SCUDETTO


Kto obejmie Milan w przypadku zwolnienia Marco Giampaolo? Kandydatem Rudi Garcia

1 października 2019, 13:10, cinassek Aktualności
Kto obejmie Milan w przypadku zwolnienia Marco Giampaolo? Kandydatem Rudi Garcia

Jak podaje Tuttosport, w przypadku zwolnienia trenera Marco Giampaolo, stery ekipy rossonerich może objąć Rudi Garcia. Francuz doskonale zna ligę włoską, gdyż w latach 2013-2016 prowadził Romę. Co więcej, do Wiecznego Miasta sprowadził go wówczas obecny dyrektor Milanu, Frederic Massara. Ostatnie trzy sezony 55-latek spędził w Olympique'u Marsylia, z którym pożegnał się po zakończeniu poprzednich rozgrywek, a w 2018 roku doprowadził do finału Ligi Europy. Turyński dziennik dodaje, że wśród zalet Garcii można wymienić umiejętność pracy z młodymi zawodnikami, których na San Siro nie brakuje. Ponadto ustawieniem, na jakim bazuje, jest 4-3-3.



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
banan1899
banan1899
2 października 2019, 22:08
MG powinien zostać do końca sezonu.
0
mrkojiro
mrkojiro
2 października 2019, 07:31
Ja widzę tylko dwóch kandydatów. Allegri oraz Wenger. Może nie są to kandydatury wybitne dla większości z Was, ale dla włoskiego, ligowego średniaka z przepłaconą kadrą, są to kandydatury nadzwyczaj dobre, żeby nie powiedzieć, że wręcz odrobinę nierealne. Na tle naszych ostatnich trenerów, zarówno Włoch jak i Francuz to profesjonaliści, dla których gra w europejskich pucharach to chleb powszedni. Mają uznane nazwiska w środowisku, większy autorytet wśród piłkarzy i będą wartością dodaną w drużynie. Czego nie można powiedzieć o Inzaghim, Seedorfie, Gattuso, Brocchim, Sinisy, Giampaolo, Montelli... Trener ma być naszym przewodnikiem w drodze do Ligi Mistrzów. Tyle, że ja za przewodnika wolę kogoś, kto już tam był. Poza tym dotrzeć tam to jedno, a nie skompromitować się, to drugie. Wczoraj Tottenham przegrał 2:7 z Bayernem. Milan na tle "słabego" wczoraj Tottenhamu wyglądałby jak dziecko we mgle.
1
Nevi
Nevi
2 października 2019, 11:06
Ciekawe jak mieliby znaleźć motywacje do pracy u nas...
2
DarthImpaler
DarthImpaler
3 października 2019, 06:54
Morywacja do pracy w Milane - Lubisz wyzwania? Uważasz się za dobrego trenera? Uważasz że dasz radę? Spróbuj wyciągnąć Milan z gów.... znaczy z głębin niebytu.
0
chareck
chareck
2 października 2019, 02:20
@myken super komentarz. Jesteś żałosny...
0
MK92
MK92
1 października 2019, 23:30
Tydzień temu kurs trenerski w Coverciano ukończył Gianni Rivera. Czyżby nasza wielka legenda trafiła idealnie w porę?
Edytowano dnia: 1 października 2019, 23:30
0
myken
myken
1 października 2019, 19:24
Ja powiem Wam tak że teraz jest u nas bagno które sam GIANpadło zgotował.

