SCUDETTO


Kryzys Piątka trwa. "Przeobrażenie z rewolwerowca na brata czerwono-czarnego Kalinicia postępuje"

6 października 2019, 11:59, cinassek Aktualności
Kryzys Piątka trwa.

Mecz z Genoą jest już kolejnym, którego do udanych nie zapisze Krzysztof Piątek. Po słabej pierwszej połowie w wykonaniu całej drużyny, Polak został w przerwie poświęcony wraz z Hakanem Calhanoglu w kwestii zmian, którego odmieniły spotkanie. Trener Marco Giampaolo wprowadził Rafaela Leao i Lucasa Paquetę, w dużej mierze dzięki temu ciesząc się potem ze zwycięstwa. Portal MilanNews, przyznając Piątkowi notę "4.5", jedną z najniższych w zespole, dodał w uzasadnieniu, iż "przeobrażenie z rewolwerowca na brata czerwono-czarnego Kalinicia postępuje - nieubłaganie". Serwis zaznaczył jednak także, że Polakowi kiepsko spisujący się zespół nie pomaga absolutnie w niczym.

Kolejne starcie za dwa tygodnie z Lecce. Bez wątpienia jedną z opcji na to spotkanie będzie pozostawienie 24-latka na ławce rezerwowych i posłanie do gry na szpicy Leao.



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kosa80
kosa80
6 października 2019, 22:11
LEAO MOŻE SIĘ COFAĆ ZASTAWIĆ I POGRAĆ Z KLEPKI I WYPRACOWAĆ SOBIE SYTUACJE.

Pistolet takich rzeczy nie potrafi.
TYLE
0
Ronladinho86
Ronladinho86
6 października 2019, 21:48
Jak on ma strzelać jak musi się cofać po piłkę i być bardziej pomocnikiem niż napastnikiem?
0
acmti__
acmti__
7 października 2019, 10:48
Dobra , dobra najpierw to on niech wygra jeden pojedynek biegowy lub jedna głowę. Zrobienie Piątka jest bezsensowne, bo on nie daje w tym momencie kompletnie nic.
Ani nie zbiera piłek, ani nie zdobywa bramek.
0
Soren
Soren
8 października 2019, 12:17
Skończcie ta retorykę, że Piątek nie ma okazji, z Torino mial dwie patelnie i ich nie wykorzystał. Ciężko jest też wypuścić kogoś kto przegrywa praktycznie każdy pojedynek siłowy/szybkościowy. Piątek jest bez formy lub po prostu pewnego poziomu już nie przeskoczy i tyle.
1
Frajday
Frajday
6 października 2019, 18:12
Bardziej samolubnej "drużyny" nie widziałem, każdy chce strzelić bramkę - mało kto podać. Piątek akurat w polu karnym (jeśli niem iał okazji strzeleckiej) starał się przede wszystkim podawać. Suso niestety wręcz odwrotnie, wolał się kiwać i strzelić bardzo słabo w sam środek. Przypominam, że Theo zdobył bramkę indywidualnym rajdem a nie atakiem pozycyjnym. Piątek wygląda niestety jak napastnik widmo, czy niepotrzebny dodatkowy element w tej samolubnej i egoistycznej drużynie. Niestety w meczy z Genuą ironicznie można zauważyć, że Piątek pierwszy raz zamiast oddać piłkę, lub stracić po sekundzie, utrzymał się przy piłce i ruszył do przodu. Chciałbym pewnie jak większość z was, aby Piątek wrócił do dobrej passy, aczkolwiek na obecną chwilę Leao prezentuje lepszy poziom sportowy.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 18:17
3
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 października 2019, 18:12
Piątek to typowa 9 w starym stylu. Tak jak Inzaghi potrzebował Shevchenki tak Piątek potrzebuje Leao. W Genoi miał Kouame i ich współpraca była genialna.
