SCUDETTO


Pełne wsparcie zarządu dla Giampaolo po derbowej porażce

22 września 2019, 20:58, cinassek Aktualności
Pełne wsparcie zarządu dla Giampaolo po derbowej porażce

Agencja prasowa ANSA informuje, że trener Marco Giampaolo może liczyć na pełne wsparcie zarządu Milanu. W niedzielę w Milanello pojawili się dwaj dyrektorzy klubu, Paolo Maldini i Frederic Massara, obserwując na żywo trening zespołu. Działacze oczywiście są niezadowoleni z postawy drużyny w przegranych derbach Mediolanu, ale poziom ich zaufania do szkoleniowca nie zmniejsza się.



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
carlos198325
carlos198325
23 września 2019, 20:06
Widzę że znów zaczyna się to samo pierdolenie jakie było za czasów Gattuso i tak w kółko co się w tym klubie dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Maldini jako piłkarz znakomity fachowiec i legenda klubu ale nie jest powiedziane że w zarządzaniu też tak będzie raczej w to wątpię.
0
wielki prostownik
23 września 2019, 18:52
Mówi co mówi a ja myślę że mecze z Torino i Violą to ostateczny sprawdzian Giampaolo. Jak wtopimy oba (co jest całkiem prawdopodobne patrząc na naszą grę) to na 99% wyleci.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 18:52
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
23 września 2019, 14:30
Jeszcze słowo co do zwolnienia wiadomo, że po 4 kolejkach nie wyrzuca się trenera . Mam żal do zarządu że go w ogóle zatrudnił. Teraz już nic nie poradzimy trzeba się męczyć. Mam tylko nadzieje, że po słabym poczatku Maldini czy Boban przekonaja trenera do zmian i dawania szansy nowym graczom.
0
jasiom22
jasiom22
23 września 2019, 13:46
Jedyna słuszna decyzja - takie potwierdzenie, jak ktoś mysli inaczej, to można napisać tylko jedno.. ..opanujcie się.. 4 spotkania, 2 wygrane. Zaraz ktoś się poruszy że przecież sparingi... w praltyce bez połowy zawodników, po kolejnej ...zbędnej... ale na zyczenie nowych włascicieli i zarządu - rewolucji, podobnie jak mercato srednio udanej... itd... temat rzeka, jednak chore to by dopiero było zwolnienie trenera po 4 kolejkach.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 13:47
0
Gullit80
23 września 2019, 13:03
Powinni go zwolnić już teraz a nie czekać na coś co nie nastąpi czyli poprawę gry. Maldini z Bobanem nie zwolnią go teraz bo przyznają się do porażki. Gazidis powinien dać jasny sygnał zwalniamy Giampaolo teraz a jak nie to po następnej porażce cała trójka wylatuje czyli Giampaolo Maldini Boban
Edytowano dnia: 23 września 2019, 13:07
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
23 września 2019, 12:31
Nie rozumiem tu osób które piszą że trener powinien dostać czas do końca roku .. 10 kolejek ... ?! po 10 kolejkach jak będziemy mieć 15 pkt to będzie cud a z takim dorobkiem będziemy na 14 miejscu w tabeli. Trener przychodzi do AC MILAN nie do z całym szacunkiem Izolatora Boguchwała i rozumiem czas na doszlifowanie jakiś procesów ale my gramy piach od sparingów począwszy aż do teraz nie ma żadnej poprawy wręcz się cofamy . Nie ma kompletnie pomysłu na prowadzenie gry nie mamy jakiejś ogólnej wizji jak to wszystko ma wyglądać. Facet nic jako trener nie osiągnął i dostaje taki klub do trenowania . Teraz mamy mu dać czas ? O jakim zgraniu mówimy skoro gramy praktycznie ( z drobnymi korektami ) takim samym składem jak w zeszłym sezonie ? Jak już pisałem czy w Interze Romie czy Juve dają nowym trenerom czas NIE maja być wyniki i dobra gra a w Milanie co ? niech tam się bawi może coś z tego wyjdzie a nie to go zwolnimy . Szkoda było działaczom wyłożyć większą kasę na trenera to sezon możemy już spisać na straty. Nie mam nic przeciwko Gaiampaolo ale przeciwko jego pracy której efektów nie ma kompletnie żadnych.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2019, 12:42
Akurat w Juventusie i Interze na styl przymykają oko.Ja dla przykładu przy tej kadrze nie oczekuję wielkiej poprawy jakościowej.Najważniejsze są punkty i rozwój piłkarzy(indywidualne statystyki).Ale żeby to osiągnąć potrzeba odpowiedniej mentalności.Właśnie tu tkwi mój największy zarzut do Giampaolo-często może brakować jakości, jednak gdy poszczególni piłkarze grają wyłącznie , aby nie popełnić zbyt wielu błędów, a nie po zwycięstwo ten projekt nie ma przyszłości.
