SCUDETTO


Tuttosport o sobotnim występie Lucasa Biglii

24 września 2019, 10:19, Redakcja Aktualności
Tuttosport o sobotnim występie Lucasa Biglii

Dzisiejsze wydanie Tuttosport zamieszcza artykuł, w którym podkreśla słaby występ Lucasa Biglii w sobotnim meczu z Interem. Zarządowi Milanu nie udało się sprzedać zawodnika podczas letniego mercato, stąd też Argentyńczyk otrzymał jeszcze szansę na grę od Marco Giampaolo. Jednakże próba ponownej adaptacji w drużynie nie powiodła się. Przez wielu ekspertów, sobotni występ zawodnika jest określany jako najgorszy w aktualnym sezonie. Kontrakt zawodnika upływa w czerwcu 2020 roku.



47 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
24 września 2019, 19:35
Miejmy nadzieję, że derbowym występem Lucas przypieczętował sobie długotrwały odpoczynek na ławce rezerwowych.
1
artorn
artorn
25 września 2019, 09:40
chyba jednak nie xD
0
Majki85
Majki85
24 września 2019, 18:42
Oj tam zajebisty jest, nie ma co go hejtowac. Hejt należy się Bakayoko za to że dwa razy spóźnił się na trening. To nic że robił różnicę w środku pola i był często najlepszym piłkarzem Milanu w ubiegłym sezonie. Teraz lament a wczesniej były właśnie teksty, że wywalić Bake, mamy Biblię który gra solidnie i zachowuje się jak na profesjonaliste przystało.
1
hyrus13
hyrus13
24 września 2019, 18:49
Baka nie gra w Milanie bo zarabia zdaje się 7 baniek. Czy tak ciężko to pojąć?
0
artorn
artorn
25 września 2019, 09:41
@hyrus13 lepiej płacić typwo 3bańki za nic xD
1
Gullit80
Gullit80
24 września 2019, 15:56
I cóż z tego że zagrał beznadziejnie jak i tak Maestro Giampaolo wystawi go w 11 w meczu z Torino bo to od niego Hakana i Suso zaczyna skład. Szkoda już o tym Biglia rozpisywać chłop bez względu czy kopanie piłkę czy będzie od niej uciekał i tak bedzie w pierwszym składzie. Dajcie już z nim spokój.
0
hyrus13
hyrus13
24 września 2019, 13:16
Nie wiem czy jest drugi klub, który w ostatnich latach zmarnował tyle pieniędzy co Milan. Ciągłe gadanie, że nas nie stać na topowych piłkarzy, a rzeczywistość jest taka, że przewalamy ciężkie pieniądze na miernoty, którym dajemy wielkie kontrakty. Później zdziwienie, że Milan nic nie gra, że kolejny raz przegraliśmy debry, a Ligę Mistrzów mamy w TV. W tym klubie nic nie działa jak należy. Nie ma scoutingu, a dyrektor prawie od wszystkiego, jest w tej materii niemal amatorem. No, ale czego się spodziewać jak co roku klubem rządzi ktoś inny. Cassano ostatnio powiedział, że Milan potrzebuje 4-5 jakościowych zawodników. Szkoda, że działacze tego nie widzą.
8
krisss811
24 września 2019, 15:13
Dokładnie, zamiast budować drużynę ponownie należy ogłosić wyprzedaż towaru w sklepie. Najpierw Mirabelli a potem Leonardo naściągali piłkarzy (nie liczę małych wyjątków) z których nie ma kompletnie pożytku. Czas pokaże co będzie z tych którzy przyszli w tym okienku.
0
hyrus13
hyrus13
24 września 2019, 15:55
@krisss811 będzie to samo co ostatnio. Będzie wina trenera, który "z takimi piłkarzami powinien spokojnie do LM awansować".
Jeśli klub sobie szybko nie uświadomi, że czas takich piłkarzy jak Hakan, Suso, Biglia, RR i kilku innych minął, to obudzimy się w rzeczywistości, w której będą ww, a nie będzie Romka i Gigio.
