SCUDETTO


Di Marzio: "Sytuacja Giampaolo wcale nie jest jasna. Klub dokonuje ocen"

6 października 2019, 14:19, cinassek Aktualności
Di Marzio:

Dziennikarz Gianluca Di Marzio na antenie stacji Sky donosi, że pomimo zwycięstwa z Genoą, sytuacja związana z obsadą stanowiska trenera Milanu wcale nie jest jasna. Marco Giampaolo wreszcie poprowadził rossonerich do zwycięstwa, ale nie ma co się oszukiwać - nie była to wygrana odniesiona w dobrym stylu. Władze klubu oceniają zatem całą sytuację z różnych perspektyw i na tej bazie podejmą decyzję czy kontynuować współpracę z Włochem, czy też dokonać roszady.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
7 października 2019, 12:33
1.Rudi Garcia, 2.Spalletti, ....10. Allegri... 9834.Gattuso, 9992.Wenger.
0
Seca
Seca
6 października 2019, 19:35
Panowie nikt ciekawy nie przyjdzie. Milan tonie, kasy na transfery juz nie bedzie, za wielkiego pola manewru z obecna kadra tez nie ma. Wiec zostaje jakis ratownik, ktory dobrnie do konca sezonu.
0
Bufor85
Bufor85
6 października 2019, 19:52
Dokładnie. Z tym trenerem do końca sezonu to możemy nawet dryfować głęboko poza numerem 10 w tabeli.
0
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2019, 18:39
Już widzę jak Wenger przychodzii do klubu gdzie Gazidis mu odebrał rolę dyrektora sportowego i będzie potulnie tylko trenerem^

Zejdźcie z Francuzem na ziemię. Praktycznie tylko United z poważnych klubów nie ma dyrektora sportowego(to efekt dania władzy Mourinho) i specyficzna budowa Realu/Barcy - Socios i wybieranie prezydentów^