1
Gullit80
23 września 2019, 13:08
100% racji
0
Gullit80
23 września 2019, 13:09
Zgadzam się z Tobą w 100 %
0
LunaS
LunaS
23 września 2019, 13:14
No daj mu 6-8 kolejek. Tyle to należy się każdemu kto dostał taką posadę - wcześniej zwalniać to trochę wstyd dla klubu. Też w niego nie wierzę - te dwa mecze najbliższe z "silnymi" jak na Milan klubami pokażą czy Giao coś potrafi czy mu się wydaje że potrafi :) bo kadrę ma na top4.
0
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2019, 13:27
idąc tą logiką to Allegri powinien być zwolniony z Milanu też po 4 kolejkach

4:0 Lecce 0-2 Cesena 1-1 Lazio, 1-1 Catania (sezon 10/11)

Teraz mamy 2 kluczowe spotkania które jasno okreslą w którą stronę idziemy
Edytowano dnia: 23 września 2019, 13:29
2
Adam1983
Adam1983
23 września 2019, 11:13
Zaczyna się
1
Ronladinho86
Ronladinho86
23 września 2019, 10:11
Gaiampaolo, pokazał że jest trenerem średniaków, a nie wielkich drużyn, przy nim skończymy jak Sampdoria góra 10 miejsce, wygrana z brescia czy hellasem uważam za szczęście a nie umiejętności. Wolałem już oglądać Milan Gattuso niż tego pana. Marcelino jest do wzięcia, a wyciągnął Valencie z wielkiego dołka. Warto spróbować i to jak najszybciej, bo im później to będzie gorzej. Nie wierzę żeby Gamapaolo to ogarnął, on już przegrał we własnej głowie bo nie wiem jak ustawić drużynę, nie ma pojęcia kogo wystawiać. R.Leao zrobił mega różnice, czemu nie wystawi Krunica, Rebicia Benacera, hernandeza, a posadzi Biglie Hakana Suso RR, nie ma nic do stracenia.
