SCUDETTO


Pioli: "Mimo porażki jesteśmy na dobrej drodze. Walczyliśmy przez 95 minut i nie było w nas strachu"

3 listopada 2019, 23:58, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Czy czuję się jak w labiryncie? Nie, gra drużyny się poprawia. Zwycięstwo w tym meczu byłoby ważne z wielu powodów, ale zespół zanotował dobry występ, tworząc również zagrożenie pod bramką przeciwnika. Jesteśmy na dobrej drodze, mimo że znów przegraliśmy. Musimy myśleć o tym, by podnieść poziom naszych występów. Dziś widziałem drużynę, która walczyła przez 95 minut. Zmiany wyniku w czasie meczu wpływają na postawę zespołu, ale nie widziałem, aby był on przestraszony. Pod kątem technicznym musimy grać dokładniej i czyściej. Czasami, kiedy trzeba było zagrać szybko do przodu, my zabieraliśmy się za rozgrywanie i vice versa. Może tylko w momencie przybycia widziałem drużynę zmagającą się z trudnościami, ale dziś nie było w nas strachu. Leao? Więcej się po nim spodziewałem. Jego wejście miało nam dać sytuacje 1 na 1 oraz zrywy do przodu. To chłopak z wielkim potencjałem, ale zdecydowanie musi dać z siebie więcej. Jego wkład w grę drużyny dzisiaj nie był na miarę jego potencjału. Theo zbyt ofensywny? Przy pierwszy golu tak, ale, gdy atakujemy, prewencyjne krycie staje się kluczowe. Jeśli przeanalizować stracone bramki, to my mieliśmy przewagę liczebną, ale nie odczytaliśmy dobrze sytuacji. Musimy interpretować je z większą uwagą i szybciej. Trzeba wykorzystywać Theo w fazie ofensywnej, ale musimy pracować nad zachowaniem równowagi. Zmiennicy zawiedli? To nie czas, aby wskazywać na kogokolwiek palcem, lecz tylko poświęcenie oraz pomoc kolegom na boisku może pomóc w wygranej. Jeśli włożymy jeszcze więcej pasji oraz będziemy lepiej współpracować, możemy osiągnąć dobre wyniki. Fakt, że drużyna jest młoda, może mieć czasem znaczenie, ale jesteśmy już dość dojrzali, aby zrozumieć, jak się zachować na boisku. I to niezależnie od tego, czy ktoś zaczyna w wyjściowej jedenastce, czy też na ławce. Błędy? Drużyna wierzyła dziś w zwycięstwo, mieliśmy 5 dobrych okazji i więcej strzelaliśmy niż rywale. W kluczowym momencie meczu drużyna, która notuje dobry występ, nie może tracić takich goli. Zespół schodził dziś z boiska z opuszczoną głową, ale z przekonaniem, że dał z siebie wiele i że jest prawdziwą drużyną. Trójka w obronie? Dziś przez jedną połowę graliśmy trójką, a Rebić miał kryć Lulicia. Najważniejsze nie są liczby, ale interpretacja. Dziś przegraliśmy, ale to był przekonujący występ z rywalem, który będzie bardzo rozczarowany, jeśli nie zajmie miejsca w pierwszej czwórce".



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
4 listopada 2019, 14:23
Zgadzam się, że jest progres w stosunku do tego co graliśmy za trenera Giampaolo, ale co z tego skoro nie ma wyników, a strata do czołówki się powiększa? Moim zdaniem nasza pozycja w tabeli się nie poprawi póki nie będziemy w stanie zagrać równo całego spotkania. Pozytywne zrywy nie wystarczyły na cienkie Lecce, więc porażka z klasową drużyną jak Lazio nie może dziwić. Dwa następne mecze trzeba się przemęczyć i zawalczyć o to, aby nie było kompromitacji, a potem przyjdzie czas na poważne rozliczanie trenera Piolego. Moim zdaniem puchary są już przegrane, no chyba że w zimie będą jakieś poważne wzmocnienia.
0
jasiom22
jasiom22
4 listopada 2019, 21:00
Pozwolę sobie na czarny humor...

Giampaolo po 4 spotkaniach = 6 punktów.
Pioli po 4 spotkaniach = 4 punkty.

Giampaolo po 7 spotkaniach = 9 puntków.
Pioli po 7 spotkaniach = 5 czy 7 punktów?