Gość jest ślepy i nie potrafi czytać gry, widzi coś zupełnie innego na boisku niż wszyscy a jego taktyka jest tak skomplikowana że sam jej nie rozumie( ogólnie nie wiem czy on ogarnia wiązanie butów) tyle na wesoło.
Jak tutaj koledzy pisali nikt z nim nie wniósł się na wyżyny umiejętności, mam wrażenie że niektórzy zawodnicy nie wierzą w naszego wirtuoza GIANpadło. Zmiany w połowie czy to Kessiego czy Paquety też robią swoje (wcale nie byli najgorsi w tych meczach) a np wychwalanie Lucasa Biedy(biglia). Scysja z Paquetą, wystawianie dziwnego składu, brak zmian lub zmiany nie tych co grali słabo, do tego słabe przygotowanie fizyczne albo może zajechanie piłkarzy bo nie widać u nich świeżości. Klub kupił ciekawych co by nie było zawodników (którzy byli ważnymi zawodnikami poprzednich ekip) u nas na starcie nikt nie powąchał murawy bo nie zapoznali się z taktyką (najszybciej zapoznał się o dziwo Rebić który przyszedł najpóźniej). W meczu z Fiorentiną w momencie kiedy przegrywamy zmienia pitbula Milanu Kessiego ( ma dużo głupich zagrań jednak jest bardzo waleczny i nieprzewidywalny przez co jest niewygodny dla rywali) a wpuszcza niesprawdzonego Krunica. W meczu z Interem debiutuje LEAO (bardzo solidny i pozytywny występ) ale ten sam GIANpadło nie wpuścił tego młodego gracza choćby na 10 minut w meczu z Hellasem gdzie było widać że w końcówce nie idzie i niektórym brakuję już sił. To był mecz w którym trzeba było w 70.80 minucie wpuścic Bennacera, Leao, Krunica ale nie ZERO ZMIAN. "Lucas Bida gram do tyłu" zagrał mega słabo ale dograł mecz do końca (ba Wirtuoz taktyki go nawet pochwalił) to co sobie mogą tacy zawodnicy pomyśleć. Taki Paqueta mam wrażenie że nie wierzy w tego pseudo trenera i gra na zwolnienie jak widzi że gość jest taki nijaki i niewiadomo na podstawie czego wystawia kadre czy robi zmiany. Myśle że nie on jedyny (bo nie wierze że jest tak bardzo pod formą.
0
FanatykACM
FanatykACM
1 października 2019, 18:57
My nigdy nie możemy pociągnąć sezon z trenerem na ławce...eh..dramat panowie...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
1 października 2019, 20:39
Rino był cały sezon.
14
DarthImpaler
DarthImpaler
3 października 2019, 06:54
A nawet półtora można by powiedzieć
2
Manolas
Manolas
1 października 2019, 18:17
Dawać go! Na top 5 akurat
2
Nereo
Nereo
1 października 2019, 18:12
Tylko Wenger - gwarancja czwartego miejsca albo zwrot pieniędzy!
21
Seca
Seca
1 października 2019, 17:06
Kazdy z potencjalnych nastepcow Giampaolo ma plusy i minusy. Sheva, kazdy kibic Milanu kierujacy sie sercem bedzie go bral w ciemno. Widac ze z Ukraina mu wychodzi ale czy poradzi sobie w klubie? WIelka niewiadoma.
Spalletti, trener z fantazja pamietamy jego Rome i ustawienie 1-4-6-0, to bylo cos inowacyjnego, grali ladnie, ofensywnie. Ale jego pozniejsze losy potoczyly sie roznie, rok temu nie zachwycil w Interze dlatego odeszedl.
O Garcii juz pisalem, rowniez osiagniecia z Roma ale pozniej...
Wenger, nie jestem fanem tego trenera z kilka wzgledow, zapetlil sie troche w stawianiu na mlodych i utalenotowanych ale Arsenal nigdy nie byl na tu i teraz. Zawsze jako melodia przyszlosci. Byl tam 30 lat a co osiagnal? 30 lat w jednym klubie to i Franek Smuda by doszedl do finalu LM.
Ranieri, lubie go, poczciwy staruszek no i sukces z Leicester ale czy to czasem facet juz nie z tej epoki?
Kazdy kandydat to wielka niewiadoma, nie sa to nazwiska Allegri czy Mourinho ktorzy sa gwarantem sukcesu, tylko ze na takich Milanu poprostu dzis nie stac. A moze zamiast inwestowac po 200mln co sezon w pilkarzy, zainwestujmy w trenera i dajmy powoli budowac swoje ekipe.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
1 października 2019, 18:57
A może by tak skusić Mou np 2mln do końca sezonu, a jak będzie min 4 miejsce to 5mln premii i od nowego sezonu 8-10mln. 2 banki można zaryzykować :)
Edytowano dnia: 1 października 2019, 18:58
2
robert150695
robert150695
1 października 2019, 19:04
A co powiesz na Marcelino?
0
robert150695
robert150695
1 października 2019, 20:41
@Harasimowicz - a Mourinho nie miał przypadkiem 20+mln w ManUtd?
2
robert150695
robert150695
2 października 2019, 05:31
Ale kariery w MU nie zrobil to powinien zejsc z ceny. Bigli tez juz nikt nie da 3.5 mln:)
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2019, 10:08
Mou' może i by z ceny zszedł, ale nie niżej niz Conte, a Milan nie stac nawet na połowe tej sumy. Inwoacja mogło by byc, coś w stylu wysokiej sumy odestepnego do kieszeni / transfer trenera. Czyli dać mou 12/14 mln w łape dziś (rozliczyc fo jak transfer) i podpisac kontrakt na na 1,5 roku z dwa/trzy melo. Wtedy salary cap nie naruszone. A Mourinho dostaje tyle ile chce, o ile w ogole spojrzał by w strone Milanu w kryzysie...

