie dowiesz"

Proszę mi te badania przytoczyć. Problem w tym, że takich nie ma i sam Watson powiedział, że nie ma naukowego potwierdzenia jego słów.
Powiedzieć, że kłamiesz i manipulujesz, to jak nic nie powiedzieć. I do tego odnosi się przytyk w sprawie Lema. Bo coś u kogoś usłyszałeś i powtarzasz. A nawet nie poświęcisz 5 minut by sprawdzić, że przekazujesz dalej bzdury, które nie mają nic wspólnego z faktami. Teraz robisz to samo, bo przeczytałeś na wykopie, że ktoś coś powiedział i powtarzasz dalej jako naukowy fakt. Z tym, że taki "fakt" nie istnieje. Nie udowodniono tego żadnymi badaniami.

Watson dostał Nobla za odkrycie podwójnej helisy w strukturze DNA. Gdzie w tych badaniach jest cokolwiek o DNA czarnej odmiany człowieka i sprawie jego inteligencji? Gdzie są jakiekolwiek badania na ten temat?
Dalej czekam na ich przytoczenie.

Edytowano dnia: 6 września 2019, 08:21
0
5 września 2019, 09:15
A może właśnie nauka jaką wyciągnął, to punktualność? :)
0
hyrus13
hyrus13
5 września 2019, 09:10
Szkoda, że wcześniej nie nauczył się punktualności i szacunku do kolegów oraz trenera. Nie sądzę, że to przypadkiem Milan ponownie zaczął zdobywać punkty po aferze z TB i karnym odstawieniu go na ławkę. Dobrze, że go nie ma.
1
Cleaver
Cleaver
5 września 2019, 07:53
Ogormny żal, że go nie ma teraz. Przez większość sezonu absulutnie numer jeden w środku pola.
2
Bandita
Bandita
5 września 2019, 07:52
Mam nadzieje,ze Rebic wybije z głowy troche holowanie przez Suso I podania w trojkacie podaj do tylu Kessie lub do Hakana ktory poda do kessie.
0
5 września 2019, 01:34
co do tego profesjonalizmu to pewnie nauczył się punktualności. Pajacowanie i zasłużony wylot z kadry. Brawo dla klubu. Totalną porażką byłoby zatrzymywanie takiego "profesjonalisty". W Chelsea też się na nim poznali. Żegnam bez żalu/
12
patoo_07
patoo_07
4 września 2019, 23:14
Będzie go brakowało.
2
Yabaye
Yabaye
4 września 2019, 21:49
Świętej Pamięci Pan Redaktor Paweł Zarzeczny mawiał: "nie ma nic bardziej nieaktualnego od codziennej gazety".

Bazując na myśli Pana Pawła (wielkie litery nieprzypadkowe, to była nietuzinkowa postać - młodszym z całego serca polecam czerpać z jego gawęd) można sparafrazować tamtą myśl: nie ma nic bardziej pustego w wyrazie od całowania herbu klubu.
6
milan78
milan78
5 września 2019, 21:26
Sheva całujący herb Chelsea w meczu o tarczę dobroczynności w sierpniu 2006...
0
Deus
Deus
4 września 2019, 21:47
Yoko pokazał Kessiemu i jego fanom co to znaczy robienie różnicy w obronie. Szkoda że zaczął trochę pajacować bo w przeciwnym razie widziałbym go obok Bennacera w 4231. W ostatnim sezonie wielokrotnie był motm a to jest coś jak na def. pom. który skupia się głównie na brudnej robocie.
8
DarthImpaler
DarthImpaler
5 września 2019, 02:33
Ta jakby pod koniec sezonu nie zaczął pajacować to pewno by go wykupili. A tak sodówka uderzyła i dalej trzeba się włóczyć po wypożyczeniach.
0
Katan
Katan
5 września 2019, 07:40
Z tym, że Kessie nie jest typowym defensywny pomocnikiem i nie skupia się tylko na takich zadaniach na jakich miał się skupiać Bakayoko
0
landik
5 września 2019, 08:28
Tyle że ci się kolego pozycje na boisku pomyliły Kessie to box to box a Bakayoko typowy DM
0
gieemce
gieemce
4 września 2019, 21:43
Nie no powodzenia, tak jak byłem twoim pierwszym obrońca tak twoja szybka ucieczka i krótka pamięć o miłości do tego herbu mówi mi - dobrze ze jesteś daleko stad.
1
Katan
Katan
5 września 2019, 07:31
Coo? Szybka ucieczka ? Miłość do herbu ? Panie kolego komuś tu się coś pomyliło :) proszę się zapoznać z historią Bakayoko w Milanie i dlaczego nie został WYKUPIONY :)
0
Miguś
Miguś
4 września 2019, 21:43
Wiem że nie na temat ale czy widzieliście ostatni list ultrasów Interu na temat rasizmu na włoskich stadionach? Najlepsze jest to że niektórzy z kibiców Interu na polskich stronach popierają tą treść i uważają że udawanie małpy to tylko "niewinne igraszki"...
1
gieemce
gieemce
4 września 2019, 21:46
To bardzo delikatne III niebezpieczne, trzeba piętnować nawet najmniejsze wybryki po w innym wypadku brud zaczyna wyłazić spod paznokci i takie buractwo zacZyna się czyc normalnie i konfortowo
5
grayman88
grayman88
4 września 2019, 21:48
sam czasem nazwe czarnoskórego bambusem,...czy uważam się za rasistę?...nie.
Człowiek często używa przekleństw , wyswisk żeby podkreślić coś. Co może najbardziej zdenerwować murzyna?, udawanie małpy. Gdyby do karnego podszedł piłkarz muzułmanin a za bramką pojawił się napis np SRAM na allaha, byłaby inna rozmowa.
0
Vol'jin
4 września 2019, 21:53
Zaczniemy od udawania odgłosów małp za chwilę będzie przyzwolenie na rzucanie bananów aż dojdzie do apogeum.

