SCUDETTO


LGdS: Rafael Leão zastąpi Krzysztofa Piątka w sobotnim meczu z Genoą?

2 października 2019, 12:21, Redakcja Aktualności
LGdS: Rafael Leão zastąpi Krzysztofa Piątka w sobotnim meczu z Genoą?

Jak informuje dzisiejsze wydanie La Gazzetta dello Sport, z bardzo dużym prawdopodobieństwem w sobotnim ligowym meczu z Genoą, zamiast Krzysztofa Piątka w formacji ataku ujrzymy Rafaela Leão. 20-letni Portugalczyk z dobrej strony pokazał się w ostatnim spotkaniu z Fiorentiną, w którym to po indywidualnej akcji zdobył bramkę. Według prognoz LGdS, dodatkowo formację ofensywną uzupełnią po lewej stronie Ante Rebić, a po prawej Suso.



121 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fifi22100
Fifi22100
3 października 2019, 00:31
Już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć Suso i Hakana w akcji
8
plone
plone
3 października 2019, 12:35
i Kessiego
0
CandyAmigo
CandyAmigo
2 października 2019, 23:10
Potężnej Serie A znowu rośnie ranking po wspaniałych zwycięstwach w meczach LM i LE.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
2 października 2019, 22:52
Brawo Barca :)
1
banan1899
banan1899
2 października 2019, 22:07
Dobra decyzja. To dokładnie to o czym pisałem. jeszcze wróci Biglia :>
1
mavachi
mavachi
2 października 2019, 21:59
ktoś narzeka na Piatka? Zobaczcie sobie ta karykature pilkarza Suareza. Kryminal pilkarski
0
jacekk553
jacekk553
2 października 2019, 22:17
No faktycznie, do niczego ten Suarez. Tak kopnąć to każdy z naszej Primavery umie na zawołanie
0
Semper Fideli
Semper Fideli
2 października 2019, 22:17
Coś o Suarezie wspominałeś ? :)
1
mathiaz
mathiaz
2 października 2019, 22:43
Chciałbym żeby taka "karykatura" u nas grała. El Pistolero.
1
roby
roby
2 października 2019, 22:44
Strasznie slaby,tylko 2 bramy
0
jacekk553
jacekk553
2 października 2019, 22:45
Chciałem jeszcze dopisać "xd", ale komentarz musi mieć więcej znaków niż Piątek bramek w 6 meczach
7
vorti
vorti
2 października 2019, 22:50
Żeby u nas ktoś potrafił obsłużyć napastnika to i pewnie Antonio Donnarumma by strzelił gola. Krzysiek to typ napastnika, który ma wbić piłkę podana przez kogoś. Z czasem może się tylko rozwinąć pod okiem trenera, który go ukierunkuje. Suarez to stary wyjadacz i gra w zespole gdzie pomocnicy mają mózg i świetny przegląd pola, a u nas pomocnicy kopia się po czołach i nie wiedzą co robić. Nie ma sensu porównywanie ich, bo Suarez>>Piątek i Krzyśkowi brakuje chociażby doświadczenia, ale i jest to dwóch innych napastników o innych charakterystykach.
6
Zielony2009
Zielony2009
2 października 2019, 23:00
Lubię te argumenty, Suarez to typ napastnika, który potrafi sam sobie stworzyć sytuację, przedryblować czy strzelić niekonwencjonalną bramkę, za to Piątek potrzebuje dogodnej sytuacji wykreowanej przez pomocników żeby strzelić gola więc nie maco obu Panów porównywać. Moim zdaniem Suarez potrafi równie dobrze wykończyć dogodną sytuację, ale oprócz tego ma siłę fizyczną, technikę, drybling, kąśliwy strzał z trudnych pozycji zatem Piątek jest 2 albo 3 klasy za Suarezem. Urugwajczyk to top 3 napastników na świecie - Polak top 50 w Europie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 21:47
Zastanawiam się co ten Suso ma na kolejnych trenerów że mimo katastrofalnego braku formy od roku cały czas jest nie do ruszenia z podstawowej jedenastki. A drugi to Hakan. Ten to od 3 lat formy nie widział.
0
hyrus13
hyrus13
2 października 2019, 21:59
Podejrzewam, że na tle kolegów prezentuje się wybitnie... Póki go nie sprzedamy będziemy w tym samym miejscu. Boje się tylko, że ostatni moment na transfer minął w sierpniu.
0
zycumilanista
zycumilanista
2 października 2019, 21:02
Muszę wysłać tu swój żal. Inter se gra z Barcelona w LM, mają trenera a nie pozoranta. A to my mamy naszywke z 7...boli
