SCUDETTO


Stefano Pioli objął drużynę Milanu - zapis relacji LIVE

8 października 2019, 08:42, cinassek Aktualności
Stefano Pioli objął drużynę Milanu - zapis relacji LIVE

8 października:

[08:42]: Trwa proces zmiany na stanowisku trenera Milanu. W najbliższych godzinach zarząd rossonerich ma spotkać się ze Stefano Piolim, który jest najbliżej otrzymania posady wobec pata finansowego na linii Luciano Spalletti - Inter. Były szkoleniowiec Fiorentiny otrzyma propozycję kontraktu do połowy 2021 roku. Marco Giampaolo zostanie zwolniony dopiero wówczas, gdy ustalenia z jego następcą będą w pełni gotowe.

[10:21]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że argumentem na "nie" w kwestii Luciano Spallettiego - oprócz rozliczeń trenera z Interem - było także to, że chciał podpisać umowę do 2022 roku. Stefano Pioli natomiast ma związać się z rossonerim kontraktem o rok krótszym, na pewno też tańszym w utrzymaniu..

[10:35]Gianluca Di Marzio: "Milan poinformował Giampaolo o zwolnieniu. Dziś się z nim spotka, aby porozmawiać o szczegółach odejścia. W jego miejsce potwierdzone przybycie Pioliego po zatrzymaniu się rozmów ze Spallettim z powodu odprawy z Interu".

[10:44]: Antonio Vitiello z MilanNews podaje, że Stefano Pioli dziś podpisze umowę, a jutro poprowadzi pierwszy trening w Milanello.

[11:11]: Jak podaje La Gazzetta dello Sport, jest już po spotkaniu na linii Milan - Stefano Pioli. Wszystko przebiegło pozytywnie i Włoch podpisze kontrakt do połowy 2021 roku z zarobkami 1,5 mln euro rocznie. Jeszcze dziś klub powinien poinformować o zatrudnieniu nowego szkoleniowca i zwolnieniu Marco Giampaolo oficjalnie.

[11:46]LGdSStefano Pioli złoży podpis pod kontraktem z Milanem w dzisiejsze popołudnie.

[12:13]: Na marginesie sytuacji Milanu - były trener rossonerich, Gennaro Gattuso, w przeciągu kilku godzin może powrócić do pracy w Serie A. Zabiega o niego Sampdoria Genua.

[12:49]Sky: W najbliższych godzinach władze Milanu spotkają się z przedstawicielami Stefano Pioliego, aby dopracować ostatnie detale i dopiąć przyjście włoskiego trenera od strony formalnej.

[13:45]SkyMarco Giampaolo zostanie zwolniony, a jego kontrakt nie ulegnie rozwiązaniu. Oznacza to, że jeśli nic w międzyczasie się nie zmieni, Włoch pozostanie na liście płac Milanu do 30 czerwca 2021 roku.

[15:31]TuttoMercatoWeb.com donosi, że trwają właśnie ostateczne spotkania i rozmowy przed podpisaniem umowy z Milanem przez trenera Stefano Pioliego.

[16:47]: Gianluca Di Marzio: "Trwa spotkanie pomiędzy Milanem a przedstawicielami Pioliego, aby dograć ostatnie szczegóły kontraktu. Wieczorem podpis nowego trenera rossonerich, jutro pierwszy trening".

[18:45]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Stefano Pioli podpisze kontrakt do końca obecnego sezonu z opcją automatycznego przedłużenia w przypadku realizacji określonych celów. Póki co nie mówią o tym inne źródła.

[19:17]: Sky: Stefano Pioli o 18:00 wyruszył samochodem w podróż z Parmy do Mediolanu. Gdy dotrze do Casa Milan, podpisze z klubem dwuletni kontrakt.

[19:39]: OFICJALNIE: Marco Giampaolo zwolniony z Milanu - KLIK!

[19:45]: Sky: Stefano Pioli podpisze dwuletnią umowę z Milanem najprawdopodobniej jutro rano. Wszystko jest gotowe, trzeba tylko to sformalizować.

[20:39]: To chyba ostatnia istotna informacja na dzisiaj. Jak podaje SkyStefano Pioli znajduje się już w jednym z hoteli położonych w centrum Mediolanu. Rano pojedzie do Casa Milan, gdzie złoży podpis pod kontraktem i oficjalnie obejmie drużynę rossonerich.

[20:53]Stefano Pioli dla Sky przy wejściu do hotelu: "Porozmawiamy jutro".

[21:49]: Jak podają włoskie media, prezentacja Stefano Pioliego w formie konferencji prasowej odbędzie się jutro bądź w czwartek.

9 października:

[07:37]: Media dopadły Stefano Pioliego około godziny 1:00 przy jednym z mediolańskich hoteli. Szkoleniowiec był na kolacji z zarządem Milanu oraz swoim sztabem. "Pierwsza kolacja poszła dobrze. Jestem zadowolony" - przyznał Włoch. Niedługo trener złoży podpis pod kontraktem z rossonerimi i rozpocznie swoją pracę.

