SCUDETTO


El. Euro 2020: Piątek i Rebić w odmiennych humorach po swoich występach

6 września 2019, 22:44, cinassek Aktualności
El. Euro 2020: Piątek i Rebić w odmiennych humorach po swoich występach

Dwaj napastnicy Milanu w piątkowy wieczór wzięli udział w meczach eliminacji do Euro 2020.

Krzysztof Piątek wybiegł w wyjściowym składzie reprezentacji Polski u boku Roberta Lewandowskiego na mecz ze Słowenią. Spędził na murawie 76 minut, ale podobnie jak i pozostali Polacy zupełnie się nie popisał. Biało-czerwoni przegrali w Lublanie 0:2.

Ante Rebić natomiast również zagrał od początku - w barwach Chorwacji w wyjazdowym pojedynku ze Słowacją - ale miał dużo większe powody do zadowolenia. Jego ekipa wygrała pewnie 4:0 (1:0), a gracz rossonerich w 47. minucie zanotował asystę przy golu Ivana Perisicia. Boisko opuścił z kolei w 70. minucie pojedynku.

W poniedziałek Polska zagra u siebie z Austrią, zaś Chorwacja na wyjeździe z Azerbejdżanem.



80 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Corsa
Moderator Corsa
8 września 2019, 08:01
Byłem zdecydowanym przeciwnikiem sprowadzenia Piątka, w każdej lidze pojawiają się sezonowe objawienia, które później szybko gasną. Ściągnięcie Polaka było dużym ryzykiem, jednak po przejściu do nas zamknął mi usta. Pokazał, że ma ten instynkt strzelecki, każdy piłkarz łapie dołek, mało kto gra na równym poziomie mecz w mecz. Mam nadzieję, że Krzysiek wróci do formy jak tylko drużyna zgra się ze sobą(mam na myśli Milan oczywiście) i będziemy kreować więcej sytuacji. Tak jak wielu pisało, reprezentacja nie pokazała się wcale lepiej od naszych ulubieńców, a Piątek jest napastnikiem pokroju Mario Gomeza, nie dostanie piły na tacy, to nie strzeli i kropka. Oczywiście są powody do obaw, ale nie popadajmy w histerię i nie wieszajmy na nim psów, bo te same osoby, które teraz stawiają na nim krzyżyk za chwilę będą się zachwycać i wychwalać jego grę.
3
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 września 2019, 23:15
Piątek moim zdaniem, albo jest strasznie pod formą, albo wręcz cofnął się w rozwoju. To, że nie miał piłek to jedno, ale kurde on w ogóle nie pomaga nikomu w żaden sposób :v Jak ma dostać piłkę jak wiecznie stoi kryty chociaż wczoraj kilka razy był potencjał do prostopadłej piłki, ale albo piłkę miał pseudokopacz w postaci Klicha którego kreatywność kończy się na podaniu do najbliższej osoby lub do tyłu, albo Krzychu nie zrobił żadnego ruchu.
Nie wiem nawet jakim typem napastnika jest Piątek, ani nie zastawi się, ani nie widać go w ataku pozycyjnym. Oby nie okazało się, że chłopakowi przez ten nagły przypływ sławy odbiło :v No jak można z człowieka którego piłka sama szukała nagle stać się takim widmem, ale najgorsze jest to, że nie zrobił żadnego progresu.
I tłumaczenia, że Brzeczysław nie stosuje żadnej taktyki (dla mnie także ten człowiek to jakieś poniżenie totalne jako selekcjoner xD) nie może go usprawiedliwiać, bo w Milanie także zaginął.
Dupa trochę mnie boli, że oglądałem ten dramat zamiast wybrać kawał dobrego futbolu w wykonaniu Niemiec i Holandii.
0
Orzelek79
Orzelek79
7 września 2019, 22:29
Trochę za dużo szumu o forme Polaka. Piątek nie jest gorszym
piłkarzem niż w poprzednim sezonie , tylko obrońcy nie zostawiają mu miejsca, z czym sobie nie radzi. Dla mnie to nic nowego , od samego początku jego gry we Włoszech, znałem jego atuty jak i braki. W poprzednim sezonie miał serię 5 meczów bez bramki a takich żali nie było. Uważam że stać go na strzelenie kilkunastu bramek w tym sezonie .
1
Deus
7 września 2019, 22:06
Piątek jeszcze wam wszystkim zamknie usta
4
milan78
milan78
7 września 2019, 21:52
Zaledwie 11 podań Piatka w tym meczu...Nawet na sredni europejski poziom to mało
0
TheoACM
TheoACM
7 września 2019, 19:19
Włączasz sobie kadrę, a tu nagle Milan. Co za zaskoczenie dla kibiców i niestety Piątka.
