SCUDETTO


Italia 1: Romagnoli zmienił agenta. Interesy zawodnika będzie reprezentował Mino Raiola

29 października 2019, 15:20, Redakcja Aktualności
Italia 1: Romagnoli zmienił agenta. Interesy zawodnika będzie reprezentował Mino Raiola

Jak informuje SportMediaset, opierając się na doniesieniach telewizji Italia 1, kapitan Milanu Alessio Romagnoli zmienił swojego agenta. Dotychczasowym pełnomocnikiem piłkarza był Sergio Berti. W chwili obecnej interesy 24-letniego reprezentanta Włoch będzie reprezentował Mino Raiola, który już jest agentem m.in. Gianluigiego Donnarummy oraz Giacomo Bonaventury.



88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
30 października 2019, 10:01
zarząd niech już szykuje pensje 7 mln dla Romka...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
30 października 2019, 18:08
Zarząd niech szuka następcy Romka.
0
Levy11
Levy11
29 października 2019, 23:07
To już możemy się z nim powoli żegnać. W przyszłym sezonie jak będzie jeszcze u nas grał to będzie sukces. Myślę jednak, że jeśli Donek nie podpisze nowego kontraktu to obaj odejdą.
0
MK92
MK92
29 października 2019, 22:30
Dla Romagnolego to dobra decyzja. Dla Milanistów nie zwiastuje nic pozytywnego.
2
yagi
yagi
29 października 2019, 22:41
Jedyny piłkarz, który swoją postawą i klasą przez cały pobyt w Milanie zdobył mój szacunek. Będę mu kibicował, gdziekolwiek odejdzie (choć mam nikłą nadzieję, że zostanie)
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 października 2019, 22:28
Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Katan
Katan
29 października 2019, 22:14
Ale panikujecie, ja tam jestem spokojny :)
1
stary_boss
stary_boss
29 października 2019, 21:45
nie ma się co dziwić ze wybrał największego magika agentów który potrafi załatwić praktycznie wszystko, oby tylko jak najwiecej wydoić ze sprzedaży a nie puszczać za jakieś marne pare milionów
0
KKP19
KKP19
30 października 2019, 07:46
Nawet teraz Romuś myśli o Milanie i zabezpiecza Milan przed nieudolnością dyrektorów :)
0
kosa80
kosa80
29 października 2019, 21:13
Juventus już zaciera łapy.
Nie mam pretensji.
A DO ROMKA TYM BARDZIEJ.
0
kosa80
kosa80
29 października 2019, 21:10
Co RAZ LEPSZE WIADOMOŚCI.
GEANIALNIE .
TRACIMY W TYM MOMENCIE KAPITANA I NAJLEPSZEGO OBROŃCE.
ALE MOŻNA BYŁO SIĘ TEGO SPODZIEWAĆ .
I TAK SPORO WYTRZYMAŁ.
FORZA MILAN
0
Michlan
Michlan
30 października 2019, 17:11
Jak narazie, zmienił tylko agenta, klubu nie, jeszcze
1
rogal06
rogal06
30 października 2019, 17:13
Co Ty wygadujesz... Człowiek zmienił agenta nie klub, może przeczytaj jeszcze raz
0
kosa80
kosa80
30 października 2019, 17:26
I znając grubego agenta jestescie pewni ze Romek latem nie odleci.
Ja jestem pewien że bedzie miał masę propozycji.
I to miałem myśli.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 października 2019, 21:07
Romek tylko nie wymyśl sobie Juventusu albo Interu bo nam serca złamiesz. Gdziekolwiek byle nie tam.
2
hyrus13
hyrus13
30 października 2019, 10:00
Ja bym osobiście wolał, żeby poszedł do Juventusu niż jakiegoś Man Utd, PSG. Jestem zwolennikiem tego żeby włoscy piłkarze grali we Włoszech.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
29 października 2019, 21:06
Czyli to ostatni sezon Romagnolego w Milanie. W sumie to było do przewidzenia.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 października 2019, 19:45
Człowiek liczy, że sprowadzimy dobrych piłkarzy, ale nas przyzwyczajono ostatnim czasy do średniaków. Jeśli zimą nie przyjdzie nikt konkretny to oczywiste, że bez LM i perspektyw na nią choćby za rok gracze jak Romek odejdą. I ja go rozumiem, absolutnie pretensji nie będę miał o to. Zwykła ambicja, gdzie wiedząc, że jest jednym z lepszych we Włoszech, będzie chciał grać w LM. W klubie z topu on może wskoczyć na poziom top 5 w europie. I życzę mu tego za to, że daje z siebie wszystko dla naszych barw. Jeśli bedą wzmocnienia, solidna podwyżka i zostanie to super. Jesli odejdzie to będę trzymać za niego kciuki. Pamiętając choćby w jakim momencie przedłużył kontrakt.
16
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
29 października 2019, 19:44
To było do przewidzenia.
0
ACMgaara
ACMgaara
29 października 2019, 19:40
Jeśli zdecydowal sie na transfer to tylko za grubą kasę i trafne inwestycje albo biada nam. Może nowy kontrakt na superklauzulach?
0
ósmy
ósmy
29 października 2019, 19:40
Jeśli musiałbym wybierać, kto ma zostać w klubie - on czy Donek, to wybrałbym Gigiego. Po pierwsze wydaje mi się, że środkowego obrońcę łatwiej znaleźć na rynku - mam tutaj na myśli poziom Romka. Gigio kilka lat młodszy, a potwierdził tylko swoją hegemonię na swojej pozycji nie tylko we Włoszech. Może hegemonia to za dużo powiedziane, ale oddźwięk prawidłowy. Dużo się pisze o grze Romka i to jest znakomity zawodnik, ale też dużo się pisze o tym, aby mu ściągnąć do linii kogoś doświadczonego, aby mógł na nim wzorować i podpatrywać. Mówimy tutaj o reprezentancie kraju, który ma 24 lata. W sumie to i jeszcze niewiele jak na pozycję stopera, ale w zasadzie to sam Romek powinien już być cichym mentorem mniej doświadczonych zawodników. A w lidze mamy obrońców, którzy faktycznie poszli do przodu minimum o jedną klasę - Izzo, DeVrij, Acerbi czy Milenkovic.
Gwoli ścisłości - pragnę, aby Romek został w Milanie jak najdłużej, bo to świetny zawodnik. Ale skoro już uparł się na najlepszego agenta we Włoszech, to powinien też wrócić jak najszybciej do najwyższej formy.
Bo Gigio i Romek powinni być fundamentami nowego Milanu.
0
Vol'jin
29 października 2019, 19:46
a mi się wydaje, że bramkarza łatwiej zastąpić ^ i bramkarz to wisienka na torcie co pokazał LVP z Alissonem ...

