SCUDETTO


12. kolejka Serie A

8 listopada 2019, 20:35, cinassek Aktualności
12. kolejka Serie A

Mecz Juventus - Milan będzie ostatnim w ramach 12. kolejki Serie A. W tym miejscu zachęcamy do dyskusji na temat pozostałych spotkań aktualnej serii gier we Włoszech.

Piątek, 8 listopada:

20:45:  Sassuolo - Bologna 3:1 (Caputo 34', 75', Boga 68' - Orsolini 70')

Sobota, 9 listopada:

15:00: Brescia - Torino 0:4 (Belotti 17' [k.], 26' [k.], Berenguer 75', 81')

18:00: Inter - Hellas 2:1 (Vecino 65', Barella 83' - Verre 19' [k.])

20:45: Napoli - Genoa 0:0

Niedziela, 10 listopada:

12:30: Cagliari - Fiorentina 5:2 (Rog 17', Pisacane 26', Simeone 34', J. Pedro 54', Nainggolan 65' - Vlahović 75', 87')

15:00: Lazio - Lecce 4:2 (Correa 30, 80', Milinković-Savić 62', Immobile 78' [k.] - Lapadula 40', La Mantia 85')

15:00: Sampdoria - Atalanta 0:0

15:00: Udinese - SPAL 0:0

18:00: Parma - Roma 2:0 (Sprocati 68', Cornelius 90+3')

20:45: Juventus - Milan 1:0 (Dybala 77')



154 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
11 listopada 2019, 20:24
Szkoda tej bramki z Juve.
0
TheoACM
TheoACM
10 listopada 2019, 19:52
Czy Wy też odnosicie takie wrażenie, że Juve i Napoli powinny się zamienić trenerami? Wygląda to tak jakby mogła to być sytuacja win-win. Obydwa zespoły, wyglądają, jakby obecnie były słabsze niż przed zmianami szkoleniowców (chociaż też obydwa zespoły powoli wchodzą w trudną zmianę pokoleń).
0
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 20:10
No, Juventus jest słabszy. Az tak slabszy, ze nie przegrał jeszcze zadnego meczu w tym sezonie, we wszystkich rozgrywkach, jako jedyna druzyna z top5 lig. A juz grali z Atletico, Napoli czy Interem.

Co do Napoli, to sie zgodze. Za Sarriego byli mocniejsi.
0
TheoACM
TheoACM
10 listopada 2019, 20:30
Wyniki Juve nadal są imponujące, ale oglądając Juve w tym sezonie subiektywnie uważam, że wtedy byli po prostu mocniejsi, a zwycięstwa przychodziły z większą łatwością...Zresztą w Juve chyba wszyscy myślą już tylko o zdobyciu LM - i tylko z tego będzie rozliczany Sarri. Brak tego trofeum to jedyne, co można zarzucić Juve Allegriego.
Krajowe podwórko chyba znudziło ich już dawno...
0
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 19:31
Parma gol.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 19:30
W obecnym City brakuje takiego Ronaldo.. gundogan to nie wiem co tam robi, a Lpool z Klopem jest w stanie obronić LM.
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 19:04
Dawac Guardiole do Milanu
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 19:25
Guardiola czy Zidane należą do trenerów, którzy otrzymywali wielkie kluby, na złotej tacy. Ciężko ocenić ich obiektywnie, ponieważ zawsze mieli nieograniczone zasoby, a to sporo ułatwia. Z Realu odszedł Ronaldo, skład się zmienił i Francuz już nie wygląda na takiego taktycznego geniusza, jak wcześniej. Oni nigdy nie trenowali średniaków, z limitem na karcie, nie zrobili coś z niczego jak np. Klopp. Guardiola z pewnością należy do trenerskiego topu, ale weź pod uwagę to o czym powyżej napisałem. Co innego trenować City gdzie szejki dadzą Ci kogo chcesz, a co innego Milan, gdzie wszystko jest rozwalone, a pieniędzy nie da się dodrukować.
4
Milanboy
10 listopada 2019, 19:27
W sumie Milan mógłby opłacić Pepa bez problemów, ale nie transfery.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 listopada 2019, 18:40
z pl stron klubów o Serie A to strony Juve mają najbrzydszy layout ever szczególnie solojuve ;x

