SCUDETTO


Noty pomeczowe według MilanNews

21 września 2019, 23:02, Ginevra Aktualności
Noty pomeczowe według MilanNews

G. Donnarumma 6.5 – Conti 5.5, Musacchio 6, Romagnoli 5.5, Rodriguez 5 (Hernandez 6.5) – Kessie 6, Biglia 5, Calhanoglu 5.5 (Paqueta 5.5) - Suso 6 - Leao 6 (Rebić BN), Piątek 5.5. Trener Giampaolo 5.



49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Abyss
Abyss
22 września 2019, 19:12
Moje noty:

Donnarumma 6,5
Conti 5,5; Musacchio 5,5; Romagnoli 5,5; Rodriguez 5
Kessie 5,5; Biglia 5; Calhanoglu 5
Suso 5
Piątek 5; Leao 6
Paqueta 5,5; Hernandez 6; Rebic b.o.
0
grzyweek7
grzyweek7
22 września 2019, 11:42
Wyglądało to fatalnie tak, jak wcześniej. Z tym że Donnarumma wybronil co najmniej 3 setki, za co mu chwała, Leao pokazał że ma umiejętności ale zapewne trener mu powie że ma być mniej Portugalski. Paqueta po dwóch słabych meczach wyszedł zmotywowany i chciał grać, tylko że po 10min wyglądał na mocno poirytowanego, bo wyglądało to tak że on biegał pchał piłkę do przodu a reszta drużyny grała na stojąco, i nie miał kompletnie do kogo podać. Theo bardzo dobrze wszedł do drużyny i dużo biegał i to tylko z nim Paqueta się rozumiał, bo się mu chciało. Bilgia to jest fatalny zero kreatywności i rozgrywania, Piątek tak jak przypuszczałem jedno sezonowiec, a Rebic to gra gorzej niż Silva. Podsumowując z najgorszym transferem okienka był Giampaolo.
2
TR3V0R
TR3V0R
22 września 2019, 09:42
Leao pierwszy skład, Biglia to nie wiem czy nawet w Polsce w 1 Lidze dalby sobie rade, nawet mi sie nie chce nic pisać na temat tego gościa, nasza gra obecnie wygląda gorzej niż beniaminków Serie A, co jest śmieszne, odzywa się okienko transferowe w ktorym świetnie wzmocniliśmy środek pola, wgl mieliśmy można powiedzieć dwie setki, Suso kurwa zamiast podać to sam szedl i chuja zrobił(pierwsza połowa), i druga akcja to nieuznana bramka, a tak to Inter się z nami bawił. Co można powiedzieć, jak dalej tak będzie wyglądała nasza gra, a ten włoski Brzęczek będzie wystawiał dalej Biglie i Hakana w środku pola to będziemy się bili nie o ligę mistrzów( na którą i tak nie mamy szans z taką grą) a o to aby nie spaść z Serie A...
EDIT: i zapomniałem dodać że Theo pierwszy skład, bo jak Rodriguez miał piłkę przy nodze to chyba każdy na zawał schodził, każde podanie jakieś nie pewne nie wiem jak dla mnie on się nie nadaje do pierwszego składu
Edytowano dnia: 22 września 2019, 09:44
0
GiveMeReason
GiveMeReason
22 września 2019, 08:48
Zjedli nas pod wzgledem fizycznosci, zabraklo nam charakternego walczaka w srodku pola, sam Kessie to za malo na byczkow merdaczy.
Biglia dno, turek nie lepiej, Suso standardowo, jedynym pozytywem jest Leao alez to bedzie kocur. W nastepnym meczu licze na atak Leao-Piatek-Rebic oraz ze Biglia zadomowi sie na lawce rezerwowych.
0
MK92
MK92
22 września 2019, 08:25
Z naszych najbardziej podobali mi się Leao, Rebić i Hernandez. Ci panowie oraz Bennacer muszą grać w podstawie.