4
RuFFDante
RuFFDante
7 września 2019, 19:00
Jak chlop byl kawalerem to mial wiecej sily. A wszystko padlo po reklamie play:)
1
mavachi
mavachi
7 września 2019, 14:11
I tak jak niektorzy juz pisali. Poczekajmy do zimy. Jezeli do konca roku dalej bedzie taka padaka to klub pewnie bedzie szukal alternatywy za Piatka i jego moga gdzies dac na wypozyczenie. On ma jeszcze 4 lata kontraktu i nie sprzedadza go ot tak, bo ktos go krytykuje. I nie piszcie wiecej, ze Rebic za niego bo to juz pisalem. To jest skrzydlowy co potrzebuje miejsca jak Grosicki na placu inaczej zabiera mu sie umiejetnosci. Tak gral wczoraj w kadrze i tam jest ciagle ustawiany. To nie jest srodkowy napastnik.
Edytowano dnia: 7 września 2019, 14:13
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2019, 14:50
Tylko pomyleńcy chcieliby się go pozbywać.Po prostu niektórzy powinni zdjąć klapki z oczu i pogodzić z myślą, iż poprzedni sezon był ponad stan, a on sam niewiele odstaje poziomem od Milika, dlatego nie ma co z niego robić gwiazdy na której można opierać całą siłę ofensywną Milanu.Polak nie powinien ocierać się o status ''nietykalny'' tylko walczyć o pierwszy skład, jednak do tego potrzebni są jakościowi rywale, a nie tak wielki znak zapytania jak Leao.
0
marunio
marunio
7 września 2019, 15:03
od milika to on jest ze 2 poziomy nizej conajmniej
3
Zuber
Zuber
7 września 2019, 21:09
Jeśli chodzi o umiejętności Milik jest bardziej kompletnym piłkarzem.
1
Demick
Demick
7 września 2019, 13:08
Moim zdaniem jeszcze za wcześnie żeby oceniać Piątka. Z Brescią prawie że strzelił, więc bez przesady. W zimie będzie można go rozliczać.
0
Andre
Andre
7 września 2019, 12:57
Coś czuję, że Piątek z taką formą i z takim zaangażowaniem, jakie prezentuje od początku sezonu, to już w zimowym oknie transferowym może być na wylocie z Milanu. To zupełnie nie tan sam Piątek, co w poprzednim sezonie. Wygląda na boisku tak, jakby kompletnie zgubił gdzieś swój instynkt strzelecki...
0
tomas76
tomas76
7 września 2019, 12:14
podobieństwo- początek września 0:4 z Danią i 2:1 z Armienią
0:2 ze Słowenią i ??? z Austrią
1
7 września 2019, 12:09
No tak, to wina Piątka, że żenująca taktyka i myśl szkoleniowa zostawiła dwóch napastników na pastwę losu.
Poza tym widzę już skąd się bierze hejt na Suso. Skoro hejtuje się Zielińskiego, który jako jedyny chciał pograć wczoraj w piłkę, a nie wykopywać na aferę, to jak najbardziej ma to sens.

Wyciąganie jakichkolwiek wniosków na podstawie tego meczu jest śmieszne.

8
Vol'jin
7 września 2019, 12:13
przecież kółko wzajemnej adoracji nie będzie krytykować piłkarza do środka pola którego oni wymyślili do kadry (Klich), a rzucą się na Zielińskiego czy innych ^
0
Sajonara
Sajonara
7 września 2019, 13:25
Po pierwsze: ta taktyka jest z reprezentacją od początku eliminacji i potrafił władować cztery gole w sześciu meczach. Myślę, że ludzie (w tym ja) nie wymagali od niego gola, ale np, Lewandowski, jak widział, że gra nie idzie, to potrafił zejść nawet do środka pola, wziąć na plecy dwóch rywali i odegrać. Piątek natomiast wpadał w busz obrońców, którzy go schowali do kieszeni. Nie musi co mecz strzelać goli, bo nawet Messi czy Ronaldo tego nie robią, ale mógł chociaż pomagać, zmienić swój styl, jak widział, że gra nie idzie, a Krzysiek się schował i graliśmy bez niego tak naprawdę.

Po drugie: Zieliński grał spoko pierwsze, piętnaście minut. Potem już brakło pary. Głupie błędy, złe decyzje. Powinniśmy wymagać więcej od faceta, który gra w klubie z top15 na świecie. Poza tym, krytyka na Zielińskiego się kumulowała przez wszystkie, jego występy w reprezentacji. Chłop gra poniżej potencjału. Przebłyski są raz na trzydzieści spotkań. Zbyt mało.

