SCUDETTO


Nowy miesiąc rozpoczęty porażką. Milan - Lazio 1:2

3 listopada 2019, 19:47, Leonardo 22 Główne newsy
 Nowy miesiąc rozpoczęty porażką. Milan - Lazio 1:2

AC Milan przegrał 1:2 w ligowym spotkaniu z Lazio na własnym terenie. Wynik jubileuszowym trafieniem otworzył Ciro Immbile, a wyrównanie gospodarzom zapewnił kilka minut później Krzysztof Piątek. W drugiej połowie decydującego gola zdobył Correa i goście wywieźli z Mediolanu komplet punktów po raz pierwszy od 30 lat.

Od początku spotkanie było rozgrywane w szybkim tempie, w pierwszych fragmentach bardzo aktywny po stronie Milanu był Castillejo. Swoje okazje mieli Immobile i Piątek, którzy jak okazało się później byli jedynymi zawodnikami strzelającymi gole w pierwszej połowie. Najpierw Włoch głową po wrzutce Lazzariego z prawej strony, a trzy minuty później Hernandez pieknie zagrał do czekającego w polu karnym Pistolero i mieliśmy już rezultat remisowy, który utrzymał się do przerwy.

W drugiej części gry mecz był wyrównany, tempo się uspokoiło, ale próby przechylenia szali na swoją stronę raz po raz oglądaliśmy z obu stron. Calhanoglu ładnie uderzał z rzutu wolnego, ale bramkarz dał sobie z tym radę. W 83 minucie mecz rozstrzygnął się po akcji Luisa Alberto, który fantastycznym, prostopadłym podaniem uruchomił Correę, a ten pokonał Gigio mocnym strzałem w długi róg. Dla Milanu był to cios rozkładający na łopatki i zespół się już po nim nie pozbierał. Gospodarze zanotowali kolejną porażkę, a patrząc na terminarz z taką grą nic dobrego wywróżyć się nie da.

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Duarte, Romagnoli, Hernandez - Paqueta(53' Leao), Bennacer, Krunić(85' Bonaventura) - Castillejo(35' Rebić), Piątek, Calhanoglu.

SS LAZIO (3-5-2): Strakosha - Bastos, Acerbi, Radu - Lazzari, Milinković-Savić(60' Parolo), Leiva, Luis Alberto, Lulić - Immobile(60' Caicedo)' 82' Cataldi), Correa.

 

Bramki: 25' Immobile, 28' Piątek, 83' Correa

Żółte kartki: 43' Milinković-Savić, 51' Duarte, 55' Krunić, 64' Parolo, 64', Radu, 70' Leiva, 87' Bennacer, 88' Cataldi

Arbiter główny: Gianpaolo Calvarese (Teramo)

Miejsce: San Siro


*** SKRÓT MECZU ***



783 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ceci791
ceci791
6 listopada 2019, 17:09

W tym momencie nie Pioli jest problemem. Widać ze powoli układa klocki i sądzę ze moze być tylko lepiej. Na dzień dzisiejszy tak jak piszecie miejsca 7-10 jak najbardziej realne. Potrzeba 3 grajków na poziomie europejskim, takich podobnych specyfiką do np. Correi, którzy sami mogą przesadzić o wyniku meczu. Narazie w Milanie nie ma takiego zawodnika.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
5 listopada 2019, 04:49
Kto był na meczu, bo pełno polaków było słychać pod stadionem.
0
matten
matten
4 listopada 2019, 18:00
Jeśli w zimie nie sięgniemy po porządnego trenera i 2-3 piłkarzy, którzy wzmocnią zespół zarówno pod względem mentalnym jak i piłkarskim, to czarno widzę naszą walkę o puchary.
Mam nadzieję, że mamy odłożone jakieś zaskórniaki na zimowe zakupy, bo w paru klubach szykuje się wietrzeni szatni i można będzie wyciągnąć grajków, którzy byliby dla nas zbawieniem. Co więcej zbliża się Euro 2020, więc niektórzy będą chcieli zmienić barwy klubowe, aby zwiększyć swoje szanse na regularne występy i powołanie na turniej. Mając kompetentnych działaczy pewnie dałoby radę załatwić ciekawych zawodników, ale nie mam wielkiej wiary w naszych dyrektorów-amatorów. Zanosi się na to, że czeka nas kolejny stracony sezon :(
5
Grande
Grande
4 listopada 2019, 22:48
Pioli dokończy sezon.
0
Boateng93
Boateng93
5 listopada 2019, 08:49
Właśnie tego się obawiam, że Pioli zakończy sezon gdzieś na 7 miejscu, nasi wspaniali dyrektorzy uznają więc, że z tej mąki będzie chleb. I w ten sposób zmarnujemy kolejny, tak jak było z Montellą.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 listopada 2019, 09:36
Raczej Pioli dokończy sezon. Pewnie okolicach 7-10 miejsca ale z tym mam wrażenie że wszyscy się pogodzili. Oprócz kibiców.
1
Rafalzki
Rafalzki
5 listopada 2019, 10:40
też uważam, że Pioli dokończy sezon, żeby został zwolniony to chyba musiałby wylądować przed końcem roku w strefie spadkowej (co wcale nie jest takie niemożliwe). W jego kontrakt jest wpisana klauzula, że jeśli wywalczy miejsce premiowane awansem przynajmniej do Ligi Europy to wtedy chyba następuję automatyczne przedłużenie (ale nie wiem czy o sezon czy dłużej). Jeśli nie wywalczy miejsca w pucharach to sajonara.
0
Gol
Gol
5 listopada 2019, 14:33
Rafalzki - No nie byłbym taki pewny czy w jego kontrakcie pojawił się taki zapis. Raczej to jedno z tych doniesień medialnych które finalnie nie będą miał niczego wspólnego z rzeczywistością.
0
roby
roby
4 listopada 2019, 16:30
Potrzeba kozaka na atak,jest tylko jeden niestety i stary i na pewno dalby rade,to Ibra,szkoda ze go od poczatku sezonu nie bralismy,gosc gwarantuje gole akcje i wszystko,kazdy wie jaki jest
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
5 listopada 2019, 08:14
Wolałbym Cavaniego
0
Rafalzki
Rafalzki
5 listopada 2019, 10:43
Chodzą słuchy, że ze względu na sytuację Sinisy Ibra ma się zgodzić zagrać w Fc Bologna. Co do Cavaniego to też bym wolał ale Conti niestety muszę sprowadzić Cię na ziemie, Gazidis nie zgodzi się na zawodnika w tym wieku to raz a dwa to Cavani zarabia niebotyczne pieniądze jak na realia Milanu i nie sądzę żeby nagle zgodził sie zarabiac jakieś 20% tego co do tej pory. Po trzecie sam kiedyś powiedział, że jeśli wróci do Włoch to tylko do Napoli.
0
Grande
Grande
5 listopada 2019, 23:37
Poza tym, Cavani ponoć ma iść do tego klubu Beckhama w Miami.
0
gorylmagila
gorylmagila
6 listopada 2019, 07:15
A nie lepiej jest ściągnąć dwóch kreatywnych pomocników ? W końcu piłka chodziłaby a napastnik miałby więcej sytuacji.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
4 listopada 2019, 16:00
chciałbym żeby nasi panowie osiągali wyniki jak nasze panie w tym sezonie. kobieca drużyna Milanu jest wiceliderem tabeli. ciekawe jakie są różnice w zarobkach... :)
0
Fushnikov
Fushnikov
4 listopada 2019, 16:25
Już niebawem i chłopcy będą v-ce liderami ;)
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
4 listopada 2019, 21:08
Ciekawe jakie sa roznice w przychodach... :)
0
Vol'jin
Vol'jin
5 listopada 2019, 09:47
z dupy to porównanie do kobiecego zespołu