. A w lidze mamy obrońców, którzy faktycznie poszli do przodu minimum o jedną klasę - Izzo, DeVrij, Acerbi czy Milenkovic.

z tej listy to tylko De Vrij poszedł do przodu. Reszta wymaga też potwierdzenia bo na razie to bazujemy tylko na Włoskim podwórku w zespołach które aspirują do gry w LM a kończą po za top 4
4
ósmy
ósmy
29 października 2019, 20:33
Zgadzam się, że Alisson to zapewne top 3 na świecie na tej pozycji, ale Liverpool zanim go wychwycił, to bujał się przeszło dekadę z Mignoletami, Smithami, czy innymi wynalazkami. Więc nie jestem przekonany do końca, czy znalezienie zawodnika akurat na tej pozycji jest względnie łatwiejsze.
0
Vol'jin
29 października 2019, 20:57
ale to nie bramkarz dał im zadomowienie w top 4 w PL^

a do tego głównie pije ^
0
ósmy
ósmy
29 października 2019, 21:07
Pewnie to kwestia wielu czynników i mnóstwa pracy poszczególnych ludzi. Efektywnej pracy, jaką np. było ściągnięcie i zaufanie Kloopowi. Wyniki powolutku przychodziły i efekt domina sprawił, że i Allison trafił na AR. Np. wracając do tematu środkowych obrońców, to Liverpool zdobywał ostatnio tryumfy z linią obrony, gdzie w środku mocno brylował VanDijk, ale poza nim byli przeciętni Matip czy Lovren.
0
Bufor85
Bufor85
29 października 2019, 19:37
Raiola właśnie załatwia sobie przyszłe transfery.
0
DarthImpaler
29 października 2019, 19:36
No to w zimie wymiana z PSG na T. Silve.
0
lejnamur
lejnamur
29 października 2019, 19:29
Po co siedziec w upadlym klubie...
0
Grande
Grande
29 października 2019, 19:10
Jako przyszły następca wiekowego już Silvy w PSG jak znalazł.
4
29 października 2019, 18:58
Wcale się nie dziwię. Raiola to najlepszy agent dla ambitnych piłkarzy.
1
29 października 2019, 18:58
I co? Mówiłem, że Maldini z Bobanem nie spieprzyli tylko kolejnego sezonu Milanowi, a jeszcze przyspieszyli jego rozmontowanie z jednego z niewielu wartościowych komponentów. Dolar i Romek odejdą, a kto wie czy Paquety też w końcu nie skuszą inne zespoły.

