SCUDETTO


Giampaolo: "Zagraliśmy najlepszy mecz od początku sezonu, ale wracamy bez punktów"

27 września 2019, 00:18, Ginevra Aktualności
Giampaolo:

MARCO GIAMPAOLO: "Jak podnieść się po kolejnym rozczarowaniu? Trzeba to zrobić, nie ma innego wyjścia. Drużyna zagrał najlepszy mecz od początku sezonu. Wraca jednak do domu bez punktów. Zespół pokazał, że wierzy w to, co robi, i że jest zaangażowany. Szkoda tego wyniku, bo wygrana podniosłaby morale. Przykro mi przede wszystkim ze względu na moich zawodników, bo ich reakcja na porażkę w derbach była dobra. Pokazali, że są prawdziwymi profesjonalistami. Mam nadzieję, że ich pewność siebie pozostanie niezachwiana i że nadal będą dobrze pracować. Wejście Bonaventury? Najgorsze było to, że Milan nie potrafił zamknąć tego spotkania, zabrakło większego zdecydowania pod bramką. Leao nie miał już siły, by wracać do obrony. To sprinter, potrzebuje czasu, aby się zregenerować. Widziałem, że był już bardzo zmęczony. Również Hakan opadał z sił. Jack gwarantował nam tę samą jakość, wykazał się intuicją zagrywając tę piłkę do Kessiego w końcówce. Drużyna zdenerwowała się z powodu wyrównania Torino. Odczuła to jako niesprawiedliwość ze względu na to, co wcześniej prezentowała. Nie sądzę, że wejście Jacka zmieniło mecz na gorsze. Błędy Piątka? Czy mnie to martwi? Nie. Dziś nie był precyzyjny i nie dopisywało mu szczęście. Jednak w porównaniu z poprzednimi meczami, w których w ogóle nie strzelaliśmy, dziś przynajmniej miał sporo okazji. Myślę, że liczy się też zdolność do współpracy. Takich właśnie odpowiedzi na krytykę oczekuje się od zawodnika. Błędne zachowanie trzeba korygować. Opinia zarządu? Oni są w Milanello codziennie. Potrafią ocenić jakość wykonywanej pracy. Ja oczywiście jestem pod lupą. To naturalne. Wykonuję tez zawód z pełnym oddaniem. Staram się poprawić grę Milanu, choć wiem, że jestem zależny przede wszystkim od wyników. Czuję, że drużyna wciąż jest ze mną. Gdyby było inaczej, dziś wieczorem zagrałaby bez zaangażowania. Brak zmiany Suso? Suso potrafi "zapalić światło". Ma intuicję i swój wachlarz zagrań. Podanie do Piątka w 93 minucie było jego. Gdybym widział, że snuje się po boisku, to bym go zmienił. Jeśli myślę, że może jeszcze to "światło" zapalić, to nie zmieniam. Faul na Calhanoglu przy bramce na 1-1? Wydaje mi się, że to był faul, ale nie możemy cofnąć czasu. Teraz już nie jest ważne, co ja czy ktoś inny sądzi na ten temat. Nic już nie zmienimy".



76 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jarek2572
jarek2572
27 września 2019, 14:02
Najlepszy mecz ? To samo mówił po derbach.
0
TR3V0R
TR3V0R
27 września 2019, 14:01
Gdybyśmy grali każdy mecz tak jak pierwszą połowę, spokojnie top4 byśmy mieli. Niestety jak dla mnie to przygotowanie fizyczne y niektórych zawiodło np. Hakan, u którego trudno było nie zauważyć zmęczenia, nie mam pojęcia dlaczego wuja go nie zmienił. Nie jest to całkowicie wina trenera, bo pierwszą bramkę którą straciliśmy, taki bramkarz jak Gigi nie powinien mieć żadnych problemów z wyjęciem tego, a jednak popełnił błąd, druga bramka też taka troche padaka ale nic. Wnioski z tego takie że musza ćwiczyć wytrzymałość na boisku, i trener musi dokonywać SENSOWYCH zmian, bo po zdjęciu Leao czy Bennacera nasza gra była beznadziejna. Wiem że pewnie obawiał się że Bennacer może dostać drugą żółtą, ale Leao mógł zostawić.