Jakbyśmy przejęli 3/4 Napoli jak to zrobiło Milan Femminale z Breścią to też byśmy faworytami do wicemistrzostwa/Scudetto ;]

1
grzegorzzg
grzegorzzg
4 listopada 2019, 15:48
Jestem bardzo smutny kolejny sezon stracony, a lata biegną a chciałbym jeszcze raz zobaczyć wielkość AC MILANU bo to mu się należy...
2
Paolo21
Paolo21
4 listopada 2019, 15:21
Sezon stracony, nie dostaniemy się nawet do LE...nawet ja już w to nie wierzę ;) co do meczu to Lazio pokazało nam doświadczenie i konsekwencję w przebiegu meczu. Boli tym bardziej ta porażka że Milan w końcu grał przyjemnie dla oka i bardzo dobrze przez wiele czasu się to oglądało. Na pewno na pochwałę zasługują Theo, Krunić, Bennacer i Rebić po zmianie. Pozdrawiam
0
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 13:28
Szkoda,że na filmiku nie pokazali z czego powstała ta kontra.. Gdyby Theo przepchał tą piłke w pole karne,albo wypadła na rożny mogło być inaczej,ale widzimy jak Romagnoli zaspał,a Duarte dopełnił całości,tyle błedów w jednej akcji..
0
yamiyumi
yamiyumi
4 listopada 2019, 12:38
Witam mam do sprzedania 4 bilety na mecz Milan Napoli w sektorze 229.
Bilety są imienne, 2 kobiety 2 mężczyzn.
Kobiety w ciąży, więc tym razem musimy odpuścić wyjazd.
Bilety kupione przez viagogo, ale już do druku.
Cena za szt. 600 zł.
Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o kontakt [email protected]

