SCUDETTO


Belotti pozbawił wszelkich złudzeń. Torino - Milan 2:1

26 września 2019, 19:56, Leonardo 22 Główne newsy
Belotti pozbawił wszelkich złudzeń. Torino - Milan 2:1

Milan przegrał 1-2 z Torino w wyjazdowym spotkaniu 5. kolejki Serie A. Podopieczni Giampaolo do przerwy rozgrywali dobre zawody i przeważali nad rywalem w każdym aspekcie. Jedyną bramkę strzelił Krzysztof Piątek z rzutu karnego podyktowanego po faulu na Leao. W drugiej części gry za robotę wzięli się gospodarze a konkretnie ich kapitan - Belotti, który dwa razy spektakularnie wpisał się na listę strzelców. Nie brakowało też zmarnowanych okazji po jednej i drugiej stronie.

W 10 minucie Calhanoglu strzelał minimalnie niecelnie z rzutu wolnego z okolic 25 metra. W 17 minucie Leao był faulowany w polu karnym przez De Silvestriego przy próbie wyjścia do wrzutki, sędzia Guida zdecydowanie wskazał na rzut karny. Do ustawionej na jedenastym metrze piłki podszedł Piątek i pewnym strzałem w swoim stylu pokonał bramkarza. Chwilę później doświadczony Sirigu kapitalnie poradził sobie z główką Leao, a w następnej kolejności z mocnym strzałem z dystansu Calhanoglu. Milan wyraźnie napierał, sytuację miał też Kessie, ale jego strzał z półwoleja minął nieznacznie lewy słupek bramki. W 42 minucie znów okazję miał Piątek! Polak strzelał głową po wrzutce Suso z rożnego, pomylił się o dosłownie pół metra, Sirigu tylko odprowadził piłkę wzrokiem. Moment rozkojarzenia wdarł się w szeregi Rossonerich w doliczonym czasie pierwszej połowy kiedy to Gigio wychodząc z bramki nie porozumiał się z defensywą pozostawiając pustą bramkę. Na szczęście Belotti przestrzelił i szansę zmarnował. Ogólnie w pierwszej połowie dużo lepsze wrażenie pozostawili po sobie goście z Mediolanu.

W drugiej połowie Milan zaciągnął hamulec i grał dużo wolniej. W 50 minucie groźnie strzelał Ola Aina. Pięć minut później Piątek miał stuprocentową okazję po kapitalnym rajdzie i podaniu od Romagnolego. Polak fatalnie chybił strzałem po ziemi z pierwszej piłki. W 72 minucie był remis, Belotti wziął piłkę i huknął sprzed pola karnego w krótki róg, Donnarumma w tej sytuacji nie był bez winy, piłka po jego rękach wpadła do siatki, interwencja mogła być o wiele lepsza. Cztery minuty później Byki były już na prowadzeniu. Zaza strzelał, Belotti dobijał i Rossoneri znaleźli się na kolanach. Pod koniec spotkania działy się jeszcze rzeczy niewiarygodne, w komiczny sposób swoje fantastyczne szanse zmarnowali Simone Zaza i Franck Kessie! Na końcu Sirigu obronił główkę Piątka z 3 metrów i uratował swój zespół! Mecz był dobry, szybki i emocjonujący jednak dla gości wynik po raz kolejny okazał się niekorzystny.

 

TORINO FC (3-4-1-2): Sirigu – Izzo, Lyanco(57' Ansaldi), Bremer – De Silvestri, Baselli, Rincon, Aina(83' Djidji) – Verdi(66' Berenguer) - Zaza,  Belotti.

AC MILAN (4-3-1-2): G. Donnarumma – Calabria, Musacchio, Romagnoli, Hernandez – Kessie, Bennacer(78' Rebić), Calhanoglu – Suso - Piątek, Leao(65' Bonaventura).

 

Bramki: 18' Piątek (p), 72' Belotti, 76' Belotti

Żółte kartki: 8' Lyanco, 21' Bennacer, 31' Zaza, 33' Belotti, 63' Hernandez, 77' Donnarumma, 79' Romagnoli, 81' Aina, 88' Musacchio

Czerwona kartka: 72' Reina (poza boiskiem)

Arbiter główny: Marco Guida (Pompeje)

Miejsce: Stadio Olimpico (Turyn)


*** SKRÓT MECZU ***



938 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
primo2p
primo2p
26 września 2019, 23:44
Nie jestem za specjalnym fanem Krzysztofa Piątka, ale dzisiaj zagrał nieźle, pomimo tej nietrafionej patelni (to powinien być gol, tak samo jak Kessiego). Polak wychodził na pozycję, strzelał, trochę miał pecha (w szczególności ta główka w ostatniej minucie).
1
roby
roby
26 września 2019, 23:46
No i najgorsza prawie note dostal,tak zajebiscie gral
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 września 2019, 23:43
Myślę, że jak ktoś wyłoży za Romka 60mln plus to trzeba go sprzedać. Chłopak się u marnuje a spokojnie może grać w podstawie większości topowych drużyn europy.
6
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:46
Życzę mu tego z całego serca. Ludzie spuszczają się nad Van Dijkiem, bo gra w Liverpoolu, a Alessio po podobnym sezonie u nas jest dla świata niewidoczny.
6
Soren
Soren
26 września 2019, 23:50
Niestety taka jest rzeczywistość, wielu świetnych obrońców Serie A (w mojej opinii na poziomie Van Dijka lub nawet lepszych) jest pomijanych. Skriniar, De Vrij czy Koulibaly, a przykładów można podawać jeszcze wiecej.
0
milan78
milan78
27 września 2019, 04:32
Pep is calling...
0
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:42
Jakiś felieton, ktoś? coś?
0
vorti
vorti
26 września 2019, 23:41
Nie oszukujmy się. Mental nie działa. Do bramki i po bramce kilka minut okej. Później zaczęło się przechodzenie obok byle wytrwać i gra na czas(xD) po bramkach Toro znowu wróciliśmy pod koniec meczu. Nie możemy się dekoncentrować i taki Krzysiek czy Kessie muszą wykorzystać 100!!!! Oni muszą grać, bo wkoncu ten mental zaskoczy i skończcie pisac, że byli najgorsi. Najgorsza była współpraca Calabria-Suso. To Conti takiego shitu nie zagrał w derbach... Panowie. Mental i jeszcze mental. Oni przestają się koncentrować jak już prowadzimy 1:0 i później tak się dzieje. Będzie lepiej. Spokojnie.
2
KewineK1899
KewineK1899
26 września 2019, 23:55
Zgadzam się co do kessie i Piątka to są kluczowi piłkarze nie wychodzili by w pierwszej 11 90% meczy dużo jest rzezy do wymieniania co dobre a co zle ale jedyna rzecz którą bym już nie powtórzył to formacja a może jak nie formacja to na pewno 3-4 ustawienie piłkarzy na pozycjach
0
26 września 2019, 23:40
do końca roku obiektywnie możemy zdobyć max 10 pkt...pewnie to wystarczy, żeby pożegnać tego parodystę na ławce....tylko po co tyle czekać... wyrzućcie go wreszcie
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
26 września 2019, 23:39
Chcecie sadzać Kessiego? Goscia, ktory jak na swoja mase jest poprawny technicznie, zapierdziela po calym boisku, daje wiecej w ataku od Suso, co nie powinno byc jego zadaniem? Ciekawe, kogo tam postawicie. W zeszlym sezonie Piatek nowym Lewandowskim, dzisiaj beztalenciem? Zaczne dokumentowac komentarze niektorych uzytkownikow, bo to zalosne sie robi. Piatek gral tyle, na ile pozwolil mu zespol - i pisze to jaka osoba, ktora nie byla entuzjasta jego transferu. Mial kilka glupich bledow, ale nie byly kluczowe dla losow spotkania. Druzyna przegrala mentalnie. Przynajmniej widac jakis postep od czasu posadzenia Biglii i RR. Bardzo naiwni jestescie myslac, ze w naszym Milanie lada dzien cos sie zmieni. Przygotujcie sie na kolejne porazki, bo bedzie ich sporo. A jesli ktos mysli, ze zespol buduje sie pstryknieciem palca, to polecam przestac ogladac mecze. Cieszy mnie pierwsza polowa, bo chlopaki pokazali jaja. Leao i Theo na plus. W niedziele kolejny mecz. Na LM nawet sie nie nastawiam, ale chce widziec wole walki.
5
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:44
Ja jestem nadal za posadzeniem Francka, sorki, ale to jest fatalne jak gra w polu karnym rywala, a w defensywie dzisiaj dzięki jego braku powrotów do obrony Calabria był pozostawiony sam sobie, a wiemy jak Calabria jest beznadziejny bez wsparcia.