[10:01]: Jak podają włoskie media, trener Stefano Pioli podpisze kontrakt na dwa lata, ale pomiędzy stronami istnieje dżentelmeńska umowa, że zostanie on rozwiązany w przypadku braku kwalifikacji do europejskich pucharów na nowy sezon. Ponadto szkoleniowiec może liczyć na 500 tys. euro premii jeśli jego zespół wywalczy awans do Ligi Mistrzów.

[10:19]: MilanNews: Stefano Pioli jest już w Casa Milan, gdzie podpisze kontrakt z Milanem.

[11:36]: O 13:00 konferencja prasowa Stefano Pioliego, która będzie stanowiła oficjalną prezentację szkoleniowca.

[11:54]: ANSA: Stefano Pioli nowym trenerem Milanu.

Czekamy na komunikat klubu...

[12:13]: OFICJALNIE: Stefano Pioli nowym trenerem Milanu - KLIK!

Tym samym kończymy już naszą długą relację na żywo. Dziękujemy za wspólnie spędzony czas i udzielanie się w tym wątku!



1052 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
_GAHU_
_GAHU_
9 października 2019, 09:30
Jakbym nie obserwował na bieżąco decyzji jakie podjęto w tym Klubie w ostatnich latach to powiedziałbym:nie wierzę. Dzisiaj nic mnie już jednak nie zaskoczy. Przyszedł Pioli to trzeba dać mu kredyt zaufania bo cóż zrobić. Chociaż nie ukrywam że patrząc na czekający go terminarz i jego wcześniejsze osiągnięcia ciężko patrzeć pozytywnie w następne miesiące. Co boli najbardziej to ta kompletna olewka kibiców - Myślałem że z racji bycia byłymi piłkarzami Paolo z Bobanem bardziej będą sie z kibicami liczyć.
0
kozik___13
kozik___13
9 października 2019, 09:25
Ale będą jaja jak wystawi Biglie, Hakana i Suso xDDD
1
vorti
vorti
9 października 2019, 09:39
Biglie i Suso na 95% wystawi... Brak ku*** słów.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
9 października 2019, 09:14
Hehe juz widze jak ten lamus panuje nad szatnia, przeciez go nikt nie bedzie szanowal.

U mnie w pracy przez pol roku polecialy 2 kierowniczki dlatego ze nic a nic sie nie znaly a po 2 nie lubilismy ich. Teraz sami sobie menegerujemy i jest git, tutaj bedzie tak samo z ta roznica ze nic dobrego z tego nie bedzie.
0
ceran1899
ceran1899
9 października 2019, 10:20
fakt to nie magazyn
0
Bandita
Bandita
9 października 2019, 09:03
A poważnie. Przecież październik i listopad wyjaśni go masakrycznie. Za 2 miesiące możemy mieć 3 pkt max więcej. No nie wierzę, że on to uciagnie w tych meczach. I wtedy zaś szukanie... Idiotyzm totalny
6
patoo_07
patoo_07
9 października 2019, 08:56
Do Ligi Mistrzów mamy zaledwie 4 punkty straty. Pioli wygra cały październik i listopad i już będzie po problemie.
2
Bandita
Bandita
9 października 2019, 08:57
I wtedy wszyscy się obudzilismy z tego multi snu. Haa
4
Wolly
Wolly
9 października 2019, 09:09
No to byłyby jaja, jakby wygrał 4x następne mecze.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2019, 09:18
Radzę sprawdzić terminarz Milanu.
2
Michlan
Michlan
9 października 2019, 08:46
Zdziwie się, jeżeli on udzwignie ten cały syf i kwas jakim przepełniony jest Obecnie Milan. Moja wiara w lepsze jutro dla Milanu chyba już umarła na początku sezonu :(
0
looko
looko
9 października 2019, 08:40
Nie ma słów, żeby opisać moją frustrację, jeszcze zarząd lekceważy kibiców widząc te wszystkie protesty, urządzają kolacyjki, udają, że nic się nie dzieje,a kibiców mają za idiotów
2
vorti
vorti
9 października 2019, 08:25
Boban ja Cię proszę... Wyjmij tego Spala albo Gattusso z worka i zapomnimy...
0
landik
9 października 2019, 08:43
Gattuso według mediów chciał pierw dymisji Maldiniego xD
5
lejnamur
lejnamur
9 października 2019, 09:10
Gattuso przede wszystkim chciał 3 doświadczonych nowych piłkarzy ale w Milanie postanowiono otworzyć przedszkole .
0
AC Losone
AC Losone
9 października 2019, 08:23
Forza Pioli, a noz zatrybisz.
2
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
9 października 2019, 08:17
Giampaolo teraz Pioli + Mino (raczej napewno) agentem Romka...
Obdarci ze wszelkich złudzeń... Bynajmniej ja. Po 30 latach kibicowania i 5 łudzenia się, że coś drgnie do przodu.
A My cały czas wstecz.... Paolo Twój Ojciec przewraca się teraz w Grobie patrząc co robisz z tym KLUBEM...
4
kamilus
kamilus
9 października 2019, 09:14
Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej. Wybacz za wtrącanie się, ale bardzo mnie razi nieumiejętne korzystanie z obu tych zwrotów. :(
0
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
9 października 2019, 09:57
Zwrotu przynajmniej nie użyłem... Zmień dilera...
0
sheva7acm
sheva7acm
9 października 2019, 08:08
hmmm a co było na kolację skoro poszło dobrze?ryba?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2019, 08:08
Mam nadzieję, że przez najbliższe 3 domowe spotkania SS będzie świeciło pustkami, a potem w zależności od wyników ten protest będzie kształtował się w jedną lub drugą stronę.Kibice muszą pokazać, iż plucie im w twarz nie przejdzie bez konsekwencji.
2
marcin0218
marcin0218
9 października 2019, 08:00
Myślałem że gorzej być nie może
0
zycumilanista
zycumilanista
9 października 2019, 07:59
Dobra tak teraz na chłodno - boisko zweryfikuje. Coś tam musiał sobą reprezentować skoro go wzięli do tego Interu (nie pykło, ok). Może u Nas mu wyjdzie. Nie mówię o fajerwerkach żadnych. Nie atakujcie mnie. Staram się znaleźć światełko w tym szambie.
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
9 października 2019, 08:07
A gdzie mu pykło?
2
adamos
9 października 2019, 08:27
jego jedynym sukcesem było tylko 8 wygranych z rzędu z Interem, a później pasmo tylu samo porażek...Nic nie wygrał i nie osiągnął. Ale bym teraz Samolocika pooglądał u Nas na ławce...
0
zycumilanista
zycumilanista
9 października 2019, 08:45
No to mnie Panowie wyleczyliście z optymizmu

