SCUDETTO


Piątek przełamał niemoc i "uciszył" krytykę. Teraz zapoluje na Inter

16 września 2019, 10:14, cinassek Aktualności
Piątek przełamał niemoc i

Pozytywem płynącym z niezbyt przekonującej wygranej z Hellasem Werona z pewnością jest fakt przełamania Krzysztofa Piątka. Polak zdobył pierwszego gola dla rossonerich od 37. kolejki ubiegłego sezonu i domowego starcia z Frosinone. Po zamienieniu na bramkę rzutu karnego wymownym gestem "uciszył" głosy, które narastały w poprzednich tygodniach wokół jego nieskuteczności. Teraz przed 24-latkiem prawdziwe wyzwanie: derby Mediolanu i pojedynek z bardzo silną defensywą Interu - Diego Godinem, Stefanem de Vrijem czy Milanem Skriniarem.



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
16 września 2019, 15:42
Nic nie przełamał po prostu karniaka strzelił z akcji na razie nie ma nic.
2
Gullit80
Gullit80
16 września 2019, 17:48
Bo nie ma zadnych akcji żadnego stylu pomysłu na grę to z czego ma strzelać. Widać że Giampaolo nie ma pomysłu jak i co powinni grać. Gattuso wróć!
2
lopezito84
lopezito84
17 września 2019, 08:44
Nie wspominaj nawet Gattuso w żartach odwaliło ci? to co dziś grają to są właśnie pozostałości po Gattusto
0
nokoments
nokoments
16 września 2019, 14:44
Wszyscy źle zrozumieli ten gest... Piątek uciszył wszystkich, którzy zaczęli mówić, że jego niemoc strzelecka już minęła. xDDD

A tak serio to Piątek ma pełne prawo do robienia takich gestów na jakie ma ochotę. Wszedł do Serie A razem z drzwiami, został odkryciem sezonu, bohaterem najgłośniejszego transferu zimowego okienka we Włoszech, a potem mecz w mecz wyjaśniał wszystkich Higuainów, Kaliniciów, Andre Silvów i wszystkich wcześniejszych napastników i zawodników, dla których koszulka Milanu była za ciężka. Walił gola za golem chociaż drużyna wcale mu tego nie ułatwiała.

Na trochę się zaciął i już zaczęło się szczekanie przemądrzałych pajaców, że się skończył, że one-season-wonder, że gwiazdorzy, że macha łapami, bo nagle wszyscy zapomnieli jakich cudów dokonywał na początku roku i zapomnieli, że przecież w lidze jego strzelecka "susza" trwała ledwo 3 mecze, bo HURR DURR W SPARINGACH NIE SZCZELIŁ. XDDD To że jest młody i pierwszy raz przygotowywał się do sezonu w takich warunkach (intensywny okres przygotowawczy w połączeniu z tournee po USA), które jak sam przyznał zaskoczyły go intensywnością i potrzebował trochę więcej czasu na wejście na odpowiednie obroty nie ma najmniejszego znaczenia, bo jak Janusz z Sebom grajom w fifke to zawsze szczelajom po 7 bramek.

Krzyniu to jest PAN PIŁKARZ i jeszcze nie raz, nie dwa to udowodni i zamknie japy sfrustrowanym hejterom, którzy szczerze mówiąc zasługiwali bardziej na środkowy palec niż na wskazujący. A zrobi to dlatego, że nie traci czasu na pisanie i czytanie farmazonów w internetach i gazetach, tylko dzień w dzień zapieprza na treningach i z pokorą ciężko pracuje na wyniki.
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
17
pazioni
Moderator pazioni
16 września 2019, 14:35
Cieszy bramka, ale gra Milanu to jakaś masakra.
0
alepadaka
alepadaka
16 września 2019, 14:21
Skąd wiecie, że "uciszał" krytyków? Może uciszał kibiców Hellasu i ich rasistowskie zachowanie w kierunku Kessiego?
8
LunaS
LunaS
16 września 2019, 16:57
Tak czy siak - zaczyna za dużo pajacować - a to uciszanie, a to symulka, a to często marudzi, "rozmawia" z obrońca. Niech się deczko skupi na grze a nie na otoczce.
0
16 września 2019, 13:50
A czy to uciszanie to nie jest zwyczajny marketing? Teraz piłkarze coraz częściej na boisku robią gesty pod zdjęcia i wyświetlenia. Jak CR7 po swoim golu ostatnio na przykład. Mertens też coś dziwnego odwalił, aż się żona odezwała w mediach społecznościowych.