3
ceci791
ceci791
23 września 2019, 10:38
Dokładnie, bo jeśli coś nie wyjdzie to jest jeszcze czas do końca sezonu aby coś zmienić
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2019, 10:02
pisałem przed sezonem, że decyzje Maldiniego (zatrudnienie trenera, sagi transferowe) są co najmniej dziwne ale też, że po kilku pierwszych kolejkach będzie już coś wiadomo. Prosiłem żeby ludzie spojrzeli na Maldiniego nie jak na legendarnego piłkarza ale jak na początkującego szefa. Nie chce jeszcze spisywać sezonu na straty ale Nasz awans do LM rozpatrywałbym w kategoriach cudów... Moim zdaniem Giampaolo dalej ma mentalność z Sampy czyli klubu który broni się przed spadkiem, ewentualnie walczy o górną część tabeli, jest zwykłym betonem w doborze piłkarzy do taktyki zamiast na odwrót. Uważam również, że w chwili obecnej kiedy to można powiedzieć, że mamy kogoś na lewe skrzydło i kogoś do konkurencji to my gramy archaicznym ustawieniem 1-4-3-1-2. Wszystkim malkontentom powtórzę, mamy!! Rebić idealnie się tam nadaje i widać po tych epizodycznych występach, że sobie tam radzi lepiej niż jako cofnięty napastnik. Ma odejście, z dryblingiem sobie też daje radę i uważam, że strzał ma solidny. Mecz z Interem pokazał, że przy okazji Leao może być dla niego realną konkurencją bo kiedy schodził na lewe skrzydło wyglądał moim zdaniem najlepiej z całego Milanu. Przy okazji Ci dwaj zawodnicy posiadają cechę mega ważną w obecnym futbolu, potrafią też zagrać kombinacyjnie i nie są przyspawani tylko do jednej pozycji. Przy słabej dyspozycji napastnika każdy z nich z powodzeniem może zagrać na szpicy. Dzięki temu moim zdaniem lepiej powinien prezentować się też Suso na którym nie będzie wisiało widmo gościa który jeden jedyny umie coś od czasu do czasu zagrać i lepiej będzie można wykorzystać jego atutu bo niewątpliwie pomimo kilku słabości atuty też posiada. Drugą linie mogą tworzyć Bennacer/Kessie, Paqueta i Bonaventura który potrafi przytrzymać piłkę, zagrać prostopadłą piłkę do napastnika, nie boi się grać, potrafi strzelić, ma niezły drybling. Przy okazji potrafi tez zagrać w obronie i śmiało może wymieniać się z Paquetą kto ma być w danym momencie bliżej napastnika. Co do obrony to takie szybkie przemyślenia. Nie grillujcie póki co Contiego, chłopak szans dostał póki co bardzo mało, Calabria jaki jest każdy widzi a mimo to dostał dwa lata czasu, prochu raczej nie wymyśli, więc dajmy kilka razy zagrać Contiemu, a nóż wróci do formy, jeśli nie to prawy obrońca w przyszłym sezonie potrzebny bardzo. Lewa wiadomo, Hernandez powinien tam rządzić. A teraz zejdę na ziemię i popatrzmy na genialną myśl taktyczną Pana żeglarza i te jego zasrane schematy. Dramat. Na dodatek po boisku nadal biega kopiący się po czole Hakan, beznadziejny Biglia i wiecznie źle ustawiany Suso bo Giampaolo u----ło się, że to genialny treq będzie... Osobiście nie wierzę, w magiczną przemianę Milanu pod jego cudowną taktyką z archaicznym ustawieniem dlatego dołączyłem do klanu #GiampaoloOUT. Ale kiedy zakończymy ten sezon (prawdopodobnie gdzieś w okolicach 8 miejsca z taką grą) to apeluję do wszystkich, żeby pamiętali, że Giampaolo sam się nie wybrał na trenera i żeby w rozliczaniu nie zapomnieć o szefie...
0
ceci791
ceci791
23 września 2019, 10:15
"Giampaolo sam się nie wybrał na trenera i żeby w rozliczaniu nie zapomnieć o szefie..."
To prawda, ale wśród fanów panuje hipokryzja. Bo za porażkę Giampaolo to będą winić Maldiniego(słusznie zresztą), ale za Gattuso nikt nie raczył nawet krytykować Leonardo, który dalej jest przez niektórych traktowanych jak jakiś Bóg.