#PioliOut
1
patoo_07
patoo_07
9 października 2019, 07:55
A w Liverpoolu minęło wczoraj 4 lata od najlepszej decyzji w historii klubu i zobaczcie do czego ich to zaprowadziło. A my dzisiaj bierzemy Pioliego. Jest pięknie.
4
KKP19
KKP19
9 października 2019, 08:09
W 2 lata praktycznie mieli juz bardzo mocny sklad z Klopem
0
patoo_07
patoo_07
9 października 2019, 08:17
Ale Klopp robił mądre transfery na początku. Nie szastał gotówką, bo jej nie miał, a wydawał kwoty jakie my wydajemy na przeciętniaków. Robertson? 8 mln. Wijnaldum? 25 mln. Salah? 40mln. Mane? 40 mln. To jest umiejętność w budowaniu drużyny. Bo on z każdego z tych zawodników zrobił gracza wartego 100 mln. My natomiast kupujemy Paquete, Piątka za 35 mln i ich wartość spada o 10 milionów po sezonie. Kaszanoglu? Bez komentarza, Biglia za 20? Bez komentarza. Jesteśmy zarządzani przez idiotów i trenowani przez niepełnosprytnych trenerów, którzy nie potrafią wpływać na postępy piłkarzy, a wręcz przeciwnie, powodują, że piłkarze cofają się w rozwoju.
9
ShevaMS
ShevaMS
9 października 2019, 06:43
Ja już mam rano, a oni ciągle wakacje?!
0
Rafał0209
Rafał0209
9 października 2019, 06:40
To był ogromny błąd właścicieli jak i zarządu, Milan zatrudnił odpad z Fiorentiny który mało nie spuścił ich do serie B, to tak jakby teraz Real, Bayern czy Liverpool zatrudnił giampaolo po przygodzie z Milanem świat już nawet się z nas nie śmieje jest ich nam porostu żal
5
9 października 2019, 00:19
Jedenastka Piolego.

Reina - Conti - Romagnioli - Mussaschio - Rodriguez - Bennacer - Kessie - Bonaventura - Rebic - Paqueta - Leao.

Borini za Contiego. Calabria poza składem. Już się nakartkował.

Niech pogra Reina. Wzmocniony obroną karnego.

Piątek ława. Niczego nie wnosi.

Nie ma kim zastąpić Kessiego.

Jack niech rozgrywa z Bennacerem.

Rebic musi złapać więcej minut. Suso i Hakan nie mają prawa przebywać na boisku, dopóki się nie ogarną.

Król Leao na szpicy zrobi robotę.

Paqueta niech biega gdzie chce. Nie może być głęboko w pomocy, bo traci na tym cała drużyna. Podwiesić pod Leao najlepiej.