Na Piątka i Zielińskiego już się trochę nazbierało. Krzysiek w klubie, od meczu z Frosinone nie gra praktycznie nic, a Zieliński... 90% meczów w reprezentacji to szambo. Według mnie każdy na minus. Fabiańskiego chwalą, ale przy drugiej bramce nie do końca skrócił kąt. Wiadomo, że bramka na konto Pazdana (w sumie to obie bramki), ale drugi gol był w zasięgu Łukasza. Kolejna sprawa... Tutaj należy się krytyka. Graliśmy z zespołem, który w swoich szeregach ma dwóch zawodników, którzy mieliby u nas pierwszy skład - Ilicić i Oblak. Natomiast jako zespół na papierze powinniśmy ich zjeść. Nie bronię Brzęczka, bo to amator, ale patrząc na nazwiska i z kim te nazwiska grają w jednym klubie (Bayern Monachium, AC Milan, SSC Napoli, Lokomotiv Moskwa, AS Monaco, Southampton FC, West Ham United czy Juventus FC), ta przewaga w jakości powinna być widoczna, a tu trzydziesto letni Ilicić zjada cały, nasz skład pod każdym względem...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2019, 14:31
Ten mecz nie różnił się niczym od pozostałych w eliminacjach za kadencji Brzęczka. Meczu z Izraelem nie uwzględniam bo tam przeciwnik katastrofalnymi błędami popełnił samobójstwo. Brak jakichkolwiek schematów w ataku, gra na aferę, błędy personalne. W tej kadrze nic nie funkcjonuje i gdyby nie fart oraz niesamowity instynkt Piątka w poprzednim roku to dziś awans wisiałby na włosku. To są wnioski z pracy Brzęczka. Wczorajszy mecz tylko to potwierdza. Zgadzam się co do nieuprawnionej krytyki Zielińskiego. Akurat on jest najlepszym zawodnikiem tej drużyny tylko nie ma z kim grać na tym skrzydle a sam wiele nie zdziała. Chociaż jak na gościa to topowego europejskiego klubu to też powinien pokazać zdecydowanie więcej. Taki Ilcic wczoraj zjadł wszystkich naszych gwiazdorów niczym pelikan szprotki. Ale czego się spodziewać z trenerem który nawet w rodzimej amatorskiej lidze nic nie osiągnął?
Edytowano dnia: 7 września 2019, 14:37
1
matten
matten
7 września 2019, 12:06
Jak dla mnie głównym problemem reprezentacji jest brak dobrego trenera-selekcjonera. Trener Brzęczek nie ma wielkich osiągnięć nawet na krajowym podwórku i gdyby nie znajomość z prezesem Bońkiem to prawdopodobnie nie otrzymałby tego stanowiska. Jak dla mnie prezes na siłę stara się udowodnić światu, że "polska myśl szkoleniowa" nie jest gorsza od zachodniej i w ten sposób marnuje potencjał obecnego pokolenia piłkarzy. Nie zdziwię się jeśli po kolejnym nieudanym Euro Lewy rzuci kadrę w cholerę i skoncentruje się na grze w klubie. Nie obwiniałbym za porażkę napastników, bo pomoc niewiele im wykreowała. Zawiodła też obrona, a w szczególności Pazdan.
11
Andre
Andre
7 września 2019, 18:50
Nic dodać, nic ująć, niestety...
0
Gattuso28
7 września 2019, 20:24
Szkoda gadać.Mamy zawodników w mocnych klubach europejskich a selekcjonera co nawet o puchary się nie otarł.Mamy niezłe pokolenie i nie wykorzystujemy okazji.
0
rossocarlonero
rossocarlonero
7 września 2019, 12:02
Jak można pisać, że Piątek nie ma techniki użytkowej na wysokim poziomie. To, że nie czaruje nie wiadomo jak nad piłką, to nie oznacza, że ten poziom jest średni. W zeszłym sezonie pokazał dobre zgranie z pierwszej piłki, przyjęcie, wykończenie. Piłka rzadko kiedy skakała, dostawała rotacji lub odbijała mu się od kostki. Część z Was tego nie widzi, ale to są niuanse, które na koniec robią ogromną różnice, a też i drużynie gra się łatwiej. Oczywiście, Krzysiek obecnie jest pod formą i nie ma co do tego złudzeń. Nie każdy zawodnik odpala podczas sezonu w tym samym czasie po okresie przygotowawczym. Każdy organizm jest inny i zawodnicy różnie to znoszą. Dodatkowo Krzysiek musi popracować nad grą z obrońcą na plecach, zdecydowanie nie mogą go tak przestawiać.