0
The Legend
4 listopada 2019, 15:22
Bilety na ten mecz w tym sektorze sa dostepne na oficjalnej strobie ACM za 65 ojro, a dla posiadaczy karty Cuore Rossonero za 55. Slono przeplaciles.
1
Andre
Andre
4 listopada 2019, 12:20
Czas już się pogodzić z tym, że w tym sezonie będziemy walczyć jedynie o utrzymanie w Serie A...
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
4 listopada 2019, 11:09
Trochę naiwne jest myślenie niektórych typu w styczniu tych czy tamtych wypożyczyć ściągnąć innych. Przypominam że władze klubu nie chcą inwestować i w styczniu jeżeli będzie korekta to typu słaby grajek zastąpi słabego w najlepszym razie ściągniemy jakiegoś średniaka który w tym całym bajzlu i tak się nie odnajdzie. Realnie ten sezon jest stracony . Jedyna szansa na puchary to puchar Włoch ale to tez tylko pobożne życzenia. To przykre ale trzeba już układać plany na przyszły sezon.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 11:10
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 11:39
Ponad 400 mln. wydane przez ostatnie kilka lat, ale niektórzy dalej będą usilnie powtarzać te durne slogany o braku inwestycji...Dlaczego taka Roma przy swoich olbrzymich ograniczeniach potrafiła ściągnąć pewnego Ormianina z Arsenalu czy też Pastore, a Milan nawet nie patrzy w podobnym kierunku(Oczywiście tutaj nie chodzi o konkretne nazwiska lecz taki profil zawodnika)?Oni ściągają solidnych ligowców typu Mancini czy Spinazolla.My kupujemy koty w worku lub talenty z dużymi brakami do oszlifowania, które przy poziomie ostatnich trenerów Milanu mają nikłe szanse na rozwój.Na tym polega zasadnicza różnica między stąpaniem twardo po ziemi, a bujaniem w obłokach o mitycznych projektach.Problemem nie jest budżet tylko durna polityka kadrowa klubu.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 11:43
1
Grande
Grande
4 listopada 2019, 13:04
To chyba nawet ok. 480 mln wychodziło. No nie mamy szczęścia działaczy. Chcieli z Maldiniego zrobić naszego Paraticiego czy Marotte, ale jak ktoś zatrudnia Giampaolo, który miałby wznieść piątą drużynę serie a na wyższy poziom, to należy go spakować od razu.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
4 listopada 2019, 14:29
Marcos Salinas ma rację. Ciężko nazwać niechęcią do inwestycji wydawanie w każdym oknie transferowym po 100 baniek albo i więcej. Chęć do inwestycji jest tylko kasa wydawana jest fatalnie. Takie Lazio, Roma, Napoli, Atalanta że o Cagliari nie wspomnę wydają ułamek tego co my a obecnie biją nas na głowę poziomem gry. W naszym przypadku nie ma sensu wydawać kolejnych milionów na transfery bo znowu zostaną zmarnowane na zakupy bez ładu i składu.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 listopada 2019, 11:01
Panowie nie ma co siać paniki, czy to nie było w tamtym sezonie, że mieliśmy 14pkt straty do Interu a o mało co ich nie wyprzedziliśmy na finiszu ?
3
Fushnikov
Fushnikov
4 listopada 2019, 16:28
módlmy się by być przed Spal ;)
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
5 listopada 2019, 08:20
O ty cały czas mówię straty do 4 miejsca 8 punktów meczów do końca sezonu mnóstwo a tu jeden typ pisze przygotowujmy się do nowego sezonu
0
MirekMario
MirekMario
5 listopada 2019, 18:09
Moim zdaniem zależy to od końca tego miesiąca. Jak nie urwiemy żadnych punktów to już może być ciężko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 listopada 2019, 20:14
Na LM to ja już od 5 kolejki nie liczę, wzmocnienia zimą i walczymy o awans do LE. Lepsze to niż nic.
0
Staniol
Staniol
4 listopada 2019, 10:26
Naprawdę szkoda tego meczu. Pod koniec zagraliśmy mega padake i każdy to widział.
Dla mnie najgorsi na boisku dzisiaj Duarte, Rebić i znowu Calabria chociaż ten później troszkę się obudził. Obrona dziurawiona jak ser szwajcarski, aż zatęskniłem za Mateo. Jeżeli ten klub chce istnieć musi kupić doświadczonego obrońcę na środek i dobrego prawego obrońcę. Środek wczoraj wyglądał nawet nawet. Nie wiem co jest z Paqueta ale ten chłopak widać że nie ogarnia. Bennacer i Krunic ładnie z 1 piłki itd. Bardzo szkoda Samu, miał swoją szansę, dobrze wszedl w mecz i kontuzja...
Hakan też bardzo dobry mecz, niech Turek wreszcie się ogarnia i daje nam tego czego potrzebujemy. Piątek... No tak, napastnik żyje z podań, ten kilka dostał i tyle. Leao słabo, po 10min biegania wyglądał jakby nie miał sił, do tego się nie cofał.
Podsumowując, potrzebujemy transferu np Ibry do ataku i dwóch obrońców, środkowego i prawego, a i oczywiście normalny zarząd.
0
Boateng93
Boateng93
4 listopada 2019, 10:08
Właściwie poza Theo, Bennacerem, Leao i może Krunicem, którzy są tutaj dopiero chwilę i ciężko jeszcze jednoznacznie ich ocenić to zimą i latem akceptować oferty na każdego, kogo będzie chciał ktoś kupić. Na czele z Piątkiem i Paquetą. Romek i Gigio pewnie tak czy siak się zwiną. Zatrudnić w końcu dyrektora, który ma pojęcie co robi i zaczynać odbudowę od początku.
0
4 listopada 2019, 09:56
Umowmy sie....z tym skladem juz niczego sie nie osiagnie w tym sezonie. Zima niektorych graczy trzeba wypozyczyc, aby sie odbudowali na nowy sezon jak np. Piatek, Paqueta, Rebic. Nie mowmy tu o sprzedazy, bo to nie ma sensu teraz. Poprostu trzeba tez w styczniu sciagnac takiego Ibre, Rakiticia do pomocy i kogos na PO, bo wszyscy juz maja dosc Calabrii i Contiego. Zaplacic im duzo wiecej, bo do czerwca trzeba cos ratowac. Sezon stracony juz i tak. Naprawde ciezko cos teraz logicznego wymyslec. Najwiekszy zal mam hednak do MG, bo to on fatalnie przygotowal zespol do sezonu. Za pozno tacy gracze jak Krunic czy Leao byli wprowadzani do gry.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
4 listopada 2019, 09:18
Wszyscy wiemy jak jest od początku sezon grali padakę bez większych nadzieji na poprawę. Az w końcu stało się to czego już dawno chcieli kibice. Biglia , Kessi no i Suso przez kontuzje na ławce. Nagle nowi się odblokowali, był jakiś pomysł na grę niż podanie do Suso lub cofanie piłki do tyłu. Szkoda Samu mam nadzieje, że nic poważnego się nie stało i Suso nie wróci do pierwszej 11. Rozegrali najlepszy mecz od początku sezonu mimo porażki. Było jeszcze widać zahamowania i zbyt dlugi rozgrywanie piłki ale mniejmy nadzieje, że chłopaki się jeszcze lepiej zgrają i będą podejmować większe ryzyko.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
4 listopada 2019, 09:09
Dopóki wystarczało sił do agresywnego pressingu to jakoś to wyglądało. Po godzinie już kicha całkowita. W tym zestawieniu mamy zachwianą równowagę między obroną a atakiem na korzyść tego drugiego co przy słabiutkich bokach obrony zawsze skończy się katastrofą. Brakuje solidnego przecinaka przed linią obrony który łatałby dziury. Może zamiast koszmarnego Paquety powinien jednak grać Kessie z zadaniami wyłącznie defensywnymi a Krunić z Benem bardziej z przodu? No i nie mamy niestety solidnej 9. Piątek to jednak nie ten poziom.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 09:11
3
dragantomek@gmail.com
[email protected]
4 listopada 2019, 09:03
Nigdy nie stracę nadzieji na 4 miejsce póki jest Matematyczna szansa. Teraz my gramy padake ale to się odwróci inne drużyny tez zaczną . Za Dobrze znam Włoska. Forza Milan walczyli z lazio jak równy Przegrali ale nie podali się..... będzie dobrze
2
szfarceneger
szfarceneger
4 listopada 2019, 08:32
Przegrywamy teoretycznie najłatwiejszy listopadowy mecz, więc wątpię, żeby w tym miesiącu udało się ugrać jakiś punkt. Obecny sezon już dawno spisałem na straty. Przegrana z Lazio mnie nie martwi, bo na razie mamy 6 punktów przewagi nad strefą spadkową. Zimowe mercato nie jest w stanie zmienić tego sezonu, chyba że udałoby się ściągnąć pierwszą jedenastkę Liverpoolu na półroczne wypożyczenie i Kloppa. Latem kolejna rewolucja, jeszcze większa niż po przyjściu Chińczyków, która będzie finansowana sprzedażą Gigio i Romagnoliego, bo wątpię żeby chcieli dłużej siedzieć w tym bagnie, oraz Piątka, Paquety, Rodrigueza i kilku innych, którzy zwyczajnie są za słabi, a można dostać za nich przyzwoite pieniądze.
2
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
4 listopada 2019, 08:57
Paqueta prędzej na Milan jest za dobry, niż za słaby
1
wielki prostownik
wielki prostownik
4 listopada 2019, 09:04
Widziałeś grę wielkiego Paquety w ostatnim czasie? Chyba nie skoro piszesz takie brednie. Wczoraj najgorszy na boisku. Nawet Calabria był lepszy.
6
MrowaGDA
MrowaGDA
4 listopada 2019, 09:38
Pewnie się skończy tak jak piszesz Romek do Juve tworzyć nowy duet z De Li.. B i C nie są wieczni. Dolar do PSG a Suso z nami zostanie na wieczność.
0
Boateng93
Boateng93
4 listopada 2019, 10:10
Nie mam pojęcia skąd Paqueta ma tylu fanów? Bo asystę z Romą w tamtym sezonie zaliczył? Bo kilka sztuczek narażających nas na kontry w środku pola zrobił na początku swojej przygody z Serie A? Gość jest całkowicie bezproduktywny i w defensywie i w ofensywie i w rozegraniu. Radziłbym otworzyć oczy.
5
Jacek 81
Jacek 81
4 listopada 2019, 08:10
Cóż gra wygląda trochę lepiej :)
Słabo wygląda to kondycyjnie - pytanie - czy wynika to ze złego rozłożenia sił w meczu ( biegamy szarpiemy, presujemy zbyt intensywnie) czy jesteśmy fatalnie przygotowani do sezonu?

Co do Gattuso - to on miał szczęście, że w połowie sezonu przyszedł Piątek i strzelał gole mając nawet nie pół okazji a ćwierć.
Obejrzyjcie jak grał zespół GG w grudniu - przecież to był dramat, przyszedł Piątek i pociągnął zespół.
Paqueta - niestety nie jest on taki dobry jak tu co nie którzy myślą, a na pewno jeszcze tego nie pokazał po za pojedynczymi zagraniami, czy on w ogóle zagrał jakiś cały zajebisty mecz?
Co do komentarzy, że mamy lepszych zawodników niż w poprzednim sezonie, co WTF????

