SCUDETTO


Inter "ulubionym" rywalem Suso

21 września 2019, 08:31, cinassek Aktualności
Inter

Jak przytacza fachowy profil na Twitterze zajmujący się statystykami, Opta, Inter jest "ulubionym" przeciwnikiem Suso. Hiszpan trafił do siatki z tym rywalem trzykrotnie - jest to wynik, jakiego nie osiągnął w starciach z żadnym innym zespołem. Dodatkowo w potyczce z neazzurrimi zanotował swoją jedyną dotychczas doppiettę na San Siro, a miało to miejsce jesienią w sezonie 2016/2017. Opta  dodaje także, że w obecnym sezonie reprezentant Hiszpanii wypracował swoim kolegom z drużyny już 12 okazji bramkowych. Lepszym rezultatem w tym względzie w całej Serie A może pochwalić się tylko Erick Pulgar z Fiorentiny (13).



24 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
21 września 2019, 11:52
Znów się zacznie zakrzywianie rzeczywistości, więc warto najpierw sprawdzić czym jest ta okazja bramkowa(czy kluczowe podanie).
To podanie, które z definicji jest CELNE i otwiera realną drogę do zdobycia bramki. Zanim zaczniecie pisać, że nic z nich nie wynika, to samolub czy "hurr durr 0 podań do Krzyśka", to się z tą definicją zapoznajcie. Polecam też uważne oglądanie spotkań.
Jeżeli to nie pomoże, to ewentualnie polecam się rozpędzić w stronę ściany lub znaleźć inne wyjście z tej waszej alternatywnej rzeczywistości(gdzie Suso nic nie daje, a Paqueta to szczyt kreatywności).

Rossu i Gerada niżej wyjaśnili już zresztą dobrze temat.
Edytowano dnia: 21 września 2019, 11:54
8
Piotrek1899
Piotrek1899
21 września 2019, 19:28
Nie jest to mój ulubieniec, z pewnością jest wielu lepszych od niego. Czy to na prawym skrzydle, czy typowych 10-tek. Jednak ten, kto twierdzi, że bez niego obecny Milan grałby lepiej... Cóż, przemilczę. Hiszpan, to obecnie jedyny gracz, po którym można spodziewać się czegoś ciekawego w ofensywie. To jedyny zawodnik, który nie boi się ryzykować. I wreszcie, to jedyny facet, który stwarza okazje innym.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
21 września 2019, 19:48
No właśnie o to chodzi. Są na pewno lepsi, ale nie w Milanie niestety.
1
carlos198325
carlos198325
21 września 2019, 11:52
Nie ma co dyskutować boisko zweryfikuje wszystko.Wątpię by w ogóle dzisiaj zdziałał coś dobrego dla swojej drużyny.Obrońcy przeciwnika schowają go do kieszeni.
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
21 września 2019, 11:08
Suso, posłuchaj mnie: Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że sie mylili, nie czekaj ani chwili dłużej. Życie to nie zawsze droga na niej róże.
1
Tomasz Czwartek
Tomasz Czwartek
21 września 2019, 11:14
Oby Piątek przetłumaczył i przeczytał mu ten komentarz xD
3
Rossu
Rossu
21 września 2019, 10:57
Moda na gnojenie i oczernianie Suso wzięła się z tego, że jako jedyny gracz w naszej drużynie nie boi się podejmować ryzyka, próbuje i szuka rozwiązań - a tacy ludzie są brani za egoistycznych dupków i przez pryzmat tego, że po prostu nie darzą sympatią Hiszpana próbują manipulować, że to jest najgorszy gracz w drużynie i na siłę go wypychają na ławkę, serio? Kto ma za niego grać? Paqueta, który robi milion tricków z niekorzyścią dla drużyny, Castillejo potykający się o własne nogi, Leao, który przyszedł z bananowej ligi, w dodatku bez doświadczenia na prawej stronie. Drugi piłkarz w Serie A zaraz po Papu Gomezie w ilości wykreowanych kluczowych zagrań, rzuca mi się w oczy ogromna ilość niewykorzystanych setek. Suso nie jest jakimś cudownym i świetnym piłkarzem, jest po prostu przeciętny, ale najlepszy wraz z Romkiem i Gigio w obecnej drużynie. To, że pałacie nienawiścią do niektórych naszych piłkarzy, to nie musicie na każdym kroku oczerniać, wyzywać i manipulować swoimi nadgorliwymi ideami na tej stronie. Po prostu kibicujmy naszym piłkarzom bez względu na wszystko, mamy obecnie takie a nie inne czasy. Dzisiaj bez względu na wynik i grę będę kibicować naszym do końca, choć miło by było zobaczyć walkę o każdy centymetr boiska. Forza Milan!
Edytowano dnia: 21 września 2019, 11:15
7
Demick
Demick
21 września 2019, 11:33
Tak, bo Suso to złote dziecko i on ma jako jedyny prawo ryzykować xD Problemem jest brak hierarchii w drużynie i to od paru lat przez zmianę właścicieli, trenerów. Suso to po prostu wykorzystuje i sobie pozwala na więcej. Przydałaby mu się konkurencja. Kiedyś taką rolę pełnił Taarabt, Menez, Balotelli. W lepszych drużynach, to sobie tak hulać już nie mogli.
1
Rossu
Rossu
21 września 2019, 11:44
Czy ja napisałem, że ma jako jedyny nie ryzykować? Proszę, nie przekręcaj moich słów. Jedyny ryzykuje, bo reszta drużyny tego nie robi, boi się wziąć ciężar gry na siebie i oddaje do najbliższego kolegi albo do Hiszpana, licząc na jego przebłyski. Zgodzę się z Tobą odnośnie konkurencji, choć najpierw trzeba będzie ściągnąć naprawdę dobrego piłkarza, a tacy są już za sporą cenę. Myślę, że taki Dani Olmo spokojnie mógłby wygryźć Susła.
Edytowano dnia: 21 września 2019, 11:54
2
Demick
Demick
21 września 2019, 12:30
Co nazywasz ryzykiem? To że jest skrzydłowym - ślimakiem, któremu jedno na 10 podań/strzałów wyjdzie? Nie przesadzajmy. Trzeba odróżnić egoizm od realnych umiejętności. Nikt nie liczy na jego przebłyski, Suso często zamiast szukać gry zespołowej nagle odpływa i wychodzi wtedy jego styl: Robben, tyle że taki po 40tce.
0
Gerada
Gerada
21 września 2019, 10:50
Suso jakie sytuacje kreuje takie kreuje ale zawsze coś. Duzo osób zarzuca brak kombinacyjnej gry środkiem tylko zwrócić należy uwagę jak ważna przy takim wariancie jest gra tyłem do bramki środkowego napastnika, a z całą sympatią do Krzyśka, próba gry środkiem, przez Niego, to w tym sezonie oddawanie gratis piłki rywalom... No i argument, że Suso musi mieć liczby bo cała gra jest na Niego... zanim Hiszpan dostanie piłkę to ona często przechodzi przez wszystkich pozostałych. Po prostu dopiero Suseł podejmuje jakieś ryzyko i próbuje zrobić cokolwiek. Dziwnie brzmi opinia, ze piłkarz jest słaby bo jako jedyny często próbuje coś zrobić, kiedy inni nie mają żadnego pomysłu...
Edytowano dnia: 21 września 2019, 10:56
2
Deus
Deus
21 września 2019, 10:43
Ciężko żeby nie przodował w tych statystykach jeśli cała gra jest pod niego.