Co do Piątka zgoda, ogromna hipokryzja, ogromna, dobra, cieszę się że nadal dostaje szansę, i mam nadzieję że w następnym meczu znowu strzeli bramę, ale tym razem z akcji.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 września 2019, 23:44
Chcesz nam wmówić, że te dwie zmarnowane setki nie były kluczowe dla losów spotkania? Spoko....
7
Soren
Soren
26 września 2019, 23:47
Błędy Piątka nie były kluczowe dla losów spotkania? Chyba oglądaliśmy inny mecz,bo gdyby wykorzystał obie świetne sytuacje które miał wynik byłby zupełnie inny, Milan mógłby nawet wygrać. Co do Kessiego pełna zgoda.
1
karp_fso
karp_fso
27 września 2019, 06:14
Dziwi mnie jak wielkie zaufanie pokładasz w trenerze, który nic specjalnego w karierze nie osiągnął.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
26 września 2019, 23:38
Może ktoś wyjaśnić o co chodzi z ustawieniem 4 -3 -1-2 ? Suso miał grać za Piątkiem i Leao ale nie odkleił się od linii, a Portugalczyk też śmigał po drugiej stronie boiska
0
jasiom22
26 września 2019, 23:39
Inaczej podali do telewizji, dla zmyłki.
0
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:40
schematy, któych nikt poza dżiampałlo nie jest w stanie pojąć. jesteśmy zbyt malutcy, żeby nawet próbować
4
Cactus
Cactus
26 września 2019, 23:47
No ale wiesz, że ustawienie na boisku to rzecz często umowna? To, że wyjściowo się ustawiamy tak, nie oznacza, że po kilku minutach ustawienie nie może ulec zmianie.
0
urugwajczyk
urugwajczyk
27 września 2019, 11:48
Cactus doskonale to rozumiem, ale my nawet sekundę po wznowieniu gry nie byliśmy w 4-3-1-2
0
26 września 2019, 23:37
Prosze o Ibre , prosze , wracaj mistrzu!!!
0
ósmy
ósmy
26 września 2019, 23:37
Trzeba przyznać, że w remisy to my się nie bawimy.
3
lyndonmilan1
lyndonmilan1
26 września 2019, 23:36
AAAAAAAAAHHHAHAHHA
Wiem że za to dostanę bana czy tam upomnienie ale:
Kibicuje Milanowi około 25 lat, byłem na San Siro, w piłce widziałem już chyba wszystko jednak, pierwszy raz kibicuję żeby naszego piłkarza (Piątka) sprzedano za torbę gruszek do Sokoła Orzesze w b klasie,
Nasz trener to tylko do Sampdorii się nadaje, ten mecz to parodia gry Milanu.

Oby Pio usiadł na ławce i nie wstał prze długi czas, ale kto za niego ?
Samu Leao Rebić i 4-3-3 w następnym meczu ?

Piątek (on dostanie piłkę pod naszym polem karnym a i tak będzie strzelał na bramkę, a raczej kulał piłkę do bramkarza)
Giampaolo, Suso, Piątek wyjazd z naszego ukochanego AC MILAN-u
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:40
1
Meloon
Meloon
26 września 2019, 23:38
Kolejny, co przedawkował trochę football XD To tylko hobby, na które nie masz żadnego wpływu, jak Cię zmęczyło kibicowanie Milanowi to nikt nie zmusza, wrzuć na luz.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
26 września 2019, 23:40
Bardzo przepraszam za wulgaryzmy (na bana zasługuję i go przyjmuje) ale tak słabego Milanu nie widziałem w moim życiu i flustracja razem z alkoholem biorą górę.
TRAGEDiA
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
26 września 2019, 23:49
Meloon
Dla mnie to więcej niż hobby.
Oglądam każdy mecz Milanu od 2010 roku, jak grają wcześniej to nawet biorę wolne, kibicuję 25 lat prawie.
Mam kilka tatuaży w tematyce AC Milan i zawsze noszę je dumnie i nic tego nie zmieni, zakupiłem 12 koszulek Milanu i ubieram je ''zbyt często'' tak słabego Milanu nie widziałem dawno (nigdy).

Sorry że moje wypociny piszę po alkoholu, ale inaczej tego naszego Milanu nie da się oglądać w tym roku
0
tommyb1
tommyb1
26 września 2019, 23:54
Lyndon odstaw to co pijesz bo szkodzi Ci na odbiór rzeczywistości. Dzisiaj co śmieszne zagraliśmy najlepszy Mesc w tym sezonie jako drużyna. Piątek w tym meczu miał więcej z gry niż we wszystkich poprzednich razem wziętych. 2 kwestie brak skuteczności to raz.. Dwa - Belotti Day!!
5
Piotrek1899
Piotrek1899
26 września 2019, 23:33
Nie zgadzam się absolutnie z krytyką Kessie po dzisiejszym meczu. Poza tą setka w końcówce, moim zdaniem, zagrał bardzo dobry mecz. Był praktycznie wszędzie. Najsłabsi dziś Piątek, Calabria, Suso i bramkarz. Z taką 9-tką Milan nie ma czego szukać w walce o top4. I tu nie chodzi o to, czy on się przełamie z gry. Uważam, że po prostu odstaje poziomem od całej reszty. Technicznie i fizycznie pozostał w Polsce. Myślę, że Stepiński nie jest wcale gorszy. A już napewno nie jest takim pajacem.
16
lyndonmilan1
lyndonmilan1
26 września 2019, 23:37
Kessie zjadł dupa naszego Krzycha parodystę piłkarza .
1
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:38
Stepinski jest gorszy od Piątka, dlatego miota się nadal w takich Hellasach, a Piatek to jedyny napastnik w naszym zespole który tworzy realne zagrożenie pod bramką rywala, i za kogo, za Leao który widać że woli grać na skrzydle, czy Rebića który jak na razie jest beznadziejny jak dostaje minuty? Ja życzę dla Giampaolo aby nie słuchał się opinii publicznej i na niego stawiał.
0
Jogin
Jogin
26 września 2019, 23:38
Zgadzam się totalnie, jak czytam, że Kessi ma wylądować na ławce, to nie wiem co Ci ludzie ćpają. Posadzenie Kessiego na ławce spowoduje dziurę na prawej stronie nie ważne czy gra Conti czy Calabria, brak przewagi w ataku i taki Suso już nic nie ugra na prawej stronie, brak zawodnika, który może na siebie wziąć 2-3 piłkarzy w pomocy i dobrze odegrać piłkę do przodu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
26 września 2019, 23:41
Milanboy