Odszedł Bakayoko, który trzymał pomoc, doświadczeni Abate i Zapata.
Kto Przyszedł Leao - który nawet we francuskiej lidze nie wykręcił dobrych, cyfr.
Duarte - czy on jest lepszy od Zapaty?? Ile kosztował 8-10 mln???
Hernandez - nie przeczę w ofensywie robi zamieszanie, przebojowy jeździec bez głowy ( co nam się przydaje bardzo bo daje sporo ożywienia w ofensywie), ale w obronie kryminał, po jego stronie pozostaje zawsze autostrada do bramki. Na jego pozycji mamy RR - gra jak gra, ale jest solidny.
Krunic - jedynie uzupełnienie składu ze słabego zespołu
Bennacer- kolejny przeciętniak
Rebic - dramat
Chodzi o to,że pozbyliśmy się Bakoyoko, który był czołowym zawodnikiem - stanowiącym o sile zespołu, pozbyliśmy się 2 solidnych doświadczonych zawodników. A przyszli sami przeciętniacy, którzy nie są w stanie zastąpić Bakoyoko.
Poszliśmy w ilość nie jakość i tyle ( na kupowaliśmy pełno kotów w worku).
Wystarczyło zostawić Bakoyoko - Abate i Zapate - dokupić w ich miejsce 2 solidnych jakościowych zawodników wyglądałoby by to lepiej.

2
Corsa
Moderator Corsa
4 listopada 2019, 07:42
Pierwszą połowę dało się oglądać, drugą niekoniecznie. Szkoda, że nie potrafimy utrzymać równego poziomu przez 90 minut, jednak widać drobny progres, sporo się zmieniło w ich grze. Szkoda tych punktów, ale wczoraj przynajmniej oczy tak nie krwawiły. Trzeba dać popracować Pioliemu i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 07:43
0
milanello22
milanello22
4 listopada 2019, 07:18
Tak naprawde teraz naszym celem na ten sezon jest obrona przed spadkiem.
4
Grande
Grande
4 listopada 2019, 07:28
Kolejny sezon bez pucharów, czyli bez wpływów i konieczność sprzedaży najlepszych graczy(o ile takich w ogóle mamy poza Dolarem i od biedy Romkiem). Nikt z wysokiej półki ci tu nie przyjdzie przez brak gry w Europie, więc pozostaje znowu atak na młodych lub dostępnych weteranów, czy graczy nie mieszczących się w kadrach, jak Theo. I koło się zamyka.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 05:21
No niestety.Żeby wygrać z ekipą S.Inzaghiego trzeba liczyć na ich słabszy dzień lub być poukładanym taktycznie.Tymczasem zespoły Piolego pod tym względem wyglądają tak jak wczoraj Milan czyli bardzo słabo/tragicznie.Do tego nic nie zmieniło się pod względem destrukcji-dalej bronimy niczym dzieci we mgle.Niestety z tego chleba mąki nie będzie, a jak w ogóle chcemy zakwalifikować się z tym trenerem do pucharów to potrzeba co najmniej 4 transferów w zimie(PO, doświadczonego napastnika, stabilnego, klasowego przecinaka do środka pola, żeby zbalansować fazę ataku i obrony oraz ukształtowanego piłkarsko mezzalę-Paquetę w takiej formie można puścić bez żalu.).
1
Karol Krawczyk
Karol Krawczyk
4 listopada 2019, 07:22
W sumie to myslenie podobnie.

Na PO to widze tego Celika z Lille.
Dwoch pomocnikow to mus. Juz mi do glowy przychodzi Eric Pulgar. Drugi pomocnik musialby byc doswiadczony, zeby trzymac szyki (nie mamyma liderow w kadrze). Na napadziora to widzę dwie opcje - Ibra, albo Cavani, ktory po tym sezonie odchodzi z PSG. Wolałbym Urugwajczyka, bo jest mlodszy i nadal zapewni 20 goli...

Tylko wlasnie mam dylemat, kogo by tu sprowadzic, jako doswiadczonego pomocnika. No i zapewne Gigio i Romek po sezonie odejda, to jeszcze kogos za nich
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 07:36
Nie ma co gdybać odnośnie lata.Równie dobrze Elliot może dać zielone światło dla mercato rodem z 2010/2011 roku lub zatrudnić trenera z najwyższej półki, a wtedy nikt nie odejdzie.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 listopada 2019, 01:57
Sekretna technika "Tysiąc Lat Bólu", ten wieczór miał całkiem wiele pozytywów ale skończył się fatalnie i pozostawił olbrzymi niesmak, po tym meczu w moich oczach Calabria spadł na samo dno, prawą stronę uznaję jeszcze bardziej newralgiczną niż środek pola Abate to przy nim profesor, olbrzymi regres prawego obrońcy, ten gość kolejny raz sabotuje nam grę, spokojnie mógł zapobiec utracie ostatniej bramki ale on jest zbyt odklejony od rzeczywistości, podpadł mi po tym meczu i to bardzo.
1
Jalapeno
Jalapeno
4 listopada 2019, 01:39
Za Gattuso - 8 porażek w calyn sezonie,
Teraz - juz mamy 6 porażek, a to dopiero 11 kolejka. Patrząc na przeciwników, to teoretycznie bedziemy mieli te 8 porażek za dwie kolejki, czyli po 13 meczach...

MASAKRA!
11
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 06:09
To jest pstryczek w nos tym, którzy obrazali Gattuso i chcieli obojętnie kogo za niego.
9
Jalapeno
Jalapeno
4 listopada 2019, 07:09
Moze i pstryczek, ale...

Skoro Gattuso bez wiekszych sukcesow trenerskich i papierow taki wynik wykrecil, to 90% osob myslalo, ze trener z papierami i warsztatem juz te LM zrobi. Ja tez tak myślałem. Tylko wtedy dzialal tez czynnik uposledzenia innych zespolow. Np, Roma czy Lazio tak nie punktowalo. Inter byl slabszy. Fiorentina tez w miare odzyla, a sezon temu kopala sie po czole. O Cagliari nie wspomne.

