SCUDETTO


Suso a ławka rezerwowych. Dwie alternatywy dla prawoskrzydłowego

22 października 2019, 10:23, cinassek Aktualności
Suso a ławka rezerwowych. Dwie alternatywy dla prawoskrzydłowego
Kto powinien zagrać na prawej flance Milanu w najbliższym meczu?
Suso 18.38%
Samu Castillejo 38.46%
Ante Rebić 43.16%
234 oddanych głosów

Od 2016 roku Suso jest absolutnie podstawowym zawodnikiem Milanu i należy do grona najważniejszych graczy rossonerich. W ostatnim czasie jego forma zbiera jednak sporo krytyki. Tuttosport rozważa, czy trener Stefano Pioli okaże się pierwszym szkoleniowcem od czasu powrotu Hiszpana na San Siro po wypożyczeniu do Genoi, który zdecyduje się posadzić skrzydłowego na ławce rezerwowych. W miejsce piłkarza urodzonego w Kadyksie turyński dziennik sugeruje Samu Castillejo bądź Ante Rebicia. Chorwat co prawda nominalnie występuje na lewej flance, ale na prawej stronie często możemy oglądać go w barwach reprezentacji Chorwacji.

Jak puentuje Tuttosport, przed nowym szkoleniowcem mediolańczyków z pewnością maluje się kolejne wyzwanie - "wskrzesić" efektywność Suso bądź poszukać innych rozwiązań



74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Baribal
Baribal
23 października 2019, 09:23
Przy takiej dyspozycji naszych prawych obrońców to ja bym dał Boriniego. Choc w obronie by pomógł :)
0
Adi.Milan
22 października 2019, 23:46
Litości ludzie Rebic to pomylka
0
22 października 2019, 20:35
Mediaset napisal, ze Pioli moze zagrac w Rzymie 4-3-1-2. Oby nie, bo to bedzie powrot znowu do Giampaolo. Niech on sie zlituje
0
KKP19
KKP19
22 października 2019, 21:49
Nie obraz si3 ale to tak jakbyś powiedział że to 4 3 3 nominalne z ostatniego meczu to powrót do Rino
2
CandyAmigo
CandyAmigo
22 października 2019, 20:29
Rebić, który od początku kariery jest naturalnym prawoskrzydłowym, znakomicie gra na prawym skrzydle w reprezentacji.

W Milanie jest wystawiany na kompletnie obcej dla niego pozycji - a później wszyscy robią [zdziwiony_pikachu.jpg]
1
Semper Fideli
22 października 2019, 20:05
Ja najchętniej zaryzykował bym i pozbył sie Suso w zimie, nie jest złym zawodnikiem, nie raz dzieki niemu Milan podnosił 3 pkt ale wg mnie jest hamulcowym w tej drużynie i wymiana go na kogoś innego moze tylko nam pomoc. A zawodnikiem który mógłby go zastąpić i bardzo żałuje że klub i Boban go w lecie odpuścili. Dla mnie OLMO byłby strzałem w 10 i wróże mu świetną kariere, chłopak pokazuje w LM że nie tylko w słabej lidze chorwackiem spokojnie robi różnice
0
KKP19
KKP19
22 października 2019, 21:50
Wystarczyła w okienko wypożyczyć Cebulę i kupić Olmo A już byśmy mieli kreatywny atak
0
dejtfid1899
dejtfid1899
23 października 2019, 07:44
Suso i Samu bym sprzedał w zimie i za nich konkretne jedno nazwisko.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 października 2019, 19:41
No to wybór żeście dali w tej ankiecie. Mogłaby być 4 opcja żeby nie grali w ogóle skrzydłowymi.
1
KKP19
KKP19
22 października 2019, 21:51
Formacja 4 3 1 2
0
Meloon
Meloon
22 października 2019, 17:53
A ja jestem pewien, że Suso w tym sezonie znowu wykręci bardzo dobre liczby, z Lecce powinien mieć dwie asysty gdyby nie koślawe nogi Leao i Kessiego. Wam to jak wiatr zawieje, Rebic i Castillejo grają o wiele gorzej od niego, ale zmienić, bo tak, bo se takiego kozła ofiarnego znaleźliście.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 października 2019, 18:12
Bardzo możliwe że będzie miał przyzwoity sezon. I ja na to liczę. Ale myślę że rozpoczęcie kolejnego spotkania na ławce rezerwowych wyszło by mu na dobre. Krzysiu usiadł na ławce i cyk brameczka :D
2
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
22 października 2019, 18:57
Fanatyk dobrze prawi, mam nadzieję, że Pioli będzie trenerem, który FAKTYCZNIE będzie rotował składem a nie tylko o tym pierdolił... Rywalizacja to podstawa sukcesu w sporcie.
1
Maximilanista
22 października 2019, 17:22
Leao nie jest prawoskrzydłowym;
Rebić nie jest prawoskrzydłowym;
Borini nie jest prawoskrzydłowym...