0
looko
looko
2 października 2019, 21:13
No i jeszcze wygrywają
0
Nesta_13
Nesta_13
2 października 2019, 21:37
ehh no, to strasznie boli... Inter ma jednych stabilnych właścicieli, Inter ma zarząd, trenera. Mają LM i pojedynki z Barceloną. A my dalej w tym pierdolonym marazmie... :( Ile ja bym dał żeby nasze czasy wróciły. Jeszcze aktualna forma, miejsce w tabeli, atmosfera. Dobija to wszystko.
5
Semper Fideli
Semper Fideli
2 października 2019, 21:48
ja bym dołożył do tego Tarabta w Benfice w pierwszym składzie.. teraz sie chłop na pewno cieszy, że milan go jednak nie wykupił..
1
ósmy
ósmy
2 października 2019, 21:01
Zacytuję swojego byłego szefa;
- "Nie interesuje mnie kto, ma być zrobione"
4
roby
roby
2 października 2019, 20:38
Tak analizuje 2 trenerow i doszedlem do wniosku...ze Paolo jest doswiaczonym trenerem ale nie ma charakteru a Gattuso bez doswiadczenia ale z charakterem....wiec nie szukajcie trenerow z brakami,musi byc z gornej polki
0
GiveMeReason
GiveMeReason
2 października 2019, 22:18
Rino trenerem, Dzbanpaolo asystentem
0
mavachi
mavachi
2 października 2019, 20:32
Sam Maldini kilka tygodni temu mowil, ze rozmawiali z agentem Lozano, ale Giampaolo zakomunikowal, ze nie ma zamiaru grac skrzydlowymi i temat upadl. I dzieki wloskiemu Brzeczkowi Milan mial by alternatywe szybkiego Lozano za Suso. Mozecie podziekowac MG
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2019, 19:24
To jest zawodnik, którego można śmiało uruchomić prostopadłym podaniem ... szybki, z dryblingiem. Jeszcze 2 posiadających podobne tempo na skrzydła i trener który udźwignie brzemię odbudowy tej drużyny. Miejmy nadzieję, że wybory półśrodków (a nawet ćwierćśrodków) czegoś nauczyły nasz zarząd.
0
wilku94
wilku94
2 października 2019, 20:23
Najpierw musi ktoś podać prostopadle, żeby go uruchomić, a w Milanie to pojęcie nie jest znane...
4
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 21:34
I jeszcze kogoś do środka kto takie prostopadłe podanie będzie w stanie wykonać. Dla naszych obecnych pomocników takie zagranie to mission imposible. Bennacer coś tam próbuje ale bez efektu póki co. Reszta nawet nie podejmuje prób.
1
MK92
MK92
2 października 2019, 19:20
Piątek powinien koniecznie usiąść na ławce. Jest zupełnie bez formy. Leao go na ten moment przewyższa pod każdym względem.
1
Bufor85
Bufor85
2 października 2019, 19:12
No pewnie Suso zawsze musi być nawet za Piątka, który w zeszłym sezonie pretendował do króla strzelców. Ten nieogarnięty w Milanie trener psuje naszego najlepszego snajpera.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 21:37
Obym się mylił ale wydaje mi się że ten nasz najlepszy snajper to miał sezon życia którego raczej już nie powtórzy.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 października 2019, 19:10
Suso out
0
vorti
vorti
2 października 2019, 19:09
Podobno MU złożyło ofertę Donnarummie 5,3mln/rok i odrzucił xD przecież on u nas zarabia 6, a poziom sportowy drużyny taki sam xD
0
roby
roby
2 października 2019, 18:11
Wystarczylo by odsunac suso i hakana i jestem peeien ze o klase lepiej bysmy grali...zawodnicy na siebie wezma obowiazek ...a tak pilka do suso i tyle
0
Winterland
Winterland
2 października 2019, 17:47
Mmm siusio..
0
Gullit80
Gullit80
2 października 2019, 17:38
Po raz kolejny widać że ten człowiek nie wie co i jak chce grać. Zaraz będzie zmiana ustawienia ale nie odważy się posadzić na ławce Suso i Hakana. Oj coś mi się zdaje że znów będziemy musieli przełknąć porażkę
0
vorti
vorti
2 października 2019, 17:24
Nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego my nie możemy zagrać innym ustawieniem niż 4-3-3 w którym nie potrzebny jest nam Suso? Dodatkowo wymienilbym Calhanoglu na kogoś. Kryminał kolejny mecz. Jeszcze to przegramy, mówię wam.