9
Bufor85
Bufor85
6 października 2019, 19:50
Dokładnie tak samo twierdzę. Piątek potrzebuje gracza obok, który dogra, który stworzy sytuacje ofensywną. Piątek miał z kim grać w Genoi a sami widzicie, że w Milanie panuje od bardzo dawna egoizm. Jeszcze jak był Gattuso to wyciskał ile potrafił, ale obecny trener ma to gdzieś.
2
Demick
Demick
6 października 2019, 15:51
Pytanie jest takie, czy typ statycznego napastnika jakim jest Piątek, odnajdzie się w obecnym Milanie. Jednak 9tka swoje waży. Leao jak na razie pasuje do drużyny jak ulał.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
6 października 2019, 15:17
Milan w ogóle nie gra, Milan jest na boisku i nic poza tym. Trzymamy szrot i wypalonych zawodników jak Biglia, Hakan, Suso, Calabria i my chcemy żeby nasz atak był groźny..
Powiem jeszcze Krzysiek uciekaj! Masz predyspozycje żeby dla nie jednego klubu z Serie A być wzmocnieniem, w Milanie za tego trenera, tego zarządu i tych właścicieli nic nie osiągniesz. Szkoda marnować kariery u boku Suso. Ja życzę Krzyśkowi jak najlepiej i wiem że stać go na zdobywanie bramek, Milan gra mega nijaką piłkę, Krzysiek zawsze żył z podań i współpracy w ataku, potrzebuje trenera który też wznieci w nim ogień, obecnie Polak rodak popadł w syndrom dziad Milanu, stąd więcej machania rękami i przewracania się niż walki. Krzysiek przy Leao i Suso niestety ale nie będzie królem w Mediolanie.
2
Mi(L)anista
Mi(L)anista
6 października 2019, 18:04
Ja bym powiedział nie Krzysiek uciekaj tylko sprzedajcie tego słabiaka jak najszybciej. Samym czekanie na dobre podanie to za mało. Trzeba coś dać o siebie a co daje Piątek? Nie potrafi grać jeden na jeden,słabiutki technicznie,nie potrafi grać tyłem do bramki,podaje piłki najprostsze do najbliższego przez co kuleje u niego gra kombinacyjna
0
MK92
MK92
6 października 2019, 15:15
Piątek ma bardzo duże problemy w grze tyłem do bramki, a obrońcy za łatwo go wypychają. Do tego dochodzą braki precyzji w podaniach i strzałach oraz słabe przewidywanie rozwoju akcji, przez co źle się ustawia. Minusem jest też zbyt częste symulowanie Polaka.
0
milan2002
milan2002
6 października 2019, 14:52
Krzysztof nie miał żadnych szans na dobry występ z Biglią i Calhanoglu za plecami. Gdy zszedł to pojawił się na polu gry Paqueta i wniósł absolutnie nową jakość gry więc Leao miał znacznie łatwiej. W dodatku wydaje mi się, że na ten moment Suso stał się takim sabotażystą. Trzeba się pozbyć tej trójki i jakoś względnie to poukładać, ale to nie z Marco Giampaolo.
3
mavachi
mavachi
6 października 2019, 14:29
Nie chce mi sie wierzyc, ze ktos z was nadal chce, aby Piatek byl jak Lewandowski. Przypomnijcie sobie do jakiego klubu i do kogo trafil Lewy. BVB w tamtym czasie grala kosmiczny ofensywny futbol. Klepali kazdego w lidze w tym Bayern. No i ten Klopp, ktorego dzisiaj chce kazdy klub. Facet wzniosl kazdego pilkarza na level hard. Rozmawial ciagle z nimi. Opierdzielal ich. Trener marzenie dzis dla kazdego. A Piatek na kogo on trafil? Od kogo on ma sie uczyc? Przez caly rok w Genoi i Milanie mial chyba 5 trenerow! Slownie: Pieciu! Sorry, ale...Gattuso, Giampaoli i Ci trenerzy z Genoi nie maja zadnego podjazdu do Klopa. Oto cala tajemnica.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 14:32
1
MariuszR06
MariuszR06
6 października 2019, 14:09
Odsunąć Suso i dać kogoś kto by pomyślał o podaniu do napastnika...
