SCUDETTO


MilanNews: Giampaolo o krok od zwolnienia! [Aktualizacja]

6 października 2019, 18:32, cinassek Aktualności
MilanNews: Giampaolo o krok od zwolnienia! [Aktualizacja]

Portal MilanNews informuje, że posada trenera Marco Giampaolo jest mocno zagrożona. Serwis potwierdza doniesienia Gianluki Di Marzio, że klub jest w fazie dokonywania ocen i jeszcze nie podjął ostatecznej decyzji. Trudno jej się spodziewać jednak jeszcze w niedzielę - niewykluczone, że nadejdzie w poniedziałek. Rozmowy na linii Mediolan - Londyn, a więc pomiędzy zarządem a właścicielami klubu, są bardzo gorące. Za pożegnaniem z obecnym trenerem z grona dyrektorów najmocniej ma optować Zvonimir Boban. Nie jest to jednak takie proste, gdyż w przypadku podjęcia decyzji o zwolnieniu trzeba mieć gotowego następcę. W tym kontekście rosną ponoć notowania Rudiego Garcii, byłego trenera m.in. Romy i Olympique'u Marsylia.

Aktualizacja [20:20]: Antonio Vitiello: "Giampaolo o krok od zwolnienia. Milan rozpoczął już poważne poszukiwania nowego szkoleniowca. Nie można niczego przesądzić, ale ruchy klubu zmierzają w stronę natychmiastowej zmiany trenera". 



96 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
carlos198325
carlos198325
7 października 2019, 21:32
Świetna wiadomość mam nadzieję że los trenera podzieli również Maldini.
0
87acm87
87acm87
7 października 2019, 12:56
Najlepszy moment z uwagi na przerwę w lidze.
0
Endriu
Endriu
7 października 2019, 11:41
Brawo. To powinno jak najszybciej nastapic.
1
dzieciak2891
dzieciak2891
7 października 2019, 08:55
Razem z Nim powinien poleciec Maldini
4
jasiom22
jasiom22
7 października 2019, 12:30
Maldini powinien iść do primaverry na asystenta Guintiego.
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
7 października 2019, 08:39
Nie wierzę że go zwolnią . Po długiej burzliwej dyskusji dostanie szanse . Potem mecz z Lecce myślę że 3 pkt. co da trenerowi jeszcze miesiąc dopiero potem wyleci.
0
gieemce
gieemce
7 października 2019, 11:15
Ja mysle ze jak zwolnić to już . 2 tygodnie przerwy i w miarę łatwy mecz na start, lepszego momentu nie będzie
1
adamos
adamos
7 października 2019, 08:11
obyśmy nie zamienili siekierki na kijek....
1
Andre
Andre
7 października 2019, 05:05
No i dobrze. Może osoby z zarządu klubu wreszcie przejrzały na oczy. Oby tylko na miejsce Giampaolo przyszedł wreszcie jakiś doświadczony trener z nazwiskiem, a nie kolejny wynalazek pokroju Pioliego...
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
7 października 2019, 01:36
No leci ten trener czy nie? Inaczej dziś nie zasnę haha ;)
1
ACMAILAND!
ACMAILAND!
7 października 2019, 01:17
Jednak Bóg istnieje i widzi co robi nasz treneiro.
1
rossoner111
rossoner111
6 października 2019, 23:51
a Paweł nie chce iść w pakiecie?, przeciez trener jest tak samo winny co nasza gwiazda
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
6 października 2019, 23:27
Brać Marcelino z Valencia nie zadnego Garcie
4
El Diablo
El Diablo
6 października 2019, 23:02
Giampaolo z wozu, Milanowi lżej ;)
5
zbylon
zbylon
6 października 2019, 22:39
Tak naprawdę trudno o inną decyzję w tej sytuacji. Tak jak do końca broniłem Gattuso, pomimo wielu uwag, które do niego miałem, tak Giampaolo nie broni absolutnie nic. Nie byłbym w stanie znaleźć jednego argumentu za tym, żeby pozostał. Gdy kończył się poprzedni sezon, mówiłem że ten Milan gorzej grać już nie może, ale przyszedł ktoś, kto o tym nie wiedział i to zrobił... Z wymienianych następców, to Spaletti moim zdaniem byłby najlepszym wyborem, choć nie jest to mój trener marzeń. Jedno jest pewne - nie chciałbym tu widzieć Allegriego z jego kosmiczną pensją. Dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki i Milan jest tego najlepszym dowodem. Nigdy żaden powrót do Milanu nie skończył się pozytywnie.