Jak mawiał klasyk, to zwykłe robienie "z igłów widłów".
A gol, nawet z karnego, może przywrócić mu pewność. Szkoda tylko, że już derby, bo te zazwyczaj nas grzebały po całości w ciągu ostatnich dwóch sezonów.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 września 2019, 14:44
Patrząc na liczbę pomeczowych wywiadów piłkarzy raczej nie.Facet stał się ofiarą własnego hype'u, który regularnie podsycał m.in. durnymi zapowiedziami typu ''będę walczył o koronę króla strzelców Serie A''. Swoją drogą jestem bardzo ciekawy czy czasem ta sama dolegliwość nie dopadła Paquetę, gdyż jego wczorajszy wpis na instagramie był bardzo dwuznaczny.
1
Cleaver
Cleaver
16 września 2019, 13:00
Jak Milan odda trzy strzały to bedzie dobrze.
0
87acm87
87acm87
16 września 2019, 12:48
Fajnie, że strzelił, mocno mu kibicuję. Ważne 3 pkt, ale mecz do zapomnienia. Po meczu z Udine, myślałem, że porażka to taki lekki falstart, ale po 3 meczu nie wiedzę żadnego progresu, niestety zdobyte 6 pkt są fuksem. Panie trener dlaczego jedna zmiana i gdzie Benn?????????Po co kupowaliśmy nowych grajków, skoro nawet z ławki nie wchodzą?
4
Cesash
Cesash
16 września 2019, 12:40
To nasz chłopak, zarówno jako piłkarz Milanu jak i Polak dlatego mocno mu kibicuję. Natomiast stwierdzenia jak "uciszanie" karnym albo przełamanie niemocy strzeleckiej jest mocno na wyrost... pozdrawiam.
15
Demick
Demick
16 września 2019, 13:05
I to jest clou, nie chodzi o żaden "hejt" przecież.
1
16 września 2019, 12:30
Z karnego strzelił i ucieszył głosy? Śmiech...
Oj będzie bolało w sobotę...
2
Pyrlo89
Pyrlo89
16 września 2019, 12:43
już boli , a w sobotę będzie nokaut i zgaszenie światła...
0
dykt4tor
dykt4tor
16 września 2019, 13:48
To nie oglądajcie meczu skoro jesteście pewni na 100% , że będzie bolało, po co te nerwy?
1
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 11:30
Mam wrażenie, że tutaj przejawia się typowa akcja pod tytułem "kompleks Polaka". Zamiast kibicować chłopakowi i przynajmniej starać się uczciwie oceniać gościa to większość z nim jedzie. Po pierwsze, owszem Pio jest obecnie pod formą co widać, jednak Nasze tuzy z Suso na czele absolutnie nie pomagają mu z tego kryzysu wyjść. Chłopak nie ma nawet z czego strzelić, w meczu ma kilka kontaktów z piłką (najczęściej tyłem do bramki i nikogo ze swoich w promieniu kilku metrów) bo Nasi giganci skrzydeł zamiast grać do napastnika albo chociaż próbować podać prostopadłą piłkę wolą strzelać z 30, czasem 40 metrów, tutaj prym wiedzie Suso. Jeśli chodzi o rzut karny to akurat po zgraniu Piątka z pierwszej piłki Turek oddawał strzał więc w karnym też swój udział Polak miał. Kolejna rzecz, chłopak wytrzymał ciśnienie i wykonał karnego jak profesor. Jego gol dał Nam 3 punkty jednak większość tutaj wiesza na Nim psy. Dlatego apeluję Panowie o trochę rozsądniejsze oceny bo gdyby nie gol Piątka to po wczoraj mogliśmy być mordą w sałatce już...
Edytowano dnia: 16 września 2019, 11:31
22
Demick
Demick
16 września 2019, 11:45
Zaczęło się. Czy wy nie widzicie innych graczy poza PIĄTKIEM, bo jest Polakiem? Wyszarpane zwycięstwo, męczarnie przeciwko grającej w 10tkę Weronie. Gol z karniaka, no nie ma co, uciszył wszystkich. Ja chcę widzieć drużynę, a nie ego Piątka. I tylko o to się rozchodzi.
Edytowano dnia: 16 września 2019, 11:46
4
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 11:51
ale ja nie powiedziałem, że gość jest super w tym momencie, napisałem, że jednak dzięki jego zagraniu był karny i dzięki jego bramce wygraliśmy więc przesadne grillowanie chłopaka jest głupotą, tak samo jak wychwalanie pod niebiosa. Tak jak napisałem, jest pod formą jednak wczoraj to jego gol dał Nam zwycięstwo. Tyle, zwykła ocena wczorajszego meczu.
4
Demick
Demick
16 września 2019, 11:52
Osobiście nie uważam żeby był pod formą. Chyba co poniektórzy za dużo od niego wymagają i nie widzą innych graczy poza Piątkiem, co mnie irytuje w ostatnim czasie.
0
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 12:01
Demick masz prawo uważać co Ci się podoba. Ja uważam inaczej więc czas pewnie pokaże kto ma rację. Natomiast jestem zdania, że do końcowego sukcesu jest Nam potrzebna forma kilku więcej zawodników niż samego Piątka i przede wszystkim gra która da faktyczne szanse na bramki nie tylko dla Piątka. Niestety musze podpisać się pod zdaniem kilku osób, że Milan jest zakładnikiem Suso, nie będę się tutaj rozpisywał o co dokładnie chodzi ale od bardzo długiego czasu mnie akurat irytuje ta jego jednowymiarowość i to że widzi wyłącznie koniec swojego nosa, albo strzela (często z nieprzygotowanych pozycji) albo jak już się nie da to dośrodkowanie, moim zdaniem trochę na pałę na dłuższy słupek. Ewentualnie dośrodkowanie prawą nogą na wysokości jaj z którego ciężko coś zrobić.
0
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 12:37
O ile zgadzam się z tym, że przesadne grillowanie to przesada, to śmieszy mnie jednoczesne grillowanie Suso, znów pisanie dyrdymałów o egoizmie i tym, że nie widzi Piatka.

