SCUDETTO


Derbowa niemoc... Milan - Inter 0:2

21 września 2019, 19:48, Leonardo 22 Główne newsy
Derbowa niemoc... Milan - Inter 0:2

AC Milan przegrał 0-2 w Derbach Mediolanu! Spotkanie było rozgrywane w bardzo dobrym tempie, nie brakowało sytuacji z obu stron, kibice nie mogli narzekać na brak emocji jednak trafić do siatki do przerwy nie udało się żadnej ze stron. W drugiej połowie Inter załatwił sprawę trafieniami Brozovića i Lukaku. Nerazzuri mieli też więcej okazji i wynik 0-2 tak na prawdę jest najniższym wymiarem kary.

W 10 minucie Rodriguez zbyt lekko odgrywał do Donnarummy i wsadził swojego kolegę na wysokiego konia, ten musiał sobie poradzić z agresywnym pressingiem Lautaro, na szczęście skończyło się tylko na rzucie rożnym. W 18 minucie Gigio obronił kapitalnie uderzenie Lukaku z pola karnego, Inter przez pierwsze fragmenty meczu miał wyraźną przewagę. W 21 minucie Lautaro strzelał, Donnarumma zbił uderzenie pod nogi D'Ambrosio a ten fatalnie spudłował z 5 metrów trafiając tylko w słupek. Rossoneri mieli ogromne szczęście w tej sytuacji. Dwie minuty później odpowiedź podopiecznych Giampaolo - Calhanoglu zdobył gola, ale sędzia nie mógł go uznać ze względu na wcześniejsze zagranie ręką Kessiego. W 35 minucie Inter zdobył gola, ale ten również został anulowany ze względu na pozycję spaloną. Pod koniec pierwszej połowy inicjatywę przejął Milan, najpierw Suso przeprowadził doskonały rajd przez prawie całe boisko, ale na końcu zachował się egoistycznie nie podając do lepiej ustawionych partnerów i ostatecznie został zblokowany przez De Vrija. W ostatniej groźnej akcji Leao z lewej strony wrzucił do Piątka, ale ten nie dość że przestrzelił głową to faulował obrońcę rywali. Emocje sięgały zenitu, ale wszystko przerwał sędzia oznajmiając przerwę. 

W 49 minucie bramkę strzelił Marcelo Brozović, sędzia sprawdzał całą sytuację na monitorze VAR, ale zdecydował, że wszystko odbyło się zgodnie z przepisami. Watpliwości były związane z pozycją spaloną Lautaro Martineza. W 61 minucie argentyński napastnik Interu postraszył Gigio mocnym, zaskakującym strzałem, ale tym razem Włoch był górą. W 78 minucie Nerazzurri postawili kropkę nad "i" golem Lukaku. Barella z lewej strony świetnie wrzucił na główkę belga a ten bez problemu wygrał pojedynek z Romagnolim i wpakował piłkę do siatki. W 86 minucie wprowadzony Hernandez probował się odgryźć indywidualnym rajdem i strzałem w słupek jednak były to tylko jednorazowe podrygi. Pod koniec spotkania Politano strzelał jeszcze w poprzeczkę i Candreva w słupek także gospodarze mieli olbrzymie szczęście, że nie skończyło się prawdziwym blamażem. W ogólnym rozrachunku występ graczy Giampaolo można uznać za bardzo kiepski.

 

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma – Conti, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez(72' Hernandez) – Kessie, Biglia, Calhanoglu(64' Paqueta) - Suso - Leao(83' Rebić), Piątek.

INTER MEDIOLAN (3-4-2-1): Handanović – Godin, De Vrij, Skriniar – D'Ambrosio, Barella(82' Candreva), Brozović, Sensi(71' Vecino)  Asamoah – L. Martinez(76' Politano) Lukaku.

 

Bramka: 49' Brozovic, 78' Lukaku

Żółte kartki: 48' Conti, 82' D' Ambrosio, 88' Rebić

Arbiter główny: Daniele Doveri (Rzym)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja: 70 440


*** SKRÓT MECZU ***



1235 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 września 2019, 14:33
Ta porażka z Interem była wyjątkowo gorzką pigułką do przełknięcia ponieważ w przeciwieństwie do poprzednich derbów nawet się im nie postawiliśmy, byliśmy tłem i nie zaprezentowaliśmy kompletnie nic ciekawego. Póki co nie wyglądamy na zespól który przepracował okres przygotowawczy, wręcz przeciwnie drużyna jest bez formy, gra wygląda na taką bez pomysłu, wiary i przekonania nowy trener nagrabił sobie już na samym starcie rozgrywek zaledwie po kilku pierwszych kolejkach i nie zazdroszczę mu położenia w którym się znalazł jeśli jednak w przeciągu kolejnych kilku kolejek nic się nie zmieni zarząd wbrew zapewnieniom o pełnym wsparciu nie będzie miał wyjścia i go zwolni. Porażka z Interem była by do zaakceptowania ale nie w takim stylu, to samo tyczy się pozostałych meczów w których abstrahując od rezultatów zaprezentowaliśmy się fatalnie po 4kolejkach kibic AC Milan nie ma żadnych pozytywnych wspomnień tylko negatywne a nasi zawodnicy nie kreują żadnych akcji, nasza gra to dramat i ciężko uwierzyć że to jest przypadek więc zobaczymy jak trener to ugryzie bo na razie wydaje się że połamie sobie zęby.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 września 2019, 20:06
Zamieńcie główny temat na stronie na coś innego, bo już mnie wku... to patrzenie na Milan - Inter 0:2 od kilku dni.
2
mcmatyja
mcmatyja
24 września 2019, 15:05
Podobnie to wyglada jak gra naszej reprezentacji niby jest potencjał ale zero pomyslu na gre naprawde slabo sie to oglada nawet przy wodeczce
0
Grande
Grande
23 września 2019, 10:03
Ciekawe czy Biglia wyjdzie w podstawie na Torino.
0
mavachi
mavachi
23 września 2019, 09:53
Moim zdaniem Milan ma pilkarzy tylko na jedna taktyke. 1-4-2-3-1. Nie widze innej na ten moment.
Gigi-Hernandez, Romagnoli, Mussachio, Conti, Kessie-Bennacer, Paqueta(10)-Rebic LW-Leao RW- Piatek
3
roby
roby
23 września 2019, 10:42
Tego samego jestem zdania ...lub rozbic 142121...ale za Kessiego trzeba by bylk kogos sprawnego,ktory czysci wszystko
0
grzechu84
grzechu84
23 września 2019, 13:24
W tym zestawieniu nie ma miejsca w pierwszym składzie dla RR, Calabrii, Bigli, Hakana a nawet Suso. Podoba mi się:)
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
23 września 2019, 09:24
W czołówce ligi już poukładane nam z tym trenerem i z tą gra pozostaje walka o miejsca 8-10. Niestety przed zatrudnieniem pana M G pisałem że lepiej niech zostanie Gattuso bo gorszy nie jest i jak widzę miałem rację niestety. Trener przychodzi do nas i mówi dajcie mi czas . Ile ja się pytam miesiąc pół roku. Jakoś w Interze, Juve czy Romie nowym trenerom nie przyszło do głowy żeby prosić o czas na spokojne trenowanie to dlaczego u nas mamy czekać ? Można by nie krytykować gdyby było widać jakąś poprawę gry, jakiś pomysł na grę niestety Milan gra co mecz taka sama bezzębną piłkę bez koncepcji pomysłu czy choćby zalążka dobrej gry . Nie da się na to patrzeć . Co rok nowe nadzieje i co rok jest gorzej. Tu winni są niestety przede wszystkim działacze . To że ktoś był kiedyś bardzo dobrym piłkarzem niekoniecznie nadaje się na trenera czy działacza . Ten projekt zdechł już po kilku miesiącach. Ale bilety na mecz najlepiej niech zrobią po 500 euro . Masakra do kwadratu.
0
POE
POE
23 września 2019, 09:55
No jest lipa .Te 100 milionów mogli zainwestować w trenera a nie w zawodników.
0
Zuber
Zuber
23 września 2019, 21:21
Roma i Inter w tamtym sezonie nie grały takiego gówna jak my.
0
pepe82
pepe82
24 września 2019, 12:46
Za Gattuso bynajmniej byla wola walki i zespol wygladal jak zespol. Teraz wygladaja jak 11 ludzi na boisku.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 września 2019, 14:28
0
daszyn
daszyn
23 września 2019, 09:03
Trzeba wrócic do 4-3-3 ewidetnie Suso na 10 się nie nadaje. to raz. A dwa, jeżeli Hernandez i Leao nie wskoczą do pierwszego składu to MG jest u mnie skreślony, oczywiście o Bigli wspominał nie będę, jeszcze potrafi powiedzieć, że on rezegrał dobre spotkanie. Tak samo jak Ty przygotowałeś dobrze zespół. Człowike, który sie zna na futbolu i przejmuje drużyne danwo powinien mieć wizje zbudowania jej. Niby pracuje po 12h a przez tyle lat nie zobaczył, że Suso to nie rozgrywający, Piątek potrzebuje piłek a Biglia to drugi montopronto. Nie trzeba być geniuszem trenerki = żeby zoabczyć takie rzeczy.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
23 września 2019, 08:42
MG musi zmienić skład nie ma wyboru.

