SCUDETTO


Zmiana trenera w Milanie: Pioli na pole position [23:27]

6 października 2019, 20:34, cinassek Aktualności
Zmiana trenera w Milanie: Pioli na pole position [23:27]

Portal MilanNews informuje, że godziny refleksji klubu nad przyszłością trenera Marco Giampaolo ciągle zmierzają w kierunku podjęcia decyzji o pożegnaniu ze szkoleniowcem. Nie chodzi tylko o wyniki osiągane przez rossonerich pod wodzą Włocha - oprócz rezultatów trzeba bowiem wziąć pod uwagę także fakt, że trudno doszukiwać się jakichkolwiek symptomów poprawy. By jednak ostateczne zdecydować się na zwolnienie Giampaolo, włodarze Milanu muszą znaleźć właściwego następcę. Najbliższego godziny powinny wszystko wyjaśnić.

Niedziela, 6 października

[20:55]: Gianluca Di Marzio informuje o potencjalnych następcach Giampaolo. Klub chciałby postawić na Luciano Spallettiego, ale ze względu na bogaty kontrakt Włocha z Interem do połowy 2020 roku to raczej trudne do zrealizowania. Stefano Pioli nie mówi jeszcze "tak" Sampdorii czekając na rozwój wydarzeń na San Siro, rossoneri przeprowadzi także sondowanie tematu Rudiego Garcii. Di Marzio dodaje, że doszło także do kontaktów z byłym szkoleniowcem Valencii, Marcelino, ale nie doszło - póki co przynajmniej - do konkretów.

[21:20]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że Milan rozpatruje trzy nazwiska: Luciano SpallettiegoClaudio Ranieriego Stefano Pioliego.

[21:57]Peppe Di Stefano ze Sky: "Na tę chwilę faworytami do zastąpienia Marco Giampaolo są Luciano Spalletti i Stefano Pioli. Kandydatury Rudiego Garcii i Claudio Ranieriego znajdują się w cieniu".

[22:02]: Radio Rossonera podaje, że Milan prowadzi rozmowy z dwoma-trzema trenerami, z czego jednym jest Luciano Spalletti.

Poniedziałek, 7 października:

[07:20]: Jak podają włoskie media, dziś powinna zapaść decyzja, czy Marco Giampaolo zostanie zwolniony z Milanu już raptem po trzech miesiącach pracy. Wszystko wskazuje na to, że tak właśnie się stanie.

[08:40]Il Corriere della Sera donosi, że najbardziej prawdopodobny scenariusz to zwolnienie Marco Giampaolo.

[08:53]La Gazzetta dello Sport pisze, że Milan priorytetowo zabiega o Luciano Spallettiego, ale byłego trenera trudno przekonać do podpisania umowy. Według mediolańskiego dziennika alternatywę stanowi Stefano Pioli, później zaś w kolejce jest Claudio Ranieri.

[09:38]La Stampa cytuje słowa prezesa Milanu, Paolo Scaroniego, na temat przyszłości Marco Giampaolo. "Zastanawiamy się nad sytuacją" - powiedział sternik klubu.

[10:15]: Sporo włoskich mediów, m.in. Tuttosport, twierdzi, że Milan najmocniej zabiega o Luciano Spallettiego. Elliott miał dać zielone światło do zainwestowania większych pieniędzy przy doborze nowego szkoleniowca.

[12:13]: Czekamy na jakieś wieści... Na razie nie dzieje się nić prócz wymieniania różnych nazwisk mogących zastąpić Marco Giampaolo. Do powyższych według La Gazzetta dello Sport należy dołączyć Cesare Prandellego. Z kolei Sampdoria Genua do dzisiaj oczekuje na definitywną odpowiedź Stefano Pioliego, czy zdecyduje zastąpić się zwalnianego Eusebio Di Francesco.

[12:41]: Jak twierdzi Tuttosport, także Paolo Maldini wydaje się obstawać przy zdaniu, że zwolnienie Marco Giampaolo to obecnie jedyne właściwe rozwiązanie.

[12:52]Il Corriere della Sera twierdzi, że Rudi Garcia jest kandydatem do objęcia Milanu, ale należy wziąć pod uwagę, że negocjuje także z Monaco.

[13:15]La Gazzetta dello Sport: Milan poważnie naciska na zatrudnienie Luciano Spallettiego. Marco Giampaolo zostanie oficjalnie zwolniony dopiero wówczas, kiedy zostanie ustalony kontrakt jego następcy. 

[13:57]: SportMediaset: Luciano Spalletti skłania się w kierunku zaakceptowania oferty Milanu. W toku są rozmowy z dyrektorami Interu celem rozwiązania kwestii kontraktu łączącego Włocha z nerazzurrimi do połowy 2020. Póki co istnieje ryzyko, że będzie na to potrzeba trochę więcej czasu...

[14:19]Sky: Jeśli Milanowi nie wyjdzie zatrudnienie Luciano Spallettiego, alternatywą jest Stefano Pioli.