Jedyna akcja Piątka z pierwszej połowy to podanie od Suso. Było jeszcze dośrodkowanie na głowę, które Piątek niestety przestrzelił.
Trochę hipokryzja i totalnie odrealnienie, jeżeli jednocześnie czepiasz się hejtu na Piątka oraz utrwalasz kłamliwy obraz Hiszpana. Jedyny piłkarz, który otwiera kolegom częściej drogę do bramki niż raz na ruski rok i to statystycznie jest w tej kwestii czołówką Europy. Żaden Paqueta czy Hakan w Milanie nie potrafią zrobić u nas takiej różnicy na ostatnich 30 metrach.

Poniżej jeden z przykładów zagrania Suso do Piątka z wczoraj.
https://twitter.com/i/status/1173308594894376963


To pisanie o "byciu zakładnikiem" też jest śmieszne. Powtarzać się nie lubie, wiec napisze to co pisałem do Milanboy wczoraj:
"Wam się wydaje, że bez Suso coś się zmieni. Owszem, ale zapewne na gorsze. Dopóki nie będzie balansu na obu stronach boiska, to będzie szukanie wyróżniającej się postaci i granie do niej non stop. Bez Suso będzie to Hakan czy Jack(jak to bywało kiedyś).
Musi być balans i zrzucenie mentalnych kajdanków, zwłaszcza u starych graczy. Wtedy będzie dobrze."