4
MK92
MK92
6 października 2019, 22:35
Powiem tak, jeśli zwolnić Giampaolo, to nie ma lepszego momentu niż teraz. Dwa tygodnie przerwy w lidze, a sezon jeszcze w stosunkowo wczesnej fazie. Niby odnieśliśmy zwycięstwo w meczu o uniknięcie strefy spadkowej, ale każdy widział, że nasza gra zmierza do nikąd, a Giampaolo jest zagubiony.
17
zbylon
zbylon
6 października 2019, 22:40
Otóż to - dokładnie to samo chciałem napisać, ale mnie uprzedziłeś. Jest przerwa na kadrę, można zacząć nowe rozdanie.
4
Luksta1805
Luksta1805
6 października 2019, 22:56
Dokładnie, lepszego momentu byc nie może.
1
tober12
tober12
6 października 2019, 23:06
Ważne, że dał 3 ptk po słabej grze co daję powód aby go zwolnić. Dzięki takien brzydkiej wygranej pozbędziemy się trenera i nowy szkoleniowiec ma 7ptk do LM, więc tragedii nie ma a kolejek jeszcze dużo.
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
7 października 2019, 01:29
Racja Panowie, ale spójrzcie też jaki mamy rozkład po Lecce.. Nowy trener będzie od razu wrzucony na głęboką wodę niestety..
1
Bandon
Bandon
6 października 2019, 22:24
O tym marzyłem, zwycięstwo w dramatycznym stylu z Genoą i nowy, lepszy szkoleniowiec! Panie Garcia, czekamy!
4
dragantomek@gmail.com
[email protected]
6 października 2019, 22:12
niema się co dziwić ostro rozmawiali Maldini i Boban na trybunach
Edytowano dnia: 6 października 2019, 22:12
1
kamilus
kamilus
6 października 2019, 22:38
Nie wiem jak Maldini, ale Boban miał opuścić trybuny między 80. a 85. minutą...
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
7 października 2019, 07:20
a nie Maldini w przerwie ???
2
6 października 2019, 22:06
Pamiętam jak przed sezonem wiele osób odrzucało Sarriego.
1
nadgnity
nadgnity
6 października 2019, 22:56
Oglądałem mecz Inter - Juve i też mi się to przypomniało.
0
jasiom22
jasiom22
7 października 2019, 13:22
Nie był to nikt normlany ;-p Sarri do Milanu pasowałby jak ulał, tylko po co miałby sobie to robić.
0
KKP19
KKP19
6 października 2019, 21:44
Pięknie sie zaczyna wieczór. Jeszcze jak bedzie oficjalka to bedzie ok
1
Yabaye
Yabaye
6 października 2019, 21:42
To jest porażka pionu dyrektorskiego. Nigdy nie będę winil Giampaolo, że wziął tę fuche życia. Inaczej oceniam Gazidisa, Maldiniego i Bobana, że postawili na złego konia.
0
kamilus
kamilus
6 października 2019, 22:38
Prawdopodobnie największa wina leży po stronie Maldiniego, bo to on miał nalegać właśnie na Giampaolo.
1
yagi
yagi
6 października 2019, 23:06
Jakoś nie postrzegam zatrudnienia Giampaolo jako czyjejś "winy". Dokonano takiego, a nie innego wyboru, zaufano mu, nie sprawdził się i tyle. Gorzej, a nawet dużo, dużo gorzej będzie, jak nie będzie szybkiej reakcji.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
6 października 2019, 21:39
Jeżeli faktycznie mają zwolnić MG, to niech obejmie ten zespół ktoś spoza Włoch. Myślę, że świeże spojrzenie z zewnątrz na ten zespół mogłoby przynieść dobry efekt. Wezmą Piolego, albo jeszcze gorzej, Gattuso, to niewiele się zmieni, moim zdaniem.
6
Szpadyzor0
Szpadyzor0
6 października 2019, 21:31
A moze Benitez?
0
Gullit80
Gullit80
6 października 2019, 21:30
Rino przyjdzie jak Maldini odejdzie to jest jego warunek. Garcia, Ranieri lub Marcelino to jedyne trzy nazwiska ktore trzeba rozważyc.