Przy wielkim szczęściu, Piątek niedługo też będzie grał w klubie pokroju Hellas, czy Lecce, bo takie ma umiejętności. Albo wróci do kraju;)
0
jasiom22
26 września 2019, 23:41
Dokładnie tak, Kessie kolejny mecz dostaje za słabą postawę całego zespołu i wynik, a bez niego pomoc by nie istniała.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 września 2019, 23:43
Nie przesadzajmy.Gość pokazywał we Włoszech technikę użytkową na dobrym poziomie tylko od zakończenia poprzedniego sezonu strasznie urósł w piórka przez, co cofnął się w rozwoju i kopie się po czole niczym Kalinic, któremu po otrzymaniu 7, ekskluzywnego, nieproporcjonalnego do umiejętności kontraktu oraz stałego miejsca w wyjściowej 11 na pół sezonu zamarzyło się zostać drugim Shevchenką.Ogólnie podobne przypadki.
0
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:48
Piotrek1899 - bo ty wiesz co się z nim stanie, naprawdę żenująca jest krytyka na tego faceta, dla mnie musi poprawić celownik oraz przestać tak gwiazdorzyc, a będzie dobrze, jak nie masz do niego cierpliwości nie mój problem, ale pisanie że przy wielkim szczęściu (nie, jeśli by odszedł to zapewne do dobrego klubu, bo szybko wyrobił renomę) poszedłby do Lecce jest pokazaniem zerowego obiektywizmu.
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
26 września 2019, 23:53
Kessie powinien zachować podstawowy skład na ten moment, niue jest gorszy od nikogo (może od Calabrii in Rebicia)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 września 2019, 23:55
Pożyjemy, zobaczymy... W każdym razie, w takiej formie do Realu raczej nie trafi ;p Chyba że Valladolid;p
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 00:00
Kalinic to sto razy gorszy napastnik niż Pio, a gra dzisiaj w Violi, a niedawno Atletico Madryt, także pisanie o jakimś Valladolid nawet nie jest śmieszne, Piatek póki co ma 2 bramki, nawet z karnych, ale jednak, przypominam że dzisiaj po drugiej stronie niemal to samo miał Belotti, a potem się przełamał, piszę drugi raz, nie masz cierpliwości to nie mój problem, ale będąc nieobiektywny (bo to pokazujesz w tym momencie) jest naprawdę słabe, ja życzę dla niego jak najlepiej nie ważne jak mu się powiedzie, nie mam w sobie jadu :).
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:08
Człowieku, czy Ty masz wszystkich w domu? O jakim jadzie bredzisz? Gdzie ja mam z nim problem? Zwyczajnie uważam, że jest tak czysto piłkarsko słabiutki i tyle. Problem mam wtedy, gdy się zastanawiam, jakie auto żonie kupić, albo gdzie na wakacje polecieć. Z pewnością Piątek nie jest moim problemem. Raczej Twoim, bo widzę, że prawda strasznie Cię uwiera.
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 00:15
Piotrek1899 - to jest tylko i wyłącznie twoja opinia, a nie prawda, a jak prawda to właśnie, tylko twoja, fakt jest taki że ma na razie 2 bramki, nie ważne jak, ale ma na koncie, fakt jest taki że lepiej gra niż Rebić który na razie totalnie zawodzi, fakt jest taki że nie mamy zmiennika na jego pozycje.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:23
A czy nie na tym to polega?Na wyrażaniu WŁASNEJ opinii? Nie moja wina, że masz problem z czyimś zdaniem. Ja np. nie zgadzam się z Twoją na temat Kessie i co? I nic. Nie robię z tego afery i nie posądzam Cię o plucie jadem. Jesteś śmieszny. Tak po prostu.
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 00:33
Najpierw piszesz ze umiejętności Pio są jakie są, i piszesz to że jest to prawda, jakby to był fakt(a nie jest), ja napisałem jak wyglądają fakty, potem nagle chowasz się o jakimś wyrażaniu własnej opinii gdzie niedawno pisałeś że prawdą są umiejętności czysto piłkarskie Krzycha, i my rozmawiamy o Pio, a nie o Kessie,więc niepotrzebne dodawanie go w wątek tego zawodnika o którym dyskutujemy.

Sory, ale to do niczego nie prowadzi, piszesz jakąś prawdę, gdy ja napisałem że to twoja prawda, gdy sam podałem prawdziwe fakty jak brak zmiennika, gole, i to że lepiej gra obecnie niż Ante, a potem nagle zmieniasz to wszystko we własną opinię :).
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:44
No właśnie;) Dyskusja z Tobą do niczego nie prowadzi, ponieważ Ty się po dwóch postach gubisz, mieszasz wątki, obracasz kota ogonem. Dlatego właśnie wyraziłem SWOJĄ OPINIĘ, że po prostu jesteś śmieszny. A raczej powinienem napisać zabawny;) bo zabawne jest to, w jaki sposób starasz się być góra, kiedy jesteś już na starcie na straconej pozycji. A brawa za walkę. Idź już spać, Boy;)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:47
A ten Krzychu, to jakiś Twój kolega? Hahaha;)
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 00:51
Problem w tym że to ty przekręciles kota ogonem teraz nie ja, bo rzekomo napisałeś prawdę, a na koniec napisałeś o własnej opinii i nieudolnie próbujesz wyjść z sytuacji w której się znalazłeś, i na koniec dyskusji idziesz w wątki personalne,i ba, idziesz w zaparte mimo że nie masz nawet krzty argumentu, do tego piszesz o jakieś przegranej pozycji, nie wiem z jakiego powodu to napisałeś, ale ok,moze chcesz się jakoś dowartościować, nie wnikam w to,niemniej jednak jest to dziwne i nieadekwatne do danej sytuacji.
Edytowano dnia: 27 września 2019, 00:53
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:53
Jakos mnie nie dziwi, że nie wiesz ;)
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 00:55
Tak jak pisałem, nawet nie potrafisz wyjść z sytuacji w której się znalazłeś umiejętnie, ciebie jest tak łatwo wypunktować, tak bardzo łatwo.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 00:56
A teraz koleżko, dawaj mi ten cytat, w którym jest zawarta ta prawda o Piątku ... Hm?
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 01:01
"Człowieku, czy Ty masz wszystkich w domu? O jakim jadzie bredzisz? Gdzie ja mam z nim problem? Zwyczajnie uważam, że jest tak czysto piłkarsko słabiutki i tyle. Problem mam wtedy, gdy się zastanawiam, jakie auto żonie kupić, albo gdzie na wakacje polecieć. Z pewnością Piątek nie jest moim problemem. Raczej Twoim, bo widzę, że prawda strasznie Cię uwiera."-jaka niby prawda? Mnie tam obojętne, ale ciekawa jaka to jest prawda, jego umiejętności czy rzekomego mego bólu o twoją niby opinie w której i tak na koniec napisałeś że to prawda ? Absolutnie nie, mnie nie uwiera absolutnie to jaką masz opinie na temat jego, ale to w jaki sposób to przekazujesz, prawda, niezła prawda.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 września 2019, 01:14
To ma być ten cytat? Ta "prawda"? Hahaha. No, mi się wydaje, że tylko ślepy może nie widzieć, że Piątek ma problemy techniczne w najprostszych sytuacjach, że piłka odbija się od niego, jak od ściany, że z dwóch metrów nie umie do siatki trafić. Z czym się nie zgadzasz? I prawdą jest również, że on nie jest moim problemem. Mam przyjemniejsze;) Ależ mnie wypunktowałeś.... Tak łatwo;) Moim zdaniem, Ty masz jakieś poważne problemy z interpretacją. Już chyba kiedyś Ci to napisałem. I nie robię tego złośliwie. Uważam, że nie potrafisz odróżnić czyjejś opinii od faktów. Dla Ciebie, albo jest coś czarne, albo białe. Nie ma nic pomiędzy. Poważnie. Weź się chłopie zastanów, zanim wejdziesz z kimś w dyskurs, bo wychodzą Ci niezłe babole.
0
Milanboy
Milanboy
27 września 2019, 01:29
Piotrek1899 - ja widziałem Piątka w dobrej dyspozycji jako zawodnika dobrze wyszkolonego technicznie i od którego piłka nie odbija się jak od ściany, może teraz faktycznie gra tak jak gra, ale taki Luis Suarez ma z tym ogromne problemy, a jednak jest świetnym napastnikiem, i pudluje jeszcze bardziej niż piątek, w latwiejszych sytuacjach, a nadal gra, i coś tam nadal strzelać potrafi, pudła nawet w takich meczach dla napastników się niestety zdarzają, nawet Lewy w Monachium potrafi wybitnie pudlowac, mogę się jako tako zgodzić co do do jego techniki,ale gdy widziałem jego pełną niedawno dyspozycję to mam wątpliwości, ale w marnowaniu okazji nie za bardzo, bo niemal prawie każdy napastnik ma z tym problemy, chyba jedyny Paco Alcacer nie pudluje ani trochę w tym momencie, dla mnie dobry napastnik to taki który potrafi dojść do sytuacji oraz który samą obecnością tworzy zagrożenie, takim kimś nie jest prawie na pewno Stepinski, a ni nie był Kalinić, czy takim nie był Andre Silva, a czy pajac? Nie wiem, fakt że Włochy na zachowaniu źle się odbijają nie oznacza że jest pajacem, pajacem to jest facet który kiedyś odmówił gry na mundialu w Rosji dla takiej reprezentacji z Bałkanów oraz pajacem jest osoba która najprawdopodobniej miała problemy głównie z pensją przy transferze do AS Monaco, trudno mi w to grono wstawić Piątka.