Co Wy na to? Pioli będzie bardziej defensywny moim zdaniem, ale Paqueta z Leao muszą grać blisko siebie. Tyle. Dobranoc.
0
KosaX
KosaX
9 października 2019, 00:38
Wszystko okej i oby tak było, ale znając rzeczywistosc to będzie grać Biglia, Suso będzie na skrzydle a cała fala krytyki będzie na Piątka który będzie dostawac 1 piłkę przez cały mecz, a Rebić który jest naszym najlepszym zawodnikiem z ataku nadal nie będzie dostawać minut.
0
bar123
bar123
9 października 2019, 03:26
Obejrzałem wszystkie skróty w trenerskim sezonie życia Stefano 2014/15

Candreva i F. Anderson czołowi piłkarze Lazio, oni napędzali większość ataków. Milan nie ma tej klasy zawodników, może Leao albo Borini

Dobre wiadomości dla Piątka. Pioli stawiał na Dordevica lub Klose, którzy swoją charakterystyką przypomina polskiego napastnika.

Zła informacja w 27 spotkaniach wystąpił Biglia i to na niego może stawiać przyszły trener Milanu

Sezon życia Marco Parolo, może włoski John Malkovic zbuduje tak Kessiego.

71 goli strzelonych w tym Kolse 13, najwięcej.
38 bramek straconych.
Aż 6 porażek u siebie

Uwaga! Uważam, że Lazio miało dużo lepszy skład od obecnego Milanu a zdobyli 69 pkt. Milan w tamtym sezonie zdobył 68 pkt!

Lazio grało ofensywnie i porównując do ubiegłego sezonu byli by trzecim najskuteczniejszym zespołem, lecz mimo wszystko mogli by zająć 5 miejsce!

Z Borinim to był żart ;)
1
spread
spread
9 października 2019, 07:26
A czym sobie zasłużył Theo że go nie umieściłeś w 11?
0
adamos
9 października 2019, 08:32
No to Wuja Brzęczek tez powinien Lewego usadzić na lawie bo w reprze nie strzela... Niestety napastnik żyje z podań, a u nas Piątek musi schodzić do środka boiska by mu podali. Suso mu nie chce podawać, Leao jeszcze nie wie jak mu podać, Hakan nie umie, Kessie widzi tylko co ma przed czubkiem nosa.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 października 2019, 23:46
[23:59] Pioli udławił się winogronem, kandydatem Brzęczek.
18
adamos
adamos
9 października 2019, 00:06
Tym, które zbierał Spaletti? Może to był podstęp i Spal wejdzie jednak na miejsce ojca Pio.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 października 2019, 23:27
No nic, stało się mamy nowego trenera i jest nim Pioli.
Nie podoba mi się ten wybór ale trudno.