1
dominord
dominord
6 października 2019, 21:21
Boże, co wy macie z tym Wengerem. Owszem szanuje gościa, ale to dziadziuś. W dodatku jest trenerem i dyrektorem sportowym w jednym. U nas pionem zajmują się trzy osoby! Po co następny. Poza tym wszystkim ma na pieńku z Gazidisem. Pogódźcie się z tym, że on tu nie przyjdzie. Trenerzy, których ja bym przyjął są: Marcelino, Ranieri, Garcia, Gatusso, Spaletti i Allegri(tu tez na cuda nie liczę)
2
KKP19
KKP19
6 października 2019, 21:34
Ranieri i Gattuso nic to nadal trenerzy nie lepsi znaczaco niz Marco. Wenger umie wspolpracowac z młodzieżą i badz co badz z Arsenalem miał solidne wyniki i bodajże 18 lat w top 4 . On też preferuje ofensywny football ale w przeciwieństwie do Giampaolo stosuje multum formacji a nie jakies 1 lub 2 formacje
1
KKP19
KKP19
6 października 2019, 21:37
Ale dla mnie nie licząc Allegriego wymarzonym trenerem jest Marcelinho, ewentualnie Garcia od biedy
0
dominord
dominord
6 października 2019, 22:00
@up
Zgadzam się z tobą, co do Wengera. Trener dobry, a nawet bardzo dobry, ale tu musi przyjść trener na minimum 2-3 sezony. Nie wiadomo czy Wengerowi na tyle zdrowie pozwoli. Z Marcelino może być problem z dwóch przyczyn. Pierwsza to pensja 6 mln brutto. Drugi to nasze dobre kontakty z Mendesem, bo to między innymi z jego winy doszło do cyrku w Valencii przez co Marcelino stracił prace.
0
pazioni
Moderator pazioni
6 października 2019, 21:04
Dobrze ,że tak szybko.
0
pjotr
pjotr
6 października 2019, 21:00
z wymienianych nazwisk najbardziej mnie przekonuje powrót rino i to jest smutne :(

wenger to raczej plota
0
MrCostacurta
6 października 2019, 20:56
Dajmy sobie spokój z królem memów Wengerem. Tez jestem za zatrudnieniem trenera z doswiadczeniem ale przydalby sie ktos perspektywiczny na kilka lat a nie dinozaur który potrenuje nas do konca sezonu i przejdzie na emeryture.
1
dziadek
dziadek
6 października 2019, 20:44
Mówić po 7 kolejkach, że sezon w dupę to jednak duże nadużycie. Co do Bobana, to jeśli on ma decydować jakim ustawieniem ma grać drużyna to ja dziękuję. Silvio vol. 2 mu się załącza.
0
kosa80
kosa80
6 października 2019, 20:38
Jeżeli jest opcja zatrudnienie Trenera z prawdziwego zdarzenia jakim jest np. WENGER
To jak najbardziej jestem za .
Jeżeli ma to być Gattuso czy inny podobny to już lepiej zostawić tak jak jest .
Sezon i tak w dupę
Albo chcemy coś naprawić albo chu...j
1
MrAncelotti
6 października 2019, 20:46
Walka o top 4 wciąż trwa. Mimo wszystko mamy lepszych pilkarzy od Atalanty.
1
kosa80
kosa80
6 października 2019, 20:49
Jak zostanie ta pierdoła to po przerwie na reprezentację nas rozstrzelają.
Terminarz mamy taki że hej
1
viviek89
viviek89
6 października 2019, 21:05
Trzeba by mu bylo dorzucić susla biglie i turka na odchodne, bedzie lzej
1
Dohtor
Dohtor
6 października 2019, 20:36
No ciekawe, ciekawe.
0
roby
roby
6 października 2019, 20:35
Z dostepnych tylko Wegner...duza osobowosc ,wiedza tez,resoekt napewno od pilkarzy bedzie...wiec jak najbardziej tak....zaden wloch czy Garcii i tym podobni
0
vorti
vorti
6 października 2019, 20:34
The Sun pisze, że Wenger jeszcze się wstrzymuje z decyzją odnośnie posady w FIFIE, bo ma propozycje trenowania zespołu i nie chce odchodzić całkowicie z trenowania. Ciekawe czy taki bait czy coś jest na rzeczy.
0
lejnamur
lejnamur
6 października 2019, 20:33
SIUUUUUUUU
0
Huczaj
Huczaj
6 października 2019, 20:32
Maldini i Boban wyszli ze stadionu po pierwszej połowie z Genoą.