0
wielki prostownik
wielki prostownik
21 września 2019, 11:12
A zastanowię się dlaczego cała gra idzie na niego? Bo nikt inny w ofensywie sobie nie radzi. Suso jaki jest to jest ale przynajmniej coś próbuje robić.
1
MK92
MK92
21 września 2019, 10:40
I to nawet prawą nogą strzelił w listopadzie 2016 roku (zaraz po nowej odsłonie tego portalu). Jednak do derbowego rokordu Szewy Suso nawet nie ma startu.
0
vorti
vorti
21 września 2019, 09:36
Okazje bramkowe to dośrodkowania czy co? Nie rozumiem tego. Świetna piłka do Silvy, okej. Piłka do Rebicia, który nie trafił okej. Dośrodkowanie do Hakana po którym padł gol - okej? Wciąż tu część ludzi nie rozumie, że gdyby Suso poprawił aspekt szybszej gry z piłką, a co za tym idzie szybsze dośrodkowania czy centrostrzały to wyglądałoby to lepiej. Nasza gra wygląda tak, że jak już mamy piłkę to podajemy od boku do boku, a przeciwnik zdąży się ustawić w obronie. Nie ma żadnego zrywu z lewej czy prawej strony po którym widzimy dośrodkowanie czy płaskie czy górą, a właśnie takie centrostrzały, które niby dochodzą do pola karnego, ale nasi nie mają większych możliwości, bo jest gęsto w polu karnym. Jak już musi grać to niech gra, ale szybciej niech operuję piłką i ryzykuje przy kontrataku, bo ten aspekt jest chyba najgorszy. Dostanie piłkę to stanie i czeka niwelując przy tym zagrożenie z naszej strony. Szybciej i agresywniej, a każdy będzie zadowolony.
0
Katan
Katan
21 września 2019, 10:32
Zgadzam się z Tobą co do szybkości i agresywności pełna racja ale co do tych okazji to prześledź sobie te 3 kolejki z Suso i policz. Wiem, że każdy sobie po Suso obiecuje więcej ale do cholery spójrzcie ile faktycznie w meczy kreuje sytuacji, a nie widzicie tylko to co chcecie widzieć. Ja z samym Piątkiem pamiętam 3 spieprzone sytuację plus jeszcze te które Ty wymieniles i coś napewno jeszcze wypadło z głowy. Pozdro
1
rossocarlonero
rossocarlonero
21 września 2019, 09:29
Ale co tam, niech gra Leao!
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 września 2019, 09:26
Po Romku najlepszy piłkarz obecnego Milanu.
4
dominord
dominord
21 września 2019, 10:17
I Gigio (drugiego takiego nie ma w obecnej piłce)
1
matten
matten
21 września 2019, 09:18
Ja posadziłbym go na ławie. Słaby jest.
1
Mieszko
Mieszko
21 września 2019, 08:43
A co tam u Mbaje który na drugim planie na zdjęciu?
0
Jalapeno
Jalapeno
21 września 2019, 08:52
No radzi sobie chlopak w Rennes.
W tym sezonie - 3 gole w 5 meczach (liga+Liga Europy),
W poprzednim sezonie - 11 bramek i 4 asysty w 29 meczach ligowych+2 bramki w 6 meczach Pucharu Ligi i Pucharu Francji.
2
Jalapeno
Jalapeno
21 września 2019, 08:38
...a ludzie i tak beda go sadzac na lawce.
14
Mirek99999999
Mirek99999999
21 września 2019, 10:10
Może nie jest to Suso w swoim "najlepszym wydaniu" ale na chwile obecną nie ma zawodnika, o którym z czystym sumieniem można powiedzieć, że da więcej drużynie.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się