Powodzenia Stefano i zanieś nas do Ligi Mistrzów
7
Ekkaia
Ekkaia
8 października 2019, 23:18
Po tym wszystkim przychodzi mi myśl,ze Pioli da rade. Co jesli da rade? Przywitanie ma straszne. Klub podjął decyzję. Kurde wspierajmy faceta a nie sprawiamy,ze w klubie będzie jeszcze gorzej. Liczę na Pioliego, nie jeden no name sie sprawdził i nie jeden super trener zbłaźnił. Forza Milan ,nawet jak Pioliego.
1
Fifi22100
Fifi22100
8 października 2019, 23:20
Z tym ze Pioli nie jest no namem,on był wywalany już z 6 klubów,a rok temu praktycznie Viole spuścił z ligi. To po prostu nie jest dobry trener i tyle. Jeśli się pomylę odszczekam to z przyjemnością,ale jakoś w to nie wierze
0
xodos
xodos
8 października 2019, 23:30
To tak jakbyś powiedział mamie, że obstawiłeś ich cały majątek u buka na to, że Milan wygra Seria A i żeby nie krzyczeli bo może się uda
6
Gerada
8 października 2019, 23:45
@ Fifi - trzymajmy się faktów. Fiołki nie miały sezonu marzeń, ale wydaje mi się że o spadek otarly się bardziej przez wyniki Montelli po zmianie trenera (2 punkty w 7 meczach i jeden strzelony gol...) niż przez Pioliego...
1
tommyb1
9 października 2019, 10:08
Wszyscy trenerzy robią nam na złość i gramy piach. Ale w żadnym przypadku nie było aż takich nerwów wśród kibiców. Może Pioli "zrobi nam na złość" i pod jego sterami zespół odzyje :)
0
Fifi22100
Fifi22100
8 października 2019, 23:18
To wszystko brzmi jak nieśmieszny zart. Od kilku lat znosimy cierpienia i upokorzenia ze strony klubu. Zacząłem im kibicować jak zdobyliśmy LM,trochę czasu od tego minęło. Czuje się po prostu jako fan wydymany przez działaczy i zapewne nie tylko ja. Nie rozumiem jak na stanowisku dyrektora można zatrudnić totalnego amatora(tak Maldini to najwspanialszy piłkarz w naszej historii,ale beznadziejny działacz bez wyksztacenia i jakiegokolwiek doświadczenia),podobno zależy mu i Bobanowi na dobru klubu,a odstawiają taki syf. Z resztą Boban dla mnie to w tym momencie totalny hipokryta,do gazet szczekał najmocniej jak to Milan jest zle zarządzany,a teraz z kolegami,gdy jest u władzy odstawia takie szopki jakich tu jeszcze nie widzieliśmy. Nie rozumiem po prostu nie rozumiem. Trener to najważniejsza osoba w drużynie,on wszystko buduje,od niego się zaczyna. A my poraz 9 z rzędu bierzemy praktycznie trenera ostatniego sortu(poza Sinisą,którego bardzo ceniłem gdy u nas pracował). Pierwszy raz odkąd kibicuje autentycznie nie mam ochoty sprawdzać co się dzieje i czekać na kolejny mecz,pewnie przyjdzie Lecce i znów zasiądę i ogladne tą farsę z nadzieja ze coś ruszyło. Ale po prostu czuje olbrzymi niesmak. Jestem na 99% pewny ze za 3 miesiące max będziemy szukać nowego trenera,chciałbym to odszczekać i to bardzo. Ale mam tez nadzieje ze jesli to się stanie to cała 4 dyrektorów zostanie wyrzucona na zbity pysk z dniem zwolnienia trenera. Nie wierze w powodzenie tego wszystkiego,ale pozostaje mi życzyć powodzenia Pioliemu,za dużo razy się w to nabrałem ze będzie dobrze w ciągu ostatnich lat,żeby w to wierzyć ponownie.
1
lopezito84
lopezito84
8 października 2019, 23:18
Po prostu ręce opadają z bezradności i głupoty zarządu Milanu szkoda gadać
0
lopezito84
lopezito84
8 października 2019, 23:18
Po prostu ręce opadają z bezradności i głupoty zarządu Milanu szkoda gadać
0
Nalim CA
Nalim CA
8 października 2019, 23:01
Śmiesznie będzie jak za Piolego Milan zacznie grać ładną i skuteczną piłkę. Tylko boję się, że w końcu będzie trzeba się obudzić ze snu i wrócić do rzeczywistości. :(
0
arnibank
arnibank
8 października 2019, 22:45
Wcale mnie nie zdziwi jak Monza za chwilę będzie wyżej w tabeli jak Milan.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 października 2019, 22:54
Przecież już jest :D
3
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:58
Skoro kibice chcą powrotu dawnego Milanu, to będą mieli - jak w latach 80 - mecze Milanu z Monzą ;)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 października 2019, 00:35
Na razie to wyczuwam chęć uniknięcia kolejnej kompromitacji z Benevento. Benevento idzie na awans, Milan na spadek, mają się minąć.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:41
2003: Fiorentina gra w Serie D
2006: Napoli gra w Serie C
2007: Milan wygrywa LM, SPE i KMŚ
2008: Juventus gra w Serie B

2019: Juventus, Napoli i Fiorentina są wyżej w tabeli od Milanu.
2
arnibank
arnibank
8 października 2019, 22:43
Przypadek?
0
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:46
Nie sądzę. Milan nie przeszedł po prostu tej terapii i przez to cierpi.
1
arnibank
arnibank
8 października 2019, 22:39
Jestem kibicem Milanu od 30 lat, ale nie wiecie o co w tym wszystkim chodzi?
Chodzi o to że Inter rządzi i ma rządzić, nowy stadion, grube miliony są po to żeby Inter odzyskał blask za Moriunho i jest tego bliżej niż Milan. Taki jest układ bo Milan musi zaczekać dlatego zatrudniamy Poliego bo Milan będzie albo nie będzie bił się co najwyżej o 4-6 miejsce w tabeli. Taka jest w tej chwili hierarchia. Przykre dla wszystkich kibiców Milanu, mnie tez serce krwawi ale mafia to mafia. Sorry.
2
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
8 października 2019, 22:32
Dobry wieczór wszystkim!

Uważam, że krytykować tak mocno tego Pana jest nie na miejscu. Jak szukać winnych, to Maldini, Boban i cały zarząd, bo on akceptował atrakcyjną ofertę pracy i tyle.

Jestem też tego zdania, żeby również dostał kredyt zaufania jak każdy. Fakt nie przynosi ze sobą najlepszego CV, ale może akurat u nas mu wyjdzie.
Trzeba zdjąć klapki z oczu i akceptować sytuację naszego klubu od 2012 roku. Aktualnie jesteśmy słabi, jest chaos i to od wielu lat, a wy nadal się w*********. Przyszedł najwyższy czas, aby się pogodzić z rzeczywistością dla tych co nadal tego nie zrobili.