No i odpowiedź na pytanie dlaczego Suso znika, jest bardziej kryty i miewa gorsze mecze. Bo trzeba zaznaczyć, że w tym sezonie zagrał dobrze tylko z Brescią. Wczoraj i w Udine kiepścizna, ale wciąż poziom wyżej od innych "kreatywnych" kolegów.
"Suso jest mocniej kryty tylko dlatego, że naszej lewej strony nie trzeba kryć od 2017 roku. Bo po co skoro Hakan i RR pozwalają przeciwnikom się spokojnie ustawić w obronie?""
Edytowano dnia: 16 września 2019, 12:39
2
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 14:49
Miszcz w kilku rzeczach się z Tobą zgadzam, ale po kolei. Zgadzam się co do tego, że Nasza gra musi się zrównoważyć, nie może być oparta tylko na Suso. Myślę, że tutaj sporo oddechu może dać Rebić o ile będzie grał na lewym skrzydle i Paqueta którego mimo wszystko widzę na 10. Nie chodzi o sprzeczanie się czy Suso to egoista czy nie, każdy może miec własne zdanie, moim zdaniem najpierw szuka strzału na dalszy słupek a jak się nie da to dopiero jest dośrodkowanie, lepsze czy gorsze to już odrębna kwestia. Sytuacja którą wysłałeś to nie dość, że w sumie jedyna prostopadła próba to jeszcze na dodatek taka sobie, bo pozycja do strzału dla Piątka nie była wymarzona, ale brawo za to, że jednak podał (to chyba była jedyna prostopadła piłka od Suso w tym meczu). Dośrodkowanie o którym piszesz do Piątka było niedokładne moim zdaniem, chyba, że piszemy o innych zagraniach. Sumując kilka niecelnych strzałów i dwa podania to trochę za mało jak na zawodnika którego w Suso widzisz. Być może mnie źle zrozumiałeś, ja nie jestem nastawiony na hejtowanie Suso ale jesli gość ma być tym kim wielu w nim widzi to zejście na lewą nogę do środka i strzał lub dośrodkowanie na dalszy słupek to jednak ciut za mało na repertuar ofensywny. Co do esejów na temat tego, że jesteśmy zakładnikami Suso. On gra jako tako tylko na tym skrzydle, i każde ustawienie w jakim wychodzimy prowadzi koniec końców do tego, że Hiszpan ucieka na prawą stronę żeby wykonywać swoje dwa manewry. Niewątpliwie technicznie Suso to dobry zawodnik ale tak jak napisałem, albo doda coś do swojego repertuaru albo cały czas to będzie tak wyglądać. Dlatego odpowiadając na Twoje pytanie lub stwierdzenie, że wielu uważa, że lepiej będzie bez niego odpiszę Ci, TAK, uważam, że jeśli się go pozbędziemy i przyjdzie na jego miejsce szybszy zawodnik który potrafi nie tylko złamać akcję do środka to będzie to znaczne urozmaicenie arsenału ofensywnego. I zaznaczam, że nie chodzi tu o sympatie czy antypatię do Suso.
Edytowano dnia: 16 września 2019, 14:55
1
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 15:22
Rafalzki - luz. W przeciwieństwie do innych, widzę u Ciebie pole do dyskusji, rzeczowej, a nie na frazesy czy głupie i odklejone od rzeczywistości teksty, dlatego ją podejmuję :)

Pamiętaj jeszcze o podaniu do Rebicia. To była przecież setka.
Co do prostopadłych podań, to jest ich mało owszem, ale kiedyś ich nie było w ogóle. Tak jak dośrodkowań czy strzałów z prawej nogi. Suso się cały czas rozwija, rozszerza repertuar zagrań i takie zagrania się pojawiają coraz częściej.