.. tutaj tez wchodzi coś dodatkowego mało ktory poważny trener ma ochote pakować się w morke buty poprzednika... Na takie okazje zeby potrenowac lepszy klub moga sobie pozwolic desperaci dla ktorych to byłby ewideny awans w karierze, jak Gattuso czy Giampaolo... Mourinho, Allegri czy Ancelotti... Moga sobie pozwolic na rok dwa wakacji.. Aż jakis powazny klub z LM i kasa (bez ffp), zacznie sam pukac do ich drzwi... dołaczenie do Milanu byłoby cofaniem się, wiec na co im to? Szczegolnie ze juz maja wyrobiine marki w Interze czy Juve...
0
Unloco
Unloco
1 października 2019, 16:46
Czytając większość "marzeń" to nie wiem co jest godniejsze pożałowania - poczynania Giampaolo czy ludzie liczący na faktycznie topowego zamiennika na ławce trenerskiej.
Żadne topowy trener nie da się wciągnąć w takie bagno. Koniec kropka. Musimy liczyć na "półśrodek" który jakimś cudem wprowadzi nas do LM, dopiero wtedy jakikolwiek dobry trener spojrzy w naszą stronę.
1
adamos
adamos
2 października 2019, 09:05
po takiej grze, Ty się kolego łudzisz jeszcze na LM :-)
0
Unloco
Unloco
2 października 2019, 09:09
Nigdzie nie powiedziałem, że liczę na to w tym sezonie i pod wodzą tego "półśrodka" :)
0
Gullit80
Gullit80
1 października 2019, 16:34
Może i Roma grała ładnie jak ja prowadził ale tutaj dochodzi podwójna presja wyniku. Po pierwsze jak nie osiągnie minimum 5 miejsca to wszyscy będą mówili że jest gorszy od Rino bo on osiągnął ze słabszą kadrą. A po drugie to my kibice mamy będziemy zadali nie tylko Top 4 ale i ładnej gry. Więc nie liczył bym że się facet zgodzi wziąść zespół na którego nie miał wpływu budowy oraz nie wie na co może liczyć w zimowym mercato.
0
Seca
Seca
1 października 2019, 16:14
Jego Roma grala super pilke, ofensywna z polotem. Fakt ze miala wtedy bardzo dobrych pilkarzy ktorzy pozniej porozjezdzali sie po innych klubach.
2
vorti
vorti
1 października 2019, 15:36
Najsensowniej byłoby nie zwalniać GG i zrobić transfery takie jakie by chciał. Teraz uznajmy sezon jako przejściowy i tak kolejny rok... Szkoda słów.
0
Adiceusz
1 października 2019, 15:19
Nie sadze aby kolejna zmiana trenera cokolwiek zmieniła. Nagle średniacy okażą się dobrymi piłkarzami? Raczej nie. A to ze wywaliliśmy na ten skład ok 0,5 mld euro w ostatnich 3-4 latach nie powoduje, ze te grajki zasługują na top 4. Nie zasługują.
1
Unloco
Unloco
1 października 2019, 15:28
Rok temu byli tylko o 1 punkt za Top4, a rewolucji kadrowej nie było (jeśli już, to teraz jest lepsze zaplecze niż w zeszłym sezonie). Także skoro "wuefista" Gattuso dał radę, to "spec" Giampaolo powinien to zrobić z palcem w ... nosie.
7
Adiceusz
1 października 2019, 15:39
Myśle, ze większość, z nas, po czasie, uświadamia sobie ze Gattuso wycisnął z tego składu maksa. No i trafił na kilka meczów konia w wykonaniu Piątka. To nie jest skład na LM z żadnym trenerem.
2
lejnamur
lejnamur
1 października 2019, 15:52
Dobrze ze Atalanta ma sklad na lige mistrzow z takimi orlami jak Gollini,Masiello,Djimsiti,Toloi,Freuler , rzeczywiscie zawodnicy klasy swiatowej ahahahaha.Zawsze bawia mnie teksty ze sklad Milanu jest slaby jakby to byl ten z okresu 2013-16 xD
6
Redplayer
Redplayer
1 października 2019, 15:53
Może Gattuso wyciągnął z nich mentalnego maxa i teraz po prostu mają zjazd.