1
matten
matten
22 września 2019, 07:35
Donnarumma 7.5 – Conti 5, Musacchio 5, Romagnoli 5, Rodriguez 5 – Kessie 6, Biglia 5, Calhanoglu 5 - Suso 7 - Leao 6, Piątek 5.
Trener Giampaolo 5.

Donnarumma w pierwszej połowie wyczyniał cuda w bramce. Przy golach Interu raczej nie mógł za wiele zrobić. Popełnił parę błędów, ale w ogólnym rozrachunku był najlepszym zawodnikiem meczu.
Obrona zagrała słabo, Inter co rusz dochodził do dobrych sytuacji w naszym polu karnym. Nie wiem czy warto krytykować poszczególne jednostki, bo taki, a nie inny występ to raczej wina całego zespołu. Na moje niewprawne oko brakowało nam agresywności i zdecydowania przy interwencjach, a u zawodników Interu było to widać aż nadto.
Pomoc strasznie niemrawa. Biglia i Calhanoglu przeszli koło meczu. Kessie zagrał poprawnie w defensywie, ale jak zwykle brakowało mu jakości w przodzie. Niemniej jednak podjął walkę z piłkarzami Interu i za to należy mu się szacunek i uznanie.
Suso? Najlepszy zawodnik ofensywny Milanu. Gdyby nie Hiszpan pewnie bylibyśmy zaledwie tłem dla dobrze dysponowanego Interu. Można wypominać mu, że po swoim rajdzie zachował się egoistycznie kończąc akcję samemu, nie dostrzegając lepiej ustawionego partnera, ale kogo z naszych było stać na taki zryw? Leao mi się podobał. Widać, że ma technikę, drybling i dynamikę, dlatego powinien grać od pierwszych minut póki jeszcze nie dostosował się poziomem do swoich kolegów :e Piątek? Niewiele mogę o nim powiedzieć poza tym, że się starał. Widać, że nie jest w takiej formie jak w ubiegłym sezonie.
Edytowano dnia: 22 września 2019, 07:35
0
gieemce
gieemce
22 września 2019, 08:07
Generalnie zgadzam się ale skąd ocena dla Suso, chyba ze jesteś jego ślepym Susofanem- dokładnie jak piszesz poza jednym rajdem w którym zapomnial podać żebyśmy mieli 1-0 nie wywiązał się ze swojej roli w żadnym elemencie. Nikt nie był lepszy od niego ale on był równie słaby jak reszta - dla mnie jedynie można pochwalić Theo oraz Donnarume
0
gieemce
gieemce
22 września 2019, 11:50
Nie no, bez przesady. Poza tym rajdem to był strasznie słaby Suso wczoraj. Może jedno dobre podanie dał kolegom, podczas gdy we wcześniejszych meczach było ich conajmniej 4 na mecz. Kilka razy zagrał coś z Contim, ale to tyle. Słaby jak cała reszta smutnego Milanu.
0
matten
matten
22 września 2019, 12:43
Specjalnie taka nota żeby zrównoważyć to krytykanctwo pod adresem Hiszpana. Jak dla mnie był to jedyny ofensywny zawodnik, który starał się odwrócić losy tego meczu. Rzeczywiście w drugiej połowie przygasł, a druga bramka dla Interu odebrała chęć do gry prawie całemu zespołowi, ale nie zgadzam się na internetowy lincz na piłkarzu, któremu akurat się chciało i zrobił cokolwiek, aby zagrozić bramce rywali.
0
matten
matten
22 września 2019, 13:01
Matten - ja wiem, bo mnie też ten chory lincz wkurza. Jedyny piłkarz, który próbuje coś zrobić na ostatnich 30-stu metrach.
Jednakże wczoraj poza tym rajdem to chyba nic mu nie wyszło, więc należy zaznaczyć uczciwie, że zagrał bardzo słabo.