[14:51]La Gazzetta dello Sport informuje, że teraz na pierwszy plan w kwestii Luciano Spallettiego wysuwa się wątek jego rozstania z Interem. Włoch ma jeszcze ważny kontrakt po drugiej stronie Mediolanu i nie zamierza stracić ani jednego euro. Nerazzurri liczą się z koniecznością wypłaty odprawy, ale na pewno nie chcieliby, aby wynosiła ona 100% wartości kontraktu.

[15:15]: Luciano Spalletti zgodził się przyjąć ofertę Milanu - twierdzi Gianluca Di Marzio. Teraz Milan i Inter pracują nad porozumieniem finansowym, jako że trener ma jeszcze dwa lata ważnego kontraktu z Nerazzurrimi i nie chce zrezygnować z przysługujących mu pieniędzy (20 mln euro brutto). Pozostaje zatem do rozwiązania ten newralgiczny temat. 

[16:01]: Sky: Milan czeka do jutra na rozwiązanie kontraktu przez Luciano Spallettiego z Interem. Rossoneri nie mogą sobie pozwolić na stratę więcej czasu, dlatego jeśli Toskańczyk nie ureguluje tej sprawy, zwrócą się w kierunku alternatywy, np. Stefano Pioliego.

[17:40]: Di Marzio: Milan wybrał Spallettiego, choć Giampaolo jeszcze nie otrzymał żadnej oficjalnej komunikacji o zwolnieniu. Były trener Interu jest przekonany, by przyjąć ofertę pracy w Milanie, która jest dla niego intrygującym wyzwaniem zawodowym. Spalletti oczekuje jednak odprawy od Interu, która stanowi dla niego punkt honoru, jako że został zwolniony mimo, iż osiągnął założony cel. Nie ma natomiast problemów z osiągnięciem porozumienia finansowego z Milanem. Główną alternatywą dla Spallettiego pozostaje Pioli, który czeka jeszcze na rozwój wydarzeń, zanim przyjmie ofertę któregoś z genueńskich klubów. Kontakty z Rudi Garcią były tylko powierzchowne, a temat Ranieriego nie był dziś w ogóle poruszany.  

[17:45]: Corriere della Sera: Marotta chciałby wypłacić Spallettiemu wynagrodzenie za jeden rok obowiązującego kontraktu. Negocjacje trwają. Maldini i Boban chcieli rzekomo zatrudnić Pioliego, ale sprzeciwił się temu Gazidis. Również kandydatury Ranieriego i Prandellego zostały odrzucone.

[17:46]: Dziennikarz LGdS Nicolò Schira informuje na Twitterze, że również sztab Spallettiego negocjuje aktualnie rozwiązanie kontraktów z Interem. 

[17:55] Di Marzio: Spalletti negocjuje z Interem, ale na razie kwota odprawy proponowana przez Nerazzurrich nie jest dla włoskiego szkoleniowca zadowalająca. 

[19:55]: Alfredo Pedulla: Luciano Spalletti prawdopodobnie zwiąże się z Milanem trzyletnim kontraktem, choć możliwa jest opcja umowy o rok krótszej, ale jednocześnie z opcją przedłużenia. Szkoleniowiec jeszcze w czwartek przekazał mediolańczykom decyzję odmowną, jednak później zmienił zdanie.

[20:04]: Sky Sport podaje, że wciąż nie udało się znaleźć porozumienia między Interem Mediolan a Luciano Spallettim w przedmiocie wcześniejszego rozwiązania kontraktu, co komplikuje nieco sprawę zatrudnienia go w Milanie. Pierwszą alternatywą dla 60-letniego szkoleniowca jest Stefano Pioli.

[20:07]: Gianluca Di Marzio: Milan nie kontaktował się z Gennaro Gattuso w celu powierzenia mu funkcji trenera pierwszej drużyny. Powrót Rino jest mało prawdopodobny między innymi ze względu na nie najlepsze relacje łączące go z Paolo Maldinim.

[20:12]: Luciano Spalletti chciałby odprawy w wysokości rocznej pensji, czyli 3,5mln euro, informuje Sky Sport. Podobne informacje przedstawia Alfredo Pedulla i jednocześnie dodaje, że Inter jest gotowy wypłacić mu około połowę tej kwoty.

[20:18]Luciano Spalletti nie może porozumieć się z Interem w kwestii odprawy za przedwczesne zerwanie umowy. Milan nie zamierza czekać dłużej niż do jutra. Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że jeśli doświadczony Włoch nie obejmie rossonerich, uczyni to Stefano Pioli bądź szkoleniowiec zagraniczny, którym może być Rudi Garcia.

[21:02]: Komplikuje się, by nie powiedzieć upada, temat przenosin Luciano Spallettiego do Milanu. Stacja Sky twierdzi, że wobec tego niemal pierwszym wyborem jest obecnie Stefano Pioli, z którym zarząd rossonerich może się spotkać w Mediolanie już jutro. MilanNews twierdzi, że sondowany jest także temat byłego szkoleniowca Valencii, Marcelino.

[21:11]: Gianluca Di Marzio podaje, że Stefano Pioli ma czas do 22:00, aby dać odpowiedź Sampdorii Genua, czy chce zastąpić zwolnionego Eusebio Di Francesco.

[21:44]: Zazwyczaj dobrze poinformowane Radio Rossonera twierdzi, że celem Milanu pozostaje Luciano Spalletti, a reszta to gra stron i przeciąganie liny w negocjacjach...

