SCUDETTO


Torino - Milan: przewidywane składy wg LGdS

25 września 2019, 07:27, cinassek Aktualności
Torino - Milan: przewidywane składy wg LGdS

TORINO FC (3-4-1-2): Sirigu - Izzo, Lyanco, Bremer - De Silvestri, Baselli, Rincon, Laxalt - Berenguer - Verdi, Belotti.

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Hernandez - Kessie, Bennacer, Calhanoglu - Suso - Piątek, Leao.



63 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KAMBOR24
KAMBOR24
25 września 2019, 17:42
Cieszy zmiana w środku bo na Biglie nie można patrzeć. Za Calabrie powinien zagrać Conti a za Calhanoglu Bonaventura. turek i tak nic nie gra więc ławka może dać mu do myślenia. Jak boczni obrońcy włączą się w ofensywe to może chodź trochę miejsca zrobi się w środku i może chociaż z 5 wrzutek na Piątka dadzą to może coś trafi i się morale podniesie bo widać u nich napięcie i brak zaufania.
0
jarek2572
jarek2572
25 września 2019, 18:47
To jest przewidywalny skład więc nie wiem co Ciebie tak cieszy.
0
Zuber
25 września 2019, 15:20
Ja nie rozumiem jednego czego wy chcecie od Kessiego, skoro taki Suso, Hakan czy Paqueta nie umie dobrze podać piłki to nie oczekujcie finezyjnej gry od gościa, który jest od destrukcji.
1
Boro
Boro
25 września 2019, 16:03
Tez tak uważam, gdyby ofensywa pracowała jak należy to taki Kessie byłby niezastąpiony.
1
KAMBOR24
KAMBOR24
25 września 2019, 17:38
Zgadzam się. Kessie ma swoje walory może nie jest w najlepszej formie ale mamy poważniejsze problemy. Hakan gra piach ani strzału ani żadnego dobrego podania do przodu, pozatym potrafi znikać. Suso szarpie ale nie można polegać tyko na nim gdyby był większy wachlarz zagrań to i Suso coś by zagrał. Paqueta na teraz wygląda że jest bez formy może chwila przerwy dobrze mu zrobi.
0
Bandita
Bandita
25 września 2019, 18:48
Kambor haa Suso i wiekszy wachlarz? Ten facet ma większe ego od umiejętności. Zawsze będzie szukał zejścia na prawą stronę i strzał. Bo o chce być nr 1. Bramki innych go drażnią. Chyba że też coś ustrzeli. I najlepsze przed meczem wszyscy do kibiców machaja sobie piątki przybijaja. A on stoi jak lord. Ego ma
0
siara8888
siara8888
25 września 2019, 14:24
kessie i hakan jak zwykle ile to jeszcze bedzie trwalo....???
0
grzechu84
grzechu84
25 września 2019, 13:50
Dla mnie taki skład w miarę ok. Wolałbym jednak Jacka za Hakana i Contiego za Calabrię. Conti mógłby wesprzeć Suso. I może ten nie musiałby ciągle sam się przedzierać. A Bona jest po prostu lepszy od Hakana.

Cieszy natomiast obecności Theo, Ismaela i Leao.
Edytowano dnia: 25 września 2019, 13:50
1
87acm87
87acm87
25 września 2019, 11:17
Może po prostu Suso i Hakan na treningach wyróżniają się na tle innych i dlatego ciągle w wyjściowym składzie. Ale nawet jeśli to powinni po derbach pogrzać ławę aby dotarło, że nie są nietykalni.
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
25 września 2019, 11:04
Suso posłuchaj: Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że sie mylili, nie czekaj ani chwili dłużej. Życie to nie zawsze droga na niej róże.
1
roby
roby
25 września 2019, 10:51
Ja bym zaczal od Suso na lawce,glowny winowajca takiej gry jaka mamy,powtorze sie ,nie rozwijaja sie zawodnicy przez Suso,on ich tlamsi.Jestem pewien ze bez iego nawet taki Hakan zagra lepiej
3
Jalapeno
Jalapeno
25 września 2019, 10:25
Donnarumma - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Hernandez - Kessie, Bennacer, Krunić - Rebić, Leao, Suso.