1
Gullit80
Gullit80
2 października 2019, 17:42
Bo ten człowiek nie ma pojecia co zrobic by poprawić nasza grę. Nie ma żadnej koncepcji a piłkarze nie mają już sił po 40 minutach bo ich zjechał na bezproduktywnych przygotowaniach przed sezonem
0
vorti
vorti
2 października 2019, 17:23
Do usunięcia
Edytowano dnia: 2 października 2019, 17:24
0
Milanboy
Moderator Milanboy
2 października 2019, 16:56
Gratulacje znowu dla zarządu, zamiast sprzedać suso i kupić prawego napastnika, to go zostawili i zaraz będzie niedługo rok jego słabej gry,dlatego nie myślą nad ławką dla niego.
Edytowano dnia: 2 października 2019, 16:57
0
Filip1999
Filip1999
2 października 2019, 16:50
Suso Hakan Calabria i Kessie też powinni iść na ławę
1
grayman88
grayman88
2 października 2019, 16:39
Hakan, Biglia i Suso.
Oni w pierwszej kolejności powinni być na ławce
2
danmag1983
danmag1983
2 października 2019, 16:30
Rozumiem, ze Piątek na ławkę ale w pierwszej kolejności powinni się tam znaleźć suso i hakan.
2
KKP19
KKP19
2 października 2019, 16:39
Suso moze być na ławce w 4 3 1 2
Na 4 3 3 nie mamy prawoskrzydlowgo oprocz Samu i bodajże Borinho. Za Hakana bym Jacka dał
0
patoo_07
patoo_07
2 października 2019, 16:11
Donnaruma-Calabria, Duarte, Romagnoli, Theo- Bonaventura, Bennacer, Paqueta - Suso, Rebic, Leao.
Jak to nie zaskoczy, to już chyba nic nie zaskoczy.
0
ShevaMS
ShevaMS
2 października 2019, 16:18
Za dużo zmian też nie dobrze... Ja bym postawił na Kessie kosztem Bonaventury, żeby zabezpieczał Paquete który mógł by grać wyżej... Ale to nie FM i tak naprawdę nie wiem już, nawet jakim ustawieniem grają....
BTW jak szaleć to Conti za Calabrie
0
Vol'jin
Vol'jin
2 października 2019, 16:55
Ostatnio dowiedziałem się, żę Bonaventura to regista a teraz b2b :D
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2019, 19:14
Mogłby grac Jack i Paqueta w pomocy .. ale za nimi potrzebny byłby chłop ala Bakayoko czyli klasyczna DP. My cały czas wałkujemy granie z registą... więc odsunięcie od składu Kessiego (jaki jest , taki jest ale to jedyny B2B w naszej drużynie) jest nielogiczne.. przy takowym ustawieniu pomocy.
0
Bandita
Bandita
2 października 2019, 16:11
Ja rozumiem posadzić piątka i innych. Ale nie kapuje co to drewna Suso i Hakan w pierwszym składzie robia
0
Kamil10000
Kamil10000
2 października 2019, 15:57
Teraz widać ze okno transferowe nas prawie nie wzmocniło środek dno totalne skrzydła tez obrońca z realu 20mln hernandes moim zdaniem można było by coś lepszego pewniejszego kupić Rebic zjazd totalny krunic ? Bennacer jedynie nadzieja , 70 % piłkarzy powinno wylecieć z Ac Milan
0
ShevaMS
ShevaMS
2 października 2019, 16:20
Bo za 100mln to powinniśmy kupić dwóch do pierwszej 11 i tak się buduje zespół , a u nas się ławkę wzmacnia, wyjątkiem zima...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 21:43
Okno transferowe dodało głębi składu i stworzyło realne alternatywy na ławce. Jakości jednak nie podniosło bo aby tak się stało to 100 baniek trzeba wydać na 2 piłkarzy a nie 6.
0
adamos
adamos
2 października 2019, 15:53
Chyba ten Suseł to ma jakieś kompromitujące nagrania na każdego trenera, że go wystawiają.... o co chodzi? Suso gra 0 goli, Suso schodzi od razu gra rusza do przodu...
3
roby
roby
2 października 2019, 15:52
No to Wegner szykuje sie na posade
0
matten
matten
2 października 2019, 15:50
Piątek ma dołek formy i niepotrzebnie gwiazdorzy, myślę że ławka dla Polaka to dobry pomysł. Leao powinien dostać szansę od pierwszych minut, bo zasłużył na to swoim golem w meczu z Fiorentiną.
4
CandyAmigo
CandyAmigo
2 października 2019, 15:47
Ale jak to tak? Strzelił bramkę, tworzył sobie sytuacje, przejmował inicjatywę? Niedopuszczalne!