...progres. ;-p :-/
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 21:01
0
tober12
tober12
4 listopada 2019, 09:54
Panie Pioli nie życzę Ci tego, ale wylecisz po Napoli. Po 13 kolejkach będzie 13 ptk bo nie liczę na zwycięstwo w tych dwóch meczach. Jezu na 39ptk 13 zdobytych. To bedzie najgorszy czas od 8 lat
1
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 09:57
Wczoraj widziałem na boisku charakter Rino i pomysł Pioliego,uważam to za bardzo dobre połączenie,zaczynamy grać co raz lepiej,uważam,że trener powinien zostać do końca sezonu.
2
Wolly
Wolly
4 listopada 2019, 09:31
Największy jest problem z wychodzeniem na wolną pozycję, każdy jest przykryty innym zawodnikiem. Jedynie Hakan się starał dawać jakieś opcje gry. Bardzo się zmienił po zmianie trenera.
0
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 09:33
Tak to był mankament,wczoraj wyglądało to znacznie lepiej. Ale gra się tak jak rywal pozwala,Lazio zostawia sporo miejsca n boisku,a później siekają z kontr.
0
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 09:28
Jak wróci RR do obrony to można grać z Theo w pomocy na lewej stronie i zagrać 4321 (niestety Leao nie daje tyle ile mógłby,wczoraj z Piątkiem w ataku byli niewidoczni dlatego dalej musimy grać jednym napastnikiem). Natomiast kogo widziałbym w trójce z przodu? Hakan z Paqo za plecami Piątka. W pomocy Krunic,Bennacer, Theo (na ławce Jack,Kessie,Rebic). Suso dla mnie mógłby już nie grać w tym sezonie :))
1
dejtfid1899
dejtfid1899
4 listopada 2019, 09:42
Samu wciągnął nosem Paquete wczoraj. Brazylijczyk wyraźnie pod formą i często podejmuje złe decyzje na boisku.
0
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 09:56
Paqo szaleje,ale zbyt często go ponosi fantazja,głupie straty(dlatego lepiej żeby grał z dala od naszej bramki),natomiast jego podania prostopadłe,finezja i technika użytkowa przemawiają za nim. Samu tak wciągnął,że nie wydolił,niestety ale zawodnik typu szklanka :/.
0
roox
roox
4 listopada 2019, 09:16
Do momentu utraty drugiego gola Milan oglądało się naprawdę dobrze. Brak Kessiego i Rodrigueza, Bigli i nagle grają szybko z wysokim pressingiem etc. W ofensywie zrobili 2 kroki do przodu ale złapali mocną zadyszkę w defensywie, stroną Hernandeza Lazio wchodziło jak w maslo, sam Romagnoli uratował 2-3 sytuacje po której mógł paść gol dla rzymian - jeżeli przez 70 minut przy tak ofensywnej i intensywnej grze nie strzeliło Lazio bramki to czekałem tylko kiedy wyprowadzi decydującą kontrę.
Krytyka Piątka? musi się jeszcze dużo uczyć, poprawić grę 1:1, celności strzałów i przede wszystkim skończyć nurkować i machać rękami - nie wiem skąd taki nawyk chwycił, ale jest to mocno irytujące. Mimo wszystko liczę w następnych meczach na 4 punkty - remis z Juve i wygraną z Napoli.
0
hyrus13
hyrus13
4 listopada 2019, 09:24
Skąd taki nawyk? Z bezsilności. Igła w Milanie też większość czasu wymachiwał rękami. Lewy w kadrze Fornalika pokazywał dokładnie to samo.
0
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
4 listopada 2019, 09:14
Suso wróć, potrzebujemy Cię. Byłeś MVP poprzedniego meczu, w tym też byś był. Proszę o Fernandez Suso, wróć.
0
Zuber
Zuber
4 listopada 2019, 09:13
Krunić wygryzie Kessiego na lajcie.
0
Milanboy
Milanboy
4 listopada 2019, 09:07
To wszystko jest winą zarządu oraz tego że Giampaolo fatalnie przygotował piłkarzy na sezon, Pioli próbuje ratować, chociaż tyle.
0
zycumilanista
zycumilanista
4 listopada 2019, 08:57
Ciężko mieć do niego pretensje bo reaguje na bieżąco i wystawił najlepszy skład jaki na chwilę obecną mamy. Dla mnie kluczowym momentem meczu było wypadnięcie Samu. Prawa strona stanęła całkowicie. Widać było że wyrasta w tym meczu na lidera.
0
dominord
dominord
4 listopada 2019, 08:50
Na juve o ile zdrowie im pozwoli chciałbym taki skład:
Gigio
Duarte-Musa-Romek-Theo
Bennacer-Krunic-Paqueta
Castillejo-Piątek-Calhanoglu
To jest optymalny skład lepszego nie ma na te chwile. Trzeba zima sprowadzić PO pomocnika skrzydłowego i napastnika.
0
bawolejaja
bawolejaja
4 listopada 2019, 09:01
Zimowe mercato jest okienkiem uzupełniającym, żaden klub nie organizuje wtedy kampanii za dziesiątki baniek, bo i żaden klub nie jest skłonny na tym etapie sezonu do sprzedaży kluczowych graczy. Zejdź na ziemię. PO to priorytet oraz zawodnik z doświadczeniem typu Zlatan.
0
yagi
yagi
4 listopada 2019, 09:17
@bawolejaja - prawda, ale czasami coś się trafi, jak np. Piątek i Paqueta w tamtym sezonie (abstrahujemy od tego, czy na dłuższą metę transfery były udane, ale myślę, że bez nich walka o top 4 w tamtym sezonie nie byłaby zacięta do samego końca)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 listopada 2019, 09:35
A ja bym spróbował 3-4-3. Na przykład tak:
Dolar
Musacchio -Romek -RR
Calabria -Krunic -Bennacer -Theo
Suso -Piątek -Calhanoglu
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 09:35
1
Rafał0209
Rafał0209
4 listopada 2019, 08:44
Trochę ten mecz wyglądał my jako agresywny nożownik próbujący dziabnac Przechodnia machajac na oślep a Lazio jako opanowany Pan robi unik zabiera nóż i sam nam go wbija, pokazali wolę walki widać że im się chciało tutaj naprawdę tkwi potencjał tylko potrzebny trener który to poukłada Leao z piłką przy nodze ma się wrażenie jak wchodzi w pole karne przeciwnika i nie widać z kamer tv co się dokładnie dzieje a się okazuje że on ją dalej ma to pokazuje jak ogromny talent ma ten chłopak