I nie z taką 9,bo według mnie problemem nadal jest prawa strona po której jest Calabria i Suso który zagra raz dobrze, raz fatalnie, po prawdopodobnie zalataniu słabej lewej strony wychodzi jeszcze gorsza prawa, naprawdę Conti powinien dostać szansę, on wcale tak źle nie grał w derbach, a już na pewno lepiej niż Calabria który zawsze przegra pojedynek jeden na jeden.

Ja mogę się zastanowić nad interpretacja, ale ty możesz się zastanowić nad odzywkami, teksty typu boy nie sa dla mnie mile widziane, bo to wchodzenie w wątek, personalny, deal?
Edytowano dnia: 27 września 2019, 01:34
0
daro12555
daro12555
26 września 2019, 23:30
Zimą po Olmo i niech wykopię Suso z zespołu .
0
Demick
Demick
26 września 2019, 23:30
Ibra zimą a Krzysio out XD
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 września 2019, 23:37
Ibrę można wziąć na 2 sezony na ławkę i po zakończeniu kariery zaproponować mu miejsce w sztabie na tej samej zasadzie, co Tassotti był asystentem.A do 1 składu ja jednak bardziej patrzyłbym w stronę Włochów, bo ilość lokalnych piłkarzy wbrew pozorom wpływa na motywację/mentalność/tożsamość drużyny w takich ligach jak Serie A.
0
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:28
Bardziej niż wynik martwi mnie co ten oderwany od rzeczywistości parodysta powie na konferencji pomeczowej.
1
Corsa
Moderator Corsa
26 września 2019, 23:32
że w kolejnym meczu zagra Piątek albo Rebic i Calabria albo Conti, no i zaśmieje się "hehe".
2
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:33
jeszcze jak Brzęczek: "trzeba czekać na mecz aż coś nam przeskoczy" :D
1
rzezniq
rzezniq
26 września 2019, 23:37
I Bd zachwalal susla
1
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:28
A Pio ławka? Moim zdaniem nie, Giampaolo musi być uparty i nadal stawiać na niego, on gra powoli coraz lepiej, fakt że nadal niepokojące są jego pudła to jednak już dochodzi do sytuacji, już obrońcy nie mają lekko z jego dopilnowaniem w polu karnym, już wygrywa coraz częściej pojedynki powietrzne.

Według mnie niech Giampaolo nie słucha opinii publicznej i niech na stawia na tego Piątka, bo tak naprawdę Leao ciągnie tak mocno na skrzydło, a Rebić jak na razie jest fatalny.
4
dykt4tor
dykt4tor
26 września 2019, 23:29
To, że dochodzi do sytuacji to tylko i wyłącznie jego zasługa? :DD
0
Ekler
Ekler
26 września 2019, 23:43
oczywiście, że nie, nic takiego nie było napisane.
0
Crimson4
Crimson4
26 września 2019, 23:27
Kurcze, do momentu straty bramki graliśmy naprawdę dobrze, dopiero potem nagle się wszystko zawaliło, co pokazuje też że zespół psychicznie jest w marnym stanie. Nie zmienia to faktu, że w momencie gdy Torino strzeliło, ten mecz powinien już dawno być zamknięty, bo sytuacji mieliśmy naprawdę dużo. Wiem że w emocjach posypie się hejt na trenera, ale to był pierwszy mecz Giampaolo,w którym większą część meczy zagraliśmy fajną, ofensywną piłkę i zdominowaliśmy rywala. Bennacer był świetny, dynamiczny i szybko podejmujący decyzję, mam nadzieję, że Biglia już na boisko nie wróci, chyba ze na Puchar Włoch. Piątek niestety strasznie nieskuteczny, do tego parę razy powinien dużo dokładniej dograć (raz co zrobił to kryminał, gdy zamiast podawać do Leao, który by dobił na pustką bramkę, to szukał Hakana na 11 metrze). Suso marnie, jak zwykle wolno i statycznie, wytracał energię wszystkich akcji. Theo i Leao trochę chaotycznie, ale widać chęć do gry i ciąg na bramkę, mam nadzieję że będą dalej grać. Reszty nie chce mi się komentować, bo co mądrego można napisać o takim Hakanie czy Calabrii? Grali jak zwykle, czyli byle jak.