0
Starosta
Starosta
24 września 2019, 16:36
Taaak jest taki klub nazywa się Manchester United. Patrząc na ich sytuację to można powiedzieć że żywot dwóch klubów równoległy. Równie beznadziejnie im idzie jak nam.
Edytowano dnia: 24 września 2019, 16:38
0
BadMad
BadMad
24 września 2019, 17:34
My nie możemy śnić o LM a co dopiero o wyrzuceniu PSG w fazie pucharowej (nie wspominam zdobycia LE). Oczywiście pewna analogia jest;) MU to też kolos ze sporymi problemami,jednak my jesteśmy daleko w ...
(Oni wpompowali oczywiście sporo większe środki wiec ból d..mają pewnie podobny przy tej relacji naklady-efekty;)
0
Robinowski
Robinowski
24 września 2019, 12:55
A ja myślałem że to zawodnik żelaznej jedenastki :-p
0
kupczyk1981
kupczyk1981
24 września 2019, 12:47
O RR jeszcze zapomniałem.Niech Theo wyjdzie i pokaże Szwajcarowi jak się gra do przodu,bo w kręcenie bezsensownych kółeczek ma majstra
0
RuFFDante
RuFFDante
24 września 2019, 12:58
Nasz poprzedni trener zepsul tego zawodnika. Gadal ze dobrze rozgrywa no to wszystko szlo do Ricardo I akcje zaczynalismy od lewej flanki na zmiane do bramkarza I czasem laga do przodu. Mam nadzieje ze zagra Theo.
0
hyrus13
hyrus13
24 września 2019, 13:13
RuFFDante za to u Montelli RR wymiatał i był ultraofensywny :D Przecież on tak gra od początku swojej mediolańskiej przygody.
1
kupczyk1981
kupczyk1981
24 września 2019, 12:45
Wolly,po jednym mecze to może nie,bo każdy może mieć słabszy dzień,ale po dwóch odsłonach tragedii to powinien być obowiązek.Zresztą Biglia powinien zabrać ze sobą na trip w kierunku ławki jeszcze Suso i Hakana
0
TR3V0R
24 września 2019, 12:41
Płakaliśmy że naszym trenerem był Gattuso, ale z nim prawię się zakwalifikowaliśmy do LM, nie chcę skreślać tak szybko Giampaolo, ale już powoli chyba każdy ma go dość, jak gościu nie dostrzega w jakiej formie jest taki Biglia czy Hakan i trzyma lepszych graczy na ławie...
2
Wolly
Wolly
24 września 2019, 11:50
Hakan i Biglia, normalny trener po 1 nieudanym meczu by ich zmienił. A u nas trener męczy ich bo reszta za krótko trenowała. Mając nowych zawodników głodnych gry.
0
Valandar
Valandar
24 września 2019, 12:12
moze poprostu reszta jest tak zła, kolejny trener ustawialby betonowy sklad ? o ile u gattuso byloby to logiczne tak tutaj nie. Nie liczylbym swoja droga na to ze MG zostanie zwolniony. Pioritetem jest stabilizacja ekonomiczna klubu, wolą zostawić trenera i liczyć, że z czasem to zacznie działać. Brakuje pasji w tym wszystkim. Po sezonie pewnie bedziemy miec spory budzet wraz z odejsciem Romka, Paquety(chyba ze dalej bedzie gral taki piach), donnarummy i piatka, bo nie wierze, że będą chcieli dalej siedzieć w tym szambie bez perspektyw poprawy wynikow
1
Gerada
Gerada
24 września 2019, 12:15
Hakana zmieniłby na...? Jeśli Jack jest fizycznie gotowy do gry - to jasne że powinien dostać szansę. Ale jeśli nie to w obwodzie na Torino mamy jeszcze na tę pozycję Boriniego i to chyba tyle...