2
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 18:42
Jaki klub, taki layout.
1
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 18:26
L'pool - City, połowa zleciała jak w 5 minut, zupełnie inne emocje. Serie A przy tym to jak zapasy karłów.
2
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 18:27
A ja ogladam Parma-Roma. xD
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 18:28
@Jalapeno, już wiem, że kolega lubi zadawać sobie ból z premedytacją :D
2
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 18:35
Tak jest! A tak na powaznie, to tez nie ma co popadac w skrajnosc. Graja dwa, czolowe, angielskie kluby, to poziom musi być top. Jak u nas nie tak dawno Inter gral z Juventusem, to również poziom i tempo stalo na swiatowym poziomie. Wieksza roznice miedzy Premier League, a Serie A widze w ligowych sredniakach, aniżeli w topowych zespołach
1
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 19:09
@Jalapeno, zgadza się, w takich meczach poziom musi być obowiązkowo. Człowiek tylko czasem przeżywa szok w pierwszych minutach, jak włączy spotkanie szlagierowe, czy to u nas czy w Anglii, bo nie oszukując się jesteśmy przyzwyczajeni do czegoś zupełnie innego i to właśnie najczęściej oglądamy :p
0
Diavo
10 listopada 2019, 19:44
Ale przynajmniej w SerieA idzie więcej piw wypić ,tak się to ciągnie hehe
1
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 19:58
@Diavo, hah, wygrałeś :D
0
Milanboy
10 listopada 2019, 18:25
Piękny mecz na Anfield Road.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 18:21
Liverpool City to inny sport.
1
Starosta
Starosta
10 listopada 2019, 18:22
To potem dla kontrastu obejrzysz Milan Juve i zobaczysz jaka będzie różnica. Przepaść.
1
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 18:27
@Starosta, oglądając Liv - City można odnieść wrażenie, że minęło kilka minut, a nasz mecz potrwa grubo ponad 2,5 godziny.
1
Starosta
Starosta
10 listopada 2019, 18:36
^ up
masz rację dokładnie właśnie takie odniosłem wrażenie
0
Rzetelny
Rzetelny
10 listopada 2019, 17:36
Ktoś się orientuje czy i o której w nocy będzie powtórka całego meczu? Niestety nie będę mógł oglądać, a w programie eleven nic takiego nie ma.
0
Werator12
Werator12
10 listopada 2019, 16:55
Ta porywajaca Atalanta dla wiekszosci z was , ma lekki Dołek to było raczej do przewidzenia
1
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 17:15
To nie dołek tylko wąska kadra tych najlepszych zawodników, zmęczenie graniem co 3 dni i brak Duvana
1
Krauser
Krauser
10 listopada 2019, 17:34
Jak Atalanta odpadnie z Pucharów i skupi się tylko na lidze. To zobaczysz jaki mają dołek .
7
Kris1908
10 listopada 2019, 16:30
Kolejny nudny sezon się zapowiada, miejmy nadzieje, że Inter wytrzyma tempo jak najdłużej. Napoli to jest jakaś makieta.
0
Milanboy
10 listopada 2019, 16:55
A to wszystko zasługą De Laurentisa.
0
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 16:13
I jakby ktos jeszcze nie widział akcji bramkowej Cagliari przy golu na 1:0.

https://m.youtube.com/watch?v=SFh-8YSnx_s

POEZJA! Mogę to ogladac w nieskończoność.
1
Werator12
Werator12
10 listopada 2019, 16:07
A tak z innej beczki, interesujecie sie troche ligą Angielska? Na kogo stawiacie dziś LFC czy MC? Posypalo sie troche city plaga kontuzji zwlaszcza w obronie ale moze byc ciekawy meczyk
0
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 15:35
Pociag z Liga Mistrzow odjezdza z kolejki na kolejke. Dzis juz moze byc 11 pkt straty...