Podsumowując: wiem że w emocjach ciężko o spokojny osąd, ale wydaje mi się, że dzisiaj pierwszy raz w tym sezonie można było dostrzec jakieś pozytywne symptomy. Jeżeli całe mecze będziemy potrafili grać tak jak dzisiaj pierwszą połowę to może coś z tego będzie. Ja na pewno mimo porażki i fatalnej reakcji drużyny na stracone gole mam dziś lepszy humor niż po derbach.
1
Meloon
Meloon
26 września 2019, 23:27
Nieznany fakt, Torino dzisiaj było tragiczne i był to nasz najsłabszy rywal od początku sezonu, ale na nas wystarczyło XD Na pocieszenie Suso przebrany za papieża. https://bit.ly/2nE7q1x
1
Corsa
Moderator Corsa
26 września 2019, 23:27
No nie przetrawię tego... pierwsze 20 minut dawało nadzieję, że coś pójdzie do przodu, nawet słabeusze jak Kessie czy Hakan wyglądali rewelacyjnie. Po drugim gwizdku bańka pękła, wszystko wróciło do "normy" i uleciało z wiatrem, jak piłka przy ostatnim strzale Francka.
1
Gullit80
Gullit80
26 września 2019, 23:26
Jedna jaskółka wiosny nie czyni. To że ten mecz był najlepszy ze wszystkich dotąd rozegranych nie zmienia faktu że Giampaolo powinien zostać. 5 meczy i trzy porażki to kiepski bilans. Teraz mecz z Fiorentina i znów drżenie nóg o wynik. Jeżeli myślimy o LM to mecze z Torino Fiorentina czy Udinese powinny być spacerkiem a nie walka o wytrwanie do 90 minuty.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:29
0
tober12
tober12
26 września 2019, 23:25
Nam potrzeba stworzyć w zespole dobry mental aby to wszystko chodziło, bo dzisiaj pokazaliśmy, że jest potencjał i dobra i w miarę szeroka kadra. Jak narazie Gattuso stworzył lepszy Milan ze słabszym składem, niż MG z lepszym. Allegri by to ogarnął, ale nie ma co marzyć.
0
Krauser
Krauser
26 września 2019, 23:24
Słabe Torino, przegrało z Lecce i Sampdorią. Ale na Milan starczyło. Masakra
0
Szulaj22
Szulaj22
26 września 2019, 23:27
Na Milan to nawet Benevento wystarczy :) Swoją droga to są ale jaja że tak slaby klub który jest za slaby na le celuje w lm, myślałem że tylko w ekstraklasie pracują ludzie z taka fantazja.
1
Corsa
Moderator Corsa
26 września 2019, 23:28
Lecce to jeszcze pal licho, ale ta Doria, to jest tragedia, jak w takim razie określić naszych?
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
26 września 2019, 23:23
Ogólnie jestem ciekaw czy to Suso wywiera taką presję, że każda piłka ma iść do niego, czy 3/4 drużyny boi się wziąć odpowiedzialność za grę i pcha wszystko do niego.
2
serginho83
serginho83
26 września 2019, 23:35
Zdecydowanie to drugie... Jak dostajemy bramkę w drugiej połowie, to wszyscy już mają pełne pampersy i zaczyna się piłka do Suso, a to, że jemu wychodzi 1 dośrodkowanie na 10 to tak to wygląda... Tu nie ma lidera, który by krzyknął, wziął na siebie ciężar gry w takich momentach...
0
Meloon
Meloon
26 września 2019, 23:23
I naprawdę jestem świadom, że wszyscy na tej stronie najchętniej wywieźliby Suso na Syberią i to taczką, ale powiedzcie, czy jak ostatnie 5 minut potrzebowaliśmy bardzo strzelić bramki to nie graliśmy wszystkiego przez Niego i to nie On zrobił setkę dla Piątka w końcówce, której Polak nie wykorzystał? XD Nie mieliście żadnego flashbacku z poprzednich sezonów, poczucia, że jak trwoga to do Hiszpana, który jest obecnie bardzo mierny, więc tej bramki nie udało się zdobyć? XD
4
Demick
Demick
26 września 2019, 23:25
Jedno podanie przez cały mecz, i to ze skrzydła a nie z 10tki. XDDD Panie daj pan spokój.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:28
1
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:27
Dlatego trzeba go wywieźć, bo z przyzwyczajenia każdy gra na niego, a on to nie Ibra i od listopada 2018 jest pod formą.
1
Meloon
Meloon
26 września 2019, 23:28
@Gzikuu
Ale nadal nie mamy nikogo lepszego, kto wziąłby ciężar gry na siebie jak jest potrzeba XD
1
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:30
Mamy Jacka na treq, który chyba obaj się zgodzimy, że gorszy od Suso na tej pozycji nie będzie. Hiszpan tym, że zawsze schodzi na skrzydło zaburza balans w tej drużynie i przechyla ciężar drużyny na tę właśnie stronę. Równocześnie z Suso w pierwszym składzie i pierwszym gwizdkiem plan na mecz idzie się walić.
0
Corsa
Moderator Corsa
26 września 2019, 23:30
no fajnie, że starał się pod koniec, ale przez tych 85 pozostałych minut, to chłop myślami był chyba właśnie na Sybirze.
0
Szulaj22
Szulaj22
26 września 2019, 23:33
Zamiast jechac Hiszpana ktory nie jest 10 powinniśmy sie zastanowić dlaczego mamy 26 września a pan wielki Paulo Malidini nie postarał sie o rozgrywajacego skoro wiedział juz od maja że Gianpaolo bedzie naszym trenerem.
1
caniggia
caniggia
26 września 2019, 23:23
Niby wszystko grało, a kilka głupich strat i przegrana. Obrona dosc solidnie (Theo tylko czasami nie potrzebnie dryblował, były wówczas straty), środek moim zdanie tragedia. Suso słabo, facet nie potrafi dośrodkowywać. Kessie słabiutko. Bennacer - w pierwszej polowie fajnie w drugiej go nie widzialem. Hakan podobnie, niby troche szarpaŁ, ale dupa z tego wychodziła. Za duzo glupich strat w drugiej linii. Poza tym moim zdaniem gramy za szeroko. Na cholere dwoch zawodnikow pod liniami autowymi? W golfa grają? W ataku podobał mi się Leao - zupelnie nie rozumiem tej zmiany. Piątek miał dwie setki. Niestety slaby jest technicznie i tylko czeka na super dogranie. Latwo go rozczytac. Raczej nie wróże mu przyszlosci. Miał swe 5 minut, ale fuks się skończył. T Bennaventura bez formy. Po co on w ogole wchodzil? Dwóch pozostałych zmian nie zauważyłem. Wszedł Chorwat i? Generalnie rywal zagrał z jajami. Mieli za dużo miejsca. W Milanie potrzebny jest cud.


.

0
Diavo
Diavo
26 września 2019, 23:22
Zostawcie Kessiego! Nie jego wina ,że musi grać w obronie za Calabrie i w ataku za Suso! Gość jest praktycznie wszędzie przez 90 minut,ja się nie dziwię ,że mu później brakuje tlenu pod bramką,a co za tym idzie koncentracji. Gdyby tylko dać mu kogoś do gry na prawej stronie to z chłopa będzie większy pożytek.
17
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:23
Brawo!
0
Krauser
Krauser
26 września 2019, 23:28
W derbach, też dostał zadanie asekuracji Contiego. Przy każdej akcji jego stroną, stał jak cień za Włochem. Bo wszyscy wiedzieli że Conti nie da rady defensywnie, to samo widzimy z Calabrią.
1
Yabaye
Yabaye
26 września 2019, 23:21
Fajny ten Milan, taki nie za mocny :)

Czekam na trenera, który będzie miał jaja i posadzi Kessiego.
1
vorti
vorti
26 września 2019, 23:23
SUSO*, jedyny zawodnik, któremu mogę zarzucić brak jakiejkolwiek gry do przodu przez większość meczu i brak chęci do gry.
4
Vol'jin
26 września 2019, 23:20
Musze poprawić staty Belottiego on idzie po 5 sezon na 10 bramek i więcej

12, 26,10,15

0
Jalapeno
Jalapeno
26 września 2019, 23:23
72 bodaj w Serie A, a jeszcze ma ladnych pare lat strzelania we Wloszech. Ze 150 to jest w zasiegu.
0
Jalapeno
Jalapeno
26 września 2019, 23:20
Czyli juz można poleciec klasykiem:

Giampaolo: Wiecie co macie robic?
Suso: Nie.
Giampaolo: Ja tez nie, pozdrow Piatka.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:33
6
Andre
Andre
26 września 2019, 23:31
To jest najlepsze podsumowanie naszej gry w tym meczu.
0
26 września 2019, 23:20
Słabo. Ale czego się spodziewać po drużynie której największą gwiazdą jest chimeryczny Suso. Największym błędem popełnionym w trakcie mercato jest pozostawienie tego piłkarza w Milanie.
2
Demick
Demick
26 września 2019, 23:23
Bennacer zjadłby na treq Hiszpana spokojnie. Suso nie umie się obrócić z piłką, szukać innych do gry. To nie jego pozycja. Ehh. Całe lato, a Marco nie potrafił tego dostrzec?
0
Szulaj22
Szulaj22
26 września 2019, 23:23
Ja tam do Suso nie mam pretensji bo gra na 10 a on na tej pozycji jest beznadziejny i sie nie nadaje ale to juz trener powinien zauważyć. Valverde tez wystawia Griezmana na innej pozycji niż jego nominalna i tez jest beznadziejny a kosztuje ponad 100mln ;)
0
LunaS
LunaS
26 września 2019, 23:19
Siatkarze przegrali, milan przegrał, kolejny wspanialy wieczór. A juz za chwile fiora. Te pitolenie giao ze potrzeba czasu na budowe ... kur,a niech on dzybciej buduje bo na łeb juz woda leci. Zmęczony jestem tym Milanem jak nigdy chyba ...
1
dykt4tor
dykt4tor
26 września 2019, 23:18
No i teraz to całe "Piątek nie otrzymuje podań jak ma strzelać?!?!?1" chyba leci do kosza?
4
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:23
I bardzo dobrze, niech się primadonna obudzi i przestanie gadać w mediach w jakiej to dobrej jest formie.
1
26 września 2019, 23:16
Czas pogodzić się z odejściem Donnarummy i Romagnoliego po sezonie. Jeśli tak będziemy grali, to oni uciekną, bo latka lecą, a każdy z nich zasługuje na grę w Lidze Mistrzów i ciężko będzie mieć do nich pretensje. Cóż, kolejne "lata w budowie"...
5
Zuber
Zuber
26 września 2019, 23:18
Donnarumma jak tak dalej będzie failował to może się pakować.
0
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:21
Życzę tego Romkowi, bo bardzo go uwielbiam i jest mi go cholernie szkoda, jak słucham jaki to Van Dijk nie jest genialny tylko przez pryzmat tego, że gra w wyróżniającym się w Europie Liverpoolu. Alessio przecież pod względem liczb miał podobny sezon, a jest totalnie zepchnięty na margines przez to, że gra we frajerskim klubie. Klubie któremu i tak będę kibicował, ale to już z przyzwyczajenia i ślepoty, bo brzydzę się oglądania naszych meczów.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 września 2019, 23:16
Chciej wprowadzić Jacka i Rebicia. Nie zmieniaj najgorszych Hakana i Suso. Zmień Bennacera i Leao, którzy robili różnicę. #forzaMarco #robićKzLogiki
13
spread
spread
26 września 2019, 23:19
hakan nie był jednym z najgorszych według mnie :P
0
roby
roby
26 września 2019, 23:19
Wlasnie o to chodzi...trener sie boi zdjac suso...bo sie obrazi
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 września 2019, 23:16
Bez zaskoczeń po raz drugi.Najpierw żenada z przeciętnym Interem, teraz brak koncentracji i przeciętność przez 2/3 spotkania z bardzo słabym Torino, zaraz nastąpi ratowanie posady Montelli, a co będzie jak przyjdą spotkania z zespołami w bardzo dobrej formie?Niestety z tej mąki nie będzie chleba.Trener nie potrafiący odpowiednio motywować drużyny, żeby ta utrzymała koncentrację oraz poziom gry dłużej niż 30 minut nie nadaje się do tak przesyconej słabymi psychicznie i nieukształtowanymi zawodnikami kadry.Zamiast walki o puchary będzie środek tabeli, dlatego oby był to pierwszy krok do zwolnienia Giampaolo.
3
Corsa
Moderator Corsa
26 września 2019, 23:21
Oglądając Torino myślałem, że w tym sezonie mogą wypaść nawet z pierwszej dyszki, bo szczerze nie zagrali nic specjalnego, wręcz słabo, a i tak przegraliśmy...
0
26 września 2019, 23:15
Piątek samotny, koledzy nie podają, z czego on ma coś strzelić?
No to jest jakiś dramat.

Kolejny dramat Suso, który dopiero na koniec przypomniał sobie od czego jest. Cały mecz grał na wstecznym, oddawał piłkę innym, a przecież nieraz się prosiło o takie jego klasyczne ciasteczka.

Kessie może i zawalił akcję, ale i tak był tam dziś jednym z lepszych.
Hakana też bym się nie czepiał, bo grał ze sporym jak na niego zaangażowaniem i parł do przodu.

No i ten Giampaolo. Naprawdę nie mogę zapomnieć jak wielu kibiców i hejterow jeździło po Rino za zmiany. Nie miał z czego wybierać na ławcę, a przez pół sezonu był problem by sklecić skład na mecz. Giampaolo za to wykastrował Milan zmianami mając multum rozwiązań. Jak tu gościa bronić? Jedynie można powtórzyć frazes, że potrzeba czasu.

Na koniec sędzia. Jestem niemal pewny, że był faul przed golem na 1:1. Do tego żółta za nic dla Bennacera(przez co pewnie go nasz trener zdjął).

No ale... tylko 3 pkt do top4. Nie ma tragedii :)
1
Corsa
Corsa
26 września 2019, 23:17
Piątek bez podań? Nie zaślepia Cię fakt, że to Polak? Bo spieprzył każdą sytuację, którą miał... Powinien usiąść na ławce, ale Cutrone został oddany do UK.
3
spread
spread
26 września 2019, 23:18
Mam nadzieję że pierwsze zdanie to jest troll, bo to jak on ostatnio gra to jest dramat i razem z suso są pierwsi do zmiany.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
26 września 2019, 23:19
Dziś Piątek miał dwie patelnie. Obie zmarnował. Faktycznie gość to dramat.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 września 2019, 23:21
Czy Wy naprawdę nie dostrzegliście tu szydery z nagłówków polskich pseudo-dziennikarzy i powtarzanych tu co tydzień durnych frazesów?
5
Krauser
Krauser
26 września 2019, 23:21
On to napisał czysto ironicznie :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 września 2019, 23:23
Byli też tacy co łudzili się, że z introwertykiem, którego poprzednia drużyna nie skompromitowała się w lidze wyłącznie dzięki indywidualnym osiągnięciom 36 latka ta w większości niedojrzała i słaba pod względem charakteru ekipa będzie walczyć o top 4...
0
Jogin
Jogin
26 września 2019, 23:24
Ja tam odczytałem ironie. Nie kumam nadal hejtu na Kessiego, bo jedynie czego mu braknie to skupienia podczas wykończenia akcji, ale prawda jest taka, że gdyby on nie zamykał tej akcji, to nie mamy drugiego takiego piłkarza, który biega od bramki do bramki i nadal ma chęci do grania. Rino to byłby przez większość opluwany za takie zmiany, nagle wielcy hejterzy zniknęli, a o Giampaolo wypowiada się jakoś mega delikatnie, że tak naprawdę nie zawinił w meczu, bo zawodnicy nie wykorzystali sytuacji, a za Rino jak nie wykorzystywali to był jechany od góry do dołu trener.
1
Jogin
Jogin
26 września 2019, 23:32
piątek to dziś hat tricka powinien mieć......klasowy pilkarz musi strzelić coś takiego w 95 min.... nie ma podań.... to jakie lepsze można zrobić...
0
jasiom22
26 września 2019, 23:38
Z tymi porównaniami Gattuso/Giampaolo ...już teraz, p0 pięciu spotkaniach to jednak trochę przesada, w mojej opinii - nawet jeżeli to ironia. :-)

Tak więc tak.. bardziej merytorycznie, tak.. Milan zaliczył falstart w lidze, przegrał derby, i teraz zaliczył potężną wtopę... głównie dzięki nieprzeciętemu telentowi Belottiego, bo Torino w sumie grało piach.. i ten mecz był do wygrania - gdyby nie kompletny brak skutecznosci za równo w pierwszej połowie, jak i w końcówce.