3
ACstach
ACstach
6 października 2019, 14:09
Do usunięcia koment.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 14:10
0
sheva7acm
sheva7acm
6 października 2019, 14:09
a wieć żegnaj Piątek, w styczniu transfer do Hellas bądz Lecce to akurat twój poziom
0
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 13:32
Wstawcie tu wypowiedz Bobana o Elliocie i ich planach.
0
Krauser
Krauser
6 października 2019, 13:41
gdzie to można przeczytać?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
6 października 2019, 13:43
O czym? O tym, że chcieliby, żeby Milan był wielki od zaraz, a Elliot ma trochę inne plany? Nic nowego. To było wiadome od samego początku.
1
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 13:50
https://www.milanlive.it/2019/10/06/milan-boban-sogniamo-di-vincere-elliott-altri-piani/

No o tym , z tymi hamerykanskimi klaunami bedziemy dalej posmiewiskiem.
1
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 13:52
Bylo wiadome no i co z tego?Absurdem jest tutaj to jednak, ze dzialacze maja inna wizje niz wlasciciele, przeciez to niedorzeczne i pozbawione logiki.Jak w takich warunkach mozna cos pozytywnego zbudowac?
0
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2019, 14:05
Jak ktoś myśli, że da się zbudować fundamenty w rok dowalki o scudetto to powodzenia Wykładać mld euro i klub wasz.. Chyba, żę rywale pomogą jak Juventusowi czytaj Milan i Inter albo słabość ligi vide PSG

Napoli przez lata budowało i cementowało pozycje gdzie są, Wyniki Ajaxu w LM droga też długa bo przed zeszłorocznym 1/2 w LM mieli bardzo różne przygody faza grupowa, albo odpalai w eliminacjach ^

Problem w Milanie też polega na tym, żę w ciągu ostatnich lat mieliśmy 3 różnych właścicicieli z czego jeden doprowadził do sportowego upadku, drugi do finansowej. Trzeci musi obie rzeczy prostować


2
Rocker
Rocker
6 października 2019, 13:25
A więc zawodnik z Bałkanów zapisał się w historii calcio i Milanu. Chciał czy nie chciał...
1
Majkel69
Majkel69
6 października 2019, 13:10
Dajcie Piątkowi normalnego trenera który zrobi z Milanu normalną drużynę to pogadamy. Póki co nie Piątek biało-czerwonym Kaliniciem tylko Dziampaolo czarno-czerwonym brzęczkiem.
17
Krauser
Krauser
6 października 2019, 13:43
To samo słyszałem przy Silvie Andre
3
hyrus13
hyrus13
6 października 2019, 13:59
Dziwne, że w Milanie wcześniej nie prowadził sobie jeden z najlepszych napastników na świecie. Bez pomocników w zasadzie możemy zrezygnować z napastnika i grać jak kiedyś Hiszpania.
@Krauser różnica jest taka, że Piątek jednak trochę bramek przez pół sezonu nastrzelał.
0
Majkel69
Majkel69
6 października 2019, 14:59
Czegoś to dowodzi? Czy to znaczy, że z automatu Piątek jest identyczny pod każdym względem do Silvy? Bo jeśli nie to nie wiem po co z tym wyskoczyłeś jak pajac, a jeśli tak to wiem czemu - najwyraźniej nim jesteś.
0
albertpaly
albertpaly
6 października 2019, 15:03
Ale Brzęczek prowadzi w tabeli... Umiejętności ma jak GP lecz nasz Reprezentacyjny trener ma jeszcze coś... Farta.