No ale w ich miejsce Gazidis poleci kupić kilku 20-latków i karuzela będzie się kręciła...
6
hyrus13
hyrus13
29 października 2019, 18:55
Wiadomo ile trzeba będzie odpalić Romie po jego sprzedaży? Coś mi się kojarzy, że była jakaś klauzula.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
29 października 2019, 18:52
No to chyba trzeba zacząć się przygotowywać do pożegnania jego jak i Donnarumy
1
banan1899
banan1899
29 października 2019, 18:44
I tak długo marnował się w tym klubie. Powodzenia.
0
ShevaMS
ShevaMS
29 października 2019, 18:27
Ciekawe jaka śmieszna będzie kwota za jego transfer....
1
Boateng93
Boateng93
29 października 2019, 18:29
35 mln po czym za 2/3 tej kwoty kupimy kolejnego przeciętnego połamańca.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 października 2019, 19:39
Jak mniej niż 50mln to jesteśmy frajerami
1
gorylmagila
gorylmagila
29 października 2019, 18:09
Przynajmniej codziennie będzie temat do nowych artykułów ...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
29 października 2019, 17:47
Niema się co dziwić .. świetny obrońca. Szacunek dla niego, że tak długo się kisi w tym cyrku. Bo inaczej nie można tego na dzień dzisiejszy nazwać. Romek ma papiery na wielkie granie.. i szkoda jego potencjału na "walkę" o Serie B.
2
jasiom22
jasiom22
29 października 2019, 17:22
Genialnie... :-/ ...jeszcze tego brakowało... a z drugiej strony, jak do tej pory Gigio i Jack nigdzie nie odeszli, a ze Romek chce walczyc o wyzsze zarobki to tez nie powinno nikogo dziwic, szczegolnie ze w zarzadzie bajzel.. Milan jak bedzie chcial go zatrzymac to bedzie musial placić... przeszkode widzialbym w tym wypadku bardziej w Gazidisie niz klasyczni w Rioli.
Edytowano dnia: 29 października 2019, 17:32
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
29 października 2019, 18:59
Tylko że sam zawodnik mówił, że chce zasmakować gry w LM, dlatego kolejny sezon Milanu poza tymi rozgrywkami to bodziec do odejścia, a nie prośby o podwyżkę. Kasę dostanie w Premier League czy PSG, a do tego będzie miał Champions League.
2
Bufor85
Bufor85
29 października 2019, 19:42
I pomyśleć, że taki legendarny klub z wielką historią jest dzisiaj niczym:(. Jak długo jeszcze będziemy na tej pustyni?
0
marunio
marunio
29 października 2019, 20:17
W którym klubie w pl by grał, który ma lm?
0
Yabaye
Yabaye
29 października 2019, 17:21
Przecież to jest deal pod transfer. Szkoda, ale z drugiej strony szkoda karier młodych gwiazd na średni klub.
2
Asterix26
Asterix26
29 października 2019, 17:03
Nie mam pretensji. Karierę ma się jedną i nikt nie powinien oczekiwać od Romagnoliego poświęcenia. Moim zdaniem i tak długo czekał z jakimkolwiek ruchem.
15
Diavo
Diavo
29 października 2019, 16:58
Może to Raiola powinien być dyrektorem Milanu? Ściągnął by wszystkich swoich podopiecznych :D
9
patoo_07
29 października 2019, 16:56
Żegnaj kapitanie.
1
dysha1992
29 października 2019, 16:53
Brawo kapitanie .... Jak grać to z najlepszymi. A Raiola już załatwi warunki. Super decyzja, szczerze.
0
Boateng93
Boateng93
29 października 2019, 16:53
Ogólnie to zacząłbym czyszczenie tego klubu od skasowania całego zaciągu FiM, goście sprowadzili 12 piłkarzy i żaden nie wypalił. Jedno z najgorszych okienek w historii futbolu.

Bonucciego, Kalinica, Silvy, Strinica i Haliliovica już nie ma.

Kessie, Biglia, Hakan, Musacchio, RR, Conti, Borini całą siódemkę latem powinno się pogonić z tego klubu. Goście na środek tabeli Serie A.