[22:05]: Agencja prasowa ANSALuciano Spalletti jest gotów związać się z Milanem, ale - przynajmniej na tę chwilę - nie może tego uczynić, ponieważ wiąże go kontrakt z Interem. Jeśli opcja zatrudnienia Toskańczyka ostatecznie nie wypali, kolejnymi nazwiskami są PioliGarcia Marcelino.

[23:27]: Podsumowując poniedziałkowe doniesienia: Milan jest po słowie z Luciano Spallettim i chciałby go zatrudnić, ale to prawdopodobnie nie uda się z powodu kontraktu, jaki Włoch wciąż ma z Interem. W grze są duże pieniądze. Alternatywę stanowi Stefano Pioli, z którym zarząd rossonerich może się spotkać w Mediolanie już we wtorek. Wymieniane są jeszcze nazwiska Rudiego Garcii Marcelino, ale raczej bez konkretów.



829 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
skazany na bany x2
7 października 2019, 20:30
inter woli mu bulic do konca kontraktu ? to niech buli.
0
Majkel69
Majkel69
7 października 2019, 20:28
Zastanawiałem się czemu wszyscy krzyczą "tylko nie pioli" z ciekawości zerknąłem co z nim nie tak i praktycznie cała kariera "został zwolniony z klubu x/y/z" dang. To wygląda jak kariera monteli odkąd do nas trafił. W sumie tylko w fiorentinie zagrzał miejsce ale to chyba z sentymentu w każdym innym klubie z takimi wynikami by wyleciał na kopach tam trzymali go na siłę aż klub złapał formę, ciekawe jak długo się to utrzyma. Anyway pioli nie. Spaletti/Ranieri chyba ok, Wenger byłby spoko. Jak się nie uda z nimi to niech Gattuso do końca sezonu wróci a potem kogoś poszukają
0
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 20:33
Pioli ma takiego plusa, ze zespoly przez niego obejmowane, pierwsze - 6-8 kolejek graja świetnie i punktuja. Tak bylo w Interze, gdzie bodaj pod koniec sezonu 16/17 w 9 meczach wygral 7 razy i zaliczyl dwa remisy - i tak bylo sezon temu na początku we Violi, gdzie Fiolki po 7 kolejkach mieli 16 punktow i w tym rozbicie Chievo 6:1. Niestety pozniej nowa miotla zaczyna byc inwalida i chlop zostaje zwolniony.
0
vorti
vorti
7 października 2019, 20:40
No nie wiem. Przeczytałem kilkanaście komentarzy Włochów i większość po nim ciśnie. Najlepszym chyba jest taki "Porównanie Spaletti, a Pioli to jak porównanie czekolady, a g*wna" - niby wulgarnie, ale celnie...
1
vorti
vorti
7 października 2019, 20:26
Pioli=Giampaolo. Zmiana bezsensu. Jeżeli nie uda się nikogo sensownego ściągnąć to Maldini za decyzje o trenerze razem z nim powinien odejść. Spaletti albo Garcia.
7
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 20:23
Tak jak ktos pisał nizej. To samo z Veretoutem i Kabakiem - wiecej szumu jak konkretow. Przyjdzie Pioli, beka. Jak nie Spall, to dawac Garcie chociaz.
0
LauraACM
LauraACM
7 października 2019, 20:22
4231
Gigi
Conti-caldara-Romek-tego
Kessie-bennacer
Rebic-paq-Leao
Piątek
Mam nadzieje ze będzie mi dane oglądać ten skład i ustawienie w walce o LM . Napewno nie z Pioli na lawce
0
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 20:21
Czyste liczby Spallettiego w Interze (Serie A, Puchar Włoch, Liga Mistrzów, Liga Europy, International Championship Cup, Mecze towarzyskie):

Mecze: 105,
Wygrane: 55,
Remisy: 27,
Porażki: 23.

Bilans bramkowy: 163:92.
0
mavachi
mavachi
7 października 2019, 20:19
Spalletti nie dogada sie z Interem. Nie zrobia tego Milanowi. Zapomnijcie wogole o tym. A juz widze, ze niektorzy nastepnemu trenerowi sklad ustalaja i kogo ma kupic w zime. Belotti XD. Dajcie Milanowi z 80-100mln to go kupia. Opanujcie sie.
0
vorti
vorti
7 października 2019, 20:23
Wspólnym interesem jest powrót Milanu do LM, jeśli chodzi nawet o wspólna budowę stadionu. Nigdy nic nie jest białe i czarne. To jak kibice widzą siebie nawzajem to jest całkiem inna sytuacja z właścicielami i osobami zarządzającymi.
@Edit
Tak jak myślałem. Patrzę na Twitter, a tam post oficjalny AC Milan o nowym stadionie. Taka gra klubów.
Edytowano dnia: 7 października 2019, 20:31
1
marunio
marunio
7 października 2019, 21:06
10 milionow oszczedza, to nic?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 października 2019, 20:19
Ja to zupełnie już nie mam wymagań co do trenera, Spaletti niby spoko opcja ale pół roku za późno. Giampaolo nigdy nie powinien się pojawić w Milanie, straciliśmy czas i nerwy tylko.