Pamietam te komentarze i co drugi odnosil sie do tego, ze Gattuso za wszystko dziekujemy, ale potrzebujemy skoku jakosciowego. Cos jak wymiana Spallettiego na Conte w Interze. Tam im pyklo, u nas nie. Ogromnym bledem bylo robienie mercato bez skupiania sie na skrzydlach. Wiem, ze okienko bylo robione pod Giampaolo, ale alternatywa musiala byc... Zostalismy z samym szrotem. Tylko Donek trzyma forme, Hernandez tez gra całkiem ok. Romek zalicza powolny regres... Sypie sie ta ekipa, bedzie trzeba tworzyc wszystko od nowa i byc cierpliwym.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 07:46
Jalapeno
Przykład Romy pokazuje, że nic nie trzeba.Do szczęścia wystarczy przyzwoity trener, który ma jakieś osiągnięcia w cv oraz rozsądna polityka kadrowa polegająca przede wszystkim na utrzymywaniu większości ''starszyzny'' oraz niwelowaniu różnicy między poziomem 1 składu, a ławką rezerwowych.Tymczasem u nas nawet wkładu Abate nie uszanowali.
3
Paolo21
Paolo21
4 listopada 2019, 15:29
Zgadzam się z wami panowie, tyle kibiców psioczyło na Gattuso to teraz mamy co mamy, przynajmniej potrafił chwycić za jaja grajków. Mecz jednak dość dobrze W KOŃCU się oglądało mimo porażki.
0
4 listopada 2019, 00:59
Szkoda, ze Milan nie ma na prawej obronie i na skrzydlach w ataku takich ludzi jak Hernandez...Gaz, gaz, gaz...
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
4 listopada 2019, 00:20
Frajerska porażka identyczna jak frajerski remis z Lecce. Jedyne pocieszenia z tej porażki to poprawa gry,pressingu i zaangażowania (zwłaszcza w 1 połowie) i świetny mecz w wykonaniu Bennacera (MVP w naszych barwach) i Romagnoliego (najlepszy mecz Romka w tym sezonie) plus cieszy dobry występ Krunicia który udowodnił wszystkim że Kessie powinien być przyspawany do ławki rezerwowych. Najbardziej rozczarował po raz kolejny Paqueta który od początku sezonu wygląda fatalnie (oprócz paru przeblysków w meczu z SPAL) i troche też niestety Duarte (pierwsza bramka na jego konto) i sporo przegranych pojedynków w szczególności z Correa. Ten mecz udowodnił ile znaczy strata Musacchio i może w końcu zacznie być doceniany na tej stronie. Calabria standardowo zagrał słabiutki mecz i najgroźniejsze sytuacje dla Lazio szły jego stroną.
3
sodik
sodik
4 listopada 2019, 00:52
Jak z Lecce? Nie bardzo rozumiem na czym to frajerstwo miałoby niby polegać? Milan prowadził do 90 minuty i przegrał? Milan miał 75% posiadania piłki i 10 sytuacji sam na sam?
Milan nie zasłużył w tym meczu nawet na remis. Lazio było lepsze piłkarsko i zasłużenie wygrało. Zamiast poszukiwania pocieczeń i doszukiwania się progresu w swojej patologii, Ci kopacze zarabiający miliony $ rocznie powinni z pokorą spuścić głowę prze kamerami i zapier...do treningów. Niestety większość z nich ma ambicje i umiejętności ma na poziomie 10 miejsca Seria A, a o LM słyszeli co najwyżej w TV.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
4 listopada 2019, 01:15
Nasze frajerstwo w meczu z Lazio polegało na tym że przy stanie 1-1 atakując Biancocelestich nadzialiśmy się na kontrę która doprowadziła do wyniku 2-1 a ten rezultat jest dla nas krzywdzący ponieważ nie zaslugiwaliśmy na porażkę. Nie zgadzam się z tobą że Lazio było lepsze piłkarsko bo popełniali czasami identyczne karygodne błędy jak nasi piłkarze. Rozumiem że emocje pomeczowe są wysokie ale z każdego spotkania trzeba wyciągać pozytywne momenty naszej gry aby wydostać się z marazmu.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
4 listopada 2019, 05:26
Dla mnie Krunić/Romagnoli był MVP.Bennacer oprócz standardowego rozrzucania piłek, dołożył do tego mnóstwo drobnych strat oraz błędów w destrukcji.
1
sodik
sodik
4 listopada 2019, 08:14
Il Capitano 3 - chyba oglądaliśmy inny mecz. Bramkę na 2:1 dostaliśmy bo Biancocelestich mieli w tym czasie przewagę nad nami. To że w tym konkretnym momencie byliśmy na polu przeciwnika nie oznacza, że my cokolwiek atakowaliśmy. Nasi byli spuchnięci i oddalali piłkę od pola karnego na wszystkie sposoby. Ich modlitwy o koniec meczu słychać było już w Rzymie. Druga bramka padła bo Milan w drugiej połowie nie miał sił -to wynik fatalnego przygotowania do sezonu. Lazio było drużyną konkretniejszą. Porównaj obiektywnie ich akcje z naszymi, ich strzały na bramkę z naszymi i dostaniesz odpowiedź kto był lepszy w tym meczu.
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
4 listopada 2019, 00:07
Już odpuszczę sobie gnojenie Piątka, ale w tym szambie widać jakiś mały progres. Piłkarze odżywają przynajmniej moim zdaniem. Widać, że z Piolim musi im się lepiej układać. Brakuje nam totalnie dynamiki z przodu, Bakayoko z tyłu i jakiegoś kreatywnego profesora pokroju Modricia. Theo może i średni mecz, ale to ile ten chłopak serca oddaje wraz z jego ciągiem do przodu aż miło się ogląda.
Paquete oddałbym z pocałowaniem ręki. Wychodzi powoli z niego typowy Brazol który ma w dupie taktykę i gra swoje. Niech gra swoje, ale niech robi to dobrze.
0
4 listopada 2019, 00:01
Lazio oszczędzające gwiazdy na bój z Celticiem za mocne dla Milanu.. za tydzień Juve
0
dykt4tor
dykt4tor
4 listopada 2019, 08:44
CoXD
1
Majkel69
Majkel69
3 listopada 2019, 23:59
Do Piolego mam niewiele zastrzeżeń - przejął spaloną ziemię po Dziamsraolo i choć wyniki nie lepsze to gra tak. Może gdyby prowadził zespół od pierwszej kolejki nie bylibyśmy teraz tak nisko i pod tak wielką presją. Co nie zmienia faktu, że nie powinno go tu być ani od października ani od lipca. Jeżeli zarząd chciał zatrudniać trenerów z dolnej półki bo taniej to powinien zostać z Gattuso który idealny nie był, ale przy którym Milan walczył o ligę mistrzów. WYDALI W PARĘ LAT PÓŁ MILIARDA NA TRANSFERY. A paru baniek więcej na porządnego trenera im szkoda. Ot i jesteśmy gdzie jesteśmy. To tak jakby teraz jakiś klub w Premiership został kupiony przez szejków, ściągnęli, Mbape, Messiego, Ronaldo i jeszcze z 10 innych zawodników z najwyższej półki a podpisali trzyletnią umowę z Jerzym Brzdączkiem jako trenerem... Niby Milan nie aż takie transfery, ale jak na włoskie warunki kwoty wydali ogromne, więcej średnio rocznie wydają w ostatnich 5 latach niż Lazio które nas sprało wydało w te 5 lat w sumie (nie liczyłem, ale przy dysproporcjach między nami a nimi w kwotach na transfery brzmi to prawdopodobnie) a trenerów mamy z brzdączkowo/montelowej półki.
4
dykt4tor
dykt4tor
4 listopada 2019, 00:03
otóż to. totalna patologia i najwiekszy zarzut do naszego amatorskiego zarządu właśnie o brak trenera z topu przy jednocesnym szasstaniu kasą na rezerwowych... totalna amatorka
2
sodik
sodik
4 listopada 2019, 01:10
Nie licz, że do takiego Milanu przyjdzie Ci trener z wyżej półki, który ot tak rzuci na szalę swoją reputację. Niby dlaczego miałby to zrobić? Dla 2-3 grajków, którym na czymś w tym Milanie zależy? Czy dla Maldiniego i Bobana, którzy kupują piłkarzy wg. zaleceń funduszy?
Prawdziwy trener ma swoją listę nazwisk, których potrzebuje i realny wpływ na transfery klubowe. Prawdziwy trener nie czeka na to co zakupi mu zarząd tylko sam wysyła sygnał czego potrzebuje, żeby stworzyć zespół. W Milanie takie coś nie działa, więc nie dziwmy się, że nie ma tu trenera. Nie ma go i nie będzie póki ktoś w funduszach nie zrozumie, że trener to gość od którego zaczyna się budowę zespołu.
1
Majkel69
Majkel69
4 listopada 2019, 15:25
Nie wiem czy do "takiego" Milanu przyjdzie ktokolwiek z wyższej półki. Ale gdyby 2-3 lata temu negocjowali z trenerem z wyższej półki i obiecali mu te 360 milionów czy ile w tym czasie wydaliśmy na transfery - podejrzewam, że wielu by nie marudziło na możliwość odbudowania potęgi wielkiego niegdyś klubu z solidnym zastrzykiem gotówki do wydania. Nawet przed tym sezonem Milan był klubem który za podium był o punkt po sezonie. A skoro wydał przynajmniej 100 baniek na rezerwowych to znaczy, że w portfelu były. Podchodzisz do takiego Wengera: "witaj, otarliśmy się o LM, ale być o krok za nią to dla nas za mało, szukamy trenera który pozwoli drużynie wejść na wyższy poziom. Damy Ci 120 baniek na transfery i wolną rękę po prostu wzmocnij skład jak Ci się podoba i przygotuj do sezonu, jak będą wyniki i uda się wywalczyć awans do LM to będzie i więcej kasy do wydania w przyszłości".