0
dt7
dt7
22 września 2019, 00:10
zastanawia mnie, czy my robimy pressing na połowie rywala? bo ponoć tak a jakoś nie widać tego w ogóle, truchtanie po boisku, z grą do przodu to tragedia, mam wrażenie że cały mecz najchętniej wymieniali koronkę, znowu wychodzi to że nie potrafimy wykreować sobie tak naprawdę nic w przodzie to jest straszne.... zachowanie przy pierwszej bramce dla mnie dramat Brozo odskakuje sobie i nikt kompletnie nikt do niego nie podchodzi przez dobre 5 sekund, gość przyjął kopnął i brama my nawet tego nie potrafimy.. 4 mecz i 4 mecz nie da sie oglądać tego Milanu, oni nie wiedzą co mają robić na tym boisku a do tego jeszcze najprościej mówiąc nie ma większych chęci ani takiego wnerwienia. Theo wszedł i od razu pomknął do przodu i coś było.. Leao fajnie jak grał blisko linii a nie w parze z Piątkiem..
0
Zuber
Zuber
21 września 2019, 23:49
Po tym meczu powinni się zamknąć i nie wypowiadać w żadnych mediach, wziąć się za treningi i pokazać ze umieją grać w piłkę zamiast lizać się po dupach.
2
ACstach
ACstach
21 września 2019, 23:47
Yyy co? który tam w MilanNews pyknął nieudolnie w Fifke i przepisał oceny?
0
nokoments
nokoments
21 września 2019, 23:45
Wszyscy z pola zasłużyli na max 4 albo 5. Bezjajeczna drużyna.
1
Milanboy
Milanboy
21 września 2019, 23:37
Biglia nadal najgorszy transfer Milanu od dawien dawna, miał chyba bite dobre z 4 spotkania w tym klubie, reszta to naprawdę mizeria.
1
nokoments
nokoments
21 września 2019, 23:46
Nie gadaj, wszedł w buty Montolivo idealnie... xD
6
Milanboy
Milanboy
21 września 2019, 23:49
Szczerzę? Montolivo miał zdecydowanie więcej dobrych spotkań niż Biglia.
9
ACstach
ACstach
21 września 2019, 23:59
Monolivo rzeczywiście to swego czasu w Milanie był profesor w porównaniu do Bigli. Na palcach jednej stopy można policzyć udane mecze Argentyńczyka. W przypadku Włocha było ich więcej, ale też miał koło siebie na początku swojej przygody w Mediolanie lepszych zawodników no i więcej szans co by nie było.
4
MrAncelotti
MrAncelotti
21 września 2019, 23:34
Conte obnażył Milan, każąc robić wszystkie akcje ofensywne tam gdzie Ricardo Rodriguez. Calhanoglu i RR największym naszym problemem. Wolni i nieporadni.
2
Milanboy
Milanboy
21 września 2019, 23:37
Hakan? To Biglia i Conti byli dzisiaj najgorsi, a akcje szły głównie ze strony na której był Conti, i z tej strony padł gol po dośrodkowaniu Barelli do Lukaku, A Biglia nawet mając kontrę to spowalnial grę tego zespolu, jeszcze Kessie który nadal nie wie jak grać w Milanie, Hakan jako jedyny dzisiaj w drugiej linii próbował grać, a reszta tego absolutnie nie zrobiła.
6
Qiub
Qiub
21 września 2019, 23:38
Hakana przecież nie było na boisku?
2
Katan
Katan
21 września 2019, 23:40
Chyba ci się z Lucasem pomyliło
1
Milanboy
Milanboy
21 września 2019, 23:42
Qiub - gdzie nie było? To on szedł za akcjami Milanu jako jedyny z pomocy, to on skutecznie uczestniczył w grze w obronie, to on nie bał się gry przeciwko interowi w linii pomocy, tylko suso, Theo, Rebić, Leao oraz Hakan chcieli coś ugrać, reszta to naprawdę tragedia, a Paqueta dał jedną z najgorszych zmian w Milanie, nawet Rebić z Hellasem nie grał tak słabo jak Paqueta.
