SCUDETTO


Paqueta mezzalą dla trzeciego z kolei trenera Milanu

9 października 2019, 19:23, cinassek Aktualności
Paqueta mezzalą dla trzeciego z kolei trenera Milanu

Choć wielu kibiców spodziewało się, że Lucas Paqueta doskonale może odnaleźć się na pozycji trequartisty, to wszystko wskazuje na to, że już trzeci z kolei trener Milanu widzi w Brazylijczyku piłkarza grającego nieco dalej od bramki rywala. Nowy szkoleniowiec rossonerich, Stefano Pioli, na pierwszej konferencji prasowej stwierdził, że 22-latek jest "znakomitą, jakościową mezzalą". Wszystko wskazuje więc na to, że Włoch - podobnie jak i jego poprzednicy, Gennaro Gattuso i Marco Giampaolo - nie będzie widział gracza z Kraju Kawy bezpośrednio za plecami napastników.



82 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MrowaGDA
MrowaGDA
10 października 2019, 14:46
wrócenie do 4-3-3 może nie być takie złe z Leao na lewej stronie. Niestety Suso po drugiej chyba, że nowy trener odkryje w Samu potwora. 4-3-1-2 i tak istniało tylko na papierze.
0
zycumilanista
zycumilanista
10 października 2019, 08:53
Jeśli skutkiem tego podejścia będzie posadzenie "Karczanoglu" na ławce rezerwowych to spoko. Jak dla mnie gość ma potencjał i na treq i na mezzale. Tyle, że w tym drugim przypadku musi być bardziej odpowiedzialny
1
yagi
9 października 2019, 22:56
Panowie, nie stresujmy się już. A może Pioli odpali... My kibicujemy dalej. Dla pocieszenia i otuchy, trochę chwały: https://www.youtube.com/watch?v=bBy3lTJOeF0
Edytowano dnia: 9 października 2019, 22:56
2
LunaS
LunaS
10 października 2019, 09:16
Żeby taki chociaż jeden grajek się znalazł jak Pirlo, Kaka lub Rui Costa ... Może ten Paqueta ... chociaż jak oglądałem ostatnio Milan to my nie mamy tyle przestrzeni - jak Paqueta ma piłkę to jakoś ciasno jest od razu :P
Edytowano dnia: 10 października 2019, 09:17
0
El Diablo
El Diablo
9 października 2019, 22:52
Nie wiem, może i nie jest "dychą", ale wiem na pewno, że z naszego składu on jak nikt inny zasługuje, aby dać mu szansę na tej pozycji.
0
looko
looko
9 października 2019, 22:54
Wysoka òsemka, ja go tak widzę
0
Zuber
Zuber
9 października 2019, 22:47
Przecież on nawet w reprezentacji gra jako mezzala, więc akurat nie kminie hejtu.
2
Fushnikov
Fushnikov
9 października 2019, 23:17
Ale co z tego że w reprezentacji gra jako mezzala?? Ile on zagrał minut w reprezentacji?? 100?? On jest śpo i tam się czuje najlepiej. Po co na siłę robić z Lewandowskiego obrońcą?? Przecież on idealnie pasuje do gry za napastnikiem luba 2 napastnikami. Takie erdolenie bo gra mezzale w reprezentacji. Właśnie takie głupie spostrzeżenia robią regres u zawodnika. Całe szczęście że Milan właśnie to widzi i straci w grudniu 90% podstawy!
3
CandyAmigo
CandyAmigo
9 października 2019, 23:25
Proste: 11-letni komputerowy rodowity wojownik-ultras z Parzymiechów Dolnych wie lepiej, niż cała rzesza włoskich trenerów.