0
Demick
Demick
6 października 2019, 15:57
Aha, ale Higuain był tutaj za karę. Ciągła frustracja... Poza tym on jednak też starał się kreować grę, w przeciwieństwie do Piątka.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 października 2019, 16:00
Problemem Milanu od lat jest mało kreatywna pomoc. Hakan i Suso praktycznie w ogóle nie współpracują z linią ataku choć to ich główne zadanie. W tym systemie to nawet Messi miałby problemy ze strzeleniem bramki. Z obecnych pomocników to od biedy Bennacer i Pakieta nadają się do czegokolwiek. Może jeszcze Kessie pod warunkiem że zostanie ograniczony do roli przecinaka. Reszta do natychmiastowej wymiany. W ataku mamy całkiem spory potencjał ale ktoś musi tam grać jakieś sensowne piłki.
1
roox
roox
6 października 2019, 13:10
Przykry jest ten HEJT to w stronę Krzyśka - jakby nie było gościu coś w zeszłym sezonie osiągnął. Były przynajmniej 2 sytuacje w pierwszej połowie gdzie czekał na piłkę i Suso oraz Kessi zdecydowali się na strzały. On się w miarę dobrze rozumie z Paquetą czy Leao ale z Suso między nimi nie ma chemii i skoro przez tyle czasu nie było to wątpie że to się zmieni. Już lepiej niech Castillejo gra. Jeszcze mi się przypomina że nieźle się uzupełniali z Cutrone, a w Genui przecież Kouame robił mu sporo miejsca i grał pod niego. Co do jego parametrów to widać było że po USA był zmęczony wolny i ociężały - wczoraj widziałem że już go puszcza i miał więcej dynamiki - moim zdaniem on ma masę ale jest jeszcze za ciężki - co do porownania z Lewym to przecież Robert jest wyrzeźbiony jest kompletnym napastnikiem a jego metamorfoza trwała kilka lat - teraz osiąga szczyt swoim możliwości.
6
hyrus13
hyrus13
6 października 2019, 14:02
Suso to się chyba tylko z Franckiem rozumie... prawą stronę trzeba rozgonić, obaj są tak beznadziejni, że się słabo robi. Kessie to powinien mieć zakaz przechodzenia za połowę i brania udziału w akcjach ofensywnych. Gość się nadaje do destrukcji i tym się powinien zajmować.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 października 2019, 15:50
Dokładnie. Kessie powinien grać przecinaka, czyścić pole przed obrońcami i asekurować Bennacera aby ten mógł podejmować większe ryzyko w ofensywie. Algierczyk jest w tym znacznie lepszy iż Kessie.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
6 października 2019, 13:08
Uważam, że Piątek na szpicy, w pierwszym składzie, to jeden z głównych problemów Milanu. W tym układzie te zespół nie ma żadnego punktu odniesienia z przodu, ponieważ każda zagrana piłka na Polaka, kończy się stratą. On nie jest w stanie utrzymać się przy piłce tak, by reszta zdążyła podejść. Dla niego nawet pół obrońcy, to jest wielki kłopot. Spójrzmy na Leao... Dwóch gości na plecach, jeden naprzeciwko... Żaden problem. Oczywiście, nie zawsze się udaje ich wszystkich objechać, ale to jest zawodnik, na którego można grać, bo jest spora szansa, że on się przy tej piłce utrzyma, ba, potrafi przy tym nieźle rozegrać, wyjść na pozycję, po prostu jest groźny. Technika na bardzo wysokim poziomie, szybkość, siła... Nie wiem, nad czym Giampaolo w ogóle się zastanawia. Polak w tej chwili powinien pełnić rolę Cutrone z zeszłego sezonu. Wchodzi na końcówki, pobiega, powalczy, może coś wpadnie;)
0
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 13:04
Polski Kalinic.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 października 2019, 12:56
Piątek zwyczajnie nie pasuje do koncepcji Giampaolo. On wymaga od Krzyśka cofania się po piłkę, utrzymywania się przy niej, rozgrywania przed polem karnym. A charakterystyka Piątka do tego się nie nadaje. On jest technicznie surowy, nie potrafi dryblować, zastawiać się, rozgrywać na jeden kontakt. Sprint i strzał to jego domena. Aby to wykorzystać to musi cały czas grać na linii obrony przeciwnika a nie cofać się do środka gdzie jest bezużyteczny. Inna sprawa że umiejętności Piątka są bardzo skromne jak na wymagania pozycji nowoczesnego napastnika. Przypomina trochę młodego Lewandowskiego. Tamten też był wtedy technicznie drewniany do bólu ale z czasem Niemcy go ładnie pod tym względem wytrenowali. Nabrał też masy przez co jest trudny do przepchnięcia i świetnie się zastawia. Piątek albo zacznie ostro zasuwać na siłowni i doskonalić technikę albo skończy w jakimś podrzędnych klubikach.