0
bawolejaja
bawolejaja
4 listopada 2019, 08:58
Wróć do podstawówki, albo poczytaj co to interpunkcja, bo nie da się tego czytać.
0
patoo_07
patoo_07
4 listopada 2019, 08:17
Szkoda Castillejo, bo do momentu jak był na boisku, był na nim najlepszy. Rebic to jest symbol fatalnej pracy zarządu na rynku transferowym. Gościu idąc podkręcił sobie kostkę. Toż to kabaret jakiś. Pioli próbuje coś naprawić, ale większość naszych bolączek, to spadek po poprzedniku. Zobaczymy, co nam Pioli zaserwuje do końca rundy, ale na wczorajszą porażkę do pewnego momentu chociaż dało się patrzeć.
0
adamos
adamos
4 listopada 2019, 08:12
co mecz jesteśmy na dobrej drodze, tylko rezultaty pokazują coś innego...
0
pazioni
Moderator pazioni
4 listopada 2019, 07:45
To nie jest wina Pioliego,że drużyna ma siły na 45 min. Uważam, że grają o niebo lepiej, oczywiście z wczorajszą linią pomocy. Nie wiem czy się że mną zgodzicie ,ale wczoraj brakowało troszkę Suso.
1
Corsa
Moderator Corsa
4 listopada 2019, 07:49
Kurczę, ale to nie jest IV liga gdzie zawodnicy wychodzą na mecz po nocnej imprezie. Oni są zawodowcami, jeśli sił im starcza tylko na 45 minut to co tutaj robią? Jest lepiej, ale trzeba to jakoś ustabilizować.
0
adamos
adamos
4 listopada 2019, 08:12
Samu dał więcej niż Suso od początku sezonu...
2
lopezito84
lopezito84
4 listopada 2019, 08:55
No chyba oszalałeś! brakowało ci Suso? czyli 2 strzałów i spowalniania akcji. Wczorajsza gra pokazała, że właśnie bez Suso grają o niebo lepiej nie ma spowalniania akcji i holowania piłki prawą stroną. Czy ty nie zauważyłeś że od prawie roku gra do Suso kończy się stratą albo podaniem piłki do tył lub ewentualnie oddaniem niecelnego strzału. gdy by grał Suso nie widział byś wczoraj takiej gry.
Nie rozumiem w czym ci go brakowało?
1
TygrySyberyjskiii
TygrySyberyjskiii
4 listopada 2019, 09:14
Racja, Suso by się wczoraj przydał nawet z ławki. Samu? jezdziec bez głowy, nic wiecej. Ile asyst miał w tym sezonie? ile bramek?
0
pazioni
Moderator pazioni
4 listopada 2019, 11:41
Lopezito84
Przy 3 letnich blizniakach uwierz mi,że można oszaleć.... Tak poważnie, to chodziło mi o zmianę za Samu .
1
ksieciunio
ksieciunio
4 listopada 2019, 06:34
W 95 minucie to proszę pana Milan miał kłopot by kopnąć piłkę w stronę szesnastki Lazio. Jest problem albo z przygotowaniem fizycznym albo gospodarowaniem siłami (45 minut na pełnym gazie a później człapanie, efekt tego jest taki że cała para "idzie w gwizdek").
0
sodik
sodik
4 listopada 2019, 08:30
To jest aż trudne do uwierzenia, że w zespole gdzie obraca się milionami USD dochodzi do sytuacji, że zespół nie jest fizycznie przygotowany do sezonu. Za takie historie nikt w tym klubie nie powinien centa zobaczyć łącznie z zarządem.
Inna sprawa to debilne wyjazdy do USA/Azji na drugi koniec świata i granie sparingów z Barcelonami, Bayernami itp. Ja pytam po co? Dla tych 5 mln USD? Czy po to, żeby udawać, że dalej jesteśmy top zespołem chociaż każdy wie, że z Milanu to już tylko nazwa pozostała. Oni powinni zapierd...na miejscu(w Europie) i grać z ligowcami, żeby przed sezonem na spokojnie ograć schematy/taktyki, zgrać się z nowymi piłkarzami itd. No ale co tam lepiej pograć o pietruszkę z wielkimi klubami, które nota bene mają piłkarzy zupełnie innego formatu i mogą sobie na coś takiego pozwolić, a potem stękać w sezonie, że muszą się zgrać.
2
gorylmagila
gorylmagila
4 listopada 2019, 09:24
Przygotowanie fizyczne to kulej od wielu sezonów ... Nic nowego. Może za GG było lepiej a tak to zawsze jest oddychanie rękawami.
0
Diavo
Diavo
4 listopada 2019, 06:05
Niestety Leao zawodzi z drużynami z topu.. Mimo iż ma talent,to jednak głowa jeszcze słaba.
0
hyrus13
hyrus13
4 listopada 2019, 07:34
Wg mnie poziomu Nianga nie przeskoczy.
0
Corsa
Moderator Corsa
4 listopada 2019, 07:53
Pisałem na samym początku, że Leao wszystkie bramki w Lille strzelił z 5 metrów, dostawiając nogę. Nie ukąsił w żadnym meczu z drużynami topu.
0
Endriu
Endriu
4 listopada 2019, 05:47
Dla mnie to co prezentuje Rebic to porażka. A i niestety Piątek to jeszcze nie jest napastnik na miare Milanu. Niestety.
0
Corsa
Corsa
4 listopada 2019, 08:28
Na miarę kogo? Idiotyczne gadanie. Nikt prócz romagniolego i donnarummy nie jest na miarę Milanu. Piątka należy sprzedać, póki dają okej kase
0
Pinokio
Pinokio
4 listopada 2019, 08:54
No nie jest na miarę takiego przeciętniaka, to prawda. Sprzedać bo się chłop zmarnuje.
2
MrCostacurta
MrCostacurta
4 listopada 2019, 01:53
A tak z innej beczki, może ktoś podjąłby się przetłumaczenia pomeczowych komentarzy Tiziano Crudieliego?
0
adamos
adamos
4 listopada 2019, 08:13
wrzuć w translatora....
0
MrCostacurta
MrCostacurta
4 listopada 2019, 19:18
Wideo do translatora nie wrzucę xD
0
jasiom22
jasiom22
4 listopada 2019, 00:48
Dziś (może trochę przez kontuzję Castillejo) ale Pioli pozytywnie mnie zaskoczył tylko jedną rzeczą, już w 53'minucie wpuszczając Leao za pomocnika, tworząc z przodu szeroko grający duet napastników Leao-Piątek z Hakanem za plecami, marzyłem o tym.. i to dało mi odrobinę nadzeiji że będzie lepiej... choć niestety nie było, rezultatu nie uratowało. Być może przez zostawienie w pomocy chaorycznego Rebicia (który zostawiał całą prawą stronę otwartą) zamiast Paquety czy Kessiego który w destrukcji i bieganiu przez pełne 90+ minut, jednak się przydaje..