2
Vol'jin
7 września 2019, 11:55
Probierz na trenera Milanu przywróci Piątka xD
2
tommyb1
tommyb1
7 września 2019, 13:41
Tia czytałem :)
0
tommyb1
tommyb1
7 września 2019, 13:43
Ale jak to była aluzja do mojego komentarza poniżej to sprostuje i napisze ze mi nie tylko Piątka chodziło. Większość wyglądała jakby z worka i ziemniaków na plecach grali
0
tommyb1
tommyb1
7 września 2019, 11:24
Tak sobie myślę że może dobrze, że Rebic przyszedł na koniec okienka i nie przepracowal z nami okresu przygotowawczego. Może chociaż on fizycznie będzie wyglądał jak start ligi a nie jak koniec sezonu
Edytowano dnia: 7 września 2019, 11:24
2
mavachi
mavachi
7 września 2019, 10:20
Jezeli macie taki problem to ja go wam rozwiaze bardzo szybko. Zadzwoncie do Maldiniego zeby wylozyl 50-60 mln za napastnika do klubu, ktory od kilku lat nie gra w LM i w lidze kopie sie po czole. Juz zapomniliscie ile swietnikow napastnikow tu przyszlo i utopionu pieniedzy? Dopoki Milan nie awansuje do LM nikt wam z TOPu tutaj nie przyjdzie. Wlasnie Milanowi bylby na dzis potrzebny ktos taki jak Ilicic. Pilkarz jak na Serie A kosmos
Edytowano dnia: 7 września 2019, 10:21
3
Sajonara
Sajonara
7 września 2019, 10:26
W Serie A jest kilku graczy, którzy sami potrafią coś wykombinowac jak gra nie idzie. Mertens, Muriel czy wlasnie Ilicic. O tym pierwszym chyba nie muszę mowic za dużo. Muriel - ze SPAL dwa gole po wejsciu z lawki, dzisiaj w nocy dwie bramy przeciwko Brazylii. Ilicic natomiast wczoraj dzielił pileczki, jak mu się chcialo to sam kiwnal i uderzyl. Podanie zewnetrzna częścią stopy na 2:0 to czysta poezja. Moge to oglądać w nieskonczonosc. Krecil nasza obrona... Chlop to na takim luzie robil. Prawdziwy lider.
Edytowano dnia: 7 września 2019, 10:27
0
mavachi
mavachi
7 września 2019, 10:49
Po 1. Ilicic to nie napastnik jak widziales. Gra jako skrzydlowy, a wczoraj cofniety za napastnikiem
Po 2. Mertens ma metr w kapeluszu i jego ruchy zawsze beda szybsze niz goscia co ma 180cm lub wyzej.
Po 3. Muriel byl do wziecia tak ja De Paul czy inni. Zarzad to przespal. Trudno.
0
Demick
Demick
7 września 2019, 11:03
Higuain - najlepszy napastnik, który został sprowadzony w ostatnich latach do Milanu. Biedaczek męczył się jak mało który, czasem wręcz to był płacz. Niewątpliwie obecnie ten klub nie jest atrakcyjny dla graczy z wyrobioną marką.
0
Sajonara
Sajonara
7 września 2019, 11:15
Przeciez nigdzie nie napisałem, ze to napastnicy, tylko, ze robia roznice i potrafią sami cos wykombinowac. Lol.
0
7 września 2019, 10:12
Mial dwa atuty instynkt strzelecki i mental.... Oba zatracil i wyglada jak parodia napastnika...
2
Corsa
Moderator Corsa
8 września 2019, 08:04
no tak, bo ani pomoc Milanu jak i reprezentacji jest bez winy, formacje obu drużyn działają bez zarzutu, wręcz wyśmienicie, winny napastnik :)
0
7 września 2019, 10:11
Piatek gra jak sierota i o to chodzi a nie o zdobywanie goli. Piatek nie potrafi przyjac w asyscie obroncy ,uwolnic sie spod krycia, odegrac jak od sciany z kims klepki, zastawic sie, niebwychodzi na czyste pole nie wymusza podan w uliczke i to jest tragedia. Mial swoje 5 minut a teraz gra lepiej w reklamach playa... Dla dobraa Milanu rebic leao a piatek lawa
1
Sajonara
Sajonara
7 września 2019, 09:51
Nie no, sporo osob ma tu racje. Slaba pomoc? Rok temu ponoc mielismy slabsza i uciulal w lidze 9 goli w 18 meczach, co jest spoko wynikiem. Teraz podobno pomoc lepsza to czemu nie strzela? Moze to one season wonder, nie wiem, ale nadal to chłop z ekstraklasy bez techniki uzytkowej na wysokim poziomie (jezeli ktos uwaza, ze snajper nie musi byc az tak dobry technicznie, to spojrzcie na Aguero, Lewego czy Kane). Bez tego, nie bedziesz dobrym snajperem. Chyba. Ze masz za soba trzech De Bruyne, ktorzy dograja Ci na nos, a Ty tylko dokladasz nogę. Nie chce wieszać na nim psow, 36 kolejek w lidze, moze odpali. Co nie zmienia faktu, ze potrzebujemy napastnika równego. Wolalbym 9, ktora strzela po 15 bramek na sezon, ale wiem, ze sezon w sezon tyle strzeli, niz kogos, kto raz mial prime, a potem przygasl.