0
ciiigi4
ciiigi4
27 września 2019, 11:39
Dla mnie najdziwniejsze jest to że w przedsezonowych sparingach było widać jakaś myśl w naszym graniu, piłka chodziła szybko, na jeden dwa kontakty i gra do pola karnego wyglądała więcej niż przyzwoicie. Zaczął się sezon i... nie widziałem takiej gry jeszcze w żadnym meczu..
0
acmti__
acmti__
27 września 2019, 12:21
Wczoraj też chodziła przez 45 min. Ale wystarczyła strata bramki i drużyna zamienia się w przegrywow. Z resztą trener zmianami też przechodzi sam siebie
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 11:36
MG wystawił wreszcie optymalny skład personalny i w efekcie mieliśmy dość długimi fragmentami najlepiej wyglądający Milan w tym sezonie. Nawet jeśli Giampaolo mógł przeprowadzić lepsze zmiany (kwestia nieco dyskusyjna bo zarówno Bennacera jak i Leao raczej trzeba było zdjąć) – to mecz przegrali wyraźnie piłkarze na boisku. Gdyby piłkarze wykorzystali stworzone dogodne sytuacje to w 71 minucie Torino nie miałoby już takiej woli walki bo byłoby po meczu. Inna sprawa, że ilekroć oglądam powtórki to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że Hakan jednak był faulowany przez Rincona. Gracz Torino na 99,9% nie trafił w piłkę i niemal na pewno trafił w nogi Turka. Dodatkowo przy bramce wyrównującej mocno zaspali Musacchio i Donnaruma – również zdecydowanie błędy indywidualne.

Krzysiek Piątek był w tym meczu znacznie bardziej ruchliwy niż w poprzednich spotkaniach, w których rozpoczynał mecze w pierwszym składzie, ale niestety jak dla mnie był jednym z głównych winowajców tego, że wyjechaliśmy z Turynu bez punktów. Piątek nawet w poprzednim sezonie był WYRAŹNIE słabszym piłkarzem niż chociażby Cutrone i nadal czysto piłkarsko jest dość słaby. Natomiast jego jedynym – aczkolwiek ogromnym – atutem była w zeszłym sezonie skuteczność, co miał to trafiał. W obecnym sezonie już Go ten zmysł strzelecki nie ratuje ani trochę… W dogodnych sytuacjach najczęściej po prostu nie trafia w bramkę… Nie bardzo jest jednak kim Go zastąpić. Leao lepiej wygląda przy linii bocznej, a Ante Rebić to póki co taki chaos, że kompletnie nie wiadomo czego się po nim spodziewać… Należy więc liczyć, że jeśli Milan zacznie regularniej grać do przodu tak jak wczoraj to Polak zacznie trafiać.

Najgorszy mecz w tym sezonie z całą pewnością zaliczył też Suso. Co prawda MG miał rację, że Hiszpan jest graczem, którego warto trzymać na boisku nawet jak ma gorszy dzień bo jednym zagraniem może zmienić wynik, ale przez ponad 90 minut Suseł wydawał się być na boisku stłamszony i unikający swojej typowej gry, czyli z ryzykiem i do przodu.

Na pewno w kolejnych meczach MG nie powinien ruszać drugiej linii, która wczoraj wyglądała wreszcie dobrze. Bennacer w prawdzie zaliczył kilka niepotrzebnych strat, ale Jego sposób gry jest dokładnym przeciwieństwem Lucasa Biglii – pobudza zamiast usypiać kolegów i dynamizuje akcje. Pomijając ostatnią sytuację, naprawdę dobre zawody rozegrał Franck Kessie, u którego drażni mnie tylko to, że okazjonalnie odpuszcza czasami walkę o piłkę, czego praktycznie nie widuje się u pozostałych graczy środka pola. Hakan zagrał na swoim na prawdę przyzwoitym w tym sezonie poziomie (wg statystyk był wczoraj najlepszy w naszym zespole) i myślę, że o miejsce w wyjściowej jedenastce póki co absolutnie nie powinien się martwić.