0
Adiceusz
1 października 2019, 16:06
Lejnamur, masz racje Milan ma świetny skład, tylko paskudna LM nie chce z nami grać od kilku lat.
1
Seca
Seca
1 października 2019, 16:38
Ok moze Milan nie posaida wybitnych pilkarzy ale jak wszyscy sie zgadzamy to sredniaki. A wiec jesli sredniaki to powinnismy byc w srodku tabeli a nie prawie na jej dnie. Mecz z Viola to bylo dno, tam jest grubszy problem, nie tylko trener i sredni pilkarze. Popatrzecie na Piatka jak gral w zeszlym sezonie a jak gra teraz. Kessie, czy ktos pamieta jak gral w Atalancie? Dlatego go kupilismy bo szarpal, gral do przodu, atakowal a teraz jest bezbarwny, nijaki. Bonnacer MVP pucharu narowod afryki. A u nas? Masakra. Casillejo i Suso pomijam bo od zawsze uwazalem i nie raz tutaj sie klocilem ze to pilkarze ktorzy moga sobie pograc w lidze hiszpanskiej w sredniakach, gdzie pokaa kilka sztuczek, raz im wyjdzie podanie a w gre defensywna nie beda musieli sie angazowac. Rodriguez, moze nigdy nie byl to mega ofensywny lewy obroca, nie gral efektownie ale bardzo efektywnie, dlatego tez trenerzy stawiaja go czasem na srodku obrony bo jest solidny. Nie za szybki, ale potrafi zagrac dluga pilke, potrafi dosrodkowac, i nie popelnia szkolnych bledow. A w tym sezonie jest zagubiony, dlatego gra Theo, ktory jest jego lustrzanym odbiciem. Zero solidnosci, nie daje pewnosci w defensywie ale za to jezdziec bez glowy, atakuje, podlacza sie za kazda akcja, strzela, drybluje. Hakan, tu jest problem, poniewaz pilkarsko to dobry grajek. Technia, podanie, strzal, zmysl konstrukcji, staly fragment gry ale... cos nie pasuje. W Leverkusen mieli inny pomysl na niego, tam byl bardziej centralna postacia. Gral w srodku pola, gra czesto byla podporzadkowana pod niego, on czesto dzielil w srodku pola. Conti, jego akcje prawa strona przed przyjsciem do Milanu to byla poezja, gral super ofensywnie, nie bal sie strzelac, wchodzil w pole karne, prawa strona nalezala do niego. Zdobyl cos ok 8 bramke w sezonie jesli sie nie myle. A w Milanie? Ok kontuzje i to chyba jedynie go moze usprawiedliwiac. Paqueta, zobaczcie jak chlopak gral za Gattuso, cos fenomenalnego, kazdy z nas jaral sie nim ze moze przyszly Kaka, ale Kaka 2.0 bo potrafil rowniez bronic, odbieral pilki, zas w ataku byl blisko Piatka. Praktycznie dwa jasne punkty. Dzis? Paqueta jest zagubiony, dostosowal sie do reszty ekipy, jest mialki. Donnaruma i Romagnoli jakos ciagna ten wozek ale oni tez dostosuja sie do reszty. Boje sie ze to wlasnie stalo sie w meczu z Viola. O reszcie nie bede sie wypowiadal bo albo nie graja albo graja malo. Ale dzis Milanu tez nie zbawia. Cos tutaj nie pasuje, Albo faktycznie nie rozumieja zadan taktycznych trenera bo jednak on wstawia ich w dosc szczelne schematy taktyczne, albo faktycznie nie ma chemii miedzy ekipa a trenerem. Albo tez przygotowanie fizycznie nie spasowalo, wg mnie problem jest glebiej nie tylko to czy mamy grac ze skrzydlami czy bez, samym Piatkiem czy ktos ma mu partnerowac.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 16:38
1
piotr
piotr
1 października 2019, 21:35
co Waść pleciesz? My teraz jedziemy do serie b!
0
MrowaGDA
MrowaGDA
1 października 2019, 15:16
Sampodria też chce się pozbyć Di francesco. Proponowali prace Gattuso ale odmówił.