Życzę powodzenia Panie Pioli i mam nadzieję, że wszyscy co ciebie krytykują „99% osób” będzie zbierało swoją wyplutą ślinę...


4
rafaldziadek
rafaldziadek
8 października 2019, 23:19
Zgadzam się w 100%!
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 października 2019, 22:29
Nie no kurła, bez jaj. Tyle lat... i pierwszy raz mi się autentycznie odechciewa myśleć nawet o oglądaniu tego klubu, jeśli ten typ zostanie naszym trenerem. Mam ładnie ustawione w livescore w komórce, że mnie informuje jak coś się dzieje w trakcie meczów Milanu (i Monzy też, co by nie było) i bardzo możliwe, że dopóki to coś będzie nas "trenować", to ograniczę się do tej aplikacji. Jak się jakiś cud stanie i strzelą bramkę to może jeszcze nie pogardzę powtórką. I byle do następnego trenera. Carlo po sezonie? Zbyt piękne.
1
rafal0477
rafal0477
8 października 2019, 22:23
Naszą sytuację można przestawić w ten sposób. Załóżmy, że jest podupadła fabryka luksusowych samochodów. Nowy właściciel ma części do tych aut , może nie takiego gatunku jak 10 lat temu ale naprawdę solidne części z których można zbudować konkurencyjne auto ,takie które można wystawić na wszytkich europejskich pokazach tylko jedno ale..Właściciel, który nie ma pojęcia o samochodach tylko o zarabianiu pieniędzy zatrudnia inżynierów, którzy specjalizują się w budowie Poloneza i Forda Focusa i później jest wielkie zdziwienie ,że samochód choć z zewnątrz wygląda nawet pięknie to rozkracza się przy pierwszym wejściu w zakręt..
2
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:26
"naprawdę solidne części" - w tym momencie analogia z Milanem zanika
1
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:21
492 miliony wydane na piłkarzy przez 5 lat.
25 milionów wydanych na trenerów przez 5 lat.

"Nie mamy pieniędzy, żeby zapłacić Spallettiemu 5 milionów* rocznie"

*tyle Spalletti chciał zarabiać w Interze
4
POE
POE
8 października 2019, 22:25
Dla mnie tez to jest niepojęte Trener najwazniejsza osobą do progresu a oni pieniędzy żałują noo debile
0
Dohtor
Dohtor
8 października 2019, 22:51
Dajmy jeszcze takim patałachom jak Calabria podwyżki + 5letnie umowy.
Niestety jak będziemy podążać tym krokiem to niedługo jakiś fizjoterapeuta będzie trenerem.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
8 października 2019, 23:07
Takie wyliczanki nie mają sensu. Przy zatrudnieniu np. Mourinho te wydatki by musiały być 2-3 razy większe jak na 5 lat. 100 baniek na mercato to malutko, teraz 1 piłkarz tyle kosztuje, oczywiście taki, których my potrzebujemy aby wrócić na szczyt.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 października 2019, 22:17
Panowie przerzucamy się na inny klub. Robię ankietę:
a) RKS CHUWDU
b) Coco Jambo Warszawa
c) Pogoń Wiskitki
d) Retro Bibianna
e) LZS Chrząstawa
7
Jago
Jago
8 października 2019, 22:18
A, bo ligowe przyśpiewki mają
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 października 2019, 22:20
Tylko Odlew Poznań!
Jak ktoś nie zna:
http://www.odlew.poznan.pl/

...

f) Milan Milanówek?
2
Bandita
Bandita
8 października 2019, 22:21
Zapomniałeś o jednym. FC gnojownik gnojowice
2
vorti
vorti
8 października 2019, 22:27
FC Drzewce!
0
Andre
Andre
8 października 2019, 22:37
A gdzie Powiśle Warszawa? ;)
1
Dohtor
Dohtor
8 października 2019, 22:53
O Ty Kurła, a co Ci się w RKS CHUWDU NIE PODOBA?!

Robotniczy klub sportowy CHUWDU.
Robotniczy CHUWDU niezwyciężony.
To nic, to nic, że spadliśmy.
Jeszcze odrobimy, puchar będzie nasz!
A na razie dzielny CHUWDU
niech nam trzyma się w barażach…

„R” i „K” oraz „S” w deltoidzie
to jest CHUWDU święty znak.
W trzeciej lidze nam coraz lepiej idzie,
czuwa nad nami prezes Ptak!