Pociag z Liga Europy tez odjeżdża.
0
Werator12
Werator12
10 listopada 2019, 15:37
Dobra ziomek to nawet nie 1/3 ligi wszystko moze sie zmienic ,
1
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 15:39
Dlatego napisalem "odjezdza", a nie "odjechal".
5
Demick
Demick
10 listopada 2019, 16:03
Jak pykniemy Juve(:D) to może być tylko 6 pkt straty dzisiaj do LM :) Mówię tylko o matematycznym podejściu do sprawy, nic nie ćpałem.
10
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 16:07
żebyśmy tylko nie musieli spać na dworcu pod koniec ;)
0
KKP19
KKP19
10 listopada 2019, 14:48
Podobno Inter zainteresowany Mertensem
0
Krauser
Krauser
10 listopada 2019, 14:51
Podobno już dogadani. Jemu kończy się kontrakt w czerwcu . Szczerze to nie wiem co myśleć o tym transferze, on będzie miał już 33 lata. Chyba trochę za późno...
0
Rzetelny
Rzetelny
10 listopada 2019, 14:54
Mertensa bralbym w ciemno. Spokojnie 3 lata jeszcze pogra, a gość robi różnicę na boisku.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 15:04
a Sergiej jedną nogą w Chelsea.
0
kamilus
kamilus
10 listopada 2019, 18:06
Ponoć już są dogadani, na 6 mln netto rocznie. Trochę dużo, jak na 33-letniego gracza...
0
kamilus
kamilus
10 listopada 2019, 19:42
Kamilus: to jest żadna kasa, bo oszczędności są na kwocie odstępnego
0
roby
roby
10 listopada 2019, 14:28
Braciuk pisze ze wszyscy chca i stawiaja zeby Milan zremisowal...oczywiscie mowie tu o wlochach bo tam jest na granicy szwajcarsko wloskiej
0
Werator12
Werator12
10 listopada 2019, 14:39
No jest opcja że pomozemy kolegom z zamiedzy w przypadku ewentualnego remisu
0
Grande
Grande
10 listopada 2019, 14:02
Radja na razie gol i 3 asysty.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 14:00
To co GG po raz kolejny za Montelle ?
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 listopada 2019, 13:59
Fiora moze zlapac depresje po dzisiejszym meczu
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 13:58
Haha jak zarzad Interu mogl oddac takiego goscia jak Radja a musza tam grac takie pacholki jak Vecino czy Gagliardini
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 14:00
Tak samo jak oddał Zaniolo :D
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 14:02
Ale Conte naciskal zeby Radja zostal, a deczyja juz gory poszla, tym bardziej dziwne
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 14:07
lej. lubisz romawiać ze sobą ? :D piszesz i sam sobie odpisujesz hehe ;) Pamietajmy że Radja sam chciał odejsc!
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 14:09
Co ty gadasz, przeciez odpisuje tobie i nie nie chcial odejsc, o czym mowil w wywiadzie ze slynna Diletta, ze zawsze chcial grac u Conte
0
Krauser
Krauser
10 listopada 2019, 14:16
Radja robił dymy w Interze i grał tam jak za kare. Więc nie dziwie się za zarząd z niego zrezygnował, dla dobra atmosfery w klubie. On zawsze mówił że kocha Rome i Cagliari, jak tam gra/grał to miał motywacje, a w Interze jej nie miał, bo miał wywalone na ten klub.
4
Cactus
10 listopada 2019, 14:27
Radja nie był w planach Conte. On i Icardi od początku byli do odstrzału. Co prawda o ile Icardi mówił, że chce zostać, a jednocześnie wojował dalej z klubem o tyle Radja faktycznie się starał i chciał pokazać Conte, że jednak warto na niego postawić. Przy czym pojawiła się cała sprawa choroby jego żony i w konsekwencji powrót do Cagliari był jedynym słusznym wyborem.
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 14:51
Cactus
O czym ty znowu mowisz?Czy wy naprawde musicie pisac cos bez jakiejkolwiek wiedzy?Chlop udziela wywiadu DAZN i wyraznie mowi ze Conte chcial go w klubie o czym mu powiedzial i marzyl juz o nim w Chelsea, ale Marotta powiedzial nie.Ostatnio burzliwego wywiadu udzielil Conte po meczu z Dortmundem ze mercato powinno byc lepiej poprowadzone bo oczekiwal wiecej doswiadczonych graczy, a zarzad wolal zrobic inaczej i domaga sie on sam transferow w zimie juz.
1
Cactus
10 listopada 2019, 15:01
lejnamur
W tym samy wywiadzie Radja stwierdził, że Conte powiedział mu prosto w oczy, że tak to była decyzja klubu, ale on ją całkowicie popiera.
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 15:10
No wlasnie deczyja klubu, ale Conte chetnie by go chcial i tego nie rozumiem jak klub chcial sie go pozbyc maja tak waska kadre, ale to ich problem, Radja zawsze mi imponowal i chcialem go w Milanie
0
Milanboy
10 listopada 2019, 16:54
Ibarbo?
0
Krauser
Krauser
10 listopada 2019, 17:32
Conte może go chciał bo u niego miał czystą kartę, ale zarządowi jak widać za dużo krwi napsuł w poprzednim sezonie żeby wybaczyć. Radja sam sobie jest winien, bo robił dymy w pierwszym sezonie, bo taki nieszczęśliwy w Mediolanie. A potem jak dowiedział się ze Conte przychodzi to stwierdził ze w sumie może być fajny projekt i chce zostać. Mało dojrzałe podejście.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 listopada 2019, 17:41
A to nie było tak, że jego żona zachorowała i to on chciał odejść do Cagliari żeby była z rodziną i miała tam opiekę medyczną na miejscu ? Pierwsze słyszę, żeby go Inter odstrzelił z kadry.
2
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 18:46
^
No wlasnie pierwsze slyszysz, bo nie czytales jego wywiadu z DAZN.Nie, nie chcial odejsc i caly czas powtarza ze udowodni Interowi ze popelnili wielki blad pozbywajac sie go
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 13:55
Nie chce mi się wierzyć żeby Sardynki utrzymały taką dyspozycję przez większość sezonu, ale chyba mamy żelaznego kandydata do miana czarnego konia tegorocznych rozgrywek.
0
Carlo88
Carlo88
10 listopada 2019, 14:01
Milan taką formę jaką teraz ma Cagliari ostatnio miał prawie 10 lat temu, także ten...
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 listopada 2019, 14:14
^up
co ma do tego Milan?
0
Carlo88
Carlo88
10 listopada 2019, 15:51
To że znajdujemy się na stronie fanów Milanu i odniosłem się do formy Cagliari w kontekście Milanu - że my od lat tak przyjemnie nie graliśmy. Czego nie rozumiesz?
4
Zirytowany
Zirytowany
10 listopada 2019, 13:54
5:0 Cagliari, wow, ale mają mecz.
0
dykt4tor
dykt4tor
10 listopada 2019, 13:54
5-0, a fiorentina nas zniszczyła na naszym własnym stadionie x D
1
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 13:46
4:0, a Nainggolan trzecia asysta dzis.
0
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 13:21
Ten Nandez jest taki dobry...
1
Karol Krawczyk
Karol Krawczyk
10 listopada 2019, 13:28
Skauci z Sardynii genialnie wypatrzyli tego zawodnika z Boca Juniors. 23 lata ma dopiero chlopak, a z pilka przy nodze wyglada jak profesor. Technicznie to topka swiatowa. Ogolnie cale Cagliari dzisiaj wyglada kapitalnie, ale Nandez od początku sezonu trzyma forme.
1
Rzetelny
Rzetelny
10 listopada 2019, 13:40
Tak, tak, a jakby miał do nas trafić to byłaby gadka "23 lata i nadal gra w bananowej lidze to pewnie słaby, w innym przypadku ktoś już dawno by go ściągnął do Europy" ;)
7
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 13:49
Rzetelny