3
hyrus13
hyrus13
6 października 2019, 14:04
No, ale gdzie był Lewy w jego wieku... Krzyśkowi chyba zaanagażowania na treningach nie brakuje i powinien być coraz lepszy, ale też nie oczekujmy cudów, to zupełnie inny piłkarz niż Lewandowski.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 października 2019, 15:44
Lewandowski w jego wieku był już główna postacią bardzo silnej Borussi. Masz rację że nie ma co oczekiwać cudów. Piątek raczej nie zbliży się nigdy do poziomu Lewego.
0
Demick
Demick
6 października 2019, 16:05
Właśnie niepokoi mnie ta mania strzelania bramek. Lewy grał na początku w BVB na 10tce i dzięki temu nabrał sporo umiejętności ale i pokory. Krzysiek mam wrażenie że jedyne na czym mu zależy, to kolejna bramka, a nie dobro drużyny. Taka marketingowa mania strzelania goli i pokazywania swojej cieszynki.
0
Zuber
Zuber
6 października 2019, 12:43
Im szybciej Piątek się ogarnie i zrozumie, że musi stać się drugim Lewym, żeby coś zdziałać to będzie lepiej dla niego. Chłop potrzebuje więcej masy mięśniowej i techniki, tak na prawdę Giampaolo akurat co do niego ma rację, że musi się chłop rozwinąć.
0
Mieszko
Mieszko
6 października 2019, 12:35
Trochę to jest słabe że wiele osób ocenia grę Krzyśka w wąskim kontekście. Piątek to był i wciąż jest gościu od wykańczania akcji. I system gry GG mu służył, długie piki do niego, jakaś wrzutka i on wykańcza akcje, gra na jeden kontakt. Inną sprawą jest, że obecnie nowocześni napastnicy mają większe obowiązki. tak też wspaniale rozwinęła się kariera Lewego, który nabrał muskulatury, ma siłę żeby się zestawić, dobra technikę żeby zagrać na klepke etc i dzięki temu może dac więcej druzynie- cofnąć się po piłka, ściągnąć na siebie obrońców bla bla bla. 
I teraz obecna sytuacja Krzyśka wygląda tak: zmiana systemu gry, trener oczekuje od niego więcej niż sprint i strzał, więcej gry dla zespołu ale Krzysiek dopiero musi się tego nauczyć, dostosować. Ponad to nasza pomoc jaka jest każdy widzi...a ostatecznie napastnik żyje z dobrych podań...Biglia tego nie rozwiąże:) sytuacja jest trudna i dla Krzyśka i dla klubu. Albo Krzysiek będzie miał szansę na rok przejściowy aby się rozwinąć do nowych wymagań i klub cierpliwie mu w tym pomoże albo szast prast i w zimie dojdzie do jakiejś wymiany...
Edytowano dnia: 6 października 2019, 12:35
0
karol 1980
karol 1980
6 października 2019, 12:29
Suso- koń Trojański.
3
Milanboy
6 października 2019, 12:17
Ok , wszedł Rafael, ale czy Pio grał wczoraj źle? Nie, ja widziałem on jedyny oraz Theo w pierwszej połowie próbowali chociaż coś grać, nie rozumiem dlaczego Suso gra non stop, facet jest od początku sezonu najgorszy wraz z Calabrią, chyba tylko Biglia gra gorzej z Rodriguezem, brak dynamiki, ogromny egoizm boiskowy, Piątek świetnie schodził na pozycję, a Suso zamiast podać pamiętam gdzieś w 25 minucie to nasz prawo skrzydłowy nieudolnie próbował strzelać z dystansu gdzie nawet Jack po tej akcji ręce załamywał.