..Jednak niestety, ogółem rzecz biorąc ten mecz był przewidywalny do bólu, i zakończył się dokładnie tak jak się spodziewałem (nawet napisałem 1-2 w komentach przed meczem), niestety z Piolim, jego wyborami typu (Castillejo zamiast Leao, czy Krunić zamiast Kessiego (nawet teoretycznie uzasadnione) i z 4-3-3 do 53'minuty nie mogło to się zakońcycz inaczej niż przegraną, "for the record" kolejny mecz bez Kessiego = przegrany, nawet jeżeli Krunić wypadł niezle.. czy Castillejo też, to dalej są to zawodnicy conajwyżej przeciętni, którzy pierwszej jedenastki Milanu nie wzmacniają względem tego co było rok temu. Bennacer zagrał wręcz bardzo dobrze. Choć i tak w całości, jako zespół Milan nawet na sekundę nie wychylił się ponać przeciętność, czy przewidywalność, na którą S.Inzaghi dobrze przygotował Lazio.

Koniec końców, Lazio ograło Milan-Piolego na San Siro, jakby nawet się specjalnie się nie starając, nie był to ich dobry mecz - zwyczajnie mieli Correę i Immobile, zawodników o jakich Milan mogłby pomarzyć. Też aż wstyd to pisać, ze nawet pod Gattuso wyglądało to lepiej z praktycznie tą samą kadrą co teraz.