Jakoś nikomu nie przeskadzalo, ze Piatek przyszedl z bananowej ligi i kapitalnie przywitał sie z Serie A. Nandez, gdyby tu przyszedl to za bardzo naszej gry by to nie zmienilo. Dobry zawodnik musi miec dobra druzyne. Oczywiscie, sa wyjątki. Np, taki De Paul sezon temu mial 9 goli i 9 asyst w slabiutkim Udinese - pomysl sobie, jakie wykrecalby liczby w lepszym zespole. W Cagliari srodek pola wyglada swietnie, Nandez ma z kim pograc. U nas nie mialby z kim.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 listopada 2019, 13:08
Cagliari doslownie gwalci Fiorentine. Stanowia swietny kolektyw
0
SNIPER
SNIPER
10 listopada 2019, 13:10
Miło się to ogląda. A gdyby tak dzisiaj stałby się cud...i Milan zagrałby tak w Turynie? Wiem wiem marzenie bardzo nierealne...
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
10 listopada 2019, 13:14
Sniper, a ja bym sie nie zdziwil, gdybysmy wygrali dzis w Turynie. Pilka nozna kocha niespodzianki, a kiedy jesli nie teraz? :D
1
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 13:42
Na sucho z nimi jadą... kolejny po Atalancie przykład, że nie trzeba wielkich nakładów finansowych żeby zbudować coś solidnego.
2
10 listopada 2019, 13:07
I pomyslec, ze ta Fiorentina przyjechala na San Siro i klepala Milan jak dzieciakow w przedszkolu hahah XD
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 13:04
Cagliari pokazuje to co Atalanta, mądre zarządzanie, brak większej presji i niezła zrównoważona kadra.
2
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 12:49
Łooo, to jestnie Barcelona czy Cagliari? Ale ich rozklepali, genialna akcja. :ooo
3
Jalapeno
Jalapeno
10 listopada 2019, 12:45
Ale ta pilka chodzi między zawodnikami Cagliari. Jak po sznurku, świetnie to wyglada.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 11:30
Wydaję mi się, że nie trzeba zmieniać wszystkiego w stosunku 1:1, a wystarczy tylko zatrudnić klasowego trenera i wyrwać "chiński" trzon.

Pozbyć się:
-Calabrii, Hakana, Biglii, Suso, Castillejo, Laxalta, Boriniego, Silvy + Piątka

W ich miejsce sprowadzić:

a) wersja marzyciela
- Castagne, Tonali(po spadku Bresci), Zaniolo, De Paul(po spadku Udine), Zlatan lub Dzeko, Kouame, Bellotti(marzenie ściętej głowy).

b) wersja realisty:
- De Silvestri, Mandragora, Lazzari, Khedira, Petagna.

Trenerem oczywiście Gasperini.

Tak jak pisałeś, posiłkowałem się tylko zasobami z naszego podwórka. Myślę, że te nazwiska mogą zmienić oblicze Milanu. Najgorsze, że parę lat temu mieliśmy możliwość żeby zrobi takie ruchy, kiedy przestrzeliliśmy praktycznie wszystkie transfery, tracąc masę kasy.