Ogólnie myślę, że jedenastka, która zagrała z Bykami jest tą optymalną na tę chwilę, a po drużynie widać wreszcie progres. Wczoraj ktoś w komentarzach zaproponował jedną ciekawą korektę, nad którą może warto byłoby się dłużej pochylić: mianowicie wprowadzenie Contiego za Suso. Wstawiliśmy Theo, Bennacera i Leao, żeby była większa dynamika w ataku i to przynosi efekt. To samo mógłby dać Conti za Suso. Włoch grałby wprawdzie dużo prościej od Hiszpana ale to nie musiałoby oznaczać, że źle… Anrea potrafi dośrodkować, a i w obronie myślę, że Calabria miałby znacznie większą asekurację ze strony rodaka. Nie chciałbym jednoznacznie przesądzać, że to lepsze rozwiązanie niż trzymanie Suso (w którego osobiście wierzę) w wyjściowym składzie, ale na pewno jest to coś co w teorii ma ręce i nogi.

Co do samego trenera to póki co zbiera sporo minusów u mnie. Zbytnia asekuracja we wprowadzaniu nowych graczy, zbyt ostrożne i zachowawcze podejście do poszczególnych spotkań, złe wybory personalne, czy nietrafiane zmiany. Wreszcie: przed meczem z Interem napisałem, że do końca września liczę na 4 punkty w trzech pozostałych meczach, a już wiem, że nawet tych niewygórowanych oczekiwań drużyna MG nie spełni… Absolutnie nie uważam jednak, że dobrym pomysłem byłoby zwolnić Go w momencie, kiedy te Jego mechanizmy wydają się ruszać z miejsca i dają pozytywne sygnały, a wyjściowa jedenastka wreszcie wydaje się być optymalna.
Edytowano dnia: 27 września 2019, 11:37
3
KKP19
KKP19
27 września 2019, 12:29
Piątek nawet w poprzednim sezonie był WYRAŹNIE słabszym piłkarzem niż chociażby Cutrone - tak? Te 30 bramek w sezonie i m.in. ta bramka z ostrego konta Napoli byly slabsze w pop sezonie byly slabsze niz Cutrone w pop sezonie ?
0
KKP19
KKP19
27 września 2019, 12:30
Piątek nawet w poprzednim sezonie był WYRAŹNIE słabszym piłkarzem niż chociażby Cutrone - tak? Te 30 bramek w sezonie i m.in. ta bramka z ostrego konta Napoli byly slabsze w pop sezonie byly slabsze niz Cutrone w pop sezonie ?
0
Gerada
Gerada
27 września 2019, 13:34
@ KKP19 podkreśliłem, ze Piątek miał jedną wyraźną przewagę: wykańczanie akcji. Do wykańczania akcji wlicza się właśnie strzelanie goli, o którym piszesz... Piątek w wyraźny sposób gorzej przyjmuje, gorzej gra z obrońcami na plecach, gorzej podaje piłkę... Sęk w tym, że jeśli przestanie być skuteczny to traci swój jedyny atut i to jest całą bolączka. Krzysiek jest lepszym napastnikiem jeśli utrzymuje swoją skuteczność killera ale jeśli nie będzie od zdobywania goli to w innych elementach piłkarskiego rzemiosła przegrywa z konkurencją dość znacznie...
0
adamos
adamos
27 września 2019, 11:23
Dobra miarka się przebrała Maldini niech dzwoni po Spala albo Ranieriego...
1
Milanista96
Milanista96
27 września 2019, 11:22
Czy rade krunic jest tak słaby że nie może zadebiutować?
0
27 września 2019, 10:41
Czas na nowego trenejro się zbliża , zaraz słynne ultimatum :D
0
LunaS
LunaS
27 września 2019, 10:49
Najlepszy scenariusz dla Milanu to wysoka przegrana z Fiorentiną i żegnamy tego budowniczego ... za wolno wszystko robi - zanim te jego pomysły wypalą to zima będzie ... i potem cała wiosna gonienia żeby wylądować na 5-6 pozycji ... dzięki - przerabiałem to już parę lat ...
0
Zuber
27 września 2019, 11:00
Jak można życzyć własnemu klubowi wysokiej porażki, tylko chyba na tej stronie są tacy "kibice".