A dla mnie jest to o tyle zabawne, że Giampaolo ma zdecydowanie lepsze klocki do zabawy(co ładnie opisałeś) niż miał Gattuso. Więc dla mnie krytyka jego pracy jest dużo bardziej słuszna niż za czasów Rino.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 10:16
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2019, 10:20
brak zwolnienia Rino w grudniu poprzedniego sezonu również komentowałem jako błąd zarządu. I zgodzę się z Tobą całkowicie, ze żeglarz ma zdecydowanie lepszą sytuację kadrową od Rino.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 10:21
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
23 września 2019, 11:44
Pamiętajcie że to dzięki Maldiniemu tylko i wyłącznie Gattuso nie wyleciał ze stanowiska w Grudniu bo Leonardo chciał go zwolnić.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2019, 12:29
Gattuso nie został zwolniony, bo jedynymi realnymi kandydatami na jego następcę byli szkoleniowcy pokroju Donadoniego oraz Guidolina.Zaś Ci co w tamtym okresie liczyli na Conte lub Wengera zapominali o konflikcie na linii -Francuz-Gazidis i sądowej batalii między Chelsea, a perukarzem.
0
MK92
MK92
23 września 2019, 09:05
Oczywiście, cztery kolejki to za mało na tak drastyczne kroki i nie ma co już szat rozdzierać, jednak trzeba bacznie wszystkiemu się przyglądać, zwłaszcza sytuacji na karuzeli trenerskiej w Europie, bo są duże powody do niepokoju.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 09:15
3
kamilus
23 września 2019, 09:42
Ci, którzy mnie pamiętają jeszcze ze starej odsłony strony, to pewnie wiedzą, że zwykle bronię każdego przed niesprawiedliwą (np. zbyt wczesną) oceną i każdemu daję szansę, na przykład wtedy, gdy wszyscy narzekali na Matriego, ja chciałem przed osądem dać mu szansę wykazania się na boisku.

Ale Bogiem a prawdą w przypadku Giampaolo miałem ochotę go zwolnić zaraz po tym, jak po pierwszym meczu publicznie stwierdził, że chce porzucić 4-3-1-2 (a więc cały okres przygotowawczy). Jak profesjonalny trener przez dwa miesiące mógł nie zauważyć, że coś jest nie tak?!
2
23 września 2019, 08:57
Andre Silva huknął!!
0
zycumilanista
zycumilanista
23 września 2019, 09:13
Zobaczymy co dalej. W poprzednim klubie też miał wejście Smoka a kończył każdy wie jak.
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2019, 10:07
już czytałem i kilku wirtuozów, że to taka prosta piłka była, że to każdy by strzelił :P Nie strzelał źle było, strzela to też lepiej nie jest :D Z ludźmi to ciężko dojść do ładu i składu :)
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2019, 15:17
Ale jeszcze dwa gole i będzie miał więcej niż cały Milan:)
0
Milanboy
Milanboy
23 września 2019, 08:54
No nikt nie zwolni po 5 kolejkach, to nie jakaś Genoa.
0
zycumilanista
zycumilanista
23 września 2019, 09:12
Uważam, że jeśli go zwolnić to właśnie teraz a nie jak będziemy w czarnej dupie.
0
Milanboy
Milanboy
23 września 2019, 09:27
Nie.
0
pazioni
Moderator pazioni
23 września 2019, 08:42
Niestety wygląda to coraz gorzej .
0
Spokojny
Spokojny
23 września 2019, 08:21
Jeszcze wrzesień się nie skończył a tu już takie newsy trzeba czytać... Miałem nadzieję, że ten sezon nam tego oszczędzi, że może nie będzie pięknej gry ale jednak jakiś progres się pojawi i nie będzie nam dane czytać informacji o tym że zarząd musi udzielać wsparcia trenerowi... No nic, kolejny bardzo ciężki sezon przed naszym Milanem. Mam nadzieję, że już w czwartek się przełamiemy bo czuć katastrofę. Torino, Fiorentina i Geona , jak nie zdobędziemy tutaj 6 pkt to będzie baaaardzo gorąco, o presji i nagonce medialnej nie chce nawet myśleć.