A Suso w ogóle nie jest skrzydłowym. Skrzydłowym to on by był... 20 lat temu. Futbol się zmienił. Tak archaicznie zachowującego się na skrzydle zawodnika ja po prostu nie znam. No - może oprócz Waldemara Soboty. ;-)
2
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
22 października 2019, 16:25
Suso nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili nie czekaj ani chwili dłużej, życie to nie zawsze droga na niej róże.
1
przemek.kili
przemek.kili
22 października 2019, 17:48
To nie do wiary.
1
dejtfid1899
dejtfid1899
23 października 2019, 07:47
To surrealizm, jak Salwador Dali
0
MilanFanJ
MilanFanJ
22 października 2019, 16:12
Pioli pokazałby cojones gdyby jednak choć na jeden mecz posadził Suso na ławie
0
22 października 2019, 14:39
Te komentarze, ze Rebic nie moze grac na prawej bo jest prawonozny jest smieszne. W Bayernie na skrzydlach gra 2 prawonoznych Coman i Gnabry? Czy komus z nich to przeszkadza? Nie. Wychodza i robia swoje
8
Jalapeno
Jalapeno
22 października 2019, 18:25
No pepek swiata Miszcz tak sadzi, to tak musi byx. :D
5
hyrus13
hyrus13
22 października 2019, 14:07
Skończcie z gadaniem o tym kto nie może grać na prawej stronie, bo nie jest to jego pozycja. Przede wszystkim nie powinien tam grać Suso, który nie dość, że nie daje nic w ataku, to jeszcze spokojnie człapie po boisku, a w efekcie tracimy bramkę na 2:2. Jak dla mnie to może go zastąpić nawet Baresi albo Galliani albo Kuba Błaszczykowski. Nie interesuje mnie to. Na ten moment Suso jest ciężarem dla tej drużyny i marnuje robotę innych. Ja bym na jego miejsce wstawił chętnie Boriniego, który przynajmniej ma siły harować na całej długości. Niech zagra nawet ten niewydarzony Samu, ale Suso powinien siedzieć na ławce i trzymać się z dala od boiska.
10
MK92
MK92
22 października 2019, 14:00
Jeżeli mamy grać typowymi skrzydłowymi, to nie ma żadnej poważnej alternatywy dla Suso w naszej kadrze. Ewentualnie można grać dwójką środkowych napastników (Piątek jako egzekutor i Leao jako second striker) oraz trequartistą (Calhanoglu, Paqueta lub Bonaventura).
0
KKP19
KKP19
22 października 2019, 13:38
Dodajcie Fabio do ankiety

Jedyny słuszny wybor
2
Diavo
22 października 2019, 13:33
A gdzie w ankiecie Bonaventura? Uważam,że z całej kadry on najlepiej tam pasuje ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2019, 13:37
Jack też jest prawonożny i praktycznie całą karierę grał po lewej części boiska ...