0
ósmy
ósmy
6 października 2019, 19:28
0
kosa80
kosa80
6 października 2019, 18:34
Wenger to by było coś
0
jasiom22
jasiom22
7 października 2019, 12:31
nie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
6 października 2019, 18:09
Tylko ciekawe kto za niego .. bo wątpię, że przekonają chociażby Wengera.. reszta przewijająca się w mediach to półśrodki.
1
Nesta_13
Nesta_13
6 października 2019, 18:01
Ja to widzę tak: wszystko przegrywamy, wchodzi Leao i Lucas którzy nie wypełniają założeń trenera i nagle robi się 1-2. Wchodzi w pole karne Theo który zamiast wypełniać założenia trenera po prostu ładuje bramkę po indywidualnej akcji i robi się remis. Po meczu trener mówi że ich nie wpuścił od początku, bo wolał bardziej odpowiedzialnych graczy. Gubi się ten człowiek we wszystkim czego nie dotknie. Gdyby wszyscy mieli wypełniać jego założenia to nigdy nie wygralibyśmy meczu w tym sezonie poza Brescią.
4
Ra.V
Ra.V
6 października 2019, 17:51
Zastanawiające słowo: 'Poprowadził'. Wydaje mi się, że wpuścił Brazylijczyka, który swoją nadmierną 'brazylijskością' poprowadził AC Milan do zwycięstwa. Zagrał wbrew schematom MG.
7
El Diablo
El Diablo
6 października 2019, 17:34
A idź w cholerę do Interu z tą swoją filozofią... i weź se sobą Maldiniego.
0
Wilk87
Wilk87
6 października 2019, 17:22
Najpierw chciałbym usłyszeć kto miałby przyjść, bo jeśli to miałby być jakiś Pioli, to dla mnie nawet Giampaolo może zostać.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 października 2019, 17:25
Patrząc realnie Garcia/Gattuso.
0
ósmy
ósmy
6 października 2019, 17:56
Corriere dello Sport: Stefano Pioli wstrzymuje rozmowy z Sampdorią, ponieważ liczy na ofertę z Milanu. Zvonimir Boban naciska na zwolnienie Marco Giampaolo.
0
vorti
vorti
6 października 2019, 17:59
@up
Ja pier...
0
Nizial86
Nizial86
6 października 2019, 17:11
Prawda taka ze elliot pewnie niezatrudni zadnego konkretnego trenera bo by musial troche zainwestowac a oni raczej sklonni do tego niesa
0
Mirek99999999
Mirek99999999
6 października 2019, 18:14
Przez takie myślenie teraz męczymy się z MG.
0
marcinmaly82
marcinmaly82
6 października 2019, 17:10
Marzę o Carletto... i o starym Milanie
0
PiotG20
PiotG20
6 października 2019, 16:46
Z Suso jeszcze się przyda tylko musi usiąść na ławie z dobre pół roku i raz kiedy wskoczyć
0
Jago
Jago
6 października 2019, 16:45
Trzeba mu podziękować i to już
1
roby
roby
6 października 2019, 16:43
Sprawa prosta jesli w nastepnym meczu nie wystawi Theo Duarte Bennacur Paqueta Rebic Leao Bonnaventura a zagra suso nie wspominajac Biblia czy hakan to nie nauczy sie juz nic....martwi mnie ze taki Boban czy Maldini nie widza ze suso jest do niczego
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 października 2019, 16:50
Widzą, bo go chcieli sprzedać.
Gorzej, że reszta też widzi i nikt go nie chciał kupić.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 października 2019, 10:25
Bennacur może mieć problem z grą w Milanie ;)
1
Majkel69
Majkel69
6 października 2019, 16:33
On poprowadził do zwycięstwa? Wpuścił pierwszą jedenastkę która dała się zdominować Genoi bo geniusz tak sobie wyobrażał najsilniejszą. I w drugiej połowie musieli go ratować gracze na których stawiać nie chce a w panice musi wpuszczać. Ja myślałem, że Gattuso w ostatnich 3 miesiącach sezonu 2018/19 był zagubiony, ale przy nim giampaolo jest jak rozbitek przyczepiony do deski na środku oceanu
8
Demick
Demick
6 października 2019, 16:47
Z drugiej strony, może Giampaolo potrzebuje takiego sezonu na stracenie, żeby wykrystalizować podstawową 11tkę? To jest jakaś nadzieja tak właściwie.
0
Majkel69
Majkel69
6 października 2019, 17:16
A powiedział zarządowi jak go zatrudniali, że potrzebuje sezonu na stracenie a potem (może) będzie lepiej? Wątpię. Tracić sezony to każdy debil potrafi. Fajnie by było jakbyśmy mieli trenera który uratuje sezon. A nie mamy
0
Demick
Demick
6 października 2019, 17:30
Wiesz, ale po co awansować np. do LM, skoro dostaniemy wpiernicz od pierwszej lepszej drużyny? Ja się już przyzwyczaiłem do tego bajzlu. Np. myślę że Hakan mając 10tkę na plecach, obojętnie z jakim trenerem grałby dalej padakę. A tak to być może dzięki Giampaolo, który powoli dostrzega że Turek jest u nas totalnie wypalony, w końcu będzie coraz rzadziej na niego stawiał. Już zauważył że Suso nie nadaje się na trequartistę, czyli taki głupi nie jest.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