0
pjotr
pjotr
6 października 2019, 21:01
nie dziwie sie
0
Kaziu92
Kaziu92
6 października 2019, 20:30
Super jak by udało się zatrudnić jakimś cudem Wengera. Facet z ogromnym doświadczeniem i szacunkiem. Każdy piłkarz by chodził jak w zegarku przy takim trenerze. Dosyć już półśrodków czas na poważnego trenera który ogarnie ten syf.
1
mpt1899
mpt1899
6 października 2019, 20:35
I wlasnie o to chodzi. Szacunek i powazanie. Podejrzewam, ze jak Conte przychodzil do Interu to wiekszosc zawodnikow nie myslala "Hurraaaa" tylko "O k...a, treba sie brac do roboty".
0
Mirek99999999
Mirek99999999
6 października 2019, 21:23
Akurat Wenger za dużego szacunku chyba nie wzbudza biorąc pod uwagę jaką Szczęsny kręcił z niego bekę podczas jednego z wywiadów:)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 października 2019, 20:30
Ciekawe czy też będzie jęczał, że "nie dostał czasu".
0
SzeregowyNWJ
6 października 2019, 20:29
Gattuso wróć jako drugi trener. Niech grajki mają świadomość że jest ktoś kto może złapać za łeb i zmotywować
1
Meloon
Meloon
6 października 2019, 20:28
Wiecie co mnie najbardziej bawi gdy się pisze o zwolnieniu/sprzedaniu kogoś? Że ewentualny następca "GORSZY NIE BĘDZIE". Serio XD Za każdym razem, teraz następca Giampaolo na pewno gorszy nie będzie. Już tyle razy byliśmy świadkami jak ktoś przychodził i pokazywał, że da się jeszcze gorzej, ale za 10 lat jak będzie się mówić o zwolnieniu Shevchenki, żeby nie spaść z Serie B to będę czytał "NASTĘPCA NA PEWNO GORSZY NIE BĘDZIE". W ZMIANACH NIE CHODZI O TO, ŻEBY KTOŚ NIE BYŁ GORSZY TYLKO, ŻEBY BYŁ ZNACZNIE LEPSZY OD POPRZEDNIKA, nauczmy się w końcu, że nie ma sensu zamieniać Faktu na Super Express. Jeśli Marco ma odejść to oczekuję kogoś o wiele lepszego, jeśli ma odejść tylko po to, żeby odejść, to nie ma to najmniejszego sensu. Rudi Garcia? Jestem na tak, ma o wiele bogatsze CV od naszego trenera. Amen.
9
Fifi22100
Fifi22100
6 października 2019, 20:36
Dokładnie. Rudi,Spall,Wenger czy Marcelinho i to będzie na prawdę potężny progres w stosusnku do tego co mieliśmy przez kilka ostatnich lat. Allegri czy Mou w strefie marzeń raczej poza naszymi możliwościami. Oby tam nikomu nie przyszło do głowy zatrudnić Piolliego czy Donadoniego,bo to będzie dramatu ciąg dalszy
2
roby
roby
6 października 2019, 20:27
Zróbcie to...jest czas przerwa na nowego trenera,ten sie pogubil odrazu po 1 meczu
2
Bandita
Bandita
6 października 2019, 20:25
I otwieram szampana. Jednak Boban nie cacka sie
2
ACstach
ACstach
6 października 2019, 20:24
Jednocześnie się człowiek cieszy, że Giampałoło poleci, a z drugiej strony obawia się kogo to też nam w tej sytuacji zafundują za kolejnego ananasa.
0
vorti
vorti
6 października 2019, 20:25
Przypuszczam, że dostaną ostatnią szansę i jak nie wypali to cała 3 poleci z zarządu, a to dobrze, bo presja będzie większa od oszczędzania na wyborze.
0
ACstach
ACstach
6 października 2019, 20:31
Najgorsze, że dużego wyboru "wielkich" nazwisk nie ma. Bo zmieniać średniaka na średniaka można na okrągło ale nie o to tu powinno chodzić. Oby ktoś znacznie lepszy i bardziej doświadczony podjął się tego zadania, czyli trenowania obecnie upadającej marki.
0
Vol'jin
6 października 2019, 20:20
Rudi Garcia ma niezłe CV mistrzostwo z Lille, 2 razy wicemistrzostwo z Romą gdzie jako stranieri w debiucie to robi w lidze Włoskiej...