Powinien tak jak Piątek stać jak kołek.
1
cbvirus
cbvirus
2 października 2019, 15:40
Optymalna 11 stka na ten moment w 4-3-3 to:

Donek
Calabria--Duarte--Romek--Rodriguez/Hernandez

Bonaventura--Bennacer--Paqueta
Rebić--Piątek--Leao


+ tego jest taki, że pozbywamy sie naszych boiskowych nieudaczników, hamulcowych akcji: Hakana, Kessiego i Suso a zastępujemy dynamicznymi: Paquetą, Jackiem i Rebićiem.

Dlaczego bym proponował Rodrigueza zamiast Theo? Bo Theo zapomina o defensywie zupełnie i jest tam autostrada do bramki. W defensywie nienajlepiej radzi sobie też Bennacer, bo jego 2 paniczne powroty poskutkowały 2 karnymi. Więc musi być chociaż jeden zawodnik defensywny.
5
CandyAmigo
CandyAmigo
2 października 2019, 15:52
"hamulcowych akcji: Hakana, Kessiego i Suso"
"Theo zapomina o defensywie zupełnie i jest tam autostrada do bramki"
"W defensywie nienajlepiej radzi sobie też Bennacer"

Oplułem monitor z wrażenia, bo chyba po raz pierwszy widzę tu kogoś, kto ogląda te same mecze co ja i widzi to samo.
5
cbvirus
cbvirus
2 października 2019, 16:38
CandyAmigo

Miło mi, pozdrawiam :D
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
2 października 2019, 18:55
Zgadzam sie 100%
0
Cisek666
2 października 2019, 15:33
Uparł się tego Suso jak rzep psiego ogona...kurcze..gość ostatnio strasznie zawodzi, a trener nadal go wystawia. Czyżby jakiś daleki wujek? (patrz Błaszczykowski ;P )
0
dbmat
dbmat
2 października 2019, 15:31
Suso, Hakan, Kessie - ława. Dwaj pierwsi chyba powinni wypaść na stałe, a Kessie póki nie odzyska formy.
0
przemek.kili
przemek.kili
2 października 2019, 15:36
Za Kessie Borini? Czyje że by dawał więcej. Przynajmniej rzadko zawodzi
0
ShevaMS
ShevaMS
2 października 2019, 16:22
Nie zdziwił bym się jak by Fabio wszedł i rozruszał ten atak kosztem Suso
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 15:30
Decyzja jak najbardziej słuszna ale podejrzewam że niewiele da bo nadal praktycznie wszystkie piłki będą przechodziły przez Suso albo Hakana którzy straszliwie zwalniają nasze akcje. Zwłaszcza Hiszpan. Już chyba bym wolał aby po prawej stronie biegał Samu. Chaotyczny gość jest strasznie ale przynajmniej jak ma miejsce to biegnie a nie kręci kółka.
1
jasiom22
jasiom22
3 października 2019, 02:23
To ja od Samu, wolałbym juz chyba Boriniego ;-)
0
roby
roby
2 października 2019, 15:21
Oczywiscie Piatek zasluzyl na lawke tak samo jak RR suso hakan kessie ,ale trener nie jest konsekwentny i najgirsxych z gorszych w ostatnich meczach nie usadzi na lawke,nam 2 pnk w ta czy w tamta nic nie daja,stylu jakosci nie zmienimy,wiec wyborem suso hakan mam nadzieje ze sobie strzelil w kolano....
1
spread
spread
2 października 2019, 15:30
Kessiego to tu dla zasady dałeś?
0
roby
roby
2 października 2019, 18:05
Jak juz wymieniac mialbym to wzystkich co napisalem i sprobowal Krunica,czym ryzykujemy?Kessie to drwal ,nie myslacy na boisku
0
FanatykACM
FanatykACM
2 października 2019, 15:17
No i dobrze, zasłużył.
0
Baribal
Baribal
2 października 2019, 15:09
Tylko nie Suso...
0
Bandita
Bandita
2 października 2019, 14:51
Suso serio japier
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2019, 14:27
Niby coś Giampaolo próbuje, ale nie widzę tego.