R.K.S. CHUWDU, do utraty tchu!
Puchar drugiej ligi nasz, kurwa jego smutna mać…
Bo ważny jest tylko ten klub, dla którego śpiewamy!
Lala, lala… Ważny jest tylko ten puchar, na który czekamy! urwa jeeego mać!
Baraż wygramy i tym razem nie-e spadniemy! Zazuzizuza!
Lala, lala, lalala, lala, la, lala, laala… Kurwa jego mać!
1
CandyAmigo
CandyAmigo
8 października 2019, 22:13
https://i.imgur.com/r4LChXh.jpg

Pamiętacie to?
1
Nesta_13
Nesta_13
8 października 2019, 22:10
Na załączonym zdjęciu Pioli czytający komentarze na acm.com.pl
5
patoo_07
patoo_07
8 października 2019, 22:08
Dobrze, jakby na konferencji kibice odwalili jakiś cyrk w ramach potępienia kolejnych debilnych decyzji zarządu.
0
Andre
Andre
8 października 2019, 22:07
Jestem już naprawdę mocno zniechęcony tym, co w ostatnim czasie wyprawia zarząd Milanu. Dlatego do kolejnych meczów w wykonaniu Milanu, już pod wodzą Pioliego, zamierzam podejść bez emocji oraz jakichkolwiek oczekiwań wobec nowego "trenera", żeby niepotrzebnie się nie wnerwiać i nie robić sobie znowu złudnych nadziei.
Mam tylko nadzieję, że jeżeli Pioli okaże się takim samym niewypałem jak Giampaolo( co jest raczej pewne), to wraz z nim odejdą z klubu również Boban, Maldini i Gazidis, którzy ponoszą bezpośrednią odpowiedzialność za to sportowe bagno, w które Milan zapada się coraz głębiej...
2
Milanista95
Milanista95
8 października 2019, 22:09
Potrafisz podejść do meczu Milanu bez emocji? Czyli obojetne czy wygraja czy przegraja tobie to lotto?. Sorki ale ja jako kibic zawsze wierze w wygrana i nie wazne ze gramy piach. Serce zawsze karze wierzyć w 3 pkt..
3
Andre
Andre
8 października 2019, 22:17
Chodzi mi o to, że nie oczekuje po tym trenerze niczego i jeżeli w najbliższych meczach nasza gra oraz wyniki będą podobne, jak za kadencji Giampaolo, to nie zamierzam się już więcej wnerwiać, bo naprawdę szkoda nerwów na debilne decyzje obecnego zarządu klubu, któremu jak widać nie zależy na tym, żeby Milan o coś grał w tym sezonie...
1
Andre
Andre
9 października 2019, 04:14
Andre ma 42lata wiec ja go rozumiem. Jest realista bez spiny. Ja tez juz nie placze po porazce. Trudno moze za tydzień i tyle.
1
per93milan
per93milan
8 października 2019, 22:01
Rany...Cyrk trwa dalej. Ciekawe kiedy tego zwolnią?
0
rafal0477
rafal0477
8 października 2019, 22:00
Dla jasności, my nic nie mamy osobistego do Pana Pioliego. Na pewno jest sympatycznym jegomościem. My jesteśmy przeciwko "trenerom" wynalazkom takim jak Pippo, Seedorf, Brochi i innym na MG kończąc. My mamy dość poniżeń ,dość lekceważenie kibiców ,niezrozumiałych wyborów i pustych zapewnień, że Milan powróci na szczyt bo z taką polityką traci szacunek i wiarę zwykłego kibica..
14
Il Pistolero
Il Pistolero
8 października 2019, 22:00
Marzy mi się w ogóle Gian Piero Gasperini jako trener Milanu.
Edytowano dnia: 8 października 2019, 22:00
1
Grande
Grande
8 października 2019, 21:59
https://i.ibb.co/LkKThTM/Screenshot-2019-10-08-at-12-01-44.png

Ktoś to wyciął i podał dalej na Twitterze. Dorobek naszego nowego "trenera". Czekam na teksty, żeby "dać mu czas".
1
Fushnikov
Fushnikov
8 października 2019, 22:21
W modenie miał 62%.
Dobry wynik
0
Milanista95
Milanista95
8 października 2019, 21:57
Pioli 1.5 melona nie wiem ile zarabal nasz dzanpaulo ale pewnie tez kolo tego.. Czyli teraz bd placic ok 3 melonow.. Nie można bylo dołożyć Jeszce pare i przed sezonem zgarnac jakiegos trenera z topu..? Ehh..
0
Grande
Grande
8 października 2019, 22:02
Trenerzy z topu zarabiają znacznie więcej, ale masz rację. Tutaj przychodzi kolejny przeciętniak po taniości. W zasadzie lepiej byśmy wyszli, gdyby Rino został. Przynajmniej finansowo.
1
Milanista95
Milanista95
8 października 2019, 22:07
Chyba nawet nie finansowo a przy wzmocnianiach w letnim okienku nawet i piłkarsko..
1
vorti
vorti
8 października 2019, 22:13
Szkoda, że na budowę stadionu kasa jest. Na zatrudnienie trenera, który cokolwiek gwarantuje nie ma. Gdzie tu jest logika? O kasie w błoto nie mówię, bo to bez sensu.
0
Corsa
8 października 2019, 21:56
Popatrzmy na to z drugiej strony, tak źle już dawno nie było, obojętnie jak słabym trenerem jest Pioli, to serio będzie musiał się mocno postarać żeby było jeszcze gorzej.
0
vorti
vorti
8 października 2019, 21:55
Curva Sud odniosła się do całego zamieszania poprzez media.