Minimalny progres może i jest - względem padaki Giampaolo z początku sezonu, jednak niestety dalej trwam przy przykrej również dla mnie przepowiedni że Milan w listopadzie nie zdobędzie nawet punktu. Lepszy trener, lepsze wybory personalne, lepszy pomysł na grę i taktyka są tu ciągle niezbędne, żeby coś ruszyło do przodu. Te sam błedy i liczenie że tym razem, z graczami pokroju Castillejo, Krunica czy Calabrii w skłądzie się uda... nie uda się, i się nie udało. Liczę na jakiś pomysł na prawą obronę, może Gabbia, i życzyłbym nam więcej gry Leao i Piątka razem.. bez rozbijania bloku obronnego, którego stety czy niestety, ale Kessie jest integralną częscią. Kessie, Bennacer, Paqueta; Hakan; Leao, Piątek muszą grać razem, a nie na zmianę.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 00:52
1
Katan
Katan
4 listopada 2019, 00:51
Bredzisz i tyle.
3
dysha1992
dysha1992
4 listopada 2019, 06:01
Akurat Castillejo zagrał wczoraj o niebo lepiej niż ten twój Leao... Szkoda że musiał zejść bo on sam stworzył z 2-3 sytuacje. O dziwo wracał się i skutecznie odbierał piłkę, na prawej stronie był wszędzie a Leao nie wie co to pressing czy odbiór piłki...
4
adamos
adamos
4 listopada 2019, 08:18
Leao to wczoraj człapał na boisku i był bezużyteczny. W końcu Kessie i Suso zasiedli na ławie i gra ruszyła do przodu... Tak ofensywnej druzyny dawno nie widziałem. Samu dał więcej w ciągu tych paru minut niż Suso od początku sezonu... #Suso, Kessie Pioli out
0
jasiom22
jasiom22
4 listopada 2019, 20:55
4 punkty z 4 spotkań... nawet Giampaolo miał więcej, po 7 spotkaniach też prawdopodobnie dalej będzie miał więcej. Nie twierdzę że Castillejo czy Krunić zagrali zle, czy że Leao zagrał dobrze, bo nie zagrał.