4
KKP19
KKP19
27 września 2019, 12:23
Wczoraj grali ładnie nawet
Jak wszytko będzie co chce Giampaolo to bedziemy dobrze
A porażki nigdy sie nie powinno życzyć własnemu klubowi
0
Zuber
27 września 2019, 10:35
Akurat co do zmiany Bennacera to nie ma co się pruć, kto oglądał mecz to widział, że chłop odpuszczał w defensywie bo był świadom kartki na swoim koncie. Suso był do zmiany, ale jednak chłop się obronił jednym podaniem. Leao był bez siły później i też ta zmiana nie może dziwić. Prawda jest taka, że nie mam żadnego dobrego zmiennika do pomocy na pozycję Bennacera, bo wpuszczać Biglie to jak samobój. Trener w tym meczu zawinił najmniej i chyba wie to każdy kto nie oglądał meczu ze smartphonem w ryju. Donnarumma i Piątek nam załatwili mecz.
Edytowano dnia: 27 września 2019, 10:36
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 września 2019, 10:40
O zmianę Bennacera aż takich pretensji nie ma co mieć bo miał kartkę a Hakan na DP daje radę przyzwoicie. Bardziej o brak zmiany Suso na Samu czy Pablo albo nawet Contiego. Przegrywasz, masz 1 zmianę i z niej nie korzystasz no głupota.
0
Zuber
27 września 2019, 10:51
Niby tak, ale ani Pablo ani Samu by takiej piłki nie dostarczyli, więc brak tej zmiany też się broni jakoś. Pretensji do trenera nie mam żadnych, to nie jego wina, że poszczególni zawodnicy zawodzą. Donnarumma z takim wzrostem i zasięgiem ramion to by się wstydził dać sobie wsadzić taką bramkę w krótki róg, potem wybicie piłki przed siebie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 września 2019, 10:55
Zgoda, wina raczej obrońców że do tych sytuacji dopuścili ale faktycznie Gigio powinien się lepiej zachować. O ile przy 1 bramce mocny strzał i można zrozumieć o type przy drugiej fatalne wybicie na środek.
0
RuFFDante
RuFFDante
27 września 2019, 11:11
Mecz to zalatwil w moim odczuciu wysoki pressing w drugiej polowie. Torino w pewnym momencie gralo tylko dlugie pilki do przodu, a Mateo nie dawal rady z Bellottim.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
27 września 2019, 10:11
Wczorajszy skład był w końcu optymalny. Widać ile znaczy w środku pola zawodnik (Bennacer) który potrafi szybko przetransportować piłkę z obrony do ataku. O porażce zadecydowały głupie zmiany oraz nieporadność w wykańczaniu akcji. Ale za to ostatnie trudno mieć pretensje do trenera. Widać natomiast że drużyna nie jest przygotowana ani fizycznie ani taktycznie do sezonu. Generalnie rządzi przypadek i chaos. Nie potrafimy przejąć kontroli nad wydarzeniami na boisku, uspokoić gry. Wydaje się że Giampaolo zawalił okres przygotowawczy a na dodatek nie ma charyzmy aby wstrząsnąć zespołem. A niektórym piłkarzom zwyczajnie należą się mocne słowa.
1
patoo_07
patoo_07
27 września 2019, 10:10
A tak ku pokrzepieniu serc, przypomnę tylko że za miesiąc gramy z Lazio, Napoli i Juventusem tydzień po tygodniu :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 września 2019, 09:52
Brakuje mi u Marco szybszej reakcji na to co się dzieje na boisku. Kolejny mecz gdzie przeciwnik wychodzi na prowadzenie i nie potrafimy odpowiedzieć a u Gattuso drużyna pokazywała charakter w takich momentach i często odrabiała straty.
Przy bramce na 2-1 od razu powinny być 2 zmiany oprócz Rebicia ktoś za Suso, nawet walczak Borini. A to kolejny mecz gdzie nie wykorzystuje zmian, mimo że ławkę mamy dużo lepszą niż sezon temu.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2019, 09:56
Przede wszystkim trzeba było w porę zmienić przemęczonego Hakana.