Leao po derbach zasługuje na pierwszy skład.

Theo tak samo zdecydowanie lepiej w ofensywnie go podłączać i przechodzić na 3 w obronie

Hakan Suso no ile można się przy nich upierać

Biglia to już są żarty nie ma nawet co pisać, nikt chyba nie wiem czemu Bennacer nie gra oprócz MG.

Najbardziej denerwuje to , że nie możemy sprawie i szybko przenieść gry z własnej połowy na polowe przeciwnika. Sprint do linii i stoimy albo do boku albo Biglia do tyłu. Byle to nie stracić piłki - to są te schematy ?

w moim odczuciu Piątkowi najlepiej strzelać właśnie przy szybkiej akcji szybkie podania i na bramkę. A u nas to takie męczenie buły wokół pola karnego. Krzychu w trakcie jednej akcji wbiega i wybiega z pola karnego chyba 3 razy. I kogo on ma zaskoczyć ? chyba samego siebie , że podanie dojdzie.

Edytowano dnia: 23 września 2019, 08:43
0
grzechu84
grzechu84
22 września 2019, 21:43
Chciałbym odtąd na bokach na stałe widzieć Contiego i Hernandeza. Brakuje mi Jacka - jakby w ogóle nie był brany pod uwagę. Chciałbym Hakana widzieć na ławie, razem z Biglią. Bennacer in. Niech gra tez Leao, nie miał najmniejszych kompleksów, a to przecież wielkie derby. Średnio Paqueta.
Szczęście polega na tym, że w tym sezonie jest z kogo wybierać. Mamy szerszą pod względem jakości kadrę. Forza Milan!:)
0
KKP19
KKP19
22 września 2019, 22:34
Contiego? On zaliczył dobra I połowę , ale druga była tragiczna . Naszym najlepszym prawym obrońca wciąż jest Calabria czy tego się chce czy nie niestety . Ostatni dobry mecz Mcotneigo to 2017
0
grzechu84
grzechu84
23 września 2019, 13:20
Mi się Conti bardziej podoba. Częściowo chodzi pewnie o sporą już moją niechęć do występów Calabrii. Przeciętny zarówno w obronie, jak i w ataku. Conti w moim odczuciu po nawet tak długiej przerwie, z marszu lepszy jest ofensywnie od Davide. A właśnie atak nie istnieje w Milanie. Dlatego chciałbym graczy, którzy mają w tym względzie coś do zaoferowania. Theo, jak było widać latem a nawet i w tym meczu również jest bardziej przydatny w ofensywnie niz RR. Najbardziej w pomocy natomiast boli mnie Hakan. Jego strzeleckie ambicje, i ogromna przewidywalność w połączeniu z brakiem dynamizmu bolą mnie. O wiele bardziej chciałbym tam Jacka, który zwyczajnie jest inteligentniejszym piłkarzem.
0
danielski
danielski
22 września 2019, 20:14
Sledze losy Milanu od czasow kiedy gral tu Pato i Kaka, a bardziej zaczalem sie przygladac po kupnie klubu przez Chinczykow. Mam wrazenie ze sytuacja jak panuje w Milanie, jest bardzo podobna do tej w jakiej znajdowal sie Liverpool pare lat temu. Dlug i wkoncu sprzedaz klubu Amerykanom, my akurat mielismy szczescie ze trafilismy na dobrych wlascicieli. Przyjscie Rodgersa ze Swansea ktora grala wtedy ladna pilke i zajela 9 miejsce bardzo przypomina sytuacje z Giampaolo. Poczatek fatalny i 7 miesce na koniec sezonu kolejny sezon to wystrzal formy Suareza, Sturridge i Sterlinga, kolejny sezon znowu porazka i znalezlismy sie w punkcie wyjsca, To co sie dzieje w mediolanie moim zdaniem predko sie nie skonczy, a wszystko ma swoj poczatek u "gory", wlasciciel. Elliot to fundusz, a fundusz to cyferki i ja w tej sytuacji wyjscia widze 2, albo ktos w Elliocie ogarnie ze na Milanie przy odpowiednich inwestycjach i pracy dlugofalowej mozna zarobic fajny hajs (przyklad Liverpoolu, poczatki tez nie byly latwe), albo sprzedaz klubu i wtedy zaczyna sie wszystko od nowa. Osobiscie mysle ze Giampaolo jest jeszcze za "maly" zeby poukladac te wszystkie problemy Milanu, tu potrzeba fachowca z nazwiskiem co zna sie na robocie, ma sukcesy i autorytet. Pilkarze sa, potencjal ta druzyna ma i to bardzo duzy pytanie tylko czy trener da rade?
Mam nadzieje ze Milan szybko wroci na sam szczyt bo brakuje Was w Lidze Mistrzow.
Pozdrawiam
1
Majki85
Majki85
22 września 2019, 20:05
Co my gramy dramat to nie mam pytań! Jakiego meczu w Serie A bym nie obejrzał, to każda drużyna ma jakiś pomysł na grę. Nawet jeśli byłby to pomysł "Laga na napastnika, niech on się martwi", to im ten pomysł wychodzi. U nas nie wychodzi nic. W zasadzie odnoszę wrażenie, że każdy z pomocników chce podawać jedynie do najbliższego kolegi, natomiast napastnicy czy skrzydłowi też nie ułatwiają zadania, bo brakuje ruchu z przodu. W ustawieniu Giampaolo ważną role mieli odgrywac boczni obrońcy. Mieli grac bowiem bardziej ofensywnie, a od początku sezonu dwójka Calabria - Rodriguez gra totalny piach nie tylko w ofensywie ale i w defensywie. Conti też wczoraj dramat. Lubię strasznie faceta i wiązałem z nim ogromne nadzieje gdy przychodził do nas z Atalanty, ale dwie kontuzje jakich doznał całkowicie zahamowały jego rozwój. Facet podobnie jak Calabria gra na poziomie Serie B. Mimo wszystko na miejscu trenera stawiałbym na PO właśnie na Contiego, bo po Calabrii niczego dobrego się chyba spodziewać już nie możemy. Podobnie na LO - Theo>Rodriguez, bez dwóch zdań. W tej drużynie nikt nie biega, każdy stoi i czeka na cud. Najlepiej prezentują się zawodnicy którzy dopiero co do Milanu przybyli i już to zauważyłem dawno. A dlaczego? Bo nie zdążyli przesiąknąć jeszcze tą mizerią jaka panuje w Milanie. Poczekajmy jednak kilka kolejek i nagle w dziwny sposób takim zawodnikom jak Theo, Bennacer, czy Leao odechce się grać w piłkę. Tak samo było z Kessiem, Rodriguezem, Biglią, Piątkiem, Paquetą czy Hakanem (który w pierwszym sezonie miał chociaz jedną rundę bardzo dobrą). Dlatego mam radę dla Giampaolo... Wystaw chłopie na mecz z Torino Theo, Benaccera, Leao i Rebica. Oni jeszcze tą mizerią nie przesiąknęli - mają chęci, zapał, ambicję i mogą zrobić na boisku różnicę. W innym przypadku panie Trenejro polecisz ze stołka lada moment. PS - właśnie skonczył się mecz Atalanty z Fiorentiną. Takiej ambicji jaką mają piłkarze z Bergamo można tylko pozazdrościć. Niby (teoretycznie, bo praktycznie zasługujemy na miejsce w okolicy strefy spadkowej) nasz rywal w walce o 4 miejsce, ale czlowiek się raduje patrząc na ich grę. Tak właśnie grający Milan chciałbym oglądać. PS 2 - komentator powiedział na koniec meczu Atalanty z Fiorentiną (jeśli się nie przesłyszałem), że to jest 18 mecz z rzędu drużyny z Florencji bez zwycięstwa. Drużyna Violi nie ma się co martwić, już za dwie kolejki pojedynek z Milanem. Idealny więc moment na przełamanie złej passy. Stawiam stówę, że jeśli nie w najbliższej kolejce, to właśnie z Milanem podopieczni Montelli sie przełamią i zgarną komplet punktów.
1
Grande
Grande
22 września 2019, 20:14
Juve, Inter, Napoli, Roma poza zasięgiem. Atalanta i Lazio są mocne, ale mogą nie udźwignąć gry na kilku frontach. Na LM nie ma szans w tym sezonie i z tym trenerem.
0
Grande
Grande
22 września 2019, 20:04
Kurcze, Atalanta znowu pokazała charakter w końcówce. Tydzień temu z Genuą, teraz z Fiore. My jak tracimy pierwsi gola to jest praktycznie kaplica.
1
Paolo21
Paolo21
22 września 2019, 19:38
Mecz tragedia, naszym się nie chciało a Narazzurri grali z zaangażowaniem. Na plus jak dla mnie tylko Romagnoli, ale to tylko jeden piłkarz. Władze nigdy się chyba nie nauczą i dalej będą ściągać miernoty trenerskie z udanym jednym sezonem w średniaku SA. Żeby poukładać drużynę i odnieść jakiś sukces trzeba umieć wykorzystać potencjał składu, jaki się ma. Był wolny Sarri, Conte a my mamy Dżampę, ale dżampry na koniec sezonu nie będzie. Inter TOP 3, MY 6-8. Dziękuję i pozdrawiam z gór.
0
ceci791
ceci791
23 września 2019, 10:47
Ogólnie mecz tragedia... ale!!! Po zmianie RR i wejsciu Paquety coś się zmieniło. Gdyby po przerwie Gianpaolo dokonał takiej zmiany kto wie...
0
22 września 2019, 18:28
Bardzo się cieszę, że tak wielu z was może uznać, że miało rację. Trzeba znajdować pozytywy. :)