Rino odmówił już Sampodri drugi raz, Genoa tez chyba go chce. Czy czeka na Milan ? Ciekawe że wszyscy go chcą żeby ich ratował jak już są w bagnie.
2
piotr
piotr
1 października 2019, 15:29
Bo on potrafi naprostować szatnię. Może nie ma pomysłów na kreację gry, ale do gaszenia pożarów jest jak znalazł (co widać po wynikach jakie wyrobił z kadrą, którą teraz ma Giampaolo).
2
grayman88
grayman88
1 października 2019, 14:51
Ja bym chciał Mourinho
1
Adiceusz
1 października 2019, 15:13
Ale on nie chciałby pracować w Milanie.
0
dominord
1 października 2019, 15:27
A on miał kontrakt w Man Utd 30+ mln
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
1 października 2019, 14:48
Giampaolo tez miał atut pracy z młodymi
1
matten
matten
1 października 2019, 14:32
Mam nadzieję, że nasi działacze nie będą sięgać po żadne trenerskie wynalazki pokroju Szewy, Kaki czy Gattuso. Jeśli "topowe" nazwiska są dla nas z jakichś względów nieosiągalne to niech ściągną solidnego ligowca (Spalletti, Ranieri?), albo zagranicznego trenera, który pokazał się na europejskich salonach (Marcelino, Blanc?).
4
pazioni
Moderator pazioni
1 października 2019, 14:29
Ludzie czego Wy oczekujecie teraz, że kto przyjdzie nas trenować, trener ze światowego topu???? Może będzie zwolniony obecny trener Milanu ,ma przyjść nowy a wy już nazywacie go półśrodkiem .... śmiech na sali
1
Katan
Katan
1 października 2019, 14:32
Może Allegri by się podjął jeżeli by się nie udało to myślę, że Marcelino tu przyszedł bez większego gadania, a jestem zdania, że ogarnąłby ten syf
0
pazioni
Moderator pazioni
1 października 2019, 14:38
Uważam, że Allegri nie przyjdzie do takiego bałaganu ,a po drugie za dużo zarabiał w Juve....
0
Katan
Katan
1 października 2019, 14:56
Jestem świadom, że szanse na Allegriego są raczej marne i ciężko by było żeby przyszedł trenować za 3 mln ale myślę, że za 6 mógłby się skusić, zresztą uważam, że jest to gość, który lubi wyzwania więc jakies tam małe szanse widzę. A jak nie to tak ja pisałem Marcelino, jest to facet, który wyciągnął Valencie z podobnego kryzysu, a następnie 2 razy zakwalifikował się do LM, grając przy tym ciekawą piłkę. Osobiście wysoko cenię umiejętności tego trenera i jestem zdania, że gdyby ktoś mu powierzył zespół z czołówki europejskiej to mógłby wbić się na poziom trenera klasy światowej
0
Vol'jin
1 października 2019, 15:09
Allegri DOSTAJE dalej 7,5 mln to nagle przyjdzie tu ryzykować za 6 mln ?