0
serginho83
21 września 2019, 23:45
Akurat w 1 połowie to Kessie był dużo lepszy od Hakana... co nawet zauważył nasz taktyk robiąc zmianę... Lewa strona z Rodriguezem i Hakanem po prostu nie istnieje, bo obaj są wolni i grają większość piłek do tyłu... Uratował ich Leao, który kilka razy się fajnie urwał obrońcom. W drugiej połowie lewa strona dużo lepiej wyglądała, ale dopiero po wejściu Hernandeza... Żeby już tak nie jeździć po twoim ulubieńcu Hakanie, to Paqueta tez nie gra najlepiej w tym sezonie.
0
Milanboy
Milanboy
21 września 2019, 23:49
serginho83 - problem w tym że Hakan już od pewnego czasu nie gra po lewej stronie boiska, tam operował dzisiaj Leao, a nie Calhanoglu, dzisiaj nie było żadnego suso na trequ, to nadal było wręcz 4-3-3,bo suso nadal operował na prawym skrzydle, Leao także gral głównie na lewym, a hakan operował w środku pola, i śmiało pisze ze jako jedyny coś probowal, a co Kessie zrobił? Straty, faule, chaotycznosc, chyba miał jedno dobre podanie do Suso i tyle,choć obaj nijak mają się do Bigli który z hukiem powinien wylecieć z pierwszej jedenastki.
Edytowano dnia: 21 września 2019, 23:51
0
serginho83
22 września 2019, 00:00
Milanboy - jasne, że Hakan nie gra typowo z przodu po lewej stronie boiska, ale jest w trojce pomocników z lewej strony, tak samo jak Kessie z prawej i przy rozgrywaniu piłki siłą rzeczy będą się tam często pojawiać. Jeżeli mówimy o Kessiem, to on nigdy nie będzie super w rozgrywaniu, ale robił robotę z tyłu, grał twardo, nie odpuszczał, kilka pojedynków wygranych z Sensim, parę razy urwał się do przodu.
1
Milanboy
Milanboy
22 września 2019, 00:20
serginho83 - to prawda, aczkolwiek tak naprawdę jak gra taki Biglia i Rodriguez w 1 jedenastce to nie zdzialamy za wiele, za zbyt powolni i statyczni, uważam ze wymiana na Bennacera i Theo musi nadejść, tak nie można grać, po prostu nie można.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 września 2019, 01:23
to carhanoglu grał w ogóle??
0
Shevchenko8
Shevchenko8
22 września 2019, 02:49
RR?najwiekszym problemem proszę Cię chyba oglądałeś inny mecz,jechali przeważnie cały czas stroną Contiego kóry nie istniał na boisku,chyba zateskniłem za Calabrią,porównaj sobie Sensiego z Biglią,trener mówi o doświadczeniu ze wybrał Lucasa i gdzie te doświadczenie chyba zostało w Lazio.90 minut nie ma nas w środku a dalej gra Biglia,dlaczego trener nie wpuści Bennacera jak przegrywamy co ma do straty?nie moge tego zrozumieć,męczylismy bułę Montolivo teraz będziemy Argetyńczykiem,to jest TRAGEDIA,jedyny plus meczu to Leo
2
hvast87
hvast87
22 września 2019, 07:13
Przez RR prawie bramkę straciliśmy w naprawdę głupi sposób. On się nie nadaje, z pupy ta ocena. On podaje mniej do przodu niż Bigla.
0
Fushnikov
22 września 2019, 09:44
To właśnie było wzmocnienie. Gdy zszedł
0
Katan
Katan
21 września 2019, 23:29
Biglia to powinien mieć brak noty bo on na ten mecz nie wyszedł. Bardziej wyglądał jak asystent sędziego niż zawodnik piłki nożnej. Panie MG grunt zaczyna się palić pod nogami ! Zmiany muszą być natychmiastowe bo znowu będzie za późno na odrabiania straty do LM. Mam nadzieję, że zarząd nie będzie się zastanawiał jeżeli szybko nie zobaczymy poprawy i będzie miało odwagę zmienić trenera. (Marcelino, Allegri)
2
fett85
fett85
21 września 2019, 23:26
Napiszę to jeszcze raz. Donnarumma wart jest tych 6 mln euro, które zarabia. On jest poziom wyżej od reszty naszych miernych zawodników. Jeżeli chodzi o resztę ocen, to dałbym niżej Piątkowi, Suso i (jak zawsze) Calhangolu. Romagnoli również się nie popisał, bowiem ta druga bramka to wina jego beznadziejnego krycia.