2
dominord
dominord
29 października 2019, 18:21
Kessie jest jeszcze młody i go bym zostawił. Hakan to nwm tu bym się zastanowił. Musacchio przy szklanym Caldarze powinien zostać. Reszta to pełna zgoda plus Suso, Castillejo i Calabria.
1
29 października 2019, 16:49
No i w pizdoo i wylądował. Ale parę lat pograł trzeba docenić.
1
KKP19
KKP19
29 października 2019, 16:48

Powodzenia w dalszej karierze Romuś. Dzięki za wszystko
3
Jago
Jago
29 października 2019, 16:46
Bye bye Romagnoli, i tak długo wytrzymałeś.
2
roby
roby
29 października 2019, 16:10
Szczerze to jestem zdziwiony,tylu agentow a on wzial.chama
0
fett85
fett85
29 października 2019, 16:26
Wziął najlepszego agenta, który wyciąga dla swoich podopiecznych wysokie kontrakty. Dobra decyzja Romagnoliego, który wywalczy sobie dobrą podwyżkę, albo zwyczajnie odejdzie z Milanu. Charytatywnie dla upadłego klubu wiecznie nie będzie grał.
19
kamilus
29 października 2019, 16:41
Raiola chybanigdy nie robi tego, na co nie daje przyzwolenie sam piłkarz, po prostu publicznie "brudzi sobie ręce" podczas gdy gracze robią swoje na boisku. A że wiele osób o tym nie myśli (lub zapomina), to później może się wydawać, że agent to ten "zły" a piłkarz "dobry", podczas gdy obaj są w tej samej drużynie i dążą do spełnienia tych samych celów.
4
fett85
fett85
29 października 2019, 16:57
kamilus;

Oczywiście, że jest również tak jak piszesz, co nie jest niczym nienormalnym. Myślę, że taki Romagnoli spokojnie za większe pieniądze mógłby sobie znaleźć lepszy klub niż Milan. Pytanie o czym myśli sam zawodnik? To że myśli o pieniądzach jest normalne, bowiem kto o tym nie myśli? Pytanie czy jeszcze będzie chciał grać w Milanie jak widzi to wszystko, co się w tym klubie wyrabia?
0
kamilus
29 października 2019, 18:21
Akurat w przypadku Romagnolego sytuacja jest jasna, bo w okresie wakacji udzielił kilku wywiadów w których stwierdził, że dla niego to ostatni dzwonek, by grać w LM - a zatem jeśli my do niej nie awansujemy, to zmieni klub na taki, w barwach którego będzie mógł w niej uczestniczyć. Na co wskazuje też zmiana agenta, bo kto jak kto, ale Raiola znajdzie dla niego najlepszy "możliwy" klub - na myśl od razu przychodzi PSG. Albo w ogóle "megatransakcja", Romagnoli + Gigio + Paqueta do PSG za ~150 mln euro. :)
1
Boateng93
Boateng93
29 października 2019, 16:06
Ogólnie to jest świetne, że nasi genialni dyrektorzy wydali w 3 lata pół miliarda euro, a dalej najbardziej wartościowymi zawodnikami w tej kadrze są ci, którzy zostali po Gallianim.
20
Boateng93
Boateng93
29 października 2019, 16:03
I właśnie wychodzi fatalne letnie okienko w którym Maldini nie umiał sprzedać nikogo, poza Cutrone gdzie za 2 x więcej przyszedł Leao. Deal Mendesa.

Zamiast sprzedawać RR, Hakana, Kessiego i Suso za których jeszcze można było wziąć niezłe pieniądze i podreperować FFP to wzmocnili ławkę za 100 mln euro, a teraz sprzedamy co najwyżej dwóch gości na których ten zespół powinno się budować na lata, czyli Gigiego i Romka.

Contiego czy Samu to też pewnie jak się uda gdzie opchnąć to za pół darmo.
2
LunaS
LunaS
29 października 2019, 16:07
W Milanie jest jak w lombardzie mojego kumpla - każdy przynosi - nikt nie chce kupować ...
2
Vol'jin
29 października 2019, 16:08
poza Cutrone gdzie za 2 x więcej przyszedł Leao