0
patoo_07
patoo_07
27 września 2019, 10:09
A mi brakuje u Marco szybkiej dymisji. :D
4
Nereo
Nereo
27 września 2019, 09:37
Gra Milanu mogła się podobać w pierwszej połowie, szkoda że nie wykorzystaliśmy okazji na podwyższenie prowadzenia. Ale to jak łatwo straciliśmy te dwie bramki... Belotti zrobił to praktycznie bez wysiłku.

Mecz z Fiorentiną będzie ważny dla obydwu zespołów, które muszą się przełamać. Może być ciężka przeprawa.
2
MK92
MK92
27 września 2019, 09:35
Akurat po tym meczu wielkich pretensji do Giampaolo nie mam, bo Milan w końcu zaczął coś grać w ataku. Wypowiedź trenera brzmi całkiem sensownie. Trudno, każdemu jest przykro. Zadecydował ogromny brak skuteczności.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2019, 09:38
Zdecydowały głupie zmiany oraz brak stanowczej reakcji na z minuty na minutę słabnący oraz tracący koncentrację zespół.
4
dejtfid1899
dejtfid1899
27 września 2019, 09:16
Ten mecz trener przegrał zmianami. Po co schodził Bennacer i Leao wie tylko on. Co robił na boisku Suso cały mecz który jest dobry jedynie w robieniu kółeczek. Hakan też bezproduktywnych, momentami jakby go nie było. Największą bolączką Milanu jest stawianie na tę dwójkę.
Krzysiek zagrał słaby mecz to fakt, ale równie dobrze mógł strzelić 3 bramki i zamknąć usta krytykom. Polak szuka piłki i chce ją otrzymywać, inna sprawa że nie ma wystarczającej techniki czy siły jak Lukaku. Najgorzej wyglądał anemiczny strzał Krzyśka w I połowie który o dobre kilkanaście metrów minął bramkę Sirigu.
Ja jednak bym Krzyśka nie skreślał, to po jego dośrodkowaniu Leao wywalczył rzut karny. Piłka widać że go szuka, strzał tuż obok słupka, główka w Sirigu. Jeśli wróci do formy to będzie dalej zdobywał bramki i będzie egzekutorem Milanu, a Leao musi częściej podnosić glowe i patrzeć gdzie podać i nie wstrzymywac akcji.
Giampaolo powinien zastanowić się nad przydatnością Suso w zespole i czy nie lepiej przesunąć Hakana kosztem Hiszpana wyżej i dać w końcu szansę Krunićowi, który podobnie jak reszta młodych będzie chciał pokazać na co go stać.
3
LunaS
LunaS
27 września 2019, 09:23
Nie zgodzę się z Tobą - skład był optymalny. Już prawie wszyscy grali Ci co mieli grać ... nikogo lepszego na ławce nie mamy niestety ... Moim zdaniem oni są słabo przygotowani fizycznie, mentalnie (przegrane obniżają mental a szczególnie w derbach) i taktycznie (cały czas dostosowanie piłkarzy do taktyki a nie na odwrót). Giao miał cały okres przygotowawczy i słabo to wyszło. Ktoś tam pisał że Inter ma gościa od przygotowania fizycznego tego który przygotowywał Real jak ciągnęli ligę mistrzów jedną za drugą i widać jak oni zasuwają - a nasi nie mają tyle siły. Zamiast się skupić na ostrej robocie to wklejali filmiki jakie to oni skoki do wody robią z łódki :) Albo coś chcesz osiągnąć w sporcie albo nie - i my trafiliśmy na grupę ludzi która jest przeciętna mentalnie. Bo gościu który miałby ambicje coś osiągnąć (np. taki Kessie - to po takiej świecy to ja bym został na boisku po meczu i walił ze 4 godziny z paru metrów do bramki :) Nie chcę Was smucić - ale ta ekipa nic nie osiągnie. Konkurencja jest za duża - TOP3 poza zasięgiem - a walka o 4 miejsce jest bardzo zażarta.
0
Zuber
27 września 2019, 09:27
Masz napisane po co ich zdjął, ale jak widać czytanie, ze zrozumieniem boli.