Jeżeli przyjdzie Pioli to już w ogóle pozostanie sie pokroić... dramat
Edytowano dnia: 7 października 2019, 20:19
3
pazioni
Moderator pazioni
7 października 2019, 20:21
I dodam jeszcze ,że dużo straciliśmy whisky....
2
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 20:24
Niech Giampaolo kase za trunek oddaje! :D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 października 2019, 20:34
Oj by się wykosztował.
0
plone
plone
7 października 2019, 20:34
Spalletti tez nie powinien sie nigdy pojawic w Milanie. W obecnej sytuacji to najmniejsze zlo, ale nadal jest rozwiazaniem na chwile
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 października 2019, 20:43
Jak dla mnoe to Allegri i długo długo nic. Spaletti to powinien być 4-5 wybór. No ale kto by z poważnych trenerów ryzykował prowadzenie tych "piłkarzy". Taktyka taktyką ale oni zwyczajnie nie mają jaj. Za ten klub się umiera na boisku i gryzie trawę, niegodni są tej koszulki.
1
looko
looko
7 października 2019, 20:18
Temat Spala podobno upadl, no nieźle się zapowiada
0
kupczyk1981
kupczyk1981
7 października 2019, 20:18
Czyli 1.75 mln różnicy......muszą się dogadać......licze na Ivana.Jesli przyjdzie Pioli to.......ja pikole....
0
Starosta
Starosta
7 października 2019, 20:17
Sampdoria zwolniła di Francesco. Pora na nas.
0
Majki85
Majki85
7 października 2019, 20:55
Pół żartem pół serio mówiłem przed weekendem o tym że zamienimy się z Sampą szkoleniowcami. Do nas trafi Di Francesco, a Giampaolo wróci do Sampy bo to jest klub na jego umiejętności trenerskie.
1
gorylmagila
gorylmagila
7 października 2019, 20:17
Milan chyba lubi mieć na liście paru trenerów .... Co do potencjalnej zmiany już tyle razy dostawałem kopa od Milanu, że podchodzę do tego na zimno. Na obecną chwilę wiem, że Milan jest pośmiewiskiem.
1
7 października 2019, 20:10
Gazidis, jak Ty żeś mnie zaymponował w tej chwyly! :)
Edytowano dnia: 7 października 2019, 20:10
4
lejnamur
lejnamur
7 października 2019, 20:09
Ja pierrr Pioli , ten klub juz nigdy sie nie podniesie , mam nadzieje ze ten ogor nie przyjdzie , masakra to niech pajace dzwonia po Garcie!!!
0
DanteRoula
DanteRoula
7 października 2019, 20:01
Zobaczymy w grudniu, jakie to miejsce w tabeli będziemy mieli.

Co roku ten sam cyrk, zmiany trenerów, odprawy dla nich, jakby tak policzyć to by nas było stać na jednego porządnego trenera który pracowałby tu już parę lat i miałby poukładane wszystko od A-Z
3
Kosmateus123
Kosmateus123
7 października 2019, 20:00
Jak będzie Spal, to jest szansa na brak problemów z motywacją przed drugimi derbami Mediolanu. Gość pewnie już myśli jak odegrać się na Interze ;)
0
Zako
Zako
7 października 2019, 19:58
Ono, widzę znowu temat Pioliego. Bez jaj
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 października 2019, 19:53
Grzywka słusznej długości, popieram!
2
Rafał0209
7 października 2019, 19:48
jeżeli Spalletti przyjdzie to chyba będziemy 4 siła we Włoszech na stanowisku trenera , wtedy nie będzie można mówić o wymówce że amator że Wfista i przyszedł na naukę trenerska , mam wielkie nadzieje bo ten facet uważam że jest świadom w co się pakuje i już ma pomysł na drużynę a i sami zawodnicy będą czuć respekt że ich beznadziejna postawa nie sprawi że zmienią trenera a to właśnie oni pójdą na pierwszy odstrzał z klubu
5
Bufor85
Bufor85
7 października 2019, 19:46
Osobiście chciałbym, żeby zarząd jeśli posiada alternatywy to żeby podjął jak najlepszą decyzję ale nie pochopnie nie na szybko, żeby nie było potem kolejnej wtopy. Chciałbym Garcie ale nie mnie to oceniać. Spaletti mnie nie przekonuje.
0
Kris1908
7 października 2019, 19:46
Dawaj Spal do Nas i poukładaj ten burdel
3
Nesta_13
Nesta_13
7 października 2019, 19:39
Dajcie w tytule godzinę aktualizacji, bo zwariuję.
10
Nesta_13
Nesta_13
7 października 2019, 20:26
Dzięki ! ;)
0
rafal0477
7 października 2019, 19:38
Sterling to wolny elektron i jest wszędzie. Chodzi o fakt,że jeśli coś nie działa to się to zmienia a nie wali głowa w mur. Czy powiesz, że Beckham grając na prawej stronie oznaczyło, że się go ograniczało? I tego oczekuję od skrzydłowego, dostarczenie piłki w pole karne do napastnika a nie kółeczka i straty przy schodzeniu do środka
2
MilanHomer
7 października 2019, 19:42
Jakby ktoś z naszych miał tak ułożoną nogę jak David, to mógłby stać przy chorągiewce, na własnej i tak podałby lepiej, dokładniej i szybciej niż te Susy, Calabrie i Rodriguezy :)
2
Nesta_13
Nesta_13
7 października 2019, 19:27
Dzięki Gazidis... Pioli to przecież Giampaolo v2.
1
acmti__
acmti__
7 października 2019, 19:26
Krew mnie zalewa jak patrzę na ten burdel już enty sezon z kolei. Czy w końcu, ktoś w tym klubie podejmie jakąś decyzję, która okaże się nawet nie sukcesem, ale czymś co chociaż w najmniejszym stopniu pchnie ten wózek do przodu.
1
Yabaye
Yabaye
7 października 2019, 19:24
Panowie. Po pierwsze: rzekomo. Po drugie: Gazidis zrobił z Arsenalu 4rsenal. Po trzecie: Cała trójka dyrektorów odpowiada za nasze beznadziejne okno. Po czwarte: Cała trójka musiała zaakceptować Giampaolo latem.