To rozstanie z Romą nie było za efektowne jeśli chodzi o grę z Rzymian. Najgorszy problem to ocena jego pracy w Marsylii. Tam presja jest podobna jak u nas a nie do końca też chyba kadra na to też nie pozwalała, by wejść do top 3 i awansu do LM. No i też Andre Villas-Boas ma ten sam problem co Garcia odnoszę wrażenie

Edytowano dnia: 6 października 2019, 20:21
0
Zako
Zako
6 października 2019, 20:32
+ chyba za jego kadencji awans do finału LM, gdzie w sumie trafili na Atletico, którego miejsce powinno byc w tych lepszych rozgrywkach :P
0
Maxiu
Maxiu
6 października 2019, 20:37
Koledze Zako chodziło pewnie o finał LE
Edytowano dnia: 6 października 2019, 20:39
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
6 października 2019, 20:16
OGS będzie niedługo wolny :D
0
nadgnity
nadgnity
6 października 2019, 20:31
VDT podobno też. Nie ma z kolei szans na PW ale możliwe, że JK byłby chętny. Osobiście marzę o MKL.
2
ACMati69
ACMati69
6 października 2019, 20:41
OGS, VDT, MKL... już się pogubiłem. Piszcie normalnie xd
0
nadgnity
nadgnity
6 października 2019, 21:44
ACMati69 Chyba nie zrozumiałeś :)
0
bawolejaja
bawolejaja
6 października 2019, 20:13
Vitiello podaje, że Giampaolo blisko zwolnienia.
Boban, musisz!
10
mpt1899
mpt1899
6 października 2019, 20:05
Boban powiedzial, ze w on chce, zeby Milan gral 4-3-1-2 z Paqueta za Piatkiem i Leao a wynikow oczekuje jutro. Zawsze mi sie bardziej podobal pomysl przyjscia Bobana niz "awans" Maldiniego pomimo tego, ze bez Paolo pewnie nawet by nie bylo mowy o Zvonko.
1
vorti
vorti
6 października 2019, 20:09
Tylko Boban ma odwagę skrytykować to co widzi i nie chce klepania po plecach. Nie zdziwię się, jeżeli niedługo odejdzie. Nie rozumiem czemu każdy widzi, że ten zespół nie potrafi grać w 4-3-3, a trener zamiast grać swoim ustawieniem, dzięki któremu został zatrudniony to gra padake pod pseudo skrzydłowego. Mamy zawodników jakościowych, którzy mogą zagrać na "10" to ten pcha tam hiszpana. Brak logiki.
1
Vol'jin
6 października 2019, 20:09
tylko to jest hipokryzja. Najpierw sami naciskają na 4-3-3 a teraz na 4-3-1-2 xD
2
Bufor85
Bufor85
6 października 2019, 20:02
Jest to informacja wielce zadowalająca. Bardzo bym się cieszył, gdyby zarząd natychmiast podjął decyzję o Garcii dopóki jest to możliwe. Ma za sobą niezłą karierę w porównaniu do Giampaolo, który powinien trenować zespół z dolnej półki. Jestem w 100% pewien, że Milan nie osiągnie zamierzonych efektów z tym trenerem jak to się potencjalnie pisze. Nie daję mu szansy.
Widząc grę Milanu z gorszymi przeciwnikami śmiem twierdzić, że dawno nie widziałem tak mocno rozbitego klubu jak teraz. Można przegrać z Lazio, z Interem ale Genoa? Ledwo wybroniliśmy zwycięstwo i to dzięki Reinie. Mam nadzieję, że łudzenie nas wszystkich o tym, że trener musi mieć jeszcze trochę czasu na poukładanie tego wszystkiego, niedługo się skończy.
6
KKP19
KKP19
6 października 2019, 19:55
Wenger chyba lepszy aczkolwiek i tak lepiej raczej od Marco
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
6 października 2019, 19:45
Rudi Garcia to człowiek który wyciągnął Rome z marazmu i doprowadził ją do 2-krotnego Vice Mistrzostwa Włoch. Marsylie która także była w marazmie doprowadził do finału Europa League. Z Lille zdobył Mistrza Francjii grając przepiękna piłkę. To jest naprawdę bardzo dobry i niedoceniany Trener a jego CV biję na głowę naszego obecnego Marco Giampaolo. Trzymam mocno kciuki aby Boban przekonał zarząd do zmiany na Rudiego Garcie.
22
kupczyk1981
6 października 2019, 19:41
Jakim plusem jest to ze United też jest beznadziejne.W dupie mam United.
16
tober12
tober12
6 października 2019, 19:38
Haha to może Donadoni.
0
Endriu
Endriu
6 października 2019, 19:36
Boban masz jaja to daj jutro info MG Won, nowy trener In.
6
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się