Edit: to miało być pod poniższym postem SNIPERA.
Edytowano dnia: 10 listopada 2019, 11:32
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 listopada 2019, 13:06
hm twoja wersja to dobra opcja na fajna drużyne która bedzie mocnym zespołem w walce o o msc 5-10 ;)
0
SNIPER
SNIPER
10 listopada 2019, 13:08
Właśnie. Trener. To wiemy wszyscy jednak często pojawiają się komentarze, że tylko Romek i Dolar mogliby grać w wielkim Milanie. Chwalimy inne kluby a zamienić nikt by się nie chciał. Chociaż jak sobie przypomnę Ocamposa, Mesbacha, Sosę czy Palettę to były czasy kiedy rozważyłbym wymianę :P
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 13:35
@Semper Fideli, staram się twardo stąpać po naszych milanowskich realiach, nie mamy szans na takich graczy jak Milinkovic-Savic czy nawet Brozovic, więc bez sensu ich wymieniać i bujać w obłokach. Na dzień dzisiejszy miejsca 5-10 nie wydają się taką złą alternatywą :P
0
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2019, 13:41
@SNIPER, ludzie od nadmiaru FIFY czy innej gry często przesadzają :P Jak dla mnie Dollar, Romek, Musacchio, Theo, Kessie(w formie), Paqueta nadają się do solidnej drużyny, byle było komu ją poprowadzić :) prawdą jednak jest, że potrzebujemy na gwałt z 4-5 zawodników na poziomie, w pomocy i ataku. Tak jak stwierdziłeś w każdym klubie są mocne strony jak i mankamenty, też z nikim bym się nie zamienił tak całkiem.
2
SNIPER
SNIPER
10 listopada 2019, 10:07
Panie i Panowie. Wczoraj czytając komentarze pod newsami na stronie, a później oglądając mecze innych włoskich drużyn tak sobie pomyślałem. Milan gra beznadziejnie. Od lat większość z nas kibicuje licząc na przełamanie i co roku nic. A gdybyście mogli wymienić cały skład Milanu 1:1 na skład innej drużyny włoskiej. Na jaki byście go wymienili?? I czy w takim przypadku nadal mamy takich beznadziejnych zawodników? Ja nie widzę tak naprawdę kompletnej drużyny. Może poza Juve ale też miałbym kilka zastrzeżeń. A wy? :)
0
Milanboy
10 listopada 2019, 10:40
Juve nie jest kompletną drużyną, takiej nie ma w lidze włoskiej.

No i dobrze że masz zastrzeżenia co do nich.
0
SNIPER
SNIPER
10 listopada 2019, 13:02
Chodziło mi o to, że narzekamy. Nie mamy pomocy, nie mamy skrzydeł, nie mamy prawego obrońcy, nie mamy ławki. Suso ble, Hakan ble, Kessie bez mózgu, Borini śmiech na sali. Napoli ma mega paczkę, Juve dawno odjechało, inter złożył super grupę Lazio jest od nas lepsze. A czy ktoś wymieniłby się z tymi drużynami całym składem 1:1? Czyli może nasi zawodnicy nie są tacy słabi
1
Krauser
Krauser
9 listopada 2019, 22:43
Napoli w dołku, maja szczęście że następną kolejkę mają idealnego rywala na przełamanie
1
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 22:48
Ups, to my :(