Mieli Piątka, Paquetę Romagnolego i Donnarumę - przed sezonem były to przynajmniej 4 ogniwa na których można budować silną drużynę, do tego paru innych mocnych na papierze jak choćby Suso. Myślę, że wtedy była szansa znaleźć dużo lepszego trenera. Teraz jeżeli Eliot nie obieca góry złota na pensję i drugiej na wzmocnienia nikt może nie chcieć ratować drużyny która po meczu z Lazio wygląda jak Titanic po zderzeniu z górą lodową.
0
3 listopada 2019, 23:58
Były jakies pytania na konferencjii o LM XD?
1
Postronny
Postronny
3 listopada 2019, 23:54
Można wiele powiedzieć o tym meczu i całym sezonie. Ten był najlepszym z dotychczasowych i to jest jakiś plus. Nie był na tyle dobry żeby wygrać z Lazio ale był niezły.
Theo głupio popychał w polu karnym dając podstawy do podyktowania karnego. Już nie takie widziałem.
Bennacer to brutal i odcina mu prąd. Głupio fauluje w każdym meczu. Rebič to nieporozumienie. Jest tragiczny. Prawa obrona nie istnieje a lewa lepiej atakuje niż broni. Piątek słabo Leao też. Po wejściu zmiennikow żadnego pozytywnego impulsu. Donnaruma też od jakiegoś czasu nie jest jakoś bardzo pewny. Jak na tyle słabych punktów w zespole to zagrali całkiem dobrze.
Na nieszczęście dwa najbliższe mecze zapowiadają się jeszcze trudniejsze. Sezon stracony ale miejsca 6-8 do zrobienia.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
3 listopada 2019, 23:34
Tak sobie myślę, że jeśli Pioli nie wypali to Boban w pierwszej kolejności zadzwoni swojego rodaka czyli do...Niko Kovaca. I to nie byłoby takie szalone, wszak jego Bayern dużo goli strzelał.
2
Milanboy
Milanboy
3 listopada 2019, 23:40
Na pewno Kovac, jestem o tym przekonany.
0
ksieciunio
ksieciunio
3 listopada 2019, 23:58
To samo pomyślałem ;)
0
vorti
vorti
4 listopada 2019, 00:11
Zrozumcie, że dopóki Maldini jest w zarządzie to nie przyjdzie żaden trener nie znający ligi i innej narodowości niż Włoch. To jedno, a drugie to każdy szanujący się trener mówi kogo chce i czego oczekuje, a nasz zarząd chce robić transfery dla siebie(zysku) nie patrząc przy tym czego potrzebuje trener.
2
3 listopada 2019, 23:33
11 kolejka i "juz" 16 pkt straty do Juve. Ile bedzie na koniec rundy? 30? Sezon smiech przez łzy.
2
MisiuACM
MisiuACM
3 listopada 2019, 23:47
Czekam na wypowiedź Gazidisa w której uspokoi nas, że do pierwszej czwórki póki co strata wynosi 8 punktów. Ostatnio uspokajał nas, że jest to "tylko" 6, więc wszystko do zrobienia. Jak widać, tendencja jest spadkowa i w takim tempie do końca sezonu możemy dobić do 25-30 punktów straty, ciekawe co wtedy będzie gadał :D :D Pewnie że trzeba uzdrowić finanse i wszystko jest pod kontrolą, a w międzyczasie drużyna w totalnej rozsypce i wkureni kibice.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:48
0
Gullit80
Gullit80
3 listopada 2019, 23:30
Zapomnijmy marzyc o LM zacznijmy sie modlic aby nie spaśc z Serii A. Przykre ale prawdziwe że już po 11 kolejkach musimy o to drżec. Nie widac żadnego pozytywu na boisku i w gabinetach. Maldini i Boban po raz kolejny zrobili błąd. 1 nie potrzebnie zwolnili Gattuso.2. Za długo trwała szopka z szukaniem trenera. 3 Wybór amatora Giampaolo a potem zmiana na nie wiele lepszego Piolego. W grudniu szukanie kolejnego trenera. a styczniu obysmy się nie dowiedzieli że Donnaruma Romek i Paqueta odchodzą z klubu.Bo zmienników nie ma.
0
vorti
vorti
3 listopada 2019, 23:33
Przecież Gigio i Romek odejdą latem, a do tego ciekawe czy Maldini przyzna się do błędu z wybraniem namaszczonego Giampaolo i zrezygnuje, bo to w dużej części jego zasługa jak wygląda sytuacja. Pioli byłby i jest lepszym wyborem od Giampaolo.
3
vorti
vorti
3 listopada 2019, 23:44
Paquete to ja sprzedałbym już dzisiaj. Niech Leonardo przyjeżdża i śmiało go zabiera do PSG.