Zatem zanim zaczniecie chwalić Ivana, wstrzymajcie rumaki. Zaczynamy ich obiektywnie recenzować w maju, nie październiku.
2
Bandita
Bandita
7 października 2019, 19:27
Ty serio? Ivan pozwolił Maldiniemu trenera wybrać bo to był jeden z warunków Paulo by pozostał w klubie. Więc pozwolili mu. A teraz sprząta po nim
1
Werator12
Werator12
7 października 2019, 19:29
Ale beznadziejne okno tzn? Leao ktory jako jedyny moze z Paquetą gra dobrze ( indywidualna akcja z fiorentina chociazby) czy Bennaccer MVP mistrzostw ? Duarte który wszedl i nic nie zawalił a moze Rebić który wgl nie ma szans gry? Tu raczej chodzi o wybór skladu bo w wiekszosci meczy mamy lepsza ławke niz podstawe
4
MilanHomer
7 października 2019, 19:38
Werator
Bennacer, nawet bez tego MVP pokazuje, że jest o 2 poziomy wyżej od Biglii. Te karne ostatnio...spójrzmy obiektywnie, nic głupiego, tym bardziej chyba 2, w którym Czalanoglu, pokazał swoje walory, czyli strata.
A Duarte, słabszy on od Musacchio niestety, daje się łatwo ogrywać i odbierają mu piłkę, we własnym polu karnym. Na razie słabo, może się rozwinie. Taki Gomez vol.2. Jak nie spojrzysz na szczegóły gry, w których robi klopsy, to wygląda dobrze.
0
Diavo
Diavo
7 października 2019, 19:14
Gazidis dzięki Ci! Jedyny masz rozum w tym klubie.
4
yagi
7 października 2019, 19:08
Kurde niech to potwierdzą, bo zamiast się skupić na robocie (czy czymkolwiek innym), to otwieram stronę co 5 minut, zobaczyć co się dzieje...
7
El Diablo
El Diablo
7 października 2019, 19:14
Mam to samo ;)
2
rafal0477
7 października 2019, 19:05
Vol'jin może tak gra 3/4 skrzydłowych w co jednak wątpię to skoro to nie wypala to czemu się tego trzymać ? Dlaczego nie zmienić tego i zaskoczyć przeciwnika? To każdy ofensywny pomocnik gra teraz na 8 lub 6? Suso jest przewidywalny i dlatego każdy stosuje przeciwko nam tą samą taktykę, zneutralizować Suso i odciąć Piątka od podań i to wystarczy bo innego planu MG nie ma. Przecież to co zrobili Paqueta z Leao i Hernandez to była czysta improwizacja a nie wyćwiczony schemat.
0
Vol'jin
7 października 2019, 19:11
to może spójrz w fakty bo to nie moje widzi mi się, że Pepe będąc lewonożny gra na prawej stronie, czy Sterling z prawą nogą biega po lewej ..

Wrzucając zawodnika z prawą nogą do prawej strony jeszcze bardziej go ograniczasz bo gra tylko do linii i powodujesz, że dubluje się z bocznym obrońcą.
1
Bandita
Bandita
7 października 2019, 19:15
Paqueta sprzeciwia się i pokazał trochę efektywnej Brazyljany i zaraz inny chlop
0
MilanHomer
7 października 2019, 19:40
Bandita
Dlatego na ławkę z nim! Nie wolno wychodzić poza schemat! Tak samo Leao! 2:1 dla nas z Genoa 80 min. Wszyscy na własną połowę i bronimy!
0
vorti
vorti
7 października 2019, 19:46
Przecież gra Suso jako skrzydłowy to jest tragedia. On powinien sobie odpocząć jakiś czas i może znowu coś pokaże. Zresztą Hiszpan nie jest skłonny do grania z napastnikami tylko sam musi strzelac z siłą taką, że strzały lądują na kolana obrońców.
0
MilanHomer
7 października 2019, 19:48
vorti
Jakby miał chociaż kopyto jak Milik, to byłoby z tych jego zejść dużo pożytku.
0
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 19:02
Donnarumma - ???, Musacchio, Romagnoli, Hernandez - Kessie, Bennacer - ???, Paqueta, Leao - ???