To chyba oczywiste, prawda?
3
Fushnikov
Fushnikov
10 października 2019, 06:39
Piszesz o trenerach?? Nie widziałem żeby w Calcio Lucas grał u jakiegoś trenera xD
0
Ledux
Ledux
10 października 2019, 14:42
To z tego że skoro gra u każdego trenera na pozycji mezzali to chyba gra tam lepiej? I skąd możesz wiedzieć że jest śpo i czuje się tam najlepiej skoro widziałeś jeden jego mecz na tej pozycji a do tego w Brazylii grał po lewej stronie a nie centralnie na 10. Nie jesteś trenerem, nie wiesz jak Paqueta wygląda na tej pozycji.
0
BadMad
BadMad
10 października 2019, 17:29
W reprze ma ciut innych konkurentow do ofensywniejszych rol
0
Fushnikov
Fushnikov
9 października 2019, 22:37
I jak go nie chciałem tak teraz go już bardzo nie chce!!
Co za kretyn.
1
mufi
mufi
9 października 2019, 22:31
a na upojeniu napiszę tak: BEZ BERLU NIE MA NAS !!! wyczyściłeś swe pieniądze, wróć do NAS !!!!! :)
2
yagi
9 października 2019, 22:26
A ja już nie wiem co o tym myśleć...
Edytowano dnia: 9 października 2019, 22:34
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
9 października 2019, 22:16
jakbym zostal trenerem, Milan strzelalby w pizdu goli.
1
karp_fso
karp_fso
9 października 2019, 22:11
Przy 4-3-3 i tak by nie było miejsca na treq.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2019, 22:04
Śmieszy mnie jak widzę komentarze w których wszyscy domagają się posadzenia na ławce połowy pierwszego składu. Kto niby ma ich zastąpić? No kto? Krunic? Czy Borini?
1
vorti
vorti
9 października 2019, 22:12
Przepraszam bardzo. Hakan i Suso to połowa składa? O Biglii nie wspominam. Już nie popadajmy w paranoję. Hiszpan nic nie daje w ofensywie i defensywie, a Turek jest cieniem piłkarza.
6
Mirek99999999
Mirek99999999
9 października 2019, 22:28
vorti
Grając 4-3-3 Suso można zastąpić tylko Samu albo Borinim. A ci co wmawiają sobie i innym, że Rebić albo Leao mogą tam z powodzeniem występować równie dobrze mogą opowiadać farmazony, że MG to drugi Guardiola tylko dostał za mało czasu:)
0
viviek89
viviek89
10 października 2019, 05:20
Na.dzien dzisiejszy Boriniego biore w ciemno
0
Corsa
Moderator Corsa
10 października 2019, 07:54
@vorti, zgadzam się z Tobą, Suso nic ostatnio nie daje, a jeszcze gorszy jest Turek, ale tak jak Mirek napisał, w grę wchodzi tylko Samu/Borini. Zrób przegląd komentarzy, wszędzie przewija się Suseł, Hakan, Biglią, RR, Calabria, Kessie, a nawet i Piątek. Nie jest to połowa składu? Pomijam fakt, że wymienianie Kessiego, to idiotyzm, no ale cóż, skoro ludzie chcą, to pewnie wiedzą lepiej ;)
0
vorti
vorti
10 października 2019, 08:11
@Corsa
Wiecie, posadzić zawodników jest łatwo. Trudniej znaleźć odpowiedni dobór taktyki lub zawodników w ich miejsce. Ta drużyna powinna grać w innym ustawieniu niż 4-3-3. W miejsce Suso można spróbować Rebicia lub kogokolwiek... Niech sobie usiądzie na 2-3 mecze i może się otrząśnie. Co nam szkodzi? Nie daje nic w ofensywie i defensywie, a taki Rebic to chociaż pobiega do tyłu i powalczy.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 października 2019, 08:19
@vorti, Rebic też wygląda marnie, ale fakt, trzeba dać mu szansę żeby sprawdzić co jest wart. Zmiany są potrzebne, oby Pioli je ogarnął i nas zaskoczył.
0
roby
roby
9 października 2019, 21:43
Taaaa a suso rozgrywajacy..
1
Demick
Demick
9 października 2019, 21:59
Suso ma jakość, może grać jako trequartista. Kocham za te słowa Giampaolo :D
2
vorti
vorti
9 października 2019, 22:06
Suso zagrał wielki mecz. - Te były lepsze...
7
CandyAmigo
CandyAmigo
9 października 2019, 21:41
Tymczasem inna legenda Milanu, Jeremy Menez, będzie miał problemy z prawem, bo został przyłapany na ćpaniu i dziwkach xD

https://www.tvnotas.com.mx/noticias-espectaculos-mexico/video-de-jeremy-menez-en-tr3menda-fiesta-con-mujeres-alcohol-y