To prędzej pójdzie na zbieranie winogron z Spalettim
Edytowano dnia: 1 października 2019, 15:10
0
Katan
Katan
1 października 2019, 15:15
Tak jak napisałem, ja uważam Allegri'ego za człowieka, który lubi wyzwania i wolałby trenować za 6 mln niż siedzieć i pobierać 7.5mln. Jednak zaznaczę to jest MOJE ZDANIE i mogę się mylić :)
0
pazioni
Moderator pazioni
1 października 2019, 16:42
Katan

Zgadzam się również z Twoim wyborem trenera.
1
lejnamur
lejnamur
1 października 2019, 14:29
Jelopy z zarzadu lacznie zarabiaj 20 mln rocznie , wiec w sam raz na nowego trenera .
0
House_vol.2
1 października 2019, 14:21
Wg mnie, sezon ten uratować może tylko trener z topu, albo Gennaro Gattuso. Za Rino wszystko wyglądało o niebo lepiej; była walka, była defensywa, a i okazji było dużo, dużo więcej. Może i gra nie była porywająca i miła dla oka, ale przecież przez dość długi okres zdobycz punktowa z Gattuso była trzecia w Serie A.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 14:21
4
MrowaGDA
MrowaGDA
1 października 2019, 14:24
zaraz się dowiesz, że w zeszłym sezonie wszyscy byli słabi a teraz tylko Milan został tam gdzie był. A prawda jest taka, że ciężko docenić co się ma dopóki się tego nie straci.
2
patoo_07
patoo_07
1 października 2019, 14:21
Trener to 60% problemu w naszym przypadku i pytanie czy te 60% w przypadku zmiany da poprawę. Reszta to po prostu kadra z dupy, która jak widać nie potrafi grać w piłkę. Potrafią się bronić, bo jak byli mądrze ustawieni to bramek nie tracili, ale wymienić 4 celne podania na jeden kontakt to już jest zadanie nie do wykonania i żaden trener tego nie zmieni.
0
jasiom22
jasiom22
1 października 2019, 14:24
Nie zgodze się, trener to mniej niż połowa problemu, bardziej 30%...
Kadra potrafi grać w piłkę, co wiele razy pokazywali, jednak po dwóch latach porażek względem oczekiwań, z Montellą i Gattuso... mogą mieć mocno zjechany mental, którego w sześć spotkań może zwyczajnie nie dać się naparawić. W mojej ocenie wystarczyło by w odpowiednim momencie posadzić dwóch trzech zawodników z podstawowej jedenastki, w styczniu kupić zawodnika, albo dwóch.. rozgrywającego/drugiego napastnika i z dobrym motywacyjnym trenerem można by ten bałagan naprawić szybciej niż się wydaje... niż hasła "cała kadra do wymiany" "nie potrafią grać w piłke" etc...
Edytowano dnia: 1 października 2019, 14:28
0
maciekpl
maciekpl
1 października 2019, 14:18
Ludzie. Przecież rozwiązanie jest bardzo proste. Odsuwamy MG od prowadzenia drużyny. Kasę trzeba mu płacić więc żeby nie dublowac wydatków na trenera druzyne prowadzi duet Boban-Maldini. W międzyczasie znajduje się chętny na MG i ten schodzi nam z budżetu. Wtedy bierzemy Zidane (jeśli wywala go z Realu) lub Mourinho (jeśli Zidane zostaje w Madrycie). Rzutem na taśmę kwalifikujemy się do Ligi Europy więc żeby uniknąć kar za FFP rezygnujemy znowu z udziału w pucharze pocieszenia. Nowy trener (Zizou lub Mou) wzmacnia kadrę i za rok o tej porze jesteśmy na obecnym miejscu kuzynów z ciemnej strony Mediolanu.
0
jasiom22
jasiom22
1 października 2019, 14:14
"Paul Singer has arrived in Italy to meet with Maldini, Boban and Massara. AC Milan’s crisis has worried the club owners Elliot." ... "Another negative result against Genoa will certainly seal Giampaolo’s fate."
1
KosaX
KosaX
1 października 2019, 13:57
Jeśli chodzi o Rudiego Garcie to jestem na zdecydowane tak, przypomnę że w Romie mu szło naprawdę dobrze... pamiętny sezon w którym wygrał 10 meczów z rzędu w lidze... napewno nie jest to trener który ma nie wiadomo jakie taktyki po prostu gra piłka i gra ofensywna to u niego jest na 1 miejscu i tak powinno być.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 13:57
2
KKP19
KKP19
1 października 2019, 13:29
Marco tez byl wybierany przy kryteriach "trener który umie współpracować z młodzieżą"
3
kamilus
1 października 2019, 14:52
Akurat mi się wydaje, że w głównej mierze Maldini wybrał Giampaolo tylko dlatego, że rekomendował go Sacchi.
1
KKP19
KKP19
1 października 2019, 19:34
Mi bardziej chodzilo o artykuly mediów że musi umieć z mlodzieza współpracować ale tak naprawdę czym się kierowano przy wyborze Giampaolo wie tylko Maldini i Boban
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
1 października 2019, 13:28
Rudi to półśrodek lub koło ratunkowe ale nie jestem przekonany co do jego kandydatury, bardzo przeciętny.
1
JanuszMylanista
JanuszMylanista
1 października 2019, 13:27
Czy my do cholery nie możemy zainwestować w NORMALNEGO Trenera?
Czy zawsze jakieś półśrodki ?
Chociaż z drugiej strony, kto poważny przyjdzie do średniaka ?
7
Zuber
Zuber
1 października 2019, 13:36
Nie możemy, bo Gazidis musiałby sobie sam obciąć pół wypłaty i dać ją nowemu trenerowi, a na to nie licz. :D
2
mavachi
mavachi
1 października 2019, 13:27
Myslalem osobiscie, ze MG ogarnie ten syf po Gattuso i liczylem na w miare dobra gre i jakies min. 10 pkt. Ale zeby po 6 kolejkach miec strate az 12 pkt i grac z Genoa z nozem na gardle? Komedia.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 13:28
3
jasiom22
jasiom22
1 października 2019, 14:20
Nikt się tego nie spodziewał, a po Torino Giampaolo mogł się jeszcze uratować dobrym wynikiem z Violą, teraz już ratunku dla 4-3-1-2 nie widać... kto z lączonych trenerów by nie przyszedł zobaczymy Milan w 4-2-3-1. (może to i dobrze dla Piątka)