Uwazam, ze skoro taki srodek obrony za Gattuso tracil malo bramek, to da sie do tego wrocic. Prawy obronca potrzebny na juz. Skrzydlowy i jakas ogarnięta 9 tez, na poziomie Ben Yeddera.

Mam nadzieje, ze skonczy sie era Calabrii, Suso czy Calhanoglu. Piatek na lawke ok, ale uwazam, ze potrzebujemy kogos na poziomie, który co sezonsie minimum 15 zapakuje, a nie raz ponad 20, a potem kopie sie po czole. Chcialbym Belottiego. 4-2-3-1 jest ok, bo to powszechna formacja, a,nie cudanad 4-3-1 2.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 października 2019, 19:09
Zapomnij o odstawieniu Suso.Jak Hiszpan zacznie grać pod Spallettim to co zwykle przez ostatnie lata czyli na przemian genialnie i tak jak obecnie to będzie potrzeba siły lub poważnej kontuzji, żeby łysy odstawił Jesusa na bok.Poza tym facet nie jest betonem taktycznym niczym Giampaolo, dlatego gra trójką w obronie oraz 4-3-3 wchodzą w rachubę.
Edytowano dnia: 7 października 2019, 19:11
0
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 19:12
To prawda, ale mam nadzieje, ze w końcu ktos zauwazy, ze skrzydlowy nie może grac na przemian. W zimie, jakby trzy w/w pozycje byly wzmocnione, to Lucek zrobi robotę.

Ogolnie to nadal czekam na dzien, w ktorym Calabria, Hakan i Suso nie wyjda w pierwszym skladzie jednocześnie. Wtedy trenerowi stawiam piwo.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
7 października 2019, 19:14
Narazie trzeba coś skleić z pilkarzy których mamy dostępnych. Conti moim zdaniem potrzebuje regularności i może coś z niego jeszcze będzie. Póki co dostawał tylko pojedyncze szanse i wolę jego niż Calabrię. Piątek ma gorszy okres ale jeszcze bym go nie skreślał. Może za Spallettiego się odblokuje. I liczę że Bonaventura wróci na swoje tory po kontuzji. Co do reszty pełna zgoda.
0
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 19:22
Tylko nie wierze, ze Spalletti, jezeli tu naprawdę przyjdzie nie wzmocni pozycji skrzydlowego, a moze i 9 (jezeli Piątek nadal nie bedzie regularnie strzelal). No i chyba zauwazy inwalidztwo na prawej obronie. Spalletti lubi miec porzadek w klubie - nie bal sie zabrac opaski kapitanskiej i odstawic od skladu jednego z najlepszych napastników na świecie. Oczywiście, mowie o zimowym mercato. Ogolnie to chcialbym, zeby kazdy gral na poziomie, ale na ten moment wlasnie tak to widze. Piatek nie dostaje podan, ale ogolnie brakuje mu takicj podstaw, jak gra tylem do bramki, albo spryt - wpada w gąszcz obrońców,, ktorzy go czapka nakrywaja, jest malo ruchliwy, czesto pod gra. Potencjal jest, bo nie strzelasz fartem 22 goli w sezonie, ale jest zbyt czytelny i pod forma.
0
MilanHomer
7 października 2019, 19:47
Jalapeno
Tyle, że u Gattuso na lewej grał Rodriguez, który na połowie przeciwnika był od wielkiego dzwona.
W ten sposób Calabria biegał do przodu, a nasi grali 3 środkowych z tyłu. Dlatego teraz jak gra Theo i Calabria do przodu, to zostaje dziura na prawej stronie, bo tam poza Davide, jest Suso i Musacchio.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
7 października 2019, 19:00
Spalletti to pierwszy trener od czasów Ancelottiego, którego kandydaturę w pełni popieram. Miejmy nadzieję, że to pierwszy krok w kierunku odbudowy tego klubu.
1
DL7official
DL7official
7 października 2019, 18:59
Czy możecie w tytule, obok LIVE wpisywać godzinę aktualizacji, tak jak przy codziennym okienku transferowym? Z góry dziękuję.
9
Svikahrappur
Svikahrappur
7 października 2019, 19:02
Popieram! Od 17:55 już ze 20 razy klikałem w newsa głodny aktualizacji :D
1
pazioni
Moderator pazioni
7 października 2019, 19:13
Sprawdzaj sobie na Milannews
0
matten
matten
7 października 2019, 18:58
Wiem, że to nie moja kasa i łatwo tak mówić, ale niech weźmie połowę kasy od Interu, a resztę zrekompensuje sobie pracą w Milanie :D Trzymam kciuki, aby się udało, bo aż się boję jaką super alternatywę szykują nasi dyrektorzy-amatorzy :D
0
adrian20102
7 października 2019, 18:58
Jak Spalletti przyjdzie to nie wierzę że Milan będzie grał dno jak do tej pory . Bardzo się cieszę i czekam na oficjalną wiadomość :-)
1
Pikolo1899
Pikolo1899
7 października 2019, 18:53
Taaa kolejny trener,nie ma jak stabilizacja i jakaś koncepcja.Teraz czas dl LS na dostosowanie drużyny a potem zwolnienie za brak wyników.
0
viviek89
viviek89
7 października 2019, 18:48
No, jak tak ladnie prosisz to sie juz ogarniam=)
Edytowano dnia: 7 października 2019, 19:05
0
LlothrianTheSecond
LlothrianTheSecond
7 października 2019, 19:01
Nie pisz więcej komentarzy proszę.
1
Boateng93
Boateng93
7 października 2019, 18:44
Ogólnie mi taktyka Spala, który on preferuje, czyli 4-2-3-1 się podoba. Chociaż on oczywiście nie tak jak Giampaolo potrafi być elastyczny. Dobry trener musi dopasować taktykę do piłkarzy jakich posiada, a nie piłkarzy do taktyki.