Edytowano dnia: 7 września 2019, 09:52
1
Corsa
Corsa
7 września 2019, 10:05
Dokładnie ...Nie krytykuje go ze nie strzela goli a za to że nie istnieje w grze w ataku pozycyjnym , jest jak ciało obce , nie daje poczucia kolegom z drużyny ze jak podadzą mu piłkę to da im trochę oddechu i "zaopiekuje " się piłka.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2019, 09:49
Mamy reprezentację złożoną z grupy piłkarzy grających w dobrych klubach. Co więcej. W większości pełnią tam ważne role. Chyba od lat 80 tych nie mieliśmy grupy tak dobrych piłkarzy. Niestety po raz kolejny mamy na ławce przedstawiciela polskiej myśli szkoleniowej. Jak jest ona mizerna wystarczy spojrzeć na osiągnięcia naszych trenerów. Żaden z nich nie prowadzi nawet jakiegoś podrzędnego klubiku w szanującej się lidze. I od czasów Kasperczaka nigdy nie prowadził. Nasze kluby nie przegrywają już chyba tylko z drużynami z San Marino i Gibraltaru. A PZPN upiera się że gość który nic nie osiągnął nawet w tak ogórkowej lidze jak Ekstraklapa poprowadzi repre do sukcesów. Czasem myślę że jednak szkoda że mamy tak łatwą grupę w eliminacjach do ME bo zdobywanie punktów z ogórkami tylko zaciemnia obraz i wprawia Bońka w samozachwyt. A porządne lanie i brak awansu może by otrzeźwił niektórych.
2
7 września 2019, 09:06
Piłkarz jednego sezonu coraz bardziej do niego przylega...Niestety na tyle długo interesuje się piłka że już wielu po jednym sezonie zostało potem zweryfikowanych.Nie ma sensu mówić te same frazesy że słaba pomoc ,nie dostaje piłek itp , facet przy każdym meczu jest śmiesznie usprawiedliwiany i to szczególnie w Milanie gdzie mówi się tylko wyłącznie jaki to słaby Milan jest a on wiecznie poszkodowany.Pamietacie choćby Pazziniego jak grał w Milanie i gra nie istniała to rzuciło się piłkę na niego , facet się zastawił , przyjął ,odegrał lub zgrał i akcja się dynamizowala , Piątek nawet tego niee potrafi ,facet nie istnieje w grze .Już nie chce mówić o Dzeko jak gra w Romie ,poogladajcie ,porównajcie , różnica klas...
3
vorti
vorti
7 września 2019, 09:38
Mimo tego, że zagrali wczoraj fatalnie to jak można mówić o zawodniku, który 2 sezony temu strzelił 20+ goli w eklapie, a poprzednim 30 w serie a, że jest to jednosezonowy zawodnik? Czemu ludzie piszą takie rzeczy bez sprawdzenia? Gdyby był jednosezonowym wystrzałem to nikt by go nie kupił. Ostatni mecz ligowy pokazał, że dalej jest ciąg na bramkę i zabrakło mu 10cm szczęścia do gola. Przestańcie pisać puste rzeczy, bo to zawodnik Milanu i uratował nam kilka razy tyłek w zeszłym sezonie to każdy już o tym zapomina po 120 minutach gry w tym sezonie. Tragedia nie kibice.
2
vorti
vorti
7 września 2019, 09:48
20 goli w Ekstraklasie xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.Mowmy o poważnej piłce a nie amatorskiej lidze ,bramki tam się nie liczą , to 30 liga Europy , pośmiewisko na skalę światową .Tak jak mówię , Milan ma teraz problem , pozbyli się Cutrone i został sam Piątek czyli wielką wciąż niewiadoma , jedyne realne zastępstwo to Leao ,mam nadzieję że posadzi Polaka na ławkę , bo Milanowi potrzebna jest technika i szybkość .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2019, 09:52
Nie przesadzajmy trzeba brać pod uwagę obydwa aspekty.Zarówno marne wsparcie jak i niewywiązywanie się z zadań do których nie potrzeba podających kolegów.Napastnik może nie strzelać goli przez brak podań, co często może być usprawiedliwieniem, jednak gdy oprócz skuteczności brakuje wygranych pojedynków, gry ''na ścianę'', ''klepki'' oraz mobilności nie da się obronić napastnika.