Zabawne są te głosy o walce o utrzymanie. Strasznie skrajne opinie.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
4 listopada 2019, 01:07
Nie widać żadnego pozytywu?? Ja tam odkąd przyszedł Pioli widzę coraz lepszą grę. Fakt że wyników jeszcze nie ma. Ale jakbyśmy tak jak dzisiaj zagrali mecz z Roma to spokojnie byśmy wygrali. Teraz mamy pod górkę i będzie ciężko ale przegrać z Lazio w takim stylu to jednak jest jakiś progres (bo wielu w tym i ja uważałem że Lazio nas zmiażdży jeżeli zagramy tak jak z Romą). Liczę że z Napoli albo Juve urwiemy jakieś punkty. Bo te zespoły jednak są poza zasięgiem naszym.
0
sodik
sodik
3 listopada 2019, 23:27
Ja nie wiem o czym ludzie myślą pisząc "Milan grał, przeciwnik strzelał bramki". Ja proponuję zacząć na trzeźwo oglądać mecz, a przede wszystkim podchodzić do tematu obiektywnie. Po pierwsze Milan grał dziś w 12. Sędzia wyraźnie nam sprzyjał, a niepodyktowany karny dla Lazio za popchnięcie Theo w polu karnym był już dla mnie kompletnie niezrozumiały. Milan może i zagrał najlepszy mecz w tym sezonie, ale co z tego skoro Lazio było piłkarsko lepsze. Grali zdecydowaniej i pewniej. Ich akcje były składne, a strzały na bramkę zmuszały Donnarumę do wysiłku, co w przypadku naszych orłów jest narazie nieosiągalne. Niestety, ale moim zdaniem Milan przegrał zasłużenie. Druga bramka utwierdza mnie natomiast w przekonaniu, że fizycznie zespół jest kompletnie nieprzygotowany do sezonu. Trudno innaczej wyjaśnić stratę bramki w taki sposób grając na poziomie Seria A.
3
Milanista95
Milanista95
3 listopada 2019, 23:30
Jaki Karny? On polozyl tylko reke na nim zadnego karnego nie bylo..zespol nie przygotowany przez dzanpaulo wiec jemu musimy dziekowac.. Moim zdaniem za miesiac zaczniemy grac bo widac postep ale niestety po dzianpaulo trzeba ukladac wszystko na nowo
1
sodik
sodik
3 listopada 2019, 23:32
Sędzia spokojnie mógł podyktować za to rzut karny. Ciekawe czy pisałbyś tak samo, gdyby sytuacja odbyła się w polu kranym Lazio.
0
KaSeL85
KaSeL85
3 listopada 2019, 23:39
Sodik, daj spokój, absolutnie nie było karnego.
1
Wilk87
Wilk87
3 listopada 2019, 23:44
Może się mylę, bo mecz oglądałem jednym okiem w pracy, ale czy przypadkiem faul nie zaczął się przed polem karnym?
0
KKP19
KKP19
4 listopada 2019, 07:57
On połozyl tylko na nim reke
A tamten od razu zrobił Piątka. Z daleka też mi wyglądało na faul ale z bliska już nie
0
dykt4tor
dykt4tor
4 listopada 2019, 08:47
Sodik weź się nie ośmiesza iuzXD
0
sodik
sodik
4 listopada 2019, 10:40
dykt4tor - masz tak po za tym coś mądręgo do dodania? czy to wszystko na co stać Twój słownik?
0
Milanista95
Milanista95
3 listopada 2019, 23:26
Czemu tak nadajecie na piatka? Mial 1 okazje ktora wykorzystal wiem samoboj ale byl gdzie trzeba. Tak samo jak immobile tez mial 1 okazje. Dla mnie rebic nieporozumienie wole boriniego. Paqueta strasznie obnizyl loty. Calabria od poczatki sezonu piach ale lepiej on niz conti..za pioliego hakan na plus bennacer krunic tez..
3
Mirek99999999
Mirek99999999
3 listopada 2019, 23:35
Piątek popsuł kilka ładnie zapowiadających się kontrataków, dalej woli się przewracać próbując wyłamzać u sędziego stały fragment gry, nie wspominając już o tym, że gdyby nie rykoszet od obrońcy to pewnie bramkarz nie miałby problemu z obroną tego strzału.
1
KaSeL85
KaSeL85
3 listopada 2019, 23:44
Też nie rozumiem takich ataków na Piątka, fakt, że w tym sezonie gra totalny piach, ale to był jego najlepszy występ, nie ruszał się jak wóz z węglem jak ostatnio, walczył i biegał więcej. Przy piłce się utrzymywał i z klepy też kilka razy zagrał. Fakt, że strasznie irytuje te jego machanie rękami i szukanie karnych. Ale można znaleźć kilku zawodników, którzy zagrali znacznie gorzej.
1
hyrus13
hyrus13
3 listopada 2019, 23:44
Mirek, a gdyby Piątek miał więcej okazji to Milan na pewno by wygrał. Gdybać sobie można, był tam gdzie trzeba i po jego dotknięciu piłki padł gol. Co do kontrataków to zapytam „a kto nie popsuł”? Bo każda kontra Milanu nagle zwalniała. Piątek musi mieć okazje i nie ma co gadać, bo pilkarsko jest słaby i nigdy nie będzie Lewandowskim tak jak Pippo nie był Szewą. Dzisiaj miał jedną okazję i padła jedna bramka. Choć mógł się lepiej zachować przy akcji z Leao.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
4 listopada 2019, 11:44
Nie mówię że w grze Piątka nie ma progresu, ale jeszcze daleko mu do formy jaką prezentował w poprzednim sezonie.
0
hyrus13
hyrus13
4 listopada 2019, 15:34
Odpowiedzi na pytania o jego formę są w statystykach. Ma o połowę mniej kontaktów z piłką w polu karnym niż miał w Genoi. Nie ma piłek nie ma goli. Co gorsze, nie ma goli jest presja i psucie tych nielicznych okazji.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 15:38
0
Robinowski
Robinowski
3 listopada 2019, 23:26
Przynajmniej pierwszy raz w sezonie był pomysł na grę. Pioli odnalazł zaginioną drugą linię Milanu.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:26
2
3 listopada 2019, 23:21
Paqueta tragiczny od kilku spotkań. Zero przyspieszenia. Dalej zmęczony brakiem wakacji w zeszłym sezonie?

Rebic też powolny i zagubiony taktycznie.

Gigio ma chyba w kontrakcie przyzwolenie, żeby nie łapać żadnej górnej piłki.

Pioli dalej nie widzi, że w środku pola jest dziura i nie ma kto przekazywać piłki do napastników.