Mamy do czynienia ze zmianą kursu, jeszcze inną w ostatnich latach. Nie chcemy wyrazić się z technicznego punktu widzenia na wybór nowego trenera, prostokąt gry będzie myślał jak zawsze. Tym, co nas zaskakuje, jest to, że firma, która wybrała innego technika do naszej ławki, bez natychmiastowego powiadomienia o wyłączeniu starego trenera, powróciła do innej nazwy, ponownie podkreślając swoją słabość, a nie nawet tym razem udało mu się zdobyć to, czego naprawdę chciał. DEMONSTRATE, oznacza pokazywanie historii naszego Mediolanu w terenie, na ławce, ale jeszcze wcześniej w biurach za pośrednictwem Aldo Rossi, ponieważ tak naprawdę wybór najlepszych zależy od wyników firmy, to właśnie z centrali buduje się zdrowe i silne społeczeństwo. Fani Rossoneri są zmęczeni zabieraniem ich na przejażdżkę, MY nie zasługujemy i nigdy więcej nie zaakceptujemy tego niegodnego programu!


Tłumacz Google.
0
wilku94
wilku94
8 października 2019, 21:53
Trenerzy wybierani za pomocą czarodziejskiej kuli... Lubię to!
0
fuujcik
fuujcik
8 października 2019, 21:53
Nie znam tego Pana i to jest wlasnie ten problem. Milan mial powstac z popiolow ale do tego potrzeba chyba sternika z nazwiskiem i twarda reka. A tu jest juz drugi sternik ktory nic nie osiagnal.
Nie dziwie mu sie, bedzie mial kase i tak jak ktos tu juz dzisiaj napisal, jak sie uda to sie uda a jak nie to bedzie kasa. Marco G. bedzie bral kase do 2021 prawda?
Najlpesze jest to, ze cale merckato bylo chyba pod Marco G. a teraz co bedzie? Pioli musi rzezibc tym g..nie a moze merckato bylo pod Maldiniego czy co?
NIesamowite rzeczy sie tu dzieja i beda sie dziac.
0
AcMati2
AcMati2
8 października 2019, 22:35
Pioli nic nie bedsie rzeźbił, bo to zwyczajnie żaden trener, który coś potrafi. W normalnej firmie szukając do pracy wybierają kogoś, kto może się pochwalić CV. Pioli czym ma się chwalić? Że go 6 razy wyrzucili za słabe wyniki, czyli za to, że złe pełnił swoje obowiązki? Nie mam pretensji do tego Pionka, wykorzystuje karty od losu tak jak ostatnich 7 trenerów. Pretensje mam do zarządu, bo jakim trzeba być debilem, żeby do jednego celu dążyć ósmy raz drogą, gdzie z doświadczenia wiadomo, że prowadzi do nikąd. To najbardziej boli.
0
fuujcik
fuujcik
8 października 2019, 23:23
Boli ta szopka co zarzad wyprawia. Myslalem ze Maldini naprawde to naprawi/uleczy a tu jest gorzej i gorzej.
Czy w grudniu bedzie kolejna zmiana sternika.
0
Il Pistolero
Il Pistolero
8 października 2019, 21:52
Pioli prawie spuścił do Serie B Fiorentinę, ciekawe czy tym razem uda mu się to z Milanem, bo gdy był u sterów Violi, to niewiele brakowało, więc może teraz wyjdzie.
Edytowano dnia: 8 października 2019, 21:52
1
Bandita
Bandita
8 października 2019, 21:51
Tak z teorii spiskowych. Czyli od czerwca wchodzi LV i dlatego już szukają tylko strażaka na pół roku. Bo nie ma sensu inwestować
0
House
House
8 października 2019, 21:58
LV? Możesz rozwinąć skrót, bo nie mogę rozgryźć..
0
ósmy
8 października 2019, 22:02
Ten od Louisa Vuitton.
Nowy włodarz. Nowe porządki.
Nowe.
0
Starosta
Starosta
8 października 2019, 22:09
Było od razu dementi ze strony Louisa Vuitton ze nie są i nie byli zainteresowani :).
0
Starosta
Starosta
9 października 2019, 14:09
@Starosta - no tak, bo przecież gdyby było coś na rzeczy to by się przyznali, nie? XD
0
banan1899
banan1899
8 października 2019, 21:48
Każdemu trzeba dać szansę. Osobiście dla mnie trener przeciętniak, żeby nie powiedzieć słaby.
0
Frajday
Frajday
8 października 2019, 21:46
Będzie dopsze... :-)
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się