Edytowano dnia: 23 września 2019, 08:22
1
hyrus13
hyrus13
23 września 2019, 10:02
Miałeś takie nadzieje przed czy po zakończeniu mercato? Ja na początku też liczyłem, że ten sezon będzie przełomowy, ale okienko mnie bardzo, bardzo mocno rozczarowało i wcale mnie nie dziwi, że gramy tak jak graliśmy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2019, 07:47
10 kolejka powinna być punktem granicznym dla tego projektu.Potem wóz albo przewóz.W przeciwnym razie ta drużyna wpadnie w takie ''mentalne bagno'', że obudzą się gdzieś w lutym/marcu.Okazywać bezgraniczne zaufanie można w momencie, gdy brakuje kilku czynników.Tutaj oprócz indywidualnych zrywów nie ma niczego-ani gry ofensywnych schematów ani jakieś bardzo dobrej gry w defensywie(statystyki są często bardzo przeciętne, a jedyną osobą ratującą sytuacje jest bramkarz) ani stylu ani tym bardziej odpowiedniej motywacji/mentalności.
2
mrkojiro
mrkojiro
23 września 2019, 07:14
Okienko rewolucji nie przyniosło, ale uporządkowało kadrę. Na zgranie narzekać w związku z tym nie powinniśmy. Oczekiwania na pewno są wyższe niż rok temu.
Po 4 kolejkach nie ma sensu wyciągać wniosków, ale jeśli do 10 kolejki nie zrobimy żadnych postępów to poważnie trzeba się zastanowić nad tym, czy Giamapolo podoła oczekiwaniom.
0
dawko69s
dawko69s
23 września 2019, 10:27
To ja Ci mówię już teraz, że nie podoła.
2
matten
matten
23 września 2019, 07:05
No i słusznie, podważanie szkoleniowca po czterech kolejkach byłoby niepoważne. Nie byłem zwolennikiem trenera Giampaolo, ale skoro już przyszedł to powinien dostać czas chociaż do końca roku, a jeśli nie wypali to zarząd powinien sięgnąć głęboko do kieszeni i postarać się o naprawdę duże nazwisko. Nie może być tak, że od paru lat wydajemy naprawdę spore pieniądze na transfery i jesteśmy w "czubie" jeśli chodzi o płace, a nie przekłada się to na wyniki.
2
Endriu
Endriu
23 września 2019, 06:57
Jak w czwartek wyjdziemy na Torino skladem jak na inter to albo to jakis komik ich prowadzi albo ktos chce zniszczyc Milan.
3
gorylmagila
gorylmagila
23 września 2019, 06:40
Trener ma pełne zaufanie od działaczy a kibice mają klikać rozwiń tabelę ... Świat nigdy nie był sprawiedliwy ...
Z innej beczki: Maldini, Boban, Scaloni (ten prezes, chyba tak nazywa się) czy MG określili cele Milanu na ten sezon ?
Pytam ponieważ nie wiem jak oceniać ten zespół. Jeśli celem był środek tabeli to jestem bardzo zadowolony z postawy klubu.
0
Sakuragi
Sakuragi
23 września 2019, 06:53
Pytam poważnie, czy to jest aż tak trudno wpisać w Google jego nazwisko?
6
gorylmagila
gorylmagila
23 września 2019, 09:44
Podczas pisania poprzedniego komentarz było bardzo trudno wpisać jego nazwisko w Google.
0
Diavo
Diavo
23 września 2019, 06:15
A czemu mają go nie bronić skoro sami go zatrudnili?:D. Patrzę na tabelę i 2-0-2 do tego 2 bramki strzelone po 4 kolejkach to marazm jakiego nie było od lat.. Dla mnie trener jest skreślony,bo miał dwa miesiące i praktycznie cały skład do pracy.