Dopóki Suso gra w pierwszym składzie z Calabrią, dopóty napastnik będzie biedny, nawet wczoraj Leao po wejściu nie dostawał od niego za wiele podań, jestem rozczarowany tym zawodnikiem niesamowicie.
12
Robinowski
Robinowski
6 października 2019, 12:23
Według trenera Suseł zagrał wielki mecz więc nie ma się co spodziewać rewolucji w stylu gry.
0
PaoloACM
PaoloACM
6 października 2019, 12:51
Dokładnie tak. Powiem więcej Suso sabotuje Polaka. Bo on nie zamierza pracować na jego bramki. Bardzo fajnie zawsze Paqueta próbuje zagrywać piłki do Krzyśka. Widać że się rozumieją. Wygląda na to że albo Suso albo Piątek...
4
Cactus
Cactus
6 października 2019, 12:17
Krzysiek ma określone charakterystyki jako piłkarz i pewnych ograniczeń nie przeskoczy. Kiedy jest w formie i zespół chociaż próbuje dostarczyć piłkę w pole karne, to Piątek potrafi zrobić coś z niczego, tak jak chociażby z Atalantą w zeszłym sezonie. Jednak w sytuacji w której cały zespół gra bardzo słabo, a gra ofensywna i kreowanie akcji w zasadzie nie istnieje to Polak staje się ciałem obcym w drużynie. W takich momentach znacznie lepiej sprawdza się gracz szybszy, o lepszej technice użytkowej, który potrafi zrobić przewagę dzięki swoim umiejętnościom i to właśnie robi Leao.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
6 października 2019, 12:13
Leao ma całkowicie inne cechy, ale ma też coś co cechowało Piątka w poprzednim sezonie, potrafi się utrzymać na nogach. Piątek od okresu przygotowawczego przy każdym kontakcie z przeciwnikiem przewraca się i wymachuje rękami jak Higuain. Jeśli nie zmieni nastawienia to wyczuwam transfer w styczniu.
1
mavachi
mavachi
6 października 2019, 12:11
A jak tam Rebic? Ile dryblingow przez 7 kolejek? Jakas asysta? Gol?. Krytykowac latwo mozna, a nikt nie widzi ze najwiekszym problemem jest trener. Piatek w Genoi mial obok siebie Kouame czyli podobnego goscia jak Leao. Giampaolo tego nie widzi i robi mu krzywde.
1
roby
roby
6 października 2019, 12:10
Wybierajac miedzy nim z Leao sprawa oczywista,piatek nie zribi akcji nie pociagnie sam,on tylko moze dobic pilke jak ktos mu wylozy patelnie,ale niestety u nas nikt nie wystawia pilek wiec i polakowi nic nie wychodzi.A po 2 zobaczcie ze nie ma takich napastnikow generalnie nikt,fenomen to byl Inzaghi i dlugo dlugo nic a potem jest Kalinic,polak to 2 chorwat bo nawet daleko mu do brutala Mandzukicia czy Dzeko...naprawde zrezygnujmy z piatka az zacznie wszystko trybic,bo to zespol musi sie poprawic,6 bramek strzelonych w tym 4 chyba z karnych?-o czym my mowimy ,jak polak to typowy napadzior zyjacy z podan.Wiec lawka jak najbardziej az chlopaki zaczna cos grac,ale i tak powtarzam najwiekszym zlem zespolu to suso,wystarczylby 1 mecz bez niego zeby chlopaki pokazali jak sie gra,jestem pewien na 100%
4
Kaka#22
Kaka#22
6 października 2019, 12:09
Cały klub jest w kryzysie, liczę po cichu że kiedy już z niego wyjdziemy, to i Krzysiu w końcu coś pogra. Widać że chce. Szkoda mi go gdy nie dostaje piłek, które często powinien, a z drugiej strony nie mogę patrzeć jak wiele piłek głupio traci. Za Gattuso dostawał ćwierć okazji i to wykorzystywał. Oby to znowu nastąpiło