Jednak twierdzę że ten pozorny postęp pod Piolim jest mocno złudny, na Kruniciu i Castillejo grając 4-3-3 Milanu się nie odbuduje. Niezłe 35 minut wygłodniałego gry Castillejo, w przegranym meczu na San Siro tego nie zmieni. A dlaczego Leao zagrał słabo.. można by się zastanowić, a może dlatego że po świetnych występach wylądował na ławce, żeby grali hiszpanie, czy również przeciętny-słaby Rebić. Który biegał tak chaotycznie że Lazio mogło wygrać wyżej. Przy okazji publiczna krytyka występu Leao przez trenera też napewno bardzo mu pomoże, na ławce...

Leao i Kessie powinni grać, Leao powinien grać razem z Paquetą. Takie stawiam tezy, oczywiscie można się z nimi nie zgadzać. Krunić i Castillejo zaliczyli niezłe występy, owszem.. jednak w 4-3-3 z wolnymi skrzydłowymi i Piątkiem bez podań, Milan się nie odbuduję, tego się obawiam... i jak narazie te obawy się sprawdzają, a z tyłu głowy odzywa się mantra Silvio.. dwóch napastników. Szczególnie że mamy dwóch całkiem przyzwoitych, którzy się uzupełniają.
Edytowano dnia: 4 listopada 2019, 21:12
0
zbylon
zbylon
4 listopada 2019, 00:27
Gołym okiem widać postęp tego zespołu. Niestety nie łatwo posprzątać bajzel po poprzedniku. Jest jeszcze masa do poprawy, ale to już nie jest ta okropna padaka, co jeszcze 2 miesiące temu. Dzisiaj mogliśmy ten mecz równie dobrze wygrać. W każdym razie remis byłby sprawiedliwym wynikiem - nie udało się. Jeśli poprawimy grę w obronie to mamy jakiś promil szansy na remis za tydzień. Mamy jakiegoś fajnego prawego obrońcę w primce?
7
Gzikuu
Gzikuu
4 listopada 2019, 00:21
No i dziadek trochę odleciał, bo zagraliśmy tylko 45 minut. Już nie chodzi o to czy pełne 90 minut źle czy dobrze, ale na drugą połowę nie wyszliśmy.
1
Katan
Katan
4 listopada 2019, 00:48
Moim zdaniem graliśmy nieco dłużej tam do 60 minuty ale każdy widzi po swojemu. Pozdro :)
1
Gzikuu
Gzikuu
4 listopada 2019, 11:48
Dla mnie to przestaliśmy grać od wejścia Rebica i zejścia Samu, ale już naciągnąłem te 45 min :D
0
Pinokio
Pinokio
4 listopada 2019, 00:11
3 kolejki przed zakończeniem sezonu, a Milan na 12 miejscu.

Pioli: „Jesteśmy na dobrej drodze...”
2
vorti
vorti
4 listopada 2019, 00:14
Czego się spodziewać można po zawalonym okresie przygotowawczym pod wodzą Giampaolo i spółki? Drużyna rozsypana bez pomyslu, a do tego bez prawdziwych liderów. Ten sezon to wina tylko i wyłącznie zarządu. Razem z Piolim w czerwcu polecą Maldini i spółka, bo to zarząd zawalił po całości.
18
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
4 listopada 2019, 00:09
Moim zdaniem gość idzie w dobrym kierunku i do czerwca będzie minimum z nami.
0
Corsa
Moderator Corsa
4 listopada 2019, 08:00
Teraz i tak już nie mogą go wywalić, bez względu na wyniki, bo się ośmieszą, ale fakt, jest poprawa.
0
vorti
vorti
4 listopada 2019, 00:07
Słabe, nie ma się do czego przyczepić. Wolę to "Suso zagrał wielki mecz"
0
Maldinidzban
Maldinidzban
4 listopada 2019, 00:06
Drużyna piolego zostaje dopiero tworzona mysle ze le będzie super. Top7 jest realne według mnie mam nadzieje Ze z juve będzie chodzisz ten remisik na pewno dało by to kopa tej drużynie bo taki hakan biega stara się a cały czas przegrywa to smutne :///
0
MisiuACM
MisiuACM
4 listopada 2019, 02:12
Ojej, biedny Hakan. Może jakby w końcu przestał kopać się po czole w co drugim meczu miałby więcej powodów do radości.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się