Czas czasem, pewne rzeczy na pewno wymagają przepracowania sporej ilości czasu, ale jedno trzeba odnotować. Od czasów Allegriego nikt nie miał tak dobrych klocków do układania jak ma teraz Giampaolo.
Zdałem sobie wczoraj sprawę, że Milan mógł do pomocy wprowadzić takich graczy jak Paqueta, Jack, Bennacer, a do ataku takich jak choćby Rebić. Gattuso z kolei mógł co najwyżej ratować się Maurim, Borinim, Samu czy Cutrone i często dawaliśmy ciała właśnie ze względu na słabą ławkę.
Można dywagować czy Giampaolo zasługuje na szansę, ale ja na pewno nie zamierzam dla niego rozdzierać szat jak dla Rino. Zdecydowanie jest tu mniej wymówek i lepszy okres do pracy niż mieli poprzedni trenerzy (sprawy pozaboiskowe głównie).
Mimo wcześniejszych deklaracji, do grudnia przy takiej grze nie dociągnę. Musi się coś poprawić i to szybko.
Musimy grać, bronić, kreować i atakować jak zespół. Jak to się nie uda w kolejnym miesiącu, to raczej nie uda się w ogóle.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 września 2019, 22:42
Pamiętam początek poprzedniej kampanii i ten mecz z Napoli... a szczególnie pierwszą połowę, Milan Gattuso miał pomysł na grę i dobrze to wyglądało to że w 2połowie daliśmy ciała po całości to osobna kwestia ale przynajmniej 1połowę graliśmy nieźle i wyglądaliśmy jak zespół. Obecnie wydaje mi się jesteśmy w rozsypce, nie jesteśmy drużyną.
0
mavachi
mavachi
22 września 2019, 18:13
Wyobrazacie sobie co by bylo, gdyby Stepinski nie dostal czerwa i fartowny karny dla Milanu? Przeciez ten mecz pewnie by sie skonczyl remisem lub porazka. Zamiast 6 pkt dzis byly by 3 lub 4 i na samym dnie tabeli.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 września 2019, 18:27
Nie, a po co?
Jak sobie coś próbuje wyobrazić to np. co by było gdyby uznano gola Muntariego, gdyby nas nie przekręcano w każdym meczu z Juve, gdyby Cutrone wbił bramkę w ostatniej akcji derbów, albo co by było gdyby Empoli wykorzystało patelnie w ostatniej akcji spotkania z Interem.
6
Corsa
Moderator Corsa
22 września 2019, 20:30
nawet z czerwem uratował nas słupek, nie ma sensu roztrząsać, w piłce dużo znaczy szczęście, my je w tamtym meczu mieliśmy i tyle, wczoraj przy pierwszym golu go zabrakło. Wszystko zostaje w przyrodzie.
0
RuFFDante
RuFFDante
22 września 2019, 17:23
Ten trener wyleci jak sie gra nie poprawi. Zarzad nie jest slepy I to nie jest ich kolega.
0
Andre
Andre
22 września 2019, 17:28
Pytanie tylko, czy wyleci dopiero wtedy, kiedy będzie już pozamiatane dla Milanu w tym sezonie...
0
Grande
Grande
22 września 2019, 18:47
Do grudnia na bank zostanie, więc trochę tych spotkań z Biglią jako starterem nas czeka.
0
RuFFDante
RuFFDante
22 września 2019, 19:14
Kraza plotki ze ma jeszcze 3 mecze. Jak nie bedzie poprawy to leci.
0
Andre
Andre
22 września 2019, 17:06
Grę i taktykę Milanu w tym meczu bardzo trafnie podsumował komentator Eleven Sports: jakoś to będzie. Nie tylko byliśmy w przekroju całego meczu co najmniej o klasę gorsi od Interu, ale również nie było widać żadnej poprawy w naszej grze od początku sezonu.
Z taktyką to my jesteśmy wciąż głęboko w lesie, a dopełnieniem obrazu kompletnego oderwania naszego trenera od rzeczywistosći, było chwalenie występu najsłabszego na boisku Bigli.
Jeżeli w tym klubie nie dojdzie w najbliższym czasie do jakiś radykalnych zmian, i nie chodzi mi tylko o kolejną zmianę trenera, ale przede wszystkim o posadzenie na ławce rezerwowych kilku nietykalnych do tej pory zawodników, to niestety, ale będzie to kolejny sezon w plecy dla Milanu. Quo vadis, Milanie?
Edytowano dnia: 22 września 2019, 17:15
0
vorti
vorti
22 września 2019, 17:09
Przecież trener nie widzi problemu w występie Biglii, Hakana i Suso. Hakana zdjął, bo się zmęczył.
0
Andre
Andre
22 września 2019, 17:27
No właśnie problem polega na tym, że trener nie widział, iż Biglia nadawał się do zmiany już po pierwszej połowie, a jeszcze lepiej byłoby, gdyby w ogóle odpoczął sobie od gry w pierwszym składzie i to na dłużej.
Bennacer na pewno miałby więcej do zaoferowania, niż tylko podania do tyłu i truchtanie na środku boiska.
Suso, Hakan, a nawet Rodriguez, to też są zawodnicy, którzy powinni odpocząć na dłużej od pierwszego składu.
0
Gol
Gol
22 września 2019, 15:51
Od początku nie byłem zwolennikiem zatrudniania Giampaolo, wybaczcie no ale tutaj zarząd z wyborem trenera popełnia wtopę za wtopą. Zatrudniliśmy człowieka którego szczytem umiejętności było 9 miejsce z Sampdorią, trenował mnóstwo drużyn które spadły z ligi, a to on odpowiadał za przygotowanie tych drużyn do sezonu, a najwyższa zanotowana średnia punktów na sezon to 1.50.
Oczywiście każdemu trzeba dać czas, no ale ludzie...