Rudi Garcia czy Spalletti, dużej róznicy nie będzie, obaj są jaknajbardziej okej (podobnie jak Giampaolo był "ok" przed rozpoczęciem sezonu)...

..szkoda że nie Mourinho - tu potrzebny jest ktoś z jajami, ktoś kto posadzi Suso po kolejnym bezporduktywnym meczu, i przede wszystkim będzie miał swoje wyraźne zdanie co i jak powinno być - który zawodnik się nadaje a który nie, ponad opinie dyrektorów Maldiniego i Bobana.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 14:23
4
Katan
Katan
1 października 2019, 14:29
Ja byłem zdania, że MG tego nie udźwignie i się nie myliłem, jednak i tak jestem zaskoczony bo myślałem, że pójdzie mu nieco lepiej
2
mavachi
mavachi
1 października 2019, 14:40
Jezeli chodzi o taktyke 4-2-3-1 to juz pisalem to przed liga. Najlepsze ustawienie z tymi pikarzami jakie, ktorzy sa obecni w klubie.
1
jasiom22
jasiom22
1 października 2019, 20:53
Po spotkaniu z Singerem juniorem, ponoć Giampaolo zostaje, chyba że zaliczy kolejną wtopę z Genoą, warunkiem podstawowym ma być poparcie zarządu i drużyny co do jego osoby, które ciągle jest (Wypowiedzi Paolo i Romagnolego).

Jeżeli to prawda, i zostanie to sądze że jak dalej nawali to poleci więcej głów niż tylko Marco.
0
mrkojiro
mrkojiro
1 października 2019, 13:25
Przykład Interu z obecnego sezonu oraz Milanu z ostatnich kilku lat powinien otworzyć oczy naszym działaczom, że trener z topu jest jednak ważnym elementem całej układanki.
4
Vol'jin
1 października 2019, 13:31
tylko ten Inter z obecnego sezonu też powstawał w bólach od 2015 roku

Może trzeba było też obrać ten model działania, ale byłoby kręcenie nosem jak wtedy na Ausilio, że bierze graczy na wypożyczenie i potem nie stać na wykup ...

n-ty raz Inter ma przychód teraz 400 mln Milan 200
0
kamilus
1 października 2019, 13:38
Inter na okres odbudowy wybrał lepszego trenera, bo Spalletti to kilka klas wyżej niż Giampaolo. A skoro z naszą kadrą GG ugrał 5. miejsce, to trzeba było postawić na kogoś, kto będzie kontynuował podobną myśl szkoleniową, a nie kogoś, kto wywróci ją do góry nogami.
4
LunaS
LunaS
1 października 2019, 13:39
@Vol`jin - i co z tego że 400 ? Na 10 baniek nas nie stać ? To sprzedać Dolara i już będzie 6, marco 2,50 i jeszcze jakiegoś patałacha :)
1
Vol'jin
1 października 2019, 13:40
a czy ten klasowy trener będzie chciał transferów po 15-20 mln czy po 50-60?