18-22 mln za Cutrone Leao - 25-28 mln

czy ja mam problemy z matematyką?
1
fett85
fett85
29 października 2019, 16:36
Nie ma się co dziwić. Od lat sprowadzamy drogich piłkarzy, którzy nie reprezentują odpowiedniego poziomu. Drugich tak naiwnych jak w Milanie ciężko znaleźć, dlatego nikt nie kupuje naszych "gwiazd". Najpierw miernoty z Interu nasprowadzały wątpliwych piłkarzy za niebotyczne pieniądze, a teraz w podobny sposób działają nasze żółtodzioby. Do tego wszystkiego jak na złość, wplątał się jeszcze Gazidis (lub jak kto woli Elliott) ze swoimi nietrafionymi pomysłami na budowanie zespołu. Galliani przynajmniej sprowadzał szrot za darmo, a od czasu do czasu trafił nam się ktoś na poziomie.
0
hyrus13
hyrus13
29 października 2019, 16:02
Nie ma się co oszukiwać, że jak pożegnamy się z Gigio i Romkiem czyli jednymi topowymi graczami w kadrze, to jakakolwiek odbudowa zostanie mocno odłożona w czasie. Mam nadzieję, że panowie szybko to zrozumieją i przedstawią Raioli realne plany na poprawę tej smutnej sytuacji.
1
LunaS
LunaS
29 października 2019, 16:01
Fake ale śmiszny :) Niedługo wsiądzie do ferrari jak Romkowi załatwi podwyżkę - albo przenosiny. Ja tam bym Romka puścił - o obronę akurat nie mamy się co martwić.

https://www.youtube.com/watch?v=nBOgtwYuFP0
0
ACstach
ACstach
29 października 2019, 15:59
Nowy dzień, nowy kop w morde:)
3
LunaS
LunaS
29 października 2019, 16:05
Się jeszcze przyzwyczaisz i polubisz - bycie kibicem AC Milan ma w sobie coś z syndromu sztokholmskiego.
2
lopezito84
lopezito84
29 października 2019, 15:58
Coś czuję że Roamgnoli jest już znudzony graniem w klubie beż pucharów, bez zarządu, bez trenera i bez perspektyw.
4
TR3V0R
TR3V0R
29 października 2019, 15:54
No to możemy się spodziewać w najbliższym czasie odejścia i Alessio i Gigego :)
1
cinassek
cinassek
29 października 2019, 15:48
Jestem autentycznie przerażony tym, kto tu będzie kapitanem w 2020. Romagnoli i Gigio z dużą dozą prawdopodobieństwa out. Stażem zostają Suso i Jack, pierwszy się nie nadaje na kapitan i tak pewnie odejdzie, drugi albo odejdzie, albo zostanie jako rezerwowy.

Musacchio? Calabria :D? BORINI? O mamo...
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 października 2019, 15:59
Młodego Maldiniego przeniosą do seniorów i po problemie.
1
fett85
fett85
29 października 2019, 16:37
Pewnie ulubieniec wszystkich trenerów i 65% użytkowników tej witryny - Hakan "boję się własnego cienia" Calhanoglu.
1
alepadaka
alepadaka
29 października 2019, 15:48
I git, Romagnoli i Donnarumma zasługują na więcej. Ile można liczyć, że coś się w końcu zmieni. Byle tylko nie odeszli do klubów z Serie A.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
29 października 2019, 15:47
ło matko bosko.... Romek coś Ty nam uczynił? czyli żegnamy kapitana po sezonie...
0
SolemnSolimnia
30 października 2019, 11:16
Cos bardzo madrego dla jego kariery.
0
daro12555
29 października 2019, 15:44
Brak LM = Odejściem Romka i Gigo
5
milan2002
milan2002
29 października 2019, 15:30
Chyba ma już dosyć gry tutaj.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 października 2019, 15:28
Będzie szantaż, a potem kolejna absurdalna podwyżka.
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
29 października 2019, 19:05
Jaki szantaż? Romagnoli mówił wprost, że to jeden z ostatnich momentów żeby zasmakować Ligi Mistrzów i spróbować coś w niej osiągnąć.
Widocznie Milan swoim upośledzonym zarządzaniem dał mu do zrozumienia, że tu go LM nie czeka.

Kompletnie nie nastawiałbym się na walkę o kontrakt, a o transfer.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 października 2019, 07:07
Jedyna szansa na jego odejście to miejsce poza pierwszą 10 Serie A.Romek jest zbyt ułożonym, spokojnym gościem, żeby zrezygnować z funkcji kapitana bądź co bądź wciąż uznanego klubu dla bycia 3 stoperem w jakimś hegemonie(skoro nadal nie wywalczył sobie stałego miejsca w wyjściowej 11 Italii tym bardziej nie zrobi tego w innym miejscu o zbliżonym lub wyższym poziomie) lub gigantycznych pieniędzy u Szejków z Paryża.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 października 2019, 15:26
XD Jak pamiętam to Barcelona go chciała, więc spokojnie miałby Ligę Mistrzów i lepsze zarobki. Nie idealizuj Alessio, bo chłopak sam przyznawał, że jego ambicją jest Liga Mistrzów i żeby w niej cokolwiek osiągnąć to teraz jest ostatnia chwila żeby spróbować się tam dostać.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się