Wolałbym Bonaventure za Krunicia, ale najwyrazniej nie jest gotowy.
0
Fushnikov
Fushnikov
25 września 2019, 10:18
Zamiast słabego Theo RR i za Bennacera dać Biblię i pakiet na lata.
Jestem ciekaw gry Laxalta od początku :)
Człowiek obstawia z głową to i pkt w typerze wpadają.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
25 września 2019, 11:49
Ja głównie tracę punkty w typerze gdy serce bierze górę nad głową:)
1
Wolly
Wolly
25 września 2019, 10:15
Hakan na ławkę i wstawić kogoś innego. Tyle że pewnie trener boi się wprowadzać tyle zmian na raz.
3
Diavo
Diavo
25 września 2019, 10:07
Za Suso Rebic i będę happy,w drugiej połowie Jack za Hakana i Krunic za Kessie i zobaczymy jak to działa.
3
krisss811
krisss811
25 września 2019, 10:11
W pierwszej kolejności Turek na ławkę. Jego czas dobiega końca więc albo niech siadzie na ławkę i się ogarnie albo w styczniu zmiana pracodawcy.
0
adamos
adamos
25 września 2019, 10:07
Suso w składzie znaczy, żaden napastnik nie zdobędzie gola. Już go nie da się oglądać.
5
Fushnikov
Fushnikov
25 września 2019, 10:20
Ale w typerze można dać 0 dla Milanu :) tylko trafić ilość bramek Toro i pewne pkt :)
0
Qiub
Qiub
25 września 2019, 09:56
Serio, wolałbym chyba znowu widzieć biegającego u nas z 10 Honde niż Kaszanoglu kolejny sezon...
3
#3#6
#3#6
25 września 2019, 09:46
Hakan to powinien mieć bana na pierwsza 11. Tak nieefektywnego zawodnika to nie widziałem jeszcze nigdy
2
kamilus
kamilus
25 września 2019, 09:52
Nieefektywny to był w ubiegłym sezonie, gdy strzelił bramkę po chyba ponad 100 próbach. :P
5
Milanboy
Milanboy
25 września 2019, 09:52
Nie wiem co wam ten Hakan zrobił, naprawdę, jak zszedł to już w ogóle naszej 2 linii nie było w spotkaniu z Interem, a Paqueta dał tak tragiczną zmianę że myślałem że rzucę jakimś przedmiotem w monitor z powodu jego gry, na ten moment Bennacer,Hakan i Kessie to niestety jedyna optymalna linia, chyba że zaryzykuje Jackiem zamiast Kessie.
4
Milanboy
Milanboy
25 września 2019, 10:00
Nie wiem jak wygląd Jack, ale jestem niemal pewny, że na ten moment wygląda to tak.

Jack>Jack z jedną nogą>Kołek treningowy>Hakan>Paqueta.