Przede wszystkim Milan ma dwóch hamulcowych na bokach, jeden nazywa się Suso - spowalnia akcje prawą stroną, i sciąga na siebie piłki które marnuje, drugi nazywa się Hakan, trochę głębiej niż Suso ale równolegle spowalnia lewą stronę i wali w trybuny zamiast obsługiwać napastników - obaj zostają w składzie - dlaczego nie Jack? gdzie Paqueta? etc...

Dalej.. Rebić na lewym skrzydle nie będzie dużo lepszy niż Piątek był na szpicy, o ile to zmiana wydaje się jaknajbardziej uzasadniona personalnie (bo Piątek bez formy) to wygląda mi to bardziej na zmianę kosmetyczną, szczególnie że Rebić będzie popełniał podostawe błedy przez brak zgrania co już było widać po jego minutach w poprzednich meczach gdzie się dostosował do zespołu, podobnie jak Krunić wchodząc za Kessiego nic nie dał, a wręcz osłabił zespół. To zmiany kosmetyczne niż rzeczywiscie coś zmieniające. Leao na szpicy, powinien być lepszy od Piątka w tym nadzieja, zespół.. wątpie. Więcej mogłby by dać jakies niekonwencjonalne zmiany, jak np.Krunić za napastnikami, powiedzmy Rebić-Leao w 4-3-1-2, ale takiego ryzyka Marco się nie podejmie.

Przede wszystkim jednak obawiam się że Giampaolo wróci do Biglii, co też przez dwa karne Bennacera będzie teoretycznie uzasadnione, jednak wątpie żeby w jakikolwiek wzmocniło zespół, raczej go osłabi...

Rebić-Leao-Suso Hakan-Biglia-Kessie? znów wygląda na bardzo asekuracyjne, podobnie jak było przed meczem z Violą. Nawet jak Milan wygra, to w brzydkim stylu jedną bramką, nie spodziewał bym się niczego innego. A w praktyce teraz odpowiedzą że Marco się nadaje, powinno być conajmniej 3-0 i niezła gra. W takim ustawieniu, jeszcze z (debiutującym) Duarte zamiast Musacchio - bardzo wątpie. Znów będa męki...
Edytowano dnia: 2 października 2019, 14:32
1
spread
spread
2 października 2019, 15:31
Podoba mi się, że już wiesz jak zagrałby rebić.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2019, 15:35
Oczywiście że będą męki bo Genoa postawi autobus w bramce i będziemy walić głową w mur. Ale tak samo walą nawet czołowe drużyny. Nawet Juve czy Napoli gdy szybko nie napoczną przeciwnika to potem się męczą. Nic nadzwyczajnego, taka liga. Pytanie czy uda się ten mur przebić i nie nadziać na jakąś kontrę które skończy się utratą bramki.
1
jasiom22
jasiom22
3 października 2019, 02:11
@spread - Nie wiem, ale po tym co pokazał ostatnio, trudno spodziewac sie ze podniesie poziom druzyny, czy ze zagra lepiej niż zagrałby Piatek, relatywnie na swojej pozycji, ponoć zobaczymy jak zagra Rebić bo ma grać, a jezeli moja ocena okaże sie błedna, i Rebić rozegra super spotkanie, bede sie tylko cieszył, i pierwszy przyznam sie do błednej oceny...