Jeżeli ma przyjść lepszy zawodnik od Suso, to tu byłby chyba każdy happy. Tylko niech najpierw taki się znajdzie. W Milanie takich niestety nie ma póki co. Na ostatnich 30 metrach to póki co nasz jedyny kreatywny zawodnik, który podejmuje ryzyko i robi to z efektywnością. Czołówka kluczowych podań w Europie nie wzięła się znikąd.
Edytowano dnia: 16 września 2019, 15:23
2
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 16:01
Miszcz chętnie pierwszy przyznam się do błędnej oceny po sezonie w stosunku do Suso, uwierz mi :) Ku chwale AC Milan :)
0
LaMancha 98
LaMancha 98
16 września 2019, 11:27
Piątek od meczu derbowego z Interem który był chyba w marcu gdzie został nakryty czapką przez Skriniara gra straszenie słabo (wyjatek to mecz w kwietniu z Juve).
Nie chodzi tylko oto że nie strzela goli ale jego gra to praktycznie same minusy:
1.Wywraca się przy każdym kontakcie z obrońcą
2.Nie potrafi utrzymać piłki lub też wywalczyć faulu
3.Ma problemy z przyjęciem prostych piłek zagrywanych po ziemi
4.Nie pokazuje się do gry
5.Kiedy dostaje piłkę i ma ją odegrać z klepki robi to niedokładnie w 90% przypadków (wczoraj stracił tak kilkadziesiąt piłek, a jedną którą odegrał dokładnie doprowadzil do strzału Hakana po ktorym był karny,a to pokazuje jak taka gra napastnika jest ważna dla drużyny
6.Ale chyba najgorsze jest to że od kilku ostatnich meczów poprzedniego sezonu, przez mecze towarzyskie i początek tego sezonu, Piatek oddaje idiotyczne strzały za pola karnego z pierwszej piłki nie patrząć nawet gdzie jest bramka ani czy niema lepiej ustanowionego kolegi. Takich strzałów było juz chyba ze 30(wczoraj 2 bardzo nie celne) a tylko jeden z nich w meczu z Benfiką trafił w poprzeczkę reszta nie stanowiły nawet minimalnego zagrożenia.
Rozumiem Piątka że irytuje go brak bramek i za wszelką cenę chce je strzelać ale piłka nożna to sport drużynowy a on jako napastnik o takiej a nie innej charakterystyce powinien to najlepiej wiedzieć bo sam to on meczów nam nie wygra.
2
Rafalzki
Rafalzki
16 września 2019, 11:35
"Kiedy dostaje piłkę i ma ją odegrać z klepki robi to niedokładnie w 90% przypadków (wczoraj stracił tak kilkadziesiąt piłek, a jedną którą odegrał dokładnie doprowadzil do strzału Hakana po ktorym był karny,a to pokazuje jak taka gra napastnika jest ważna dla drużyny". Po pierwsze kilkadziesiąt kontaktów z piłką to on miał odkąd przyszedł do Milanu a nie we wczorajszym meczu. Po drugie jak sam napisałeś gdyby nie jego odegranie do Hakana to karnego by nie było. Po trzecie gdyby nie gol Piątka wczoraj to wynik by był fatalny więc proponuję zrewidować swój wpis bo w pewnych momentach sam sobie przeczysz.
Edytowano dnia: 16 września 2019, 11:36
8
cbvirus
cbvirus
16 września 2019, 11:22
Pecha ma ogromnego, bo gdyby nie te parę centymetrów to z Brescią miałby bramkę a gdyby nie ułamek sekundy to i w tym meczu nie uznanoby faulu na bramkarzu. Przy 3 bramkach i 2 z gry wszyscy zupełnie inaczej by na niego patrzyli i o nim mówili, więc miejmy to na uwadze jak niewiele dzieli piłkarza pomiędzy chwałą a infamią.
4
Demick
Demick
16 września 2019, 11:50