Także Panie Marco, prosimy o Pana Jacka.
4
krisss811
krisss811
25 września 2019, 10:14
Milanboy
Nam nic nie zrobił i klubowi także nic, niestety.
0
#3#6
#3#6
25 września 2019, 12:14
Paqueta to dostał zalecenie od MG żeby się nie wyróżniać na tle kolegów i zejść do poziomu równie beznadziejnego co oni.
1
Milanboy
Milanboy
25 września 2019, 09:31
Poczekam na Sky, oni praktycznie nigdy się nie mylą jeśli chodzi o jedenastki.
0
Gerada
Gerada
25 września 2019, 10:06
Zazwyczaj też tak robiłem w poprzednim sezonie, ale w tym póki co ta perfekcja im nieco opada. Oni się z reguły chyba kierują ostatnim treningiem. U Gattuso to się sprawdzało, u MG nie do końca póki co.
0
Milanboy
Milanboy
25 września 2019, 10:20
A bo ja wiem, ostatnio się nie pomylili przed derbami, chyba tylko z Leao nie trafili.
0
Gerada
Gerada
25 września 2019, 12:06
Zgadza się, przed poprzednimi meczami też coś tam chyba nie trafiali w tym sezonie jak dobrze pamiętam. W poprzednim za to mieli prawie zawsze 100% trafień.
1
Rafalzki
Rafalzki
25 września 2019, 09:29
ta jedenastka pewnie jeszcze do meczu ze dwa razy będzie inna bo o czymś gazety muszą pisać. Moim zdaniem po raz kolejny zatrudniliśmy trenera który na siłę stara się udowodnić, że on ma rację i to go "pogrzebie" w Milanie. Uważam, że jeśli gość nie zmieni swojego podejścia i nie wróci do gry skrzydłami kiedy to wreszcie mamy ludzi na lewe skrzydło to gra się nie zmieni. A moim zdaniem on jest uparty jak osioł i tego nie zmieni. Myślę, że w grudniu (o ile nie wcześniej) już go nie będzie w Milanie. No chyba, że Maldini popełni ten sam błąd i całemu światu będzie chciał udowodnić, że nie popełnił błędu zatrudniając żeglarza, co niestety też jest w jakimś stopniu prawdopodobne... Ech, QUO VADIS Milanie?!?!
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 września 2019, 09:27
Skład w porządku. Ciekawy jestem występu Theo. Bo na Fiorentinę zapewne wyjdzie bardziej defensywny RR. Oby zagrał dobrze bo zdrowa konkurencja przyda się tej naszej lewej obronie.
Edytowano dnia: 25 września 2019, 09:29
0
Gerada
Gerada
25 września 2019, 09:26
Nie wiem czemu niektórzy na siłę starają się przekonywać, że my gramy ustawieniem 4-3-1-2... Suso gra na prawym skrzydle. W ostatnim meczu Leao grał typowego lewoskrzydłowego (bodajże RAZ przekroczył środkową oś boiska)... Gdzie Wy tam widzicie ustawienie z trequartistą i dwójką napastników...? Gramy 4-3-3 po prostu z nieco innymi zadaniami indywidualnymi niż w zeszłym sezonie przez co Suso nie jest aż tak bardzo przyklejony do linii bocznej.
Edytowano dnia: 25 września 2019, 09:27
0
Rafalzki
Rafalzki
25 września 2019, 09:42