Uważam że paradoksalnie (w przeciwieństwie do efektów po póltora roku pracy Gattuso) można napisać Milan w każdym kolejnym meczu Giampaolo - Milan gra lepiej - mikro progres jest, dziś zagrali lepiej niż z Interem, z Interem zagrali lepiej niż z Veroną czy Brescią pomimo wygranych. Wszystkie 4 mecze wyglądały lepiej niż padaka z Udinese, czyli coś jednak tam na tych treningach Giampaolo robią, może za mało cwiczą strzały i tyle... ;-p

To samo Giampaolo, niby beton, a w derbach dał Leao, dziś tak jak wszyscy chcieli Bennacera i Hernandeza, no i Leao został, i pomogło, ale rezultatu i tak nie udało się osiągnąć...

Problemy są aktualnie dwa: jeden to ewidentny problem mentalny samych zawodników.. (którzy w opresji szukają Suso, który nie nadaje się na lidera ofensywy) tu Giampaolo w teorii, ale tylko w teorii mogłby zrobić więcej... a drugi problem podstawowym, to słabe mercato, w którym nie udało się sciągnąc drugiego napastnika/rozgrywającego pod system zatrudnionego trenera, a zostali Suso i Biglia (z wysokim kontraktem) więc teraz grają... i Giampaolo nie ma za bardzo wyboru, więc odchodzi od swojego systemu, do którego swoją drogą Piątek też średnio pasuje.

Wyłażą proste błedy które w teorii dałoby się szybko naprawić, też nie znoszę tego frazesu, szczególnie jak trener mówi to przed pierwszą kolejką "że potrzeba czasssuuuu", ale prawdą jest że za miesiąc, dwa ten zespół (z tą samą kadrą) może wyglądać zupełnie inaczej, ale niestety wygląda na to że Giampaolo dojedzie tam metodą błędów.. które Gattuso też robił, co mecz.

Tak dla przypomniania (nie żeby się znęcać ;-p), pierwsze pięc spotkań Rino na początku poprzedniego sezonu, wtopa z Napoli i 3 remisy (czytaj 6 punktów z 15). Wczesniej, na początku fatalny remis z Benevento, do tego dwie przegrane i remis... (5 puntków z 15) to "pierwsze" pięc spotkań Gattuso w dwóch podejsciach. Więc Gimapaolo nie taki straszny.. Dziś Belotti, a porażkę z Interem można było wpisać w straty już na początku sezonu, jak tam nie skreslałbym Giampaolo. Ciągle liczę że przędzej niż pózniej gra zaskoczy, a że Suso w końcu też będzie musiał odpocząć...
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:50
0
KiątekPrzysztof
KiątekPrzysztof
26 września 2019, 23:14
Piłem przed meczem żeby można było oglądać teraz pije z żalu.
3
tober12
tober12
26 września 2019, 23:14
Komentatorzy Eleven:

Gdzie jest Milan?
- Na pewno nie w LM xd
Rozbawiło mnie to po tych golach. Jesteśmy tak słabi, że beznadzieja. Długo tam nie wrócimy. Torino słabo zagrało, ale w drugiej połowie Milan oczywiście zasnął a Turas dawał piłki na kontry, mieliśmy swoje szansę, ale to za mało nie ma kolektywu i tyle. Na + Bennacer, Leao i Theo.
5
Rossu
Rossu
26 września 2019, 23:14
Kessiego to narzekacie bo w modzie? Odcielo mu prąd tak jak zawsze, ale chyba dokładnie nie oglądaliście meczu. Bennacer, Kessie i Romek najlepsi.
Piątek dramat, 2 stuprocentowe sytuacje, on już miał zamknąć mecz po tej akcji Alessio, co on miał w głowie? Że będzie mógł pokazać swoje pistoleciki? O Giampaolo już nie napiszę. CO TO KUR*A ZA ZMIANY? Bardzo aktywny Leao i najlepszy Bennacer? Co ten typ ma w głowie, powiedzcie mi, bo ja już nie wiem.
18
tober12
tober12
26 września 2019, 23:21
Kessie zagrał dobre zawody. Szkoda, że nie trafił bramki, ale tez nie jest napastnikiem. Piątek powinien tam zgasić Toro na 2-0 i spier...
0
urugwajczyk
urugwajczyk
26 września 2019, 23:13
Tak źle z Milanem to chyba za mojego życia jeszcze nie było.
1
dysha1992
dysha1992
26 września 2019, 23:20
Giampaolo może konkurować w byciu lepszym od Brocchiego. człowiek debil. Piątek ewidentnie do zmiany a on zabiera Leao. Suso drugi do zmiany a on ściąga Benaccera. Debil
0
urugwajczyk
urugwajczyk
26 września 2019, 23:25
To co mnie w nim najbardziej drażni to to że nie wykorzystuje zmian, a to co odwalił zdejmując Leao i Bennacera... facet jest sabotażystą.
0
MK92
MK92
26 września 2019, 23:45
Co roku to samo piszemy ;)
0
Mateusz1982
Mateusz1982
26 września 2019, 23:13
Ej, w opisie jest, że graliśmy 4-3-1-2 xD Conti ma kontuzję?
0
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:12
A co do drugiej linii, Hakan i Bennacer to wspaniałe duo, tak pięknie ze sobą współpracuja w ofensywie i w defensywie, ta dwójka musi grać ze sobą, to prawie na pewno przyniesie pozytywne efekty, natomiast Kessie to tragedia, nie wiem, może Krunic albo Jack za niego? Bo facet jest słaby niemal w każdym aspekcie, w defensywie ma problemy ogromne z powrotami, Bennacer musiał przez niego robić z Musacchio za dwóch, bo Franck tak zapuszczal się do ataku że nie wracał do obrony, w ataku zresztą podobnie, nieudolność w strzałach czy podaniach to istne szaleństwo, od dawien dawna nie widziałem takiego gracza który tak nie potrafił normalnie dograć w pole karne czy strzelić, aż mnie wzięło zdziwienie.

O ile Bennacer i Hakan grać ze sobą muszą, tak Franck nie może w takiej formie być zawodnikiem 1 składu, bo to się nie uda.
2
Moris
Moris
26 września 2019, 23:15
Grając Calhanoglu to na pewno daleko zajedziemy. Gość dla mnie jest pierwszy do odstrzału
2
Zuber
Zuber
26 września 2019, 23:16
Krytykujesz Francka a o Suso nic nie wspomnisz? Biega w tą i w tamtą, bo zdolny Hiszpan, ma kołka w dupie i wraca jak święta krowa do defensywy, więc oni nie łatają dziury za Kessiego, tylko za Suso jak już chcesz tak krytykować.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 września 2019, 23:17
Gdyby nie Kessie to Torino zjadłoby w środku Bennacera z Hakanem. W ataku faktycznie jest słaby ale w defensywie robi świetną robotę. Tylko on trzyma nam środek pola pod jako taką kontrolą. Dla mnie do wymiany jeszcze Suso oraz Piątek i może zaskoczy. Tylko na kogo? Rebić to na razie parodia piłkarz, Leao lepiej radzi sobie z prawej strony Cutrone sprzedaliśmy.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:24
0
daro12555
daro12555
26 września 2019, 23:20
Hakan niby taki dobry -Jack lub Paqueta w jego miejsce ,Kessie oprócz tej okazji dobry mecz ale po swojej stronie ma takich tuzów jak Suso co ani przedryblować nie potrafi ,ani podać do przodu celnie ani dośrodkować a szybkość to ma żółwia .Do tego Calbria ani w ofensywie ani w defensywie nic nie daje.
0
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:21
Zuber - różnica polega na tym że Suso to przede wszystkim zawodnik grający na skrzydle i którego tak wielkim zadaniem jak dla Kessiego nie jest powrót do obrony (choć każdy wraca, bo tak gra się obecnie w piłkę), do tego mimo że nie lubię Suso to potrafi 3 razy więcej zrobić w ofensywie niż Kessie który psuje non stop od kiedy tutaj jest, rzadko wychodzi mu tutaj świetna akcja w ofensywie, najczęściej to się kończy cornerem dla nas po jego złym dograniu albo rozpoczynania gry przez drugi zespół