czy tego nie bracie pod uwagę?

zamiast pieniczyć o trenerach to może kuźwa zacząć budować drużynę jak robiło to Napoli, Lipsk czy Dortmund?
Edytowano dnia: 1 października 2019, 13:43
1
Zuber
Zuber
1 października 2019, 13:41
Vol'jin tu ludzie żyją marzeniami, nie rzeczywistością. :D
0
Zuber
Zuber
1 października 2019, 13:41
Przecież Conte to perukarz i aferzysta który rozwala szatnię od środka.
9
LunaS
LunaS
1 października 2019, 14:18
@Vol`jin - Ok zgoda - ale wywalczmy awans do ligi mistrzów i wszystko zacznie się powoli bujać ... a bez fachury tego nie zrobimy. A skład powinien wystarczyć ... lazio, roma, atalanta nie są mocniejsze kadrowo. Boję się że zanim się zarząd zdecyduje to nowy gość będzie już miał daleko z przodu te ekipy ...
0
Milanboy
Milanboy
1 października 2019, 13:25
Taka se kandydatura, znaczy sto razy lepsza niż Sheva , ale ehh, w Marsyli był niemrawy mimo wszystko, w Lille był super, ale to było dawno, a w Romie był raz dobry, a raz średni.

Mam mieszane odczucia.
Edytowano dnia: 1 października 2019, 13:26
0
Vol'jin
1 października 2019, 13:19
Mieszane odczucia

w Lille zrobił mega robotę. Roma przez dwa pierwsze sezony też grała fajną szybką piłkę, tylko potem coś się popsuło.

a Marsylia to trochę jak Milan presja ponad stan kadry
0
LunaS
LunaS
1 października 2019, 13:15
Jak znam życie to teraz większość z Nas już nie będzie pytała ile zarabia trener :) i dlaczego tak drogo.
0
cbvirus
cbvirus
1 października 2019, 13:49
I nie ma sensu o to pytać. Ograniczanie sobie opcji przez finanse było największym strzałem w kolano w ostatnich latach. Po zakończeniu zeszłego sezonu (który dawał spore nadzieje, że po tym jak przyjdzie dobry specjalista, to Liga Mistrzów będzie tylko formalnością) istniała szansa na zatrudnienie kogoś na prawdę dobrego. Uznano, że trzeba oszczędzać i ponownie przychodzi kara za tego typu zachowanie. Przy obecnej sytuacji, gdzie znowu został zrobiony krok w tył, trzeba będzie dużo przepłacić za dobrego trenera, a tylko on jest gwarancją tego, że coś ruszy. Patrz: Inter, któremu Conte dał zupełnie nową jakość. Tak jak w zeszłym sezonie był to zespół z nami porównywalny, to teraz nawet nie mamy do nich podjazdu.
2
LunaS
LunaS
1 października 2019, 14:13
@cbvirus - no zgadza się - teraz trzeba będzie przepłacić deczko :) Mi to się marzy taki Mourinho - czuję że za 10 mln by przyszedł :)
1
Redplayer
Redplayer
1 października 2019, 14:41
Mourinho w poniedziałkowej Tiki Tace, udzielił ekskluzywnego wywiadu, że nie mógłby przyjąć oferty od Milanu po tym co przeżył w Interze. Spalletti też we wczorajszym pytaniu dziennikarza, powiedział że nie wybiera się do Milanu i ma ważną umowę z Interem.
0
kozik___13
kozik___13
1 października 2019, 13:12
Wolałbym chyba Wengera. Nie wiem co mam myśleć w tym momencie wydaje mi się, że jesteśmy w sytuacji bez wyjścia.
1
Max82
Max82
1 października 2019, 13:17
Zawsze jest jakieś wyjście, niech właściciel sięgnie głęboko do kieszeni i zatrudni kogoś z top-u bo jak dotąd nasi trenerzy to mizeria
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się