Leao zszedł bardziej na lewe skrzydło w drugiej połowie i z miejsca gra wyglądała inaczej. W pierwszej starał się grać bliżej środka boiska i wyglądało to tragicznie. Co do Suso to on z przyzwyczajenia schodzi na prawo przez co w taktyce Giampoalo powstaje krater w środku pola.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 września 2019, 10:00
A mnie się wydawało, że 2 połowa była gorsza...
0
Gerada
Gerada
25 września 2019, 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=dq5feU0TQv4 - wszystkie kontakty Leao z piłką w meczu z Interem... wypisz, wymaluj skrzydłowy przez cały mecz... do środka schodził jedynie wygrać głowę przy dłuższych piłkach i raz sytuacyjnie jak zrobił kierunkowy zwód do środka. Co do Suso to On nie tyle z przyzwyczajenia schodzi do prawej, co gra na prawej i po prostu ewidentnie MG nakazuje mu częstsze schodzenie do środka niż w sezonie ubiegłym. Wierzę, że u obecnego trenera jest zamysł żeby starać się zawężać ustawienie skrzydłowych i grać częściej bliżej środka, ale to nadal jest ustawienie ze skrzydłowymi...
0
adamos
adamos
25 września 2019, 10:10
Suso to jest przyklejony do swoich nieefektywnych kiwek oraz nie podawania kolegom.
0
dt7
dt7
25 września 2019, 09:15
jedynie zagrożenia jakie stwarzaliśmy z Interem, to wtedy gdy graliśmy skrzydłami, gdy Leao i Suso jechali 1x1 to coś się działo w polu karnym przeciwnika.. mamy taką charakterystykę zespołu i zawodników, że kurde trzeba grać 1-4-3-3 a ten się uparł, bo to jego taktyka. Taktyke ustawia się pod ludzi jakich masz, a nie..
1
Rafalzki
Rafalzki
25 września 2019, 09:22
Pisałem o tym ostatnio. Amen.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 września 2019, 18:26
Coś w tym jest. Gattuso nie miał lewego skrzydła to grał uparcie 433. Giampaolo ma piłkarzy idealnie pod 433 to wymyśla coś innego. Na trzeźwo tego nie ogarniesz.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 września 2019, 09:09
W drugiej Jack za Hakana, Rebic za Suso i jazda.
1
mrkojiro
mrkojiro
25 września 2019, 08:56
Spokojnie, Wuja to ustawi po swojemu :)
Edytowano dnia: 25 września 2019, 08:56
0
vorti
vorti
25 września 2019, 08:43
Przy takim składzie to ja bym chciał zobaczyć to 4-2-3-1. Hakan na 10, Suso na prawą stronę, Kessie więcej zadań defensywnych. Jeszcze pewnie kilka razy się zmieni ta wersja wyjściowej 11.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 września 2019, 08:45
Widzę, że cały czas piszesz o tym Hakanie na 10-tce. Naprawdę myślisz, że on by tam sobie poradził? Jak dla mnie to on się tam nie nadaje.
Jest jeszcze mniej dynamiczny niż Suso. Prędzej też Paquete bym tam widział.