Cały pre-sezon gramy formacją 4-3-1-2, by ostatecznie to zmienić już po kilku kolejkach i grać zupełnie inną formacją, czyli całe przygotowania do sezonu zostały w jeden moment wyrzucone od tak do śmieci. Giampaolo nie radzi sobie z presją dużego klubu i również to było moim zdaniem do przewidzenia przed sezonem, z tego powodu że powszechnie wiadomo że jest to introwertyk bez specjalnych zdolności przywódczych.

No ale podobno dobry taktyk i strateg, tylko że jest to kolejny trener który się specjalizuje w defensywie, a to akurat w miarę wygląda, tymczasem ofensywa wygląda jak wyjęta z kabaretu. Naprawdę proponuje puścić sobie do poszczególnych naszych akcji z wczoraj muzykę z Bennego Hilla. Piątek się potyka o własne nogi, Suso robi cały czas jeden zwód, żonglujemy co mecz zawodnikami, nikt nic nie wie, nikt nic nie potrafi.
Śląsk Wrocław ma lepsze schematy w ofensywie niż AC Milan.

Jak trener się gubi to widzą to piłkarze i reagują brakiem pewności siebie, dodatkowo Giampaolo pozwala sobie na idiotyczne skądinąd uwagi dotyczące zawodnik. To co zrobił zarząd zatrudniając kolejny raz kompletnie nieprzygotowanego i niekompetentną osobę na jedno z najważniejszych stanowisk w klubie... Już po prostu nie mam siły naprawdę tego komentować bo i tak zaraz przyjdzie ekspert który powie że Sarri też nie miał sukcesów przed Napoli i że z tego powodu musimy dawać szanse każdemu ogórkowemu trenerowi zabłysnąć, a nóż odkryjemy drugiego Guardiole.

I panowie to nie było tak że nie było lepszych kandydatów, zawsze są trenerzy bez pracy z warsztatem i umiejętnościami, z tego co pamiętam to był wolny Di Francesco, który już sobie radził w Romie, ma doświadczenie w trenowaniu dużego klubu. To nie, bierzemy taktyka którego strategią jest, gramy na 0 z przodu i z tyłu zawsze coś wpadnie. Inter nas regularnie leje w derbach bo wychodzą zawodnicy którzy chcą grać swoje i grają swoje, a nie banda dzieci we mgle która za bardzo nawet nie wie co chce grać.

Zacznijmy w końcu myśleć jak wielki klub, zacznijmy odbudowę od mózgu, bo możemy wymienić i 300 razy pierwszą jedenastkę, wydawać kolejne miliardy Euro ściągać Paquetów, Piątków, Wtorków i Bennacerów, nic to nie da jak ktoś w końcu nie zacznie w tym klubie realizować swojej wizji futbolu.
6
Diavo
Diavo
22 września 2019, 16:24
"kolejny trener który się specjalizuje w defensywie, a to akurat w miarę wygląda,". Wczoraj nawet to zostało utracone, broniliśmy się jak w piłce ręcznej,zero krycia przed polem karnym. Tęsknię już za Rino!
0
vorti
vorti
22 września 2019, 15:39
Jak już trochę emocje opadły to zastanowiłem się nad tym i to co pisałem w trakcie okienka transferowego się sprawdza. Giampaolo sam pod sobą zaczął kopać dołek wyborami personalnymi i ustawianiem zawodników w dziwny sposób. Przecież ta gra wyglądała tak, że lewą stroną coś tam próbował Leao i nawet podał piłkę do Piątka, a prawa jest upośledzona i z każdym przyjęciem piłki Suso musiał zrobić kółko i dopiero jak miał na lewej nodze piłkę to albo podał albo stracił. Przecież z tej drużyny to śmiało można posadzić kilku zawodnikow, a inni nie zagrają gorzej. Biglia, Hakan, Suso, Conti, RR to zawodnicy, którzy grają kolejny sezon to samo, a my dajemy się nabierać na to, że wkoncu się uda. Po zmianach na lewej stronie jak wyglądała gra? Akcje jakieś były, a nawet raz spodobała mi się akcja jak szybko na 1 kontakt zagrał Theo do Lucasa, a ten do Rebicia i już pod polem karnym się znaleźliśmy. A prawa strona? Kessie podaje do Suso, Suso się rozgląda nie wie co zrobić czy grać czy nie, podaje do Kessiego ten nie wie co zrobić... No jak my mamy grać jak skrzydła są upośledzone? Hakan to zbiega do środka i wali w gołębie, Suso to samo. Stałe fragmenty gry rozgrywamy na wysokości jajec albo kombinacja i strata pilki, a wolne to szkoda słów. Dopóki trener nie posadzi tych, którzy najchętniej graliby między sobą bez pomysłu to gra będzie tak wyglądać. Nie chce mi się tłumaczyć obrońcom Suso dlaczego tak, a bo statystyki, a bo podania. Gówno prawda. To zawodnik średni, który nie ma minimum formy, a wczorajsza kontra pokazała, że jest samolubem bez przeglądu pola, a jego dośrodkowania na kolano obrońców są tragiczne. Jak Giampaolo nie zmieni wykonawców to poleci po 5 meczach. Forza.
2
per93milan
per93milan
22 września 2019, 17:00
Niedługo zmieni :) Trafnie zdiagnozowałeś patologię w naszym zespole. Suso jest świetnym zawodnikiem w średnim zespole (Genoa), natomiast słabym w mocnym.
0
dykt4tor
dykt4tor
22 września 2019, 15:20
Czasami jak sobie myślę , że "Może to nie wina trenera tylko piłkarzy?" To przypominam sobie jakich mieliśmy piłkarzy za Mihajlovicia i, że gra wygladala naprawdę z 3x lepiej niż wygląda to w ostatnich latach.
0
sumik83
sumik83
22 września 2019, 15:15
Milan wyszedł na ten mecz wystraszony i tak też grał całe spotkanie.
Ja przepraszam ale moim skromnym zdaniem grają u nas przeciętniacy bez lidera. Taki Lukaku strzelił nam piękną bramkę a u nas nie tnoma takiego zawodnika. Piątka na boisku nie widziałem. Lidera drużyny na boisku nie widziałem.
Dostrzegłem natomiast przeciętność i marazm. Piła do przodu i jakoś to będzie. Ja płakałem jak patrzyłem na naszą nijaką drużynę. Smuto. Po prostu smutno jak wygląda gra w naszych barwach.
0
Grande
Grande
22 września 2019, 15:36
Pomijając różnicę klas, to mam wrażenie, że bardzo często wychodzimy na mecz z czołówką z pełnymi gaciami.
0
lopezito84
lopezito84
22 września 2019, 14:23
widzę że sam moderator nie przebiera w słowach Panie grzesiek88 cytowanie jest nie potrzebne.
Ale do rzeczy krótko mówiąc wynik nie jest zaskoczeniem do gry też zdążyłem się przyzwyczaić jedno mnie zastanawia czy na pewno trener jest winny złej gry wydaje mi się że nie chodzi o zespół jak by nie umiał myśleć na boisku no i nie oszukując się nie mamy za dobrej ofensywy nasza obrona odbiega klasą od 2 lini i ataku Piątek błyszczał w zeszłym sezonie ale został rozpracowany i każdy już wieże gdy ktoś go pokryje to Piątek tyjko kładzie się szukając karnego jak by nie wiedział że jest WAR.
Suso to już od grudnia gra totalne drewno nie zależnie od pozycji kiedy może wyjść kontra Biglia cofa ją podając do tył lub zatrzymując albo spowalniając całą akcję, bez pomocy i ataku nic się ni da zrobić. Podobała mi się gra Leao myślę że w ataku więcej by zrobił niż piątek. Bądźmy szczerzy nie mamy zespołu na top 4
Edytowano dnia: 22 września 2019, 14:24
0
dykt4tor
dykt4tor
22 września 2019, 15:19
Nawet jak i jest VAR to i tak go nie sprawdzają jak są jakies kontrowersyjne sytuacje po naszej stronie.
0
milan2002
milan2002
22 września 2019, 14:20
Mamy klocki jakie mamy i teraz trzeba zbudować z nich zespół. Po pierwsze to powinien być koniec Bigli w pierwszym składzie. Nie wiem jak się sprawi Bennacer, ale gorzej to chyba być nie może. Po drugie Hernandez za Rodrigueza, może zrobi trochę wiatru skoro z drugiej strony Calabria w ofensywie sobie nie radzi. No i teraz pytanie co z Bonaventurą? Może on mógłby coś zdziałać w tej pomocy. W ofensywie postawiłbym na trio Leao-Piątek-Suso. No i ogólnie to powinniśmy grać systemem 4-3-3. Już Montella próbował gry z dwoma napastnikami i to nie działało.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
22 września 2019, 16:01
Możemy grać 433 ale suso to powinien usiąść na ławce, REBRIC-PIATEK- LEAO tak powinien wyglądać napad pomoc to Paqeta-Benasser- Bonaventura/Krunic
0
per93milan
per93milan
22 września 2019, 14:18
Zaledwie rozegrano 4 mecze i już prawie każdy chce zmiany trenera.
Wielu z Was powinno skupić się na kibicowaniu swojej ukochanej drużynie i trzymanie kciuków za trenera i zawodników, a nie na krytykowaniu wszystkich i wszystkiego. Za wszystko. Z opiniami powinniście się wstrzymać przynajmniej do połówki sezonu.
0
milan2002
milan2002
22 września 2019, 14:23
No tak, tylko, że wszyscy oczekują LM a w połowie sezonu z taką grą to już będzie pozamiatane.
0
per93milan
per93milan
22 września 2019, 17:03
Skąd to wiesz? Jak masz pewność to może obstaw brak LM na koniec sezonu. Przebudowa zespołu niestety wymaga czasu i cierpliwości. Przeanalizuj sobie nasz skład i odpowiedz na pytanie czy rzeczywiście jesteśmy zespołem w top4.
0
milan2002
milan2002
23 września 2019, 19:57
Skąd wiem, że z taką grą w połowie sezonu będzie pozamiatane? Bo żeby awansować to trzeba zdobywać punkty. Żeby zdobywać punkty, trzeba strzelać gole, żeby strzelać gole trzeba oddawać celne strzały na bramkę przeciwnika, a tych ostatnich jest jak na lekarstwo. Wyglądamy pod tym względem najgorzej w lidze.
0
FanatykACM
FanatykACM
22 września 2019, 14:16
Jak to mówią derby rządzą się swoimi prawami...Najbardziej mnie rozwaliło jak taki koleś na fb po porażce chciał sprzedać lub oddać koszulki Milanu.. tragedia.. KIBICEM SIĘ JEST A NIE BYWA ! Pozdro dla kumatych.
A tak to z tego Leao będziemy mieć pożytek , bardzo dobre zawody moim zdaniem MVP . MILAN PER SEMPRE!
Edytowano dnia: 22 września 2019, 14:17
0
BadMad
BadMad
22 września 2019, 15:17
Mvp;) ciekawe czy zagra w następnym szpilu.
0
FanatykACM
FanatykACM
22 września 2019, 15:59
Na pewno, pokazał się z bardzo dobrej strony:)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2019, 13:47
Statystyki moderacji za wczorajszy mecz:
11 banów czasowych od 1 do 7 dni.
10 usuniętych postów, w których nie było co edytować bo wulgaryzm gonił wulgaryzm.