Grając 3 w pomocy to trzeba mieć bardzo dobrych pomocników, którzy potrafią zdominować rywala. Popatrzmy na Hakana, przecież ten człowiek przy najmniejszym pressingu głupieje. Z drugiej strony Kessie, byk do rozbijania ataków, ale nie klepania. W 4-2-3-1 mam nadzieje nie miałby za dużo okazji do podchodzenia pod pole karne rywala, skupiłby się na tym co potrafi, a nie irytował kolejnymi irracjonalnymi wyborami w ofensywie.

Bennacer z Kessim jako defensywi pomocnicy, Paqueta jako 10, Suso z prawej. Po lewej może być Leao, Bonaventura, może Samu. Trzeba trochę dynamiki, bo gramy jak oldboye. Z przodu jeśli Krzysiek nie wróci do formy też opcją jest Leao lub Rebić. Może po przerwie na kadrę się trochę ogarnie.
1
Bandita
Bandita
7 października 2019, 18:55
Żaden Suso. On jest jednym z winowajcow
0
per93milan
per93milan
7 października 2019, 18:43
W kontrakcie powinna być klauzula: Posadzić Suso na ławie do końca sezonu :D
0
rafal0477
7 października 2019, 18:36
Panowie ! Żeby kupić trzeba sprzedać. To po pierwsze a po drugie to nie zawodnicy są problemem! Tylko sposób ich zarządzania! Spójrzcie na nasz skład, niech ktoś powie, że to słabi piłkarze. Nie! Jeśli Hakan całe życie gra na 10 to czego się spodziewać gdy gra na 6 czy 8? Czemu Suso gra ciągle na prawej stronie skoro każdy wie ,że będzie schodził do środka. Czemu go nie dać na lewą i niech wrzuca do skutku na pole karne. Piątek? Nagle jest drewnem? Nie! Cały czas MG mówi o wspieraniu go i to tylko słowa. Tu by nawet Messi nic nie zdziałał skoro ma wokół 4 obrońców! Jeszcze raz powtarzam tu nie piłkarze są problemem tylko ustawianie ich na nieodpowiednich pozycjach oraz,zła taktyka i przywiązanie do nazwisk.
1
Vol'jin
7 października 2019, 18:39
Czemu Suso gra ciągle na prawej stronie skoro każdy wie ,że będzie schodził do środka.

bo tak dzisiaj graj 3/4skrzydłowych ? Lewonożni na prawej, prawonożni na lewej ? ...
Edytowano dnia: 7 października 2019, 18:40
0
SolemnSolimnia
7 października 2019, 18:46
Suso gra na prawej stronie bo w tym jego schodzeniu do srodka lezy jego jedyna wartosc.
0
Vol'jin
7 października 2019, 18:34
Zalety:
-poprawienie kultury gry w piłkę, szczególnie jeśli chodzi o rozegranie od tyłu.
-ogromna poprawa gry nogami u Handanovicia.
-świetna praca wykonana przy Brozoviciu i Skriniarze, obaj przy Spalu stali się klasowymi piłkarzami.
-świetne przygotowanie taktyczne na kluczowe mecze - w derbach zwykle zjadał Gattuziaka.
-po dwóch latach jednak widać, że drużyna z nim za sterem zrobiła krok do przodu.
-szczelna defensywa.

Wady:
-nudna i męcząca gra, brak różnorodności w ofensywie, częste bicie głową w mur. Posiadanie piłki dla samego posiadania nic ponadto.
-skrzydła, skrzydła, skrzydła. Spaletti będzie wręcz ubóstwiać Suso. Zresztą on w Interze chciał podobnego gracza, czyli Politano, a jakby się nie udało z Włochem, to chciał Iago Falque. Trójka podobnych skrzydłowych.
-pupilki. Perisić, Valero czy Nainggolan. Oni musieli grać, musieli zbierać minuty. Taki Biglia według mnie będzie przez Spala mocno ceniony.
-fatalne reagowanie na wydarzenia na boisku. Jego zmiany to kryminał, wizytówką jest wprowadzenie Santona za Icardiego 2 lata temu w Derbach z Juve, a potem zawalenie dwóch goli przez tego patałacha.
-słabe zarządzanie szatnią, mnóstwo konfliktów, piłkarze nie byli grupą. Problemy miał też w Romie, gdzie skonfliktował się z Tottim.
-słabo prowadzi młodych piłkarzy. To on zgodził się na pozbycie się Zaniolo, a sam mógł dać mu szansę. Żaden młody gracz u niego nie wypłynął.
-nie potrafił przełamać kryzysów. Inter z każdym rywalem potrafił się potknąć, nawet z Udinese czy Bologną u siebie potrafili przegrać.