Zgadzam się, ale mam też wrażenie że Piątek żyje w innym świecie. Ta mania strzelania goli... To dopiero 3 kolejka, a on angażuje się w jakieś wojenki z dziennikarzami. Może jeszcze jest za młody, ale jako gracz aspirujący do wysokiego poziomu nie powinien się tym przejmować, tylko robić swoje.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 września 2019, 11:18
Nikogo nie uciszył.Dalej w przeciwieństwie do początku przygody z Milanem kopie się po czole.Może bramka z gry coś zmieniłaby, ale jak na razie nic nie zwiastuje jakieś pozytywnej przemiany Polaka.
0
Fushnikov
Fushnikov
16 września 2019, 11:13
Ede gol ede gol ede gol Pio Pio, Pio Pio!
3
16 września 2019, 11:11
Bądźmy poważni. Te 6pkt to fuks. Trzeba jak najszybciej pożegnać tego parodyste na ławce. Trener dobry na Sampdorie, która o nic nie walczy.
5
Demick
Demick
16 września 2019, 10:59
O widzę że entuzjaści gra Giampaolo się znaleźli. Ciekaw jestem jak przyjdzie czarna seria, to czy Krzysiek też będzie takie gesty pokazywał. Wczoraj szala przechyliła się na naszą stronę, i było to najzwyklejsze szczęście. Pije do tego, że na razie to gra odzwierciedla dół tabeli, więc ten entuzjazm że jest 6 pkt po 3 meczach niezmiernie mnie bawi. Wczoraj też były teksty że Bilgia uciszy wszystkich swoją grą xD I to nie jest hejt, tylko rzeczywistość. Gdyby to jednak Hellas wygrał, byłby tutaj wylew pomyj z Piątkiem na czele. Ja się cieszę że Krzysiek strzelił, ale nic nie pozwala mi myśleć że będzie lepiej z takimi wyborami personalnymi Giampaolo. Milan to nie tylko Piątek.
2
tommyb1
tommyb1
16 września 2019, 11:16
Moim zdaniem czarniejszej serii jeśli chodzi o grę już raczej nie będzie do końca sezonu. No może poza następnym meczem jeszcze.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 września 2019, 10:41
Grammy padake ale nie tracimu punktu że slabym Hellas Co w ostatnich latach było naszym problemem, glupie straty że beniaminkami I kandydatam do spadku
0
ceran1899
ceran1899
16 września 2019, 10:50
nie umiesz innego przymiotnika użyć?
0
marcinomilano
marcinomilano
16 września 2019, 10:37
Zapolować, to może i zapoluje, ale czy będzie ono owocne, to szczerze mówiąc wątpię.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
16 września 2019, 10:36
Piątek, wstawaj. Ze... się.
2
Rocker
Rocker
16 września 2019, 10:39
Nie powinieneś być w Monzy, a nie tu?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
16 września 2019, 10:41
W Monza mamy komplet punktów i lidera, więc mam czas.
10
vorti
vorti
16 września 2019, 10:30
Czytając komentarze nie wiem czy piszą je kibice Milanu czy zawistni ludzie, którzy na każdym kroku chcą pokazać swoją wyższość? Chłopak wytrzymał presję, a nawet ja się trząsłem jak podchodził do 11... Strzelił karnego i dało nam to 3pkt. Czego wy chcecie więcej? Miałby nawet 2 bramki, bo był w odpowiednim miejscu, ale jest VAR i tyle. Dodatkowo nie udzielił wywiadu hienom, które na każdym kroku go dobijały, a resztę zespołu głaskały. Wczoraj pokazał, że się rusza, biega, wraca i wychodzi na pozycje, ale nasi super kreatywni zawodnicy potrafią podać prostopadle tylko do tyłu. Brak słów na takich kibiców.
22
Demick
Demick
16 września 2019, 10:48
Mylisz zawiść z chłodną oceną sytuacji. Gra wyglądała fatalnie i równie dobrze ten mecz mógł być przegrany, więc taki gest i to po karnym, uważam za zbędny.