Lega dała już na to przyzwolenie wiosną tego roku przy akcji z Keanem i gównianej reakcji Bonucciego. Jeszcze wcześniej ta sama Curva Nord robiła to samo wobec Koulibaly'ego.

Nie może być przyzwolenie na prymitywne i tego typu reakcje trybun przez federację czy jak widać niektórych piłkarzy.
13
Zuber
Zuber
4 września 2019, 21:58
W takiej sytuacji powinien polecieć raz albo dwa walkower i byłoby po sprawie, szybko by zamknęli japy.
15
grayman88
grayman88
5 września 2019, 00:21
Voljin
nie używaj słowa apogeum bo takowe już było, niewolnictwo, łańcuchy, plantacje bawełny....
Zawsze będziemy jako gatunek nietolerować kogoś, (polityka, religia, kultura) czarnego, cygana, żyda, krzywego, prostego bo taka jest nasza natura. Ludzie głupi i naiwni myślą ze mozna jakimiś hasłami No To Racism zakłamać i zakryć nasze predyspozycje.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
5 września 2019, 02:39
https://www.youtube.com/watch?v=eJYhp4bqJQA
Edytowano dnia: 5 września 2019, 02:42
0
Katan
Katan
5 września 2019, 07:28
Zuber
Zgadzam się tu z większością, że nie powinno to mieć miejsca na stadionie i powinno się to karać ale dlaczego walkowerem ? Przecież to nie winna klubu, że bilety kupują idioci, zawodnicy pracują ciężko cały tydzień, żeby się przygotować, zresztą nie tylko zawodnicy ale i inni pracownicy klubowi i za karę ich praca ma iść na marne? Skoro problemem są kibice, to niech zamkną trybuny, kilka kolejek bez kibiców i się nauczą :) zresztą za mecz bez kibiców na stadionie klub też ich "wynagrodzi" :)
0
Zuber
Zuber
5 września 2019, 09:01
Walkower po to, bo inaczej tacy idioci tego nie zrozumieją. A tak jak ucierpi klub to pomyślą dwa razy.
0
Zuber
Zuber
5 września 2019, 09:12
https://www.football-italia.net/143818/thuram-racism-met-hypocrisy

Zgadzam się w pełni z tym co powiedział Thuram.
Wypowiada się mnóstwo hipokrytów, ludzi którzy nigdy nie doświadczyli rasizmu i nie wiedzą jak to jest. Najlepszym przykładem jest Bonucci.
Przy okazji pada też mnóstwo pustych słów.

Walkower to na pewno nie jest rozwiązanie. Zatrzymanie meczu już tak. Wyobraźcie sobie jakby się poczuli nagle ci "fani", kiedy zobaczą 50 tys wściekłych ludzi i obwiniających ich o to, że nie mogą meczu sobie obejrzeć. Myślę, że ogarnęliby się w mig. A jak nie oni, to w te kilka minut ogarnęła by się ochrona obiektu.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
5 września 2019, 10:33
Miszcz

Ja myślę, że to nie takie proste. W większości przypadków zachowania rasistowskie pochodzą od ultrasów, którzy w każdym klubie mają sporo do powiedzenia. A w wielu przypadkach, nie tylko w klubie, bo na wyższych szczeblach również. Oczywiście, nikt tego we władzach Związku nie przyzna. Dlatego tak opornie idzie walka z rasizmem na stadionach. Ci, którzy mogliby to przyspieszyć i uskutecznić zwyczajnie się boją. O siebie, o swoje rodziny. Potrzebne jest ostre cięcie. Kluby powinny się raz na zawsze odciąć od tych półgłówków nazywających siebie tymi "najwierniejszymi kibicami". Dla mnie, w większości, są to organizacje przestępcze i tak też powinno się ich traktować.
0
Biegan
Biegan
5 września 2019, 16:12
Vol'jin

mógłbyś przybliżyć tę sytuację z Keanem?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się