4
roby
roby
23 września 2019, 03:48
I mamy standard .....no to czekamy do srycznia
0
23 września 2019, 00:36
Odpuścili Le, żeby zrobić krok do przodu, zrobić dobre transfery, a oni zrobili 2 kroki w tył, do tego transfery nie trzymające się kupy. Plus trener na miarę b klasy. Już mnie jego morda tak irytuje na konferencjach, że szok. Lepiej by było wydać nawet 30mln na porządnego trenera, a nie nakupic szrotu z Realu czy króla idiotycznych zachowan rebicia. Eh. A najlepiej byłoby zatrudnić prawdziwego dyrektora sportowego, a nie legende bez żadnego doświadczenia i powtarzającego bodajże 3 razy druga klasę liceum
5
El Diablo
El Diablo
22 września 2019, 23:25
Gdzie ja takie Cenzura ostatnio już słyszałem...?
/Anonim
Edytowano dnia: 23 września 2019, 01:08
5
adamos
adamos
22 września 2019, 23:25
I po co było rezygnować z LE? Przecież za rok nawet jej nie osiągniemy. A tak byśmy mieli ograne nabytki i coś moglibyśmy zarobić na nich. Wartość ich spada na siedzeniu na ławie
8
22 września 2019, 23:12
Dlugo czekac nie trzeba bylo i juz pojawiaja sie plotki o napastniku , Malen z PSV.
1
Zuber
Zuber
22 września 2019, 23:39
Wymieńmy w kolejne mercato napastnika, a pomoc dalej woła o pomstę do nieba, jeden transfer Bennacera nic nie zmienił póki co. Tragedia myślenie ludzi w tym klubie, tak wiem, że to tylko plotka.
2
gorylmagila
gorylmagila
23 września 2019, 06:35
Kreatywnego pomocnika to w Milanie brakuje od x lat. Niedługo gdy będzie poruszany ten wątek to zdanie będzie zaczynało się od frazy : dawno, dawno temu ...
0
22 września 2019, 22:57
Czy naprawdę ktoś się spodziewał czegoś innego? Albo że wyjdzie Scaroni i powie, że trener ciała, a w drużynie grają przepłacone patałachy?
W Serie A jest chyba tylko jeden klub i jeden prezydent zdolny do czegoś takiego po 4 kolejkach. Reszta będzie zawsze
zapewniać o zaufaniu do ostatniego dnia pracy trenera i nie będzie zdradzać, że myśli inaczej.
2
Biegan
Biegan
22 września 2019, 23:44
Kto to taki?
0
Biegan
Biegan
23 września 2019, 08:18
Podpowiedź. Jak dalej będzie im szło nie po ich myśli, a nasz ukochany defensor będzie walić babola za babolem, to w ciągu 2-3 tygodni wjedzie tam Iachini lub Ballardini :P
1
viviek89
viviek89
22 września 2019, 22:29
Buahahahaha....
0
lopezito84
lopezito84
22 września 2019, 22:02
Zgadzam się że nie należy oceniać trenera w pierwszych miesiącach jego pracy ale przyjdzie grudzień i wtedy trzeba będzie jasno oceniać postępy a jeśli gra ni ulegnie wielkiej poprawie to Gianpaolo do widzenia
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 września 2019, 22:00
2
dejtfid1899
dejtfid1899
22 września 2019, 21:51
Co do Giampaolo to nie wierzę że odbuduje Milan. Na pewno nie z takimi zawodnikami jak Hakan, Rodriguez czy Biglia. A jeśli nie ma kim grać niech spojrzy kogo sadza na ławce. Bardziej wierzę w to, że Bonaventura wróci i pociągnie ten zespół, niż w to, że trener w końcu odsunie tych bezproduktywnych leni od składu.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
22 września 2019, 23:37
Tyle, że żeby Jack pociągnął ten zespół to musi zostać wystawiony a na razie się na to nie zapowiada. Theo za RR na bank będzie grał, Ostatnio nie grał bo po kontuzji jest i może się o niego bali. Co do RR to jest jak z Lewandowskim. W klubie gra dno (RR) a w repce zasuwa aż miło (z lewym jest na odwrót w rep beznadziejny jak pączek za 30 gr a w klubie napier... aż miło patrzeć). Hakan i Biglia to dno i kilometr mułu. Może w końcu ktoś to zauważy i powie trenejrowi, że trzeba ich posadzić na ławie (na początek).