4
vorti
vorti
16 września 2019, 10:54
Mógłby, ale nie był. Serio tutaj to jest jakaś mania jechania po tym zespole i wszystkim co robią... Mają 6 pkt na 9 możliwych, do Wielkiego Juve nam brakuje 1 pkt, a graliśmy z zespołami, które się zamykają w obronie i ciężko jest kreować sytuację bez prostopadłych podań. To są Włochy i Serie A, a nie Premier league czy La Liga...
2
Boro
Boro
16 września 2019, 10:55
Gra fatalna zupełnie nie jest winą Piątka. Znane sa jego wady jak i zalety. Zalety były widoczne, wychodził na pozycję, szukał piłki, mial trochę miejsca od razu szukał strzału. Prawda jest taka ze z taka gra to i Lewandowski by duzo wiecej nie ustrzelil u nas.
1
Demick
Demick
16 września 2019, 11:04
Vorti, ale się zachłysnąłeś tymi 6 punktami i efektem nowej miotły. Za parę kolejek zrozumiesz. A Piątek tu nie ma nic do rzeczy, chodzi mi o całą drużynę i STYL, którego próżno szukać.
2
vorti
vorti
16 września 2019, 11:08
Przecież ja nie mówię, że grają wybitnie i można ich usprawiedliwiać. Ta gra wygląda fatalnie i jedynie jakieś głupie szczęście jeszcze nas trzyma z tymi punktami. Jak gra się nie poprawi to ciężko będzie jechać cały sezon na 1 bramkowym zwycięstwie i brak goli straconych. Chodzi mi o to, że krytyka mediów skupiła się na Piątku i wielu osobom coś wali w dekiel nie oglądając tego co robi na boisku.
1
roby
roby
16 września 2019, 10:25
Pismaki pismaki....1 mecz i gol z karnego w zenujacym m stylu a wy juz piszecie bzdety...zeby nie bylo ze strzeli przy stanie 0:6
0
16 września 2019, 10:22
Uciszył ? Przecież to ledwie gol z karnego a na boisku wciąż miota sie i nie potrafi przyjac pilki.Tesknie za Zlatanem , w tym wieku wciąż był by lepszy niż Piątek i inni "snajperzy " ostatnich lat.
2
daszyn
daszyn
16 września 2019, 10:20
uciszył? wolne żarty cały mecz był niewidoczny, strzelił gola z karnego i nic poza tym.
1
Manolas
Manolas
16 września 2019, 10:20
Przecież ta bramka to czysty przypadek. Gramy taka padake ze większe średniaki po dobrym początku spadały potem z ligi. Żałosny gest, jeszcze max z 7 razy będzie mógł go pokazać w tym sezonie jak nic się nie zmieni
2
LunaS
LunaS
16 września 2019, 10:19
O dziwo myślę że z Interem może się nam grać lepiej niż z Hellasem. Tam nie powinno być murowania bramki. W tamtym roku pamiętam my byliśmy na fali - to oni deczko przymurowali i z kontry nas karcili - może teraz to dla nas byłaby dobra taktyka ... myślę że będzie fajny mecz - remis bramkowy biorę w ciemno. Najważniejsze dla mnie aby nie było upokorzenia - bo już za dużo ich w życiu przeżyłem ostatnio z Milanem :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 września 2019, 11:20
Przeciwko 3-5-2 Conte?Patrząc na to co w poprzednim sezonie grali z Lazio czy Torino wręcz przeciwnie.
0
Demick
Demick
16 września 2019, 10:16
Zachowanie na minus. Milan to na razie wielkie szambo i Piątek powinien z pokorą ciężko pracować, a nie zajmować się dziennikarzami.
Edytowano dnia: 16 września 2019, 10:29
1
Fushnikov
Fushnikov
16 września 2019, 11:17
No przecież nie zajął.
1
Demick
Demick
16 września 2019, 11:46
Takie gesty są do dziennikarzy właśnie.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się