0
grzyweek7
grzyweek7
6 października 2019, 12:09
Nie ma co go usprawiedliwiać, usprawiedliwialiście Kalinicia, Higuaina czy Silve? Nie więc teraz nie ma taryfy ulgowej dla Piątka tym bardziej że ma ciut lepszych pomocników. Po prostu gra fatalnie, i powinien trochę posiedzieć, i poczekać na złapanie formy bo nie daje kompletnie nic drużynie, oprócz machania rękami, kiedy przeciwnik go dotknie.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 12:10
1
KKP19
KKP19
6 października 2019, 12:08
Wiem że trochę nie w temacie ale jesli serio Wenger jest rozważany za Marco to powinni wszystko zrobic by go ściągając. Pomijając gazdisa xd
0
rossocarlonero
rossocarlonero
6 października 2019, 12:07
Z Leao a na "9" grało nam się dużo łatwiej. Młody wie, co się dzieje za jego plecami, przyjmie kierunkowo, a jeśli ma ku temu okazje, to odwróci się z piłką. Mam wrażenie, że Piątek czasami za bardzo jest skupiony na futbolówce, a za mało na przeciwniku przez co przegrywa sporo pojedynków lub po prostu wyciska z nich za mało. W następnym meczu Leao musi wyjść za Piątka, innej możliwości nie widzę.
2
Dohtor
Dohtor
6 października 2019, 12:07
Niestety to nie jest typ Ibry, który cofnie się do środka boiska po piłkę, przedrybluje 5 rywali i strzeli bramkę.
0
vorti
vorti
6 października 2019, 12:03
Niestety kolejny napastnik, który się zmarnuje przy naszym pseudo skrzydłowym Hiszpanie, który nie ma ochoty podawać do napastników i uważa, że tylko on może strzelać bramki. Wczoraj naliczyłem takie 3 sytuacje wyjścia Krzyśka na pozycje, a nasz Messi nie podawał widząc go. Ciekawe jakie taśmy on ma na trenerów, że nikt go nie usadził na ławie i cała drużyna na tym cierpi? Miał być fajny dla oka ofensywny futbol w 4-3-1-2, a kolejny sezon Hiszpan blokuje wszystko. Tragedia.
17
PaoloACM
PaoloACM
6 października 2019, 12:45
100% popieram. Dokładnie ten sam błąd był popełniony kiedy przychodził do nas Bonucci. Stwierdzono że skoro nadażyła się okazja to uj tam jakos go wpasujemy i będziemy grać 3-5-2. Nie trzeba przypominać jak to się odbiło na wynikach drużyny. Żeby było śmieszniej w tym ustawieniu też nie było miejsca dla Suso. Teraz znowu taktyka jest zmieniana dla jednego piłkarza który dodatkowo stał się bezproduktywny bo woli karmić swoje własne ego zamiast grać z korzyścią dla drużyny.
3
Demick
Demick
6 października 2019, 15:40
Może i Piątek jest pod formą, ale zgodzę się. Honda mimo wszystko uwielbiał wrzucać w pole karne piłki w przeciwieństwie do Suso, który jest chyba niespełnionym napadziorem.
0
Orzelek79
Orzelek79
6 października 2019, 19:34
Zgadzam się, to tylko pokazuje jakich trenerów zatrudniamy.
Suso potrafi zrobić coś z niczego ale nie może być świętą krową. W końcu piłka nożna to gra zespołowa.
0
ACstach
ACstach
6 października 2019, 12:03
Niestety on sam akcji nie pociągnie do przodu, od tego musi mieć ludzi. Ale to, że nic mu nie wychodzi to druga sprawa.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się