0
Sobi
Sobi
27 września 2019, 09:06
Ja dziś na spokojnie już widzę coraz więcej pozytywów w tym meczu, wynik wyjątkowo nieszczęśliwy, ale w końcu było sporo fragmentów porządnej gry, było parę bardzo dobrych sytuacji. Ekipa powoli dociera się z taktyką, zawodnicy dochodzą do formy, zaraz zacznie się też na poważnie konkurencja w zespole (Bona z Suso, Paka z Calha, Rebić z Leao, Theo z RR, Caldara z Musacchio) i jestem przekonany, że coraz szybiej będziemy robić postępy ! ja wierze, że skład mamy na top4 i w tym sezonie jeszcze to udowodnimy.
3
Endriu
Endriu
27 września 2019, 08:47
Gdybym widział, że snuje się po boisku, to bym go zmienił. Ten facet jest ślepy. Suso do 93min nie istniał a i zaczyna grac jak Biglia, zeby nie wpisali mu niecelnego podania to asekuracyjnie podaje do tyłu.
0
Zuber
27 września 2019, 09:50
Ale jakby Piątek strzelił po tej akcji to śpiewałbyś pewnie inaczej.
1
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
27 września 2019, 08:37
Muszę się Wam do czegos przyznać ..Postawiłem w czoraj u buków..mówie sobie jak Milan wygra to najlepsza nagroda..ale postawiłem na kuponie jedynke ..jak przegrają to chociaż wpadnie pare groszy.. no i kurde Belotti przewrot(nie)ką załatwił ...
Teraz Fiorentina ...ciemność widzę ciemność....
Słabiej to wygląda niż przewidywania...jak tak dalej pójdzie to nie zagramy nawet w lidze europy 2.....środek tabeli na ten moment to max...
0
szfarceneger
szfarceneger
27 września 2019, 08:33
Mówcie o nim co chcecie, ale wczorajsza przegrana to, mimo że zagrali najlepszy mecz w sezonie, zasługa piłkarzy. To nie Giampaolo wpuścił farfocla na 1:1 i nie on zmarnował dwie setki pod koniec meczu.
3
Zuber
Zuber
27 września 2019, 08:35
Owszem, to samo często mówiłem po spotkaniach Rino.
Jednakże, to Giampaolo zrobił tragiczne zmiany, a ma z czego wybierać na ławce, w przeciwieństwie do tego co miał Rino.
5
ACM1993
ACM1993
27 września 2019, 08:26
Myślę że wynik Gasperiniego w Interze może być zagrożony
1
MilanHomer
MilanHomer
27 września 2019, 08:24
Po 2 pierwszych sparingach widziałem Suso, który będzie robił różnicę. Teraz widzę po prostu słabego piłkarza z fajna techniką. Sprzedać Suso, Hakana, Musaczjo, Rodrigueza, Biglie. Może będą z tego klopsy. Ale nie z bogami wyżej wymienionymi. No i prawa obrona to póki co autostrada. Do tego Krunic 8 mln na trybuny. Serio jest gorszy od Hakana i Biglii? To lepiej było nie wydawać tej kasy i wziąć jakiegoś juniora z primki.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
27 września 2019, 08:16
Hakan opadł z sił ale po co zmiana.. a właściwe na druga połowę został w szatni.. od wejścia Bonaventury gra siadła całkowicie nie da się ukryć. Zastanawia mnie Krunić czemu nie ma do tej pory swojej szansy.
0
Rafalzki
Rafalzki
27 września 2019, 09:19
jeśli dobrze pamiętam to tą patelnię Kessiemu wyłożył właśnie Bonaventura.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
27 września 2019, 09:32
możliwe, że tak ale poza tym chyba nic więcej
0
dysha1992
dysha1992
27 września 2019, 08:13
Jeszcze raz zagraliśmy dobra połowę spotkania. Albo Torino zagrało tak słabo. Mecz ma niestety dwie. Zatrudnić Rino na asystenta, albo po prostu wywalić Giampaolo na zbity pysk. Przecież są lepsi... Allegro, Mourinho, Marcelinho (czy jak mu tam, o tego byłego Valencii mi chodzi)
Dopóki jeszcze jest czas trzeba się go pozbyć
0
lopezito84
lopezito84
27 września 2019, 08:23
Po tym spotkaniu nie można winić trenera to napastnicy winni są nie wykorzystanych sytuacji Dunnaruma cały czas nam dupę ratował wczoraj mu się zdarzyło popełnić błąd
3
acmti__
acmti__
27 września 2019, 08:08
Czasami się zastanawiam czy z boku linii poszczególni zawodnicy wyglądają inaczej niż w TV. Może Giampaolo powinien oglądać mecze na ekranie wtedy zibaczylby że zmiana Bennacera to był strzał w stopę.