0
87acm87
87acm87
24 września 2019, 11:34
Jak dla mnie to z Torino, może wyjść Bennek, Rebic, Leao nawet jeżeli przegramy to może chociaż gra się rozrusza, może coś chłopaki wykreują. Trener powinien dać jasny sygnał, że reaguje na niepowodzenia a Suso, Bigla czy Hakan nie są nie do ruszenia.
0
dbmat
dbmat
24 września 2019, 11:28
Moim zdaniem Lucas w aktualnej dyspozycji to jeden z najsłabszych ogniw w zespole, tuż obok Kessiego. Lucas bardzo zwalnia grę, podaje tylko krótko w bok lub do tyłu. Nie widziałem u niego zachowania w stylu dostaje piłkę, szybko podbiegam kilka metrów w stronę bramki przeciwnika aby zdobyć teren, jak trzeba mija jednego przeciwnika i dopiero podanie do przodu do skrzydła czy prostopadła do napastnika. Tak powinien grać środkowy pomocnik. Lucas takiego zachowania nie prezentuje, gra strasznie asekuracyjnie i na alibi. Powinien być 3-4 pomocnikiem w zespole, wykorzystywany do wejścia gdy mamy wynik i rywala typu Brescia. Jedyne słowa na jego obronę jakie mogę napisać to, że nasz zespół nie porusza się aktywnie do piłki. Widać to była w derbach jak gracze interu wychodzili na pozycji, szukali gry. U nas było statycznie i bez zaangażowania. Może to strach przed "wzięciem gry na siebie" ?
0
jasiom22
jasiom22
24 września 2019, 11:59
To teraz cofnij sie 3 tyg. wstecz i przypomnij sobie jak wygladała pomoc Milanu bez Kessiego.... o ile jazda na Biglie jest minimalnie uzasadniona - w 90% dlatego ze był Bennacer... to łudzenie sie ze Krunić czy Borini wniosa coś wiecej niz Kessie to istny absurd, z mojej perspektywy.
4
dbmat
dbmat
24 września 2019, 13:36
@jasiom22 nie twierdzę, że Krunic/Borini są lepsi od Kessiego. Chodziło mi o to, że w tej chwili według mojej oceny Kessie daje zbyt mało do płynności gry. Środkowi pomocnicy nie mogą być tylko od rozbijania ataków muszą także potrafić grać piłką i utrzymywać się przy niej. O ile w Kessiego wieżę, że wróci do formy to uważam, że Lucas powinien być raczej rezerwowym i jeżeli Bennacer nie da rady go zastąpić bo jest za słaby to zimą pozycja ta musi zostać wzmocniona.
1
jasiom22
jasiom22
24 września 2019, 20:47
Bennacer zamiast Biglii wiadomo, jednak Kessie jak dla mnie jest wręcz niedoceniony, pomimo chaosu i niecelnych strzałów z ktorymi czasem przesadza, robi naprawde duzo "czarnej roboty" :-) co widać dopiero jak go nie ma. W mocnych zespołach jest z reguły conajmniej dwóch destruktywych pomocnikow lub czasem nawet trzech, to własnie w tym aspekcie Milan lezy w pomocy najbardziej... Jak beda Bennacer i Kessie razem, dopiero Milan zacznie miec szanse w srodku, Hakan, Paqueta... głebiej w pomocy sie zwyczajnie marnuja... A co do meczu z Interem to wszyscy wypadli blado, Kessie sie nie wyroznial specjalnie. Ale pozytywnie, ani negatywnie.
0
LunaS
LunaS
24 września 2019, 11:02
Niech zacznie sprzedawać koszulki przed stadionem ...
0
Orzelek79
Orzelek79
24 września 2019, 11:55
Z chóralnym okrzykiem ,,Forza Lazio"
2
daszyn
daszyn
24 września 2019, 11:02
NIestety czytanie konferencji wszystkich trenerów mija się z celem. Każdy bredzi jedno i to samo. Jedynym wyjątkiem był Mihajlovic, mówił głośno jak mu sie coś nie podobało. Jak ten cały MG wystawi tego parodyste w kolejnych meczach to będzie nieudacznikiem a jak go już nie wystawi to będzie hiporytą, no bo jak? zagrał dobre spotkanie z Interem to z Torino będzie wymiatała, czyż nie?