Będzie pojedynek drużyn w kryzysie, tyle, że my jesteśmy w kryzysie od.. No właśnie.
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 22:51
5
landik
9 listopada 2019, 22:41
Llorente to parodia napastnika xd
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 22:40
Ancelotti może polecieć, 3 pkt w 4 meczach. De Laurentiis może nie wytrzymać.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 listopada 2019, 22:41
Niby miał już polecieć ale tam przy zwolnieniu wchodzą w gre ogromne pieniądze
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 22:46
Niby dusigrosz ale... :p
0
milanello22
milanello22
9 listopada 2019, 23:10
mysle ze go nie zwolnia oficjalnie tylko odsuna od prowadzeniea 1szej druzyny i beda placic kontrakt i wezma kogos na jego miejsce
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 23:23
Jak mawia klasyk pożyjemy, zobaczymy:)
0
lejnamur
lejnamur
9 listopada 2019, 21:44
Ancelotti kolejny raz udowadnia jakim jest geniuszem, facet z maszyny jaka bylo Napoli zrobil druzyne na poziom juz prawie obecnego Milanu i to z lepszymi transferami i lepsza kadra niz jaka posiadal Sarri.Koles jest ultra skonczony po Bayernie, oby nigdy do Milanu nie wrocil.
5
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2019, 22:06
No tak, co tam, że w tamtym sezonie na Napoli nie było mocnych(oprócz Juve), co tam, że skończyli z przewagą 10 punktów nad kolejnym zespołem. To żadna zasługa tego beznadziejnego Ancelottiego, czysty przypadek, fart. To nie jest tak, że Neapol umiera z sezonu na sezon, z odroczonym wciąż terminem, tylko wszystko wina Carlo, bezapelacyjnie :)
14
lejnamur
lejnamur
9 listopada 2019, 22:22
Poziom ligi rok temu byl zenujacy wiec czy to sukces to kazdy powie inaczej, poza tym tamto Napoli jeszcze przypominalo momentami schematy i gre za Sarriego.Teraz wygladaja juz zenujaco jak sie zasiedzieli z Ancelottim, tak samo wygladal jego Bayern w drugim sezonie czy Real, czyli totalna kastastrofa.Facet jest skonczony w trenerce na najwyzszym poziomie jak kiedys Lippi czy Capello, nie ma co sie dziwic, w tym wieku ciezko juz byc na topie.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2019, 22:31
@lejnamur, skoro grali schematami Sarriego, to po co im było zatrudniać nowego trenera, piłkarze mogli prowadzić się sami ;) Tamten sezon był wyjątkowo słaby w wykonaniu wielu drużyn, ale nie Napoli, o czym mówi ich miejsce w tabeli, więc nie ma sensu dyskutować. Robienie z Carlo nieudacznika jest nieporozumieniem.
2
lejnamur
lejnamur
9 listopada 2019, 22:42
Czy ja mowie ze tamten sezon byl fatalny Napoli?Nie, byl calkiem niezly, ale ten mial byc przelomowy, dostal transfery a wygladaja znacznie gorzej, to jest ten efekt Ancelottiego, niestety teraz tylko Chiny dla niego jak Lippi i tam sie przyda jego doswiadczenie.
0
Milanboy
9 listopada 2019, 22:58
lejnamur- co on takiego dostał? Manolasa po katastrofalnym sezonie? Di Lorenzo który musi grac niemal wszędzie, bo Napoli nie ma normalnych boków obrony, bo De Laurentis nie ogarnął że trzeba kupić lewego defensora na już, do tego , Llorente który nigdy nie był jakimś wielkim napastnikiem, a najlepsze lata ma za sobą, do tego Lozano który grzeje ławkę przeważnie, a do tego ten Elmas który jest zastępstwem za nieudany transfer Jamesa.

No rzeczywiście, dostał transfery(szkoda że w większości nie były jakieś dobre), i to nie efekt Carlo, Napoli już po ostatnim sezonie Sarriego wołało o wymianę szkieletu zespołu, a tego nadal nie ma i nie ma.
1
Lipido
Lipido
9 listopada 2019, 23:07
Napoli z roku na rok się wyprzedaje. To co udawało się im to potrafili za mniejsze pieniądze mniej więcej załatać dziury. Do tej pory mieli poprostu szczęście, ze kazdy zakup był trafiony. Tak bylo dwa lata temu. Neapol puchnie drużyna starzeje się a nowi zawodnicy nie dają takiej jakości. Zaniedlugo okienko i znowu ktoś wartościowy zostanie sprzedany.
1
lejnamur
lejnamur
9 listopada 2019, 23:12
Oczywiscie ze te transfery to duzo jak na ten klub, nigdy wczesniej nikt tam nie byl przyzwyczajony do wydawania tyle.

Lipido
Dobre zarty posiadasz, kto odszedl kluczowy stamtad poza Jorginho rok temu i wczesniej Higuainem?Nikt, to sukces ze ADL urzymyju od lat tylu kluczowych pilkarzy, jak szukasz wyprzedazy to zapukaj do Romy, tam to jest codziennosc a nie w Napoli.
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 23:13
0
Milanboy
9 listopada 2019, 23:41
lejnamur- nie, nie jest to dużo jak na ten klub, Napoli forsę ma, ale ma zbyt świrniętego prezesa.
1
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 00:00
Haha forsę ma ciekawe z czego xD.Jak oni mają niższe przychody marketingowe niż Milan xDDDDD
0
Milanboy
10 listopada 2019, 00:08
Roma ma gorsze przychody a takze ma pieniądze, poza tym kasę ma skoro na dość sporą kwotę opłaca Carlo, do tego potrafił kupić piłkarza za ponad 50 mln, więc nie plec glupstw.
0
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 08:10
Nie Roma nie ma kasy bo co roku się wyprzedaje i Napoli nigdy nie kupiło piłkarza za 50 mln ignorancie, trzymaj się faktów jak chcesz być wiarygodny.
1
Milanboy
10 listopada 2019, 10:39
Lejnamur - tak Roma ma kasę, przywołuje letnie okienko transferowe gdy nadchodzil sezon 18/19 i dokonali dość sporo transferów za wcale nie małe sumy.