Zrozumcie że jedynym w tej kadrze zmiennikiem Suso jest Castilejjo ...
2
Diavo
22 października 2019, 13:47
Zgadzia się,ale jako jedyny jest obunożny.
0
gerasmat
22 października 2019, 13:26
ankieta kto powinien grać na prawym skrzydle to jak wybierać między kiłą a rzeżączką :D
2
POE
POE
22 października 2019, 13:11
Właśnie szkoda ze ten Suso w ogóle się nie rozwija dostawajac tyle szans na grę od 1 minut.Jestem pewny że Rebić od poczatku jakby wszedł na boisko to zagralby lepiej niż wchodząc z ławki ale na Rome to chyba trochę ryzykowne a Leao nie mógłby zagrać na prawej ? Hakan Pio Leao coś takiego może na Rome
0
bawolejaja
bawolejaja
22 października 2019, 13:18
Ile razy trzeba tłuc Wam do głowy, że:
Leao nie jest prawoskrzydłowym,
Rebić nie jest prawoskrzydłowym,
Borini też nie jest nominalnym prawoskrzydłowym.

God...
2
KKP19
KKP19
22 października 2019, 15:34
Broni nie jest nomialnym pomocniki3m A jednak to tam postawił nawet betonowy Giampaolo
0
tober12
tober12
22 października 2019, 13:09
I Samu i Suso bez żalu mogą się zwijać. Szacun dla Suso bo ratował nas wiele razy, ale nigdy nie zagrał dobrego sezonu tylko dobre miał 1 połówki sezonu. Teraz w ogole jest tragedia. Rebic na flanke.
0
22 października 2019, 12:59
Ława i sprzedaż w zimie. Może jakiś łoś zaoferuje za niego 15 milionów.
0
86rl
22 października 2019, 12:41
Suso odpuścił krycie przy drugiej bramce Lecce. Piłka w narożniku po drugiej stronie przy nodze rywala, a on odchodzi od zawodnika i zostawia bez krycia, nawet nie przekazuje gościa. Po prostu człapie jak nigdy nic w środek boiska. Na opamiętanie ławka, spróbować Samu, albo może Conti na prawą wyżej a za nim Calabria, skoro takie problemy w defensywie mamy po tej stronie.
Edytowano dnia: 22 października 2019, 12:42
1
Maldinidzban
Maldinidzban
22 października 2019, 12:28
Na Romę to akurat postawił bym na suso ale jeśli zagra słabo bo w czwartek dał bym szanse na Ps Samu a suso na ławę mnie ciekawi osobiście ustawienie Hakan-Pio-Leao bo rebic to drewno straszne bolą oczy aż mam nadzije ze jakaś się odblokuje bo w Niemczech był naprawdę świetny
0
Ronladinho86
Ronladinho86
22 października 2019, 12:27
Sprzedać
0
Fushnikov
Fushnikov
22 października 2019, 12:04
Zacznij dziadu piłki podawać do Krzyśka gwiazdorze za 5zł. Jak go wiecznie broniłem i na piedestale stawiałem w klubie tak teraz bym Ciebie na taczce wywiózł gwiazdorze jeden.
4
ceci791
ceci791
22 października 2019, 12:57
Hahhahaaaaaaaa 10/10
0
Nereo
Nereo
22 października 2019, 12:02
Suso byłby skrzydłowym na światowym poziomie, ale niestety - gdyby robił karierę jakieś 10 - 15 lat temu. Ma świetną technikę i potrafi bardzo celnie dograć, ale brak mu dynamiki (takiej, która charakteryzowała np. Robbena - też grającego jedną nogą). We współczesnym futbolu, intensywnym i pełnym fizycznej walki, przeciwnicy potrafią go łatwo zgasić.