1
vorti
vorti
7 września 2019, 09:54
Leao prędzej posadzi Suso na ławie niż Polaka. Podaje przykład głupoty tego postu, bo tutaj żaden napastnik nie potrafi strzelać goli. Kto jest winny? Pomocnicy? Nie. Skrzydłowi? Nie. To kto? Napastnik. Myślenie osób, które nie patrzą na mecze tylko statystyki. W statystykach to Suso był przed Messim w jakichś kluczowych podaniach, a jak gra to wie chyba każdy i Messiemu mógłby podawać wodę. W następnym meczu ligowym strzeli 2 gole i zawistni polscy kibice znowu będą go chwalić.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2019, 09:57
Vorti Nie wspominaj nawet o golach w ekstraklasie. To liga o poziomie amatorskim która tylko kontrakty ma zawodowe. Nikt nie zapomina o zeszłorocznych sukcesach Piątka ale wielu widzi jego brak formy w tym sezonie. Niepokojący nie jest brak formy Piątka tylko brak alternatywy dla niego w Milanie.
0
vorti
vorti
7 września 2019, 10:02
Alternatywą jest Rebic lub Leao i jak Piątek dalej będzie grał jak gra to wystawić któregoś i tyle. Nikt nie powinien być nietykalny, ale skreślać chłopaka po 120 minutach gry w lidze, gdzie w pierwszym meczu nikt się dobrze nie pokazał to trochę przegięcie. W ostatnim meczu zabrakło dosłownie 10cm i jak miał piłkę w polu karnym to wyszły chyba 3 strzały, które jakoś wybronił bramkarz. Oglądajmy mecz, a nie statystyki.
0
vorti
vorti
7 września 2019, 10:03
Naucz się gościu czytać ze zrozumieniem , mój post głównie rozchodzi się o to że to nie lata 70te i napastnik teraz nie ma stać tylko w polu karnym i czekać na piłkę bezczynnie.Faktem jest że Piątek nie istnieje w grze , klasowy napastnik jak robi to Lewandowski,Dzeko czy nawet Pazzini w Milanie przy nieklejacej się grze całego zespołu ma być pierwszym który się wycofa,przyjmie , zgra piłkę na ścianę żeby przyspieszyć akcje .Piątek nie istnieje na boisku jak nie idzie , chowa się , błądzi a tyłem do bramki jest wręcz beznadziejny , na międzynarodowym poziomie taka postawa nie przejdzie i każdy nawet przeciętny obrońca który już go zna nie będzie miał większych problemów z upilnowaniem go.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2019, 10:03
Leao dopóki nie nauczy się podstaw włoskiego oraz założeń taktycznych będzie grał absolutne ogony.Ten kto twierdzi inaczej chyba nie zna Giampaolo.Facet potrafił ''zamrażać'' zawodników nawet na pół roku tylko dlatego, że nie rozumieli jego taktyki, więc w najbliższym czasie nie spodziewałbym się wielu minut dla tego nieokrzesanego chłopaka zagadki.
0
vorti
vorti
7 września 2019, 10:12
Arancia
Gościu to możesz mówić do kolegów z klasy.
Nie wiem jakie mecze oglądasz, ale na eleven często gęsto lecą powtórki meczów Milanu i zobacz jak Piątek zachowuje się po otrzymaniu podania blisko połowy, w kontrataku albo blisko pola karnego. To co piszesz trochę mija się z prawdą, bo Piątek potrafi podać w tempo czy na jeden kontakt. Problemem jest to, że jak chce wyjść na pozycje strzelecką to nie dostaje piłki, a ruch z jego strony jest. Jak już dostanie piłkę to jest za mocna albo wyrzucająca go na bok. Powtórzę kolejny raz. Zacznijmy oglądać mecze i zachowanie zawodników, a nie statystyki.
0
KKP19
KKP19
7 września 2019, 08:42
Zielu i Krycha najlepsi
Pazdan i Bednarek tragedia
Fabian było by bardzo dobrze gdyby nie 2 bramka
Grosik niestety wyłączony z gry przez obrońców
Klicha nigdy nie widzę w kadrze więc się nie wypowiadam xD
Piątek i Lewy coś w pierwszej połowie chcieli rozgrywać , niby coś grali jak Polacy w 1 połowie , ale żaden strzał z tego nie wynikał. Mały plus dla Roberta że się zorientował by strzelać z dystansu bo jak nie ma strzałów to Oblak nie ma szans na błąd. Niestety 1 strzał zablokowany
Edytowano dnia: 7 września 2019, 08:43
0
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2019, 22:09
Zielu najlepszy.
Ale wariat xD
0
Zuber
Zuber
7 września 2019, 07:30
Brzęczek jest trenerem, czego wy oczekujecie? Wieksze pojęcie o poważnych treningach ma pewnie Lewandowski niż on.