Jednym słowem dostosowała się część komentujących do gry Milanu. Na prawdę Panowie wstyd, kibicować klubowi i jednocześnie nazywać piłkarzy czy trenera gównem, ch*** itd to już tylko świadczy o was.

Pozdrawiam również Pana ortodox, który ma wyraźne zamiłowanie do wsadzania kolegom jaj do ust. Heh
Edytowano dnia: 22 września 2019, 13:49
3
mavachi
mavachi
22 września 2019, 13:29
Widze, ze wszyscy chcecie Leao i Rebicia w podstawie, ale zapomnieliscie ze mamy jeszcze Boriniego i Castillejo XD
1
22 września 2019, 13:11
Przypomniałem sobie jak wielu świętowało czerwoną kartkę Calabrii i cieszyło się, że zagra Conti. No cóż, nie wiem jak można było nie pamiętać, że Conti ostatni raz był sobą w 2017 roku. To jest cień piłkarza.

Conti Vs Inter:

-81% passing rate (worst among starting field players)
-Accurate cross 0/3
-Long pass 1/4
-First goal he caused the FK.
-2nd goal he didn't even press.
-Inter's offside goal (not even offside) he was at fault.
-D'ambrosio hitting the post, he was dribbled before.

Calabri można nie cenić, ale to że jest najlepszym prawym obrońcą Milanu, jest po prostu faktem. Nie bez powodu w mercato pojawiały się doniesienia nowym prawym obrońcy.

Tak poza tym, bo ja już się pogubiłem. To w końcu mercato było tragiczne, zarząd do wywalenia, czy to jednak trener jest "be", bo nie korzysta z nowych i lepszych? Pewna niespójność logiczna tu występuje... no ale to nie nowość.

Żeby jednak nie było tylko żałoby i negatywów, to warto zaznaczyć, że mamy w końcu dynamicznego gracza na lewej stronie boiska. Ba! Mamy ich nawet dwóch. Daje to jakąś nadzieję, bo być może skończy się gra tylko na Suso i czekanie na jego błysk.
Pytanie tylko czy z tym trenerem?

Szczerze mówiąc, nie wiem czy wytrzymam do grudnia z dawaniem mu czasu. Gattuso to jednak był "nasz", nadawał jakąś tożsamość i przywrócił godność drużynie. Za Giampaolo nie warto jednak umierać.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 13:15
5
wielki prostownik
wielki prostownik
22 września 2019, 13:16
Też mnie to zastanawia. Czy trener jest do bani bo nie korzysta z zakupionych za 100 milionów wirtuozów czy to jednak zarząd powinno się wywalić za zmarnowane 100 baniek na zawodników nie nadających się do gry? No trzeciej opcji niema.
0
Soren
Soren
22 września 2019, 16:19
Trzecia opcja jest taka, że problem leży gdzieś po środku. Mercato Milanu wyglądało tak, jakby nie było zupełnie konsultowane z trenerem. Zawodnicy których dostał Giampaolo moim zdaniem nie pasują do jego preferowanego ustawienia 4312. Zabrakło zwrotnego, dynamicznego napastnika jako partnera dla Piątka, miał nim być Correa (Leao to moim zdaniem bardziej skrzydłowy), zabrakło prawdzowego treqa, bo niestety Suso nie pasuje zupełnie do tej pozycji, a Paqueta sam nie wie, gdzie chciałby grać. Nie bronię Giampaolo, bo niektóre jego decyzje są absurdalne, ale kto wie jak wyglądałaby gra Milanu, gdyby dostał zawodnikow pasujących do jego ustawienia i koncepcji.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 16:21
0
zimzum
zimzum
22 września 2019, 12:14
Postanowiłem przespać się po tym meczu i na spokojnie przeanalizować.

Zacznę od dobrych stron – mało będzie i szybko. Donnarumma dzięki niemu nie było tam ze 4:0 – koniec dobrych stron.

Chaos w obronie – jedyny atut jaki mieliśmy to „dostateczna” gra z tyłu i mało straconych bramek – wczorajszy mecz zaprzeczył temu i obnażył braki. Z moich spostrzeżeń wynika że zarówno wina złej gry w obronie jak i w ataku leży w drugiej linii – której nie ma! Nie rozumiem jak ślepym trzeba być żeby zobaczyć ile nam dawał Bakayoko – który dalej chce tu być.