7
Lipido
Lipido
21 września 2019, 23:21
Suso, Calabria i Bigilia to architekci topornej gry. Suso jest to gracz jedenej pozycji w miarę dobra techniką i dosierodkowaniami i tyle. Niech trener ma jaja i posadzi cała trójkę na lawce. Mamy bardziej dynamicznych pilkarzy jak Rebic czy Bennacer. Sądzę ze przy tych piłkarzach to nawet turek miał by wiele więcej do pokazania. Zobaczymy co czas pokaże. Do tego bardzo młody wiek pilkarzy Milanu gra na niekorzyść. Dzis zawiodła przedewszystkim głowa.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
21 września 2019, 23:16
Gracze z pola niewiele gorsze noty od Donnarummy xD

Kabaret xD
0
patoo_07
patoo_07
21 września 2019, 23:11
Suso 6 to jakieś wolne żarty. Jeśli Leao ma 6, to Suso zasługuje na 3.5 co najwyżej.
Edytowano dnia: 21 września 2019, 23:12
1
adrian20102
adrian20102
21 września 2019, 23:19
Dokładnie . Leao dziś najlepszy według mnie . Suso to rezerwą bo mnie irytuje :-))
0
S4MLUK
S4MLUK
22 września 2019, 10:02
adrian20102 Giampaolo już widzi, że jesteś poirytowany grą Suso i da mu odejść w najbliższym okienku, o zbawco
0
adrian20102
adrian20102
22 września 2019, 13:25
S4MLUK było by miło gdyby tak zrobił , o zbawco .
0
Rossu
Rossu
21 września 2019, 23:10
Buglia po meczu w szatni dalej nabija statystyki podając do najbliższego.
6
Nizial86
21 września 2019, 23:09
Trener 5 za co za wpuszczenie biglo od pierwszych minut powinien dostac 3
0
daro12555
daro12555
21 września 2019, 23:08
G. Donnarumma 7 – Conti 4., Musacchio 6, Romagnoli 5.5, Rodriguez 4, (Hernandez 6.5) – Kessie 5,5, Biglia 3, Calhanoglu 4 (Paqueta 5.5) - Suso 5 - Leao 5,5 (Rebić BN), Piątek 5.0.
Edytowano dnia: 21 września 2019, 23:08
5
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
21 września 2019, 23:07
GD 7,5
RL 7
MM, AR - ok
Reszta w dół.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 września 2019, 23:06
Conti i Biglia najsłabsi. Mam nadzieję że nie zagrają w najbliższym spotkaniu. Conti to max rezerwowy. Calabria go zjada na śniadanko.
4
adrian20102
adrian20102
21 września 2019, 23:32
Calabria moze buty mu wiazac , najgorszy pilkarz Milanu
1
KaSeL85
KaSeL85
21 września 2019, 23:34
Mimo że Conti miał udział przy obu bramkach, to i tak wolę jego oglądać niż Calabrię. Calabria jest tak samo irytujący jak Suso i RR. Wszyscy na ławę.
2
daro12555
daro12555
21 września 2019, 23:05
Za przegrany mecz zdecydowanie nikt nie dostał oceny 4?czyli słabo tylko albo przeciętnie albo dobrze?Taki Biglia zasłużył na 3 .
0
Anonim
Moderator Anonim
21 września 2019, 23:05
Donnarumma 7,5
Musacchio 6,5
Kessie 6,5
Biglia 4
Calhanoglu 5
1
vorti
vorti
21 września 2019, 23:03
Hahahahahhaha hahahahah hahahahah
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się