Kultury trochę, poza tym faktycznie, Lozano kosztował 38 mln, niemniej jednak Napoli potrafiło kupić za 30 mln bądź ponad tyle między innymi milika, ruiza, Manolasa, także dalej pleciesz głupstwa.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 listopada 2019, 21:41
Co tam u Napoli, ogląda ktoś ? Czemu nie ma Milika i po statystykach widze ze Genoa lepsza ?
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 21:52
Jakiś problem u Milika i dlatego ponoć. Napoli raczej lekko przeważało, ale to nic wielkiego. W drugiej połowie może być ciekawie.
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 21:59
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 listopada 2019, 22:22
Wygląda na to jak zerkam na wynik, że Milik dla Napoli był ostatnio kluczowy.. to co pewnie przełamią sie w meczu z Milanem..
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 22:26
Co najwazniejsze strzelał bramki. Dzisiaj jak na razie mało "setek" w tym meczu. Koulibaly wyjął jedna pilke z linii. Chyba bedzie 0-0.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
9 listopada 2019, 22:28
Troche szkoda bo jednak liczyłem że Napoli bedzie wstanie pomóc Interowi w sciągnieciu z tronu Juve
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 22:35
Źle się tam dzieje, ciekawe jak się to potoczy.
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 22:35
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 listopada 2019, 22:40
Mam dziwne wrażenie, że to może być początek końca wielkiego Napoli
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 23:22
Zobaczymy co tam De Laurentiis wymysli.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2019, 21:11
Mówmy co chcemy, ale Inter jest niezbitym dowodem na to, że drużynę tworzy się od dobrego trenera. Z takim gościem na ławce mogliśmy skończyć ten sezon na 4 miejscu bez mrugnięcia okiem, nawet z obecną kadrą, może przy ewentualnych wzmocnieniach zimą. A co mamy? Tragiczny bajzel. Pioli też poleci, to nieuniknione i zamiast jednego konkretnego gościa za 10 baniek, będziemy płacić kilku amatorom o 3 miliony mniej. Chwała Rino za to, że zrezygnował z wynagrodzenia, pokazał tym, że jego serce faktycznie bije w czerwono-czarnych barwach. Ciekawe tylko kiedy to samo łaskawie udowodni Maldini, rezygnując nie tylko z wynagrodzenia, ale i z funkcji.
6
Krauser
Krauser
9 listopada 2019, 21:30
Ogólnie to masz 100% racji. Problem jest taki, że konkretny trener, chce konkretną kadrę do dyspozycji. Conte w życiu by nie przyjął oferty Interu, jak by nie miał gwarancji dużych transferów. A obecnie Milan nie mógłby mu tego obiecać. I nawet jak by mu 15mln zaproponowali, to i tak pewnie wybrałby bardziej rokujący projekt Interu.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2019, 21:38
@Krauser, tak, to jest właśnie problem i wiem, że każdy wartościowy trener oczekuje wolnej ręki przy układaniu drużyny. Jednak boli mnie to, że Milan wciąż wydaje niemałe, a wręcz ogromne kwoty na transfery, ale są one chybione, bo decydują o nich gamonie z zarządu, a nie własnie ktoś taki jak Conte.
3
Cactus
9 listopada 2019, 22:33
Rozwinąłbym trochę tę myśl i dodał, że Inter jest doskonałym przykładem, że żeby osiągnąć sukces/wydobyć klub z marazmu potrzebni są specjaliści na każdym szczeblu. Od zarządu przez dyrektora sportowego po trenera i piłkarzy, którzy powinni stanowić mieszankę doświadczenia i ogrania na wysokim poziomie z młodością, ambicją i głodem sukcesu.
1
Vol'jin
Vol'jin
10 listopada 2019, 13:24
Tylko ten Inter to nie tak, że jego ruchy byly wszystkie cacy bo wywala się na piedestał Inter bo Marotta, ale to, że Ausilio robił bardzo kontrowersyjne, ale też ograniczone ruchy z FFP to się zapomina

toć przed Spalettim też był burdel

Mancini rezygnuje w sierpniu z trenera przychodzi De Boer by w listopadzie zastąpił go Pioli^ Potem przychodzi Spaletti który cudem i biernością ligi ratuje to 4 miejsce do ostatniej kolejki przez 2 lata z rzędu...