Kessie, Hakan Paqueta? Gdzie oni byli? Wstyd się przyznać, ale dowiedziałem się późno w trakcie meczu iż Paqueta gra…. Nie wiem czy się zgadzacie też tak mieliście?
Jeśli nie ma stabilnego i kreatywnego połączenia między obroną a atakiem to właśnie jest taki piach i wór żwiru jaki mieliśmy wczoraj.
Można się przyczepić do każdego, ale nie chce Was męczyć bo każdy widział co było na boisku.
Suso – Czemu trener nie zwraca uwagi zawodnikowi ustawionemu na treqautiste, że zbiega na skrzydło? Zostawiając lukę w środkowej stefie której nikt nie ubezpiecza – nacinamy się na szybkie kontry i we frajerski sposób tracimy bramki.
Kessie – nie chce mu się tu grać chyba wymiana za Bakayoko – różnica już w pierwszym meczu
Biglia? – wykonany rzut wolny to cała puenta jego gry w środku pola
Paqueta - o-_-o
Piątek – zero podań, zero bramek.
Wiecie jak dla mnie w obecnej chwili AC Milan to taki rekin bez zębów. Podpływa podpływa ale i tak krzywdy Ci nie zrobi. Postraszy postraszy ale koniec jest i tak oczywisty że krzywdy nie będzie z jego strony.
Szkoda mi o tym pisać bo Milan mam w sercu odkąd pamiętam – trzeba jednak być realistą.

Panie Maldini, panie Boban… Panowie?
0
Rafalzki
Rafalzki
22 września 2019, 13:21
to chyba oglądałeś inny mecz niż wszyscy bo Paqueta wszedł z ławki dopiero w drugiej połowie...
0
Gerada
Gerada
22 września 2019, 23:52
Dla informacji... rekiny nawet z zębami atakują ludzi tak sporadycznie, że większe zagrożenie dla ludzi stanowią udomowione psy...
0
roby
roby
22 września 2019, 11:51
Panowie nie ma wytlumaczenia,jeszcze raz podkresle za slaby trener na utytuowany zespol,on nie przeskoczy peenego poziimu trenowania,typowy podworkowy trener seriea ....po 2-bledy i glupie gadanie o nowych zawodnikach ,ze sa nowi nie gotowi, z tym ze i mam nadzieje ze kazdy nowy nabytek zjada kolka ktory czlapie 2,3 rok....slepy widzi ze zawodnicy Biglia hakan suso RR oni sie nie rozwijaja,to sa statysci i po 3 i to najwazniejsze wywalic ,oddac,sprzedac,dac mu tab na rozwolnienie to suso- ic wiecej juz nie zrobi pilkarsko ,cale schematy upadaja bo on to wszystko psuje,zaden z niego rozgrywajacy ,schodzi w kolko do boku i nawet z boku nie potrafi nic bo jest slaby wolny itd,powtor,e sie on hamuje rozwoj zespolu,jestem pewien ze jego brak wplynal by na zespol pozytywnie,a tak nikt nie bierze odpowiedzialnosci i pilke do suso....zadtanawia mnie jedno,dajmy co 2-3 kibic widzi bledy jesli chodzi o wystawienie skladu itd a trener czy Boban Maldini itd -nie...dla mnie to jest totalna kompromitacja ,jak mozna w 4 meczach nie grac kompletnie nic,zadnej skladnej akcji?-to primavera by zagrala lepiej...Wstyd,to jest ten Milan,grajacy ofensywnie widowiskowo itd?-ludzie my juz 10 rok gramy jak lajzy i to z roku na rok idzie coraz gorzej,kiedys pisalem ze zarzad musi miec jaja,mowie tu o trenerach,do 5 meczy nie jest tak jak powinno,dziekujemy nastepny ale jest ale,robia nlad bo w kolko trener jest poczatkujacy lub sredni,a wystarczy zatrudnic konkretnego trenera,z tym ze zaden top nie przyjdzie.Jest Mourinho ktoreho nie nawidze i nihdy go nie chcialem tak samo jak w ostatnich latach zawod ikow pokrjju Ibra itd ...(chodzi mi o ludzi nonszalanckich ,wybuchowych itd)ale dla dobra klubu trzeba i po takich siegac,bo Ibra to kozak jesli chodzi o atak ,wiec i Mou moze by cos tu zdzialal...jeszcze wroce do,ze mowia Milan tk mlodzicy itd,25 lat to juz nie tacy mlodzucy a oni w sobie nawet szybkosci,zawzietosci nie maja,kompletnie nic,cos musi ich hamowac,albo trener cos od nich chce a oni tego nie potrafja ,lub dajmy pilke suso niech on cos wymysli...i na 11 zawodnikow jeden ma myslec ,z tym ze on nic nie wumysli i kolo sie zamyka.....pytanie co robia na treningach?bramkarz i obroncy mamy na poziomie ale reszty nie ma,przed nimi bennacor ale trener widzi inaczej,dodalbym Leao ,wiec 7 w podstawie jest reszta wymiana,hakan kessie suso piatek paqueta nic nie daja...pierwszych 3 to ich max ,2 pozostalych moze jest wina trenera ze grac maja inaczej,jest jeszcze Bkna ktory gral zawsze na pewnym poziomie...zaryzykowalbym....Donna...Conti Romek Musachio Theo... def czysciciela ,typowy wybiegany charujacy zawodnik ale takiego nie mamy przed nim Bennacur Bennacur Paqueta ...Bonaventura przed nim Leao Rebic ...system 141212...nic nie dziala wiec moze to by zdalo egzamin,Bennacur Paqueta Bona jakby nie patrzac sa to zawodnicy techniczni potrafiacy zrobic akcje i 3 w srodku moze by mialo sens...na ataku mlodocian Leao i Rebic ,tu dalbym mu szanse z 2-3mecze niech zagra od poczatku....i jak i to nie zdalo by egzaminu,jestesmy na dnie oceanu...
0
acmti__
acmti__
22 września 2019, 11:45
Inter nas zjadł, bo już w tamtym sezonie mieli lepszą kadrę od naszej, a co mowa w tym. Mają również jednego z najlepszych trenerów na rynku, a my taktyka z 7 pozycji włoskiej ligii. Czytając niektóre komentarze można było pomyśleć, że gramy z rywalem z dołu tabeli, jednak w rzeczywistości wyglądała to jak walka Dawida z Goliatem. Inter to już 3 Włoski klub, który z roku na rok nam odjeżdża. Wydaje się że oni już wyszli z bagna w którym my tkwimy, teraz tylko muszą ogrywać się LM. Rywale w naszym zasięgu to Udinese, za które możemy jechać po drużynie, Inter przed meczem był dla nas za mocny i tyle.
0
grzyweek7
grzyweek7
22 września 2019, 11:44
Trener do wymiany drużyny wygląda fatalnie, i nic nie wskazuje na poprawę. Wróćmy do 4-3-3 i dajmy Leao na lewe skrzydło to może wkoncu to ruszy.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
22 września 2019, 13:05
Przecież my cały czas gramy 433. Co z tego że Suso na papierze gra na treq skoro w środku praktycznie go nie ma? Cały czas schodzi na prawe skrzydło a Leao schodził na lewo. W środku, za plecami Piątka ziała dziura w którą nikt nie wchodził. Teoretycznie powinni w tą lukę wchodzić Hakan/Biglia ale tego nie robią. Jak Turek decyduje się na takie wejście to od razu jest groźnie. Tak strzelił gola z Brescia i zrobił karnego z Hellasem. Tyle że to za mało. On powinien być przy Piątku za każdym razem gdy Suso zjeżdża na prawo. U nas nie ma wypracowanych żadnych schematów. Jak Inter odbierał piłkę od razu cała drużyna stawiała się na swoich pozycjach wiedząc co będzie grane. U nas nawet stałych fragmentów gry nie mamy wypracowanych. Rzuty rożne Hakana to koszmar, od dwóch sezonów nie zagrał dobrego dośrodkowania a mimo to z uporem maniaka nadal je wykonuje. Ludzie, my w 4 meczach strzeliliśmy JEDNĄ bramkę z gry ( inaczej niż z karnego). Tylko Sampdoria jest pod tym względem gorsza od nas ale ma jeden mecz mniej więc jutro możemy być najgorsi w całej lidze!!! To nie jest normalne. Piłkarze nie są aż tak słabi. Oni są koszmarnie nie przygotowani do gry.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 13:18
0
spacm
spacm
22 września 2019, 11:32
Ehhh co sezon wielkie nadzieje, a pozniej caly czas to samo. Myslalem ze juz gorszej gry niz za Gattuso byc nie moze, a jednak...juz nawet przestalem sie denerwowac przy meczach Milanu, chyba przywyklem do marazmu. Pozytyw w naszej druzynie to GD (dzieki niemu nie przegralismy wyzej) Conti troche lepiej od Calabry, srodek obrony gra dosc poprawnie, RR nawet sie pisac nie chce, gosc jest 3 sezon u nas a nie zagral dobrych 2 meczy (lawka i puchar wloch) Leao pozytyw, musi grac i nabrac pewnosci siebie, najlepszy z pomocnikow. Biglia...ilez mozna go ogladac, ten facet to hamulec reczny, gra tylko w poprzek i do tylu zeby nabic statystyki (lawa lub rozwiazac kontrakt). Suso egoista, samolob, potrafi zejsc z pilka do srodka, ale juz kazdy sie tego nauczyl (potrzebna mu zmiana, najlepiej klubu, z niego juz chyba nic nie wydusimy, co najwyzej 4 przeblyski w sezonie). Kessie oj ten ser, niby cos tam sie stara, ale robi to bardzo nieudolnie, przypomina mi typowego zawodnika z afryki bez wiedzy o taktyce. Pio, totalnie zagubiony, masz trener chce zrobic z niego zupelnie innego napastnika, dobre wejscie w serie A i Milan, ale im dalej w las tym gorzej. Mam wrazenie ze kazdy zawodnik ktory do nas przychodzi po pol roku traci 30% na wartosci. A zapomnialem o turku, no cos chyba niczym pozytywnym sie nie zapisal, poza strzalem kiedy padla bramka, ale zostala nieuznana po zagraniu reka mopa. Kilka zmian w skladzie, Benacer, Lean musi grac, dac szanse Bonaventurze, Conti prawa na lewej na pewno nie RR! Suso posadzic na lawe na kilka spotkan, dac szanse drugiemu hiszpanowi, moze bedzie gral bardziej zespolowo i moze w koncu znajdzie sie miejsce na boisku dla Paquety, ktory ewidentnie tez sie meczy (oby nie okazal sie transferowym niewypalem). Po 10 kolejce bedziemy wiedziec gdzie zmierzamy, czy jest szansa na top 4, czy walka o LE, a moze kolejny sezon bez pucharow.
0
pazioni
Moderator pazioni
22 września 2019, 11:15
Ja tylko zdanie. Za Gattuso chłopaki biegali z jajami ,jakoś to wyglądało z charakterem, wczoraj chłopaki biegali po boisku ,tylko wyglądało to tak jakby szukali swoich jaj....
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
22 września 2019, 15:16
W samo sedno.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
22 września 2019, 11:08
Ten zarząd i trener to porażka. Eliot wiedział jak wyprostować finanse i nic po za tym. Jak pisałem że z tym marnym trenerzyną nic nie osiągniemy i że zarząd nie potrafi zatrudnić właściwych ludzi to mnie mało nie zjedli idioci. Dalej sobie dawajcie czas do grudnia bo mi to się nawet nie chcę tego anty futbolu oglądać i tych wygranych z beniaminkami po 1 do 0. Nic z tego nie będzie póki tu nie przyjdzie fachowiec którzy są dostępni na rynku. W grudniu to my będziemy mieć 15 celnych strzałów na bramkę i 8 pozycję w tabeli że stratą 10 punktów do LE i taka prawda. A transfer lasy minutę Rebica zaciera obraz nędznego mercato. Przecież to jest dramat.
0
Hagi89
Hagi89
22 września 2019, 11:07
Inter był faworytem. Są ekipą glodna sukcesu. Zbudowana w jednym celu. Zdetronizowac Juve i to widać. Każdy tam zapier.... od młodych zawodników po doświadczonych którzy naprawdę dają im mega przewagę. A po wczorajszym meczu jedno mnie boli. Strata pierwszego gola. Głupi idiotyczny faul Contiego który mógł odprowadzić Sensiego który odwracał sie praktycznie do lini bocznej. A sam rzut wolny to kuriozum. Nie pojete zostawić samego sobie brozovicia ktory miał ponad 10 metrów przestrzeni przed sobą. Szkoda bo przy 0-0 wszystko mogłoby się wydarzyć. Tak jak wielu z was pisało troszkę MILAN sie pogubił w polityce kadrowej. Brak doświadczenia. (tutaj nawet bym widział w naszych szeregach KPB i Riberiego których Viola zgarnęła). Nie uznaje suso i biglię za doswiadczonych bo nie osiągnęli szczytu nigdy. Szkoda że Gatusso w zimie nie namówił Ibry.... moze by uratował tamten sezon i to dziś My byśmy byli na miejscu Interu. Pozdrawiam
0
TheoACM
TheoACM
22 września 2019, 10:43
A jak niedawno pisałem, że Inter jest znacząco przed nami, to mi sugerowano, żebym się uspokoił i ochłonął.
Jeżeli według wielu kibiców Inter jest w słabej formie, a poprzednie punkty w lidze wywalczył fartem, to gdzie my jesteśmy? To nie jest już piłkarskie dno, my na tym dnie wieszamy żyrandol i udajemy, że to sufit.
Nadal zero pozytywów, brak zagrożenia bramki rywala i jakiejkolwiek organizacji. Cokolwiek się wydarza w ofensywie to przypadek i indywidualne zrywy. Wczoraj przez cały mecz jedna dobra akcja zespołu - po szybkim uwolnieniu się Leao w środku pola, w 33. minucie. Poza tym całkowita mizeria.
Nie ma nawet co oceniać poszczególnych zawodników, można skopiować to z poprzednich spotkań.