Chciałbym zobaczyć Milan bez niego w kilku meczach. Przekonać się jak zareaguje drużyna i w jaki sposób będzie budować akcje.
2
Milanboy
Milanboy
22 października 2019, 12:00
Tak dywagujemy znowu na temat ataku, ale prawda jest taka że to obrona stała się naszą ogromną bolączką, kto wie czy Calabria, Conti i Musacchio nie odwala czegoś ponownie w Rzymie, bo ta trójka w defensywie budzi tylko niepewność.
Edytowano dnia: 22 października 2019, 12:00
1
Katan
22 października 2019, 19:27
Akurat Matteo od dłuższego czasu to pewniak:)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 października 2019, 11:51
A gdzie jest opcja "Pablo Borini" ? Zauważcie że od momentu gdy trenerzy przestali na niego stawiać, Milan gra źle. To jest nasz talizman. Powinien zagrać chociaż 5 minut w meczu. Wtedy szanse na zwycięstwo wzrastają o 500 %.
Edytowano dnia: 22 października 2019, 11:51
18
pazioni
22 października 2019, 11:53
Zgadzam się.
0
picio22
picio22
22 października 2019, 13:22
Zgadza się, ale myślę, że to wynika z tego, że Borini zawsze dużo biega czego czasem brakuje u innych zawodników
0
Kosmateus123
Kosmateus123
22 października 2019, 17:53
Z Borinim nie byłoby problemu z powrotem do obrony;)
0
LunaS
LunaS
22 października 2019, 11:48
Nic takiego się nie wydarzy - Suso mimo że jest grubo pod formą to i tak jest dobry skrzydłowy. Ja tam jestem zwolennikiem jego talentu. Myślę że on nie jest taki słaby na jakiego wygląda - ale gra Milanu stała się przewidywalna. Za Giao i nawet wcześniej gra ofensywna opiera się na skrzydłowym - większość przeciwników wiedizała ze piłka zaraz pójdzie na skrzydło do Suso - i niech się martwi koleś co zrobić. Bo środek pola paralitycy ... Tak się nie da - Suso nigdy nie uciągnie. Każdy kto grał na skrzydle wie że z tamtego miejsca przy kątach nie da się grać piłki prostopadłej, ogólnie jest ciężko kreować grę. Suso może być jako dodatek - a to środek ma go odciążyć. Jak Suso będzie miał przestrzeń to wystarczy że wejdą mu dwa dośrodkowania. Ale nie że każda akcja to Suso ... On jak dostaje piłkę to żeby coś zrobił to musi minąć 2 defensorów ... bo zagrożenia nie ma z innych stref boiska. Ale Turek ostatnio zaczął - Theo lata po prawej - jeszcze żeby pakieta dołożył kreatywności i wjazdów ze środka to i Suso dołoży. Będzie dobrze. Myślę że gra i wynik z Romą będzie lepszy :) niż z Lecce. (Pod warunkiem lepszej gry obrony)
Edytowano dnia: 22 października 2019, 11:50
3
Endriu
22 października 2019, 11:38
Niech da na lewa Leao, srodek Piątek, a na prawa Turka. Slepcy z tych trenerow. Suso najslabszy szklydlowy od poczatku sezonu a i w dodatku dam reke uciac ze nawet Borini na prawej stronie dalby wiecej. Suso biega jakby miał pełne gacie.
0
El Diablo
El Diablo
22 października 2019, 11:34
Ławka... a nawet trybuny :D
0
22 października 2019, 11:29
Castillejo 43 %. xDD Widzę, że znów gdy Samu się nie pokazuje na boisku, to kibice zapominają jak to wygląda gdy zagra kilka spotkań z rzędu i się jego domagają. No ale niech będzie, może tym razem zaskoczy :)
Nie chce mi się dyskutować już o Suso, nie jest to warte zachodu. Jeżeli ma nie grać/odejść, to albo zmiana taktyki, albo zakup Orsoliniego/Berardiego/Callejona wchodzi w grę. Załatwmy sobie najpierw jakieś opcje zanim pomyślimy o wymianie zawodnika, bo póki co ich brakuje na prawej stronie.