6 października 2019, 17:41
Demick
A po co Inter wszedł do LM?Przecież nie mają szans na skuteczną walkę nawet w grupie?Może ze względu na patrzącą na ręce Milanu UEF'ę?Czy ty uważasz, że kolejne niezbilansowane kwoty w granicach 100 mln.(praktycznie co okienko, a nie zawsze wyjdzie 0) nie będą miały swoich konsekwencji? Poza tym LM=czysto sportowy rozwój(lepsi piłkarze, rozwój kadry, okno wystawowe dla młodzieży itd.).
0
Majkel69
Majkel69
6 października 2019, 17:48
Ja mam nadzieję, że liga mistrzów da działaczom motywację do wzmocnień a lepszym graczom powód by tu przyjść. Dołujące, że w ostatnich kilku latach jesteśmy w pierwszej dziesiątce (pół miliarda z ósmym miejscem jakoś chyba) wydatkami na transfery na świecie. I o ile w zeszłym sezonie było widać poprawę i otarliśmy się o LM w tym sezonie otarliśmy się o strefę spadkową i czuję jakby nic się nie zmieniło odkąd montella wyleciał.
0
Demick
Demick
6 października 2019, 17:51
Ale to inny klub. U nas cały czas się zmieniają właściciele, trenerzy. Poza tym uważam że Inter ma szansę wyjść z grupy. Z Barcą całkiem nieźle im szło przecież. Po prostu gracze, którzy są w Milanie mieli tworzyć projekt, który jest już nieaktualny.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 października 2019, 16:24
I tak poleci, wiec dajcie Wengera.
1
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2019, 16:22
Z jednej strony niby trzeba odstawić Suso z drugiej nikt nie ma pewności, że zrobi to nowy trener, szczególnie ci łączeni z Milanem. Spaletti pokazał że jak piłkarz jest bez formy to gra dalej (Perisić) Garcia miał to samo w Romie z Gervinho
0
PanX
PanX
6 października 2019, 16:20
W jego miejsce i tak przyjdzie jakiś włoski beton. Wiele się nie zmieni.
0
Zuber
Zuber
6 października 2019, 16:18
Bardziej cieszyłbym się, ze sprzedaży Suso w zimie.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 października 2019, 16:16
Gnaj koniku trojański jak najdalej od Milanu.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 października 2019, 16:10
Giampaolo zostanie na 100%. Pewnie po przerwie wymęczymy jeszcze 3 punkty z Lecce a potem się zacznie ostre lanie. Od tego jak mocno zbije nas czołówka zależy jego dalszy los.
0
Cactus
Cactus
6 października 2019, 15:53
Giampaolo sam zagonił się w kozi róg, bo zaczął panicznie reagować po porażce z Udine. Odpuścił własne, żelazne schematy nad którymi pracowaliśmy cały okres przygotowawczy dla jednego zawodnika, który jak się okazuje jest kompletnie bez formy, a jego gra wszystkich irytuje. Giampaolo chciał zrobić Suso tak dobrze, że sam się przy tym wszystkim pogubił. Zresztą sam kilkukrotnie mówił, że zła postawa drużyny jest spowodowana prawdopodobnie jakimiś błędami jakie zostały popełnione, ale nie umiał ich jasno zdiagnozować.
5
cbvirus
cbvirus
6 października 2019, 15:39
I dobrze. Mam nadzieję, że zarząd pójdzie po rozum do głowy. Wygraliśmy tylko dlatego, że Genoa gra w tym sezonie jeszcze gorzej, a ten mecz był meczem zespołów grających o utrzymanie, z czego nasz ma jakoś 5x większą wartość. Gra nie poprawiła się ani na jotę a i tak wygraliśmy ten mecz na farcie. Gdyby Reina nie obronił karnego, to mówilibyśmy dzisiaj o kolejnej kompromitacji.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 15:39
1
MisiuACM
MisiuACM
6 października 2019, 15:34
Wierzymy! Elliott musisz!
3
roby
roby
6 października 2019, 15:27
Masakra ...tu jest taki rozpizdzial ze szok....nie ma co sie zastanawiac w kazdym meczu sie gubi,a w tym sam chyba nawet zauwazyl ze sadza najlepszych zawodnikow na lawie....jednoglosnie natychmiastowe zwolnienie powinno byc,ale bedzie jak w zycie ze wszystkim,odlozenie tego na chwile a i tak to sie stanie i tak
0
mavachi
mavachi
6 października 2019, 15:15
Ktos sie ponizej pytal o schematy u MG. Ja widze je caly czas...Najlepsi grzeja lawe, a najgorsi graja od 1 minuty. To sa wlasnie te schematy
5
MK92
MK92
6 października 2019, 15:00
Gdyby był dostępny ktoś pokroju Wengera, to chyba nie ma się nad czym specjalnie zastanawiać.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 15:15
8
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2019, 14:51
Pioli nowym kandytatem