takie coś znalezienie od Interisty o Spalettim. Bardziej właśnie obawiam się tego przywiazania do nazwisk i dalej bycie użależnionym od Suso
1
Jalapeno
Jalapeno
7 października 2019, 18:47
Troche prawdy w tym jest, ale bie zapominajmy, ze pupilki wziely sie z tego, ze tam za Perisicia czy Nainggolana nie bylo kogo wstawic. Tak btw, Ivan mimo wszystko bardzo ladne staty jak na wiekowego skrzydlowego zostawił w Interze i poki co w Bayernie pokazuje doswiadczenie i klase.

Spalletti ma wady, niewatpliwie. Chyba najwieksza to nie trafianie ze zmianami - nazywany betonem pod tym wzgledem. Niemniej jednak, jak mamy wlasnie w takim stylu zajac 2x czwarte miejsce w lidze, to ja to kupuje. Naprawdę wycisnal sporo z tego Interu, a juz w Romie pokazywal swoj kunszt.
0
Marosso
Marosso
7 października 2019, 18:33
Mam nadzieje że to tylko plota z tym że Maldini , Boban chcieli
Pioliego. Jeśli to prawda to już można zaczynać się bać przyszłych okienek transferowych ...
2
dominord
dominord
7 października 2019, 18:33
Jeżeli to prawda, że sam Gazidis zaprzeczył „ekonomicznemu” rozwiązaniu, a raczej półśrodkowi to może oznaczać tylko jedno. Najwyżsi ludzie w Milanie na czele z Eliottem maja dosyć tego cyrku i przejrzeli na oczy, że tu trzeba trochę chajsu zainwestować w ludzi poważniejszych.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 października 2019, 18:31
Sensi, Kabak, Veretout, Correa, a teraz saga ze Spallettim. Nie muszę chyba mówić jak to się skończy?
0
Starosta
Starosta
7 października 2019, 18:36
No niekoniecznie. Skoro wszystkie media o tym piszą i sztab Spalettiego dogaduje się z Interem odnośnie rozwiązania wciąż obowiązujących kontraktów to coś jest na rzeczy.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 października 2019, 18:45
@Starosta, "Correa już dogadany, zgodził się na warunki kontraktu", "Veretout chce grać w Milanie", "od długiego czasu trwają prace nad transferem Sensiego", "Milan prowadzi w wyścigu po Kabaka" itp itd
0
Piotrek1899
7 października 2019, 18:27
Jeśli tak bardzo go chcą, to niech mu wypłacą odprawę za ten drugi rok i po kłopocie. Teraz pewnie będziemy świadkami telenoweli pt. Spall w Milanie? Do Bożego Narodzenia. A tymczasowo zespół obejmie Giunti;p
0
proy
proy
7 października 2019, 18:23
Dzis wrocilem do roboty pierwszy dzien po 2 tygodniach urlopu... Normalnie cisniemy sobie z kumplami jak czyjas druzyna dostanie wciery. Poerwszy raz zdarzylo sie ze docinki byly po wygranym meczu... Po drugie - nie bylo tylko pociskania ale tez pelne troski 'co sie dzieje z ta twoja druzyna?'... I to od fana juve...
0
Corsa
Corsa
7 października 2019, 18:25
Po co to napisałeś?
0
proy
proy
7 października 2019, 18:26
Chcialem sie wyzalic. Masz z tym problem?
6
Corsa
Moderator Corsa
7 października 2019, 18:42
Kiedy zaczynają się docinki, to po kryjomu dosypuję soli do piwa lub wrzucam orzeszki każdemu śmieszkowi, jak tylko na moment odejdzie od baru. W pracy może się to jednak nie sprawdzić :)
Edytowano dnia: 7 października 2019, 18:46
1
proy
proy
7 października 2019, 20:01
@Corsa
Dzieki za tip na docinki odbywajace sie w nieformalnej atmosferze ;) niestety ostatnio cos duzo okazji znajomi maja zeby mi dopiec... Trzeba jeszcze cos wymyslic na smieszkow z roboty ;)
0
adamos
adamos
7 października 2019, 18:21
Gazidis tak trzymaj. Albo Spal albo dzwoń po kumpla Wengera...
1
Endriu
Endriu
7 października 2019, 18:13
Jesli to prawda to Gazdis ma juz dosc eksperymentow. Jeden nie wypal Maldiniego wystarczy.
2
Katan
Katan
7 października 2019, 18:12
Nie jestem zadowolony z rzekomego zatrudnienia Spala ale lepsze to niż to co jest obecnie. Wolał bym kogoś innego ale tak czy siak powinno być lepiej
0
SolemnSolimnia
7 października 2019, 18:07
Dziekujemy ci panie Gazidis.
0
hyrus13
hyrus13
7 października 2019, 18:04
Będę podziwiał Spala, jak faktycznie podejmie się tego wyzwanie. Ogarnąć ten bałagan będzie niezwykle ciężko.
0
|<  <  2  3  4  5  6    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się