1
Orzelek79
Orzelek79
24 września 2019, 11:16
Zgadzam się. Ogólnie w świecie tak jest. Nie możesz mówić, że coś Ci się nie podoba bo jesteś bee. Musisz w cukierkowe słowa to ubierać - jest źle ale się kochamy to w sumie jest dobrze.
0
Gerada
Gerada
24 września 2019, 11:24
Tłumacząc z wypowiedzi przetłumaczonej wcześniej na język angielski to MG powiedział po meczu, że "Biglia spisał się świetnie w fazie gry bez piłki ale nie wyglądał klarownie w fazie posiadania piłki" do czego trener dołączył komentarz: "Bennacer ma więcej do zaoferowania w fazie posiadania piłki ale to dwaj ważni gracze". Nie wiem czemu wszyscy na siłę wyciągają urwany cytat "Biglia zagrał świetnie" i tyle...
3
Gerada
Gerada
24 września 2019, 12:09
Gerada - wymagasz za wiele od ludzi, którzy mają problem z elementarnymi zasadami dyskusji, kojarzenia prostych faktów, liczb czy działań logicznych. Nie bez powodu medialna papka, proste komunikaty i clickbaity mają takie branie.
Szukanie drugiego dna i czytanie między wierszami, weryfikacja, zrozumienie mechanizmów itd. to już za dużo dzisiaj dla niektórych :)
Edytowano dnia: 24 września 2019, 12:09
3
daszyn
daszyn
25 września 2019, 12:35
GERADA, proszę podaj link. Biglia zagrał piach i tyle, szukanie na siłe usprawiedlwień, że zagrał bez piłki dobrze to jakiś absurd. Miszcz? problem z elementarnymi zasadmi dyskusji to Ty masz obrażając innych.
0
Fushnikov
24 września 2019, 10:50
Sprzedać nie sprzedaż :)
On gra pod Lazio to taki koń trojański. Giampaolo gra pod Sampe i chciałby tam wrócić.
Nie wiem już czy płakać czy się śmiać. Śmieje się z nas cała Italia.
1
mist22
mist22
24 września 2019, 11:08
Co ty bierzesz xD
0
kosa80
kosa80
24 września 2019, 11:19
Nie długo cały świat.
0
Cleaver
Cleaver
24 września 2019, 10:45
A oddali Bakayoko :(
5
Chalski
Chalski
24 września 2019, 10:47
ojj też ubolewam :(
5
Fushnikov
24 września 2019, 11:01
Bakayoko tańczył w szatni i spóźniał się na treningi. Miał na pieńku z trenerem którego i tak już nie ma xD
To że był bardzo dobry to nie oznacza że zasługuje na grę w tym klubie. Tutaj nie można się wyróżniać na boisku.
0
jasiom22
jasiom22
24 września 2019, 11:49
Co wy z tym Bakayoko? Zastapił go dwa razy tańszy i docelowo madrzejszy Bennacer. A to ze zagrał Biglia to zupełnie inna sprawa, u Gattuso, do kontuzji też Biglia grał pierwsze skrzypce... co do wystepu Biglii z Interem, to tez nawieksze ale wobec niego to sa takie ze "nie jest Bennacerem" czy "ze Bakayoko był lepszy" rownie dobrze mozna by napisac ze jest za stary, i zagrał przecietnie...