Jak narazie to ciesze sie ze media jednak szacuja ze zagra Bennacer, bo cały czas mam podejrzenie ze Giampaolo wolałby wyjsc z Biglia na srodku. Tu tez z błednej oceny bede sie tylko cieszył, niech gra Bennacer i niech Rebić zalicza dobry występ.. Forza Milan!
Edytowano dnia: 3 października 2019, 02:19
0
Endriu
Endriu
2 października 2019, 14:25
Dac Rebicia na prawa, na lewa Pauqete i w srodku Leao. A Piątek niech sie uczy.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
2 października 2019, 15:09
Paqueta jako skrzydłowy?? LOL
1
symbolic
symbolic
2 października 2019, 14:23
Uff! Będzie Suso! Oby pełne 90 minut.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
2 października 2019, 20:05
Gorzej jak mecz przedłużą tylko o 2-3 minuty i nie zdąży dośrodkować celnie w 94.
0
lopezito84
lopezito84
2 października 2019, 13:58
Suso też powinien zejść i Calhanoglu
1
MrCostacurta
MrCostacurta
2 października 2019, 14:21
Zgadzam się ale kto za Suso? Castillejo, Borini? Nasza prawa strona wygląda tragicznie.
0
jasiom22
jasiom22
2 października 2019, 14:33
"za Suso" powinno być 4-3-1-2. Gdzie "1" reprezentuje rozgrywające który ma podawać/asystować do napastników - dwóch, którzy grająć w parze nie są osamotnieni i kryci niczym Piątek ala Igła z zeszłego sezonu. Dwóch napastników Leao i Piątek, a za nimi Paqueta - to moje marzenie. Suso niech odpocznie, i wejdzie z ławki przy stanie 2-0 dla Milanu, po bramkach Piątka i Leao ;-p
Edytowano dnia: 2 października 2019, 14:36
2
Kosmateus123
Kosmateus123
2 października 2019, 14:43
Do tego Jack za Hakana i na pewno gorzej nie będzie;)
1
lopezito84
lopezito84
2 października 2019, 15:07
no to może Conti
1
Gerada
Gerada
2 października 2019, 13:57
Decyzja wydaje się bardzo trafiona. Czysto subiektywnie zastanawiam się czy nie lepiej byłoby dać jednak Rebića na 9, a Leao szerzej.
2
dominord
dominord
2 października 2019, 14:23
Być może w trakcie meczu mogłoby dojść do zamiany.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
2 października 2019, 13:52
jakie Piątka zastąpić?! to już niech Rebic wejdzie zamiast Suso i w takiej trójce z przodu spróbują zagrać, a nie wystawiać Suso kosztem Piątka!
3
spread
spread
2 października 2019, 14:14
Piątek w tak samo fatalnej formie co Hiszpan
1
Fushnikov
Fushnikov
2 października 2019, 14:15
ale to nie Suso jest problemem. Przecież podał piłkę w 94min.
3
Valandar
Valandar
2 października 2019, 14:21
i suso i piatek sa tak pod forma, że najlepsza opcja byloby chyba wystawienie leao na ataku, rebicia na lewym i na prawym samu
2
MariuszR06
MariuszR06
2 października 2019, 15:57
Suso ma chyba jakieś układy:) Na ławkę z nim!
0
patoo_07
patoo_07
2 października 2019, 13:48
I to jest coś mądrego.
0
JanuszMylanista
JanuszMylanista
2 października 2019, 13:44
Akurat chyba jak na razie LEAO wywarł z nowych nabytków na mnie najlepsze wrażenie.

Wszedł w drużyne totalnie bez kompleksów !
3mam kciuki za niego
0
Pyrlo89
Pyrlo89
2 października 2019, 13:32
prawidłowo!
0
Adiceusz
Adiceusz
2 października 2019, 13:18
Gdzie ma się przełamać Krzysiek jak nie tam "gdzie wszystko się zaczęło"?
2
BadMad
BadMad
2 października 2019, 14:21
Albo zdolowac do reszty.
Niech wejdzie z pozytywnym ciśnieniem w drugiej połowie i podwyzszy prowadzenie;)
0
dominord
dominord
2 października 2019, 14:27
Prowadzenie... Ty serio na to liczysz? Ja takie nadzieje miałem przed Viola i się bardzo rozczarowałem, więc teraz nie robię sobie wielkich nadziei i tobie też to radzę.
0
vorti
vorti
2 października 2019, 13:01
Taśmy na Milan skutecznie działają w przypadku Suso. Mam nadzieję, że nie spalą chłopaka takim ruchem, bo on powinien grać z przodu, ale musi mieć też partnera.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się