Moris - no ja widziałem świetny mecz Hakana, z Bennacerem możliwie MVP tego meczu, ale spk, krytykujmy, bo Hakan.
0
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:23
Wielki prostownik - nie widziałem aby Kessie trzymał kiedykolwiek środek pola, dzisiaj świetnie to robił Bennacer, a nie Kessie.
0
Zuber
Zuber
26 września 2019, 23:27
Sam sobie przeczysz, pierw piszesz, że nie wraca a potem, że się wraca bo tak się teraz gra, to się zdecyduj gościu. Ile razy Calabria czy Kessie wybiegają do przodu a ten typ kręci kółko i odgrywa do tyłu. Akurat w tym meczu to Kessie zrobił więcej w ofensywnie niż Suso, który pod koniec zrobił 1 setkę a cały mecz dreptał, wow.
0
serginho83
serginho83
26 września 2019, 23:28
Zarówno Kessie, jak i Calhanoglu zagrali dobre zawody w 1 połowie, natomiast w drugiej cały zespół stanął. Jeżeli piszesz, że Franck nie powinien grać w 1 składzie, to w takim razie kto za niego??? Tu jak koledzy zauważyli robi dobrą robotę w defensywie i na tą chwilę nie ma nikogo w kadrze, kto mógłby go zastąpić... Za Hakana może grać i Bonaventura i Paqueta.
1
Milanboy
Milanboy
26 września 2019, 23:33
Zuber - nic nie przecze, ja tylko napisałem jak ogólnie gra się w piłkę, że każdy wraca do obrony, ale, jest jedno ale, Suso tego nie musi tak nagminne robić jak musi to robić Kessie, Calabria pozostawiony sam sobie bez wsparcia jest największym zapalnikiem tej ekipy, nikt tak się nie gubi bez partnera jak on na boku obrony, takim musi być Kessie, a Suso wracać też powinien, ale nie tak jak Franck, bo Suso ma więcej zadań ofensywnych niż defensywnych, a Kessie kompletmie nie może tego rownowazyc, i często wychodzi w meczu tak że on jest cześciej skrzydłowym niż Suso, a co do akcji, Kessie był więcej razy w polu karnym, ale był tak nieudolny po raz enty że aż mi ręce opadaly, Suso nawet jednym dograniem stworzył tysiąc razy więcej zagrożenia niż Kessie kicksem z 2 m.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:35
0
Eravier
Eravier
26 września 2019, 23:12
Wiadomo, ze mądry Polak po szkodzie, ale Silva z takim Leao mógłby w ataku lepiej wyglądać niż z Piatkiem. A Rebic to parodia póki co.
2
jasiom22
26 września 2019, 23:16
Ze smutkiem podzielam tą opinię, jeszcze Paqueta do kompletu z Leao i Silvą, to było moje przedsezonowe marzenie... Rebić przypomina mi narazie Taarabta. Z drugiej strony dwój Rebić-Piątek z powiedzmy Hakanem za plecami, też mogło by wypalić gdyby nie było ustawiania wszystkiego pod Suso.
0
Zuber
Zuber
26 września 2019, 23:19
Taarabta? Chłopie Taarabt to tu chodził, aż miło.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
26 września 2019, 23:12
Przegraliśmy po najlepszym meczu w sezonie. W końcu coś działało w ataku. Tym razem trudno winić Giampaolo że Piątek i Kessie nie potrafią trafić do bramki z 2 metrów. Aczkolwiek strzelenie 1 jednej bramki z gry w 5 meczach to prawdziwe kuriozum.
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:14
2
daro12555
daro12555
26 września 2019, 23:12
Po prostu frajerzy ,żal się patrzeć na tego Suso nawet podać ani dośrodkować ani kiwnąć ,a o braku szybkości to nawet nie ma co się rozpisywać .Belotti pokazał Piątkowi jak się gra .
0
Jalapeno
Jalapeno
26 września 2019, 23:11
Belotti... Gadamy o człowieku, ktory jest lepszym napastnikiem od Immobile. Ciro po prostu wykreca lepsze liczby, bo gra w lepszym, bardziej ofensywnym klubie i obok siebie ma lepszych grajkow. Belotto mimo wszystko i tak kreci świetne wyniki i mimo nadal mlodego wieku, za sezon moze miec juz 100 bramek w Serie A. Czystymi umiejetnoscami to naprawdę top3 dziewiatek w tej lidze...
2
siara8888
siara8888
26 września 2019, 23:11
Rebic to bedzie kolejna pomylka....
6
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:13
Już w pierwszym meczu to pokazał jak miał ogromne trudności z przyjęciem piłki.
0
roby
roby
26 września 2019, 23:11
Ofensywny trenerek 3 bramkj strzelone z tego 2 z karnego,zero akcji,zero jakoscinzerk czegokolwiek,i jeszcze bramkarz wkomponowal sie w resxte nieudaczników...powtorze Biglia Rr nie bylo i bylo lepiej plus podstawa Suso aut ,on to tlamsi wszystko i Piatek lawa...jestem pewien ze byruszylo wszystkk ku lepszemu
2
konrad1604
konrad1604
26 września 2019, 23:13
Zero akcji ? Oglądałeś mecz? ;)
0
roby
roby
26 września 2019, 23:29
Mowie o wszystkich....meczach
0
KewineK1899
KewineK1899
26 września 2019, 23:45
Wszystkie mecze a dokładnie 5 ligowych trenera w Milanie nie daję powodu do krytykowania i skreślania wszystkich a jak zero akcji itd to naucz się oglądać mecz bo skoro dla ciebie ponad 50 niebezpiecznych ataków 16 sytuacji bramkowych to nic to zmień klub na inter a co do twojej taktyki to się cieszę że trenerem nie jesteś
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 września 2019, 23:11
Panowie spokojnie, mamy tylko 3pkt straty do 4 miejsca. Ide spać bo sam sobie bana bym musiał dać jakbym napisał co myślę. Forza Milan, #GiampaolOut
Edytowano dnia: 26 września 2019, 23:11
12
Gzikuu
Gzikuu
26 września 2019, 23:12
A patrząc na rywali i ich grę mogliśmy spokojnie być w pierwszej trójce. Jednak jesteśmy tam gdzie jesteśmy i patrzmy tylko na to, a nie gdzie możemy być jak zaczniemy wygrywać, bo nic nie zanosi się na to, że zaczniemy.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 września 2019, 23:11
Moim zdaniem główną winę ponoszą Ci co sciągają do Milanu takich tuzów jak Hakan, Kessie, Biglia, Rebic, Piątek itd. Szczerze wolałem już ten Milan z Deulofeu, Kucka czy Lapadulą. Mam wrażenie, że Milan już nie wróci na swoje miejsce w europejskiej piłce. Elliott drużyny nie wzmocni bo kasa bedzie szła na stadion po czym klub sprzedadzą pewnie w kolejne niepewne ręce.
2
spread
spread
26 września 2019, 23:12
kessie pierwsza połowa najlepszy na boisku, na drugą wyszedł chyba zastraszony przez szatnie.

rebicia nie oceniam, chciałbym go zobaczyć od pierwszej minuty.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
26 września 2019, 23:19
Moja ocena Francka odnosi się do całej jego kariery w Milanie a nie do tego meczu.
0
vorti
vorti
26 września 2019, 23:11
Najlepiej po przerwie jak Suso stał na "10" podał do przeciwnika i poszła kontra, a po chwili już na skrzydle xD szkoda. Były akcje, Sirigu uratował dupę Toro i wyjął 2 100%... Kessie oprócz odcięcia tlenu pod bramką dobry mecz. Trener zmiany gorsze od b klasy.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się