Niestety nie mamy 10-tki z prawdziwego zdarzenia. Myślałem, że Suso sobie tam poradzi, ale widocznie to był bład.

Grajmy 4-3-3. Mamy Rebicia i Leao i możemy w końcu obsadzić lewe skrzydło.
5
vorti
vorti
25 września 2019, 08:53
No spróbować nie zaszkodzi, a wydaje mi się, że w reprezentacji tak gra i nie kopie się po czole. Pozostaje gra skrzydłami lub właśnie jakieś kombinowanie. Ciekawe jak to ogarnie Giampaolo, bo formacji na 90% nie zmieni.
0
Rafalzki
Rafalzki
25 września 2019, 09:23
Miszcz, po raz pierwszy w życiu Ty i ja całkowicie się zgadzamy :D
0
Milanboy
Milanboy
25 września 2019, 09:37
Miszcz - Paqueta jest jeszcze mniej dynamiczny niż Hakan, to widoczne jak na dłoni, on nawet ma problem ze zrobieniem zwykłego zwodu, a jak robi to najczęściej traci piłkę, jeszcze jego obrót z piłką, może ma dobry drybling i kapitalne przyjęcie oraz potrafi dać ciasteczko, ale pokusze się nawet ze wspaniały Biglia posiada więcej dynamiki niż Paqueta, a Paqueta do tego to chyba najwolniejszy pomocnik w tej ekipie, to Mezalla, a Hakan to typowy rozgrywający, ale prawda, nie mamy typowej 10 (mógł nią być hakan, ale najwidoczniej w Serie A nigdy nie zostanie wypróbowany, przykładowo w Bayerze grał przede wszystkim na tej pozycji) w tej ekipie, a Suso nigdy nie mógł sobie na tej pozycji poradzić, to zbyt wielkie przyzwyczajenie do nominalnej pozycji, Milan musi pomyśleć w zimie nad graczem skrajnie ofensywnym.
Edytowano dnia: 25 września 2019, 09:42
0
adamos
adamos
25 września 2019, 10:14
Hakan to tylko umie podaj do Suso i na tym się kończy jego rozgrywanie.
0
Gerada
Gerada
25 września 2019, 08:34
Tym razem akurat mogłaby się sprawdzic prognoza LGdS. Dwie kluczowe korekty czyli Bennacer i Theo za Biglię i RR by były. Na zastąpienie Piątka nie bardzo chyba mamy kogo, a Jack pewnie nie dostanie szansy w pierwszym dopóki jakiegoś ogona z ławki nie zagra z raz czy dwa. Więc skład wygląda optymalnie. Żeby jeszcze Mister faktycznie taki wybrał to będzie dobrze. Czekam jeszcze na prognozę Sky po ostatnim treningu.
0
TR3V0R
TR3V0R
25 września 2019, 08:20
Czyli po raz kolejny wychodzimy tylko z jednym środkowym pomocnikiem. Nice Giampaolo. Ten chłop ma chyba ograniczone pole widzenia, bo zamiast wystawiać nowych zawodników to on daje do pierwszego graczy którzy są kompletnie bez formy. To będzie cięzki mecz, pewnie jak każdy dla nas w tym sezonie...
0
KKP19
KKP19
25 września 2019, 08:40
Z 2
Kessie jest lepszy niż Krunić raczej , mial dobry poprzedni .mecz. Bonaventura niestety nie zagra chyba dopóki przynajmniej raz z ławki nie wyjdzie
0
TR3V0R
TR3V0R
25 września 2019, 08:53
Ta może i lepszy ale jak wiemy z tą formą u Iworyjczyka, jeden mecz ma zajebisty, a w drugim totalnie się nie odnajduje
0
TheoACM
TheoACM
25 września 2019, 08:03
Czyli zgodnie z tradycją Laxalt z golem, a Gigio broni karnego od Belottiego? :)
1
zycumilanista
zycumilanista
25 września 2019, 07:46
Calhanoglu jedzie cały czas na kredycie zdobytej bramki. Co do Suso to nie wie co oni wszyscy w nim widzą
1
mavachi
mavachi
25 września 2019, 07:34
To jest jakas masakra totalna...Czemu nie Rebic-Piatek-Leao? Pupile Suso i Calhanoglu do konca zycia beda grali bez wzgledu na forme. Jeszcze Biglii brakuje. Dzis włoskie media znowu podaly, ze, zarzad dal MG 3-4 mecze
Edytowano dnia: 25 września 2019, 07:35
1
tomas76
tomas76
25 września 2019, 08:22
i kto za MG? Prandelli, Wenger?
0
tomas76
tomas76
25 września 2019, 08:26
Iachini, Ballardini, Pioli :)
0
KKP19
KKP19
25 września 2019, 08:41
Bo zarówno Rebić jak i Leao mogą grać na lewym skrzydle A nie prawym
0
Jogin
Jogin
25 września 2019, 07:33
Mam nadzieję, że Bonaventura wejdzie z ławki, jak chłop ma wrócić do gry, w momencie gdy jest ignorowany.
3
AdamoX__
AdamoX__
25 września 2019, 07:32
I taki skład jest juz git bennacer i teo powinni grać. Pamiętajcie , że to są nadal PRZEWIDYWANE sklady bo pod ostatnim postem o biglii było wiele niepotrzebnego placzu.
0
Bandita
Bandita
25 września 2019, 07:31
Ale po licho hakan i Suso. Suso to taka święta krowa widzę. A naprawdę przeciętny grajek
1
albertpaly
albertpaly
25 września 2019, 07:30
Kessie, Hakan i Suso... Czyli Piątek znów odcięty od podań a Leao się zamęczy cofając się do Gigiego po piłkę...
3
Bandita
Bandita
25 września 2019, 07:32
Ten trener to ma naprawdę ograniczone pole widzenia albo nie ma jaj
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się