5
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2019, 07:26
Repra gra jak Milan. Jak dziady. Nie da się tego oglądać. Piątek dostał dwie piłki a Żewłakow żałosny gada że ma formę z ligi xD zagrał półtorej spotkania raptem ^^
2
Baribal
Baribal
7 września 2019, 08:24
Komentarze p. Żewłakowa to jakaś kompletna masakra. Czepił się Piątka, a co on ma sam zrobić? Albo Lewy? Pomoc to jakiś dramat. Wszyscy na stojąco, bez wyjścia na pozycję. Jedyny kto się wczoraj pokazał z dobrej strony to Bielik.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2019, 07:16
Typowy Piątek z Milanu.Praktycznie 0 efektywność w wykonywaniu zadań wysuniętego snajpera.Te oddanie jedynego zawodnika mającego naturalne predyspozycje do w miarę sensownej gry na szpicy jeszcze odbije się czkawką Milanowi.No chyba, że Rebić okaże się tak silnym mentalnie piłkarzem, iż przejmie zadania typowej 9.
1
Baribal
Baribal
7 września 2019, 08:24
Chyba typowa pomoc ...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2019, 09:45
Baribal
Oprócz niedoboru podań była statyczność oraz przestawianie przez słoweńskich obrońców czyli nie funkcjonowały podstawy każdej topowej ''9'', których nie da usprawiedliwić się brakiem wsparcia.
Edytowano dnia: 7 września 2019, 09:54
0
Sajonara
Sajonara
7 września 2019, 03:32
Muriel dwie bramki przeciwko Brazylii, a to dopiero pierwsza połowa. Przekozak.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 września 2019, 23:27
Mecz z Izraelem zaburzył prawdziwy obraz reprezentacji. Tymczasem z 5 meczów w 4 kopaliśmy się po czołach i tylko nieudolności słabiutkich przeciwników oraz chyba sezonie życia Piątka zawdzięczamy punkty. Dziś Słowenia nie była nieudolna i zbiła nas dość łatwo. Jak Austria w poniedziałek zagra jak dziś to też to zrobi. Z Brzęczkiem na ławce tracimy kolejne miesiące najlepszego pokolenia piłkarzy od dekad. Żadnego pomysłu na grę, błędy personalne (to co odwalał dziś Pazdan to woła o pomstę do nieba), żadnej reakcji na wydarzenia na boisku. Typowy przedstawiciel "polskiej myśli szkoleniowej". Dobrze że grupa łatwa to jakoś do ME doczłapiemy.

A poza tym Holandia najwyraźniej wraca do wielkich. Fajnie bo zawsze lubiłem ich grę.
Edytowano dnia: 6 września 2019, 23:28
5
Boateng93
Boateng93
7 września 2019, 00:08
Ten mecz z Izraelem to też jakiś super był. Przecież my sami stworzyliśmy 2 sytuacje gdzie bramkarz przy jednej dał ciała, potem dali nam głupiego karnego i bramkarz podarował 4 bramkę. 2 sytuacje, 4 gole. Kuriozum.

A to, że gościu, który nie dał rady ani w II lidze w Rakowie, który zaliczył w końcu awans dopiero jak go wywalili, ani w I w Katowicach, ani w Lechii gdzie w momencie wyleciał to bezsensowny wybór to chyba każdy wiedział. Tylko nie Boniek, który błysk w jego oczach zobaczył...
3
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2019, 09:35
Zgadza się. W meczu z Izraelem to przeciwnik bardziej dobrowolnie popełnił samobójstwo niż my go zniszczyliśmy. Poszli na otwartą grę która tak musiała się dla nich skończyć. A z nami wystarczy zagęścić środek pola i spokojnie czekać na nasz błąd. Tak jak zrobili to slowency.
0
vorti
vorti
6 września 2019, 23:13
Ogólnie to mecz na początku wyglądał obiecująco, ale posypało się i zawodnicy nie bardzo wiedzieli co się dzieje. Pan Brzęczek nie jest osobą charyzmatyczna i nie zajedziemy z nim daleko, bo i taktyka to też nie jest jego silny punkt. Wybory personalne głupie. Rybus ława - krytyka trenera. Zielu na skrzydle nic oprócz bawienia się nie pokazał, Robert dzisiaj wyglądał kiepsko, Piątek wgl niewidoczny, jedno ładne podanie mi zapadło w pamięć, które dostał w tempo Kędziora, a podał do obrońcy... Bereś znowu nie na swojej pozycji, Kownackiego nie zauważyłem, że wszedł na boisko. Pazdan powinien sobie odpocząć, bo po mundialu jeszcze go trzyma. Klich to całkiem hamulcowy z Krychowiakiem, bali się pójść do przodu na przeciwnika. Bednarek tak sobie. Bielik po wejściu było widać, że on powinien grać od początku, bo ma to coś. Ogólnie to potrzebujemy trenera i tyle. Mecz do zapomnienia.