P.S Gdyby na miejscu Leao po tym rajdzie Suso byłby Cristiano Ronaldo to chyba wytargałby za uszy naszego Hiszpana. Takie chamskie zachowania naprawdę potrafią zepsuć atmosferę w drużynie, szczególnie jak nie idzie.
3
zycumilanista
zycumilanista
22 września 2019, 10:57
Ja go prawie zamordowałem przez telewizor. Jak można być takim chamem to mi się w głowie nie mieści. Gra pod siebie... Leao to go zjadał pod każdym względem wczoraj.
0
JanuszMylanista
JanuszMylanista
22 września 2019, 10:37
Tak czułem że będę tęsknił za Gattuso :(
1
Andre
Andre
22 września 2019, 17:35
Gdybyś tęsknił za Allegrim, Ancelottim lub chociażby za Mihajlovicem, to jeszcze byłbym w stanie zrozumieć, ale naprawdę tęsknisz za trochę mniejszą padaką niż jest teraz?
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 września 2019, 10:30
Mnie wynik nie dziwi w ogóle. Przed Interem być może najlepszy sezon od lat. A przed Milanem kolejny sezon budowy, przy czym końca tej budowy nie widać, a co rok, dwa zmienia się jej koncepcja. Mamy bardzo młody skład jak na Serie A i to będzie wychodzić w praniu w kluczowych momentach. Naprawdę zazdroszczę niebieskim, że w tym roku solidnie wzięli się za transfery i trenera.
0
Grande
Grande
22 września 2019, 10:54
Zauważ, że o obliczu tej drużyny decydują Hakan, Suso czy Biglia, a oni już nie są tacy młodzi.
0
milan78
milan78
22 września 2019, 09:51
Jadą z tym klubem już prawie wszyscy https://www.football-italia.net/144451/salvini-milan-are-laughable
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 września 2019, 10:10
Trzeba liczyć na to, że wreszcie się opamietaja w tym klubie. Chociaż od tylu lat to jeszcze nienastapilo.
1
Pan A.
Pan A.
22 września 2019, 09:43
Ależ tęsknię za Bakayoko, serio, gość w destrukcji robił więcej niż tych 3 ananasów wczoraj razem wziętych.....
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
22 września 2019, 10:07
Moim zdaniem ta gra Kessiego w defensywie to też jest jakiś mit. Czy nie lepiej zacząć grać z klasycznym DP i Bennacerem/Paqueta/Jackiem w sp ?
1
artorn
artorn
22 września 2019, 10:20
Zgadzam się, kessie nic nie pokazuje wg mnie w obronie. Już bym wolał dać szansę krunicovi
0
Grande
Grande
22 września 2019, 10:27
Dla mnie Kessie to tylko atletyzm. Irytuje często nonszalanckimi podaniami czy brakiem wykończenia.
0
KiątekPrzysztof
KiątekPrzysztof
22 września 2019, 09:38
SerieB nadchodzimy!
1
Szulczyk860520
Szulczyk860520
22 września 2019, 09:31
Co jest z tą drużyną? Taka slavia praga potrafi przyjechac na san siro i zagrać dobry mecz. A oni, grając u siebie byli tak nieporadni, jak by na co dzień grali w 4 lidze czeskiej.
Dla mnie wina piłkarzy, nie nadają się do tej drużyny.
I nie mam tu na myśli piłkarzy kupionych w tym oknie, bo im jeszcze trzeba dać czas, na udowodnienie swojej przydatności. A tak poza nie licznymi wyjątkami, wszyscy "pilkaze" którzy grają w milanie dłużej niż rok są do wymiany, oni już swoje szanse mieli i nie wykorzystali.
1
Grande
Grande
22 września 2019, 09:23
Dobra Panowie (i Panie jeśli tutaj są), kto z bezrobotnych trenerów mógłby ogarnąć ten burdel? Wiadomo, że na półkę pokroju Mou nas nie stać i nie ma szans, ale macie jakieś realne typy? Po wczorajszym straciłem już do naszego Brzęczka cierpliwość.
0
Dusiek
Dusiek
22 września 2019, 09:28
Na trenerze nie powinno się oszczędzać, o ile to znakomity i sprawdzony trener. Moim zdaniem powinniśmy przeprosić się z Allegrim i liczyć, że nam wygrzebie z tego mułu.
2
Jalapeno
Jalapeno
22 września 2019, 09:29
Allegri albo Marcelinho.
5
Grande
Grande
22 września 2019, 09:35
Jak Bereszyński mówił, że musi minąć kilka miesięcy zanim gracze poznają schematy naszego Brzęczka, a i tak czasami wychodzili na boisko i grali swoje, bo były zbyt skomplikowane, to nie chcę wiedzieć co będzie u nas za kilka miesięcy.