Jest nawet nagranie na kanale meksykańskiej telewizji. Milan literalnie niszczy ludzi.

https://www.youtube.com/watch?v=KHL71zW0eTY
Edytowano dnia: 9 października 2019, 21:42
1
mathiaz
mathiaz
9 października 2019, 21:48
E no w Meksyku problemy z prawem za taki mały incydent?:-) Jeremy'ego pewnie potraktują ulgowo.
0
mufi
mufi
9 października 2019, 22:29
TAAAA ! chłop zapalił blanta i go ścięło......
0
mufi
mufi
9 października 2019, 21:28
4-4-2
1
Alcatraz77
Alcatraz77
9 października 2019, 22:17
Leao- Piątek w ataku
0
mufi
mufi
9 października 2019, 22:25
P.S. na boisku cza się starać i za Milan za.......ć :)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
9 października 2019, 21:14
Co sądzicie o tym by do Milanu trafił Przemysław Frankowski? Jest ostatnio w świetnej formie, mógłby rzucić wyzwanie Suso. Jest tani i młody więc pasowałby do polityki Milanu.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
9 października 2019, 21:35
Daj spokój.... to piłkarz na miare co najwyżej udinese
0
lejnamur
lejnamur
9 października 2019, 21:38
Co ty chlopie gadasz hahaha
0
przemek.kili
przemek.kili
9 października 2019, 21:43
Radovic to też mógł by być jakościowy rywal dla Suso.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2019, 21:54
Piątka Ci mało? Kolejnego chcesz sprowadzać?
0
Boateng93
Boateng93
9 października 2019, 22:08
To może zamiast Piątka weźmy Przybyłkę, ten to dopiero goli wsadza w tym MLSie.
0
groszek
groszek
9 października 2019, 21:12
Jeśli to oznacza że Paqueta będzie grał za Hakana to już ma u mnie plusa.
11
Boateng93
Boateng93
9 października 2019, 20:54
Czy naprawdę nie lepiej byłoby grać 4-2-3-1? Kessie z Bennacerem zabezpieczają tyły, ten pierwszy rozbija, drugi wyprowadza. Przed nimi Paqueta, na bokach np. Leao i Suso, a z przodu Piątek? Przecież te 4-3-3 na zasadzie Kessie z prawej, Bennacer/Biglia z tyłu i Paqueta/Hakan po lewej nie działa.
2
Gullit80
Gullit80
9 października 2019, 20:37
Raczej nie ma chyba co liczyć że posadzi Hakana i Suso na ławie. Coś mi się zdaje że nadal będziemy oglądali ich w pierwszym składzie a Paqueta i Leao będą na ławie.
0
sheva7acm
sheva7acm
9 października 2019, 20:43
no przecież od samego początku było to wiadome wiec dziwi mnie twoje zdziwienie,tuż przed swietami go zwolnią a sezon dokonczy Bonera i w nastepnym sezonie walczy o powrót do serie A !!!
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
9 października 2019, 20:33
Maldini z Bobanem powinni dać nagrania Lucasowi z grą Seedorfa na Mezzali aby Brazylijczyk zrozumiał jak można wykorzystać mądrze i produktywnie swoją technikę na rzecz drużyny i jak powinien grać prawdziwy Mezzala.
12
ksieciunio
ksieciunio
9 października 2019, 20:47
Przespacerować po boisku 3/4 sezonu? :)
0
Zuber
Zuber
9 października 2019, 21:19
Ten chłop spacerkiem gubił wszystkich najlepszych obrońców świata.
11
Zuber
Zuber
9 października 2019, 21:31
Znowu ktoś przypomniał o Seedorfie. Ciągle powtarzam: Te jego patrzenie kto jest najlepiej ustawiony i komu podać a na nadbiegającego przeciwnika ma totalnie wyj...ma go gdzieś po czym od niechcenia unika odebrania sobie piłki i dogrywa ją idealnie w pole karne. Troche niedoceniony...
2
Fifi22100
Fifi22100
10 października 2019, 01:03
Przecież Seedorfowi to u nas co najwyżej każdy może piłki nosić albo buty wiązać,to był geniusz w czystej postaci nie bez powodu tyle lat na topie
1
CandyAmigo
CandyAmigo
9 października 2019, 20:26
A wystarczyło spytać 11-letnich rodowitych ultras z Koziej Wólki, geniuszy trenerskich z gier komputerowych, że to NIE JEST mezzala. Przecież wystarczy spojrzeć do gry i zobaczyć, ze to trequartista.