0
roby
roby
27 września 2019, 07:43
Obtak na 95 min trzymania wirtuoza suso na boisku zeby zrobil 1 akcje....ehhhhh
0
patoo_07
patoo_07
27 września 2019, 07:41
Szkoda, że Fiorentina wygrała w środę, bo idealnym dopełnieniem naszej sytuacji byłoby przełamanie fiołków na San Siro. Swoją drogą, ciekawe będzie oglądanie jak Ribery robi dżem z Calabrii i Musacchio.
2
vorti
vorti
27 września 2019, 07:27
Ja bym na miejscu zarządu zatrudnił Gattusso jako psychologa i dał mu wolną rękę jak będzie pracować. Przecież gdyby nie to, że właśnie mentalnie drużyna nie potrafi zamknąć spotkania mając na to okazje to wkoncu mielibyśmy spokój do niedzieli...
1
Bandita
Bandita
27 września 2019, 07:20
Ściąga najlepszych, a zostawia kaleków. Żal no żal
0
27 września 2019, 07:18
Ale z ta blońską w reklamie to byście dali spokoj.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 września 2019, 07:50
Zapewne dev nie ma wpływu na treść reklam.
0
Bandita
Bandita
27 września 2019, 07:54
To nie przeglądaj podobnych stron to nie będzie. Ehh algorytm chłopie
0
Bandita
Bandita
27 września 2019, 09:01
Chyba nie bo stron bukmacherskich nie przeglądam a reklama jest to musi inaczej działać
0
Bandita
Bandita
27 września 2019, 07:14
Dwa słowa.
Paszoł won!
2
Jago
Jago
27 września 2019, 07:11
Czy to jego wina że Piątek, Theo czy Kessie nie potrafią strzelić skutecznie na bramkę? Nie. To jego wina że robi złe zmiany? Tak.
3
TR3V0R
TR3V0R
27 września 2019, 13:56
od Theo nie wymagaj wykończenia na miarę napastnika, chłopak zagrał super spotkanie, był aktywny, nie bał się ruszyć z piłką do przodu, a nie tak jak RR. Jak dla mnie Theo powinien mieć pierwszy skład tak samo jak Bennacer czy Leao. Ale nie zmienia to faktu że z Piątkiem, Kessim czy zmianami masz rację.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 września 2019, 06:49
Ciężko, żeby z tak słabym Torino zagrać gorzej niż w 4 pierwszych kolejkach...Na jego miejscu zamiast powtarzać farmazony wjechałbym na ambicje poszczególnych piłkarzy.Niestety facet jest zbyt wyważony na takie ruchy.Swoją drogą coś mi się wydaje, że gość niczym Montella popełnił błędy w okresie przygotowawczym(co widać po tym niepokojącym opadaniu z sił w drugich połowach) i nowy trener będzie musiał zaczynać od ''karnego'' zgrupowania w środku sezonu.
Edytowano dnia: 27 września 2019, 06:52
0
patoo_07
patoo_07
27 września 2019, 06:39
Ale farmazony. Weźcie go zabierzcie już, bo nie wytrzymam.
0
kozik___13
kozik___13
27 września 2019, 06:01
To Torino zagrało najgorszy mecz w sezonie do 70 minuty
1
kozik___13
kozik___13
27 września 2019, 06:01
To Torino zagrało najgorszy mecz w sezonie do 70 minuty
0
Gullit80
Gullit80
27 września 2019, 05:42
Sam sobie strzela w kolano takimi wypowiedziami. Piłkarze opadają z sił w 70 minucie i to na początku sezonu? To co będzie w jego połowie po 30 minutach już nie będą mieli siły. Suso zapala światło w 4 meczu w 93 minucie i on się z tego cieszy. Może za wcześnie na takie sądy ale jak tak dalej będzie to módlmy się o środek tabeli na koniec sezonu bo z tym trenerem to będzie walka o utrzymanie a nie LM.