jednak może być gorzej xD
2
Nereo
Nereo
6 października 2019, 14:50
Czy ktoś z Was widzi te schematy, z których miał słynąć Giampaolo? Bo póki co nasza najskuteczniejsza akcja to strzał z rzutu karnego (3 bramki), rajd zawodnika (2 bramki) i wrzutka Suso na Hakana (1 bramka). I nie jest tak jakbyśmy tworzyli wiele więcej okazji strzeleckich (niewielkim wyjątkiem jest tu mecz z Torino).
3
Wilk87
Wilk87
6 października 2019, 14:59
Dodałbym jeszcze końcówkę meczu z Brescią, gdzie sytuacji też było od groma.
1
Bandita
Bandita
6 października 2019, 16:30
A ja widzę. Spr ile miała sampa w zeszłym sezonie karnych. A ile my. I spr ile mamy już karnych w tym sezonie. To jest taktyka na karnego. Serio mowie
1
Corsa
Moderator Corsa
6 października 2019, 14:47
Pierdu, pierdu, wygrał to zostaje, koniec pieśni. Nawet gdyby przegrał to by został, Elliott woli dawać 2 bańki kosztem miejsca w środku tabeli niż 6-7 za kogoś z jajem.
Edytowano dnia: 6 października 2019, 14:50
1
grzyweek7
grzyweek7
6 października 2019, 14:43
Uważam że jeśli naprawdę walczymy o LM to trener powinien polecieć. No chyba że zarząd jest zadowolony z wyników.
0
matten
matten
6 października 2019, 14:40
Uważam, że rozsądnie byłoby zostawić trenera Giampaolo do zimowego okienka, choć niedługo czeka nas maraton ciężkich spotkań (Roma, Lazio, Juve, Napoli) i jeśli wyniki będą słabe to wcale nie zdziwi mnie wcześniejsza dymisja. Jeśli tak by się stało to razem z trenerem powinni wylecieć nasi dyrektorzy-amatorzy, bo Giampaolo był ich pomysłem.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 października 2019, 14:37
To jest idealny czas aby dokonać roszady (2 tyg. przerwy na kadrę) bo z tej mąki chleba nie będzie. AC Milan to za wysokie progi dla Mistera Giampaolo. Spalletti i Rudi Garcia to doświadczeni fachowcy w wyciąganiu Wielkich Marek z dna i sądzę że mogliby uratować jeszcze ten fatalnie rozpoczęty sezon.
0
Fifi22100
Fifi22100
6 października 2019, 14:34
To jest odwlekanie nieuniknionego. I tak poleci po listopadowym maratonie to po co to ciągnąć. Mam nadzieje,ze sondowane są jakieś fajny alternatywy w Mou czy Allegriego średnio wierze ale Spaletti bądź Wanger to już będzie duży progres.
0
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 14:32
WON!!Po maratonie listopadowym z klasowymi druzynami bedziemy juz w czarnej dupie!
0
ósmy
ósmy
6 października 2019, 14:31
Gdzieś mi przemknął taki news La Gazetty o możliwości sprowadzenia Wengera do Milanu. A przynajmniej sondują temat.
0
grayman88
grayman88
6 października 2019, 14:25
Dzisiaj wylaczyłem auto opłatę za eleven na wppilot. Mam dosyć.
4
vorti
vorti
6 października 2019, 14:25
Za samą zmianę ustawienia i grę ustawiona pod Suso bez formy powinien polecieć po meczu z Udinese. Marnuje potencjał zawodników i nie potrafi ich poustawiać na boisku bez zbędnych paralityków. Tu potrzeba kogoś z jajami, takiego trenera, który posadzi gwiazdki i zagra ustawieniem do którego mamy zawodników(tylko nie 4-3-3)
6
Vol'jin
Vol'jin
6 października 2019, 15:01
czyli na pewno nie Spaletti (vide Perisic) czy Garcia który do skrzydłowych też jest przywiązany i też jak był Gervinho bez formy to grał non top^
0
mavachi
mavachi
6 października 2019, 14:22
To jest najlepszy moment! Tuz przed kadra! Potem bedzie za pozno...Przyjda mecze z Juve, Atalanta, Roma, Lazio i Napoli i sie nic nie zmieni! Nie chce ogladac dalej zalosnej gry i ostrego wpierdzielu!
7

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się