Poza tym, widać że jednak miał ktoś łeb na karku gdy myślano w lecie o nowym prawym obrońcy. To samo w temacie Theo.
4
Milanboy
Milanboy
22 października 2019, 11:34
Samu nie grał w Milanie prawie w ogóle po prawej stronie boiska, tylko miał chyba epizodyczne występy po tej stronie, głównie grał po lewej stronie boiska bądź nawet jako podwieszony napastnik, więc nie dziwię się kompletnie że dostał taką notę na tej stronie.
0
Milanboy
Milanboy
22 października 2019, 11:44
Grał grał. Suso miał rok temu kontuzję przez kilka tygodni. Również Rino kilka razy sadzał Jesusa na ławce i grał Samu.
Ja mu nie odmawiam zaangażowania, bo to stoi na wysokim poziomie u niego. Wyższym od Suso i wielu graczy. Niestety umiejętności i szkody jakie wyrządza są przeciwko niemu :(
Edytowano dnia: 22 października 2019, 11:44
1
adamos
adamos
22 października 2019, 11:47
Pioli zapulsował u mnie malutkim plusikiem za to, że z Kessiego zrobił Dmfa. Może też,będzie mieć Pioli nosa do Samu i go jakoś postawi na twarde nogi. Dlatego uważam, że każdy powinien dostać szansę pokazania sie, bo nie oszukujmy się Pioli, nie grał sparingów i dopiero poznaje zawodników. A jedynie oceny może dokonać na podstawie meczu,
0
adamos
adamos
22 października 2019, 11:55
Z tym się w sumie zgadzam, dlatego całkowicie nie skreślam Samu. Jedynie zaznaczam, że jeszcze niedawno marzono o tym by go pogonili, a gdy znów nie gra kilka spotkań, to wracają głosy by wszedł na boisko :) Zero konsekwencji.
Ja praktycznie nie wierzę w powodzenia żadnej innej opcji niż transferu nowego skrzydłowego lub zmiany ustawienia, ale to tylko moje zdanie. Mam nadzieję, że się mylę i Pioli ogarnie po swojemu tam coś.
0
Milanboy
Milanboy
22 października 2019, 11:58
Miszcz - nie pamiętam kompletnie tego okresu, a jesli był to prawie na pewno w okresie przerwy reprezentacyjnej, Samu grał głównie po lewej stronie boiska w Milanie, nawet jak wchodził z ławki, więc tyle provengow kompletnie nie powinno dziwić.
0
KKP19
KKP19
22 października 2019, 15:37
Samu by coś dawał jakby nie miał anoreksji. Taka prawda
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
22 października 2019, 17:03
Miszcz ma rację, odnośnie ilości jego występów, ale nie odnośnie minut.
Samu jako Prawy wystąpił w ACM w 11 meczach, ale zagrał raptem 234 minuty, bo z reguły wchodził z ławy, i na 234 minuty ma dorobek 1 gola i 1 asysty. Dla porównania od kiedy zaczął grać w Villarrealu (nie wliczam jego epizodu w Maladze) ma na koncie 40 meczy po prawej stronie i dorobek 3 goli i 9 asyst, (Powtarzam, liczę tylko mecze ligowe nie puchary.) i na te 12 bramek potrzebował 2928 minut. Podsumowując w Hiszpani Samu narkoman brał udział w bramce raz na 244 minuty, u nas 117 minut. Ja jak najbardziej dałbym patyczakowi 45 pierwszych minut właśnie jako Prawy Skrzydłowy, no bo niestety Suseł sprawia, że nam oczy krwawią ; D
0
Gol
Gol
22 października 2019, 11:25
Nie ma to jak po jednym słabym meczu skreślać nowego piłkarza (piszę o Rebiciu), a jeszcze przed meczem z Lecce to tutaj taki płacz był że Chorwat nie wyszedł w podstawowym składzie.