Edytowano dnia: 27 września 2019, 05:43
0
CandyAmigo
CandyAmigo
27 września 2019, 01:25
Zawodnicy są FATALNIE przygotowani kondycyjnie. Kolejny mecz, a w 70 minucie zdychają na boisku. Pan nie umiesz ich przygotować fizycznie.

Zawodnicy są rozbici mentalnie. Jedno niepowodzenie i wszystko się sypie, mentalność przegrywów. Pan nie umiesz ich przygotować psychicznie.

Zawodnicy kompletnie nie rozumieją taktyki. Co to było to coś w drugiej połowie? Wszyscy poruszali się bez ładu i składu. Pan nie umiesz ich przygotować taktycznie.
0
27 września 2019, 00:47
Typ ma pewnie zapis niezłej odprawy w przypadku zwolnienia i nic go nie martwi...
1
Milanboy
27 września 2019, 00:42
Może jednak dać tego Samu na prawą? No co, gorzej po tej stronie być nie może, bo na zdjęcie Calabrii jakoś nie liczę w następnym meczu.
0
jasiom22
jasiom22
27 września 2019, 01:04
NIE!!
0
jasiom22
jasiom22
27 września 2019, 08:28
Serio? Mam jakieś deja vu, bo rok temu było podobnie. Jak później Samu dostawał ciąg spotkań do zagrania, to kibice zauważyli z czym mają do czynienia. Nie zagrał 3 spotkań i znów wracam do tego samego?
Nie ma i nie było alternatywy Suso od 3 lat. Trzeba sobie takiego kupić i to na jakimś poziomie.
Under, Berardi, Orsolini - to nazwiska które powinniśmy brać pod uwagę.
1
Milanboy
27 września 2019, 10:35
Pamiętam że Samu operował głównie na lewym skrzydle, rzadko kiedykolwiek grał tutaj na po prawej stronie boiska.
0
karp_fso
karp_fso
27 września 2019, 00:32
Z Suso to akurat problem leży w tym, że jego jedynym zmiennikiem jest Castillejo. Jak wystawimy na prawym skrzydle prawonożnego gracza to jeszcze bardziej ograniczymy sobie możliwości gry.
0
Piotrek1899
27 września 2019, 00:34
Castillejo jest lewonożny.
3
Milanboy
27 września 2019, 00:39
To niezła prawa noga u tego Castillejo, nie ma co.
0
karp_fso
karp_fso
27 września 2019, 06:05
Nie zrozumieliście mnie. Castillejo jest jedynym zmiennikiem Suso właśnie ze względu na lewą nogę. Dlatego za Suso nie może grać Jack, czy Leao. A Samu to równie chimeryczny gracz co Suso
1
Pinokio
Pinokio
27 września 2019, 00:32
No to lecimy dalej z maratonem upokorzeń. Już w najbliższa niedziele kolejna porażka. No ale co tam, ważne, że dobrze zagraliśmy !
1
Katan
Katan
27 września 2019, 00:34
A nie w poniedzialek ?
Edytowano dnia: 27 września 2019, 00:34
0
rzezniq
rzezniq
27 września 2019, 00:28
Ta światełko u suso zapaliło się w 4 meczu w 93 minucie kolejne zapewne za 4 mecze co on w nim widzi
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
27 września 2019, 00:28
Nie rozumiem. Jeśli widział że Hakan opadał z sił (każdy to zauważył) to dlaczego nie wykorzystał 3-zmiany i go nie zmienił?
9
Katan
Katan
27 września 2019, 00:25
To, że był to dziś nasz najlepszy mecz to o niczym dobrym nie świadczy skoro i tak go przegraliśmy:( skoro Hakan też nie miał sił to co robił na boisku? Gdzie 3 zmiana Panie Marco ?
Edytowano dnia: 27 września 2019, 00:25
0
plotek
27 września 2019, 00:22
Dobra. Wyciskaj sok z żuka i jedziemy dalej. Winter is coming xD
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się