0
Majkel69
Majkel69
22 września 2019, 21:46
Jeśli zarząd chce być solidarny z tym sabotażystą niech spadają razem z nim. Sorry Maldini, uwielbiam Cię, ale klub jest ważniejszy niż gwiazdy - obecne czy dawne
12
marastorun
marastorun
22 września 2019, 21:45
No tak bardzo doświadczony zarząd wie co robi brawo trener tak dalej oby do tylu !!!
2
kozik___13
kozik___13
22 września 2019, 21:33
Ja nie mam nic do Giampaolo ale te wszystkie jego decyzje są głupie. Wystawił Silvę w jednym meczu a potem go sprzedajemy. Mamy Bennacera a gra Biglia. Leao zagrał 15 minut i nagle w derbach w pierwszym składzie. Stary Dureń
0
Marcin1995
Marcin1995
22 września 2019, 21:27
Przecież to oczywiste że go nie zwolnią, to by było przyznanie się do błędu, z Giampaolo będziemy się męczyć pewnie co najmniej do końca roku w zależności od wyników
2
Yabaye
Yabaye
22 września 2019, 21:50
Patrząc na terminarz to myślę, że będziemy się łamać opłatkiem życząc na Święta powodzenia dla nowego trenera.
6
Zuber
Zuber
22 września 2019, 21:24
Mecze meczami, każdy jest wkurzony, ale trenera się nie rozlicza po 3-4 kolejkach. Panowie tyle lat czekamy ubabrani w tym gównie po pachy, a wy się dalej zachowujecie jak w gorącej wodzie kąpani.
9
KennyDracula
KennyDracula
22 września 2019, 21:25
Zgadzam się, do ciekawie zbudowana metafora - z jednej strony w gównie, z drugiej wykąpani :D
3
zbylon
zbylon
22 września 2019, 21:15
Filozofują tu wszyscy od wczoraj, a ja uważam, że problem nie leży w działaczach. Problemem jest to, że wystawiani do meczów są nieodpowiedni piłkarze. A i do tego ci piłkarze często nie grają na swoich pozycjach.
2
zycumilanista
zycumilanista
22 września 2019, 21:22
Racja. Tylko że gościa ktoś zatrudnił. Choć fakt, mogli nie przewidzieć że gość jest żelbetonowy i gra tym samym co poprzedni trener.
1
zbylon
zbylon
22 września 2019, 22:22
Wzięli tego na kogo było ich stać.
2
Bandita
Bandita
22 września 2019, 21:14
Gramy najgorsza piłkę w ludze
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2019, 22:01
Parma dziś próbuje nam dorównać ;)
0
TheoACM
TheoACM
22 września 2019, 21:10
Tutaj to chyba już nawet nie jest problem czysto trenera - Milan potrzebuje "menagera" zespołu, a nie tylko szkoleniowca. Do odbudowy potrzeba kogoś o zakresie kompetencji, jaki dawniej miał Ferguson w ManU. Kimś takim oczywiście nie jest Giampaolo.
Tak ogólnie to wydaje mi się, że nikt nie wziął osobiście w Milanie odpowiedzialności za ogłaszany (kolejny raz...) "nowy projekt".
Odbijanie piłeczki może trwać w najlepsze z każdej strony. Zarząd może sobie obwiniać trenera za złe wyniki. Ten odbija piłeczkę, że "zawodnicy niedojrzali". A wtedy wyskakuje Gazidis i mówi, że finansowo to nas FF powstrzymuje... Cyrk jedzie dalej, a my biedni oglądamy mizerię kolejny rok.