Dajcie mu trochę czasu chociaż na rozkręcenie się bo akurat to że umiejętności ma pokazał już w Frankfurcie.
3
lejnamur
lejnamur
22 października 2019, 11:21
Won egocentryku.
0
roby
roby
22 października 2019, 11:12
No Chiesa to bylby strzal w 20...ale jestem pewien na 100% ze Rebic nawet Borjni zrobi ta jedna dwie trzy akcje wrzuty na normalnym pozio.ie przez te 90 min niz suso nic nie zrobi
2
roby
roby
22 października 2019, 11:12
No Chiesa to bylby strzal w 20...ale jestem pewien na 100% ze Rebic nawet Borjni zrobi ta jedna dwie trzy akcje wrzuty na normalnym pozio.ie przez te 90 min niz suso nic nie zrobi
0
AdamoX__
AdamoX__
22 października 2019, 11:08
Mozecie sie śmiać ,ale chcialbym na PS/PO zobaczyc Boriniego .
1
adamos
adamos
22 października 2019, 11:43
U Boriniego jest tylko jeden problem, słabo przyjmuje piłkę, a jak przyjmie to za chwile lezy na murawie... Tak bylo za Rino oraz GP. Może Pioli potrafi ożywić graczy. Też bym był ciekaw jego.
0
Diavo
22 października 2019, 11:01
Dlaczego nie kupilismy Chiesy :(
0
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2019, 11:29
Viola i tak by go latem nie puściła ... Wałkować to znowu, że by Kibice Violi Commiso na tackach wywieźli na start jakby to zrobił?
0
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2019, 10:54
Chorwata by jednoznacznie ocenić to potrzeba mu dać zagrać 2-3 spotkania od 1 minuty. A nie kiedy wchodzi kiedy gonimy wynik, jesteśmy pod presją bo tym piłkarzom mental wtedy kompletnie siada ^
5
KKP19
KKP19
22 października 2019, 15:38
Nieco dłużej może być potrzebne. Przypomnij sb akcje z Bakayoko ;)
0
rossocarlonero
rossocarlonero
22 października 2019, 10:50
Co do Rebica, to bym się wstrzymał z osądami, bo gość zagrał u nas dopiero 73 minuty. Wiadomo, że grał słabo, ale myślę że warto jeszcze uzbroić się w cierpliwość :)
Edytowano dnia: 22 października 2019, 10:51
1
dominord
22 października 2019, 10:44
Prawa strona jest kompletnie do renowacji. Na prawego obronę można by wsiąść Celika jak już mamy takie dobre kontakty z Lille. Na skrzydło marzeniem Chiesa, ale realny cel stanowi wg mnie Pulisič, który nie gra w Chelsea, a w Borusii nie raz pokazywał, że umie grać. A z Roma powinien zagrać Samu. Suso to porażka, a Rebic katastrofa. Dzięki Bogu Chorwat jest tylko wypożyczony.
0
nokoments
22 października 2019, 10:39
Contiego niech dadzą na skrzydle, w końcu w Atalancie najlepiej grał jak był tak wysoko. Może bez zadań defensywnych skończy parodiować grę w piłkę.
A w zimie Chiesa. XD
1
Yabaye
Yabaye
22 października 2019, 10:38
Pioli pokazał z Lecce, że można odkurzyć Hakana. Mam nadzieję, że podobnie zrobi z Suso. Mimo słabej formy Hiszpan na prawym skrzydle jest bezkonkurencyjny.
4
Milanista95
Milanista95
22 października 2019, 10:36
36% na rebicia serio??? Kuzwa panowie ogladaliscie ostatni mecz? Za rebicia wole 100 razy boriniego.. Gosc nie potrafi przyjac pilki... Od poczatku w milanie gra taki piach ze oczy bola...za susela albo castjeho albo borini.. Ewenutualnie zagrac choinka i paqueta pio hakan/leao.. A pomoc bonaventura bennacur/biglia kessie
4
mix17
22 października 2019, 10:44
Póki co Rebic za mało grał żeby stwierdzić, że jest słaby. W zeszłym roku na początku każdy narzekał na Bakayoko, a teraz nie jeden chciałby żeby do nas wrócił w miejsce Bigli.
4
mati11
mati11
22 października 2019, 10:31
Leao na prawej bym spróbował
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 października 2019, 10:29
Chiesa.
2
matten
matten
22 października 2019, 10:28
W moim mniemaniu po prawej stronie powinien grać Calabria. Jak odstawiać kabaret to na całego!
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się