Dobre typy. Marcelinio potrafił zrobić z przeciętną Valencią europejskie puchary.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 09:38
0
roox
roox
22 września 2019, 09:21
Ryba psuje się od głowy. Jestem sympatykiem Milanu od 1993 r. Widziałem w tym klubie wiele gwiazd i indywidualności. Niestety obecna drużyna przykro mi to powiedzieć to "banda gówniarzy" a dlaczego tak jest? ponieważ osoby decyzyjne kierują się wizją wypromowania i a następnie sprzedaży za większą sumę takiego "wychowanka". Jest 3 piłkarzy który trzymają poziom, Donnarumma, Musacchio i Romagnoli. Niestety cała reszta jest do wymiany. Rodriguez to największy hamulcowy - może gościu jest niezły w defensywie, ale kompletnie nie potrafi grać ofensywnie (coś jak Pazdan w reprezentacji). Po prawej stronie Calabria i Conti - bardzo przeciętni jak nie słabi obrońcy. Środek Kessi i Biglia - ten drugi to znów hamujący - wszystkie podania do tyłu lub "bezpieczne" bez żadnego ryzyka i kreatywności. Skrzydła to chimeryczny hiszpan i turek który jest również bardzo przeciętnym piłkarzem.
W derbach podobała mi się gra Leao i Hernandeza i to właściwie jedyne plusy - szkoda że nie trener nie wpuścił Bennacera a kompletnie nie rozumiem dlaczego nie stawia na Bonaventure który pokazał się bardzo dobrze chociażby w meczu w Kosovie. Eksperymenty z Suso na środku pomocy już wiele razy się nie powiodły i nie wiem dlaczego znów jest powielany ten sam schemat. On ma w swoim DNA grę na skrzydle i schodzi tam podświadomie.
Moim zdaniem trzeba jakoś doczłapać do okienka zimowego i wtedy wzmocnić ten zespół i wymienić słabe ogniwa. W przeciwnym wypadku będzie bardzo ciężko uzyskać uzyskać nawet miejsca 5-8 bo patrząc np. jak z zagraliśmy z Hellasem to nie ma słabych drużyn a czasem tak jest że 1-2 akcjami potrafią nam strzelić bramkę.
2
artorn
artorn
22 września 2019, 10:26
Zgadzam się prawie z wszystkim, dodam że kessie równiez w defensywie 0 a jak zawsze sadzilem że RR jest ok w obronie to wczoraj byla tragedia.

Jednak po samym zachowaniu trenera widać że się nie nadaje. 99%ludzi widzi do zmiany cała pomoc i suso, podczas gdy paqueta, bonaventura siedzi na lawie. Już nie wspomnę że do końca meczu gra jałowy rozgrywający biglia a MVP PNA w młodym wieku grzeje ławę...
Edytowano dnia: 22 września 2019, 10:27
0
Adam1983
Adam1983
22 września 2019, 09:10
Obejrzałem sobie jeszcze raz na spokojnie ten mecz i analizowałem sobie w domu niczym Gmoch Interowi wystarczyło zagrać wysoko i Milan nie wiedział kompletnie co ma robić Biglia to całkowite dno miał kilka okazji żeby ruszyć z piłką do przodu bo była luka a on k.... cofal piłkę do bramkarza żadnych nowych schematów wszyscy grali na Suso, który jak miał piłkę odrazu miał gościa przy sobie i na asekuracji jednego nawet dwóch z Interu porostu wszyscy wiedzą nawet w a-klasowym polskim zespole jak Milan gra w takim meczu potrzeba próbować coś nowego Druga strona brak całkowitej woli walki u naszych Inter mądrze po naszych zmianach kilka fauli na Theo, Paqecie czy nawet Rebiciu a na sam koniec jeszcze obrazek Contiego jak śmieje się po meczu ze swoim kolega z młodzieżowej reprezentacji Donnarumma i Romagnioli jak nie będzie ligi mistrzów napewno odejdą więc może być naprawdę kolejny ciężki okres dla nas
0
Max82
Max82
22 września 2019, 09:43
Podziwiam Cię jeśli dałeś radę patrzeć na to jeszcze raz ;)
1
Jalapeno
Jalapeno
22 września 2019, 09:05
Jak przychodzi nowy trener, albo pilkarz do Milanu, to zawsze trzymam za niego kciuki. Tylko po tych czterech kolejkach, nasunelo mi sie pewne pytanie - co kierowało zarzadem, ze wzieli trenera, ktory zajal dziewiate miejsce Serie A. 15 wygranych? 8 remisow, czy 15 porazek? A moze fakt, ze Quagliarella zostal krolem strzelcow? Nie potrafie znalezc jakiegokolwiek argumentu, ktory dalby mi logiczną odpowiedz.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 września 2019, 09:08
Był tani. Elliotowi chodzi tylko i wyłącznie o pieniądze. Jestem pewny że po zbudowaniu stadionu natychmiastowo sprzedadzą Milan.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 09:08
1
marastorun
marastorun
22 września 2019, 08:58
Ten klub nigdy się nie podniesie zarząd trener i gra zespołu z wyborem zawodników to parodia !!!!!
0
Boateng93
Boateng93
22 września 2019, 08:46
Jeśli w następnym meczu dalej w pierwszym składzie wyjdzie Biglia zamiast Bennacer, Hakan zamiast Paquety lub Jacka oraz RR zamiast Hernandeza to stracę wszelkie nadzieje, że nie trafił się nam kolejny trener, który znowu znalazł sobie nieodpowiednich ulubieńców.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się