P.S Właśnie zauważyłem, że mój nick jednoznacznie wygląda jakbym przybył tutaj z bocznym obrońcą z Realu... Co za przewrotność losu. Trzeba było lata temu wybrać MessiACM,.. :D
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 września 2019, 21:08
Prawidłowo. Trenera powinno się rozliczać po 10-15 kolejkach. Zwolnić jest łatwo. Trzeba zaufać. Ja dalej wierzę w Giampaolo i jestem pewny że na przekór wszystkim jego Milan zacznie grać dobrze.
12
dysha1992
dysha1992
22 września 2019, 21:13
A ja w to nie wierzę... Chociaż mam nadzieję że to ty masz rację i będę trzymać za to kciuki ;)
5
KKP19
KKP19
22 września 2019, 21:43
Jak Carletto i Real
1
dawko69s
dawko69s
23 września 2019, 10:28
FaNaTyK 2.0 - niestety się rozczarujesz ;*
0
Rocker
Rocker
22 września 2019, 21:06
Bo poziom zaufania w oficjalnych wiadomościach zawsze jest zero jedynkowy. "Pełne" zaufanie dopóki trenuje zespół i brak zaufania w momencie zwolnienia. Tu nie ma miejsca na odcienie szarości.
7
kamilus
23 września 2019, 07:04
Dokładnie, aż mi się przypomniał Championship Manager 3, gdzie po słabych meczach do prasy szedł komunikat "masz pełne poparcie zarządu", by po 2-3 kolejkach dostać zwolnienie. :P
2
zycumilanista
zycumilanista
22 września 2019, 21:05
Czemu mnie to nie dziwi :). Trzeba się jednak pogodzić x tym że Milan przestał być TYM Milanem. I prędko się nim nie stanie o ile w ogóle. Paradoksalnie jest to wina tego samego człowieka co uczynił Milan Wielkim przez duże W
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 września 2019, 21:07
To nie Berlusconi wydał te 300-400 mln € na produkty piłkarzopodobne, które obecnie "biegają" po murawie w koszulkach Wielkiego Milanu.
2
dysha1992
dysha1992
22 września 2019, 21:19
To nie Berlusconi ale to On nie wydał niczego w czas a zamiast tego pogrążył nas sprzedając IBRE I Thiago Silva w momencie ich najlepszej dyspozycji. Stara gwardia została rozmieniona na drobne i to on pociągnął nas w bagno. Tyle było gadania że sprzedaje Milan w dobre ręce a co wyszło? Kolejne kłamstwo... To Inter poszedł w dobre ręce a my do pierwszych lepszych które dały odpowiednią kwotę. A teraz zaczniemy się zastanawiać czy warto czekać czy już nie ma sensu. Ja raczej będę czekał jak ten głupi bo dzięki temu mam jeszcze kontakt z tym dawnym młodym bezstresowym zyciem które już nigdy nie wróci. Pozostaje tylko sentyment. No ale skoro Inter się podnosi to my nie damy rady? Hm... Forza!!!
5
zycumilanista
zycumilanista
22 września 2019, 21:21
Ale to Berlusconi oddał nas w ręce pseudowlascicieli i zostawił nas w bagnie po uszy. Nie feruje wyroków ale tak ja to widzę i czuję. Błąd był popełniony też w momencie odejścia senatorów. Za dużo na raz., nie było planu wprowadzania nowej krwi stopniowo. Zrobiła się dziura której do tej pory nie udało się załatac
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
22 września 2019, 21:03
Po co zmieniać, jeszcze by się trzeba było wyżej tłumaczyć i być może by €€€ zabrali.
0
mikj
mikj
22 września 2019, 21:02
Jak oni mogą ustosunkować się do tej sytuacji skoro nie mają doświadczenia w prowadzeniu klubem? Wspierają MG, bo nie mogą pokazać, że nie są pewni swoich decyzji juz po czterech kolejkach a pewnie w głowie mają to samo co my...
7
Bandita
Bandita
22 września 2019, 21:01
Kwik kwik
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się