Ale głupi ci wszyscy trenerzy.
5
blady77
blady77
10 października 2019, 08:32
Bardzo głupi, powinni jeszcze Donnarumme wystawić na trequartiste. Co mecz kilka przechwytow, niezastąpiony przy rzutach wolnych i różnych, fantastyczny przegląd pola, bardzo wysoki procent celnych podań i najważniejsze, wszystkie te podania są do przodu!
0
szewczenko85
szewczenko85
9 października 2019, 20:21
Bawi mnie to mezzala czy 10 tak naprawdę piłka dzisiaj wymaga uniwersalności zwlaszcza w środku. ustawienie to jedno, a odpowiednie poruszanie się w ofensywie i defensywie to już inna sprawa.
Edytowano dnia: 9 października 2019, 20:23
1
PiotG20
PiotG20
9 października 2019, 20:16
A no Bakayoko troche Brakuje...
0
Kris1908
Kris1908
9 października 2019, 20:12
Ja się trochę zgadzam, myślałem, że Brazylijczyk będzie Naszą 10tką jak przychodził, ale ewidentnie zawodzi i nie udźwignąłby tej pozycji.
0
Fullest Jester 2
9 października 2019, 19:56
No to chociaż Hakan nie pogra. Jak posadzi Mussachio, RR, Hakana, Biglie, Kessiego i Suso na ławie z Lecce to daje mu nie wielki kredyt zaufania.
0
Bufor85
Bufor85
9 października 2019, 19:59
Niech nawet 3 z 6 posadzi to i tak będzie dobrze. Mam nadzieję, że przez te półtora tygodnia obcyka co nieco w drużynie i na mecz z Lecce wystawi odpowiedni skład z Benacerem i Leao w składzie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2019, 20:14
Z tym sadzaniem Kessiego, Musacchio i RR'a mocno polemizowałbym.W szczególności odsuwanie Szwajcara od składu w momencie, gdy prawa strona obrony popełnia kuriozalne błędy, a Theo jak pokazał m. in. mecz z Fiorentiną, kiedy był bezlitośnie objeżdżany przez zawodników Violi nie nadaje się do gry w pełnym wymiarze czasu, jest głupotą .
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
9 października 2019, 20:27
Za to RR dostarcza takiego ognia w ofensywie, że głowa mała .. zgadzam się, że Theo daleko do Szwajcara w defensywie .. ale w ofensywie go zjada totalnie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2019, 20:31
muamba_kabumba
Dlatego albo kupią klasowego PO albo Theo powinien być jedynie 12-14 zawodnikiem.
0
Rzetelny
Rzetelny
9 października 2019, 20:36
Dla mnie kluczem jest posadzenie na ławce Hakana. To co ten gość gra na tak kluczowej pozycji to jest kryminał.

Ps. A Rebić swoją drogą jest bardzo dobry w FIFIe :D
1
Klaren5
Klaren5
9 października 2019, 22:33
A ja tam w meczu z takim Lecce spróbował bym wariantu z Theo na prawym i RR na lewym. Calabria i Conti i tak uja grają, a Theo i tak leci na przebój więc mógłby równie dobrze scinac na lewą do srodka i może by też rozruszal samego suso, którego pioli i tak nie posadzi, nie ma bata...
0
marastorun
marastorun
9 października 2019, 19:54
Ja nym go widział za Romkiem a przed gigi panie pioli
1
grzyweek7
grzyweek7
9 października 2019, 19:47
Mi się wydaje że 4-3-3 w razie nie korzystnego wyniku będzie przechodziło w 4-2-1-3 przynajmniej byłoby to korzystne. A jako że nazywamy się Milan a nie Spal powinniśmy odrazu siadać na rywalu, i grać ofensywnie bo ostatnie lata to było wyczekiwania rywala przez 90min.
0
Boateng93
Boateng93
9 października 2019, 19:41
Pioli gra zawsze 4-3-3 więc czego się spodziewaliście?