Bo zagrał przecietnie, z bardzo silnym rywalem, caly zespol zagrał słabo tak jak słabo gra od poczatku sezonu, Biglia nie zagrał fatalnie, tylko asekuracyjnie tak jak trener mu kazał tu znow tu wraca "ze nie jest Bennacerem, a tu zwyczanie Giampaolo nie udalo sie jeszcze zaszczepic swojego systemu i tyle... Chocby przez marne mercato, przez ktore Biglia został, a Correa do systemu Giampaolo nie przyszedł... Jak do tej pory tak naprawde nie wydazylo sie zupelnie nic zaskakujacego.. Wyjatek jest taki ze wszyscy klasycznie popadli w jakis nieracjonalny hurra-optymizm na poczatku sezonu... Ze Giamapolo zaraz ogra Conte w derbach, jak przepasc bylo widac na kazdym kroku przygotowan, nie wspominajac o finansach...

Milan w pierwszej połowie nie wygladał zle, a rykoszet zdemotywował juz zdemotywowany cala sytuacja zespoł.... Oblicze prawdziwego Milanu Giampaolo dopiero zobaczymy, narazie struga z tego co ma... Tu znowu przymuszona zmiana systemu po Suso nie pomaga.. To ze gra Biglia to tez kwestia wysokiego kontraktu... etc... Jedyne co mozna zrobic to nastawic sie na cierpliwosc i odrobine szczescia.. Ze "giampaolo ball" w koncu zaskoczy... bo tylko oszołomy rzeczywiscie serio moga sugerowac negatywna ocene pracy Giampaolo po 4 spotkaniach, z czego dwa wygral...
A z Interem poprzeczke na dany moment mial zwyczajnie za wysoko powieszona...

i jeszcze te jakies jazdy na Kessiego sie pojawiaja.. czy wy na serio nie widzieliscie jak wygladał Borini i Krunić w sparingach? Pomoc Milanu bez (owszem chaotycznego) Kessiego - nie istnieje. Jeszcze Paqueta ma teraz kontuzje... Jedyne sensowne "ale" jakie mozna miec do Giampaolo to takie ze gra zbyt asekuracyjnie, co niestety wyszło własnie w wystepie Biglii...
Edytowano dnia: 24 września 2019, 12:08
1
Chalski
Chalski
24 września 2019, 16:51
No tylko że Bakayoko to na luzie top 3 naszych zawodników z ubiegłego sezonu, wraz z Gigio i Romkiem, nie dogadał się z Gattuso, ale on ciągnał grę do przodu, i był nie raz najlepszy na boisku :)
Bennacer jeszcze nic nie pokazał, bo nie miał do tego okazji, Bakayoko udowodnił na boisku swoja wartość.
Milan to nie klub dla graczy grających "zachowawczo" tylko takich którzy są w stanie wziąc ciężar gry na siebie i pociągnąć ten zespół, a nie dostosować swój poziom do reszty, czyli w dół ...
0
Zuber
Zuber
24 września 2019, 10:30
Jak ma zajmować miejsce lepszym to oddałbym leszcza za darmo.
0
Nizial86
Nizial86
24 września 2019, 10:30
Trener powiedzial ze gral swietnie
7
jasiom22
jasiom22
24 września 2019, 11:51
No wlasnie nie do konca, media napisaly ze tak powiedzial. A powiedzial troche wiecej. Głowny zarzut wobec Biglii jest taki ze nie był Bennacerem, taka prawda.. Zagrał słabo/przecietnie jak cały zespoł, z mocnym przeciwnikiem.
1
ACM1993
ACM1993
24 września 2019, 10:30
Matko Boska z jego przedramienia chroń Lucasa przed ponownym wejściem na boisko. Ciebie prosimy!
7
tober12
tober12
24 września 2019, 10:29
Ja w to dalej nie wierze, że Biglia wyszedł w podstawowej jedenastce kosztem Bennacera, co więcej pewnie będzie dalej grał na odbudowanie xd
3
kozik___13
kozik___13
24 września 2019, 10:29
Ciekawe ile jeszcze szans otrzyma i co takiego musiał zrobić Bennacer, że jest gorszy od Bigli
0
timmur
timmur
24 września 2019, 10:22
Montolivo wróć :( ahh
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się