3
bawolejaja
bawolejaja
6 września 2019, 23:13
Serio ktoś marnuje czas na oglądanie polskiej kadry pod wodzą tego amatora Brzęczka? XD
To ja wolę Harrego Pottera.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
7 września 2019, 08:00
Ja sobie Nienawistną ósemkę obejrzałem drugi raz zamiast tego spektaklu serwowanego przez Brzęczka.
0
Sajonara
Sajonara
6 września 2019, 23:05
Pazdan ogólnie to niezły cyrk zaserwował. XD
1
RuFFDante
RuFFDante
7 września 2019, 02:48
Wolny i niedudolny, zle podawal. Powinien grac Bielik. Druga bramka to jego 100% wina.
0
Milanboy
Milanboy
6 września 2019, 23:02
No cóż, tak to jest jak gra się Klichem w środku pola i groszkiem na prawym skrzydle.
0
Krauser
Krauser
6 września 2019, 23:05
Bo w Milanie to obecnie czaruje
0
Milanboy
Milanboy
6 września 2019, 23:20
Krauser - to Klich gra w Milanie? A tak na serio , no spk, jak Pio dostawał piłki normalne to umiał z niej robić pożytek w meczu z Brescią, do tego fatalne skrzydła dzisiaj, co tymbardziej nas zniszczyło, to nie dziwota że tak grał.
0
Krauser
Krauser
6 września 2019, 23:36
Czytanie ze zrozumieniem się kłania, przecież ty nic nie pisałeś o Piątku w pierwszym poście. Mój błąd :)
0
Boateng93
Boateng93
6 września 2019, 23:00
Piątek niestety jak w Milanie, widoczny tylko w składach. Ciało obce, a my nie mamy żadnej nominalnej 9 do rywalizacji z nim. Obawiam się, że to był tylko jednosezonowy wystrzał i 35 mln euro poszło w błoto.
0
LunaS
LunaS
6 września 2019, 23:17
Antek moze grac za niego.
0
dysha1992
dysha1992
6 września 2019, 23:00
Brakuje tego dogrania w tempo lub wejścia w tempu. Tak jak w Milanie tak i w naszej reprezentacji... Wydaje mi się że gra polaków siadłą po straconej bramce, tak jakby już stracili koncepcję. Dodatkowym ciosem była nieuznana bramka na 2:1... Ogólnie słaby mecz. Na plus tylko Krychu i Zielu a reszta słabo.
0
vorti
vorti
6 września 2019, 23:06
Zielu to miał jakieś celne podanie w pole/polu karnym?? Oprócz bawienia się i strzelania fochow jak ktoś źle zagrał nic nie pokazał. Drwal też hamulcowy i oprócz kopa nie wiele. Pazdan kryminał i chyba jeszcze nie odpoczął po mundialu.
0
Vol'jin
6 września 2019, 22:59
Gra słaba, komentowanie na obu stacjach adekwatne do poziomu Robert Zieliński czy słuchanie wielkiego snajpera Wichniarka xD
1
Sajonara
Sajonara
6 września 2019, 22:55
Niby taka słaba grupa, a wcale to Euro dla nas takie pewne nie jest.
0
Severin87
Severin87
6 września 2019, 22:53
Piątek bez formy, ale cała drużyna zagrała źle i bez pomysłu. Od początku eliminacji gramy słabo poza meczem z Izraelem.
Edytowano dnia: 6 września 2019, 22:55
0
Cactus
6 września 2019, 22:57
No niestety ten mecz z Izraelem trochę zaburzył obraz tej reprezentacji. Kadra Brzęczka to niestety bardziej ta drużyna z meczu z Austrią i Łotwą niż z Izraelem.
3
ACMilansince1994
ACMilansince1994
6 września 2019, 22:50
I widać że Krzysiek bez formy. Nie istniał dzisiaj. Może być problem zarówno w reprezentacji jak i Milanie. Oby się przebudził z Austrią coś strzelił i być może odblokował. Niestety Kownacki to jeszcze nie ten poziom. Brakuje komfortu z Milikiem na ławce.
0
Krauser
Krauser
6 września 2019, 22:49
Niestety ale kolejny słaby mecz Piątka. Koledzy mu nie pomagali, ale to żadna wymówka. Widać że jest mocno pod formą
0
RuFFDante
RuFFDante
7 września 2019, 02:50
Wszyscy zle grali. Lewandowski gorzej od Piatka. Tylko Krychowiak i Bielik cos wniesli do gry.
0
vorti
vorti
6 września 2019, 22:46
Podwójne rozczarowanie. Brak gola Piątka i przegrana w kiepskim stylu bez jakiegokolwiek zamysłu gry. Niech już wraca liga...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się