Nie czekam na Jacka w pierwszym składzie, bo widzę, że jest cieniem piłkarza sprzed kontuzji i jeszcze mu wiele brakuje.

Jednym słowem jesteśmy w wielkim gównie i nic tego nie zmieni. Może sprzedaż szejkom, ale to bajki.

Gazidis, Maldini, Boban, proszę wypierdalajcie już z tego klubu.
5
Grande
Grande
3 listopada 2019, 23:25
Dokładnie.
0
Luksta1805
Luksta1805
3 listopada 2019, 23:20
Meczu z Juve też nie będę oglądał jak tego z Lazio na Google sprawdziłem tylko wynik i tyle po co mam się wkurzac jeszcze przed poniedziałkiem. Z Juve to myślę że 3:0 do tylu to minimum. Sezon do wyrzucenia. Tylko co dalej????
0
KaSeL85
KaSeL85
3 listopada 2019, 23:33
Daj sobie w ogóle spokój, po co tu wchodzisz?
2
zycumilanista
zycumilanista
3 listopada 2019, 23:20
A no. I tak na koniec takie przemyślenie. Skoro Hernandez gra jak w pomocy czego skutkiem jest to że z lewej jest autostrada to czy nie lepiej grać 3 w obronie?
1
Pan A.
Pan A.
3 listopada 2019, 23:18
Przyznam uczciwie, że na początku dałem się ponieść "entuzjazmowi" reszty kibiców Milanu co do zatrudnienia Piolego, #PioliOut itd. Dziś jednak jestem, tak na serio w 100% za nim, widać, że próbuje, szuka, kombinuje, część piłkarzy odżyła ale tu się nie da.... To jak przygotował ten zespół do sezonu Giampaolo, jak ich ustawił, przygotował mentalnie (!!!) to jest absolutny kryminał! Przecież tu części piłkarzy nagle zatracila umiejętność gry w piłkę nożną - np. Calabria. Serio ktoś za wybór tego najgorszego "trenera" w historii Milanu musi odpowiedzieć.
5
Maldinidzban
Maldinidzban
3 listopada 2019, 23:15
Donnaruma
Caldara-Romek-RR
Calabria-Benek-Krunic-Theo
Casti-Piatek-Hakak
Watpie ze tak będziemy grać ale sadze ze to jedyny lek na nasza gre bo z juve w dupe dostaniemy z ta obrona
2
Zuber
Zuber
3 listopada 2019, 23:14
Smutne jest to, że kto nie zagra obok Romana to ma przewalone, bo prawa obrona w ogóle nie funkcjonuje i zazwyczaj ten prawy środkowy obrońca musi grać za dwóch.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 listopada 2019, 23:15
Tak samo jak lewy środkowy. Bo Theo wiecznie nie ma. Romek ma tyle roboty że nie ogarnia.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:16
3
alp41
alp41
3 listopada 2019, 23:13
Mam dosyć ! Zawsze ktoś w drużynie musi nawalić , było lepiej..
1
Kris82
Kris82
3 listopada 2019, 23:10
To coś zwane Calabrią to nieporozumienie. Poziom polskiej b klasy. Duarte hmm no drugi nie lepszy. To jedno. Inna sprawa, że po 70 minucie padliśmy.
3
patoo_07
3 listopada 2019, 23:08
Jak przegramy 10 meczów w jednej rundzie, to będzie hit nad hitami. "Amator" Gattuso z gorszym składem przegrał 8 meczów w całym sezonie. Myślę, że powinien przyjść i zaśmiać się Maldiniemu w twarz.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:11
10
Jago
Jago
3 listopada 2019, 23:09
True
0
Kris82
Kris82
3 listopada 2019, 23:10
Myślę, że jebnijcie się w łeb.

Warn za wulgaryzm. g88
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:20
3
MozzarellaKing
MozzarellaKing
3 listopada 2019, 23:11
Amator nie przegrał, bo drużyna grała samopas. Co dobrze jej szło, bo musieli MYŚLEĆ na boisku zamiast "trenera", którego nie było.
Za to winą amatora było to, że swoimi absurdalnymi decyzjami w zasadzie wyrzucił drużynę z LM, którą zespół miał na wyciągnięcie ręki. Wystarczyło się nie wtrącać.

I nie wiem co to ma wspólnego z rzecznikiem prasowym zarządu.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:12
2
patoo_07
3 listopada 2019, 23:14
Wciąż lepsza przegrana walka o LM (chociaż jakaś była), niż, jak to mawiał klasyk, walka o spadek.
4
MozzarellaKing
MozzarellaKing
3 listopada 2019, 23:05
Z S. w składzie byłoby 0:5.
0
Grande
Grande
3 listopada 2019, 23:03
Mnie ten sezon nie martwi, bo spodziewałem się słabego jak zobaczyłem Giampaolo na ławce(ale nie tak dramatycznego, wiadomo). Martwi mnie to, że ta organizacja popadła w przeciętność na wielu płaszczyznach, nie tylko piłkarskiej i finansowej(chociaż te są kluczowe) i od 10 lat jest na takim poziomie. A światełka w tunelu nie widać z tymi działaczami. Jedyny pozytyw to nowy stadion, z którego będzie większa kasa.
0
patoo_07
patoo_07
3 listopada 2019, 23:11
Większa kasa? Na pewno większe koszty. Niewielu przyjdzie oglądać popisy Calabrii i ociężałego Piątka (kolejny beznadziejny występ naszego upadacza). Nikt sensowny już do nas nie przyjdzie, więc stadion będzie świecił pustkami na meczach Milanu. Inter i Atalanta będą miały fajny obiekt. Zresztą jak Elliot to przeliczy i popatrzy na grę to jeszcze wycofa finansowanie.
0
_GAHU_
_GAHU_
3 listopada 2019, 23:03
W tym meczu nie licząc lepszej gry w defensywie brakowało mi środkowego napastnika z prawdziwego zdarzenia. Kogoś kto umie utrzymać się przy piłce, klepnąć z kolegą z pierwszej piłki, celnie podać. Pio ma dobry strzał i dobre odnalezienie się w polu karnym ale fizycznie jest słabiutki. Obejrzałem wczoraj mecz Torino-Juve i wyobraziłem sobie wstawienie za Pio Belottiego - oczywiście to inny kaliber piłkarza ale z kimś takim ten mecz wyglądałby inaczej. Gość może i bramki wczoraj nie zdobył, bo też koledzy nie dali mu ku temu wiele szans, ale samo to ile on wypracował w ataku własną grą czy okazji do strzału dla siebie czy dla kolegów to głowa mała. Ma dobry zryw, potrafi huknąć, potrafi przepchać się z obrońcą.
Edytowano dnia: 3 listopada 2019, 23:04
5
MisiuACM
MisiuACM
3 listopada 2019, 23:10
Powalić Belottiego to rzecz niemożliwa. Już tu pisałem kiedyś, że Piątek powinien sobie jego highlightsy na youtube odpalić i popatrzeć jak to się powinno robić.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się