Mezalle sralle, znowu bezmózgi Kessie po prawej, podaj do tyłu Biglia na regiście, Paqueta po lewej. My nie mamy linii pomocy do tego. Czy nie możemy grać 4-2-3-1? Tak, żeby Kessie skupił się na rozbijaniu ataków, a nie irytowanie pod bramką rywali?
9
Bufor85
Bufor85
9 października 2019, 20:01
No właśnie nasz czarny predator nie jest technikiem a gdyby był tym destruktorem to byłoby idealnie dla niego.
1
Wolly
Wolly
9 października 2019, 19:28
Na pewno nie zrobi rewolucji od 1 meczu. Coś czuję 11 jak w pierwszych kolejkach.
0
vorti
vorti
9 października 2019, 19:30
Jak można wystawiać taka sama 11?? Podobno obejrzał każdy mecz, a nawet moja kobieta stwierdziła "Ten z 8 to nic nie robi"
7
Wolly
Wolly
9 października 2019, 19:32
No może powystawiać część piłkarzy którzy nie pojechali na zgrupowania.
0
Fullest Jester 2
9 października 2019, 19:58
@vorti
Moja po składach mówi: po co oglądasz i tak przegrają.
4
Bufor85
Bufor85
9 października 2019, 20:02
Fullest
moja mówi oglądaj sobie i pij piwo ale dodaje i tak dadzą dupy.
0
mufi
mufi
9 października 2019, 21:35
a moja jedzie do sklepu po więcej piwa :)
0
Bandon
Bandon
9 października 2019, 21:56
Widzę, że wybranki naszych serc myślą podobnie.
0
Bandon
Bandon
10 października 2019, 09:56
Moja powiedziała, że "po co to oglądasz? Już od samego zobaczenia skrótu pomeczowego się wkurzysz, to po co się denerwować bite 90 minut z hakiem?". I chyba ma rację...
0
b4ry
b4ry
10 października 2019, 10:07
a te Wasze wybranki nie mają młodszych sióstr czasem ?
0
Wolly
Wolly
10 października 2019, 10:29
A ja przestałem pić podczas meczu.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
10 października 2019, 11:08
moja żona na wieść, że planuje oglądać mecz pyta czy kupiłem piwo...
0
vorti
vorti
9 października 2019, 19:27
No pobił rekord, bo Giampaolo po pierwszym treningu to stwierdził, a ten bez treningu xD czyli klepiemy po jajkach Suso.
0
Bandita
Bandita
9 października 2019, 19:27
Zegnami wiec pana panie Pioli . Milo bylo.
Jeszcze nie zaczął ,a juz sam skonczyl ze soba w Milanie.
Co za gosc
1
Vol'jin
9 października 2019, 19:27
Tylko dodał, żę Paqueta może swobodnie między liniami przechodzić ^

"Paquetá is a complete attacking midfielder, both in quality and the quantity of what he produces. I often like to play about with the positions of my players on the pitch, so he could often play between the lines."

Bazowo pewnie dalej będzie 4-3-3 więc zobaczymy jak to w praktyce będzie^
1
Gzikuu
9 października 2019, 19:40
Skąd ta wypowiedź? Bo MilanEye od pewnego czasu podaje zdawkowe informacje, a tutaj konferencje nie są już błyskawicznie tłumaczone.
0
Vol'jin
9 października 2019, 19:46
https://sempremilan.com/new-milan-boss-pioli-reveals-plans-for-piatek-paqueta-leao-and-suso
1
Gzikuu
9 października 2019, 19:26
XD ahhhhhh i Suso na prawym skrzydle oraz Biglia na regiście. Ależ się to będzie oglądało!
6
MrCostacurta
MrCostacurta
9 października 2019, 19:30
Jak znajdzie jeszcze miejsce dla pomijanego przez poprzednich trenerów Calhanoglu i niezawodnego Calabrii to będzie bajka ;)
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się