Personalnie jakby Milan miał zrobić deal na przykład z Cancelo a potem go nie wykupić to byłby tutaj też pewnie jazgot na Ausillio że go nie wykupili etc i wywieziony na taczkach

Tutaj potrzebny nam jest dyrektor sportowy pokroju Giuntoliego z Napoli czy nawet Monchi (chociaż on wydaje się królem w Sevilli tylko)

U nas co rok nowy właściciel/nowe koncepcje przez ostatnie 3 lata a w Interze jeden ten sam z określonym celem w tym samym okresie.
Oczekiwania takie, że nowy właściciel w Milanie miałby w rok podnieść klub na tamten poziom, tak samo robienie z Ibry mesjasza na białym koniu jakby miał przyjść do Milanu
1
9 listopada 2019, 21:00
No i pieknie ze Inter wygral. Liga bedzie ciekawsza XD
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 listopada 2019, 20:32
I pomyśleć, że w zeszłym sezonie niektórzy z huraoptymistów porównywali Piątka do Lewego, a już ci skrajni twierdzili nawet, że Krzysiek Roberta powinien posadzić na ławce. Lewandowski to maszyna, aktualnie najlepsza 9 na świecie i, już chyba bezapelacyjnie, najlepszy polski piłkarz w historii. Co ten człowiek wyczynia w tym sezonie, to czapki z głów.
11
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 20:36
Coś niesamowitego co robi na początku sezonu. Zwróciłbym też uwagę na jego przyjęcie piłki w pierwszej połowie jak piłka leciała na aut bramkowy na mega wysokości a on ją skleił czubkiem buta. 99% piłkarzy by nawet do tego nie biegła, a on to skleił jak butaprenem. Maszyna to dobre słowo.
10
Piotrek1899
Piotrek1899
9 listopada 2019, 20:21
Słaby ten "perukarz";p I w ogóle szatnię rozwala w tym Interze... A ten kryzys nieunikniony już ich dopadł, czy jeszcze nie?
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 20:23
4
milan78
milan78
9 listopada 2019, 21:31
Beznadziejny ten Conte.Ja bym go nie wziął do Milanu
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 listopada 2019, 23:03
Chroń nas, Panie Boże, od takich, jak on;p My potrzebujemy prawdziwych Milanistów. Jak Gattuso, Brocchi, Inzaghi... A nie jakichś profesjonalistów, tfu.
2
Jalapeno
Jalapeno
9 listopada 2019, 19:43
Walka o mistrzostwo, miedzy Interem, a Juventusem bedzie imponujaca.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 19:50
Co ciekawe ani jedna ani druga drużyna nie "niszczy" swoich przeciwników, zwycięstwa często jedną bramką, ale potrafią konsekwentnie mecze wygrywać. O tyle o ile z Juve wiadomo, że będzie tak dalej (kadra, umiejętności, fart, sędziowie) to z Interem może być różnie, już potrafili dobrze startować i gorzej kończyć. Chyba cała ich nadzieja w Conte.
Edytowano dnia: 9 listopada 2019, 19:52
1
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 19:41
Barella ojojoj ale zasadził. Inter wzial sie do roboty przez ostatnie 30 minut i mamy 2-1.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 19:10
Verona bez kompleksów na San Siro, jestem ciekawy bardzo końcowego wyniku.
0
Jalapeno
Jalapeno
9 listopada 2019, 18:44
Interowi moze byc ciężko cos strzelic. Verona na ten moment, razem z Juventusem posiada najlepsza defensywe w lidze. Chyba, ze Martinez, albo Lukaku blysnie.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 18:46
Teraz kilka cm i by był gol, wybita piłka z linii.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 18:35
Inter na razie w plecy.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 listopada 2019, 18:48
Myślami to są chyba jeszcze w Dortmundzie, po tej porażce.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 18:57
Mogło im troche wpłynąć na psychikę, wygrywac 0-2 i przegrac 3-2 to nic przyjemnego.
0
Vol'jin
Vol'jin
9 listopada 2019, 16:49
Allan nie powołany na mecz Napoli z Genoą.

trzeba monitorować tam kadrowo bo mogą być ciekawe nazwiska do wyrwania Mertens, Callejon, Allan etc
0
lopezito84
lopezito84
9 listopada 2019, 17:53
Jedynie Alan choć też niechętnie najlepiej Milik i Kulibaly
0
Yabaye
Yabaye
9 listopada 2019, 18:27
Co ćpiecie? Też chcę.

Który z nich zrobi krok w tył w karierze mając kilka poważnych ofert na stole?
5
Ernest1899
Ernest1899
10 listopada 2019, 13:17
Z Napoli, to Insigne
0
Demick
Demick
9 listopada 2019, 16:47
Co ten Balo, taki słaby że po 45' zdjęty? Ciekawe czy jeszcze zagra w reprezentacji kiedyś.
0
ACstach
ACstach
9 listopada 2019, 15:26
Torino drugi karny w 25 minut. Mają szczęście, że nie grają z Juve bo wtedy nici z karnych, jeszcze by pewnie dostali żółte kartki za dyskusje z sędzią.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się